Додик шуровао са свима, добио је и прикривену руску пријетњу

“Руски амбасадор је навео да уколико БиХ крене према НАТО-у да ће бити посљедице и ја то видим другачије од оног што је било у јавности. Мислим да је то порука Додику а не онима којима је упућена...", сматра Босић и додаје да је то прикривена пријетња Додику јер је више пута показао да се полако отвара за приступање НАТО савезу.

Република Српска 05.04.2021 | 12:51
Додик шуровао са свима, добио је и прикривену руску пријетњу

Делегат у Дому народа Парламента Босне и Херцеговине Младен Босић (СДС) је рекао, гостујући у Новом дану Н1, да је јасно да је предсједавајући Предсједништва БиХ Милорад Додик "шуровао са свима".

Он је ово рекао коментаришући изјаву високог представника у БиХ Валентина Инзка за БН да је за успјехе које је међународна заједница урадила у БиХ заслужан Додик, осим домаћих политичара.

“Превара народа је када јавно народу говорите једно а радите друго. Евидентно је да је Додик то радио, представљао се заштитник интереса и политике у Републици Српској, а с друге стране тајним каналима шуровао не само са међународном заједницом, него са свим и сваким. Видите с ким је све сурађивао у Србији и колико ту има напушетних љубави. Он може да процијени ко има већу моћ и пред њима је понизан, а оне који су испод њега он гази“, коментарисао је Босић.

О томе како политике у БиХ дјелују, Босић је рекао да је то зачарани круг из кога народи у БиХ не могу да се извуку.

“Још смо једним дијелом у идеологији која је довела до рата и послије ратној идеологији. Та је политика видљива и данас и прекрива све оно што је стварни живот. Када Додик поново почне причу о самосталности РС можете видјети да је дебели проблем у унутрашњости РС и скретању пажње. Још се држе на столу ратни и поратни концепти и то раде СДА, ХДЗ и СНСД, казао је Босић.

Он је подсјетио да је док је био на челу Српске демократске странке 2014. године покушао направити заокрет и тада на изборе СДС је изашао са планом за рјешавања животних проблема у Републици Српској, док је Додик изашао са чистом националном причом и не могу да кажем да нисмо добили подршку грађана, али је јасно показано да већина грађана пали на исте флоскуле.

"Не знам како није стид те политичаре који увијек пуштају те приче за које знају да су нереалне. Кад им неко скрене пажњу на то, кажу ‘то за мог живота неће бити самостална Република Српска, али отварам врата да друге генерације ураде‘. То је лични интерес”, истакао је Босић.

Он сматра да је то равнотежа страха из којег они који промовишу те политике имају бенефит кроз гласове на изборима.

"Питање је до кад ће грађани насједати на тај мамац и реаговати на исти начин као на свим досадашњим изборима. Нешто мора кликнути, све до тада је ово све виђено. Сваку изјаву ћете у претходних 10 година наћи неколико пута рециклирану. Овдје се води битка од избора до избора за добијање власти“, додао је.

Рекао је и да се политичари на неки начин додворавају народу, да је велики дио њихових политика њихова процјена шта ће добити подршку од грађана.

Истакао је и да је један дио одговорности и на људима који гласају а који нису политички образовани, који не могу да процијене да их “десет пута варају на исти начин” и који не могу да одговоре на питање шта је у његовом интересу.

Говорећи о еуроатланском путу БиХ и утицају Русије рекао је да се поставља питање шта БиХ значи НАТО-у и шта значи Русији и обрнуто.

“Не постоји политички консензус око уласка у НАТО, а с друге стране нисам увјерен да смо икад и постигли тај консензус, зато је моје питање било шта БиХ значи НАТО-у. Прилично је БиХ безначајан простор и снага геополитичка и ситуација са писмима и контраписмима јасно указује да се овдје води отворена битка – кроз НАТО и друге стране писмо руског амбасадора у БиХ. Постали смо ливада за надметање двије суперсиле и то никад аније добро", казао је Босић.

Имали смо ситуацију, каже он, у бившој Југославији када је Тито играо на двије стране, али то је било друго вријеме, и он је успио да извуче велика материјална средства а да не пређе на западну страну. Чини ми се да смо сувише мали да бисмо могли играти такву игру. Уколико постанете сумњиви једној од те двије стране, нисте у повољној позицијји. НАТО нема интерес да прими БиХ у своје чланство. Русија тражи тачке у Европској унији које ће бити одступнице“, рекао је.

