Индустријски кисеоник није за медицинску употребу, не смије се користити за лијечење пацијената

Проф. др Ермин Чехић, водитељ Катедре за генетику на Медицинском факултету у Зеници каже да се технички кисеоник не смије користити за медицинску употребу.

Босна и Херцеговина 10.10.2021 | 10:04
Индустријски кисеоник није за медицинску употребу, не смије се користити за лијечење пацијената

" Оно о чему ми сад расправљамо, а што је мени апсурд, јесте то што се прича како имамо чист технички кисеоник! Прво и најважније је да не треба уопште провјеравати је ли кисеоник чист. Једноставно, за медицинску примјену не смије се користити технички кисеоник. Зашто? Па зато што тај кисиеоник садржи нечистоће које нису дозвољене у медицинском кисеонику, па нити боце за технички и медицински кисеоник нису исте. Друго, у техничком кисеонику имате присутност неких плинова који су изнимно токсични, док медицински мора бити само кисеоник и ништа више - појаснио је др. Чехић у разговору за сарајевски<спан стyле="цолор: #3598дб;"> Аваз.

Он је навео примјер угљенмоноксида, који је присутан у техничком кисеонику. Каже како угљенмоноксид има 100 пута већи афинитет везивања за хемоглобин у црвеним крвним зрнцима.

"То значи да, када црвено крвно зрнце има прилику да узме кисеоник или угљенмоноксид, оно ће узети угљенмоноксид, чиме се спречавају везивање кисеоника и његов транспорт до ћелија у организму" објаснио је др. Чехић.

Да ли су ковид пацијенти који су примани у болнице с ниским крвним притиском, а који су претходно примили технички кисеоник, умирали управо због тога, утврдиће вјештаци. Оно што др. Чехић истиче је то да само 0,001 посто угљенмоноксида у техничком кисеонику представља потенцијалну опасност по живот пацијента.

- У свему овоме је најважније да се не смије давати пацијенту технички кисеоник. То се не смије радити и не интересује ме је ли кисеоник чист. То је протузаконито. Грозим се када објашњавају да је кисеоник чист. Језиво је то. Према чијем мишљењу је чист? За медицински кисеоник постоје посебне боце. Морају бити лиценциране и зна се да се у њих не смије стављати други плин и зна се који је принцип чишћења тих боца. За технички кисеоник није нужно чистити боце као за медицински нити подлијежу таквим провјерама - навео је др. Чехић.

Он каже да се технички кисеоник претаче уљним компресорима у којима има честица уља и, када пацијенту дате тај кисеоник, он ће удисати те уљне честице и тада може доћи до липоидне пнеумоније, па и посљедичне фиброзе плућа.

"Примјер су неки пацијенти обољели од короне. Парцијални притисак кисеоника у крви код тих пацијената опада, 95 је нормала, па онда иде наниже, е па замислите још на тај притисак, који је патолошки, додате технички кисеоник као лијек?! Тада пацијенти имају још мању могућност да имају довољно кисеоника за дисање - говори др. Чехић.

(БН)

Коментари / 117

Оставите коментар
Name

Доктор

10.10.2021 08:33

Хвала колега. Поз

ОДГОВОРИТЕ
Name

РАСПУЦХИН

10.10.2021 09:00

Да , хвала му али годинама се даје тај "кисеоник" па , по свему судећи , годинама има умрлих због тог узрока а тек се сада нашао неко из "струке" да то објасни. И оно што је симптоматично , није се јавио нико из "струке" а да је из Р. Српске.

Name

Ре Распуцон

10.10.2021 09:21

У РС нема нико муда да Мили казе да је тех кисеоник стетан. Медоцинска мафија, Дјајоц, Сераниц, Стевандиц, Вукотоц и многи други Зељковици

Name

Ре

10.10.2021 09:31

А зашто струку везати за територију. Гдје је радио Тесла. Не скрећите пажњу са теме ботови.

Name

@РАСПУЦХИН

10.10.2021 09:45

Просвијетли нас, ко се од струке из Републике Српске, а да нису Шеранић, Ђајић или Стевандић који везе НЕМАЈУ са овом материјом, огласио и одбранио тезу мафијашко-тајкунске групације која је одговорна за коришћење техничког кисеоника у нашим болницама??? Није ли мало чудно што је свим нашим професорима из ове области "маца појела језик"?

