Ново убиство у Републици Српској

Једна особа убијена је испред Основног суда у Власеници, потврђено је из Полицијске управе Зворник.

Република Српска 15.05.2019 | 14:08
Ново убиство у Републици Српској
"Полицијски службеници Полицијске управе Власеница лишили су слободе лице чији су иницијали М.Д. за које постоје основе сумње да је данас око 12 часова у Власеници, употребом ватреног оружја пиштоља, нанијело тјелесне повреде оштећеном, који је усљед задобијених повреда преминуо", рекао је портпарол Полицијске управе Миљан Бобар.

Како се незванично сазнаје, судски полицајац Младен Деурић, највјероватније, случајно је убио Милу Јевтића (52) из Власенице.

- Он је сједио у портирници са осталим колегама и највјероватније се играо пиштољем који је у једном тренутку опалио и хитац је погодио Јевтића, који је у том тренутку дошао у суд гдје је имао суђење – појаснио је један од очевидаца за "Српскаинфо".

Након рањавања, Јевтић је задобио тешку повреду од које је убрзо преминуо, а судски полицајац је ухапшен.

На лицу мјеста је полиција и дежурни тужилац који обављају увиђај.

Иза убијеног Јевтића остало је троје дјеце.



(БН/Српскаинфо)

Коментари / 140

Оставите коментар
Name

Харе

15.05.2019 12:11

Долази на наплату страначко запошљавање дрот се игра са пиштољем халло ба и то гдје је пуно људи !!! ПЉУЦ

ОДГОВОРИТЕ
Name

АЛКОСИ

15.05.2019 13:10

А ДА ТЕК ВИДИТЕ У ДОБОЈУ СУДСКЕ ПОЛИЦИЈЕ, НЕ ЗНА СЕ КО ЈЕ ВЕЋИ АЛКОХОЛИЧАР. ТЕТУРАЈУ СЕ УЛИЦАМА У УНИФОРМИ, ПИЈАНИ УПРАВЉАЈУ ВОЗИЛИМА, СРАМОТА НЕВИЂЕНА.

Name

МУПет Схоу

15.05.2019 13:53

Цуј, полицајац који се игра набијеним пистољем! Па замислите таквог цувара реда у суду?

Name

Стана

15.05.2019 14:28

Ма каква игра, ко зна због цега и против кога се зртва судила? Мене су знали запласивати с пуском, полицајци у суду. Ја у ту прицу не вјерујем, мозда га је неко обуцио како да се игра!

Name

Нико

15.05.2019 14:37

Па да, ста се могло оцекивати ??? Ето мозга цуј играо се, свакој будали се даје орузје и дозвола ., ето вам странацког запосљавања

Name

Лазар

15.05.2019 15:26

У Фоци јос горе стање, командири и инспектори у алкохолисаном стању не излазе из локалних кафана. Безбједоносно стање у граду је алармантно. И птице на грани висе знају ко се каквим криминалом бави. Вецина инспектора и командира је на платном списку локалних криминалаца. Не памтим кад је неко ухапсен за кривицно дјело продаје и диловања наркотика, а одговорно тврдим да сваки дан кроз Фоцу продју килограми и килограми разних наркотика. Локални криминалци су поцели самарати све оне који им стану на пут или су им конкуренција у легалном бизнису који су покренули прљаво стеценим новцем. Никад горе стање у ЦЈБ Фоца, од ситног криминала, продаје и растурања дроге по граду, па до оног крупног, препродаје наркотика навелико, лазних дојава спортских резултата итд. Саобрацајни полицајци су толико корумпирани да висе Фоцу сви заобилазе у великом луку као саобрацајну трансферзалу. Не мозе ниједно возило проци кроз Фоцу, а да га саобрацајни полицајац неце зауставити и узети му 20 КМ, поготово теретна возила. Ово је висе постало Содома и Гомора и не цуди сто људи свакодневно одлазе одавде.

Name

Наша реалност

15.05.2019 17:39

У Зворнику главни дилери су управо полицајци. Дилују дрогу, возила, пребацују мигранте, штите коцкарнице и криминалце. Само луд човјек може очекивати заштиту од ове униформисане багре. Ја лично немам емпатију када настрада неко униформисано ђубре, док лицемјери као жале и оплакују. Част изузецима, којих је мали број. Толико нам они зла и неправде наносе да су се згадили и Богу и народу.

Name

Ник Слотер

15.05.2019 18:48

Колики дебил морас да будес видис да писе да је убијен нехотице.

Name

Родјак

15.05.2019 20:23

Овај дебил из Зворника сто назива полицајца ,,униформисано дјубре” стварно јад од особе, туга како покварен народ, исели се друзе, иди гдје ти је воља ако ти не ваља

Name

Ре ЛАЗАР

15.05.2019 20:23

Као Фоцак потписујем сваку Лазарову ријец, само сто је јос много горе.

Name

Јасно је

16.05.2019 10:48

Јасно је су у полицију попримали, унајмању руку, проблематицне људе, којису заврсили(или нису) некак краћи курс, па су тако примјени да обављају веома одговорне дузности. Нарусавају углед школованих полицајаца, којима сеовакав "нехат" засигурно не мозе догодити. Овдје не треба да одговара само полицајац већ и његов претпостављени који га је запослио да: необучен, обавља тако вазну функцију.

Name

Ре Родјак

16.05.2019 12:19

Засто се ви не иселите,ви који сте загадили ово друство и ову средину?По васем мисљењу постени и цасни градјани треба да се исељавају,а багра и олос да царује.Срамота.

Name

!

