Да није било СДС данас не би живјели у слободној Српској!

"Без обзира на њен положај данас, сваки Србин, без обзира на његово политичко опредјељење данас, треба да са поштовањем говори о Српској демократској странци јер да није било ње, не бисмо данас живјели у слободној Републици. Доживјели бисмо судбину Срба из Републике Српске Крајине и Космета", написала је Јелена Тривић, посланик ПДП-а у НСРС на свом Фејзбук профилу.

Република Српска 03.07.2020 | 12:43
Да није било СДС данас не би живјели у слободној Српској!

Тривићева наглашава: "Када говоримо о Српској демократској странци треба да говоримо са дубоким поштовањем", и додаје:

"Странка која је уклесана у темеље Републике Српске, мобилисала народ када је било најтеже и створила Републику Српску".

"Без обзира на њен положај данас, сваки Србин, без обзира на његово политичко опредјељење данас, треба да са поштовањем говори о Српској демократској странци јер да није било ње, не бисмо данас живјели у слободној Републици. Доживјели бисмо судбину Срба из Републике Српске Крајине и Космета", написала је она.

"Поредити СДС са Голфом 2, све да је то и истина, један прави политичар Србин себи не смије дозволити", наглашава Тривићева.

То се очигледно, како каже, могло десити само једном "Црногорцу" који и не зна који му је национални идентитет".

Радојичић је недавно рекао да СДС готово да не постоји у Бањалуци, упоређујући га с "Голфом 2".

"Ја се знам нашалити да личе (СДС) на "голф 2. Увијек постоји пет посто људи који ће га купити, али то је и даље "голф 2", казао је Радојичић.

Ово његова констатација изазвала је огорчење не само СДС-а у Бањалуци, него и других. 

(БН)

Коментари / 117

Оставите коментар
Name

Бане

03.07.2020 11:00

Да није било сатревене сиротиње, драга моја сваким даном све ограниченија политиком Јелена.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сале 20 гарава

03.07.2020 11:23

54 године незапослен јер сам се борио за криминал, корупцију, непотизам, партијског запошљавање....

Name

Мићко

03.07.2020 11:52

Бане, нажалост, у средиште.

Name

дефект

03.07.2020 11:54

какав је ово фасистицки говор. негира цињеницу да је знацајан број и других националности погинуо за југославију и да је то поцео као рат за југославију, а заврсио као рат за југословенско насљедје. тацно ме срамота ко је данас професор на економији

Name

ВРС-РВИ

03.07.2020 12:43

Боље бити и голф 2 и прави Србин који не мрзи никог другога нега да ти је нацијоналност Црногорска као што се декларише Радоичић!!! Боље му је да држи језик за зубима него да дира странку која је створила РС и била уз свој народ кад нам је било нај теже!!! Док год постоји РС постојат ће и СДС, дали имао 2,5, 10% није важно, али ће бити искрени и поштени Срби који се немогу купити прљавим новцем!!!

Name

Ре

03.07.2020 13:00

И Јела је почела да Србује.

Name

НИСТА НОВО

03.07.2020 13:26

Нама треба политицар који не добива поене прицајуци да није и да јест. нама сад а и српској треба особа која гледа напријед, од овквих размисљања ми каскамо у мјесту за нас је јос увек 1995г. На дну смо прицај мало Јелице о егзодусу младости и памети питај се засто је српска банкротирала па сад сте "слободни"срби и стање катастрофе <демографије>

Name

Ма да

03.07.2020 13:45

Срби не оле СДС ВОЛЕ ШВЕРЦЕРЕ хрвати су још увијек за ХДЗ а бошње за СДА. Ми волимо оне што су нас снадбјевали цигарама нафтом и алкохолом у рату. Јебеш србина.

Name

Директ

03.07.2020 14:07

Ре, Српкиња почела да Србује. Замисли. :)))

Name

Мирко

03.07.2020 15:25

И Црвена звезда је била првак Европе...

Name

ДОСТА ИСТОРИЈЕ

03.07.2020 15:31

ГОСПОДЈО НЕМОЈТЕ НАМ ПРЕДАВАТИ НИ ИСТОРИЈУ НИ РАТ. ФАТИТЕ СЕ ВИ ЕКОНОМИЈЕ. САМО НАМ ТРЕБА ЈОС НОВИ ПРОРОК КАКО СМО НЕБЕСКИ НАРОД. ДОСТА ЈЕ ТЛАПЊЕ И КРАДЈЕ.

