Пријаве члановима ''Правде за Давида''

Приликом окупљања чланова групе „Правда за Давида“, синоћ на простору Тргу Крајине у Бањалуци, дошло је до нарушавања јавног реда и мира од одређеног броја лица, саопштено је данас из Полицијске управе Бања Лука.

Република Српска 08.11.2018 | 10:00
Пријаве члановима ''Правде за Давида''
Како додају, полиција је предузела мјере и радње из своје надлежности те ће "против свих учесника наведеног догађаја за које се утврди да су поступали супротно одредбама Закона о јавном реду и миру и Закона о јавном окупљању Републике Српске, надлежном суду, бити поднесен захтјев за покретање прекршајног поступка".

Чланови групе „Правда за Давида“ окупљају се већ осам мјесеци на главном бањалучком тргу тражећи да се ријеши случај страдања бањалучког младића Давида Драгичевића.

(БН)

Коментари / 124

Оставите коментар
Name

08.11.2018 09:20

Спремни сте писати пријаве а реците људима КО ЈЕ УБИО ДАВИДА и привреди те одговорне па никада нећете имати проблема са Давором ни са групом ПРАВДА ЗА ДАВИДА олоши једни, појешћете српску као лешинари кокош

ОДГОВОРИТЕ
Name

Друже

08.11.2018 09:59

Шта су криви полицајци испред палате предсједника па да њих напада. Људи који зарађују кору хљеба својој дјеци. Њима он говори да скину униформе зато што је њему крив Миле, Лукач, Жељка, Илић... ја се не слажем са таквим понашањем. знам да ће сада кренути салве пљувања али нека пљујте и реците ко је убио Давида?

Name

Боро

08.11.2018 10:34

Па реците ви кад, као, ви све знате.Ал' сте страшни да вас се бојимо....шака исфрустрираних жена и несретника којима ниједан систем не може ваљати.Давор једини има оправдање што је пук'о јер је већ преочито.Али човјек изгубио дијете и нема снаге да се носи с тим,а ни први,ни последњи,нажалост....то су нам животи...Али ви остали,ви сте смијурија, испуњавате своје празне и промашене животе,нисте ви подршка већ кловнови на тргу.Као разумијете ви ту његову бол...саосјећате...ма мрш,багро болесна.Ко сте ви остали...шта сте ви...несретника подржавате док скроз не одлијепи...а ту је негдје.Ви ћете се онда вратити својим промашеним животима,а јадник провести остатак живота на психијатрији,срам вас било.Друга врста помоћи је потребна од оних који му мисле добро,иначе је готов и он.

Name

Браво Боро

08.11.2018 11:06

Потписујем твој коментар! Браво!

Name

БОРО

08.11.2018 11:14

Убиство Давида Драгицевица је наредио Дарко Илиц.Дубравко Кременовиц је лицно муцио и тукао Давида.Ту је упетљан и Драган Лукац.Правда за Давида!✊✊✊

Name

Никола

08.11.2018 11:22

Ко је убио Давида Драгицевица.. Само нас то занима, правда.. Ријесите то засто вас народ плаца, а ако сте неспособни то вас не ослобадја одговорности. Све ми се цини да сте способни ријесити али не смијете.

Name

хондy

08.11.2018 11:25

Браво Боро

Name

дијаспора

08.11.2018 11:26

Ово је срамота ста г. Боро писе. Људи који подрзавају Давора су "кловнови"? Ово писем из иностранства и констатујем да је РС је бесправна и прљава "рупетина" на које се нико паметан и постен не треба ни осврнути! Толико од васег "замљака".

Name

Ре Боро МИШО

08.11.2018 11:33

Мислим да си ти, Боро, тотално промашена особа !!!

Name

Озрен Пердув

08.11.2018 11:33

Боро, човјек није изгубио дијете. Дијете му је убијено. Истина се крије. Свима је то јасно. То што Ви кажете - "то су нам живот" ја никада нећу рећи. Ви прихватате да живите такав живот. Ја не. Свако добро.

Name

лwрст

08.11.2018 11:45

Док се криминалци као Лукац не приведу правди нема напредка ни у којој сфери зивота.

Name

Ролидук

08.11.2018 12:10

Ти Xл реци ти ко га је убио сектаси једни

Name

ре боро

08.11.2018 12:48

Браво Боро .

Name

Ре Боро

08.11.2018 13:03

Свака на мјесту. Фрустрирани и промасени зивоти..таквима највисе одговара расуло,рат,немир..знам јер сам психолог. Погледајте само профиле тих људи,јасно це вам бити све

Name

Одговор дијаспоре из дијаспоре

08.11.2018 13:14

Господин Боро је заборавио да написе да је Милорад Додик наредио убиство и да је комплетно тузиластво умијесано у убиство. Једино сто си добро рекао да у РС зиве обесправљени.

