Захтјев ЦИК-у за поновно бројање

Српска демократска странка упутила је Централној изборној комисији захтјев за поновно бројање свих гласачких листића на 2. 240 бирачких мјеста у Републици Српској за изборни ниво Предсједник Републике Српске, саопштила је Српска демократска странка (СДС).

Република Српска 25.10.2018 | 13:01
Захтјев ЦИК-у за поновно бројање
Саопштење преносимо у цјелости:

''Сматрамо да је на великом броју бирачких мјеста дошло до прекрајања стварне изборне воље грађана, тј. дошло је до изборног инжињеринга који је могао утицати на укупне резултате гласања за ниво предсједника Републике Српске, тачније на резултате кандидата Савеза за побједу Вукоте Говедарице и кандидата СНСД-а Жељке Цвијановић.

У току изборне кампање, као и на сам дан избора, забиљежен је огроман број неправилности и драстичних кршења одредби Изборног закона БиХ а које су значајно утицале на регуларност самог процеса, као и на утврђене и објављене резултате.

Утврђене неправилности које су значајно утицале на прекрајање изборне воље грађана а које је Српска демократска странка пријавила Централној изборној комисији тичу се:

великог броја неважећих листића за ниво предсједника Републике Српске, који је при том далеко већи од разлике између два кандидата која су добила највише гласова на изборима,

постојања велике неусаглашености између записника о раду бирачких одбора и резултата који су уписани у њима и стварних резултата на важећим гласачким листићима,

бројних примјера изборне крађе,

постојања неусаглашености између броја оних који су гласали и својим потписом то потврдили на Изводу из бирачког списка и броја искориштених гласачких листића,

пријетњи које су изречене у кампањи,

директне и индиректне куповине гласова на бирачким мјестима у Републици Српској.

Сматрамо да је потребно приступити поновном, ручном прегледу свих неважећих листића за ниво предсједника РС како би се утврдило да ли се ради о неважећим листићима који су као такви настали вољом бирача или под притиском, а што се може утврдити детаљним прегледом листића или по потреби провођењем графолошке анализе тамо гдје се покаже да постоји сумња да се радило о изборном инжињерингу.

Такође, тражимо да Централна изборна комисија утврди да ли се у случају неважећих листића ради о листићима који су дистрибуирани од стране Централне комисије БиХ или о листићима који се евентуално убачени у гласачке кутије мимо оних који су званично дистрибуирани од ЦИК-а'', наводи се у саопштењу.

(БН)

Коментари / 83

Оставите коментар
Name

Реалан

25.10.2018 11:03

Ја бих проверио једино БЛ

ОДГОВОРИТЕ
Name

Реалније

25.10.2018 11:18

Провјеити све па гласове мртвих.

Name

Скептик

25.10.2018 11:18

Може, биће још већа побједа Говедарице.

Name

Бј

25.10.2018 11:19

Ови су сви некакви Човићи. Ако не успију ил изгубе онда је крив први комшија а послије њега цјел свијет.

Name

Ре Реалан Жика Ж

25.10.2018 11:23

Реално је да је Бисерка пала у Бањалуци. Бањалучани добро памте Шарговац, Мотике Раковачке баре, и 07. јануар црвена Бандо.

Name

ДАР

25.10.2018 11:25

СЛАЖЕМ СЕ !

Name

тито

25.10.2018 11:26

Скини црвену мајицу!

Name

ПРИЈЕДОР

25.10.2018 11:26

Српско јединство ради СНСД-а и Милорада Додика никад. Миле може једино до Београда и Вучића и више нигдје. А и код Вучића за бадава иде. Може само доприњети урушавању Србије и Српског народа.

