Мишић: Повећати плате просвјетним радницима у РС

Предсједник Савеза синдиката Републике Српске Ранка Мишић оцијенила је да би повећање плата у просвјети, којег није било читаву деценију, мотивисало запослене у образовању да унаприједе свој статус и да не напуштају Српску.

Република Српска 12.10.2019 | 09:54
Мишић: Повећати плате просвјетним радницима у РС
Она је навела да је за државу најтежи одлазак радника из сектора образовања и здравства, јер је, како каже, без здраве и образоване нације тешко размишљати о будућности.

Мишићева каже да је потребно да се номинално повећају плате просвјетних радника, али и да се утврди повећање плата сваке године, јер таква одлука има и психолошки ефекат да људи схвате да о њима неко размишља.

Она је додала да је сектор образовања највише пута носио и трпио процесе реформи које су требале да створе бољи амбијент на тржишту рада.

– Савез синдиката у посљедња четири мјесеца води је озбиљну кампању да је потребно повећати плате у Републици Српској свим запосленима, а радници у просвјети као важан дио друштва су, наравно, дио те кампање – рекла је Мишићева. 

Захваљујући тој кампањи, каже Мишићева, носиоци власти у Српској пристали су, између осталог, и на захтјев о повећању плата и сада је на представницима синдиката образовања да се то и спроведе кроз измјене закона о раду, не занемарујући притом колективни уговор, те водећи рачуна да расподјела и повећање плата буде што правичнија.

Мишићева, која је синоћ у Добоју присуствовала свечаности “Просвјетно синдикално вече”, одржано поводом Свјетског дана учитеља, рекла је да је добојска регија најактивнија у синдикалном раду.

Члан Републичког одбора Синдиката образовања, науке и културе регије Добој Божица Глигорић каже да је захваљујући преговорима са Министарством просвјете и културе Српске постигнуто изједначавање платних коефицијената са другим буџетски корисницима.

Манифестацији “Просвјетно синдикално вече”, присуствовао је предсједник Синдиката образовања, науке и културе Српске Драган Гњатић, директор Фонда за заштиту животне средине и енергетску ефикасност Српске Срђан Тодоровић, градоначелник Добоја Борис Јеринић и друге званице.

Синдикат образовања, науке и културе Републике Српске регије Добој организује већ трећу годину заредом “Просвјетно синдикално вече”, које је одржано у хотелу “Парк” у Добоју.

(Срна)

Коментари / 89

Оставите коментар
Name

Демагогија

12.10.2019 08:03

Одакле и како повећат некоме плате кад је све финансијски пропало? Одакле те паре јамити?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Вирус

12.10.2019 09:02

А ја јос нисам цуо да је неко из просвете отисао вани мора да им је добро а скоро сви и гласају за бају

Name

ДЕМОНИ НАД СРПСКОМ

12.10.2019 09:14

То питање поставити корумпираним синдикалистима од 95г. каскамо за свима/ кад се тице стандард радника/ Д не именујемо али моземо поцети од ове гос. Није ни цудо да народ бјези у ЕУ тамо бар има достојанство и респект а не као у својој земљи понизења несигурност па и празан стомак

Name

Освит

12.10.2019 09:21

Као и досад, из стедње градана,не дјеле банке дрзави преко обвезница и трезорских записа паре ванземаљаца.

Name

Министар

12.10.2019 09:37

Спријеце крадје кроз јавне набавке и од устеде могу повецати плате од 30 до 50%.

Name

Ре

12.10.2019 09:42

Само масовно изчлањивање из синдиката може помоћи да нам буде боље и онако сва своја права сам нашао на суду, бивши жељезничар.

Name

борац

12.10.2019 10:07

Као и до сад кредити и повецај плате ММФ главни извор новца.