Name

Ре ма да

03.07.2020 15:36

То сто си навео су управо и били сдсовци.

Name

ре доста историје

03.07.2020 17:01

Због таквих из зеленог троугла Са-Зе-Ту и васих коментара тога типа, Јелена нам је сваки дан све драза и драза.

Name

Директ

03.07.2020 17:11

Мирко, неће ни црвени кмери дуго, пошто ближи им се крај. Империја је најопаснија када јој се ближи крај.

Name

Ре за Мирко

03.07.2020 17:12

Цзв не само што је била првак Европе веч и свијета, а ви глодари не можете бити ни бивши.

Name

ДА

03.07.2020 17:57

тАКО ЈЕ јЕЛЕНА. иАКО ЈЕ БИЛА СМЈЕНА ГЕНЕРАЦИЈА ШТО ЈЕ И НОРМАЛНО, ОСТАЛА ЈЕ ОДАНОСТ НАРОДУ И РЕПУБЛИЦИ ДО КОСТИ. сВАКА ЧАСТ.

Name

Перо

03.07.2020 17:57

Да није тебе и твојих газда било би пуно висе и боље РС, боте

Name

Ухх

03.07.2020 18:44

Јецо.потпуно си у праву. Сада назалост дезертери,папци и издајници узивају и њихове породице. А борци тразе комад хлеба по кантама за смеце. Остали без посла,а сада вец остарили.

Name

Милутин

04.07.2020 12:04

Е јесте нам добро у овој "насој дрзави" ...средио је њу МилоКРАД за сва времена...!

Name

Корбер бањалука

03.07.2020 11:00

Јецо идемо до побједе

ОДГОВОРИТЕ
Name

сомеоне

03.07.2020 11:03

браво,почели сви дјелити народ политички,још мало ће почети испитивати у којој странци је Тесла био.

Name

СДС некад и сад

03.07.2020 11:14

Јеца је у праву. с тим да се мора реци да је вецина те старе екипе која је уцествовала у стварању РС напустила СДС или отисла у пензију.Није то висе тај СДС.Остало је само име.

Name

Ре

03.07.2020 12:52

Па није ваљда упитна побједа. Идемо до коначне побједе и правде. Нема више краде избора , само искрено и поштено побједа је ту на свим нивоима власти.

Name

ре СДС некад

03.07.2020 13:13

Како нема? Једна од првих перјаница овог СДС-а је Зељко Бабиц, био у Италији током цитавог рата, а од сколе има сумњивих 8 (осам) разреда. Ето, на то је спао данасњи СДС.

Name

Директ

03.07.2020 13:21

СДС некад и сад, а Мирко Шаровић, Александра Пандуревић, Младен Босић, Вукота Говедарица, Цицко Бјелица, Милан Миличевић, Драган Мектић, Радо Савић, Василије Перић...? СДС је исти, само што је доживио извјесне промјене, што је и за очекивати, с обзиром да та странка постоји 3 пуне деценије, док отишли су папци, да ушићаре шта код Додика.

Name

Бањалучанин рођени

03.07.2020 13:22

Радојичићу, хвалишсе језером на Мањачи, а народ ти се купа у обичном муљу јер си штедио шљунак. Насуо метар од обале,па кад купачи посебно дјеца, уђу у воду, умјесто језера имамо баруштину! У којој ћемо заразити инфекцију, гору од короне! Одведи жену на Мањачу па да видимо хоће ли се замочити у онај брљуг!!!!!!!!!

Name

борац

03.07.2020 11:05

Дали је слободна???????????

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре борац

03.07.2020 14:19

имају објективна истразивања, ста писе? најнеразвијенији, најсиромаснији регион у европи.

Name

Директ

03.07.2020 18:34

Захваљујући Додику, није, пошто постала је роб ММФ-а.

Name

Рогозон

03.07.2020 11:18

Смрадина црногорска лаје против једине СРПСКЕ странке. Дјубретар се угњездио на буџет и лаје ли лаје.Добар живот, добра плата, добри дотоци са стране па брани секту по цијену живота. Кад вас на изборима народ отјера онда це те кмечати и жалити за покраденим.

