Zabrinjava broj preminulih u Republici Srpskoj

Epidemiološka situacija u Republici Srpskoj i dalje je nepovoljna što, kako objašnjavaju epidemiolozi, potvrđuje visok broj pozitivnih na korona virus, dok je broj preminulih na dnevnom nivou i dalje dvocifren.

Republika Srpska 20.12.2020 | 10:15
Zabrinjava broj preminulih u Republici Srpskoj

Naglašavaju da ne možemo da budemo zadovoljni ni brojem ljudi koji, zbog komplikacija njihovog zdravstvenog stanja, moraju na bolničko liječenje.

Na respiratoru dnevno imamo oko 70 ljudi, što je 6,7 odsto u odnosu na ukupan broj hospitalizovanih.

Posebno je zabrinjavajuće to što svaki drugi pacijent zahtijeva neki vid respiratorne podrške.

Međutim, ono što bar donekle ohrabruje, jeste da proteklih dana uglavnom imamo više oporavljenih od korone nego zaraženih ili je broj onih koji su se oporavili tek nešto niži od broja novopotvrđenih slučajeva SARS-CoV-2.

Primjera radi, juče je korona virus potvrđen kod 204 osobe u Srpskoj, a u odnosu na dan ranije oporavio se 371 oboljeli.

Prema podacima Instituta za javno zdravstvo RS, od početka epidemije do juče u Srpskoj je registrovano 35.008 pozitivnih na SARS-CoV-2, a oporavilo se 20.755 ljudi.

Ono što i dalje zabrinjava, jeste što već više od dva i po mjeseca dnevno imamo dvocifren broj preminulih dnevno.

Juče je od posljedica kovida u RS preminulo 28 ljudi, a ova opaka bolest do sada je odnijela 1.546 života.

"U novijoj istoriji nikada nismo imali neku respiratornu infekciju koja je odnijela ovoliko života. Virus korona se ne može mjeriti ni sa jednom drugom respiratornom infekcijom. Zato molimo one koji i dalje govore da kovid nije ništa gori od drugih respiratornih infekcija ili gripa, da pogledaju ove cifre. Da shvate da je korona drugačiji i opasniji virus i da će nam trebati još dosta vremena da se izborimo sa njim", upozorava epidemiolog u IJZ Jela Aćimović.

(Srpskainfo)

Komentari / 57

Ostavite komentar
Name

Ja

20.12.2020 09:33

Mnogo je vise zarazeni nego sto brojevi pokazuju.Nemaju testova

ODGOVORITE
Name

Re

20.12.2020 11:24

Moju suprugu nisu testirali, a ja bio pozitivan. Nije imala mnogo simptoma osim gubitka mirisa.

Name

Re re

20.12.2020 13:25

Miris se gubi i zbog upale sinusa, uvijek je tako bilo, samo mi to nismo primjećivali.

Name

Doboj

20.12.2020 20:31

35000 je oko 50% stanovnistva u RS. Znaci stekli smo imunitet krda. Raduje me ta cinjenica, da ne bude da smo za dzabe goveda i ovce.

Name

2021

20.12.2020 09:41

Jesu li pojedini roditelji digli dreku da djeca treba da idu u skolu jer navodno korona ne postoji? Eto vam sad se suocavajte sa posljedicama.

ODGOVORITE
Name

Andric

20.12.2020 11:37

Re 2021:ne izvrci cinjenice.Niko nije rekao da trebaju ici zato sto korona ne postoji,nego smo rekli da trebaju ici jer je gripe uvijek bilo i bice je,i uvijek se desavalo da poneko izostane iz skole.Znaci,poenta je,korone ima pa ima,ali sve treba da se odvija normalno,ili zakljucaj sve dok korona ne prodje,ali bukvalno sve.S obzirom da ne mozes do tad zakljucati sve,nisi trebao zakljucavati ni dva mjeseca na pocetku,samo si napravio ekonomsku katastrofu u RS,jer samo je lud mogao da pomisli da ce time nesto postici.Sad,kad imamo deset puta veci broj oboljelih,a ne zakljucavaju nas,vidi se da je to bila greska,ali se ne vidi da je neko snosio odgovornost za te greske.I sve to na jednu stranu,ali ne mogu da shvatim da postoji neko kao ti,a ima takvih jos koliko hoces,koji i dalje podrzavaju odluke kriznih stabova,to je ono sto meni nikako ne ide u glavu.Sta jos treba da se desi,pa da vam te isprane mozgove razbistri...