Name

ре

12.10.2019 10:12

Ма шта рече, а одакле да им се повећа, из повећаног задуживање код ММФ, па они раде 3 сата дневно, слободни викенди, празници, 4 месеца распуста леже код куће и имјају пуну плату. Да ли можда игде још има 4 месеца годишњег одмора, трећину године су на годишњем. Радницима у просвети треба хитно смањти плате. И када раде раде само трећину радног времена. Радници у приватлуку раде по 12 сати, 26 дана и добијју 600КМ, дакле дупло мање него у школама што имају, а раде 300 сати месечно, радници у школи раде 65 сати месечно, лаганог посла са децом.

Name

ре вирус

12.10.2019 10:12

Како то мислиш да из прсвете оду вани, нису то никакву стручњаци да их неко хоће у Немачкој, могу само да перу шуће, мету улицу, раде на бауштели, или чисте клозете.

Name

Ре Вирус

12.10.2019 10:18

Па шта би они радили вани сем на мјешалцу и у кухињи. Вечина појма нема, раде са купљеним дипломама. Плата преко 1000 марака, годишњи одмор 4 мјесеца. Зашто да иду вани?

Name

Огорцен

12.10.2019 10:34

А ЗАСТО САМО ПРОСВЈЕТНИМ РАДНИЦИМА ??? СТА ЦЕМО СА ПЕНЗИОНЕРИМА КОЈИ ПРИМАЈУ МИЗЕРНЕ ПЕНЗИЈЕ И КОПАЈУ ПО КОНТЕЈНЕРИМА ??? ЈА ИХ ГЛЕДАМ А НЕ МОГУ ИМ ПОМОЦИ А ДРЗАВУ НЕ ЗАНИМА !!!

Name

Питзин Парцк

12.10.2019 11:02

Ова Руменка нас систематизовано гребе у здрав мозак К'о фол стити права радника, а поткованија и од самог предсједника ВСТВ. Зено драга, хватај се кецеље и варјаце. То ти највисе пристаје. Сједи гдје си, ни за гдје си, ниси.

Name

одг

12.10.2019 12:45

Јел неко у овој држави мисли да за пола народа уопште нема места, нема посла. шта ће само са њима да и њима повећамо плате са нуле. то све у школама запослено преко странака, станачка војска, срамота је како су приватизовали школе, ко се чега докопао,Свако жели да приватизује одређену институцију.

Name

НАЈВЕЋИ НЕРАДНИЦИ

12.10.2019 12:48

Највеци нераданици,нека иду вани ако их ико хоце, има их који це једва дочекати да раде њихов дзабалебароски посао од 3 х дневно и 3 мјесеца распуста

Name

Сваста Брбља,

12.10.2019 16:53

још Није рекла, колику Плату има тренутно! како их Није срамота тако нешто захтијевати ваљању се у новцима , док радницке мора да вуце по12 и више сати да би се ин задовољило " Е ако је тако идејо преко бар Цу нешто зарадити а они нека себи зараде : пола их ван избаците нека иду мало на биро.

Name

Припреме

12.10.2019 17:27

Људи дајте просвјети највеце плате јер они пису припреме код куце,а то је бас напорно!!!

Name

Хитлер

12.10.2019 21:58

Колико раде и колико се труде и ово сто имају им је и превисе

Name

приватници

13.10.2019 11:23

Приватник само дође и каже ти, ти и ти, марш напоље, и радници су на улици, никаква права немају, ако их тужиш они кажу, па ово је приватно, шта би ви хтели, ни ми не можемо доћи код вас на имање, радити и тражити нека права, немате никаква права, и немате се ради чега бунити. Ето тако се то ради у приватлуку. ОНај ко га је увео није мислио добро овом народу. А овде се сви сломише да поваћају плате буџетарима који ништа не раде и паразитирају на народној грабачи.

Name

Ја знам...

14.10.2019 11:38

Ја знадем једног професора (наравно СНСД-овац) који је радио у гимназији и за 4-5 година радног стаза направио стамбену зграду са 8 станова и 4 гаразе. Има пара-само не за све!!!