ОДГОВОРИТЕ
Name

еxер браца

03.07.2020 12:16

а дебилко прије 14,15 година био , на отварању једне локалне опстине, тада је био крезуб, неухрањен клосар сто би млади рекли. е каква туга кад цовјек спозна ста нам је натоварено на грбацу скоро 20 година...

Name

Ре

03.07.2020 12:20

Прво промјенити власт на изборима па онда све ( за које постоје основе сумње да су уцествовали у криминалу ) процесуирати .

Name

Познавалац прилика

03.07.2020 11:18

Да није било СДС-а, не би било СНСД-а.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Директ

03.07.2020 13:23

Као ни других странака попут Уједињене Српске, Чавићевог НДП-а...

Name

Сссс за Ре

03.07.2020 14:05

Иди у шуму и бери печурке Мајмуне и воле

Name

миле

03.07.2020 11:20

У праву си,само ово није ОНАЈ СДС.. Аааа,то је ОГРОМНА разлика.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Реалиста

03.07.2020 11:34

Која је разлика? Не могу бити у политици стари и изнемогли, млади су будућност. Какав ви је снсд, нико нема своје ја, само једном је.

Name

Није него

03.07.2020 12:52

Оно прије је била мафијашка организација, а сад пошто није на власти је интересна организација.

Name

Директ

03.07.2020 13:27

"Онај" СДС је био оснивач Републике Српске и иста је основана. Идемо даље, у садашње изазове: економија, правна држава, социјална правда...

Name

ре Није него

03.07.2020 14:29

Оно прије је била организација која је стварала Републику Српску, тј. људи унутар те странке. Њих данас нема. Програм и идеологија странке су мртво слово на папиру.

Name

Директ

03.07.2020 16:40

Ре Није него, а и СНСД већ 14-15 година не личи на странку љевице.

Name

ДД

03.07.2020 11:21

Данас ти исти који су стварали Рс су маргинализовани И на ивици егзистенције.Вратиле су кабадахије које су побјегле у Србију И они данас владају у РС.Посланици тадасњег сазива оставили су им сасвим другацију РС ,са пуно висе аутономије, демократије ,а богами И територије.Садасња власт им није дала никаква права , па цак ни статус борца И многи ти посланици који су јос зиви су буквално гладни.Иста судбина је задесила војнике, породице погинулих И инвалиде.Јуде!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Професионалац

03.07.2020 11:21

Ко да Владика Његош говори !!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

03.07.2020 11:22

Пази мускарцино данас у свету постоје само три слободне земље одприлике то су америка русија и кина и ситнис неки као. Све остало су зависне од ових бркајлијо

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре yу

03.07.2020 14:16

све велике силе су окупаторске.

Name

Црногорац

03.07.2020 11:29

Црногорац у Бл ведри и облаци, тако и треба

ОДГОВОРИТЕ
Name

Директ

03.07.2020 17:20

Црногорци су часни и поштени људи, док овај је само Црногорац по поријеклу.

Name

Еxит

03.07.2020 11:32

Јест слободна ,као сто је и Њемачка слободна од Јевреја .Исти алати ,циљеви и резултати .

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

03.07.2020 14:05

Ста зелис овим да казес, потомку геноцидних устаса и хандзароваца?

Name

ре ре

04.07.2020 22:27

Шта ти није јасно у томе што је рекао? Ах, да, ти то и не спориш, него се тиме и поносиш.

Name

ДМ

03.07.2020 11:33

Само напријед Јелена, уз тебе смо !

ОДГОВОРИТЕ
Name

Миле

03.07.2020 11:35

Засто не додзете на трг крајине и показете како сте слободни??

ОДГОВОРИТЕ
Name

Директ

03.07.2020 13:30

То питање постави Лукачу. Он је од Трга Крајине направио Црвени трг.

Name

Дај не се*и

03.07.2020 11:41

Ни разни "Несковици" не би имали то сто имају....

