Ево који је мотив убиства младића

Горан Билчар (28) и Марко Михајловић (27) из Бањалуке ухапшени су због сумње да су у центру Бањалуке убили Бојана Миловановића (29) из Козарске Дубице.  Они су ноћас око три часа иза поноћи брутално претукли Миловановића, који је од задобијених повреда преминуо на лицу мјеста.

Република Српска 18.10.2018 | 11:35
Ево који је мотив убиства младића
Према првим информацијама мотив убиства је банални сукоб свађа због саобраћаја.



Увиђају је присуствовао и дежурни тужилац, који је наредио обдукцију тијела. 

Извор: Српскаинфо

Коментари / 191

Оставите коментар
Name

Са

18.10.2018 09:38

Вама Србима никакви непријатељи не требају,ви ћете сами са собом завршити.Искрено ми је жао момка!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Црква

18.10.2018 10:00

Нико неиде у цркву ИСКРЕНО.Љуби БЛИЗЊЕГА СВОГА КАО САМОГ СЕБЕ.НЕУБИ НЕКРАДИ.ЦРКВА ЈЕ ОСНОВ СВЕГА А НЕ ДА СЕ ПЕТЉА У ПОЛИТИКУ НЕГО ДА СИРИ ЉУБАВ

Name

БеЕн

18.10.2018 10:02

У праву си сто посто

Name

Слажем се!!!

18.10.2018 10:08

Вема, веома сте у праву!!!

Name

Нико Битан

18.10.2018 10:11

Па и не треба да сами себи највеци непријатељи...Плус Додо и компанија ста це висе :/

Name

Школа

18.10.2018 10:11

Боље би ти било да идеш у школу и да научиш правилно писати, мани се ти цркве.

Name

ТАМЈАН

18.10.2018 10:20

Сто сте ви у СА безгрешни, убило се! Наиђе вријеме кад зло зареда, а и кад је све ок! Волис ти да у РС макар тако по један нестане, да напојис своју злу душу!

Name

Е мој ТАМЈАНЕ

18.10.2018 10:40

Зло је у теби .Искрено саучешће породици погинулог младића.

Name

Бакир

18.10.2018 10:43

Тамјан волимо ми републику српску јер је и она Босна и Херцеговина само смо вам дали да вас мало душа мине

Name

Мостарац

18.10.2018 10:44

Нисам Србин али ми Вас је стварно зао.Зар није вријеме да досјете мени ако нећете себи

Name

Бибер

18.10.2018 10:49

А код Мујица овакве ствари се не десавају?

Name

Братислав

18.10.2018 10:50

Скола...несери,,такви писмени су нас и довели до безнада и овакви ситовација...

Name

славко марјановиц

18.10.2018 10:57

"Црква видим 7 мјесеци су сваки дан били на тргу и жАлили за убијеном дјецом

Name

којић

18.10.2018 11:12

То је синдром данашње омладине,тотална нетрпељивост,лабилност.Нема ливаде,нема социјализације.

Name

ре црква

18.10.2018 11:17

О цему ти царе?

Name

Драле

18.10.2018 11:31

Бем ти и ја сам синоц имао сукоб због саобрацаја у Бања Луци, сва среца па је тип у затамљеном голфу нагулио, инаце све је то циста глупост. Опомена за све па и за мене. Настрадали момак лијеп ко слика, сауцесце породици, стета младости - вази за сву тројицу

Name

БАЊА ЛУКА

18.10.2018 11:33

Назалост у цркви је невидјен криминал гдје има на свијету да попови праве зграде по центру града возе дзипове аудије итд

Name

Шефика

18.10.2018 11:37

Дјецо,чија год да сте не препуцавајте се ко је ко и чији је ко и одакле је ко,чувајте се,држите се скупа,ваши родитељи овдје виде тугу и трагедију свих тројице како им је младост отишла, један у неповрат ,двојица друга до ђавола.Саучешће породици убијеног момка,а снагу родитељима друге двојице да их гледају тако до живота и ћуте јер вјерујем да не оправдавају своје синове ал своје месо се не једе него гледаш и не знаш шта би с њиме

Name

Ла1

18.10.2018 11:41

Болесници какве везе има Додик са овим...устините се избори просли.

Name

Прижглавак

18.10.2018 11:45

А кокаин лош, лош.

Name

БЛука

18.10.2018 11:58

А код тебе све цвијеце и мимо Пролеце?

Name

ре црква

18.10.2018 11:59

Црква је само један црни параван, вјерник било које вјероисповијести не може починити никакав злочин, нажалост, маса злочина у посљедњем рату је почињена уз ријечи "за крст часни", сваки коментар је сувишан.

Name

Ре Црква

18.10.2018 12:07

Не паламуди. У цркви се црвени до црвеног . Поп подрзава криминалце на власти. Не осудјује их вец благосиља за саку крвавог новца који као ктитор донира. Муслимани знају за термин "халал новац" . Да ли се ови попови икад упитају за колико су продали своју вјеру?

Name

Владета

18.10.2018 12:30

Да имате имало људскости задње би вам на уму било које је националности зртва а које екзекутори. Такве и овакве "јунаке"не спасава ни црква ни дзамија.

Name

Аноннимусс

18.10.2018 12:38

И црква гледа само интерес Цјеновник ВОДИЦА 20 КМ КРСТЕЊЕ ПО ГЛАВИ 100 КМ САХРАНА 100 КМ 40 ДАНА 50КМ ЗАДУСНИЦЕ 50 КМ

Name

Зоx

18.10.2018 13:06

Овај Михајловић иде у цркву,као што се види на његовом ФБ профилу.То не значи да они који иду у цркву или џамију да неће неког убити због паркинга или да су поштенији и нормалнији од оних који не иду.И друга ствар ХВАЛА БН порталу и телевизији што су објавили слике ова 2 идиота.И у будуће кад се нешто овако деси само фотографије..,па да им народ залијепи етикету на чело.Поздрав

Name

xy

18.10.2018 13:23

Ми срби смо погријесили сто нисмо пристали на јединствену полицију на нивоу БИХ...вјерујете...пуно би било другације и боље...а овако нам полицију воде локалне кабадахије

Name

ре XY

18.10.2018 13:56

Исто би било и да је устанољена полиција на нивоу БиХ. Опет би локалне кабадахије коло водиле. Договорили би се политичари да се једни другом не мијешају у њихове зоне одговорности да могу пљацкати и убијати. Имамо СИПА-у па ста нам је добро доњела. Једино рјесење је грађански надзор по узору скандинавских земаља.

Name

Марина

18.10.2018 14:05

Ај не лупетај. Нигдје се не догадјају убиства, другдје цвјетају рузе, само је тај јадни децко убијен од када постоји свјет. Халоо!! Ди ти зивис?. Није битно које си вјере, битно је да си цовјек. А цим правис разлику мед људима, и разграницавас тко је србин, хрват или муслиман, то ниси.

