ПИК поручио НСРС: Погрешно сте тумачили Дејтон!

Амбасадори земаља чланица Управног одбора Савјета за примјену мира одбацују усвајање Закључака од 11. новембра 2019. од стране владајуће коалиције у Народној скупштини РС, с обзиром на то да се они заснивају на погрешном тумачењу Дејтонског мировног споразума, саопштено је данас из ОХР-а

Република Српска 13.11.2019 | 09:54
ПИК поручио НСРС: Погрешно сте тумачили Дејтон!
Како је саопштено, интересима Републике Српске се служи не путем поништавања суштинских реформи, него провођењем реформи окренутих ка будућности којима се подржава и јача сигурност, стабилност и просперитет Босне и Херцеговине и смањује њено ослањање на међународну супервизију.

 Управни одбор Савјета за имплементацију мира подсјећа да је БиХ призната као суверена држава 1992. године, те је потписивањем Дејтонског мировног споразума трансформисана у државу која се састоји од два ентитета. Закључци Народне скупштине Републике Српске су у супротности са овим чињеницама.

БиХ ужива суверенитет, а Устав БиХ не оставља простор за „суверенитет“ ентитета, који правно постоје само на основу Устава БиХ. То је у више наврата потврдио Уставни суд БиХ.

Република Српска нема право на отцјепљење; дјелује у складу са Дејтонским мировним споразумом, који признаје територијални интегритет, политичку независност и суверенитет БиХ. 

Уставни суд БиХ је својим одлукама успоставио свеобухватну судску праксу о БиХ, њеним надлежностима и статусу конститутивних народа. Одлуке Уставног суда БиХ су коначне и обавезујуће и Народна скупштина Републике Српске није у позицији да бира које одлуке ће проводити, а које неће. Присуство страних судаца у Уставном суду је утврђено Уставом БиХ и надлежност за одлучивање о њиховом присуству припада Парламентарној скупштини БиХ.

Република Српска на основу Дејтонског мировног споразума има обавезу да дјелује у складу с одлукама институција БиХ и да „пружа сву неопходну помоћ властима БиХ како би им се омогућило да поштују међународне обавезе БиХ“.

Амбасадори земаља чланица Управног одбора Савјета за примјену мира у потпуности подржавају институције на државном нивоу које су потребне за успјешно функционирање оба ентитета и позивају органе Републике Српске да се суздрже од подривања тих институција.

Амбасадори земаља чланица ПИЦ-а у потпуности подржавају високог представника и његов мандат те изражавају похвале за напоре високог представника у имплементацији Дејтонског мировног споразума. Дата је подршка свим агенцијама које су укључене у имплементацију мировног споразума. Међународна заједница задржава неопходне инструменте у сврху очувања примјене Дејтонског мировног споразума.

Руска Федерација није сагласна с овом изјавом.

(Агенције)

Коментари / 102

Оставите коментар
Name

сРБИН

13.11.2019 08:58

НЕДАЈУ НАС РУСИ - е стварно смо на#ебали

ОДГОВОРИТЕ
Name

ТРЉАЊЕ ЈЕЗИКА

13.11.2019 09:44

ДОДИК ЈЕ ОД ТРЉАЊА ЈЕЗИКА НАПРАВИО ВРХУНСКИ ЦИРКУС. И ШТА САД. ШТА ЋЕ САД НЕНАРОДНА СКУПШТИНА СА СВОЈИМ ЗАКЉУЧЦИМА.

Name

Србин 2

13.11.2019 09:57

Видецемо руси никад нису истрајали када смо ми у питању.Дај бозе

Name

делија

13.11.2019 09:58

ускоро цемо добит економске санкције,све је уперено против нас.Онда има све да поскупи.