Name

дп

14.10.2019 12:31

Можда из плата које се беспотребно исплаћују разним ухљебима по миснистарствима,агенцијама ,државним предузећима исл.Мислим да би отпуштањем тих људи остало довољно новца за повећање плата и просвети и полицији и здравственим радницима и свима другим који поштено раде свој посао

Name

Дјоко

12.10.2019 08:04

Људи, ово је невјероватно! Сви прицају о расподјели нецефа сто нема а нико о стварањх нецега сто би се могло подијелити! Луд народ!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Имааа

12.10.2019 08:23

имаа за авионе лимузине и њихова примања прва сидикалка треба реално да се одрекне најмање 3 хиљаде кМ од своје плате!!!али они су изнад закона и њихова примања и привилегије се не пипају само пензије плате код робовласника !!па те плате су биле веце у Њемацкој за време другог свјетског за заробљенике !!! и плус сто су остету добили унуцад дјеца праунуцад!!по њемацком закону !кад цевтај закон код нас бити???? зна ли ко??? треба остету народу од ових паразита политицких наплатити ! дјецо цувајте доказе !!ово неце моци проци !њихове милијарде це морати се врацати народу јер јеби отето и покрадено од народа!!ко и по ком закону себи даје плату и до 5 6 7 и 10 хиљ мар !а да пензије и плате 500 200 пензије 300 500 амааа криминална хоботница балканска и горевод рата а траје од рата!!!све институције заробили па се бахате у својем царству балканском !

Name

Дадо

12.10.2019 08:05

Ај хвала на ударцу да се ти дохватис будзета. Ко да радис у влади, а не у синдикату. У ствари мозда требас процитати дефиницију синдиката.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Скептик

12.10.2019 11:10

Сматрам да је неопходније повећати плате синдикалним вођама. Како да се гладни и лоше обучени и обувени боре за права радника...

Name

РЕ СКЕПТИК

12.10.2019 12:59

Не само да им се повећа плата. Хитно треба донијети закон по којем би стекли станарско право на Дом синдиката и да се исти приватизује.

Name

Јаффа

12.10.2019 08:13

Одузети јој нелегално стечену имовину, па дати просвјетарима.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Милос

12.10.2019 08:14

људи , јесте ли примјетили , од кад је баја на власти да дотицна не излази из фотеље ...има преко деценије , зар не?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Милос

12.10.2019 09:10

близе је двије деценије од кад се залијепила за фотељу. Фантастицним талентом је успјела умирити синдикат до те мјере да се људи питају да ли уопсте постоји у стварности.

Name

Дијаспорац већ 5 година

12.10.2019 11:09

Управо тако, а прима она двије плате за сада сто се зна, а овамо соли памет, мој народе, ал нека вам.....да видим докле..

Name

Дервента рок

12.10.2019 08:35

Слика говори више од ријечи, овде је све тотално пропало (тотални мрак)

ОДГОВОРИТЕ
Name

Кројачица

12.10.2019 08:55

Зар то већ није урађено. Тривићка је то обећала док је постала министарка.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ацо

12.10.2019 09:15

Ма да бас просветни радници одлазе вани...мозда из неких скола са 4 уценика...сто се не потрудис да подигну плате радницима који производе несто или занимању који је највисе тразен у ЕУ тј.медицинском особљу...возаци и тд...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

12.10.2019 10:04

Ово је највеца превера до сад да нам одлазе људи из просвјете.... Мисицкина посла!

Name

Ко је овде луд???

