Dodik ne može nikog zaplašiti blefovima

Predsjedavajući Predsjedništva BiH Željko Komšić smatra da Milorad Dodik ne može nikog zaplašiti blefovima.

Bosna i Hercegovina 30.08.2019 | 10:30
Dodik ne može nikog zaplašiti blefovima
Komentarišući Dodikovu najavu da će ako ne bude formiran Savjet ministara povuči saglasnost RS na formiranje OS, UIO..., Komšić kaže: - Ma šta može učiniti a da mu se ne odbije od glavu, pitam vas ja?

"Iako djeluje nervozno, Dodik nije lud. Ne može nikoga zaplašiti blefovima. To je pročitano. Sva ta galama završiti će kao inicijativa za formiranje rezervnog sastava policije RS, dakle u kanalu. Istina, to je posljedica naše reakcije. Nisam suguran kako bi završilo da se nismo odlučno tome suprotstavili. Nema više povijanja kičme. Dodiku bi bilo bolje da se privede redu i zakonitosti. Ne možete bacati balvan na put samo zato što vam se zakoni i odluke institucija države ne sviđaju. Vrijeme balvan revolucija je prošlo, iako mogu razumijeti da još uvijek postoji ta psihologija u takvoj politici.2, kazao je Komšić.

On kaže da Dodikovi ciljevi nisu realni, tako da ni, kako kaže, njegove prijetnje nisu realne, što naravno ne znači da u određenom smislu nisu opasne jer truju ukupnu društvenu atmosferu.

"Međutim, nisu realne na dva nivoa. Prvo; institucije koje pominje, formirane su uz saglasnost tri parlamenta (entitetski i državni parlament). Da bi bile rasformirane mora postojati saglasnoat svih tih parlamenata u BiH, a ona naravno ne postoji niti će za to ikad postojati. Dakle, kao što nisu formirane jednostrano, ne mogu jednostrano biti ni rasformirane. Zna to i kolega Dodik. Drugo; Dodik je time, iako nema mogućnost, izrazio spremnost da za račun svojih i interesa Rusije, izvrši udar na egzistenciju hiljada građana RS, vojnika, sudija i brojnih drugih državnih radnika", kazao je Komšić u intervjuu Oslobođenju.

Dodaje da to neće dozvoliti i da mu je stalo do tih ljudi i do njihove egzistencije.

"Uopšte mi sada nije bitno koliko me doživljavaju svojim, ja njih doživljavam kao naše građane i želim im svako dobro. Nemam poput Dodika želju da ih u ime nečeg izvedem na livadu i ostavim bez hljeba. Štaviše protiv toga ću se boriti, i mislim da to ljudi razumiju, kaže Komšić.

Kaže da je njegov stav kada je riječ o Godišnjem nacionalnom programu svima poznat.

- Ne želim ga više ni ponavljati, jer kada beskrajno ponavljate postajete neuvjerljivi, kao Dodik. Ipak, samo zbog političkih malodušnika koji cijelu ovu utakmicu posmatraju sa tribina, pri čemu nije jasno koga zapravo podržavaju, ponoviću još jednom. Bez ANP-a nema mandatara, kaže Komšić.

On je govorio i o ponašanju HDZ-a BiH po ovom pitanju, ali i tvrdnjama te stranke da su oni zapravo jedini pravi zagovornici evroatlanskih integracija.

- Njihovo ponašanje je; "drži vodu dok Amerikanci odu". Vidjeli ste da su nakon što su se Amerikanci oglasili izdržali čak 48 sati da ne drže stranu SNSD-u i Rusiji, pa su zatim opet nastavili po starom. No, Amerika nije ćorava mačka. Na ovom pitanju se ne može tako biti rezervisano, kao što je HDZ. Takoreći oni su ti zagovornici NATO-a ni manje ni više nego koliko je živ Varšavski pakt. Žalosno je što je to tako, ali je tako. Međutim, to nije ništa novo. Kada smo mi govorili da drže stranu Rusiji, prošle godine, ili čak možda i dalje u prošlost, nas se kritikovalo, govorilo nam se da nešto spinujemo, da je to u funkciji predizborne kampanje, ali sadašnjost i stvarnost nas nisu demantovale, nego potvrdile, kaže Komšić za Oslobođenje.

(BN)

Komentari / 124

Ostavite komentar
Name

Srbin

30.08.2019 08:34

Ja sam Srbin i nije mi bas drago sto je to tako,al bilo je vrijeme da ovaj narod vidi da je Rudonja klasicna seoska varalica.Zbog njegovih odluka o natu prije i sada nama prijeti izolacija.Ne.kazem da znam stanje pametno ali ovo hocu necu sa nato je cikanje bespotrebno,ako si 09 godine teko da hoces sta sada serinja

ODGOVORITE
Name

re srbin

30.08.2019 09:23

Ti srbina nisi ni vidio.