ОДГОВОРИТЕ
Name

БЛ

03.07.2020 11:59

Јелена, 60 година, а ја венем млад! И не живим у слободној републици! У заробљеној , од криминалаца и убица, живим...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Раде

03.07.2020 12:06

Неби се сложио са називом слободна Србска. Каква је то слобода гдје страдају недужни и гдје полиција хапси и батина свој народ. Републику Србску је створила сиротиња која је гинула на првој линији а сад те заслуге уживају ратни профитери и дезертери. Борци су деградирани по свим основама.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мрачајски прото

03.07.2020 12:08

Свака ти част Јелена. По коментарима могу се препознати они који желе нешто паметно да чују и препознати они којима то недостаје. Такви никада неће гласати за вас, ни за СДС ни ПДП. То су ратни дезертери, ратни профитери и црвени кмери.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

03.07.2020 13:19

Нисам ни дезертер, ни профитер. Стварао сам ову Републику заједно са омладином као сто сам и сам био. Јелени сва могуца подрска, али мислим да је овде реаговала у револту према оном Љигору и да је и сама свјесна да су борци стварали Српску, а и од СДС-а је мало тога остало од некада - назалост.

Name

Странац

03.07.2020 12:16

Сви сте ви исти....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Директ

03.07.2020 13:37

Тражиш себи алиби да не гласаш. :)))

Name

Пиy344

03.07.2020 12:25

Љигавог црногорца послије избора испоручити преко границе па нек тамо буде градоначелник. Овдје нам га је на врх главе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Данас СРБИ

03.07.2020 12:30

НА БАЛКАНУ НЕ ЖИВЕ У СЛОБОДИ!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Голф2

03.07.2020 12:32

Ти сигурно нецес куповати Голфа2 Игоре ,јер си се довољно налапао народни пара ,као и ови твоји из СНСДа ,само си заборавио устати кад помињес СДС .

ОДГОВОРИТЕ
Name

цекај

03.07.2020 12:32

До сад сам ти мало и вјеровао али кад ово називас слободном земљом разисли смо се.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Директ

03.07.2020 13:41

Постоје двије врсте слободе: генерална слобода и слобода у себи, која руши окове генералне неслободе, у недостатку генералне слободе.

Name

Да Туђман није пристао

03.07.2020 12:45

да чува и спаси РС а да за узврат отјера Србе (уз помоћ Срба)... Данас би можда било дио неке боље БиХ...боље и тако него грађани 5.реда у Србији.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Познавалац прилика

03.07.2020 12:50

То није била странка већ јдан покрет који је створила служба и који је врло брзо прерастао у мафијашку органозацију. Она није донијела слободу већ пропаст, и они су главни творци ове садашње пропасти.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Директ

03.07.2020 13:44

Они већ 14-15 година не владају Српском, тако да не могу бити одговорни за дужничко ропство и распад система, у који нас је довео један човјек. СДС је створио Српску, а СНСД начин како да је уништи.

Name

Лела

03.07.2020 13:59

Ма он мени лици на Мистер Бина, а вама?

Name

Рогоз

03.07.2020 12:57

Од кога/цега је слободна,мозда од оних који су силом протјерани,побијени........

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

03.07.2020 13:09

Слободни смо били у Југи. Шта нам је фалило? Никада више онакве земље. Било је много више правде за обичне раднике. Сјетите се Бањалуке и фабрика: Чајавец, Јелшинград, ТАС, Инцел, УНИС, Космос, Витаминка, Мљекара, Врбас, Житопродукт... А сада, главни тржни центри и банке.

Name

"Слободна 'рс' "???

03.07.2020 13:12

Какав фашизам! ЗАШТО нисте створили и одбранили ентитет у Хрватској, вец сте од почетка сарађивали са усташама па сте им вратили 30% територије, онако лако!? Усташе су вам биле добре, како у 1992 -1995 тако и данас. Све против Бошњака! Багро!

Name

Ре

03.07.2020 13:22

Ма мафија је сурађивала са мафијом. Свако са сваким, а обичан народ је гинуо. Зато се рат и покренуо,то стање је и данас.

Name

Република Српска

03.07.2020 13:20

Да није било народа и правих Српских патриота не би 90 их ни било Републике Српске.. Тадашњи СДС и садашњи се не могу поредити.. СДС је тих 90их окупљао Српски народ и бранио Српске интересе...Данасњи СДС пропала странка због личних интереса и ЛОПОВЛУКА појединаца

ОДГОВОРИТЕ
Name

Директ

03.07.2020 17:28

И данас је СДС на фону заштите српских националних интереса, само што се, у складу са временом, промјенио начин на који се српски интереси бране.

