Правда за Давида постаје удружење

Група Правда за Давида од следеће седмице постаје удружење односно правно лице. Нас резултати избора не занимају, јер ко год да је на власти дисаћемо му за вратом – поручено је вечерас са Трга Крајине у Бањалуци.

Република Српска 08.10.2018 | 19:17
Правда за Давида постаје удружење
"Прилазе ми синоћ разочарани, кажу избори, изгубили су. Какви избори. Ја нисам ни гласао. Синоћ овдје на 50 метара пјевају, славе, Лукач се као хијена смије." рекао је Давор Драгичевић.  

"Оснивамо удружење, фондацију, и постаћемо правно лице. Гдје год да будете сједили, дисаћемо вам за вратом." поручила је Даниела Даца Ратешић - Дошен.

Давор Драгичевић, отац убиједног двадесетједногодишњег бањалучког студента је најавио да ће направити своју државу на, како каже, јединој слободној територији у Српској, а то је Давидов Трг.

Довезао је аутомобил у центар Бањалуке, тражи шаторе и, како каже, на томе се неће зауставити.

"Ниједно дијете више не смије бити убијено као Давид Драгичевић", поручују из групе Правда за Давида.

"Ово су темељи наше државе. Ми више нећемо живјети са убицама и злочинцима нити бити комшије." рекао је Давор, отац убијеног Давида.

 Грађани су се окупили на Тргу Крајине 197 дан заредом. Скоро седам мјесеци траже истину и правду у вези са убиством Давида Драгичевићча из Бања Луке.



БН ТВ

Коментари / 217

Оставите коментар
Name

резиме:

08.10.2018 17:22

РС је постало мјесто гдје се тразе елементарна права. Док около сетају "британски спијуни" братија гледа свог посла у једној подјељеној, национализмом задојеној босанској дзамахирији из које треба да бјези савко ко стигне..

ОДГОВОРИТЕ
Name

Синиса

08.10.2018 18:51

А Давор прави ловууу. Какву лову? Велику лову. А сад ће постати и странка и удружење и Фондација, фактор, ....! Да ли још неко вјерује у причу коју човјек понавља. Реци човјече ко је убио дјете или иди куци .

Name

нн

08.10.2018 18:58

Црвени ботови правда долази свима, споро и сигурно. Правда за Давида!

Name

УЗАС

08.10.2018 19:23

Узас у ста се ово претвара , политицка манипулација, од стране пдпа днса сдса па ко није скупљо поене па промовија сумњивих ликова па сад и ово страсно.

Name

Ре

08.10.2018 19:37

Давор прави нову, бољу и слободну дрзаву. Воле га људи а воле га и зене, казе Сузана. Она му рекла да буде предсједник, сад це то.

Name

Види Синиса

08.10.2018 19:40

Да није било несретног рата неке моје комсије би данас сједиле у М.З.,играли саха и домина или исли на пецање,али не они су данас ни криви ни дузни постали ,,фактор,,и млате лову,велику лову,све ,,постено,,са својих десет прстију.Пусти овога цовјека на миру,доста му је његовг јада и туге,барем не коментариси.

Name

РЕ

08.10.2018 19:57

У своје село па прави камп и незаборави повести Дацу , идиоте јадни . Јадно дијете са којим је идиотом зивјело . Давиду лака земља

Name

У чему је проблем

08.10.2018 20:28

Човјек има право да се бори за истину и правду то је било његово дијете није му Додик мазо кришку.Да нису медвједи сишли у град човјек би ауто паркиро пред својом кућом гдје би сретан живио са своим дјететом.