Name

ц

10.10.2021 09:45

Годинама се даје докторе РАСПУЦХИН али није било короне годинама, а и то је дискутабилно, ко смије написати од доктора РС као овај доктор из Зенице. Овдије нема нацјоналног и ентитерског овдије смо истинито је прваци у свијету. Нека вјештаци независни и судки утврде колко је кисеоник крив за прва мјеста свијетска (нажалост нашу). ОДВОРНОСТ ШТА ЈЕ ТО, МИ СМО НА ВЛАСТИ, А ИМАМО "МАYО ПРОЦЕДУРЕ".

Name

Смиљана

10.10.2021 09:46

Како се није нико јавио из Републике Српске??? Немојте да ВРИЈЕДЈАТЕ! Владу Дјајица! Па УБИ се КРЕТЕН објасњавајуци ГЛУПОМ народу да се 40 година користи ИНДУСТРИСКИ кисеоник у медицинске сврхе!!! Глуп и залудјен народ вјерује у БАЈКЕ!

Name

Највећа смртност у свијету

10.10.2021 09:46

Није ни чудо да Република Српска на милион становника има највећу смртност у свијету. Код нас је умрло 4132, а у Србији 923, што значи да је смртност код нас скоро пет пута већа!? Убице!

Name

Ре Распућин

10.10.2021 09:50

Јели ти знаш да се годинама даје тај кисик или што то каже Ђајић.

Name

КСС

10.10.2021 10:10

У рату смо купили постројење за производњу медицинског кисеоника за КБЦ

Name

ре Доктор

10.10.2021 10:12

Основац , ,,колега" , коме ? цуцемо убрзо какав је кисеоник користен у Зеници а г. није реаговао до сада , засто се није огласио у марту просле године .

Name

Борац

10.10.2021 10:50

Све ово зна сваки доктор. Само не сме изаци у јавност. Сви су запослени и вецина посланици по партијској линији.

Name

Никола

10.10.2021 11:00

Сва зла потичу од Додика, он је на челу државне криминално злочиначке хоботнице!

Name

Идеално

10.10.2021 11:09

Не вјерујем да се тај кисеоник користио годинама и још до четрдесет година како је,, неко" изјавио. Неки дан је Вишковић изјавио да је потреба за кисеоником пре ковида била таква да се мјерила канистерима, а сада цистернама, дакле... Чисто сумњам да се користио нечисти кисеоник на,, мало".

Name

Ре идеално

10.10.2021 12:14

Нема то везе колико се кисеоника тросило, па ако је мање давали медицински ако је потросња веца давали индустријски. Вец је ствар у томе да је неко из врха узимао лову на јефтином кисику. Дакле ствар је у богацењу а не у колицини.

Name

Јаффа

10.10.2021 08:33

Кад су нам странци наметнули убице, мафијаше, олош на власт!

ОДГОВОРИТЕ
Name

ДЕМОКРАТИЈА ЈЕ !

10.10.2021 09:07

Увјек други крив. Једина борба против странаца и ових битанги на власти је масовни излазак на изборе и гласати њет за за вец доказане крим. политицаре.

Name

Ре

10.10.2021 09:09

Јаста су сваке изборе додје по два три милиона странаца у БиХ и гласају за СДА, СНСД, ХДЗ и њихове сателите.

Name

Петар

10.10.2021 09:52

Моје дијете је од теских асмативних напада 10- так пута лезао у УКЦу болници у Бањалуци и пар пута је то била и комбинација са упалом плуца и тај кисеоник му је висе пута спасио зивот и ти доктори тамо. Хвала им до неба. Тај кисеоник по ком пљујете је мом дјетету висе пута спасио зивот, као и 1000дама други. Срам вас било ста радите овом народу. Кисеоник је исправан.

Name

Петре

10.10.2021 10:36

Дебилцино, зао ми је само ако је истина да имас дијете

Name

ре петар

10.10.2021 10:55

Да ти је дете примило једном медицински кисеоник не би га примало десет пута.Оћигледно да му се није примио као лијек јер он то није

Name

Уб

10.10.2021 11:37

ПЕТРЕ,ПЕТРЕ! НЕ ПЕТЉАЈ СЕ У ОНО ШТО НЕ РАЗУМЕШ.

