Представништва за личну промоцију

Чији је интерес у ширењу мреже представништава Републике Српске у свијету?<а хреф="хттп://www.

Република Српска 15.10.2013 | 11:28
Представништва за личну промоцију
Чији је интерес у ширењу мреже представништава Републике Српске у свијету? Ово питање подијелило је јавност, или и политичке неистомишљенике, од оних који заговарају тезу да се Српска на тај начин отвара свијету и обезбјеђује стране инвестиције, до жестоких противника ове политике, чији је задатак, како се наводи, лична промиција Милорада Додика и њему блиских сарадника. На представништва се троше милиони марака, а да досад није било видног ефекта. Тако није познато ни колико је потрошено на недавно отворено представништво у Вашингтону, нити постоје пројекције коју ће корист имати Република Српска од ове инвестиције. Вашингтон је осма дестинација, гдје актуелна власт инсталише свој штаб. Застава Републике Српске виори се и у Израелу, Бриселу, Грчкој, Аустрији, Њемачкој, Русији и Србији. Осим осјетног трошка, мало је оних који виде корист од ових представништава. "Чињеница је да мора постојати однос између уложеног новца у  та представништва, и резултата. Сматрам да се на тај начин не може утицат на промјену перцепције свијета према Републици Српској, као дијелу Босне и Херцеговине". Каже политички аналитичар, Тања Топић. Како сазнајемо, на свако представништво годишње се потроши око 500 хиљада марака. Међутим, актуелна власт не жали новац, сматрајући своја истурена одјељења по свијету великом побједом. То што се Република Српска винула и до Вашингтона, и то у авенији гдје се налази Бијела кућа и  Конгрес, велики је понос СНСД-а. "Сви ми који смо имали прилику да сарађујемо у Вашингтону, знамо колико је било неопходно једно мјесто, одакле се може утицати на људе који одлучују", истиче Срђан Мазалица, из СНСД-а. За разлику од повлашетних појединаца, грађани Републике Српске далеко су од Бијеле куће, нити осјећају било какву корист од ентитетских дипломата. Општа је оцјена да та представништва више служе у промотивне сврхе послова Милорада Додика и појединаца из владајућег СНСД-а, сматрају у СДС-у. "Позадина свега су неки лични интереси и покушај владајуће гарнитуре да на тај начин ријеши неке своје проблеме и комплексе. Представништва могу бити корисна за промоцију Српске, али само на транспарентан начин. Овако се не зна ни колико се, ни како, троши огроман новац", став је Јове Атељевића, из СДС-а. Додик и њему блиски посебно су поносни на Представништво у Израелу, које очигледно има специјалну улогу, имајући у виду Додиков специфичан однос са Јеврејима. На челу тог представништва је Арие Ливне, савјетник Милорада Додика. Питање је како он води то Представништво, јер је Ливне стално у Бањалуци. Уз контроверзна дипломатска представништва, актуелна власт протеклих година уложила је огроман новац у лобирања. Од времена док је Додик био премијер, за Републику Српску раде бројне лобистичке куће широм свијета. 2009. године Влада Република Срспке била је трећа у свијету по износу новца уложеног у те сврхе. Тада је Додикова Влада за лобирање потрошила скоро пет милиона долара. БН ТВ хттпс://www.yоутубе.цом/wатцх?в=пЗКврТо59-г

Коментари / 221

Оставите коментар
Name

Немања

16.10.2013 12:54

Не, не, ово заиста не треба нападати, и треба подрзати. Лобирање и те како треба радити, и та представниства су један од златних примјера актуелне власти. Нека их сруси неко на следецим изборима, представниства остају, јел тако? Није битно ко их је отворио, битно је да су добра за РС, колико год да се новца троси. Увијек се крало и красце се, али од тог лобирања тамо мозда несто позитивно и изадје, боље да нас виде него не. Сама реценица "застава РС се вијори у Васингтону" је реално побједа, а опозиција то не треба да критикује, него да у слуцају побједе настави у том правцу. То нам је ваљда свима заједницки интерес.

ОДГОВОРИТЕ
Name

блбл

14.10.2013 14:51

Ови американци су неки зајебани типови.Јасно су дали на знање насем драгом председнику да није позељн у УСА.Јадник због тога није могао отици на отварање вец се ухватио "лопате" на акцији да барем тако покуса јос којег наивног гласаца придобити. Видјели сте само оне снимке са радне акције.Телохранитељи,обезбедјење,камере... и све то да се сними како нам драги председник убацује двије-три лопаре вец истресене земље у тацке.превазисли смо и с.кореју. Биједа и залост до бола!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Велибор Зворник

14.10.2013 17:44

Преставниства су добра ствар. Наравно да то изискује одредјене троскове. Политика СДС је, омаловазавање свега сто ради СНСД...Е сада, питање је ко ту ради, колико је он способан да представи насу републику у правом светлу у свету! Имамо законе, имамо вољу и радну снагу. То су неки од услова да се покусамо економски опоравити. Проблем је наци праве инвеститоре... И НАРАВНО, мора се мјењати политика тренутне власти, према инвеститорима. Ти људи не дозвољавају да их неко уцјењује или рекетира.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Није свеједно

14.10.2013 17:05

По присутним види се чија су представништва. Нека Додик објасни грађанима РС и Србије шта ће Тадић на отварању. А зна се да је ово Представништво рађено за Кесића који лобира за Додика а не РС.

ОДГОВОРИТЕ
Name

дуле

14.10.2013 16:32

Видим наша премијерка обилази цркве по Америци и вели она обићи ће и породице наших људи у Америци, да види како живе. Вјероватно чула за кризу у Америци па хоће да им уручи по једну једнократну помоћ од по 50км. Само мало стрпљења, премијерка ће све обићи биће за свакога понијела је све субвенције за пољопривреду у 2013, па ваљда неће зафалити.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Милан

14.10.2013 17:45

Представништва су добра ствар.Довољно је да се вијори застава и да нас виде да постојимо. Уразумите се ако је могуће. Додик се побеђује на изборима.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цар

14.10.2013 17:38

Представниство СНСД-а, али губе догодине то свако зна. Лобира Кесић за Милета

ОДГОВОРИТЕ
Name

Гога

14.10.2013 19:20

Та представниства су један од бољих нацина за правдање за извлацење и за прање новца. Јер реално гледајуци никакве оправдане и праве користи нема, осим за промоцију Додика и његовог СНСД-а.

ОДГОВОРИТЕ
Name

РС казе...

14.10.2013 18:25

Добра ствар су та представниства, за прање пара и за одласке у куповину поклона зени, љубавници, комсијама, о дрзавном новцу...Ево ови Додикови нека ми само казе за један примјер, који показује да је од свих тих представнистава довело једног странца да улози 1000 евра у РС...ако дате примјер, ја гласам за Милу....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Доко

15.10.2013 06:41

Ако СДС ово казе онда се нема ста дискутовати. Њима ниста није добро јер дуго нису на власти.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Аркона

14.10.2013 14:33

Мислим да је погресан пут лобирања како економије тако и политике јер тамо боље знају ситуацију код нас него ми. Висе је пут ка малверзацијама и покусаја продаје природних ресурса. Запечећени смо у свим питањима као не позељни, Сејдиц и Финци довољан доказ. Бацање прасине народу су сва десавања од рата на овамо.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мића

15.10.2013 07:41

Представнишва су добра ствар и жалосно је то да се Република Српска тога сјетила 21 годину послије свог настанка, то је знак да смо у континуитету водили назадну политику предвођену СДС-ом и СНСД-ом. Овде више није ствар Обрад Кесић ни Милорад Додик, овде је ствар о томе да смо напокон урадили добру политичку ствар. Отићи ће Миле, доћи ће неко други, отићи ће и Кесић али Република Српска и то представнишво ће остати. Па људи моји, Косово, тачније шиптарски естамблишмент је 50 година градио представништва и плаћао лобисте. Економска представништва, конзулати, амбасаде, немају оправданост ту се губи, али на национално-патриотском плану може много да се добије. И маните се више Додика хоће ли или неће добити сљедеће изборе, сасвим је свеједно ко био на власти њему ће бити добро, а народ ко ј**е народ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

мммммм

14.10.2013 20:29

Најлаксе је само нападати некога и неције идеје а сами не цините ниста да би стање било боље .

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сале

15.10.2013 07:50

Стварно сте постали смијесни са сталним нападима на Додика. Цовјек це на крају помислити да сте плацени од странаца.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Никола

14.10.2013 20:02

Ово је лобирање за Додика и СНСД односно најбољи нацин за прање новца. Цист лоповлук и марифетлук који има за циљ раскуцавање и ово мало српских добара.

ОДГОВОРИТЕ
Name

невесињац

14.10.2013 20:40

Опет је СДС доказао да је конзервативна странка.

ОДГОВОРИТЕ
Name

лобирање

14.10.2013 16:08

Нама лобирање и не треба. Лобира онај који има производ да прода, ми га немамо. Ко има новац да купује, ми га немамо. Лобира онај који има стратешки циљ, који би остварио са својим државама пријатељима, ми ни то немамо. Па шта ми имамо онда. Ми имамо СНСД, да нас прави будалама. Ево Израел лобирањем у Израелу довели смо целих 8 туриста из Израела у Републику Српску за годину дана, а Федерација без лобирања 2000. Једино би можда лобирањем могли замолит Вучића за долазак, али под условом да не понесе Додику позив, пошто му је пола пријатеља - пословни бизнис СНСД пријатеља у затвору, под истрагом у Србији. Нама Додик рече да су то наши инвеститори, дођу, узму фирму, узму подстицај и исплате тим новцем фирму, онда фирму продају и оду са чистом зарадом, а нас на Бироу све више.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Немања

16.10.2013 12:54

Не, не, ово заиста не треба нападати, и треба подрзати. Лобирање и те како треба радити, и та представниства су један од златних примјера актуелне власти. Нека их сруси неко на следецим изборима, представниства остају, јел тако? Није битно ко их је отворио, битно је да су добра за РС, колико год да се новца троси. Увијек се крало и красце се, али од тог лобирања тамо мозда несто позитивно и изадје, боље да нас виде него не. Сама реценица "застава РС се вијори у Васингтону" је реално побједа, а опозиција то не треба да критикује, него да у слуцају побједе настави у том правцу. То нам је ваљда свима заједницки интерес.

