Путин: Обама, бирај - Русија или Украјина!

Амерички председник Барак Обама покушао је да у телефонском разговору још једном изврши притисак на председника Русије Владимира Путина да повуче војску са украјинског полуострва Крима, а након што су у петак власти те области саопштиле да ће се отцепити од Украјине и припојити Руској Федерацији.

Република Српска 09.03.2014 | 11:29
Путин: Обама, бирај - Русија или Украјина!
Амерички председник Барак Обама покушао је да у телефонском разговору још једном изврши притисак на председника Русије Владимира Путина да повуче војску са украјинског полуострва Крима, а након што су у петак власти те области саопштиле да ће се отцепити од Украјине и припојити Руској Федерацији. После веома напетог позива, руски лидер упозорио је Обаму да не жртвује односе с његовом земљом и да може да бира да ли му је важнија Русија или бивша република СССР. Постављали услове Током разговора Обама је изнео услове дипломатског решења украјинске кризе, за које се залажу и остали званичници САД. Према његовим одредбама, Русија би морала да повуче своје војнике у базе на Криму, дозволи међународним посматрачима да обезбеде поштовање права етничких Руса на полуострву и пристане на директне разговоре с члановима новоформиране власти у Кијеву. Истовремено, Обама је нагласио да ће предузети нове економске санкције против појединих Руса јер су, како тврди, допринели стварању кризе у Украјини. - Сваки разговор о будућности Украјине мора да укључује легитимну владу те земље. У 2014. далеко смо од дана када су границе могле да се кроје преко глава демократских вођа - истакао је лидер САД. Међутим, Путин му је на то хладно одговорио да би Америка, пре свега, требало да води рачуна о односима с Русијом. Не прихватају претње - Наши односи не смеју да се жртвују због индивидуалних, иако веома битних, међународних проблема - поручио је Путин. Иначе, вест о отцепљењу Крима и његовог припајања Русији одјекнула је светом попут експлозије. Многи су осудили поступак кримског парламента, који је озваничио одвајање од Украјине, назвавши тај чин нелегитимним. Истовремено, званичници ЕУ нагласили су да та ситуација не може да се пореди са оном на Косову, као и да интервенција НАТО у јужној српској покрајини није исто што и руска интервенција на Криму. Као одговор на то званична Москва поручила је да не прихвата језик претњи и санкција, а да у случају њихове реализације неће остати без одговора. Иначе, атмосфера на Криму и јуче је била напета. Након одлуке градског већа у Севастопољу да се припоји Русији, украјинским војницима је наложено да имају три сата да напусте Крим - међутим, чак ни након истека тог рока није дошло до сукоба. Подршка народа на Црвеном тргу РУСИ: КРИМ ЈЕ РУСКА ЗЕМЉА Више од 65.000 људи окупило се јуче у Москви на концерту подршке припајању украјинског полуострва Крима Русији. Они су на скупу на Црвеном тргу, недалеко од Кремља, носили руске заставе и транспаренте с натписима „Крим је руска земља“ и „Криме, с тобом смо“. Делегација кримског парламента појавила се на бини носећи натпис „Ми смо заједно“. - Поздрав с Крима! Јуче смо донели историјску одлуку о одржавању референдума - рекао је председник новог проруског парламента на Криму Владимир Константинов. УКРАТКО Покушали блокаду бирачких спискова Централна изборна комисија Украјине јуче је саопштила да ће блокирати базу података о бирачима на Криму и у Севастопољу, али то никако неће утицати на одржавање референдума 16. марта, изјавио је јуче први заменик председника кримске скупштине Григори Јофе. Он је истакао да су спискови спремни и да се већ налазе у локалним изборним комисијама. Терористи напали премијера Украјине? Власти Белгије обавестиле су јуче немачку контролу лета о сазнањима да се планира терористички напад на авион којим се украјински премијер Арсениј Јацењук враћао са састанка с лидерима ЕУ у Бриселу. Аустријско министарство унутрашњих послова саопштило је да су припадници специјалног одреда полиције прегледали авион, али да нису наишли ништа неуобичајено. РЕАГОВАЊА Милош Земан, ПРЕДСЕДНИК ЧЕШКЕ Криза на Криму постала је тако озбиљна због преседана Косова, а њено решење представљала би федерализација Украјине. Саманта Пауер, АМЕРИЧКА АМБАСАДОРКА ПРИ УН Најављени референдум о статусу Крима је нелегитиман и само ће додатно поларизовати ситуацију и озбиљно увећати ризик од војне ескалације. Јулија Тимошенко, БИВША ПРЕМИЈЕРКА УКРАЈИНЕ Позивам Немачку да одмах уведе санкције против Русије због опасности од дуготрајног герилског оружаног сукоба на Криму.

Коментари / 143

Оставите коментар
Name

прпа

10.03.2014 09:31

Кад Амер казе улаз у куцицу то се одма уради без поговора јер се зна ко Писа усправно а ко цуцеци,Барак је само реко Путину да се мора повуц или це да буду санкције а ако се то деси онда це Русија бит приморана да једе оне Ракете Које су јос из 2 светског рата инаце неце моц да презиве санкције запада!!Многи се Срби куну у русију ко у неку силу а кад су их гадјали НАТО И УСА тад је Русија само посматрала није смјела ни Прнут,па сад видите ко је у свјету газда!!!! Ато зна и птица на грани!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

неукротиви бунтовник

09.03.2014 08:51

гдје је много вике мало је прашине,није Путин већ зна се ко нити је Русија Србија и остале банана државе,језик силе који намеће Запад само је лични страх по властите могућности,како да оспоравате право Русима да бране своје људе у једној развалини од државе каква је Украјина данас,зашто развалини,па једноставно ако шака окорјелих екстремиста са оружјем у руци растури легитимну власт ито уз подршку главних хушкача милитаризма који су се шепурили мјесецима међу њима и били задовољни ужасним учинком од десетине мртвих,а сада постају углађени миротворци који се представљају као народна власт,зато реторика условљавања не може проћи у једној надмудрости која се испољава са легитимне Руске стране,изгледа да је Запад заборавио да је у Кремљу Путин,још увијек мисли,али магловито да је то Јељцин,па са срећом

ОДГОВОРИТЕ
Name

РИДИЦК

08.03.2014 23:49

Срби навијају за Русју, а и Руси и Украјинци православци па какав сте ви народ у п.м.. Тако је и Србија све хтјела па на крају све изгубила и Хрватску и Босну, Црну Гору, Косово..

ОДГОВОРИТЕ
Name

мицо

09.03.2014 00:14

И прошли пут је крим означио прекретницу у нашој историји

ОДГОВОРИТЕ
Name

Симо

09.03.2014 00:26

У потпуности се слазем са " дејанпд" одлицан коментар. Ови американци мисле да се Сиптари могу одвојити само зато сто они и НАТО, то зеле а кад су Руси у Украјини у питању или Срби у БиХ то не вази. Е па сад се ударило на тврд орах, није то Србија.

ОДГОВОРИТЕ
Name

мицо

19.04.2024 20:49

Обама чувај гаће ако се Медо пробуди

ОДГОВОРИТЕ
Name

Наивност

08.03.2014 21:21

Не треба никад заборавити да је прица једно а теорија друго, то незнаци да је Украјина иста као и друге самопрогласене дрзавице, има ту висе разлога да Русија неда ту теритојију.....

ОДГОВОРИТЕ
Name

никола зг.

08.03.2014 21:02

Слажем се са мишљењем предходника, ту се нема шта додати, ствар је очита. Бумернг је бачен и врача се, на жалост крвав. Дај Боже да стане на овоме.

ОДГОВОРИТЕ
Name

такотреба

08.03.2014 21:51

Дејанпд, узео си ми реченице из уста...

