Zakon o prebivalištu štiti Srpsku (VIDEO)

SDS će tražiti posebnu sjednicu Narodne skupštine na kojoj bi bio donijet zakon o prebivalištu u Srpskoj, najavio je poslanik SDS-a Darko Banjac gostujući u emisiji „Izazovi“ BN TV u kojoj se raspravljalo o spornom prijavljivanju prebivališta u Srpskoj.

Republika Srpska 17.04.2014 | 14:30
Zakon o prebivalištu štiti Srpsku (VIDEO)

SDS će tražiti posebnu sjednicu Narodne skupštine na kojoj bi bio donijet zakon o prebivalištu u Srpskoj, najavio je poslanik SDS-a Darko Banjac gostujući u emisiji „Izazovi“ BN TV u kojoj se raspravljalo o spornom prijavljivanju prebivališta u Srpskoj.

Da je Narodna skupština Republike Srpske usvojila po hitnom postupku Zakon o prebivalištu on bi stupio na snagu krajem maja. Prolongiranje ove procedure Republika Srpska se dovodi u opasnost, ističu u SDS-u. "Ne može se ova vlast igrati sa ovako bitnim stvarima, ovo nije vrtić. Da postoji određena ozbiljnost aktuelne vlasti, predsjednik Narodne skupštine bi trebao da zakaže posebnu sjednicu Skupštine koja ima jednu tačku dnevnog reda, a to je - zaštita Republike Srpske donošenjem ovog zakona. Srpska demokratska stranka traži posebnu sjednicu, jer to traži Republika Srpska. Sa ovim, bez obzira što je izborna godina, ne može se dobiti politički poen, sa ovim se može ugroziti ono što je stvarano godinama, a to je Republika Srpska", istakao je Banjac. I u DNS-u i PDP-u ističu neophodnost donošenja ovog zakona da bi se spriječio, prije svega, izborni inžinjering za koji se zalažu bošnjačke stranke. "Govori se o cifri od 100.000 ljudi koji će se prijaviti fiktivno u Republiku Srpsku i glasati. Sa 100.000 više bošnjačkih glasača realne su procjene da bi na oktobarskim izborima moglo da se desi da iz Republike Srpske bude izabrano pet bošnjačkih poslanika u Parlamentarnu skupštinu BiH. Ukoliko bi se to desilo automatski bi bilo ukinuto entitetsko glasanje i samim tim i zaštita vitalnog nacionalnog interesa Republike Srpske", tvrdi poslanik DNS-a u Narodnoj Skupštini Republike Srpske Spomenka Stevanović. "Pojedini politički centri u Sarajevu misle da je moguće na taj način promijeniti Ustav Bosne i Hercegovine i da je isplativo isfinansirati taj lažni povratak, to lažno prijavljivanje", smatra poslanik PDP-a u Narodnoj skupštini Republike Srpske Aleksandar Golijanin. S druge strane, poslanik SDA u Narodnoj skupštini Republike Srpske Ramiz Salkić tvrdi da se usvajanjem Zakona o prebivalištu na entitetskom nivou ruši BiH. "Ovo je opasna igra. Ovo je antidejtonsko djelovanje, ovo je rušenje države i ovo neće proći tek tako", tvrdi Salkić. (BN TV)

Komentari / 313

Ostavite komentar
Name

zenga

17.04.2014 06:15

Eventualno donošenje zakona o prebivalištu na entitetskom nivou bi bio jedan veeeliki korak ka ukidanju Republike Srpske, zato pamet u glavu!! Negiranjem dejtonskog ustava (konkretno aneksa 7.) negira se i sam Ustav BiH u kojojem se spominje Srpska. Dakle ako ova gospoda negiraju Aneks 7., negiraju i ustav, a to znači da negiraju i Republiku Srpsku! Da skratim, PROBLEM JE U TOME ŠTO U OVOM SLUČAJU BOSNA I HERCEGOVINA KAO DRŽAVA BI I DALJE POSTOJALA U SVOJIM MEĐUNARODNO PRIZNATIM GRANICAMA U KAKVIM JE BILA PRIJE POTPISIVANJA DEJTONA....A Republika Srpska BI ISČEZNULA, JER BEZ DEJTONSKOG USTAVA NEMA NI NJE!!! Zato treba dobro razmisliti prije nego se krene u ovu SULUDU avanturu :) Osim ako nekima nije namjera da se desi sve ovo gore navedeno.....živi bii pa vidjeli ;)

ODGOVORITE
Name

SNSD

17.04.2014 04:52

Ovi iz SDS ne bi ni smjeli donjeti taj zakon po hitnoj proceduri.

ODGOVORITE
Name

BUkOVICA

17.04.2014 05:33

Pa o tome SNSD prica ,a ovi kao izmislili toplu vodu.

ODGOVORITE
Name

dps

17.04.2014 05:52

Procitajte Aneks 7 Dejtonskog sporazuma pa ce Vam biti jasno da ovi sto pricaju o jednostranom donosenju zakona samo mlate praznu slamu.

ODGOVORITE
Name

Bosanac

17.04.2014 06:36

Samo se svadjajte a gradjani svih nacionalnosti mahom napustaju zemlju za dvadsetak godina ostase samo starci.

ODGOVORITE
Name

Nerko

17.04.2014 06:06

Nikad ne moze biti 2 zakona u jednoj drzavi.

ODGOVORITE
Name

Gledano sa strane

17.04.2014 06:26

Kako može u jednoj državi glasati na dva mesta

ODGOVORITE
Name

Миле

17.04.2014 07:20

Биће, биће и то неће бити у једној држави неко у двије,СРПСКА је држава Нерко да знаш!

ODGOVORITE
Name

Gledano sa strane

17.04.2014 05:24

Ovakvo pijavljivanje prebivalista treba sprečiti višestruko. Smatram da treba doneti zakon Republike Srpske o prebivalištzu, ali i dopunom nekog zakona u slučaju da lažnim i falsifikovanim ugovorima bošnjaci mogu ispuniti sve što je u zakonu o prebivalištu. Oni su spremni na sve, a Republika Srpska treba biti spremna da sve anulira i spreči.

ODGOVORITE
Name

100 puta

17.04.2014 07:12

100 puta vam je rečeno ne mogu entiteti donositi zakone samo Država BiH i svidjelo se to kome ili ne.

ODGOVORITE
Name

Gledano sa strane

17.04.2014 05:27

Ttreba naći i dopunsko rješenje dopunom nekog zakona npr. o pravima povratnika, da se spreči lažno prijavljivanje u slučaju da US poništi donešeni zakon Republike Srpske

ODGOVORITE
Name

Vrbopuc

17.04.2014 20:20

Topgan. A koja se to vojska priznaje u svijetu.VRS ILI OSBIH. U NATO clanicu ulaze OSBIH a ne VRS. Cast izuzecima srbske nacionalnosti koji su u OSBIH. Nadam se da si svatio.

ODGOVORITE
Name

ADVOKAT

17.04.2014 06:59

Mile nisi dovoljno upucen u politiku.Ili ne pratis sta se desava.SHVATICES.

ODGOVORITE
Name

bl rs

17.04.2014 08:07

Mile ako prekrsite ustav onda nema vise Republike Srpske. Pa vi izvolite jos se samo to ceka da Milivoje napravi pogresan potez, a vi se radujete glupostima koji vode ka ukidanju Srpske. Republika Srpska je entitet a drzava nikad nece biti to i ti znas, sav svijet vam to govori a vi gluvaći.

ODGOVORITE
Name

topgan

17.04.2014 19:13

Чуди ме да нико није реаговао на муџахединску увреду од стране Салкића који је у једном тренутку рекао "такозвана Војска Републике Српске". Е, управо та војска је први пут од 1463. година када је окупирана српска Босна од стране османлија, а потом и Аустро-Угарска (1878-1918) створила српску државу западно од Дрине за разлику од ТАКОЗВАНЕ АРМИЈЕ БиХ (МУСЛИМАНСКО-МУЏАХЕДИНСКЕ ВОЈСКЕ) није успјала да створи унитарну, то јест исламску државу БиХ, како је планирао Алије Изетбеговић. Зато по хитном поступку треба усвојизи Закон о пребивалишту како би се онемогућио изборни инжењеринг оних који нису успјели пуштом, а сада желе да лажним гласачима, успоставе џамахирију од БиХ.

ODGOVORITE
Name

Gledano sa strane

17.04.2014 10:17

Kako može da se Odluka Sejdić i Finci ne izvrši iako neizvršenje je KD po čl 239 KZ KZ, tako može protivustavno da se preči protivustavno lažno prijavljivanje mesta boravka . KD je i prijavljivanje i glasanje na dva mesta u istoj državi BiH

ODGOVORITE
Name

100% tacno

17.04.2014 10:23

Kako se do sada niko u Republici Srpskoj nije nasao "pametan" i pobunio zasto bosanski katolici, tzv Hrvati glasaju na dva mjesta? Oni glasaju za drugu drzavu, a mnogi od njih nikada i nisu bili u Hrvatskoj. Glupo je braniti da se neko prijavi gdje hoce, pogotovu ako je tu nekada zivio. Sve ostalo je uskracivanje slobode kretanja, a to se kosi sa ustavom i zenevskom konvencijom. I jos za pojedince, Republika Srpska nije samo Srpska, vec svih naroda.

ODGOVORITE
Name

gavran

25.04.2024 22:52

sta se palite taj zakon isti je na snazi od 2010 u brckom pa se niko ne buni....

ODGOVORITE
Name

gavran

25.04.2024 22:52

Bio sam na okruglom stolu o OS BiH sam ministar Osmic je rekao da nato trazi da imamo samo inzinjeriju, toliko o nekoj sili, hahahahaha, JNA se raspala za 2 mjeseca a pravili je 50 godina, toliko o tome

ODGOVORITE
Name

RIDICK

17.04.2014 21:53

RS je u BOSNI a ne BOSNA u RS-u.. Tako da se zakon o prebivalistu moze donijeti samo na nivou BiH.. :)

ODGOVORITE
Name

Teslić

17.04.2014 08:45

Ako Republika Srpska, kao entitet, ne može donijeti zakon o prebivalištu, onda sasvim sigurno može naći način da se spriječe zloupotrebe lažnog povratka i prijava prebivališta. Na izmjeni zakona u BiH, trebalo je iz Republike Srpske odmah, poslije prethodnih izbora, pokrenuti incijativu, ako je potrebno zaustaviti i donošenje drugih zakona, dok se to ne riješi, a ne čekati par mjeseci pred izbore, da bi se problem riješio.

ODGOVORITE
Name

blrs re.Teslic

17.04.2014 10:07

Teslic tako je upravu si

ODGOVORITE
Name

@dps

17.04.2014 11:21

Potpisujem

ODGOVORITE
Name

topgan

18.04.2014 22:41

Vrbopuc, očigledno da se ne razumiješ u termine. Vojska Republike Srpske je bila regularna i legitimna vojske Republike Srpske, a ako ne vjeruješ pročitaj anekse Dejtonskog sporazuma. Ne postoji ni takozvana Armije BiH, koja se lažno predstavljala jer je to bila muslimanska vojska sa nekoliko janjičara - Divjak i Šiber. A, što se tiče Oružanih snaga BiH to je skalamerija koja nikad nije bila niti će biti vojska već puta imitacija nekadašnje TO i može damo da učestvuje u sanaciji nekakvih prirodnih nepogoda, pošara šumskih rastinja itd. U takozvanim mirovnim misijama te oružene snage mogu čuvati samo polja maka u Avganistanu i da se tamo vesele i slikaju sa ratnom zastavom tzv. RBiH. Toliko da se spustiš na zemlji i da se ne zanosiš sa tim glupostima o OS BiH, koje će se ne daj Bože da se zarati raspasti mnogo prije nego što je to slučaj bio sa moćnom JNA, koja je bila peta vojna sila u Evropi.

ODGOVORITE
Name

Gordan

19.04.2014 15:27

Upravo tako.

ODGOVORITE
Name

zenga

17.04.2014 06:15

Eventualno donošenje zakona o prebivalištu na entitetskom nivou bi bio jedan veeeliki korak ka ukidanju Republike Srpske, zato pamet u glavu!! Negiranjem dejtonskog ustava (konkretno aneksa 7.) negira se i sam Ustav BiH u kojojem se spominje Srpska. Dakle ako ova gospoda negiraju Aneks 7., negiraju i ustav, a to znači da negiraju i Republiku Srpsku! Da skratim, PROBLEM JE U TOME ŠTO U OVOM SLUČAJU BOSNA I HERCEGOVINA KAO DRŽAVA BI I DALJE POSTOJALA U SVOJIM MEĐUNARODNO PRIZNATIM GRANICAMA U KAKVIM JE BILA PRIJE POTPISIVANJA DEJTONA....A Republika Srpska BI ISČEZNULA, JER BEZ DEJTONSKOG USTAVA NEMA NI NJE!!! Zato treba dobro razmisliti prije nego se krene u ovu SULUDU avanturu :) Osim ako nekima nije namjera da se desi sve ovo gore navedeno.....živi bii pa vidjeli ;)

ODGOVORITE
Name

SNSD

17.04.2014 04:52

Ovi iz SDS ne bi ni smjeli donjeti taj zakon po hitnoj proceduri.

ODGOVORITE
Name

BUkOVICA

17.04.2014 05:33

Pa o tome SNSD prica ,a ovi kao izmislili toplu vodu.

ODGOVORITE
Name

dps

17.04.2014 05:52

Procitajte Aneks 7 Dejtonskog sporazuma pa ce Vam biti jasno da ovi sto pricaju o jednostranom donosenju zakona samo mlate praznu slamu.

ODGOVORITE
Name

Bosanac

17.04.2014 06:36

Samo se svadjajte a gradjani svih nacionalnosti mahom napustaju zemlju za dvadsetak godina ostase samo starci.

ODGOVORITE
Name

Nerko

17.04.2014 06:06

Nikad ne moze biti 2 zakona u jednoj drzavi.

ODGOVORITE
Name

Gledano sa strane

17.04.2014 06:26

Kako može u jednoj državi glasati na dva mesta

ODGOVORITE
Name

Миле

17.04.2014 07:20

Биће, биће и то неће бити у једној држави неко у двије,СРПСКА је држава Нерко да знаш!