Name

Bošnjak

30.08.2019 10:11

Rudonja i okolo njega su potpisali ulazak BiH a samim tim i enititeta RS, u NATO. Radmanović i Špirić su onomad u svoje vrijeme, kad je jedan bio predsjednik Vijeća ministara a drugi predsjednik predsjedništva BiH, PONIZNO MOLILI, za prijem u NATO. Jeste li vi ljudi ludi ili volite da vas neko laže. SNSD je potpisnik svih zakona i odluka koje BiH vode ka NATO paktu. Sad se Rudonja predomislio i bajgi naljutio. Alo Rudonja, postoje zakoni za koje si ti glasao. Zakon je na snazi dok ga drugi ne zamjeni ili promjeni. MORA SE POŠTOVATI. Najskraja ovom Rudonji se moralo stati na put. Željko Komšić ga je** ko' sansku kozu. Toliko su ga ponizili i obezvrijedili da se ponaša ko nekakvo derište koje je mati ostavila usr**og na smetlištu. Uništiše ga ovi gore u Sarajevu. Pokazali su mu da njegov seoski način vođenja politike na HOOOO RUK nigdje nije dospio. Tek sada se vidi koliki je gospodin i političar u pravom smislu te riječi MLADEN IVANIĆ. Rudonja mu nije ni do koljena. Rudonja nije za ništa drugo do pjesama ojkača po Manjači. On je jedan obični ser***.

Name

Grga

30.08.2019 10:12

Komšić je budući predsjednik svih građana BiH kao što je Tito nekad bio Jugoslavije

Name

srbo

30.08.2019 10:28

ako si ti Srbin ...ja sam Ruski Car.

Name

re

30.08.2019 10:59

Komšiću se nema šta prigovoriti, vrlo pragmatičan i odmjeren u izjavama. On zaslužuje titulu predsjenika BiH. Na njega napadaju samo stranački botovi a nigdje nikakvog dokaza ili dokumenta, taj čovjek nikada nije niti jednu jedinu ružnu riječ izgovorio. Željko Komšić je poštovan od većine građana BiH i to sa punim pravom. Baja njemu može odgovoriti samo na najprizemniji način, zakonski, argumentovano ili diplomatski Baja niti zna niti može.

Name

srbin 2

30.08.2019 11:02

Znamo da su ti pradedovi bili Srbi.

Name

Re Grga

30.08.2019 11:13

Nisi tacan al to je tvoj problem

Name

Re grga

30.08.2019 11:29

Ne postoje gradjani tzv beiha, samo gradjani Republike Srpske.koja i ima 1 presjednikamtvoja tzv cirkus beiha nikad nece imat 1

Name

Pravi

30.08.2019 11:30

Pravi sam Srbin,kršten,za razliku od ovog koga ti podržavaš,koji je počeo slaviti slavu,ne kršten,tek prije desetak godina,komunjara obična i bitanga,švercer,prodavač magle koji aj što nije učestvovao u stvaranju otadžbine,za razliku od mene,ranjenika sam,već ni u miru nije mogao jedan grad odbraniti da bi imali kontnuitet teritorije za koju smo krvavili.Gdje je Brčko,jel naše glupi botu?Jel rekao da će uhapsiti radovana i Ratka,jesu li uhapšeni,jel reko da idemo u Nato i potpisao,čak i traćili da se to ubrza,ajde glupani uozbiljite se zarad svoje djece,šverceru vjerujete i ratnom profiteru sa vilom u BGD a ne jednom istinskom biorcu

Name

Domi re srbin

30.08.2019 11:31

Ti nista ne kontas jer ocito imaš komisiji mozak!Ti samo vidiš rudonju! Da nisi zaljublje u njega !

Name

Re

30.08.2019 11:42

Željko i ja i moja porodica smo uz tebe. Samo realna građanska opcija a vjeru vratiti u okvire bogomolja

Name

re Pravi

30.08.2019 12:53

Ma gdje si se ti borio? U Diznilendu?

Name

Igipop

30.08.2019 12:58

Dobro he nama kakvi nas volovi vode i kakava je bagra od naroda. Ovo sto ostane ovdje bice dno dna....

Name

srbin 3

01.09.2019 12:59

Nije bitno kakvi smo ljud bitno je srbovati i razmisljati psihologijom mase tj.stada

Name

Tuzno

30.08.2019 08:35

Moj komsicu ti neunas ni ko si ni koga predstavljas.

ODGOVORITE
Name

re

30.08.2019 09:08

Dobro je da ti znas to je sasvim dovoljno...

Name

Re

30.08.2019 09:10

On je jedini koji predstavlja sviju, normalne ljude gradjanski orijentirane ma da nije nije moj izbor.

Name

za Tuzno@

30.08.2019 09:13

To mozes da govoris u svoje ime jer si niko i nista G Komsic nebi bio tu gdje jest da nema armiju istomisljenika.

Name

Nostradamus

30.08.2019 09:13

Procitaj ponovo sta si napisao pa ako se razumijes sam sa sobom onda nista.

Name

Samo ja

30.08.2019 09:32

Predstavlja on dovoljno nas

Name

guz

30.08.2019 09:33

Koga li ti predstavljas?

Name

Re Tuzno

30.08.2019 09:47

"Ovim se zaklinjem da ću savjesno obavljati datu mi dužnost, poštovati Ustav Bosne i Hercegovine, provoditi Opći okvirni sporazum za mir i njegove anekse u cijelosti, štititi i unapređivati ljudska prava i osnovne slobode, te brinuti o interesima i ravnopravnosti svih naroda i građana." Ovu zakletvu su prilikom preuzimanja dužnosti izgovorili Dodik, Džaferović i Komšić... Sad ti meni reci ko od njih trojice obavlja svoj posao u skladu sa izrečenim... Ko od njih trojice ne zna ni ko je, ni šta mu je posao, ni gdje se nalazi? Meni izgleda da se jedino seoska manga Dodik ne sjeća zakletve ili je možda držao figu u džepu jer je naučio samo da laže i vara...