Name

РЕ ПРИЈЕДОР

25.10.2018 11:33

СРПСКО ЈЕДИНСТВО У ПАРЛАМЕНТИМА ЈЕ ОДАВНО ТРЕБАЛО БИТИ И СНСД ТО СИГУРНО ХОЦЕ, АЛИ СДС НЕЦЕ, ЈЕР СЕ БОЈИ СВЕГА. ОНИ САМИ, У СДС-у, НЕМАЈУ ЈЕДИНСТВО, ПА КАКО ОНДА ДА ГА ИМАЈУ СА НЕКИМ ДРУГИМ? ЕТО, СДС У ПРИЈЕДОРУ, КОПЉА ЛОМЕ БЕРИЋ И ТУБИН , ЈЕЛ ТАКО, СУГРАДЈАНИНЕ? СТО СЕ ВИ У ПРИЈЕДОРУ НЕ УЈЕДИНИТЕ КАДА СТЕ ТАКО СПОСОБНИ????

Name

Мк

25.10.2018 11:39

АКО САДА ИЗНЕВЈЕРИТЕ НАРОД ОНДА МОЖЕТЕ ЗАЈЕДНО СА ДОДИКОМ ПОД РУКУ И ДА НЕМА ВИШЕ ОПОЗИЦИЈЕ А МИЛОРАД ДОДИК УПРАВО ТО ХОЋЕ ДА ВАС СВИЈУ СТАВИ ПОД СВОЈЕ ЧИЗМЕ.БРОЈАЊЕ ОБАВЕЗНО ИЛИ ПОНОВО ИЗБОРИ БИСЕРКА ЈЕ ПОКРАЛА ИЗБОРЕ 113%.

Name

Ре Ре ПРИЈЕДОР

25.10.2018 11:51

Чича Горчило влада Приједором. Одавно сми Ми у Приједору постали Унитарна средина или боље речено Унитарни град. Знаш код нас нема Срба, Хрвата и Муслимана (Бошњака), код нас су грађани. Мој комшија.

Name

Ре Ре ПРИЈЕДОР

25.10.2018 12:20

ИСТИНА, ЖИВА ИСТИНА! АЛИ ДОЦЕ И ТОМЕ КРАЈ, СИГУРНО! МОЖДА ВЕЋ НА ОВИМ ЛОКАЛНИМ ИЗБОРИМА, ЈЕР ЈЕ ЧИЧА ИЗГУБИО КОНТРОЛУ И КОМПАС. СНСД И СДС БИ ЧУДА МОГЛИ ЗАЈЕДНО, ДА СЕ СТАВЕ НАЈБОЉИ ЉУДИ НА ЛИСТЕ И ДА ВИШЕ НЕМА ПОДЈЕЛА...

Name

ЗВОРНИК

25.10.2018 12:25

ОБАВЕЗНО СВЕ ПРОВЈЕРИТИ НИЈЕ ПОЈЕДИНИ НАРОД ВИШЕ ЛУИ ГЛУП.

Name

Све

25.10.2018 12:26

провјерити... доста је крађе...

Name

Последњи кинески цар

25.10.2018 12:56

Слажем се да се поново прегледају сви листићи и да се изврши провјера. Али, постављам неколико питања: Зашто су чланови бирачких одбора из реда опозиције потписивали онда записнике о резултатима избора на својим бирачким мјестима ако су већ и тада сматрали да има неправилности? Зашто посматрачи уз реда опозиције нису одмах на лицу мјеста подносили захтјеве због нерегуларности? Зашто партије из опозиције због разноразних разлога постављају у бирачке одборе и за посматраче неписмене људе због оне "несретне дневнице"? Дај нека буде овај или онај, он је "наш и добар", а што такви немају благе везе са изборним процесом, са својим дужностима али и "правима" то се тада никога не тиче?! Када дође до овог' онда се кука?!

Name

Изборе понистити!

25.10.2018 13:21

А ко је осигурао методику пребројавања која мозе резултирати реалним стањем изборних гласова? Осим тога ста са убаценим празним листицима?

Name

ре ре Приједор

25.10.2018 13:26

Какво јединство? СНСД интересује само паре.

Name

Ре ре ре Приједор

25.10.2018 14:24

А овима се као паре гаде...иди бре до психијатра мало...вране ти мозак попиле...