ODGOVORITE
Name

Gledano sa strane

17.04.2014 05:24

Ovakvo pijavljivanje prebivalista treba sprečiti višestruko. Smatram da treba doneti zakon Republike Srpske o prebivalištzu, ali i dopunom nekog zakona u slučaju da lažnim i falsifikovanim ugovorima bošnjaci mogu ispuniti sve što je u zakonu o prebivalištu. Oni su spremni na sve, a Republika Srpska treba biti spremna da sve anulira i spreči.

ODGOVORITE
Name

100 puta

17.04.2014 07:12

100 puta vam je rečeno ne mogu entiteti donositi zakone samo Država BiH i svidjelo se to kome ili ne.

ODGOVORITE
Name

Gledano sa strane

17.04.2014 05:27

Ttreba naći i dopunsko rješenje dopunom nekog zakona npr. o pravima povratnika, da se spreči lažno prijavljivanje u slučaju da US poništi donešeni zakon Republike Srpske

ODGOVORITE
Name

Vrbopuc

17.04.2014 20:20

Topgan. A koja se to vojska priznaje u svijetu.VRS ILI OSBIH. U NATO clanicu ulaze OSBIH a ne VRS. Cast izuzecima srbske nacionalnosti koji su u OSBIH. Nadam se da si svatio.

ODGOVORITE
Name

ADVOKAT

17.04.2014 06:59

Mile nisi dovoljno upucen u politiku.Ili ne pratis sta se desava.SHVATICES.

ODGOVORITE
Name

bl rs

17.04.2014 08:07

Mile ako prekrsite ustav onda nema vise Republike Srpske. Pa vi izvolite jos se samo to ceka da Milivoje napravi pogresan potez, a vi se radujete glupostima koji vode ka ukidanju Srpske. Republika Srpska je entitet a drzava nikad nece biti to i ti znas, sav svijet vam to govori a vi gluvaći.

ODGOVORITE
Name

topgan

17.04.2014 19:13

Чуди ме да нико није реаговао на муџахединску увреду од стране Салкића који је у једном тренутку рекао "такозвана Војска Републике Српске". Е, управо та војска је први пут од 1463. година када је окупирана српска Босна од стране османлија, а потом и Аустро-Угарска (1878-1918) створила српску државу западно од Дрине за разлику од ТАКОЗВАНЕ АРМИЈЕ БиХ (МУСЛИМАНСКО-МУЏАХЕДИНСКЕ ВОЈСКЕ) није успјала да створи унитарну, то јест исламску државу БиХ, како је планирао Алије Изетбеговић. Зато по хитном поступку треба усвојизи Закон о пребивалишту како би се онемогућио изборни инжењеринг оних који нису успјели пуштом, а сада желе да лажним гласачима, успоставе џамахирију од БиХ.

ODGOVORITE
Name

Gledano sa strane

17.04.2014 10:17

Kako može da se Odluka Sejdić i Finci ne izvrši iako neizvršenje je KD po čl 239 KZ KZ, tako može protivustavno da se preči protivustavno lažno prijavljivanje mesta boravka . KD je i prijavljivanje i glasanje na dva mesta u istoj državi BiH

ODGOVORITE
Name

100% tacno

17.04.2014 10:23

Kako se do sada niko u Republici Srpskoj nije nasao "pametan" i pobunio zasto bosanski katolici, tzv Hrvati glasaju na dva mjesta? Oni glasaju za drugu drzavu, a mnogi od njih nikada i nisu bili u Hrvatskoj. Glupo je braniti da se neko prijavi gdje hoce, pogotovu ako je tu nekada zivio. Sve ostalo je uskracivanje slobode kretanja, a to se kosi sa ustavom i zenevskom konvencijom. I jos za pojedince, Republika Srpska nije samo Srpska, vec svih naroda.

ODGOVORITE
Name

gavran

25.04.2024 22:52

sta se palite taj zakon isti je na snazi od 2010 u brckom pa se niko ne buni....

ODGOVORITE
Name

gavran

25.04.2024 22:52

Bio sam na okruglom stolu o OS BiH sam ministar Osmic je rekao da nato trazi da imamo samo inzinjeriju, toliko o nekoj sili, hahahahaha, JNA se raspala za 2 mjeseca a pravili je 50 godina, toliko o tome

ODGOVORITE
Name

RIDICK

17.04.2014 21:53

RS je u BOSNI a ne BOSNA u RS-u.. Tako da se zakon o prebivalistu moze donijeti samo na nivou BiH.. :)

ODGOVORITE
Name

Teslić

17.04.2014 08:45

Ako Republika Srpska, kao entitet, ne može donijeti zakon o prebivalištu, onda sasvim sigurno može naći način da se spriječe zloupotrebe lažnog povratka i prijava prebivališta. Na izmjeni zakona u BiH, trebalo je iz Republike Srpske odmah, poslije prethodnih izbora, pokrenuti incijativu, ako je potrebno zaustaviti i donošenje drugih zakona, dok se to ne riješi, a ne čekati par mjeseci pred izbore, da bi se problem riješio.

ODGOVORITE
Name

blrs re.Teslic

17.04.2014 10:07

Teslic tako je upravu si

ODGOVORITE
Name

@dps

17.04.2014 11:21

Potpisujem

ODGOVORITE
Name

topgan

18.04.2014 22:41

Vrbopuc, očigledno da se ne razumiješ u termine. Vojska Republike Srpske je bila regularna i legitimna vojske Republike Srpske, a ako ne vjeruješ pročitaj anekse Dejtonskog sporazuma. Ne postoji ni takozvana Armije BiH, koja se lažno predstavljala jer je to bila muslimanska vojska sa nekoliko janjičara - Divjak i Šiber. A, što se tiče Oružanih snaga BiH to je skalamerija koja nikad nije bila niti će biti vojska već puta imitacija nekadašnje TO i može damo da učestvuje u sanaciji nekakvih prirodnih nepogoda, pošara šumskih rastinja itd. U takozvanim mirovnim misijama te oružene snage mogu čuvati samo polja maka u Avganistanu i da se tamo vesele i slikaju sa ratnom zastavom tzv. RBiH. Toliko da se spustiš na zemlji i da se ne zanosiš sa tim glupostima o OS BiH, koje će se ne daj Bože da se zarati raspasti mnogo prije nego što je to slučaj bio sa moćnom JNA, koja je bila peta vojna sila u Evropi.

ODGOVORITE
Name

zenga

17.04.2014 06:15

Eventualno donošenje zakona o prebivalištu na entitetskom nivou bi bio jedan veeeliki korak ka ukidanju Republike Srpske, zato pamet u glavu!! Negiranjem dejtonskog ustava (konkretno aneksa 7.) negira se i sam Ustav BiH u kojojem se spominje Srpska. Dakle ako ova gospoda negiraju Aneks 7., negiraju i ustav, a to znači da negiraju i Republiku Srpsku! Da skratim, PROBLEM JE U TOME ŠTO U OVOM SLUČAJU BOSNA I HERCEGOVINA KAO DRŽAVA BI I DALJE POSTOJALA U SVOJIM MEĐUNARODNO PRIZNATIM GRANICAMA U KAKVIM JE BILA PRIJE POTPISIVANJA DEJTONA....A Republika Srpska BI ISČEZNULA, JER BEZ DEJTONSKOG USTAVA NEMA NI NJE!!! Zato treba dobro razmisliti prije nego se krene u ovu SULUDU avanturu :) Osim ako nekima nije namjera da se desi sve ovo gore navedeno.....živi bii pa vidjeli ;)

ODGOVORITE
Name

SNSD

17.04.2014 04:52

Ovi iz SDS ne bi ni smjeli donjeti taj zakon po hitnoj proceduri.

ODGOVORITE
Name

BUkOVICA

17.04.2014 05:33

Pa o tome SNSD prica ,a ovi kao izmislili toplu vodu.

ODGOVORITE
Name

dps

17.04.2014 05:52

Procitajte Aneks 7 Dejtonskog sporazuma pa ce Vam biti jasno da ovi sto pricaju o jednostranom donosenju zakona samo mlate praznu slamu.

ODGOVORITE
Name

Bosanac

17.04.2014 06:36

Samo se svadjajte a gradjani svih nacionalnosti mahom napustaju zemlju za dvadsetak godina ostase samo starci.

ODGOVORITE
Name

Nerko

17.04.2014 06:06

Nikad ne moze biti 2 zakona u jednoj drzavi.

ODGOVORITE
Name

Gledano sa strane

17.04.2014 06:26

Kako može u jednoj državi glasati na dva mesta

ODGOVORITE
Name

Миле

17.04.2014 07:20

Биће, биће и то неће бити у једној држави неко у двије,СРПСКА је држава Нерко да знаш!

ODGOVORITE
Name

Gledano sa strane

17.04.2014 05:24

Ovakvo pijavljivanje prebivalista treba sprečiti višestruko. Smatram da treba doneti zakon Republike Srpske o prebivalištzu, ali i dopunom nekog zakona u slučaju da lažnim i falsifikovanim ugovorima bošnjaci mogu ispuniti sve što je u zakonu o prebivalištu. Oni su spremni na sve, a Republika Srpska treba biti spremna da sve anulira i spreči.

ODGOVORITE
Name

100 puta

17.04.2014 07:12

100 puta vam je rečeno ne mogu entiteti donositi zakone samo Država BiH i svidjelo se to kome ili ne.

ODGOVORITE
Name

Gledano sa strane

17.04.2014 05:27

Ttreba naći i dopunsko rješenje dopunom nekog zakona npr. o pravima povratnika, da se spreči lažno prijavljivanje u slučaju da US poništi donešeni zakon Republike Srpske

ODGOVORITE
Name

Vrbopuc

17.04.2014 20:20

Topgan. A koja se to vojska priznaje u svijetu.VRS ILI OSBIH. U NATO clanicu ulaze OSBIH a ne VRS. Cast izuzecima srbske nacionalnosti koji su u OSBIH. Nadam se da si svatio.

ODGOVORITE
Name

ADVOKAT

17.04.2014 06:59

Mile nisi dovoljno upucen u politiku.Ili ne pratis sta se desava.SHVATICES.

ODGOVORITE
Name

bl rs

17.04.2014 08:07

Mile ako prekrsite ustav onda nema vise Republike Srpske. Pa vi izvolite jos se samo to ceka da Milivoje napravi pogresan potez, a vi se radujete glupostima koji vode ka ukidanju Srpske. Republika Srpska je entitet a drzava nikad nece biti to i ti znas, sav svijet vam to govori a vi gluvaći.

ODGOVORITE
Name

topgan

17.04.2014 19:13

Чуди ме да нико није реаговао на муџахединску увреду од стране Салкића који је у једном тренутку рекао "такозвана Војска Републике Српске". Е, управо та војска је први пут од 1463. година када је окупирана српска Босна од стране османлија, а потом и Аустро-Угарска (1878-1918) створила српску државу западно од Дрине за разлику од ТАКОЗВАНЕ АРМИЈЕ БиХ (МУСЛИМАНСКО-МУЏАХЕДИНСКЕ ВОЈСКЕ) није успјала да створи унитарну, то јест исламску државу БиХ, како је планирао Алије Изетбеговић. Зато по хитном поступку треба усвојизи Закон о пребивалишту како би се онемогућио изборни инжењеринг оних који нису успјели пуштом, а сада желе да лажним гласачима, успоставе џамахирију од БиХ.

ODGOVORITE
Name

Gledano sa strane

17.04.2014 10:17

Kako može da se Odluka Sejdić i Finci ne izvrši iako neizvršenje je KD po čl 239 KZ KZ, tako može protivustavno da se preči protivustavno lažno prijavljivanje mesta boravka . KD je i prijavljivanje i glasanje na dva mesta u istoj državi BiH

ODGOVORITE
Name

100% tacno

17.04.2014 10:23

Kako se do sada niko u Republici Srpskoj nije nasao "pametan" i pobunio zasto bosanski katolici, tzv Hrvati glasaju na dva mjesta? Oni glasaju za drugu drzavu, a mnogi od njih nikada i nisu bili u Hrvatskoj. Glupo je braniti da se neko prijavi gdje hoce, pogotovu ako je tu nekada zivio. Sve ostalo je uskracivanje slobode kretanja, a to se kosi sa ustavom i zenevskom konvencijom. I jos za pojedince, Republika Srpska nije samo Srpska, vec svih naroda.

ODGOVORITE
Name

gavran

25.04.2024 22:52

sta se palite taj zakon isti je na snazi od 2010 u brckom pa se niko ne buni....

ODGOVORITE
Name

gavran

25.04.2024 22:52

Bio sam na okruglom stolu o OS BiH sam ministar Osmic je rekao da nato trazi da imamo samo inzinjeriju, toliko o nekoj sili, hahahahaha, JNA se raspala za 2 mjeseca a pravili je 50 godina, toliko o tome

ODGOVORITE
Name

RIDICK

17.04.2014 21:53

RS je u BOSNI a ne BOSNA u RS-u.. Tako da se zakon o prebivalistu moze donijeti samo na nivou BiH.. :)

ODGOVORITE
Name

Teslić

17.04.2014 08:45

Ako Republika Srpska, kao entitet, ne može donijeti zakon o prebivalištu, onda sasvim sigurno može naći način da se spriječe zloupotrebe lažnog povratka i prijava prebivališta. Na izmjeni zakona u BiH, trebalo je iz Republike Srpske odmah, poslije prethodnih izbora, pokrenuti incijativu, ako je potrebno zaustaviti i donošenje drugih zakona, dok se to ne riješi, a ne čekati par mjeseci pred izbore, da bi se problem riješio.

ODGOVORITE
Name

blrs re.Teslic

17.04.2014 10:07

Teslic tako je upravu si

ODGOVORITE
Name

@dps

17.04.2014 11:21

Potpisujem

ODGOVORITE
Name

topgan

18.04.2014 22:41

Vrbopuc, očigledno da se ne razumiješ u termine. Vojska Republike Srpske je bila regularna i legitimna vojske Republike Srpske, a ako ne vjeruješ pročitaj anekse Dejtonskog sporazuma. Ne postoji ni takozvana Armije BiH, koja se lažno predstavljala jer je to bila muslimanska vojska sa nekoliko janjičara - Divjak i Šiber. A, što se tiče Oružanih snaga BiH to je skalamerija koja nikad nije bila niti će biti vojska već puta imitacija nekadašnje TO i može damo da učestvuje u sanaciji nekakvih prirodnih nepogoda, pošara šumskih rastinja itd. U takozvanim mirovnim misijama te oružene snage mogu čuvati samo polja maka u Avganistanu i da se tamo vesele i slikaju sa ratnom zastavom tzv. RBiH. Toliko da se spustiš na zemlji i da se ne zanosiš sa tim glupostima o OS BiH, koje će se ne daj Bože da se zarati raspasti mnogo prije nego što je to slučaj bio sa moćnom JNA, koja je bila peta vojna sila u Evropi.