Name

Ре

08.11.2018 13:34

Није нормално да власт прикрива убиство и да криминализује зртве. Зелимо да сви буду застицени јер је ово отисло предалеко. Не могу да схватим коме сметају протести који не трају ни сат времена дневно. Ово само провокатори пису. Сваки родитељ се пласи пустити дијете у град када зна да они који су у радили оно Давиду сетају слободно по граду. Само напријед људи, цитав свијет вас подрзава и свако ко је нормалан. Васи коментари само показују да је група Правда за Давида у праву јер ко би нападао онако сназног оца који неце да дозволи да оно сто се десило његовом сину продје неказњено.

Name

РЕ ре

08.11.2018 14:23

Ти си мој ....., а не психолог. Хајде психоложе изанализирај 40000 хиљада људи што их окупи екипа "Правда за Давида". Јесу ли их ваши добро скенирали да бих ти могао анализирати? Ајде гукни голубе.

Name

Тајна слузба

08.11.2018 18:23

Само писати пријаве и под хитно оцистити трг.

Name

За психолога

08.11.2018 22:53

Додји колеги свом, пријеко сам ти потребан!

Name

Ре дијаспора

09.11.2018 16:29

Јеси говна дијаспоро! Тамо, Швабина говна - мсм! Мрш!

Name

Црни

10.11.2018 07:32

Озрене , свака врста подрске!!! А ови сто те критикују морали би се интезивно позабавити о својој интелигенцији и губитку осјецаја за стварност. Да неби овог слуцаја Давидовог крвницког убиства неби се ни знало колико злобника и ситних дуса зиви око нас. Ови именовани це се лако препознати а сигурно редом мисле за себе да су добри људи, славе славу и као вјерују у Бога. Не да нисте добри људи него сте антихристи и сауцесници убица цим их подрзавате. Страсно зло усло медју људе, дјаво их узео под своје а они јадни нису свјесни тога него и даље тјерају по свом и тону.

Name

Дејан

10.11.2018 08:50

На такав нацин страсе народ, да се други не би усудили. То су једни обицни ишијаси који ниста не знају него гањати постен народ. Мени је полицајац тразио паре за неку глупост, казе нецу ја радити трецу смјену дзаба, па ви сад видите.

Name

За отрове

10.11.2018 16:38

Стоко једна погана!!! Сви ви који писете небулозе и сви који се потписују на исто сте ниста друго него стока! Даворе надам се само да те не дотицу коментари ових поганих дуса, то су нељуди, без дусе, без образа, без срама.Нисмо свјесни колико је злобника око нас.Искрене дусе су уз тебе, ови отрови нам и не требају!Надам се да це вам Бог опростити за све увреде нанесене овом несрецном цовјеку. Боро, немам покварену дусу као ти, да те нпр. клетем и слицно али Боро, ти и овај потписник једите говна!!!!

Name

10.11.2018 18:36

Само сотоне могу пљувати по Давору и групи Правда за Давида. Сваки посен и нормалан градјанин је уз Давора. Правда за Давида!

Name

слободан

10.11.2018 19:39

Мани се демагогије. Пусти људе да раде свој посао.

Name

Правда

08.11.2018 09:24

Да пријаве коме, коме пријаве, резиму пријаве за нерад и малверзације. Ако ј е пеијава због псовке, па сви ти је псујемо. Правда за Давида

ОДГОВОРИТЕ
Name

Леми

08.11.2018 10:06

Ухватите убице бандо

Name

РОДИТЕЉ

08.11.2018 10:42

Онај ко зло не осуди, сагласан је да се зло чини!

Name

Мирко

08.11.2018 11:13

Највеце зло је користити бол овог цовјека за русење власти. Није ваљда да нема других метода..

Name

Озрен Пердув

08.11.2018 11:35

Мирко, власт која заташкава убиство и треба да буде срушена. Свако добро.

Name

Марио

08.11.2018 14:26

Уразумите се људи нико момка није убио ! Све је то склоп несретних околности ...нема сансе да неко мозе крит злоцин оволико дуго ..нема сансе !

Name

Имигрант

10.11.2018 17:17

Ма није битно сто власт затаскава убиство, него је битно да власт треба бити срусена, то је главни цилкј/

Name

Огавно

08.11.2018 09:25

Шта рећи него огавно! Режим!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Перо

08.11.2018 09:26

Тражите клосари убице Давида драгицевица а не писати пријаве народу на тргу. Тражите ко продаје дрогу у бањалуци ко подводни насе церке тајкунима за новац. То је вас посао бједници а не да постеном свјету писете пријаве за јавни ред и мир. Све голи хостаплер и пољупина у мупу, цаст постеним полицајцима.

ОДГОВОРИТЕ
Name

слободан

10.11.2018 19:44

Перо видим да си омрзио ову земљу. Топло ти препоручујем: МАРШ ИЗ ЊЕ и иди гдје ти је драго. Нико те неће зауставити. Такви као ти нам не требају.