18.05.2019 05:15

Најлаксе вам је осудјивати и правити се како сте сву памет свијета попили. Сад се свако ко је огорцен на странку, дрзаву итд надје да пљује по овом момку, а не познаје га. Младен је дивно створење, ко год казе другације, лазе. Он не би мрава згазио, камоли цовјека убио. Цовјек је млад и то сто ви говорите воли да излази, да пије, то је нормално, ко његових година то не ради?! Он својим изласцима никада није никога угрозио. Ово је НЕСРЕЦАН СЛУЦАЈ. Зао ми је породице и породици искрено сауцесце, али ми је зао и Младена који ово прозивљава. Замислите само како це цеститом и добром момку бити када буде цитао све ово сто писете, као да му је мала казна сто мора да зиви с тим, јос се ви насли да свој прст уперите у момка. Погледајте себе и мало емпатије, молим вас!

Name

Сретен

15.05.2019 12:12

Да Бог сацува...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Власеница

15.05.2019 12:15

Сви који знају овог дјечка неће имати ружну ријеч да кажу, једноставно несрећан случај!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Власеница123

15.05.2019 12:37

Младен је добар момак. Свако ко га зна има само ријеци хвале за њега. Назалост несреца и зло не бира.

Name

Милићанин

15.05.2019 12:48

Није баш цвећка.. Проблематичан дечко, татин син..

Name

Ре

15.05.2019 12:49

Отац троје дјеце је убијен! Несретан случај??? Несретан случај је што је дотични запослен на такво радно мјесто гдје има приступ ватреном оружју! Играо се са пиштољем и убио човјека. Ко год је прошао било какву обуку за оружје, зна како се са оружјем рукује и како се провјерава, је ли цјев напуњена или није!

Name

ре ре

15.05.2019 13:00

Једноставно несрецан слуцај убити цовјека, ало цујес ли ти себе. Да је неко твог неког тако дал би исто прицао.

Name

Ацо

15.05.2019 13:08

Ако је ишта Аци Деурићу, вођи земљишне мафије у Геодетској управи БЛ, неможе ваљати. И он запошљава по катастрима, али 10 000 КМ по глави.

Name

Босњак

15.05.2019 13:33

Одговорност сносе и колеге које су гледале његове непрофесионалне радње за орузјем а нису га упозорили или спријецили у таквом понасању.

Name

Ре

15.05.2019 13:44

стварно требас бити дебил да казес како је ово убиство несрецан слуцај. Убици је дрзава дала пистољ и обуцила га да тим пистољем рукује. Знају се процедуре и слицајеви када се орузје вади из футроле. Није то никакав несрецни слуцај. Али, посто је убица вјероватно странацки запослен, немојмо оцекивати било какву казну осим симболицне.

Name

Радован

15.05.2019 14:16

Олоска дрзава олоска полиција ту само ради сљам и отпад говно је тапослио мицо краљевиц један од највецих криминалаца на балкану. А ово дјубре овог убицу да има правде требало би објесити

Name

За Власеница

15.05.2019 14:25

Реци то у оци зени И троје дјеце покојника.Цуј, несретан слуцај.Прица за будале.

Name

@ре ре

15.05.2019 14:27

Чујем ја себе, али ти себе не чујеш, а и не разумиш изгледа! То што га познајеш је твоја ствар! Оружје није смјело бити напуњено! Са оружјем нема играња! Иди реци дјеци убијеног: Извините, несретан случај, мало се заиграо.

Name

Не лупај

15.05.2019 14:27

Несрећним случајем је извадио пиштољ из футроле, супротно правилима службе, затим је несрећним случајем убацио метак у цев, мада је то строго забрањено и онда је несрећним случајем устрелио човек? По презимену је јасно и како је добио посао!

Name

РЕ РЕ

15.05.2019 14:51

Несрецан слуцај је све сто није намјерно. А ово није било намјерно.

Name

Ре власеница

15.05.2019 15:04

Те он, а ти њега, води га кући жени, кад је тако честити!

Name

Фрајер

15.05.2019 15:07

Што није окренуо цијев пиштоља према својој главурди, па онда се играо!

Name

Саса

15.05.2019 15:48

Сви га знају као клосара, толико је добар дјецко да је прије пар дана досао из Сарајева без 2 зуба, цвјецка. А у судској полицији је поцео радити прије пар мјесеци без дана полицијске и војне обуке, мама средила посао и ста друго оцекивати од таквог дјубрета.А ни остали у Власеницкој судској полицији ниста нису бољи од њега, тески алкохолицари и пробисвјети

Name

Пијандуре

15.05.2019 16:33

Власеницани најбоље знају какав је сљам у судској полицији у Власеници, питање је дана када це и у саобрацају усмртити некога, јер поједини судски полицајци висе возе ауто на крову и по каналима него на тоцковима и стално су под дејством алкохола и наркотика.

Name

Ре идиотима

15.05.2019 16:36

Несретан слуцај је кад цовјек падне са скеле и сломи врат, а ово је драги моји убиство из нехата. Тако се зове, тако је у закону окарактерисано. Али за вас СНСД биједнике закон не вази, тако да ником ниста...

Name

Орузар

15.05.2019 20:29

Свака пуска и пистољ једном годисње празни пуцају. Са орузјем нема зајебанције.

Name

Замисли

15.05.2019 21:42

Па, сад нек тај "добри децко" оде његовом старом оцу, зени и дјеци, па нек се извине сто је глумио серифа, мозда све исправи. Нек се извине најмладјем дјетету од пар мјесеци сто захваљујуци њему неце запамтити оца!!! Дјубре бахато це из затвора некад, а Миле из гроба неце никад!!! Надам се да це га ово сто је урадио прогонити до краја зивота, јер робијати нецедуго, то вец знамо, заврсице и затаскати све, ниста мање бахати мама и тата!!!