ODGOVORITE
Name

zenga

17.04.2014 06:15

Eventualno donošenje zakona o prebivalištu na entitetskom nivou bi bio jedan veeeliki korak ka ukidanju Republike Srpske, zato pamet u glavu!! Negiranjem dejtonskog ustava (konkretno aneksa 7.) negira se i sam Ustav BiH u kojojem se spominje Srpska. Dakle ako ova gospoda negiraju Aneks 7., negiraju i ustav, a to znači da negiraju i Republiku Srpsku! Da skratim, PROBLEM JE U TOME ŠTO U OVOM SLUČAJU BOSNA I HERCEGOVINA KAO DRŽAVA BI I DALJE POSTOJALA U SVOJIM MEĐUNARODNO PRIZNATIM GRANICAMA U KAKVIM JE BILA PRIJE POTPISIVANJA DEJTONA....A Republika Srpska BI ISČEZNULA, JER BEZ DEJTONSKOG USTAVA NEMA NI NJE!!! Zato treba dobro razmisliti prije nego se krene u ovu SULUDU avanturu :) Osim ako nekima nije namjera da se desi sve ovo gore navedeno.....živi bii pa vidjeli ;)

ODGOVORITE
Name

SNSD

17.04.2014 04:52

Ovi iz SDS ne bi ni smjeli donjeti taj zakon po hitnoj proceduri.

ODGOVORITE
Name

BUkOVICA

17.04.2014 05:33

Pa o tome SNSD prica ,a ovi kao izmislili toplu vodu.

ODGOVORITE
Name

dps

17.04.2014 05:52

Procitajte Aneks 7 Dejtonskog sporazuma pa ce Vam biti jasno da ovi sto pricaju o jednostranom donosenju zakona samo mlate praznu slamu.

ODGOVORITE
Name

Bosanac

17.04.2014 06:36

Samo se svadjajte a gradjani svih nacionalnosti mahom napustaju zemlju za dvadsetak godina ostase samo starci.

ODGOVORITE
Name

Nerko

17.04.2014 06:06

Nikad ne moze biti 2 zakona u jednoj drzavi.

ODGOVORITE
Name

Gledano sa strane

17.04.2014 06:26

Kako može u jednoj državi glasati na dva mesta

ODGOVORITE
Name

Миле

17.04.2014 07:20

Биће, биће и то неће бити у једној држави неко у двије,СРПСКА је држава Нерко да знаш!

ODGOVORITE
Name

Gledano sa strane

17.04.2014 05:24

Ovakvo pijavljivanje prebivalista treba sprečiti višestruko. Smatram da treba doneti zakon Republike Srpske o prebivalištzu, ali i dopunom nekog zakona u slučaju da lažnim i falsifikovanim ugovorima bošnjaci mogu ispuniti sve što je u zakonu o prebivalištu. Oni su spremni na sve, a Republika Srpska treba biti spremna da sve anulira i spreči.

ODGOVORITE
Name

100 puta

17.04.2014 07:12

100 puta vam je rečeno ne mogu entiteti donositi zakone samo Država BiH i svidjelo se to kome ili ne.

ODGOVORITE
Name

Gledano sa strane

17.04.2014 05:27

Ttreba naći i dopunsko rješenje dopunom nekog zakona npr. o pravima povratnika, da se spreči lažno prijavljivanje u slučaju da US poništi donešeni zakon Republike Srpske

ODGOVORITE
Name

Vrbopuc

17.04.2014 20:20

Topgan. A koja se to vojska priznaje u svijetu.VRS ILI OSBIH. U NATO clanicu ulaze OSBIH a ne VRS. Cast izuzecima srbske nacionalnosti koji su u OSBIH. Nadam se da si svatio.

ODGOVORITE
Name

ADVOKAT

17.04.2014 06:59

Mile nisi dovoljno upucen u politiku.Ili ne pratis sta se desava.SHVATICES.

ODGOVORITE
Name

bl rs

17.04.2014 08:07

Mile ako prekrsite ustav onda nema vise Republike Srpske. Pa vi izvolite jos se samo to ceka da Milivoje napravi pogresan potez, a vi se radujete glupostima koji vode ka ukidanju Srpske. Republika Srpska je entitet a drzava nikad nece biti to i ti znas, sav svijet vam to govori a vi gluvaći.

ODGOVORITE
Name

topgan

17.04.2014 19:13

Чуди ме да нико није реаговао на муџахединску увреду од стране Салкића који је у једном тренутку рекао "такозвана Војска Републике Српске". Е, управо та војска је први пут од 1463. година када је окупирана српска Босна од стране османлија, а потом и Аустро-Угарска (1878-1918) створила српску државу западно од Дрине за разлику од ТАКОЗВАНЕ АРМИЈЕ БиХ (МУСЛИМАНСКО-МУЏАХЕДИНСКЕ ВОЈСКЕ) није успјала да створи унитарну, то јест исламску државу БиХ, како је планирао Алије Изетбеговић. Зато по хитном поступку треба усвојизи Закон о пребивалишту како би се онемогућио изборни инжењеринг оних који нису успјели пуштом, а сада желе да лажним гласачима, успоставе џамахирију од БиХ.

ODGOVORITE
Name

Gledano sa strane

17.04.2014 10:17

Kako može da se Odluka Sejdić i Finci ne izvrši iako neizvršenje je KD po čl 239 KZ KZ, tako može protivustavno da se preči protivustavno lažno prijavljivanje mesta boravka . KD je i prijavljivanje i glasanje na dva mesta u istoj državi BiH

ODGOVORITE
Name

100% tacno

17.04.2014 10:23

Kako se do sada niko u Republici Srpskoj nije nasao "pametan" i pobunio zasto bosanski katolici, tzv Hrvati glasaju na dva mjesta? Oni glasaju za drugu drzavu, a mnogi od njih nikada i nisu bili u Hrvatskoj. Glupo je braniti da se neko prijavi gdje hoce, pogotovu ako je tu nekada zivio. Sve ostalo je uskracivanje slobode kretanja, a to se kosi sa ustavom i zenevskom konvencijom. I jos za pojedince, Republika Srpska nije samo Srpska, vec svih naroda.

ODGOVORITE
Name

gavran

25.04.2024 22:52

sta se palite taj zakon isti je na snazi od 2010 u brckom pa se niko ne buni....

ODGOVORITE
Name

gavran

25.04.2024 22:52

Bio sam na okruglom stolu o OS BiH sam ministar Osmic je rekao da nato trazi da imamo samo inzinjeriju, toliko o nekoj sili, hahahahaha, JNA se raspala za 2 mjeseca a pravili je 50 godina, toliko o tome

ODGOVORITE
Name

RIDICK

17.04.2014 21:53

RS je u BOSNI a ne BOSNA u RS-u.. Tako da se zakon o prebivalistu moze donijeti samo na nivou BiH.. :)

ODGOVORITE
Name

Teslić

17.04.2014 08:45

Ako Republika Srpska, kao entitet, ne može donijeti zakon o prebivalištu, onda sasvim sigurno može naći način da se spriječe zloupotrebe lažnog povratka i prijava prebivališta. Na izmjeni zakona u BiH, trebalo je iz Republike Srpske odmah, poslije prethodnih izbora, pokrenuti incijativu, ako je potrebno zaustaviti i donošenje drugih zakona, dok se to ne riješi, a ne čekati par mjeseci pred izbore, da bi se problem riješio.

ODGOVORITE
Name

blrs re.Teslic

17.04.2014 10:07

Teslic tako je upravu si

ODGOVORITE
Name

@dps

17.04.2014 11:21

Potpisujem

ODGOVORITE
Name

topgan

18.04.2014 22:41

Vrbopuc, očigledno da se ne razumiješ u termine. Vojska Republike Srpske je bila regularna i legitimna vojske Republike Srpske, a ako ne vjeruješ pročitaj anekse Dejtonskog sporazuma. Ne postoji ni takozvana Armije BiH, koja se lažno predstavljala jer je to bila muslimanska vojska sa nekoliko janjičara - Divjak i Šiber. A, što se tiče Oružanih snaga BiH to je skalamerija koja nikad nije bila niti će biti vojska već puta imitacija nekadašnje TO i može damo da učestvuje u sanaciji nekakvih prirodnih nepogoda, pošara šumskih rastinja itd. U takozvanim mirovnim misijama te oružene snage mogu čuvati samo polja maka u Avganistanu i da se tamo vesele i slikaju sa ratnom zastavom tzv. RBiH. Toliko da se spustiš na zemlji i da se ne zanosiš sa tim glupostima o OS BiH, koje će se ne daj Bože da se zarati raspasti mnogo prije nego što je to slučaj bio sa moćnom JNA, koja je bila peta vojna sila u Evropi.

ODGOVORITE
Name

zenga

17.04.2014 06:15

Eventualno donošenje zakona o prebivalištu na entitetskom nivou bi bio jedan veeeliki korak ka ukidanju Republike Srpske, zato pamet u glavu!! Negiranjem dejtonskog ustava (konkretno aneksa 7.) negira se i sam Ustav BiH u kojojem se spominje Srpska. Dakle ako ova gospoda negiraju Aneks 7., negiraju i ustav, a to znači da negiraju i Republiku Srpsku! Da skratim, PROBLEM JE U TOME ŠTO U OVOM SLUČAJU BOSNA I HERCEGOVINA KAO DRŽAVA BI I DALJE POSTOJALA U SVOJIM MEĐUNARODNO PRIZNATIM GRANICAMA U KAKVIM JE BILA PRIJE POTPISIVANJA DEJTONA....A Republika Srpska BI ISČEZNULA, JER BEZ DEJTONSKOG USTAVA NEMA NI NJE!!! Zato treba dobro razmisliti prije nego se krene u ovu SULUDU avanturu :) Osim ako nekima nije namjera da se desi sve ovo gore navedeno.....živi bii pa vidjeli ;)

ODGOVORITE
Name

SNSD

17.04.2014 04:52

Ovi iz SDS ne bi ni smjeli donjeti taj zakon po hitnoj proceduri.

ODGOVORITE
Name

BUkOVICA

17.04.2014 05:33

Pa o tome SNSD prica ,a ovi kao izmislili toplu vodu.

ODGOVORITE
Name

dps

17.04.2014 05:52

Procitajte Aneks 7 Dejtonskog sporazuma pa ce Vam biti jasno da ovi sto pricaju o jednostranom donosenju zakona samo mlate praznu slamu.

ODGOVORITE
Name

Bosanac

17.04.2014 06:36

Samo se svadjajte a gradjani svih nacionalnosti mahom napustaju zemlju za dvadsetak godina ostase samo starci.

ODGOVORITE
Name

Nerko

17.04.2014 06:06

Nikad ne moze biti 2 zakona u jednoj drzavi.

ODGOVORITE
Name

Gledano sa strane

17.04.2014 06:26

Kako može u jednoj državi glasati na dva mesta

ODGOVORITE
Name

Миле

17.04.2014 07:20

Биће, биће и то неће бити у једној држави неко у двије,СРПСКА је држава Нерко да знаш!

ODGOVORITE
Name

Gledano sa strane

17.04.2014 05:24

Ovakvo pijavljivanje prebivalista treba sprečiti višestruko. Smatram da treba doneti zakon Republike Srpske o prebivalištzu, ali i dopunom nekog zakona u slučaju da lažnim i falsifikovanim ugovorima bošnjaci mogu ispuniti sve što je u zakonu o prebivalištu. Oni su spremni na sve, a Republika Srpska treba biti spremna da sve anulira i spreči.

ODGOVORITE
Name

100 puta

17.04.2014 07:12

100 puta vam je rečeno ne mogu entiteti donositi zakone samo Država BiH i svidjelo se to kome ili ne.

ODGOVORITE
Name

Gledano sa strane

17.04.2014 05:27

Ttreba naći i dopunsko rješenje dopunom nekog zakona npr. o pravima povratnika, da se spreči lažno prijavljivanje u slučaju da US poništi donešeni zakon Republike Srpske

ODGOVORITE
Name

Vrbopuc

17.04.2014 20:20

Topgan. A koja se to vojska priznaje u svijetu.VRS ILI OSBIH. U NATO clanicu ulaze OSBIH a ne VRS. Cast izuzecima srbske nacionalnosti koji su u OSBIH. Nadam se da si svatio.

ODGOVORITE
Name

ADVOKAT

17.04.2014 06:59

Mile nisi dovoljno upucen u politiku.Ili ne pratis sta se desava.SHVATICES.

ODGOVORITE
Name

bl rs

17.04.2014 08:07

Mile ako prekrsite ustav onda nema vise Republike Srpske. Pa vi izvolite jos se samo to ceka da Milivoje napravi pogresan potez, a vi se radujete glupostima koji vode ka ukidanju Srpske. Republika Srpska je entitet a drzava nikad nece biti to i ti znas, sav svijet vam to govori a vi gluvaći.

ODGOVORITE
Name

topgan

17.04.2014 19:13

Чуди ме да нико није реаговао на муџахединску увреду од стране Салкића који је у једном тренутку рекао "такозвана Војска Републике Српске". Е, управо та војска је први пут од 1463. година када је окупирана српска Босна од стране османлија, а потом и Аустро-Угарска (1878-1918) створила српску државу западно од Дрине за разлику од ТАКОЗВАНЕ АРМИЈЕ БиХ (МУСЛИМАНСКО-МУЏАХЕДИНСКЕ ВОЈСКЕ) није успјала да створи унитарну, то јест исламску државу БиХ, како је планирао Алије Изетбеговић. Зато по хитном поступку треба усвојизи Закон о пребивалишту како би се онемогућио изборни инжењеринг оних који нису успјели пуштом, а сада желе да лажним гласачима, успоставе џамахирију од БиХ.

