Авион Раyанаира слетио у Задар

Путници на лету ФР7900 Мемминген - Бања Лука коју је однедавно увео Раyанаир били су изненађени када су вечерас умјесто у Бањалуку, без икаквог објашњења, слетјели у Задар.

Република Српска 10.11.2018 | 23:10
Авион Раyанаира слетио у Задар
Ништа мање нису били изненађени ни чланови њихових породица и пријатељи који су их чекали на бањалучком аеродрому у 19.25 часова, када је авион из Меммингена требао да слети.

Пуних 15 минута службеници бањалучког аеродрома појма нису имали гдје је завршио авион Раyанаир-а.

- Прво су нам рекли да је авион слетио у Задар као најближу опцију, јер је наводно у Лакташима густа магла, рекао је за Истинито Бањалучанин који је чекао своје пријатеље.

Иако је било и ближих аеродрома од Задра, компанија се одлучила баш за тај аеродром јер им је тамо, како тврде у Аеродрому Бањалука - "база".



Према нашим сазнањима, није искључено да је у питању грешка пилота, јер им је Задар одавно стална релација.

- Када сам позвао аеродром у Њемачкој, рекли су да је авион слетио у Бањалуку, онда кад сам им објаснио да је авион већ у Задру "случајно" је прекинут позив. Након два минута су ме звали и рекли да је авион слетио у Задар због квара на машини и да је то била најближа опција, а знамо да је Загреб ближи, каже један од путника Раyанаир-а.

Забуну је унио и трећи позив из Њемачке и то сат времена након слијетања, у којем су поново тврдили да је авион због густе магле у Лакташима слетио у Задар.

Путници су након слијетања у Задар обавијештени да могу користити услуге таxи превоза до Бањалуке уз накнаду од 100 евра, или да чекају да компанија Раyанаир организује превоз аутобусима до Бањалуке.

Ово је већ други пут да се авион на линији Меммингем - Бања Лука преусмјерава у Задар, што се може видјети и у коментарима на страници Аеродрома Бањалука на Фејсбуку.

Иначе, Аеродром Бањалука нема свој сајт на интернету!

(Истинито)

Коментари / 116

Оставите коментар
Name

Милко

10.11.2018 22:16

близе би било да је слетио у Требиње. Али тамо нема аутобуске станице па се не могу пребацити за Бањалуку. А изгледа да нема ни аеродрома.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

11.11.2018 00:21

Има како нема, само сто га ти невдис.

Name

Ре

11.11.2018 03:02

Сути бре нек је само слетио јер какво нам је све остало добро је нек су људи на земљи само од те линије и агенције за БЛ и тако неце ниста бити.. зиви били па видјели.

Name

Цхристиан Сwеден

11.11.2018 03:17

РyанАир не плаца путнике ако закасне. Друго тамо им је база па користе своје авионе. Једино сто плате је ако касните па несто поједете. Нама је први лет у Стоцкхолм сјевер слетио и 4 сата смо каснили.

Name

Ре

11.11.2018 03:17

Ахахахххааа

Name

РУЗА

11.11.2018 03:54

Милко, како нема у Требињу аеродром кад је Додик и Глигорије бозији цовјек вец давно тај аеродром користе поготово Додик са хеликоптером ,

Name

Ре Милко

11.11.2018 06:23

Какв глуп коментр цовјек хтјео да буде духовит а испао глуп

Name

Михајло

11.11.2018 06:32

Али одавно је магла у Лактасима.

Name

Ре

11.11.2018 06:34

Ма дај бре,каква БЛ.и аеродром,то све треба укинути.

Name

XXЛ

11.11.2018 06:39

ПОКУПИО САМ КРОМПИР..ИНАЦЕ САМ СА МАЊАЧЕ..ИМА ГОЛЕМА ЊИВА. МОГО ЈЕ СЛЕТИТ И ТУ.НЕБИ МУ НАПЛАТИО ПУНО НЕДЉЕ МИ...XАXАXА

Name

Нека нека

11.11.2018 07:55

Летите Бањалуцани, летите. Па гласајте и следеци пут исто јер вам се свидја тренутно стање у дрзави и услови зивота које вам је створила тренутна власт.

Name

Зоран

11.11.2018 07:58

Браво!

Name

Аеродроми рск

11.11.2018 08:55

Лосе смо ми посијали, брацо Срби...

