Čišćenje Trga je planska akcija

Nisam siguran da je to samo povezano sa katoličkim Božićem i odlaskom ambasadora na odmor, niti pripremanjem Trga za novogodišnji koncert Harisa Džinovića, Žaljka Samardžića, Željka Joksimovića i Rokvića juniora. Nisu ni oni toliko blesavi.

Republika Srpska 03.01.2019 | 08:27
Čišćenje Trga je planska akcija
Od 25. decembra razmišljam zašto se Dodik odlučio da baš sada počisti Trg Davida Dragičevića i pretvori ga u Trg Krajine? 

Nisam siguran da je to samo povezano sa katoličkim Božićem i odlaskom ambasadora na odmor, niti pripremanjem Trga za novogodišnji koncert Harisa Džinovića, Žaljka Samardžića, Željka Joksimovića i Rokvićajuniora. Nisu ni oni toliko blesavi.

Mislim da je sadašnjoj vlasti važnije da za proslavu 9. januara bude sve spremno i čisto, jer ništa, ali baš ništa,  ne smije da pokvati srpsku paradu.

Realno, Dodik sada pod kontrolom ima svu vlast od mjesnih zajednica u Republici Srpskoj, preko najvećeg broja opština,  do državne vlasti. Opozicije nema jer je rasturio ili je u fazi rasturanja, nevladin sektor je prokužen i potpuno bezopasan, i jedino što još uvijek ne kontroliše je Davor Dragičević i ljudi koji se okupljaju oko njega. 

Takođe, moramo imati na umu da je ono obilježje na Trgu, za jedan broj građana Banjaluke, Republike Srpske i Bosne i Hercegovine, prostor slobode, neukaljan politikom i kalkulisanjem.

Opozicije nema jer je rasturio ili je u fazi rasturanja, nevladin sektor je prokužen i potpuno bezopasan, i jedino što još uvijek ne kontroliše je Davor Dragičević i ljudi koji se okupljaju oko njega

Istina, broj ljudi koji su dolazili na proteste je opao u odnosu na period prije izbora, ali je uticaj ovog pokreta porastao, jer je postao jedina iskrena opozicija trenutnoj vlasti u Republici Srpskoj.

Ko god da je predložio da se Trg počisti imao je na umu da u nerednih 18 mjeseci neće biti nikakvih izbora i da je sada pravo vrijeme za radikalne poteze, jer je potrebno određeno vrijeme da se prašina oko ovoga slegne i da sve to padne u zaborav.

Dodiku je važna Banjaluka i da bi se ona odbranila dozvoljena su sva sredstva. Na proteklim izborima u Banjaluci SNSD je osvojio samo 5% više glasova od PDP-a i to u velikoj mjeri zbog borbe Davora Dragičevića da sazna istinu o smrti svoga sina. Zato je veoma važno da se ova priča sa Trgom kao simbolom otpora vlastima Republike Srpske što prije završi.

Takođe, postavlja se opravdano pitanje zašto su vlasti odlučile da Trg očiste u toku dana, rizikujući negativno izvještavanje medija, pobunu građana i upotrebu policije, kada je sve to mogla da uradi posle ponoći kada Banjaluka spava?

Vjerujem da su sve to stratezi SNSD-a imali u vidu kada su se opredijelili da sve rade „po zakonu“. Prije svega sve one kornjače, BOV-ovi i ostala policija su trebali da pošalju poruku građanima, najmanje Banjalučanima, da je Republika Srpska „pravna država“ i da sa time nema zajebancije. Kao što je uticaj protesta „Pravda za Davida“ slabio što se više udaljavao od Banjaluke, tako je akcija policije 25. decembra najveći uticaj imala na stanovnika najudaljenije od ovog grada.

Postavlja se opravdano pitanje zašto su vlasti odlučile da Trg očiste u toku dana, rizikujući negativno izvještavanje medija, pobunu građana i upotrebu policije, kada je sve to mogla da uradi posle ponoći kada Banjaluka spava?

Svi su vidjeli na šta je vlast spremna i koliko je policija spremna da je sluša.

U narednom periodu policija će se upotrebljavati onoliko koliko bude potrebno, da se sačuva slika da se sve drži pod kontrolom, ali će se raditi na njenom šminkanju i uljepšavanju. To ćemo gledati već 9. januara.