ODGOVORITE
Name

Gledano sa strane

17.04.2014 10:17

Kako može da se Odluka Sejdić i Finci ne izvrši iako neizvršenje je KD po čl 239 KZ KZ, tako može protivustavno da se preči protivustavno lažno prijavljivanje mesta boravka . KD je i prijavljivanje i glasanje na dva mesta u istoj državi BiH

ODGOVORITE
Name

100% tacno

17.04.2014 10:23

Kako se do sada niko u Republici Srpskoj nije nasao "pametan" i pobunio zasto bosanski katolici, tzv Hrvati glasaju na dva mjesta? Oni glasaju za drugu drzavu, a mnogi od njih nikada i nisu bili u Hrvatskoj. Glupo je braniti da se neko prijavi gdje hoce, pogotovu ako je tu nekada zivio. Sve ostalo je uskracivanje slobode kretanja, a to se kosi sa ustavom i zenevskom konvencijom. I jos za pojedince, Republika Srpska nije samo Srpska, vec svih naroda.

ODGOVORITE
Name

gavran

25.04.2024 22:52

sta se palite taj zakon isti je na snazi od 2010 u brckom pa se niko ne buni....

ODGOVORITE
Name

gavran

25.04.2024 22:52

Bio sam na okruglom stolu o OS BiH sam ministar Osmic je rekao da nato trazi da imamo samo inzinjeriju, toliko o nekoj sili, hahahahaha, JNA se raspala za 2 mjeseca a pravili je 50 godina, toliko o tome

ODGOVORITE
Name

RIDICK

17.04.2014 21:53

RS je u BOSNI a ne BOSNA u RS-u.. Tako da se zakon o prebivalistu moze donijeti samo na nivou BiH.. :)

ODGOVORITE
Name

Teslić

17.04.2014 08:45

Ako Republika Srpska, kao entitet, ne može donijeti zakon o prebivalištu, onda sasvim sigurno može naći način da se spriječe zloupotrebe lažnog povratka i prijava prebivališta. Na izmjeni zakona u BiH, trebalo je iz Republike Srpske odmah, poslije prethodnih izbora, pokrenuti incijativu, ako je potrebno zaustaviti i donošenje drugih zakona, dok se to ne riješi, a ne čekati par mjeseci pred izbore, da bi se problem riješio.

ODGOVORITE
Name

blrs re.Teslic

17.04.2014 10:07

Teslic tako je upravu si

ODGOVORITE
Name

@dps

17.04.2014 11:21

Potpisujem

ODGOVORITE
Name

topgan

18.04.2014 22:41

Vrbopuc, očigledno da se ne razumiješ u termine. Vojska Republike Srpske je bila regularna i legitimna vojske Republike Srpske, a ako ne vjeruješ pročitaj anekse Dejtonskog sporazuma. Ne postoji ni takozvana Armije BiH, koja se lažno predstavljala jer je to bila muslimanska vojska sa nekoliko janjičara - Divjak i Šiber. A, što se tiče Oružanih snaga BiH to je skalamerija koja nikad nije bila niti će biti vojska već puta imitacija nekadašnje TO i može damo da učestvuje u sanaciji nekakvih prirodnih nepogoda, pošara šumskih rastinja itd. U takozvanim mirovnim misijama te oružene snage mogu čuvati samo polja maka u Avganistanu i da se tamo vesele i slikaju sa ratnom zastavom tzv. RBiH. Toliko da se spustiš na zemlji i da se ne zanosiš sa tim glupostima o OS BiH, koje će se ne daj Bože da se zarati raspasti mnogo prije nego što je to slučaj bio sa moćnom JNA, koja je bila peta vojna sila u Evropi.

ODGOVORITE
Name

zenga

17.04.2014 06:15

Eventualno donošenje zakona o prebivalištu na entitetskom nivou bi bio jedan veeeliki korak ka ukidanju Republike Srpske, zato pamet u glavu!! Negiranjem dejtonskog ustava (konkretno aneksa 7.) negira se i sam Ustav BiH u kojojem se spominje Srpska. Dakle ako ova gospoda negiraju Aneks 7., negiraju i ustav, a to znači da negiraju i Republiku Srpsku! Da skratim, PROBLEM JE U TOME ŠTO U OVOM SLUČAJU BOSNA I HERCEGOVINA KAO DRŽAVA BI I DALJE POSTOJALA U SVOJIM MEĐUNARODNO PRIZNATIM GRANICAMA U KAKVIM JE BILA PRIJE POTPISIVANJA DEJTONA....A Republika Srpska BI ISČEZNULA, JER BEZ DEJTONSKOG USTAVA NEMA NI NJE!!! Zato treba dobro razmisliti prije nego se krene u ovu SULUDU avanturu :) Osim ako nekima nije namjera da se desi sve ovo gore navedeno.....živi bii pa vidjeli ;)

ODGOVORITE
Name

SNSD

17.04.2014 04:52

Ovi iz SDS ne bi ni smjeli donjeti taj zakon po hitnoj proceduri.

ODGOVORITE
Name

BUkOVICA

17.04.2014 05:33

Pa o tome SNSD prica ,a ovi kao izmislili toplu vodu.

ODGOVORITE
Name

dps

17.04.2014 05:52

Procitajte Aneks 7 Dejtonskog sporazuma pa ce Vam biti jasno da ovi sto pricaju o jednostranom donosenju zakona samo mlate praznu slamu.

ODGOVORITE
Name

Bosanac

17.04.2014 06:36

Samo se svadjajte a gradjani svih nacionalnosti mahom napustaju zemlju za dvadsetak godina ostase samo starci.

ODGOVORITE
Name

Nerko

17.04.2014 06:06

Nikad ne moze biti 2 zakona u jednoj drzavi.

ODGOVORITE
Name

Gledano sa strane

17.04.2014 06:26

Kako može u jednoj državi glasati na dva mesta

ODGOVORITE
Name

Миле

17.04.2014 07:20

Биће, биће и то неће бити у једној држави неко у двије,СРПСКА је држава Нерко да знаш!

ODGOVORITE
Name

Gledano sa strane

17.04.2014 05:24

Ovakvo pijavljivanje prebivalista treba sprečiti višestruko. Smatram da treba doneti zakon Republike Srpske o prebivalištzu, ali i dopunom nekog zakona u slučaju da lažnim i falsifikovanim ugovorima bošnjaci mogu ispuniti sve što je u zakonu o prebivalištu. Oni su spremni na sve, a Republika Srpska treba biti spremna da sve anulira i spreči.

ODGOVORITE
Name

100 puta

17.04.2014 07:12

100 puta vam je rečeno ne mogu entiteti donositi zakone samo Država BiH i svidjelo se to kome ili ne.

ODGOVORITE
Name

Gledano sa strane

17.04.2014 05:27

Ttreba naći i dopunsko rješenje dopunom nekog zakona npr. o pravima povratnika, da se spreči lažno prijavljivanje u slučaju da US poništi donešeni zakon Republike Srpske

ODGOVORITE
Name

Vrbopuc

17.04.2014 20:20

Topgan. A koja se to vojska priznaje u svijetu.VRS ILI OSBIH. U NATO clanicu ulaze OSBIH a ne VRS. Cast izuzecima srbske nacionalnosti koji su u OSBIH. Nadam se da si svatio.

ODGOVORITE
Name

ADVOKAT

17.04.2014 06:59

Mile nisi dovoljno upucen u politiku.Ili ne pratis sta se desava.SHVATICES.

ODGOVORITE
Name

bl rs

17.04.2014 08:07

Mile ako prekrsite ustav onda nema vise Republike Srpske. Pa vi izvolite jos se samo to ceka da Milivoje napravi pogresan potez, a vi se radujete glupostima koji vode ka ukidanju Srpske. Republika Srpska je entitet a drzava nikad nece biti to i ti znas, sav svijet vam to govori a vi gluvaći.

ODGOVORITE
Name

topgan

17.04.2014 19:13

Чуди ме да нико није реаговао на муџахединску увреду од стране Салкића који је у једном тренутку рекао "такозвана Војска Републике Српске". Е, управо та војска је први пут од 1463. година када је окупирана српска Босна од стране османлија, а потом и Аустро-Угарска (1878-1918) створила српску државу западно од Дрине за разлику од ТАКОЗВАНЕ АРМИЈЕ БиХ (МУСЛИМАНСКО-МУЏАХЕДИНСКЕ ВОЈСКЕ) није успјала да створи унитарну, то јест исламску државу БиХ, како је планирао Алије Изетбеговић. Зато по хитном поступку треба усвојизи Закон о пребивалишту како би се онемогућио изборни инжењеринг оних који нису успјели пуштом, а сада желе да лажним гласачима, успоставе џамахирију од БиХ.

ODGOVORITE
Name

Gledano sa strane

17.04.2014 10:17

Kako može da se Odluka Sejdić i Finci ne izvrši iako neizvršenje je KD po čl 239 KZ KZ, tako može protivustavno da se preči protivustavno lažno prijavljivanje mesta boravka . KD je i prijavljivanje i glasanje na dva mesta u istoj državi BiH

ODGOVORITE
Name

100% tacno

17.04.2014 10:23

Kako se do sada niko u Republici Srpskoj nije nasao "pametan" i pobunio zasto bosanski katolici, tzv Hrvati glasaju na dva mjesta? Oni glasaju za drugu drzavu, a mnogi od njih nikada i nisu bili u Hrvatskoj. Glupo je braniti da se neko prijavi gdje hoce, pogotovu ako je tu nekada zivio. Sve ostalo je uskracivanje slobode kretanja, a to se kosi sa ustavom i zenevskom konvencijom. I jos za pojedince, Republika Srpska nije samo Srpska, vec svih naroda.

ODGOVORITE
Name

gavran

25.04.2024 22:52

sta se palite taj zakon isti je na snazi od 2010 u brckom pa se niko ne buni....

ODGOVORITE
Name

gavran

25.04.2024 22:52

Bio sam na okruglom stolu o OS BiH sam ministar Osmic je rekao da nato trazi da imamo samo inzinjeriju, toliko o nekoj sili, hahahahaha, JNA se raspala za 2 mjeseca a pravili je 50 godina, toliko o tome

ODGOVORITE
Name

RIDICK

17.04.2014 21:53

RS je u BOSNI a ne BOSNA u RS-u.. Tako da se zakon o prebivalistu moze donijeti samo na nivou BiH.. :)

ODGOVORITE
Name

Teslić

17.04.2014 08:45

Ako Republika Srpska, kao entitet, ne može donijeti zakon o prebivalištu, onda sasvim sigurno može naći način da se spriječe zloupotrebe lažnog povratka i prijava prebivališta. Na izmjeni zakona u BiH, trebalo je iz Republike Srpske odmah, poslije prethodnih izbora, pokrenuti incijativu, ako je potrebno zaustaviti i donošenje drugih zakona, dok se to ne riješi, a ne čekati par mjeseci pred izbore, da bi se problem riješio.

ODGOVORITE
Name

blrs re.Teslic

17.04.2014 10:07

Teslic tako je upravu si

ODGOVORITE
Name

@dps

17.04.2014 11:21

Potpisujem

ODGOVORITE
Name

topgan

18.04.2014 22:41

Vrbopuc, očigledno da se ne razumiješ u termine. Vojska Republike Srpske je bila regularna i legitimna vojske Republike Srpske, a ako ne vjeruješ pročitaj anekse Dejtonskog sporazuma. Ne postoji ni takozvana Armije BiH, koja se lažno predstavljala jer je to bila muslimanska vojska sa nekoliko janjičara - Divjak i Šiber. A, što se tiče Oružanih snaga BiH to je skalamerija koja nikad nije bila niti će biti vojska već puta imitacija nekadašnje TO i može damo da učestvuje u sanaciji nekakvih prirodnih nepogoda, pošara šumskih rastinja itd. U takozvanim mirovnim misijama te oružene snage mogu čuvati samo polja maka u Avganistanu i da se tamo vesele i slikaju sa ratnom zastavom tzv. RBiH. Toliko da se spustiš na zemlji i da se ne zanosiš sa tim glupostima o OS BiH, koje će se ne daj Bože da se zarati raspasti mnogo prije nego što je to slučaj bio sa moćnom JNA, koja je bila peta vojna sila u Evropi.

ODGOVORITE
Name

zenga

17.04.2014 06:15

Eventualno donošenje zakona o prebivalištu na entitetskom nivou bi bio jedan veeeliki korak ka ukidanju Republike Srpske, zato pamet u glavu!! Negiranjem dejtonskog ustava (konkretno aneksa 7.) negira se i sam Ustav BiH u kojojem se spominje Srpska. Dakle ako ova gospoda negiraju Aneks 7., negiraju i ustav, a to znači da negiraju i Republiku Srpsku! Da skratim, PROBLEM JE U TOME ŠTO U OVOM SLUČAJU BOSNA I HERCEGOVINA KAO DRŽAVA BI I DALJE POSTOJALA U SVOJIM MEĐUNARODNO PRIZNATIM GRANICAMA U KAKVIM JE BILA PRIJE POTPISIVANJA DEJTONA....A Republika Srpska BI ISČEZNULA, JER BEZ DEJTONSKOG USTAVA NEMA NI NJE!!! Zato treba dobro razmisliti prije nego se krene u ovu SULUDU avanturu :) Osim ako nekima nije namjera da se desi sve ovo gore navedeno.....živi bii pa vidjeli ;)

ODGOVORITE
Name

SNSD

17.04.2014 04:52

Ovi iz SDS ne bi ni smjeli donjeti taj zakon po hitnoj proceduri.

ODGOVORITE
Name

BUkOVICA

17.04.2014 05:33

Pa o tome SNSD prica ,a ovi kao izmislili toplu vodu.

ODGOVORITE
Name

dps

17.04.2014 05:52

Procitajte Aneks 7 Dejtonskog sporazuma pa ce Vam biti jasno da ovi sto pricaju o jednostranom donosenju zakona samo mlate praznu slamu.

ODGOVORITE
Name

Bosanac

17.04.2014 06:36

Samo se svadjajte a gradjani svih nacionalnosti mahom napustaju zemlju za dvadsetak godina ostase samo starci.

ODGOVORITE
Name

Nerko

17.04.2014 06:06

Nikad ne moze biti 2 zakona u jednoj drzavi.

ODGOVORITE
Name

Gledano sa strane

17.04.2014 06:26

Kako može u jednoj državi glasati na dva mesta

ODGOVORITE
Name

Миле

17.04.2014 07:20

Биће, биће и то неће бити у једној држави неко у двије,СРПСКА је држава Нерко да знаш!

ODGOVORITE
Name

Gledano sa strane

17.04.2014 05:24

Ovakvo pijavljivanje prebivalista treba sprečiti višestruko. Smatram da treba doneti zakon Republike Srpske o prebivalištzu, ali i dopunom nekog zakona u slučaju da lažnim i falsifikovanim ugovorima bošnjaci mogu ispuniti sve što je u zakonu o prebivalištu. Oni su spremni na sve, a Republika Srpska treba biti spremna da sve anulira i spreči.