Name

Директ

25.10.2018 14:45

Или Зворник.

Name

Градишка

25.10.2018 15:18

Ма све поново избројити да изгубиш још једном.

Name

Солумија Шупљик

25.10.2018 16:03

Наравно све пребројати, ако се испостави неоправдано трошкове бројања упутити на адресу СДС.

Name

правда

25.10.2018 18:15

Само поново бројање Вукота пресједник

Name

ИСТИНА И ПРАВДА

25.10.2018 11:20

СВАКА ЦАСТ. ОПОЗИЦИЈО МОРАТЕ ЗЕСТОКО ДЈЕЛОВАТИ, ВИДИТЕ КОЛИКО СТЕ ПОДЦИЈЕНИЛИ ОВЕ ЛОПОВЕ ЗА ВРИЈЕМЕ ИЗБОРА. ОНИ БИ УКРАЛИ И ИСПОД МАЈКЕ ДИЈЕТЕ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

25.10.2018 12:18

Овакав уопштен поднесак ће ЦИК хладно одбити, што је СДС-у очигледно и циљ. Волио бих да прихвате овај приједлог и да пребеоје бар овај ниво те да се једном заувјек прекине шупља прича о крађи. Гласао сам за СНСД и понављам, волио бих поновно бројање.

Name

СВАКА ЧАСТ СНСД

25.10.2018 12:29

НАРАВНО СВЕ ПРЕБРОЈАТИ ПА НЕК ОНАДА БУДЕШТА ХОЋЕ, САМО ПОНОВНО БРОЈАЊЕ И ТО ПОД ХИТНО.

Name

Доми ре

25.10.2018 12:56

Цим си ти гласо за додика ти си супље главе!

Name

САД или никад

25.10.2018 11:23

ЗА ПОНОВО БРОЈАЊЕ ГЛАСОВА М О Р А Т Е ИМАТИ ПОДРСКУ МЕДЈУНАРОДНЕ ЗАЈЕДНИЦЕ! ЦИК-у не пада на памет да увази вас захтјев! Ако немате подрску медјународне заједнице, немојте се дзаба бламирати и народ замајавати. ЦИК ДА ЈЕ РАДИО ПО ЗАКОНУ У ТОКУ КАМПАЊЕ МОРАО ЈЕ ДА ИСКЉУЦИ СВЕ ОНЕ КОЈИ ЗАСТРАСУЈУ, ПРИЈЕТЕ, ПСУЈУ, ЈАВНО КУПУЈУ МИТОМ ПЕНЗИОНЕРЕ...итд.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дара

25.10.2018 11:54

Слазем се....управо је тако. Е

Name

РЕ САД ИЛИ НИКАД

25.10.2018 12:14

АКО НЕ ПРИХВАТЕ ПОНОВНО БРОЈАЊЕ ОПОЗИЦИЈО ПОЗОВИТЕ И ПРЕДВОДИТЕ НАРОД НА УЛИЦУ. АКО САД ПОКЛЕКНЕТЕ ВИСЕ ЗА НАС, ВАСЕ БИРАЦЕ, НЕ ПОСТОЈИТЕ.

Name

ЗА САД или никад

25.10.2018 12:35

Ти мораш да имаш велику температуру па толико булазниш, баш су тако урадили како ти кажеш али мало сутра, они су доста допринијели свему овоме и свим мутљажама и према томе сасвим би било реално да се дозволи поновно бројање, први Зворник па сви остали за њим.

Name

!!!