Name

Ахаааа

13.11.2019 09:59

па народни новци су увРусији тамо је база !!!и народ цува Русија за ради капитала насиб политицара и њихових тајкуна!!!! нарид у расулу само странке политицко позиционе и опозиционе приперци узивају у својем царству

Name

ре

13.11.2019 10:10

Русија се залазе за постивање Дејтона а западне силе отворено крсе дејтонски споразум.БИХ је дрзавана заједница и ентитети имају суверенитет нигде у уставу БИХ не писе да БИХ има суд и тузиластво,СИПУ,ОСУ,ОС БИХ и бројне друге заједницке институције које су неуставне и нелгалне

Name

ЦАРЛИТО

13.11.2019 10:12

Докле год Високи Представник одбија да смјени ово зло у РС вјероваћу да зло има подршку међународне заједнице и да народ овдје нема шансу да преживи

Name

ТАКО ТО ФУНКЦИОНИСЕ

13.11.2019 10:14

Сви ми добро знамо да је једини тумац Дејтонског устава Високи представник уз помоц савјета за имплементацију мира, а не тамо неки савјетници Баје од српске, УСПУТ ПОНИЗАВАЈУ НАРОДНУ СКУПСТИНУ И СПУСТАЈУ ЈЕ ИСПОД ОВЛАСТИ ДИКТАТОРА.

Name

@ре

13.11.2019 10:46

немаш ти појма, Бајини социјал демократи су ти испрали мозак, али то је твој проблем. Дејтонски устав је оквир за уређење државе, дејтонски мировни споразум је предвидио све, стварање нових институција и пренос надлежнсоти, све надлежности је пренио СНСД.

Name

бурке

13.11.2019 10:47

Ре:Ре.Ко ти рече да је БиХ "државна заједница"? Ко Вам тумачи право,јесте ли писмени,нормални? Хоћете ли добро или зло себи и својој дјеци? Није се федерација и република српска удружила у државну заједницу БиХ него је држава БиХ подјељена ратом на два ентитета.То што руси тумаче могу окачити мачку о реп,они имају увијек против али не знају ни сами зашто него само у контру. Република Српска је економски опљачкана,руинирана,запуштена и распродана а кукузе нити ко воли нити ко хоће.Милорад мисли да ће му све пљачке бити опроштене ако зарати?

Name

ре бурке

13.11.2019 11:45

Исти онај који савјет министара БиХ назива "помоћним органом предсједништва", циљ тих измишљотина је "разводњавање" БиХ као државе, нико никада није признао да је у Дејтону потписана капитулација велико српске политике, дјелимично је то признао бивши предсједник Србије Тома Николић, ја сам јасно чуо његовве ријечи, покушат ћу начи на yоутубе, "сан о великој Србији је пропао".

Name

ДАВИД ШТРБАЦ

13.11.2019 12:08

Да смо народ нормалан не би нам се ово дешавало

Name

Ре

13.11.2019 12:11

Срби имају огромних проблема кад овакве бирају да их представљају . Друго ! Народ се свадја а они се договарају и дјеле фотеље .Маљкицка добила фотељу уз помоћ СДА , Бакир уз помоћ ХДЗ, Денис Звиздис уз помоћ СНДС.. Итд Итд ..

Name

Ре

13.11.2019 12:17

БиХ је призната без кантона , Дистрикта и ентитета... Унутрашње уредјење се мјења и може мјењат а границе спољасне се не мјењају.

Name

Ре

13.11.2019 12:43

Људи све објаснили. Уосталом ко хоце мозе и сам процитати Устав и цијели Дејтонски споразум. Да се не лаземо безвезе мозе ово мозе оно.. заједница итд. Узмес лијепо Устав и процитај. Па ја..

Name

за..пиц..

13.11.2019 12:44

Није нсрс погресно тумацила дејтон него главни политицки месетар на балкану

Name

@Ре

13.11.2019 13:34

Тачно тако, дејтонски устав је промијенио унутрашње уређење БиХ која је већ била призната као држава, то је тако очито али ето неко има жељу да изврће чињенице, зашто и како не могу јасно одредити, извртање чињеница ми изгледао као нека накнадна памет и жаал зашто то уствари није тако било, као ,вољели би смо да се то уствари тако и десило. али није ,на срећу или на жалост ,овиси са које се стране гледа .

Name

075

13.11.2019 15:20

Управни одбор Савјета за имплементацију мира подсјећа да је БиХ призната као суверена ДРЖАВА 1992. године, те је потписивањем Дејтонског мировног споразума трансформисана у државу која се састоји од два ентитета.