Name

Hm

20.12.2020 16:31

Djeca ne sire plandemiju jer nemaju receptore za istu, a ludaci im stavljaju maske zbog kojih nemaju dovoljno kiseonika.

Name

Realno

20.12.2020 09:57

Ministar treba da podnese ostavku jer nije u mogucnosti da organizuje rad na pregledu pozitivnih ljudi koji borave kod kuce dok se pluca potpuno ne upale, a kasnije vec bude kasno.

ODGOVORITE
Name

Re

20.12.2020 11:03

Tacno tako. Ja sam bio pozitivan i jedva preživio. Pocelo je sa blagom temperaturom i kad sam otišao na UKC ustanovili su upalu pluća i uradili test koji je pokazao da imam virus ali su me vratili kuci i rekli da nastavim piti terapiju koju sam pio na svoju ruku po preporuci kolege doktora. Nakon 7 dana meni je temperatura bila preko 39 i nisam spavao nocima. Opet sam otišao na UkC i ustanovili su na CT da imam tezu upalu pluća i opet me vratili kuci pod izgovorom da ima tezih slučajeva. Nakon dva dana sam završio u bolnici na terapiji kisikom i infuzijama. Nakon 7 dana sam izašao zahvaljujući doktorima i osoblju infektivne klinike koji su sampioni. Umjesto da se na pocetku odmah reaguje ceka se do kraja kad moraš imati srecu da prezivis.

Name

Re re

20.12.2020 12:09

Zar ovo nije dokaz,da sekta leci samo odabrane.

Name

borac

20.12.2020 09:58

Ma pusti brojke nego baja nam u karantinu nedaj boze da se sta njemu desi ode RS.

ODGOVORITE
Name

Vanzemaljka Petgemrežić

20.12.2020 10:02

Opterećen zdravstveni sistem. Vlast nije davala građanima dobar primjer. Bilo je previše dezinformacija. Neki ljudi bukvalno ne znaju kako da nose masku. Ako nije čista, bolje je i ne nositi (dira se rukama iznutra, nosi po džepovima, skine se i stavi 5 puta u sat vremena.....). Neki ljudi se zaraze na poslu (ljekari, trgovci,zanatlije),jer neki od njihovih klijenata neće da ih zaštite noseći masku, a oni neće da ih opomenu, jer čuvaju klijente.... Zatvaranje bi bilo jedino moguće rješenje, samo kada bi to bilo rješenje, ali nije, jer broj oboljelih skoči čim se mjere ublaže, to je najobičniji gubitak vremena. Za stanje u bolnicama, teško da neko može da se krivi. Ako su kreveti puni, puni su. Svačiji život je jednako važan, svako ima pravo na liječenje. Kad je zaraza, ispada ono, ko je prvi došao, ili kod koga je teže. Normalno da će smrtnost biti velika kad se i hosputalizuju tek oni što ne mogu sami da dišu, jer je puno zaraženih. Dok neko sa temperaturom leži kući i stanje mu se pogoršava, u bolnici je onaj što disati ne može, naravno da ima "prednost". Zato su mjere borbe protiv epidemije državno pitanje. Jeste rak opasniji, ali se prevenira na druge načine, a ovo ovako (maska, kontakti, distanca). Pa ne mogu to biti mjere protiv raka, kad se protiv njega drugačije bori.

ODGOVORITE
Name

Re

20.12.2020 10:52

A kako je onsa ukupan broj umrlih manji nego raninih godina.???????

Name

Posmatrač

20.12.2020 11:24

Slažem se. Sve je tačno. Vlast je trebala biti strožija u provođenju mjera i više informisati stanovništvo kako se ponašati. Ima puno više pozitivnih nego što je zvaničan broj, jer se mnogi ne testiraju koji imaju lakše simptome.