Name

Пеђа

08.11.2018 09:28

Има ли пријаве против провокатора који је изазвао овакву реакцију.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

08.11.2018 10:17

Наравно

Name

Прст на чело

08.11.2018 10:22

Пријава провокатору неће бити, он је провоцирао Давора и људе подршке. Давор се није натресао на пилицајце у смислу да их повриједи, да им науди, да оствари физички контакт... Он се оним потезом обратио институцијама, које ови морају физички, по дужности штитити., тражећи мјесецима устину. Кад кажу истину и поступе по правди, сви ће се разићи, неће више бити окупљања, то је суштина.

Name

А

08.11.2018 10:35

Убице,се сетају по граду,и даље убијају,њима нема пријава,а цовјек не смије залити,свога сина,постено људи не смију борити се против ЗЛА које се зове ДОДИГ, изасланик ПАПЕ,римског,јер унистава СРБЕ, Хрват,ако цовјек мора иселити се,због пријетњи,недостатка посла, исто као да си га убио,а то ради ДОДИГ

Name

ре прст на чело

08.11.2018 10:52

Провокација, каква ''Нико није изнад бога и религије'',ај објасни шта је ту провокативно

Name

сунце

08.11.2018 11:47

Мене занима ста је тај 'провокатор' рекао? Па зар вама нико ниста не смије реци?

Name

Браво сунце

08.11.2018 12:23

Не само да не смије реци , њих се не смије ни попријеко погледати, а они смију да вриједјају како им је воља. Њих гура америка да русе резим, који се нецка за нато савез. Као у украјини све исто.

Name

Ц

08.11.2018 09:34

Васим пријавама обрисати старку.Ко је убио Давида?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Даркман

08.11.2018 12:52

Мила мајко

Name

Мисо

08.11.2018 16:25

Цитам коментаре...народе ово је анархија особа који "Подрзавају" Давора. У потпуности се слазем са мисљењем особе која је руљу назвала кловновима и руситељима институција Српске. Они имају право да лају као пси, да прозивају дјецу политицара, да псују предсједника, да погрдним именима називају премијерку. Давор се уноси у лица полицајцима, људима који изврсавају своју дузност и тим послом зарадјују хљеб за своје најблизе. Гдје се то јос мозе догодити? Када бих ја то овдје на западу урадио полицији, добио бих прекрсајни налог због урусавања угледа полиције и око 2-3 хиљаде еура казне, а дрекавац Давор сматра да је он закон и да по свима пљује. Ово нема никакве везе са заљењем, ово је пљување по настрадалом момку првенствено од стране оца, који висе од 6 мјесеци на јадан нацин наплацује дјецију смрт.

Name

Ре

08.11.2018 16:39

Тацно Мисо!

Name

Лука

08.11.2018 19:14

Ста мислис ти Мисо? Јебале те паре, и твоје казне, зивота једног нема, схватас ли то, мислис зивот једног балавца није битан? Теби није мозда, ал њему је био,као сто је теби твој најбитнији и његовим родитељима је битан, као сто је и твојима битан твој зивот . И ја имам 21 годину, исто као и Давид сто је имао, тек сам поцео зивити, као сто је и он био. Јел требам да се и ја бојим да це ми се зивот угасити као сто је Давидов? То јест да це ми га неки умисљени "владари" монструми угасити? Имај мало постовања, и разумевања!

Name

За Мисо

08.11.2018 21:06

Мисо, Мисо! Колико вриједи твоје дијете? Дијете од брата, сестре ако немас своје?! Милион? Два? Мање? Висе? Ста Давор наплацује? Које паре могу то платити? Дубоко те залим Мисо, залим твоју породицу сто те имају таквог! Ста је то с' вама људи?????

Name

РЕ Мисо

09.11.2018 13:38

Е мој дебилу па на западу би вец неко лезао 20 година због овог, на западу би министар дао оставку само да га неко доведе у везу са овим , а највазније да се ово на западу не би ни догодило . А ста теби објаснити кад је теби једини запад гдје си био мозда Мркоњиц.

Name

Узас

09.11.2018 16:48

И Цар Лазар и Стефан Немања су исто носили старке. Да су само знали за какве изроде (потомке) су се борили, који нису у стању ето само да сачувају 1 пошто српства, не би се ни родили од муке. Ја се само бојим да Бог све види и зна, више се надам да ваљда не обраћа на нас толико пажњу иначе ћемо ко нација колективно да будемо предодређени за пакао само због оваквих кошара који се називају Србима, а ђедови им се у гробу преврћу кад виде какву су багру изродили.

Name

Ало

08.11.2018 09:37

Зна ли неко шта би са оним адвокатима,оно троје или четворо.Усутили се ко пописани,ни да зуцну.Сто ти је режим?Страх на све стране.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Споменуто

08.11.2018 10:35

Давор је прексиноћ споменуо да ће ускоро ићи код Лепира са адвокатима

Name

лали

08.11.2018 12:45

Ста це бити не ваљају они вели Васке Ударио по Томицу .