Name

Ре

13.11.2019 16:32

СВИ СУ ПРАВНИЦИ ПА И МОЈА БАБА ТУМАЦИ ДЕЈТОН

Name

Дијаспорац

16.11.2019 05:54

ајде да једном за сва времена разјаснимо Бајино лапрдање: хттп://www.охр.инт/?паге_ид=63370 Цлан 1, став 1: БиХ наставља своје правно постојање (цонтинуатион). Дакле није БиХ "настала' у Дејтону како Бурле тврди. Засто Устав БиХ на енглеском? Зато сто се та верзија узима као основна за тумацење а не на српском. Бурле, сједи...један за знање.

Name

Луди Милојко

13.11.2019 09:03

Цитав свијет на једну страну само Срби и Руси на другу, ко ли је у праву?

ОДГОВОРИТЕ
Name

За Лудојка

13.11.2019 10:31

Баш си прави луди Милојко? Који бре цијели свијет?? Научи се мало географије, па да вдиш колико је држава на свијету.

Name

Босанац

13.11.2019 11:17

Ма који свијет Нисмо ми од свијета Босна је моја дједовина Али ово није начин. Овај закључак ПИКа је фикција међународне заједнице и међународног права. Не разумијем сврху постојања ентитета уопште а и сврху БиХ без ентитета - Дејтонски споразум. По Дејтону РС је држава у држави. На другој страни у оквирима једне суверене државе Србије грубо арушавајући међународно право - Међународна заједница отима и подржава милитантне исламистичке групе и формирање једне пара државе Косово. можда се то сад дешава и у Сирији. Апсурд

Name

Сале

13.11.2019 12:20

Срби руси кинези индијци, само они су пола свијета, а колико још држава има које друкчије мисле од онога што јавно говоре.

Name

Миромо

13.11.2019 12:22

То брате ми знамо али пјединци са владајучим окречу наопако ради свог капитала они бу нас у грађански рат увели како неби одговарали и склоњени Отети калитал од народа стечен преваром и отимачиним у уништавајучи све што је државно било

Name

Ре

13.11.2019 12:39

Хахаха па Руси су унистили рафинерију брод, овај Индијац Митал у затвору заврсио код нас, Кинези нису плацали порезе за оне своје трговине, кад додје на наплату затворе и нестану из Бих. Јадни смо ми ако мислимо да су нам то пријатељи.

Name

Ре

13.11.2019 09:03

А ко је изгласо независност Бих о каквој конститутивности прицају

ОДГОВОРИТЕ
Name

Хахаха

13.11.2019 09:04

Шта то они има да одбацују? Они своје ми наше и тако ево 25 година све дубље и дубље ми тонемо они пуне своје џепове.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

13.11.2019 10:19

Кад сте будале

Name

Погрешна политика

13.11.2019 09:04

Ово нам уопште није требало. Молимо ОХР да схвати да су ове закључке усвојили СНСД и бројни папци. Народ није.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

13.11.2019 10:31

Највећи папак си ти који вређаш .. папку један.

Name

Никола

13.11.2019 11:03

Није ни СДС и ПДП

Name

Нострадамус

13.11.2019 11:16

У праву сте погресна политика.Ја са тим немам ниста.

Name

Пантер

13.11.2019 16:27

Не брини, доци це Бурле на наплату свега.

Name

Саво

13.11.2019 09:06

Нема босне без рс казете конститутивни нардо јел то србски народ није конститутивни народ у ста се куцета како је онда БиХ признат без сагласности једног од конститутивни народа

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

13.11.2019 10:20

Ајд не рисе,видис да БиХ има и бице је РС је упитна

Name

Мујо

13.11.2019 10:29

Мој јаране,па вама је било ил потписати ил пали тракоре,па били сте пред поразом,питај своје генерале,тај потпис вам је сацувао и спасио главе на раменима,да неби потписа за 2 мјесеца били би преко Дрине

Name

ре

13.11.2019 10:35

Отријезни се.

