Biljana Simeunović: Ne slažem se sa saopštenjem VSTS

- To saopštenje smo dobili mejlom, i ja kao i svi uposleni, iako sam ja potpredsjednica VSTV-a. Dobili smo od press-službe saopštenje da se izjasnimo da li se slažemo sa takvim saopštenjem, i ja da vam kažem, jasno i glasno, ja se ne slažem!

Bosna i Hercegovina 25.11.2022 | 19:03
Biljana Simeunović: Ne slažem se sa saopštenjem VSTS

Ovo saopštenje Visokog sudskog i tužilačkog vijeća (VSTV) nije moje i ja se ne slažem s njim!

Kazala je ovo za "Dnevni avaz" Biljana Simeunović, potpredsjednica VSTV-a, komentirajući reakciju VSTV-a u kojem se traži da se prestane sa napadima na sudiju Branka Perića, koji je juče oslobodio optužene u slučaju "Dženan Memić". 

- To saopštenje smo dobili mejlom, i ja kao i svi uposleni, iako sam ja potpredsjednica VSTV-a. Dobili smo od press-službe saopštenje da se izjasnimo da li se slažemo sa takvim saopštenjem, i ja da vam kažem, jasno i glasno, ja se ne slažem! Ja sam samo vidjela ojađeni svijet ispred zgrade Suda BiH, ljude koji plaču, koji su ogorčeni - kazala je Simeunović za "Avaz". 

Kakva god da je odluka, kaže Simeunović, postoji drugostepeni postupak.

- Ali ljudi imaju pravo da budu nezadovoljni, taj slučaj nije riješen! Ne znamo mi više ko je kriv, ovaj ili onaj, i koja služba i gdje je pogriješila, ali činjenica je da država nije uradila ono što je trebala da uradi, da nađe ubicu ili onog ko nije uspio da ga nađe. Zato ovo današnje saopštenje VSTV-a je saopštenje koje nije moje i nisam sigurna da su se svi članovi Vijeća složili s tim. Ja reagujem, ima sigurno i drugih kolega koji se ne slažu sa takvim saopštenjem - ističe Simeunović.

Kaže da je činjenica da nepravda u slučaju "Dženan Memić" postoji.

- Nasilno je prekinut njegov život, mladića nema. To se nije otkrilo, a za to pravosuđe mora preuzeti odgovornost, kao i policijske agencije. Država je u kompletu sa pravosuđem i agencijama za provođenje zakona negdje pogriješila - naglasila je potpredsjednica VSTV-a.

Rekao im je "ne gubite nadu", mislim šta to znači?

Na kraju je komentirala i ponašanje sudije Branka Perića.

- Ne može se onako sudija obraćati strankama, da ne kažem da i on ima odgovornost. Vidjela sam sudijino obraćanje strankama, ne mogu sad reći da li se on njima izvinjava. Rekao im je "ne gubite nadu", mislim šta to znači? Šta će, hodat okolo i kopat? To je strašno - zaključila je Biljana Simeunović, potpredsjednica VSTV-a u izjavi za "Dnevni avaz". 

(BN Foto: Dnevni avaz) 

Komentari / 49

Ostavite komentar
Name

xy

25.11.2022 18:17

Kako je moguće da je gospođa Simeunović odjednom protiv nekog od kolega, a decenijama je dio VST-a, tog trulog pravosudnog tijela, u kome , tako pravdoljubiva, samo avanzuje ? Možda jer je kadar PDP-a? Ili ?

ODGOVORITE
Name

Lazar

25.11.2022 19:52

Nije tačno, ona je svoj stav i ranije javno iznosila

Name

Re xy

25.11.2022 21:22

Gospodine, da su svi kao gospođa Simeunović, ova država bi bila dobro mjesto za život.

Name

Re Lazar

25.11.2022 21:29

Kada je iznosila? Kada se birala za tužiteljicu? Nedavno? Ili je još nekada?

Name

Laki

26.11.2022 05:49

Xy kakav crni kadar pdp zena samo iznosi svoje misljenje i ujedno postavlja neka pitanja na koja treba dati odgovor.Budi sretan ako nemas slicnih problema kao porodice Memic iDragicevic da trazis pravdu od ovakvog nakaradnog sistema ....Zbog ovakvih sudskih odluka ovo drustvo je osudjeno na propast .