Name

ЗА АЦО

16.05.2019 12:16

НЕ ЛАЖИ МАЈМУНЕ ЈЕДАН КАД ПРОЧИТАХ ОВО ДОШЛО МИ ДА ПОВРАТИМ, МЕНЕ ЈЕ БИЈЕДНИЧЕ ЗАПОСЛИО НИСАМ БАНКУ ДАО НИЈЕ ХТИО ЧОВЈЕК ЧАК НИ НА РУЧАК ОДЕ. КАКО ТЕ НИЈЕ СТАМОТА ДА ЛАЖЕШ ПРОВЈЕРИ ПА ПРИЧАЈ. КАКО ЋЕ МУ ДАТИ ОВИ ЗАПОСЛЕНИ ШТО ИХ ЈА ЗНАМ ДА ИХ ЈЕ ЛИЧНО АЦО ЗАПОСЛИО ПО 10.000 КМ КАД ЈЕ СВЕ ГОЛА БИЈЕДА НИСУ ИМАЛИ НИ ЗА ХЉЕБ А КАМОЛИ ДА ДАЈУ АЦУ ТЕ ПАРЕ. СВИ СУ БЕЗ БАНКЕ ЗАПОСЛЕНИ ПРВО ЈА ПА ОНДА ВИШЕ НЕЗНАМ НИ БРОЈА КОЛИКО ИМ ЈЕ АЦО ПОМОГАО И СВЕ ИХ ЗАПОСЛИО И ТО БЕЗ ТИХ ТВОЈИХ 10.000 КМ КАКО ТИ КАЖЕШ.

Name

Голијад.

15.05.2019 12:17

И ова полиција свакоме да орузје у руке.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пуци-Муци Цорак

15.05.2019 14:17

Орузје је дато слузбеницима за цување мира и поредка у дрзави! На повјерење, ха, ха..

Name

Јаа

15.05.2019 14:41

Играо се са пистпљем. Па сто га нису одвели у играоницу да се игра дијете. Зна се када се пистољ вади из футроле. И казу несрецан слуцај

Name

Тоја

15.05.2019 16:20

Тај Деуриц није ни за комунално предузеце, таквом дебилу дати орузје и примити у судску полицију, страсно. То је било питање дана када це ретард убити некога, ал средице мама и Јанко технометал

Name

Суд

15.05.2019 12:18

Татин и мамин бахати син. Три удеса пијан за годину и добио посао у судској полицији

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цорлеоне

15.05.2019 14:51

МУП је пун таквих које су по страначкој линији запослили разне Миће и Киће. Живимо на дивљем западу.

Name

Види Несто

15.05.2019 20:32

Дивљи запад се зове дивљи због нетакнуте природе, тамо нема дивљака као овде, а ако мислис да су Индијанци дивљаци као ми, грдно се варас.

Name

ЈЕВТИЦ

24.11.2019 23:15

Ко код зна несто поуздано и провјерено нека ми се јави.

Name

Маx

15.05.2019 12:22

Младен је син полицајца и јако проблематицан децко

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ех

15.05.2019 12:47

Не сири лази Младена ко год познаје има о њему само ријеци хвале. Несреца се десила зла судбина погријесио је и то је то

Name

Ре

15.05.2019 13:16

Ја га познајем. Колико туца има иза себе?

Name

КАТАСТРОФА

15.05.2019 13:21

КОЈА ЗЛА СУДБИНА, ПИТАО БИ ТЕ ДА ЈЕ ТВОЈ НЕКО ОТИСАО У ИНСТИТУЦИЈУ И ДА ГА ТАМО НЕКА БУДАЛА УБИЈЕ. ОН ЈЕ КРЕТЕН, ЈЕР ИГРАТИ СЕ ОРУЖЈЕМ НА ТАКВОМ МЈЕСТУ СЕ НЕ МОЗЕ ДРУГАЧИЈЕ ОЦЈЕНИТИ.

Name

Ре Ех

15.05.2019 13:24

Није несреца ни зла судбина него бахатост једног необуценог идиота.Само идиот мозе да се игра пистољем у портирници на радном мјесту.Засто је уопсте вадио пистољ из футроле када нема разлога за то?Заслузује максималну казну.

Name

Лука Лакић

15.05.2019 13:39

Да га знате не би тако причали. И ко сте Ви да тако пишете?

Name

Ре Лакиц

15.05.2019 14:03

Познат ми је. Силедзија и наркоман

Name

Зворник

15.05.2019 14:58

У Зворнику млади крим инспектор наишао сутом путем а комшија-дјед случајно оборио дрво које је пало на пут и дјед са бабом склањао грање, кад је на њега почео да галами овај млади инспектор што је дрво пало на пут па у тој галами потегне пиштољ који му дјед отме. Дјед паметан назове полицију и пријави и кад је полиција дошла инспектор пред њима каже да му је жао што дједа није убио. Ето какве је политика примила да раде у полицији.

Name

Гаги

15.05.2019 12:22

Било је питање дана кад це овај момак направити белај

ОДГОВОРИТЕ
Name

Кики

15.05.2019 15:19

Ако су ови овакви...активан састав полиције.. Ста це бити кад Додик подигне резервни састав...има све да нас побију.

Name

Миле

15.05.2019 12:24

Додик уводи резервни састав а није у могућности да обучи активни састав како се рукује са оружјем. Туга велика. Или је и ово из режирано.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бањалучанин

15.05.2019 12:45

Ради се о судској полицији! Дакле, нема никакве везе са резервним саставом!

Name

Ре Бањалуцанин

15.05.2019 13:48

судски, саобрацајни, границни, резервни... каква је разлика? Сви су полицајци.