ОДГОВОРИТЕ
Name

блбл

14.10.2013 14:51

Ови американци су неки зајебани типови.Јасно су дали на знање насем драгом председнику да није позељн у УСА.Јадник због тога није могао отици на отварање вец се ухватио "лопате" на акцији да барем тако покуса јос којег наивног гласаца придобити. Видјели сте само оне снимке са радне акције.Телохранитељи,обезбедјење,камере... и све то да се сними како нам драги председник убацује двије-три лопаре вец истресене земље у тацке.превазисли смо и с.кореју. Биједа и залост до бола!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Велибор Зворник

14.10.2013 17:44

Преставниства су добра ствар. Наравно да то изискује одредјене троскове. Политика СДС је, омаловазавање свега сто ради СНСД...Е сада, питање је ко ту ради, колико је он способан да представи насу републику у правом светлу у свету! Имамо законе, имамо вољу и радну снагу. То су неки од услова да се покусамо економски опоравити. Проблем је наци праве инвеститоре... И НАРАВНО, мора се мјењати политика тренутне власти, према инвеститорима. Ти људи не дозвољавају да их неко уцјењује или рекетира.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Није свеједно

14.10.2013 17:05

По присутним види се чија су представништва. Нека Додик објасни грађанима РС и Србије шта ће Тадић на отварању. А зна се да је ово Представништво рађено за Кесића који лобира за Додика а не РС.

ОДГОВОРИТЕ
Name

дуле

14.10.2013 16:32

Видим наша премијерка обилази цркве по Америци и вели она обићи ће и породице наших људи у Америци, да види како живе. Вјероватно чула за кризу у Америци па хоће да им уручи по једну једнократну помоћ од по 50км. Само мало стрпљења, премијерка ће све обићи биће за свакога понијела је све субвенције за пољопривреду у 2013, па ваљда неће зафалити.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Милан

14.10.2013 17:45

Представништва су добра ствар.Довољно је да се вијори застава и да нас виде да постојимо. Уразумите се ако је могуће. Додик се побеђује на изборима.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цар

14.10.2013 17:38

Представниство СНСД-а, али губе догодине то свако зна. Лобира Кесић за Милета

ОДГОВОРИТЕ
Name

Гога

14.10.2013 19:20

Та представниства су један од бољих нацина за правдање за извлацење и за прање новца. Јер реално гледајуци никакве оправдане и праве користи нема, осим за промоцију Додика и његовог СНСД-а.

ОДГОВОРИТЕ
Name

РС казе...

14.10.2013 18:25

Добра ствар су та представниства, за прање пара и за одласке у куповину поклона зени, љубавници, комсијама, о дрзавном новцу...Ево ови Додикови нека ми само казе за један примјер, који показује да је од свих тих представнистава довело једног странца да улози 1000 евра у РС...ако дате примјер, ја гласам за Милу....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Доко

15.10.2013 06:41

Ако СДС ово казе онда се нема ста дискутовати. Њима ниста није добро јер дуго нису на власти.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Аркона

14.10.2013 14:33

Мислим да је погресан пут лобирања како економије тако и политике јер тамо боље знају ситуацију код нас него ми. Висе је пут ка малверзацијама и покусаја продаје природних ресурса. Запечећени смо у свим питањима као не позељни, Сејдиц и Финци довољан доказ. Бацање прасине народу су сва десавања од рата на овамо.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мића

15.10.2013 07:41

Представнишва су добра ствар и жалосно је то да се Република Српска тога сјетила 21 годину послије свог настанка, то је знак да смо у континуитету водили назадну политику предвођену СДС-ом и СНСД-ом. Овде више није ствар Обрад Кесић ни Милорад Додик, овде је ствар о томе да смо напокон урадили добру политичку ствар. Отићи ће Миле, доћи ће неко други, отићи ће и Кесић али Република Српска и то представнишво ће остати. Па људи моји, Косово, тачније шиптарски естамблишмент је 50 година градио представништва и плаћао лобисте. Економска представништва, конзулати, амбасаде, немају оправданост ту се губи, али на национално-патриотском плану може много да се добије. И маните се више Додика хоће ли или неће добити сљедеће изборе, сасвим је свеједно ко био на власти њему ће бити добро, а народ ко ј**е народ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

мммммм

14.10.2013 20:29

Најлаксе је само нападати некога и неције идеје а сами не цините ниста да би стање било боље .

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сале

15.10.2013 07:50

Стварно сте постали смијесни са сталним нападима на Додика. Цовјек це на крају помислити да сте плацени од странаца.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Никола

14.10.2013 20:02

Ово је лобирање за Додика и СНСД односно најбољи нацин за прање новца. Цист лоповлук и марифетлук који има за циљ раскуцавање и ово мало српских добара.

ОДГОВОРИТЕ
Name

невесињац

14.10.2013 20:40

Опет је СДС доказао да је конзервативна странка.

ОДГОВОРИТЕ
Name

лобирање

14.10.2013 16:08

Нама лобирање и не треба. Лобира онај који има производ да прода, ми га немамо. Ко има новац да купује, ми га немамо. Лобира онај који има стратешки циљ, који би остварио са својим државама пријатељима, ми ни то немамо. Па шта ми имамо онда. Ми имамо СНСД, да нас прави будалама. Ево Израел лобирањем у Израелу довели смо целих 8 туриста из Израела у Републику Српску за годину дана, а Федерација без лобирања 2000. Једино би можда лобирањем могли замолит Вучића за долазак, али под условом да не понесе Додику позив, пошто му је пола пријатеља - пословни бизнис СНСД пријатеља у затвору, под истрагом у Србији. Нама Додик рече да су то наши инвеститори, дођу, узму фирму, узму подстицај и исплате тим новцем фирму, онда фирму продају и оду са чистом зарадом, а нас на Бироу све више.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Немања

16.10.2013 12:54

Не, не, ово заиста не треба нападати, и треба подрзати. Лобирање и те како треба радити, и та представниства су један од златних примјера актуелне власти. Нека их сруси неко на следецим изборима, представниства остају, јел тако? Није битно ко их је отворио, битно је да су добра за РС, колико год да се новца троси. Увијек се крало и красце се, али од тог лобирања тамо мозда несто позитивно и изадје, боље да нас виде него не. Сама реценица "застава РС се вијори у Васингтону" је реално побједа, а опозиција то не треба да критикује, него да у слуцају побједе настави у том правцу. То нам је ваљда свима заједницки интерес.

ОДГОВОРИТЕ
Name

блбл

14.10.2013 14:51

Ови американци су неки зајебани типови.Јасно су дали на знање насем драгом председнику да није позељн у УСА.Јадник због тога није могао отици на отварање вец се ухватио "лопате" на акцији да барем тако покуса јос којег наивног гласаца придобити. Видјели сте само оне снимке са радне акције.Телохранитељи,обезбедјење,камере... и све то да се сними како нам драги председник убацује двије-три лопаре вец истресене земље у тацке.превазисли смо и с.кореју. Биједа и залост до бола!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Велибор Зворник

14.10.2013 17:44

Преставниства су добра ствар. Наравно да то изискује одредјене троскове. Политика СДС је, омаловазавање свега сто ради СНСД...Е сада, питање је ко ту ради, колико је он способан да представи насу републику у правом светлу у свету! Имамо законе, имамо вољу и радну снагу. То су неки од услова да се покусамо економски опоравити. Проблем је наци праве инвеститоре... И НАРАВНО, мора се мјењати политика тренутне власти, према инвеститорима. Ти људи не дозвољавају да их неко уцјењује или рекетира.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Није свеједно

14.10.2013 17:05

По присутним види се чија су представништва. Нека Додик објасни грађанима РС и Србије шта ће Тадић на отварању. А зна се да је ово Представништво рађено за Кесића који лобира за Додика а не РС.

ОДГОВОРИТЕ
Name

дуле

14.10.2013 16:32

Видим наша премијерка обилази цркве по Америци и вели она обићи ће и породице наших људи у Америци, да види како живе. Вјероватно чула за кризу у Америци па хоће да им уручи по једну једнократну помоћ од по 50км. Само мало стрпљења, премијерка ће све обићи биће за свакога понијела је све субвенције за пољопривреду у 2013, па ваљда неће зафалити.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Милан

14.10.2013 17:45

Представништва су добра ствар.Довољно је да се вијори застава и да нас виде да постојимо. Уразумите се ако је могуће. Додик се побеђује на изборима.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цар

14.10.2013 17:38

Представниство СНСД-а, али губе догодине то свако зна. Лобира Кесић за Милета

ОДГОВОРИТЕ
Name

Гога

14.10.2013 19:20

Та представниства су један од бољих нацина за правдање за извлацење и за прање новца. Јер реално гледајуци никакве оправдане и праве користи нема, осим за промоцију Додика и његовог СНСД-а.

ОДГОВОРИТЕ
Name

РС казе...

14.10.2013 18:25

Добра ствар су та представниства, за прање пара и за одласке у куповину поклона зени, љубавници, комсијама, о дрзавном новцу...Ево ови Додикови нека ми само казе за један примјер, који показује да је од свих тих представнистава довело једног странца да улози 1000 евра у РС...ако дате примјер, ја гласам за Милу....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Доко

15.10.2013 06:41

Ако СДС ово казе онда се нема ста дискутовати. Њима ниста није добро јер дуго нису на власти.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Аркона

14.10.2013 14:33

Мислим да је погресан пут лобирања како економије тако и политике јер тамо боље знају ситуацију код нас него ми. Висе је пут ка малверзацијама и покусаја продаје природних ресурса. Запечећени смо у свим питањима као не позељни, Сејдиц и Финци довољан доказ. Бацање прасине народу су сва десавања од рата на овамо.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мића

15.10.2013 07:41

Представнишва су добра ствар и жалосно је то да се Република Српска тога сјетила 21 годину послије свог настанка, то је знак да смо у континуитету водили назадну политику предвођену СДС-ом и СНСД-ом. Овде више није ствар Обрад Кесић ни Милорад Додик, овде је ствар о томе да смо напокон урадили добру политичку ствар. Отићи ће Миле, доћи ће неко други, отићи ће и Кесић али Република Српска и то представнишво ће остати. Па људи моји, Косово, тачније шиптарски естамблишмент је 50 година градио представништва и плаћао лобисте. Економска представништва, конзулати, амбасаде, немају оправданост ту се губи, али на национално-патриотском плану може много да се добије. И маните се више Додика хоће ли или неће добити сљедеће изборе, сасвим је свеједно ко био на власти њему ће бити добро, а народ ко ј**е народ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

мммммм

14.10.2013 20:29

Најлаксе је само нападати некога и неције идеје а сами не цините ниста да би стање било боље .

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сале

15.10.2013 07:50

Стварно сте постали смијесни са сталним нападима на Додика. Цовјек це на крају помислити да сте плацени од странаца.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Никола

14.10.2013 20:02

Ово је лобирање за Додика и СНСД односно најбољи нацин за прање новца. Цист лоповлук и марифетлук који има за циљ раскуцавање и ово мало српских добара.

ОДГОВОРИТЕ
Name

невесињац

14.10.2013 20:40

Опет је СДС доказао да је конзервативна странка.