Name

пантелија

18.10.2018 14:14

Свака ти је као у Пепта Петровића Његоса

Name

Ре Драле

18.10.2018 15:04

Стати удахнути два пута, прогутати ољунку и окренути леђа. Ма јок сад сједи у чузу

Name

за Црква

18.10.2018 15:29

Одлазак у цркву не значи ништа, цркве су пуне криминалаца, најчешће су у првим редовима, тако је у свим вјерским заједницама. Највећи кримоси донирају прљав новац за изградњу цркве а такве ликове попови прозивају добротворима. Правих вјерника на цијелом Балкану је веома мало, то да ти је јасно. Црква је данас невладина организација која се бави политиком, профитира и не плаћа порез, живе као мали богови.

Name

мали влах

18.10.2018 16:56

Ми Срби добар народ али у савком житу има кукоља .Кад дођу мутна времена нема Тита свака банда хоће свој део .Усвакој држави има мафије корупције али ћкад мафија има своју државу као Колумбија или Мексико онда смога најебали Друже тито ти се врати. Како рече онај мали Станимировић је,,,га идада Драшко Велики потенцијал

Name

РЕ СА

18.10.2018 16:58

Са - једи говна , па ви се убијате гдје год вас има , у задњих 60 година водили сте на десетине ратова а ти као забринуо се за Србе . Па гдје постоји град на кугли земаљској гдј се не десавају повремена убиства назалост , нису људи биљке .

Name

Српкиња

18.10.2018 17:01

...али назалост коментар иза којег треба да стоји - амин. Тузно али истинито.

Name

Гардиста

19.10.2018 08:41

Ја цу вам реци ко је крив.Два су кривца.Први кривац је град,тј.опстинске власти,које су огранициле рад локала.Да су фино пустили локале да раде до кад хоце,ово се не би десило.Неко би из клуба изасао раније,неко касније,неко би остао до зоре,и до тад би се вец мозда и отријезнио.Овако,радним даном је фајронт у 3х,а викендом у 4х.Тад су људи најпијанији,ухватио их алкохол добро, немају куд даље,него сви иду у пекару да поједу несто,и неминовно испред пекаре долази до конфликта.Е ту долазимо и до другог кривца.Да дјевојке у БЛ мало мање"дизу нос у небеса",овај прелијепи момак би био с неком то веце,и не би био испред пекаре у то доба,вец би био с неком дјевојком у загрљају,и не би се десило то сто се десило.Мозете ви мене сад критиковати колило хоцете,али то је истина...

Name

Колоне

19.10.2018 09:55

Ако си стварно Сарајлијица, у сто сумњам, да те пдсјетим само на слуцај Мемиц, на двије студентице на пјесацком, на малог трогодисњака сто га убисе мати и оцух, са неном и дједом и тд.

Name

СТРАХИЊА

19.10.2018 13:02

ДА ЛИ НЕКО ОД ВАС СИГУРНО ЗНА ШТА ЈЕ ИСТИНА ? ДА ЛИ ЗНАТЕ ДА ДРУГИ МОМАК СА СЛИКЕ НИЈЕ УБИО МОМКА? ДА ЛИ ЗНАТЕ БАГРО ЗА ТАСТАТУРАМА И ТЕЛЕФОНИМА ШТА ЈЕ ИСТИНА ??? ДА ЛИ ЗНАТЕ ДА ЈЕ МАРКО ОТИШАО САМ У ПОЛИЦИЈУ КАДА СЕ ПРОБУДИО... ДА ЛИ ЗНАТЕ ДА ЋЕ ИХ САСЛУШАТИ ТЕК СУТРА У 08:00 И ТО ТЕК НА ИНСИСТИРАЊЕ МАРКОВИХ АДВОКАТА...ПОГЛЕДАЈТЕ МАЛО ЛЕВО ИЛИ ДЕСНО...ИЛИ НЕМОЖЕТЕ ОД ЗАЗОРА...

Name

Ре Скола

19.10.2018 13:05

Не користи пуно правопис, ако је глава празна.Најбитније је васпитање, а то им црква сигурно мозе дати, ако вец нису родитељи!

Name

Лука

19.10.2018 19:13

Од како се појависе Дастери и "интервентна бригада", у граду на Врбасу никада гора сигурносна ситуација....

Name

ПОЛАКО

19.10.2018 20:32

Поштована господо... Да ли знате да је момак са слике сам отишао у полицију када је чуо да је момак преминуо...Да ли знате да их је момак са слике развађао....Да ли знате да га момак са слике није ни дотакао...Да ли знате шта су изјавили другови момка који је настрадао о момку са слике,кога недолично коментаришете...Да ли знате...Не,не знате...Не знате јер не желите да знате.Али за то је ту типкање по телефону и ту сте сви паметни,праведни,мудри и јаки...Велика трагедија.

Name

Ре Страхиња

20.10.2018 06:04

Слусај Страхиња,ја некад кад немам пара задузим се у локалној продавници па не могу заспати док то не платим.Описа га ти у једној реценици,гањали,стигли,млатили сипкама,па све и да није он директан егзикутор гледао је како му друг забија срафцигер у гкаву момка и отисао куци спавати и заспати јос.Запитај се ти мало јаране ста писес а мислим да би и тебе превентивно требало склонити са улице негдје у лудару.Какав минструм морас бити да то урадис или да бранис то !!!

Name

Ре Полако

20.10.2018 06:24

Ста знаци сто је сам отисао у полицију? Отријезнио се,ста...не контам,ста хоцес реци? Истна јесте да овде приликом судјења ако имас стелу и лову то сто си сам отисао у полицију и био пијан умањи казну за 10 год,умјесто да их осуде дозивотну,добију 4-5 год на залост.Казу био пијан,а могао возити ауто,знати гдје тацно стоји хладно орузје,трцати за зртвом и сл.То су све тески болесници од увјек били,само је питање било на кога це ударити и кад.За такве је дозивотна,у УСА би заврсили на ел.столици без обзира ко је задао смртоносни ударац.Ја да сам их познавао,да ми је брат родјени поклопио би се по усима и цутао,а не коментарисати као неки да је "момак за примјер",негдје сам процитао!

Name

бањалуцанка

18.10.2018 09:38

Убили сте момка а због цега? Због паркинга. Браво јунаци, сад га носите на дуси до краја зивота. Какав смо ми то народ постали? Љуби се убијају за ситницу. Нико висе никоме ниста не смије реци, одмах се за врат скаце, постали смо прави дивљи запад!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Суца

18.10.2018 10:00

Гдје нам је полиција?Тако је БЛ постала град "СТРАВЕ и УЗАСА". СВАКА ЦАСТ БАЈА СТО ИМАС ДОБРУ ПОЛИЦИЈУ !!!УБИЦЕ ХОДАЈУ СЛОБОДНО ПО ГРАДУ ДОК ИХ МУП ЈОС СТИТИ И КРИЈЕ КАД УБИЈУ.

Name

Ма да

18.10.2018 10:01

Ма ово је вјероватно лаз да је због паркинга, то само да би добили блазу квалификацију и изврсење кривицног дјела у афекту тј. провоцирано убиство (убиство на мах). Све они припреме!!!

Name

РЕ МА ДА

18.10.2018 10:09

слажем се... па барем у 3 сата има слободног паркинга колико хоћеш... силеџије су планирали убиство.

Name

за Ма Да

18.10.2018 10:15

Ма да, ти већ све знаш и већ познајеш све теорије завјере. Наравно, да се такве ствари догађају, чак и због мањих несугласица. Жалосно али истинито. Људи нису животиње, јер с тим поређењем вријеђамо животиње.