Milorad Dodik je svjesno odabrao taktiku „na ljutu ranu, ljutu travu“ nadajući se kratkom pamćenju građana Banjaluke, mirenjem sa trenutnim stanjem i pretvaranjem Davora Dragičevića, uz pomoć cjelokupnog sistema,  u Don Kihota koji uzalud napada vjetrenjače. On je svjestan da će šteta biti napravljena, ali želi tu štetu da kontroliše.

Vrijeme će pokazati da li je ovaj Dodikov plan uspio ili ne, do nas je.

Autor: Srđan Puhalo

Komentari / 79

Ostavite komentar
Name

Mrcko Naizdan

03.01.2019 07:30

Pa Burle sretan Vam 9-jan unapred!

ODGOVORITE
Name

ŽIKA Ž

03.01.2019 08:10

Jebeš državu koja ti ubije dijete!

Name

Jaffa

03.01.2019 08:32

Vezan snop i sjekira - treba da bude simbol SNSD-a.

Name

Re Jaffa

03.01.2019 08:52

Ukrsteni sjekira i kramp!

Name

Pitanje Tuzilastvu RS:

03.01.2019 09:08

Kada ce predmet Dragicevic iz Prijedor-a preci u Trebinje? Zbog efikasnije obrade! A i Trebinje ima bolje saobracajne veze sa Jadranskom magistralom..

Name

n

03.01.2019 10:47

Srbi čuvajte se Srbendi !

Name

m

03.01.2019 11:03

9.januara će garda da peva ,,Ja sam cvetak zanovetak " hit od jedne pevaljke .

Name

Joj

03.01.2019 11:13

Pišite o otkazima radnika u Nevesinju . Sve je trulo !

Name

Jovan

03.01.2019 12:23

Kada god neki sin funkcionera ili funkcioner ubije momka Mi moramo izaci da bi se to znalo i procesuiralo,pa je li tako bilo i u Trebinju kad sin sudije ubi momka!!!

Name

Re

03.01.2019 16:56

Kim je za Dodika obdanište.

Name

Skeptik

03.01.2019 07:40

Smatram da je sklanjanje sa trga Pravde za Davida sa svim obilježjima urađeno najprije zato da se oni ne bi nalazili na tom mjestu 9. januara kada glavnom ulicom pored trga budu defilovali vatrogasci i Dodikova srpska (NE)čast. Zizikovali su da građanima upropaste proslavu nove godin na trgu. Zizikovali i izgubili. Po SVAKU CIJENU su morali otjerati Pravdu za Davida sa trga.

ODGOVORITE
Name

EVO KKO DODIKOV PLAN NEĆE USPJETI

03.01.2019 07:43

Bil bi dobro da svi sa svojom djeco izađu na ulce i oni koji nemaju djecu takođe, da izađu i bake i deke, pa da vidimo hoće li tabadžije mračnog sistema Milorada Dodika, Lukača i unuke Pejine imati petlju da dignu palice na djecu, roditelje , bake i deke.

ODGOVORITE
Name

Ss

03.01.2019 08:58

koliko si ti pametannn ... kako te Rusi tako pametnog nisu oteli

Name

L

03.01.2019 07:43

A sta ako neciji sin u nekom drugom mjestu npr. Prnjavoru ili Teslicu ubije necije dijete, pa se opet sve pikusa zataskati Hoce li ti roditelji cutati ili ustati da se bore. Hoce li ta mjedta imati svoje Trgove?

ODGOVORITE
Name

novi svetski poredak

03.01.2019 07:44

Al ima jedna jako bitna činjenica koju autor teksta nije naveo, a to je , da li je režim imao podršku Visokog predstavnika , ukoliko je imao , onda svi građani RS , koji nisu u ljubavi sa režimom, zbog svog dobra i lične sigurnosti treba da ćute ili da odu. Režim je rekao šta je imao, građani su rekli svoje, sad je Visoki predstavnik na potezu sa Bonskim ovlaštenjima, ukoliko prethodno nije aminovao postupke i poželio režimu sretan Božić , jer ih u vlasti ima više koji slave 25.12, nego 07.01.