ОДГОВОРИТЕ
Name

лобирање

14.10.2013 16:08

Нама лобирање и не треба. Лобира онај који има производ да прода, ми га немамо. Ко има новац да купује, ми га немамо. Лобира онај који има стратешки циљ, који би остварио са својим државама пријатељима, ми ни то немамо. Па шта ми имамо онда. Ми имамо СНСД, да нас прави будалама. Ево Израел лобирањем у Израелу довели смо целих 8 туриста из Израела у Републику Српску за годину дана, а Федерација без лобирања 2000. Једино би можда лобирањем могли замолит Вучића за долазак, али под условом да не понесе Додику позив, пошто му је пола пријатеља - пословни бизнис СНСД пријатеља у затвору, под истрагом у Србији. Нама Додик рече да су то наши инвеститори, дођу, узму фирму, узму подстицај и исплате тим новцем фирму, онда фирму продају и оду са чистом зарадом, а нас на Бироу све више.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Немања

16.10.2013 12:54

Не, не, ово заиста не треба нападати, и треба подрзати. Лобирање и те како треба радити, и та представниства су један од златних примјера актуелне власти. Нека их сруси неко на следецим изборима, представниства остају, јел тако? Није битно ко их је отворио, битно је да су добра за РС, колико год да се новца троси. Увијек се крало и красце се, али од тог лобирања тамо мозда несто позитивно и изадје, боље да нас виде него не. Сама реценица "застава РС се вијори у Васингтону" је реално побједа, а опозиција то не треба да критикује, него да у слуцају побједе настави у том правцу. То нам је ваљда свима заједницки интерес.

ОДГОВОРИТЕ
Name

блбл

14.10.2013 14:51

Ови американци су неки зајебани типови.Јасно су дали на знање насем драгом председнику да није позељн у УСА.Јадник због тога није могао отици на отварање вец се ухватио "лопате" на акцији да барем тако покуса јос којег наивног гласаца придобити. Видјели сте само оне снимке са радне акције.Телохранитељи,обезбедјење,камере... и све то да се сними како нам драги председник убацује двије-три лопаре вец истресене земље у тацке.превазисли смо и с.кореју. Биједа и залост до бола!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Велибор Зворник

14.10.2013 17:44

Преставниства су добра ствар. Наравно да то изискује одредјене троскове. Политика СДС је, омаловазавање свега сто ради СНСД...Е сада, питање је ко ту ради, колико је он способан да представи насу републику у правом светлу у свету! Имамо законе, имамо вољу и радну снагу. То су неки од услова да се покусамо економски опоравити. Проблем је наци праве инвеститоре... И НАРАВНО, мора се мјењати политика тренутне власти, према инвеститорима. Ти људи не дозвољавају да их неко уцјењује или рекетира.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Није свеједно

14.10.2013 17:05

По присутним види се чија су представништва. Нека Додик објасни грађанима РС и Србије шта ће Тадић на отварању. А зна се да је ово Представништво рађено за Кесића који лобира за Додика а не РС.

ОДГОВОРИТЕ
Name

дуле

14.10.2013 16:32

Видим наша премијерка обилази цркве по Америци и вели она обићи ће и породице наших људи у Америци, да види како живе. Вјероватно чула за кризу у Америци па хоће да им уручи по једну једнократну помоћ од по 50км. Само мало стрпљења, премијерка ће све обићи биће за свакога понијела је све субвенције за пољопривреду у 2013, па ваљда неће зафалити.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Милан

14.10.2013 17:45

Представништва су добра ствар.Довољно је да се вијори застава и да нас виде да постојимо. Уразумите се ако је могуће. Додик се побеђује на изборима.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цар

14.10.2013 17:38

Представниство СНСД-а, али губе догодине то свако зна. Лобира Кесић за Милета

ОДГОВОРИТЕ
Name

Гога

14.10.2013 19:20

Та представниства су један од бољих нацина за правдање за извлацење и за прање новца. Јер реално гледајуци никакве оправдане и праве користи нема, осим за промоцију Додика и његовог СНСД-а.

ОДГОВОРИТЕ
Name

РС казе...

14.10.2013 18:25

Добра ствар су та представниства, за прање пара и за одласке у куповину поклона зени, љубавници, комсијама, о дрзавном новцу...Ево ови Додикови нека ми само казе за један примјер, који показује да је од свих тих представнистава довело једног странца да улози 1000 евра у РС...ако дате примјер, ја гласам за Милу....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Доко

15.10.2013 06:41

Ако СДС ово казе онда се нема ста дискутовати. Њима ниста није добро јер дуго нису на власти.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Аркона

14.10.2013 14:33

Мислим да је погресан пут лобирања како економије тако и политике јер тамо боље знају ситуацију код нас него ми. Висе је пут ка малверзацијама и покусаја продаје природних ресурса. Запечећени смо у свим питањима као не позељни, Сејдиц и Финци довољан доказ. Бацање прасине народу су сва десавања од рата на овамо.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мића

15.10.2013 07:41

Представнишва су добра ствар и жалосно је то да се Република Српска тога сјетила 21 годину послије свог настанка, то је знак да смо у континуитету водили назадну политику предвођену СДС-ом и СНСД-ом. Овде више није ствар Обрад Кесић ни Милорад Додик, овде је ствар о томе да смо напокон урадили добру политичку ствар. Отићи ће Миле, доћи ће неко други, отићи ће и Кесић али Република Српска и то представнишво ће остати. Па људи моји, Косово, тачније шиптарски естамблишмент је 50 година градио представништва и плаћао лобисте. Економска представништва, конзулати, амбасаде, немају оправданост ту се губи, али на национално-патриотском плану може много да се добије. И маните се више Додика хоће ли или неће добити сљедеће изборе, сасвим је свеједно ко био на власти њему ће бити добро, а народ ко ј**е народ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

мммммм

14.10.2013 20:29

Најлаксе је само нападати некога и неције идеје а сами не цините ниста да би стање било боље .

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сале

15.10.2013 07:50

Стварно сте постали смијесни са сталним нападима на Додика. Цовјек це на крају помислити да сте плацени од странаца.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Никола

14.10.2013 20:02

Ово је лобирање за Додика и СНСД односно најбољи нацин за прање новца. Цист лоповлук и марифетлук који има за циљ раскуцавање и ово мало српских добара.

ОДГОВОРИТЕ
Name

невесињац

14.10.2013 20:40

Опет је СДС доказао да је конзервативна странка.

ОДГОВОРИТЕ
Name

лобирање

14.10.2013 16:08

Нама лобирање и не треба. Лобира онај који има производ да прода, ми га немамо. Ко има новац да купује, ми га немамо. Лобира онај који има стратешки циљ, који би остварио са својим државама пријатељима, ми ни то немамо. Па шта ми имамо онда. Ми имамо СНСД, да нас прави будалама. Ево Израел лобирањем у Израелу довели смо целих 8 туриста из Израела у Републику Српску за годину дана, а Федерација без лобирања 2000. Једино би можда лобирањем могли замолит Вучића за долазак, али под условом да не понесе Додику позив, пошто му је пола пријатеља - пословни бизнис СНСД пријатеља у затвору, под истрагом у Србији. Нама Додик рече да су то наши инвеститори, дођу, узму фирму, узму подстицај и исплате тим новцем фирму, онда фирму продају и оду са чистом зарадом, а нас на Бироу све више.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Немања

16.10.2013 12:54

Не, не, ово заиста не треба нападати, и треба подрзати. Лобирање и те како треба радити, и та представниства су један од златних примјера актуелне власти. Нека их сруси неко на следецим изборима, представниства остају, јел тако? Није битно ко их је отворио, битно је да су добра за РС, колико год да се новца троси. Увијек се крало и красце се, али од тог лобирања тамо мозда несто позитивно и изадје, боље да нас виде него не. Сама реценица "застава РС се вијори у Васингтону" је реално побједа, а опозиција то не треба да критикује, него да у слуцају побједе настави у том правцу. То нам је ваљда свима заједницки интерес.

ОДГОВОРИТЕ
Name

блбл

14.10.2013 14:51

Ови американци су неки зајебани типови.Јасно су дали на знање насем драгом председнику да није позељн у УСА.Јадник због тога није могао отици на отварање вец се ухватио "лопате" на акцији да барем тако покуса јос којег наивног гласаца придобити. Видјели сте само оне снимке са радне акције.Телохранитељи,обезбедјење,камере... и све то да се сними како нам драги председник убацује двије-три лопаре вец истресене земље у тацке.превазисли смо и с.кореју. Биједа и залост до бола!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Велибор Зворник

14.10.2013 17:44

Преставниства су добра ствар. Наравно да то изискује одредјене троскове. Политика СДС је, омаловазавање свега сто ради СНСД...Е сада, питање је ко ту ради, колико је он способан да представи насу републику у правом светлу у свету! Имамо законе, имамо вољу и радну снагу. То су неки од услова да се покусамо економски опоравити. Проблем је наци праве инвеститоре... И НАРАВНО, мора се мјењати политика тренутне власти, према инвеститорима. Ти људи не дозвољавају да их неко уцјењује или рекетира.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Није свеједно

14.10.2013 17:05

По присутним види се чија су представништва. Нека Додик објасни грађанима РС и Србије шта ће Тадић на отварању. А зна се да је ово Представништво рађено за Кесића који лобира за Додика а не РС.

ОДГОВОРИТЕ
Name

дуле

14.10.2013 16:32

Видим наша премијерка обилази цркве по Америци и вели она обићи ће и породице наших људи у Америци, да види како живе. Вјероватно чула за кризу у Америци па хоће да им уручи по једну једнократну помоћ од по 50км. Само мало стрпљења, премијерка ће све обићи биће за свакога понијела је све субвенције за пољопривреду у 2013, па ваљда неће зафалити.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Милан

14.10.2013 17:45

Представништва су добра ствар.Довољно је да се вијори застава и да нас виде да постојимо. Уразумите се ако је могуће. Додик се побеђује на изборима.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цар

14.10.2013 17:38

Представниство СНСД-а, али губе догодине то свако зна. Лобира Кесић за Милета

ОДГОВОРИТЕ
Name

Гога

14.10.2013 19:20

Та представниства су један од бољих нацина за правдање за извлацење и за прање новца. Јер реално гледајуци никакве оправдане и праве користи нема, осим за промоцију Додика и његовог СНСД-а.

ОДГОВОРИТЕ
Name

РС казе...