25.10.2018 14:17

Обзиром да и коалиција под лупом има озбиљне примједбе, да су многи незадовољни, а сто је најгоре незадовољан је народ. ЦИК обзиром да је казнио Вукоту и СДС због тога сто је споменут Зељкин близак предак устаски сатник Пејо Мариц, а Милорадове пријетње народу дицне Хецеговине од стране ЦИК-а нису ни примијецене, а камо'ли да су санкционисане даје уопсте горак укус на изборе. Сви они који су подрзали црвену секту како тумаце цињеницу да је Бања Лука прогледала, а да је Вукотина Херцеговина издала. Обзиром на то која све звуцна имена Херцеговина даде Србском народу нецу да вјерујем у издају. Или како на примјер објаснити цињеницу да је у Модрици СДС овај пут прилицно бледуњав, а Миле и Зељка пометени, а да се не набраја кога све у блиској прослости Модрица даде снсд-у? Признат цете господо да је ипак у најбољем слуцају све мало цудно, па с'тога ради потребно је све провјерити сто се провјерити да, па ако се испостави да је СДС неосновано тразио провјеру бит цемо казњени са јос 4 године опозиционог дјеловања, а ако се пак потврди крадја и инзењеринг сто и цорав види онда утврдити стварно стање, па цак и поновити изборе за предсједника РС и цлана предсједниства БиХ. Засто да не?

Name

Снсд

25.10.2018 14:37

Ста ти знас,зацепи и не прави се паметан...

Name

БЛ

25.10.2018 11:23

Обавезно поновити бројање ако треба и поновити изборе сав постени народ је уз вас а таквих је вецина

ОДГОВОРИТЕ
Name

Реалан

25.10.2018 11:52

Ја би реко да вас је само 17 посто

Name

ЗА БЛ

25.10.2018 12:29

ЈЕСМО УЗ ЊИХ АКО ИСТРАЈУ У ОВОМЕ. НЕМА ПОСУСТАЈАЊА. КО СЕ БОЈИ ЗАКОНА О ПОРИЈЕКЛУ ИМОВИНЕ НЕКА ИДЕ ИЗ ОПОЗИЦИЈЕ ИСТИ ЈЕ КАО И ДОДИК. А МИ ЦЕМО ПРЕДВОДЈЕНИ ПОСТЕНИМ МЛАДИМ ЉУДИМА НАПРАВИТИ ПОСТЕНУ И УРЕДЈЕНУ ДРЗАВУ.

Name

СРБИН

25.10.2018 16:37

За Реалан: Кога је само 17 % ? Поштених ?

Name

Робин Худ

25.10.2018 11:27

Готова је ствар , назад је тешко...прихватити и учини нешто да се твоја странка не распе јер на појединце итекакав утицај имају Краишник,Вучуревић и сл. пропали,истрошени ликови за које је филм стао 96 године...поред тога је важно преиспитати сво чланство у странци из јједноставног разлога, а то је; добар дио њих би радо приклонио се Рудоњи из материјалних разлога , попут Стевандића, Бојића,Тадића и осталих папака, добар дио њих из страха и знатижеље дали ће бити више и боље позиционирани код Рудоње...треће дио њих су Рудоњини шпијуни који сервирају и преносе све оно што било који одбор или организација на територији РС подузме или планира да подузме, а њему то треба да форира своју стратегију борбе против вас....четврто, дио њих би хтио бити србин и у странци, али да то не жуља...тј. да се незна, а злу нетребало, ако се побједи моће се махат чланском картицом....Они који желе остати који подржавају политику, статут, принципе странке морају бити потврђени од скупштине...за све поступке које штете морају сносити санкције које одређује статут, политика и које одреди етички одбор...до искључења јавних за оне који се најгоре огријеше.....јер никад нисам чуо да је неко избачен из странке зато што је радио против њених статутарних одлука или појединаца...тек онда можете рачунати да сте озбиљни и државотворни, како Краишник покушава да то пребаци на "ствараоце" ...шта су онда борци који су гинули за РС и дали животе и дијелове тијела!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Добој

25.10.2018 11:50

П о т п и с у ј е м!

Name

НЕКО РЕЧЕ

25.10.2018 11:30

Нема више, ДНС-а, странка дезертера и профитера се распада. Папци, као што су Бањац, Бојић, Ивић, и други растурише странку. Чича Горчило само ћути и не јавља се. Паре су на сигурном.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

25.10.2018 15:28

Горцило их је и довео, нека их води са собом у пензију и остави остале на миру! Обавезно Несица и Радовица да не заборави!