Name

ре@бањалуцанин

15.05.2019 13:59

ма ЈОК! Нема везе са резервним саставом полиције, ово је ЈОС ГОРА СРАМОТА, судски полицајац који се ИГРА пистољем!!! СВАСТА !!!

Name

Бањалучанин

15.05.2019 14:25

Друже ти или си глуп или се само правиш да си глуп. И то је полицајац. Значи да је не обучен и да је примљен ко зна којом линијом у полицију. Ово су посљедице режима јер су свугдје подобни запослени па тако и у полицји, убије човјека ни крива ни дужна. Наравно шта ће рећи него несретан случај.

Name

Муп

15.05.2019 12:27

Сад це то мама, тата и Јанко Влациц да попеглају.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Баш ме занима

15.05.2019 15:12

На колико ће бити осуђен, ако уопште буде осуђен, и колико ће бити у пржуну? Ја контам, на 2 - 3 године, "одслужили" једну, па бити помилован! А кад изађе бити 100 пута гори!

Name

15.05.2019 12:28

БОЖЕ САЧУВАЈ НАМ ДИЈЕЦУ МОЛИМО ТЕ! САУЧЕШЋЕ ПОРОДИЦИ

ОДГОВОРИТЕ
Name

коле

15.05.2019 12:30

Ма пустите више та убиства него да видимо за те униформе што Додик шије за српске војнике. Иначе нам је безбједносно стање стабилно. Са првим сумраком бјежати у кућу а дању добро отворити очи. Да нам још дуго живи наш члан предсједништва, али што даље од народа и политике. Од његовог предсједниковања нам изгинуше дјеца.

ОДГОВОРИТЕ
Name

борац

15.05.2019 12:35

Запосљавање преко везе.Свако носи орузје цуј играо се пистољем.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ААААА

15.05.2019 12:37

Полицајац се игра са пиштољем, па то је страшно, очигледно да тај "полицајац" нема појма шта је пиштољ, чему служи и како се са њим безбједно рукује, има таквих колико хоћеш.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Вози ме на пале

15.05.2019 12:40

Страшно,страшно шта друго рећи...

ОДГОВОРИТЕ
Name

:))

15.05.2019 12:42

Е то је проблем насег друства и система, данас омладина цим заврси средњу иде у полицију или војску за полицију обука трајр пола године и цим заврсе са ",обуком" добијају посао а ста су они могли за тих пола године да науце практицно ниста поједини уопсте не знају да баратају с пистољем. Али није ту крива омладина једноставно покусавају да додју до лаког посла јер данас ако не мозес да надјес посао само се пријави за полицију или војску и ту се ухљебе до пензије. Овога децка једноставно не могу да кривим њему и његовој породици је најтезе једноставно крив је систем нацин запосљавања неадекватна обука итд итд

ОДГОВОРИТЕ
Name

милосав

15.05.2019 12:44

У Источном Сарајеву судски полицајац Владо, краде дрва у Калиновику и продаје по Лукавици па још и купцу украде на десет метара минимално два метра. Дупла крађа која траје и траје. Треба ли још нешто рећи.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре милосав

15.05.2019 12:55

То је жива истина. Тај Владо се презива Ного.

Name

Ја

15.05.2019 13:24

Није једини полицајац који краде дрва по Калиновику, то сви знају али на жалост нико не реагује... Само се питам зашто не реагују, или за колико......

Name

Владо ного

15.05.2019 14:42

Поздрав за милосава. Треба ли дрва?

Name

Негативна селекција

15.05.2019 12:44

Процитах првих 6 коментара и ако је тацно, а највјероватније јесте, ово сто њихови суградјани пису све је јасно. У каквом систему вриједности зивимо. У каквом накарадном систему зивимо. У систему гдје курве прицају о постењу, похлепни и неморални суде и савјетују друге ста ваља а ста не ваља, гдје свака баба трацара мозе бити политицар, сваки надувани кицос мозе бити полицајац, сваки увлакац у надредјено дупе мозе бити сеф и тако у недоглед све негативна селекција.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Власеница1

15.05.2019 12:45

Момак није лос али није он био за овог посла познат као стални корисник дроге и алкохола у Власеници чесце пијан него тријезан. Упао преко Мице Краљевица СНСД-а странацки на крају се заврси трагедијом. Остадосе зена незапослена и троје малољетне дјеце сиротиња иза убијеног цовјека. Сада се покусава све затаскати као слуцајно. Људи само гласајте за овакве па це следеце васе дјете бити на мети убијено силовано слуцајно. народ је најкривљи.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Владимир

15.05.2019 12:46

Надам се да це ухватити убицу ..... посто им сви умакну.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Милици

15.05.2019 12:57

Цуј играо се са пиштољем, осудити га на 20 година затвора па нека се у целији игра са цим хоце

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

15.05.2019 13:26

Тако је, убио је оца троје дјеце-

Name

Колега из Милица

15.05.2019 15:09

Тако је за свако дјете по 20 година сто знаци 60

Name

Доми

15.05.2019 13:07

Маму вам ј...м,па кад прије снитисте извјештај ! Чуј ко случајно ,па случајно се дјеца праве,а не убијају људи!Класицно снсд саопстење!Нека нам само господ Бог помогне!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Беро

15.05.2019 13:13

Несрећа је што се само такви и запошљавају.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Зв

15.05.2019 13:24

Осудиити онога ко му је омогуцио да носи орузије!!! Проблем је овај систем који се назива дрзавом! Зна се како се долази до дрзавног посла...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Рајко

15.05.2019 16:18

Позвати на одговорност директора судске полиције. Морално би било да поднесе оставку а и кривично да одговара. Како је могуће да буде полицајац неко ко је конзумент опојних дрога. (Ако јесте како се прича).

