Припадницима МУП Републике Српске веће пензије

- Влада Републике Српске усвојила је данас по хитном поступку Приједлог закона о допуни Закона о полицији и унутрашњим пословима који ће утицати на побољшање материјалног положаја полицијских службеника који оду у пензију.

Република Српска 19.08.2019 | 12:45
Припадницима МУП Републике Српске веће пензије
"Предложеним допунама прописује се да се полицијском службенику лични коефицијент приликом остваривања права на пензију утврђује на основу пет годишњих плата које су за полицијског службеника најповољније", рекла је шеф Бироа Владе Републике Српске за односе са јавношћу Вера Сајић на конференцији за новинаре послије сједнице Владе.

Министар унутрашњих послова Републике Српске Драган Лукач најавио је раније повећање пензија за припаднике Министарства унутрашњих послова који у будућности буду одлазили у пензију посредством другачијег обрачуна за који ће бити кориштен петогодишњи просјек плата.

Он је оцијенио да ће ова одлука за њих бити сатисфакција и потврда да Република мисли на њих и да неће бити заборављени. 

Коментари / 60

Оставите коментар
Name

X

19.08.2019 10:50

Идемо сви у полицију.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Скептик

19.08.2019 11:59

Можемо ићи и у портпароле да се бавимо односима са јавношћу. "Факултет" јест мало тежак. Али се ипак некако заврши. Ако имаш новца, наравно. За две године. Потом се учланиш у секту. И онда бања...

Name

Кунто и панто

19.08.2019 12:51

Колико су се накрали на конто униформе не треба им пензија

Name

"Фонд Пио"

19.08.2019 14:24

Праведно је да се узже просјек пет најбољих плата за пензиј али свима не само полицајцима.Не видим зашто би само они добили ту привилегију

Name

Посматрач

20.08.2019 13:31

Припадници МУП-а РС имају поштену предсједницу синдиката која се бори за права радника. Свака част предсједници!

Name

Марко

19.08.2019 10:55

Све привилегије полицији. Тако се прави полицијска дрзава која онда брани власт од народа. Само напријед.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Муп

19.08.2019 11:31

Ево само да ти кратко написем, па сам види јеси ли у праву. У федерацији полицајац иде у пензију са 1100км, а ми у РС 450 км, а сви смо борци ВРС, а и да нисмо, ова пензија је срамотна. Ако ти сматрас да не треба да нам се узима тај просјек и да имамо бар 800 км пензију, ево ја цу потписати одмах да остане по старом и отицу одмах у иностранство, јер ја своју дјецу не могу са тим хранити, а у пензију цу отици са 50 година. Ја сматрам и зелим да се свима повеца просјек пензије, и професорима, медицинарима и свима....ето толико....

Name

пензионисани полицајац

19.08.2019 12:36

Да ли у Влади има неко самосталан у размишљању и да каже да је то велика неправда према већ пензионисаним полицијским службеницима и да је то невиђена дискриминација. Срам било и Лукача и Вишковића и свих минисатара који су учествовали у оваквој срамоти. Тачно је да у Федерацији БиХ имају много веће пензије али немају ову подијељеност међу пензионисаним полицијским службеницима. Постављам питање Лукачу и свим у Влади Р. Српске је ли то мотивација већ пензионисаних полицијских службеника да сарађују са МУП Р. Српске. Срам вас било, који дилетанти и нерадници.

Name

Иван

19.08.2019 12:37

Слажем се већину ствари са тобом, али 800 КМ пензије? Моја жена са факултетом ради за те паре. Пензија се остварује на основу примања а не лијепих жеља и потреба. Са 50 година можеш наћи извор додатне зараде.

Name

Ре пензионисани полицајац

19.08.2019 13:08

Ви, БИВШИ полицајци нисте занимљиви режиму јер од вас немају више никакве користи, не требате им. Њима су потребни САДАШЊИ полицајци који их сада бране и који ће их бранити у будућности.

Name

Ре Иван

19.08.2019 13:54

Ево ти са 50 година надји извор додатне зараде....не могу дјеца са 18 или 20....

Name

Све наопако

19.08.2019 10:58

Прво треба повецати пензије онима који реално допринисе а не овим дебелим дзабалебаросима.Најдебљој полицији на свјету,недај ти бозе да затребају за несто конкретно,како су их скупљалу по брду и долу,тако би их тамо и тразлили да буде стани-пани,разбјезали би се ко зецеви!