Name

Стоко

11.11.2018 09:38

Аутобусом до Сwедске за 200 еурица и 40 сати клмфања! Мени супер из Бл за 9 еура! Само напријед!

Name

Ре

11.11.2018 18:53

Откуд магла у маглајанима. Глупи сељаци це увијек бити глупи сељаци....

Name

Игор ре стоко

12.11.2018 02:27

Па има лет из БГ , из Тузле , ко јос иде бусом у Сведску ?!

Name

Ма Ја

10.11.2018 22:33

Ко бих рекао? Хе хе хеее

ОДГОВОРИТЕ
Name

Не бих

11.11.2018 07:55

А цему се ти ја до смијес

Name

Јаффа

11.11.2018 08:04

Неће Миле дати никоме аеродром док он влада, то је сад присвојио. А буџет плаћа све.

Name

Ре

11.11.2018 18:59

Нису на аеродрому одрадили електронику коју је тразио авио превозник, вец казу раде руцно. Од директора према доле, а бога ми и горе, све голи сељак са, као, дипломама са њива факултета. Само напријед са сељацима у нову 91-у.

Name

Летеци Циркус

10.11.2018 22:36

А ста сте оцекивали,када летите ниско-будзетним компанијама то је нормална појава.Ако будете тразили ,,правду,,мозете добити и батина.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Марко

11.11.2018 08:07

А засто мора да буде нискобудзетска компанија? Засто нису аеродром дали неком под концесију. Да људи улозе у инфраструктуру, савремену технику и опрему (за слетање по магли). Аеродром БЛ је предмет спрдње свих странаца који слете у аеродром. На аеродрому нема ни прави WЦ и ресторан а камоли несто друго. Неда Миле и његови "гладници" ником да инвестира ако они немају лицну корист мјерену милионима еура.

Name

@Марко

11.11.2018 09:08

Трзисте мало и сиромасно па засто би неко плацао концесију када не мозе да заради.

Name

Ето

10.11.2018 22:45

Гласали сте за секту сад гледајте Да је вукота побједио-слијетали би у бл

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

10.11.2018 23:55

Е јаста би

Name

Мићо

11.11.2018 00:17

Хахахахаха ова ти је добра.

Name

Ацо

11.11.2018 00:54

О да да да...

Name

Зв

11.11.2018 01:55

Зар теби ни сад није јасно да су и око Вукоте сектаси, који су радили за власт а сад криве њега и тразе његову главу. Тако да нема разлике ко повједјује у РС, сви су исти. Ако се и задеси понеки постен појединац сам не мозе ниста промијенит!

Name

ре ето

11.11.2018 04:11

Ало папак

Name

Ре

11.11.2018 04:17

Тако је. И у Добој, Зворник, Бијељину и Источно Сарајево.

Name

Ре

11.11.2018 05:56

Тако је, нема ништа за џабе

Name

Ххх

10.11.2018 22:46

лакрдија од авиопревозника

ОДГОВОРИТЕ
Name

Броwн Тие

11.11.2018 08:50

Да ,боље да се негдје скрндија и изгину ,него да слети безбједно.

Name

Ре броwн тие

11.11.2018 20:53

Ако је била магла постено, а ако није то је само додатак на ону од директора аеродрома од прије неку годину када је накос сто је нас аеродром одбио да имамо летове wиззаира изјавио: од тога би корист имали само градјани. Сто би рекле комсије, ми градјани ове пропале дрзаве смо само стока ситног зуба.

Name

Xyз

10.11.2018 22:46

Наравуценије: ЛЕТИТИ ПОЗНАТИМ КОМПАНИЈАМА И С ПОЗНАТИХ АЕРОДРОМА! АЈДЕ ОВО ЈЕ ВИСЕ ОД ЦИРКУС ДРЗАВЕ

ОДГОВОРИТЕ
Name

роки

11.11.2018 01:13

Па ако је теби ентитет дрзава онда је и пилоту Задар Бањалука. Разумијете се добро!

Name

Аааа,

11.11.2018 08:01

Ако си мислио на бих,у праву си.Република Српска је права дрзава.

Name

@Аааа,

11.11.2018 12:54

У Сарајеву и Тузли годинама слијецу авиони. Неспособни и лијени сте да било ста урадите!