Name

јабука

08.11.2018 13:10

Ниста ми висе није јасно Овог смрада Томица дизали у небеса а сад га пљују .Зна ли се разлог?

Name

Масан

08.11.2018 13:41

Не ваља им нико висе одим Ифета, а и он ако буде кихнуо у близини Додика и њега це отјерати,,

Name

Морална ерозија

08.11.2018 09:46

Ех да су тако ажурни за све који крше закон, били бисмо ми Швајцарска.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Рекао Озрен па порекао

08.11.2018 14:56

„Треба срусити власт..,“ „ нисам за русење власти..“ сад ми ниста није јадно, молим образлозење.. Ста цемо или или??Свако добро...

Name

САЛЕ СЛОВЕНАЦ

08.11.2018 10:02

ЗИВИЈО РЕЗИМ , ПЛАТА ИДЕ А ЈА ЛЕЗИМ ?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

08.11.2018 11:05

ЗИВИО НАТО, САМО ДАЉЕ НА РУСИЈУ...

Name

свашта

08.11.2018 10:20

Синоћ на Тргу причају како је ово изнад религије и бога, наилази човјек од 66 година и каже ''Нко није већи од бога и религије'' и наставља свој пут према господској улици да би ови из групе кренули за њим говорећи да их вријећа. Можда не разумијем али шта је ту УВРЕДА

ОДГОВОРИТЕ
Name

Озрен Пердув

08.11.2018 11:39

Нисте у праву. Нико није причао како је нешто изнад религије или Бога. Нико. Могу објавити текст који је прочитан синоћ. Својим ушима сам чуо када је човјек рекао - "Шта ви знате шта је религија?"

Name

Тања

08.11.2018 12:04

О ти Озрене, ко си ти и ста си? Ко си ти да ти се ниста не смије реци?! Јел Вас цовјек појео ако је то рекао?! Од тренутка кад сте поцели давати изјаве за медије и огласавати се у јавности постали сте јавне лицности и итекако сте подлозни критици!!!!!!!!!!

Name

ре Озрен Пердув

08.11.2018 12:28

Озрене младић си на свом мјесту.Немам ријечи мислим да много помажеш Давору и мајци Сузани.Јако је важно да се прочитају неки стихови да се људи освјесте,замисле.Колико чујем ове године након убиства младића Давида да у задњих 15 до 20 година има много неријешених убистава,или смртних случајева под врло неразјашњеним околностима.Можда ће се родитељи,браћа сестре тих људи појавити на тргу смоћи снаге и испричати праву истину.Можда ће се опет отворити ти случајеви

Name

И онда

08.11.2018 12:40

И онда це Озрен морати да рјеси сва убиства!

Name

Ре озрен

08.11.2018 12:42

Мислис ли кад будес ти власт да неце бити проблема? Ни убистава? Варају те, Озрене!

Name

Озрен Пердув

08.11.2018 12:51

Тања, можете ми рећи шта год желите. Ја ћу Вам лично одговорити достојанствено. Али, ту има доста људи и сви смо различити. Неко одреагује мање бурно, а неко више. То је све људски. Озрен Пердув, тј. ја овдје није битан. Стојим као подршка од првог дана уз родитеље убијеног Давида. И то је све.

Name

Руза

08.11.2018 13:05

Цаца никад неце бити сам ! Озрене хвала ти !

Name

Озрен Пердув

08.11.2018 13:06

Ко кад буде власт? Ја? Откуд вам то? Човјек увијек мора да подигне глас против очигледне неправде. Ја само то радим. То је дужност сваког мислећег човјека.

Name

За Озрена

08.11.2018 13:36

А засто си убједјен да сте само ви руситељи власти мислеци људи? Отвори оци, момак, и погледај око себе. Ко те подрзава? И за ста се борис ако ти нецес да будес власт? За веце плате мозда?

Name

Мирко

08.11.2018 13:38

Има ли та васа подрска и матерујалну страну медаље или сте ви бас само „из срца и дусе“ уз Давора?

Name

Озрен Пердув

08.11.2018 14:01

Поштовани, мени није циљ рушење власти. Мени је циљ да се сазна пуна истина о Давидовом убиству. А, од 26.3. примјећујем очигледно заташкавање убиства. Зато стојим и стајаћу. Јер, то није нормална ситуација. Ја никакву материјалну страну медаље немам. Напротив, имам трошкова. Што новачних (сам себи израдим мајицу, о свом трошку штампам слике које људи држе и сл), што временских - нпр. 5 дана годишњег сам користио како бих се са Давором спремио за конференцију 14.9. Све из срца. Све. Давидови родитељи и моји су пријатељи. Ја сам познавао Давида. Али, све и да нисам. Исто бих се понашао. И зато немам проблем свима вама да одговорим за све оно што вас интересује.

Name

РЕ Мирко

08.11.2018 14:02

Да знаш да помогнеш човјеку у невољи-да имаш мрвицу суосјећања - знао би и одговор на то твоје мизерно питање!