Name

ре Саво

13.11.2019 10:49

Буквар у шаке

Name

За све

13.11.2019 11:20

Мујо није ми драго сто сте то написали.Али у праву сте ја то знам вец висе од 20 година.Али под Додиком и Снсд-еом ми це мо нестати као сто смо могли нестати те 95 гофине.Јер на крају када нестанемо моци це те да примите милион избјеглица.

Name

Меx

13.11.2019 09:06

Овај Рус се изгледа само слози с подом кад се напије.

ОДГОВОРИТЕ
Name

007 Бонд

13.11.2019 09:07

9 од 10 људи из тог ПИЦ-а појма немају да дејтонски документ има 10 000 страна. Република Српска уз помоћ Русије само треба да цитира текст из дејтона и ове незналице из ПИЦ-а ће бити ућуткане. И онда ин све треба тужити због тога што раде на штету Републике Српске и треба им узети паре. А Српска да настави свој процес.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Треба вратити

13.11.2019 10:13

на фабричке поставке

Name

Ре

13.11.2019 10:22

Ти луд као и увијек.

Name

бетмен

13.11.2019 10:28

Који процес? Самоуништење иде изгледа најбоље а самоопредлење је упитно.

Name

ре

13.11.2019 10:32

хахаха Какав си ти глупан,елитни!

Name

СРБИН

13.11.2019 10:36

Где нађе 10.000 страница за милога Бога ? Пита човек који је исчитао све анексе Мировног споразума, као и сами текст тог споразума ?!

Name

Благо теби

13.11.2019 11:08

Ти мора да имаш и своју планету.

Name

Лажно Име

13.11.2019 11:12

Шта знају ови из ПИЦ-а са својим завршеним медјународним правом и осталим докторатима, нек си нас ти просвијетлио!

Name

рфе 007 бонд

13.11.2019 11:50

Откуд за тебе не знају да те узму за савјетника?

Name

Шта сад

13.11.2019 09:09

Хоће ли сад бити посебна сједница, да се не прихвати наведено одбијање оних 20 одлука маратонске сједнице?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ништа више

13.11.2019 09:10

Папци нам кроје политику, све које је купио Додик а који су углавном издали СДС.

ОДГОВОРИТЕ
Name

БЛ

13.11.2019 09:13

Хахахаааааа,ето вам га сад,РС нема право на отцепљење,односно суверенитет,РС мора постовати Устав БиХ,БиХ је дрзава итд итд.Е јесте се били уздигли и ус.урцили.Уставне одлуке су обавезујуце и РС нема право ни да коментарисе а мора их спроводити.Ето видис рудоња ста си направио,сад те могу ишћерати(твој ниво говора) из политике.

ОДГОВОРИТЕ
Name

гуз

13.11.2019 09:20

Руси су сигурно образлозили засто су против.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Логика

13.11.2019 09:22

ЛОГИЦНО!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Миле

13.11.2019 09:27

4 С =Само Санкције Србе Смирује...

ОДГОВОРИТЕ
Name

велико постење

13.11.2019 09:29

цегасе паметан стиди будаласе поноси

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дзоо

13.11.2019 09:31

Само ми Русе да слусамо и оста це нас као у Хр као статистицка погреска.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ТИТО

13.11.2019 09:33

ДАЦЕ ДОДИК 5 МИЛИОНА ДОЛАРА ДАСЕ СЛИКА СПУТИНОМ ОНДА СИРИТИ ПРИЦУ КАКО РУСИ НАС СТИТЕ БРАЦО СРБИ ТРАЗИМО ПОСО КОД ПУТИНА НЕМОЈ ДА ИДЕМО ЊЕМАЦКА АУСТРИЈА И ОСТАЛЕ ЦИВИЛИЗОВАНЕ ДРЗАВЕ ЗИВЕЛА СЕВЕРНА КОРЕЈА