ОДГОВОРИТЕ
Name

дејанпд

08.03.2014 20:24

Обама толико пута понавља исту ствар, да би реалан човјек који посматра са стране помислио да он заиста вјерује у то. Прво, никада Украјина није била независна држава док запад није искористио свог играча на челу СССР, Бориса, па растурио Савез. Друго, САД су окупирале десетак независних држава само уназад 20 година, под изговором националних интереса или "хуманитарних" акција, па нико није условљавао или пријетио санкцијама, треће, не постоје медјународни посматрачи који могу обезбједити опстанак мањини, а доказ за то су: Срби у Хрватској, Срби на Космету, Курди у Турској, Палестинци у Израелу, Кореанци у Јужној Кореји,...то је само изговор за коначно етничко чишћење под патронатом Медјународне заједнице. На крају, кризи у Украјини нису допринијели поједини Руси, него САД и Њемачка, подривајући легитимну власт и финансирајући екстремизам и тероризам, шаљући чак и Керија лично на Кијевски трг. Бар ми Срби знамо, ако остатак свијета не зна, како Амери и Швабе покрену тероризам, па дипломатијом замјену улоге након неког времена (Косово и Метохија, нпр).

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Ридик

09.03.2014 13:24

Босну нисмо изгубили, Косово су отели, а у Хрватској има јос Срба, кад тад це доци све на своје и вратице се све на своје мјесто, ми подржавамо Русе то је тацно, сто не знаци да смо против Украјинаца, у Украјини има 20 милиона католика то си заборавио, заборавио си да су Украјински фасисти 41 убијали Русе и сарадјивали са хитлером, и сад су ови на власти отприлике исти.

ОДГОВОРИТЕ
Name

прпа

10.03.2014 09:31

Кад Амер казе улаз у куцицу то се одма уради без поговора јер се зна ко Писа усправно а ко цуцеци,Барак је само реко Путину да се мора повуц или це да буду санкције а ако се то деси онда це Русија бит приморана да једе оне Ракете Које су јос из 2 светског рата инаце неце моц да презиве санкције запада!!Многи се Срби куну у русију ко у неку силу а кад су их гадјали НАТО И УСА тад је Русија само посматрала није смјела ни Прнут,па сад видите ко је у свјету газда!!!! Ато зна и птица на грани!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

неукротиви бунтовник

09.03.2014 08:51

гдје је много вике мало је прашине,није Путин већ зна се ко нити је Русија Србија и остале банана државе,језик силе који намеће Запад само је лични страх по властите могућности,како да оспоравате право Русима да бране своје људе у једној развалини од државе каква је Украјина данас,зашто развалини,па једноставно ако шака окорјелих екстремиста са оружјем у руци растури легитимну власт ито уз подршку главних хушкача милитаризма који су се шепурили мјесецима међу њима и били задовољни ужасним учинком од десетине мртвих,а сада постају углађени миротворци који се представљају као народна власт,зато реторика условљавања не може проћи у једној надмудрости која се испољава са легитимне Руске стране,изгледа да је Запад заборавио да је у Кремљу Путин,још увијек мисли,али магловито да је то Јељцин,па са срећом

ОДГОВОРИТЕ
Name

РИДИЦК

08.03.2014 23:49

Срби навијају за Русју, а и Руси и Украјинци православци па какав сте ви народ у п.м.. Тако је и Србија све хтјела па на крају све изгубила и Хрватску и Босну, Црну Гору, Косово..

ОДГОВОРИТЕ
Name

мицо

09.03.2014 00:14

И прошли пут је крим означио прекретницу у нашој историји

ОДГОВОРИТЕ
Name

Симо

09.03.2014 00:26

У потпуности се слазем са " дејанпд" одлицан коментар. Ови американци мисле да се Сиптари могу одвојити само зато сто они и НАТО, то зеле а кад су Руси у Украјини у питању или Срби у БиХ то не вази. Е па сад се ударило на тврд орах, није то Србија.

ОДГОВОРИТЕ
Name

мицо

19.04.2024 20:49

Обама чувај гаће ако се Медо пробуди

ОДГОВОРИТЕ
Name

Наивност

08.03.2014 21:21

Не треба никад заборавити да је прица једно а теорија друго, то незнаци да је Украјина иста као и друге самопрогласене дрзавице, има ту висе разлога да Русија неда ту теритојију.....

ОДГОВОРИТЕ
Name

никола зг.

08.03.2014 21:02

Слажем се са мишљењем предходника, ту се нема шта додати, ствар је очита. Бумернг је бачен и врача се, на жалост крвав. Дај Боже да стане на овоме.

ОДГОВОРИТЕ
Name

такотреба

08.03.2014 21:51

Дејанпд, узео си ми реченице из уста...

ОДГОВОРИТЕ
Name

дејанпд

08.03.2014 20:24

Обама толико пута понавља исту ствар, да би реалан човјек који посматра са стране помислио да он заиста вјерује у то. Прво, никада Украјина није била независна држава док запад није искористио свог играча на челу СССР, Бориса, па растурио Савез. Друго, САД су окупирале десетак независних држава само уназад 20 година, под изговором националних интереса или "хуманитарних" акција, па нико није условљавао или пријетио санкцијама, треће, не постоје медјународни посматрачи који могу обезбједити опстанак мањини, а доказ за то су: Срби у Хрватској, Срби на Космету, Курди у Турској, Палестинци у Израелу, Кореанци у Јужној Кореји,...то је само изговор за коначно етничко чишћење под патронатом Медјународне заједнице. На крају, кризи у Украјини нису допринијели поједини Руси, него САД и Њемачка, подривајући легитимну власт и финансирајући екстремизам и тероризам, шаљући чак и Керија лично на Кијевски трг. Бар ми Срби знамо, ако остатак свијета не зна, како Амери и Швабе покрену тероризам, па дипломатијом замјену улоге након неког времена (Косово и Метохија, нпр).

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Ридик

09.03.2014 13:24

Босну нисмо изгубили, Косово су отели, а у Хрватској има јос Срба, кад тад це доци све на своје и вратице се све на своје мјесто, ми подржавамо Русе то је тацно, сто не знаци да смо против Украјинаца, у Украјини има 20 милиона католика то си заборавио, заборавио си да су Украјински фасисти 41 убијали Русе и сарадјивали са хитлером, и сад су ови на власти отприлике исти.

ОДГОВОРИТЕ
Name

прпа

10.03.2014 09:31

Кад Амер казе улаз у куцицу то се одма уради без поговора јер се зна ко Писа усправно а ко цуцеци,Барак је само реко Путину да се мора повуц или це да буду санкције а ако се то деси онда це Русија бит приморана да једе оне Ракете Које су јос из 2 светског рата инаце неце моц да презиве санкције запада!!Многи се Срби куну у русију ко у неку силу а кад су их гадјали НАТО И УСА тад је Русија само посматрала није смјела ни Прнут,па сад видите ко је у свјету газда!!!! Ато зна и птица на грани!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

неукротиви бунтовник

09.03.2014 08:51

гдје је много вике мало је прашине,није Путин већ зна се ко нити је Русија Србија и остале банана државе,језик силе који намеће Запад само је лични страх по властите могућности,како да оспоравате право Русима да бране своје људе у једној развалини од државе каква је Украјина данас,зашто развалини,па једноставно ако шака окорјелих екстремиста са оружјем у руци растури легитимну власт ито уз подршку главних хушкача милитаризма који су се шепурили мјесецима међу њима и били задовољни ужасним учинком од десетине мртвих,а сада постају углађени миротворци који се представљају као народна власт,зато реторика условљавања не може проћи у једној надмудрости која се испољава са легитимне Руске стране,изгледа да је Запад заборавио да је у Кремљу Путин,још увијек мисли,али магловито да је то Јељцин,па са срећом

ОДГОВОРИТЕ
Name

РИДИЦК

08.03.2014 23:49

Срби навијају за Русју, а и Руси и Украјинци православци па какав сте ви народ у п.м.. Тако је и Србија све хтјела па на крају све изгубила и Хрватску и Босну, Црну Гору, Косово..

ОДГОВОРИТЕ
Name

мицо

09.03.2014 00:14

И прошли пут је крим означио прекретницу у нашој историји

ОДГОВОРИТЕ
Name

Симо

09.03.2014 00:26

У потпуности се слазем са " дејанпд" одлицан коментар. Ови американци мисле да се Сиптари могу одвојити само зато сто они и НАТО, то зеле а кад су Руси у Украјини у питању или Срби у БиХ то не вази. Е па сад се ударило на тврд орах, није то Србија.