Name

за Озрена

08.11.2018 14:03

Људина си!

Name

Ре

08.11.2018 14:11

Озрен скроз за дзабе цита пјесмице на Тргу, нико га не плаца, или само мало...

Name

За Озрена

08.11.2018 14:20

Паметни и племенити младицу, мозете из пар ових кометара спознати како социопате размисљају.За њих је свијет непријатељско мјесто, емоције су им стране, осим пар негативних и све им се врти око ВЛАСТИ и НОВЦА. Зато не могу да схвате Васе/моје мотиве за стајање из Давора.Дзаба глувом објасњавати.

Name

Озрене

08.11.2018 14:37

Озрене, јаране мој, избриди онда онај интервју на yоутубе гдје казес да ниси познавао Давида. А ако си га познавао, како сад тврдис, онда знас доста о њему и подрзи Давора у оном дјелу истраге прије његове смрти. На тој пресконф. коју помињес сте само лупетали о пропустима послије смрти. Којих је дефинитивно било. Ако сте подрска оцу не манипулисите њиме и не гурајте му ријеци у уста које ни сам не разумије. Оцита је мрзња и недоказане оптузбе су контрапродуктивне. Свако добро!

Name

Драги Озрене

08.11.2018 14:39

Драги Озрене, па на овом порталу си написао да треба срусити власт.

Name

Онда Озрене

08.11.2018 14:49

Онда Озрене, морас избрсати оно на yоутубе каф си реко да ниси познсвао Давида него само твоји родитељи знају Дрсгицевица.

Name

Канада за Озрена

08.11.2018 14:58

Озрене , хвала за несебицну подрску родитељима киднапованог , измасакрираног И убијеног дјетета. Назалост, зивите у фасистицком, диктаторском, стаљинистицком И мафијаском систему. Написао сам све одлике Система зато сто то тамо и јесте све заједно. Игнорисите ове болесне мозгове , изфрустриране политиком и злом . Они су јадници који немају никакве вриједности и болују од недостатка сопственог идентитета и којима само преостаје да, за писање небулоза , добију оглодане коске од њихових водја и наредбодаваца. Олос неце да схвати да се убиство мора ријесити,да се убице морају ухапсити и осудити, без обзира која је партија на власти. У Давидовом слуцају сви знамо засто се то не рјесава. А мораце, кад тад. Олос писе такве конструкцие да нама који зивимо у правно уредјеним дрзавама не преостаје ниста друго него да их окарактерисемо као типицне психијатријске слуцајеве јер то и јесу. Нормална особа не мозе ни схватити каква је свијест тог болесног сљама. Једноставно, јад над јадима. ПРАВДА ЗА ДАВИДА !

Name

За Канада

08.11.2018 15:08

Браво Канада, ти цес нам све проблеме рјесити и сви цемо тек онда прогледати.

Name

Озрен Пердув

08.11.2018 15:09

Било ми лијепо када бисте сви ви који овдје пишете написали лијепо и ваша имена и презимена. Погледајте мене. Немам проблем са тим. Можда је заиста настао неспоразум око ријечи "познавао". Сад ћу да појасним. Давида сам знао, односно знао сам да постоји тај момак, јер кажем, моји родитељи су пријатељи са његовим. Виђао сам га на неким окупљањима - слава, 1. мај, и сл. Али, нисмо се дружили. Дакле, јесам знао ко је момак. Драго ми је што пратите све те интервјуе. и треба да пратите. И кроз ово моје одговарање вама анонимнима овдје можете да схватите какав сам човјек. Стојим иза својих ријечим, могу и желим да објасним све што вас интересује. Јер, ништа не кријем. Скривених намјера немам. На тргу сам од првог дана и бићу докле год треба. Ја Давором не манипулишем, већ му стојим на услузи. Само то. И стајаћу и даље.

Name

Милијана Трифковиц

08.11.2018 15:17

Озрене, да није овако тузно било би смијесно. Писем ти први пут и пуним именом, јер знам да си „сарадник“ НВО.

Name

Онај

08.11.2018 15:36

Онај ветеран истине вас све хандри у здрав мозак.

Name

Ре

08.11.2018 15:39

Озрене, лицно мислим да превисе обрацате пазњу на неке злураде људе, толико вас људи подрзава који ни нису у групи и који немају друствене мрезе. Треба се концентрисати на крајни циљ, а то је расветљавање слуцаја и застита све дјеце у Републици Српској. Није потребно да се некоме правдате, знамо да вам помазу драги људи из дијаспоре и подрзавамо идеју да се оснује фондација гдје це се сви људи моци обратити којима треба помоц. То је одлицна идеја. Мислим да нам је потребно сто висе видеа на yоутубе-у о слуцају, медијска пазња и притисак на медјународну заједницу, амнестy интернатионал и слицне организације. На ово имате право, уставом загарантовано и не обазирите се и не одговарајте на глупости. Никад нормална и праведна дрзава није зазивјела код Срба али то није разлог да се млади људи не боре за своја права, сигурност и будуцност. Давора воли много, много људи и зелимо му да остане миран као и до сада и да му драги Бог да снагу да се сазна истина и ниста друго од тога.