Name

????????

25.10.2018 11:32

Дај Боже да ЦИК прихвати приговор, иако сам сигуран да неће а волио бих да гријешим. Питање је има ли СДС и СзП план шта ако ЦИК одбије приговор или га прихвати у оном облику који НИШТА суштински не мијења и оставља крадју онаквом каква је или ће се и СДС и СзП ПРЕДАТИ. Ако то ураде, ако се предају не треба НИКАДА више да постоје на политичкој сцени.

ОДГОВОРИТЕ
Name

План Б мора постојати

25.10.2018 11:41

План Б опозиција мора имати а то су масовне демонстрације.Наравно ако ЦИК не прихвати поновно бројање

Name

БАЊАЛУЧАНИН

25.10.2018 11:58

СДС је поштени народ. СДС није ни Додик ни Марко ни Перица, СДС је идеја која је вјечна!!!

Name

Гојко

25.10.2018 12:03

Само ти јаране демонстрирај, добићеш чај и сендвич, а опозиција има исту плату као и позиција, па ти рачунај!

Name

Борац

25.10.2018 15:20

ПОНОВО БРОЈАТИ! И ДА РОКНЕТЕ ОПЕТ!

Name

МИЦКО

25.10.2018 11:34

Мозете бројати следеце 4год.ниста се неби промијенило у васу корист.Посто имате моцне спонзоре платите па бројите,само сто висе немате подрске са трга и БЛ,тако да постеним признавањем ПОРАЗА добијате највисе.Овако це те остати сами без цланства и гласаца,поцните несто радити,понудити конкретан програм,а не само кукати,оптузивати,звиздати,пљувати ,подваљивати и ниста не радити.Тако се не побједјује,!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пепеаруенде

25.10.2018 14:30

Браво друзе! Зато се власт убила од посла. Боље рецено од нерјесених судских слуцајева (Драгицевиц), од стецајних поступака (Алумина), а од силног замаха у привреди нам људи раде мало хонорарно на западу. Мицко, јос само да Вас прогласимо за министра за информисање па да све 113% стима! Сретно!

Name

АТАНАСИЈЕ

25.10.2018 11:39

ПОНОВНО БРОЈАЊЕ ГЛАСАЧКИХ ЛИСТИЋА ИМАЛО БИ СМИСЛА АКО ЈЕ ТО ПРВИ КОРАК , ДАКЛЕ , РАДИ БУДУЋНОСТИ СВИХ НАС У СВАКОМ ПОГЛЕДУ , ПОТРЕБНО ЈЕ ТРАЖИТИ ПОНИШТЕЊЕ НАЗОВИ ИЗБОРА , ЈЕР ОВО НИСУ БИЛИ НИКАКВИ ИЗБОРИ , ОВДЕ СЕ РАДИЛО О БРУТАЛНОЈ СИЛИ ОД СРАНЕ ДИКТАТОРСКОГ РЕЖИМА .ИМАЛО БИ СМИСЛА ОРГАНИЗОВАТИ ИЗБОРЕ ПОД ЈЕДНАКИМ УСЛОВИМА ЗА СВЕ , ДАКЛЕ БЕЗ БРУТАЛНИХ ПРИТИСАКА НА БИЛО КОГА , БЕЗ КОРИШТЕЊА РЕСУРСА ЗА БИЛО КОГА , О МЕДИЈСКОМ ПРЕДСТАВЉАЊУ ДА СЕ И НЕ ПРИЧА ( ПРВЕНСТВЕНО СЕ ТО ОДНОСИ НА ТКЗ. РТРС ) , У ОВОМ ЦИРКУСУ ОД ИЗБОРА СЕ ЗНАЛО И ПРИЈЕ ПОЧЕТКА ГЛАСАЊА КО СУ ПОБЈЕДНИЦИ , ДАКЛЕ НИ ОНИ КОЈИ СУ БРУТАЛНО ПОКРАЛИ ВОЉУ ГРАЂАНА НИСУ ИМАЛИ ПРЕДСТАВУ КОЛИКО СУ ЗАИСТА ПОКРАЛИ .