ODGOVORITE
Name

Podvala zapada

03.01.2019 08:58

100% je ovo uradjeno uz punu podršku međunarodnog faktora.Koji su njihovi razlozi ne znamo,ali vrijeme će pokazati.Najgore što izigraše Davora na onom sastanku sa ambasadorima,ali i to je vidi se smišljeno.Definitivno je Dodik još uvijek njihov igrač

Name

Evo razloga

03.01.2019 10:06

Sto je veci pritisak naroda na Dodika (s razlogom) to su veci politicki pritisci na Dodika, jer se podizu uslovi koje Republika Srpska mora da ispuni da bi on ostao "svjezi dasak vjetra na Balkanu" tj. da ga ne bi oduvali ovi koji su ga doveli. Gdje je rjesenje. Nije rjesenje u osveti jer sto ga vise progonite on se vise brani. Dva su rjesenja. Da opozicija ponudi bezuslovnu saradnju Dodikovim nalogodavcima jer nije nista obecala i u tom slucaju RS nastavlja sa gubljenjem nadleznosti i u tom slucaju gubi Dodik i njegov najuzi krug (i slobodu izmedju ostalog) i Republika Srpska (narod) jer ce to imati svoju politicku cijenu. Drugo rjesenje je dogovor Dodika sa opozicijom da dodje do mirne tranzicije vlasti (bolje receno podjele vlasti) uz zataskavanje svih nezakonitosti i amnestiranje pocinilaca uz obavezu da od tog tenutka svako odgovara za sva nedjela ucinjena prema narodu. Da zaista pocne vladavina prava i da se pokusa raditi iz pocetka na zdravim osnovama da svi imaju jedan jedini cilj sacuvati stanovnistvo Republike Srpske od demografskog, duhovnog, moralnog i svakog drugog unistenja. U tom slucaju bi svi bili na dobitku a time i Republika Srpska. Pitacete gdje je tu Pravda za Davida? Dodik mora pronaci rjesenje, jer vjerovatno raspolaze sa boljim podacima. Neka i on nesto izgubi i zrtvuje kako bi konacno svi bili na dobitku.

Name

BL 70

03.01.2019 07:45

Predaleko je otislo. Prije ce Burle dozivjeti nervni slom nego sto ce otac odustati. Sto se Burle ne rijesi Lukaca?

ODGOVORITE
Name

Poznavalac prilika

03.01.2019 07:45

Međunarodna zajednica je najkrivlja, mi smo njihov protektorat i oni imaju obavezu prema nam. Ali oni dovode ove monstrume da nas lišavaju svih prava i da nas uništavaju. I ovim dešavanjima oni šute i prepuštaju nas ovim fašistima. Neka im je na čast na čelu sa Inckom koji spava već 20 godina. Mečka će zaigrati ovakvim ponašanjem i pred njihovim vratima, đavo da ih sve nosi.

ODGOVORITE
Name

Е

03.01.2019 08:26

Ово кме кме кме нешто ми добро познато.

Name

Zabijanje klina

03.01.2019 07:46

Ono što sigurno ruši Dodika i taj lopovski sistem je narodna masovnost, u tom slučaju on je apsolutno nemoćan i srušen kao najgora neman. Dakle takav klin mu treba zabit.

ODGOVORITE
Name

Mi

03.01.2019 08:57

Nikad!

Name

Khal Drogo

03.01.2019 07:51

Биће да много сврби усаидова пискарала што је баш 25.12. уклоњено светилиште испред Боске а нашем Тргу Крајине враћен нормалан изглед. Зашто баш 25.12? Тачно је, зарад неке емпатије, разумијевања због несреће која га је задесила, толерисало се корисном идиоту и овој секти ПзД много тога, превише, пријетње, морбидне поруке, увреде, хуљење, агресивно понашање, провокације, ваљда вјерујући да је нормална особа и да ће га проћи. Но није ово нормалан лик, није га прошло, и морало се кад тад испоштовати слово закона, о јавном реду и миру и други закони. Пријетио си, реметио јавни ред и мир, огрешио о комуналне прописе, емпатију си потрошио, више ниси ожалошћени отац чију бол сви настоје разумјети већ лице које се огрешило о слово закона, сноси посљедице. Поштено. Да, светилиште је уклоњено 25.12. не због дочека Нове, неких концерата, ту је већ штета нашем граду поодавно направљена, него да се на вријеме обезбиједе услови за обиљежавање Дана Републике. Она секта је покушала своје гротескне перфомансе преселити у порту Храма Христа Спаситеља, гдје ће се такође одржавати активности приликом обиљежавања рођендана наше отаџбине. Поучени искуством полиција је овај пута у старту реаговала како треба. И то је то, то је одговор на питање које сврби ова пискарала. И да се разумијемо, овај “ожалошћени“ отац и корисни идиот који експлоатише смрт дјетета и од тога је направио ријалити, и ова грла из секте ПзД, и неки блогери љигавци, и овај усаидов испрдак Пухало су само инструменти птеко којих хуље настоје у Српској затровати амбијент и по могућности мало хаоса изазвати. Тренутно им баш и не иде, али неће лако одустати.