Name

Тања трг

08.11.2018 16:56

Ста писете срам да вас буде! Самозиви људи јесте ли толико отупили, без осјецаја било каквог, за убијено дијете и његову породицу! Ста вриједи вама таквим објасњавати било ста?!!

Name

Ханна Мариа

08.11.2018 17:47

Озрене,храбри и цасни цовјеце,не дај да те испровоцирају. Правда за Давида и сву дјецу

Name

ЈА

08.11.2018 21:14

СВАШТА, БАШ СИ СВАШТА, ОСИМ ЧОВЈЕКА!!! ТАЊА, ЗА ТЕБЕ ЈЕ ОЗРЕН ИНСТИТУЦИЈА!!!

Name

Ре Озрен

08.11.2018 22:20

Озрене,млади цовјеце,хвала сто нам врацас вјеру у људе.Из твојих коментара се види да си уз Давора од срца и да си свјестан да је у праву,а исто тако боли неправда која је уцињена према том цовјеку.Хвала ти сто си истрајан и сто од поцетка стојис на тргу јер то није мали број дана.Немој да се трудис одговарати овим злобницима,који све мјере према себи,такви нису достојни коментара.Ако неко написе да је Давор уновцио сина,тај би то сигурно и урадио.Нормалном цовјеку у тако теској ситуацији такве ствари никада не.би пале на памет,јер нормална осаба не размисља покварено. Свако добро у зивоту ти зелим и остани увијек такава особа вриједна дивљења.

Name

за Озрен Пердув

09.11.2018 08:50

Добри млади и паметни човјече, истина је на твојој страни јер је истина једна и једина и ти си је препознао као и остали људи око тебе. Има око нас и они који нису као ти , као што има и оних који нису били као Давид. НЕ ДОЗВОЛИ ДА ТИ ТАКВИ ЦРПЕ ЕНЕРГИЈУ, не дај им простора у својим мислима,не троши ријечи јер тако им поклањаш енергије без које не постоје јер немају своју, не правдај се што ЈЕСИ, јер они су ништа.

Name

бака за Озрена

09.11.2018 13:54

Ти си синко наса свијетла будуцност.БРАВО!

Name

ПРАВДА ЗНА БИТИ СПОРА , АЛ ЈЕ ДОСТИЖНА

08.11.2018 10:41

ЗНА ВРХОВНИК - ПОГЛАВНИК ДОДИК, КОЛИКО МУ ЈЕ ОПАСНА ПРАВДА ЗА ДАВИДА, ЈЕР ДА ЈЕ СУПРОТНО ОДАВНО БИ ОН ОЧИСТИО ТРГ ОД ЉУДИ КОЈИ УПОРНО ГАНДИЈЕВСКИ ТРАЖЕ ИСТИНУ И САМО ИСТИНУ. КОЛИКО ГОД ОН МИСЛИО ДА ЈЕ ПОЛИТИЧКИ ЈАЧИ НЕГО ИКАД , ЈЕР КРАЈЊЕ ПРЉАВЕ МАНЕВРЕ КОЈЕ ЈЕ ИЗВЕО ПРОТЕКЛИХ МЈЕСЕЦИ, УРОДИЛИ СУ МУ ПЛОДОМ, ШТО ЈЕСТ , ЈЕСТ, АЛ ЏАБА , ПРАВДА ЗА ДАВИДА ЊЕГА И БЛИСКЕ МУ ВЈЕРНИКЕ ЊЕГОВЕ СЕКТЕ ДОЋИ ЋЕ ГЛАВЕ, СЈЕДИО ОН У БАЊАЛУЦИ ИЛИ САРАЈЕВУ СВЕЈЕДНО.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ПРАВДА

08.11.2018 11:04

Било би правде да постоје протести и у Сарајеву, тамо су „смирили“ цак и борце. Тамо је гора корупција на власти него у РС. Само сто су они вец заговорници Атланског савеза и зато тамо нико не подстрекава немире.

Name

МОЛБА

08.11.2018 10:45

ДАВОРЕ МОЛИМ ТЕ ОСНИВАЈ ХИТНО ПОЛИТИЧКУ ПАРТИЈУ И ПОВЕДИ НАС, ПОВЕДИ ДА СЕ ОТАРАСИМО ОВОГ ШЉАМА ПОЗИЦИЈЕ И ОПОЗИЦИЈЕ , УНИШТИШЕ НАС , УНИШТИШЕ СВЕ ЧЕГА СЕ ДОХВАТЕ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

08.11.2018 11:17

АЈДЕ ВИДЕ НЕБИЛИ И ТИ ДА СЕ ДОХВАЗИС НЕЦЕГ У ЗИВОТУ.