Name

Ре Xyз

11.11.2018 19:09

У праву си! Само високо будзетне авио компаније и са правих аеродрома треба летити! Ја у Бањалуци нецу висе ни кафу да попијем, одем за Словенију и изготивим се. Јеси ли примјетила да кокоске у Словенији и Њемацкој носе крупнија јаја него ове овде, фуј! Грозна дрзава.

Name

блбл

10.11.2018 22:51

Нема свој сајт аеродром? невјероватно јер сајт има и обицни јавни wц а да га нема један аеродром.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

11.11.2018 05:48

Пилот није знао цирилицу, па је слетио на аеродром цији назив је могао да процита.

Name

Ре:

11.11.2018 22:46

Који црни сајт, кад би сва прича могла стати у једну реченицу, а пола реченице би морала бити лаж!

Name

Бањалуцанин

10.11.2018 22:52

Побогу људи докле иде ова параноја? Па милион и један пут авиони су преусмјерени на друге дестинације због разноразних разлога, најцесце због временаких неприлка, цитај магле. Засто само негативни цланци о Аеродрому Бањалука и Рајанеру?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

11.11.2018 03:23

Па јеси ли ти био на АБЛ,силни милиони годинамо одлазе тамо,они у гунитку стално,а изглефа као аутобуска станица у Кљуцу.Ста би требали,хвалити их јос,милијарде еура од постојања су прогутале разно разне барабе !!

Name

Далеко од разума

11.11.2018 07:20

Мој пријатељу кад процитам многе коментаре нецудиме сто је стање тако како је.

Name

Бл

11.11.2018 07:27

И ста се послије деси кад негдје друго принудно слети? Преузме их други авион и одведе до циљане релације. Ове су оставили у Задру и дали 100е, од задра до бл има аутом пицити 4х...

Name

Нострадамус

11.11.2018 07:33

Људи који су незадовољни опстим стањем у друству критикују све. Ста је сада ту проблем они који су задовољни могу да бране све и сваста. Параноја незадовољних и параноја незадовољних

Name

Нострадамус

11.11.2018 07:34

Параноја незадовољних и параноја задовољних

Name

Аа

11.11.2018 07:53

Имам исто мисљење, али ко зна ко и ста стоји иза овога, искрено близи су и Загреб и Београд и Сарајево од Задра тако да ко зна ста је у питању. Миле и Зељка неку веце одосе у Београд са Паприковца а прст пред оком се не види. Хеликоптер је слетио и узлетио као у по бијела дана, није дзаба 10 милиона

Name

Задар

11.11.2018 08:01

Па разумљиво је да летови могу бити преусмјерени из разлицитих разлога али ниие разумљиво да нико од путника у авиону и слузбе аеродрома у Бањалуци нису информисани. И јос из Раyанаир дају три разлицита одговора. каква дрзава и предсједник (ца) таква и компанија. Да су оми компанија а ми дрзава авиони ми слијетали из великих градова (а не са сеоских ливада и њива ) Стуутгарта, Берлина, Беца, Салзбурга, Зüрицха, Басела, Париза, Рима и др. градова гдје највисе насих људи зиви и ради.

Name

Ре Бањалучанин

11.11.2018 08:27

Сви знамо да магле није било. Шта ти као појашњаваш "неписменом" народу. Теби је нормално што људи чекају на БЛ аеродрому а он слетио у Задар и да се неколико сати чека на информацију гдје се налазе путници.

Name

Малмо

11.11.2018 08:56

Ниста неуобицајено. Авиони за Тузлу доста цесто слијецу у Београд бас у зимском периоду када су велике магле. Ти мањи аеородроми немају услове за слијетање по лосим условима, али су зато и јефтинији за нискобудзетске компаније (Рианаир, Wизз итд). Зато никад не летим са њима у зимском периоду.

Name

@Ре Бањалучанин

11.11.2018 09:53

Зивим на брду изнад аеродрома! Лазес. Била је магла! Друго, мало ко се изгледа сјеца као је било у Тузли на поцетку! Срање! Али вам је сад криво сто морате у РС на авион! Ето у цему је проблем! Ајте ви фино из васе вам Тузле и пустите нас на миру...сметете само!