ОДГОВОРИТЕ
Name

Новка БЛ

13.11.2019 09:34

Стварно ста реци осим ДОКЛЕ це нас тај цовјек понизавати и правити сукоб у овој земљи. Добро је сто опозиција није насјела на његову понуду јер њему Додику треба сад да се вади из стања у који је заглавијо. Сад би да подјели АНП и све друге невоље са опозицијом. Додик оцигледно привлаци и призива неко вандредно стање гура народ у неивјесност, оваквим поступцима це се РС умањити јос висе и остати празна како без народа тако и без неког знацаја. Зато народе/градјани памет у главу не насједајте на предизборне говоре које СНСД промовисе тј.саторе/јањце/прасице/пјесму итд. Унистили су вјеру/наду у зивот са другима висе него рат на овим просторима. Једноставно морају отици са политицке сцене.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре Новка БЛ

13.11.2019 10:32

Свака цаст на коментар ал има нас висе гладних па цемо опет подрзати вожда како би сваке двије године јели јанце, прасиће итд под сатром.

Name

кики

13.11.2019 11:02

Додик нема кога да унисти осим свог народа за ради останка на власти...несрба је тек 10% у Српској а они су ил добри приватници ил пензионери. Зао ми је мојих комсија...једу кромпир и јаја сваки дан, на хиљаду нацина...

Name

борац

13.11.2019 09:46

Ма смирите се ово је предизборна прица за оне који немају појма ни о цему па јос пиво и прасетина!!Ма зивио Додик.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Xx

13.11.2019 09:49

Ови сектаси раде све само се.не баве горуцим проблемима, а то су привреда и одлазак становнистава из РС.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ја

13.11.2019 10:34

Тако је,ови владајуци млате празну сламу И лове у мутном.Али ето иде им посто су овдје остали углавном глупи И купљени.Неколицина се не мозе борити са багром.

Name

Робин Худ

13.11.2019 09:54

Још једном...он,Рудоња, се " свјесно и потпуно кординисано" ...зеза с Народном Скупштином, подсмијавајући се свему, сваком и свачему што није дио и концепт система , организације и устројства, ове земље...доказ да то неко, користећи га вјешто користи, а он пошто посједује ту "урођену" хазардерску и преварантску црту вјешто користи у властиту сврху и у корист богаћења , јер и тако више од објести незна штаће и куд ће с а собом....начин на који је искористио своју националну припадност је да сврстан у средину буде између десних и лијевих, четника и партизана, лако проналази истомишљеника јер не посједује озбиљан и чврст морални,часни и став ...мало би био четник, па партизан...па једно и друго, али у ствари за њега је то шпрдачина јер ниушта не вјерује сем у паре и лични интерес, а за њим је гомила таквих који само попут Шпирића,Радмановића,Стевандића, Мајкићке би волили да "комшији цркне крава" ...јер кад они причају они гледају негдје друго и невјерују....то је одлика СНСД "Срба" руководилаца и средњег слоја у хијерархији ове странке....

ОДГОВОРИТЕ
Name

007

13.11.2019 09:58

Милораде, милораде

ОДГОВОРИТЕ
Name

БЛ

13.11.2019 12:38

Ви сте исти шљам за народи борце РС као и ова огавна власт свих ових година у РС.

Name

логика

13.11.2019 10:02

"руси" се не слазу али никакав аргумент нити разлог не дају осим да су против и да с тим само зеле јос висе овај напацени регион да напате ! и користе Додика и компанију да заступају њихове интересе, РС им слузи као пион то је оно сто ви који мислите да вас Русија воли и стити, данас свак само себе гледа па и Русија !

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сале

13.11.2019 10:05

Само полако Миле,и веце су много веце од тебе бацили на сметљисте. Досао си близу црвене линије.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ма не дају

13.11.2019 10:05

Ма не дају ни Французи наши лажни савезници. Погледајте историјску анализу на yоу тубе на каналу Србија Глобал па ћете видјети да нам ни Французи у првом свјетском рату нису били прави савезници.

ОДГОВОРИТЕ
Name

цхомбе

13.11.2019 10:07

Одлука НС је пуна нетачних конструкција, небулоза и глупости. Бруцош на правном факултету ће све инсинуације прогласити за смијурију, зна се добро шта је у Дејтону потписано, под број 1. континуитет државе Босне и Херцеговине . Какво настајање, састављање, уједињавање и сличне глупости .