Name

зоран зока

18.10.2018 10:48

За суца . ти си изгледа прочитао само наслов јер да си прочитао читав текст знао би да је полиција ухапсила извршиоце . од мржње према баји невидиш ни сопствени нос . питаш гдје је полиција па човјече није убиство извршено ни јуче ни прекуче него ноћас и већ ријешено ... то што се сваке ноћи туку у касним или раним јутарњим сатима сви знамо да су то *жестоки момци *нарко дилера .

Name

Кика

18.10.2018 11:01

Шта бисте тек ви урадили да се видите? Када се овако испред монитора свађате и вријеђате. Ето због таквих глупости глава и оде. Онда ми после овако пишемо, а јадна мајка кука до гроба. Не само од покојника, већ и од убице.

Name

снсд гласаци

18.10.2018 11:46

Зато сто снсд гласаци сваку критику схватају лицно. Овакво друство је неодрзиво и води у велику катастрофу. Ви умјесто да заједно преговарамо и да покусамо да идемо напријед, само хоцете да отјерате људе из земље који размисљају својом главом. Ми вам помаземо, а ви нама тако!

Name

Ре бањалуцанин

18.10.2018 11:50

Није примјерено да нас поредис са дивљим западом да смо ми ко дивљи запад било би добро.

Name

Андела

18.10.2018 13:31

Овдје нико не одговара ни за ста .Бице јос горе .

Name

за БАЊАЛУЦАНКА

18.10.2018 14:09

Јели послије рата овдје, ико икад мислио о посљадицама прича по граду, по куцама, по медијима : убио сам балију, рокно сам четаља, одрадио сам усташу, онда кад је то било нормално и да дјеца од родитеља слушају те приче. А има тога и данас. Људи живе у прошлости и на друге врше супресију својим причама. Религије, а све су исте, не знају или неће да знају да мржња оставља посљедице и то највише на оне који мрзе. Такво стање духа у критичним тренутцима производи неконтролисане реакције, а тада се не пита ' ко је, шта је'.

Name

Бањалуцанин 3

18.10.2018 16:45

Убице треба на дозивотну или на ел.столицу. Сауцесце породици несрецног младица

Name

Ре Црква

19.10.2018 13:11

Не лупетајте против цркве! Зло је у појединцу, а не у цркви! Нити су попови лопови, нити крстења ,сахране и вјен ања имају цјеновник! Не свједочи лажно!

Name

Закон

18.10.2018 09:40

Јадна младост сто нам оде под земљу. Сотоне на весала, на смртну, на wлектрицнз стилицу. Хоце ли опет бити задес Илицу монструме

ОДГОВОРИТЕ
Name

закон

18.10.2018 11:11

Ето шта урадише, од селендре Бања Луке направише град страве и ужаса...када ће бити крај ових страхота..

Name

Одговор

18.10.2018 11:38

Баш тако, ево одговора на питање ко је покушао убити новинара Ковачевића. Металне шипке главно оружје јуначина!

Name

Ето

18.10.2018 14:29

Ето био им крив сто није из града.

Name

Ре закон

18.10.2018 14:29

Гамад затворити на 40 година кад вец нема смртне казне

Name

Дацх

18.10.2018 15:14

Овај други изгледа као убица и дебил из уцбеника психијатрије. То се мора склонити дозивотно или увести смртну казну за овакве ствари па це други добро размислити како це се туци по граду.

Name

Анннаа

18.10.2018 22:36

Тај други стоо теби тако изгледа је мозда постенији од тебе! Момак је био за примјер ! Кад у пола будес радио и борио се за зивот као он имас право коментарисати. Мало се распитај ко је и ста....нецес цути лосу ријец за њега! Ово је сок за многе коју су их познавали јер их нису као такве познавали. Ста се десило и засто сад само они знају. Казне их свакако цекају, заслузено. Али твој коментар како ко изгледа је сувисан!

Name

Ре Аннаа

19.10.2018 21:20

Ти ниси нормална,мајке ми ! Какав примјер ти спомињес,крвницки убити некога и спомињати примјер.То су психопате од увјек биле,само је сад досло до испољавања са фаталним последицама.А то о цему ти прицас зове се "глума" и то и раде психопате.У 90% слуцајева код тако монструозних убистава цујемо како је убица био фин комсија који је пиздрављао,љубазан а онда исјеце на комаде некога.Не лупетај висе кад немас појма!

Name

бањалуцанка

18.10.2018 09:41

Један из Гра'ова, други из Дрвара....е сељано ста уради од овог града!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Додик Милорад

18.10.2018 09:54

ја сам од СЕЛЕНДРЕ Бања Луке направио ГРАД Бања Луку.

Name

ТОП1982

18.10.2018 10:02

Види се! Бас сам сретан што сам излазио у град крајем деведесетих,кад је у свакој другој кући било оружје а овакве ствари ниси могао ни замислити. Тек по неки фајт у Мусиц Халл или у Порторику измедју раја из насеља,или због неке рибе. Искључиво песницама!

Name

Б

18.10.2018 10:17

Какве везе краветино има одакле је неко? Управо су највеци клосари и наркомани "градска раја".

Name

Бањалучанка сељанка

18.10.2018 10:17

Бања Лука је била И увијек ће бити селендра. Шта ту још није јасно? Значи неко из Грахова или из Дрвара је за тебе сељо.? Ти си сељо, бањалучки сељо, јер сељо је ствар духа а не мјеста рођења или живота.

Name

Реално

18.10.2018 11:18

Док су радиле ГУМЕНЕ палице, није било оваквих клосара.

Name

Ре Б

18.10.2018 11:37

Има,има...и те како има ! Велика је разлика кад се неко роди у БЛ и Дрвару,исто као и у БЛ и Бецу.Људи одрастају у скроз другацијим окрузењеима,навикама,културним догадјаима и сколским вриједностима.У Дрвару или вец од куд си,да си остао могао би данас бити цестит домацин,вриједан цовјек који има имање и гдје и не морас књигу процитати да би успио, или сеоска бараба која лоце ста стигне.Трецег нема,или..или,и то би било ОК да се свако вратио послије овог јебеног рата својим вриједностима и цивилизацији.Овако смо досли ту гдје смо,сирова неписмена глава гура другу,друга трецу и тако превладасе цобани у средини гдје им мјесто није.Тако настаје помјерање становниства,само се надам да нецете доци на Малту !!☺

Name

За РЕ Б

18.10.2018 12:16

Ако је ико чобан ондас си то ти. Халлооооооо!!!!!! Па није ти Бања Лука Неwyорк!! Бања Лука је обично село,. цијела РС И цијела БиХ једно обично село пуно сељачина (не сељака), који мисле да су господа, јер су рођени у БиХ селендрама вкључујући И Бања Луко...

Name

За ре ре Б

18.10.2018 12:54

Јасно ти је све написано и нагласено,нико и не казе да је Бања Лука-Париз али није ни Дрвар.То је та разлика,сто кад процитас коментар,НЕ мозес схватити,дзаба прицати,писати,објасњавати !