“Руски амбасадор је навео да уколико БиХ крене према НАТО-у да ће бити посљедице и ја то видим другачије од оног што је било у јавности. Мислим да је то порука Додику а не онима којима је упућена. Једино Република Српска и Додик држе ту страну утицаја Русије и нема шта руски амбасадор писати СДА-у или Комшићу када је јасно да су они од почетка на страни приступања НАТО савезу", каже Босић и додаје да је то прикривена пријетња Додику јер је више пута показао да се полако отвара за приступање НАТО савезу.

-Мислим да не постоје услови за то али нема ни притиска који би довео БиХ до уласка у НАТО. То је питање наших унутрашњих борби“, додао је Босић за Н1.

Босић је говорио и о изборима з БиХ 2022. године те рекао како су се кандидати за предсједника РС и члана Предсједништва БиХ сами неметнули.

“Оно што ја мислим је да ће мања улога странака а већа улога појединачних кандидата бити и то ће бити главна битка. Милорад Додик је спомињао да се споје функције предсједника РС и српског члана Предсједништва и то указује да Додик са неком стрепњом очекује 2022. годину свјестан да његова каријера зависи од тих избора и свјестан да је својом политиком уништавања уништио своју странку и да нема јаког кандидата и мислим да је то разлог зашто је изашао с таквом иницијативом.", казао је он.

Сматра да би што прије требало избацити та имена и да та имена окупљају сву опозициону страну и то би требао био шири фронт.

"Јасно је да је ту у игри ПДП са Тривић и Станивуковићем, СДС са неколико кандидата. Мислим да би ту требало узети у обзир и имена угледних људи који не морају бити страначки људи, много тога би се могло извући. Мислим да ће бити интересантни избори и очекујем да постоји шасна да се дође до промјена. Осјећа се у друштву жеља за новим личностима", казао је Босић.

Каже да нове личности добијају велике рејтинге и то је смјена политичких генерација у Републици Српској и то није ништа лоше, али све генерације – све старосне доби – морају бити укључене у будуће ритмике.

"Ова политика коју води неколико лидера довела је до тога да имамо катастрофалан састав политичара, погледајте састав Савјета министара и каква су то имена, и ово што се дешавало са набавком вакцина разголитило је тај систем“, истакао је у Новом дану Босић.

(БН/Н1) 

Коментари / 42

Оставите коментар
Name

МОРАЛ

05.04.2021 10:55

ЈЕДАН ОД РИЈЕТКО ВИСОКО МОРАЛНИХ И ПОСТЕНИХ ПОЛИТИЦАРА !

ОДГОВОРИТЕ
Name

XY

05.04.2021 11:56

Да, нажалост такви паментни, скромни никоме не требају, чак ни његовој странци. Ми хоћемо харизматичне, јаке личности, а онда нас такви униште.

Name

Мирела Танкосиц

05.04.2021 12:21

А овај други лопурда да сацува Бог! Политицка дртина, понос свих папака у региону али и даље!

Name

Вас це

05.04.2021 12:28

Унистити сви ... А о скромним паметним ... Па по могуцностима ... Данас као такви могу много тога, али морају се организовати ... И бити истрајни у ... Укидању политике и затварање у стијене силиција ... Инаце скромни и улопловљени па после бијесни и промотери потескоца и медијаактивитета нам не требају ...

Name

Томас

05.04.2021 12:46

У потпуности се слажем,али овде треба да будеш фукара да би успио,а он то очито није.Човјек који никада није нити једну ружну ријеч јавно рекао ни упутио било коме.Капа до пода и када овакви људи буду дошли на власт,без обзира из које странке долазе,можемо се нечему надати.

Name

Митто

05.04.2021 17:56

ОВАЈ НАРОД НИКАД НЕЦЕ СВАТИТИ ДА ЈЕ ДОДИК ИЗДАО И ПРОДАО И УНИСТИО СВЕ.БАС СВЕ У ОВОЈ ДРЗАБИ .НАРОД ЗИВИ У ЗАБЛУДИ ПРОПАСТ ЈЕ ДОСЛА..ЗАХВАЉУЈУЦ НАРОДУ И ПОДРСЦИ ЛОПОВА..

Name

Играц

05.04.2021 10:56

Зивио на Милораде?. Сама твоја појава изазива страх код опозиције и ових ботова сто за 5км висе по порталима и пису бљувотине

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

05.04.2021 11:12

Трци код дјајица да ти пали свецу,ако ти то мозе помоци.

