Putin: Obama, biraj - Rusija ili Ukrajina!

Američki predsednik Barak Obama pokušao je da u telefonskom razgovoru još jednom izvrši pritisak na predsednika Rusije Vladimira Putina da povuče vojsku sa ukrajinskog poluostrva Krima, a nakon što su u petak vlasti te oblasti saopštile da će se otcepiti od Ukrajine i pripojiti Ruskoj Federaciji.

Republika Srpska 09.03.2014 | 11:29
Putin: Obama, biraj - Rusija ili Ukrajina!
Američki predsednik Barak Obama pokušao je da u telefonskom razgovoru još jednom izvrši pritisak na predsednika Rusije Vladimira Putina da povuče vojsku sa ukrajinskog poluostrva Krima, a nakon što su u petak vlasti te oblasti saopštile da će se otcepiti od Ukrajine i pripojiti Ruskoj Federaciji. Posle veoma napetog poziva, ruski lider upozorio je Obamu da ne žrtvuje odnose s njegovom zemljom i da može da bira da li mu je važnija Rusija ili bivša republika SSSR. Postavljali uslove Tokom razgovora Obama je izneo uslove diplomatskog rešenja ukrajinske krize, za koje se zalažu i ostali zvaničnici SAD. Prema njegovim odredbama, Rusija bi morala da povuče svoje vojnike u baze na Krimu, dozvoli međunarodnim posmatračima da obezbede poštovanje prava etničkih Rusa na poluostrvu i pristane na direktne razgovore s članovima novoformirane vlasti u Kijevu. Istovremeno, Obama je naglasio da će preduzeti nove ekonomske sankcije protiv pojedinih Rusa jer su, kako tvrdi, doprineli stvaranju krize u Ukrajini. - Svaki razgovor o budućnosti Ukrajine mora da uključuje legitimnu vladu te zemlje. U 2014. daleko smo od dana kada su granice mogle da se kroje preko glava demokratskih vođa - istakao je lider SAD. Međutim, Putin mu je na to hladno odgovorio da bi Amerika, pre svega, trebalo da vodi računa o odnosima s Rusijom. Ne prihvataju pretnje - Naši odnosi ne smeju da se žrtvuju zbog individualnih, iako veoma bitnih, međunarodnih problema - poručio je Putin. Inače, vest o otcepljenju Krima i njegovog pripajanja Rusiji odjeknula je svetom poput eksplozije. Mnogi su osudili postupak krimskog parlamenta, koji je ozvaničio odvajanje od Ukrajine, nazvavši taj čin nelegitimnim. Istovremeno, zvaničnici EU naglasili su da ta situacija ne može da se poredi sa onom na Kosovu, kao i da intervencija NATO u južnoj srpskoj pokrajini nije isto što i ruska intervencija na Krimu. Kao odgovor na to zvanična Moskva poručila je da ne prihvata jezik pretnji i sankcija, a da u slučaju njihove realizacije neće ostati bez odgovora. Inače, atmosfera na Krimu i juče je bila napeta. Nakon odluke gradskog veća u Sevastopolju da se pripoji Rusiji, ukrajinskim vojnicima je naloženo da imaju tri sata da napuste Krim - međutim, čak ni nakon isteka tog roka nije došlo do sukoba. Podrška naroda na Crvenom trgu RUSI: KRIM JE RUSKA ZEMLJA Više od 65.000 ljudi okupilo se juče u Moskvi na koncertu podrške pripajanju ukrajinskog poluostrva Krima Rusiji. Oni su na skupu na Crvenom trgu, nedaleko od Kremlja, nosili ruske zastave i transparente s natpisima „Krim je ruska zemlja“ i „Krime, s tobom smo“. Delegacija krimskog parlamenta pojavila se na bini noseći natpis „Mi smo zajedno“. - Pozdrav s Krima! Juče smo doneli istorijsku odluku o održavanju referenduma - rekao je predsednik novog proruskog parlamenta na Krimu Vladimir Konstantinov. UKRATKO Pokušali blokadu biračkih spiskova Centralna izborna komisija Ukrajine juče je saopštila da će blokirati bazu podataka o biračima na Krimu i u Sevastopolju, ali to nikako neće uticati na održavanje referenduma 16. marta, izjavio je juče prvi zamenik predsednika krimske skupštine Grigori Jofe. On je istakao da su spiskovi spremni i da se već nalaze u lokalnim izbornim komisijama. Teroristi napali premijera Ukrajine? Vlasti Belgije obavestile su juče nemačku kontrolu leta o saznanjima da se planira teroristički napad na avion kojim se ukrajinski premijer Arsenij Jacenjuk vraćao sa sastanka s liderima EU u Briselu. Austrijsko ministarstvo unutrašnjih poslova saopštilo je da su pripadnici specijalnog odreda policije pregledali avion, ali da nisu naišli ništa neuobičajeno. REAGOVANJA Miloš Zeman, PREDSEDNIK ČEŠKE Kriza na Krimu postala je tako ozbiljna zbog presedana Kosova, a njeno rešenje predstavljala bi federalizacija Ukrajine. Samanta Pauer, AMERIČKA AMBASADORKA PRI UN Najavljeni referendum o statusu Krima je nelegitiman i samo će dodatno polarizovati situaciju i ozbiljno uvećati rizik od vojne eskalacije. Julija Timošenko, BIVŠA PREMIJERKA UKRAJINE Pozivam Nemačku da odmah uvede sankcije protiv Rusije zbog opasnosti od dugotrajnog gerilskog oružanog sukoba na Krimu.

Komentari / 143

Ostavite komentar
Name

prpa

10.03.2014 09:31

Kad Amer kaze ulaz u kucicu to se odma uradi bez pogovora jer se zna ko Pisa uspravno a ko cuceci,Barak je samo reko Putinu da se mora povuc ili ce da budu sankcije a ako se to desi onda ce Rusija bit primorana da jede one Rakete Koje su jos iz 2 svetskog rata inace nece moc da prezive sankcije zapada!!Mnogi se Srbi kunu u rusiju ko u neku silu a kad su ih gadjali NATO I USA tad je Rusija samo posmatrala nije smjela ni Prnut,pa sad vidite ko je u svjetu gazda!!!! Ato zna i ptica na grani!!!!

ODGOVORITE
Name

неукротиви бунтовник

09.03.2014 08:51

гдје је много вике мало је прашине,није Путин већ зна се ко нити је Русија Србија и остале банана државе,језик силе који намеће Запад само је лични страх по властите могућности,како да оспоравате право Русима да бране своје људе у једној развалини од државе каква је Украјина данас,зашто развалини,па једноставно ако шака окорјелих екстремиста са оружјем у руци растури легитимну власт ито уз подршку главних хушкача милитаризма који су се шепурили мјесецима међу њима и били задовољни ужасним учинком од десетине мртвих,а сада постају углађени миротворци који се представљају као народна власт,зато реторика условљавања не може проћи у једној надмудрости која се испољава са легитимне Руске стране,изгледа да је Запад заборавио да је у Кремљу Путин,још увијек мисли,али магловито да је то Јељцин,па са срећом

ODGOVORITE
Name

RIDICK

08.03.2014 23:49

Srbi navijaju za Rusju, a i Rusi i Ukrajinci pravoslavci pa kakav ste vi narod u p.m.. Tako je i Srbija sve htjela pa na kraju sve izgubila i Hrvatsku i Bosnu, Crnu Goru, Kosovo..

ODGOVORITE
Name

mico

09.03.2014 00:14

I prošli put je krim označio prekretnicu u našoj istoriji

ODGOVORITE
Name

Simo

09.03.2014 00:26

U potpunosti se slazem sa " dejanpd" odlican komentar. Ovi amerikanci misle da se Siptari mogu odvojiti samo zato sto oni i NATO, to zele a kad su Rusi u Ukrajini u pitanju ili Srbi u BiH to ne vazi. E pa sad se udarilo na tvrd orah, nije to Srbija.

ODGOVORITE
Name

mico

29.03.2024 11:27

Obama čuvaj gaće ako se Medo probudi

ODGOVORITE
Name

Naivnost

08.03.2014 21:21

Ne treba nikad zaboraviti da je prica jedno a teorija drugo, to neznaci da je Ukrajina ista kao i druge samoproglasene drzavice, ima tu vise razloga da Rusija neda tu teritojiju.....

ODGOVORITE
Name

nikola zg.

08.03.2014 21:02

Slažem se sa mišljenjem predhodnika, tu se nema šta dodati, stvar je očita. Bumerng je bačen i vrača se, na žalost krvav. Daj Bože da stane na ovome.

ODGOVORITE
Name

takotreba

08.03.2014 21:51

Dejanpd, uzeo si mi rečenice iz usta...