ОДГОВОРИТЕ
Name

Флука

25.10.2018 11:58

Обавезно, поновити, ИЗБОРИ су покрадени,у КНЕЗЕВО,су давали 5 метара дрва за глас, Криминалац ЦЕДО ВУКОВИЋ,и многи су прихватили,за снсд,а тек веце средине,власт која убија студенте,Зељка унука устаског злоцинци Пере Марица,из Дервенте,како мозе бити Предсједник,и да је постено добила гласове,а тек крадјом,о Хрвату Додигу је сувишно писати, дезертер,исељава Србски народ,после Павелића,највеци непријатељ Срба,

Name

реФлука

25.10.2018 13:41

Да сам, знао да дају, 5 метара довео, бих нас 20, да гласамо у Кнежеву,

Name

Последњи кинески цар

25.10.2018 16:17

Флука: Па ако поново бројиш шта ћеш промијенити са листићем од тога што је узео дрва? Ништа. Ако буду поново избори њему је опет добро, добиће још 5 метара дрва. Најбоље је да избори буду љети, неће му тада нико нудити дрва?! А овај први испод твог коментара је легенда.

Name

Аркан

27.10.2018 02:47

За Флука: Лупас друзе. Та дрва су исла за гласаце да гласају за Вукоту и Иваница. Јавна тајна. Зато је тај Цедо Вуковиц и смијењен и није висе дир сумарије и нема висе дрва. Тако да Вукота сад треба искљуцити Цеду Вуковица из СДС због лосег изборног резултата у Кнезеву, који је инаце народни посланик СНСД у НС.

Name

Посматрач

25.10.2018 12:04

Шеф СДС уплашен од става главног одбора опет лети пред руду. Нажалост, хохштаплери, улизице и нерадници уништили су једину државотворну странку у Српској. Приче како су појединци ојачали странку напуштањем исте су се показале нетачне, што доказује и постотак изгубљених гласова у односу на прошле изборе. Томе треба додати и ПДП који је такође покупио део гласова истурањем малог манипулатора. Уз све то имамо на компезационој листи Михајлицу који, релно, не би освојио довољно гласова ни за скупштину етажних власника чиме смо деградирали искрене чланове СДС.

ОДГОВОРИТЕ
Name

зоран

25.10.2018 12:15

Није се за Петрица дзаба водила борба, нема ниста од бројања

ОДГОВОРИТЕ
Name

Па

25.10.2018 14:16

Ја сам мислио да је Петриц из СДС-а. Или?

Name

Патриота

25.10.2018 12:22

Не могу да вјерујем да су Срби баш толико луди да су Цвијановићку изабрали за предсједника. Не сумњам да су за њу гласали они којима је светиња новац и лични интерес, као и вођи који ју је предложио. Искрено се надам да је у Републици Српској више оних који су искрени патриоти. За овај ниво власти сигурно је промијењена воља народа, Говедарица је побиједио Цвијановићку, а и између Додика и Иванића није толика разлика. Ово закључујем из изјава Додика и Цвијановићке у изборној ноћи кад су скоро тачно знали колика је разлика у гласовима.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ШТО САМО ЗА ПРЕДСЈЕДНИКА

25.10.2018 12:22

Ово је фарса, ако ће бројати само за Жељку гласове, онда нека их и не броје, ту сигурно немају шансе да докажу 34.000 гласова, нити за Додика да пониште 65.000 гласова. Оно што могу је доказивање на 2.400 бирачких мјеста куповине и крађе гласова за посланике и за појединачне функције. Сва држава зна како су купшовани гласови, како је Стевандићу навучено да пређе цензус. То вам је једноставно доказати, ту су најмање 7-8 посланичких мјеста, е онда се све из темеља мијења. Тада протести, одустајање од мандата и тражење да се понове избори. Овако испада да ће Говедарица букати, а да његови изабрани посланици не стоје иза њега због тога што их је баш брига за лоповлук и предсједника странке у одласку. Манадат је мандат.