Name

Dule

20.12.2020 10:04

To je zbog toga sto testirate samo teske slucajeve, srednji,laksi, se i ne registruju! A onda naravno da je broj za bolnicu veliki. Da se testiraju svi sa simptomima i kontakti taj broj bi bio procentualno znatno manji. Ali nismo svi VIP da se testiramo na prvi simptom ili sto smo kontakt.

ODGOVORITE
Name

Re

20.12.2020 10:53

Testiranje je besmisleno i lažno.

Name

Dijagnoza

20.12.2020 10:06

Nikakvo čudo s obzirom kako se poštuju epidemiološke mjere, čudo je da nije zaraženo kompletno stanovnuštvo a nije usključeno da će ubrzo i biti

ODGOVORITE
Name

Skeptik

20.12.2020 11:00

Mjere se poštuju kao nikada, narod nosi ove glupe maske, stari sjede kući, kafane rade do 22h...I šta hoćeš više???? Narod je sluđen i upropašten od medijske hajke ali i od ovakvih morona kao što si ti koji proturaju tezu da je narod kriv što je nagrebusio. Narod bi po tebi još trebao da se izvini vlastima i struci. Kao u Balkanskom špijunu kad Ilija Čvorovic kaže prebijenom podstanaru: IZVINI SE MOM BRATU ĐURI ŠTO TE TUKAO.

Name

Andric

20.12.2020 11:39

Re dijagnoza:mislis ne postuju se politicke mjere???Epidemioloske su nesto drugo,nemaju veze sa trenutnim mjerama...

Name

Re Andric i Skeptik

20.12.2020 15:37

Do kada planirate vas dvojica da silujete komentatore sa svojom samo vama vidljivom pamecu i znanjem? Besramnici ljudi umiru, neciji clanovi porodica, bliske osobe, a vi koristite te vijesti da se nadmecete u pametovanju, zar vas nije stid. Psihologija govori da je odsustvo empatije i saosjecanja glavna odlika psihopata. Sta i kome vi dokazujete? Mjere se ne postuju dovoljno i nisu adekvatne slazem se, neke su i kontradiktorne slazem se, drzava je ekonomski na koljenima jer je losim vodjenjem upropastena i nema pripremljene planove i stratefije za ovakve situacije, a jos manje sredstva i kadar da ih provodi i kada bi ih imali, zdravstvo je bilo smijesno i prije pandemije, a sada je na dobrom putu da se potpuno urusi ako vec i nije. Narod je prepusten sam sebi, vecina shvata da mu je jedini spas maksimalan oprez i izbjegavanje kontakata jer i sam vidi kakav tretman moze dobiti od ovog komicnog zdravstvenog sistema, manjina je neodgovorna i zaslijepljena teorijama zavjere, bas zbog te manjine je opasno siriti neprovjerene teorije zavjere i unositi zbrku u i onako sludjeni narod jer takvi time ne ugrozavaju samo sebe nego mogu ugroziti i one koji se ponasaju u skladu sa situacijom. Prekinite vise baljezgati o obdukcijama i dovoditi ljude u zabludu, boce prilike kada ova posast prodje da se razmotre i sporne stvari, sada je bitno sacuvati narod, suzdrzite se od komentara koji tome ne doprinose, mnogi su izgubili clanove porodica i najmilije treba imati sluha i za pojas zataknuti kako kaze nas narod!

Name

Hahaha

20.12.2020 16:34

Ovaj dijagnoza je zreo za ludaru. Takvi kao ti su prave ovce sto bleje i mekecu u prilog novom svjetskom poretku i plandemiji koju prave isti koji prave vakcine.

Name

Andric

20.12.2020 17:20

Za re andric i skeptik:pa i sam kazes da mjere nisu adekvatne,da su kontradiktorne,da je zdravstvo na koljenima,da smo lose vodjeni od strane drzavnih vlasti,itd...pa sta nas dvojica trubimo ovde svih ovih mjeseci,nego bas to isto.Ali i trubimo da zbog svega toga neko treba da odgovara,neko treba,tj.trebao je na pocetku da razradi strategiju za novonastalu situaciju,a ti uporno trazis krivce,isto kao i oni,u narodu.Rjesavanje problema uvijek treba da ide kauzalno(uzrocno),pa tek onda posljedicno.Ja sam takav po prirodi,uvijek trazim problem tamo gdje je u korijenu nastao,a ne tamo gdje se reflektovao.Ziv ti nama bio...