ODGOVORITE
Name

dejanpd

08.03.2014 20:24

Obama toliko puta ponavlja istu stvar, da bi realan čovjek koji posmatra sa strane pomislio da on zaista vjeruje u to. Prvo, nikada Ukrajina nije bila nezavisna država dok zapad nije iskoristio svog igrača na čelu SSSR, Borisa, pa rasturio Savez. Drugo, SAD su okupirale desetak nezavisnih država samo unazad 20 godina, pod izgovorom nacionalnih interesa ili "humanitarnih" akcija, pa niko nije uslovljavao ili prijetio sankcijama, treće, ne postoje medjunarodni posmatrači koji mogu obezbjediti opstanak manjini, a dokaz za to su: Srbi u Hrvatskoj, Srbi na Kosmetu, Kurdi u Turskoj, Palestinci u Izraelu, Koreanci u Južnoj Koreji,...to je samo izgovor za konačno etničko čišćenje pod patronatom Medjunarodne zajednice. Na kraju, krizi u Ukrajini nisu doprinijeli pojedini Rusi, nego SAD i Njemačka, podrivajući legitimnu vlast i finansirajući ekstremizam i terorizam, šaljući čak i Kerija lično na Kijevski trg. Bar mi Srbi znamo, ako ostatak svijeta ne zna, kako Ameri i Švabe pokrenu terorizam, pa diplomatijom zamjenu uloge nakon nekog vremena (Kosovo i Metohija, npr).

ODGOVORITE
Name

Re Ridik

09.03.2014 13:24

Bosnu nismo izgubili, Kosovo su oteli, a u Hrvatskoj ima jos Srba, kad tad ce doci sve na svoje i vratice se sve na svoje mjesto, mi podržavamo Ruse to je tacno, sto ne znaci da smo protiv Ukrajinaca, u Ukrajini ima 20 miliona katolika to si zaboravio, zaboravio si da su Ukrajinski fasisti 41 ubijali Ruse i saradjivali sa hitlerom, i sad su ovi na vlasti otprilike isti.

ODGOVORITE
Name

prpa

10.03.2014 09:31

Kad Amer kaze ulaz u kucicu to se odma uradi bez pogovora jer se zna ko Pisa uspravno a ko cuceci,Barak je samo reko Putinu da se mora povuc ili ce da budu sankcije a ako se to desi onda ce Rusija bit primorana da jede one Rakete Koje su jos iz 2 svetskog rata inace nece moc da prezive sankcije zapada!!Mnogi se Srbi kunu u rusiju ko u neku silu a kad su ih gadjali NATO I USA tad je Rusija samo posmatrala nije smjela ni Prnut,pa sad vidite ko je u svjetu gazda!!!! Ato zna i ptica na grani!!!!

ODGOVORITE
Name

неукротиви бунтовник

09.03.2014 08:51

гдје је много вике мало је прашине,није Путин већ зна се ко нити је Русија Србија и остале банана државе,језик силе који намеће Запад само је лични страх по властите могућности,како да оспоравате право Русима да бране своје људе у једној развалини од државе каква је Украјина данас,зашто развалини,па једноставно ако шака окорјелих екстремиста са оружјем у руци растури легитимну власт ито уз подршку главних хушкача милитаризма који су се шепурили мјесецима међу њима и били задовољни ужасним учинком од десетине мртвих,а сада постају углађени миротворци који се представљају као народна власт,зато реторика условљавања не може проћи у једној надмудрости која се испољава са легитимне Руске стране,изгледа да је Запад заборавио да је у Кремљу Путин,још увијек мисли,али магловито да је то Јељцин,па са срећом

ODGOVORITE
Name

RIDICK

08.03.2014 23:49

Srbi navijaju za Rusju, a i Rusi i Ukrajinci pravoslavci pa kakav ste vi narod u p.m.. Tako je i Srbija sve htjela pa na kraju sve izgubila i Hrvatsku i Bosnu, Crnu Goru, Kosovo..

ODGOVORITE
Name

mico

09.03.2014 00:14

I prošli put je krim označio prekretnicu u našoj istoriji

ODGOVORITE
Name

Simo

09.03.2014 00:26

U potpunosti se slazem sa " dejanpd" odlican komentar. Ovi amerikanci misle da se Siptari mogu odvojiti samo zato sto oni i NATO, to zele a kad su Rusi u Ukrajini u pitanju ili Srbi u BiH to ne vazi. E pa sad se udarilo na tvrd orah, nije to Srbija.

ODGOVORITE
Name

mico

29.03.2024 11:27

Obama čuvaj gaće ako se Medo probudi

ODGOVORITE
Name

Naivnost

08.03.2014 21:21

Ne treba nikad zaboraviti da je prica jedno a teorija drugo, to neznaci da je Ukrajina ista kao i druge samoproglasene drzavice, ima tu vise razloga da Rusija neda tu teritojiju.....

ODGOVORITE
Name

nikola zg.

08.03.2014 21:02

Slažem se sa mišljenjem predhodnika, tu se nema šta dodati, stvar je očita. Bumerng je bačen i vrača se, na žalost krvav. Daj Bože da stane na ovome.

ODGOVORITE
Name

takotreba

08.03.2014 21:51

Dejanpd, uzeo si mi rečenice iz usta...

ODGOVORITE
Name

dejanpd

08.03.2014 20:24

Obama toliko puta ponavlja istu stvar, da bi realan čovjek koji posmatra sa strane pomislio da on zaista vjeruje u to. Prvo, nikada Ukrajina nije bila nezavisna država dok zapad nije iskoristio svog igrača na čelu SSSR, Borisa, pa rasturio Savez. Drugo, SAD su okupirale desetak nezavisnih država samo unazad 20 godina, pod izgovorom nacionalnih interesa ili "humanitarnih" akcija, pa niko nije uslovljavao ili prijetio sankcijama, treće, ne postoje medjunarodni posmatrači koji mogu obezbjediti opstanak manjini, a dokaz za to su: Srbi u Hrvatskoj, Srbi na Kosmetu, Kurdi u Turskoj, Palestinci u Izraelu, Koreanci u Južnoj Koreji,...to je samo izgovor za konačno etničko čišćenje pod patronatom Medjunarodne zajednice. Na kraju, krizi u Ukrajini nisu doprinijeli pojedini Rusi, nego SAD i Njemačka, podrivajući legitimnu vlast i finansirajući ekstremizam i terorizam, šaljući čak i Kerija lično na Kijevski trg. Bar mi Srbi znamo, ako ostatak svijeta ne zna, kako Ameri i Švabe pokrenu terorizam, pa diplomatijom zamjenu uloge nakon nekog vremena (Kosovo i Metohija, npr).

ODGOVORITE
Name

Re Ridik

09.03.2014 13:24

Bosnu nismo izgubili, Kosovo su oteli, a u Hrvatskoj ima jos Srba, kad tad ce doci sve na svoje i vratice se sve na svoje mjesto, mi podržavamo Ruse to je tacno, sto ne znaci da smo protiv Ukrajinaca, u Ukrajini ima 20 miliona katolika to si zaboravio, zaboravio si da su Ukrajinski fasisti 41 ubijali Ruse i saradjivali sa hitlerom, i sad su ovi na vlasti otprilike isti.

ODGOVORITE
Name

prpa

10.03.2014 09:31

Kad Amer kaze ulaz u kucicu to se odma uradi bez pogovora jer se zna ko Pisa uspravno a ko cuceci,Barak je samo reko Putinu da se mora povuc ili ce da budu sankcije a ako se to desi onda ce Rusija bit primorana da jede one Rakete Koje su jos iz 2 svetskog rata inace nece moc da prezive sankcije zapada!!Mnogi se Srbi kunu u rusiju ko u neku silu a kad su ih gadjali NATO I USA tad je Rusija samo posmatrala nije smjela ni Prnut,pa sad vidite ko je u svjetu gazda!!!! Ato zna i ptica na grani!!!!

ODGOVORITE
Name

неукротиви бунтовник

09.03.2014 08:51

гдје је много вике мало је прашине,није Путин већ зна се ко нити је Русија Србија и остале банана државе,језик силе који намеће Запад само је лични страх по властите могућности,како да оспоравате право Русима да бране своје људе у једној развалини од државе каква је Украјина данас,зашто развалини,па једноставно ако шака окорјелих екстремиста са оружјем у руци растури легитимну власт ито уз подршку главних хушкача милитаризма који су се шепурили мјесецима међу њима и били задовољни ужасним учинком од десетине мртвих,а сада постају углађени миротворци који се представљају као народна власт,зато реторика условљавања не може проћи у једној надмудрости која се испољава са легитимне Руске стране,изгледа да је Запад заборавио да је у Кремљу Путин,још увијек мисли,али магловито да је то Јељцин,па са срећом

ODGOVORITE
Name

RIDICK

08.03.2014 23:49

Srbi navijaju za Rusju, a i Rusi i Ukrajinci pravoslavci pa kakav ste vi narod u p.m.. Tako je i Srbija sve htjela pa na kraju sve izgubila i Hrvatsku i Bosnu, Crnu Goru, Kosovo..

ODGOVORITE
Name

mico

09.03.2014 00:14

I prošli put je krim označio prekretnicu u našoj istoriji

ODGOVORITE
Name

Simo

09.03.2014 00:26

U potpunosti se slazem sa " dejanpd" odlican komentar. Ovi amerikanci misle da se Siptari mogu odvojiti samo zato sto oni i NATO, to zele a kad su Rusi u Ukrajini u pitanju ili Srbi u BiH to ne vazi. E pa sad se udarilo na tvrd orah, nije to Srbija.