Name

Veteran 92

25.11.2022 18:18

Tako je gospođo, ali jedna lasta ne čini proljeće.

ODGOVORITE
Name

Nena

26.11.2022 07:22

Bolje pročitaj tekst možda promijeniš mišljenje

Name

Građanin

25.11.2022 18:18

Svaka čast ipak ima savjesnih i poštenih sudija !

ODGOVORITE
Name

Re,građanin

26.11.2022 04:07

Pratimo,koje će osvete i pritisci uslijediti na gospođu Simeunović,ako do sada niste shvatili u kakvoj "državi",živimo.Žalosno,ali istinito...Ako ima još časnih sudija,neka dignu svoj glas,protiv skandalozne odluke,koju je donio sudija bez morala i časti.Takve gmizavce,poput Šerića,treba izolovati od ljudskog roda!!!

Name

Re

26.11.2022 07:02

Ima sigurno,u svakom pozivu ima ljudi i neljudi,ali je ovih prvih sve manje,a ovih drugih....Zinilo d.pe skoro svakom,čast izuzecima uvijek.

Name

Arsa

25.11.2022 18:19

Konačno neko pošten u toj instituciji VSTV-a da se javi ako ih ima još trebaju se izjasniti

ODGOVORITE
Name

Bravo

25.11.2022 18:20

Svaka cast gospodjo

ODGOVORITE
Name

Laktasi

25.11.2022 18:21

Ova jadna drzava je uzas gdje svako moze da ti ubije djete pa nikom nista.Sta jos treba da se desi narodu da progleda da se digne i zbaci ovo zlo sto nas satire decenijama.?

ODGOVORITE
Name

Panjik

25.11.2022 18:24

Nicija do zore pa nece ni vasa nezaboravite da nas ceka sudija nad sudijama i jedan veliki i pravedni sud tu moramo svi polozit racune.

ODGOVORITE
Name

Yy

25.11.2022 18:28

Svaka cast gospodjo. Najbolje ste pojasnili slucaj Memic! Muriz 7 godina ganja pravdu sam protiv citavog korumpiranog sistema i ludi peric mu kaze da ne odustaje!

ODGOVORITE
Name

Re

25.11.2022 22:33

Peric nije lud nego nisu imali kvalitetnu optuznicu kojom bi bez razumne sumnje mogli da donesu presudu. Kako osuditi ljude a niste sigurni da su krivi?

Name

Banjaluka

25.11.2022 18:35

Svaka Vam čast gosodjo Simeunovic. Ovako se ponaša osoba koja ima morala, časti, obraza, znanja i koja je svojim znanjem došla na taj polozaj i niko ne može da je ucjenjuje. Bog čuva hrabre.

ODGOVORITE
Name

Valter

26.11.2022 06:29

ŠTA SE DRUGO MOGLO OČEKIVATI OD PERIĆA? ONAJ I KO JE IMAO BILO KAKAV PREDMET TO JE MORAO ZNATI! ZATO GĐO POTPREDSJEDNICE I VI STE MORALI TO ZNATI! JA SE PITAM DA LI TAJ PERIĆ MOŽE, UOPŠTE, VRŠITI MISAONU KONTROLU NAD ONIM ŠTO PIŠE I GOVORI?

Name

Re

26.11.2022 07:07

U ovom vremenu oni koji imaju morala,časti i obraza su "najgori",malo ko ih voli i svi bi da ih zaobiđu jer znaju da kod takvih nema "rupa".Tvrdim da su pošteni ljudi danas najugroženiji u svojim okolinama.Da mogu kako progutali bi ih mnogi.

Name

Nena

27.11.2022 05:43

Za gospođu, Biljanu to je riješena stvar, presudi kako ti se servira.

Name

Država APSURDA!

25.11.2022 18:37

Najveći APSURD je to što su i Biljana i Branko u pravu! Ne može čovjek da osudi nekog bez valjanih dokaza a opet da pored svih činjenica i dokaza da su svi muljali i niko nije presuđen e to je tek APSURD! Nestanak našeg baksuznog naroda je neminovnost i pitanje je ne stoljeća već decenija kada ćemo nestati!

ODGOVORITE
Name

BRAVO

25.11.2022 18:39

Sve naj naj bolje u životu ponosnom clanu VSTV Biljani Simeunovic Sve sto je rekla govorila je pravno moralno čisto i ISKRENO!