Name

Мики

10.10.2021 12:06

Прави одговор доктора. Техницки кисик се не мозе употребљати у болницама да би спарали 40 фенига, која је разлика да би устедили, срамно, нељудски и безобразно. У РС нема нико и не смије да казе Додику, да је то кривицно дјело, јер састојци индустриског кисика садрзи опасна супстанце опасне по зивот градјана. ( ја се извињавам ко вита ово ”Да нико нема муса да казе ово Додику”) Залосно у каквом друству зивимо.

Name

Ре Петар

10.10.2021 12:27

Код асматични напада даје се Вентолин Инхалација, нема то везе са кисиком. Читав живот кубурим са алергиском асмом. Ако их браниш, дај нешто јаче.

Name

А,шта смо ми

10.10.2021 23:09

Предузели када је Додик наметнут од странаца?! Јесмо ли реаговали на прави начин?!Нисмо,нажалост!!! Још нас је многе куповао као стоку,а онда уцјењивао!!! Ко је крив?!Мииии!!!

Name

Аса

10.10.2021 08:34

Шта ћемо сада?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Р

10.10.2021 09:00

Човек појаснио народски језиком. И да неуки схвате. Хвала му, а наши ћуте само да им је топло и боли их к.. Ац за народ. А пола их и не зна објасни туке су то обичне.

Name

СЕДИ

10.10.2021 08:34

ДВОЈКА

ОДГОВОРИТЕ
Name

А петица Дјајицу

10.10.2021 09:49

А, смраду, у уста те сектаска...

Name

Невена

10.10.2021 09:54

Ста двојка??? Коме двојка??? Вјероватно ОБРАЗОВАНОМ Дјајицу!! Господине Цехицу ХВАЛА Вам на овом образлозењу којим зелите отворити оци заглупљеном снсд сектаском народу!

Name

Микица

10.10.2021 08:35

Шта ради тужилаштво шта чека ?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Босанац

10.10.2021 09:07

Ја ви поставио питање ста ради народ...

Name

Олос

10.10.2021 08:36

Ма све је јасно! Само треба спровести хапсења и дугогодисње затворске казне, ово је невјероватан злоцин! Страсно је у стај је мутирао овај накарадни резим за 15 година, заиста будала до будале, скот до скота!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јока

10.10.2021 08:37

Цист 99,4%

ОДГОВОРИТЕ
Name

Алоо

10.10.2021 08:37

Јесте тако је,али власт у РС када би давала петролеј он би рекли ок. Само ме интересује да ли ми у РС имамо доктура те струке да се разумију у то ,нзм сто сира јавност у окрузењу не казе ,сигурно да и они то раде па неце. Ко дрзи до народа. Видите да као поридице којима је неко умро пидносе пријаве против људи који су открили тај злоцин. Бас ме интересује да ли има таквих,онда нека им је драги бог на помоци.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

10.10.2021 09:39

Не мора бити др из РС. Битно да је неко струцан то рекао. Није битно идакле ко долази вец ста говори. Хвала доктору на појасњењу.

Name

Милан

10.10.2021 08:37

Диспецер казе да је техницки кисеоник цист.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Истина

10.10.2021 09:38

Било која болница у БиХ која је болесницима давала кисеоник за варење свјесно је убијала људе јер су 100% неки људи од тога умрли! Јасно као дан да овдје тужилаштво БиХ треба одмах наредити Сипи да почне да хапси и изузима документацију! Нажалост то се неће десити! БиХ је једина земља у свијету која је од кад је почела Корона користила овај кисеоник и давала тешко обољелим људима! Ужас!

Name

БАНАТ

10.10.2021 10:30

Само је суза чиста 100%.

Name

Ре Милан,

10.10.2021 11:05

Ста овај неук прица. Ако нас силни, свезнајуци,постени Радован В казе да је кисеоник цист, онда је цист. Радованово се не порице.

Name

Неxус

10.10.2021 11:37

Опет вртите причу око погрешне ствари. Није уопште битна чисточа кисеоника, него је ствар у томе да постоји индустријски и медицински кисеоник. Ту се ради у разлици производње, паковања и на крају у цијени. Да је могуће лијечити људе индустријским тј. техничким кисеоником, зашто би ико производио медицински чија је производња скупља и самим тим доводио своје пословање у питање. Ђајић лаже да се технички кисеоник користио прије 40 година, тј. у СФРЈ. И тада се муљало али се нису убијали пацијенти да би се напунили џепови.