ОДГОВОРИТЕ
Name

у праву си си

25.10.2018 12:45

У праву си, што да броје само за предсједнике и то само неважеће. Велика пљачка је направљена са посланичким мандатима. Ту најмање половина виси ако се поштено преиспита.

Name

Ре

25.10.2018 13:15

Апсулутно све нивое или ниста!крада и фарса од избора је на свим нивоима проведена ! Знаци све или смо продани,парцијално је издаја

Name

Народ

25.10.2018 12:25

Уколико ЦИК одбије захтјев, слиједе протести. Доста је лоповлука.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Рс

25.10.2018 14:42

Само изадјите,узецемо мотке и растјерати вас све који додјете у БЛ...

Name

Доми

25.10.2018 12:53

Нема Вукота од тога ниста, него најбоље је да ти растурис тај сдс и са новим младим људима који нису компромитовани и са осталим странкама,пдп,ндп,и јос неке направите нову странку и за 4године пометете ово смеце,али и смеце из васих странака попут обрена мице бјелице и осталих кримоса који нису далеко од додика и његових кримоса! Ти мозес бити лидер!имас и постење и глас и стас,и покази својим херцеговцима да си ти цестит

ОДГОВОРИТЕ
Name

За истину,правду и поштење

25.10.2018 14:50

Оснивач сам СДСа,немам ријечи за разочарење, активно се борим 28 година за своју државотворну странку,куд даље једино је остало за честитим Говедарицом

Name

туга

25.10.2018 13:13

Друго ништа и не знате, послије избора тражити поново бројање, прије избора блаћење и млаћење празне сламе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Лактаси

25.10.2018 13:30

Ако направите јединство са Снсд ом онда сте потписали нестанак СДСа а можда и тотално исељење Срба из БиХ

ОДГОВОРИТЕ
Name

(Не)Свице рујна зора

25.10.2018 13:35

Досадни сте. Изгубили сте осам пута и сваки пут залите се на крадју. Прије 4 год. сте били у Сарајеву па сто нисте мјењали изборни закон?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Хасан

25.10.2018 13:40

Значи поново бројање у ентитету рс , добро је само да знамо

ОДГОВОРИТЕ
Name

Саопштење

25.10.2018 13:46

Овакво саопштење без доказа и то дебелог доказа, не једног доказа него пуно њих, НЕЋЕ проћи. Ако има доказа, можда је требало да народ види какви су докази, сада а не кад цик одбије. Наравно уколико јавно објављивање сада не би угрозило сам приговор. Још једном само на основу овог саопштења цик НЕЋЕ уважити приговор. Ако би се уз приговор приложило и непобитно доказала крађа, па још то јавно објавило, тада би са пуним правом могла ситуација да се радикализује и то дебело ако и поред тога цик одбије приговор и било би за очекивати и да међународна заједница каже да то НЕ МОЖЕ ТАКО. ДОКАЗ, ДОКАЗ, ДОКАЗ....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Братунчанин

25.10.2018 13:50

Зашто само за предсједника РС? Избори су покрадени на свим нивоима и поновно пребројавање и упоређивање записника са садржајем врећа показало би свашта. Значи ли то да прихватате посланичка мјеста и плате, а то што су избори били тотално нерегуларни вас не интересује. Ово само показује да се Вукота није успио изборити против старих лопина из СДС као што су Мићо Мићић, Обрен Петровић и други који су током своје владавине створили сопствену гласачку базу подмићивањем и куповином гласова. Њих СДС више не интересује и сутра ће прећи код Додика. Тако је и у Братунцу начелник Неђо Млађеновић који је на рачун СДС-а четири пута дошао на ово мјесто, пред ове изборе прешао у СНСД да би се заштитио од одговорности за бројне малверзације.