ODGOVORITE
Name

re Khal Drogo

03.01.2019 08:16

Ti si sluga mračnih sila koje trenutno vladaju Republikom Srpskom, vidim veoma odan. Koja je tvoja korist u svemu ovom?

Name

U straha su velike ocu

03.01.2019 08:20

"smatrajuci da je normalna osoba i da ce ga proci",to si napisao Ilicu.Sta ce ga proci,SMRT SINA,njegovog ubijenog sina,mucenog i unakazenog. Ipak,da Sam na tvom mjestu,ne bih se slobodno kretao.

Name

Jadna Ti Otadzbina

03.01.2019 08:29

jadna ti je OTADZBINA zasnovana na kriminalu korupcijii sl. jos je jadnija zemlja koju svake godine napusti 70 000 MLADIH LJUDI neznam sta tu ima da se slavi od mene toliko pozdrav svim ljudima dobre volje

Name

Мирослав

03.01.2019 08:33

Штета је направљена од 5 мил, на наплатним кућицама па ко одговара , а чији си ти.

Name

Za khal drogo

03.01.2019 08:50

Sram te bilo,koji ambijent,trovanje i ostale gluposti koje pises??? Tebi vjerovatno odlicno ide i imas sve samo ti jos onaj usrani trg fali i koncert koji narod placa, a sta da se tebi desava to sto vecina naroda odavno prezivljava pa sad i silna ubistva, da li bi ti vise ista bilo vazno- koncert od par sati a cijelu godinu patnja bijeda i jad..more muuuurs djubre jedno, ne treba komentarisati nista i nikog u cijoj kozi ne bi zelio da se nadjes..jel po tebi sve funkcionise u RS i sve je ok i postoji pravna drzava i zakon za svakog? Da postoji do ovog ne bi ni doslo...jel treba nabrajati silne situacije i slucajeve kroz koje prolaze obicni sada vec siromasni ljudi a sve zato sto zakon POSTOJI onako kako vrhu odgovara..bagro jedna bolje se ne javljajte, samo veci bijes i ogorcenje izazivate a to se zove kontraEfekat..ako je pravna drzava, neka to bude za sve!!!!

Name

Za Khal Drogo

03.01.2019 10:00

Skidam kapu da komentar. Slazem se sa svakom rijecju.

Name

Skeptik

03.01.2019 10:44

Khal Drogo, hebeš sva sranja što si prosuo. nego reci ti nama KO JE UBIO DAVIDA? I zašto policija i hunta zataškavaju slučaj i štite Davidove ubice?

Name

Nije nego

03.01.2019 07:54

Jedna od najvećih mafija na svjetu.

ODGOVORITE
Name

Dodik - "čuvar Srpske" - ko bi reko - svelo se da je švercer najbolji njen čuvar

03.01.2019 07:54

Razumijem donekle da se ljudi boje, ali potpuo je bezvezna stvar bojati se takvog režima ,koji je sasvim jasno vidljivo duboko kriminalan i štetan za nas i našu djecu koju podužemo. Čemu ih se onda bojati, kad je moć u samom narodu. Narod je džin, mada izgleda još poprilično uspavan. Kad bi najveći dio stanovnika Banjaluke izašao na ulice šta bi tu Dodik mogao, ama baš ništa.

ODGOVORITE
Name

Е

03.01.2019 08:37

Има ту ипак један велики проблем а то је срљати из овог црног режима у још далеко црни ваш режим. Ту је проблем. Зато свака част прије свега народу БЛ што је то на вријеме препознала.

Name

Re E

03.01.2019 09:20

Lukac je veliko zlo. Koliko je zlo tek ce se narod uvjeriti.