ОДГОВОРИТЕ
Name

мицо

19.04.2024 20:49

Обама чувај гаће ако се Медо пробуди

ОДГОВОРИТЕ
Name

Наивност

08.03.2014 21:21

Не треба никад заборавити да је прица једно а теорија друго, то незнаци да је Украјина иста као и друге самопрогласене дрзавице, има ту висе разлога да Русија неда ту теритојију.....

ОДГОВОРИТЕ
Name

никола зг.

08.03.2014 21:02

Слажем се са мишљењем предходника, ту се нема шта додати, ствар је очита. Бумернг је бачен и врача се, на жалост крвав. Дај Боже да стане на овоме.

ОДГОВОРИТЕ
Name

такотреба

08.03.2014 21:51

Дејанпд, узео си ми реченице из уста...

ОДГОВОРИТЕ
Name

дејанпд

08.03.2014 20:24

Обама толико пута понавља исту ствар, да би реалан човјек који посматра са стране помислио да он заиста вјерује у то. Прво, никада Украјина није била независна држава док запад није искористио свог играча на челу СССР, Бориса, па растурио Савез. Друго, САД су окупирале десетак независних држава само уназад 20 година, под изговором националних интереса или "хуманитарних" акција, па нико није условљавао или пријетио санкцијама, треће, не постоје медјународни посматрачи који могу обезбједити опстанак мањини, а доказ за то су: Срби у Хрватској, Срби на Космету, Курди у Турској, Палестинци у Израелу, Кореанци у Јужној Кореји,...то је само изговор за коначно етничко чишћење под патронатом Медјународне заједнице. На крају, кризи у Украјини нису допринијели поједини Руси, него САД и Њемачка, подривајући легитимну власт и финансирајући екстремизам и тероризам, шаљући чак и Керија лично на Кијевски трг. Бар ми Срби знамо, ако остатак свијета не зна, како Амери и Швабе покрену тероризам, па дипломатијом замјену улоге након неког времена (Косово и Метохија, нпр).

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Ридик

09.03.2014 13:24

Босну нисмо изгубили, Косово су отели, а у Хрватској има јос Срба, кад тад це доци све на своје и вратице се све на своје мјесто, ми подржавамо Русе то је тацно, сто не знаци да смо против Украјинаца, у Украјини има 20 милиона католика то си заборавио, заборавио си да су Украјински фасисти 41 убијали Русе и сарадјивали са хитлером, и сад су ови на власти отприлике исти.

ОДГОВОРИТЕ
Name

прпа

10.03.2014 09:31

Кад Амер казе улаз у куцицу то се одма уради без поговора јер се зна ко Писа усправно а ко цуцеци,Барак је само реко Путину да се мора повуц или це да буду санкције а ако се то деси онда це Русија бит приморана да једе оне Ракете Које су јос из 2 светског рата инаце неце моц да презиве санкције запада!!Многи се Срби куну у русију ко у неку силу а кад су их гадјали НАТО И УСА тад је Русија само посматрала није смјела ни Прнут,па сад видите ко је у свјету газда!!!! Ато зна и птица на грани!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

неукротиви бунтовник

09.03.2014 08:51

гдје је много вике мало је прашине,није Путин већ зна се ко нити је Русија Србија и остале банана државе,језик силе који намеће Запад само је лични страх по властите могућности,како да оспоравате право Русима да бране своје људе у једној развалини од државе каква је Украјина данас,зашто развалини,па једноставно ако шака окорјелих екстремиста са оружјем у руци растури легитимну власт ито уз подршку главних хушкача милитаризма који су се шепурили мјесецима међу њима и били задовољни ужасним учинком од десетине мртвих,а сада постају углађени миротворци који се представљају као народна власт,зато реторика условљавања не може проћи у једној надмудрости која се испољава са легитимне Руске стране,изгледа да је Запад заборавио да је у Кремљу Путин,још увијек мисли,али магловито да је то Јељцин,па са срећом

ОДГОВОРИТЕ
Name

РИДИЦК

08.03.2014 23:49

Срби навијају за Русју, а и Руси и Украјинци православци па какав сте ви народ у п.м.. Тако је и Србија све хтјела па на крају све изгубила и Хрватску и Босну, Црну Гору, Косово..

ОДГОВОРИТЕ
Name

мицо

09.03.2014 00:14

И прошли пут је крим означио прекретницу у нашој историји

ОДГОВОРИТЕ
Name

Симо

09.03.2014 00:26

У потпуности се слазем са " дејанпд" одлицан коментар. Ови американци мисле да се Сиптари могу одвојити само зато сто они и НАТО, то зеле а кад су Руси у Украјини у питању или Срби у БиХ то не вази. Е па сад се ударило на тврд орах, није то Србија.

ОДГОВОРИТЕ
Name

мицо

19.04.2024 20:49

Обама чувај гаће ако се Медо пробуди

ОДГОВОРИТЕ
Name

Наивност

08.03.2014 21:21

Не треба никад заборавити да је прица једно а теорија друго, то незнаци да је Украјина иста као и друге самопрогласене дрзавице, има ту висе разлога да Русија неда ту теритојију.....

ОДГОВОРИТЕ
Name

никола зг.

08.03.2014 21:02

Слажем се са мишљењем предходника, ту се нема шта додати, ствар је очита. Бумернг је бачен и врача се, на жалост крвав. Дај Боже да стане на овоме.

ОДГОВОРИТЕ
Name

такотреба

08.03.2014 21:51

Дејанпд, узео си ми реченице из уста...

ОДГОВОРИТЕ
Name

дејанпд

08.03.2014 20:24

Обама толико пута понавља исту ствар, да би реалан човјек који посматра са стране помислио да он заиста вјерује у то. Прво, никада Украјина није била независна држава док запад није искористио свог играча на челу СССР, Бориса, па растурио Савез. Друго, САД су окупирале десетак независних држава само уназад 20 година, под изговором националних интереса или "хуманитарних" акција, па нико није условљавао или пријетио санкцијама, треће, не постоје медјународни посматрачи који могу обезбједити опстанак мањини, а доказ за то су: Срби у Хрватској, Срби на Космету, Курди у Турској, Палестинци у Израелу, Кореанци у Јужној Кореји,...то је само изговор за коначно етничко чишћење под патронатом Медјународне заједнице. На крају, кризи у Украјини нису допринијели поједини Руси, него САД и Њемачка, подривајући легитимну власт и финансирајући екстремизам и тероризам, шаљући чак и Керија лично на Кијевски трг. Бар ми Срби знамо, ако остатак свијета не зна, како Амери и Швабе покрену тероризам, па дипломатијом замјену улоге након неког времена (Косово и Метохија, нпр).

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Ридик

09.03.2014 13:24

Босну нисмо изгубили, Косово су отели, а у Хрватској има јос Срба, кад тад це доци све на своје и вратице се све на своје мјесто, ми подржавамо Русе то је тацно, сто не знаци да смо против Украјинаца, у Украјини има 20 милиона католика то си заборавио, заборавио си да су Украјински фасисти 41 убијали Русе и сарадјивали са хитлером, и сад су ови на власти отприлике исти.

ОДГОВОРИТЕ
Name

прпа

10.03.2014 09:31

Кад Амер казе улаз у куцицу то се одма уради без поговора јер се зна ко Писа усправно а ко цуцеци,Барак је само реко Путину да се мора повуц или це да буду санкције а ако се то деси онда це Русија бит приморана да једе оне Ракете Које су јос из 2 светског рата инаце неце моц да презиве санкције запада!!Многи се Срби куну у русију ко у неку силу а кад су их гадјали НАТО И УСА тад је Русија само посматрала није смјела ни Прнут,па сад видите ко је у свјету газда!!!! Ато зна и птица на грани!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

неукротиви бунтовник

09.03.2014 08:51

гдје је много вике мало је прашине,није Путин већ зна се ко нити је Русија Србија и остале банана државе,језик силе који намеће Запад само је лични страх по властите могућности,како да оспоравате право Русима да бране своје људе у једној развалини од државе каква је Украјина данас,зашто развалини,па једноставно ако шака окорјелих екстремиста са оружјем у руци растури легитимну власт ито уз подршку главних хушкача милитаризма који су се шепурили мјесецима међу њима и били задовољни ужасним учинком од десетине мртвих,а сада постају углађени миротворци који се представљају као народна власт,зато реторика условљавања не може проћи у једној надмудрости која се испољава са легитимне Руске стране,изгледа да је Запад заборавио да је у Кремљу Путин,још увијек мисли,али магловито да је то Јељцин,па са срећом

ОДГОВОРИТЕ
Name

РИДИЦК

08.03.2014 23:49

Срби навијају за Русју, а и Руси и Украјинци православци па какав сте ви народ у п.м.. Тако је и Србија све хтјела па на крају све изгубила и Хрватску и Босну, Црну Гору, Косово..