Name

ВРС

10.10.2021 08:38

Дали це ово ђајић процитати???

ОДГОВОРИТЕ
Name

Милан

10.10.2021 08:40

Свака част.Стручно објашњено.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Др.

10.10.2021 08:40

Ја знам два слуцаја Који су умрли од техницког, у Фоци И Бијељини

ОДГОВОРИТЕ
Name

Xxx

10.10.2021 11:44

Није само у Фоци и Бијељини негоје умирало по цитавој Б и Х.. БиХ је једина дрзава на свијету којаје давала болесницима кисеоник за варење којисе користи у браварским радњама зељезарама и т.д. Свјесно убијање љиди све због тога сто је овај техницки кисеоник скоро дупло јефтинији а поједини сусе на том богатили они тврде да немају ни прави боца за мед..кисеоник а камоли неста друго.

Name

ДОДО

10.10.2021 08:41

ПАМЕТНОМ ДОСТА !!

ОДГОВОРИТЕ
Name

ТГ

10.10.2021 08:42

Нек Ђжајић дође на предавање код господина да научи шта је медицински кисеоник а шта Чађин.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Васа

10.10.2021 09:12

Чађин је чађав?

Name

Харе

10.10.2021 08:42

А шта зна доктор ваљда је диспечер у праву

ОДГОВОРИТЕ
Name

Симунида

10.10.2021 08:51

СТрашно колико су људи убили , још имају образа да се правдају , багра све на доживотну робију..

Name

Нормалан

10.10.2021 08:54

Па висковиц је реко да је цист. Ста ту имају доктори да се мјесају.

Name

У реду

10.10.2021 08:48

Слажем се с тобом. То је чиста логика, али гдје је логика да се овај технички кисеоник у Р Српској, односно и у бишој БиХ користи 40 година у медицинска сврхе како тврди Ђајић. Мене интересује може ли се и ко може тачно да утврди праву истину од кад се у медицинске сврхе користи технички кисеоник. Кад то утврдимо можемо да кренемо даље

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

10.10.2021 08:57

незнам онда заста слузи медецински кисеоник,

Name

Др.

10.10.2021 09:03

Тацно,концизно,сазето и једино истинито.Хвала колега.Срамота сто бар не коментарису и остали Доктори.Ако се несмију побунити на све ове констатације јавно и заститити своје пацијенте,кодекс струке,нетреба ни да буду Љекари.

Name

Ре "Др." РАСПУЦХИН

10.10.2021 09:13

А због чега се не смију побунити? Добиће отказ или шта ...? Да ли је то ћутање вриједно нечијег живота? А Хипократ? А заклетва , докторе?

Name

Милош

10.10.2021 10:17

Лаже Ђајиц јер свјесно покушава да ревитализује злочин.Тачно је да га користе али само задњих 10 година и то све због пљачке у трострукој разлици цијене измедју индустријског и медицинског кисеоника. Медјутим до доласка короне нико то није могао да примијети нити да докаже због чега је изгубио најмилије. Сада имамо јасан доказ да је власт починила злочин над сопственим народом.

Name

Лаки

10.10.2021 08:51

Све стручњак до стручњака

ОДГОВОРИТЕ
Name

Снсдови су најјаци хехе

10.10.2021 09:51

Сад видимо јасно те струцњаке

Name

Дејан

10.10.2021 08:52

СНСД❤❤❤

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

10.10.2021 09:41

СНСД ????????

Name

Цувари Српске

10.10.2021 08:52

Гусили сопствени народ... Зарад неких новцаница, само затвор. Прво смеце ово од Дзајица. Најглупљи знају да није исто. Погледајте само смртност и све це вам бити јасно. 1000 сведока има

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

10.10.2021 10:05

Не неких новцаница!!!!, него по пацијету огромних новцаница! Западу је циљ да остане сто мање народа !

Name

дп

10.10.2021 08:53

Коначно да неко стручно објасни разлике између медицинског и техничког кисеоника као и проблеме који могу настати због коришћења техничког кисеоника у медицинске сврхе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цицо

10.10.2021 08:53

у Аустрији сеф владе поднио оставку јер се ВОДИ ИСТРАГА, дакле, јос није утврдјена његова кривица, да би сацувао повјерење градјана у институције власти.