ОДГОВОРИТЕ
Name

РЕАЛНО

25.10.2018 14:15

НЕ ДОЂЕ ЛИ ДО ПОНОВНОГ ПРЕБРОЈААЊА ГЛАСОВА ОНДА ТРЕБА МАСОВНО ИЗАЋИ НА УЛИЦЕ И ЗБАЦИТИ БАГРУ СА ВЛАСТИ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мујо

25.10.2018 14:24

Ајд висе не се.и!

Name

Гласацки листици

25.10.2018 14:29

Огроман број људи изадје на изборе само зато сто не зеле да неко други искорити то право умјесто њих , изадју потпису се да су гласали и убаце оразне листице јер су им се смуцили и једни и други и не знам засто је некоме цудно сти је огроман број празних листица ? Све им је цудно , а није им чудно што људи тако изразавају своје мисљење јер нису народу ниста понудили ни једни ни други ...Власт је лоса а опозиција јос гора !!!!!Зато имате пране листице моја јадна опозицијо !!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Гласачки

25.10.2018 14:51

Такви не убацују празне него прецртане гласачке листиће да не би неко други гласао умјесто њих. Зато ти је објашњење промашено.

Name

Про

25.10.2018 14:32

Браво браћо!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Рс

25.10.2018 14:36

Докле висе,мајсоре гусле у руке и запљуни у дланове јер ти нема друге,то се требало јурити у току избора и спремити све да не буде крадје а не рекла,казала без цврстих доказа нема бројања...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Рс

25.10.2018 14:39

Ста це бројати срамоте једне,у Братунцу од СДС остало само 357 гласова колико је странка добила и ста прицати кад вас се свудгје искидао Миле...

ОДГОВОРИТЕ
Name

апел

25.10.2018 14:54

Поново бројање, поново гласање!

ОДГОВОРИТЕ
Name

1244

25.10.2018 14:59

Ја бих Да ми поново гласамо али овај пут без ривала СНСД СДС ПДП НДП, него само непознате странке У којима нема тзв шљама из ових лажних родољубивх странака

ОДГОВОРИТЕ
Name

Посматрач

25.10.2018 17:45

Вукоту је “продао” онај ко га је први предложио за предсједника РС. Добојски СДС!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Свиће

25.10.2018 18:36

Само поновни избори,не дај се Вукота остани уз свој народ! Нека иду сви из СДС-а нека их Додик откупљује као рањенике(свиње),само немој ти,остани дослиједан као сто И јеси! Ипак це сванути!

ОДГОВОРИТЕ
Name

ГОТОВО:

26.10.2018 05:27

Готово је све мој господине Говедарица списковима и листићи су до сад комплетирани,чисто сумњам да више вредо бројати.Једино рјешење је измјена начина гласања и прије времену избори на цијелој територији БиХ!!!!!!!!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

ИТд

26.10.2018 21:40

Проверите многа места.Ево у Зворнику нпр Кисељак.Тамо не зиви ни пола галсача него су вани и коекуде а гласамо је преко 90% гласача, како?СНСД наотимао.Итд итд

ОДГОВОРИТЕ
Name

БОБА

28.10.2018 08:01

ЗАХТЈЕВАТИ ПОНОВНО БРОЈАЊЕ И ПОКАЗАТИ ДРУГЕ БОРБЕ БЕЗ СТАЈАЊА ИНАЧЕ НАРОД ВАС НЕЋЕ ВИШЕ НИ ПОГЛЕДАТИ.ВИДЈЕЋЕМО КАКО СТЕ УПОРНИ.АКО ОДУСТАНЕТЕ ОНДА СТЕ ИСТИ.ПОШТО ЈЕ МЕКТИЋ РЕКАО ДА СТЕ СКРОЗ ДРУГАЧИЈИ ПА ДА ВИДИМО КО ЈЕ КО.

ОДГОВОРИТЕ