14.10.2013 18:25

Добра ствар су та представниства, за прање пара и за одласке у куповину поклона зени, љубавници, комсијама, о дрзавном новцу...Ево ови Додикови нека ми само казе за један примјер, који показује да је од свих тих представнистава довело једног странца да улози 1000 евра у РС...ако дате примјер, ја гласам за Милу....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Доко

15.10.2013 06:41

Ако СДС ово казе онда се нема ста дискутовати. Њима ниста није добро јер дуго нису на власти.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Аркона

14.10.2013 14:33

Мислим да је погресан пут лобирања како економије тако и политике јер тамо боље знају ситуацију код нас него ми. Висе је пут ка малверзацијама и покусаја продаје природних ресурса. Запечећени смо у свим питањима као не позељни, Сејдиц и Финци довољан доказ. Бацање прасине народу су сва десавања од рата на овамо.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мића

15.10.2013 07:41

Представнишва су добра ствар и жалосно је то да се Република Српска тога сјетила 21 годину послије свог настанка, то је знак да смо у континуитету водили назадну политику предвођену СДС-ом и СНСД-ом. Овде више није ствар Обрад Кесић ни Милорад Додик, овде је ствар о томе да смо напокон урадили добру политичку ствар. Отићи ће Миле, доћи ће неко други, отићи ће и Кесић али Република Српска и то представнишво ће остати. Па људи моји, Косово, тачније шиптарски естамблишмент је 50 година градио представништва и плаћао лобисте. Економска представништва, конзулати, амбасаде, немају оправданост ту се губи, али на национално-патриотском плану може много да се добије. И маните се више Додика хоће ли или неће добити сљедеће изборе, сасвим је свеједно ко био на власти њему ће бити добро, а народ ко ј**е народ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

мммммм

14.10.2013 20:29

Најлаксе је само нападати некога и неције идеје а сами не цините ниста да би стање било боље .

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сале

15.10.2013 07:50

Стварно сте постали смијесни са сталним нападима на Додика. Цовјек це на крају помислити да сте плацени од странаца.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Никола

14.10.2013 20:02

Ово је лобирање за Додика и СНСД односно најбољи нацин за прање новца. Цист лоповлук и марифетлук који има за циљ раскуцавање и ово мало српских добара.

ОДГОВОРИТЕ
Name

невесињац

14.10.2013 20:40

Опет је СДС доказао да је конзервативна странка.

ОДГОВОРИТЕ
Name

лобирање

14.10.2013 16:08

Нама лобирање и не треба. Лобира онај који има производ да прода, ми га немамо. Ко има новац да купује, ми га немамо. Лобира онај који има стратешки циљ, који би остварио са својим државама пријатељима, ми ни то немамо. Па шта ми имамо онда. Ми имамо СНСД, да нас прави будалама. Ево Израел лобирањем у Израелу довели смо целих 8 туриста из Израела у Републику Српску за годину дана, а Федерација без лобирања 2000. Једино би можда лобирањем могли замолит Вучића за долазак, али под условом да не понесе Додику позив, пошто му је пола пријатеља - пословни бизнис СНСД пријатеља у затвору, под истрагом у Србији. Нама Додик рече да су то наши инвеститори, дођу, узму фирму, узму подстицај и исплате тим новцем фирму, онда фирму продају и оду са чистом зарадом, а нас на Бироу све више.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Немања

16.10.2013 12:54

Не, не, ово заиста не треба нападати, и треба подрзати. Лобирање и те како треба радити, и та представниства су један од златних примјера актуелне власти. Нека их сруси неко на следецим изборима, представниства остају, јел тако? Није битно ко их је отворио, битно је да су добра за РС, колико год да се новца троси. Увијек се крало и красце се, али од тог лобирања тамо мозда несто позитивно и изадје, боље да нас виде него не. Сама реценица "застава РС се вијори у Васингтону" је реално побједа, а опозиција то не треба да критикује, него да у слуцају побједе настави у том правцу. То нам је ваљда свима заједницки интерес.

ОДГОВОРИТЕ
Name

блбл

14.10.2013 14:51

Ови американци су неки зајебани типови.Јасно су дали на знање насем драгом председнику да није позељн у УСА.Јадник због тога није могао отици на отварање вец се ухватио "лопате" на акцији да барем тако покуса јос којег наивног гласаца придобити. Видјели сте само оне снимке са радне акције.Телохранитељи,обезбедјење,камере... и све то да се сними како нам драги председник убацује двије-три лопаре вец истресене земље у тацке.превазисли смо и с.кореју. Биједа и залост до бола!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Велибор Зворник

14.10.2013 17:44

Преставниства су добра ствар. Наравно да то изискује одредјене троскове. Политика СДС је, омаловазавање свега сто ради СНСД...Е сада, питање је ко ту ради, колико је он способан да представи насу републику у правом светлу у свету! Имамо законе, имамо вољу и радну снагу. То су неки од услова да се покусамо економски опоравити. Проблем је наци праве инвеститоре... И НАРАВНО, мора се мјењати политика тренутне власти, према инвеститорима. Ти људи не дозвољавају да их неко уцјењује или рекетира.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Није свеједно

14.10.2013 17:05

По присутним види се чија су представништва. Нека Додик објасни грађанима РС и Србије шта ће Тадић на отварању. А зна се да је ово Представништво рађено за Кесића који лобира за Додика а не РС.

ОДГОВОРИТЕ
Name

дуле

14.10.2013 16:32

Видим наша премијерка обилази цркве по Америци и вели она обићи ће и породице наших људи у Америци, да види како живе. Вјероватно чула за кризу у Америци па хоће да им уручи по једну једнократну помоћ од по 50км. Само мало стрпљења, премијерка ће све обићи биће за свакога понијела је све субвенције за пољопривреду у 2013, па ваљда неће зафалити.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Милан

14.10.2013 17:45

Представништва су добра ствар.Довољно је да се вијори застава и да нас виде да постојимо. Уразумите се ако је могуће. Додик се побеђује на изборима.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цар

14.10.2013 17:38

Представниство СНСД-а, али губе догодине то свако зна. Лобира Кесић за Милета

ОДГОВОРИТЕ
Name

Гога

14.10.2013 19:20

Та представниства су један од бољих нацина за правдање за извлацење и за прање новца. Јер реално гледајуци никакве оправдане и праве користи нема, осим за промоцију Додика и његовог СНСД-а.

ОДГОВОРИТЕ
Name

РС казе...

14.10.2013 18:25

Добра ствар су та представниства, за прање пара и за одласке у куповину поклона зени, љубавници, комсијама, о дрзавном новцу...Ево ови Додикови нека ми само казе за један примјер, који показује да је од свих тих представнистава довело једног странца да улози 1000 евра у РС...ако дате примјер, ја гласам за Милу....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Доко

15.10.2013 06:41

Ако СДС ово казе онда се нема ста дискутовати. Њима ниста није добро јер дуго нису на власти.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Аркона

14.10.2013 14:33

Мислим да је погресан пут лобирања како економије тако и политике јер тамо боље знају ситуацију код нас него ми. Висе је пут ка малверзацијама и покусаја продаје природних ресурса. Запечећени смо у свим питањима као не позељни, Сејдиц и Финци довољан доказ. Бацање прасине народу су сва десавања од рата на овамо.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мића

15.10.2013 07:41

Представнишва су добра ствар и жалосно је то да се Република Српска тога сјетила 21 годину послије свог настанка, то је знак да смо у континуитету водили назадну политику предвођену СДС-ом и СНСД-ом. Овде више није ствар Обрад Кесић ни Милорад Додик, овде је ствар о томе да смо напокон урадили добру политичку ствар. Отићи ће Миле, доћи ће неко други, отићи ће и Кесић али Република Српска и то представнишво ће остати. Па људи моји, Косово, тачније шиптарски естамблишмент је 50 година градио представништва и плаћао лобисте. Економска представништва, конзулати, амбасаде, немају оправданост ту се губи, али на национално-патриотском плану може много да се добије. И маните се више Додика хоће ли или неће добити сљедеће изборе, сасвим је свеједно ко био на власти њему ће бити добро, а народ ко ј**е народ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

мммммм

14.10.2013 20:29

Најлаксе је само нападати некога и неције идеје а сами не цините ниста да би стање било боље .

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сале

15.10.2013 07:50

Стварно сте постали смијесни са сталним нападима на Додика. Цовјек це на крају помислити да сте плацени од странаца.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Никола

14.10.2013 20:02

Ово је лобирање за Додика и СНСД односно најбољи нацин за прање новца. Цист лоповлук и марифетлук који има за циљ раскуцавање и ово мало српских добара.

ОДГОВОРИТЕ
Name

невесињац

14.10.2013 20:40

Опет је СДС доказао да је конзервативна странка.

ОДГОВОРИТЕ
Name

лобирање

14.10.2013 16:08

Нама лобирање и не треба. Лобира онај који има производ да прода, ми га немамо. Ко има новац да купује, ми га немамо. Лобира онај који има стратешки циљ, који би остварио са својим државама пријатељима, ми ни то немамо. Па шта ми имамо онда. Ми имамо СНСД, да нас прави будалама. Ево Израел лобирањем у Израелу довели смо целих 8 туриста из Израела у Републику Српску за годину дана, а Федерација без лобирања 2000. Једино би можда лобирањем могли замолит Вучића за долазак, али под условом да не понесе Додику позив, пошто му је пола пријатеља - пословни бизнис СНСД пријатеља у затвору, под истрагом у Србији. Нама Додик рече да су то наши инвеститори, дођу, узму фирму, узму подстицај и исплате тим новцем фирму, онда фирму продају и оду са чистом зарадом, а нас на Бироу све више.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Немања

16.10.2013 12:54

Не, не, ово заиста не треба нападати, и треба подрзати. Лобирање и те како треба радити, и та представниства су један од златних примјера актуелне власти. Нека их сруси неко на следецим изборима, представниства остају, јел тако? Није битно ко их је отворио, битно је да су добра за РС, колико год да се новца троси. Увијек се крало и красце се, али од тог лобирања тамо мозда несто позитивно и изадје, боље да нас виде него не. Сама реценица "застава РС се вијори у Васингтону" је реално побједа, а опозиција то не треба да критикује, него да у слуцају побједе настави у том правцу. То нам је ваљда свима заједницки интерес.

ОДГОВОРИТЕ
Name

блбл

14.10.2013 14:51

Ови американци су неки зајебани типови.Јасно су дали на знање насем драгом председнику да није позељн у УСА.Јадник због тога није могао отици на отварање вец се ухватио "лопате" на акцији да барем тако покуса јос којег наивног гласаца придобити. Видјели сте само оне снимке са радне акције.Телохранитељи,обезбедјење,камере... и све то да се сними како нам драги председник убацује двије-три лопаре вец истресене земље у тацке.превазисли смо и с.кореју. Биједа и залост до бола!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Велибор Зворник

14.10.2013 17:44

Преставниства су добра ствар. Наравно да то изискује одредјене троскове. Политика СДС је, омаловазавање свега сто ради СНСД...Е сада, питање је ко ту ради, колико је он способан да представи насу републику у правом светлу у свету! Имамо законе, имамо вољу и радну снагу. То су неки од услова да се покусамо економски опоравити. Проблем је наци праве инвеститоре... И НАРАВНО, мора се мјењати политика тренутне власти, према инвеститорима. Ти људи не дозвољавају да их неко уцјењује или рекетира.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Није свеједно

14.10.2013 17:05

По присутним види се чија су представништва. Нека Додик објасни грађанима РС и Србије шта ће Тадић на отварању. А зна се да је ово Представништво рађено за Кесића који лобира за Додика а не РС.

