Predstavništva za ličnu promociju

Čiji je interes u širenju mreže predstavništava Republike Srpske u svijetu? 15.10.2013 | 11:28

Čiji je interes u širenju mreže predstavništava Republike Srpske u svijetu? Ovo pitanje podijelilo je javnost, ili i političke neistomišljenike, od onih koji zagovaraju tezu da se Srpska na taj način otvara svijetu i obezbjeđuje strane investicije, do žestokih protivnika ove politike, čiji je zadatak, kako se navodi, lična promicija Milorada Dodika i njemu bliskih saradnika. Na predstavništva se troše milioni maraka, a da dosad nije bilo vidnog efekta. Tako nije poznato ni koliko je potrošeno na nedavno otvoreno predstavništvo u Vašingtonu, niti postoje projekcije koju će korist imati Republika Srpska od ove investicije. Vašington je osma destinacija, gdje aktuelna vlast instališe svoj štab. Zastava Republike Srpske viori se i u Izraelu, Briselu, Grčkoj, Austriji, Njemačkoj, Rusiji i Srbiji. Osim osjetnog troška, malo je onih koji vide korist od ovih predstavništava. "Činjenica je da mora postojati odnos između uloženog novca u  ta predstavništva, i rezultata. Smatram da se na taj način ne može uticat na promjenu percepcije svijeta prema Republici Srpskoj, kao dijelu Bosne i Hercegovine". Kaže politički analitičar, Tanja Topić. Kako saznajemo, na svako predstavništvo godišnje se potroši oko 500 hiljada maraka. Međutim, aktuelna vlast ne žali novac, smatrajući svoja isturena odjeljenja po svijetu velikom pobjedom. To što se Republika Srpska vinula i do Vašingtona, i to u aveniji gdje se nalazi Bijela kuća i  Kongres, veliki je ponos SNSD-a. "Svi mi koji smo imali priliku da sarađujemo u Vašingtonu, znamo koliko je bilo neophodno jedno mjesto, odakle se može uticati na ljude koji odlučuju", ističe Srđan Mazalica, iz SNSD-a. Za razliku od povlašetnih pojedinaca, građani Republike Srpske daleko su od Bijele kuće, niti osjećaju bilo kakvu korist od entitetskih diplomata. Opšta je ocjena da ta predstavništva više služe u promotivne svrhe poslova Milorada Dodika i pojedinaca iz vladajućeg SNSD-a, smatraju u SDS-u. "Pozadina svega su neki lični interesi i pokušaj vladajuće garniture da na taj način riješi neke svoje probleme i komplekse. Predstavništva mogu biti korisna za promociju Srpske, ali samo na transparentan način. Ovako se ne zna ni koliko se, ni kako, troši ogroman novac", stav je Jove Ateljevića, iz SDS-a. Dodik i njemu bliski posebno su ponosni na Predstavništvo u Izraelu, koje očigledno ima specijalnu ulogu, imajući u vidu Dodikov specifičan odnos sa Jevrejima. Na čelu tog predstavništva je Arie Livne, savjetnik Milorada Dodika. Pitanje je kako on vodi to Predstavništvo, jer je Livne stalno u Banjaluci. Uz kontroverzna diplomatska predstavništva, aktuelna vlast proteklih godina uložila je ogroman novac u lobiranja. Od vremena dok je Dodik bio premijer, za Republiku Srpsku rade brojne lobističke kuće širom svijeta. 2009. godine Vlada Republika Srspke bila je treća u svijetu po iznosu novca uloženog u te svrhe. Tada je Dodikova Vlada za lobiranje potrošila skoro pet miliona dolara. BN TV https://www.youtube.com/watch?v=pZKvrTo59-g

Komentari / 221

Ostavite komentar
Name

Nemanja

16.10.2013 12:54

Ne, ne, ovo zaista ne treba napadati, i treba podrzati. Lobiranje i te kako treba raditi, i ta predstavnistva su jedan od zlatnih primjera aktuelne vlasti. Neka ih srusi neko na sledecim izborima, predstavnistva ostaju, jel tako? Nije bitno ko ih je otvorio, bitno je da su dobra za RS, koliko god da se novca trosi. Uvijek se kralo i krasce se, ali od tog lobiranja tamo mozda nesto pozitivno i izadje, bolje da nas vide nego ne. Sama recenica "zastava RS se vijori u Vasingtonu" je realno pobjeda, a opozicija to ne treba da kritikuje, nego da u slucaju pobjede nastavi u tom pravcu. To nam je valjda svima zajednicki interes.

ODGOVORITE
Name

blbl

14.10.2013 14:51

Ovi amerikanci su neki zajebani tipovi.Jasno su dali na znanje nasem dragom predsedniku da nije pozeljn u USA.Jadnik zbog toga nije mogao otici na otvaranje vec se uhvatio "lopate" na akciji da barem tako pokusa jos kojeg naivnog glasaca pridobiti. Vidjeli ste samo one snimke sa radne akcije.Telohranitelji,obezbedjenje,kamere... i sve to da se snimi kako nam dragi predsednik ubacuje dvije-tri lopare vec istresene zemlje u tacke.prevazisli smo i s.koreju. Bijeda i zalost do bola!

ODGOVORITE
Name

Velibor Zvornik

14.10.2013 17:44

Prestavnistva su dobra stvar. Naravno da to iziskuje odredjene troskove. Politika SDS je, omalovazavanje svega sto radi SNSD...E sada, pitanje je ko tu radi, koliko je on sposoban da predstavi nasu republiku u pravom svetlu u svetu! Imamo zakone, imamo volju i radnu snagu. To su neki od uslova da se pokusamo ekonomski oporaviti. Problem je naci prave investitore... I NARAVNO, mora se mjenjati politika trenutne vlasti, prema investitorima. Ti ljudi ne dozvoljavaju da ih neko ucjenjuje ili reketira.

ODGOVORITE
Name

Nije svejedno

14.10.2013 17:05

Po prisutnim vidi se čija su predstavništva. Neka Dodik objasni građanima RS i Srbije šta će Tadić na otvaranju. A zna se da je ovo Predstavništvo rađeno za Kesića koji lobira za Dodika a ne RS.

ODGOVORITE
Name

dule

14.10.2013 16:32

Vidim naša premijerka obilazi crkve po Americi i veli ona obići će i porodice naših ljudi u Americi, da vidi kako žive. Vjerovatno čula za krizu u Americi pa hoće da im uruči po jednu jednokratnu pomoć od po 50km. Samo malo strpljenja, premijerka će sve obići biće za svakoga ponijela je sve subvencije za poljoprivredu u 2013, pa valjda neće zafaliti.

ODGOVORITE
Name

Милан

14.10.2013 17:45

Представништва су добра ствар.Довољно је да се вијори застава и да нас виде да постојимо. Уразумите се ако је могуће. Додик се побеђује на изборима.

ODGOVORITE
Name

Car

14.10.2013 17:38

Predstavnistvo SNSD-a, ali gube dogodine to svako zna. Lobira Kesić za Mileta

ODGOVORITE
Name

Goga

14.10.2013 19:20

Ta predstavnistva su jedan od boljih nacina za pravdanje za izvlacenje i za pranje novca. Jer realno gledajuci nikakve opravdane i prave koristi nema, osim za promociju Dodika i njegovog SNSD-a.

ODGOVORITE
Name

RS kaze...

14.10.2013 18:25

Dobra stvar su ta predstavnistva, za pranje para i za odlaske u kupovinu poklona zeni, ljubavnici, komsijama, o drzavnom novcu...Evo ovi Dodikovi neka mi samo kaze za jedan primjer, koji pokazuje da je od svih tih predstavnistava dovelo jednog stranca da ulozi 1000 evra u RS...ako date primjer, ja glasam za Milu....

ODGOVORITE
Name

Doko

15.10.2013 06:41

Ako SDS ovo kaze onda se nema sta diskutovati. Njima nista nije dobro jer dugo nisu na vlasti.

ODGOVORITE
Name

Arkona

14.10.2013 14:33

Mislim da je pogresan put lobiranja kako ekonomije tako i politike jer tamo bolje znaju situaciju kod nas nego mi. Vise je put ka malverzacijama i pokusaja prodaje prirodnih resursa. Zapečećeni smo u svim pitanjima kao ne pozeljni, Sejdic i Finci dovoljan dokaz. Bacanje prasine narodu su sva desavanja od rata na ovamo.

ODGOVORITE
Name

Mića

15.10.2013 07:41

Predstavnišva su dobra stvar i žalosno je to da se Republika Srpska toga sjetila 21 godinu poslije svog nastanka, to je znak da smo u kontinuitetu vodili nazadnu politiku predvođenu SDS-om i SNSD-om. Ovde više nije stvar Obrad Kesić ni Milorad Dodik, ovde je stvar o tome da smo napokon uradili dobru političku stvar. Otići će Mile, doći će neko drugi, otići će i Kesić ali Republika Srpska i to predstavnišvo će ostati. Pa ljudi moji, Kosovo, tačnije šiptarski estamblišment je 50 godina gradio predstavništva i plaćao lobiste. Ekonomska predstavništva, konzulati, ambasade, nemaju opravdanost tu se gubi, ali na nacionalno-patriotskom planu može mnogo da se dobije. I manite se više Dodika hoće li ili neće dobiti sljedeće izbore, sasvim je svejedno ko bio na vlasti njemu će biti dobro, a narod ko j**e narod.

ODGOVORITE
Name

mmmmmm

14.10.2013 20:29

Najlakse je samo napadati nekoga i necije ideje a sami ne cinite nista da bi stanje bilo bolje .

ODGOVORITE
Name

Sale

15.10.2013 07:50

Stvarno ste postali smijesni sa stalnim napadima na Dodika. Covjek ce na kraju pomisliti da ste placeni od stranaca.

ODGOVORITE
Name

Nikola

14.10.2013 20:02

Ovo je lobiranje za Dodika i SNSD odnosno najbolji nacin za pranje novca. Cist lopovluk i marifetluk koji ima za cilj raskucavanje i ovo malo srpskih dobara.

ODGOVORITE
Name

nevesinjac

14.10.2013 20:40

Opet je SDS dokazao da je konzervativna stranka.

ODGOVORITE
Name

lobiranje

14.10.2013 16:08

Nama lobiranje i ne treba. Lobira onaj koji ima proizvod da proda, mi ga nemamo. Ko ima novac da kupuje, mi ga nemamo. Lobira onaj koji ima strateški cilj, koji bi ostvario sa svojim državama prijateljima, mi ni to nemamo. Pa šta mi imamo onda. Mi imamo SNSD, da nas pravi budalama. Evo Izrael lobiranjem u Izraelu doveli smo celih 8 turista iz Izraela u Republiku Srpsku za godinu dana, a Federacija bez lobiranja 2000. Jedino bi možda lobiranjem mogli zamolit Vučića za dolazak, ali pod uslovom da ne ponese Dodiku poziv, pošto mu je pola prijatelja - poslovni biznis SNSD prijatelja u zatvoru, pod istragom u Srbiji. Nama Dodik reče da su to naši investitori, dođu, uzmu firmu, uzmu podsticaj i isplate tim novcem firmu, onda firmu prodaju i odu sa čistom zaradom, a nas na Birou sve više.

ODGOVORITE
Name

Nemanja

16.10.2013 12:54

Ne, ne, ovo zaista ne treba napadati, i treba podrzati. Lobiranje i te kako treba raditi, i ta predstavnistva su jedan od zlatnih primjera aktuelne vlasti. Neka ih srusi neko na sledecim izborima, predstavnistva ostaju, jel tako? Nije bitno ko ih je otvorio, bitno je da su dobra za RS, koliko god da se novca trosi. Uvijek se kralo i krasce se, ali od tog lobiranja tamo mozda nesto pozitivno i izadje, bolje da nas vide nego ne. Sama recenica "zastava RS se vijori u Vasingtonu" je realno pobjeda, a opozicija to ne treba da kritikuje, nego da u slucaju pobjede nastavi u tom pravcu. To nam je valjda svima zajednicki interes.

ODGOVORITE
Name

blbl

14.10.2013 14:51

Ovi amerikanci su neki zajebani tipovi.Jasno su dali na znanje nasem dragom predsedniku da nije pozeljn u USA.Jadnik zbog toga nije mogao otici na otvaranje vec se uhvatio "lopate" na akciji da barem tako pokusa jos kojeg naivnog glasaca pridobiti. Vidjeli ste samo one snimke sa radne akcije.Telohranitelji,obezbedjenje,kamere... i sve to da se snimi kako nam dragi predsednik ubacuje dvije-tri lopare vec istresene zemlje u tacke.prevazisli smo i s.koreju. Bijeda i zalost do bola!