12.10.2019 09:16

О цему прицамо? Одлазе нам људи из просвјете? Људи из здравства одлазе,јер у иностранству могу добити боље услове рада и наравно плату. Али какво је то лупетање да нам одлазе људи из просвјете? Да неце неко у Њемацкој да запосли насег историцара,географа, уцитељицу?? Толико лосе сервирана прица од Мисицке! Да не прицам сто у исти кос стављају људе са универзитета,науцне раднике и уцитеље и наставнике. Ко год ради у просвјети у РС не пада му на пет да трази други посао, јер само ту мозе да ради по 4х дневно и да буде сигуран наредних 30 година. Па ако хоце (али такви неце да раде пуно радно вријеме) могу да раде још један посао. Нама одлазе инзињери, програмери...људи из привреде. Ту имамо проблем. Здравство наравно на прво мјесто.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ЗА

12.10.2019 09:41

КРАЉИЦ ПРЕВАРА, ЛОПОВЛУКА, ДОДИКОВ ИЗВРШИЛАЦ. ДОЋЕ ДАН КАДА ЋЕШ БИТИ ПЉУВАНА.

Name

ти

12.10.2019 09:54

радим у просвети, супруга и ја, обоје висока струцна спрема, заједно имамо примања око 2000КМ, у све то је урацунат топли оброк, регрес итд...тако да наса гола плата око 750КМ...супруга вец уци њемацки, јер са полозеним б1 мозе да ради као ассистент у настави у њемацкој, а ја сам ит, тако да пакујемо кофере, а тацно је да људи бјезе из просвете, неце висе нико да трпи неваспитану дјецурлију, адолесценте, бахате родитеље и гомилу папирологије на послу...уцитељ, наставник и професор су постали писари захваљујуци реформама, а она 4 сата на послу и 4 мјесеца распуста зелим свима вама да искусите, па да видите како је...

Name

Рагиб

12.10.2019 10:58

Свака част за коментар

Name

Ре ти

12.10.2019 11:11

Тачно је да су данашња дјеца немогућа и да су родитељи још гори. Али је тачно и да су данашњи просвјетни радници нестручни, необразовани и сирови. Ставите се и ви у положај родитеља који има посла са таквим учитељима, наставницима и професорима.

Name

Ре ре

12.10.2019 12:54

Топли оброк,регрес???? Ја радим у приватној фирми за 600 км све са суботама,а регрес и топли оброк су ми мисаона именица....по струци сам дипл.инз.арх. и требам слусати како је уцитељима лосе??? Ако си ИТ онда вјерујем да мозес вани,али то је то,сигурно неце нас уцитељ ици у Њемацку осим да цува дјецу... слазем се да има неваспитане дјеце, једнако као и неваспитаних и бахатих родитеља с обзиром да је систем вриједности у дрзави поремецен. Али ако је у овој дрзави највеци проблем плата у просвјети,онда ми остали требамо даноноћно страјковати ....

Name

Ре Вурус, умукни бре болан

12.10.2019 13:20

Шта значи то 'лупетање..'..??!! Они 'лупетају' а то ти нешто као кажеш, нешто би то требало значити. Људи не говоре и непишу, они 'лупетају'. Па неиду ти људи да би радили и њемачким, аустријским, скандинавским школама, иду да би радили било гдје, на грађевини, у фабрици, комуналним дјелатностима, депонијама, угоститељхству, пољопривреди, услужним дјелатностима.., било гдје. А свуда се за наше услове пристојно плаћа. Човјек се поштује било шта и било гдје да ради. И нема политике, увреда, понижења, србовања. И ослободи се тога израза 'лупетање'.

Name

Ре ре вирус

12.10.2019 16:56

Мора да си ти постени писмени наставник данасњице кад "не иде" и "не писе" писес заједно. Зивио правопис!

Name

ре ти

13.10.2019 10:46

А ти што радиш у "просвети" не рече да вам исплаћују и путне трошкове, какав топли оброк и регрес, ради те три сата једеш кући, па где то код приватника има топли оброк, нема ни годишњег одмора којег ви имате 4 месеца. само вас треба изједначити са приватлуком и плаћати по сату као код приватника. Радници у приватлуку немају ни годишњег одмора, ако су уопште и пријављени, пријављени су на миниманлацо 400КМ и на то им се уплаћују доприноси. Док вама држава са народне грбаче и из кредита ММФ даје 1200 КМ плату за три сата радад дневно, 65 сати месечно, и на то вам се уплаћују доприноси од 60% нето плате од 1200КМ у средњохј и 1000КМ у основној. Док у Србији средњошколски професори добијају 300 евра плату. Дакле, дупло мање.