ОДГОВОРИТЕ
Name

мицо

09.03.2014 00:14

И прошли пут је крим означио прекретницу у нашој историји

ОДГОВОРИТЕ
Name

Симо

09.03.2014 00:26

У потпуности се слазем са " дејанпд" одлицан коментар. Ови американци мисле да се Сиптари могу одвојити само зато сто они и НАТО, то зеле а кад су Руси у Украјини у питању или Срби у БиХ то не вази. Е па сад се ударило на тврд орах, није то Србија.

ОДГОВОРИТЕ
Name

мицо

19.04.2024 20:49

Обама чувај гаће ако се Медо пробуди

ОДГОВОРИТЕ
Name

Наивност

08.03.2014 21:21

Не треба никад заборавити да је прица једно а теорија друго, то незнаци да је Украјина иста као и друге самопрогласене дрзавице, има ту висе разлога да Русија неда ту теритојију.....

ОДГОВОРИТЕ
Name

никола зг.

08.03.2014 21:02

Слажем се са мишљењем предходника, ту се нема шта додати, ствар је очита. Бумернг је бачен и врача се, на жалост крвав. Дај Боже да стане на овоме.

ОДГОВОРИТЕ
Name

такотреба

08.03.2014 21:51

Дејанпд, узео си ми реченице из уста...

ОДГОВОРИТЕ
Name

дејанпд

08.03.2014 20:24

Обама толико пута понавља исту ствар, да би реалан човјек који посматра са стране помислио да он заиста вјерује у то. Прво, никада Украјина није била независна држава док запад није искористио свог играча на челу СССР, Бориса, па растурио Савез. Друго, САД су окупирале десетак независних држава само уназад 20 година, под изговором националних интереса или "хуманитарних" акција, па нико није условљавао или пријетио санкцијама, треће, не постоје медјународни посматрачи који могу обезбједити опстанак мањини, а доказ за то су: Срби у Хрватској, Срби на Космету, Курди у Турској, Палестинци у Израелу, Кореанци у Јужној Кореји,...то је само изговор за коначно етничко чишћење под патронатом Медјународне заједнице. На крају, кризи у Украјини нису допринијели поједини Руси, него САД и Њемачка, подривајући легитимну власт и финансирајући екстремизам и тероризам, шаљући чак и Керија лично на Кијевски трг. Бар ми Срби знамо, ако остатак свијета не зна, како Амери и Швабе покрену тероризам, па дипломатијом замјену улоге након неког времена (Косово и Метохија, нпр).

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Ридик

09.03.2014 13:24

Босну нисмо изгубили, Косово су отели, а у Хрватској има јос Срба, кад тад це доци све на своје и вратице се све на своје мјесто, ми подржавамо Русе то је тацно, сто не знаци да смо против Украјинаца, у Украјини има 20 милиона католика то си заборавио, заборавио си да су Украјински фасисти 41 убијали Русе и сарадјивали са хитлером, и сад су ови на власти отприлике исти.

ОДГОВОРИТЕ
Name

прпа

10.03.2014 09:31

Кад Амер казе улаз у куцицу то се одма уради без поговора јер се зна ко Писа усправно а ко цуцеци,Барак је само реко Путину да се мора повуц или це да буду санкције а ако се то деси онда це Русија бит приморана да једе оне Ракете Које су јос из 2 светског рата инаце неце моц да презиве санкције запада!!Многи се Срби куну у русију ко у неку силу а кад су их гадјали НАТО И УСА тад је Русија само посматрала није смјела ни Прнут,па сад видите ко је у свјету газда!!!! Ато зна и птица на грани!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

неукротиви бунтовник

09.03.2014 08:51

гдје је много вике мало је прашине,није Путин већ зна се ко нити је Русија Србија и остале банана државе,језик силе који намеће Запад само је лични страх по властите могућности,како да оспоравате право Русима да бране своје људе у једној развалини од државе каква је Украјина данас,зашто развалини,па једноставно ако шака окорјелих екстремиста са оружјем у руци растури легитимну власт ито уз подршку главних хушкача милитаризма који су се шепурили мјесецима међу њима и били задовољни ужасним учинком од десетине мртвих,а сада постају углађени миротворци који се представљају као народна власт,зато реторика условљавања не може проћи у једној надмудрости која се испољава са легитимне Руске стране,изгледа да је Запад заборавио да је у Кремљу Путин,још увијек мисли,али магловито да је то Јељцин,па са срећом

ОДГОВОРИТЕ
Name

РИДИЦК

08.03.2014 23:49

Срби навијају за Русју, а и Руси и Украјинци православци па какав сте ви народ у п.м.. Тако је и Србија све хтјела па на крају све изгубила и Хрватску и Босну, Црну Гору, Косово..

ОДГОВОРИТЕ
Name

мицо

09.03.2014 00:14

И прошли пут је крим означио прекретницу у нашој историји

ОДГОВОРИТЕ
Name

Симо

09.03.2014 00:26

У потпуности се слазем са " дејанпд" одлицан коментар. Ови американци мисле да се Сиптари могу одвојити само зато сто они и НАТО, то зеле а кад су Руси у Украјини у питању или Срби у БиХ то не вази. Е па сад се ударило на тврд орах, није то Србија.

ОДГОВОРИТЕ
Name

мицо

19.04.2024 20:49

Обама чувај гаће ако се Медо пробуди

ОДГОВОРИТЕ
Name

Наивност

08.03.2014 21:21

Не треба никад заборавити да је прица једно а теорија друго, то незнаци да је Украјина иста као и друге самопрогласене дрзавице, има ту висе разлога да Русија неда ту теритојију.....

ОДГОВОРИТЕ
Name

никола зг.

08.03.2014 21:02

Слажем се са мишљењем предходника, ту се нема шта додати, ствар је очита. Бумернг је бачен и врача се, на жалост крвав. Дај Боже да стане на овоме.

ОДГОВОРИТЕ
Name

такотреба

08.03.2014 21:51

Дејанпд, узео си ми реченице из уста...

ОДГОВОРИТЕ
Name

дејанпд

08.03.2014 20:24

Обама толико пута понавља исту ствар, да би реалан човјек који посматра са стране помислио да он заиста вјерује у то. Прво, никада Украјина није била независна држава док запад није искористио свог играча на челу СССР, Бориса, па растурио Савез. Друго, САД су окупирале десетак независних држава само уназад 20 година, под изговором националних интереса или "хуманитарних" акција, па нико није условљавао или пријетио санкцијама, треће, не постоје медјународни посматрачи који могу обезбједити опстанак мањини, а доказ за то су: Срби у Хрватској, Срби на Космету, Курди у Турској, Палестинци у Израелу, Кореанци у Јужној Кореји,...то је само изговор за коначно етничко чишћење под патронатом Медјународне заједнице. На крају, кризи у Украјини нису допринијели поједини Руси, него САД и Њемачка, подривајући легитимну власт и финансирајући екстремизам и тероризам, шаљући чак и Керија лично на Кијевски трг. Бар ми Срби знамо, ако остатак свијета не зна, како Амери и Швабе покрену тероризам, па дипломатијом замјену улоге након неког времена (Косово и Метохија, нпр).

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Ридик

09.03.2014 13:24

Босну нисмо изгубили, Косово су отели, а у Хрватској има јос Срба, кад тад це доци све на своје и вратице се све на своје мјесто, ми подржавамо Русе то је тацно, сто не знаци да смо против Украјинаца, у Украјини има 20 милиона католика то си заборавио, заборавио си да су Украјински фасисти 41 убијали Русе и сарадјивали са хитлером, и сад су ови на власти отприлике исти.