Name

заиста трагедија

15.05.2019 13:24

овог друства. Та судска полиција се понаса као војска у војсци. Мене су због неплацене казне привели и возили у суд у Бања Луци. Завезаног у пезоу су ме дрзали док су они јели у Лонцарима у кафани. Овај један је рекао да паркира возило на улаз гдје су степенице да ме могу гледати са тарасе док једу, тако су и урадили. Мозете само мислити остале госте како су ме посматрали. Када сам предат судској у суду на питање имам ли примједбе на ста сам рекао да имам, они су рекли ,па и полицајци су људи морају јести.Молио сам их да ми купе воду за моје паре, али су они насли неку фласу у гепеку и напунили је на некој цесми на путу. Све због 1100 марака казне, гдје сам одмах пустен и вратио се куци са аутобусом плативси карту.Ста реци, после свега ја треба да имам постовање за судску полицију. Неко це реци, сто ниси платио поа не би имао проблема, управује, а ста онај који нема па мора да продје кроз све ово.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Један у низу

15.05.2019 13:24

Јос прије 20 година као јако способан и са свим полозеним тестовима нисам примљен у полицију али су зато примљени у најмању руку дебили. У то вријеме се преко познанстава запосљавало, није било као сада изразено политицко запосљавање. Данас су ти људи командири. Дакле, тренд је само настављен, на криво насадјено отпоцетка.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

15.05.2019 18:44

Један си од многих који су то доживјели. На жалост.

Name

НЕБИТАН

15.05.2019 13:26

Рећи да се један полицајац играо пиштољем... При том се налазио испред суда, где би вероватно требао радити свој посао је стварно жалосно... Шта је он? Дете од пар година које се игра пластичним пиштољем... Не он је чињеница је један неотесан младић који очигледно није запослен да ради посао него се игра ватреним оружјем и глуми неког фрајера што је резултирало трагедијом

ОДГОВОРИТЕ
Name

Паја

15.05.2019 13:34

Па мама Гоца је блиска јако са неким моцним људима који це затаскати све

ОДГОВОРИТЕ
Name

М.М.

15.05.2019 13:42

Ђаво нити оре нити копа.Тако и подрива у људски ум кад је досадно или неради се ништа ,а пиштољ је управо и свако оружије ђавоља ствар.Један пут спавао сам до страже, устао око поноћи кад ме је разводник страже зовнуо на дежуру.Моја пушка је била као и увјек у сошки.Прије мене за врјеме мог одмора, војник је узео моје оружје и убацио метак у цјев у оружије које сам дужио.Као отишао да обиђе нешто или некога, што сам касније сазнао.Преузео сам стражарско мјесто.Држао сам пушку у вис уперену у небо.Нисам пар корака прошао, свима који носе оружије је бар мени тада махинално био прст на окидачу, уопште неразмишљајући да је пушка пуна, повукао сам окидач и пушка је пукнула.Срећа у ништа у празно.Разводник страже је дотрчао и видио да се ништа није десило на сву срећу.А приликом одласка на стражу по правилу да је постојала линија пражњења а није постојала, требао сам обавезно провјерити оружије да ли је пуно или није.Онда сам питао разводника ко је узимао моје оружије за врјеме мог одмора.Рекао ми је и ја сам питао тог војника, да сам којим случајем некога убио тада из нехата, да ли би ми рекао да ли си узео моје оружије, ћутао је као хиња.А мени за наук је било да никоме не вјерујем кад је оружије у питању.Несрећан случај кад хоће да се деси, десиће се без икакве намјере.

ОДГОВОРИТЕ
Name

М.М.

15.05.2019 13:44

Ђаво нити оре нити копа.Тако и подрива у људски ум кад је досадно или неради се ништа ,а пиштољ је управо и свако оружије ђавоља ствар.Један пут спавао сам до страже, устао око поноћи кад ме је разводник страже зовнуо на дежуру.Моја пушка је била као и увјек у сошки.Прије мене за врјеме мог одмора, војник је узео моје оружје и убацио метак у цјев у оружије које сам дужио.Као отишао да обиђе нешто или некога, што сам касније сазнао.Преузео сам стражарско мјесто.Држао сам пушку у вис уперену у небо.Нисам пар корака прошао, свима који носе оружије је бар мени тада махинално био прст на окидачу, уопште неразмишљајући да је пушка пуна, повукао сам окидач и пушка је пукнула.Срећа у ништа у празно.Разводник страже је дотрчао и видио да се ништа није десило на сву срећу.А приликом одласка на стражу по правилу да је постојала линија пражњења а није постојала, требао сам обавезно провјерити оружије да ли је пуно или није.Онда сам питао разводника ко је узимао моје оружије за врјеме мог одмора.Рекао ми је и ја сам питао тог војника, да сам којим случајем некога убио тада из нехата, да ли би ми рекао да ли си узео моје оружије, ћутао је као хиња.А мени за наук је било да никоме не вјерујем кад је оружије у питању.Несрећан случај кад хоће да се деси, десиће се без икакве намјере.

ОДГОВОРИТЕ
Name

тито

15.05.2019 13:45

Крив је 100% ал је још кривљи онај ко је таквог идиота примио на такво радно мјесто и дао му право да рукује оружјем, а није га квалитетно процијенио и припремио.