Name

Фор: МОЛБА

08.11.2018 13:00

Слажем се. Давор је оличење свих нас који смо остали са друге стране (на којој су поштени и нормални људи).

Name

коки

08.11.2018 10:45

Добар дан свима,Ово шта су синоц урадили стварно заслузи некакву санкцију или казну,Давида је убио резим рецимо да је тако и вероватно јесте али овако понасење се немозе толерисати, Мени лично је зао оца Давора и целе породице.Али шта хоцу да казем Давор је постао безмоцан и из њега сад иде само мрзња ароганција и стално прича да зна ко је убијо Давида.П а ако зна сто се неосвети кад има тако велика муда како тврди,а ти клошари око њега који се само користе ситуацију нису ни за реч,А синоцни гесто само потврдило то да то све што раде пресло све границе и нема никакав смисао, и на крају био би сретан када би се насле и осудиле убице Давида.

ОДГОВОРИТЕ
Name

хокеј

08.11.2018 11:29

а, ста то знаци? да се људи требају вратити куцама, па коме је резим убио дијете , нека трпи сутке код куце? или сви који јос имају дјецу, требају мирно пустити да резим убија? нас стари народ је говорио да се од гована пита не мозе направити, то знаци ни од ове "владе" нема дрзаве...пролиј, баци и прави дрзаву од постених људи.

Name

Ре јокеј

08.11.2018 12:26

Власт му НИЈЕ убила дијете. Тацка

Name

Ре ре јокеј

08.11.2018 13:53

Није говно него се поср'о пас. Није власт, јесу парадрзавне структуре. И ста сад?

Name

Ре

08.11.2018 14:14

И сад би ти да будес власт? Да рјесис убиства и дигнес плате? Сретно ти било ако знас боље...

Name

Ре коки

08.11.2018 15:03

Давор зна и именује убице, али не може доказати јер режим брише трагове злочина и све чини да се не надју убице. Јасно је да кад један проговори, почињу падати сви. Коки, пусти Давора да се бори како зна. Нападају их, дјецу им нападају, самохране мајка отпустају, све раде да се не додје до истине и правде. Давор је оцајан, изгубио наду, траје то предуго, а теби Коки зелим да се само ставис у Даворове ципеле, и ако имас дјецу размислис. Бумеранг је цудна ствар.

Name

РЕ КОКИ

08.11.2018 16:08

Јеси неписмен, невјероватно. Прави аналфабета, као да си на радној акцији научио писати. Не јављај се више не брукај се

Name

У име закона

08.11.2018 11:04

Какве прекрсајне пријаве? Кривицне пријаве, багру похапсити и у затвор потрпати

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре У име закона

08.11.2018 11:37

Багра ти је онај што те запослио у државне установе

Name

ре у име закона

08.11.2018 11:48

Срам те било људе, који се боре да се сазна истина о убиству, називати багром. И јос се потписујес у име закона. Фуј!

Name

коки

08.11.2018 12:01

пријатељу није бас тако како тврдис. мало је постених људи у политици има изузетака али вецина су лоси и то је одувјек било и тако це остати а нароцито у нас са насим менталитетем НАЖАЛОСТ. Теско је тразити правду свагде на свету не само у нас. А ако цемо постено Давор је зртва и пуно ми је зао и Давида сваки нормалан цовјек се мозе поставити у ситуацију Давора како му је моземо се само замислити, али то сто је синоц урадио нема никакви смисао,у било којој земљи еу би вец заврсио у затвору или болници,а ове клосаре и људске хијене око њега треба послати у Сарајво без увреде молим

Name

Арена

08.11.2018 12:13

Стиди се,они који су убили Давида размисљају као ти.Постен народ називас багром .Бозе сацувај.Имас јако низак степен интелектуалног развоја и свијести.

Name

Ре Арена

08.11.2018 14:40

Имас ли ти сама неку потврду да си развијена?

Name

НЕНА

08.11.2018 11:48

ПРАВДА ЗА СВА ЗАТАСКАНА УБИСТВА!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ко разумје, разумјеце

08.11.2018 11:55

Све у своје вријеме!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сања

08.11.2018 12:05

Не могу вјеровати да неким људима убију сина,кцер,брата,сестру,мајку,оца... да не би тразили правду па ко год га убио. Ви се људи бојите дрзаве па макар и васег најмилијег узели. Ви би обавили сахрану и исли даље, каква је та васа љубав? Згрозена сам. Ко је крив полицајцима? Па не би ститила убојице нити за једне новце овог свијета. Ви коментатори оцито нисте упуцени колико требате бити и толико грјесите да нисте свјесни. Дај бозе да вам помоц никад не затребала. ПЗД

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ананас

08.11.2018 15:29

Тако је Сања, не разумем те људе који у овоме виде русење власти. Ок, ниси уз Давора, разумем, не тера те нико ни да га подрзавас, али сваки цовек са здравим разумом це подрзати његову борбу. Мени да убију дете (јос немам деце), ја бих побила све редом, не бих имала стрпљења као Давор, а онда бих се сама убила да не мозе багра сто ми је убила дете да ми суди. Правда за сву убијену децу ција убиства бивају затаскавана!