Name

Не да си луд, већ си и необавијештен

13.10.2019 14:30

Васпитачи и учитељи се запошљавају и у Њемачкој и у Аустрији. Уз одговарајући ниво познавања језика врло лако се могу запослити у вртићима.

Name

Ре не да си луд

13.10.2019 18:49

Наравно,али за такав посао би морао,како сам казес имати одговарајуци ниво познавања језика,а ти то немас,а лијен си да науцис,јер си навикао да стално понављас као папагај све од просле године...и то је твој домет, додатног усаврсавања нема. Ако цемо тако мозес се и овде запослити за вријеме распуста у неки приватни вртиц и сл. па да зарадис ту разлику у плати колику мислис да сад заслузујес. Али ти то нецес јер распуст је распуст.

Name

Ре Ре Ти

13.10.2019 20:18

Нису данасњи просвјетни радници само сирови и безобразни него много виśе....корумпирани, неотесани , неморални итд....једном рјецју , разних ликова има.. педагогија им није јаца страна, нароцито на високим сколама....сацувај нас Бозе и насу дјецу од таквих просвјетних радника....умјесто да буду примјер, некима недостаје " покоја даска".,. ипак, вјерујем да су позитивни примјери у већини...

Name

Ре ти

13.10.2019 20:47

Просвјетару и у мојој плати је урачунст топли о рок, превоз и регрес па немам толико. Ништа ви не радите. Треба вас у привреду па да видите како се ради. Ако сте школовани треба да знате да на западу 3000 евра није као овдје 3000 евра. Друга ствар Њемачка је у НАТО-у. А ми нећемо у НАТО. Треће. Када одете заборавите наше портале. Купајте се у еврима са запада.

Name

Мрки

12.10.2019 09:26

Мисицка млати празну сламу годинама укива пазар са владом о повецању плате радницима за пар % , кад се саберу сва примања заради као три хирурга са дезурствима на УКЦ и послије се цуде засто нам љекари одлазе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

р

12.10.2019 10:59

Тацно тако трпи неваспитану дјецу и безобразне родитеље а без насих оцјена не могу бити инзињери љекари па ни возаци. Не птцјењујте просвјетне раднике . Без њх се не мозе.

Name

Мирослав

12.10.2019 09:39

Повећајте фонд сати , смањите број радника, и онда повећајте плату из свог буџета а онда ни чак из просвјете неће људи одлазити.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Браво

12.10.2019 10:03

Свакако им не одлазе, али слазем се да им повецају фонд сати, па навали народе...да видим ко це од њих хтјети да ради 8 х дневно као сав остали свијет, па нека им изједнаце са јавном управом плату...али не лези вразе,они хоце 10% вецу плату од јавне управе...не знам ко је мање заслузује јавна управа или просвјета...

Name

Еx

12.10.2019 16:00

Мирославе, одради сест цасова у настави у једном дану и онда коментариси. Појма немате ста знаци радити у настави и узимате себи за право да вриједјате просвјетне раднике. Слазем се да има неструцних, али јос увијек су у мањини. Морате радити у настави да би могли коментарисати овај цасни позив. Без просвјете смо нула. Власт је крива за систем негативне селекције.

Name

ре браво

12.10.2019 16:04

А ко то сједи у канцеларији 8 сати? Реци једно такво име, уствари сат паузе подразумијева да се на послу буде 9 сати. Знамо како то изгледа,јавите се на посао па у кафану на кафу, онда на доруцак а вец послије 13 сати никог нема. Погледајте нпр. на Маријин двору у кафицима нигдје нема слободне столице. Мислите ли да су их заузели просвјетни радници? Није тацно да не могу наци посао на Западу, итекако могу радити као васпитаци. Није ли то школа или је прање тањира? А сто се тице повецања, знамо ми да це уз то повецање ици смањење по неком другом основу, нпр. превоз. Зашто конацно не поцнете исплацивати топли оброк и регрес па да видимо колика је плата у просвјети?