Name

Је ли ово правда

09.10.2018 04:21

Нема повратка, доста је лажи! Гнијев и невјерица. Не постоји нормалан човјек који то у овом тренутну не осјећа. Двјеста дана трагања за истином једног цовјека нам је отворила очи. Наше друштво је подијељено као никада. Наше друштво је у расулу и пред амбисом. Свједочили смо лажима, криминалу и преварама од људи који су требали да нас бране од истих. Сви смо дигли глас, сви смо пустили сузу и загрлили најмилије у страху да им се не догоди исто. Постали смо свјесни метастазе система, постали смо свјесни његове опасности по нас. Ко лаже тај и краде, ко краде тај и убија. И само је питање када ће доћи по следећег. Скупили смо се, ми исти, заједно да охрабримо себе и друге. Било нас је 20 пута више него њих. (Хвала вам што сам био са вама.) Нисмо се сакупили ради подјеле плијена него због наше дјеце, њихове будућности и наде у боље сутра. Да, боље сутра након 23 године од краја рата. То вече смо свијетлили и обасјавали све својом надом и љубави без мржње према икоме. И да, они су били мањина и још су увијек! Ми смо на ове изборе изашли чиста срца, а они са фигом у џепу. Доста је! Они су почели са подјелама, а ми ћемо да исцртамо границе. Границе лажи од истине, правде од неправде, љубави од мржње, поштења од криминала. Нема повратка, доста је лажи! Нови избори по нашим условима: 1. Расписивање нових избора у року од мјесец дана. 2. Равномјерна заступљеност кандидата у свим медијима плаћених од стране народа. 3. Мултипле изборне дебате са суочавањем свих кандидата по европским стандардима. 4. У сваком граду само један панел са постерима свих странака учесница. 5. Транспарентан систем гласања у реалном времену да би се онемогућило било какво утицање на коначни резултат. 6. Моментална забрана учествовања свакој странци или појединцу који изврши било какав притисак на вољу бирача уцјеном, мобингом и сл. 7. Моментално подношење оставке на све страначке функције код избора члана Предсједништва и Предсједника РС. 8. Дисквалификације, денунцирање, пријетње страхом санкционисати додјелом негативних бодова и одузимањем гласова. 9. Забрана учествовање свакој странци или појединцу који злоупотријеби државни ресурс у циљу изборне кампање. 10. Донијети правилник о употреби средстава у току кампање и у ком обиму. 11. Поштовати вољу грађана као врховни императив и сукладно резултатима избора формирати извршна тијела пропорционално резултатима-вољи грађана

Name

ре УЖАС

09.10.2018 07:21

Душа ти је ужас. Ослободи нас Боже кркана, Дјаволе води их одакле си их довео. ИСТИНА И ПРАВДА.

Name

вјерник за је ли ово правда

09.10.2018 07:48

Господине,иступи јавно овај ти је прриједлог спасоносан,такви нам требају као хљеб.Браво за коментар!

Name

Игор

09.10.2018 09:22

Тако је, реци ко ти је убио дијете и иди с миром!!

Name

Унитед Балкан

09.10.2018 15:50

Само напријед! и само немојте никада стати.. Вријеме је да добри људи и народ додју на власт.. Доста је лопова,убица, неспособних људи БиХ пропада! Требамо се сви дигнути.. Морамо!

Name

Ре мозда

10.10.2018 07:34

Никад се не зна ко је следеци цувај своју децу јер си зао и стице их казна Божија...за тебе је он обицан студент јел то разлог да га неко убије..није он био обицан студент он је био геније и велики цовек са мало година имао је цисту дусу и сирок поглед на живот, имао је доброту које би се ти постидео да си га познавао,имао је све оно сто парама купити не мозес...није он број ј он је нецији Син и Брат и све на свету срам те било ако имас децу, а тако уједас..уосталом није свако ридитељ ко има децу, некоме ду се они слуцајно насли на путу па су их родитељи пустили да их вода носи где год зели...такве као ти нецемо стављати у кос за родитељима који воле цувају и брину о својој деци и саосецају у болу родитеља за избубљен један ЖИВОТ....Стиди се ако имас циме !!!Давиде је андјео -дјаволе !!!! Правда за Давида!!!

Name

НН

08.10.2018 17:23

играс се Даворе Судбином Правдутрази у Стразбуру....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре НН

08.10.2018 17:54

До сада сам се суздржавао од било каквих коментара. Али баш ни један. Зашто да тражи правду у Стразбуру? Треба да је тражи у Републици Српској. И сви треба да је тражимо. Нећу рећи, јер не знам, да је истина оно што Давор говори, али да би могли да живимо нормално мора се сазнати истина и задовољити правда како то прописују Закони. Овај случај мора добити судски епилог.