ОДГОВОРИТЕ
Name

дуле

14.10.2013 16:32

Видим наша премијерка обилази цркве по Америци и вели она обићи ће и породице наших људи у Америци, да види како живе. Вјероватно чула за кризу у Америци па хоће да им уручи по једну једнократну помоћ од по 50км. Само мало стрпљења, премијерка ће све обићи биће за свакога понијела је све субвенције за пољопривреду у 2013, па ваљда неће зафалити.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Милан

14.10.2013 17:45

Представништва су добра ствар.Довољно је да се вијори застава и да нас виде да постојимо. Уразумите се ако је могуће. Додик се побеђује на изборима.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цар

14.10.2013 17:38

Представниство СНСД-а, али губе догодине то свако зна. Лобира Кесић за Милета

ОДГОВОРИТЕ
Name

Гога

14.10.2013 19:20

Та представниства су један од бољих нацина за правдање за извлацење и за прање новца. Јер реално гледајуци никакве оправдане и праве користи нема, осим за промоцију Додика и његовог СНСД-а.

ОДГОВОРИТЕ
Name

РС казе...

14.10.2013 18:25

Добра ствар су та представниства, за прање пара и за одласке у куповину поклона зени, љубавници, комсијама, о дрзавном новцу...Ево ови Додикови нека ми само казе за један примјер, који показује да је од свих тих представнистава довело једног странца да улози 1000 евра у РС...ако дате примјер, ја гласам за Милу....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Доко

15.10.2013 06:41

Ако СДС ово казе онда се нема ста дискутовати. Њима ниста није добро јер дуго нису на власти.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Аркона

14.10.2013 14:33

Мислим да је погресан пут лобирања како економије тако и политике јер тамо боље знају ситуацију код нас него ми. Висе је пут ка малверзацијама и покусаја продаје природних ресурса. Запечећени смо у свим питањима као не позељни, Сејдиц и Финци довољан доказ. Бацање прасине народу су сва десавања од рата на овамо.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мића

15.10.2013 07:41

Представнишва су добра ствар и жалосно је то да се Република Српска тога сјетила 21 годину послије свог настанка, то је знак да смо у континуитету водили назадну политику предвођену СДС-ом и СНСД-ом. Овде више није ствар Обрад Кесић ни Милорад Додик, овде је ствар о томе да смо напокон урадили добру политичку ствар. Отићи ће Миле, доћи ће неко други, отићи ће и Кесић али Република Српска и то представнишво ће остати. Па људи моји, Косово, тачније шиптарски естамблишмент је 50 година градио представништва и плаћао лобисте. Економска представништва, конзулати, амбасаде, немају оправданост ту се губи, али на национално-патриотском плану може много да се добије. И маните се више Додика хоће ли или неће добити сљедеће изборе, сасвим је свеједно ко био на власти њему ће бити добро, а народ ко ј**е народ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

мммммм

14.10.2013 20:29

Најлаксе је само нападати некога и неције идеје а сами не цините ниста да би стање било боље .

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сале

15.10.2013 07:50

Стварно сте постали смијесни са сталним нападима на Додика. Цовјек це на крају помислити да сте плацени од странаца.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Никола

14.10.2013 20:02

Ово је лобирање за Додика и СНСД односно најбољи нацин за прање новца. Цист лоповлук и марифетлук који има за циљ раскуцавање и ово мало српских добара.

ОДГОВОРИТЕ
Name

невесињац

14.10.2013 20:40

Опет је СДС доказао да је конзервативна странка.

ОДГОВОРИТЕ
Name

лобирање

14.10.2013 16:08

Нама лобирање и не треба. Лобира онај који има производ да прода, ми га немамо. Ко има новац да купује, ми га немамо. Лобира онај који има стратешки циљ, који би остварио са својим државама пријатељима, ми ни то немамо. Па шта ми имамо онда. Ми имамо СНСД, да нас прави будалама. Ево Израел лобирањем у Израелу довели смо целих 8 туриста из Израела у Републику Српску за годину дана, а Федерација без лобирања 2000. Једино би можда лобирањем могли замолит Вучића за долазак, али под условом да не понесе Додику позив, пошто му је пола пријатеља - пословни бизнис СНСД пријатеља у затвору, под истрагом у Србији. Нама Додик рече да су то наши инвеститори, дођу, узму фирму, узму подстицај и исплате тим новцем фирму, онда фирму продају и оду са чистом зарадом, а нас на Бироу све више.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Немања

16.10.2013 12:54

Не, не, ово заиста не треба нападати, и треба подрзати. Лобирање и те како треба радити, и та представниства су један од златних примјера актуелне власти. Нека их сруси неко на следецим изборима, представниства остају, јел тако? Није битно ко их је отворио, битно је да су добра за РС, колико год да се новца троси. Увијек се крало и красце се, али од тог лобирања тамо мозда несто позитивно и изадје, боље да нас виде него не. Сама реценица "застава РС се вијори у Васингтону" је реално побједа, а опозиција то не треба да критикује, него да у слуцају побједе настави у том правцу. То нам је ваљда свима заједницки интерес.

ОДГОВОРИТЕ
Name

блбл

14.10.2013 14:51

Ови американци су неки зајебани типови.Јасно су дали на знање насем драгом председнику да није позељн у УСА.Јадник због тога није могао отици на отварање вец се ухватио "лопате" на акцији да барем тако покуса јос којег наивног гласаца придобити. Видјели сте само оне снимке са радне акције.Телохранитељи,обезбедјење,камере... и све то да се сними како нам драги председник убацује двије-три лопаре вец истресене земље у тацке.превазисли смо и с.кореју. Биједа и залост до бола!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Велибор Зворник

14.10.2013 17:44

Преставниства су добра ствар. Наравно да то изискује одредјене троскове. Политика СДС је, омаловазавање свега сто ради СНСД...Е сада, питање је ко ту ради, колико је он способан да представи насу републику у правом светлу у свету! Имамо законе, имамо вољу и радну снагу. То су неки од услова да се покусамо економски опоравити. Проблем је наци праве инвеститоре... И НАРАВНО, мора се мјењати политика тренутне власти, према инвеститорима. Ти људи не дозвољавају да их неко уцјењује или рекетира.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Није свеједно

14.10.2013 17:05

По присутним види се чија су представништва. Нека Додик објасни грађанима РС и Србије шта ће Тадић на отварању. А зна се да је ово Представништво рађено за Кесића који лобира за Додика а не РС.

ОДГОВОРИТЕ
Name

дуле

14.10.2013 16:32

Видим наша премијерка обилази цркве по Америци и вели она обићи ће и породице наших људи у Америци, да види како живе. Вјероватно чула за кризу у Америци па хоће да им уручи по једну једнократну помоћ од по 50км. Само мало стрпљења, премијерка ће све обићи биће за свакога понијела је све субвенције за пољопривреду у 2013, па ваљда неће зафалити.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Милан

14.10.2013 17:45

Представништва су добра ствар.Довољно је да се вијори застава и да нас виде да постојимо. Уразумите се ако је могуће. Додик се побеђује на изборима.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цар

14.10.2013 17:38

Представниство СНСД-а, али губе догодине то свако зна. Лобира Кесић за Милета

ОДГОВОРИТЕ
Name

Гога

14.10.2013 19:20

Та представниства су један од бољих нацина за правдање за извлацење и за прање новца. Јер реално гледајуци никакве оправдане и праве користи нема, осим за промоцију Додика и његовог СНСД-а.

ОДГОВОРИТЕ
Name

РС казе...

14.10.2013 18:25

Добра ствар су та представниства, за прање пара и за одласке у куповину поклона зени, љубавници, комсијама, о дрзавном новцу...Ево ови Додикови нека ми само казе за један примјер, који показује да је од свих тих представнистава довело једног странца да улози 1000 евра у РС...ако дате примјер, ја гласам за Милу....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Доко

15.10.2013 06:41

Ако СДС ово казе онда се нема ста дискутовати. Њима ниста није добро јер дуго нису на власти.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Аркона

14.10.2013 14:33

Мислим да је погресан пут лобирања како економије тако и политике јер тамо боље знају ситуацију код нас него ми. Висе је пут ка малверзацијама и покусаја продаје природних ресурса. Запечећени смо у свим питањима као не позељни, Сејдиц и Финци довољан доказ. Бацање прасине народу су сва десавања од рата на овамо.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мића

15.10.2013 07:41

Представнишва су добра ствар и жалосно је то да се Република Српска тога сјетила 21 годину послије свог настанка, то је знак да смо у континуитету водили назадну политику предвођену СДС-ом и СНСД-ом. Овде више није ствар Обрад Кесић ни Милорад Додик, овде је ствар о томе да смо напокон урадили добру политичку ствар. Отићи ће Миле, доћи ће неко други, отићи ће и Кесић али Република Српска и то представнишво ће остати. Па људи моји, Косово, тачније шиптарски естамблишмент је 50 година градио представништва и плаћао лобисте. Економска представништва, конзулати, амбасаде, немају оправданост ту се губи, али на национално-патриотском плану може много да се добије. И маните се више Додика хоће ли или неће добити сљедеће изборе, сасвим је свеједно ко био на власти њему ће бити добро, а народ ко ј**е народ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

мммммм

14.10.2013 20:29

Најлаксе је само нападати некога и неције идеје а сами не цините ниста да би стање било боље .

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сале

15.10.2013 07:50

Стварно сте постали смијесни са сталним нападима на Додика. Цовјек це на крају помислити да сте плацени од странаца.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Никола

14.10.2013 20:02

Ово је лобирање за Додика и СНСД односно најбољи нацин за прање новца. Цист лоповлук и марифетлук који има за циљ раскуцавање и ово мало српских добара.

ОДГОВОРИТЕ
Name

невесињац

14.10.2013 20:40

Опет је СДС доказао да је конзервативна странка.