ODGOVORITE
Name

Velibor Zvornik

14.10.2013 17:44

Prestavnistva su dobra stvar. Naravno da to iziskuje odredjene troskove. Politika SDS je, omalovazavanje svega sto radi SNSD...E sada, pitanje je ko tu radi, koliko je on sposoban da predstavi nasu republiku u pravom svetlu u svetu! Imamo zakone, imamo volju i radnu snagu. To su neki od uslova da se pokusamo ekonomski oporaviti. Problem je naci prave investitore... I NARAVNO, mora se mjenjati politika trenutne vlasti, prema investitorima. Ti ljudi ne dozvoljavaju da ih neko ucjenjuje ili reketira.

ODGOVORITE
Name

Nije svejedno

14.10.2013 17:05

Po prisutnim vidi se čija su predstavništva. Neka Dodik objasni građanima RS i Srbije šta će Tadić na otvaranju. A zna se da je ovo Predstavništvo rađeno za Kesića koji lobira za Dodika a ne RS.

ODGOVORITE
Name

dule

14.10.2013 16:32

Vidim naša premijerka obilazi crkve po Americi i veli ona obići će i porodice naših ljudi u Americi, da vidi kako žive. Vjerovatno čula za krizu u Americi pa hoće da im uruči po jednu jednokratnu pomoć od po 50km. Samo malo strpljenja, premijerka će sve obići biće za svakoga ponijela je sve subvencije za poljoprivredu u 2013, pa valjda neće zafaliti.

ODGOVORITE
Name

Милан

14.10.2013 17:45

Представништва су добра ствар.Довољно је да се вијори застава и да нас виде да постојимо. Уразумите се ако је могуће. Додик се побеђује на изборима.

ODGOVORITE
Name

Car

14.10.2013 17:38

Predstavnistvo SNSD-a, ali gube dogodine to svako zna. Lobira Kesić za Mileta

ODGOVORITE
Name

Goga

14.10.2013 19:20

Ta predstavnistva su jedan od boljih nacina za pravdanje za izvlacenje i za pranje novca. Jer realno gledajuci nikakve opravdane i prave koristi nema, osim za promociju Dodika i njegovog SNSD-a.

ODGOVORITE
Name

RS kaze...

14.10.2013 18:25

Dobra stvar su ta predstavnistva, za pranje para i za odlaske u kupovinu poklona zeni, ljubavnici, komsijama, o drzavnom novcu...Evo ovi Dodikovi neka mi samo kaze za jedan primjer, koji pokazuje da je od svih tih predstavnistava dovelo jednog stranca da ulozi 1000 evra u RS...ako date primjer, ja glasam za Milu....

ODGOVORITE
Name

Doko

15.10.2013 06:41

Ako SDS ovo kaze onda se nema sta diskutovati. Njima nista nije dobro jer dugo nisu na vlasti.

ODGOVORITE
Name

Arkona

14.10.2013 14:33

Mislim da je pogresan put lobiranja kako ekonomije tako i politike jer tamo bolje znaju situaciju kod nas nego mi. Vise je put ka malverzacijama i pokusaja prodaje prirodnih resursa. Zapečećeni smo u svim pitanjima kao ne pozeljni, Sejdic i Finci dovoljan dokaz. Bacanje prasine narodu su sva desavanja od rata na ovamo.

ODGOVORITE
Name

Mića

15.10.2013 07:41

Predstavnišva su dobra stvar i žalosno je to da se Republika Srpska toga sjetila 21 godinu poslije svog nastanka, to je znak da smo u kontinuitetu vodili nazadnu politiku predvođenu SDS-om i SNSD-om. Ovde više nije stvar Obrad Kesić ni Milorad Dodik, ovde je stvar o tome da smo napokon uradili dobru političku stvar. Otići će Mile, doći će neko drugi, otići će i Kesić ali Republika Srpska i to predstavnišvo će ostati. Pa ljudi moji, Kosovo, tačnije šiptarski estamblišment je 50 godina gradio predstavništva i plaćao lobiste. Ekonomska predstavništva, konzulati, ambasade, nemaju opravdanost tu se gubi, ali na nacionalno-patriotskom planu može mnogo da se dobije. I manite se više Dodika hoće li ili neće dobiti sljedeće izbore, sasvim je svejedno ko bio na vlasti njemu će biti dobro, a narod ko j**e narod.

ODGOVORITE
Name

mmmmmm

14.10.2013 20:29

Najlakse je samo napadati nekoga i necije ideje a sami ne cinite nista da bi stanje bilo bolje .

ODGOVORITE
Name

Sale

15.10.2013 07:50

Stvarno ste postali smijesni sa stalnim napadima na Dodika. Covjek ce na kraju pomisliti da ste placeni od stranaca.

ODGOVORITE
Name

Nikola

14.10.2013 20:02

Ovo je lobiranje za Dodika i SNSD odnosno najbolji nacin za pranje novca. Cist lopovluk i marifetluk koji ima za cilj raskucavanje i ovo malo srpskih dobara.

ODGOVORITE
Name

nevesinjac

14.10.2013 20:40

Opet je SDS dokazao da je konzervativna stranka.

ODGOVORITE
Name

lobiranje

14.10.2013 16:08

Nama lobiranje i ne treba. Lobira onaj koji ima proizvod da proda, mi ga nemamo. Ko ima novac da kupuje, mi ga nemamo. Lobira onaj koji ima strateški cilj, koji bi ostvario sa svojim državama prijateljima, mi ni to nemamo. Pa šta mi imamo onda. Mi imamo SNSD, da nas pravi budalama. Evo Izrael lobiranjem u Izraelu doveli smo celih 8 turista iz Izraela u Republiku Srpsku za godinu dana, a Federacija bez lobiranja 2000. Jedino bi možda lobiranjem mogli zamolit Vučića za dolazak, ali pod uslovom da ne ponese Dodiku poziv, pošto mu je pola prijatelja - poslovni biznis SNSD prijatelja u zatvoru, pod istragom u Srbiji. Nama Dodik reče da su to naši investitori, dođu, uzmu firmu, uzmu podsticaj i isplate tim novcem firmu, onda firmu prodaju i odu sa čistom zaradom, a nas na Birou sve više.

ODGOVORITE
Name

Nemanja

16.10.2013 12:54

Ne, ne, ovo zaista ne treba napadati, i treba podrzati. Lobiranje i te kako treba raditi, i ta predstavnistva su jedan od zlatnih primjera aktuelne vlasti. Neka ih srusi neko na sledecim izborima, predstavnistva ostaju, jel tako? Nije bitno ko ih je otvorio, bitno je da su dobra za RS, koliko god da se novca trosi. Uvijek se kralo i krasce se, ali od tog lobiranja tamo mozda nesto pozitivno i izadje, bolje da nas vide nego ne. Sama recenica "zastava RS se vijori u Vasingtonu" je realno pobjeda, a opozicija to ne treba da kritikuje, nego da u slucaju pobjede nastavi u tom pravcu. To nam je valjda svima zajednicki interes.

ODGOVORITE
Name

blbl

14.10.2013 14:51

Ovi amerikanci su neki zajebani tipovi.Jasno su dali na znanje nasem dragom predsedniku da nije pozeljn u USA.Jadnik zbog toga nije mogao otici na otvaranje vec se uhvatio "lopate" na akciji da barem tako pokusa jos kojeg naivnog glasaca pridobiti. Vidjeli ste samo one snimke sa radne akcije.Telohranitelji,obezbedjenje,kamere... i sve to da se snimi kako nam dragi predsednik ubacuje dvije-tri lopare vec istresene zemlje u tacke.prevazisli smo i s.koreju. Bijeda i zalost do bola!

ODGOVORITE
Name

Velibor Zvornik

14.10.2013 17:44

Prestavnistva su dobra stvar. Naravno da to iziskuje odredjene troskove. Politika SDS je, omalovazavanje svega sto radi SNSD...E sada, pitanje je ko tu radi, koliko je on sposoban da predstavi nasu republiku u pravom svetlu u svetu! Imamo zakone, imamo volju i radnu snagu. To su neki od uslova da se pokusamo ekonomski oporaviti. Problem je naci prave investitore... I NARAVNO, mora se mjenjati politika trenutne vlasti, prema investitorima. Ti ljudi ne dozvoljavaju da ih neko ucjenjuje ili reketira.

ODGOVORITE
Name

Nije svejedno

14.10.2013 17:05

Po prisutnim vidi se čija su predstavništva. Neka Dodik objasni građanima RS i Srbije šta će Tadić na otvaranju. A zna se da je ovo Predstavništvo rađeno za Kesića koji lobira za Dodika a ne RS.

ODGOVORITE
Name

dule

14.10.2013 16:32

Vidim naša premijerka obilazi crkve po Americi i veli ona obići će i porodice naših ljudi u Americi, da vidi kako žive. Vjerovatno čula za krizu u Americi pa hoće da im uruči po jednu jednokratnu pomoć od po 50km. Samo malo strpljenja, premijerka će sve obići biće za svakoga ponijela je sve subvencije za poljoprivredu u 2013, pa valjda neće zafaliti.

ODGOVORITE
Name

Милан

14.10.2013 17:45

Представништва су добра ствар.Довољно је да се вијори застава и да нас виде да постојимо. Уразумите се ако је могуће. Додик се побеђује на изборима.

ODGOVORITE
Name

Car

14.10.2013 17:38

Predstavnistvo SNSD-a, ali gube dogodine to svako zna. Lobira Kesić za Mileta

ODGOVORITE
Name

Goga

14.10.2013 19:20

Ta predstavnistva su jedan od boljih nacina za pravdanje za izvlacenje i za pranje novca. Jer realno gledajuci nikakve opravdane i prave koristi nema, osim za promociju Dodika i njegovog SNSD-a.

ODGOVORITE
Name

RS kaze...

14.10.2013 18:25

Dobra stvar su ta predstavnistva, za pranje para i za odlaske u kupovinu poklona zeni, ljubavnici, komsijama, o drzavnom novcu...Evo ovi Dodikovi neka mi samo kaze za jedan primjer, koji pokazuje da je od svih tih predstavnistava dovelo jednog stranca da ulozi 1000 evra u RS...ako date primjer, ja glasam za Milu....

ODGOVORITE
Name

Doko

15.10.2013 06:41

Ako SDS ovo kaze onda se nema sta diskutovati. Njima nista nije dobro jer dugo nisu na vlasti.

ODGOVORITE
Name

Arkona

14.10.2013 14:33

Mislim da je pogresan put lobiranja kako ekonomije tako i politike jer tamo bolje znaju situaciju kod nas nego mi. Vise je put ka malverzacijama i pokusaja prodaje prirodnih resursa. Zapečećeni smo u svim pitanjima kao ne pozeljni, Sejdic i Finci dovoljan dokaz. Bacanje prasine narodu su sva desavanja od rata na ovamo.

ODGOVORITE
Name

Mića

15.10.2013 07:41

Predstavnišva su dobra stvar i žalosno je to da se Republika Srpska toga sjetila 21 godinu poslije svog nastanka, to je znak da smo u kontinuitetu vodili nazadnu politiku predvođenu SDS-om i SNSD-om. Ovde više nije stvar Obrad Kesić ni Milorad Dodik, ovde je stvar o tome da smo napokon uradili dobru političku stvar. Otići će Mile, doći će neko drugi, otići će i Kesić ali Republika Srpska i to predstavnišvo će ostati. Pa ljudi moji, Kosovo, tačnije šiptarski estamblišment je 50 godina gradio predstavništva i plaćao lobiste. Ekonomska predstavništva, konzulati, ambasade, nemaju opravdanost tu se gubi, ali na nacionalno-patriotskom planu može mnogo da se dobije. I manite se više Dodika hoće li ili neće dobiti sljedeće izbore, sasvim je svejedno ko bio na vlasti njemu će biti dobro, a narod ko j**e narod.

ODGOVORITE
Name

mmmmmm

14.10.2013 20:29

Najlakse je samo napadati nekoga i necije ideje a sami ne cinite nista da bi stanje bilo bolje .

ODGOVORITE
Name

Sale

15.10.2013 07:50

Stvarno ste postali smijesni sa stalnim napadima na Dodika. Covjek ce na kraju pomisliti da ste placeni od stranaca.

ODGOVORITE
Name

Nikola

14.10.2013 20:02

Ovo je lobiranje za Dodika i SNSD odnosno najbolji nacin za pranje novca. Cist lopovluk i marifetluk koji ima za cilj raskucavanje i ovo malo srpskih dobara.

ODGOVORITE
Name

nevesinjac

14.10.2013 20:40

Opet je SDS dokazao da je konzervativna stranka.