Name

Коле

08.10.2018 18:14

Па нисам се ја за Стразбур борио него за Српску, као и Давор. Срам те било..ти си претопстављам или био у пеленама кад се гинуло, или си побјегао..Цуј саље цовјека за Стразбур.. А ста сад ја те изломим као канту, и онда ти казем: Пајдо, иди трази правду у Стразбуру

Name

мозда

08.10.2018 18:57

А засто бас овај слуцај мора добити судски епилог? Десетине хиљаде слуцајева није добило судски епилог а и на западу са којим нас поредите милиони слуцајева не добије судкси епилог. Правда је увјек достизна само у холивудским филомовима. Не казем да не би требао да добије судски епилог, наравно да би требао али ви казете "мора". Засто мора? Зато сто су га опозиционе странке подрзале? По цему је Давид преци од рецимо генерала Дјукица који је доказа невин па робија у затвору? Давид је био обицни студент из Бања Луке а генерал Дјукиц је био цовјек који је ризиковао свој зивот бранице насе зивоте па нигдје не видим групу и протесте за Генерала и то је цак 100 пута оцигледније да је једна морална и људска велицина и да је невин! Изгледа да судски епилог МОРА да добије онај слуцај који одговара политици! Да ли је то дефиниција правде? П.С. Ви који цете писати како сам против Давора јер сам цлан снсд-а прије тога опет процитајте коментар и имајте на уму да сам гласао за Иваница и Говедарицу.

Name

Ре мозда

08.10.2018 19:42

Зато сто нико није устао и тразио правду за Дјукица. Бас их брига. Нек се људи боре, ко им брани.

Name

Ре можда

08.10.2018 22:41

Ухватио си се за ријеч "мора". Уопште то није била поента мог коментара. Била је везана за Стразбур. Стразбур није суд у који се иде, док се не исцрпе све правне могућности у властитој земљи. За разлику од тебе, ја сам члан СНСД-а и гласао сам за све четири нивоа за наше кандидате, мада не знам због чега си то уопште споменуо. Као човјек и родитељ могу претпоставити бол родитеља за изгубљеним дјететом. Минимум који желим је да се открије истина, као предуслов за задовољење правде.

Name

Ре можда

08.10.2018 22:55

Зато што је теби Давид само један бр, некоме је он све. Зато што хоћемо сигурност за нашу дјецу. Зато што су се поиграли са интелигенцијом грађана кад су убијеног Давида назвали наркоманом, пљачкашем и самоубицом. Зато што желимо да будемо град европско културе, а не гето. Зато сто сам родитељ, моја дјеца нису статистика, она су мени све.

Name

Јустициа

09.10.2018 09:49

Овоме сто за Давора казе да је идиот,питам се да ли си ти безвриједна јединка насег друства без права на сопствену мисао! Зар ИQ мора бити висок да би се могло разумјети ово сто Давор ради? Тај цовјек је могао сваста да уради,сваста да казе,А ДОСТОЈАНСТВЕН ЈЕ,ОН ЈЕ ИЗГУБИО НЕСТО СТО МУ ЈЕ НАЈВРИЈЕДНИЈЕ,НИЈЕ ИЗГУБИО УБИЛИ СУ МУ ДЈЕТЕ..Свако нека подје од себе само на тренутак замислите особу коју волите највисе на свијету и замислите да је неко данима муци и убије,ста би урадили,сваки нормалан цовјек и рукама и ногама све зиво би тргао,кидао,грабио за правдом! Не будите тудја масинерија покусајте бити ЦОВЈЕК! Правда мора бити задовољена кад тад!

Name

Правда

08.10.2018 17:23

ПравдаЗаДавида!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Веснс

09.10.2018 02:00

Ма да...засто би се овај слуцај ријесио на суду?!Толики људи и дјеца побијени,а цутали сви досад..па ста хоце сад Давор?Ма срам вас било дјубради једна сто за паре овде писете!Запните тај погани језик за зубе! Исти сте као и крвници који су унаказили и убили Давида,јер ако не подрзавате Давора подрзавате њих,нема трецег.Фуј!

Name

Правда

09.10.2018 11:42

Онај коњокрадица Додик мозе да казе 'ко не гласа за мене, остаце без посла' и ви ретарди аплаидирате њему, а нападате Давора. Треабало ин је 100 дана само да квалификују Давидову смрт! Али ниста јос није готово, бандо, игранка тек поциње, сви цете на робију.

Name

Ива

08.10.2018 17:24

Ћаћа неће бити сам!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сљива

08.10.2018 17:53

?????

Name

Смеће једно продано

08.10.2018 23:20

Већ је сам. Шукало више није заинтересован пошто је изгубио посланичко место :-)

Name

Рс

08.10.2018 17:29

Свице

ОДГОВОРИТЕ
Name

Вики

08.10.2018 17:54

Свице сваки дан свако јутро и зивит теце немозе унатраг не...