Name

@TUZNO

30.08.2019 10:06

Izabran je iz reda hrvatskog naroda da zastupa interese, ne samo tog hrvatskog ali interese sva tri naroda i onih neopredjeljenih, ali ti ili si glup da bi to skonto ili si bezobrazan kao i većina tvojih istomišljenika...

Name

Politika i olos

30.08.2019 10:11

Zna on i ko je i koga predstavlja....On je Hrvat koji zastupa muslimanske interese....Pa kad ti radis protiv svog naroda Hrvata. sta tek Srbi da ocekuju od tebe....? ..Uzalud ti je sve RS je vjecna do zadnjeg Srbina..

Name

Re za sve re

30.08.2019 10:24

Pa sta ocekivat od nekog koga ni njegov narod nevoli i koji neda da ih on prestavlja.to je samo dokaz da vi hocete da tudjoj djeci dajete imena.zato ga i volite sto je protiv svojih

Name

Re re

30.08.2019 10:25

Pa jel ti znas koga ovaj prestavlja.dati ja Prestavljs muslimane koji su ga i izabrali.

Name

re Tuzno

30.08.2019 11:02

Ma nemoj mi reći, neka ti znaš, Gospodin Komšić predstavlja one građane koji su mu dali glas kao i mnoge druge koji nisu uopšte glasali.

Name

@Re Tužno

30.08.2019 11:07

Bravo za zakletvu...tzv. "predsatvljanje" je izmišljotina onih koji se boje asimilacije svojih birača u BiH, to je sva filozofija. Asimilacija vodi jačanju države a to je za određeni broj ljudi neprihvatljivo. Jedno je sigurno, oni su svakim danom u sve većoj manjini.

Name

Sey

30.08.2019 11:14

BiH ce prodihati kad ove gnjide poumiru i rasele sto protiv Komsica komentarisu.Covjek se zalaze za sve gradjane u BiH a to ocim gnjidama smeta jer ne zele nikom dobro.

Name

@Re za sve re

30.08.2019 11:17

Njega ne vole samo Rudonjine i Coviceve pristalice,o kakvim ti tupane Hrvatima pricas.

Name

Re re tuzno

30.08.2019 11:32

Pa vi mu i dali.tj muslimani.Srbe nikad taj medjed nece predstavljati, a kako stvari stoje ni hrvate.

Name

RE ,,NACIONALISTI,,

30.08.2019 11:40

VI STO SRBUJETE, I VI VELIKI HRVATI STO KAZETE DA KOMSIC NE ZNA KO JE ,VI RATA NISTE VIDJELI, VI NE ZNATE STA ZLI LJUDI KOJI IGRAJU NA NACIONALNOST NANESU MUKE NORMALNIM LJUDIMA. AKO VAM SE RATUJE RATUJTE, MI STO SMO JEDNOM NASJELI NA ,,NACIONALNE,, INTERESE I RATOVALI VISE NECEMO RATOVATI NI SA KOJIM POSTENIM LJUDIMA DRUGE NACIJE. RADO BI MI SAD RATOVALI SA OVIM SADASNJIM ,,BRANITELJIMA,, KOJI SU BILI DEZERTERI I PROFITERI KAD SE RS STVARALA.

Name

Re Grga

30.08.2019 12:27

Tako je ja sam Srbin i priznao bih Komsica za moga predsjednika, zato sto to zasluzuje

Name

za reGrga

30.08.2019 12:59

Nisi ti Srbina ni vidio. Komsica ne priznaju njegovi Hrvati a ti ga kao priznas. Priznaju ga samo njegovi glasaci koji su za građansku, nedjeljivu, suverenu itd. Meni ne treba nikakva BiH, a ako već moram u njoj biti i prihvatiti je isto tako bi taj tvoj Komsic i građani koji su ga birali trebali prihvatiti RS.

Name

NOVOMATIC ADMIRAL I Austrijska Mafija

30.08.2019 08:38

Zeljko samo Milorada Dodika i Zorana Tegeltiju provjerite za NOVOMATIC ADMIRAL i pranje novca koje rade preko firmi NOVO RS DOO I RSA GAMING DOO kao i njihovu vezu sa STRAHEOM iz Austrije...

ODGOVORITE
Name

Re

30.08.2019 09:55

Te firme koje navodiš Novo RS doo i RSA Gaming doo trebaju da uđu u Lutriju Republike Srpske i opljackaju ovo malo sto je ostalo.

Name

Crni bombarder

30.08.2019 08:50

Ovaj Komšić je rijetko bezobrazan lik. Rame uz rame Dodiku. Obraz im je od istog materijala. Jedan je ratni profiter koji se prozvao zaštitininkom Srba, drugog su izabrali Bošnjaci da predstavlja Hrvate, ali prozivanje Rusije će ga koštati kad tad. Nije to nebitna državica BiH pa da se neki liliputanac s njom sprda.