ODGOVORITE
Name

lobiranje

14.10.2013 16:08

Nama lobiranje i ne treba. Lobira onaj koji ima proizvod da proda, mi ga nemamo. Ko ima novac da kupuje, mi ga nemamo. Lobira onaj koji ima strateški cilj, koji bi ostvario sa svojim državama prijateljima, mi ni to nemamo. Pa šta mi imamo onda. Mi imamo SNSD, da nas pravi budalama. Evo Izrael lobiranjem u Izraelu doveli smo celih 8 turista iz Izraela u Republiku Srpsku za godinu dana, a Federacija bez lobiranja 2000. Jedino bi možda lobiranjem mogli zamolit Vučića za dolazak, ali pod uslovom da ne ponese Dodiku poziv, pošto mu je pola prijatelja - poslovni biznis SNSD prijatelja u zatvoru, pod istragom u Srbiji. Nama Dodik reče da su to naši investitori, dođu, uzmu firmu, uzmu podsticaj i isplate tim novcem firmu, onda firmu prodaju i odu sa čistom zaradom, a nas na Birou sve više.

ODGOVORITE
Name

Nemanja

16.10.2013 12:54

Ne, ne, ovo zaista ne treba napadati, i treba podrzati. Lobiranje i te kako treba raditi, i ta predstavnistva su jedan od zlatnih primjera aktuelne vlasti. Neka ih srusi neko na sledecim izborima, predstavnistva ostaju, jel tako? Nije bitno ko ih je otvorio, bitno je da su dobra za RS, koliko god da se novca trosi. Uvijek se kralo i krasce se, ali od tog lobiranja tamo mozda nesto pozitivno i izadje, bolje da nas vide nego ne. Sama recenica "zastava RS se vijori u Vasingtonu" je realno pobjeda, a opozicija to ne treba da kritikuje, nego da u slucaju pobjede nastavi u tom pravcu. To nam je valjda svima zajednicki interes.

ODGOVORITE
Name

blbl

14.10.2013 14:51

Ovi amerikanci su neki zajebani tipovi.Jasno su dali na znanje nasem dragom predsedniku da nije pozeljn u USA.Jadnik zbog toga nije mogao otici na otvaranje vec se uhvatio "lopate" na akciji da barem tako pokusa jos kojeg naivnog glasaca pridobiti. Vidjeli ste samo one snimke sa radne akcije.Telohranitelji,obezbedjenje,kamere... i sve to da se snimi kako nam dragi predsednik ubacuje dvije-tri lopare vec istresene zemlje u tacke.prevazisli smo i s.koreju. Bijeda i zalost do bola!

ODGOVORITE
Name

Velibor Zvornik

14.10.2013 17:44

Prestavnistva su dobra stvar. Naravno da to iziskuje odredjene troskove. Politika SDS je, omalovazavanje svega sto radi SNSD...E sada, pitanje je ko tu radi, koliko je on sposoban da predstavi nasu republiku u pravom svetlu u svetu! Imamo zakone, imamo volju i radnu snagu. To su neki od uslova da se pokusamo ekonomski oporaviti. Problem je naci prave investitore... I NARAVNO, mora se mjenjati politika trenutne vlasti, prema investitorima. Ti ljudi ne dozvoljavaju da ih neko ucjenjuje ili reketira.

ODGOVORITE
Name

Nije svejedno

14.10.2013 17:05

Po prisutnim vidi se čija su predstavništva. Neka Dodik objasni građanima RS i Srbije šta će Tadić na otvaranju. A zna se da je ovo Predstavništvo rađeno za Kesića koji lobira za Dodika a ne RS.

ODGOVORITE
Name

dule

14.10.2013 16:32

Vidim naša premijerka obilazi crkve po Americi i veli ona obići će i porodice naših ljudi u Americi, da vidi kako žive. Vjerovatno čula za krizu u Americi pa hoće da im uruči po jednu jednokratnu pomoć od po 50km. Samo malo strpljenja, premijerka će sve obići biće za svakoga ponijela je sve subvencije za poljoprivredu u 2013, pa valjda neće zafaliti.

ODGOVORITE
Name

Милан

14.10.2013 17:45

Представништва су добра ствар.Довољно је да се вијори застава и да нас виде да постојимо. Уразумите се ако је могуће. Додик се побеђује на изборима.

ODGOVORITE
Name

Car

14.10.2013 17:38

Predstavnistvo SNSD-a, ali gube dogodine to svako zna. Lobira Kesić za Mileta

ODGOVORITE
Name

Goga

14.10.2013 19:20

Ta predstavnistva su jedan od boljih nacina za pravdanje za izvlacenje i za pranje novca. Jer realno gledajuci nikakve opravdane i prave koristi nema, osim za promociju Dodika i njegovog SNSD-a.

ODGOVORITE
Name

RS kaze...

14.10.2013 18:25

Dobra stvar su ta predstavnistva, za pranje para i za odlaske u kupovinu poklona zeni, ljubavnici, komsijama, o drzavnom novcu...Evo ovi Dodikovi neka mi samo kaze za jedan primjer, koji pokazuje da je od svih tih predstavnistava dovelo jednog stranca da ulozi 1000 evra u RS...ako date primjer, ja glasam za Milu....

ODGOVORITE
Name

Doko

15.10.2013 06:41

Ako SDS ovo kaze onda se nema sta diskutovati. Njima nista nije dobro jer dugo nisu na vlasti.

ODGOVORITE
Name

Arkona

14.10.2013 14:33

Mislim da je pogresan put lobiranja kako ekonomije tako i politike jer tamo bolje znaju situaciju kod nas nego mi. Vise je put ka malverzacijama i pokusaja prodaje prirodnih resursa. Zapečećeni smo u svim pitanjima kao ne pozeljni, Sejdic i Finci dovoljan dokaz. Bacanje prasine narodu su sva desavanja od rata na ovamo.

ODGOVORITE
Name

Mića

15.10.2013 07:41

Predstavnišva su dobra stvar i žalosno je to da se Republika Srpska toga sjetila 21 godinu poslije svog nastanka, to je znak da smo u kontinuitetu vodili nazadnu politiku predvođenu SDS-om i SNSD-om. Ovde više nije stvar Obrad Kesić ni Milorad Dodik, ovde je stvar o tome da smo napokon uradili dobru političku stvar. Otići će Mile, doći će neko drugi, otići će i Kesić ali Republika Srpska i to predstavnišvo će ostati. Pa ljudi moji, Kosovo, tačnije šiptarski estamblišment je 50 godina gradio predstavništva i plaćao lobiste. Ekonomska predstavništva, konzulati, ambasade, nemaju opravdanost tu se gubi, ali na nacionalno-patriotskom planu može mnogo da se dobije. I manite se više Dodika hoće li ili neće dobiti sljedeće izbore, sasvim je svejedno ko bio na vlasti njemu će biti dobro, a narod ko j**e narod.

ODGOVORITE
Name

mmmmmm

14.10.2013 20:29

Najlakse je samo napadati nekoga i necije ideje a sami ne cinite nista da bi stanje bilo bolje .

ODGOVORITE
Name

Sale

15.10.2013 07:50

Stvarno ste postali smijesni sa stalnim napadima na Dodika. Covjek ce na kraju pomisliti da ste placeni od stranaca.

ODGOVORITE
Name

Nikola

14.10.2013 20:02

Ovo je lobiranje za Dodika i SNSD odnosno najbolji nacin za pranje novca. Cist lopovluk i marifetluk koji ima za cilj raskucavanje i ovo malo srpskih dobara.

ODGOVORITE
Name

nevesinjac

14.10.2013 20:40

Opet je SDS dokazao da je konzervativna stranka.

ODGOVORITE
Name

lobiranje

14.10.2013 16:08

Nama lobiranje i ne treba. Lobira onaj koji ima proizvod da proda, mi ga nemamo. Ko ima novac da kupuje, mi ga nemamo. Lobira onaj koji ima strateški cilj, koji bi ostvario sa svojim državama prijateljima, mi ni to nemamo. Pa šta mi imamo onda. Mi imamo SNSD, da nas pravi budalama. Evo Izrael lobiranjem u Izraelu doveli smo celih 8 turista iz Izraela u Republiku Srpsku za godinu dana, a Federacija bez lobiranja 2000. Jedino bi možda lobiranjem mogli zamolit Vučića za dolazak, ali pod uslovom da ne ponese Dodiku poziv, pošto mu je pola prijatelja - poslovni biznis SNSD prijatelja u zatvoru, pod istragom u Srbiji. Nama Dodik reče da su to naši investitori, dođu, uzmu firmu, uzmu podsticaj i isplate tim novcem firmu, onda firmu prodaju i odu sa čistom zaradom, a nas na Birou sve više.

ODGOVORITE
Name

Nemanja

16.10.2013 12:54

Ne, ne, ovo zaista ne treba napadati, i treba podrzati. Lobiranje i te kako treba raditi, i ta predstavnistva su jedan od zlatnih primjera aktuelne vlasti. Neka ih srusi neko na sledecim izborima, predstavnistva ostaju, jel tako? Nije bitno ko ih je otvorio, bitno je da su dobra za RS, koliko god da se novca trosi. Uvijek se kralo i krasce se, ali od tog lobiranja tamo mozda nesto pozitivno i izadje, bolje da nas vide nego ne. Sama recenica "zastava RS se vijori u Vasingtonu" je realno pobjeda, a opozicija to ne treba da kritikuje, nego da u slucaju pobjede nastavi u tom pravcu. To nam je valjda svima zajednicki interes.

ODGOVORITE
Name

blbl

14.10.2013 14:51

Ovi amerikanci su neki zajebani tipovi.Jasno su dali na znanje nasem dragom predsedniku da nije pozeljn u USA.Jadnik zbog toga nije mogao otici na otvaranje vec se uhvatio "lopate" na akciji da barem tako pokusa jos kojeg naivnog glasaca pridobiti. Vidjeli ste samo one snimke sa radne akcije.Telohranitelji,obezbedjenje,kamere... i sve to da se snimi kako nam dragi predsednik ubacuje dvije-tri lopare vec istresene zemlje u tacke.prevazisli smo i s.koreju. Bijeda i zalost do bola!

ODGOVORITE
Name

Velibor Zvornik

14.10.2013 17:44

Prestavnistva su dobra stvar. Naravno da to iziskuje odredjene troskove. Politika SDS je, omalovazavanje svega sto radi SNSD...E sada, pitanje je ko tu radi, koliko je on sposoban da predstavi nasu republiku u pravom svetlu u svetu! Imamo zakone, imamo volju i radnu snagu. To su neki od uslova da se pokusamo ekonomski oporaviti. Problem je naci prave investitore... I NARAVNO, mora se mjenjati politika trenutne vlasti, prema investitorima. Ti ljudi ne dozvoljavaju da ih neko ucjenjuje ili reketira.

ODGOVORITE
Name

Nije svejedno

14.10.2013 17:05

Po prisutnim vidi se čija su predstavništva. Neka Dodik objasni građanima RS i Srbije šta će Tadić na otvaranju. A zna se da je ovo Predstavništvo rađeno za Kesića koji lobira za Dodika a ne RS.

ODGOVORITE
Name

dule

14.10.2013 16:32

Vidim naša premijerka obilazi crkve po Americi i veli ona obići će i porodice naših ljudi u Americi, da vidi kako žive. Vjerovatno čula za krizu u Americi pa hoće da im uruči po jednu jednokratnu pomoć od po 50km. Samo malo strpljenja, premijerka će sve obići biće za svakoga ponijela je sve subvencije za poljoprivredu u 2013, pa valjda neće zafaliti.

ODGOVORITE
Name

Милан

14.10.2013 17:45

Представништва су добра ствар.Довољно је да се вијори застава и да нас виде да постојимо. Уразумите се ако је могуће. Додик се побеђује на изборима.

ODGOVORITE
Name

Car

14.10.2013 17:38

Predstavnistvo SNSD-a, ali gube dogodine to svako zna. Lobira Kesić za Mileta

ODGOVORITE
Name

Goga

14.10.2013 19:20

Ta predstavnistva su jedan od boljih nacina za pravdanje za izvlacenje i za pranje novca. Jer realno gledajuci nikakve opravdane i prave koristi nema, osim za promociju Dodika i njegovog SNSD-a.

ODGOVORITE
Name

RS kaze...

14.10.2013 18:25

Dobra stvar su ta predstavnistva, za pranje para i za odlaske u kupovinu poklona zeni, ljubavnici, komsijama, o drzavnom novcu...Evo ovi Dodikovi neka mi samo kaze za jedan primjer, koji pokazuje da je od svih tih predstavnistava dovelo jednog stranca da ulozi 1000 evra u RS...ako date primjer, ja glasam za Milu....

ODGOVORITE
Name

Doko

15.10.2013 06:41

Ako SDS ovo kaze onda se nema sta diskutovati. Njima nista nije dobro jer dugo nisu na vlasti.