ОДГОВОРИТЕ
Name

Кхал Дрого

13.11.2019 10:08

Били засновани на "погрепном тумачењу" или не, допадали се неком или не, ти закључци стоје, они су обавезујући за све представнике из Српске. Да ли су проводиви у неким будућим процесима, зависи и од околности, а околности ће се мијењати, и неће увијек ићи у правцу по жељи неких. Узгред нема шансе да је ПИЦ тако срочио одговор, вјерујем нека интерпретација медија у сарај Шехерану (ако су тако срочили, приличне су дилеје). Српска има супремацију над уставом БиХ, она га је одобрила, устав јесте октроисан, наметнут, нијеје спорно, али ако погледамо текст на енглеском (хттпс://пеацемакер.ун.орг/ситес/пеацемакер.ун.орг/филес/БА_951121_ДаyтонАгреемент.пдф, нема лажи, емапреваре), анекс 4, устав БиХ одобрава овлаштени представник Српске у Дејтону, тада М.Крајишник. И сваку будућу промјену устава, укључујући и неко преуређење ове дејтонске долине плача, мора добрити Српска, а о судбини Српске ће се у Српској одлучити уз наравно подрпку важних играча, ту су неки чиновници и њинова саопштења небитни.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Паметно дрогирано

13.11.2019 11:33

Не замарај се и не чекај. Прогласи отцепљење ти кад неће онај продавач магле.

Name

ре

13.11.2019 12:00

Јавио се експерт за све и сваста

Name

куку нама са нама

13.11.2019 10:09

Сах....Милораде..

ОДГОВОРИТЕ
Name

смрт фашизму

13.11.2019 10:09

Што су Срби добро пролазили кад су их Руси бранили а и Турци Бошњаке, то нема на земаљској кугли. Мало је "браће" какву Срби и Бошњаци имају. Увијек заврше к'о кусур.

ОДГОВОРИТЕ
Name

@рере пејина унука

13.11.2019 10:12

Деведесет посто људи у РС вјерује Додику и његовој клики.или сами себе заваравају да је БИХ САСТАВЉЕНА од Ентитета што нема никаве везе са стварношчуБУ је призната 92 1995 ј је Дејтонскуим споразумон редефинисана на два ентитета.......и наставила своје постојање и чланству у УН од 22 маја 92.Евентуалном гашењем .укидањем Дејтонског споразума остаје БИХ ко 92Она се и сада моеже дугачије редефинисати ал нестати никако.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Досада

13.11.2019 10:12

Ово стварно постаје досадно оцекујем одговор босњацке стране па да ебе луд збуњеног, Ово је претерало све мјере

ОДГОВОРИТЕ
Name

око

13.11.2019 13:37

после ових његових испада и глупости, вјерује му мозда 10% у РС, вјеруј ми.....

Name

Мехо

13.11.2019 10:33

Тешко нама кад смо оволике будале! Када одемо у Беч и заједно радимо нико никоме не смета, заједно радимо, пијемо, дружимо се...а овдје нас политичари само хебу директ у мозак. Свако би требао да почисти своје двориште, а људи ће заједно функционисати...живјела нека нова Југа...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мехо

13.11.2019 11:23

Сједи у Бецу у тим баракама и ради.Мани се политике

Name

Асис

13.11.2019 10:51

Овако је и Слоба писао уз ветар па крепа у целији.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Децко

13.11.2019 10:57

Не гину нам санкције!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Доми

13.11.2019 11:01

Дјаба сте крецили' ахаха

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пеки

13.11.2019 11:25

Како се брзо реагује на све сто долази из РС.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ипе

13.11.2019 11:28

Факат ова васа скупстина ме подсјеца на Нусицеву Господју Министарку

ОДГОВОРИТЕ
Name

Младен Шекерац

13.11.2019 11:56

Ја као обични грађанин РС-а очекујем озбиљне санкције.мислим да се прелила чаша. То је моје лично мишљкење, нисам члан нити једне странке.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Салле

13.11.2019 12:03

РС је држава ,ал у Лакташима!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Свједок догадјаја