Name

За РЕ РЕ Б

18.10.2018 12:59

Брате/сестро, све си у праву, и тотално сам сагласан са свим што си написао/ла, ови остали који пишу да није битно гдје је ко рођен варају се, све си навео/ла онако како јесте а ови који се буне на то што је написано можемо да претпоставимо ко су и шта су, такви нам сада судбину кроје, сви који мисле да није битно гдје је ко рођен, нек се врате тамо одакле су и дошли па нек онда пискарају по порталима.

Name

Неутрално

18.10.2018 13:42

Да се ви сви не би свадјали дал' је важнији је гдје родјен ја ћу вам рећи, није важно дал' си са села или града,него ко те је васпитао и како те је васпитао дал' те је васпитао да будеш силедзија и лопов или поштен и неко ко цијени и поштује другога. Ето!

Name

Оптимист

18.10.2018 14:24

Да управу је овај,нама Србима не треба непријатељ,сами себе ћемо пиубијати!То се није дешавало у селендри Банхалуци већ сада у Европском Додиковом велеграду Бањалуци!Ето шта се дешава,страшно не смије се ни у град изаћи на кафу,јер не знаш оће ли те неко на смрт претући јер му се ниси допао!О Свети Саво помози!

Name

Ре бањалучка

18.10.2018 14:33

Важно је како је неко одгојен васпитан какав је човјек а не гдје је рођен сељанко бањалучка са Мањаце или можда Котор вароши ви сте бањалучани углавном из тог подручја

Name

Ре ре Бањакуцанка

19.10.2018 06:53

Па то је и она рекла,да постоји разлика у васпитању ! Не знам ста се љутите,васпитања нису иста од средине до средине.У малим срединама и селу морас радити мисицима а у граду главом,јер немас услове за мисице.Проблем је кад се дрвосјеца спусти у град а има само мисице,суме нигдје.Ја знам одорилике ове фаце сто се спомињу у убиству Давида Драгицевица и сауцеснике.Нити једног нема из БЛ,све се спустило од некуд,Петровац,Љубацево,Косјерово,ови инспектори су мање висе из њихови села.То су цињенице,мозете прицати ста хоцете !

Name

Ре Ре Б

19.10.2018 13:20

Е, бас Бањалуцани к'о Бецлије у односу на остатак РС! Кустурица, изгледа, није пуно погријесио коментарисуци БЛ.У БЛ 80% становниства је из других градова, сто по оцу и мајци или су послије рата досли.Само ме интересује гдје си ти примијетио толику разлику измедју оних који су зивјели у БЛ и оних који су досли послије.Тог нема! Има мбого културнијих особа медју онима који су досли.То се зове КОМПЛЕX!

Name

Ре Бањалуцанка Сељанка

19.10.2018 13:22

Бас сељанка! Тацно, ствар духа! У БЛ има доста примитиваца! Сто уродјених, сто стецених!

Name

Ре Бањалуцанка

20.10.2018 07:38

Обадвојица из БЛ.Одувијек је у БЛ било убистава.Сваке г.по неколико и у бивсој СФРЈ.Свако сноси своју одговорност.Сад крив Петровац, Мркоњиц, Гламоц... Не иде то тако!

Name

роко

18.10.2018 09:43

Убијени и један од убица, исто возе моторе и замисли обојица су радили као дј-еви у БЛ по фенси цлубовима...

ОДГОВОРИТЕ
Name

А&Е

18.10.2018 10:13

Нема ово везе са "саобраћајем". Не носи се метална палица у пекару да омекшаш бајате кифле, то су талови од раније. Сви ови који сами себе сликају сваких пет минута, имају озбиљних психичких проблема. Да ли је у питању злочести владика или стриц... нешто не штима. Управо због оваквих манијака редовно имам пријатеља за појасом, не пада ми на памет долазити у ситуацију да ме заскаче болесна багра. Ову двојицу би устријелио као бијесне керове и однио мајкама пред врата, поган шизофрена!

Name

За А&Е

18.10.2018 10:22

Носи носи пријатељу. У сваком пртљажнику аута наћи ћеш барем једну бејзболску палицу или нешто слично. Због будалетина, ни ја не идем нигдје без ње.

Name

за АЕ

18.10.2018 10:33

има ли пријатељ сестру да би се удавала ??? хехехех морам си наћи и ја некаквог другара. није лоша идеја

Name

Реал

24.10.2018 16:17

Шта се год лоше деси у Словенији и Хрватској они кажу то су урадили глупи Босанци .Па размислимо мало због чега је то тако .

Name

Игор

18.10.2018 09:43

Е да је праве дрзаве, сад вам треба јебати мајцину мајку до десетог кољена. Дивљаци примитивни, говна једна балава. Ви мафијате...

ОДГОВОРИТЕ
Name

РЕ НЕШО

18.10.2018 10:12

Тачно.. човјек је у коментару навео да постоји могућност да му је рођак у контексту да има "леђа" и да се зато понаша/о силеџијски.

Name

Несо Република Српска

18.10.2018 10:22

Свако од нас има нека "ледја"па ста требамо,убијати људе,прво и основно,куцни одгој нам је заказао,сваког сљама се слило у бл,а друго,само казњавати и казњавати,али кад то буде онда цете писати да је диктатура и резим!!!

Name

Кретени

18.10.2018 09:44

Овај из Грахова шљего у град па силан... не би ме чудило да је "рођо" оном Билчару начелнику у градској управи.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Такоје када нецемо да

18.10.2018 10:02

Разумијемо нико никог снага камен ваља на голом отоку

Name

Несо Република Српска

18.10.2018 10:02

Ста и да је родјо,треба га на дозивотну осудити!!!!

Name

Палијативна метода

18.10.2018 10:13

Сигурно јест, па се скрива иза "сељачкијех" плећа која владају градом. Из Гра'ова само дрвосјече као бајунчина мала минџа.Пјевач у циркусу ове власти. Треба их протјерати из града.

Name

кретенчине ма.. Вам ло...

18.10.2018 10:22

Вјерујем да је Шпиркету блиска родбина и шпирке је дрчан и надобудан. За њега закони не важе. Све је то иста фела.

Name

Зељка

18.10.2018 09:45

Како мислите провести зивот,јадна вам мајка?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Синкопа201

18.10.2018 09:45

Банални сукоб, а металне шипке се носе? хммм Ево не знам... Ко је овдје луд?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сл

18.10.2018 10:18

Добро резоновање! Да,у праву си, металне сипке су стално у оптицају . Која слуцајност .

Name

Реално

18.10.2018 16:51

Е моји срби између се убијате говна једна фуј.какви сте то људи.

Name

Кхал Дрого

18.10.2018 09:48

Страшно је што је млад живот угашен. И још два живота вјероватно неповратнио изгзбљени. Због глупости? Да ли? Одавно сам примијетио, све рјеђе ће проћи сапобраћајна незгода, или не мора бити ни незгода, поступак возача другог возила клоји нам се не свиди, без вербалне а некад и физичке агресије. Псовке, увреде (мамлазе, џукело, ко ти даде возачку, уз неизбјежно је*ем ти матер), махање рукама, уношење у лице, довољно је да су усијане главе на обје стране, и немиле сцене су неизбјежне. Било је тога и прије, није да није, али задњих деценију, двије, та агресија је превршила сваку мјеру, и на жалост имамо овакве исходе. Ужас. Ваљда ће нам ова трагедија бити поука, надајмо се.