ODGOVORITE
Name

100 puta

17.04.2014 07:12

100 puta vam je rečeno ne mogu entiteti donositi zakone samo Država BiH i svidjelo se to kome ili ne.

ODGOVORITE
Name

Gledano sa strane

17.04.2014 05:27

Ttreba naći i dopunsko rješenje dopunom nekog zakona npr. o pravima povratnika, da se spreči lažno prijavljivanje u slučaju da US poništi donešeni zakon Republike Srpske

ODGOVORITE
Name

Vrbopuc

17.04.2014 20:20

Topgan. A koja se to vojska priznaje u svijetu.VRS ILI OSBIH. U NATO clanicu ulaze OSBIH a ne VRS. Cast izuzecima srbske nacionalnosti koji su u OSBIH. Nadam se da si svatio.

ODGOVORITE
Name

ADVOKAT

17.04.2014 06:59

Mile nisi dovoljno upucen u politiku.Ili ne pratis sta se desava.SHVATICES.

ODGOVORITE
Name

bl rs

17.04.2014 08:07

Mile ako prekrsite ustav onda nema vise Republike Srpske. Pa vi izvolite jos se samo to ceka da Milivoje napravi pogresan potez, a vi se radujete glupostima koji vode ka ukidanju Srpske. Republika Srpska je entitet a drzava nikad nece biti to i ti znas, sav svijet vam to govori a vi gluvaći.

ODGOVORITE
Name

topgan

17.04.2014 19:13

Чуди ме да нико није реаговао на муџахединску увреду од стране Салкића који је у једном тренутку рекао "такозвана Војска Републике Српске". Е, управо та војска је први пут од 1463. година када је окупирана српска Босна од стране османлија, а потом и Аустро-Угарска (1878-1918) створила српску државу западно од Дрине за разлику од ТАКОЗВАНЕ АРМИЈЕ БиХ (МУСЛИМАНСКО-МУЏАХЕДИНСКЕ ВОЈСКЕ) није успјала да створи унитарну, то јест исламску државу БиХ, како је планирао Алије Изетбеговић. Зато по хитном поступку треба усвојизи Закон о пребивалишту како би се онемогућио изборни инжењеринг оних који нису успјели пуштом, а сада желе да лажним гласачима, успоставе џамахирију од БиХ.

ODGOVORITE
Name

Gledano sa strane

17.04.2014 10:17

Kako može da se Odluka Sejdić i Finci ne izvrši iako neizvršenje je KD po čl 239 KZ KZ, tako može protivustavno da se preči protivustavno lažno prijavljivanje mesta boravka . KD je i prijavljivanje i glasanje na dva mesta u istoj državi BiH

ODGOVORITE
Name

100% tacno

17.04.2014 10:23

Kako se do sada niko u Republici Srpskoj nije nasao "pametan" i pobunio zasto bosanski katolici, tzv Hrvati glasaju na dva mjesta? Oni glasaju za drugu drzavu, a mnogi od njih nikada i nisu bili u Hrvatskoj. Glupo je braniti da se neko prijavi gdje hoce, pogotovu ako je tu nekada zivio. Sve ostalo je uskracivanje slobode kretanja, a to se kosi sa ustavom i zenevskom konvencijom. I jos za pojedince, Republika Srpska nije samo Srpska, vec svih naroda.

ODGOVORITE
Name

gavran

25.04.2024 22:52

sta se palite taj zakon isti je na snazi od 2010 u brckom pa se niko ne buni....

ODGOVORITE
Name

gavran

25.04.2024 22:52

Bio sam na okruglom stolu o OS BiH sam ministar Osmic je rekao da nato trazi da imamo samo inzinjeriju, toliko o nekoj sili, hahahahaha, JNA se raspala za 2 mjeseca a pravili je 50 godina, toliko o tome

ODGOVORITE
Name

RIDICK

17.04.2014 21:53

RS je u BOSNI a ne BOSNA u RS-u.. Tako da se zakon o prebivalistu moze donijeti samo na nivou BiH.. :)

ODGOVORITE
Name

Teslić

17.04.2014 08:45

Ako Republika Srpska, kao entitet, ne može donijeti zakon o prebivalištu, onda sasvim sigurno može naći način da se spriječe zloupotrebe lažnog povratka i prijava prebivališta. Na izmjeni zakona u BiH, trebalo je iz Republike Srpske odmah, poslije prethodnih izbora, pokrenuti incijativu, ako je potrebno zaustaviti i donošenje drugih zakona, dok se to ne riješi, a ne čekati par mjeseci pred izbore, da bi se problem riješio.

ODGOVORITE
Name

blrs re.Teslic

17.04.2014 10:07

Teslic tako je upravu si

ODGOVORITE
Name

@dps

17.04.2014 11:21

Potpisujem

ODGOVORITE
Name

topgan

18.04.2014 22:41

Vrbopuc, očigledno da se ne razumiješ u termine. Vojska Republike Srpske je bila regularna i legitimna vojske Republike Srpske, a ako ne vjeruješ pročitaj anekse Dejtonskog sporazuma. Ne postoji ni takozvana Armije BiH, koja se lažno predstavljala jer je to bila muslimanska vojska sa nekoliko janjičara - Divjak i Šiber. A, što se tiče Oružanih snaga BiH to je skalamerija koja nikad nije bila niti će biti vojska već puta imitacija nekadašnje TO i može damo da učestvuje u sanaciji nekakvih prirodnih nepogoda, pošara šumskih rastinja itd. U takozvanim mirovnim misijama te oružene snage mogu čuvati samo polja maka u Avganistanu i da se tamo vesele i slikaju sa ratnom zastavom tzv. RBiH. Toliko da se spustiš na zemlji i da se ne zanosiš sa tim glupostima o OS BiH, koje će se ne daj Bože da se zarati raspasti mnogo prije nego što je to slučaj bio sa moćnom JNA, koja je bila peta vojna sila u Evropi.

ODGOVORITE
Name

zenga

17.04.2014 06:15

Eventualno donošenje zakona o prebivalištu na entitetskom nivou bi bio jedan veeeliki korak ka ukidanju Republike Srpske, zato pamet u glavu!! Negiranjem dejtonskog ustava (konkretno aneksa 7.) negira se i sam Ustav BiH u kojojem se spominje Srpska. Dakle ako ova gospoda negiraju Aneks 7., negiraju i ustav, a to znači da negiraju i Republiku Srpsku! Da skratim, PROBLEM JE U TOME ŠTO U OVOM SLUČAJU BOSNA I HERCEGOVINA KAO DRŽAVA BI I DALJE POSTOJALA U SVOJIM MEĐUNARODNO PRIZNATIM GRANICAMA U KAKVIM JE BILA PRIJE POTPISIVANJA DEJTONA....A Republika Srpska BI ISČEZNULA, JER BEZ DEJTONSKOG USTAVA NEMA NI NJE!!! Zato treba dobro razmisliti prije nego se krene u ovu SULUDU avanturu :) Osim ako nekima nije namjera da se desi sve ovo gore navedeno.....živi bii pa vidjeli ;)

ODGOVORITE
Name

SNSD

17.04.2014 04:52

Ovi iz SDS ne bi ni smjeli donjeti taj zakon po hitnoj proceduri.

ODGOVORITE
Name

BUkOVICA

17.04.2014 05:33

Pa o tome SNSD prica ,a ovi kao izmislili toplu vodu.

ODGOVORITE
Name

dps

17.04.2014 05:52

Procitajte Aneks 7 Dejtonskog sporazuma pa ce Vam biti jasno da ovi sto pricaju o jednostranom donosenju zakona samo mlate praznu slamu.

ODGOVORITE
Name

Bosanac

17.04.2014 06:36

Samo se svadjajte a gradjani svih nacionalnosti mahom napustaju zemlju za dvadsetak godina ostase samo starci.

ODGOVORITE
Name

Nerko

17.04.2014 06:06

Nikad ne moze biti 2 zakona u jednoj drzavi.

ODGOVORITE
Name

Gledano sa strane

17.04.2014 06:26

Kako može u jednoj državi glasati na dva mesta

ODGOVORITE
Name

Миле

17.04.2014 07:20

Биће, биће и то неће бити у једној држави неко у двије,СРПСКА је држава Нерко да знаш!

ODGOVORITE
Name

Gledano sa strane

17.04.2014 05:24

Ovakvo pijavljivanje prebivalista treba sprečiti višestruko. Smatram da treba doneti zakon Republike Srpske o prebivalištzu, ali i dopunom nekog zakona u slučaju da lažnim i falsifikovanim ugovorima bošnjaci mogu ispuniti sve što je u zakonu o prebivalištu. Oni su spremni na sve, a Republika Srpska treba biti spremna da sve anulira i spreči.

ODGOVORITE
Name

100 puta

17.04.2014 07:12

100 puta vam je rečeno ne mogu entiteti donositi zakone samo Država BiH i svidjelo se to kome ili ne.

ODGOVORITE
Name

Gledano sa strane

17.04.2014 05:27

Ttreba naći i dopunsko rješenje dopunom nekog zakona npr. o pravima povratnika, da se spreči lažno prijavljivanje u slučaju da US poništi donešeni zakon Republike Srpske

ODGOVORITE
Name

Vrbopuc

17.04.2014 20:20

Topgan. A koja se to vojska priznaje u svijetu.VRS ILI OSBIH. U NATO clanicu ulaze OSBIH a ne VRS. Cast izuzecima srbske nacionalnosti koji su u OSBIH. Nadam se da si svatio.

ODGOVORITE
Name

ADVOKAT

17.04.2014 06:59

Mile nisi dovoljno upucen u politiku.Ili ne pratis sta se desava.SHVATICES.

ODGOVORITE
Name

bl rs

17.04.2014 08:07

Mile ako prekrsite ustav onda nema vise Republike Srpske. Pa vi izvolite jos se samo to ceka da Milivoje napravi pogresan potez, a vi se radujete glupostima koji vode ka ukidanju Srpske. Republika Srpska je entitet a drzava nikad nece biti to i ti znas, sav svijet vam to govori a vi gluvaći.

ODGOVORITE
Name

topgan

17.04.2014 19:13

Чуди ме да нико није реаговао на муџахединску увреду од стране Салкића који је у једном тренутку рекао "такозвана Војска Републике Српске". Е, управо та војска је први пут од 1463. година када је окупирана српска Босна од стране османлија, а потом и Аустро-Угарска (1878-1918) створила српску државу западно од Дрине за разлику од ТАКОЗВАНЕ АРМИЈЕ БиХ (МУСЛИМАНСКО-МУЏАХЕДИНСКЕ ВОЈСКЕ) није успјала да створи унитарну, то јест исламску државу БиХ, како је планирао Алије Изетбеговић. Зато по хитном поступку треба усвојизи Закон о пребивалишту како би се онемогућио изборни инжењеринг оних који нису успјели пуштом, а сада желе да лажним гласачима, успоставе џамахирију од БиХ.

ODGOVORITE
Name

Gledano sa strane

17.04.2014 10:17

Kako može da se Odluka Sejdić i Finci ne izvrši iako neizvršenje je KD po čl 239 KZ KZ, tako može protivustavno da se preči protivustavno lažno prijavljivanje mesta boravka . KD je i prijavljivanje i glasanje na dva mesta u istoj državi BiH

ODGOVORITE
Name

100% tacno

17.04.2014 10:23

Kako se do sada niko u Republici Srpskoj nije nasao "pametan" i pobunio zasto bosanski katolici, tzv Hrvati glasaju na dva mjesta? Oni glasaju za drugu drzavu, a mnogi od njih nikada i nisu bili u Hrvatskoj. Glupo je braniti da se neko prijavi gdje hoce, pogotovu ako je tu nekada zivio. Sve ostalo je uskracivanje slobode kretanja, a to se kosi sa ustavom i zenevskom konvencijom. I jos za pojedince, Republika Srpska nije samo Srpska, vec svih naroda.

ODGOVORITE
Name

gavran

25.04.2024 22:52

sta se palite taj zakon isti je na snazi od 2010 u brckom pa se niko ne buni....

ODGOVORITE
Name

gavran

25.04.2024 22:52

Bio sam na okruglom stolu o OS BiH sam ministar Osmic je rekao da nato trazi da imamo samo inzinjeriju, toliko o nekoj sili, hahahahaha, JNA se raspala za 2 mjeseca a pravili je 50 godina, toliko o tome

ODGOVORITE
Name

RIDICK

17.04.2014 21:53

RS je u BOSNI a ne BOSNA u RS-u.. Tako da se zakon o prebivalistu moze donijeti samo na nivou BiH.. :)

ODGOVORITE
Name

Teslić

17.04.2014 08:45

Ako Republika Srpska, kao entitet, ne može donijeti zakon o prebivalištu, onda sasvim sigurno može naći način da se spriječe zloupotrebe lažnog povratka i prijava prebivališta. Na izmjeni zakona u BiH, trebalo je iz Republike Srpske odmah, poslije prethodnih izbora, pokrenuti incijativu, ako je potrebno zaustaviti i donošenje drugih zakona, dok se to ne riješi, a ne čekati par mjeseci pred izbore, da bi se problem riješio.

ODGOVORITE
Name

blrs re.Teslic

17.04.2014 10:07

Teslic tako je upravu si

ODGOVORITE
Name

@dps

17.04.2014 11:21

Potpisujem

ODGOVORITE
Name

topgan

18.04.2014 22:41

Vrbopuc, očigledno da se ne razumiješ u termine. Vojska Republike Srpske je bila regularna i legitimna vojske Republike Srpske, a ako ne vjeruješ pročitaj anekse Dejtonskog sporazuma. Ne postoji ni takozvana Armije BiH, koja se lažno predstavljala jer je to bila muslimanska vojska sa nekoliko janjičara - Divjak i Šiber. A, što se tiče Oružanih snaga BiH to je skalamerija koja nikad nije bila niti će biti vojska već puta imitacija nekadašnje TO i može damo da učestvuje u sanaciji nekakvih prirodnih nepogoda, pošara šumskih rastinja itd. U takozvanim mirovnim misijama te oružene snage mogu čuvati samo polja maka u Avganistanu i da se tamo vesele i slikaju sa ratnom zastavom tzv. RBiH. Toliko da se spustiš na zemlji i da se ne zanosiš sa tim glupostima o OS BiH, koje će se ne daj Bože da se zarati raspasti mnogo prije nego što je to slučaj bio sa moćnom JNA, koja je bila peta vojna sila u Evropi.