Name

novi svetski poredak

03.01.2019 07:56

Al ima jedna jako bitna činjenica koju autor teksta nije naveo, a to je , da li je režim imao podršku Visokog predstavnika , ukoliko je imao , onda svi građani RS , koji nisu u ljubavi sa režimom, zbog svog dobra i lične sigurnosti treba da ćute ili da odu. Režim je rekao šta je imao, građani su rekli svoje, sad je Visoki predstavnik na potezu sa Bonskim ovlaštenjima, ukoliko prethodno nije aminovao postupke i poželio režimu sretan Božić , jer ih u vlasti ima više koji slave 25.12, nego 07.01.

ODGOVORITE
Name

Matej

03.01.2019 07:59

Majstori ste u upravljanju glupim narodom ali sve je manje takvih.

ODGOVORITE
Name

brecalo

03.01.2019 07:59

E pa dragi bnjalucani kako je mile bijo tako brz ajmo se skupit i mi i otjerat lopove al bukvalno ih otjerat al nemamo mi ❤️Da to uradimo jer da se srbi sloze i lopovi bi bestali pozdrav Banja luko

ODGOVORITE
Name

USTANI NARODE

03.01.2019 08:01

TREBA OTIĆI NA PROSLAVU 9.JANUARA, TO JE JAVNO I PO REŽIM POŽELJNO OKUPLJANJE, A ONDA UZVIKIVATI PRAVD ZA DAVIDA. JER DOTIČNOM VOĐI, SVEVIŠNJEM NA OVOM PROTORU JAKO JE VAŽNO DA SE PRIKAŽE KOLIKU ŽRTVU PODNOSI ZA OČUVANJE REPUBLIKE SRPSKE, JER IGR NA NACIONLNU KARTU, A TO UVIJEK PALI I DONOSI NAJVEĆI BROJ BODOVA. SJETIMO SE SAMO PRIČE OKO ZASTAVE. NIKO NIJE REPUBLIKU SRPSKU TOLIKO DEROGIRAO KOLIKO JE ON SISTEMATSKI UNIŠTAVA SVOJOM GLAĐU DA OSTNE U VRHU VLASTI PO SVAKU CIJENU. ZA TO ON NE BIRA SREDSTVA.

ODGOVORITE
Name

re USTANI NARODE

03.01.2019 08:45

Dovešće narod na silu iz ministarstava i javnih preduzeća i rasporediće ih sa jedne i druge strane

Name

Vesna

03.01.2019 08:47

Čitam komentare i razmišljam, šta sad. Većinom su žene, majke na protestima. Došla sam do istog zaključka kao i vi. Najbolje je ići na sva dozvoljena javna okupljanje sa vidljivim obilježjima i opet mirno i dostojanstveno.

Name

As

03.01.2019 08:16

Nije trg privatni vec naroda RS. Nemoze ga neko zaposjesti svako vece. Treba i ostali narod da koristi.

ODGOVORITE
Name

Za As

03.01.2019 09:24

Ko ti brani,koristi...nisu ti ljudi svako vece satima na trgu i nisu na cijelom prostoru tog vaseg famoznog trga...dobro je vise i vas..Od tolike Bl vi se uhvatili par metara kvadratnih i sram vas bilo, kazete-nemaju djeca kuda setati,pa i ti ljudi su za svoju djecu isye zelje imali i gdje su im ta djeca i ko ih pobi..tuzno i bezosjecajno je ovakvo i svako slicno obracanje u javnosti...

Name

Re

03.01.2019 10:36

E nije nego je od ninja kornjaca!

Name

BL

03.01.2019 08:24

Iskreno se nadam da Banjalučani neće imati kratko pamćenje.

ODGOVORITE
Name

Stefan

03.01.2019 08:31

Taj dan cela Banjaluka treba da izadje sa plakatima pravda za Davida i da mirno bez ijedne reci ide po gradu a na paradi samo da drzi.

ODGOVORITE
Name

re Stefan

03.01.2019 09:03

I ovo je jedan dobar prijedlog, slažem se.

Name

Re

03.01.2019 10:11

Svaka čast

Name

dusanculi

03.01.2019 08:36

Inače, Puhalo je u jednom svom tekstu prije 2-3 mjeseca ljude koji su bili na onom velikom skupu izvrijedjao kao obožavaoce genocida. Ali ga je Goran Dakić u svom tekstu kao odgovor u pravom smislu raščetvorio.