Name

браиндамагед

03.07.2020 13:20

Оцекивати је било од једне младе зене, једног доктора економије да це се у својој политицкој каријери оријентисати висе на зивотне теме, теме из економије, предлагати нека рјесења актуелних економских проблема, предлагати стратегије развоја предузетниства, пореске реформе и слицне ствари које понајвисе утицу на зивот обицних градјана. Назалост господја Тривиц се одлуцила да буде јос један уцесник такмицења у србовању на политицкој сцени РС, својим цестим полуфасистицким коментарима и реаговањем на догадјае из близе и даље мрацне прослости, користеци примитивни рјецник којим преовладавају издаје, оспоравање одредјене националне цистоце и остале небулозе карактеристицне за све браниоце нација на овим просторима у зафњих 30 година, поменута се спустила на ниво највецих пањцина у владајуцој коалицији и

ОДГОВОРИТЕ
Name

Директ

03.07.2020 17:32

Јелена Тривић је економски стручњак и политичар, тако да јој је у опису оног чиме се бави и политика.

Name

Готива

03.07.2020 17:55

Апсолутно тацно

Name

КОМЕНТАТОР

03.07.2020 13:26

КАКО СЕ БЛИЖЕ ИЗБОРИ СВИ ПОСТАЈУ НАЦИОНАЛИСТИ И ВЕЛИКИ ВЈЕРНИЦИ

ОДГОВОРИТЕ
Name

Уда

03.07.2020 13:35

Америка је зауставила рат да рс не падне

ОДГОВОРИТЕ
Name

Директ

03.07.2020 16:53

Америка је бомбардовала Србе: од Хрватске, преко БиХ, па све до Србије и Црне Горе.

Name

Душан

03.07.2020 13:44

Тако је Јелена, свака цаст на искрености !

ОДГОВОРИТЕ
Name

Фуј

03.07.2020 13:47

Ово је политицка игранка,и не свидја ми се то,онда се нимало не разликујемо од СНСД-а и власти,засто онда било ста мијењати?!Опозиција ову власт мозе промијенити само ако буде постенија,искренија,принципијелнија.....од ове власти,а ако поцну да играју политицке игре,као сто поцињу да их играју,онда "мрка капа".У сваком слуцају,такви неце добити моју подрску,и подрску моје породице,а ја цу свој бунт изразити кроз бојкот избора-нецу легитимисати такав резим.

ОДГОВОРИТЕ
Name

БГД

03.07.2020 16:02

Треба ли да се стиди што зна ко је и од кога потиче и што поштује жртву коју је српски народ дао у протеклом рату?Све то да заборави па би вам била добар и искрен политичар. Е скотови једни покварени ! Јелена само настави како си кренула искрено, одговорно, без бахатости и вријеђања било кога. Пуна подршка од честитих и поштених грађана Републике Српске !

Name

ре БГД

04.07.2020 22:30

Пуна подршка Јелени, али БГД ће гласати за СНСД :Д Све је ово већ виђено, Миле навлачи опозицију у такмичењу у србовању. Yаwн.

Name

Урос

03.07.2020 14:14

Браво Јелена. Тебе цемо за предсједницу Р.С. Кад је могла Зељка онда ее јбг

ОДГОВОРИТЕ
Name

Хахаха

03.07.2020 14:15

По чему је слободна??

ОДГОВОРИТЕ
Name

Господо драга..

03.07.2020 14:15

Ви који остављате коментаре а из РС сте..паметније вам је да се угледате на ове из Федерације..јер су они сви сложни у томе кад се ради о рату на овим просторима..а то је да је на БиХ извршена агресија..и зато је ова Господја у праву кад каже за СДС да је изнио терет рата..када се стварала Република..а ових који су сада на власти није било на на мапи..или су се крили по мисијим рупама..а сада се понашају баш ко да су Богом дани..и да су они једини заслужни за њено постојање..зато мислим да су сви који су били у редовима ВРС барем једним дијелом свога бића СДС..ма какво ми имали мишљење о странци и рату који је хвала Богу иза нас..и да се више никад не понови..зато мислим да је Јелена у праву..ја сам лично мишљења да је Југа требала да се одржи....али је стварност сасвим другачија..