ODGOVORITE
Name

mico

29.03.2024 11:27

Obama čuvaj gaće ako se Medo probudi

ODGOVORITE
Name

Naivnost

08.03.2014 21:21

Ne treba nikad zaboraviti da je prica jedno a teorija drugo, to neznaci da je Ukrajina ista kao i druge samoproglasene drzavice, ima tu vise razloga da Rusija neda tu teritojiju.....

ODGOVORITE
Name

nikola zg.

08.03.2014 21:02

Slažem se sa mišljenjem predhodnika, tu se nema šta dodati, stvar je očita. Bumerng je bačen i vrača se, na žalost krvav. Daj Bože da stane na ovome.

ODGOVORITE
Name

takotreba

08.03.2014 21:51

Dejanpd, uzeo si mi rečenice iz usta...

ODGOVORITE
Name

dejanpd

08.03.2014 20:24

Obama toliko puta ponavlja istu stvar, da bi realan čovjek koji posmatra sa strane pomislio da on zaista vjeruje u to. Prvo, nikada Ukrajina nije bila nezavisna država dok zapad nije iskoristio svog igrača na čelu SSSR, Borisa, pa rasturio Savez. Drugo, SAD su okupirale desetak nezavisnih država samo unazad 20 godina, pod izgovorom nacionalnih interesa ili "humanitarnih" akcija, pa niko nije uslovljavao ili prijetio sankcijama, treće, ne postoje medjunarodni posmatrači koji mogu obezbjediti opstanak manjini, a dokaz za to su: Srbi u Hrvatskoj, Srbi na Kosmetu, Kurdi u Turskoj, Palestinci u Izraelu, Koreanci u Južnoj Koreji,...to je samo izgovor za konačno etničko čišćenje pod patronatom Medjunarodne zajednice. Na kraju, krizi u Ukrajini nisu doprinijeli pojedini Rusi, nego SAD i Njemačka, podrivajući legitimnu vlast i finansirajući ekstremizam i terorizam, šaljući čak i Kerija lično na Kijevski trg. Bar mi Srbi znamo, ako ostatak svijeta ne zna, kako Ameri i Švabe pokrenu terorizam, pa diplomatijom zamjenu uloge nakon nekog vremena (Kosovo i Metohija, npr).

ODGOVORITE
Name

Re Ridik

09.03.2014 13:24

Bosnu nismo izgubili, Kosovo su oteli, a u Hrvatskoj ima jos Srba, kad tad ce doci sve na svoje i vratice se sve na svoje mjesto, mi podržavamo Ruse to je tacno, sto ne znaci da smo protiv Ukrajinaca, u Ukrajini ima 20 miliona katolika to si zaboravio, zaboravio si da su Ukrajinski fasisti 41 ubijali Ruse i saradjivali sa hitlerom, i sad su ovi na vlasti otprilike isti.

ODGOVORITE
Name

prpa

10.03.2014 09:31

Kad Amer kaze ulaz u kucicu to se odma uradi bez pogovora jer se zna ko Pisa uspravno a ko cuceci,Barak je samo reko Putinu da se mora povuc ili ce da budu sankcije a ako se to desi onda ce Rusija bit primorana da jede one Rakete Koje su jos iz 2 svetskog rata inace nece moc da prezive sankcije zapada!!Mnogi se Srbi kunu u rusiju ko u neku silu a kad su ih gadjali NATO I USA tad je Rusija samo posmatrala nije smjela ni Prnut,pa sad vidite ko je u svjetu gazda!!!! Ato zna i ptica na grani!!!!

ODGOVORITE
Name

неукротиви бунтовник

09.03.2014 08:51

гдје је много вике мало је прашине,није Путин већ зна се ко нити је Русија Србија и остале банана државе,језик силе који намеће Запад само је лични страх по властите могућности,како да оспоравате право Русима да бране своје људе у једној развалини од државе каква је Украјина данас,зашто развалини,па једноставно ако шака окорјелих екстремиста са оружјем у руци растури легитимну власт ито уз подршку главних хушкача милитаризма који су се шепурили мјесецима међу њима и били задовољни ужасним учинком од десетине мртвих,а сада постају углађени миротворци који се представљају као народна власт,зато реторика условљавања не може проћи у једној надмудрости која се испољава са легитимне Руске стране,изгледа да је Запад заборавио да је у Кремљу Путин,још увијек мисли,али магловито да је то Јељцин,па са срећом

ODGOVORITE
Name

RIDICK

08.03.2014 23:49

Srbi navijaju za Rusju, a i Rusi i Ukrajinci pravoslavci pa kakav ste vi narod u p.m.. Tako je i Srbija sve htjela pa na kraju sve izgubila i Hrvatsku i Bosnu, Crnu Goru, Kosovo..

ODGOVORITE
Name

mico

09.03.2014 00:14

I prošli put je krim označio prekretnicu u našoj istoriji

ODGOVORITE
Name

Simo

09.03.2014 00:26

U potpunosti se slazem sa " dejanpd" odlican komentar. Ovi amerikanci misle da se Siptari mogu odvojiti samo zato sto oni i NATO, to zele a kad su Rusi u Ukrajini u pitanju ili Srbi u BiH to ne vazi. E pa sad se udarilo na tvrd orah, nije to Srbija.

ODGOVORITE
Name

mico

29.03.2024 11:27

Obama čuvaj gaće ako se Medo probudi

ODGOVORITE
Name

Naivnost

08.03.2014 21:21

Ne treba nikad zaboraviti da je prica jedno a teorija drugo, to neznaci da je Ukrajina ista kao i druge samoproglasene drzavice, ima tu vise razloga da Rusija neda tu teritojiju.....

ODGOVORITE
Name

nikola zg.

08.03.2014 21:02

Slažem se sa mišljenjem predhodnika, tu se nema šta dodati, stvar je očita. Bumerng je bačen i vrača se, na žalost krvav. Daj Bože da stane na ovome.

ODGOVORITE
Name

takotreba

08.03.2014 21:51

Dejanpd, uzeo si mi rečenice iz usta...

ODGOVORITE
Name

dejanpd

08.03.2014 20:24

Obama toliko puta ponavlja istu stvar, da bi realan čovjek koji posmatra sa strane pomislio da on zaista vjeruje u to. Prvo, nikada Ukrajina nije bila nezavisna država dok zapad nije iskoristio svog igrača na čelu SSSR, Borisa, pa rasturio Savez. Drugo, SAD su okupirale desetak nezavisnih država samo unazad 20 godina, pod izgovorom nacionalnih interesa ili "humanitarnih" akcija, pa niko nije uslovljavao ili prijetio sankcijama, treće, ne postoje medjunarodni posmatrači koji mogu obezbjediti opstanak manjini, a dokaz za to su: Srbi u Hrvatskoj, Srbi na Kosmetu, Kurdi u Turskoj, Palestinci u Izraelu, Koreanci u Južnoj Koreji,...to je samo izgovor za konačno etničko čišćenje pod patronatom Medjunarodne zajednice. Na kraju, krizi u Ukrajini nisu doprinijeli pojedini Rusi, nego SAD i Njemačka, podrivajući legitimnu vlast i finansirajući ekstremizam i terorizam, šaljući čak i Kerija lično na Kijevski trg. Bar mi Srbi znamo, ako ostatak svijeta ne zna, kako Ameri i Švabe pokrenu terorizam, pa diplomatijom zamjenu uloge nakon nekog vremena (Kosovo i Metohija, npr).

ODGOVORITE
Name

Re Ridik

09.03.2014 13:24

Bosnu nismo izgubili, Kosovo su oteli, a u Hrvatskoj ima jos Srba, kad tad ce doci sve na svoje i vratice se sve na svoje mjesto, mi podržavamo Ruse to je tacno, sto ne znaci da smo protiv Ukrajinaca, u Ukrajini ima 20 miliona katolika to si zaboravio, zaboravio si da su Ukrajinski fasisti 41 ubijali Ruse i saradjivali sa hitlerom, i sad su ovi na vlasti otprilike isti.

ODGOVORITE
Name

prpa

10.03.2014 09:31

Kad Amer kaze ulaz u kucicu to se odma uradi bez pogovora jer se zna ko Pisa uspravno a ko cuceci,Barak je samo reko Putinu da se mora povuc ili ce da budu sankcije a ako se to desi onda ce Rusija bit primorana da jede one Rakete Koje su jos iz 2 svetskog rata inace nece moc da prezive sankcije zapada!!Mnogi se Srbi kunu u rusiju ko u neku silu a kad su ih gadjali NATO I USA tad je Rusija samo posmatrala nije smjela ni Prnut,pa sad vidite ko je u svjetu gazda!!!! Ato zna i ptica na grani!!!!