Name

075

11.11.2018 21:03

@Ре Бањалучанин Дајте , спустите лопту, нека лете и из БЛ, и из ТЗ и из СА и из МО!! Поздрав вама из Тузле!

Name

сасхај80

06.03.2021 21:37

Страсно је кад полуписмени људи коментарису несто а појма немају. Не знају да су не једном авиони слијетали у БЛ јер нису могли због магле слетјети на друге аеродроме. Пилот добија дозволу од контроле лета гдје мозе алтернативно да слети. Цињеница јесте да у аеродром треба јос доста улагати, терминал, писта, опрема за слетање при магли и др.

Name

Градиска РС

10.11.2018 22:54

Па ту је то...ахаха....Близе им је из Беца доци и Минхена него из Задра.О бозе па хоце ли ови наси иста направити нормално.Браца Рајт су 1900 погодили аеродром,ови наси партнери не могу ни након 120 година.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре:

11.11.2018 22:56

Да људи знају каквим незналицама се дају у руке људски животи, никада не би сјели у авион те компаније лажног рејтинга! Више од пола пилота немају исправну лиценцу, а стручност је посебна прича. Има их који су из малих спортских авиона убачени у Боинг, показано им неколико основних дугмића и вози Мишко! Укратко, трећа лига пилота и сигурности и питање је времена кад ће бити велика трагедија.

Name

Бањалуцанин

10.11.2018 22:56

И да, Аеродром Бањалука има свој вебсајт годинама, у овом тренутку је у фази реконструкције. Дакле систематски дезинформисете јавност.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Један ЧОВЕК и једна ПАТКА!

11.11.2018 06:11

Криво мухосима сто нема висте за Тузлу, сто морају за Бањалуку! Зато пљују!

Name

Ре

11.11.2018 06:11

Ало, јеси ли ти добар? Људи причају о интернетској страници (сајту) аеродрома. Каква реконструкција? Нема скела и зидова.... је ли знаш како се одржава и преуређује интернетска страница?

Name

Неко

11.11.2018 06:49

Имс сајт! Само што на том сајту можеш видјети пар сличица и којекакве глупости а дешава се да је стално у припреми... Ако ниси знао,таква врста сајтова се у припреми ради на серверу у чекању и само се рестартује.... То раде људи који се разумеју у ту врсту посла. Нажалост ми то немамо ... Мислим нема владајућа коалиција....

Name

ре Бањалучанин

11.11.2018 07:44

Чујте овог бота сајт је у фази реконструкције.На жалост изгледа да овдје нама нема деценијама побољшања.Десетине хиљада страначких послушника је запослено у државним институцијама и јавним предузећима само да би покорно гласали за црвену секту,днс и социјалистичку партију.Када бот каже да се сајт реконструише као да је то мост онда се не чудите зашто млади и образовани бјеже главом без обзира

Name

Ре

11.11.2018 08:00

Ајде не дипр. Колико га реконструишу? Озбиљна фирма заврши wеб сајт за 15 дана.

Name

Wебсите

11.11.2018 08:11

Хахаха Сада га реконструису? Ста су радили до сада? Па Бисерка је потписала уговор са Рyаинаир прије висе од пола године.Нике ли се могао за толико времена "реконструисати" wебсајт? Па као да праве wебсајт за Њујорски аеродром гдје дневно слиете хиљаде авиона. Хаха Ни Сомалија нам није равна. Браво за Бисерку и Згуру (Додика)

Name

Ре:

11.11.2018 23:20

Читам свакаква лупетања! Сајт се не активира док није готов и тестиран у позадини на серверу. До тада стоји претходна верзија. Странице типа "УНДЕР ЦОНСТРУЦТИОН" су измишљене због аматера који хоће, а не знају, а паре стрпали у џеп, па то тако стоји годину, двије, три... Осим тога, реално, не знам шта би могло да се налази на сајту аеродрома у Маховљанима? По мени је то више писта за принудно слијетање. Брука!

Name

Покојна Милева

10.11.2018 22:59

Родбини је најбоље да цека своје у Гламоцу....то је на пола пута измедју Задра и БЛ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ања

11.11.2018 02:09

Насмијао ме је овај пост до суза. Хвала Ти !!!!!!!

Name

Има има..

11.11.2018 08:20

Прије Гламоча, гледајући од БЛ, има проширење пута које је раније било предвиђено за слијетање авиона у евентуалном рату. У добром је стању. Има довољно и дужине и ширине.