Name

Skeptik

20.12.2020 18:01

Andricu, nemoj se svađati sa budalama. Ima ona narodna, kada narod vidi da se svađaju pametan i budala, ljudi ne znaju ko je pametan a ko budala.

Name

Deni

20.12.2020 10:08

Situacija je porazna. Svaka suprotna tvrdnja je lazna i zlonamjerna. Sve dok Burle, Seranic, Stevandic i Djajic rukovode, nema nista od rjesenja. Nevjerovatno je sta sve mogu uraditi ovom narodu bez odgovornosti i posljedica.

ODGOVORITE
Name

11903

20.12.2020 16:04

Sjetimo se da je u pocetku pandemije republicki stab za borbu protiv ovog planetarnog problema bio sastevljen od 5 osoba. 1 dr i 4 neznalice. Neka mi neko objasni kakve veze sa ovom problematikom imaju Pejina unuka strucnjak za Engleski jezik, Milorad mesar i politicar, Sinisa Karan pravnik i Radovan strucnjak za teretni saobracaj? Da je srece trebalo je to tijelo od 5 clanova pored ministra da cine jos 2 ljekara, 1 oficir ABHO dekontaminator i premijer kao pridruzeni clan timu. Ovako sve je se pitalo Milorada, sad gdjesmo tu smo.

Name

As

20.12.2020 10:10

Dali su statističari sigurni da ljudi u RS umiru od korone virusa tj.da je korona glavni razlog NA ŽALOST ljudi umiru od gladi bjede i neimaštine koja prouzrokuje između ostalog i zarazu i prenos virusa korone brže se širi ako stanovništvo živi u teškim socijalnim uslovima!

ODGOVORITE
Name

Moler

20.12.2020 10:56

Lično sam poznavao ljude koji su dobro situirani,a umrli su kako je saopsteno od posljedica korone virusa,maltene svakodnevno se objavi da je umro neko ko nije u kategoriji socijalnih slučajeva,ljudi umiru iz svih slojeva drustva

Name

Re As

20.12.2020 13:52

Ja nasim statisticarima vjerujem koliko i politicarima, ni malo. Ali u Italiji recimo, podaci pokazuju da od drugog svjetskog rata nikada nije umrlo toliko ljudi kao ove godine. Tada je bio rat kljucni uzrok, sad se moze zakljuciti da je krivac kovid 19... Situacija jeste teska i ozbiljna, sta god mi htjeli da mislimo.

Name

d

20.12.2020 10:16

Ovo je pitanje za smrtnost ne doktorima koji lječe nego Ministru zdravstva i Higijenskom zavodu RS da uporede sa komšijama, sve, način lječenja, testiranja, prijema u bolnice itd i da preduprede stanje. Samo ne treba političiti ili još gore da ne smiju javno reći. Bolje je da ćute ako iznose lažne podatke.

ODGOVORITE
Name

Re

20.12.2020 11:07

Najveći problem su porodicni doktori jer kad cuju da imas temperaturu nema teorije da dodjes do njih i do uputnice. Ko uspije taj prezivi.

Name

Skeptik

20.12.2020 10:18

Treba objavitiUKUPAN broj umrlih za ovu godinu i uporediti sa prošlim godinama. U Hrvatskoj, zaključno sa oktobrom, ukupan broj umrlih je najmanji za poslednjih 5 godina. Istovremeno, broj umrlih od drugih bolesti je drastično smanjen, i taj broj odgovara broju umrlih od tzv korone. Pogledati intervju od pre par dana sa hrvatskom doktoricom... https://youtu.be/q0vHFuifEgo

ODGOVORITE
Name

Re Skeptik

20.12.2020 10:29

Paranoik, dosadan si postao. Jedan doktor kaže nešto i odmah je u pravu, dok drugih stotinu kažu skroz suprotno, i oni su u nekoj zavjeri. Svaka tvoja teza nema elementarne logike.