ODGOVORITE
Name

RS-pravna drzava

03.01.2019 08:38

Kada vladajuce face zaustave ubistva, kriminal, pljacku, zatvaranje firmi i otpustanje radnika, progon nepodobnih po bilo kom osnovu, odlazak ljudi iz ovog smrada, gusenje bilo kojeg oblika i iskazivanja nezadovoljstva mirnim putem i jos mnogo toga, tada se ovo moze nazvati Drzavom i on predsednikom i botovi njegovim zamjenicima, pod uslovom da to sve dovedu u red za svoje vladavine inace ce narod kad tad izraziti svoje nezadovoljstvo, sto ce biti za nauk svakom narednom i buducem predstavniku, upravo, naroda...zasto? Zato sto ste tu gdje jeste iskljucivo zbog naroda a ne zbog svojih apetita i interesa!

ODGOVORITE
Name

Q

03.01.2019 08:38

Ko mora biti toliko bitan vazan da se stiti krije i nepusta niz vodu.Da se desavaju svi ovi protesti da pustas policiju na. Narod da sehapsi ko je toliko bitan i vredan svega tog????? Umjrsto da se Uhapsi pokaze kako policija RS radi sboj posao da se ubica kazni ne on se i dalje ktije a vlast svim sredstbima ga krije????.....Mora niti meko ko ima toliko jaka ledza da se sve ovo rizikuje znog nekog.

ODGOVORITE
Name

Njegoš

03.01.2019 08:46

Jedina institucija nadležna za rješavanje slučaja stradanja (zadesa) ili eventualno ubistva Dragičević Davida je OT Banja Luka. Okupite se i protestvujte protiv rada tužilaca i sav narod REPUBLIKE SRPSKE će da vas podrži. Međutim ovo lešinarenje i prozivanje MUP, predsjednika države, člana predsjedništva BiH, patologa Karana i njihovih porodica bez ijednog dokaza prevazilazi svaku mjeru normalnog i ljudskog ponašanja. Da li je vama poznato da je vlast u BiH podjeljena na zakonodavnu, sudsku i izvršnu vlast. Tužioce i sudije ne bira Dodik i nema uticaja na iste. Da li možda u SAD ili Engleskoj vlast ruše na ulici, ne gospodo već na izborima. Pa gospodo dosta su Srbi kao rulja na ulici rušili vlast, a zarad one stare Sjaši Kurta da uđaše Murta. Murta i Kurta pobi te se između sebe a narod pustite na miru.

ODGOVORITE
Name

Re

03.01.2019 10:13

"Tužioce i sudije ne bira Dodik i nema uticaja na iste" ... Nisam dalje čitao, dosta je jedna ovakva glupost u tekstu.... I previše

Name

Petar

03.01.2019 10:19

Jesi sekund proveo da vidis kakve nalaze je radio taj Karan, sta je radio Lukac, sta je radio Ilic? Oni su unistavali i lazirali dokaze, da su radili istragu kako treba i nasli osumnjicene sa dokazima pa da ovo sto si rekao ima nekog smisla. Ovako je nebitno tuzilastvo kad mup rs sprovodi istragu.

Name

ZOKI

03.01.2019 08:55

E,MOJ BURLE I JA BIH SLAVIO CITAVE GODUNE 9.JANUAR ,DA SAM NA TVOM MJESTU,DANA RATA U ROVU,A PARE DRZAVE U DZEPU VELIKI PATRIOTU.TAJ PATRIOTIZAM DOKAZUJES TUCOM SRPSKOG NARODA,A NE NA RATISTU LJUTOG NEPRIJATELJA.BJEDAN SI I TI I SLICNI TEBI.

ODGOVORITE
Name

Kole

03.01.2019 09:00

Polijepiti po gradu postere i banere pravda..svejedno je to dodikova privatna zabava. Njegova milicija koja cuva ono sto je on opljackao. Da imaju obraza ovi u policiji oni bi to bojkotovali ali su kukavice i podguzne dodikove muve.....samo napriied policijo protiv naroda. Zamislite li se kad , pa dezerteri i profitrri i ubice su vam nadredjeni!!!!

ODGOVORITE
Name

Re

03.01.2019 10:49

Pa ima po gradu plakata sa slikom Biserke i nekog ustase, a ispod pise: Nikad ne zaboravi ko ti je djed.