Name

Ре Милева

11.11.2018 08:45

Па посто Гламоц имq војни аеродром могао је слетјети и тамо

Name

Раде

11.11.2018 09:14

Или ће увести да падобраном искачу на жељену дестинацију мислим да слети свак у своје село

Name

Ванземаљац

10.11.2018 23:15

Овдје изгледа ништа, али ништа не може бити нормално.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Неструцност

10.11.2018 23:21

Тако је то кад се контролори лета запослајавају по партијског линији.Не мозе постар Несо из Александровца обављати тај посао.Прво Несо је приуцен,а друго пуно пије.Следеци пут це их спустити на Мањацу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мркоњцанка

11.11.2018 07:08

куд бас на мањацу мозе и у

Name

x

11.11.2018 07:27

само сто је отисао по бурек и заборавио на авион ..јбг ма пауза била..вјеруј мени..

Name

Павијан

11.11.2018 07:31

.... а ти си стручан и да управљаш авионом! Ниси, до сада, али би могао пробати. Јер ниси у партији...

Name

Тања

11.11.2018 08:06

Ти знас како се постаје контролор лета...ајде не лупај зивота ти.

Name

Јок море

11.11.2018 08:22

Па није Нешо мислио то ни да ради. Већ само плату да прима. Има ко ће да вуче и за Нешу и за нешиће.

Name

Маркус

10.11.2018 23:26

Па ја,близи је Задар у другој држави него Тузла на 200 км која је куд и камо боље опремљена

ОДГОВОРИТЕ
Name

гастарбеитер

11.11.2018 05:10

БЛ И ТУ СУ СТОЦНИ АЕРОДРОМИ И САМО ЗА ТУРСКУ,

Name

ре гастарбаитер

11.11.2018 08:52

Ако си се ти сљетао на Тузлански аеродром, не знаци да је стоцни.

Name

Коле

10.11.2018 23:27

Неце то финкционисати никада долман је Дудука

ОДГОВОРИТЕ
Name

@Коле

11.11.2018 13:02

Погресна компанија. Рyан Аир годинама има проблеме па цак ако додје до БРЕXИТ-а а вјетоватно да хоце постоји могуцност да прогласе банкрот јер су презадузени.

Name

ОБРНИ

11.11.2018 01:08

Е ШТО МУ ГА ЗАВУКОШЕ РУДОЊА И ЗОРОЊА ОВА ПИЛОТИНА НЗНА ЗА НОВИ КРУЖНИ ТОК У БАЊАЛУЦБ НАПОМЕН ЗОРОЊА ЈЕ ЧАВИЋ

ОДГОВОРИТЕ
Name

Реалитиц

11.11.2018 01:10

То је бурлин и бисеркин авиопревозник. 1000000+ путника и сл. То вам је лоw цост авио превозник.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Нема сајта

11.11.2018 03:03

Аеродром Бања Лука нема сајта али зато има у Хрватској то има свака друга аутобуска станица

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бл

11.11.2018 04:02

Французи им заплијенили авион, због неплаценог дуга.Нискобудетни????Јадни ми!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сале

11.11.2018 09:23

Таки само и могу код нас да продју,они плаћају овим само да народ не иде у Сарајево ,и питам се ста је толико лоше у Сарајеву нико те не пита ни за ста, можеш шетати уживати ако имаш паре нико те не пита ни ко си ни ста си ,ја сам љетос био са другом из Београда и супер нам је било обишли смо све и цркве наше Сарајево је град за примјер али нормално ко тражи проблеме и добије их али ми смо са београдским таблицама се возали и нико нас није ни погледао ружно,Е Србине Србине ништа вама не ваља треба ју они најгори да нас уче ста требамо .

Name

@Сале

11.11.2018 13:04

У Сарајеву нико не хебе никог ни 1%. Ста ме брига одакле си и ако правис проблем добит цес батине да си ми родјени брат!