ОДГОВОРИТЕ
Name

прпа

10.03.2014 09:31

Кад Амер казе улаз у куцицу то се одма уради без поговора јер се зна ко Писа усправно а ко цуцеци,Барак је само реко Путину да се мора повуц или це да буду санкције а ако се то деси онда це Русија бит приморана да једе оне Ракете Које су јос из 2 светског рата инаце неце моц да презиве санкције запада!!Многи се Срби куну у русију ко у неку силу а кад су их гадјали НАТО И УСА тад је Русија само посматрала није смјела ни Прнут,па сад видите ко је у свјету газда!!!! Ато зна и птица на грани!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

неукротиви бунтовник

09.03.2014 08:51

гдје је много вике мало је прашине,није Путин већ зна се ко нити је Русија Србија и остале банана државе,језик силе који намеће Запад само је лични страх по властите могућности,како да оспоравате право Русима да бране своје људе у једној развалини од државе каква је Украјина данас,зашто развалини,па једноставно ако шака окорјелих екстремиста са оружјем у руци растури легитимну власт ито уз подршку главних хушкача милитаризма који су се шепурили мјесецима међу њима и били задовољни ужасним учинком од десетине мртвих,а сада постају углађени миротворци који се представљају као народна власт,зато реторика условљавања не може проћи у једној надмудрости која се испољава са легитимне Руске стране,изгледа да је Запад заборавио да је у Кремљу Путин,још увијек мисли,али магловито да је то Јељцин,па са срећом

ОДГОВОРИТЕ
Name

РИДИЦК

08.03.2014 23:49

Срби навијају за Русју, а и Руси и Украјинци православци па какав сте ви народ у п.м.. Тако је и Србија све хтјела па на крају све изгубила и Хрватску и Босну, Црну Гору, Косово..

ОДГОВОРИТЕ
Name

мицо

09.03.2014 00:14

И прошли пут је крим означио прекретницу у нашој историји

ОДГОВОРИТЕ
Name

Симо

09.03.2014 00:26

У потпуности се слазем са " дејанпд" одлицан коментар. Ови американци мисле да се Сиптари могу одвојити само зато сто они и НАТО, то зеле а кад су Руси у Украјини у питању или Срби у БиХ то не вази. Е па сад се ударило на тврд орах, није то Србија.

ОДГОВОРИТЕ
Name

мицо

19.04.2024 20:49

Обама чувај гаће ако се Медо пробуди

ОДГОВОРИТЕ
Name

Наивност

08.03.2014 21:21

Не треба никад заборавити да је прица једно а теорија друго, то незнаци да је Украјина иста као и друге самопрогласене дрзавице, има ту висе разлога да Русија неда ту теритојију.....

ОДГОВОРИТЕ
Name

никола зг.

08.03.2014 21:02

Слажем се са мишљењем предходника, ту се нема шта додати, ствар је очита. Бумернг је бачен и врача се, на жалост крвав. Дај Боже да стане на овоме.

ОДГОВОРИТЕ
Name

такотреба

08.03.2014 21:51

Дејанпд, узео си ми реченице из уста...

ОДГОВОРИТЕ
Name

дејанпд

08.03.2014 20:24

Обама толико пута понавља исту ствар, да би реалан човјек који посматра са стране помислио да он заиста вјерује у то. Прво, никада Украјина није била независна држава док запад није искористио свог играча на челу СССР, Бориса, па растурио Савез. Друго, САД су окупирале десетак независних држава само уназад 20 година, под изговором националних интереса или "хуманитарних" акција, па нико није условљавао или пријетио санкцијама, треће, не постоје медјународни посматрачи који могу обезбједити опстанак мањини, а доказ за то су: Срби у Хрватској, Срби на Космету, Курди у Турској, Палестинци у Израелу, Кореанци у Јужној Кореји,...то је само изговор за коначно етничко чишћење под патронатом Медјународне заједнице. На крају, кризи у Украјини нису допринијели поједини Руси, него САД и Њемачка, подривајући легитимну власт и финансирајући екстремизам и тероризам, шаљући чак и Керија лично на Кијевски трг. Бар ми Срби знамо, ако остатак свијета не зна, како Амери и Швабе покрену тероризам, па дипломатијом замјену улоге након неког времена (Косово и Метохија, нпр).

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Ридик

09.03.2014 13:24

Босну нисмо изгубили, Косово су отели, а у Хрватској има јос Срба, кад тад це доци све на своје и вратице се све на своје мјесто, ми подржавамо Русе то је тацно, сто не знаци да смо против Украјинаца, у Украјини има 20 милиона католика то си заборавио, заборавио си да су Украјински фасисти 41 убијали Русе и сарадјивали са хитлером, и сад су ови на власти отприлике исти.

ОДГОВОРИТЕ
Name

прпа

10.03.2014 09:31

Кад Амер казе улаз у куцицу то се одма уради без поговора јер се зна ко Писа усправно а ко цуцеци,Барак је само реко Путину да се мора повуц или це да буду санкције а ако се то деси онда це Русија бит приморана да једе оне Ракете Које су јос из 2 светског рата инаце неце моц да презиве санкције запада!!Многи се Срби куну у русију ко у неку силу а кад су их гадјали НАТО И УСА тад је Русија само посматрала није смјела ни Прнут,па сад видите ко је у свјету газда!!!! Ато зна и птица на грани!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

неукротиви бунтовник

09.03.2014 08:51

гдје је много вике мало је прашине,није Путин већ зна се ко нити је Русија Србија и остале банана државе,језик силе који намеће Запад само је лични страх по властите могућности,како да оспоравате право Русима да бране своје људе у једној развалини од државе каква је Украјина данас,зашто развалини,па једноставно ако шака окорјелих екстремиста са оружјем у руци растури легитимну власт ито уз подршку главних хушкача милитаризма који су се шепурили мјесецима међу њима и били задовољни ужасним учинком од десетине мртвих,а сада постају углађени миротворци који се представљају као народна власт,зато реторика условљавања не може проћи у једној надмудрости која се испољава са легитимне Руске стране,изгледа да је Запад заборавио да је у Кремљу Путин,још увијек мисли,али магловито да је то Јељцин,па са срећом

ОДГОВОРИТЕ
Name

РИДИЦК

08.03.2014 23:49

Срби навијају за Русју, а и Руси и Украјинци православци па какав сте ви народ у п.м.. Тако је и Србија све хтјела па на крају све изгубила и Хрватску и Босну, Црну Гору, Косово..

ОДГОВОРИТЕ
Name

мицо

09.03.2014 00:14

И прошли пут је крим означио прекретницу у нашој историји

ОДГОВОРИТЕ
Name

Симо

09.03.2014 00:26

У потпуности се слазем са " дејанпд" одлицан коментар. Ови американци мисле да се Сиптари могу одвојити само зато сто они и НАТО, то зеле а кад су Руси у Украјини у питању или Срби у БиХ то не вази. Е па сад се ударило на тврд орах, није то Србија.

ОДГОВОРИТЕ
Name

мицо

19.04.2024 20:49

Обама чувај гаће ако се Медо пробуди

ОДГОВОРИТЕ
Name

Наивност

08.03.2014 21:21

Не треба никад заборавити да је прица једно а теорија друго, то незнаци да је Украјина иста као и друге самопрогласене дрзавице, има ту висе разлога да Русија неда ту теритојију.....

ОДГОВОРИТЕ
Name

никола зг.

08.03.2014 21:02

Слажем се са мишљењем предходника, ту се нема шта додати, ствар је очита. Бумернг је бачен и врача се, на жалост крвав. Дај Боже да стане на овоме.

ОДГОВОРИТЕ
Name

такотреба

08.03.2014 21:51

Дејанпд, узео си ми реченице из уста...