ODGOVORITE
Name

zenga

17.04.2014 06:15

Eventualno donošenje zakona o prebivalištu na entitetskom nivou bi bio jedan veeeliki korak ka ukidanju Republike Srpske, zato pamet u glavu!! Negiranjem dejtonskog ustava (konkretno aneksa 7.) negira se i sam Ustav BiH u kojojem se spominje Srpska. Dakle ako ova gospoda negiraju Aneks 7., negiraju i ustav, a to znači da negiraju i Republiku Srpsku! Da skratim, PROBLEM JE U TOME ŠTO U OVOM SLUČAJU BOSNA I HERCEGOVINA KAO DRŽAVA BI I DALJE POSTOJALA U SVOJIM MEĐUNARODNO PRIZNATIM GRANICAMA U KAKVIM JE BILA PRIJE POTPISIVANJA DEJTONA....A Republika Srpska BI ISČEZNULA, JER BEZ DEJTONSKOG USTAVA NEMA NI NJE!!! Zato treba dobro razmisliti prije nego se krene u ovu SULUDU avanturu :) Osim ako nekima nije namjera da se desi sve ovo gore navedeno.....živi bii pa vidjeli ;)

ODGOVORITE
Name

SNSD

17.04.2014 04:52

Ovi iz SDS ne bi ni smjeli donjeti taj zakon po hitnoj proceduri.

ODGOVORITE
Name

BUkOVICA

17.04.2014 05:33

Pa o tome SNSD prica ,a ovi kao izmislili toplu vodu.

ODGOVORITE
Name

dps

17.04.2014 05:52

Procitajte Aneks 7 Dejtonskog sporazuma pa ce Vam biti jasno da ovi sto pricaju o jednostranom donosenju zakona samo mlate praznu slamu.

ODGOVORITE
Name

Bosanac

17.04.2014 06:36

Samo se svadjajte a gradjani svih nacionalnosti mahom napustaju zemlju za dvadsetak godina ostase samo starci.

ODGOVORITE
Name

Nerko

17.04.2014 06:06

Nikad ne moze biti 2 zakona u jednoj drzavi.

ODGOVORITE
Name

Gledano sa strane

17.04.2014 06:26

Kako može u jednoj državi glasati na dva mesta

ODGOVORITE
Name

Миле

17.04.2014 07:20

Биће, биће и то неће бити у једној држави неко у двије,СРПСКА је држава Нерко да знаш!

ODGOVORITE
Name

Gledano sa strane

17.04.2014 05:24

Ovakvo pijavljivanje prebivalista treba sprečiti višestruko. Smatram da treba doneti zakon Republike Srpske o prebivalištzu, ali i dopunom nekog zakona u slučaju da lažnim i falsifikovanim ugovorima bošnjaci mogu ispuniti sve što je u zakonu o prebivalištu. Oni su spremni na sve, a Republika Srpska treba biti spremna da sve anulira i spreči.

ODGOVORITE
Name

100 puta

17.04.2014 07:12

100 puta vam je rečeno ne mogu entiteti donositi zakone samo Država BiH i svidjelo se to kome ili ne.

ODGOVORITE
Name

Gledano sa strane

17.04.2014 05:27

Ttreba naći i dopunsko rješenje dopunom nekog zakona npr. o pravima povratnika, da se spreči lažno prijavljivanje u slučaju da US poništi donešeni zakon Republike Srpske

ODGOVORITE
Name

Vrbopuc

17.04.2014 20:20

Topgan. A koja se to vojska priznaje u svijetu.VRS ILI OSBIH. U NATO clanicu ulaze OSBIH a ne VRS. Cast izuzecima srbske nacionalnosti koji su u OSBIH. Nadam se da si svatio.

ODGOVORITE
Name

ADVOKAT

17.04.2014 06:59

Mile nisi dovoljno upucen u politiku.Ili ne pratis sta se desava.SHVATICES.

ODGOVORITE
Name

bl rs

17.04.2014 08:07

Mile ako prekrsite ustav onda nema vise Republike Srpske. Pa vi izvolite jos se samo to ceka da Milivoje napravi pogresan potez, a vi se radujete glupostima koji vode ka ukidanju Srpske. Republika Srpska je entitet a drzava nikad nece biti to i ti znas, sav svijet vam to govori a vi gluvaći.

ODGOVORITE
Name

topgan

17.04.2014 19:13

Чуди ме да нико није реаговао на муџахединску увреду од стране Салкића који је у једном тренутку рекао "такозвана Војска Републике Српске". Е, управо та војска је први пут од 1463. година када је окупирана српска Босна од стране османлија, а потом и Аустро-Угарска (1878-1918) створила српску државу западно од Дрине за разлику од ТАКОЗВАНЕ АРМИЈЕ БиХ (МУСЛИМАНСКО-МУЏАХЕДИНСКЕ ВОЈСКЕ) није успјала да створи унитарну, то јест исламску државу БиХ, како је планирао Алије Изетбеговић. Зато по хитном поступку треба усвојизи Закон о пребивалишту како би се онемогућио изборни инжењеринг оних који нису успјели пуштом, а сада желе да лажним гласачима, успоставе џамахирију од БиХ.

ODGOVORITE
Name

Gledano sa strane

17.04.2014 10:17

Kako može da se Odluka Sejdić i Finci ne izvrši iako neizvršenje je KD po čl 239 KZ KZ, tako može protivustavno da se preči protivustavno lažno prijavljivanje mesta boravka . KD je i prijavljivanje i glasanje na dva mesta u istoj državi BiH

ODGOVORITE
Name

100% tacno

17.04.2014 10:23

Kako se do sada niko u Republici Srpskoj nije nasao "pametan" i pobunio zasto bosanski katolici, tzv Hrvati glasaju na dva mjesta? Oni glasaju za drugu drzavu, a mnogi od njih nikada i nisu bili u Hrvatskoj. Glupo je braniti da se neko prijavi gdje hoce, pogotovu ako je tu nekada zivio. Sve ostalo je uskracivanje slobode kretanja, a to se kosi sa ustavom i zenevskom konvencijom. I jos za pojedince, Republika Srpska nije samo Srpska, vec svih naroda.

ODGOVORITE
Name

gavran

25.04.2024 22:52

sta se palite taj zakon isti je na snazi od 2010 u brckom pa se niko ne buni....

ODGOVORITE
Name

gavran

25.04.2024 22:52

Bio sam na okruglom stolu o OS BiH sam ministar Osmic je rekao da nato trazi da imamo samo inzinjeriju, toliko o nekoj sili, hahahahaha, JNA se raspala za 2 mjeseca a pravili je 50 godina, toliko o tome

ODGOVORITE
Name

RIDICK

17.04.2014 21:53

RS je u BOSNI a ne BOSNA u RS-u.. Tako da se zakon o prebivalistu moze donijeti samo na nivou BiH.. :)

ODGOVORITE
Name

Teslić

17.04.2014 08:45

Ako Republika Srpska, kao entitet, ne može donijeti zakon o prebivalištu, onda sasvim sigurno može naći način da se spriječe zloupotrebe lažnog povratka i prijava prebivališta. Na izmjeni zakona u BiH, trebalo je iz Republike Srpske odmah, poslije prethodnih izbora, pokrenuti incijativu, ako je potrebno zaustaviti i donošenje drugih zakona, dok se to ne riješi, a ne čekati par mjeseci pred izbore, da bi se problem riješio.

ODGOVORITE
Name

blrs re.Teslic

17.04.2014 10:07

Teslic tako je upravu si

ODGOVORITE
Name

@dps

17.04.2014 11:21

Potpisujem

ODGOVORITE
Name

topgan

18.04.2014 22:41

Vrbopuc, očigledno da se ne razumiješ u termine. Vojska Republike Srpske je bila regularna i legitimna vojske Republike Srpske, a ako ne vjeruješ pročitaj anekse Dejtonskog sporazuma. Ne postoji ni takozvana Armije BiH, koja se lažno predstavljala jer je to bila muslimanska vojska sa nekoliko janjičara - Divjak i Šiber. A, što se tiče Oružanih snaga BiH to je skalamerija koja nikad nije bila niti će biti vojska već puta imitacija nekadašnje TO i može damo da učestvuje u sanaciji nekakvih prirodnih nepogoda, pošara šumskih rastinja itd. U takozvanim mirovnim misijama te oružene snage mogu čuvati samo polja maka u Avganistanu i da se tamo vesele i slikaju sa ratnom zastavom tzv. RBiH. Toliko da se spustiš na zemlji i da se ne zanosiš sa tim glupostima o OS BiH, koje će se ne daj Bože da se zarati raspasti mnogo prije nego što je to slučaj bio sa moćnom JNA, koja je bila peta vojna sila u Evropi.

ODGOVORITE
Name

zenga

17.04.2014 06:15

Eventualno donošenje zakona o prebivalištu na entitetskom nivou bi bio jedan veeeliki korak ka ukidanju Republike Srpske, zato pamet u glavu!! Negiranjem dejtonskog ustava (konkretno aneksa 7.) negira se i sam Ustav BiH u kojojem se spominje Srpska. Dakle ako ova gospoda negiraju Aneks 7., negiraju i ustav, a to znači da negiraju i Republiku Srpsku! Da skratim, PROBLEM JE U TOME ŠTO U OVOM SLUČAJU BOSNA I HERCEGOVINA KAO DRŽAVA BI I DALJE POSTOJALA U SVOJIM MEĐUNARODNO PRIZNATIM GRANICAMA U KAKVIM JE BILA PRIJE POTPISIVANJA DEJTONA....A Republika Srpska BI ISČEZNULA, JER BEZ DEJTONSKOG USTAVA NEMA NI NJE!!! Zato treba dobro razmisliti prije nego se krene u ovu SULUDU avanturu :) Osim ako nekima nije namjera da se desi sve ovo gore navedeno.....živi bii pa vidjeli ;)

ODGOVORITE
Name

SNSD

17.04.2014 04:52

Ovi iz SDS ne bi ni smjeli donjeti taj zakon po hitnoj proceduri.

ODGOVORITE
Name

BUkOVICA

17.04.2014 05:33

Pa o tome SNSD prica ,a ovi kao izmislili toplu vodu.

ODGOVORITE
Name

dps

17.04.2014 05:52

Procitajte Aneks 7 Dejtonskog sporazuma pa ce Vam biti jasno da ovi sto pricaju o jednostranom donosenju zakona samo mlate praznu slamu.

ODGOVORITE
Name

Bosanac

17.04.2014 06:36

Samo se svadjajte a gradjani svih nacionalnosti mahom napustaju zemlju za dvadsetak godina ostase samo starci.

ODGOVORITE
Name

Nerko

17.04.2014 06:06

Nikad ne moze biti 2 zakona u jednoj drzavi.

ODGOVORITE
Name

Gledano sa strane

17.04.2014 06:26

Kako može u jednoj državi glasati na dva mesta

ODGOVORITE
Name

Миле

17.04.2014 07:20

Биће, биће и то неће бити у једној држави неко у двије,СРПСКА је држава Нерко да знаш!

ODGOVORITE
Name

Gledano sa strane

17.04.2014 05:24

Ovakvo pijavljivanje prebivalista treba sprečiti višestruko. Smatram da treba doneti zakon Republike Srpske o prebivalištzu, ali i dopunom nekog zakona u slučaju da lažnim i falsifikovanim ugovorima bošnjaci mogu ispuniti sve što je u zakonu o prebivalištu. Oni su spremni na sve, a Republika Srpska treba biti spremna da sve anulira i spreči.

ODGOVORITE
Name

100 puta

17.04.2014 07:12

100 puta vam je rečeno ne mogu entiteti donositi zakone samo Država BiH i svidjelo se to kome ili ne.

ODGOVORITE
Name

Gledano sa strane

17.04.2014 05:27

Ttreba naći i dopunsko rješenje dopunom nekog zakona npr. o pravima povratnika, da se spreči lažno prijavljivanje u slučaju da US poništi donešeni zakon Republike Srpske

ODGOVORITE
Name

Vrbopuc

17.04.2014 20:20

Topgan. A koja se to vojska priznaje u svijetu.VRS ILI OSBIH. U NATO clanicu ulaze OSBIH a ne VRS. Cast izuzecima srbske nacionalnosti koji su u OSBIH. Nadam se da si svatio.

ODGOVORITE
Name

ADVOKAT

17.04.2014 06:59

Mile nisi dovoljno upucen u politiku.Ili ne pratis sta se desava.SHVATICES.

ODGOVORITE
Name

bl rs

17.04.2014 08:07

Mile ako prekrsite ustav onda nema vise Republike Srpske. Pa vi izvolite jos se samo to ceka da Milivoje napravi pogresan potez, a vi se radujete glupostima koji vode ka ukidanju Srpske. Republika Srpska je entitet a drzava nikad nece biti to i ti znas, sav svijet vam to govori a vi gluvaći.

ODGOVORITE
Name

topgan

17.04.2014 19:13

Чуди ме да нико није реаговао на муџахединску увреду од стране Салкића који је у једном тренутку рекао "такозвана Војска Републике Српске". Е, управо та војска је први пут од 1463. година када је окупирана српска Босна од стране османлија, а потом и Аустро-Угарска (1878-1918) створила српску државу западно од Дрине за разлику од ТАКОЗВАНЕ АРМИЈЕ БиХ (МУСЛИМАНСКО-МУЏАХЕДИНСКЕ ВОЈСКЕ) није успјала да створи унитарну, то јест исламску државу БиХ, како је планирао Алије Изетбеговић. Зато по хитном поступку треба усвојизи Закон о пребивалишту како би се онемогућио изборни инжењеринг оних који нису успјели пуштом, а сада желе да лажним гласачима, успоставе џамахирију од БиХ.

ODGOVORITE
Name

Gledano sa strane

17.04.2014 10:17

Kako može da se Odluka Sejdić i Finci ne izvrši iako neizvršenje je KD po čl 239 KZ KZ, tako može protivustavno da se preči protivustavno lažno prijavljivanje mesta boravka . KD je i prijavljivanje i glasanje na dva mesta u istoj državi BiH

ODGOVORITE
Name

100% tacno

17.04.2014 10:23

Kako se do sada niko u Republici Srpskoj nije nasao "pametan" i pobunio zasto bosanski katolici, tzv Hrvati glasaju na dva mjesta? Oni glasaju za drugu drzavu, a mnogi od njih nikada i nisu bili u Hrvatskoj. Glupo je braniti da se neko prijavi gdje hoce, pogotovu ako je tu nekada zivio. Sve ostalo je uskracivanje slobode kretanja, a to se kosi sa ustavom i zenevskom konvencijom. I jos za pojedince, Republika Srpska nije samo Srpska, vec svih naroda.