Name

Еx Зворницанин

11.11.2018 06:24

Мој пријатељ из Бањалуке ми је прицао у Малму(овдје код мене) да је то најобицнија превара и пост-изборна патка Сектина.Баксузи сами....Људи масовно одлазе из Бањалуке и Милокрадовог "рахатлука".....Нормални Бањалуцани,Приједорцани,Градисцани,Новоградјани немају никакве сансе од Додикових кркана из Дрвара и Мркоњица,и од лопова из Лактаса и Сипова.Градска омладина се зива не цује.Ти Бањалуцани су изузетно фин свијет.Али Бањалуком данас владају коцкасте лобање.... Само да им видите главусине.....Ко пањеви сироке и клемпаве им уси.Сви здепасти и дебели....Није ни цудо сто Бањалуцани,Приједорцани и Градисцани БЈЕЗЕ ГЛАВОМ БЕЗ ОБЗИРА.Само видите оне фотографије људи испред словрнацког конзулата....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре зворницанин

11.11.2018 10:44

Тај опис висе одговара вама око Дрине ако нисте знали крајисници које ви описујете су махом високи и витки .Провјери прије него напишеш глупости.

Name

Црни

11.11.2018 16:56

Ти нашао да кометаришеш Крајишнике. Ниси им ни до глежњева. Част свим поштеним Подрињцима. Ти се једна протива са Дрине и ништа више. Сутра је понедељак и врати се чишћењу клозета, као и досад. А сад марш у кревет, вечерас нема цртаног.

Name

Дјенерал

11.11.2018 06:51

И да путујем за Бања Луку са оваквом лакрдијашком фирмом. Сачувај ме боже...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Q

11.11.2018 06:51

Дааааа па Аеродром бл цак нема ни свој сајт фно днодно дно дна

ОДГОВОРИТЕ
Name

Вилканизер

11.11.2018 07:18

Дабогда никад и не имали сајт на интернету, бједо једна, хоцете несто

ОДГОВОРИТЕ
Name

Момцило

11.11.2018 07:22

Одмах смијенити министра саобрацаја Недју Трниница по хитном поступку!

ОДГОВОРИТЕ
Name

ахха

11.11.2018 07:24

боље да их је спустио у Пекинг, па их тамо оставио да се никад не врате..ко се јос враца.

ОДГОВОРИТЕ
Name

РЕ МИЛКО

11.11.2018 07:27

Само ви наставите посто за васе власти ни једног крузног тока и метар аутопута-зато и нема опозиције.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Боки

11.11.2018 07:30

Па ми смо бољи дио БиХ. Ха ха хах.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Д

11.11.2018 07:51

Аеродром нема wеб-сите. То нема ни у Габор-у.

ОДГОВОРИТЕ
Name

шта се буните

11.11.2018 08:06

шта хоћете за 19 евра... ха, ха, ха

ОДГОВОРИТЕ
Name

Један ЧОВЕК и једна ПАТКА!

11.11.2018 09:29

Ја платио 9 еура. Полетио и слетио на вријеме. Све било ОК. Хвала

Name

Хахахахах

11.11.2018 08:24

Слетјели на Кафу код Колинде , боље у Задар него у Албанију барем за сада . Ал то је сљедећи лет

ОДГОВОРИТЕ
Name

Момцило

11.11.2018 08:30

Одмах смијенити министра саобрацаја Недју Трниница!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Маx

11.11.2018 08:36

Доста пута авион умјесто уТузлу због магле слети у Београд као најблизи аеродром.Ниста цудно.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мустерија је краљ

13.11.2018 20:00

То мозе тако у банана дрзавицама попут Б и Х.Летио сам сто пута.једанпут сам платио Амстердам Лондон 1 еуро.Возио сам се као господин ,авион је слетио на вријеме и на право мјесто.Додусе није се радило о Раyан аиру.

Name

Јанез

11.11.2018 08:46

Како није слетио у Тузли тамо нема магле.

ОДГОВОРИТЕ
Name

САРАЈЛИЈА

11.11.2018 08:49

ХА ХА ХА ,АЕРОДРОМ БАЊА ЛУКА ЈЕ ДЕФИНИТИВНО .СТО КАЗЕ ФАЗЛИНОВИЦ ..ПАР ЕКСЕЛЛАН,...хахахахах само преко Бања Луке идем за Требиње,Истанбул.....БЕОГРАД ЗАКОН...хаха јос су могли да вас похапсе..

ОДГОВОРИТЕ
Name

Несо Република Српска

11.11.2018 17:05

Јел носис еxплозив са собом кад идес?