ODGOVORITE
Name

Re

30.08.2019 09:53

Kao prvo kad spominješ Komšića treba da ustaneš, kao drugo po Ustavu i Zakonu njega su izabrali građani BiH sa pravom glasa u FBiH. Tvojom logikom povezivanja stvari možeš reći da su Dodika izabrali bošnjaci i hrvati jer isti imaju vjerovao ili ne pravo glasa u RS-u. I sigurno je da su glasali i građani koji se tako izjašnjavaju za Dodika... Sva trojica izabranih su se zakleli da će preuzimanjem dužnosti raditi sljedeće: "Ovim se zaklinjem da ću savjesno obavljati datu mi dužnost, poštovati Ustav Bosne i Hercegovine, provoditi Opći okvirni sporazum za mir i njegove anekse u cijelosti, štititi i unapređivati ljudska prava i osnovne slobode, te brinuti o interesima i ravnopravnosti svih naroda i građana." Znači ni jedan, ni drugi ni treći ne treba da predstavljaju jedan narod nego sve narode i sve građane u BiH i da rade isključivo u interesu svih. To što je Dodik pomješao lončiće govori u prilog tome da ne zna ni gdje je došao i da je obični levat i šovinista.

Name

guz

30.08.2019 09:53

Crna Gora je mala drzava pa se sprdala sa Rusijom.

Name

bane

30.08.2019 10:41

komsic prestavlja drzavu

Name

Zoki CRNI BONBARDER

30.08.2019 10:58

Kad toliko rusiju volis,zasto onda tamo i ne zivis jadnice.Babroj tri stvari gdje nam je Rusija valjala,a da nije zestoko iskoristila ovaj Narod.Komsic je tealan Politicar uopste nije bitno koga predstavlja za razliku od Dodika i Covica.Reci mi jednu aferu u kojoj je ucestvovao za razliku od ove dvojice.Pojma ti nemas bi kosi ni stosi;a ni ciji si!

Name

RE Crni bombarder

30.08.2019 11:12

Lažeš kao pas, ako je on bezobrazan ja sam astronaut. On je legalno i legitimno izabran, i za Dodiga su glasali i Bošnjaci i Hrvati, oni na to imaju pravo i nećeš im to pravo nikada oduzeti to da ti je jasno. Što se tiče Rusije, ne zanima me, oko nas je sve NATO i Rusija može "pjevat borbene".

Name

Roki

30.08.2019 11:14

On ne predstavlja nikog ni sam sebe

Name

Re re

30.08.2019 11:36

Prvo tak tvoj komsic da valja bio bi izabran od hrvata, a ne da su mnoge opštine mu uskratile gostoprimstvo.znaci da ste ga vi izabrali, a ne gradjani tzv beiha jer to i ne postoji.nemoj valjati glupisti nauci pojam drzave pa se javi.I komsica kad spomenu meni se povraća.

Name

za re re

30.08.2019 13:01

Ma meni ne da se povraća nego mi se i s...

Name

neverna beba

01.09.2019 07:20

Ovaj Komsic je musliman katolicko-pravoslavne vjere.Ma Boze me sacu... .Neko mu je rekao da tako trebaju i ostali,i on u to sada vjeruje.Ha ha ha.Gradanska Bih ,kako to turbo-utopisticki zvuci,posebno lkada to ovaj Komsic utjeruje.

Name

DUKIĆ

30.08.2019 08:55

Istina je sve što si izgovorio za Dodika ali i ti si brate miš mekinjaš.

ODGOVORITE
Name

Grobar

30.08.2019 12:51

Jest mekinjas, ali je ovo dosta lukavo. Izazivaju Mileta da izadje na tanak led. Ako sad preksi ustav zemlje, onda nek mu je bog u pomoci. On ce pokusati uvuci Parlament RS i cjeli entitet, a tu je i sva pamet. Sad je najvaznije da Mile uvjeri ovu nasu telad kako je on zrtva Sarajevske carsije. Do, sada sa nasom teladi nikad nije imao problema, i ne znam zasto bi sad.

Name

Milogled Bluf

30.08.2019 08:59

Svi ste Vi redom blefovi u sustini.

ODGOVORITE
Name

Blefer

30.08.2019 10:13

Pa ti sa Muslimanima blefiras svoje Hrvate.. Dodji u Siroki brijeg..Grude Ljubuski....ako si predstavnik Hrvatakog naroda

Name

Te blefer

30.08.2019 11:01

Pa u širokom nema Hrvata već samo ustaše

Name

RE Blefer

30.08.2019 11:14

Nikada neće doći, marginalni gradići koji skupa ne čine ni 1% građana BiH. Čuj Grudve i Ljubuški hahhahaha

Name

Re Blefer

30.08.2019 11:16

Dali ti mislis da hrvati samo zive u Ljubuskom iGrudama .Ima Hrvata i u TK Srednjoj bosni krajini itd

Name

Re blefer

30.08.2019 11:21

Pa naravno da tamo nece doci zato sto uz podrsku HDZ sve vrvi od ustasluka,on je druga liga,samo su ustase pristalice HDZ,ostali Hrvati su za umjerene politicare,odnosno poput Komsica.