Name

RS MRKONJIĆ

03.01.2019 09:04

Uz dužno poštovanje ali trg te zove trga krajine u znak poginulim borcima u ratu za našu slobodu. Nikada se nije zvao trg davida dragicevica niti će se zvati, žrtve su i hiljade boraca, naše porodice nsa braća koja su izginula za rs. Treba i to poštovati

ODGOVORITE
Name

Losmi

03.01.2019 09:41

Potpisujem!

Name

m

03.01.2019 10:51

Ne skreći temu ! KO JE UBIO DAVIDA ? A vi tkz borci pravac u kontejnere po hranu !Dosadili ste vise !

Name

ПАЛИЦА СА ДВА КРАЈА

03.01.2019 09:07

ХВАЛА ДОДИКУ, ЛУКАЧУ И УНУЦИ ШТО НАС НА КРАЈУ 2018.ГОДИНЕ ПОЧАСТИШЕ ПЕНРЕКАЊЕМ, ТО ЈЕ БИЛА ИСРЕНА ЧЕСТИТКА ТРОЈНОГ ЗЛА. ХВАЛА ИМ ШТО СУ ТО НАСТАВИЛИ И НА САМОМ ПОЧЕТКУ 2019. ГОДИНЕ, АЛИ ЗНАЈТЕ У 2019. ГОДИНИ КОЛО СЕ ОБРЋЕ, И ВИ СТЕ НА РЕДУ ЗА ПЕНДРЕКАЊЕ.

ODGOVORITE
Name

Mi

03.01.2019 09:41

Bilo malo pendreka ovaj put, drugi put vise sigurno.

Name

Toooo

03.01.2019 10:26

Tooo druže!

Name

Rale

03.01.2019 09:47

Kao i uvijek sve se svodi na ljude i neljude,vidjecemo kojih ima vise na kraju.

ODGOVORITE
Name

Tako je

03.01.2019 10:28

Ovaj tragicni slucaj je pravo ogledalo i mjerilo ko je Covjek a ko mrcina. Pravda za Davida! Da vide Davide moj! ✊✊✊✊✊❤❤❤❤❤

Name

Re

03.01.2019 10:52

Tacno tako. Ljudi i neljudi.

Name

Bagni di Lucca

03.01.2019 11:14

Da, samo ljudima se pokušavaju predstaviti oni koji šalju razne uvrede i prijetnje sa trga, oni koji bi sa ulice nešto da mijenjaju, a neljudi su oni koji bi da stvar riješe u nadležnim institucijama !

Name

Re Bagni

03.01.2019 11:33

Koliko me sjecanje sluzi neljudi su organizovali onu pres konferenciju i nastavili u tom stilu. Koliko me sjecanje sluzi roditelji likvidiranog Djecaka su pozvali javnost da ne ukljucuje politiku u ovaj slucaj, a sve zato sto im je Dodik obecao pomoci. Kad su ljudi shvatili da Dodik dobija na vremenu i da im ne namjerava pomoci e onda je krenulo. Slusaj ti, da je moj sin ucestvovao u ovom zlocinu, makar sa cerekanjem iznad nemocnog bica, ja bih ga predao policiji, a onda bih za njega postio sve postove do kraja zivota. Da, ovo je borba izmedju ljudi i neljudi.

Name

Bagni di Lucca

03.01.2019 12:10

Ja ovdje uopšte ne govorim o političarima, nego o "običnim" ljudima. Ma ne vjerujem ni jednim ni drugim nešto pretjerano, jednostavno ne znam kako je stradao momak. Ako se stvarno zna ko ga je ubio, zbog čega prozivati onolike ljude, daj te imena i dokaze i idemo !

Name

Borac VRS

03.01.2019 10:10

Je.em ti republiku kad je vodi svercer i njegove kohorte! Nisam za ovo trunuo u rovu! Sto je svercer isao Dragicevicima u kucu i nudio pomoc? Se.em ti se na proslavu dana republike kad u svecanoj povorci stupa samo pretorijanska garda ovih svercera, dezertera i ratnih profitera! Ne znaju ni pravim strojevim korakom stupati ali vazno je da znaju narod batinati i rastjeravati ispred crkve! Hoces li sverceru dovesti na proslavu tvoje diktature i onu sprdnju od vojske sto se sad Oruzane snage BiH zovu? Ili je to samo Ivanicu poslo za rukom? Se.em se u ovakvu drzavu. Za ovo nisam trunuo! Za ovo se nisam borio!