Name

Andric

20.12.2020 11:45

Za re skeptik:pa jedini koji ovde iznosi dokumentovane stvari je skeptik.Niko od vas ne moze da ga demantuje crno na bijelo,vec samo nesto okolisate.To sto jedan doktor kaze ovako,a stotinu kaze onako,pa razmisli zasto je to tako.Zasto je Nestorovic napustio krizni stab.Pa ima nesto vrijednije od para,neko ne da svoj obraz ni za sta na svijetu,tako ga je odgojilo.Tih stotinu ide niz dlaku,nece da se suprotstave,a obavi razgovor pojedinacno sa svakim od njih,pa ces cuti njihovo misljenje,pa ces,gle cuda,vidjeti da se poklapa sa onim jednim doktorom.Nevjerovatno koliko si plitak...

Name

Re Andrić

20.12.2020 12:10

Argumenti, dokazi i činjenice kod Skeptika? Slatko se nasmijah. To ti je vic dana. Čovjek ima ozbiljnih problema, a i ti očito čim ga podržavaš. Tebi je argument što jedan kaže i to je istina, a stotinu su neki plaćenici, idu niz dlaku itd. I naravno, ogromna većina stručnjaka laže. Čuješ li ti samog sebe? I eto, vidiš, znam nekoliko doktora i med. radnika sa UKC-a, i svi oni mi kažu da je ovo ozbiljna stvar. Ali, po tvojoj izopačenoj logici, treba vjerovati tebi i Skeptiku, a ne ogromnoj većini struke, bar njima 99%.

Name

Re re andrić

20.12.2020 13:30

Skeptik je izneo zvaničnu hrvatsku statistiku prema kojoj je broj umrlih u HR za prvih 10 mjeseci najmanji u poslednjih 5 godina. A koje ti argumente nudiš, majke ti?????

Name

Andric

20.12.2020 13:41

Za re andric:znam i ja nekoliko doktora sa UKC i kazu isto da je opasna stvar,a znam to i sam.Jesam li ikad rekao da nije,evo uzmi sve moje komentare pa ces vidjeti da nikad nisam sporio postojanje korone.Ali...opet izbjegavate odgovore,kao svih tih 99 posto doktora koje spominjes.Skeptik jasno pita:objavite broj umrlih u prethodnim godinama i uporedite ga sa ovom godinom?Sta je problem,sto ne objave,evo ti prvi odgovori na to pitanje,iskljucivo to,skeptik to pita.I ja te to pitam,samo crno na bijelo,nista okolo...

Name

Tadivoje

20.12.2020 16:00

Skeptik je u pravu,a ovi supljoglaci sto po svoje misljenje idu na TV,novine i portale dobiju ga gotovog zapakovanog. Naravno da je sve globalna laz PlanDemisko Gebelsovih razmjera je Main Kampf Adolfa Hitlera zivimo.

Name

Hm

20.12.2020 16:38

Ljudi uopste nema saglasnosti da li je ovo virus ili trovanje bojnim otrovima vezano za slucajeve koji imaju teske slike vezano za upale pluca i tromboze....tako da se zna...

Name

PLANdemija

20.12.2020 10:20

Ponoviću, iznenada je u saopštenjima izbačen dio BIO JE BOLESTAN OD VIŠE UDRUŽENIH BOLESTI. Pametnom dosta...

ODGOVORITE
Name

Opušteno

20.12.2020 10:50

A ti si taj pametni

Name

Re PLANdemija

20.12.2020 10:53

Svaki tvoj komentar je isti ili gotovo isti, sliče jedan drugom kao jaje jajetu. I svaki je toliko plitak, besmislen, nedorečen, površan, iracionalan, izvan zdravorazumskog razmišljanja, bez argumenata... Jednostavno, bujica besmisla i ničega. Vrtiš nekoliko šupljih fraza i rečenica ukrug, i tako do iznemoglosti. Jedino ti skidam kapu na upornosti. Tu si baš dobar.

Name

PLANdemija

20.12.2020 11:01

Opušteno, ti očigledno nisi...