Name

Činjenice su svima poznate

30.08.2019 11:23

Komšić je obrazovan čovjek, pravnik sa pravom diplomom, kulturan i uljudan, što je ovdje rijetkost. On sagledava našu nezavidnu situaciju sa realne strane, kaže zaista onako kako jeste, naziva stvari pravim imenima. Ukazuje na evidentne greške, kojih smo svi svjesni, ako smo iskreni, bar prema sebi. On može ovako pričati, jer od kada je na političkoj, sceni nije učesnik nikakvih afera, niti teškog državnog kriminala, nema oraha u džepovima, dosljedan je u svojim izjavama. To su značajne reference, da mu se može vjerovati.

Name

Koma

30.08.2019 09:02

A sta to nas interesuje sta kaže jedan takav luzer kao sto je Komsic. Problem nas Stba je u sicarenju. Jeb..državu i narod samo da ja nesto usicarim. E zato i prodajamo svoje vodje, od Lazara do Milorada. Zato imamo to sto imamo, bez Korneta a sutra bez RS, a vi i dalje unistavajte RS samo zato sto mrzite Dodika. On mozda i jeste jedan kr..ali kad se radi o RS onda posaljite ovakve kao sto je Komsic, negdje gdje i treba da budu a ne da nam sole pamet.

ODGOVORITE
Name

Maka set

30.08.2019 10:24

Po pitanju rada za unitarnu BiH Dodig je predvodnik

Name

Re

30.08.2019 10:28

Pa sto ocekivat od velikog Srbomrzca i koji je slijedio alijinu politiku stvaranja islamske bosne i prikljucio se terorističkoj abeiha.nevoli on ni dodika i Rrpubliku Srpsku.

Name

Zoki KOMA

30.08.2019 11:01

Druze,ti sto prije na lijecenje,pojma nemas sta pricas!

Name

Za re

30.08.2019 11:23

Taj srbomrzac kako ti kazes ima veliku podrsku gradjana,ja mislim da je on protivnik samo onima koji su protiv BiH,ima pravo.

Name

re KOMA

30.08.2019 13:18

BRAAAVO!

Name

Srpkinja

30.08.2019 09:03

zao mi je sto je tako ali gdin Komsic pametno zbori zelim da vjerujem da zaista misli na sce gradjane ove jadne drzave. a taj mamlaz od baje neka mu pljuskaju samarcine jos malo pa da ga Tunjice gledaju

ODGOVORITE
Name

Prava Srpkinja

30.08.2019 09:49

Ti nisi ni S od Srpkinje i nemoj da se sprdaš sa Srpkinjama.

Name

re

30.08.2019 11:16

jesam jesam, vk srpkinja, teorija da srpski narod mora biti protiv BiH pada u vodu, ima nas na stotine koji radimo u Sarajevu i niko nam dlaku sa glave nije skinuo, naprotiv, drže nas kao na dlanu vode.

Name

Strah

30.08.2019 09:06

Imam strah da ce nam Dodik svojim (ne)radom dovesti do toga da nam se ukine nasa RS.

ODGOVORITE
Name

Soko

30.08.2019 09:43

Da nije lopina jeste al trenutno je najbolji za odbranu Srpskih interesa da nije njega Komsic i ostali lideri sadasnjih bosnjaka,bi nas srbe vec davno protjeralo u Srbiju.Pa ljudi nemogu da vjerujem da bosnjaci nemogu da razumiju da mi volimo Srbiju.Isto tako bi i oni volili Tursku ili neku drugu islamsku zemlju da je ona preko Drine sto bi bilo i sasvim prirodno.Pa mi srbi necemo u Nato nikada.Jel treba da zaboravimo svu djecu poput male Milice koju su nam pobili.Pa evo zatrovali su i vojnike drugih zemalja.Oni su zlo svijeta.Nek je samo jaka Rusija i Kina da im mogu parirati.Idite vi muslimani u nato ko vam brani imate entitet pa izvolte.

Name

Re

30.08.2019 09:55

Ko ste to vi? RS pripada svim građanima i to tako piše u Ustavu... Nema svojatanja...

Name

Re Strah

30.08.2019 10:15

Kako ne...kako si ti pametan Jel uzmes gumicu i obrises REPUBLIKU SRPSKU...Pa nije Dodik republika...Bilo je i drugih...i svega i svacega al Republika Srpska je vjecna .

Name

Fed

30.08.2019 09:06

Zna on koga predstavlja svakog normalnog covjeka u BIH kome je stalo da mu djeca imaju normalan zivot a vjeruj ima i takvih u BiH a ti sigurno nisu medu njima

ODGOVORITE
Name

Re

30.08.2019 09:51

Možda i nisam normalan ali me ovaj krele sigurno ne predstavlja. Evo priznajem, nisam normalan. :)

Name

Hercegovac

30.08.2019 10:16

Ja bio normalan ili ne ovo smece me nece predstavljati

Name

Fed

30.08.2019 10:31

Ajde medjede on ne prestavlja ni hrvate.prestavlja samo naivne.mene nikad nece predstavljati koji je u ime nakaradne beiha ubijo moj narod.takvi mojoj djeci nece nikad nista obezbeđivati nisu ns to spali.