ODGOVORITE
Name

GRAD

03.01.2019 10:22

DODOK VELIKI IZBORNI POBJEDNIK U rs I GDJE JE SAD PROBLEM VEĆINA pardon APSULUTNA VEĆINA JE ZA OVO

ODGOVORITE
Name

Za

03.01.2019 10:52

Budale. Koje nisu sigurne zasto je sa tog trga uklonjen cirkus. Zasto. Zato sto je formirana nova vlada i to je normalan sljed dogadjaja. I zato sto cirkus vise ne prolazi kod normalnog naroda. Sad je aktuelno drzavni udar.

ODGOVORITE
Name

Neko

03.01.2019 11:14

Cirkus ti bio u kući .

Name

re

03.01.2019 11:31

Može svako tumačiti šta oće i kako oće!!!!Al ako je ovaj što se rukuje sa predsjednikom (sa slike)ili ti sličan ,dakle čojek iz naroda,viđen na protestima ,onda ,onda onda ................poruka može biti i druga.Recimo "Dragi predsjedniče tvoj sam glasač ali rješi ubistvo,rješi kriminal,mjenjaj mjanjaj mjenjaj masu ljudi,ovo ništa ne valja sve se urušava a mi stalno za tebe glasamo i NADAMO SE DA ĆEŠ SE PROBUDITi I SHVATITI DA OD OVOG ŠTO NAM SE NA IZBORIMA NUDI NEMA SE ZA KOGA GLASATI SVE JE TO TALAŠIKA I SVE ĆEŠ TO TI LAKO KUPITI KAO I OVE NEVLADINE ORGANIZACIJE I ZATO GLASAMO ZA TEBE ,AL PROTESTUJEMO DA TE OPOMENEMO ,DA TI KAŽEMO ! Al eto ,kako god okreneš ,svako tumači kako njemu odgovara i po potrebi,elem jadan otac i majka u svakom slučaju!!!!

Name

Marko BL

03.01.2019 11:00

Citat iz teksta koji je u najmanju ruju kontradiktoran : “Istina, broj ljudi koji su dolazili na proteste je opao u odnosu na period prije izbora, ali je uticaj ovog pokreta porastao, jer je postao jedina iskrena opozicija trenutnoj vlasti u Republici Srpskoj.”

ODGOVORITE
Name

Robin Hud

03.01.2019 11:04

Žalosno je i iznad svega jadno,da se mora borba za funkcioniranje "pravne države" dovoditi u pitanje! Zar je uopšte potrebno dovoditi u pitanje njeno funkcioniranje??????....na žalost izgleda da jeste,jer stravična nepismenost, samoljublje,sujeta i potpuna neljudskog političkih subjekata koji se biraju i zamišljaju sebi da su "zaslužne veličine kojih se pita" poput Špirića,Stevandića,K ošarca,Majkićke,Petrovića,i sličnih "Političkih nakaza" koje izabrasmo da vrše zloupotrebu vlasti i tumače je kako oni misle da treba,da pljačkaju i skrnave sve što vrijedi,da odlučuju u ime onih koji su vjerovali da čine najbolje za svoj narod dajući živote.....a sad te NAKAZE pljačkaju sve što je ostalo,odbranjeno i u ime RS su kao ti koji štite tu i takvu RS....Sramno da sramnije nemože i nikad neće biti ,,narodni predstavnici,,....doći će i ovome kraj!

ODGOVORITE
Name

Goran

03.01.2019 11:18

Neka, tako i treba. Svi koji ruse RS, treba da budu pohapseni.

ODGOVORITE
Name

XL

03.01.2019 13:11

BURLE! KO JE UBIO DAVIDA! BISERKA KO JE UBIO DAVIDA? LUKAČU TI SI DUŽAN DA KAŽEŠ KO JE UBIO DAVIDA??????

ODGOVORITE
Name

MIRKO

03.01.2019 14:16

JEST TI BRAVUROZNA AKCIJA DRŽAVNIČE BEZ LJUDSKOG OSJEĆAJA ,SVAKA TI ČAST!!

ODGOVORITE
Name

KOSTTA

03.01.2019 14:18

NAROD KAŽE: ČEGA SE PAMETAN STIDI BUDALA SE PONOSI,pa se prepoznajte!!

ODGOVORITE