ОДГОВОРИТЕ
Name

МР

10.10.2021 10:00

Да,имате случај кад је њемачки министар деведесетих година виђен у ноћном клубу....и оставка....али ми смо 100 свјетлосних година далеко....

Name

Драаакон

10.10.2021 08:57

И са X Цороном и без,,,

ОДГОВОРИТЕ
Name

Милорад Прлинац

10.10.2021 09:01

Е овако се прича чисто, јасно и гласно, овако зборе поштени људи. Нема увијања, муљања итд. Поштовање доктору!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сагитариус

10.10.2021 09:05

Струцна и тацна елаборација, ово је свакако познато свим здравственим радницима, а и вецини лаика, и невјероватна је ствар како је то могло да пролази без надзора и инспекције у процесу набавке и дистрибуције медицинским установама??

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сераниц је знао од 2020

10.10.2021 09:53

Кад му је Главна инспекторка тразила информацију ко снабдјева кисиком болнице у Српској. Није НИКАД ОДГОВОРИО СКОТ ЗЛОЦИНАЦКИ!!!

Name

Искрено

10.10.2021 09:09

Свака част, докторе. Па сама ријеч медицински је довољна и логична. Ово све треба у затвор, стварно ме језа обузима, како су људи умирали, а мислили дошли у стручне руке. Страшноооо

ОДГОВОРИТЕ
Name

Гаја

10.10.2021 09:11

Неко паметан да објасни , знаци ово је горе било од аушвица

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пале

10.10.2021 09:14

Ста оцекујете друго да казе Туре?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Саво

10.10.2021 11:13

Милораде јесил ово ти или ти подгузњак Дзајо? Срам те било на коментару! Само ФУКАРА МОЗЕ ОВАКО НАПИСАТИ!

Name

дипл.инг.

10.10.2021 09:15

И ово је демгогија па колико нечистоћа и угљен моноксида удишемо сваки дана на улици па икада смо болесни? Мање од 0,001% ? Људи изишао сам из болнице прије 20 дана и људи су преживљавали на моје очи уз помоћ кисеоника за који нико не зна је ли га набавља Чађина фирма из Лакташа или Мессер из Сарајева. Драги политичари јурите Ђајића и остале ако је нешто ван закона али немојте да правите циркус пацијентима који се боре за живот и њховим породицама! Помозите да се ово превазиђе баш због пацијената, грађана. Хвала што сте објавили пост од скорашњег пацијента.

ОДГОВОРИТЕ
Name

РЕ

10.10.2021 11:20

Сви који имају везу, породицну,политицку, пословну и сл са цлановима снсд су презивјели и презивјеце јер се о њима и те како води рацуна, али су за то други пацијенти препустени на милост и немилост! Ово написах из лицног искуства и дај Бозе да никад не затребају мојој породици и мени!

Name

Неxус

10.10.2021 11:42

Жалосно звучи твоје дипл. инг. а мозак не користиш уопште.

Name

???

10.10.2021 12:09

Разумијес ли ти колега разлику измедју лијека и нецега сто то није? Лијецис ли главобољу бомбонама? Пијес ли морску воду када си зедан? На крају, да ли би дозволио да твоје дијете лијеце гасом за варење? Ја заиста не разумијем интелектуалце који покусавају да рационализују несто сто је оцигледно ненормално. Без увреде, али необразован цовјек не мозе увијек направити разлику измедју цињеница и дезинформација. Један интелектуалац би морао да има ту способност. Не знам гдје си ти студирао и ста, али ја сам некада давно на факултету уцио од професора да један интелектуалац мора осим да добро ради свој посао, да буде цасна особа и примјер другима. Какав интелектуалац сматра да је разоткривање истине циркус? Какав интелектуалац мисли да је за пацијента боље да не зна да не добија лијек? Ваљда болеснима и њиховим породицама требамо помоци тиме сто цемо натјерати одговорне да им набаве лијек, а не тако сто цемо цутати и правити се да не видимо ста се десава? Немам ријеци на ово сто си написао, колега.

Name

@дипл инг

10.10.2021 12:22

Само једно питаање ако су исти кисеоник и за завараивање и лијечење што се производи Медицински кисеоник чија је производња три пута скупља него за технички????иначе моја титула је ДИПЛ ФР....

Name

Ре

10.10.2021 12:32

Па дјаиц има вип одјељење. За политицаре а за обицни народ индустријски кисеоник.