ОДГОВОРИТЕ
Name

лобирање

14.10.2013 16:08

Нама лобирање и не треба. Лобира онај који има производ да прода, ми га немамо. Ко има новац да купује, ми га немамо. Лобира онај који има стратешки циљ, који би остварио са својим државама пријатељима, ми ни то немамо. Па шта ми имамо онда. Ми имамо СНСД, да нас прави будалама. Ево Израел лобирањем у Израелу довели смо целих 8 туриста из Израела у Републику Српску за годину дана, а Федерација без лобирања 2000. Једино би можда лобирањем могли замолит Вучића за долазак, али под условом да не понесе Додику позив, пошто му је пола пријатеља - пословни бизнис СНСД пријатеља у затвору, под истрагом у Србији. Нама Додик рече да су то наши инвеститори, дођу, узму фирму, узму подстицај и исплате тим новцем фирму, онда фирму продају и оду са чистом зарадом, а нас на Бироу све више.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Немања

16.10.2013 12:54

Не, не, ово заиста не треба нападати, и треба подрзати. Лобирање и те како треба радити, и та представниства су један од златних примјера актуелне власти. Нека их сруси неко на следецим изборима, представниства остају, јел тако? Није битно ко их је отворио, битно је да су добра за РС, колико год да се новца троси. Увијек се крало и красце се, али од тог лобирања тамо мозда несто позитивно и изадје, боље да нас виде него не. Сама реценица "застава РС се вијори у Васингтону" је реално побједа, а опозиција то не треба да критикује, него да у слуцају побједе настави у том правцу. То нам је ваљда свима заједницки интерес.

ОДГОВОРИТЕ
Name

блбл

14.10.2013 14:51

Ови американци су неки зајебани типови.Јасно су дали на знање насем драгом председнику да није позељн у УСА.Јадник због тога није могао отици на отварање вец се ухватио "лопате" на акцији да барем тако покуса јос којег наивног гласаца придобити. Видјели сте само оне снимке са радне акције.Телохранитељи,обезбедјење,камере... и све то да се сними како нам драги председник убацује двије-три лопаре вец истресене земље у тацке.превазисли смо и с.кореју. Биједа и залост до бола!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Велибор Зворник

14.10.2013 17:44

Преставниства су добра ствар. Наравно да то изискује одредјене троскове. Политика СДС је, омаловазавање свега сто ради СНСД...Е сада, питање је ко ту ради, колико је он способан да представи насу републику у правом светлу у свету! Имамо законе, имамо вољу и радну снагу. То су неки од услова да се покусамо економски опоравити. Проблем је наци праве инвеститоре... И НАРАВНО, мора се мјењати политика тренутне власти, према инвеститорима. Ти људи не дозвољавају да их неко уцјењује или рекетира.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Није свеједно

14.10.2013 17:05

По присутним види се чија су представништва. Нека Додик објасни грађанима РС и Србије шта ће Тадић на отварању. А зна се да је ово Представништво рађено за Кесића који лобира за Додика а не РС.

ОДГОВОРИТЕ
Name

дуле

14.10.2013 16:32

Видим наша премијерка обилази цркве по Америци и вели она обићи ће и породице наших људи у Америци, да види како живе. Вјероватно чула за кризу у Америци па хоће да им уручи по једну једнократну помоћ од по 50км. Само мало стрпљења, премијерка ће све обићи биће за свакога понијела је све субвенције за пољопривреду у 2013, па ваљда неће зафалити.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Милан

14.10.2013 17:45

Представништва су добра ствар.Довољно је да се вијори застава и да нас виде да постојимо. Уразумите се ако је могуће. Додик се побеђује на изборима.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цар

14.10.2013 17:38

Представниство СНСД-а, али губе догодине то свако зна. Лобира Кесић за Милета

ОДГОВОРИТЕ
Name

Гога

14.10.2013 19:20

Та представниства су један од бољих нацина за правдање за извлацење и за прање новца. Јер реално гледајуци никакве оправдане и праве користи нема, осим за промоцију Додика и његовог СНСД-а.

ОДГОВОРИТЕ
Name

РС казе...

14.10.2013 18:25

Добра ствар су та представниства, за прање пара и за одласке у куповину поклона зени, љубавници, комсијама, о дрзавном новцу...Ево ови Додикови нека ми само казе за један примјер, који показује да је од свих тих представнистава довело једног странца да улози 1000 евра у РС...ако дате примјер, ја гласам за Милу....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Доко

15.10.2013 06:41

Ако СДС ово казе онда се нема ста дискутовати. Њима ниста није добро јер дуго нису на власти.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Аркона

14.10.2013 14:33

Мислим да је погресан пут лобирања како економије тако и политике јер тамо боље знају ситуацију код нас него ми. Висе је пут ка малверзацијама и покусаја продаје природних ресурса. Запечећени смо у свим питањима као не позељни, Сејдиц и Финци довољан доказ. Бацање прасине народу су сва десавања од рата на овамо.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мића

15.10.2013 07:41

Представнишва су добра ствар и жалосно је то да се Република Српска тога сјетила 21 годину послије свог настанка, то је знак да смо у континуитету водили назадну политику предвођену СДС-ом и СНСД-ом. Овде више није ствар Обрад Кесић ни Милорад Додик, овде је ствар о томе да смо напокон урадили добру политичку ствар. Отићи ће Миле, доћи ће неко други, отићи ће и Кесић али Република Српска и то представнишво ће остати. Па људи моји, Косово, тачније шиптарски естамблишмент је 50 година градио представништва и плаћао лобисте. Економска представништва, конзулати, амбасаде, немају оправданост ту се губи, али на национално-патриотском плану може много да се добије. И маните се више Додика хоће ли или неће добити сљедеће изборе, сасвим је свеједно ко био на власти њему ће бити добро, а народ ко ј**е народ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

мммммм

14.10.2013 20:29

Најлаксе је само нападати некога и неције идеје а сами не цините ниста да би стање било боље .

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сале

15.10.2013 07:50

Стварно сте постали смијесни са сталним нападима на Додика. Цовјек це на крају помислити да сте плацени од странаца.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Никола

14.10.2013 20:02

Ово је лобирање за Додика и СНСД односно најбољи нацин за прање новца. Цист лоповлук и марифетлук који има за циљ раскуцавање и ово мало српских добара.

ОДГОВОРИТЕ
Name

невесињац

14.10.2013 20:40

Опет је СДС доказао да је конзервативна странка.

ОДГОВОРИТЕ
Name

лобирање

14.10.2013 16:08

Нама лобирање и не треба. Лобира онај који има производ да прода, ми га немамо. Ко има новац да купује, ми га немамо. Лобира онај који има стратешки циљ, који би остварио са својим државама пријатељима, ми ни то немамо. Па шта ми имамо онда. Ми имамо СНСД, да нас прави будалама. Ево Израел лобирањем у Израелу довели смо целих 8 туриста из Израела у Републику Српску за годину дана, а Федерација без лобирања 2000. Једино би можда лобирањем могли замолит Вучића за долазак, али под условом да не понесе Додику позив, пошто му је пола пријатеља - пословни бизнис СНСД пријатеља у затвору, под истрагом у Србији. Нама Додик рече да су то наши инвеститори, дођу, узму фирму, узму подстицај и исплате тим новцем фирму, онда фирму продају и оду са чистом зарадом, а нас на Бироу све више.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Немања

16.10.2013 12:54

Не, не, ово заиста не треба нападати, и треба подрзати. Лобирање и те како треба радити, и та представниства су један од златних примјера актуелне власти. Нека их сруси неко на следецим изборима, представниства остају, јел тако? Није битно ко их је отворио, битно је да су добра за РС, колико год да се новца троси. Увијек се крало и красце се, али од тог лобирања тамо мозда несто позитивно и изадје, боље да нас виде него не. Сама реценица "застава РС се вијори у Васингтону" је реално побједа, а опозиција то не треба да критикује, него да у слуцају побједе настави у том правцу. То нам је ваљда свима заједницки интерес.

ОДГОВОРИТЕ
Name

блбл

14.10.2013 14:51

Ови американци су неки зајебани типови.Јасно су дали на знање насем драгом председнику да није позељн у УСА.Јадник због тога није могао отици на отварање вец се ухватио "лопате" на акцији да барем тако покуса јос којег наивног гласаца придобити. Видјели сте само оне снимке са радне акције.Телохранитељи,обезбедјење,камере... и све то да се сними како нам драги председник убацује двије-три лопаре вец истресене земље у тацке.превазисли смо и с.кореју. Биједа и залост до бола!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Велибор Зворник

14.10.2013 17:44

Преставниства су добра ствар. Наравно да то изискује одредјене троскове. Политика СДС је, омаловазавање свега сто ради СНСД...Е сада, питање је ко ту ради, колико је он способан да представи насу републику у правом светлу у свету! Имамо законе, имамо вољу и радну снагу. То су неки од услова да се покусамо економски опоравити. Проблем је наци праве инвеститоре... И НАРАВНО, мора се мјењати политика тренутне власти, према инвеститорима. Ти људи не дозвољавају да их неко уцјењује или рекетира.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Није свеједно

14.10.2013 17:05

По присутним види се чија су представништва. Нека Додик објасни грађанима РС и Србије шта ће Тадић на отварању. А зна се да је ово Представништво рађено за Кесића који лобира за Додика а не РС.

ОДГОВОРИТЕ
Name

дуле

14.10.2013 16:32

Видим наша премијерка обилази цркве по Америци и вели она обићи ће и породице наших људи у Америци, да види како живе. Вјероватно чула за кризу у Америци па хоће да им уручи по једну једнократну помоћ од по 50км. Само мало стрпљења, премијерка ће све обићи биће за свакога понијела је све субвенције за пољопривреду у 2013, па ваљда неће зафалити.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Милан

14.10.2013 17:45

Представништва су добра ствар.Довољно је да се вијори застава и да нас виде да постојимо. Уразумите се ако је могуће. Додик се побеђује на изборима.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цар

14.10.2013 17:38

Представниство СНСД-а, али губе догодине то свако зна. Лобира Кесић за Милета

ОДГОВОРИТЕ
Name

Гога

14.10.2013 19:20

Та представниства су један од бољих нацина за правдање за извлацење и за прање новца. Јер реално гледајуци никакве оправдане и праве користи нема, осим за промоцију Додика и његовог СНСД-а.

ОДГОВОРИТЕ
Name

РС казе...