ОДГОВОРИТЕ
Name

САМО ИСКРЕНО

18.10.2018 10:38

Ма каква слуцајност да обојица возе моторе и обојица раде као ДЈ-е а због паркинг мјеста убио онакву љепоту од момка.Млад зивот настрада због насилника уфураног.Казнити га најострије и дај БОЗЕ снаге родитељима у овим теским тренутцима који су изгубили свог АНДЕЛА

Name

БЛ

18.10.2018 09:50

Спалити их на ломаци ал одмах,да нон-сто стријепис за дјете од таквих психопата.

ОДГОВОРИТЕ
Name

цеца

18.10.2018 09:50

Имали су они пик на њега, није то због паркинга. Дивљаци! Вјероватно да им је овакав момак скинуо неку дјевојку, па су били љути.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Нама

18.10.2018 21:47

Прије кад су се гледали америцки филмови па је народ знао реци:"Добро је није код нас овако!"А сад не треба ни гледати америцке филмове јер је слицан сценарио преселио и код нас!!!

Name

БАЊА ЛУКА ГРАД СМРТИ

18.10.2018 09:50

Тацно цемо сви морати да тразимо дозволу за носење орузја јер ово је немогуце а Бањалука је постала центар убистава и проливања крви !!! ПОЛИЦИЈО ГДЈЕ СТЕ ВИ БИЛИ КАД СЕ ОВО ДЕСАВАЛО У ЦЕНТРУ ГРАДА ???

ОДГОВОРИТЕ
Name

005

18.10.2018 10:12

То си у праву заиста је потрбно имати дозволу за орузије,ради лицне безбједности,ста це се јос издесавати,ја се лицно и моја породица неосјецамо застицено у БЛ,страсно

Name

коста

18.10.2018 13:17

Да су били тристо метара догадјаја , не би стигли . Људи , треба поострити до максимума казне за зло попут овог . За примјер.

Name

перзеид

18.10.2018 09:54

Не вјерујем да су ова двојица убили младића, можда је пао у Црквену па га, када је набујала, избацила баш ту... Уколико има трагове од шипке, то би Каран могао "лијепо" објаснити, онако "увјерљиво"...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Коста

18.10.2018 14:38

Браво Коста само оштре казне али са насим судовима ....тешко купис их за сићу

Name

Васо

18.10.2018 09:54

Максимална казна

ОДГОВОРИТЕ
Name

аустриа

18.10.2018 09:54

то нигдје нема само у неписменом и дивљем народу у дрзавама гдје влада безакоње

ОДГОВОРИТЕ
Name

Суцо

18.10.2018 10:59

Гдје влада безакоње !

Name

Ања

18.10.2018 09:56

Страсно ..јесте ли сигурни да и ово убиство није испланирано

ОДГОВОРИТЕ
Name

ригорозно

18.10.2018 09:57

Среда на цетвртак у 03:00??? Под хитно увести ограницење рада локала. У 24:00 све затворити!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

туба

18.10.2018 10:38

Теби ако се спава ти лези и у 20 х,а клубови треба да раде најмање до 3 сата иза поноци. П.С. НИСУ СВИ НАСИЛНИЦИ КО ОВА ДВОЈИЦА!

Name

Ре ригорозно

18.10.2018 11:43

Е ви сте ми најбољи са тим коментарима,ста це у то доба ту и сл.Испаде јос савим нормално да се несто тако десава кад је 3 х,јебем вас у тај мозак.Па да се ради до 21 исто би се десавало,само раније!

Name

Xy

18.10.2018 09:58

Ово је убилачки нагон, ово је агресија, ово је анархија.., за убиство нема оправдања. Убице су изишле у град са металним палицама!!! Зашто? Ударају у главу као и БН новинара...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Закон

18.10.2018 10:03

Закон за све кафане да не раде до јутра. Унистисе нам омладину, ноћ су претворили у дан, а дан у ноц. Некад нису требали цувари реда на улазу у кафану. Радним даном се радило до 10 часова, викендом до 11 часова, само за празнике се добијала дозвола за рад даље од 12 часова. Ови што су на улазу у кафице они су најгори, они и направе неред. Само билдају и гледају у мишице, а на мозак не обрацају пажњу. Мозак остаје љеља.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ја

18.10.2018 10:04

Нема овим убиствима краја. Дај Бозе да буде посљедње али засигурно није. Док небуде дрзаве и закона УБИО СИ И БИЦЕС УБИЈЕН Тек тад це овом насиљу доци крај.

ОДГОВОРИТЕ
Name

милица

18.10.2018 14:03

потписујем

Name

гаги

18.10.2018 10:04

Ја бих њих двојицу запалио на тргу крајине ,олос једна бахата замисли на смрт претуци момка па то се у рату није десавало.

ОДГОВОРИТЕ
Name

МД

18.10.2018 10:05

Под хитно увести смртну казну,јер се другације не мозе стати на крај оваким монструмима !!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Палијативна метода

18.10.2018 11:36

Смртна казна никада није избрисана из Устава РС. Не можеш уводити нешто што већ постоји. Треба је примјенити. Најбоље за ове нељуде је доживотна казна. Сваки дан до краја живота да мисле о томе шта су урадили.

Name

005

18.10.2018 10:08

И како сад да пустис дијете у град,да стрепис за његову Безбједнос,то нам се десава зато Сто нам је цјелокупно друство болесно и нездраво,а то је крива дрзава ,прво је дрзава у расулу нема ни једне институције да није корумпирана и ста оцекивати од омладине,тузно и залосно какве преставнике власти имамо,немам ријеци,сауцесце родитељима

ОДГОВОРИТЕ
Name

Палијативна метода

18.10.2018 10:08

Дрвар-Грахово-Гламоч-Петровац, све су то данас шошони што чине Бањалуку. Част изузецима. Колико је Бијељина имала, што јој је гро избјеглица из Сарајева и Тузле. Ми смо добили ове дрвосјече. Па ти живи као човјек са овом сермијом, пуном брабоњака. Све их треба вратити назад у сто п.м., јебо их онај ко им даде статус избјеглица, послове, тезге на пијацама и онај за кога гласају.

ОДГОВОРИТЕ
Name

РЕ ПАЛИЈАТИВНА МЕТОДА

18.10.2018 10:17

Оног момента када је Караџић рекао да се тим људима мора наћу посао и смјештај је све почело... а завршава овако... нажалост. Па погледајте рецимо начелнлка мјеста у општини, МУПу... колико је процентуално оних који су из Бањалуке ? Рођачке везе дају вјетар у леђа оваквим "набилданим мрцинама"... раде шта хоће. А за стид не знају.

Name

Поклон

18.10.2018 11:13

Мемој да вам падне на памет да их покушате вратити у Федерацију! Не желимо ни Кусту, ни Нелета! Задржите то смеће за себе. Хвала унапријед! С поштовањем. Грађанин Федерације.