ОДГОВОРИТЕ
Name

јох

15.05.2019 13:46

јаста слуцајно, откад се метак у цјеви цува у пистољу? јос ако буде висе метака испаљени

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јоја

15.05.2019 14:16

стета сто у ратовима не гину биједе и имбецили попут вас , овај би свет мирисао као цвет а не на пасији смрад од вас и васег накота , не би било оваквих коментара да није вас безкицмењака олоса задњег од људске врсте

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ја Али

15.05.2019 20:37

Брате Јоја, ти оцигледно ниси био овде док је трајао рат, па у рату и јеси гиниле будале и постена сиротиња.

Name

БИРО

15.05.2019 14:22

А погледајте на бироу списак полицајаца који су 4 године били у школи за полицајца, обучени боље него војска, жалосно је сто такви не раде свој посао , данас се запошљавају у полицију са курсем, е чуј курс за рад на мјесто полицајца, оа они морају бар годину дана баратати оружјем да би се рекло да су иоле спремни за ту врсту рада..... Несрећних случајева има и биће, али несреће се дешавају и из незнања руковања оружјем итдд.... Несрећа за обје стране.......

ОДГОВОРИТЕ
Name

Xx

15.05.2019 18:08

Свака вам цаст на коментару, само бих јос додао да велика вецина данасњих полицајаца не зна да наброји овластења, а камоли да их зна и смије користити.

Name

НН

15.05.2019 14:31

Е јесте беспослени и безобразни свака вам част. Десила се трагедија и овом што је убијен и овом што је убио и њиховим породицама. Не познајем ни једне ни друге а још нису познате ни све околности догађаја а ви стални демагози сте ту да осудите све и само причате да ништа не ваља. Па ајде ухватите се било каквог посла па једном кад кажете како ништа не ваља напишите како треба и шта треба или још боље почните да радите нешто. покажите личним примјером. бруко једна. због вас таквих паметолога све и пропада.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Нико

15.05.2019 15:05

Не млати зивота ти. Зар ти није довољоно то сто се, пази сад ,,играо са пистпљем'' на радном мјесту??? Погинуо цовјек остало троје дјеце. На робију одмах и то без судјења

Name

Гаја

15.05.2019 15:08

Мали је дебил пар еxеланс. Наркоман. Колико је имао туца? Колико пијан удеса?

Name

ре НН

15.05.2019 17:48

Ниси у праву, ми овдје расправљамо о ситуацији да се полицајац игра са пиштољем, халоо, пиштољ је веома опасна "играчка", очито је да полицајац није имао ни основну обуку на оружју, вадити пиштољ из футроле без икакве потребе, убацивати метак у цијев може радити само тешки идиот. Крив је систем, комплетан систем је окренут на главу.

Name

симо пендрек

15.05.2019 14:54

цудна коинциденција да се игра с пистољем у тренутку кад наилази оптузени....или је еxтремно бахат дрот којег треба сто прије ногирати из слузбе или је намјестаљка

ОДГОВОРИТЕ
Name

Школовани Полицајац

15.05.2019 14:55

Некада се исло 4 год у сколу за позив полицајца, гдје се морало науцити како се рукује ватреним орузијем, и какву одговорност сносис употре ом истог. Данас је то назалост другације, ово је само резултат онога како данас запосљавамо, дијелимо овластење и орузије.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Никс

15.05.2019 17:11

Свака цаст на коментару, управо тако, правила службе и одбрана и заштита!!!

Name

Школовани Полицајац

15.05.2019 14:55

Некада се исло 4 год у сколу за позив полицајца, гдје се морало науцити како се рукује ватреним орузијем, и какву одговорност сносис употре ом истог. Данас је то назалост другације, ово је само резултат онога како данас запосљавамо, дијелимо овластење и орузије.

ОДГОВОРИТЕ
Name

555

15.05.2019 15:33

Ајд не лупетај,ви школовани полицајци сте највећи лопови,учите нешто 4 године а ови то заврше за 6 мјесеци

Name

Херц

15.05.2019 15:11

У срећној држави бар 70% ових и оваквих никада не би били у полицији. ...Полицију РСрпске потхитно треба ,, процесљати "..Нестручан и несколован кадар одстранити. ..

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бањалуцанин

15.05.2019 15:20

Битангу преко везе запослио родјо видите ли ста радите идиоти са странацким запосљавањем конкурс услови задовољава незадовољава ниста а а дрзаве а ругла фујјјј

ОДГОВОРИТЕ
Name

Зüрицх

15.05.2019 15:31

чуј полицајац се играо са пистољем (била једном једна бака)па то су прице за малу дјецу ту висе нема закона полиција убија

ОДГОВОРИТЕ
Name

Лако је тудјим к.глогиње млатити

15.05.2019 15:31

Еее кад би се са васом породицом неко заиграо слуцајно другације би писали. Сасвим је небитно да ли је овај младиц добар или лос цовјек, битно је да он није струцан за обављање посла који је радио нити онај ко му је повјерио тај посао.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Срамота

15.05.2019 18:13

Тако је, лако је из фотеље писати неке коментаре, а не налазити се у кози тих људи.

Name

Тацно

15.05.2019 20:42

Момак није ниста крив, осим сто је убио цовека као зеца. Ста цес, млад, неискусан, овај це му вероватно опростити сто га је убио,бреее...

Name

Ре Тацно

16.05.2019 10:37

Тако је,момак је добар,млад,лијеп и глуп,ово му је прво убиство.Треба му опростити,па ако настави да убија онда покренути дисциплински поступак.

Name

Глас

15.05.2019 15:49

Накарадна дрзава,накарадна полиција

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сани

15.05.2019 16:00

Ово не мозе бити слуцајно.Народ РС не смије дозволити да и ово продје олако као и досад.Зна се процедура руковања са орузјем ,посебно слузбена лица.Посто децко није био за полицајца, е то је вец друга прица.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Нострадамус

15.05.2019 17:40

Ниста није слуцајно .Хоце ли сада поцети да се вјерује Давору Драгицевицу да су Давида убили полицајци.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дале

15.05.2019 17:49

Пуцају судски полицајци,нацелници финансија,сумари....јад и цемер Власенице.