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

03.07.2020 15:43

Терет рата изнијела ВРС (сиротиња) свако зна у својој средини каква је ситуација била ја се нешто несјецам ти сто се бусају да су изнијели терет рата да су били у рову. Позадинци тешки, да не пишем даље свашта би написао

Name

СвБ

03.07.2020 14:30

Поштована,госпођо Тривић Ето ја нисам знао за овај податак,ал човјек се учи док је жив,ако СДС,направи Републику,што изгибе овај народ?Нако?Безе?Гинуло му се?Ја био,кад се правила,ал нисам вала ни СДС,ни било,шта друго,кад га толико треба поштовати,мислите и на гдина Чавића,и он је био СДС,кад потписа онај сраман списак сребренички?Мислите и на ове,све потоње,који одоше?Гдина Мићића,гдина Петровића,ил мислите на оне који одоше из СДС -а,па сад грабе са других јасала?А овај народ,исти,који даде све ,онда,главу на изволте,и ког и данас пљачкају,сумануто,нико и не спомиње.У праву сте,све направи,СДС,доправи ПДП,а вала,заврши СНСД,аферим,свима,каните ли пред претке изаћи,а шта ће те потомцима оставити

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

04.07.2020 22:32

Сребренички списак је сраман, али не зато што га је Чавић потписао, него зато што постоји.

Name

Адодоа

03.07.2020 14:33

Чињеница је да је РС стварност. Такође је чињеница да је иста настала на систематском убијању, силовању, логорима, масовним гробницама, уништавању и паљењу свега што се могло уништити и спалити, геноциду у Сребреници. Питам се како могу спавати они који су убијали, силовали, стријељали, радили на ископу и укопу стријељаних? Да ли би опет то радили? Надам се да неће имати прилику.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

04.07.2020 22:32

Чуј, да ли би опет радили :) Па и дан-данас се поносе урађеним и само им је жао што нису успјели више тога да ураде. Не буди наиван.

Name

ЗИЦО

03.07.2020 14:34

ЦЛАН СДС ОД 91 ГОДИНЕ! ВИ ПОЈЕДИНИ СТО КОМЕТАРИСЕТЕ СДС НЕМАТЕ ПОЈМА. ВИСТЕ ЉИГАВЦИ ПРОДАНЕ ДУСЕ ДАЛИБИ ДУПЕ ФАСИСТАМА КОЈИ УБИЈАЈУ НАСУ ДЕЦУ КРАДУ ОТИМАЈУ. ИТАКЕ ГЊИДЕ УСИ ПОРЕДИТ СДС ПРИЦАТ НИЈЕ ТО СДС ИЗ 90 ГОДИНА. ИМАТЕ СИБИЦАРА СЕФА СНСД ОН ВАС КУПИ ИОНДА РАДИ СТА ХОЦЕ .СРАМ НЕКА ВАСА БУДЕ ВАСА ЦАСТ ЈЕ ДУПЕ ОБРАЗ ...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Глобал зитизен

03.07.2020 14:55

право је добро ослободјена , стално се копају кости оних од које је "ослободјена".

ОДГОВОРИТЕ
Name

Адодоа

03.07.2020 15:05

Браво за коментар!

Name

Директ

03.07.2020 18:45

Да, Срби су у овом рату једини чинили злочине и први почели. ;)

Name

ре Директ

04.07.2020 22:33

Па добро, ако то већ признајеш, свака част :)))

Name

Андриц

03.07.2020 15:03

Инаце је подрзавам,али овдје није у праву.Да није био СДС,била би нека друга странка која заступа српски народ.Је ли сад битно како се зове странка....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Директ

03.07.2020 18:53

Била би, али једини је тада СДС, од српских странака, био зачетник идеје оснивања РС, што опет не умањује чињеницу да је народ на својим леђима изнио терет оснивања исте. На крају крају крајева, народ је најзаслужнији за стварање РС, док СДС је идејотворац исте.