ODGOVORITE
Name

ЖИКАЖ

25.11.2022 19:07

Много ме је изненадио судија Перић. После толико година да заврши онако срамном пресудом. Није ми јасно да и Брано може тако нешто да уради. То је жалосно.

ODGOVORITE
Name

Budimir

25.11.2022 19:58

Da li sudija može da donese presudu ako nema dokaza Sudija ne prikuplja dokaze već donosi odluku na osnovu prikupljenih dokaza Inače nisam fan Perića Činjenice a ne sumnje i insinuacije optužuju Presuda mora biti pravedna i za optužene a to podrazumjeva nije dokazano da su okrivljeni van svake razumne sumnje učinili to djelo Da li je mladić ubijen mora se dokazati

Name

Re

25.11.2022 22:02

Izvini a zasto je Branko kriv. Sud sudi na osnovu dokaza a ne suza roditelja. Istraga I tuzilastvo nisu uradili svoj dio posla.Licno mislim da je Branko profesionalno radio. Pozdrav.

Name

N

25.11.2022 22:34

Presudu je donijelo VIJEĆE kojim je presjedavao sudija Perić i koji je pročitao presudu. Kad tužilaštvo podastre neoborive dokaze, vijeću preostaje samo da donese osuđujuću presudu.

Name

djuro

25.11.2022 19:09

boze sacuvaj i pogledaj ovaj napaceni narod.

ODGOVORITE
Name

Tatar

25.11.2022 19:59

Svako ko ima 2%pameti ne može se složiti sa ovim

Name

Goga

25.11.2022 19:17

Divna Biljana , uvek u pravu i casna i postena zena

ODGOVORITE
Name

Prijedorcanin M.

25.11.2022 21:27

Očigledno zatajili tužilac i policija.

Name

Re

25.11.2022 22:00

Pa lijepo je cuti da ima i poštenih i časnih sudija u BiH. Naravno to je izuzetak, kakvo nam je pravosudje. Zar se ne stidite tužioci, sudije, pravnici, narod u BiH je željan pravde? Da ste vi radili kako treba, ne bi cijela BiH bila zarobljena kriminalom i korupcijom, a vladajuće političke partije ne bi bile organizovane grupe mafijaša. Sram vas bilo, svi zajedno ste istrebljivači naroda u BiH!

Name

Mrgud

25.11.2022 19:29

Svaka vam cast gospodjo ovakve kadrove trebamo u pravosudnim institucijama a sljama se rijesit koji sramote pravosudje a takvih je 90 posto sto gledaju koliko ce para dobiti u kferti nama stoje izvrsni oostupci po 10 godina a kobejg su hitni vidi se da zaostaje pravosudje za zapadom 50 godina

ODGOVORITE
Name

Obican covjek

25.11.2022 20:14

Bravo gospodjo Simeunovic,lijepo je saznati da u pravosudju postoje posteni i nepotkupljivi ljudi,Posteni narod je uz Vas i vase izlaganje,za razliku gospdin peric je sebe postavio u centar smetljista i neljudskosti,popljuvao je sebe i svoju profesiju, Pavda za porodicu Memic i Dragicevic

ODGOVORITE
Name

Nena

26.11.2022 07:17

Nije važno šta se priča već kako se radi, više mi liči na cimanje stolica bez nekog efekta.

Name

Pravda

25.11.2022 20:31

Koliko tužilaštvo sudu ponudi dokaza toliko pravde.Očigledno da nisu ponudili nista I na osnovu cega da ih sud osudi.Tako da je sudija u pravu.

ODGOVORITE
Name

1+1

26.11.2022 11:12

Po stilu, a stil je sam čovjek, može se zaključiti da ste i Vi sudija. Pa zar Perić nije mogao zatražiti dodatne dokaze? Činjenica da je mladić ubijen, ukazije na činjenicu da takvih dokaza mora biti! Valjda bi to tebalo biti jasno i Periću!

Name

Robin Hud

25.11.2022 20:47

Policija, OSA, SIPA, Tužilaštva, Sudovi, svaka institucija radi, bolje reći ne radi, bez ikakve odgovornosti. VSTV je davno postao tijelo koje služi samo sebi. Kako ste osmislili izbor sudija i tužilaca, treba vam dati Nobelovu nagradu za bezobrazluk! Ako se ne provodi zakon, slijedi zakon ulice! Gospodo pravnici, inspektori, policajci, šta ćete ostaviti vašoj djeci?