Name

Едисон

08.10.2018 19:24

Блицате ли блицате дувате дувате смрцете итд.

Name

Ре Едисон

08.10.2018 19:53

Ту нема конкуренције насим дротовима. Ау кад се поједини среде. Па оргијања... ала брате.... отисли смо у три.... нема нама спаса...

Name

Рада

08.10.2018 17:31

ПРАВДА ЗА ДАВИДА!!!. Подршка Давору и групи!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Смеће једно продано

08.10.2018 23:20

Већ је сам на тргу. Шукало више није заинтересован пошто је изгубио посланичко место :-)

Name

Правда

08.10.2018 17:32

И преко ове групе сте покушали срушити Р.Српску ....тај човјек давор је рекао да је Р.С квази држава...стид га било погазио је жртве и борце које су положоли живот за Р.Српску!!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

СамоЈа

08.10.2018 17:57

Ти ниси , јер пишеш глупости, боту.

Name

СамоЈа

08.10.2018 17:58

То није ни квази држава , то је калифат -Додикистан.

Name

нада

08.10.2018 18:01

рс није држава.тако да је термин квазидржава исправан.

Name

Ре

08.10.2018 18:11

А шта је погрешно рекао?

Name

РЕ

08.10.2018 19:49

Да би био дрзава морас бити признат у свијету од признатих дрзава. Ми смо један од ентитета дрзаве БиХ и ста је ту теско за схватити. Тако да ова квалификација јесте мало безобразна али је и истинита.

Name

Рољиц

08.10.2018 20:42

Ми смо ДРЗАВА ЗАПАМТИ

Name

У страха су велике очи

08.10.2018 22:29

Рољићу,ако ниси у стању схватити дефиницију државе,бар узми пасош па види шта пише на њему.Под условом да знаш читати,наравно!!!

Name

Ре

08.10.2018 22:58

Наравно да нисмо држава, ми смо ентитет. Наравно да смо лошији ентитет јер смо дозволили да се ти и ја радправљамо око тога ко више воли РС. Глупост ! Ми смо друже на истој страни само ти то не смијеш признати себи: у овој земљи нешто дебело смрди!

Name

Ре

09.10.2018 09:47

А како цемо назват онда његови дрзаву како он реце брлог један

Name

Одговор за Рољиц ,од србина

10.10.2018 08:46

Тако је браво брате ,ми смо ДРЗАВА ,само јос ови из Бијељине на буду уз нас и ми уз њи ,и ето Дрзаве ,кад тад ,бит це Дрзава,РС

Name

Ибро

08.10.2018 17:34

Само храбро до васег циља и свака част храбрим и устрајним грађанима који су ту уз Давора.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Слобода

08.10.2018 17:44

Даворе, зао ми је тебе и твога Давида, а сви који су гласали за СНСД нека зиве у оваквој дрзави ако им је добро.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Лаки

08.10.2018 19:39

Треба бјежати сто прије из овог лудила

Name

08.10.2018 20:49

Па бези лаки ко ти брани, ста ти овде изигравас саветника. Зар ти није свануло. Тик так тик так.

Name

Ре Лаки Лаки

08.10.2018 20:58

Само иди ако те ко зели!!!

Name

Ре Лаки

09.10.2018 04:08

Иди бре Лаки. А ми цемо бре да увеземо јис дебила од јузна пруга. Цисто да нам праве проблеме, којих бре вец довољно имамо.

Name

Ре лаки

09.10.2018 09:49

Бјезо сто прије и неврацај се

Name

Ре лаки

09.10.2018 09:50

Ал немас куд беспослицара неце нико

Name

Ре

09.10.2018 12:16

Беспослицаре и проблематике прима само Рудоња.

Name

Кинез

08.10.2018 17:46

Могли сте им дисати за вратом за вријеме предизборних мјесеци,сада це васе захтјеве игнорисати.Рекао је Додик да је за вас проблем надлезни тузиластво.То це вам бити њихов одговор и у будуцности.Сумњам да це вас уопсте узети висе у уста.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

08.10.2018 18:50

Не мозе вјецито игнорисати јер људи стоје ту по године и стајаце и даље. Лоша му је то реклама, ако их проба склонити, јос гора. Вец је то дубоко присутно у свим страним медијима и ста цемо сад. Гдје год оде и ко му дође, страни новинари це га питати за то. Слуцај му је најбоље да ријеси.