ОДГОВОРИТЕ
Name

НН

19.08.2019 11:02

Веце пензије це имати само они послусни који су због политицке подобности добили боље плацена радна мјеста И напредовали након заврсених приватних факултета а обицни полицајци углавном имају стално исте плате тако да це приликом одласка у пензију имати незнатно повецање у односу на стари нацин обрацуна, 5 или 10 КМ па видите колико це им то бити сатисфакција.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Исток

19.08.2019 12:45

Тацно тако. Само послусни це добити веце пензије . Неподобни це бити протјерани из МУП-а , деградирани на слабије плацена радна мјеста . За њих це бити пензија испод 500 км.

Name

Ре

19.08.2019 11:02

Како се друкчије ријешити људи који неће да слушају и који ћуте.

ОДГОВОРИТЕ
Name

драго

19.08.2019 11:06

Одлицно, тако треба, лукац за предсједника.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Миланче

19.08.2019 11:07

Неце те они сацувати Лукац!!! Поријекло имовине за тебе и за кума регоду!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Србин

19.08.2019 11:16

Ста ти је болан са платама радницима који сада раде у МУП РС.У Федерацији ти је болан болан веца плата полицијским слузбеницима од кантона до кантона најмање 500,00 до 1000,00 КМ, а прицас прицу да су нам у регијону највеце плате.Немогуце да се састави крај са крајем, а овде се зајебавате са изјавама.

Name

Полицајац

19.08.2019 11:09

А шта је са пензијама оних полицијских службеника који су већ у пензији? чини ми се да се на води брига о тим људима! Такви не гине грађевина.

ОДГОВОРИТЕ
Name

миса

15.09.2019 15:43

Ре полицајац - у праву сте и и ти полицаајци су стварали РС, и са тим ратним стазом имају мале пензије.Срамота

Name

Тр

19.08.2019 11:10

ОЦЕМО И МИ СТО САМО ЊИМА И МИ СМО ЗАСЛУЗИЛИ ВЕЦЕ ПЕНЗИЈЕ .РЕАЛНИ СЕКТОР

ОДГОВОРИТЕ
Name

Федералац

19.08.2019 11:58

Никакви то нису неки еxстра услови..једноставно ако полицајац у рс има плату пет година у просјеку 700 КМ..70% одтог просјека је 490 КМ..и сад аконтајте јел то до ра пензија..у ФБиХ исти цхин исто година стаза одлази са 770 КМ ..

ОДГОВОРИТЕ
Name

Директ

19.08.2019 12:11

А плате?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ја

19.08.2019 12:14

сам професор у пензији, са пуним стажом и имам пензију 600 КМ. Па ви сад.процијените шта је исправно.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Иван

19.08.2019 12:38

Ма да, очито не могу да вјерују како ће имати мале пензије за оволико увлачења.

Name

Милиционар

19.08.2019 13:24

Ре ја, Да али си ти радио дневно 4-5 сати максимално и три месеца имао одмора и ниси радио ноћне смене, празнике итд...за то све имаш и превелику пензију

Name

за полицајца

19.08.2019 14:12

Ма наравно, пробај ти да радис дневно 4 до 5 сати са дјецом, пубертетлијама...и тако 40 година...ви смрадови у плавом идете у пензију са 50...а цијели радни вијек носите оне лизалице и узимате мито...вас посао је јако тезак и стресан, да ли да му узмем 10 или 20 ојра...вама би ја укинуо и бенефицирани радни стаз...

Name

Ре

19.08.2019 23:51

Дај професоре иди цитај новине, ко тебе пита ста. Ко да је данас теско бити професор. У години радис укупно мјесец дана и јос несто се залис.

Name

Перо

19.08.2019 12:16

Треба повећати и оним који су отишли у пензију од формирања МУП РС, јер то би било поштено за све оне полицајце који су сада у пензији.

ОДГОВОРИТЕ
Name

мирослав

18.09.2019 13:22

Професор је професор.Овима што овако дискутују о професорима требало би дозволити кад нестане разумних.

Name

Боб Роцк

19.08.2019 12:21

Празна прица овај закон је неуставан јер фаворизује одредјену групацију. Бит це укинут одмах по изгласавању. Предлагац је тога свјестан само полицији замазује оци јер се оцекује вруца јесен.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Браво

19.08.2019 12:50

Браво за коментар . Слазем се !!