ODGOVORITE
Name

неукротиви бунтовник

09.03.2014 08:51

гдје је много вике мало је прашине,није Путин већ зна се ко нити је Русија Србија и остале банана државе,језик силе који намеће Запад само је лични страх по властите могућности,како да оспоравате право Русима да бране своје људе у једној развалини од државе каква је Украјина данас,зашто развалини,па једноставно ако шака окорјелих екстремиста са оружјем у руци растури легитимну власт ито уз подршку главних хушкача милитаризма који су се шепурили мјесецима међу њима и били задовољни ужасним учинком од десетине мртвих,а сада постају углађени миротворци који се представљају као народна власт,зато реторика условљавања не може проћи у једној надмудрости која се испољава са легитимне Руске стране,изгледа да је Запад заборавио да је у Кремљу Путин,још увијек мисли,али магловито да је то Јељцин,па са срећом

ODGOVORITE
Name

RIDICK

08.03.2014 23:49

Srbi navijaju za Rusju, a i Rusi i Ukrajinci pravoslavci pa kakav ste vi narod u p.m.. Tako je i Srbija sve htjela pa na kraju sve izgubila i Hrvatsku i Bosnu, Crnu Goru, Kosovo..

ODGOVORITE
Name

mico

09.03.2014 00:14

I prošli put je krim označio prekretnicu u našoj istoriji

ODGOVORITE
Name

Simo

09.03.2014 00:26

U potpunosti se slazem sa " dejanpd" odlican komentar. Ovi amerikanci misle da se Siptari mogu odvojiti samo zato sto oni i NATO, to zele a kad su Rusi u Ukrajini u pitanju ili Srbi u BiH to ne vazi. E pa sad se udarilo na tvrd orah, nije to Srbija.

ODGOVORITE
Name

mico

29.03.2024 11:27

Obama čuvaj gaće ako se Medo probudi

ODGOVORITE
Name

Naivnost

08.03.2014 21:21

Ne treba nikad zaboraviti da je prica jedno a teorija drugo, to neznaci da je Ukrajina ista kao i druge samoproglasene drzavice, ima tu vise razloga da Rusija neda tu teritojiju.....

ODGOVORITE
Name

nikola zg.

08.03.2014 21:02

Slažem se sa mišljenjem predhodnika, tu se nema šta dodati, stvar je očita. Bumerng je bačen i vrača se, na žalost krvav. Daj Bože da stane na ovome.

ODGOVORITE
Name

takotreba

08.03.2014 21:51

Dejanpd, uzeo si mi rečenice iz usta...

ODGOVORITE
Name

dejanpd

08.03.2014 20:24

Obama toliko puta ponavlja istu stvar, da bi realan čovjek koji posmatra sa strane pomislio da on zaista vjeruje u to. Prvo, nikada Ukrajina nije bila nezavisna država dok zapad nije iskoristio svog igrača na čelu SSSR, Borisa, pa rasturio Savez. Drugo, SAD su okupirale desetak nezavisnih država samo unazad 20 godina, pod izgovorom nacionalnih interesa ili "humanitarnih" akcija, pa niko nije uslovljavao ili prijetio sankcijama, treće, ne postoje medjunarodni posmatrači koji mogu obezbjediti opstanak manjini, a dokaz za to su: Srbi u Hrvatskoj, Srbi na Kosmetu, Kurdi u Turskoj, Palestinci u Izraelu, Koreanci u Južnoj Koreji,...to je samo izgovor za konačno etničko čišćenje pod patronatom Medjunarodne zajednice. Na kraju, krizi u Ukrajini nisu doprinijeli pojedini Rusi, nego SAD i Njemačka, podrivajući legitimnu vlast i finansirajući ekstremizam i terorizam, šaljući čak i Kerija lično na Kijevski trg. Bar mi Srbi znamo, ako ostatak svijeta ne zna, kako Ameri i Švabe pokrenu terorizam, pa diplomatijom zamjenu uloge nakon nekog vremena (Kosovo i Metohija, npr).

ODGOVORITE
Name

Re Ridik

09.03.2014 13:24

Bosnu nismo izgubili, Kosovo su oteli, a u Hrvatskoj ima jos Srba, kad tad ce doci sve na svoje i vratice se sve na svoje mjesto, mi podržavamo Ruse to je tacno, sto ne znaci da smo protiv Ukrajinaca, u Ukrajini ima 20 miliona katolika to si zaboravio, zaboravio si da su Ukrajinski fasisti 41 ubijali Ruse i saradjivali sa hitlerom, i sad su ovi na vlasti otprilike isti.

ODGOVORITE
Name

prpa

10.03.2014 09:31

Kad Amer kaze ulaz u kucicu to se odma uradi bez pogovora jer se zna ko Pisa uspravno a ko cuceci,Barak je samo reko Putinu da se mora povuc ili ce da budu sankcije a ako se to desi onda ce Rusija bit primorana da jede one Rakete Koje su jos iz 2 svetskog rata inace nece moc da prezive sankcije zapada!!Mnogi se Srbi kunu u rusiju ko u neku silu a kad su ih gadjali NATO I USA tad je Rusija samo posmatrala nije smjela ni Prnut,pa sad vidite ko je u svjetu gazda!!!! Ato zna i ptica na grani!!!!

ODGOVORITE
Name

неукротиви бунтовник

09.03.2014 08:51

гдје је много вике мало је прашине,није Путин већ зна се ко нити је Русија Србија и остале банана државе,језик силе који намеће Запад само је лични страх по властите могућности,како да оспоравате право Русима да бране своје људе у једној развалини од државе каква је Украјина данас,зашто развалини,па једноставно ако шака окорјелих екстремиста са оружјем у руци растури легитимну власт ито уз подршку главних хушкача милитаризма који су се шепурили мјесецима међу њима и били задовољни ужасним учинком од десетине мртвих,а сада постају углађени миротворци који се представљају као народна власт,зато реторика условљавања не може проћи у једној надмудрости која се испољава са легитимне Руске стране,изгледа да је Запад заборавио да је у Кремљу Путин,још увијек мисли,али магловито да је то Јељцин,па са срећом

ODGOVORITE
Name

RIDICK

08.03.2014 23:49

Srbi navijaju za Rusju, a i Rusi i Ukrajinci pravoslavci pa kakav ste vi narod u p.m.. Tako je i Srbija sve htjela pa na kraju sve izgubila i Hrvatsku i Bosnu, Crnu Goru, Kosovo..

ODGOVORITE
Name

mico

09.03.2014 00:14

I prošli put je krim označio prekretnicu u našoj istoriji

ODGOVORITE
Name

Simo

09.03.2014 00:26

U potpunosti se slazem sa " dejanpd" odlican komentar. Ovi amerikanci misle da se Siptari mogu odvojiti samo zato sto oni i NATO, to zele a kad su Rusi u Ukrajini u pitanju ili Srbi u BiH to ne vazi. E pa sad se udarilo na tvrd orah, nije to Srbija.

ODGOVORITE
Name

mico

29.03.2024 11:27

Obama čuvaj gaće ako se Medo probudi

ODGOVORITE
Name

Naivnost

08.03.2014 21:21

Ne treba nikad zaboraviti da je prica jedno a teorija drugo, to neznaci da je Ukrajina ista kao i druge samoproglasene drzavice, ima tu vise razloga da Rusija neda tu teritojiju.....

ODGOVORITE
Name

nikola zg.

08.03.2014 21:02

Slažem se sa mišljenjem predhodnika, tu se nema šta dodati, stvar je očita. Bumerng je bačen i vrača se, na žalost krvav. Daj Bože da stane na ovome.

ODGOVORITE
Name

takotreba

08.03.2014 21:51

Dejanpd, uzeo si mi rečenice iz usta...

ODGOVORITE
Name

dejanpd

08.03.2014 20:24

Obama toliko puta ponavlja istu stvar, da bi realan čovjek koji posmatra sa strane pomislio da on zaista vjeruje u to. Prvo, nikada Ukrajina nije bila nezavisna država dok zapad nije iskoristio svog igrača na čelu SSSR, Borisa, pa rasturio Savez. Drugo, SAD su okupirale desetak nezavisnih država samo unazad 20 godina, pod izgovorom nacionalnih interesa ili "humanitarnih" akcija, pa niko nije uslovljavao ili prijetio sankcijama, treće, ne postoje medjunarodni posmatrači koji mogu obezbjediti opstanak manjini, a dokaz za to su: Srbi u Hrvatskoj, Srbi na Kosmetu, Kurdi u Turskoj, Palestinci u Izraelu, Koreanci u Južnoj Koreji,...to je samo izgovor za konačno etničko čišćenje pod patronatom Medjunarodne zajednice. Na kraju, krizi u Ukrajini nisu doprinijeli pojedini Rusi, nego SAD i Njemačka, podrivajući legitimnu vlast i finansirajući ekstremizam i terorizam, šaljući čak i Kerija lično na Kijevski trg. Bar mi Srbi znamo, ako ostatak svijeta ne zna, kako Ameri i Švabe pokrenu terorizam, pa diplomatijom zamjenu uloge nakon nekog vremena (Kosovo i Metohija, npr).

ODGOVORITE
Name

Re Ridik

09.03.2014 13:24

Bosnu nismo izgubili, Kosovo su oteli, a u Hrvatskoj ima jos Srba, kad tad ce doci sve na svoje i vratice se sve na svoje mjesto, mi podržavamo Ruse to je tacno, sto ne znaci da smo protiv Ukrajinaca, u Ukrajini ima 20 miliona katolika to si zaboravio, zaboravio si da su Ukrajinski fasisti 41 ubijali Ruse i saradjivali sa hitlerom, i sad su ovi na vlasti otprilike isti.