Name

РЕ

08.10.2018 19:53

Неце висе само гледати. Сад це га Додик купити као и све пре њега букаце. Оманули су 5 октобра и то је то.

Name

Ре

08.10.2018 20:06

Нек стоје,до судњега данас.. Само нек не нападају градјане, и нека овај циркус склону са трга..Па нека стоје

Name

Ре

08.10.2018 20:23

Па покусао је Рудоња њега купити. Даворе брате не разумијем те. Сто цовјеце цутис о крупним и битним стварима. Реци јавности колико ти је нудио да одес са Трга. И одбио си.

Name

5

08.10.2018 21:42

Ти УПОРНИ РЕ сто спомену ЦИЕКУС...ДАБОГДА И ТИ ЦИРКУС ДОЗИВИО..

Name

Ре

08.10.2018 23:02

Кукавице , погледајте се у огледало и реците како вам је, колико добро живите. Хитлер је имао више емпатије од вас. Шта треба да вам се достави да прогледате, дијете је убијено у центру наше лијепе БЛ. Ко је толико моћан па му се дозвољава такво звјерство?

Name

леми

09.10.2018 07:29

Ово је дивна земља,коме се не свиђа пут под ноге позз

Name

007 Бонд

08.10.2018 17:48

Добро је. Ипак су испали културни. Мислим на групу ,,правда за Давида''. А поплашили су нас разни ,,аналитичари'' из Србије да ће група да направи хаос и да преко њих делују странци који желе лоше Србима и Републици Српској. ...Повлачим све лоше што сам рекао за њих. Подржавам групу. Нађите убице и казните их.

ОДГОВОРИТЕ
Name

АП

09.10.2018 07:40

Свака цаст друг, све похвале за признање! Идемо даље.правда та Давида и сву дјецу насу!

Name

Бака

08.10.2018 17:50

Убице ,злотвори И сотоне, ДАВИДОВ ГРОБ вас је побиједио! Умало...

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

08.10.2018 18:18

ахахахахаха

Name

ДОДИК

08.10.2018 20:03

Господин Додик му је добро рекао. И после избора ја сам на твојој страни....

Name

Дека

08.10.2018 20:24

Како посијес, тако позањес. Знас ли то, бако? Било и бице.

Name

Ре ДОДИК

09.10.2018 04:11

Господин?? Додик??? Уахахахааа

Name

Браво

08.10.2018 17:51

Иде Правда даље својим путем!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мила Пејиц

08.10.2018 17:53

Све треба постовати бил и зељу за правдом али јутрос је на тргу довезен аутомобил којем није мјесто тамо.

ОДГОВОРИТЕ
Name

децко

08.10.2018 18:23

добице казну за непрописно паркирање и одвесце га паук... као и у свим нормалним дрзавама за убиство це бити амнестија

Name

Дивна

08.10.2018 23:05

А сто би га паук одвукао када испред агапе стоје паркиране мецке дјеце политицара.Сто се они разликују осим сто имају пуууно новца,знаци њих не треба паук одвуци,ако говоримо о закону да би требао бити исти за све-назалост нијееее

Name

ре Миле

09.10.2018 22:53

Бас имате изоштрен осјецај за правду. Подржавам, не треба ту паркирати али много ста није ок. Зар не? Уосталом, мислим да Давору не знаци ниста ако га ухапсе или поцну ћушкати.

Name

Дјордјо

08.10.2018 17:55

Ма готово је и са вама и са правдом.Мозете ви реци не интересује вас ко је на власти али сви знају за кога сте гласали и радили али поново вас је Миле помео.

ОДГОВОРИТЕ
Name

миле метла

08.10.2018 18:21

Је помео насе паре

Name

Зашто

08.10.2018 18:43

Се користите термином "помести", шта хоћете да постигнете том глупошћу. Ови избори су добијени силом,уцјенама,пријетњама,Исплатом пензија само дан прије избора,злоупотребљене су све институције,ово није воља народа,ово је наметнуто. Лично не признајем резултате ових избора јер је било много непоштених радњи,избори су обичан циркус!!!

Name

Ре

08.10.2018 23:04

можда теби твоје дијете не значи толико, разликујемо се. Неко воли паре неко породицу .

Name

Дивна

08.10.2018 23:08

Па ста сте оцекивали ;да це се постено гласови избројати,то мозе само у политицко правно уредјеним земљама

Name

ре Дјордјо

09.10.2018 04:46

ИСТИНА И ПРАВДА ЗА ДАВИДА.