Name

Ре ре браво

12.10.2019 16:42

Ми обицни радници,сви који нисмо у просвјети, радимо минимално по 8 х дневно, па и суботом...вјерујем да је теби из позиције просвјетара ово дјелује немогуце,али тако је.

Name

Ре еx

12.10.2019 17:11

Звуцис уцтиво и одлицно си протумацио ово за негативну селекцију. Али ево занима ме, да ли би ти пристао да за плату 1350 км (колика је у јавној управи и у то је укљуцено све,топли оброк, регрес...), сједис у сколи 8 х свих 365 дана у години, осим цца 22 радна дана на која има право за годисњи одмор? Нека казу реално сви из просвјете да ли би пристали на ово. Ја мислим да не би знали гдје се налазе ни како да се организују у приватном зивоту и обавезама са оваквим радним временом. И да се разумијемо, ниси ни ти радио у другим фирмама па да си мјеродаван да казес неком да треба да одради 6 сати у настави. Ни један посао није сјајан и сваки има своје негативне стране. У просвјети то су висе родитељи него неотесана дјеца, јер од неотесаних родитеља настају такви.

Name

Еx

12.10.2019 18:41

За ре еx, ја говорим из искуства. Некад радих у просвјети, а сад 8х радни дан и годисњи мањи. Не залим за просвјетом. Просвјета је много захтјеван позив. Одлицно знам направити компарацију са другим канцеларијским пословима.

Name

Пзд

12.10.2019 19:38

погледајте само колике су пензије просвјетних радника са пуним стажом а посао је био тежак И све је тежи неваспитана дјеца бахати родитељи папирологија а знам да И просвјетни радници узимају годину непла¢еног стажа И иду нешто више зарадити у аустрији па како се ко снађе

Name

Пензије

13.10.2019 08:42

Колике су пензије?

Name

воxпопули

12.10.2019 10:13

Докле це ова да буде у фотељи,ја јос нисам цуо да одлазе пресветни радници,а и сто би,боље им нема нигдје,колико раде имају добре плате и одморе.А и овој лисици је добра плата.

ОДГОВОРИТЕ
Name

СЛАВЕ БЦ дееД

12.10.2019 10:47

Јадна нам мајка,чија права ви штитите И шта сте урадили уназад 20-година за ова јадни народ који је некад поштено радио И живио од свог рада,а данас многи одају по путу без посла или одеше у иностранство .Данас И ово мало радника што раде код ових кулака И самозваних газда,могу рећи да је ово робовласнички систем Радници имају мала или никаква права,а ви из синдиката млатите празну славу а вјероватно сте И у дилу са послодавцима.Честитамо на части И поштењу.Ваљда неко дочека основна радничка права.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Тацно

12.10.2019 11:56

је да просвјетни радници требају достојанствено да зиве јер нас они уце али да би њима повецали плате свим политицарима смањити и пребацити у фонд за просвјету!

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

12.10.2019 16:08

Да, и неко ауто старо 3 године, које њима не вриједи, да поклоне сколама, да се радници превозе у сусједне градове гдје путују на посао. Али, ко о томе мисли, кога брига? Политицари неки не раде ево вец годину дана а наплацују превоз, одвојени зивот. јАДНИ СТЕ!

Name

Ре Вирус

12.10.2019 13:07

Проблем са слухом, шта ли, па добро не чујеш..??!! Прочачкај их мало, или само пери редовно, можда нешто и чујеш. Па ћеш можда и да појмиш ко за кога гласа.