ODGOVORITE
Name

gavran

25.04.2024 22:52

sta se palite taj zakon isti je na snazi od 2010 u brckom pa se niko ne buni....

ODGOVORITE
Name

gavran

25.04.2024 22:52

Bio sam na okruglom stolu o OS BiH sam ministar Osmic je rekao da nato trazi da imamo samo inzinjeriju, toliko o nekoj sili, hahahahaha, JNA se raspala za 2 mjeseca a pravili je 50 godina, toliko o tome

ODGOVORITE
Name

RIDICK

17.04.2014 21:53

RS je u BOSNI a ne BOSNA u RS-u.. Tako da se zakon o prebivalistu moze donijeti samo na nivou BiH.. :)

ODGOVORITE
Name

Teslić

17.04.2014 08:45

Ako Republika Srpska, kao entitet, ne može donijeti zakon o prebivalištu, onda sasvim sigurno može naći način da se spriječe zloupotrebe lažnog povratka i prijava prebivališta. Na izmjeni zakona u BiH, trebalo je iz Republike Srpske odmah, poslije prethodnih izbora, pokrenuti incijativu, ako je potrebno zaustaviti i donošenje drugih zakona, dok se to ne riješi, a ne čekati par mjeseci pred izbore, da bi se problem riješio.

ODGOVORITE
Name

blrs re.Teslic

17.04.2014 10:07

Teslic tako je upravu si

ODGOVORITE
Name

@dps

17.04.2014 11:21

Potpisujem

ODGOVORITE
Name

topgan

18.04.2014 22:41

Vrbopuc, očigledno da se ne razumiješ u termine. Vojska Republike Srpske je bila regularna i legitimna vojske Republike Srpske, a ako ne vjeruješ pročitaj anekse Dejtonskog sporazuma. Ne postoji ni takozvana Armije BiH, koja se lažno predstavljala jer je to bila muslimanska vojska sa nekoliko janjičara - Divjak i Šiber. A, što se tiče Oružanih snaga BiH to je skalamerija koja nikad nije bila niti će biti vojska već puta imitacija nekadašnje TO i može damo da učestvuje u sanaciji nekakvih prirodnih nepogoda, pošara šumskih rastinja itd. U takozvanim mirovnim misijama te oružene snage mogu čuvati samo polja maka u Avganistanu i da se tamo vesele i slikaju sa ratnom zastavom tzv. RBiH. Toliko da se spustiš na zemlji i da se ne zanosiš sa tim glupostima o OS BiH, koje će se ne daj Bože da se zarati raspasti mnogo prije nego što je to slučaj bio sa moćnom JNA, koja je bila peta vojna sila u Evropi.

ODGOVORITE
Name

zenga

17.04.2014 06:15

Eventualno donošenje zakona o prebivalištu na entitetskom nivou bi bio jedan veeeliki korak ka ukidanju Republike Srpske, zato pamet u glavu!! Negiranjem dejtonskog ustava (konkretno aneksa 7.) negira se i sam Ustav BiH u kojojem se spominje Srpska. Dakle ako ova gospoda negiraju Aneks 7., negiraju i ustav, a to znači da negiraju i Republiku Srpsku! Da skratim, PROBLEM JE U TOME ŠTO U OVOM SLUČAJU BOSNA I HERCEGOVINA KAO DRŽAVA BI I DALJE POSTOJALA U SVOJIM MEĐUNARODNO PRIZNATIM GRANICAMA U KAKVIM JE BILA PRIJE POTPISIVANJA DEJTONA....A Republika Srpska BI ISČEZNULA, JER BEZ DEJTONSKOG USTAVA NEMA NI NJE!!! Zato treba dobro razmisliti prije nego se krene u ovu SULUDU avanturu :) Osim ako nekima nije namjera da se desi sve ovo gore navedeno.....živi bii pa vidjeli ;)

ODGOVORITE
Name

SNSD

17.04.2014 04:52

Ovi iz SDS ne bi ni smjeli donjeti taj zakon po hitnoj proceduri.

ODGOVORITE
Name

BUkOVICA

17.04.2014 05:33

Pa o tome SNSD prica ,a ovi kao izmislili toplu vodu.

ODGOVORITE
Name

dps

17.04.2014 05:52

Procitajte Aneks 7 Dejtonskog sporazuma pa ce Vam biti jasno da ovi sto pricaju o jednostranom donosenju zakona samo mlate praznu slamu.

ODGOVORITE
Name

Bosanac

17.04.2014 06:36

Samo se svadjajte a gradjani svih nacionalnosti mahom napustaju zemlju za dvadsetak godina ostase samo starci.

ODGOVORITE
Name

Nerko

17.04.2014 06:06

Nikad ne moze biti 2 zakona u jednoj drzavi.

ODGOVORITE
Name

Gledano sa strane

17.04.2014 06:26

Kako može u jednoj državi glasati na dva mesta

ODGOVORITE
Name

Миле

17.04.2014 07:20

Биће, биће и то неће бити у једној држави неко у двије,СРПСКА је држава Нерко да знаш!

ODGOVORITE
Name

Gledano sa strane

17.04.2014 05:24

Ovakvo pijavljivanje prebivalista treba sprečiti višestruko. Smatram da treba doneti zakon Republike Srpske o prebivalištzu, ali i dopunom nekog zakona u slučaju da lažnim i falsifikovanim ugovorima bošnjaci mogu ispuniti sve što je u zakonu o prebivalištu. Oni su spremni na sve, a Republika Srpska treba biti spremna da sve anulira i spreči.

ODGOVORITE
Name

100 puta

17.04.2014 07:12

100 puta vam je rečeno ne mogu entiteti donositi zakone samo Država BiH i svidjelo se to kome ili ne.

ODGOVORITE
Name

Gledano sa strane

17.04.2014 05:27

Ttreba naći i dopunsko rješenje dopunom nekog zakona npr. o pravima povratnika, da se spreči lažno prijavljivanje u slučaju da US poništi donešeni zakon Republike Srpske

ODGOVORITE
Name

Vrbopuc

17.04.2014 20:20

Topgan. A koja se to vojska priznaje u svijetu.VRS ILI OSBIH. U NATO clanicu ulaze OSBIH a ne VRS. Cast izuzecima srbske nacionalnosti koji su u OSBIH. Nadam se da si svatio.

ODGOVORITE
Name

ADVOKAT

17.04.2014 06:59

Mile nisi dovoljno upucen u politiku.Ili ne pratis sta se desava.SHVATICES.

ODGOVORITE
Name

bl rs

17.04.2014 08:07

Mile ako prekrsite ustav onda nema vise Republike Srpske. Pa vi izvolite jos se samo to ceka da Milivoje napravi pogresan potez, a vi se radujete glupostima koji vode ka ukidanju Srpske. Republika Srpska je entitet a drzava nikad nece biti to i ti znas, sav svijet vam to govori a vi gluvaći.

ODGOVORITE
Name

topgan

17.04.2014 19:13

Чуди ме да нико није реаговао на муџахединску увреду од стране Салкића који је у једном тренутку рекао "такозвана Војска Републике Српске". Е, управо та војска је први пут од 1463. година када је окупирана српска Босна од стране османлија, а потом и Аустро-Угарска (1878-1918) створила српску државу западно од Дрине за разлику од ТАКОЗВАНЕ АРМИЈЕ БиХ (МУСЛИМАНСКО-МУЏАХЕДИНСКЕ ВОЈСКЕ) није успјала да створи унитарну, то јест исламску државу БиХ, како је планирао Алије Изетбеговић. Зато по хитном поступку треба усвојизи Закон о пребивалишту како би се онемогућио изборни инжењеринг оних који нису успјели пуштом, а сада желе да лажним гласачима, успоставе џамахирију од БиХ.

ODGOVORITE
Name

Gledano sa strane

17.04.2014 10:17

Kako može da se Odluka Sejdić i Finci ne izvrši iako neizvršenje je KD po čl 239 KZ KZ, tako može protivustavno da se preči protivustavno lažno prijavljivanje mesta boravka . KD je i prijavljivanje i glasanje na dva mesta u istoj državi BiH

ODGOVORITE
Name

100% tacno

17.04.2014 10:23

Kako se do sada niko u Republici Srpskoj nije nasao "pametan" i pobunio zasto bosanski katolici, tzv Hrvati glasaju na dva mjesta? Oni glasaju za drugu drzavu, a mnogi od njih nikada i nisu bili u Hrvatskoj. Glupo je braniti da se neko prijavi gdje hoce, pogotovu ako je tu nekada zivio. Sve ostalo je uskracivanje slobode kretanja, a to se kosi sa ustavom i zenevskom konvencijom. I jos za pojedince, Republika Srpska nije samo Srpska, vec svih naroda.

ODGOVORITE
Name

gavran

25.04.2024 22:52

sta se palite taj zakon isti je na snazi od 2010 u brckom pa se niko ne buni....

ODGOVORITE
Name

gavran

25.04.2024 22:52

Bio sam na okruglom stolu o OS BiH sam ministar Osmic je rekao da nato trazi da imamo samo inzinjeriju, toliko o nekoj sili, hahahahaha, JNA se raspala za 2 mjeseca a pravili je 50 godina, toliko o tome

ODGOVORITE
Name

RIDICK

17.04.2014 21:53

RS je u BOSNI a ne BOSNA u RS-u.. Tako da se zakon o prebivalistu moze donijeti samo na nivou BiH.. :)

ODGOVORITE
Name

Teslić

17.04.2014 08:45

Ako Republika Srpska, kao entitet, ne može donijeti zakon o prebivalištu, onda sasvim sigurno može naći način da se spriječe zloupotrebe lažnog povratka i prijava prebivališta. Na izmjeni zakona u BiH, trebalo je iz Republike Srpske odmah, poslije prethodnih izbora, pokrenuti incijativu, ako je potrebno zaustaviti i donošenje drugih zakona, dok se to ne riješi, a ne čekati par mjeseci pred izbore, da bi se problem riješio.

ODGOVORITE
Name

blrs re.Teslic

17.04.2014 10:07

Teslic tako je upravu si

ODGOVORITE
Name

@dps

17.04.2014 11:21

Potpisujem

ODGOVORITE
Name

topgan

18.04.2014 22:41

Vrbopuc, očigledno da se ne razumiješ u termine. Vojska Republike Srpske je bila regularna i legitimna vojske Republike Srpske, a ako ne vjeruješ pročitaj anekse Dejtonskog sporazuma. Ne postoji ni takozvana Armije BiH, koja se lažno predstavljala jer je to bila muslimanska vojska sa nekoliko janjičara - Divjak i Šiber. A, što se tiče Oružanih snaga BiH to je skalamerija koja nikad nije bila niti će biti vojska već puta imitacija nekadašnje TO i može damo da učestvuje u sanaciji nekakvih prirodnih nepogoda, pošara šumskih rastinja itd. U takozvanim mirovnim misijama te oružene snage mogu čuvati samo polja maka u Avganistanu i da se tamo vesele i slikaju sa ratnom zastavom tzv. RBiH. Toliko da se spustiš na zemlji i da se ne zanosiš sa tim glupostima o OS BiH, koje će se ne daj Bože da se zarati raspasti mnogo prije nego što je to slučaj bio sa moćnom JNA, koja je bila peta vojna sila u Evropi.

ODGOVORITE
Name

zenga

17.04.2014 06:15

Eventualno donošenje zakona o prebivalištu na entitetskom nivou bi bio jedan veeeliki korak ka ukidanju Republike Srpske, zato pamet u glavu!! Negiranjem dejtonskog ustava (konkretno aneksa 7.) negira se i sam Ustav BiH u kojojem se spominje Srpska. Dakle ako ova gospoda negiraju Aneks 7., negiraju i ustav, a to znači da negiraju i Republiku Srpsku! Da skratim, PROBLEM JE U TOME ŠTO U OVOM SLUČAJU BOSNA I HERCEGOVINA KAO DRŽAVA BI I DALJE POSTOJALA U SVOJIM MEĐUNARODNO PRIZNATIM GRANICAMA U KAKVIM JE BILA PRIJE POTPISIVANJA DEJTONA....A Republika Srpska BI ISČEZNULA, JER BEZ DEJTONSKOG USTAVA NEMA NI NJE!!! Zato treba dobro razmisliti prije nego se krene u ovu SULUDU avanturu :) Osim ako nekima nije namjera da se desi sve ovo gore navedeno.....živi bii pa vidjeli ;)

ODGOVORITE
Name

SNSD

17.04.2014 04:52

Ovi iz SDS ne bi ni smjeli donjeti taj zakon po hitnoj proceduri.

ODGOVORITE
Name

BUkOVICA

17.04.2014 05:33

Pa o tome SNSD prica ,a ovi kao izmislili toplu vodu.

ODGOVORITE
Name

dps

17.04.2014 05:52

Procitajte Aneks 7 Dejtonskog sporazuma pa ce Vam biti jasno da ovi sto pricaju o jednostranom donosenju zakona samo mlate praznu slamu.

ODGOVORITE
Name

Bosanac

17.04.2014 06:36

Samo se svadjajte a gradjani svih nacionalnosti mahom napustaju zemlju za dvadsetak godina ostase samo starci.

ODGOVORITE
Name

Nerko

17.04.2014 06:06

Nikad ne moze biti 2 zakona u jednoj drzavi.

ODGOVORITE
Name

Gledano sa strane

17.04.2014 06:26

Kako može u jednoj državi glasati na dva mesta

ODGOVORITE
Name

Миле

17.04.2014 07:20

Биће, биће и то неће бити у једној држави неко у двије,СРПСКА је држава Нерко да знаш!

ODGOVORITE
Name

Gledano sa strane

17.04.2014 05:24

Ovakvo pijavljivanje prebivalista treba sprečiti višestruko. Smatram da treba doneti zakon Republike Srpske o prebivalištzu, ali i dopunom nekog zakona u slučaju da lažnim i falsifikovanim ugovorima bošnjaci mogu ispuniti sve što je u zakonu o prebivalištu. Oni su spremni na sve, a Republika Srpska treba biti spremna da sve anulira i spreči.