13.11.2019 12:05

Територија бивсе СР БиХ, на којој је трајао рат, је у Дејтону подијељена на два ентитета, који имају сва обиљезја дрзаве. Тамо није установљена никаква дрзава Босна, која има Уставни суд и остало, вец два ентитета! Након рата, разним комисијама медјународне заједнице се смањују овластења ентитета, поготово српског, а јаца се улога непостојеце дрзаве Босне. Дакле, није цудо сто се тзв.високи представник и ОХР не слазу, оде им лицни интерес. Знате ли колико они зарадјују на насој муци? Да је памети у Српској, па да се све српске партије дрзе заједно у таквим стварима, нико нас не би могао ни на ста натјерати. Али код нас владају ситни сицардзијски интереси, по оној старој "послије мене потоп". Зиви били и радимо сви на оцувању Српске, ма којој партији припадали!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Учесник за свједока...

13.11.2019 12:41

Прочитај поновно теxт ако ти није јасно и попи апаурин, биће ти лакше.

Name

РЕ Свједок

13.11.2019 13:46

Слаб си ти свједок, у Дејтону се није вршила реорганизација СР БиХ већ међународно признате Републике БиХ, то је јасно назначено у првој тачки устава БиХ (анекс 4). Уставни суд БиХ је дејтонска категорија, о чему ти пишеш ,? Нису комисије преносиле надлећности то је радио парламент БиХ као и НС РС. најсмјешнији дио је када кажеш "јача се улога непостојеће државе" па бог ти јадан био, како се може јачати нешто ако не постоји ццц, невјероватно,,и на крају ПС. ВОЈСКО ВОЉНО (снсд)

Name

да

13.11.2019 12:08

Оно сто је најбитније за Републику Српску јесте да су представници народа у НСРС донијели јасне закљуцке, да су цврсто стали у одбрану дрзавности РС, да су закљуцци велика подрска нацелу законитости и у складу са Дејтоном а да Руска федерација као велики заститник медјународног права потврдјује исто. Ста мисле у дефакто другој дрзави тј. Федерацији и ста трули Запад мисли који сам са собом висе не мозе да се повезе сем у ријетким темама попут мрзње према Србима ... то је апсолутно небитно за дрзаву РС и њен народ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

куку нама са нама

13.11.2019 12:34

Таман тако..."милораде"

Name

Истина

13.11.2019 13:32

Ти друзе не разликујес основне ствари како год република српска није дрзава тако није ни Федерација не знам ста би теби требало предочити да би то схватио или знаш али се прави ш да не знаш.

Name

Д

13.11.2019 12:25

Ништа ново од меднародних институција,подржавање једне стране у БиХ,имају исти циљ ,чим више ослабит РС,Жалостно од њих да нису никада ама баш никада реалини-правични,Наравно да томе доприноси и Додик који јих нонстоп напада ,док јим се сарајево улизује,будимо реални ,улизице увјек профитирају ,

ОДГОВОРИТЕ
Name

урош

13.11.2019 14:27

Само наставите и даље да им лижете гузицу .. и молите бога да је што мање перу .. да би бар мало профитирали ...

Name

мислим

13.11.2019 12:28

И ста сад као и досад трла баба лан.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Добар дан свима.

13.11.2019 13:12

Питање за силне "струцњаке" : да ли је Парламентарна Скупстина БиХ , од заврсетка градјанског рата па до сада, ратификовала анекс 4 ( устав БиХ) Дејтонског мировног споразума.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Зеница

13.11.2019 13:42

Ма,ПИЦ нема појма о било цему... "Ваљају" глупости и оспоравају "аутентицно" тумацење Дејтонског споразума (маде бy) "владајуце гарнитуре" "економски моцне" РС циме као таква мозе остварити све зељене промјене,наравно... Слиједи "вријеме препорода" (у Додиковој резији) ,сјајно,заиста...

ОДГОВОРИТЕ
Name

све су му рекли

13.11.2019 13:42

Полклопили га.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Разум

16.11.2019 07:25

Ко је Додик што харачи Републиком Српском ? Масонерија га поставила, исто као и Вучића. Толико очигледно лошег од једног човјека и нико му ништа не може. А зашто? Интерес моћника ... А народ отупио тотално.

ОДГОВОРИТЕ