Name

РЕ

05.04.2021 11:12

Прескочио си терапиу. Хитно по таблетицу.

Name

Ре

05.04.2021 11:14

Колико си ти добио, шест км или сендвич ?

Name

Ре Играч

05.04.2021 11:15

Ево, баш смо се уплашили, дрхтимо од страха!Хе,хе,хе,.... Пред ким и зашто????

Name

БЛ

05.04.2021 11:32

Како те играцу није срамота имас ли образа.

Name

Стане

05.04.2021 12:24

Мој отац кад хоце да отјера дјецу која галаме испред прозора, само викне, - ДЈЕЦО ЕТО БУРЛЕ. Бјезе ко' врагови.

Name

Ана Ре играч

05.04.2021 12:39

Браво за коментар , срећом има нас много који дијелимо твоје мишљење !

Name

Хе Хе

05.04.2021 12:44

Играч је типичан симпатизер "Лењинистичко-маоистичке "организације, он је још и добар, какви су остали.

Name

Ре

05.04.2021 13:29

Вуди Мазалаце сто се маскирао.

Name

Ре

05.04.2021 14:33

Ста вам је , није он играц он је свирац.

Name

40 Британских обавештајаца...

05.04.2021 16:09

Да, а колико си ти плаћен, моја људино, и ти ћеш ми рећи да "баја" ради у интересу Србског народа, наведи ми једну ставку да је урадио нешто позитивно, ја сам у почетку гласао за истог, дјеловао ми је супер, наспрам оног СДС, али још кад је њих почео узимати за савјетнике, значи сви су исти, гладни, проклети облапурни, далеко од неког људског достојанства, кркани, умишљене величине, и наш народ није небески, већ нај заосталији и најглупљи, оваквом садашњом политиком појединцима је исувише добро, већини није, докле овако, нећемо далеко, то је сигурно!

Name

А липо је

05.04.2021 10:56

У Истри ... Кантати и крепати Само ко надура.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ко каже

05.04.2021 10:58

Тај се вара Да је Српска нама мала.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Објективност

05.04.2021 10:59

У Семберији ? Нема се због лоших политика и ината без покрића. Тако вам од житнице. Ма од Вас.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Петар

05.04.2021 11:05

Имајући у виду колико година Додик влада и на који начин јевтино успијева добити власт, може се закључити само једно, да и овај народ није ништа бољи од њега, кад је себи дозволио све ово.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ма

05.04.2021 14:32

Јадан не био сваке изборе су покрали народ није крив, свако се забавно о својим јадима, пропаст жива.

Name

Сарајлија

05.04.2021 11:13

Цитирам га он "сурађује", а народ неписман и политичари, сем њега, дилетанти!?

ОДГОВОРИТЕ
Name

страсно

05.04.2021 11:15

ово је иконски цланак и једва цекам да Србија удје у НАТО а ви само србујте...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сара

05.04.2021 11:16

Опште познато....као што у БиХ шурује са свим могућим функционерима из Федерације, а нас хушка да једни другима вадимо очи..нека га још мало нек се игра, МИСЛИО је да је ВЕЛИКИ и Месић у Хрватској, некоћ....па су му слику по слику износили из куће кад је пао, све што је нашим новцем стечено..

ОДГОВОРИТЕ
Name

босна

05.04.2021 11:48

Неки дан Никола Саиновиц казе да је Србија нудила да удје у НАТО да не би било бомбардовања али Американци нису хтјели ни да цују,рекли су само,та тема није на столу....

ОДГОВОРИТЕ
Name

&&&&

05.04.2021 11:50

Нај боље да над иселе. Па нека. Рада. Шта Хоће. И Овако. Народ. Нико не бенда. Банда

ОДГОВОРИТЕ
Name

НР

05.04.2021 12:03

Колико испадну глупи коментари подршке Додику јер су тотално у супротности са стварношћу. Без и једног аргумента

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бања Лука

05.04.2021 12:15

Нико нема добре кандидате, Драшко и Јелена су млади, поштени али неискусни! Да су знали боље већ би били на западу са другарима из клупа и развијали каријеру, ви остали исто, без циља, идеје за бољитак НАРОДУ. Истина имате добар лични циљ, послати дјецу у западне земље финансирајући парама из Отаџбине док не стану на ноге. Све у свему, воду вари, води лади.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Радана

05.04.2021 12:31

Ако Ви сматрате под искуством сверц Ронхила за вријеме рата, заокретање трактором и сјецење сланине на двоје онда је то заиста драгоцјено искуство које има нас Бурло!