ОДГОВОРИТЕ
Name

НН

15.05.2019 17:58

Добро је рекао један у коментару да треба увести резервни састав полиције а и ови активни састав је катастрофа

ОДГОВОРИТЕ
Name

СРБ ин

15.05.2019 19:27

Несрећа и за тог несрећног младића, јер треба живити с тим , а још већа за породицу настрадалог. Појединачна трагедија а и трагедија цијелог друштва.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Оп Опали Слуцајно

15.05.2019 20:24

Као и много пута до сада, заказала је струка, нај веци кривац је психолог који га је прогласио способним за полицајца, па макар и судског. У нормалном свијету неби му дали мотику да окопава кукуруз.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Градјанин РС

15.05.2019 20:25

Цитајуци ове коментаре видим да овај народ и не заслузује бољи зивот, толико злих и негативних коментара неостварених људи, једна велика депонија, смеце

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

15.05.2019 20:54

А ста треба народ да казе на поступак бахатог татиног силедзије?

Name

Знаци

15.05.2019 21:16

Градјанине, теби је ок. сто је овај неструцни "полицајац" упуцао цовјека.Да ти казем да одес негдје да се прегледас,не вриједи, немас гдје.Нормални људи у рату нису дрзали метак у цијеви, лако је репетирати, а он портир у портирници га спаковао у цијев, ста цес, опасно радно мјесто,треба бити опрезан.

Name

Ја па ја

15.05.2019 21:37

Познавао сам младица добар децко. Незна се коме је горе којој страни без коментара. Сацувај бозе. Па само ко ради у обезбедјењу у банкама судовима а у полицији да не прицамо.ево у милицима рецимо толико има недосколовани полицајаца и доведени за руку да буду полицајци и дали им пистољ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ууу

16.05.2019 09:21

Има превисе умисљених полицајаца поготово ових младјих приправник толико су препотентни и умисљени као да су богови. Ето једног набилданог полицајца имате у милиицима лик се превисе умислио

Name

Гр

15.05.2019 23:18

Момак је циста дуса од цовјека како мозете дебили једни тако одма да прицате одма се хватате странацки да прозивате црцете од љубоморе, не подрзавам ни једну странку али срамота је и много јадно сто искориставате сваку прилику па цак и овај немио догадјај да би се докопали власти која је била и све је исто било.. Нека вас је срам заглупљени људи

ОДГОВОРИТЕ
Name

:))

16.05.2019 07:43

Није битно сто је дуса јесте момак добар све то стоји али сад то по страни оставити познато је да је обуку заврсио за 7 дана 3 момка су била пријављена за то мјесто и он је упао а као сто сам вец рекао на обуци био 7 дана,еј 7 дана па ста цес науцити за то вријеме. Прва и основна ствар је пистољ да не вадис из футроле без потребе а он се као игра.

Name

Замисли

16.05.2019 09:08

Па ту "дусу" води куци и дај му цитав арсенал орузја нека се игра, а ти му глуми покретну мету нек сто боље савлада гадјање!!! Да је заврсио сколу и регуларно добио посао не би му пало на памет да се"игра" орузјем. Заборављас да је Власеница мала и да се све зна, па и то да је 7 дана био на обуци и добио посао, а и јос сваста се несто зна о тој "дуси"! Зали Бозе онаквог цовјека и оне мале дјеце сто остадосе сироцад. Сад нек та "дуса" оде и објасни дјеци због цега им нема тате! Срам и стид тебе да буде ста и како писес! На ста да будемо љубоморни?!?

Name

Ре Замисли

16.05.2019 20:03

Замисли да се дебили баве овим револверасом а нико не помиње овога цовјека који је страдао на правди Бога, ни крив ни дузан.

Name

Аватар

15.05.2019 23:39

Убијени цовјек је цовјк сељак и судио се због земље тако да не лупајте о томе како је то намјерно и наруцено убиство а полицајац је син обицног полицајца везисте који је прије свега добар лик и кога готив сви у вл тако да није никакав татин син не лупајте десило се зла судбина и то је то цовјек је стајао на улици а овај био у пријавници и кроз прозор га упуцао једноставно тако је требало да се деси сигурно не би пуцао кроз стакло у цовјека на улици да је како казете наруцено много сте јадни зли и глупи овде је у истено два зивота директно ијос пар индиректно породице ових људи

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

16.05.2019 08:05

Није слуцајно. Кад се идиот игра са пистољем то није нехат.

Name

Замисли

16.05.2019 09:01

Па, да ли ти цитас ста писес?!? Тако је требало да се деси?!? Ста си ти нека баба Ванга или?!? Да је мајмун заврсио обуку, да је знао гдје и како се дрзи орузје не би се десило. Знас ли колико дјеце у то вријеме пролази туда?!? И да је убио неког твога да ли би и тада рекао "то је требало да се деси"?!? Не мора робијати ни дана, ал даце Бог неце мира имати ни секунде до краја зивота це га прогонити сузе оно троје дјеце, сто их због своје глупости остави без оца!!! И тај "сељак који се судио због земље" је за твоју информацију био постен цовјек, домацин који у зивоту мрава није згазио, борио се да са својих 10 прстију заради да прехрани дјецу, а о лику и дјелу "те дусе од момка" се прицало и прица!!!