Name

Hercegovac 2

30.08.2019 11:19

Mene predstavlja sa punim pravom. Veliki pozdrav za predsjednika Komšića. Šta možeš, tako je u demokratiji, većina odlučuje :P

Name

Re Hercegovac

30.08.2019 11:35

Znamo mi da ti u srcu leze samo Pavelici,Budaci,Luburici itd,takvog bi ti predsjednika koji ubija Srbe ko mrave a Komsic je za humane ljude,nije to tvoj svijet,nego vidi bolan sta ima novo u ustaskoj firmi Aluminij",hoce li biti posla?

Name

Revis

30.08.2019 09:08

Jedini pravi istinski BiH politicar koji je iskreni Bosanac i Hercegovac je Zeljko Komsic. Ovi ostali svaki svome toru vuce a to je u ovoj zemlji pogubno za sve. Ja na ovo gledam ovako jer sam djete mjesanog braka i volio bi da nam svima bude poravno.

ODGOVORITE
Name

Jugosloven

30.08.2019 10:01

I ja sam nekada sanjao o Jugoslovenima a onda se probudih kao Srbin. I tebi savjetujem da prestaneš sanjati o Bosancima I Hercegovcima i probudi se već jednom iz toga sna, Nema Jugoslavije-neće biti ni BiH kad tad.

Name

Herc

30.08.2019 10:19

Ako je za tebe pravi za mene nije..a da je mogla BiH da funkcionise takva kakvu je zelio Alija po mjeri samo svog naroda..e to ne moze... Svi znaju da to nemoze zajedno samo palamude narodu...U tom mulju samo politicari uzivaju

Name

@Herc

30.08.2019 11:21

U čemu je problem, njega može predstalvjati, tebe nemože neće, šta je problem, to je demokratski, u čemu je problem?

Name

Liko

30.08.2019 09:11

Samo tako Komsicu,srbin sam ali ti si zakon. Samo Nato a baja neka pukne od muke...

ODGOVORITE
Name

Bbb

30.08.2019 09:16

Trebali ste malo viši tekst objaviti sa ovim bajnim stručnjakom kako hvali predsednika i Srpsku možete i sutra objaviti sa Džaferović em

ODGOVORITE
Name

А

30.08.2019 09:20

Јадан био нису тебе Бошњаци изабрали да нападаш Додика већ да нешта урадиш за њихову корист. Еј, трећи мандат а он ко да је јуче пао с неба. Ма шта си ти урадио за добробит ове своје Бејха. 0.

ODGOVORITE
Name

Soko

30.08.2019 09:48

Vala bas pravo zboris odveo bi on federaciju u nato al federacija ims i dio Hercegovine sta ce snjima

Name

Dijaspora

30.08.2019 10:09

Komsic je u pravu,najlosiji je Kriminalac DODIK,jer covjek je dosao putem kriminala na vlast,40 ubistava od njegovog SnSd,pola milijuna Srba iseljeno,zar taj Dodik voli Srbe,tragično,dodje na Manjaci pjeva pod satorom,taj zbor je u službi snsd,nazalost Petra kocica, niko ne spominje, promocija Dodika,ne kocica,i one drvosječe pod satorom slusaju neprijatelja Srba, DODIka,a 92 skole zatvaraju se,nema djaka,to su glupi Srbi

Name

Re Soko

30.08.2019 11:41

Od kada to Hercegovina hoce u savez sa Rusijom?

Name

Poodavno

31.08.2019 12:48

Pa otprilika od kada su Covicu draze pare nego hrvati. Obmana je "za EU, za NATO" itd....

Name

Samo PRAVDA

30.08.2019 10:17

Ako cemo pravo,prvi put je neko od rukovodecis rekao da mu je stalo do ostala dva naroda,makar to bila i laz,lijepo je cuti.Samim tim sto je covjek iz mjesanog braka,a ozenjen muslimankom,trebate ga ostaviti na miru,jer sigurno ne mrzi nikog,jedino ako je necovjek,a to do sad nije pokazao.Vole ga muslimani,neka ga vole,nekom je krivo,cijenim ga i ja,a nisam iz federacije,jer ne vjerujem da bi iz njegovih usta ikad cula one gadosti ko od ovog sto predstavlja kao moj narod.

ODGOVORITE
Name

Za samo PRAVDA

30.08.2019 11:43

Jedini nema oraha u dzepovima,ovi sto ga napadaju,to je sve olos do olosa.

Name

DOKTOR

30.08.2019 10:23

Samo mi jedno vi hrvati i “bošnjaci” odgovorite!! Kako sada ne može “jednostrano” da se uradi, kao Dodik ne može uraditi neke stvari, a kada ste se jednostrano odcijepili od Jugoslavije i pogazili ustav kako sada volite reći jedne države priznate u svijetu. Kako sada ne može, a kada vamo odgovara onda sve može?? Kako to? Ajd da čujem koju pametnu.

ODGOVORITE
Name

Re DOKTOR

30.08.2019 11:49

Doktore,Srbija ukida AP Vojvodinu i Kosovo,Slovenija se odvaja uz Milosevicev plagoslov,Hrvatska isto,odbijena konfederacija,asimetricna federacija,sta je trebalo da BiH radi,da tuguje za Jugoslavijom koju su drugi razvalili.