Name

ре

18.10.2018 11:50

Људи,то су режимски батинаши,живите у Б Луци а не занте да они то раде деценијама,свашта знам јер сам одакле и они,само не живим у Б Луци хвала Богу,распитајте се за те спреге дрвар Б лука молим вас,гдје добијају те палице и инструкције,почистите их иначе одоше вам дјеца бестрага.У Б Луци су баш остали насилници и примитивци,који када троше паре моји други земљаци акжу ад их је срамота што су рођени тамо.Не осуђујте колективно,узмите ствар у руке и очистите град од батинаша,иам их има...

Name

менталитет

18.10.2018 12:10

Какве глупости ви писете. Овај слуцај је одраз, тренутног резима и безакоња. И такав резим, би имао подрску и да Дрвар-Грахово итд, ни Бог није дао. А тај резим је омогуцио подобним, (насилницима слабог интелектуалног развоја, људима ниског степена свијести и савјести, примитивног менталитета, необразованим, неспособним и неструцним) да добију, моц, позиције, послове (за које нису способни) да те позиције злоупотребљавају и тако нас све унесрецују, захваљујуци странацкој припадости. Прије само неколлико дана, предсједник је у предизборној кампањи рекао, да вам је то сто сте најбољи студент, сто имате најбоље оцјене, узалуд ако нисте присталица његовог резима. То знаци, да це вас сутра лијецити љекар који нема диплому, моци це му се, јер је близак власти, да дјецу це вам уцити лоси уцитељи, исто тако, јер су присталице власти, сефови це вам бити неструцни људи и неспособнији од вас, јер су подобни резиму. То знаци, да це неинтелигентни насилник и тупсон, који је подобан власти, добити овластења да убије некога, ко његовим примитивним нагонима у одредјеном тренутнку, стане на пут, јер, зна да за то неце одговарати. Поновицу, тај резим је здусно подрзан од стране "родјених" бањалуцана. А сто се тице наведених мјеста, генерално, људи са висих надморских висина, су далеко интелигентнији и остроумији. Људи који су доприњели развоју науке, поготово природних наука, угл.потицу са висих надморских висина. Тако да вам коментар глуп на висе нацина. И не казем наравно, да је неко интелигентан само зато сто је из нзм, Гламоца, примитиваца има свугдје, и то је висе стање духа.

Name

Крајина

18.10.2018 15:46

Какве везе има ко је одакле. Какво идиотско размишљање. По твојој теорији све из Европе треба вратити у Бих. И по томе Тесла никад није требао видјети Америку! ?

Name

Саво

18.10.2018 10:08

Сељаклук у крви! Мисле ако су досли у град да су градјани!! У суму прво ридитеље!!! Сад смо добили и предсједницу она це то ријесити даље !! О земљо отвори се!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Одговор

18.10.2018 13:23

Дрога то је то. Немају појма ста раде. Страсно, узасно. Кад се отрјезне јадна им мајка. Дрога је велико зло људи!

Name

Кустурица Н.

18.10.2018 10:10

Од сада само са паповком у ту селендру!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Милош

18.10.2018 15:05

Е кусто па ти рече да је Бањалука некад била селендра а сад је метропола??? Одлучи се кочијашу

Name

Боки

18.10.2018 10:26

Овима треба дозивотна и здраво.Нити је крива дрзсва ни полиција сто су они дивљаци и убице.Затворити до краја зивота па це слицни њима да размисљају пре него неког убију

ОДГОВОРИТЕ
Name

Арм

18.10.2018 10:43

Увести под хитно смртну казну,говна на електричну столицу.

Name

Архандјело

18.10.2018 10:46

Нема ста имамо власт и полицију

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ана

18.10.2018 10:47

Дозивотна за злотворе....мамицу вам...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Теско нама

18.10.2018 10:52

Ста ради полиција има их као кинеза по десет двадесет их прати колону гузоња,а у центру града нам диви запад,страсно ,тузно и.залосно и докле висе

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бобо

18.10.2018 10:56

Дозивотна робија је минимална .па нека размисљају остатак зивота ста су направили а и осталим да то буде опомена.!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Реља

18.10.2018 11:00

Шта направише од овог града, дивљи запад! Све њих треба потрпати на камионе и вратити одакле су дошли па нек у својим селендрама просипају силу и убијају се међу собом!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Зато

18.10.2018 21:58

Зато це Бањалуцани у правом смислу те ријеци имати сансу да оду у јануару у Њемацку!!!!!Тсцхüс!!!!А Ви који сте моју Бањалуку покварили нека Вам је на цаст.

Name

Још

18.10.2018 11:13

Није Ово Бањалука , ово је сада селендра како каже Кустурице коју су населили Дрварчани , Мркоњичани , Гламоцаци , Петровчани, Бањалука је постала смеће и гледајте шта се све дешава у Бањалуци у задње вријеме , жао ми момка и породице

ОДГОВОРИТЕ
Name

Може

18.10.2018 13:41

Ма да, док нису досли Дрварчани и Петровчани, по Бања Луци се није убијало. Не сери. Није до мјеста, до људи је.

Name

Србин с дна каце

18.10.2018 11:16

Нису ова јадна дјеца крива, видјели су од родитеља како се величају ратни злочинци и убице, па и они одлучили да постану великомученици српског народа.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ааааа

18.10.2018 13:44

Па величају и твоји родитељи тероризам, па ста сад. Немој се само угледати на њих.

Name

Матриx

18.10.2018 11:16

Комбинација више фактора: млади мушкарци пуни тестостерона (=жеља за доминацијом), ситни ноћни сати (вјероватно сви под дејством алкохола), не желим да инсинуирам али у то доба могућа је и конзумација лакших или тежих дрога, утицај холивудских негативних филмова који су пуни насиља (опонашање филмских "опасних момака"), непостојање превентивног рада полицијских органа, неспособност истих да процесуирају сличне злочине, катастрофално стање у тужилаштву/судству које сличне злочине не доводи до краја, катастрофална градска власт која да је паметна и способна не би дозволила рад ноћних клубова (тиме би се отклонила могућност точења алкохола у ситне сате и уживање разних наркотика)...има тога још али ово су по мени најбитније ставке

ОДГОВОРИТЕ
Name

Лаки

18.10.2018 11:21

Па јел ви цитате које су они годисте и гдје су родјени и гдје су одрасли и исли у сколу..родјени у бл одрасли у бл зиве и бл..

ОДГОВОРИТЕ
Name

Веле Град

19.10.2018 13:36

Одакле це бити убице? БЛ пуна проблематицних особа!

Name

Мр.

18.10.2018 11:24

Чуди ме да нису рекли да је задес, да се момак сам лупао шипком по глави. То је смишљено убиство. Опет некога штите.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Еx Зворницанин

18.10.2018 11:26

Ево вам драги бањалуцани велеграда...Јуце сам оно написао пророцански. ПОСЛЕ 11 цасова увеце, без пријеке потребе НЕ ИЗЛАЗИТЕ НА УЛИЦЕ БАЊАЛУКЕ.Тад разноразне аздаје излазе на улицу и проздиру градјане.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Еx Зворницанин

18.10.2018 11:27

Ево вам драги бањалуцани велеграда...Јуце сам оно написао пророцански. ПОСЛЕ 11 цасова увеце, без пријеке потребе НЕ ИЗЛАЗИТЕ НА УЛИЦЕ БАЊАЛУКЕ.Тад разноразне аздаје излазе на улицу и проздиру градјане.То ј тај "прогрес" сто само Кустурица, Баја и Бисерка виде

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дивна

18.10.2018 11:41

Па зато сто знају да убице пролазе неказњено,дивља И примитивна средина без постовања закона ;знају да имају некога ко це им помоци да продју неказњено.. Назалост институције оцито не раде свој посао како би требало.Бања лука је била град некада,назалост..