ODGOVORITE
Name

prpa

10.03.2014 09:31

Kad Amer kaze ulaz u kucicu to se odma uradi bez pogovora jer se zna ko Pisa uspravno a ko cuceci,Barak je samo reko Putinu da se mora povuc ili ce da budu sankcije a ako se to desi onda ce Rusija bit primorana da jede one Rakete Koje su jos iz 2 svetskog rata inace nece moc da prezive sankcije zapada!!Mnogi se Srbi kunu u rusiju ko u neku silu a kad su ih gadjali NATO I USA tad je Rusija samo posmatrala nije smjela ni Prnut,pa sad vidite ko je u svjetu gazda!!!! Ato zna i ptica na grani!!!!

ODGOVORITE
Name

неукротиви бунтовник

09.03.2014 08:51

гдје је много вике мало је прашине,није Путин већ зна се ко нити је Русија Србија и остале банана државе,језик силе који намеће Запад само је лични страх по властите могућности,како да оспоравате право Русима да бране своје људе у једној развалини од државе каква је Украјина данас,зашто развалини,па једноставно ако шака окорјелих екстремиста са оружјем у руци растури легитимну власт ито уз подршку главних хушкача милитаризма који су се шепурили мјесецима међу њима и били задовољни ужасним учинком од десетине мртвих,а сада постају углађени миротворци који се представљају као народна власт,зато реторика условљавања не може проћи у једној надмудрости која се испољава са легитимне Руске стране,изгледа да је Запад заборавио да је у Кремљу Путин,још увијек мисли,али магловито да је то Јељцин,па са срећом

ODGOVORITE
Name

RIDICK

08.03.2014 23:49

Srbi navijaju za Rusju, a i Rusi i Ukrajinci pravoslavci pa kakav ste vi narod u p.m.. Tako je i Srbija sve htjela pa na kraju sve izgubila i Hrvatsku i Bosnu, Crnu Goru, Kosovo..

ODGOVORITE
Name

mico

09.03.2014 00:14

I prošli put je krim označio prekretnicu u našoj istoriji

ODGOVORITE
Name

Simo

09.03.2014 00:26

U potpunosti se slazem sa " dejanpd" odlican komentar. Ovi amerikanci misle da se Siptari mogu odvojiti samo zato sto oni i NATO, to zele a kad su Rusi u Ukrajini u pitanju ili Srbi u BiH to ne vazi. E pa sad se udarilo na tvrd orah, nije to Srbija.

ODGOVORITE
Name

mico

29.03.2024 11:27

Obama čuvaj gaće ako se Medo probudi

ODGOVORITE
Name

Naivnost

08.03.2014 21:21

Ne treba nikad zaboraviti da je prica jedno a teorija drugo, to neznaci da je Ukrajina ista kao i druge samoproglasene drzavice, ima tu vise razloga da Rusija neda tu teritojiju.....

ODGOVORITE
Name

nikola zg.

08.03.2014 21:02

Slažem se sa mišljenjem predhodnika, tu se nema šta dodati, stvar je očita. Bumerng je bačen i vrača se, na žalost krvav. Daj Bože da stane na ovome.

ODGOVORITE
Name

takotreba

08.03.2014 21:51

Dejanpd, uzeo si mi rečenice iz usta...

ODGOVORITE
Name

dejanpd

08.03.2014 20:24

Obama toliko puta ponavlja istu stvar, da bi realan čovjek koji posmatra sa strane pomislio da on zaista vjeruje u to. Prvo, nikada Ukrajina nije bila nezavisna država dok zapad nije iskoristio svog igrača na čelu SSSR, Borisa, pa rasturio Savez. Drugo, SAD su okupirale desetak nezavisnih država samo unazad 20 godina, pod izgovorom nacionalnih interesa ili "humanitarnih" akcija, pa niko nije uslovljavao ili prijetio sankcijama, treće, ne postoje medjunarodni posmatrači koji mogu obezbjediti opstanak manjini, a dokaz za to su: Srbi u Hrvatskoj, Srbi na Kosmetu, Kurdi u Turskoj, Palestinci u Izraelu, Koreanci u Južnoj Koreji,...to je samo izgovor za konačno etničko čišćenje pod patronatom Medjunarodne zajednice. Na kraju, krizi u Ukrajini nisu doprinijeli pojedini Rusi, nego SAD i Njemačka, podrivajući legitimnu vlast i finansirajući ekstremizam i terorizam, šaljući čak i Kerija lično na Kijevski trg. Bar mi Srbi znamo, ako ostatak svijeta ne zna, kako Ameri i Švabe pokrenu terorizam, pa diplomatijom zamjenu uloge nakon nekog vremena (Kosovo i Metohija, npr).

ODGOVORITE
Name

Re Ridik

09.03.2014 13:24

Bosnu nismo izgubili, Kosovo su oteli, a u Hrvatskoj ima jos Srba, kad tad ce doci sve na svoje i vratice se sve na svoje mjesto, mi podržavamo Ruse to je tacno, sto ne znaci da smo protiv Ukrajinaca, u Ukrajini ima 20 miliona katolika to si zaboravio, zaboravio si da su Ukrajinski fasisti 41 ubijali Ruse i saradjivali sa hitlerom, i sad su ovi na vlasti otprilike isti.

ODGOVORITE
Name

prpa

10.03.2014 09:31

Kad Amer kaze ulaz u kucicu to se odma uradi bez pogovora jer se zna ko Pisa uspravno a ko cuceci,Barak je samo reko Putinu da se mora povuc ili ce da budu sankcije a ako se to desi onda ce Rusija bit primorana da jede one Rakete Koje su jos iz 2 svetskog rata inace nece moc da prezive sankcije zapada!!Mnogi se Srbi kunu u rusiju ko u neku silu a kad su ih gadjali NATO I USA tad je Rusija samo posmatrala nije smjela ni Prnut,pa sad vidite ko je u svjetu gazda!!!! Ato zna i ptica na grani!!!!

ODGOVORITE
Name

неукротиви бунтовник

09.03.2014 08:51

гдје је много вике мало је прашине,није Путин већ зна се ко нити је Русија Србија и остале банана државе,језик силе који намеће Запад само је лични страх по властите могућности,како да оспоравате право Русима да бране своје људе у једној развалини од државе каква је Украјина данас,зашто развалини,па једноставно ако шака окорјелих екстремиста са оружјем у руци растури легитимну власт ито уз подршку главних хушкача милитаризма који су се шепурили мјесецима међу њима и били задовољни ужасним учинком од десетине мртвих,а сада постају углађени миротворци који се представљају као народна власт,зато реторика условљавања не може проћи у једној надмудрости која се испољава са легитимне Руске стране,изгледа да је Запад заборавио да је у Кремљу Путин,још увијек мисли,али магловито да је то Јељцин,па са срећом

ODGOVORITE
Name

RIDICK

08.03.2014 23:49

Srbi navijaju za Rusju, a i Rusi i Ukrajinci pravoslavci pa kakav ste vi narod u p.m.. Tako je i Srbija sve htjela pa na kraju sve izgubila i Hrvatsku i Bosnu, Crnu Goru, Kosovo..

ODGOVORITE
Name

mico

09.03.2014 00:14

I prošli put je krim označio prekretnicu u našoj istoriji

ODGOVORITE
Name

Simo

09.03.2014 00:26

U potpunosti se slazem sa " dejanpd" odlican komentar. Ovi amerikanci misle da se Siptari mogu odvojiti samo zato sto oni i NATO, to zele a kad su Rusi u Ukrajini u pitanju ili Srbi u BiH to ne vazi. E pa sad se udarilo na tvrd orah, nije to Srbija.

ODGOVORITE
Name

mico

29.03.2024 11:27

Obama čuvaj gaće ako se Medo probudi

ODGOVORITE
Name

Naivnost

08.03.2014 21:21

Ne treba nikad zaboraviti da je prica jedno a teorija drugo, to neznaci da je Ukrajina ista kao i druge samoproglasene drzavice, ima tu vise razloga da Rusija neda tu teritojiju.....

ODGOVORITE
Name

nikola zg.

08.03.2014 21:02

Slažem se sa mišljenjem predhodnika, tu se nema šta dodati, stvar je očita. Bumerng je bačen i vrača se, na žalost krvav. Daj Bože da stane na ovome.

ODGOVORITE
Name

takotreba

08.03.2014 21:51

Dejanpd, uzeo si mi rečenice iz usta...