ОДГОВОРИТЕ
Name

дејанпд

08.03.2014 20:24

Обама толико пута понавља исту ствар, да би реалан човјек који посматра са стране помислио да он заиста вјерује у то. Прво, никада Украјина није била независна држава док запад није искористио свог играча на челу СССР, Бориса, па растурио Савез. Друго, САД су окупирале десетак независних држава само уназад 20 година, под изговором националних интереса или "хуманитарних" акција, па нико није условљавао или пријетио санкцијама, треће, не постоје медјународни посматрачи који могу обезбједити опстанак мањини, а доказ за то су: Срби у Хрватској, Срби на Космету, Курди у Турској, Палестинци у Израелу, Кореанци у Јужној Кореји,...то је само изговор за коначно етничко чишћење под патронатом Медјународне заједнице. На крају, кризи у Украјини нису допринијели поједини Руси, него САД и Њемачка, подривајући легитимну власт и финансирајући екстремизам и тероризам, шаљући чак и Керија лично на Кијевски трг. Бар ми Срби знамо, ако остатак свијета не зна, како Амери и Швабе покрену тероризам, па дипломатијом замјену улоге након неког времена (Косово и Метохија, нпр).

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Ридик

09.03.2014 13:24

Босну нисмо изгубили, Косово су отели, а у Хрватској има јос Срба, кад тад це доци све на своје и вратице се све на своје мјесто, ми подржавамо Русе то је тацно, сто не знаци да смо против Украјинаца, у Украјини има 20 милиона католика то си заборавио, заборавио си да су Украјински фасисти 41 убијали Русе и сарадјивали са хитлером, и сад су ови на власти отприлике исти.

ОДГОВОРИТЕ
Name

прпа

10.03.2014 09:31

Кад Амер казе улаз у куцицу то се одма уради без поговора јер се зна ко Писа усправно а ко цуцеци,Барак је само реко Путину да се мора повуц или це да буду санкције а ако се то деси онда це Русија бит приморана да једе оне Ракете Које су јос из 2 светског рата инаце неце моц да презиве санкције запада!!Многи се Срби куну у русију ко у неку силу а кад су их гадјали НАТО И УСА тад је Русија само посматрала није смјела ни Прнут,па сад видите ко је у свјету газда!!!! Ато зна и птица на грани!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

неукротиви бунтовник

09.03.2014 08:51

гдје је много вике мало је прашине,није Путин већ зна се ко нити је Русија Србија и остале банана државе,језик силе који намеће Запад само је лични страх по властите могућности,како да оспоравате право Русима да бране своје људе у једној развалини од државе каква је Украјина данас,зашто развалини,па једноставно ако шака окорјелих екстремиста са оружјем у руци растури легитимну власт ито уз подршку главних хушкача милитаризма који су се шепурили мјесецима међу њима и били задовољни ужасним учинком од десетине мртвих,а сада постају углађени миротворци који се представљају као народна власт,зато реторика условљавања не може проћи у једној надмудрости која се испољава са легитимне Руске стране,изгледа да је Запад заборавио да је у Кремљу Путин,још увијек мисли,али магловито да је то Јељцин,па са срећом

ОДГОВОРИТЕ
Name

РИДИЦК

08.03.2014 23:49

Срби навијају за Русју, а и Руси и Украјинци православци па какав сте ви народ у п.м.. Тако је и Србија све хтјела па на крају све изгубила и Хрватску и Босну, Црну Гору, Косово..

ОДГОВОРИТЕ
Name

мицо

09.03.2014 00:14

И прошли пут је крим означио прекретницу у нашој историји

ОДГОВОРИТЕ
Name

Симо

09.03.2014 00:26

У потпуности се слазем са " дејанпд" одлицан коментар. Ови американци мисле да се Сиптари могу одвојити само зато сто они и НАТО, то зеле а кад су Руси у Украјини у питању или Срби у БиХ то не вази. Е па сад се ударило на тврд орах, није то Србија.

ОДГОВОРИТЕ
Name

мицо

19.04.2024 20:49

Обама чувај гаће ако се Медо пробуди

ОДГОВОРИТЕ
Name

Наивност

08.03.2014 21:21

Не треба никад заборавити да је прица једно а теорија друго, то незнаци да је Украјина иста као и друге самопрогласене дрзавице, има ту висе разлога да Русија неда ту теритојију.....

ОДГОВОРИТЕ
Name

никола зг.

08.03.2014 21:02

Слажем се са мишљењем предходника, ту се нема шта додати, ствар је очита. Бумернг је бачен и врача се, на жалост крвав. Дај Боже да стане на овоме.

ОДГОВОРИТЕ
Name

такотреба

08.03.2014 21:51

Дејанпд, узео си ми реченице из уста...

ОДГОВОРИТЕ
Name

дејанпд

08.03.2014 20:24

Обама толико пута понавља исту ствар, да би реалан човјек који посматра са стране помислио да он заиста вјерује у то. Прво, никада Украјина није била независна држава док запад није искористио свог играча на челу СССР, Бориса, па растурио Савез. Друго, САД су окупирале десетак независних држава само уназад 20 година, под изговором националних интереса или "хуманитарних" акција, па нико није условљавао или пријетио санкцијама, треће, не постоје медјународни посматрачи који могу обезбједити опстанак мањини, а доказ за то су: Срби у Хрватској, Срби на Космету, Курди у Турској, Палестинци у Израелу, Кореанци у Јужној Кореји,...то је само изговор за коначно етничко чишћење под патронатом Медјународне заједнице. На крају, кризи у Украјини нису допринијели поједини Руси, него САД и Њемачка, подривајући легитимну власт и финансирајући екстремизам и тероризам, шаљући чак и Керија лично на Кијевски трг. Бар ми Срби знамо, ако остатак свијета не зна, како Амери и Швабе покрену тероризам, па дипломатијом замјену улоге након неког времена (Косово и Метохија, нпр).

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Ридик

09.03.2014 13:24

Босну нисмо изгубили, Косово су отели, а у Хрватској има јос Срба, кад тад це доци све на своје и вратице се све на своје мјесто, ми подржавамо Русе то је тацно, сто не знаци да смо против Украјинаца, у Украјини има 20 милиона католика то си заборавио, заборавио си да су Украјински фасисти 41 убијали Русе и сарадјивали са хитлером, и сад су ови на власти отприлике исти.

ОДГОВОРИТЕ
Name

прпа

10.03.2014 09:31

Кад Амер казе улаз у куцицу то се одма уради без поговора јер се зна ко Писа усправно а ко цуцеци,Барак је само реко Путину да се мора повуц или це да буду санкције а ако се то деси онда це Русија бит приморана да једе оне Ракете Које су јос из 2 светског рата инаце неце моц да презиве санкције запада!!Многи се Срби куну у русију ко у неку силу а кад су их гадјали НАТО И УСА тад је Русија само посматрала није смјела ни Прнут,па сад видите ко је у свјету газда!!!! Ато зна и птица на грани!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

неукротиви бунтовник

09.03.2014 08:51

гдје је много вике мало је прашине,није Путин већ зна се ко нити је Русија Србија и остале банана државе,језик силе који намеће Запад само је лични страх по властите могућности,како да оспоравате право Русима да бране своје људе у једној развалини од државе каква је Украјина данас,зашто развалини,па једноставно ако шака окорјелих екстремиста са оружјем у руци растури легитимну власт ито уз подршку главних хушкача милитаризма који су се шепурили мјесецима међу њима и били задовољни ужасним учинком од десетине мртвих,а сада постају углађени миротворци који се представљају као народна власт,зато реторика условљавања не може проћи у једној надмудрости која се испољава са легитимне Руске стране,изгледа да је Запад заборавио да је у Кремљу Путин,још увијек мисли,али магловито да је то Јељцин,па са срећом

ОДГОВОРИТЕ
Name

РИДИЦК

08.03.2014 23:49

Срби навијају за Русју, а и Руси и Украјинци православци па какав сте ви народ у п.м.. Тако је и Србија све хтјела па на крају све изгубила и Хрватску и Босну, Црну Гору, Косово..

ОДГОВОРИТЕ
Name

мицо

09.03.2014 00:14

И прошли пут је крим означио прекретницу у нашој историји

ОДГОВОРИТЕ
Name

Симо

09.03.2014 00:26

У потпуности се слазем са " дејанпд" одлицан коментар. Ови американци мисле да се Сиптари могу одвојити само зато сто они и НАТО, то зеле а кад су Руси у Украјини у питању или Срби у БиХ то не вази. Е па сад се ударило на тврд орах, није то Србија.