Name

Re

20.12.2020 13:51

Po reakciji,postigao sam cilj

Name

A ko su oni

20.12.2020 16:29

Za Re Ama brate gdje nadje tih 99 postooo.Uh trebamo se svi testirat kako ovi predlazu .Nikad nisam rekao da je Korona laz ali zasto da se testiram?E onda molim testove za sve bolesti.Pa da mi ti testovi kazu koju bolest imam.Mozda sam neku bolest i prelezao a nisam znao da je imam.Ne zelim nikome zlo i bolest.Niti nagovaram nekoga na bilo sta.Ali pogledajte dobri moji sta je sve Struka izjavila od pocetka Korone pa sve do sad a i Predsjednici.Ostrije mjere?A za sta?Kakve mjere kad se oni sami ne pridrzavaju.A ovi sto kazu da se narod ne zna ponasat ajjaj znate li vi?Pa tako brate Re de malo vise informacija ,postoji osim drzavne tv i drugi izvori......samo okolo okolo ajjjjaj

Name

304

20.12.2020 10:31

Zašto sport kafe karakaj,radi svako veče do zore,po 150,200 ljudi bude u lokalu,za njega nema ogranicenja,Sinisa mijatovic suvlasnik prointera,malo mu milione sto uzima,pa hice i sve kafice da zatvori unzvorniku,on jedini radi dokad hoce,a zalosno je sto i policija tu sjedi posle 22h,e moja bjedo kome dajete glasove.

ODGOVORITE
Name

Andric

20.12.2020 11:48

35.000 registrovanih kiji su imali koronu,20.000 se oporavilo,1.500 umrlo.To znaci da trenutno ima oko 13.000 zarazenih virusom korona.Da se neko nije zaebao u racunici.Laz,laz i samo laz...

ODGOVORITE
Name

Banja Luka

20.12.2020 12:12

Pa naravno da je laž... osim za one ispranih mozgova...

Name

Re Andrić

20.12.2020 12:26

Ajde reci ko je natrpao infektivne klinike sa pacijentima? Ko su ti ljudi, postoje li oni ili su izmišljeni? Zbog čega su oni tu? Iz kog razloga su tu? Svuda se otvaraju nove covid bolnice, prave improvizovane i pune se čime, nepostojećim pacijentima? Evo u BL, stara hirurgija, otvorena i puni se zbog čega? Ko su ti ljudi na respiratorima, kiseoniku? U Beogradu, sve bolnice pune, sajam, Arena... moraju pacijente slati u druge gradove. Koga to premiještaju? Imaginarne pacijente, zar ne? Da ti ne spominjem hiljade i hiljade primjera širom svijeta. Ali, džaba je tebi govoriti, ti si i gluv i slijep. A imaš i uši i oči. Upao si u opsesivno, paranoično stanje i povratka ti nema.

Name

Andric

20.12.2020 13:03

Za re andric:opet ti okolo.Ako zelis neku polemiku,prvo procitaj moj komentar pa odgovori na moje pitanje.Da ti otvorim oci,ja sam samo iznio ono sto je rekla Jela,a ti odgovori je li trenutno imamo oko 13.000 zarazenih?

Name

Za Andrica

20.12.2020 13:35

Pusti Jelu i njene brojke. Tu svako može napraviti grešku. Ja ti govorim o faktima koji za tebe ne postoje, izmišljeni su. Dakle, ljudi od ovoga umiru. Ja ih znam bar 10 (između 35-50 god.), i koji od obične gripe sigurno ne bi umrli. Starije i bolesnije, da i ne pominjem. Kad se dešavalo da zbog običnog gripa bolnički kapaciteti budu na ivici pucanja? Nikada. Govorim ti o prenatrpanim bolnicama, novim bolnicama koje su zbog ovoga pravljene, improvizovane bolnice itd. Govorim ti o ljudima na kiseoniku, respiratorima. Ako ne postoji virus, onda su to lažne bolnice i lažni pacijenti. Je li to tvoj stav? Ovdje se jedino može polemisati o tome je li ovo previše medijski napumpano, i tu se mogu jedino složiti da jeste. Ali imati razmišljanje da nešto ne postoji, a očito postoji, nije vrijedno komentara.