ODGOVORITE
Name

dejanpd

08.03.2014 20:24

Obama toliko puta ponavlja istu stvar, da bi realan čovjek koji posmatra sa strane pomislio da on zaista vjeruje u to. Prvo, nikada Ukrajina nije bila nezavisna država dok zapad nije iskoristio svog igrača na čelu SSSR, Borisa, pa rasturio Savez. Drugo, SAD su okupirale desetak nezavisnih država samo unazad 20 godina, pod izgovorom nacionalnih interesa ili "humanitarnih" akcija, pa niko nije uslovljavao ili prijetio sankcijama, treće, ne postoje medjunarodni posmatrači koji mogu obezbjediti opstanak manjini, a dokaz za to su: Srbi u Hrvatskoj, Srbi na Kosmetu, Kurdi u Turskoj, Palestinci u Izraelu, Koreanci u Južnoj Koreji,...to je samo izgovor za konačno etničko čišćenje pod patronatom Medjunarodne zajednice. Na kraju, krizi u Ukrajini nisu doprinijeli pojedini Rusi, nego SAD i Njemačka, podrivajući legitimnu vlast i finansirajući ekstremizam i terorizam, šaljući čak i Kerija lično na Kijevski trg. Bar mi Srbi znamo, ako ostatak svijeta ne zna, kako Ameri i Švabe pokrenu terorizam, pa diplomatijom zamjenu uloge nakon nekog vremena (Kosovo i Metohija, npr).

ODGOVORITE
Name

Re Ridik

09.03.2014 13:24

Bosnu nismo izgubili, Kosovo su oteli, a u Hrvatskoj ima jos Srba, kad tad ce doci sve na svoje i vratice se sve na svoje mjesto, mi podržavamo Ruse to je tacno, sto ne znaci da smo protiv Ukrajinaca, u Ukrajini ima 20 miliona katolika to si zaboravio, zaboravio si da su Ukrajinski fasisti 41 ubijali Ruse i saradjivali sa hitlerom, i sad su ovi na vlasti otprilike isti.

ODGOVORITE
Name

prpa

10.03.2014 09:31

Kad Amer kaze ulaz u kucicu to se odma uradi bez pogovora jer se zna ko Pisa uspravno a ko cuceci,Barak je samo reko Putinu da se mora povuc ili ce da budu sankcije a ako se to desi onda ce Rusija bit primorana da jede one Rakete Koje su jos iz 2 svetskog rata inace nece moc da prezive sankcije zapada!!Mnogi se Srbi kunu u rusiju ko u neku silu a kad su ih gadjali NATO I USA tad je Rusija samo posmatrala nije smjela ni Prnut,pa sad vidite ko je u svjetu gazda!!!! Ato zna i ptica na grani!!!!

ODGOVORITE
Name

неукротиви бунтовник

09.03.2014 08:51

гдје је много вике мало је прашине,није Путин већ зна се ко нити је Русија Србија и остале банана државе,језик силе који намеће Запад само је лични страх по властите могућности,како да оспоравате право Русима да бране своје људе у једној развалини од државе каква је Украјина данас,зашто развалини,па једноставно ако шака окорјелих екстремиста са оружјем у руци растури легитимну власт ито уз подршку главних хушкача милитаризма који су се шепурили мјесецима међу њима и били задовољни ужасним учинком од десетине мртвих,а сада постају углађени миротворци који се представљају као народна власт,зато реторика условљавања не може проћи у једној надмудрости која се испољава са легитимне Руске стране,изгледа да је Запад заборавио да је у Кремљу Путин,још увијек мисли,али магловито да је то Јељцин,па са срећом

ODGOVORITE
Name

RIDICK

08.03.2014 23:49

Srbi navijaju za Rusju, a i Rusi i Ukrajinci pravoslavci pa kakav ste vi narod u p.m.. Tako je i Srbija sve htjela pa na kraju sve izgubila i Hrvatsku i Bosnu, Crnu Goru, Kosovo..

ODGOVORITE
Name

mico

09.03.2014 00:14

I prošli put je krim označio prekretnicu u našoj istoriji

ODGOVORITE
Name

Simo

09.03.2014 00:26

U potpunosti se slazem sa " dejanpd" odlican komentar. Ovi amerikanci misle da se Siptari mogu odvojiti samo zato sto oni i NATO, to zele a kad su Rusi u Ukrajini u pitanju ili Srbi u BiH to ne vazi. E pa sad se udarilo na tvrd orah, nije to Srbija.

ODGOVORITE
Name

mico

29.03.2024 11:27

Obama čuvaj gaće ako se Medo probudi

ODGOVORITE
Name

Naivnost

08.03.2014 21:21

Ne treba nikad zaboraviti da je prica jedno a teorija drugo, to neznaci da je Ukrajina ista kao i druge samoproglasene drzavice, ima tu vise razloga da Rusija neda tu teritojiju.....

ODGOVORITE
Name

nikola zg.

08.03.2014 21:02

Slažem se sa mišljenjem predhodnika, tu se nema šta dodati, stvar je očita. Bumerng je bačen i vrača se, na žalost krvav. Daj Bože da stane na ovome.

ODGOVORITE
Name

takotreba

08.03.2014 21:51

Dejanpd, uzeo si mi rečenice iz usta...

ODGOVORITE
Name

dejanpd

08.03.2014 20:24

Obama toliko puta ponavlja istu stvar, da bi realan čovjek koji posmatra sa strane pomislio da on zaista vjeruje u to. Prvo, nikada Ukrajina nije bila nezavisna država dok zapad nije iskoristio svog igrača na čelu SSSR, Borisa, pa rasturio Savez. Drugo, SAD su okupirale desetak nezavisnih država samo unazad 20 godina, pod izgovorom nacionalnih interesa ili "humanitarnih" akcija, pa niko nije uslovljavao ili prijetio sankcijama, treće, ne postoje medjunarodni posmatrači koji mogu obezbjediti opstanak manjini, a dokaz za to su: Srbi u Hrvatskoj, Srbi na Kosmetu, Kurdi u Turskoj, Palestinci u Izraelu, Koreanci u Južnoj Koreji,...to je samo izgovor za konačno etničko čišćenje pod patronatom Medjunarodne zajednice. Na kraju, krizi u Ukrajini nisu doprinijeli pojedini Rusi, nego SAD i Njemačka, podrivajući legitimnu vlast i finansirajući ekstremizam i terorizam, šaljući čak i Kerija lično na Kijevski trg. Bar mi Srbi znamo, ako ostatak svijeta ne zna, kako Ameri i Švabe pokrenu terorizam, pa diplomatijom zamjenu uloge nakon nekog vremena (Kosovo i Metohija, npr).

ODGOVORITE
Name

Re Ridik

09.03.2014 13:24

Bosnu nismo izgubili, Kosovo su oteli, a u Hrvatskoj ima jos Srba, kad tad ce doci sve na svoje i vratice se sve na svoje mjesto, mi podržavamo Ruse to je tacno, sto ne znaci da smo protiv Ukrajinaca, u Ukrajini ima 20 miliona katolika to si zaboravio, zaboravio si da su Ukrajinski fasisti 41 ubijali Ruse i saradjivali sa hitlerom, i sad su ovi na vlasti otprilike isti.

ODGOVORITE
Name

prpa

10.03.2014 09:31

Kad Amer kaze ulaz u kucicu to se odma uradi bez pogovora jer se zna ko Pisa uspravno a ko cuceci,Barak je samo reko Putinu da se mora povuc ili ce da budu sankcije a ako se to desi onda ce Rusija bit primorana da jede one Rakete Koje su jos iz 2 svetskog rata inace nece moc da prezive sankcije zapada!!Mnogi se Srbi kunu u rusiju ko u neku silu a kad su ih gadjali NATO I USA tad je Rusija samo posmatrala nije smjela ni Prnut,pa sad vidite ko je u svjetu gazda!!!! Ato zna i ptica na grani!!!!

ODGOVORITE
Name

неукротиви бунтовник

09.03.2014 08:51

гдје је много вике мало је прашине,није Путин већ зна се ко нити је Русија Србија и остале банана државе,језик силе који намеће Запад само је лични страх по властите могућности,како да оспоравате право Русима да бране своје људе у једној развалини од државе каква је Украјина данас,зашто развалини,па једноставно ако шака окорјелих екстремиста са оружјем у руци растури легитимну власт ито уз подршку главних хушкача милитаризма који су се шепурили мјесецима међу њима и били задовољни ужасним учинком од десетине мртвих,а сада постају углађени миротворци који се представљају као народна власт,зато реторика условљавања не може проћи у једној надмудрости која се испољава са легитимне Руске стране,изгледа да је Запад заборавио да је у Кремљу Путин,још увијек мисли,али магловито да је то Јељцин,па са срећом

ODGOVORITE
Name

RIDICK

08.03.2014 23:49

Srbi navijaju za Rusju, a i Rusi i Ukrajinci pravoslavci pa kakav ste vi narod u p.m.. Tako je i Srbija sve htjela pa na kraju sve izgubila i Hrvatsku i Bosnu, Crnu Goru, Kosovo..

ODGOVORITE
Name

mico

09.03.2014 00:14

I prošli put je krim označio prekretnicu u našoj istoriji

ODGOVORITE
Name

Simo

09.03.2014 00:26

U potpunosti se slazem sa " dejanpd" odlican komentar. Ovi amerikanci misle da se Siptari mogu odvojiti samo zato sto oni i NATO, to zele a kad su Rusi u Ukrajini u pitanju ili Srbi u BiH to ne vazi. E pa sad se udarilo na tvrd orah, nije to Srbija.