Name

Дјордјо

09.10.2018 06:24

Чиме се ВИ диците,крађом, подвалама,уцјенама,пријетњама,а онда кажете добили смо изборе,које изборе? ВИ овај циркус називате изборима?! Знате ли ВИ шта су то избори?Додик је пријетио свима,пензионер има,здр.радницима,радницима термо ел.,кратко речено свима који су зависни од његове зле воље!! Он и Жељка неће никада бити моји представниц, јер су лопови и манипулатори!!!

Name

Ре зашто?

09.10.2018 10:38

Мислиш ли да опозиција да је била власт којим случајем неби исплатила пензије дан приоје избора? Искрено ми реци шта мислиш?

Name

М.Р.

08.10.2018 18:10

увијек сам за правду и истину.Правда за Давида. Давор сто се бори сматрам да је постено и вриједно позње за обицн народ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ма дивно

08.10.2018 19:27

Ста цекас сто не идес у сатор да га подрзис

Name

Ре Ма дивно

08.10.2018 19:54

Рудоња се под сатором подрзава.

Name

Комсија

08.10.2018 21:00

Ако је убиство, има ли ико сазнања који је мотив. Васковиц је објављивао дезинформације. Дајте прави мотив.

Name

Дивна

08.10.2018 23:12

Мотив-па зар је битан,,,,,немаааас правоооо да убијееееес ,халлллооо ,ко си да одузимас зивот некоме;постоји закон И суд

Name

Ре Комсија

09.10.2018 04:17

Подаци о тацном времену комуникације измедју припадника МУП а и осталих које Васковиц помиње нису дезинформације. Цовјек је објавио факте, који се дају провјерити од стране тузиластва. Такодје и изјаве свједока који обарају дротовску вwрзију. Дакле, цисти факти. Само да ли тузиластво то зели? Погледајте слуцај Дјуровиц. Па отац зна све до детаља како се одвијала саобрацајка. И ниста од тога.

Name

јаца

17.10.2018 22:17

Народ је дрзава!!!ПРАВДА ЗА ДАВИДА!!!!

Name

М.Р.

08.10.2018 18:10

увијек сам за правду и истину.Правда за Давида. Давор сто се бори сматрам да је постено и вриједно позње за обицн народ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Доо

08.10.2018 18:23

А наредни корак доо

ОДГОВОРИТЕ
Name

Веснабојиц

08.10.2018 21:05

Правда за Давида

Name

Марко

08.10.2018 18:24

Ти си дебилцина која направи циркус од смрти свога дјетета,ало наркоманцино и ја сам брата у рату изгубио и колико је бираца зивот дало па правду не тразимо на улици.Ко си ти да себи дајес за право да блатис све људе који везе с твојим покојним дјететом немају?Тебе треба отјерати са Трга Крајине прави циркус у свом двористу идиоте.Тај Трг је и мој и свих осталих суградјања,не зелим те висе гледати ту,хоцу својим градом да продјем са осмјехом на лицу,на гроб своме брату идем недјељом и тамо му свијеце палим,фуј гадис ми се висе трули цовјеце,ти се родитељом називас,ти наркоманцино?

ОДГОВОРИТЕ
Name

будало

08.10.2018 18:50

Мозес се и сад смијати на тргу ако имас цему,нико ти не брани

Name

Да

08.10.2018 18:57

Твој се брат борио,а ста је радио Давор?Срам те било.Кога ти вриједјас и мисли о томе ста тебе мозе јос задесити.

Name

з

08.10.2018 19:03

Марко идиоте, огаван си. Долази правда по тебе. Има нас који смо много сахранили вољених у рату, али имамо емпатије за Давора. Казна за злотвора као тебе куца на врата. Правда за Давида!!!

Name

Ре Марко

08.10.2018 19:30

Бог ме убио ако ти знас и дан кад ти је брат погинуо. Ама заборавио си ти гдје је њему и гроб. А свијецу узми и запали је себи за здравље тј. памет. Оцито је да те је разум напустио. Из коментара ти избија циста агресија, цовјеце иди лијеци се. И не знас овог цовјека ал ето знас да је наркоман. Ти ниси нас суградјанин, пууу

Name

И ја сам Марко

08.10.2018 19:53

А ти си дебил!