Name

Re Doktor

30.08.2019 12:20

Evo ja cu ti odgovorit. Kao prvo bivše Jugoslovenske republike su imale pravo na ocepljenje i to je pisalo u ustavu. Kao drugo prije BiH se ocjepila i Slovenija i Hrvatska. Kao trece niko se nije jednoglasno ocjepio, nego je referendum bio raspisan na cjeloj teriroriji BiH. E sad sti ste vi bojkotovali to je vas problem. Kao cetvrto prije ovog referenduma vi ste vec naveliko proglasili svoju republiku Srpskog naroda unutar BiH i niste pitali ama bas nikog za misljenje. Ovo su fakti i cinjenice.

Name

Tzv. Doktore

30.08.2019 12:30

E moj "doktore", nemoj se puno pozivat na titulu. Kao prvo, ako su hrvati i bosnjaci onda nije JEDNOSTRANO, a sa druge strane procitaj Ustav SFRJ (koji spominjes) pa ces vidjet jasno pripisane uslove da vi se ostvarilo pravo na odcepljenje. Vise citaj a manje slusaj plemenske poglavare i gusle.

Name

re doktor

30.08.2019 16:52

ti nisi "doktor" ti si glupson bez navodnika

Name

DOKTOR

30.08.2019 19:02

Čitam komentare i smijem se, samo kada vama nešto odgovara onda tako može u protivnom srbi krivi opet hahahahaa i još nešto srbi su u Bosni bili i prije hrvata i muslimana, a ostaće i poslije njih, zapamtite to.

Name

Tzv. Doktor

30.08.2019 19:53

"Doktore", komentar na trazeni odgovor ti je neargumentovan i nepovezan, zato ti i preostaje da se od muke smijes. Samo se ti drzi svog Dodika, tebi ce biti dobro, a tvojim sunarodnjacima, buducim generacijama, kao i tvojoj djeci i unucima kakva ce biti buducnost teba izgleda nije briga

Name

DOKTOR

31.08.2019 01:49

Pravo si pametan, nema šta. Bitno je da si ti “povezao”, da ti pojasnim opet, preživjeli smo agresiju turaka, preživjećemo i agresiju njihovih potomaka “bošnjaka”. Eto sada bi ti trebalo biti još jasnije.

Name

re

01.09.2019 07:44

"DOKTOR" piše negdje iz dijaspore očito.

Name

Banja Luka

01.09.2019 12:35

I stbi su glasali na referendumu za samostalnost BiH. Znam licno ljude.

Name

Jež

30.08.2019 10:57

Najsigurniji način da se mi Srbi uvjerimo da nas Dodik vodi u potpunu propast i sukob s okruženjem je da proglasi nezavisnu RS. Tek onda smo obrali bostan... Živi bili pa vidjeli.

ODGOVORITE
Name

re

30.08.2019 19:25

Vjeruj da jedva čekamo. Pun nam je više klinac prijetnji i ucjena, već punih 15 godina. Proglasite više, kad ste već tako nezadovoljni neviđenim statusom koji RS ima u sklopu Bosne pa da vidimo šta će biti.

Name

CICERON

30.08.2019 11:03

Ko li je vece zlo za pravni sistem u BIH od vas troice. Znam da si ti Komsicu covjek koga su muslimani doveli na poziciju da mozes zaj...vati interese i srba i hrvata. Priznam i Dodik mlati praznu slamu ali to je radi straha da ne ostane bez imovine.

ODGOVORITE
Name

007 Бонд

30.08.2019 11:07

Свака птица своме јату лети. Једно јато су Србија и Српска. ...А како се Путин и Ердоган све више друже- то онда значи и да ће цела Федерација бити угурана у савез са Сријом и Српском. Јер ако могу Турчин и Рус- онда ће морати и Србин и Бошњак, и то на силу.

ODGOVORITE
Name

Eg

30.08.2019 11:41

Moj predsjednik, i svaka mu cast sto je uzeo Slavena za savjetnika! Obojici sve najbolje!

ODGOVORITE
Name

Babel

30.08.2019 11:55

Komsic je novi Tito , a takav nam i treba , da ovu raspustanu bandu postavi na svoje mjesto.

ODGOVORITE
Name

Lukrecije

30.08.2019 12:40

Ne budali kad budala nisi.

Name

Đorđe

30.08.2019 12:15

U Bosni samo mržnja uspjeva, reče Ivo Andrić. Dodik je dokazani u prevrtanju, da bi volio samo sebe. A Ti, nisi ni ti Komšiću lišen mržnje. Ako čitaš, upitaj se sam, a vidi se na tebi da su ti Srbi još ratni neprijatelji. Riješi se toga, u ratu smo bili mnogi, ali pravi borci ne mrze, već poštuju i svoje i neprijetelja. Svoje brane od neprijatelje, a neprijetalja ode sebe.

ODGOVORITE
Name

Eror

31.08.2019 06:52

Nikada Andrić nije napisao 'uspjeva'. U ranoj fazi moglo je biti 'uspijeva' (sa 'i'), a kasnije 'uspeva'.

Name

Goran

30.08.2019 12:42

Bošnjaci, a predstavljaju se kao Srbi....svašta

ODGOVORITE
Name

Direkt

30.08.2019 12:48

Ova trojica su zivi dokaz da sa ovom zemljom nesto debelo nije u redu.

ODGOVORITE
Name

@Direkt

02.09.2019 09:25

Vidiš li ti koliko si glup? Pa ti ni rečenicu ne možeš sastavit a da ne pogriješiš.Najgore je što takvi kao ti imaju pravo glasa...Sve debil do debila...