Name

Andric

20.12.2020 15:04

Ra za andrica:vrati se na sve moje komentare i nadji bar jedan gdje sam rekao da korona ne postoji.Mjesas lonce i poklopce,ja samo govorim o cinjenicama,crno na bijelo,nikakve teorije zavjere,kojekakve gluposti,samo cinjenice...

Name

Re Andric

20.12.2020 17:17

Koje cinjenice? To da su nam u ministastvu zdravstva i u Institutu za javno zdravlje postavljeni poltroni koji pojma ni o cemu nemaju i da sve sto rade sfusere, pa ni najobicniju statistiku ne znaju da vode, da ne znaju sabrati i oduzeti par brojeva, da mozda i friziraju podatke jer u ovoj pisuriji od drzave ne lostoje ni obrazovani i posteni novinari da preispitaju sve te njihove objave i podatke i postave im pitanja, nego se bave politikanstvom i nenormalnim prpucavanjima oko vlasti dok nam ljudi umiru po kucama nepregledani i sto do tremtmana u zdravstvenim istanovama mogu doci samo kad im je potreban kiseonik, sto ne postoji ni u opoziciji niko da postavi pitanje, sta rade ti ljudi u vlasti da sacuvaju ovaj napaceni narod, kakvu strategiju imaju za izlazak iz teske situacije, da predloze neki plan, pogledaju pozitivne prakse iz svijeta, kad i kako misle obezbijediti vakcine bar za najugrozenije stare i radnike u zdravstvu, umjesto da se bave ikonama i stupidnim izjavama i postupcima ovih satrapa na vlasti i nadaju se da ce im tesko stanje doprinijeti da im vlast padne u krilo kao zrela kruska, pa da i oni nastave po starom sa svojim nestrucnim kadrovima. Jel' na te cinjenice mislis? Pa to vidi svako ko ima nesto u glavi. Pitanje je kako ti sa svojim komentarima doprinosis da se situacija popravi? Pa nikakako, unosis ovdje neke sporedne stvari postavljas pitanja o obdukcijama, o broju umrlih, statistikama, komparacijama sa proslim godinama, predstavljas neke jednostrane prikaze i tumacenja podataka zeleci dokazati nesto sto ne postoji u stvarnosti da situacija nije lose, dok u stvarnosti vec sada svako, ali ama bas svako od nas zna nekoga ko je preminuo od ove posasti, a da realno nije bio bolestan prije niti preterane starosti, a da se nista ne radi da se situacija popravi, sprijeci sirenje virusa, poboljsa tretman zarazenih, nabavi vakcina, a ne da se ceka da sve prodje samo od sebe. Sta ti u stvari hoces i dokazujes?

Name

Andric

20.12.2020 18:46

Za re andric u 18:17:nista ja tebe ne kapiram.Prvo kazes da ovo sto ja govorim zna svako ko ima malo mozga u glavi,a koliko ovde po komentarima vidis i sam,malo ih je koji dijele moje misljenje.A onda pitas sta ja hocu i sta dokazujem-pa upravo ovo sto sam naveo u prethodnoj recenici...

Name

Crkva Bosanska

20.12.2020 12:45

Jelo ne kupaju molim te toliko. Nego šta bi sa običnim gripom i oboli li iko od njega?

ODGOVORITE
Name

Šta Reći

20.12.2020 12:55

Loša hrana, loša voda, zagađen vazduh, konstantan stres koji traje 30 godina, siromaštvo, medicinska zaštita nikakva, Ne treba nikakva korona.

ODGOVORITE
Name

USA

20.12.2020 13:41

Kakvi smo i bog ce nas kazniti.Gde je Ikonas nema ga nigde.

ODGOVORITE
Name

Hm

20.12.2020 16:29

Ne morate je citirati....culi smo je....nek i ona pogleda proslogodisnje cifre i nek utvrdi ima li razlike. Osim toga i ne znaju sa cim nas Nato zaprasuje, razblazeni sarin i ricin nisu virusi....

ODGOVORITE