Name

мирослав

18.09.2019 13:17

Свим полицијским службеницима односно онима који су имали статус овлаштеног службеног лица у еx Југославији , који су пензионисани,осим у РС , пензије се утврђују по истим критеријумима и ту нема дискриминације.Дискриминација ће бити ако се овај закон небуде примијенио на већ пензионисана ОСЛ-а или им не врате стечена права која су остварили по посебним одредбама Закона о унутрашњим пословима.

Name

Сутра

19.08.2019 12:34

Наведени Закон одговара искључиво гузоњама који су двадесет година били "прашинари" а онда купили дипломе и постали шефови и директори. Ми, обични полицајци немамо користи од овог закона.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Боxон

19.08.2019 15:45

Е то је поента све приче. Сад иде у пензију велики број ратних полицајаца који су од основних скола стигли до докторских титула и који су тренутно на руководецим позицијама. За њих се кроји закон.

Name

Сасвим ОК

19.08.2019 13:12

Петогодишњи просјек је смишљен зато да би директор министар и остала свита остварили превелики просјек због тога се узима просјек задњих 5 година. Ово је срамота.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Правда за све

19.08.2019 14:55

А заборавља се да они који, по невољи, раде у приватном сектору пензију обрачунавају по пријављеним платама, значи на 400, 500 максимално на 600 марака. На толико је уплаћиван допринос. Ту неправду би требало ријешити, па онда се упоређивати са Федерацијом. Привилегованих не би требало бити.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јустице

19.08.2019 14:59

Превелика неправда према свим будућим пензионерима, једнима се испуњавају жеље а другима се још узима. Ово је јединствен случај у свијету, па ово нигдје нема. полиција има нешто што нема нико а то се зове бенифицирани стаз, велика привилегија у односу на друге. Сви ми на неки начин ризикујемо живот и здравље на пословима али ми обични и радимо дуже мин.15 година, а како се границе за пензију повећавају вјероватно је дочекати нецемо.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ја

19.08.2019 16:11

Свугдје у свијету полиција има бенифициран стаж и по посебним законима и условима се пензионишу.Па немора то свако знати али је чудо онда како дискутује.

Name

Трн

19.08.2019 16:41

Био је дискриминација према осталим категоријама становниства, а обзиром да људи иду млади у пензију И јос да узимају најбољих пет година. Пензионери полицајци њих негдје око 800 И висе који су пензионисани са неуплаценим ратним стазом И са умањеном пензијом као да су казњени-неправда према тим људима јер они су били најзаслузнији да одрзе тај муп.

ОДГОВОРИТЕ
Name

бранко

20.08.2019 10:29

у праву си

Name

Дертер мертет

14.03.2024 13:30

Читам и бе вјерујем закон се никад немозе примјењивати ретроактивно уназад ,увјек постоји период повољни и неповољни увјети пензионисања !Многи би да раде неце да уђу у пензије кад имају увјете и жале се и кукају лоше ово лоше оно !

Name

Инспектор

19.08.2019 18:52

Писете и коментарисете професију о којој немате ни минимум објективних информација, осим ваших предрасуда. Да ли знате како изгледа послати некога иза решетака на 5,10 или 20 година? Знате ли колико таквих посаље један криминалистицки инспектор у току радног вијека. Оградјујем се од корумпираног дијела, нарочито појединих саобрацајаца, њих се стидим, али они су ипак у мањини. Спомињете љекаре у коментарима. Доктору се у ординацију иде са флашом пица (нецу бити малициозан и прицати о њиховом корумпираном дијелу и ковертама), него о цасним љекарима. Инспектор, нпр. 24 сата треба бити на опрезу јер вам нико неце опростити сто сте га послали на робију, а осим тога, дузан је по закону, као и сваки полицајац са овластењима - и ван дужности интервенисати уколико су нецији зивот, сигурност или имовина угрожени у његовом присуству.<бр>  Полицајци у пензију иду по посебном закону, па је ред да се на исти нацин обрачунава и њихова пензија. Постујем свацију професију- професоре, љекаре, инзињере... водоинсталатере, али постујте и ви полицијску професију.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Qw

19.08.2019 22:28

од када то полиција саље у затвор, зар то не ради тузиластво и судство

Name

w.x.

20.08.2019 10:31

а ста је са вец пензионисаним полицајцима, они не одосе у пензију под посебним условима у пензију? Циста дискриминација.