Name

Ре Радана

05.04.2021 14:31

Докле ћете лагати о човјеку, није се радило о "Ронхилу", ријеч је о "Партнеру", па доста је више, стварно нема смисла.

Name

Охо

05.04.2021 12:34

Пријетња, да неце бити Новицок или плутонијум у питању, тровање?

ОДГОВОРИТЕ
Name

РЕ РАДАНА

05.04.2021 14:18

Ма бравоооо???

Name

Пудин

05.04.2021 14:01

"...али је јасно показано да већина грађана пали на исте флоскуле." Значи, ипак је Бакир био у праву када је рекао да је до српског народа?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Рибар

05.04.2021 14:02

Предсједник Републике је кључ, он мора бити спона и врховни ауторитет. Ако је предсједник Републике Српске писмен и честит патриота, онда неће дозволити компромисну владу, нити ће наши у Сарајеву бити ишта више од провођења национално одговорне политике дејтонске Републике Српске, политике коју су трасирали НСРС и влада,све уз координацију предсједника Републике- човјека политичког свеца и државника у правом смислу ријечи.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

05.04.2021 14:40

Ако мислиш на Бисерку, све си промашио...

Name

Ре

06.04.2021 08:53

Ако си мислио на Вукоту , све си погодио.

Name

АЛЕКСАНДАР ЛАЈИЋ - СРБАЦ

05.04.2021 14:17

Мене што се тиче, Додик је дошао и појавио се као неко ко је у том тренутку представљао једнога, реалнога политичара. Тако је било до негдје 2010. године. Човјек је причао реалне и истините ствари, бавио се неким стварима од којих се може и живјети. Од 2010. године, тотално окренуо и "причу" и "страну". Видио како може да остане што дуже на власти, без пуно труда. Почео да "просипа" националне "форе", Слободан Милошевић, Косово, референдум и отцјепљење РС, "братска Русија", "брат Путин", "брат Си", "челично пријатељство", итд. . Сада због тога, нема нико повјерења у њега. Овдје га 90% народа мрзи, због онога што "је био". Мени се огадио, "због онога што је постао и у шта се претворио". Могао је да уради доста добрих ствари и да уђе у историју тако, изабрао је јефтине "трикове" помоћу којих ће опстати у политици и бити на власти. Могао је да буде политички "Ђинђић", а проћи ће у историји као Слободан Милошевић. Могуће и да се "препао" да ће да настрада на начин "Ђинђића", ако не почне са национал - шовинизмом. За мене, ко сматра да је Србима мјесто, са старим савезницима: САД, ВБ, ту и Израел, а не са "Јужном Осетијом", "Абхазијом", Сјеверном Корејом и Казахстаном, нешто што је рецимо заговарао Вук Драшковић једно вријеме, те да је "комунизам" уништио те све наше савезе и углед, јер смо умјесто Срба, постали Југосло(а)вени и скоро нестали, он је издајник, са те стране. Руси? Руси су увијек добродошли у то наше "друштво", ако хоће. Да појаве "комуњара" код њих и они су били на тој, "правој страни историје". А какав је народ овдје, јасна је његова изјава (ако је истинита) - "Промијенио сам се, јер сам схватио како да добијам изборе и остајем на власти". И остаје. Овдје народ, "пада у севдах", пљешће, само када се спомене нешто од "братске Русије", "Путина", "Си - ја", "референдума", "амебе, па Срби", те сличнога "испирања мозга". Кога брига за реално стање на терену. Толико.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Нострадамус

05.04.2021 17:46

Слазем се и одамно писем да је у задњих 10 или 15 година Додик није Додик и Снсд-е какви су били.Изгубили смо доста времена,а требао је Снсд-е и Додик да знају да нисмо смјели висе да губимо ни један дан,а не неколико година.Да сам био на Додиковом мјесту вец дамно би били у Нато и ЕУ.Мозда неби висе био на власти,али би се барем знало да сам несто добро урадио за свој народ.

Name

Свилена буба

05.04.2021 18:11

Само да ти кажем свака част. Ово је најдужи коментар у задњих 20.годима Наравно да појма немам о чему си писао.

Name

фил

06.04.2021 08:42

Милораде, ДЕСНИ КЛИК НА ИКОНУ

ОДГОВОРИТЕ