Name

Брдјанин

08.10.2018 21:11

Потписујем Маркооо.

Name

Ре Мсрко

08.10.2018 23:07

Тебе ни рођена мајка не воли, остале ДУ велике посљедице. Јави се психијатру пре него закасниш. Бтw Цвијановићкин син у Драми се предозирао прије пар мјесеци. Страшно, надам се да ће се сад мало више посветити својој дјеци умјесто што шета по селендрама и тспше Додика . Свој став о овисницима Упути њој .

Name

Дивна

08.10.2018 23:16

Срам вас било,цовјек не стоји сто му се стоји на тргу него трази правду за своје дијети које је убијено недузно,ти би да се смијес,ко ти брани бескицмењак,гњидо људска

Name

ре Марко

09.10.2018 04:48

ИСТИНА И ПРАВДА ЗА ДАВИДА. КАД ТИ СТИГНЕ БОЖЈА КАЗНА ДО ТЕБЕ ЈЕ.

Name

Ре Брдјанин

09.10.2018 05:53

Знас ли ти, земљаце (претпостављам да си се доцепао БЛ), који од Бисиних синова се предозирао у Драми? Знас.она Драма у центру гдје ти сада зивотињарис?

Name

Брдјанин

09.10.2018 17:07

Ја не знам ни гдје је драма, а нити ме интересује. Знам да сте пропаст и губитници.

Name

ре Марко

09.10.2018 21:42

Хало, Марко. Ко теби даје за право да ти одлучујеш шта овај народ хоће на тргу? Теби ако се не свиђа садржај, мимоиђи га. И ја зимзоград (чак му је и име глупо) мимоилазим па не правим дреку. То што се теби не свиђа да се сазна истина не даје ти право да говориш у име свих Бањалучана, а град и трг је наш. Није тај трг само твоја прчија, ма шта ти мислио. И да, завршила су се времена у којима је било нормално да се готово сви муче и пате да би шачица вас "с осмјехом пролазила овим градом". Сада утуви у ту блентаву главу - ТРГ НИЈЕ ТВОЈ. А што се гађења тиче, особа која може да живи у благодати која је изазвана туђом невољом... ОГРОМНО ФУЈ. И још нешто, кад већ тако волиш да дефинишеш, хајде да то урадимо овако. Човјек који је своју младост и физичко здравље дао за добробит ове републике изгубио је сина. Он тражи само правду и ништа више. Шта сереш ти о браћи и жртви и трговима? Ти ниси из Бања Луке и Бања Лука није твој град јер да јеси стао би поред Давора.

Name

ре Брђанин

09.10.2018 21:43

Бања Лука је у котлини. Учини услугу и свом брду и Бања Луци. Збогом

Name

Тик так

08.10.2018 18:25

Тик так тик так тик так тик так тик так

ОДГОВОРИТЕ
Name

@Тик так

08.10.2018 19:03

Хе хе,ви већ 197 дана тик так и шта?Успјели сте цијелу Херцеговину и источну РС окренути на Додикову страну.Буудале.

Name

Срдјан

08.10.2018 19:51

За ''з'' Марко злотвор ? Засто? Па управу је . Твој коментар је мали примјер , агресивног у ''обојених револуционара'' . На крају це вас не МУП, него народ растјерати са Трга Крајине.

Name

Ре Срдјан

08.10.2018 20:26

За поцетак се позабави својим сином. Да се не би тај МУП једног дана њим бавио. Лицемјеру.

Name

Брдјанин

08.10.2018 21:12

А гдје вам је сад тик так. Послије донга нема висе тик так.

Name

Ре Брдјанин

09.10.2018 04:22

Овдје поток, онде брдо.... ајд се ти, земљаце, врати на своје брдо. Да погадјам: Крњеуса, Вртоце... ако мозе поведи и оног психица Лукаца.

Name

Банк лука

08.10.2018 18:26

А аута сто се паркирају око кафића гузоњиног сина то ником не смета. Јели тим аутима ту мјесто. Сад требамо радити све сто они раде. Њима и није мјесто у бања луци јер народ бања луке је рекао своје. НЕК иду у хан кола , стричеве и та околна села па НЕК тамо владају. Свакако нису нас ниво. Сељацине и кркани

ОДГОВОРИТЕ
Name

Зоран

08.10.2018 18:43

Па ста ти мислиш, да је Бања Лука од Центар, Борик, Нова Варош.... до Сехера, да Хан Кола и Стрицици нису Бања Лука? Одакле је Кочић несрећо једна? Одакле је највећи дио војске која одбрани Бања Луку? Јебо те сунце каква референца, УРБАНИ БАЊАЛУЧАНИН! Све остало кркани И сељаци е, СРАМ ТЕ БИЛО!