ОДГОВОРИТЕ
Name

мицо

19.04.2024 20:49

Обама чувај гаће ако се Медо пробуди

ОДГОВОРИТЕ
Name

Наивност

08.03.2014 21:21

Не треба никад заборавити да је прица једно а теорија друго, то незнаци да је Украјина иста као и друге самопрогласене дрзавице, има ту висе разлога да Русија неда ту теритојију.....

ОДГОВОРИТЕ
Name

никола зг.

08.03.2014 21:02

Слажем се са мишљењем предходника, ту се нема шта додати, ствар је очита. Бумернг је бачен и врача се, на жалост крвав. Дај Боже да стане на овоме.

ОДГОВОРИТЕ
Name

такотреба

08.03.2014 21:51

Дејанпд, узео си ми реченице из уста...

ОДГОВОРИТЕ
Name

дејанпд

08.03.2014 20:24

Обама толико пута понавља исту ствар, да би реалан човјек који посматра са стране помислио да он заиста вјерује у то. Прво, никада Украјина није била независна држава док запад није искористио свог играча на челу СССР, Бориса, па растурио Савез. Друго, САД су окупирале десетак независних држава само уназад 20 година, под изговором националних интереса или "хуманитарних" акција, па нико није условљавао или пријетио санкцијама, треће, не постоје медјународни посматрачи који могу обезбједити опстанак мањини, а доказ за то су: Срби у Хрватској, Срби на Космету, Курди у Турској, Палестинци у Израелу, Кореанци у Јужној Кореји,...то је само изговор за коначно етничко чишћење под патронатом Медјународне заједнице. На крају, кризи у Украјини нису допринијели поједини Руси, него САД и Њемачка, подривајући легитимну власт и финансирајући екстремизам и тероризам, шаљући чак и Керија лично на Кијевски трг. Бар ми Срби знамо, ако остатак свијета не зна, како Амери и Швабе покрену тероризам, па дипломатијом замјену улоге након неког времена (Косово и Метохија, нпр).

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Ридик

09.03.2014 13:24

Босну нисмо изгубили, Косово су отели, а у Хрватској има јос Срба, кад тад це доци све на своје и вратице се све на своје мјесто, ми подржавамо Русе то је тацно, сто не знаци да смо против Украјинаца, у Украјини има 20 милиона католика то си заборавио, заборавио си да су Украјински фасисти 41 убијали Русе и сарадјивали са хитлером, и сад су ови на власти отприлике исти.

ОДГОВОРИТЕ
Name

прпа

10.03.2014 09:31

Кад Амер казе улаз у куцицу то се одма уради без поговора јер се зна ко Писа усправно а ко цуцеци,Барак је само реко Путину да се мора повуц или це да буду санкције а ако се то деси онда це Русија бит приморана да једе оне Ракете Које су јос из 2 светског рата инаце неце моц да презиве санкције запада!!Многи се Срби куну у русију ко у неку силу а кад су их гадјали НАТО И УСА тад је Русија само посматрала није смјела ни Прнут,па сад видите ко је у свјету газда!!!! Ато зна и птица на грани!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

неукротиви бунтовник

09.03.2014 08:51

гдје је много вике мало је прашине,није Путин већ зна се ко нити је Русија Србија и остале банана државе,језик силе који намеће Запад само је лични страх по властите могућности,како да оспоравате право Русима да бране своје људе у једној развалини од државе каква је Украјина данас,зашто развалини,па једноставно ако шака окорјелих екстремиста са оружјем у руци растури легитимну власт ито уз подршку главних хушкача милитаризма који су се шепурили мјесецима међу њима и били задовољни ужасним учинком од десетине мртвих,а сада постају углађени миротворци који се представљају као народна власт,зато реторика условљавања не може проћи у једној надмудрости која се испољава са легитимне Руске стране,изгледа да је Запад заборавио да је у Кремљу Путин,још увијек мисли,али магловито да је то Јељцин,па са срећом

ОДГОВОРИТЕ
Name

РИДИЦК

08.03.2014 23:49

Срби навијају за Русју, а и Руси и Украјинци православци па какав сте ви народ у п.м.. Тако је и Србија све хтјела па на крају све изгубила и Хрватску и Босну, Црну Гору, Косово..

ОДГОВОРИТЕ
Name

мицо

09.03.2014 00:14

И прошли пут је крим означио прекретницу у нашој историји

ОДГОВОРИТЕ
Name

Симо

09.03.2014 00:26

У потпуности се слазем са " дејанпд" одлицан коментар. Ови американци мисле да се Сиптари могу одвојити само зато сто они и НАТО, то зеле а кад су Руси у Украјини у питању или Срби у БиХ то не вази. Е па сад се ударило на тврд орах, није то Србија.

ОДГОВОРИТЕ
Name

мицо

19.04.2024 20:49

Обама чувај гаће ако се Медо пробуди

ОДГОВОРИТЕ
Name

Наивност

08.03.2014 21:21

Не треба никад заборавити да је прица једно а теорија друго, то незнаци да је Украјина иста као и друге самопрогласене дрзавице, има ту висе разлога да Русија неда ту теритојију.....

ОДГОВОРИТЕ
Name

никола зг.

08.03.2014 21:02

Слажем се са мишљењем предходника, ту се нема шта додати, ствар је очита. Бумернг је бачен и врача се, на жалост крвав. Дај Боже да стане на овоме.

ОДГОВОРИТЕ
Name

такотреба

08.03.2014 21:51

Дејанпд, узео си ми реченице из уста...

ОДГОВОРИТЕ
Name

дејанпд

08.03.2014 20:24

Обама толико пута понавља исту ствар, да би реалан човјек који посматра са стране помислио да он заиста вјерује у то. Прво, никада Украјина није била независна држава док запад није искористио свог играча на челу СССР, Бориса, па растурио Савез. Друго, САД су окупирале десетак независних држава само уназад 20 година, под изговором националних интереса или "хуманитарних" акција, па нико није условљавао или пријетио санкцијама, треће, не постоје медјународни посматрачи који могу обезбједити опстанак мањини, а доказ за то су: Срби у Хрватској, Срби на Космету, Курди у Турској, Палестинци у Израелу, Кореанци у Јужној Кореји,...то је само изговор за коначно етничко чишћење под патронатом Медјународне заједнице. На крају, кризи у Украјини нису допринијели поједини Руси, него САД и Њемачка, подривајући легитимну власт и финансирајући екстремизам и тероризам, шаљући чак и Керија лично на Кијевски трг. Бар ми Срби знамо, ако остатак свијета не зна, како Амери и Швабе покрену тероризам, па дипломатијом замјену улоге након неког времена (Косово и Метохија, нпр).

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Ридик

09.03.2014 13:24

Босну нисмо изгубили, Косово су отели, а у Хрватској има јос Срба, кад тад це доци све на своје и вратице се све на своје мјесто, ми подржавамо Русе то је тацно, сто не знаци да смо против Украјинаца, у Украјини има 20 милиона католика то си заборавио, заборавио си да су Украјински фасисти 41 убијали Русе и сарадјивали са хитлером, и сад су ови на власти отприлике исти.

ОДГОВОРИТЕ
Name

прпа

10.03.2014 09:31

Кад Амер казе улаз у куцицу то се одма уради без поговора јер се зна ко Писа усправно а ко цуцеци,Барак је само реко Путину да се мора повуц или це да буду санкције а ако се то деси онда це Русија бит приморана да једе оне Ракете Које су јос из 2 светског рата инаце неце моц да презиве санкције запада!!Многи се Срби куну у русију ко у неку силу а кад су их гадјали НАТО И УСА тад је Русија само посматрала није смјела ни Прнут,па сад видите ко је у свјету газда!!!! Ато зна и птица на грани!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

неукротиви бунтовник

09.03.2014 08:51

гдје је много вике мало је прашине,није Путин већ зна се ко нити је Русија Србија и остале банана државе,језик силе који намеће Запад само је лични страх по властите могућности,како да оспоравате право Русима да бране своје људе у једној развалини од државе каква је Украјина данас,зашто развалини,па једноставно ако шака окорјелих екстремиста са оружјем у руци растури легитимну власт ито уз подршку главних хушкача милитаризма који су се шепурили мјесецима међу њима и били задовољни ужасним учинком од десетине мртвих,а сада постају углађени миротворци који се представљају као народна власт,зато реторика условљавања не може проћи у једној надмудрости која се испољава са легитимне Руске стране,изгледа да је Запад заборавио да је у Кремљу Путин,још увијек мисли,али магловито да је то Јељцин,па са срећом

ОДГОВОРИТЕ
Name

РИДИЦК

08.03.2014 23:49

Срби навијају за Русју, а и Руси и Украјинци православци па какав сте ви народ у п.м.. Тако је и Србија све хтјела па на крају све изгубила и Хрватску и Босну, Црну Гору, Косово..