ОДГОВОРИТЕ
Name

нн

18.10.2018 11:54

Ко су им родитељски јеси ли ТАТИНИ СИНОВИ!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дојцер

18.10.2018 12:04

Прво искрено сауцесце фамилији и родбини убијеног. Иако сам у Немацкој веома ми је зао младица. Стравицно је да се тако несто догадја у Републици Српској. Уместо да се омладина весели десава се тако несто страсно.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Саво

18.10.2018 12:07

Сву кривицу треба цркви приписати јер она је одговорна за ,,зивотињско"понасање својих припадника она је одговорна за духовно стање вјерника који су се поцели понасати као зивотиње отварају вјеронауку у свим установама (вртицима и сколама)а нису способни вјернике науцити основним људским вриједностима не убиј не кради и тд. Или мозда их уце обрнуто убиј укради буди велики србин дај дио пара и све це ти бити опростено. Буди геј близи си владици буди педофил немој дјецу да радјас стаце ти породица излази ноцу да будес примјер другима и тд. Цркви је аман битно паре за прекадњу узети паре за сахрану ,за крстење за вјенцање и тд. Није им битно духовно и морално стање вјерника или мозда је битно али о њему цуте.... опрости им бозе компас су аман изгубили.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Тамјан

18.10.2018 12:12

Ако још држиш и кандило,а такве будалаштине лупаш,онда ти нема помоћи.Будало једна ко паметан може да се радује смрти младог момка.Срамно каквих ђубранских размишљања има.Јебали вас политичари,ал' из друге нације па и даље блејите.Будале ретардиране препуцавате се и у овако тешким тренутцима за породицу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Агата ре црква

18.10.2018 12:15

Ако само политицари одлуцују о зивоту...видимо како је. А политика је дио зивота. Натавно да црква треба корективно дјеловати и у политици. Хало људи ...

ОДГОВОРИТЕ
Name

СРПСКИ СОКО

18.10.2018 12:18

ПИТА ВАС КОЈИ ПРАВДАТЕ УБИСТВО ЦОВЕКА СВАДЈОМ ОКО ПАРКИНГА,,А ОДАКЛЕ ОНДА СИПКЕ/ХЛАДНО ОРУЗЈЕ/У АУТОМОБИЛУ АКО УБИСТВО НИЈЕ СМИСЉЕНО И ПРИПРЕМЛЕЈНО,,САМО НАМ БНТВ ЈАВИ И ОБЗНАНИ ,,РЕЗИМ НА МДЕЦУ УБИЈА,,ПОЛИЦИЈА МОРА ДА КОД ПРЕГЛЕДА /КОНТРОЛЕ АУТОМОБИЛА ПРИ РАЦИЈИ НАДЈЕ ОДУЗМЕ И НАПРАВИ КРИВИЦНУ ПРИЈАВУ НА СВАКУ ОСОБУ КОЈА ЈЕ ИОЛЕ СУМЊИВА ДА НОСИ *НАМЈЕНСЕКЕ ПАЛИЦЕ ИЛИ МЕТАЛНЕ СИПКЕ*ОВО ЈЕ МАЛО ЗЕСЦИ КРИМИНАЛНИ МИЉЕ,,ДЕЦКО ЈЕ УБИЈЕН ,,БАЊАЛУКА ЈЕ БЕЗБЕДНА,,МАРВА РЕЗИМСКА ПРАВДА ЗА ДАВИДА,,

ОДГОВОРИТЕ
Name

петар коциц

18.10.2018 12:41

Проблем је у систему који се зове ДЕМОКРАТИЈА,ста знаци појам/рец ДЕМОКРАТИЈА.......ДЕМОС знаци појединац/цовек а КРАТОС знаци владавина,суста супротност ТЕОКРАТИЈИ.....ста знаци појам ТЕОКРАТИЈА...ТЕОС знаци Бог а кратос исто владавина......па тако уместо ТЕОКРАТИЈЕ где је владавина Бога ви имате ДЕМОКРАТИЈУ или ти владавину појединца / цовека,ето то је сва мудрост....цитајте Библију исве це вам се само касти !

ОДГОВОРИТЕ
Name

Е мој Петре Коцицу

18.10.2018 13:10

Немас ти појма,ниста од тога овде никад није ни било па како год се звало.Овдје је Империјализам вјековима и тако це остати.Од увјек нека сила стоји из неког ко гули овај народ,турци су за ове харацлије биле мила мајка.Сад јебени руси дрзе овога мајмуна а он козу скида са зивих људи!Тако у ФБиХ турци и мирна крајина !

Name

Мик

18.10.2018 13:04

Бањалука се претворила у један прави ужас,а нигдје у европи није толико јефтин алкохол.За 15 еура се напијес у најелитнијим клубовима а у кафани за 10 км и онда људи помахнитају и убијају се измедју себе због глупости.Затворите те све квази дискотеке гдје се омладина дрогира,пије и трује никотином ако желите добро будућим генерацијама јер то су мјеста гдје се стварају идиоти!

ОДГОВОРИТЕ
Name

...

18.10.2018 13:09

Невјероватно, колико су бахати и зли. Послати их , ако не на дозивотно , онда бар на двадесетогодисње хладјење . Да двадесет година гледају кроз ресетке и размисљају , засто ?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Амир

18.10.2018 13:16

Два будућа Лукаћева полицајца Моје саучешће породици

ОДГОВОРИТЕ
Name

За Кустурицу

18.10.2018 13:19

Било је боље док смо касаба били, Додик нам направио Бронx, а сам не живи у њему него сигуран у свом селу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

злаја

18.10.2018 13:26

ЉУДИ стигосе сељаци зарасла им сума а опанак се заљепио за асвалт ,,,,, Нема висе стари бањалуцана који су знали да се туку а не на смрт ,,, ТО су задрти СЕЉАЦИ ..... ЗАЛИ БОЗЕ ТАКО ДИВАН ГРАД АНЕМА ГРАДСЕ РАЈЕ ДА РАДИ И ВЛАДА ИНСТИТУЦИЈАМ САМИ ... КРКАНИ И ПАПЦИ

ОДГОВОРИТЕ
Name

Луд до лудјег

18.10.2018 13:29

Боље земље а болеснијег народа нисам видио.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Србин Из Модрице

18.10.2018 13:34

Видим призивају полицију, полиција није крива за куцно васпитање, видим неког Тамјана овдје, сад несто има против Сарајева, а никад није ни био тамо, а ја сам зивио до своје 40 године и имам дтотине пријатеља и данас разних националности. Откуд у моменту металне шипке, изгледа си их носе, зар се немогу потуци муски један на један као сто је био нас обицај. Донијети аакон ко употријеби страни префмет у тучи доживотна робија..

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сњезана Нена К.Ј.