Name

Соко

03.07.2020 15:10

Па драга јелена,ко то прица,ратни и послије ратни профитери,црногорци(милогорци) људи који су у рату бавили неким другим стварима,а не онима о којима данас прицају,и бусају се у прса,типа николе спирица,стевандица и многих других,зато не морају да гласају за сдс,али их морају постовати,Зива била,зелим ти да истрајес у тој лавовској борби против лазних патриота,и манипулатора.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Хос

03.07.2020 15:16

Имам потребу да вам напишем оно што мислим,макар ми никад не објавили коментар.Написао сам коментар у којем сам се критички осврнуо на госп.Тривић а ви га нисте објавили,не знам зашто јер никог нисам никад у коментару вријеђао.Ако се не слажем са ставовима гос.Тривић која је очито почела да србује слично како то Додик ради.Ја знам да сте медиј који подржава опозицију али не би требало значити да свако мишљење које је против појединца из опозиције да буде од вас кажњено.Једини сте већи и утицајнији медиј у РС-у који је независан и слободан и надам се да ће тако остати,зато вас молим ако вас гледам и читам да сам заслужио да ми објавите коментар у којем нема ни мржње ни вријеђања а мрзио и вријеђао нисам никад. Поздрав!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Арм

03.07.2020 16:06

Слушај ти ХОС,критикуј ти своје усташе,а попусти поштене србе.Јелена је апсолутно у праву .Која борба за југославију,некаква будала то помену.То је била борба за живот и за Републику Српску.СДС има све заслуге за стварање републике,али веће заслуге су те што први пут српски народ није био стока за клање.Није истина да је то неки други СДС,,70% људи који су створили ову државу је још увијек у СДС-у.

Name

добри људи

03.07.2020 16:33

Свака част кад је бар неко човјек и реално прича. Нек вјечно живи СДС.

ОДГОВОРИТЕ
Name

??????

03.07.2020 17:36

Тако је Јелена... Српкињо

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

03.07.2020 18:17

Све што висе србујете народ све лосије зиви

Name

Директ

03.07.2020 19:04

С тим да је ово више била реплика на Радојичића, неголи Србовање, пошто актуелни режим ради то већ око деценију и по у континуитету.

Name

Ре директ

03.07.2020 20:38

Генерално од тог Србовања нема ниста

Name

Дани

03.07.2020 17:55

Па ја мислим да це сад због те изјаве радојицица вјероватно бити окупљање испред боске....

ОДГОВОРИТЕ
Name

100%

03.07.2020 18:40

Да Мије било мене неби било ни тебе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

РЕАЛНО

03.07.2020 18:41

Не иде ти бас у прилог да бранис СДС, гледај мало како да се спасимо од политике и неимаства, они су итекако знали ста су радили, наравно знају и данас

ОДГОВОРИТЕ
Name

Вјечити опозиционар

03.07.2020 20:05

Браво Јелена, али коме рећи, снсд-овци представљају себе као патриоте, као да се Република Српска стварала шверцом.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Народ

03.07.2020 21:24

Свкаа ти част Јелена.Због чега то Јелена србује, не србује Јелена већ говори истину.Зна се ко је изнијео несретни рат на својим плећима већ СДС и зато живјео Младић,Караџић, сви они срби у ХАГУ, Јелена и живио СДС

Name

А РОНХИЛ

03.07.2020 22:25

А да није било РОНХИЛА ста би се пушило . Немој те тако. Мотали шкију. Лоповлук за вријеме рата а јос већи лоповлук послије рата и нигдје му краја .

ОДГОВОРИТЕ
Name

Истине ради

04.07.2020 20:45

Па ми и мотамо шкију. Мало ко од дуванџија купује цигарете. Узима се дуван и мота. И то илегални, онај шверцовани. Ебига, повољнији је.

Name

Борис

04.07.2020 08:01

Како у СЛОБОДНОЈ СРПСКОЈ? Уништено је здравство. Уништена је привреда. Уништена је пољопривреда. Уништено је школство. Остали су још природни ресурси. Уништавају ријеке са мхе. Ја у свему томе видим окупацију од стране СНСД-а и њихових коалиционих партнера. Одговорни за штету су слободни грађани и нико их не осуђује и не затвара. Ја не видим слободу већ гадну окупацију. Аустроугарска је била окупатор, али је градила. А ови властодшци је уништавају. Ми сво више користи имали од Аустроугарске него од СНСД-а и њихове коалиције паразита, ухљеба, кавгаџија и криминалаца без школе и образовања

ОДГОВОРИТЕ
Name

АР

05.07.2020 11:57

Ја се ме сјецам да нас је неко окупирао па смо се тобозе ослобадјали Не знам јел она мисли на 92-95-па ваљда знамо сви од кога смо се ослобадјали Од босанаца И херцеговаца од тих смо се пробали ослободити

ОДГОВОРИТЕ