ОДГОВОРИТЕ
Name

бомбардер

12.10.2019 13:09

ХИТНО УКИНУТИ ПЛАТЕ ТИМ НЕРАДНИЦИМА. ГАРАНТУЈЕМ ДА БИ РАДИЛИ И ЗА ТОПЛИ ОБРОК ЈЕР ИОНАКО НИШТА НЕ РАДЕ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Браво

12.10.2019 14:09

Браво! Ти очигледно имаш завршен први и књиге од другог разреда!

Name

ре

12.10.2019 16:10

Бомбастицно име. Твоје дијете вјероватно неце ни ићи у школу, нема потребе, тата ће га обучити.

Name

Илузија

12.10.2019 13:10

Хајде и Мисицка скини се висе из те фотеље. Откад сте унистили синдикат нико се искрено не бори за права радника. Поцијепали сте синдикат на 1000 фракција и не постоји висе заједниство у редовима радника због Вас. Само идиоти могу вјеровати у Вас пазне прице након толико година без икаквих позитивних резултата. Да знате ста је срамота истог момента бисте дали оставку и нестали .

ОДГОВОРИТЕ
Name

СУНОВРАТ МОРАЛА

12.10.2019 13:10

ИМА ЛИ ИКО НОРМАЛАН У ОВОЈ ЗЕМЉИ . ПА ПЛАТУ ТРЕБА ЗАРАДИТИ , СТО ЗНАЦИ РАДИТИ И СТВОРИТИ АМБИЈЕНТ ДА СЕ СТВАРА НОВО СТВОРЕНА ВРИЈЕДНОСТ А НЕ КО ОВА БРБЉАТОРКА ПОВЕЦАТИ , ПОВЕЦАТИ........ ОД ЦЕГА ПА САМО ЛУД ЦОВЈЕК МОЗЕ МИСЛИТИ ДА СЕ МОЗЕ ЗИВЈЕТИ ОД КРЕДИТА . Е НЕ МОЗЕ И НЕЦЕ СВЕ ТО ИЗДОБРИТИ , ЦУЈ КРЕДИТ ЗА АВИОН ....... КАО ДА ИМАМО СУФИЦИТ СВЕГА И СВАЦЕГА А МИ НЕ ЗНАМО НИ САМИ КОМЕ , КОЛИКО И СТА СМО ДУЗНИ . ЈАДНА НАМ ПОКОЉЕЊА КОЈА ДОЛАЗЕ ПОСЛИЈЕ НАС ......

ОДГОВОРИТЕ
Name

Хехехехе

12.10.2019 13:45

Ова сваки пут има другу фризуру...али то јој неможе помоћи да се супростави водећим.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мила

12.10.2019 13:54

Добро се сјетисте да треба- и то 50%.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Наставник

12.10.2019 14:04

Тешко наставницима кад о и њиховим примањима коментаришу они који су једва средњу школу завршили!

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

12.10.2019 16:11

Да, а они с факултетима у другим дрзавним установама, који мају исто сколе ко просвјетари а дупло веце плате, они ћуте и њих нико не прозива.

Name

Ре наставник

12.10.2019 17:30

А сто би ти имао плату као други у дрзавним установама кад имас распуста три и по мјесеца и радис три сата дневно? Није то за поредјење,контас?

Name

ре ре наставник

12.10.2019 17:51

Оцито си ти,кад си се сколовао, остајао у сколи само 3 сата.

Name

Наставник

12.10.2019 14:10

Тешко наставницима кад о и њиховим примањима коментаришу они који су једва средњу школу завршили!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мила

12.10.2019 15:00

Немогу да. вјерујем. да.. неко вјерује и да се ништа. немјења НИКО НЕ СТОЈИ У ЗАШТИТИ НИТИ. РАДНИКА. ПЕНЗИОНЕРА. А. О БОРЦИМА. И. БОРСУ.. ДА. И. НЕ ГОВОРИМ. ОНИ СВИ САМО. СЕ. ЈАВЕ КАДА.. ИМ НЕКО. КАЖЕ. РЕЦИ ТО ИТО И ТАДА И ТАДА ЛИЈЕПО БИ БИЛО ВОДЈЕТИ. ЊИХОВО ИМОВНО. СТАЊЕ. НАРОДЕ НИКО. НЕ ЗАСТУПА НИКОГА. САМО. ОНИ СЕБЕ И. СВОЈ. ИНТЕРЕС ЗАСТУПАЈУ

Name

бисер

12.10.2019 14:46

4 или пет часова дневно, субота нерадна, зимски распуст, љетни распуст скоро три мјесеца, екскурзије о дрзавном троску, приватни цасови итд.