ODGOVORITE
Name

Arkona

14.10.2013 14:33

Mislim da je pogresan put lobiranja kako ekonomije tako i politike jer tamo bolje znaju situaciju kod nas nego mi. Vise je put ka malverzacijama i pokusaja prodaje prirodnih resursa. Zapečećeni smo u svim pitanjima kao ne pozeljni, Sejdic i Finci dovoljan dokaz. Bacanje prasine narodu su sva desavanja od rata na ovamo.

ODGOVORITE
Name

Mića

15.10.2013 07:41

Predstavnišva su dobra stvar i žalosno je to da se Republika Srpska toga sjetila 21 godinu poslije svog nastanka, to je znak da smo u kontinuitetu vodili nazadnu politiku predvođenu SDS-om i SNSD-om. Ovde više nije stvar Obrad Kesić ni Milorad Dodik, ovde je stvar o tome da smo napokon uradili dobru političku stvar. Otići će Mile, doći će neko drugi, otići će i Kesić ali Republika Srpska i to predstavnišvo će ostati. Pa ljudi moji, Kosovo, tačnije šiptarski estamblišment je 50 godina gradio predstavništva i plaćao lobiste. Ekonomska predstavništva, konzulati, ambasade, nemaju opravdanost tu se gubi, ali na nacionalno-patriotskom planu može mnogo da se dobije. I manite se više Dodika hoće li ili neće dobiti sljedeće izbore, sasvim je svejedno ko bio na vlasti njemu će biti dobro, a narod ko j**e narod.

ODGOVORITE
Name

mmmmmm

14.10.2013 20:29

Najlakse je samo napadati nekoga i necije ideje a sami ne cinite nista da bi stanje bilo bolje .

ODGOVORITE
Name

Sale

15.10.2013 07:50

Stvarno ste postali smijesni sa stalnim napadima na Dodika. Covjek ce na kraju pomisliti da ste placeni od stranaca.

ODGOVORITE
Name

Nikola

14.10.2013 20:02

Ovo je lobiranje za Dodika i SNSD odnosno najbolji nacin za pranje novca. Cist lopovluk i marifetluk koji ima za cilj raskucavanje i ovo malo srpskih dobara.

ODGOVORITE
Name

nevesinjac

14.10.2013 20:40

Opet je SDS dokazao da je konzervativna stranka.

ODGOVORITE
Name

lobiranje

14.10.2013 16:08

Nama lobiranje i ne treba. Lobira onaj koji ima proizvod da proda, mi ga nemamo. Ko ima novac da kupuje, mi ga nemamo. Lobira onaj koji ima strateški cilj, koji bi ostvario sa svojim državama prijateljima, mi ni to nemamo. Pa šta mi imamo onda. Mi imamo SNSD, da nas pravi budalama. Evo Izrael lobiranjem u Izraelu doveli smo celih 8 turista iz Izraela u Republiku Srpsku za godinu dana, a Federacija bez lobiranja 2000. Jedino bi možda lobiranjem mogli zamolit Vučića za dolazak, ali pod uslovom da ne ponese Dodiku poziv, pošto mu je pola prijatelja - poslovni biznis SNSD prijatelja u zatvoru, pod istragom u Srbiji. Nama Dodik reče da su to naši investitori, dođu, uzmu firmu, uzmu podsticaj i isplate tim novcem firmu, onda firmu prodaju i odu sa čistom zaradom, a nas na Birou sve više.

ODGOVORITE
Name

Nemanja

16.10.2013 12:54

Ne, ne, ovo zaista ne treba napadati, i treba podrzati. Lobiranje i te kako treba raditi, i ta predstavnistva su jedan od zlatnih primjera aktuelne vlasti. Neka ih srusi neko na sledecim izborima, predstavnistva ostaju, jel tako? Nije bitno ko ih je otvorio, bitno je da su dobra za RS, koliko god da se novca trosi. Uvijek se kralo i krasce se, ali od tog lobiranja tamo mozda nesto pozitivno i izadje, bolje da nas vide nego ne. Sama recenica "zastava RS se vijori u Vasingtonu" je realno pobjeda, a opozicija to ne treba da kritikuje, nego da u slucaju pobjede nastavi u tom pravcu. To nam je valjda svima zajednicki interes.

ODGOVORITE
Name

blbl

14.10.2013 14:51

Ovi amerikanci su neki zajebani tipovi.Jasno su dali na znanje nasem dragom predsedniku da nije pozeljn u USA.Jadnik zbog toga nije mogao otici na otvaranje vec se uhvatio "lopate" na akciji da barem tako pokusa jos kojeg naivnog glasaca pridobiti. Vidjeli ste samo one snimke sa radne akcije.Telohranitelji,obezbedjenje,kamere... i sve to da se snimi kako nam dragi predsednik ubacuje dvije-tri lopare vec istresene zemlje u tacke.prevazisli smo i s.koreju. Bijeda i zalost do bola!

ODGOVORITE
Name

Velibor Zvornik

14.10.2013 17:44

Prestavnistva su dobra stvar. Naravno da to iziskuje odredjene troskove. Politika SDS je, omalovazavanje svega sto radi SNSD...E sada, pitanje je ko tu radi, koliko je on sposoban da predstavi nasu republiku u pravom svetlu u svetu! Imamo zakone, imamo volju i radnu snagu. To su neki od uslova da se pokusamo ekonomski oporaviti. Problem je naci prave investitore... I NARAVNO, mora se mjenjati politika trenutne vlasti, prema investitorima. Ti ljudi ne dozvoljavaju da ih neko ucjenjuje ili reketira.

ODGOVORITE
Name

Nije svejedno

14.10.2013 17:05

Po prisutnim vidi se čija su predstavništva. Neka Dodik objasni građanima RS i Srbije šta će Tadić na otvaranju. A zna se da je ovo Predstavništvo rađeno za Kesića koji lobira za Dodika a ne RS.

ODGOVORITE
Name

dule

14.10.2013 16:32

Vidim naša premijerka obilazi crkve po Americi i veli ona obići će i porodice naših ljudi u Americi, da vidi kako žive. Vjerovatno čula za krizu u Americi pa hoće da im uruči po jednu jednokratnu pomoć od po 50km. Samo malo strpljenja, premijerka će sve obići biće za svakoga ponijela je sve subvencije za poljoprivredu u 2013, pa valjda neće zafaliti.

ODGOVORITE
Name

Милан

14.10.2013 17:45

Представништва су добра ствар.Довољно је да се вијори застава и да нас виде да постојимо. Уразумите се ако је могуће. Додик се побеђује на изборима.

ODGOVORITE
Name

Car

14.10.2013 17:38

Predstavnistvo SNSD-a, ali gube dogodine to svako zna. Lobira Kesić za Mileta

ODGOVORITE
Name

Goga

14.10.2013 19:20

Ta predstavnistva su jedan od boljih nacina za pravdanje za izvlacenje i za pranje novca. Jer realno gledajuci nikakve opravdane i prave koristi nema, osim za promociju Dodika i njegovog SNSD-a.

ODGOVORITE
Name

RS kaze...

14.10.2013 18:25

Dobra stvar su ta predstavnistva, za pranje para i za odlaske u kupovinu poklona zeni, ljubavnici, komsijama, o drzavnom novcu...Evo ovi Dodikovi neka mi samo kaze za jedan primjer, koji pokazuje da je od svih tih predstavnistava dovelo jednog stranca da ulozi 1000 evra u RS...ako date primjer, ja glasam za Milu....

ODGOVORITE
Name

Doko

15.10.2013 06:41

Ako SDS ovo kaze onda se nema sta diskutovati. Njima nista nije dobro jer dugo nisu na vlasti.

ODGOVORITE
Name

Arkona

14.10.2013 14:33

Mislim da je pogresan put lobiranja kako ekonomije tako i politike jer tamo bolje znaju situaciju kod nas nego mi. Vise je put ka malverzacijama i pokusaja prodaje prirodnih resursa. Zapečećeni smo u svim pitanjima kao ne pozeljni, Sejdic i Finci dovoljan dokaz. Bacanje prasine narodu su sva desavanja od rata na ovamo.

ODGOVORITE
Name

Mića

15.10.2013 07:41

Predstavnišva su dobra stvar i žalosno je to da se Republika Srpska toga sjetila 21 godinu poslije svog nastanka, to je znak da smo u kontinuitetu vodili nazadnu politiku predvođenu SDS-om i SNSD-om. Ovde više nije stvar Obrad Kesić ni Milorad Dodik, ovde je stvar o tome da smo napokon uradili dobru političku stvar. Otići će Mile, doći će neko drugi, otići će i Kesić ali Republika Srpska i to predstavnišvo će ostati. Pa ljudi moji, Kosovo, tačnije šiptarski estamblišment je 50 godina gradio predstavništva i plaćao lobiste. Ekonomska predstavništva, konzulati, ambasade, nemaju opravdanost tu se gubi, ali na nacionalno-patriotskom planu može mnogo da se dobije. I manite se više Dodika hoće li ili neće dobiti sljedeće izbore, sasvim je svejedno ko bio na vlasti njemu će biti dobro, a narod ko j**e narod.

ODGOVORITE
Name

mmmmmm

14.10.2013 20:29

Najlakse je samo napadati nekoga i necije ideje a sami ne cinite nista da bi stanje bilo bolje .

ODGOVORITE
Name

Sale

15.10.2013 07:50

Stvarno ste postali smijesni sa stalnim napadima na Dodika. Covjek ce na kraju pomisliti da ste placeni od stranaca.

ODGOVORITE
Name

Nikola

14.10.2013 20:02

Ovo je lobiranje za Dodika i SNSD odnosno najbolji nacin za pranje novca. Cist lopovluk i marifetluk koji ima za cilj raskucavanje i ovo malo srpskih dobara.

ODGOVORITE
Name

nevesinjac

14.10.2013 20:40

Opet je SDS dokazao da je konzervativna stranka.

ODGOVORITE
Name

lobiranje

14.10.2013 16:08

Nama lobiranje i ne treba. Lobira onaj koji ima proizvod da proda, mi ga nemamo. Ko ima novac da kupuje, mi ga nemamo. Lobira onaj koji ima strateški cilj, koji bi ostvario sa svojim državama prijateljima, mi ni to nemamo. Pa šta mi imamo onda. Mi imamo SNSD, da nas pravi budalama. Evo Izrael lobiranjem u Izraelu doveli smo celih 8 turista iz Izraela u Republiku Srpsku za godinu dana, a Federacija bez lobiranja 2000. Jedino bi možda lobiranjem mogli zamolit Vučića za dolazak, ali pod uslovom da ne ponese Dodiku poziv, pošto mu je pola prijatelja - poslovni biznis SNSD prijatelja u zatvoru, pod istragom u Srbiji. Nama Dodik reče da su to naši investitori, dođu, uzmu firmu, uzmu podsticaj i isplate tim novcem firmu, onda firmu prodaju i odu sa čistom zaradom, a nas na Birou sve više.

ODGOVORITE
Name

Nemanja

16.10.2013 12:54

Ne, ne, ovo zaista ne treba napadati, i treba podrzati. Lobiranje i te kako treba raditi, i ta predstavnistva su jedan od zlatnih primjera aktuelne vlasti. Neka ih srusi neko na sledecim izborima, predstavnistva ostaju, jel tako? Nije bitno ko ih je otvorio, bitno je da su dobra za RS, koliko god da se novca trosi. Uvijek se kralo i krasce se, ali od tog lobiranja tamo mozda nesto pozitivno i izadje, bolje da nas vide nego ne. Sama recenica "zastava RS se vijori u Vasingtonu" je realno pobjeda, a opozicija to ne treba da kritikuje, nego da u slucaju pobjede nastavi u tom pravcu. To nam je valjda svima zajednicki interes.

ODGOVORITE
Name

blbl

14.10.2013 14:51

Ovi amerikanci su neki zajebani tipovi.Jasno su dali na znanje nasem dragom predsedniku da nije pozeljn u USA.Jadnik zbog toga nije mogao otici na otvaranje vec se uhvatio "lopate" na akciji da barem tako pokusa jos kojeg naivnog glasaca pridobiti. Vidjeli ste samo one snimke sa radne akcije.Telohranitelji,obezbedjenje,kamere... i sve to da se snimi kako nam dragi predsednik ubacuje dvije-tri lopare vec istresene zemlje u tacke.prevazisli smo i s.koreju. Bijeda i zalost do bola!

ODGOVORITE
Name

Velibor Zvornik

14.10.2013 17:44

Prestavnistva su dobra stvar. Naravno da to iziskuje odredjene troskove. Politika SDS je, omalovazavanje svega sto radi SNSD...E sada, pitanje je ko tu radi, koliko je on sposoban da predstavi nasu republiku u pravom svetlu u svetu! Imamo zakone, imamo volju i radnu snagu. To su neki od uslova da se pokusamo ekonomski oporaviti. Problem je naci prave investitore... I NARAVNO, mora se mjenjati politika trenutne vlasti, prema investitorima. Ti ljudi ne dozvoljavaju da ih neko ucjenjuje ili reketira.