ODGOVORITE
Name

mico

29.03.2024 11:27

Obama čuvaj gaće ako se Medo probudi

ODGOVORITE
Name

Naivnost

08.03.2014 21:21

Ne treba nikad zaboraviti da je prica jedno a teorija drugo, to neznaci da je Ukrajina ista kao i druge samoproglasene drzavice, ima tu vise razloga da Rusija neda tu teritojiju.....

ODGOVORITE
Name

nikola zg.

08.03.2014 21:02

Slažem se sa mišljenjem predhodnika, tu se nema šta dodati, stvar je očita. Bumerng je bačen i vrača se, na žalost krvav. Daj Bože da stane na ovome.

ODGOVORITE
Name

takotreba

08.03.2014 21:51

Dejanpd, uzeo si mi rečenice iz usta...

ODGOVORITE
Name

dejanpd

08.03.2014 20:24

Obama toliko puta ponavlja istu stvar, da bi realan čovjek koji posmatra sa strane pomislio da on zaista vjeruje u to. Prvo, nikada Ukrajina nije bila nezavisna država dok zapad nije iskoristio svog igrača na čelu SSSR, Borisa, pa rasturio Savez. Drugo, SAD su okupirale desetak nezavisnih država samo unazad 20 godina, pod izgovorom nacionalnih interesa ili "humanitarnih" akcija, pa niko nije uslovljavao ili prijetio sankcijama, treće, ne postoje medjunarodni posmatrači koji mogu obezbjediti opstanak manjini, a dokaz za to su: Srbi u Hrvatskoj, Srbi na Kosmetu, Kurdi u Turskoj, Palestinci u Izraelu, Koreanci u Južnoj Koreji,...to je samo izgovor za konačno etničko čišćenje pod patronatom Medjunarodne zajednice. Na kraju, krizi u Ukrajini nisu doprinijeli pojedini Rusi, nego SAD i Njemačka, podrivajući legitimnu vlast i finansirajući ekstremizam i terorizam, šaljući čak i Kerija lično na Kijevski trg. Bar mi Srbi znamo, ako ostatak svijeta ne zna, kako Ameri i Švabe pokrenu terorizam, pa diplomatijom zamjenu uloge nakon nekog vremena (Kosovo i Metohija, npr).

ODGOVORITE
Name

Re Ridik

09.03.2014 13:24

Bosnu nismo izgubili, Kosovo su oteli, a u Hrvatskoj ima jos Srba, kad tad ce doci sve na svoje i vratice se sve na svoje mjesto, mi podržavamo Ruse to je tacno, sto ne znaci da smo protiv Ukrajinaca, u Ukrajini ima 20 miliona katolika to si zaboravio, zaboravio si da su Ukrajinski fasisti 41 ubijali Ruse i saradjivali sa hitlerom, i sad su ovi na vlasti otprilike isti.

ODGOVORITE
Name

prpa

10.03.2014 09:31

Kad Amer kaze ulaz u kucicu to se odma uradi bez pogovora jer se zna ko Pisa uspravno a ko cuceci,Barak je samo reko Putinu da se mora povuc ili ce da budu sankcije a ako se to desi onda ce Rusija bit primorana da jede one Rakete Koje su jos iz 2 svetskog rata inace nece moc da prezive sankcije zapada!!Mnogi se Srbi kunu u rusiju ko u neku silu a kad su ih gadjali NATO I USA tad je Rusija samo posmatrala nije smjela ni Prnut,pa sad vidite ko je u svjetu gazda!!!! Ato zna i ptica na grani!!!!

ODGOVORITE
Name

неукротиви бунтовник

09.03.2014 08:51

гдје је много вике мало је прашине,није Путин већ зна се ко нити је Русија Србија и остале банана државе,језик силе који намеће Запад само је лични страх по властите могућности,како да оспоравате право Русима да бране своје људе у једној развалини од државе каква је Украјина данас,зашто развалини,па једноставно ако шака окорјелих екстремиста са оружјем у руци растури легитимну власт ито уз подршку главних хушкача милитаризма који су се шепурили мјесецима међу њима и били задовољни ужасним учинком од десетине мртвих,а сада постају углађени миротворци који се представљају као народна власт,зато реторика условљавања не може проћи у једној надмудрости која се испољава са легитимне Руске стране,изгледа да је Запад заборавио да је у Кремљу Путин,још увијек мисли,али магловито да је то Јељцин,па са срећом

ODGOVORITE
Name

RIDICK

08.03.2014 23:49

Srbi navijaju za Rusju, a i Rusi i Ukrajinci pravoslavci pa kakav ste vi narod u p.m.. Tako je i Srbija sve htjela pa na kraju sve izgubila i Hrvatsku i Bosnu, Crnu Goru, Kosovo..

ODGOVORITE
Name

mico

09.03.2014 00:14

I prošli put je krim označio prekretnicu u našoj istoriji

ODGOVORITE
Name

Simo

09.03.2014 00:26

U potpunosti se slazem sa " dejanpd" odlican komentar. Ovi amerikanci misle da se Siptari mogu odvojiti samo zato sto oni i NATO, to zele a kad su Rusi u Ukrajini u pitanju ili Srbi u BiH to ne vazi. E pa sad se udarilo na tvrd orah, nije to Srbija.

ODGOVORITE
Name

mico

29.03.2024 11:27

Obama čuvaj gaće ako se Medo probudi

ODGOVORITE
Name

Naivnost

08.03.2014 21:21

Ne treba nikad zaboraviti da je prica jedno a teorija drugo, to neznaci da je Ukrajina ista kao i druge samoproglasene drzavice, ima tu vise razloga da Rusija neda tu teritojiju.....

ODGOVORITE
Name

nikola zg.

08.03.2014 21:02

Slažem se sa mišljenjem predhodnika, tu se nema šta dodati, stvar je očita. Bumerng je bačen i vrača se, na žalost krvav. Daj Bože da stane na ovome.

ODGOVORITE
Name

takotreba

08.03.2014 21:51

Dejanpd, uzeo si mi rečenice iz usta...

ODGOVORITE
Name

dejanpd

08.03.2014 20:24

Obama toliko puta ponavlja istu stvar, da bi realan čovjek koji posmatra sa strane pomislio da on zaista vjeruje u to. Prvo, nikada Ukrajina nije bila nezavisna država dok zapad nije iskoristio svog igrača na čelu SSSR, Borisa, pa rasturio Savez. Drugo, SAD su okupirale desetak nezavisnih država samo unazad 20 godina, pod izgovorom nacionalnih interesa ili "humanitarnih" akcija, pa niko nije uslovljavao ili prijetio sankcijama, treće, ne postoje medjunarodni posmatrači koji mogu obezbjediti opstanak manjini, a dokaz za to su: Srbi u Hrvatskoj, Srbi na Kosmetu, Kurdi u Turskoj, Palestinci u Izraelu, Koreanci u Južnoj Koreji,...to je samo izgovor za konačno etničko čišćenje pod patronatom Medjunarodne zajednice. Na kraju, krizi u Ukrajini nisu doprinijeli pojedini Rusi, nego SAD i Njemačka, podrivajući legitimnu vlast i finansirajući ekstremizam i terorizam, šaljući čak i Kerija lično na Kijevski trg. Bar mi Srbi znamo, ako ostatak svijeta ne zna, kako Ameri i Švabe pokrenu terorizam, pa diplomatijom zamjenu uloge nakon nekog vremena (Kosovo i Metohija, npr).

ODGOVORITE
Name

Re Ridik

09.03.2014 13:24

Bosnu nismo izgubili, Kosovo su oteli, a u Hrvatskoj ima jos Srba, kad tad ce doci sve na svoje i vratice se sve na svoje mjesto, mi podržavamo Ruse to je tacno, sto ne znaci da smo protiv Ukrajinaca, u Ukrajini ima 20 miliona katolika to si zaboravio, zaboravio si da su Ukrajinski fasisti 41 ubijali Ruse i saradjivali sa hitlerom, i sad su ovi na vlasti otprilike isti.

ODGOVORITE
Name

prpa

10.03.2014 09:31

Kad Amer kaze ulaz u kucicu to se odma uradi bez pogovora jer se zna ko Pisa uspravno a ko cuceci,Barak je samo reko Putinu da se mora povuc ili ce da budu sankcije a ako se to desi onda ce Rusija bit primorana da jede one Rakete Koje su jos iz 2 svetskog rata inace nece moc da prezive sankcije zapada!!Mnogi se Srbi kunu u rusiju ko u neku silu a kad su ih gadjali NATO I USA tad je Rusija samo posmatrala nije smjela ni Prnut,pa sad vidite ko je u svjetu gazda!!!! Ato zna i ptica na grani!!!!