Name

Буквић

20.08.2019 05:43

Цркните од муке

ОДГОВОРИТЕ
Name

Инспектор

20.08.2019 05:50

Очигледно ти је потпуна непознаница Закон о кривичном поступку и Кривицно процесно право. Правници знају редослијед у расвијетљавању КД.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Гаги

20.08.2019 18:34

Капа до пода, министре

ОДГОВОРИТЕ
Name

неправда

20.08.2019 21:29

сто? сто је вец заборавио прослогодисње пензионисане полицајце,који имају мале пензије?

Name

не разумијем

20.08.2019 21:55

сто се овај нацин обрацуна пензија није донио 2016 кад је усвојен Закон о пензионисању полиције - 40 година стаза (у то урацунат и ратни) без обзира на године зивота. Такодје је урадјен по хитном поступку и тада је пензионисан велики број полиције,управо због ратног стаза. И сад ти људи имају далеко мање пензије од њихових колега ,који це тек да се пензионису. У цему је поента ?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Неправда

27.09.2019 13:43

Био сам полицајац у Републици Српској 9 година од 1996 до 2005,а у рату сам био припадник Војске Републике Српске и борац сам прве категорије,а сада радим као полицајац на државном нивоу БИХ,живим у Републици Српској,овај закон је против мене и мени сличних а има нас неколико стотина!

ОДГОВОРИТЕ
Name

драго

19.01.2020 11:30

Дискриминација према свим другим пензионерима.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дарк

13.12.2023 22:32

Лука је ово незаконито издејствовао.Прави се дискриминација и незаконито поступање и примјена закона.Примјwр појам полицијски службеници, су и они који раде у Граничног полицији,дирекцији,Сипи али им се не призна тих најбољих пет година,што је апсурд,исти фонд пио,исти правни основ,исто звање,али једнима полицајцима је признато а другима не.Туга...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ово је РС

08.01.2024 13:32

Влада прави дискриминацију између покицајаца приликом одласка у пензијупримјет сви полицајци уплаћују у исту касу,воде се под истом сифрим и под истим усливима иду у пензију Припадницима Мупа РС пет најбољих година а овим Гранична,Сипа,Дирекција ништа смијешно тужно и жакосно!А сви су некад радили у Мупу прва запослења су им била у Мупу РС!Чиста дискриминација људи апсолутно!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Варање

31.01.2024 12:45

Како вас није стид ,срамота стоко једна Мупа може а граничној ,дирекцији и Сипи не !?Зашто чији су они ,грађани ,држављсни су Републике Српске,исти фонд су уплаћивали?!Зову се полицијски службеници и једни и други ?!По истем правном основу одлазе у пензију ,имају бенефициран радни стаж!Некад су се борили заједно за Републику Српску а сад их дјеле!?Ратни стаж је про форма ради није плаћен и нема од њега користи бар на пензију да имају људи 109 марака сли не значи држава им је дала једно велико ништа преварени као и увјек!?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Стоп дискриминацији људи

06.02.2024 21:28

Ко је Лукач и курац криви па и покицајци на нивоу БиХ су били са њим у редовима и ровивима ово је неправда која се није смјела допустити сви уплаћују у исту касу ,иста им је сифра у ПиУ,исти правни основ око одласка у пензију ?У чему је проблем!Људима у рјесењима пише полицијски службеник!?Стоји им у радбим књижицама гдје су и шта радилии!?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Доста вас је

06.02.2024 21:38

Зашто служе онда фоскуле уплате!?Не разумем !Ако брко може овако а неко Не!

ОДГОВОРИТЕ
Name

П О Л И Ц И Ј А

09.02.2024 14:26

Колико је Влада Републике Српске орјентисана дискриминаторски свхедочи чињеница да полицајцима из БиХ институција не признају једино у Републици Српској пет нај бољих година просјека а ти људи су на годисњем нивоу уплаћивали преко 11 милиона марака! ИСАД СУ ОБМАНУТИ НЕЗАКОНИ ТО!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Стоп дискриминацији полицајца

08.03.2024 22:44

Да Република Српска мисли на њих !?А ста цемо са Граничним полицајцима.Сипом И дирекцијом ти људи су стварали Републику Српску ,били припадници Војске и Полиције засто их дјелите и отимате им зарадјено!У исти фонд уплаћују годинама ,иста им је шифра у фонду исто им је звање !!!Није ли вас стид и срамота !????

ОДГОВОРИТЕ
Name

Закон

20.04.2024 22:25

Владина одлука је дискриминирајуца у односу на друге полицијске службенике при обрачуну пензије увјек.се узимало повољније за странку Шта год па чак и кривични закон...а камоли неко утврдјено и стечено.право.

ОДГОВОРИТЕ