Name

прц

11.11.2018 09:05

"Авион из Ајндховена, који је у Тузлу требао да стигне у 16:35, након дугог кружења на подручју Хрватске преусмјерен је за Загреб" "Авион из Гетеборга за Тузлу због магле принудно слетио у Београд" "Лет из Истанбула за Сарајево због магле преусмјерен у Београд " "БИХ Wизз Аир: Лет из Тузле за Дортмунд одгођен због магле" "Први авион из Берлина, на жалост, није могао слетити на тузлански аеродром због густе магле, у 22 И 30 како је било предвиђено. Авион је брзо преусмјерен на аеродром у Београду, одакле су путници превезени аутобусима у Тузлу." Само су неки наслови ,али битно је пљувати.

ОДГОВОРИТЕ
Name

магла

11.11.2018 09:44

Одавно је магла у Лактасима а и свуда око нас!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Комсија

11.11.2018 10:08

Промотивне карте од 9,90е. ( У цијену није урацунат таxи превоз од мемингена до бањалуке)

ОДГОВОРИТЕ
Name

ја

11.11.2018 10:59

Колико коста таxи од Мüнцхена до ЛАКТАСА?

Name

Иги

11.11.2018 12:20

Па онај јубиларни први лет из Бл за Стокхолм је био права терапија.Није успио слетити на Скавсту гдје је требао него на главни аеродром Арланду а родбина цекала људе

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цхристиан Сwеден

12.11.2018 07:39

Ста год да је био разлог они су слетјели на аредром који има њихову канцеларију и гдје могу да организују своје аутобусе за превоз у Бања Луку. Оно сто путници не знају а кликну кад купе карту је да компанија у слуцају висе силе има право да слети на аеродром гдје имају канцеларију и гдје морају. Ту не плацају накнаду али це платити ако једете несто и пијете, сацувајте рацуне и вратит це вам тај новац. Ауродром у БЛ има само писту и ниста висе, то је оно из 1980, немају радар за наводјење, као исто сто нема ни Скавста у Стоцкхолму. Ти радари костају, и зато нормално компанија неце слетјети у Загреб јер то далеко висе коста компанију. Wиззаир слијеце у БГ јер тамо имају потписан уговор.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Гајо

12.11.2018 08:31

Ево из прве руке... Супруга и ја летјели смо летом 7900. Мненнингем - Бања Лука. Полетјели из Њемацке са 20 минута закашњења што је нама и одговарало јер смо због гузве на аутопуту ионако каснили.. Лијепо се смјестили све просло како треба... сјели на своја мјеста и полетјели према Бања Луци. 40 минута по полијетању Капетан је на енглеском језику објавио да је на БАњалучком аеродрому густа магла и да не смије ризиковати слијетање те да ћемо слетјети на аеродром у Задру. Нас неколико који смо то разумјели смо изненађено негодовали али се одмах и помирили са чињеницом да нам слиједи организација "труцкања" из Задра до Бања Луке. Регуларно слетјели у Задар и пријатно изненађени брзином проласка кроз пасоску контролу. Торбе нам нису ни провјеравали. Ту нас је једна јако љубазна дјевојка све обавијестила да је Рyнаир обезбиједио 3 аутобуса да путнике пребаце до Маховљања и да треба пола сата до сат да се то организује. НАравно да су ту прилику користили локални таксисти и нудили превоз за 100еура по особи до Бања Луке и чак су и напунили један комби људима који нису зељели или хтјели цекати аутобусе. Значи од нас 150 њих 7 је отисло комбијем. Послије 1сат и 15 минута досли су аутобуси који су нас пребацили до Бања Луке. Јако љубазни момци. У Маховљанима смо били у 4 сата ујутро. Једина замјерка Рyнаиру, због осталих путника, је то што се путницима нису обратили на нашем језику. Пријатељ који ме је чекао на аеродрому у Маховљанима у 19 сати је рекао да је магла била јако густа и да видљивост није била већа од 40м. И кад смо дошли на аеродром у 4 сата било је доста магле. Ви писите шта хоћете, јаучите на кога год хоћете ал ово су вам истините чињенице.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јома

13.11.2018 08:56

Па сви ви сто лапрдате, могли сте доци тај дан да се лично увјерите да се није видио прст пред оком од магле. Постедјели би сте се бруке од оваквих лупетања.

ОДГОВОРИТЕ