ОДГОВОРИТЕ
Name

мицо

09.03.2014 00:14

И прошли пут је крим означио прекретницу у нашој историји

ОДГОВОРИТЕ
Name

Симо

09.03.2014 00:26

У потпуности се слазем са " дејанпд" одлицан коментар. Ови американци мисле да се Сиптари могу одвојити само зато сто они и НАТО, то зеле а кад су Руси у Украјини у питању или Срби у БиХ то не вази. Е па сад се ударило на тврд орах, није то Србија.

ОДГОВОРИТЕ
Name

мицо

19.04.2024 20:49

Обама чувај гаће ако се Медо пробуди

ОДГОВОРИТЕ
Name

Наивност

08.03.2014 21:21

Не треба никад заборавити да је прица једно а теорија друго, то незнаци да је Украјина иста као и друге самопрогласене дрзавице, има ту висе разлога да Русија неда ту теритојију.....

ОДГОВОРИТЕ
Name

никола зг.

08.03.2014 21:02

Слажем се са мишљењем предходника, ту се нема шта додати, ствар је очита. Бумернг је бачен и врача се, на жалост крвав. Дај Боже да стане на овоме.

ОДГОВОРИТЕ
Name

такотреба

08.03.2014 21:51

Дејанпд, узео си ми реченице из уста...

ОДГОВОРИТЕ
Name

дејанпд

08.03.2014 20:24

Обама толико пута понавља исту ствар, да би реалан човјек који посматра са стране помислио да он заиста вјерује у то. Прво, никада Украјина није била независна држава док запад није искористио свог играча на челу СССР, Бориса, па растурио Савез. Друго, САД су окупирале десетак независних држава само уназад 20 година, под изговором националних интереса или "хуманитарних" акција, па нико није условљавао или пријетио санкцијама, треће, не постоје медјународни посматрачи који могу обезбједити опстанак мањини, а доказ за то су: Срби у Хрватској, Срби на Космету, Курди у Турској, Палестинци у Израелу, Кореанци у Јужној Кореји,...то је само изговор за коначно етничко чишћење под патронатом Медјународне заједнице. На крају, кризи у Украјини нису допринијели поједини Руси, него САД и Њемачка, подривајући легитимну власт и финансирајући екстремизам и тероризам, шаљући чак и Керија лично на Кијевски трг. Бар ми Срби знамо, ако остатак свијета не зна, како Амери и Швабе покрену тероризам, па дипломатијом замјену улоге након неког времена (Косово и Метохија, нпр).

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Ридик

09.03.2014 13:24

Босну нисмо изгубили, Косово су отели, а у Хрватској има јос Срба, кад тад це доци све на своје и вратице се све на своје мјесто, ми подржавамо Русе то је тацно, сто не знаци да смо против Украјинаца, у Украјини има 20 милиона католика то си заборавио, заборавио си да су Украјински фасисти 41 убијали Русе и сарадјивали са хитлером, и сад су ови на власти отприлике исти.

ОДГОВОРИТЕ
Name

прпа

10.03.2014 09:31

Кад Амер казе улаз у куцицу то се одма уради без поговора јер се зна ко Писа усправно а ко цуцеци,Барак је само реко Путину да се мора повуц или це да буду санкције а ако се то деси онда це Русија бит приморана да једе оне Ракете Које су јос из 2 светског рата инаце неце моц да презиве санкције запада!!Многи се Срби куну у русију ко у неку силу а кад су их гадјали НАТО И УСА тад је Русија само посматрала није смјела ни Прнут,па сад видите ко је у свјету газда!!!! Ато зна и птица на грани!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

неукротиви бунтовник

09.03.2014 08:51

гдје је много вике мало је прашине,није Путин већ зна се ко нити је Русија Србија и остале банана државе,језик силе који намеће Запад само је лични страх по властите могућности,како да оспоравате право Русима да бране своје људе у једној развалини од државе каква је Украјина данас,зашто развалини,па једноставно ако шака окорјелих екстремиста са оружјем у руци растури легитимну власт ито уз подршку главних хушкача милитаризма који су се шепурили мјесецима међу њима и били задовољни ужасним учинком од десетине мртвих,а сада постају углађени миротворци који се представљају као народна власт,зато реторика условљавања не може проћи у једној надмудрости која се испољава са легитимне Руске стране,изгледа да је Запад заборавио да је у Кремљу Путин,још увијек мисли,али магловито да је то Јељцин,па са срећом

ОДГОВОРИТЕ
Name

РИДИЦК

08.03.2014 23:49

Срби навијају за Русју, а и Руси и Украјинци православци па какав сте ви народ у п.м.. Тако је и Србија све хтјела па на крају све изгубила и Хрватску и Босну, Црну Гору, Косово..

ОДГОВОРИТЕ
Name

мицо

09.03.2014 00:14

И прошли пут је крим означио прекретницу у нашој историји

ОДГОВОРИТЕ
Name

Симо

09.03.2014 00:26

У потпуности се слазем са " дејанпд" одлицан коментар. Ови американци мисле да се Сиптари могу одвојити само зато сто они и НАТО, то зеле а кад су Руси у Украјини у питању или Срби у БиХ то не вази. Е па сад се ударило на тврд орах, није то Србија.

ОДГОВОРИТЕ
Name

мицо

19.04.2024 20:49

Обама чувај гаће ако се Медо пробуди

ОДГОВОРИТЕ
Name

Наивност

08.03.2014 21:21

Не треба никад заборавити да је прица једно а теорија друго, то незнаци да је Украјина иста као и друге самопрогласене дрзавице, има ту висе разлога да Русија неда ту теритојију.....

ОДГОВОРИТЕ
Name

никола зг.

08.03.2014 21:02

Слажем се са мишљењем предходника, ту се нема шта додати, ствар је очита. Бумернг је бачен и врача се, на жалост крвав. Дај Боже да стане на овоме.

ОДГОВОРИТЕ
Name

такотреба

08.03.2014 21:51

Дејанпд, узео си ми реченице из уста...

ОДГОВОРИТЕ
Name

дејанпд

08.03.2014 20:24

Обама толико пута понавља исту ствар, да би реалан човјек који посматра са стране помислио да он заиста вјерује у то. Прво, никада Украјина није била независна држава док запад није искористио свог играча на челу СССР, Бориса, па растурио Савез. Друго, САД су окупирале десетак независних држава само уназад 20 година, под изговором националних интереса или "хуманитарних" акција, па нико није условљавао или пријетио санкцијама, треће, не постоје медјународни посматрачи који могу обезбједити опстанак мањини, а доказ за то су: Срби у Хрватској, Срби на Космету, Курди у Турској, Палестинци у Израелу, Кореанци у Јужној Кореји,...то је само изговор за коначно етничко чишћење под патронатом Медјународне заједнице. На крају, кризи у Украјини нису допринијели поједини Руси, него САД и Њемачка, подривајући легитимну власт и финансирајући екстремизам и тероризам, шаљући чак и Керија лично на Кијевски трг. Бар ми Срби знамо, ако остатак свијета не зна, како Амери и Швабе покрену тероризам, па дипломатијом замјену улоге након неког времена (Косово и Метохија, нпр).

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Ридик

09.03.2014 13:24

Босну нисмо изгубили, Косово су отели, а у Хрватској има јос Срба, кад тад це доци све на своје и вратице се све на своје мјесто, ми подржавамо Русе то је тацно, сто не знаци да смо против Украјинаца, у Украјини има 20 милиона католика то си заборавио, заборавио си да су Украјински фасисти 41 убијали Русе и сарадјивали са хитлером, и сад су ови на власти отприлике исти.

ОДГОВОРИТЕ