14.10.2013 18:25

Добра ствар су та представниства, за прање пара и за одласке у куповину поклона зени, љубавници, комсијама, о дрзавном новцу...Ево ови Додикови нека ми само казе за један примјер, који показује да је од свих тих представнистава довело једног странца да улози 1000 евра у РС...ако дате примјер, ја гласам за Милу....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Доко

15.10.2013 06:41

Ако СДС ово казе онда се нема ста дискутовати. Њима ниста није добро јер дуго нису на власти.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Аркона

14.10.2013 14:33

Мислим да је погресан пут лобирања како економије тако и политике јер тамо боље знају ситуацију код нас него ми. Висе је пут ка малверзацијама и покусаја продаје природних ресурса. Запечећени смо у свим питањима као не позељни, Сејдиц и Финци довољан доказ. Бацање прасине народу су сва десавања од рата на овамо.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мића

15.10.2013 07:41

Представнишва су добра ствар и жалосно је то да се Република Српска тога сјетила 21 годину послије свог настанка, то је знак да смо у континуитету водили назадну политику предвођену СДС-ом и СНСД-ом. Овде више није ствар Обрад Кесић ни Милорад Додик, овде је ствар о томе да смо напокон урадили добру политичку ствар. Отићи ће Миле, доћи ће неко други, отићи ће и Кесић али Република Српска и то представнишво ће остати. Па људи моји, Косово, тачније шиптарски естамблишмент је 50 година градио представништва и плаћао лобисте. Економска представништва, конзулати, амбасаде, немају оправданост ту се губи, али на национално-патриотском плану може много да се добије. И маните се више Додика хоће ли или неће добити сљедеће изборе, сасвим је свеједно ко био на власти њему ће бити добро, а народ ко ј**е народ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

мммммм

14.10.2013 20:29

Најлаксе је само нападати некога и неције идеје а сами не цините ниста да би стање било боље .

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сале

15.10.2013 07:50

Стварно сте постали смијесни са сталним нападима на Додика. Цовјек це на крају помислити да сте плацени од странаца.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Никола

14.10.2013 20:02

Ово је лобирање за Додика и СНСД односно најбољи нацин за прање новца. Цист лоповлук и марифетлук који има за циљ раскуцавање и ово мало српских добара.

ОДГОВОРИТЕ
Name

невесињац

14.10.2013 20:40

Опет је СДС доказао да је конзервативна странка.

ОДГОВОРИТЕ
Name

лобирање

14.10.2013 16:08

Нама лобирање и не треба. Лобира онај који има производ да прода, ми га немамо. Ко има новац да купује, ми га немамо. Лобира онај који има стратешки циљ, који би остварио са својим државама пријатељима, ми ни то немамо. Па шта ми имамо онда. Ми имамо СНСД, да нас прави будалама. Ево Израел лобирањем у Израелу довели смо целих 8 туриста из Израела у Републику Српску за годину дана, а Федерација без лобирања 2000. Једино би можда лобирањем могли замолит Вучића за долазак, али под условом да не понесе Додику позив, пошто му је пола пријатеља - пословни бизнис СНСД пријатеља у затвору, под истрагом у Србији. Нама Додик рече да су то наши инвеститори, дођу, узму фирму, узму подстицај и исплате тим новцем фирму, онда фирму продају и оду са чистом зарадом, а нас на Бироу све више.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Немања

16.10.2013 12:54

Не, не, ово заиста не треба нападати, и треба подрзати. Лобирање и те како треба радити, и та представниства су један од златних примјера актуелне власти. Нека их сруси неко на следецим изборима, представниства остају, јел тако? Није битно ко их је отворио, битно је да су добра за РС, колико год да се новца троси. Увијек се крало и красце се, али од тог лобирања тамо мозда несто позитивно и изадје, боље да нас виде него не. Сама реценица "застава РС се вијори у Васингтону" је реално побједа, а опозиција то не треба да критикује, него да у слуцају побједе настави у том правцу. То нам је ваљда свима заједницки интерес.

ОДГОВОРИТЕ
Name

блбл

14.10.2013 14:51

Ови американци су неки зајебани типови.Јасно су дали на знање насем драгом председнику да није позељн у УСА.Јадник због тога није могао отици на отварање вец се ухватио "лопате" на акцији да барем тако покуса јос којег наивног гласаца придобити. Видјели сте само оне снимке са радне акције.Телохранитељи,обезбедјење,камере... и све то да се сними како нам драги председник убацује двије-три лопаре вец истресене земље у тацке.превазисли смо и с.кореју. Биједа и залост до бола!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Велибор Зворник

14.10.2013 17:44

Преставниства су добра ствар. Наравно да то изискује одредјене троскове. Политика СДС је, омаловазавање свега сто ради СНСД...Е сада, питање је ко ту ради, колико је он способан да представи насу републику у правом светлу у свету! Имамо законе, имамо вољу и радну снагу. То су неки од услова да се покусамо економски опоравити. Проблем је наци праве инвеститоре... И НАРАВНО, мора се мјењати политика тренутне власти, према инвеститорима. Ти људи не дозвољавају да их неко уцјењује или рекетира.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Није свеједно

14.10.2013 17:05

По присутним види се чија су представништва. Нека Додик објасни грађанима РС и Србије шта ће Тадић на отварању. А зна се да је ово Представништво рађено за Кесића који лобира за Додика а не РС.

ОДГОВОРИТЕ
Name

дуле

14.10.2013 16:32

Видим наша премијерка обилази цркве по Америци и вели она обићи ће и породице наших људи у Америци, да види како живе. Вјероватно чула за кризу у Америци па хоће да им уручи по једну једнократну помоћ од по 50км. Само мало стрпљења, премијерка ће све обићи биће за свакога понијела је све субвенције за пољопривреду у 2013, па ваљда неће зафалити.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Милан

14.10.2013 17:45

Представништва су добра ствар.Довољно је да се вијори застава и да нас виде да постојимо. Уразумите се ако је могуће. Додик се побеђује на изборима.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цар

14.10.2013 17:38

Представниство СНСД-а, али губе догодине то свако зна. Лобира Кесић за Милета

ОДГОВОРИТЕ
Name

Гога

14.10.2013 19:20

Та представниства су један од бољих нацина за правдање за извлацење и за прање новца. Јер реално гледајуци никакве оправдане и праве користи нема, осим за промоцију Додика и његовог СНСД-а.

ОДГОВОРИТЕ
Name

РС казе...

14.10.2013 18:25

Добра ствар су та представниства, за прање пара и за одласке у куповину поклона зени, љубавници, комсијама, о дрзавном новцу...Ево ови Додикови нека ми само казе за један примјер, који показује да је од свих тих представнистава довело једног странца да улози 1000 евра у РС...ако дате примјер, ја гласам за Милу....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Доко

15.10.2013 06:41

Ако СДС ово казе онда се нема ста дискутовати. Њима ниста није добро јер дуго нису на власти.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Аркона

14.10.2013 14:33

Мислим да је погресан пут лобирања како економије тако и политике јер тамо боље знају ситуацију код нас него ми. Висе је пут ка малверзацијама и покусаја продаје природних ресурса. Запечећени смо у свим питањима као не позељни, Сејдиц и Финци довољан доказ. Бацање прасине народу су сва десавања од рата на овамо.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мића

15.10.2013 07:41

Представнишва су добра ствар и жалосно је то да се Република Српска тога сјетила 21 годину послије свог настанка, то је знак да смо у континуитету водили назадну политику предвођену СДС-ом и СНСД-ом. Овде више није ствар Обрад Кесић ни Милорад Додик, овде је ствар о томе да смо напокон урадили добру политичку ствар. Отићи ће Миле, доћи ће неко други, отићи ће и Кесић али Република Српска и то представнишво ће остати. Па људи моји, Косово, тачније шиптарски естамблишмент је 50 година градио представништва и плаћао лобисте. Економска представништва, конзулати, амбасаде, немају оправданост ту се губи, али на национално-патриотском плану може много да се добије. И маните се више Додика хоће ли или неће добити сљедеће изборе, сасвим је свеједно ко био на власти њему ће бити добро, а народ ко ј**е народ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

мммммм

14.10.2013 20:29

Најлаксе је само нападати некога и неције идеје а сами не цините ниста да би стање било боље .

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сале

15.10.2013 07:50

Стварно сте постали смијесни са сталним нападима на Додика. Цовјек це на крају помислити да сте плацени од странаца.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Никола

14.10.2013 20:02

Ово је лобирање за Додика и СНСД односно најбољи нацин за прање новца. Цист лоповлук и марифетлук који има за циљ раскуцавање и ово мало српских добара.

ОДГОВОРИТЕ
Name

невесињац

14.10.2013 20:40

Опет је СДС доказао да је конзервативна странка.

ОДГОВОРИТЕ
Name

лобирање

14.10.2013 16:08

Нама лобирање и не треба. Лобира онај који има производ да прода, ми га немамо. Ко има новац да купује, ми га немамо. Лобира онај који има стратешки циљ, који би остварио са својим државама пријатељима, ми ни то немамо. Па шта ми имамо онда. Ми имамо СНСД, да нас прави будалама. Ево Израел лобирањем у Израелу довели смо целих 8 туриста из Израела у Републику Српску за годину дана, а Федерација без лобирања 2000. Једино би можда лобирањем могли замолит Вучића за долазак, али под условом да не понесе Додику позив, пошто му је пола пријатеља - пословни бизнис СНСД пријатеља у затвору, под истрагом у Србији. Нама Додик рече да су то наши инвеститори, дођу, узму фирму, узму подстицај и исплате тим новцем фирму, онда фирму продају и оду са чистом зарадом, а нас на Бироу све више.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Немања

16.10.2013 12:54

Не, не, ово заиста не треба нападати, и треба подрзати. Лобирање и те како треба радити, и та представниства су један од златних примјера актуелне власти. Нека их сруси неко на следецим изборима, представниства остају, јел тако? Није битно ко их је отворио, битно је да су добра за РС, колико год да се новца троси. Увијек се крало и красце се, али од тог лобирања тамо мозда несто позитивно и изадје, боље да нас виде него не. Сама реценица "застава РС се вијори у Васингтону" је реално побједа, а опозиција то не треба да критикује, него да у слуцају побједе настави у том правцу. То нам је ваљда свима заједницки интерес.

ОДГОВОРИТЕ
Name

блбл

14.10.2013 14:51

Ови американци су неки зајебани типови.Јасно су дали на знање насем драгом председнику да није позељн у УСА.Јадник због тога није могао отици на отварање вец се ухватио "лопате" на акцији да барем тако покуса јос којег наивног гласаца придобити. Видјели сте само оне снимке са радне акције.Телохранитељи,обезбедјење,камере... и све то да се сними како нам драги председник убацује двије-три лопаре вец истресене земље у тацке.превазисли смо и с.кореју. Биједа и залост до бола!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Велибор Зворник

14.10.2013 17:44

Преставниства су добра ствар. Наравно да то изискује одредјене троскове. Политика СДС је, омаловазавање свега сто ради СНСД...Е сада, питање је ко ту ради, колико је он способан да представи насу републику у правом светлу у свету! Имамо законе, имамо вољу и радну снагу. То су неки од услова да се покусамо економски опоравити. Проблем је наци праве инвеститоре... И НАРАВНО, мора се мјењати политика тренутне власти, према инвеститорима. Ти људи не дозвољавају да их неко уцјењује или рекетира.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Није свеједно

14.10.2013 17:05

По присутним види се чија су представништва. Нека Додик објасни грађанима РС и Србије шта ће Тадић на отварању. А зна се да је ово Представништво рађено за Кесића који лобира за Додика а не РС.