ODGOVORITE
Name

Nije svejedno

14.10.2013 17:05

Po prisutnim vidi se čija su predstavništva. Neka Dodik objasni građanima RS i Srbije šta će Tadić na otvaranju. A zna se da je ovo Predstavništvo rađeno za Kesića koji lobira za Dodika a ne RS.

ODGOVORITE
Name

dule

14.10.2013 16:32

Vidim naša premijerka obilazi crkve po Americi i veli ona obići će i porodice naših ljudi u Americi, da vidi kako žive. Vjerovatno čula za krizu u Americi pa hoće da im uruči po jednu jednokratnu pomoć od po 50km. Samo malo strpljenja, premijerka će sve obići biće za svakoga ponijela je sve subvencije za poljoprivredu u 2013, pa valjda neće zafaliti.

ODGOVORITE
Name

Милан

14.10.2013 17:45

Представништва су добра ствар.Довољно је да се вијори застава и да нас виде да постојимо. Уразумите се ако је могуће. Додик се побеђује на изборима.

ODGOVORITE
Name

Car

14.10.2013 17:38

Predstavnistvo SNSD-a, ali gube dogodine to svako zna. Lobira Kesić za Mileta

ODGOVORITE
Name

Goga

14.10.2013 19:20

Ta predstavnistva su jedan od boljih nacina za pravdanje za izvlacenje i za pranje novca. Jer realno gledajuci nikakve opravdane i prave koristi nema, osim za promociju Dodika i njegovog SNSD-a.

ODGOVORITE
Name

RS kaze...

14.10.2013 18:25

Dobra stvar su ta predstavnistva, za pranje para i za odlaske u kupovinu poklona zeni, ljubavnici, komsijama, o drzavnom novcu...Evo ovi Dodikovi neka mi samo kaze za jedan primjer, koji pokazuje da je od svih tih predstavnistava dovelo jednog stranca da ulozi 1000 evra u RS...ako date primjer, ja glasam za Milu....

ODGOVORITE
Name

Doko

15.10.2013 06:41

Ako SDS ovo kaze onda se nema sta diskutovati. Njima nista nije dobro jer dugo nisu na vlasti.

ODGOVORITE
Name

Arkona

14.10.2013 14:33

Mislim da je pogresan put lobiranja kako ekonomije tako i politike jer tamo bolje znaju situaciju kod nas nego mi. Vise je put ka malverzacijama i pokusaja prodaje prirodnih resursa. Zapečećeni smo u svim pitanjima kao ne pozeljni, Sejdic i Finci dovoljan dokaz. Bacanje prasine narodu su sva desavanja od rata na ovamo.

ODGOVORITE
Name

Mića

15.10.2013 07:41

Predstavnišva su dobra stvar i žalosno je to da se Republika Srpska toga sjetila 21 godinu poslije svog nastanka, to je znak da smo u kontinuitetu vodili nazadnu politiku predvođenu SDS-om i SNSD-om. Ovde više nije stvar Obrad Kesić ni Milorad Dodik, ovde je stvar o tome da smo napokon uradili dobru političku stvar. Otići će Mile, doći će neko drugi, otići će i Kesić ali Republika Srpska i to predstavnišvo će ostati. Pa ljudi moji, Kosovo, tačnije šiptarski estamblišment je 50 godina gradio predstavništva i plaćao lobiste. Ekonomska predstavništva, konzulati, ambasade, nemaju opravdanost tu se gubi, ali na nacionalno-patriotskom planu može mnogo da se dobije. I manite se više Dodika hoće li ili neće dobiti sljedeće izbore, sasvim je svejedno ko bio na vlasti njemu će biti dobro, a narod ko j**e narod.

ODGOVORITE
Name

mmmmmm

14.10.2013 20:29

Najlakse je samo napadati nekoga i necije ideje a sami ne cinite nista da bi stanje bilo bolje .

ODGOVORITE
Name

Sale

15.10.2013 07:50

Stvarno ste postali smijesni sa stalnim napadima na Dodika. Covjek ce na kraju pomisliti da ste placeni od stranaca.

ODGOVORITE
Name

Nikola

14.10.2013 20:02

Ovo je lobiranje za Dodika i SNSD odnosno najbolji nacin za pranje novca. Cist lopovluk i marifetluk koji ima za cilj raskucavanje i ovo malo srpskih dobara.

ODGOVORITE
Name

nevesinjac

14.10.2013 20:40

Opet je SDS dokazao da je konzervativna stranka.

ODGOVORITE
Name

lobiranje

14.10.2013 16:08

Nama lobiranje i ne treba. Lobira onaj koji ima proizvod da proda, mi ga nemamo. Ko ima novac da kupuje, mi ga nemamo. Lobira onaj koji ima strateški cilj, koji bi ostvario sa svojim državama prijateljima, mi ni to nemamo. Pa šta mi imamo onda. Mi imamo SNSD, da nas pravi budalama. Evo Izrael lobiranjem u Izraelu doveli smo celih 8 turista iz Izraela u Republiku Srpsku za godinu dana, a Federacija bez lobiranja 2000. Jedino bi možda lobiranjem mogli zamolit Vučića za dolazak, ali pod uslovom da ne ponese Dodiku poziv, pošto mu je pola prijatelja - poslovni biznis SNSD prijatelja u zatvoru, pod istragom u Srbiji. Nama Dodik reče da su to naši investitori, dođu, uzmu firmu, uzmu podsticaj i isplate tim novcem firmu, onda firmu prodaju i odu sa čistom zaradom, a nas na Birou sve više.

ODGOVORITE
Name

Nemanja

16.10.2013 12:54

Ne, ne, ovo zaista ne treba napadati, i treba podrzati. Lobiranje i te kako treba raditi, i ta predstavnistva su jedan od zlatnih primjera aktuelne vlasti. Neka ih srusi neko na sledecim izborima, predstavnistva ostaju, jel tako? Nije bitno ko ih je otvorio, bitno je da su dobra za RS, koliko god da se novca trosi. Uvijek se kralo i krasce se, ali od tog lobiranja tamo mozda nesto pozitivno i izadje, bolje da nas vide nego ne. Sama recenica "zastava RS se vijori u Vasingtonu" je realno pobjeda, a opozicija to ne treba da kritikuje, nego da u slucaju pobjede nastavi u tom pravcu. To nam je valjda svima zajednicki interes.

ODGOVORITE
Name

blbl

14.10.2013 14:51

Ovi amerikanci su neki zajebani tipovi.Jasno su dali na znanje nasem dragom predsedniku da nije pozeljn u USA.Jadnik zbog toga nije mogao otici na otvaranje vec se uhvatio "lopate" na akciji da barem tako pokusa jos kojeg naivnog glasaca pridobiti. Vidjeli ste samo one snimke sa radne akcije.Telohranitelji,obezbedjenje,kamere... i sve to da se snimi kako nam dragi predsednik ubacuje dvije-tri lopare vec istresene zemlje u tacke.prevazisli smo i s.koreju. Bijeda i zalost do bola!

ODGOVORITE
Name

Velibor Zvornik

14.10.2013 17:44

Prestavnistva su dobra stvar. Naravno da to iziskuje odredjene troskove. Politika SDS je, omalovazavanje svega sto radi SNSD...E sada, pitanje je ko tu radi, koliko je on sposoban da predstavi nasu republiku u pravom svetlu u svetu! Imamo zakone, imamo volju i radnu snagu. To su neki od uslova da se pokusamo ekonomski oporaviti. Problem je naci prave investitore... I NARAVNO, mora se mjenjati politika trenutne vlasti, prema investitorima. Ti ljudi ne dozvoljavaju da ih neko ucjenjuje ili reketira.

ODGOVORITE
Name

Nije svejedno

14.10.2013 17:05

Po prisutnim vidi se čija su predstavništva. Neka Dodik objasni građanima RS i Srbije šta će Tadić na otvaranju. A zna se da je ovo Predstavništvo rađeno za Kesića koji lobira za Dodika a ne RS.

ODGOVORITE
Name

dule

14.10.2013 16:32

Vidim naša premijerka obilazi crkve po Americi i veli ona obići će i porodice naših ljudi u Americi, da vidi kako žive. Vjerovatno čula za krizu u Americi pa hoće da im uruči po jednu jednokratnu pomoć od po 50km. Samo malo strpljenja, premijerka će sve obići biće za svakoga ponijela je sve subvencije za poljoprivredu u 2013, pa valjda neće zafaliti.

ODGOVORITE
Name

Милан

14.10.2013 17:45

Представништва су добра ствар.Довољно је да се вијори застава и да нас виде да постојимо. Уразумите се ако је могуће. Додик се побеђује на изборима.

ODGOVORITE
Name

Car

14.10.2013 17:38

Predstavnistvo SNSD-a, ali gube dogodine to svako zna. Lobira Kesić za Mileta

ODGOVORITE
Name

Goga

14.10.2013 19:20

Ta predstavnistva su jedan od boljih nacina za pravdanje za izvlacenje i za pranje novca. Jer realno gledajuci nikakve opravdane i prave koristi nema, osim za promociju Dodika i njegovog SNSD-a.

ODGOVORITE
Name

RS kaze...

14.10.2013 18:25

Dobra stvar su ta predstavnistva, za pranje para i za odlaske u kupovinu poklona zeni, ljubavnici, komsijama, o drzavnom novcu...Evo ovi Dodikovi neka mi samo kaze za jedan primjer, koji pokazuje da je od svih tih predstavnistava dovelo jednog stranca da ulozi 1000 evra u RS...ako date primjer, ja glasam za Milu....

ODGOVORITE
Name

Doko

15.10.2013 06:41

Ako SDS ovo kaze onda se nema sta diskutovati. Njima nista nije dobro jer dugo nisu na vlasti.

ODGOVORITE
Name

Arkona

14.10.2013 14:33

Mislim da je pogresan put lobiranja kako ekonomije tako i politike jer tamo bolje znaju situaciju kod nas nego mi. Vise je put ka malverzacijama i pokusaja prodaje prirodnih resursa. Zapečećeni smo u svim pitanjima kao ne pozeljni, Sejdic i Finci dovoljan dokaz. Bacanje prasine narodu su sva desavanja od rata na ovamo.

ODGOVORITE
Name

Mića

15.10.2013 07:41

Predstavnišva su dobra stvar i žalosno je to da se Republika Srpska toga sjetila 21 godinu poslije svog nastanka, to je znak da smo u kontinuitetu vodili nazadnu politiku predvođenu SDS-om i SNSD-om. Ovde više nije stvar Obrad Kesić ni Milorad Dodik, ovde je stvar o tome da smo napokon uradili dobru političku stvar. Otići će Mile, doći će neko drugi, otići će i Kesić ali Republika Srpska i to predstavnišvo će ostati. Pa ljudi moji, Kosovo, tačnije šiptarski estamblišment je 50 godina gradio predstavništva i plaćao lobiste. Ekonomska predstavništva, konzulati, ambasade, nemaju opravdanost tu se gubi, ali na nacionalno-patriotskom planu može mnogo da se dobije. I manite se više Dodika hoće li ili neće dobiti sljedeće izbore, sasvim je svejedno ko bio na vlasti njemu će biti dobro, a narod ko j**e narod.

ODGOVORITE
Name

mmmmmm

14.10.2013 20:29

Najlakse je samo napadati nekoga i necije ideje a sami ne cinite nista da bi stanje bilo bolje .

ODGOVORITE
Name

Sale

15.10.2013 07:50

Stvarno ste postali smijesni sa stalnim napadima na Dodika. Covjek ce na kraju pomisliti da ste placeni od stranaca.

ODGOVORITE
Name

Nikola

14.10.2013 20:02

Ovo je lobiranje za Dodika i SNSD odnosno najbolji nacin za pranje novca. Cist lopovluk i marifetluk koji ima za cilj raskucavanje i ovo malo srpskih dobara.

ODGOVORITE
Name

nevesinjac

14.10.2013 20:40

Opet je SDS dokazao da je konzervativna stranka.

ODGOVORITE
Name

lobiranje

14.10.2013 16:08

Nama lobiranje i ne treba. Lobira onaj koji ima proizvod da proda, mi ga nemamo. Ko ima novac da kupuje, mi ga nemamo. Lobira onaj koji ima strateški cilj, koji bi ostvario sa svojim državama prijateljima, mi ni to nemamo. Pa šta mi imamo onda. Mi imamo SNSD, da nas pravi budalama. Evo Izrael lobiranjem u Izraelu doveli smo celih 8 turista iz Izraela u Republiku Srpsku za godinu dana, a Federacija bez lobiranja 2000. Jedino bi možda lobiranjem mogli zamolit Vučića za dolazak, ali pod uslovom da ne ponese Dodiku poziv, pošto mu je pola prijatelja - poslovni biznis SNSD prijatelja u zatvoru, pod istragom u Srbiji. Nama Dodik reče da su to naši investitori, dođu, uzmu firmu, uzmu podsticaj i isplate tim novcem firmu, onda firmu prodaju i odu sa čistom zaradom, a nas na Birou sve više.