ODGOVORITE
Name

неукротиви бунтовник

09.03.2014 08:51

гдје је много вике мало је прашине,није Путин већ зна се ко нити је Русија Србија и остале банана државе,језик силе који намеће Запад само је лични страх по властите могућности,како да оспоравате право Русима да бране своје људе у једној развалини од државе каква је Украјина данас,зашто развалини,па једноставно ако шака окорјелих екстремиста са оружјем у руци растури легитимну власт ито уз подршку главних хушкача милитаризма који су се шепурили мјесецима међу њима и били задовољни ужасним учинком од десетине мртвих,а сада постају углађени миротворци који се представљају као народна власт,зато реторика условљавања не може проћи у једној надмудрости која се испољава са легитимне Руске стране,изгледа да је Запад заборавио да је у Кремљу Путин,још увијек мисли,али магловито да је то Јељцин,па са срећом

ODGOVORITE
Name

RIDICK

08.03.2014 23:49

Srbi navijaju za Rusju, a i Rusi i Ukrajinci pravoslavci pa kakav ste vi narod u p.m.. Tako je i Srbija sve htjela pa na kraju sve izgubila i Hrvatsku i Bosnu, Crnu Goru, Kosovo..

ODGOVORITE
Name

mico

09.03.2014 00:14

I prošli put je krim označio prekretnicu u našoj istoriji

ODGOVORITE
Name

Simo

09.03.2014 00:26

U potpunosti se slazem sa " dejanpd" odlican komentar. Ovi amerikanci misle da se Siptari mogu odvojiti samo zato sto oni i NATO, to zele a kad su Rusi u Ukrajini u pitanju ili Srbi u BiH to ne vazi. E pa sad se udarilo na tvrd orah, nije to Srbija.

ODGOVORITE
Name

mico

29.03.2024 11:27

Obama čuvaj gaće ako se Medo probudi

ODGOVORITE
Name

Naivnost

08.03.2014 21:21

Ne treba nikad zaboraviti da je prica jedno a teorija drugo, to neznaci da je Ukrajina ista kao i druge samoproglasene drzavice, ima tu vise razloga da Rusija neda tu teritojiju.....

ODGOVORITE
Name

nikola zg.

08.03.2014 21:02

Slažem se sa mišljenjem predhodnika, tu se nema šta dodati, stvar je očita. Bumerng je bačen i vrača se, na žalost krvav. Daj Bože da stane na ovome.

ODGOVORITE
Name

takotreba

08.03.2014 21:51

Dejanpd, uzeo si mi rečenice iz usta...

ODGOVORITE
Name

dejanpd

08.03.2014 20:24

Obama toliko puta ponavlja istu stvar, da bi realan čovjek koji posmatra sa strane pomislio da on zaista vjeruje u to. Prvo, nikada Ukrajina nije bila nezavisna država dok zapad nije iskoristio svog igrača na čelu SSSR, Borisa, pa rasturio Savez. Drugo, SAD su okupirale desetak nezavisnih država samo unazad 20 godina, pod izgovorom nacionalnih interesa ili "humanitarnih" akcija, pa niko nije uslovljavao ili prijetio sankcijama, treće, ne postoje medjunarodni posmatrači koji mogu obezbjediti opstanak manjini, a dokaz za to su: Srbi u Hrvatskoj, Srbi na Kosmetu, Kurdi u Turskoj, Palestinci u Izraelu, Koreanci u Južnoj Koreji,...to je samo izgovor za konačno etničko čišćenje pod patronatom Medjunarodne zajednice. Na kraju, krizi u Ukrajini nisu doprinijeli pojedini Rusi, nego SAD i Njemačka, podrivajući legitimnu vlast i finansirajući ekstremizam i terorizam, šaljući čak i Kerija lično na Kijevski trg. Bar mi Srbi znamo, ako ostatak svijeta ne zna, kako Ameri i Švabe pokrenu terorizam, pa diplomatijom zamjenu uloge nakon nekog vremena (Kosovo i Metohija, npr).

ODGOVORITE
Name

Re Ridik

09.03.2014 13:24

Bosnu nismo izgubili, Kosovo su oteli, a u Hrvatskoj ima jos Srba, kad tad ce doci sve na svoje i vratice se sve na svoje mjesto, mi podržavamo Ruse to je tacno, sto ne znaci da smo protiv Ukrajinaca, u Ukrajini ima 20 miliona katolika to si zaboravio, zaboravio si da su Ukrajinski fasisti 41 ubijali Ruse i saradjivali sa hitlerom, i sad su ovi na vlasti otprilike isti.

ODGOVORITE
Name

prpa

10.03.2014 09:31

Kad Amer kaze ulaz u kucicu to se odma uradi bez pogovora jer se zna ko Pisa uspravno a ko cuceci,Barak je samo reko Putinu da se mora povuc ili ce da budu sankcije a ako se to desi onda ce Rusija bit primorana da jede one Rakete Koje su jos iz 2 svetskog rata inace nece moc da prezive sankcije zapada!!Mnogi se Srbi kunu u rusiju ko u neku silu a kad su ih gadjali NATO I USA tad je Rusija samo posmatrala nije smjela ni Prnut,pa sad vidite ko je u svjetu gazda!!!! Ato zna i ptica na grani!!!!

ODGOVORITE
Name

неукротиви бунтовник

09.03.2014 08:51

гдје је много вике мало је прашине,није Путин већ зна се ко нити је Русија Србија и остале банана државе,језик силе који намеће Запад само је лични страх по властите могућности,како да оспоравате право Русима да бране своје људе у једној развалини од државе каква је Украјина данас,зашто развалини,па једноставно ако шака окорјелих екстремиста са оружјем у руци растури легитимну власт ито уз подршку главних хушкача милитаризма који су се шепурили мјесецима међу њима и били задовољни ужасним учинком од десетине мртвих,а сада постају углађени миротворци који се представљају као народна власт,зато реторика условљавања не може проћи у једној надмудрости која се испољава са легитимне Руске стране,изгледа да је Запад заборавио да је у Кремљу Путин,још увијек мисли,али магловито да је то Јељцин,па са срећом

ODGOVORITE
Name

RIDICK

08.03.2014 23:49

Srbi navijaju za Rusju, a i Rusi i Ukrajinci pravoslavci pa kakav ste vi narod u p.m.. Tako je i Srbija sve htjela pa na kraju sve izgubila i Hrvatsku i Bosnu, Crnu Goru, Kosovo..

ODGOVORITE
Name

mico

09.03.2014 00:14

I prošli put je krim označio prekretnicu u našoj istoriji

ODGOVORITE
Name

Simo

09.03.2014 00:26

U potpunosti se slazem sa " dejanpd" odlican komentar. Ovi amerikanci misle da se Siptari mogu odvojiti samo zato sto oni i NATO, to zele a kad su Rusi u Ukrajini u pitanju ili Srbi u BiH to ne vazi. E pa sad se udarilo na tvrd orah, nije to Srbija.

ODGOVORITE
Name

mico

29.03.2024 11:27

Obama čuvaj gaće ako se Medo probudi

ODGOVORITE
Name

Naivnost

08.03.2014 21:21

Ne treba nikad zaboraviti da je prica jedno a teorija drugo, to neznaci da je Ukrajina ista kao i druge samoproglasene drzavice, ima tu vise razloga da Rusija neda tu teritojiju.....

ODGOVORITE
Name

nikola zg.

08.03.2014 21:02

Slažem se sa mišljenjem predhodnika, tu se nema šta dodati, stvar je očita. Bumerng je bačen i vrača se, na žalost krvav. Daj Bože da stane na ovome.

ODGOVORITE
Name

takotreba

08.03.2014 21:51

Dejanpd, uzeo si mi rečenice iz usta...

ODGOVORITE
Name

dejanpd

08.03.2014 20:24

Obama toliko puta ponavlja istu stvar, da bi realan čovjek koji posmatra sa strane pomislio da on zaista vjeruje u to. Prvo, nikada Ukrajina nije bila nezavisna država dok zapad nije iskoristio svog igrača na čelu SSSR, Borisa, pa rasturio Savez. Drugo, SAD su okupirale desetak nezavisnih država samo unazad 20 godina, pod izgovorom nacionalnih interesa ili "humanitarnih" akcija, pa niko nije uslovljavao ili prijetio sankcijama, treće, ne postoje medjunarodni posmatrači koji mogu obezbjediti opstanak manjini, a dokaz za to su: Srbi u Hrvatskoj, Srbi na Kosmetu, Kurdi u Turskoj, Palestinci u Izraelu, Koreanci u Južnoj Koreji,...to je samo izgovor za konačno etničko čišćenje pod patronatom Medjunarodne zajednice. Na kraju, krizi u Ukrajini nisu doprinijeli pojedini Rusi, nego SAD i Njemačka, podrivajući legitimnu vlast i finansirajući ekstremizam i terorizam, šaljući čak i Kerija lično na Kijevski trg. Bar mi Srbi znamo, ako ostatak svijeta ne zna, kako Ameri i Švabe pokrenu terorizam, pa diplomatijom zamjenu uloge nakon nekog vremena (Kosovo i Metohija, npr).

ODGOVORITE
Name

Re Ridik

09.03.2014 13:24

Bosnu nismo izgubili, Kosovo su oteli, a u Hrvatskoj ima jos Srba, kad tad ce doci sve na svoje i vratice se sve na svoje mjesto, mi podržavamo Ruse to je tacno, sto ne znaci da smo protiv Ukrajinaca, u Ukrajini ima 20 miliona katolika to si zaboravio, zaboravio si da su Ukrajinski fasisti 41 ubijali Ruse i saradjivali sa hitlerom, i sad su ovi na vlasti otprilike isti.

ODGOVORITE