Name

Власеничанин

16.05.2019 05:29

Све то стоји како и јесте и случајно и овако и онако али у 12 и 30 су туда наишла дјеца из школе међу њима и моје и твоје дијете шта би онда рекли недај Боже мада није ништа мања трагедија убити оца 3 дјеце

ОДГОВОРИТЕ
Name

Власенцанин

16.05.2019 06:42

Нек је покој дуси убијеном и теско његовој породици, а од овога нема ниста бице пустен да се брани са слободе ако уопсте буде и поведен поступак али теско имајуци у виду каква је ситуација у Власеници, а да це одговарти цитам неко писе само годину ма неце ни дана брзо це се он вратити на посао судског полицајца и све це се ово затаскати као да није било. Није то први слуцај у Власеници гдје су локални политицари застили такве, ста би са нацелника финасија Тодорвица који пуцао цовјеку недавно на куцу на пса у двористу у по бјела дана ником ниста.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Нема даље

16.05.2019 07:51

Неће он више обући никада униформу. Кривично дјело којем је запријећена казна затвора дуже од 6 мјесеци, моментално добија отказ, након што се поступак заврши. А убиство из нехата од двије до осам година. Аутоматски значи, након окончања поступка,добоја отказ и затвор.

Name

Краљевиц

16.05.2019 15:13

Јесте стоји то све али он це бити ослободјен нецу му се изреци казна реце се није до њега сто казу "несрецан слуцај" дај Бозе поступак да се поведе јер то је Власеница понављам.Ста би са Самардзица уби момка Тојцица из аутоматске пуске дана није одговарао нити се водио поступак несреца казу а рафал сасут али битно је момак се активирао у Снсд иста ситуација и у овом слуцају враца се на посао у убрзо.

Name

Агата

16.05.2019 16:49

Слусам о црнилу у РС... Па мора бити црнило народу који масовна убиства и силовања уздизе у небо као херојства. Цаст изузецима

ОДГОВОРИТЕ
Name

РЕ ЗА АЦО

16.05.2019 17:41

ЈЕЛ ТО ПРИВАТНА ФИРМА ПА ЗЕ БЕЗ КОНКУРСА И ПАРА ЗАПИСЛИО?ТО АЦИНА БАБОВИНА.ПРИМАЛ ЈОС?ЕВО И ЈА ХОЦУ ПОСАО ...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре за Ацо

17.05.2019 05:48

Јос се није родио ко је народу угодио!!! Не ваља кд запосљава, не ваља кад не запосљава... Ево и мене је запослио без иједне марке, није ни тразио, хтјели смо да га цастимо, али није хтио да цује. Ја сам запослен у складу са законом, конкурс, разговор у Бл у Агенцији, пред комисијом све како треба. Имао сам највисе бодова, али је било странацког "гурања", па је умјесто мене требала да буде примљена нека цура која, ем је заврсила приватни факултет, ем је имала просјек пет пута мањи, али јбг, за разлику од мене имала је стелу. Ацо није дао и ево мене радим, вец много година. А, да ти јос казем, нисам га се ни сјетио да га питам за помоц, сам ми је помогао, јер је знао да у насој куци нико не ради. Тек на пријему сам сазнао да се он борио за мене. И велико му хвала, добар је цовјек. Да је висе таквих. Свако добро њему и његовој породици да да Бог.

Name

БЛ

16.05.2019 21:45

Како тако "случајно", а прецизно погоди човјека у каротидну вену? Зна се да је то сигурна смрт. Убијени је требао свједочити на суду. Који је случај био у питању? Можда је убиство било намјерно?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Аман људи доста више...

17.05.2019 08:01

Нема оправдања за ово што је учињено, слажем се са свима, али кад чујем реч "убица" најежим се. Дечко је млад и неискусан, то показује и ово што је урадио из нехата мислећи да неће доћи до штетне последице, али називати момка убицом то је страшно! Својом непромишљеношћу је уништио свој и туђи живот, а њихова деца ће да испаштају. Ви који сте толико жестоки у критикама запитајте се мало јесте ли и ви "убице" када седнете пијани и возите своје ауто. А нећу да причам за ове острашћене који полицајце називају "ђубрем у униформи", колико су само пута дали мито да им се не утме возачка или напише казна од неколико стотина марака - што сте полицајца доводили у искушење да узме мито, што нисте били поштени и рекли: "Не, ја хоћу да платим казну и нека ми узму возачку јер сам погрешио"... Господо, Држава треба да плати добро занимања као што су: Полиција, Здравство, Просвета па да им не падне на ум да буду корумпирани, јер зашто би се тад неко бламирао за "100 евра или мање" ако има плату 2-3 хиљаде марака... За Правосудје немам коментар јер су они итекако плаћени и не дају оно што се од њих очекује - толико од мене, а ви наставите и даље да лупате глупости...

ОДГОВОРИТЕ
Name

ДОСТАЈЕБИЛО

17.05.2019 08:16

Одговорност је искљуциво на руководству судске полиције јер за 15 дана курса ко зна какви кадрови добију пистољ у руке. Предсједница врховног суда под хитно поднијети моралну оставку њени су пропусти у питању Судски полицајац је судски полицајац, не покицајац МУП.а

ОДГОВОРИТЕ
Name

Власеница_Пропаст

17.05.2019 10:08

Све то резултат политике Мирослава Краљевица у Власеници послуснике са сто мање памети убацивати на кљуцне позиције плус по полицији а народ све наивнији и навинији

ОДГОВОРИТЕ
Name

Оставка

17.05.2019 15:04

Предсједник комисије за пријем и ПРЕДСЈЕДНИК СУДА поднијети ОСТАВКУ ПО ХИТНОМ ПОСТУПКУ!!!

ОДГОВОРИТЕ