Name

борац

10.10.2021 09:16

Додик и Дјаиц казу да је добар!?Зато нам умиру сви који додју на респиратор.

ОДГОВОРИТЕ
Name

мислим

10.10.2021 09:19

Убијали су народ гасом и сад тузују опозицију сад цемо да видимо ко управља судом.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Зворник

10.10.2021 09:20

Када смо ово утврдили а уопсте не сумњам да је тако постављам питање а ста је са надзором над техницком исправности уредјаја који апликују кисеоник. Дали су здравствене усанове дузне да имају склопљен уговор са овластеним фирмама које сервисирају и баздаре респираторе и у цијој надлезности је контрола тог поступка.

ОДГОВОРИТЕ
Name

МрзитељПДА

10.10.2021 09:25

Није овде више проблем медицинске природе јер он је и највећем лаику јасан него је сада проблем правне природе и зашто није тужилаштво дало налог за хапшење Чађе и свих директора који су учествовали у тендерима

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дампер

10.10.2021 09:29

То каже Вишковић познатији под именом дампер.Дампер каже да је чистоћа кисеоника 99.8%.

ОДГОВОРИТЕ
Name

мр

10.10.2021 09:31

Кратко и јасно појашњење.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ГЛ

10.10.2021 09:38

Хвала Проф. др Чехићу на појашњењу,мени је отац умро на распиратору,недуго затим стриц на кисику,након два дана послије стрица и мајка на распиратору у Априлу мјесецу.Сад сасвим сигурно треба поднијети тужбу против ТГТ,Болнице која је давала технички кисик а могуће и министарства здравља и здравствене инспекције РС-а

ОДГОВОРИТЕ
Name

ПетарМ

10.10.2021 09:41

Е сад тузиластво да крену истрагу у кривну смрт неколико стотине пацијената. А нису доктора крив него кадр од болнице ко су намјерно купио техницки кисеоник и не медицински. Нек сви буде процесиран адекватно.

ОДГОВОРИТЕ
Name

браво

10.10.2021 09:55

Боље је да смо давали обични ваздух,имамо га без плаћања него да директор КЦ лупета како је нешто скупље а нешто јефтиније.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мика

10.10.2021 10:12

Нема везе . Свакако је људски живот најефтинији у Српској те смо први у свијету по броју умрлих ,а и Милорад ено арлауче да је кисик чист 99,7 %

ОДГОВОРИТЕ
Name

?

10.10.2021 10:18

ДОДИК са Лавровим.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Шта

10.10.2021 10:19

Бисера Турковић каже на све то.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

10.10.2021 11:33

А ста она или било ко из Федерације има с тим? Ста лупетас?

Name

Лова

10.10.2021 10:44

је једино мјерило квалитета свугде па и у здравству.Колико пара толико музике.Зашто љекари УКЦ а Бањалука ћуте на тако мале плате(не сви али велика већина). Зато што поред те плате отму од јадних болесника бар још двије плате.Свугдје,али нигде као у БЛ,узме ти цијелу раднички плату само да те прими на разговор а тек онда слиједи гуљење до голе коже,кад ти нешто уради.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Истина

10.10.2021 10:45

Логицно,ако је исти,засто онда постоји техницки и медицински.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цисто и јасно

10.10.2021 10:49

Цисто и јасно. Не једу ни људи храну где писе СТОЦНА ХРАНА,оако се ради о кукурузу (цист без примеса)

ОДГОВОРИТЕ
Name

&&&&

10.10.2021 10:53

Хвала. Професоре. Сва вам. част

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бијељинац

10.10.2021 10:56

Зивио Милорад Додик

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сњезана

10.10.2021 11:30

Не срамоти Бијељину фукаро једна! Ниси ти бјељинац ти си милорад додик или његова подгузна муха цим га подрзавас у оцигледном геноциду!

Name

10.10.2021 11:06

СВАКА ВАМ ЧАСТ ДОКТОРЕ И МНОГО ВАМ ХВАЛА ЗА ОВО ОБИЈАШЊЕНЕ А ИСКРЕНО ДА ВАКАЖЕМ МНОГО ЈЕ ОБИЧНО НАРОДА СУМЉАЛО У РЕСПИРАТОРЕ И ЊИХОВЕ УСЛУГЕ, НАШ РЕЖИМ ЈЕ У ПРОПАСТИ ЗДРАВСТВО И ПРИЈЕ КОВИДА А САДА СУ НЕМАМ РИЈЕЧИ КОЈО ТО ДА КАЖЕМ

ОДГОВОРИТЕ
Name

Душан

10.10.2021 11:07

Треба сваком да је јасно да је производња техничког Кисика три пута јефтинија од производње Техничког КисикаПа није свијет блесав да ђаба прави постројења за Медицински Кисеоник ако је и технички добар.Или смо ми изнад свијета .