Name

Reks

30.08.2019 12:57

Ti zlatni ljiljane,da se brines za srbe koji su u sarajevu na radnim mjestima...smijesno..pocecu voliti dodika,a msl da je los.

ODGOVORITE
Name

ArsoBokser

30.08.2019 12:58

Stvarno je neprada da su Hrvati narod u BiH a ne manjina. Nesto se bune protiv ovog Komsica, a jedini politicar bez kriminalne mrlje u BiH, a nije da nije mogao uzeti, a nije da nije dugo u politici. Srbi u Cro, su najniza vrsta. Sad to je sve "europski" normalno, ali im je u BiH malo sto drze financije zadnje 24 godine, pa bi jos barem 33% vlasti, entitet. Naravno, treba prihvatiti normalno da su oni cisti zastupnici interesa RH. Sta vise potpuno neskriveni. Eto, nek miltu valjaju ..li ga oni.

ODGOVORITE
Name

GORAN

30.08.2019 20:06

Tako je,NAJ VEĆI BLEFER I MULJATOR JE

ODGOVORITE
Name

SAVO

30.08.2019 20:09

Ljudi i Dodik je za NATO ALI U CK MOSKVA NISU PA NESMIJE DONJAMU A FALI SE DA JE HRABAR!

ODGOVORITE
Name

Mirko

31.08.2019 03:25

Kad ce Dodik prestati pricati gluposti da Komsic nije prestavnk nas Hrvata.Za nas Hrvate Covic i njegovi iz Hercgovine nisu prstavnici nas Hrvata i to moraju svi da svate,a pogotovo Dodig koji negira naseg presjednika.I svi moraju da svate da je KOMSIC nas presjednik.

Name

Istine radi

31.08.2019 06:53

Činjenica je da je u RS sve više ljudi koji sa simpatijama i odobravanjem gledaju na Željka Komšića. Osvaja ih, mada to njemu nije ni namjera ni politička orijentacija. Nije mu RS-a politička baza.

ODGOVORITE
Name

Draško

31.08.2019 07:15

Narode, evo vam malo činjenica: 1. Komšić predstavlja onaj dio muslimana, koji je za njega glasao, a Hrvate nikako, što je apsurd, jer je "hrvatski" član Predsjedništva BiH. On je greška u sistemu. 2. ANP su muslimanima uvalili Ameri i Englezi, kako bi uvalili BiH u NATO, a u EU nikad. Cilj ANP je vještačko pravljenje krize u ionako nestabilnoj BiH. 3. Dodik se ne bori za Srpsku nego za svoju elitu, koja mjesecima čeka na obećane funkcije. Da je tako govori činjenica o nervozi Dodika,koji gubi strpljenje. Da je pravi predstavnik Srpske odgovaralo bi mu nefunkcionisanje BiH. 4. Vrijeme prolazi, BiH i narodi u njoj su u blatu. Ne postoji perspektiva, mladi odlaze i izgubili su vjeru u budućnost.

ODGOVORITE
Name

Fuj

31.08.2019 10:25

Mi smo bolestan narod. .Komsic je gradjanin a Dodik Seljacina sa dna kace Vidi se po pjesmama ispod satora

ODGOVORITE
Name

Jasno i glasno

31.08.2019 12:59

O sudbini srpskog naroda RS u drzavi BiH, NECE odlucivati ni DodiG, ni Komsic, ni Covic, itd.... Oni nisu ni srbi, ni predstavnici srpskog naroda! Tacka.

ODGOVORITE
Name

javor

01.09.2019 05:53

Komsicu u pravu si.

ODGOVORITE
Name

niko nikanovic

01.09.2019 07:44

Komsic se odrzava na politickoj sceni BiH nekim utopijskim idejama. Nema napretka bez sporazuma, nikad nije bilo i nece biti. Predbacivati drugima samo se iskazuje vlastita frustriranost i nesposobnost. Ako bi u BiH bili izbori jedan za jedan, pogodite ko bi pobijedio, pobijedili bi predstavnici muslimana, to je jasno kao dan, jer njih ima najvise. Je li to onda dobro za tu bosnu, to je drugo pitanje. Komsic u svojim izjavama pokusava da opravda svoje mjesto u predsjednistvu, Dzaferovic se ne istice bas toliko, ali Komsic ima potrebu da se istice. Kaze nije za ultimatume a sam postavlja ultimatume. Koju vaznost ima taj map za bih pa da to bude toliko vazno, ako ne ode ove godine otice godini ili za par godina, nato je tu, nece on nigdje pobjeci. Veci je problem Komsicu jer nema njaga nigdje u tom kompromisu lidera stranaka.

ODGOVORITE
Name

Evo kada

01.09.2019 14:58

blef prica o blefu

ODGOVORITE
Name

Bejha je propao projekat

01.09.2019 18:10

Neka Komšića.Dok je Komšić gdje jeste,Federacija će biti podijeljena na dva suprostavljena dijela.

ODGOVORITE
Name

Jes jes..

02.09.2019 07:58

Tako je. Straši vuka janjećom kožom, kako to narod zna slikovito i ilustrativno kazati. I usput mariše, krade li krade. Kao da mu ističe vrijeme, rok trajanja.

ODGOVORITE