ODGOVORITE
Name

Nemanja

16.10.2013 12:54

Ne, ne, ovo zaista ne treba napadati, i treba podrzati. Lobiranje i te kako treba raditi, i ta predstavnistva su jedan od zlatnih primjera aktuelne vlasti. Neka ih srusi neko na sledecim izborima, predstavnistva ostaju, jel tako? Nije bitno ko ih je otvorio, bitno je da su dobra za RS, koliko god da se novca trosi. Uvijek se kralo i krasce se, ali od tog lobiranja tamo mozda nesto pozitivno i izadje, bolje da nas vide nego ne. Sama recenica "zastava RS se vijori u Vasingtonu" je realno pobjeda, a opozicija to ne treba da kritikuje, nego da u slucaju pobjede nastavi u tom pravcu. To nam je valjda svima zajednicki interes.

ODGOVORITE
Name

blbl

14.10.2013 14:51

Ovi amerikanci su neki zajebani tipovi.Jasno su dali na znanje nasem dragom predsedniku da nije pozeljn u USA.Jadnik zbog toga nije mogao otici na otvaranje vec se uhvatio "lopate" na akciji da barem tako pokusa jos kojeg naivnog glasaca pridobiti. Vidjeli ste samo one snimke sa radne akcije.Telohranitelji,obezbedjenje,kamere... i sve to da se snimi kako nam dragi predsednik ubacuje dvije-tri lopare vec istresene zemlje u tacke.prevazisli smo i s.koreju. Bijeda i zalost do bola!

ODGOVORITE
Name

Velibor Zvornik

14.10.2013 17:44

Prestavnistva su dobra stvar. Naravno da to iziskuje odredjene troskove. Politika SDS je, omalovazavanje svega sto radi SNSD...E sada, pitanje je ko tu radi, koliko je on sposoban da predstavi nasu republiku u pravom svetlu u svetu! Imamo zakone, imamo volju i radnu snagu. To su neki od uslova da se pokusamo ekonomski oporaviti. Problem je naci prave investitore... I NARAVNO, mora se mjenjati politika trenutne vlasti, prema investitorima. Ti ljudi ne dozvoljavaju da ih neko ucjenjuje ili reketira.

ODGOVORITE
Name

Nije svejedno

14.10.2013 17:05

Po prisutnim vidi se čija su predstavništva. Neka Dodik objasni građanima RS i Srbije šta će Tadić na otvaranju. A zna se da je ovo Predstavništvo rađeno za Kesića koji lobira za Dodika a ne RS.

ODGOVORITE
Name

dule

14.10.2013 16:32

Vidim naša premijerka obilazi crkve po Americi i veli ona obići će i porodice naših ljudi u Americi, da vidi kako žive. Vjerovatno čula za krizu u Americi pa hoće da im uruči po jednu jednokratnu pomoć od po 50km. Samo malo strpljenja, premijerka će sve obići biće za svakoga ponijela je sve subvencije za poljoprivredu u 2013, pa valjda neće zafaliti.

ODGOVORITE
Name

Милан

14.10.2013 17:45

Представништва су добра ствар.Довољно је да се вијори застава и да нас виде да постојимо. Уразумите се ако је могуће. Додик се побеђује на изборима.

ODGOVORITE
Name

Car

14.10.2013 17:38

Predstavnistvo SNSD-a, ali gube dogodine to svako zna. Lobira Kesić za Mileta

ODGOVORITE
Name

Goga

14.10.2013 19:20

Ta predstavnistva su jedan od boljih nacina za pravdanje za izvlacenje i za pranje novca. Jer realno gledajuci nikakve opravdane i prave koristi nema, osim za promociju Dodika i njegovog SNSD-a.

ODGOVORITE
Name

RS kaze...

14.10.2013 18:25

Dobra stvar su ta predstavnistva, za pranje para i za odlaske u kupovinu poklona zeni, ljubavnici, komsijama, o drzavnom novcu...Evo ovi Dodikovi neka mi samo kaze za jedan primjer, koji pokazuje da je od svih tih predstavnistava dovelo jednog stranca da ulozi 1000 evra u RS...ako date primjer, ja glasam za Milu....

ODGOVORITE
Name

Doko

15.10.2013 06:41

Ako SDS ovo kaze onda se nema sta diskutovati. Njima nista nije dobro jer dugo nisu na vlasti.

ODGOVORITE
Name

Arkona

14.10.2013 14:33

Mislim da je pogresan put lobiranja kako ekonomije tako i politike jer tamo bolje znaju situaciju kod nas nego mi. Vise je put ka malverzacijama i pokusaja prodaje prirodnih resursa. Zapečećeni smo u svim pitanjima kao ne pozeljni, Sejdic i Finci dovoljan dokaz. Bacanje prasine narodu su sva desavanja od rata na ovamo.

ODGOVORITE
Name

Mića

15.10.2013 07:41

Predstavnišva su dobra stvar i žalosno je to da se Republika Srpska toga sjetila 21 godinu poslije svog nastanka, to je znak da smo u kontinuitetu vodili nazadnu politiku predvođenu SDS-om i SNSD-om. Ovde više nije stvar Obrad Kesić ni Milorad Dodik, ovde je stvar o tome da smo napokon uradili dobru političku stvar. Otići će Mile, doći će neko drugi, otići će i Kesić ali Republika Srpska i to predstavnišvo će ostati. Pa ljudi moji, Kosovo, tačnije šiptarski estamblišment je 50 godina gradio predstavništva i plaćao lobiste. Ekonomska predstavništva, konzulati, ambasade, nemaju opravdanost tu se gubi, ali na nacionalno-patriotskom planu može mnogo da se dobije. I manite se više Dodika hoće li ili neće dobiti sljedeće izbore, sasvim je svejedno ko bio na vlasti njemu će biti dobro, a narod ko j**e narod.

ODGOVORITE
Name

mmmmmm

14.10.2013 20:29

Najlakse je samo napadati nekoga i necije ideje a sami ne cinite nista da bi stanje bilo bolje .

ODGOVORITE
Name

Sale

15.10.2013 07:50

Stvarno ste postali smijesni sa stalnim napadima na Dodika. Covjek ce na kraju pomisliti da ste placeni od stranaca.

ODGOVORITE
Name

Nikola

14.10.2013 20:02

Ovo je lobiranje za Dodika i SNSD odnosno najbolji nacin za pranje novca. Cist lopovluk i marifetluk koji ima za cilj raskucavanje i ovo malo srpskih dobara.

ODGOVORITE
Name

nevesinjac

14.10.2013 20:40

Opet je SDS dokazao da je konzervativna stranka.

ODGOVORITE
Name

lobiranje

14.10.2013 16:08

Nama lobiranje i ne treba. Lobira onaj koji ima proizvod da proda, mi ga nemamo. Ko ima novac da kupuje, mi ga nemamo. Lobira onaj koji ima strateški cilj, koji bi ostvario sa svojim državama prijateljima, mi ni to nemamo. Pa šta mi imamo onda. Mi imamo SNSD, da nas pravi budalama. Evo Izrael lobiranjem u Izraelu doveli smo celih 8 turista iz Izraela u Republiku Srpsku za godinu dana, a Federacija bez lobiranja 2000. Jedino bi možda lobiranjem mogli zamolit Vučića za dolazak, ali pod uslovom da ne ponese Dodiku poziv, pošto mu je pola prijatelja - poslovni biznis SNSD prijatelja u zatvoru, pod istragom u Srbiji. Nama Dodik reče da su to naši investitori, dođu, uzmu firmu, uzmu podsticaj i isplate tim novcem firmu, onda firmu prodaju i odu sa čistom zaradom, a nas na Birou sve više.

ODGOVORITE
Name

Nemanja

16.10.2013 12:54

Ne, ne, ovo zaista ne treba napadati, i treba podrzati. Lobiranje i te kako treba raditi, i ta predstavnistva su jedan od zlatnih primjera aktuelne vlasti. Neka ih srusi neko na sledecim izborima, predstavnistva ostaju, jel tako? Nije bitno ko ih je otvorio, bitno je da su dobra za RS, koliko god da se novca trosi. Uvijek se kralo i krasce se, ali od tog lobiranja tamo mozda nesto pozitivno i izadje, bolje da nas vide nego ne. Sama recenica "zastava RS se vijori u Vasingtonu" je realno pobjeda, a opozicija to ne treba da kritikuje, nego da u slucaju pobjede nastavi u tom pravcu. To nam je valjda svima zajednicki interes.

ODGOVORITE
Name

blbl

14.10.2013 14:51

Ovi amerikanci su neki zajebani tipovi.Jasno su dali na znanje nasem dragom predsedniku da nije pozeljn u USA.Jadnik zbog toga nije mogao otici na otvaranje vec se uhvatio "lopate" na akciji da barem tako pokusa jos kojeg naivnog glasaca pridobiti. Vidjeli ste samo one snimke sa radne akcije.Telohranitelji,obezbedjenje,kamere... i sve to da se snimi kako nam dragi predsednik ubacuje dvije-tri lopare vec istresene zemlje u tacke.prevazisli smo i s.koreju. Bijeda i zalost do bola!

ODGOVORITE
Name

Velibor Zvornik

14.10.2013 17:44

Prestavnistva su dobra stvar. Naravno da to iziskuje odredjene troskove. Politika SDS je, omalovazavanje svega sto radi SNSD...E sada, pitanje je ko tu radi, koliko je on sposoban da predstavi nasu republiku u pravom svetlu u svetu! Imamo zakone, imamo volju i radnu snagu. To su neki od uslova da se pokusamo ekonomski oporaviti. Problem je naci prave investitore... I NARAVNO, mora se mjenjati politika trenutne vlasti, prema investitorima. Ti ljudi ne dozvoljavaju da ih neko ucjenjuje ili reketira.

ODGOVORITE
Name

Nije svejedno

14.10.2013 17:05

Po prisutnim vidi se čija su predstavništva. Neka Dodik objasni građanima RS i Srbije šta će Tadić na otvaranju. A zna se da je ovo Predstavništvo rađeno za Kesića koji lobira za Dodika a ne RS.

ODGOVORITE
Name

dule

14.10.2013 16:32

Vidim naša premijerka obilazi crkve po Americi i veli ona obići će i porodice naših ljudi u Americi, da vidi kako žive. Vjerovatno čula za krizu u Americi pa hoće da im uruči po jednu jednokratnu pomoć od po 50km. Samo malo strpljenja, premijerka će sve obići biće za svakoga ponijela je sve subvencije za poljoprivredu u 2013, pa valjda neće zafaliti.

ODGOVORITE
Name

Милан

14.10.2013 17:45

Представништва су добра ствар.Довољно је да се вијори застава и да нас виде да постојимо. Уразумите се ако је могуће. Додик се побеђује на изборима.

ODGOVORITE
Name

Car

14.10.2013 17:38

Predstavnistvo SNSD-a, ali gube dogodine to svako zna. Lobira Kesić za Mileta

ODGOVORITE
Name

Goga

14.10.2013 19:20

Ta predstavnistva su jedan od boljih nacina za pravdanje za izvlacenje i za pranje novca. Jer realno gledajuci nikakve opravdane i prave koristi nema, osim za promociju Dodika i njegovog SNSD-a.

ODGOVORITE
Name

RS kaze...

14.10.2013 18:25

Dobra stvar su ta predstavnistva, za pranje para i za odlaske u kupovinu poklona zeni, ljubavnici, komsijama, o drzavnom novcu...Evo ovi Dodikovi neka mi samo kaze za jedan primjer, koji pokazuje da je od svih tih predstavnistava dovelo jednog stranca da ulozi 1000 evra u RS...ako date primjer, ja glasam za Milu....

ODGOVORITE
Name

Doko

15.10.2013 06:41

Ako SDS ovo kaze onda se nema sta diskutovati. Njima nista nije dobro jer dugo nisu na vlasti.

ODGOVORITE
Name

Arkona

14.10.2013 14:33

Mislim da je pogresan put lobiranja kako ekonomije tako i politike jer tamo bolje znaju situaciju kod nas nego mi. Vise je put ka malverzacijama i pokusaja prodaje prirodnih resursa. Zapečećeni smo u svim pitanjima kao ne pozeljni, Sejdic i Finci dovoljan dokaz. Bacanje prasine narodu su sva desavanja od rata na ovamo.