ODGOVORITE
Name

100 puta

17.04.2014 07:12

100 puta vam je rečeno ne mogu entiteti donositi zakone samo Država BiH i svidjelo se to kome ili ne.

ODGOVORITE
Name

Gledano sa strane

17.04.2014 05:27

Ttreba naći i dopunsko rješenje dopunom nekog zakona npr. o pravima povratnika, da se spreči lažno prijavljivanje u slučaju da US poništi donešeni zakon Republike Srpske

ODGOVORITE
Name

Vrbopuc

17.04.2014 20:20

Topgan. A koja se to vojska priznaje u svijetu.VRS ILI OSBIH. U NATO clanicu ulaze OSBIH a ne VRS. Cast izuzecima srbske nacionalnosti koji su u OSBIH. Nadam se da si svatio.

ODGOVORITE
Name

ADVOKAT

17.04.2014 06:59

Mile nisi dovoljno upucen u politiku.Ili ne pratis sta se desava.SHVATICES.

ODGOVORITE
Name

bl rs

17.04.2014 08:07

Mile ako prekrsite ustav onda nema vise Republike Srpske. Pa vi izvolite jos se samo to ceka da Milivoje napravi pogresan potez, a vi se radujete glupostima koji vode ka ukidanju Srpske. Republika Srpska je entitet a drzava nikad nece biti to i ti znas, sav svijet vam to govori a vi gluvaći.

ODGOVORITE
Name

topgan

17.04.2014 19:13

Чуди ме да нико није реаговао на муџахединску увреду од стране Салкића који је у једном тренутку рекао "такозвана Војска Републике Српске". Е, управо та војска је први пут од 1463. година када је окупирана српска Босна од стране османлија, а потом и Аустро-Угарска (1878-1918) створила српску државу западно од Дрине за разлику од ТАКОЗВАНЕ АРМИЈЕ БиХ (МУСЛИМАНСКО-МУЏАХЕДИНСКЕ ВОЈСКЕ) није успјала да створи унитарну, то јест исламску државу БиХ, како је планирао Алије Изетбеговић. Зато по хитном поступку треба усвојизи Закон о пребивалишту како би се онемогућио изборни инжењеринг оних који нису успјели пуштом, а сада желе да лажним гласачима, успоставе џамахирију од БиХ.

ODGOVORITE
Name

Gledano sa strane

17.04.2014 10:17

Kako može da se Odluka Sejdić i Finci ne izvrši iako neizvršenje je KD po čl 239 KZ KZ, tako može protivustavno da se preči protivustavno lažno prijavljivanje mesta boravka . KD je i prijavljivanje i glasanje na dva mesta u istoj državi BiH

ODGOVORITE
Name

100% tacno

17.04.2014 10:23

Kako se do sada niko u Republici Srpskoj nije nasao "pametan" i pobunio zasto bosanski katolici, tzv Hrvati glasaju na dva mjesta? Oni glasaju za drugu drzavu, a mnogi od njih nikada i nisu bili u Hrvatskoj. Glupo je braniti da se neko prijavi gdje hoce, pogotovu ako je tu nekada zivio. Sve ostalo je uskracivanje slobode kretanja, a to se kosi sa ustavom i zenevskom konvencijom. I jos za pojedince, Republika Srpska nije samo Srpska, vec svih naroda.

ODGOVORITE
Name

gavran

25.04.2024 22:52

sta se palite taj zakon isti je na snazi od 2010 u brckom pa se niko ne buni....

ODGOVORITE
Name

gavran

25.04.2024 22:52

Bio sam na okruglom stolu o OS BiH sam ministar Osmic je rekao da nato trazi da imamo samo inzinjeriju, toliko o nekoj sili, hahahahaha, JNA se raspala za 2 mjeseca a pravili je 50 godina, toliko o tome

ODGOVORITE
Name

RIDICK

17.04.2014 21:53

RS je u BOSNI a ne BOSNA u RS-u.. Tako da se zakon o prebivalistu moze donijeti samo na nivou BiH.. :)

ODGOVORITE
Name

Teslić

17.04.2014 08:45

Ako Republika Srpska, kao entitet, ne može donijeti zakon o prebivalištu, onda sasvim sigurno može naći način da se spriječe zloupotrebe lažnog povratka i prijava prebivališta. Na izmjeni zakona u BiH, trebalo je iz Republike Srpske odmah, poslije prethodnih izbora, pokrenuti incijativu, ako je potrebno zaustaviti i donošenje drugih zakona, dok se to ne riješi, a ne čekati par mjeseci pred izbore, da bi se problem riješio.

ODGOVORITE
Name

blrs re.Teslic

17.04.2014 10:07

Teslic tako je upravu si

ODGOVORITE
Name

@dps

17.04.2014 11:21

Potpisujem

ODGOVORITE
Name

topgan

18.04.2014 22:41

Vrbopuc, očigledno da se ne razumiješ u termine. Vojska Republike Srpske je bila regularna i legitimna vojske Republike Srpske, a ako ne vjeruješ pročitaj anekse Dejtonskog sporazuma. Ne postoji ni takozvana Armije BiH, koja se lažno predstavljala jer je to bila muslimanska vojska sa nekoliko janjičara - Divjak i Šiber. A, što se tiče Oružanih snaga BiH to je skalamerija koja nikad nije bila niti će biti vojska već puta imitacija nekadašnje TO i može damo da učestvuje u sanaciji nekakvih prirodnih nepogoda, pošara šumskih rastinja itd. U takozvanim mirovnim misijama te oružene snage mogu čuvati samo polja maka u Avganistanu i da se tamo vesele i slikaju sa ratnom zastavom tzv. RBiH. Toliko da se spustiš na zemlji i da se ne zanosiš sa tim glupostima o OS BiH, koje će se ne daj Bože da se zarati raspasti mnogo prije nego što je to slučaj bio sa moćnom JNA, koja je bila peta vojna sila u Evropi.

ODGOVORITE
Name

zenga

17.04.2014 06:15

Eventualno donošenje zakona o prebivalištu na entitetskom nivou bi bio jedan veeeliki korak ka ukidanju Republike Srpske, zato pamet u glavu!! Negiranjem dejtonskog ustava (konkretno aneksa 7.) negira se i sam Ustav BiH u kojojem se spominje Srpska. Dakle ako ova gospoda negiraju Aneks 7., negiraju i ustav, a to znači da negiraju i Republiku Srpsku! Da skratim, PROBLEM JE U TOME ŠTO U OVOM SLUČAJU BOSNA I HERCEGOVINA KAO DRŽAVA BI I DALJE POSTOJALA U SVOJIM MEĐUNARODNO PRIZNATIM GRANICAMA U KAKVIM JE BILA PRIJE POTPISIVANJA DEJTONA....A Republika Srpska BI ISČEZNULA, JER BEZ DEJTONSKOG USTAVA NEMA NI NJE!!! Zato treba dobro razmisliti prije nego se krene u ovu SULUDU avanturu :) Osim ako nekima nije namjera da se desi sve ovo gore navedeno.....živi bii pa vidjeli ;)

ODGOVORITE
Name

SNSD

17.04.2014 04:52

Ovi iz SDS ne bi ni smjeli donjeti taj zakon po hitnoj proceduri.

ODGOVORITE
Name

BUkOVICA

17.04.2014 05:33

Pa o tome SNSD prica ,a ovi kao izmislili toplu vodu.

ODGOVORITE
Name

dps

17.04.2014 05:52

Procitajte Aneks 7 Dejtonskog sporazuma pa ce Vam biti jasno da ovi sto pricaju o jednostranom donosenju zakona samo mlate praznu slamu.

ODGOVORITE
Name

Bosanac

17.04.2014 06:36

Samo se svadjajte a gradjani svih nacionalnosti mahom napustaju zemlju za dvadsetak godina ostase samo starci.

ODGOVORITE
Name

Nerko

17.04.2014 06:06

Nikad ne moze biti 2 zakona u jednoj drzavi.

ODGOVORITE
Name

Gledano sa strane

17.04.2014 06:26

Kako može u jednoj državi glasati na dva mesta

ODGOVORITE
Name

Миле

17.04.2014 07:20

Биће, биће и то неће бити у једној држави неко у двије,СРПСКА је држава Нерко да знаш!

ODGOVORITE
Name

Gledano sa strane

17.04.2014 05:24

Ovakvo pijavljivanje prebivalista treba sprečiti višestruko. Smatram da treba doneti zakon Republike Srpske o prebivalištzu, ali i dopunom nekog zakona u slučaju da lažnim i falsifikovanim ugovorima bošnjaci mogu ispuniti sve što je u zakonu o prebivalištu. Oni su spremni na sve, a Republika Srpska treba biti spremna da sve anulira i spreči.

ODGOVORITE
Name

100 puta

17.04.2014 07:12

100 puta vam je rečeno ne mogu entiteti donositi zakone samo Država BiH i svidjelo se to kome ili ne.

ODGOVORITE
Name

Gledano sa strane

17.04.2014 05:27

Ttreba naći i dopunsko rješenje dopunom nekog zakona npr. o pravima povratnika, da se spreči lažno prijavljivanje u slučaju da US poništi donešeni zakon Republike Srpske

ODGOVORITE
Name

Vrbopuc

17.04.2014 20:20

Topgan. A koja se to vojska priznaje u svijetu.VRS ILI OSBIH. U NATO clanicu ulaze OSBIH a ne VRS. Cast izuzecima srbske nacionalnosti koji su u OSBIH. Nadam se da si svatio.

ODGOVORITE
Name

ADVOKAT

17.04.2014 06:59

Mile nisi dovoljno upucen u politiku.Ili ne pratis sta se desava.SHVATICES.

ODGOVORITE
Name

bl rs

17.04.2014 08:07

Mile ako prekrsite ustav onda nema vise Republike Srpske. Pa vi izvolite jos se samo to ceka da Milivoje napravi pogresan potez, a vi se radujete glupostima koji vode ka ukidanju Srpske. Republika Srpska je entitet a drzava nikad nece biti to i ti znas, sav svijet vam to govori a vi gluvaći.

ODGOVORITE
Name

topgan

17.04.2014 19:13

Чуди ме да нико није реаговао на муџахединску увреду од стране Салкића који је у једном тренутку рекао "такозвана Војска Републике Српске". Е, управо та војска је први пут од 1463. година када је окупирана српска Босна од стране османлија, а потом и Аустро-Угарска (1878-1918) створила српску државу западно од Дрине за разлику од ТАКОЗВАНЕ АРМИЈЕ БиХ (МУСЛИМАНСКО-МУЏАХЕДИНСКЕ ВОЈСКЕ) није успјала да створи унитарну, то јест исламску државу БиХ, како је планирао Алије Изетбеговић. Зато по хитном поступку треба усвојизи Закон о пребивалишту како би се онемогућио изборни инжењеринг оних који нису успјели пуштом, а сада желе да лажним гласачима, успоставе џамахирију од БиХ.

ODGOVORITE
Name

Gledano sa strane

17.04.2014 10:17

Kako može da se Odluka Sejdić i Finci ne izvrši iako neizvršenje je KD po čl 239 KZ KZ, tako može protivustavno da se preči protivustavno lažno prijavljivanje mesta boravka . KD je i prijavljivanje i glasanje na dva mesta u istoj državi BiH

ODGOVORITE
Name

100% tacno

17.04.2014 10:23

Kako se do sada niko u Republici Srpskoj nije nasao "pametan" i pobunio zasto bosanski katolici, tzv Hrvati glasaju na dva mjesta? Oni glasaju za drugu drzavu, a mnogi od njih nikada i nisu bili u Hrvatskoj. Glupo je braniti da se neko prijavi gdje hoce, pogotovu ako je tu nekada zivio. Sve ostalo je uskracivanje slobode kretanja, a to se kosi sa ustavom i zenevskom konvencijom. I jos za pojedince, Republika Srpska nije samo Srpska, vec svih naroda.

ODGOVORITE
Name

gavran

25.04.2024 22:52

sta se palite taj zakon isti je na snazi od 2010 u brckom pa se niko ne buni....

ODGOVORITE
Name

gavran

25.04.2024 22:52

Bio sam na okruglom stolu o OS BiH sam ministar Osmic je rekao da nato trazi da imamo samo inzinjeriju, toliko o nekoj sili, hahahahaha, JNA se raspala za 2 mjeseca a pravili je 50 godina, toliko o tome

ODGOVORITE
Name

RIDICK

17.04.2014 21:53

RS je u BOSNI a ne BOSNA u RS-u.. Tako da se zakon o prebivalistu moze donijeti samo na nivou BiH.. :)

ODGOVORITE
Name

Teslić

17.04.2014 08:45

Ako Republika Srpska, kao entitet, ne može donijeti zakon o prebivalištu, onda sasvim sigurno može naći način da se spriječe zloupotrebe lažnog povratka i prijava prebivališta. Na izmjeni zakona u BiH, trebalo je iz Republike Srpske odmah, poslije prethodnih izbora, pokrenuti incijativu, ako je potrebno zaustaviti i donošenje drugih zakona, dok se to ne riješi, a ne čekati par mjeseci pred izbore, da bi se problem riješio.

ODGOVORITE
Name

blrs re.Teslic

17.04.2014 10:07

Teslic tako je upravu si

ODGOVORITE
Name

@dps

17.04.2014 11:21

Potpisujem

ODGOVORITE
Name

topgan

18.04.2014 22:41

Vrbopuc, očigledno da se ne razumiješ u termine. Vojska Republike Srpske je bila regularna i legitimna vojske Republike Srpske, a ako ne vjeruješ pročitaj anekse Dejtonskog sporazuma. Ne postoji ni takozvana Armije BiH, koja se lažno predstavljala jer je to bila muslimanska vojska sa nekoliko janjičara - Divjak i Šiber. A, što se tiče Oružanih snaga BiH to je skalamerija koja nikad nije bila niti će biti vojska već puta imitacija nekadašnje TO i može damo da učestvuje u sanaciji nekakvih prirodnih nepogoda, pošara šumskih rastinja itd. U takozvanim mirovnim misijama te oružene snage mogu čuvati samo polja maka u Avganistanu i da se tamo vesele i slikaju sa ratnom zastavom tzv. RBiH. Toliko da se spustiš na zemlji i da se ne zanosiš sa tim glupostima o OS BiH, koje će se ne daj Bože da se zarati raspasti mnogo prije nego što je to slučaj bio sa moćnom JNA, koja je bila peta vojna sila u Evropi.

ODGOVORITE