18.10.2018 13:35

Бозе како је лијеп! Туга у срцу! Не дај Бозе овакву судбину висе никоме! Искрено сауцесце родитељима!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

СКАНДАЛ

18.10.2018 13:37

Како то због баналног сукоба у саобрацају,ове убице као да са собом увек носе металне сипке,откуда им сигурно их носе у гепеку па мало мало некога испалијају и претуку,назалост ово ми изгледа као договорена туца али се све отело контроли и на крају заврсило трагицно по овог младица.Људски мозак овако несто не мозе урадити а да није под утицајем нецега или је све отисло до врага....

ОДГОВОРИТЕ
Name

007 Бонд

18.10.2018 13:50

Еј, никад нисам прешао Дрину. Хтео сам ускоро да дођем у ону вашу Крајину која је на крајњем северо-западу Републике Српске (то ми је прадедовина по презимену) ...тамо је некад била кућа мог чукундеде и прадеде (разбуцале је усташе 1941)...а данас је остао само темељ, и урасло је у шуму... Али, ко зна и да ли ћу уопште скоро и доћи, јер ти ваши Срби и нису баш пуно нормални (полицајци, службеници, народ бесан...). Јер, замислите, ја дођем, и спопадну ме неки српски дивљаци, и још ме скрате за главу...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бања лука

18.10.2018 14:07

а код вас је опет боље...ајд сути

Name

Сарајево, љубави моја

18.10.2018 13:53

Не може се онолико зло чинити, а добру се надати. Срби, стиже вас и стићи ће вас све, сузе, плач и крв убијених људи, ваших суграђана и комшија. Ово је посљедња фаза када сте се у недостатку "туђинске" крви као бијесне хијене окренули једни на друге. Ово вам је метастаза!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сведска

18.10.2018 15:11

Тако је то,прогањају их зртве Томасице,Омарске,Кератерма,Сребренице,Висеграда,Фоце,Приједора итд.

Name

Дотакли Смо Дно

18.10.2018 14:00

ЗАМИСЛИ? ИЗЛАЗЕ У ГРАД СА МЕТАЛНИМ ШИПКАМА И ТРАЖЕ ЖРТВУ..

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ех..

18.10.2018 14:01

А од Бањалуке, селендре настао град.

ОДГОВОРИТЕ
Name

линда

18.10.2018 14:14

Недај Бозе да ово ико доцека! Дај нам Бозе свјетлији пут ,и вратинас са кривога пута. Моје сауцесце породици!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сведска

18.10.2018 15:13

Процитајте Срби само коментар који је написао:Сарајево,љубави моја,и схватицете засто вам се све ово десава.

ОДГОВОРИТЕ
Name

380

18.10.2018 18:16

Ај не лапрдај цасти ти... Да неко твоје дете премлати на мртво име и да неко тако ликује као ти...и тај сто спомиње љубав, гадите ми се.... Фуј.... Проклети били...

Name

Бозана

18.10.2018 15:39

Бозе драги ста се ово десава па зар због глупости убити момка па ово је страсно и ја имам сина 16 год и кад буде хтио изаци у град зар треба да стријепим ста се мозе десити па ово није нормално бахатости и звјерства на сваком кораку треба увести смртну казну за овакве звијери и то на тргу Крајине га објесити па би други добро размислили дали би и они уцинили исто . Сауцесце породици а теби децко нек је лака црна земља поцивај у миру иако зивот изгуби бас у миру а не у рату залллооосссттт

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ја

18.10.2018 17:13

Главу за главу није њихова вреднија

ОДГОВОРИТЕ
Name

бск

18.10.2018 18:24

па види само наста лице ова два мајмун је лепси и то онај најрузнији

ОДГОВОРИТЕ
Name

Радивоје

18.10.2018 21:02

Овдје неко стално прави подјеле на сељаке и урбане грађане. Словенци би се овоме чудом чудили. Погледајте примјер Љубљане, она је викендом пуст и досадан град. Сви који су богати имају куће и имања на селу. У граду у небодерима остаје сиротиња. Шта бих на ово рекли наши славни срби: велики Михајло Пупин сељаче из банатског Идвора, велики Никола Тесла из малог личког села Госпића (сад је град без Срба), шта бих рекао славни комадант Радомир Путник и многи други. Нити град може без села, нити село без града.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Да

18.10.2018 22:12

Сауцесце породици.Залосно туга и бол у народу.НЕПОНОВИЛО СЕ НИКОМЕ ОВА ЗЛА КОЈА НАМ СЕ ДЕСАВАЈУ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

А

18.10.2018 22:15

Како моземо бити овакав народ, јесте ли се запитали да ли је тај момак мозда некад несто урадио њима? Није била намјера никоме да се поубијају, само је алкохол урадио своје..... Писем ово јер је Горан неко кога јако добро познајем...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Н

19.10.2018 09:29

Ја познајем и Горана и Марка. Само могу реции јесу нецији синови, али синови својим сигурно постених и вриједних родитеља, као прво незапослени! Момци су увијек били за примјер! А питала бих ове стоо коментарису како би они реаговали да их нападне 5 момака??? Овоо је само последица алкохола, самоодбране и секунда у питању!

Name

РЕ А

19.10.2018 09:41

ма да... наравно... ето и мени је некад неко нешто рекао или лупио плеску... ја сад као "добар" момак треба да га убијем?!

Name

А

19.10.2018 14:31

Управо тако Н Горан је неко ко мени знаци висе од било кога у зивоту, био је уз мене кад је највисе требало..... И никада нецу презалити сто нисам ту ноц отисла у град са њим након 15 позива да се спремим и додјем...јер да сам стварно отисла ово се мозда не би ни десило, знам да би ме послусао да казем 'ајмо немој правити глупости' Али нисам отисла, за то цу се кајати цитав зивот..

Name

Бања Лука

19.10.2018 06:50

Сада омладина спава до десет увечер па устане и иде у клубове. И сви кажу то је нормално. То одговара само власницима клубова и овим сто дилају дрогу. Казне треба да буду ригорозне за ноћне клубове и осталу багру. Ја имам дјецу одраслу и фала Богу не остају касно. Раде а и немају новца и немају аута. Можда би и они исто ходали јер сви кажу да је сад нормално да се излази у једанест. Ово је тотално трул систем. Дјеца сва набилдана , само се тајнице ко има веце мисице а ста имају у глави није битно. Систем рада ноћни клубова треба мјењати. Ми сви се требамо борити против тога. Дјеца немају узора сад је кул сто би омладина рекла да будеш жесток момак. А све нам је тако од пресједника па надаље.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Милка

19.10.2018 12:35

Искрено сауцесце породици. Зао ми момкам оде млад зивот назалост. Ову двојицу убојица а посебно онај који је урадио овако гнусан цин, у самницу до краја зивота да труну.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ммм

19.10.2018 14:54

Милка а да твоје дијете нападне и пресретне 5 момака, јел треба да стоји да га убију? Свако треба да се брани, тако су и они. Само сто је овај слуцај испао кобан..

Name

ТаНасаПекара

19.10.2018 19:16

Забранити рад пекарама послије 23-24х. Само је било питање дана када це доци до овог; година ма је то било на ивици. Прије свега, треба стати у заститу зена које раде у те сате.

ОДГОВОРИТЕ