ODGOVORITE
Name

Mića

15.10.2013 07:41

Predstavnišva su dobra stvar i žalosno je to da se Republika Srpska toga sjetila 21 godinu poslije svog nastanka, to je znak da smo u kontinuitetu vodili nazadnu politiku predvođenu SDS-om i SNSD-om. Ovde više nije stvar Obrad Kesić ni Milorad Dodik, ovde je stvar o tome da smo napokon uradili dobru političku stvar. Otići će Mile, doći će neko drugi, otići će i Kesić ali Republika Srpska i to predstavnišvo će ostati. Pa ljudi moji, Kosovo, tačnije šiptarski estamblišment je 50 godina gradio predstavništva i plaćao lobiste. Ekonomska predstavništva, konzulati, ambasade, nemaju opravdanost tu se gubi, ali na nacionalno-patriotskom planu može mnogo da se dobije. I manite se više Dodika hoće li ili neće dobiti sljedeće izbore, sasvim je svejedno ko bio na vlasti njemu će biti dobro, a narod ko j**e narod.

ODGOVORITE
Name

mmmmmm

14.10.2013 20:29

Najlakse je samo napadati nekoga i necije ideje a sami ne cinite nista da bi stanje bilo bolje .

ODGOVORITE
Name

Sale

15.10.2013 07:50

Stvarno ste postali smijesni sa stalnim napadima na Dodika. Covjek ce na kraju pomisliti da ste placeni od stranaca.

ODGOVORITE
Name

Nikola

14.10.2013 20:02

Ovo je lobiranje za Dodika i SNSD odnosno najbolji nacin za pranje novca. Cist lopovluk i marifetluk koji ima za cilj raskucavanje i ovo malo srpskih dobara.

ODGOVORITE
Name

nevesinjac

14.10.2013 20:40

Opet je SDS dokazao da je konzervativna stranka.

ODGOVORITE
Name

lobiranje

14.10.2013 16:08

Nama lobiranje i ne treba. Lobira onaj koji ima proizvod da proda, mi ga nemamo. Ko ima novac da kupuje, mi ga nemamo. Lobira onaj koji ima strateški cilj, koji bi ostvario sa svojim državama prijateljima, mi ni to nemamo. Pa šta mi imamo onda. Mi imamo SNSD, da nas pravi budalama. Evo Izrael lobiranjem u Izraelu doveli smo celih 8 turista iz Izraela u Republiku Srpsku za godinu dana, a Federacija bez lobiranja 2000. Jedino bi možda lobiranjem mogli zamolit Vučića za dolazak, ali pod uslovom da ne ponese Dodiku poziv, pošto mu je pola prijatelja - poslovni biznis SNSD prijatelja u zatvoru, pod istragom u Srbiji. Nama Dodik reče da su to naši investitori, dođu, uzmu firmu, uzmu podsticaj i isplate tim novcem firmu, onda firmu prodaju i odu sa čistom zaradom, a nas na Birou sve više.

ODGOVORITE
Name

Nemanja

16.10.2013 12:54

Ne, ne, ovo zaista ne treba napadati, i treba podrzati. Lobiranje i te kako treba raditi, i ta predstavnistva su jedan od zlatnih primjera aktuelne vlasti. Neka ih srusi neko na sledecim izborima, predstavnistva ostaju, jel tako? Nije bitno ko ih je otvorio, bitno je da su dobra za RS, koliko god da se novca trosi. Uvijek se kralo i krasce se, ali od tog lobiranja tamo mozda nesto pozitivno i izadje, bolje da nas vide nego ne. Sama recenica "zastava RS se vijori u Vasingtonu" je realno pobjeda, a opozicija to ne treba da kritikuje, nego da u slucaju pobjede nastavi u tom pravcu. To nam je valjda svima zajednicki interes.

ODGOVORITE
Name

blbl

14.10.2013 14:51

Ovi amerikanci su neki zajebani tipovi.Jasno su dali na znanje nasem dragom predsedniku da nije pozeljn u USA.Jadnik zbog toga nije mogao otici na otvaranje vec se uhvatio "lopate" na akciji da barem tako pokusa jos kojeg naivnog glasaca pridobiti. Vidjeli ste samo one snimke sa radne akcije.Telohranitelji,obezbedjenje,kamere... i sve to da se snimi kako nam dragi predsednik ubacuje dvije-tri lopare vec istresene zemlje u tacke.prevazisli smo i s.koreju. Bijeda i zalost do bola!

ODGOVORITE
Name

Velibor Zvornik

14.10.2013 17:44

Prestavnistva su dobra stvar. Naravno da to iziskuje odredjene troskove. Politika SDS je, omalovazavanje svega sto radi SNSD...E sada, pitanje je ko tu radi, koliko je on sposoban da predstavi nasu republiku u pravom svetlu u svetu! Imamo zakone, imamo volju i radnu snagu. To su neki od uslova da se pokusamo ekonomski oporaviti. Problem je naci prave investitore... I NARAVNO, mora se mjenjati politika trenutne vlasti, prema investitorima. Ti ljudi ne dozvoljavaju da ih neko ucjenjuje ili reketira.

ODGOVORITE
Name

Nije svejedno

14.10.2013 17:05

Po prisutnim vidi se čija su predstavništva. Neka Dodik objasni građanima RS i Srbije šta će Tadić na otvaranju. A zna se da je ovo Predstavništvo rađeno za Kesića koji lobira za Dodika a ne RS.

ODGOVORITE
Name

dule

14.10.2013 16:32

Vidim naša premijerka obilazi crkve po Americi i veli ona obići će i porodice naših ljudi u Americi, da vidi kako žive. Vjerovatno čula za krizu u Americi pa hoće da im uruči po jednu jednokratnu pomoć od po 50km. Samo malo strpljenja, premijerka će sve obići biće za svakoga ponijela je sve subvencije za poljoprivredu u 2013, pa valjda neće zafaliti.

ODGOVORITE
Name

Милан

14.10.2013 17:45

Представништва су добра ствар.Довољно је да се вијори застава и да нас виде да постојимо. Уразумите се ако је могуће. Додик се побеђује на изборима.

ODGOVORITE
Name

Car

14.10.2013 17:38

Predstavnistvo SNSD-a, ali gube dogodine to svako zna. Lobira Kesić za Mileta

ODGOVORITE
Name

Goga

14.10.2013 19:20

Ta predstavnistva su jedan od boljih nacina za pravdanje za izvlacenje i za pranje novca. Jer realno gledajuci nikakve opravdane i prave koristi nema, osim za promociju Dodika i njegovog SNSD-a.

ODGOVORITE
Name

RS kaze...

14.10.2013 18:25

Dobra stvar su ta predstavnistva, za pranje para i za odlaske u kupovinu poklona zeni, ljubavnici, komsijama, o drzavnom novcu...Evo ovi Dodikovi neka mi samo kaze za jedan primjer, koji pokazuje da je od svih tih predstavnistava dovelo jednog stranca da ulozi 1000 evra u RS...ako date primjer, ja glasam za Milu....

ODGOVORITE
Name

Doko

15.10.2013 06:41

Ako SDS ovo kaze onda se nema sta diskutovati. Njima nista nije dobro jer dugo nisu na vlasti.

ODGOVORITE
Name

Arkona

14.10.2013 14:33

Mislim da je pogresan put lobiranja kako ekonomije tako i politike jer tamo bolje znaju situaciju kod nas nego mi. Vise je put ka malverzacijama i pokusaja prodaje prirodnih resursa. Zapečećeni smo u svim pitanjima kao ne pozeljni, Sejdic i Finci dovoljan dokaz. Bacanje prasine narodu su sva desavanja od rata na ovamo.

ODGOVORITE
Name

Mića

15.10.2013 07:41

Predstavnišva su dobra stvar i žalosno je to da se Republika Srpska toga sjetila 21 godinu poslije svog nastanka, to je znak da smo u kontinuitetu vodili nazadnu politiku predvođenu SDS-om i SNSD-om. Ovde više nije stvar Obrad Kesić ni Milorad Dodik, ovde je stvar o tome da smo napokon uradili dobru političku stvar. Otići će Mile, doći će neko drugi, otići će i Kesić ali Republika Srpska i to predstavnišvo će ostati. Pa ljudi moji, Kosovo, tačnije šiptarski estamblišment je 50 godina gradio predstavništva i plaćao lobiste. Ekonomska predstavništva, konzulati, ambasade, nemaju opravdanost tu se gubi, ali na nacionalno-patriotskom planu može mnogo da se dobije. I manite se više Dodika hoće li ili neće dobiti sljedeće izbore, sasvim je svejedno ko bio na vlasti njemu će biti dobro, a narod ko j**e narod.

ODGOVORITE
Name

mmmmmm

14.10.2013 20:29

Najlakse je samo napadati nekoga i necije ideje a sami ne cinite nista da bi stanje bilo bolje .

ODGOVORITE
Name

Sale

15.10.2013 07:50

Stvarno ste postali smijesni sa stalnim napadima na Dodika. Covjek ce na kraju pomisliti da ste placeni od stranaca.

ODGOVORITE
Name

Nikola

14.10.2013 20:02

Ovo je lobiranje za Dodika i SNSD odnosno najbolji nacin za pranje novca. Cist lopovluk i marifetluk koji ima za cilj raskucavanje i ovo malo srpskih dobara.

ODGOVORITE
Name

nevesinjac

14.10.2013 20:40

Opet je SDS dokazao da je konzervativna stranka.

ODGOVORITE
Name

lobiranje

14.10.2013 16:08

Nama lobiranje i ne treba. Lobira onaj koji ima proizvod da proda, mi ga nemamo. Ko ima novac da kupuje, mi ga nemamo. Lobira onaj koji ima strateški cilj, koji bi ostvario sa svojim državama prijateljima, mi ni to nemamo. Pa šta mi imamo onda. Mi imamo SNSD, da nas pravi budalama. Evo Izrael lobiranjem u Izraelu doveli smo celih 8 turista iz Izraela u Republiku Srpsku za godinu dana, a Federacija bez lobiranja 2000. Jedino bi možda lobiranjem mogli zamolit Vučića za dolazak, ali pod uslovom da ne ponese Dodiku poziv, pošto mu je pola prijatelja - poslovni biznis SNSD prijatelja u zatvoru, pod istragom u Srbiji. Nama Dodik reče da su to naši investitori, dođu, uzmu firmu, uzmu podsticaj i isplate tim novcem firmu, onda firmu prodaju i odu sa čistom zaradom, a nas na Birou sve više.

ODGOVORITE
Name

Nemanja

16.10.2013 12:54

Ne, ne, ovo zaista ne treba napadati, i treba podrzati. Lobiranje i te kako treba raditi, i ta predstavnistva su jedan od zlatnih primjera aktuelne vlasti. Neka ih srusi neko na sledecim izborima, predstavnistva ostaju, jel tako? Nije bitno ko ih je otvorio, bitno je da su dobra za RS, koliko god da se novca trosi. Uvijek se kralo i krasce se, ali od tog lobiranja tamo mozda nesto pozitivno i izadje, bolje da nas vide nego ne. Sama recenica "zastava RS se vijori u Vasingtonu" je realno pobjeda, a opozicija to ne treba da kritikuje, nego da u slucaju pobjede nastavi u tom pravcu. To nam je valjda svima zajednicki interes.

ODGOVORITE
Name

blbl

14.10.2013 14:51

Ovi amerikanci su neki zajebani tipovi.Jasno su dali na znanje nasem dragom predsedniku da nije pozeljn u USA.Jadnik zbog toga nije mogao otici na otvaranje vec se uhvatio "lopate" na akciji da barem tako pokusa jos kojeg naivnog glasaca pridobiti. Vidjeli ste samo one snimke sa radne akcije.Telohranitelji,obezbedjenje,kamere... i sve to da se snimi kako nam dragi predsednik ubacuje dvije-tri lopare vec istresene zemlje u tacke.prevazisli smo i s.koreju. Bijeda i zalost do bola!

ODGOVORITE
Name

Velibor Zvornik

14.10.2013 17:44

Prestavnistva su dobra stvar. Naravno da to iziskuje odredjene troskove. Politika SDS je, omalovazavanje svega sto radi SNSD...E sada, pitanje je ko tu radi, koliko je on sposoban da predstavi nasu republiku u pravom svetlu u svetu! Imamo zakone, imamo volju i radnu snagu. To su neki od uslova da se pokusamo ekonomski oporaviti. Problem je naci prave investitore... I NARAVNO, mora se mjenjati politika trenutne vlasti, prema investitorima. Ti ljudi ne dozvoljavaju da ih neko ucjenjuje ili reketira.

ODGOVORITE
Name

Nije svejedno

14.10.2013 17:05

Po prisutnim vidi se čija su predstavništva. Neka Dodik objasni građanima RS i Srbije šta će Tadić na otvaranju. A zna se da je ovo Predstavništvo rađeno za Kesića koji lobira za Dodika a ne RS.