ODGOVORITE
Name

Ilija cvorovic

25.11.2022 22:16

Najzalosnije u svemu ovome je sto se u samom procesu sudjenja traze greske u vodjenju postupka da bi se optuzeni oslobodili,a ne trazi se ko je ubio tog mladica.I,na zalost,tako je kad su iću pitanju ostali krupni slucajevi.Samo se trazi greska u vodjenju postupka,i predmet pada na sudu.Uzas...

ODGOVORITE
Name

Huta

25.11.2022 22:28

"Država je u kompletu sa pravosuđem i agencijama za provođenje zakona negdje pogriješila", kaže gospođa Simeunović. Da, slažem se. Država je pogriješila što u pravosuđu i agencijama za provođenje zakona postavlja nemoralne, korumpirane i nestručne osobe kakva je i sama. Kritikuje instituciju u kojoj je na vrlo, vrlo visokom položaju te time u tolikoj mjeri i kreira njen rad. Ne možeš biti u septičkoj jami, a da ne smrdiš.

ODGOVORITE
Name

x

26.11.2022 06:43

O tome sam i napisao komentar, ali narod koji , bez iole mozga , već decenijama glasa za svoje tlačitelje, pada na "prvu loptu" i oduševljava se Biljaninom izjavom. U pravosuđu je već odavno sve korumpirano i ne možeš biti dio te kaljuge, ako drugačije misliš, nego fino odeš, recimo u advokaturu i napraviš otklon od te kriminalne organizacije. Već odavno strane diplomate, mediji i nevladin sektor ukazuju na sve korumpirane sfere ovog društva, pa i na pravosuđe,tako da iznenadno "prosvjetljenje" imenovane, meni ama baš ništa ne znači.

Name

Sydney

26.11.2022 05:26

Nije vam valjao Milan pa ste na sve moguce nacine uspjeli da ga smijenite i dovedete svog halila na celo tuzilastva Dad vam odjednom nevalja ni halil i jedino da srecu pokusate naci sa novim ljubimcom nekim sacirijem Mozete imenovat i svoje svastike surake punce punice svekrve kao milicevic sto imenova svog surjaka ali bez dokaza ne mozete nikog osudit

ODGOVORITE
Name

Ilija cvorovic

26.11.2022 07:15

Ajde druze ne lupetaj,vec pogledaj istini u oci.I Milan i ovi poslije njega,sve su to papci koji se prodaju za pare,to svi znamo.Ovde je nebitno ko je i kako se zove sudija,jer se samo traze greske u vodjenju postupka, i zbog tih gresaka se pocinioci oslobadjaju.To je najlaksi nacin da oslobodis optuzene,jer su i branioci svjesni i znaju da su oni pocinili ta djela,ali se hvataju sitnica(poput one da li je stavljeno veliko slovo na pocetku recenice) u vodjenju postupka,i na osnovu toga oslobadjaju pocinioce.Tuga od drzave i zakona...

Name

Prijedorcanin M.

26.11.2022 07:34

Sidney.očigledni botovčina.aj i ti potkivaj magaricu...

Name

Doboj

26.11.2022 05:35

ZIVA I ZDRAVA BILA.

ODGOVORITE
Name

re xy

26.11.2022 06:18

Nemojte ovog nazivati gospodinom jer crvenosektaši nemaju nikakve veze sa gospodom.Po glupavom komentaru možda je ona član PDPa vidi se da je crvenosektaš.

ODGOVORITE
Name

re laki

26.11.2022 07:16

Da li zaista mislite da se u pravosuđe može ući bez članske knjižice ? Ne budite smiješni.

ODGOVORITE
Name

Re

26.11.2022 08:01

Naravno, Ovaj tekst je zato i napisan, da ovi naivni vjeruju u bajke. Hajmo optužnice dotične, da vidimo procente kako su prošle, pa onda da je hvalimo.

Name

Petar

26.11.2022 09:20

Čestitam gospođi Simeunović ali žalim što među sudijama nema više tako časnih sudija.

ODGOVORITE
Name

Re Petar

26.11.2022 11:40

Ovakvi ko ova Simeunovicka su najopasniji. Al vidim prica joj prolazi kod nekih.