Name

Власт

08.11.2018 12:14

То је управо оно сто је провокатор синоц радио и засто је био послан. Бице, на залост, јос горе. За власт је веома поразно да је глас о Давидовом слуцају досао и до Савјета Безбједности и она (власт) це се светити све висе и висе. Само, има несто сто власт не зна...

ОДГОВОРИТЕ
Name

РЕ Власт

08.11.2018 14:28

Де реци нам да и ми знамо, што је ред, ред је.

Name

Ре Власт

08.11.2018 15:08

Да, шаљу их намјерно да би провоцирали. Знају да су танке жице. Циљ им је да направе инцидент па да их избрису са трга. Јако су се осилили. Сад су доказали да мафија има своју државу и да могу да раде шта хоце. Жао ми је Давора и људи који га подржавају.☹

Name

Ре

08.11.2018 14:36

Марш полицијска хунто, хватајте убице у својим редовима, хватајте растураче дроге у својим редовима, багро без изузетка, јер би морални изузетак давно отишао из тих ушљивих редова

ОДГОВОРИТЕ
Name

КАТАРИНА КВАСИНА

08.11.2018 16:11

СРАМОТА ХВАТА МЕ ЈЕЗА И НЕМОГУ ОВУ НЕПРАВДУ ПОДНИЈЕТИ А ВЈЕРУЈЕМ ДА СВИ ДИЈЕЛЕ МОЈЕ МИСЉЕЊЕ ДА СУ САДА СПРЕМНИ ХАПСИТИ ЦЛАНОВЕ НАМЈЕСТО ДА ПРЕДУЗМУ МЈЕРЕ И ОБЈАВЕ КРИВЦЕ .СРАМОТА УЗАС ЗГРОЗЕНА САМ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Озрен Пердув

08.11.2018 16:16

Пазите, ја сам до сада слабо шта до сада коментарисао. Желим да ја лично покажем људима да сам спреман на савко питање одговорити. Не кријем се. Не кријем ништа. Да виде сви ти злуради да може фино и аргументовано да се да одговор. На овом YТ каналу имате доста снимака: хттпс://www.yоутубе.цом/wатцх?в=к49Цмн-т2x4. Милијана драга, пренеси нам своја сазнања. Да сазнам и ја за кога то радим. Ви то изгледа много боље знате.

ОДГОВОРИТЕ
Name

КАТАРИНА КВАСИНА

08.11.2018 16:19

СРАМОТА ДА БУДЕ ПОЈЕДИНАЦА СТО ПЛЕМЕНИТЕ ЉУДЕ КОЈИ СУ ПОДРСКА ЦОВЈЕКУ У НАЈТЕЗИМ ТРЕНУТЦИМА У ЗИВОТУ ,НЕМОГУ НИ ЗАМИСЛИТИ ДА САМ НА ЊЕГОВОМ МЈЕСТУ АЛИ ДА НЕДАЈ БОЗЕ ЈЕСАМ НЕИЗМЈЕРНО БИ БИЛА ЗАХВАЛНА СВАКОМЕ КО БИ МИ БИО ПОДРСКА У НАЈТЕЗИМ ТРЕНУТЦИМА КАДА СЕ НЕБИ САМА МОГЛА НОСИТИ СА ОВОЛИКОМ ТУГОМ И ГУБИТКОМ .АЛИ ЉУДИ НЕКИ НЕМАЈУ СРЦА И НЕПОМИСЛЕ НИНАКОГА САМО НА СЕБЕ И ПИСИ УЗАСНЕ НЕЉУДСКЕ КОМЕНТАРЕ АЛИ ИМА БОГА И НАдам се да це их стици све сто су заслузили .правда за давида

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

08.11.2018 16:52

Не могу сви бити исти, ти имас срце...

Name

Снезана

08.11.2018 17:13

Бозе драви овом никада краја Људи се окупљају мирно и достојанствено боре се за истину и правду Па зар је толики грех тразити Правду Дете је убијено како могу таква дјубрад бити Подрска из Немацке до краја уз Вас све Правда за Давида !!!Правда за сву децу!!! Цаца није сам цео свет је уз вас !!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Да Да

08.11.2018 18:12

Група ПРАВДА и они бих да се то сто прије заврси , да се казне који су поцинили убитсто њиховог суградјанина Давида . Драга полицијо врсите притисак на институције а не на народ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јегов свједок

08.11.2018 21:36

криминалци једни, објавите ко је убио Давида Драгицевица, како вас није срамота, Бурлни сектаси, дабогда вам бог вратио, фуј гади ми се Бања Лука, осим Трга Давидовог, 300.000 је уз Давора....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Радивоје

10.11.2018 20:16

Има ту ликова који су за судију за прекршаје.

ОДГОВОРИТЕ