ODGOVORITE
Name

dule

14.10.2013 16:32

Vidim naša premijerka obilazi crkve po Americi i veli ona obići će i porodice naših ljudi u Americi, da vidi kako žive. Vjerovatno čula za krizu u Americi pa hoće da im uruči po jednu jednokratnu pomoć od po 50km. Samo malo strpljenja, premijerka će sve obići biće za svakoga ponijela je sve subvencije za poljoprivredu u 2013, pa valjda neće zafaliti.

ODGOVORITE
Name

Милан

14.10.2013 17:45

Представништва су добра ствар.Довољно је да се вијори застава и да нас виде да постојимо. Уразумите се ако је могуће. Додик се побеђује на изборима.

ODGOVORITE
Name

Car

14.10.2013 17:38

Predstavnistvo SNSD-a, ali gube dogodine to svako zna. Lobira Kesić za Mileta

ODGOVORITE
Name

Goga

14.10.2013 19:20

Ta predstavnistva su jedan od boljih nacina za pravdanje za izvlacenje i za pranje novca. Jer realno gledajuci nikakve opravdane i prave koristi nema, osim za promociju Dodika i njegovog SNSD-a.

ODGOVORITE
Name

RS kaze...

14.10.2013 18:25

Dobra stvar su ta predstavnistva, za pranje para i za odlaske u kupovinu poklona zeni, ljubavnici, komsijama, o drzavnom novcu...Evo ovi Dodikovi neka mi samo kaze za jedan primjer, koji pokazuje da je od svih tih predstavnistava dovelo jednog stranca da ulozi 1000 evra u RS...ako date primjer, ja glasam za Milu....

ODGOVORITE
Name

Doko

15.10.2013 06:41

Ako SDS ovo kaze onda se nema sta diskutovati. Njima nista nije dobro jer dugo nisu na vlasti.

ODGOVORITE
Name

Arkona

14.10.2013 14:33

Mislim da je pogresan put lobiranja kako ekonomije tako i politike jer tamo bolje znaju situaciju kod nas nego mi. Vise je put ka malverzacijama i pokusaja prodaje prirodnih resursa. Zapečećeni smo u svim pitanjima kao ne pozeljni, Sejdic i Finci dovoljan dokaz. Bacanje prasine narodu su sva desavanja od rata na ovamo.

ODGOVORITE
Name

Mića

15.10.2013 07:41

Predstavnišva su dobra stvar i žalosno je to da se Republika Srpska toga sjetila 21 godinu poslije svog nastanka, to je znak da smo u kontinuitetu vodili nazadnu politiku predvođenu SDS-om i SNSD-om. Ovde više nije stvar Obrad Kesić ni Milorad Dodik, ovde je stvar o tome da smo napokon uradili dobru političku stvar. Otići će Mile, doći će neko drugi, otići će i Kesić ali Republika Srpska i to predstavnišvo će ostati. Pa ljudi moji, Kosovo, tačnije šiptarski estamblišment je 50 godina gradio predstavništva i plaćao lobiste. Ekonomska predstavništva, konzulati, ambasade, nemaju opravdanost tu se gubi, ali na nacionalno-patriotskom planu može mnogo da se dobije. I manite se više Dodika hoće li ili neće dobiti sljedeće izbore, sasvim je svejedno ko bio na vlasti njemu će biti dobro, a narod ko j**e narod.

ODGOVORITE
Name

mmmmmm

14.10.2013 20:29

Najlakse je samo napadati nekoga i necije ideje a sami ne cinite nista da bi stanje bilo bolje .

ODGOVORITE
Name

Sale

15.10.2013 07:50

Stvarno ste postali smijesni sa stalnim napadima na Dodika. Covjek ce na kraju pomisliti da ste placeni od stranaca.

ODGOVORITE
Name

Nikola

14.10.2013 20:02

Ovo je lobiranje za Dodika i SNSD odnosno najbolji nacin za pranje novca. Cist lopovluk i marifetluk koji ima za cilj raskucavanje i ovo malo srpskih dobara.

ODGOVORITE
Name

nevesinjac

14.10.2013 20:40

Opet je SDS dokazao da je konzervativna stranka.

ODGOVORITE
Name

lobiranje

14.10.2013 16:08

Nama lobiranje i ne treba. Lobira onaj koji ima proizvod da proda, mi ga nemamo. Ko ima novac da kupuje, mi ga nemamo. Lobira onaj koji ima strateški cilj, koji bi ostvario sa svojim državama prijateljima, mi ni to nemamo. Pa šta mi imamo onda. Mi imamo SNSD, da nas pravi budalama. Evo Izrael lobiranjem u Izraelu doveli smo celih 8 turista iz Izraela u Republiku Srpsku za godinu dana, a Federacija bez lobiranja 2000. Jedino bi možda lobiranjem mogli zamolit Vučića za dolazak, ali pod uslovom da ne ponese Dodiku poziv, pošto mu je pola prijatelja - poslovni biznis SNSD prijatelja u zatvoru, pod istragom u Srbiji. Nama Dodik reče da su to naši investitori, dođu, uzmu firmu, uzmu podsticaj i isplate tim novcem firmu, onda firmu prodaju i odu sa čistom zaradom, a nas na Birou sve više.

ODGOVORITE
Name

Nemanja

16.10.2013 12:54

Ne, ne, ovo zaista ne treba napadati, i treba podrzati. Lobiranje i te kako treba raditi, i ta predstavnistva su jedan od zlatnih primjera aktuelne vlasti. Neka ih srusi neko na sledecim izborima, predstavnistva ostaju, jel tako? Nije bitno ko ih je otvorio, bitno je da su dobra za RS, koliko god da se novca trosi. Uvijek se kralo i krasce se, ali od tog lobiranja tamo mozda nesto pozitivno i izadje, bolje da nas vide nego ne. Sama recenica "zastava RS se vijori u Vasingtonu" je realno pobjeda, a opozicija to ne treba da kritikuje, nego da u slucaju pobjede nastavi u tom pravcu. To nam je valjda svima zajednicki interes.

ODGOVORITE
Name

blbl

14.10.2013 14:51

Ovi amerikanci su neki zajebani tipovi.Jasno su dali na znanje nasem dragom predsedniku da nije pozeljn u USA.Jadnik zbog toga nije mogao otici na otvaranje vec se uhvatio "lopate" na akciji da barem tako pokusa jos kojeg naivnog glasaca pridobiti. Vidjeli ste samo one snimke sa radne akcije.Telohranitelji,obezbedjenje,kamere... i sve to da se snimi kako nam dragi predsednik ubacuje dvije-tri lopare vec istresene zemlje u tacke.prevazisli smo i s.koreju. Bijeda i zalost do bola!

ODGOVORITE
Name

Velibor Zvornik

14.10.2013 17:44

Prestavnistva su dobra stvar. Naravno da to iziskuje odredjene troskove. Politika SDS je, omalovazavanje svega sto radi SNSD...E sada, pitanje je ko tu radi, koliko je on sposoban da predstavi nasu republiku u pravom svetlu u svetu! Imamo zakone, imamo volju i radnu snagu. To su neki od uslova da se pokusamo ekonomski oporaviti. Problem je naci prave investitore... I NARAVNO, mora se mjenjati politika trenutne vlasti, prema investitorima. Ti ljudi ne dozvoljavaju da ih neko ucjenjuje ili reketira.

ODGOVORITE
Name

Nije svejedno

14.10.2013 17:05

Po prisutnim vidi se čija su predstavništva. Neka Dodik objasni građanima RS i Srbije šta će Tadić na otvaranju. A zna se da je ovo Predstavništvo rađeno za Kesića koji lobira za Dodika a ne RS.

ODGOVORITE
Name

dule

14.10.2013 16:32

Vidim naša premijerka obilazi crkve po Americi i veli ona obići će i porodice naših ljudi u Americi, da vidi kako žive. Vjerovatno čula za krizu u Americi pa hoće da im uruči po jednu jednokratnu pomoć od po 50km. Samo malo strpljenja, premijerka će sve obići biće za svakoga ponijela je sve subvencije za poljoprivredu u 2013, pa valjda neće zafaliti.

ODGOVORITE
Name

Милан

14.10.2013 17:45

Представништва су добра ствар.Довољно је да се вијори застава и да нас виде да постојимо. Уразумите се ако је могуће. Додик се побеђује на изборима.

ODGOVORITE
Name

Car

14.10.2013 17:38

Predstavnistvo SNSD-a, ali gube dogodine to svako zna. Lobira Kesić za Mileta

ODGOVORITE
Name

Goga

14.10.2013 19:20

Ta predstavnistva su jedan od boljih nacina za pravdanje za izvlacenje i za pranje novca. Jer realno gledajuci nikakve opravdane i prave koristi nema, osim za promociju Dodika i njegovog SNSD-a.

ODGOVORITE
Name

RS kaze...

14.10.2013 18:25

Dobra stvar su ta predstavnistva, za pranje para i za odlaske u kupovinu poklona zeni, ljubavnici, komsijama, o drzavnom novcu...Evo ovi Dodikovi neka mi samo kaze za jedan primjer, koji pokazuje da je od svih tih predstavnistava dovelo jednog stranca da ulozi 1000 evra u RS...ako date primjer, ja glasam za Milu....

ODGOVORITE
Name

Doko

15.10.2013 06:41

Ako SDS ovo kaze onda se nema sta diskutovati. Njima nista nije dobro jer dugo nisu na vlasti.

ODGOVORITE
Name

Arkona

14.10.2013 14:33

Mislim da je pogresan put lobiranja kako ekonomije tako i politike jer tamo bolje znaju situaciju kod nas nego mi. Vise je put ka malverzacijama i pokusaja prodaje prirodnih resursa. Zapečećeni smo u svim pitanjima kao ne pozeljni, Sejdic i Finci dovoljan dokaz. Bacanje prasine narodu su sva desavanja od rata na ovamo.

ODGOVORITE
Name

Mića

15.10.2013 07:41

Predstavnišva su dobra stvar i žalosno je to da se Republika Srpska toga sjetila 21 godinu poslije svog nastanka, to je znak da smo u kontinuitetu vodili nazadnu politiku predvođenu SDS-om i SNSD-om. Ovde više nije stvar Obrad Kesić ni Milorad Dodik, ovde je stvar o tome da smo napokon uradili dobru političku stvar. Otići će Mile, doći će neko drugi, otići će i Kesić ali Republika Srpska i to predstavnišvo će ostati. Pa ljudi moji, Kosovo, tačnije šiptarski estamblišment je 50 godina gradio predstavništva i plaćao lobiste. Ekonomska predstavništva, konzulati, ambasade, nemaju opravdanost tu se gubi, ali na nacionalno-patriotskom planu može mnogo da se dobije. I manite se više Dodika hoće li ili neće dobiti sljedeće izbore, sasvim je svejedno ko bio na vlasti njemu će biti dobro, a narod ko j**e narod.

ODGOVORITE
Name

mmmmmm

14.10.2013 20:29

Najlakse je samo napadati nekoga i necije ideje a sami ne cinite nista da bi stanje bilo bolje .

ODGOVORITE
Name

Sale

15.10.2013 07:50

Stvarno ste postali smijesni sa stalnim napadima na Dodika. Covjek ce na kraju pomisliti da ste placeni od stranaca.

ODGOVORITE
Name

Nikola

14.10.2013 20:02

Ovo je lobiranje za Dodika i SNSD odnosno najbolji nacin za pranje novca. Cist lopovluk i marifetluk koji ima za cilj raskucavanje i ovo malo srpskih dobara.

ODGOVORITE
Name

nevesinjac

14.10.2013 20:40

Opet je SDS dokazao da je konzervativna stranka.

ODGOVORITE
Name

lobiranje

14.10.2013 16:08

Nama lobiranje i ne treba. Lobira onaj koji ima proizvod da proda, mi ga nemamo. Ko ima novac da kupuje, mi ga nemamo. Lobira onaj koji ima strateški cilj, koji bi ostvario sa svojim državama prijateljima, mi ni to nemamo. Pa šta mi imamo onda. Mi imamo SNSD, da nas pravi budalama. Evo Izrael lobiranjem u Izraelu doveli smo celih 8 turista iz Izraela u Republiku Srpsku za godinu dana, a Federacija bez lobiranja 2000. Jedino bi možda lobiranjem mogli zamolit Vučića za dolazak, ali pod uslovom da ne ponese Dodiku poziv, pošto mu je pola prijatelja - poslovni biznis SNSD prijatelja u zatvoru, pod istragom u Srbiji. Nama Dodik reče da su to naši investitori, dođu, uzmu firmu, uzmu podsticaj i isplate tim novcem firmu, onda firmu prodaju i odu sa čistom zaradom, a nas na Birou sve više.

ODGOVORITE