ОДГОВОРИТЕ
Name

Треба их тузити

10.10.2021 11:19

Приде и за јавно изнесену лаз да се користио 40 година,сто је лако доказиво.....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Породиља

10.10.2021 11:21

Спортиста умрла од фрибозе плуца.

ОДГОВОРИТЕ
Name

БОY

10.10.2021 11:22

То је познато читавом свијету само није црвеној секти ко њих све може само да су на материјалном добитку.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Xxx

10.10.2021 11:23

Па народе јел могуце дасу су ово давали пацијентима аууу. Овоје катастрофа и убијање народа Теско пном ко доде тамо горе нег голи оток.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ђед

10.10.2021 11:47

Откуд сад то стручњаци из РС или МХФ? То је накарадно и служи само да одвуче пажња од основног питања зашто је даван технички, а не медицински кисеоник. Јер, то је злочин, у најмању руку кривично дело! Био то љекар (а није), или политичар. Заиста је то перфиднији злочин од ратног злочин неа!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Боро

10.10.2021 12:09

Сунце ти жарко јадни људи.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Миркан

10.10.2021 12:13

Све се може кад се хоће,па тако и индустријски кисеоник умјесто медицинског што су показали наши ,,стручњаци". Јест да је смртност много већа,али кога брига за то јер овдје је медицина поодавно постала бизнис. Примјери за то су,Ђајић,Рачич,Стевандић,Станетић,Талић,Гајанин...и многи многи други.

ОДГОВОРИТЕ
Name

моy

10.10.2021 12:30

Који сте ви кретени! Језиво.

ОДГОВОРИТЕ
Name

мајстор

10.10.2021 14:07

Кисеоник за аутогено заваривање и резање није баш хемијски чист. Има ту и угљен-моноксида и плиновитих и течних (уљастих) угљоводоника који су запаљиви и који се као запаљиви свакако троше приликом аутогеног заваривања и резања. Али тај технички кисеоник није за удисање зато што угљен-моноксид уништава хемоглобин у крви а угљоводоноци трују мекане осјетљиве дисајне органе с тим што се течни (уљасти) задржавају у дисајним органима. Бољи је ваздух са 21% кисеоника. Азот и угљен-диоксид из ваздуха барем не нагризају (инертни су) нити хемоглобин нити дисајне органе за разлику од угљен-моноксида и угљоводоника који су ту јако хемијски реактивни у смислу отровних удахнућа. У медицини се може примјењивати само кисеоник који је у правом смислу ријечи 100% дестилован хемијски чист.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре мајстор

10.10.2021 20:13

Гдје се крије струцњак СТЕВАНДИЦ,Дјајиц и ЦАДЈО ? Мозда да су на боловању?

Name

Ре

10.10.2021 14:38

Тужилаштво?! Када планирате да реагујете??

ОДГОВОРИТЕ
Name

Б.Луке

10.10.2021 15:42

Само једна ријеч; убице.

ОДГОВОРИТЕ
Name

СНСД

10.10.2021 15:57

Мени водоинсталатер потврдио да је технички кисеоник најбољи за лијечење пацијената. Шта зна проф.др.мед.? Нема он појма о животу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре, СНСД

10.10.2021 19:26

Имате право они незнају ниста и о смрти! Ста МУП цути сто не хапси те убојице?

Name

Петар

10.10.2021 21:11

У Зворнику се годинама истоварају боце које довози Гиље гас из Бијељине. Слично је и у свим другим болницама. Лако је то провјерити.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дипломски

11.10.2021 07:28

Поштовани докторе Чехићу, како Ви као стручно и школовано лице можете боље да знате од једног шверцера и прешедника шта је боље и квалитетније?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Драги

12.10.2021 10:43

А какав се кисеоник користи у ФБиХ?Федерација мудро сути.Све се бојим да користите медицински кисеоник.Све це се рразријесити на суду и ту не треба пуно времена.

ОДГОВОРИТЕ