ОДГОВОРИТЕ
Name

дуле

14.10.2013 16:32

Видим наша премијерка обилази цркве по Америци и вели она обићи ће и породице наших људи у Америци, да види како живе. Вјероватно чула за кризу у Америци па хоће да им уручи по једну једнократну помоћ од по 50км. Само мало стрпљења, премијерка ће све обићи биће за свакога понијела је све субвенције за пољопривреду у 2013, па ваљда неће зафалити.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Милан

14.10.2013 17:45

Представништва су добра ствар.Довољно је да се вијори застава и да нас виде да постојимо. Уразумите се ако је могуће. Додик се побеђује на изборима.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цар

14.10.2013 17:38

Представниство СНСД-а, али губе догодине то свако зна. Лобира Кесић за Милета

ОДГОВОРИТЕ
Name

Гога

14.10.2013 19:20

Та представниства су један од бољих нацина за правдање за извлацење и за прање новца. Јер реално гледајуци никакве оправдане и праве користи нема, осим за промоцију Додика и његовог СНСД-а.

ОДГОВОРИТЕ
Name

РС казе...

14.10.2013 18:25

Добра ствар су та представниства, за прање пара и за одласке у куповину поклона зени, љубавници, комсијама, о дрзавном новцу...Ево ови Додикови нека ми само казе за један примјер, који показује да је од свих тих представнистава довело једног странца да улози 1000 евра у РС...ако дате примјер, ја гласам за Милу....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Доко

15.10.2013 06:41

Ако СДС ово казе онда се нема ста дискутовати. Њима ниста није добро јер дуго нису на власти.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Аркона

14.10.2013 14:33

Мислим да је погресан пут лобирања како економије тако и политике јер тамо боље знају ситуацију код нас него ми. Висе је пут ка малверзацијама и покусаја продаје природних ресурса. Запечећени смо у свим питањима као не позељни, Сејдиц и Финци довољан доказ. Бацање прасине народу су сва десавања од рата на овамо.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мића

15.10.2013 07:41

Представнишва су добра ствар и жалосно је то да се Република Српска тога сјетила 21 годину послије свог настанка, то је знак да смо у континуитету водили назадну политику предвођену СДС-ом и СНСД-ом. Овде више није ствар Обрад Кесић ни Милорад Додик, овде је ствар о томе да смо напокон урадили добру политичку ствар. Отићи ће Миле, доћи ће неко други, отићи ће и Кесић али Република Српска и то представнишво ће остати. Па људи моји, Косово, тачније шиптарски естамблишмент је 50 година градио представништва и плаћао лобисте. Економска представништва, конзулати, амбасаде, немају оправданост ту се губи, али на национално-патриотском плану може много да се добије. И маните се више Додика хоће ли или неће добити сљедеће изборе, сасвим је свеједно ко био на власти њему ће бити добро, а народ ко ј**е народ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

мммммм

14.10.2013 20:29

Најлаксе је само нападати некога и неције идеје а сами не цините ниста да би стање било боље .

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сале

15.10.2013 07:50

Стварно сте постали смијесни са сталним нападима на Додика. Цовјек це на крају помислити да сте плацени од странаца.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Никола

14.10.2013 20:02

Ово је лобирање за Додика и СНСД односно најбољи нацин за прање новца. Цист лоповлук и марифетлук који има за циљ раскуцавање и ово мало српских добара.

ОДГОВОРИТЕ
Name

невесињац

14.10.2013 20:40

Опет је СДС доказао да је конзервативна странка.

ОДГОВОРИТЕ
Name

лобирање

14.10.2013 16:08

Нама лобирање и не треба. Лобира онај који има производ да прода, ми га немамо. Ко има новац да купује, ми га немамо. Лобира онај који има стратешки циљ, који би остварио са својим државама пријатељима, ми ни то немамо. Па шта ми имамо онда. Ми имамо СНСД, да нас прави будалама. Ево Израел лобирањем у Израелу довели смо целих 8 туриста из Израела у Републику Српску за годину дана, а Федерација без лобирања 2000. Једино би можда лобирањем могли замолит Вучића за долазак, али под условом да не понесе Додику позив, пошто му је пола пријатеља - пословни бизнис СНСД пријатеља у затвору, под истрагом у Србији. Нама Додик рече да су то наши инвеститори, дођу, узму фирму, узму подстицај и исплате тим новцем фирму, онда фирму продају и оду са чистом зарадом, а нас на Бироу све више.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Немања

16.10.2013 12:54

Не, не, ово заиста не треба нападати, и треба подрзати. Лобирање и те како треба радити, и та представниства су један од златних примјера актуелне власти. Нека их сруси неко на следецим изборима, представниства остају, јел тако? Није битно ко их је отворио, битно је да су добра за РС, колико год да се новца троси. Увијек се крало и красце се, али од тог лобирања тамо мозда несто позитивно и изадје, боље да нас виде него не. Сама реценица "застава РС се вијори у Васингтону" је реално побједа, а опозиција то не треба да критикује, него да у слуцају побједе настави у том правцу. То нам је ваљда свима заједницки интерес.

ОДГОВОРИТЕ
Name

блбл

14.10.2013 14:51

Ови американци су неки зајебани типови.Јасно су дали на знање насем драгом председнику да није позељн у УСА.Јадник због тога није могао отици на отварање вец се ухватио "лопате" на акцији да барем тако покуса јос којег наивног гласаца придобити. Видјели сте само оне снимке са радне акције.Телохранитељи,обезбедјење,камере... и све то да се сними како нам драги председник убацује двије-три лопаре вец истресене земље у тацке.превазисли смо и с.кореју. Биједа и залост до бола!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Велибор Зворник

14.10.2013 17:44

Преставниства су добра ствар. Наравно да то изискује одредјене троскове. Политика СДС је, омаловазавање свега сто ради СНСД...Е сада, питање је ко ту ради, колико је он способан да представи насу републику у правом светлу у свету! Имамо законе, имамо вољу и радну снагу. То су неки од услова да се покусамо економски опоравити. Проблем је наци праве инвеститоре... И НАРАВНО, мора се мјењати политика тренутне власти, према инвеститорима. Ти људи не дозвољавају да их неко уцјењује или рекетира.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Није свеједно

14.10.2013 17:05

По присутним види се чија су представништва. Нека Додик објасни грађанима РС и Србије шта ће Тадић на отварању. А зна се да је ово Представништво рађено за Кесића који лобира за Додика а не РС.

ОДГОВОРИТЕ
Name

дуле

14.10.2013 16:32

Видим наша премијерка обилази цркве по Америци и вели она обићи ће и породице наших људи у Америци, да види како живе. Вјероватно чула за кризу у Америци па хоће да им уручи по једну једнократну помоћ од по 50км. Само мало стрпљења, премијерка ће све обићи биће за свакога понијела је све субвенције за пољопривреду у 2013, па ваљда неће зафалити.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Милан

14.10.2013 17:45

Представништва су добра ствар.Довољно је да се вијори застава и да нас виде да постојимо. Уразумите се ако је могуће. Додик се побеђује на изборима.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цар

14.10.2013 17:38

Представниство СНСД-а, али губе догодине то свако зна. Лобира Кесић за Милета

ОДГОВОРИТЕ
Name

Гога

14.10.2013 19:20

Та представниства су један од бољих нацина за правдање за извлацење и за прање новца. Јер реално гледајуци никакве оправдане и праве користи нема, осим за промоцију Додика и његовог СНСД-а.

ОДГОВОРИТЕ
Name

РС казе...

14.10.2013 18:25

Добра ствар су та представниства, за прање пара и за одласке у куповину поклона зени, љубавници, комсијама, о дрзавном новцу...Ево ови Додикови нека ми само казе за један примјер, који показује да је од свих тих представнистава довело једног странца да улози 1000 евра у РС...ако дате примјер, ја гласам за Милу....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Доко

15.10.2013 06:41

Ако СДС ово казе онда се нема ста дискутовати. Њима ниста није добро јер дуго нису на власти.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Аркона

14.10.2013 14:33

Мислим да је погресан пут лобирања како економије тако и политике јер тамо боље знају ситуацију код нас него ми. Висе је пут ка малверзацијама и покусаја продаје природних ресурса. Запечећени смо у свим питањима као не позељни, Сејдиц и Финци довољан доказ. Бацање прасине народу су сва десавања од рата на овамо.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мића

15.10.2013 07:41

Представнишва су добра ствар и жалосно је то да се Република Српска тога сјетила 21 годину послије свог настанка, то је знак да смо у континуитету водили назадну политику предвођену СДС-ом и СНСД-ом. Овде више није ствар Обрад Кесић ни Милорад Додик, овде је ствар о томе да смо напокон урадили добру политичку ствар. Отићи ће Миле, доћи ће неко други, отићи ће и Кесић али Република Српска и то представнишво ће остати. Па људи моји, Косово, тачније шиптарски естамблишмент је 50 година градио представништва и плаћао лобисте. Економска представништва, конзулати, амбасаде, немају оправданост ту се губи, али на национално-патриотском плану може много да се добије. И маните се више Додика хоће ли или неће добити сљедеће изборе, сасвим је свеједно ко био на власти њему ће бити добро, а народ ко ј**е народ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

мммммм

14.10.2013 20:29

Најлаксе је само нападати некога и неције идеје а сами не цините ниста да би стање било боље .

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сале

15.10.2013 07:50

Стварно сте постали смијесни са сталним нападима на Додика. Цовјек це на крају помислити да сте плацени од странаца.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Никола

14.10.2013 20:02

Ово је лобирање за Додика и СНСД односно најбољи нацин за прање новца. Цист лоповлук и марифетлук који има за циљ раскуцавање и ово мало српских добара.

ОДГОВОРИТЕ
Name

невесињац

14.10.2013 20:40

Опет је СДС доказао да је конзервативна странка.

ОДГОВОРИТЕ
Name

лобирање

14.10.2013 16:08

Нама лобирање и не треба. Лобира онај који има производ да прода, ми га немамо. Ко има новац да купује, ми га немамо. Лобира онај који има стратешки циљ, који би остварио са својим државама пријатељима, ми ни то немамо. Па шта ми имамо онда. Ми имамо СНСД, да нас прави будалама. Ево Израел лобирањем у Израелу довели смо целих 8 туриста из Израела у Републику Српску за годину дана, а Федерација без лобирања 2000. Једино би можда лобирањем могли замолит Вучића за долазак, али под условом да не понесе Додику позив, пошто му је пола пријатеља - пословни бизнис СНСД пријатеља у затвору, под истрагом у Србији. Нама Додик рече да су то наши инвеститори, дођу, узму фирму, узму подстицај и исплате тим новцем фирму, онда фирму продају и оду са чистом зарадом, а нас на Бироу све више.

ОДГОВОРИТЕ