ОДГОВОРИТЕ
Name

дане

13.10.2019 14:47

Дабогда ти бринуо 5 дана на екскурзији о тридесеторо дјеце са свим њиховим врлинама и манама. Излети и екскурзије су за просвјетне раднике ноћна мора, паметњаковићу.

Name

Ххх

12.10.2019 15:40

Не можеш просвјетаре ни пушком отерати из Српске. То су људи без знања које је политика запослила. Не знају ништа. Да бар хоће на запад. Али тамо бе могу ни на бауштели радити. Ранка не глупирај се. Живиш од муке других. Никога ти не штитиш.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Xx

12.10.2019 15:50

Од кад је Ранка досла на цело Синдиката, све је кренуло у суноврат. Сви донесени закони су били против радника у просвјети и култури. Она је једна странацка послусница. Фујјј

ОДГОВОРИТЕ
Name

ЗВОРНИК

12.10.2019 16:15

Ти и сви из савеза заедно са свитом из корпорације синдикате сте нас уништили.Радници на издисају а ви полтрони власти више од деценије.Смрадови и људски талог сте сви..

ОДГОВОРИТЕ
Name

Милан

12.10.2019 18:03

Синдикални статути су такви да је немогућа било каква кадровска промјена све док неко од предсједника гранск синдиката не умре или онемоћа. Ево кренимо редом, ко зна који је мандат Гранулићи, па оном Танету Пеулићу, па Данку Ружичићу, Горану Савановићу,Ранки Мичиш... Они су доживотни и њима је гарант лијепо. А како је нама на терену, знамо.Дођите у Невесиње, Билећу, Фочу или Рогатицу. Нема живота.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Реалиста

13.10.2019 08:05

Плате буџетских корисника се једино могу и требају повећати кад се ДРАСТИЧНО повећа плата у реалном сектору, тј. Нама обичним радницима. Онда ће бити далеко више пара у буџету. Трошило би се више и више ПДВ-а. А не сад, ће они код ММФ-а замолити за још кредита и тако у недоглед. Њемачка отвара границе за нас са балкана од Нове године па ће тек тад видјети какав ће егзодус становништва бити. Лаку ноћ Републико Српска.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

13.10.2019 13:34

Бас тако,али како нас народ казе -сваком је његова мука најтеза! Тако просвјетари мисле да изгибосе за своју "мизерну" плату. А из перспективе нас који радимо код приватника плата им је превисока за оно колико раде.

Name

Вјецити опозиционар

13.10.2019 09:57

Мишић је бурлина продужена рука и лаже к'о и бурле.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бране

13.10.2019 13:45

Од ње је искренија и Дусанка Мајкич...

ОДГОВОРИТЕ
Name

здравко

13.10.2019 19:21

Господја просипа демагогију у страху су велике очи.

ОДГОВОРИТЕ
Name

За Бањалуку

13.10.2019 20:22

Немојте њима повецавати плату, поготово уцитељицама. Биста неуце децу, само паметују

ОДГОВОРИТЕ
Name

сс

14.10.2019 10:26

За овог Вируса Одговор, друзе ја из Модрице знам 5 просветних радника који су били запослени и напустили тај "бајин дрзавни посао" и отисли вани радити далеко плаценије послове. дакле једино ко неце да ради остаје овде.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

20.10.2019 07:15

Сигурно нису имали пуну норму,па нису могли бити сигурни за наредних 35 година.