Name

Ре Зоран

08.10.2018 19:32

Петар Коциц се у гробу преврце кад види каквих бандита има медју земљацима. Нек си ти "осово" сунце, сунце ли ти пољубим. Кус тамо...

Name

Морјана

08.10.2018 22:49

Бравооо...

Name

Борна

08.10.2018 23:21

Педигре је цудо,треба стољеца да продју да од брдје господин постане.

Name

Ре

09.10.2018 06:17

Цуј 'стољећа'.. Све нам је јасно

Name

Оки

09.10.2018 06:19

Опс извините,нисам вас препознао 'родјени бањалуцанину '. Јел то једина 'титула коју посједујете? Браво,дивно, одмах сте порасли у мобил оцима,господине 'родјени.

Name

Правда

09.10.2018 07:05

За тик-так Колико си наиван па вјерујес да су се људи окренули на Додикову и Бисеркину страну. Гласови су покрадени,то и птице на грани знају. Потписујемо петицију да се понисте избори.. А ви сви који се кесарите и насладјујете тудјој муци,требали би да знате да се коло среце зацас окрене Ви немате ни образа ни карактера,бас као ни вас Мрмоња Додик ПРАВДА ЗА ДАВИДА Идемо до краја !!

Name

Ре Оки

09.10.2018 07:58

Е нек си нам рекао. Буууу

Name

08.10.2018 18:31

ста би сада правдо ви нисте правда ви сте српски смрад и брука да је додик паметан па сав тај олос потерати са трга доста је њихових гована и смрада на тргу цистило јадно комунално бања луке зао ми је тих људи да видимо колико це дана јос да проведу на тргу гласање је просло добили су дуплу нулу незнам ста даље

ОДГОВОРИТЕ
Name

за yу

08.10.2018 21:30

Упиши се ти у школу па научи како се пишу лична имена и имена градова, чему служе тачка и зарез , које врсте реченица постоје .... итд .... итд

Name

Борна

08.10.2018 23:25

А сто Би неко са села мео Бањалуцане,то је трг Бањалуцана

Name

Ре

09.10.2018 05:57

Јој, па молим вас. Ста це му скола? Их, ви урбани Срби сте бас "недоказни". Зорка, моторка, пива и сатор. То се трази, то су Срби.

Name

ре yу

09.10.2018 23:02

Цовјеце, засто се огласавас, кад не знас писати? Срамотис и себе и оне које бранис.

Name

реално

08.10.2018 18:35

Сада удружење, сутра странка и то им је и био циљ. Туга у шта се све то претворило.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

08.10.2018 18:54

Реално, сто то теби смета? Зар нема сваки цовјек право да бира и буде изабран?

Name

???

08.10.2018 18:57

Коментар ти није ни мало реалан.А како су кренули изгледа да ће морати основати странку да се дође до признања и истине и правде,јер се овде у овој авлији не може другачије кад ниси у "систему власти".

Name

туга је

08.10.2018 19:00

Сто је момак убијен а убице слободно сетају и вребају,а најтузније од свега сто неки људи немају осјецај за несрецу и јад других.Сви смо свједоци како је тај цовјек заврсио на тргу.

Name

???

08.10.2018 20:23

А ко је рекао да је убијен? Ко је то доказао?

Name

Ре реално

08.10.2018 23:11

Па предсједник ти отворено ре че х кампањи : џабе вам дипломе и стручност ако нисте у правој странци. Теби је зо мјера за равноправност, просперитет и сигурност ? Браво , сад ми је јасно зашто се Југославија распала и зашто су сви били против Срба. Не ваљамо ...,

Name

РЕ реално

09.10.2018 04:52

Сељачине су побједиле, образовани бјежите одавде и не окрећите се. Ову власт вам, сељачине унуци неће опростити. ПРАВДА ЗА ДАВИДА

Name

за ???

09.10.2018 06:02

Ста је теби???

Name

За ???

09.10.2018 07:00

Укуцај на нету па види ко је доказао. Тужилаштво је рекло да је убијен. Људи драги, имате ли Ви мозга? Није ту више ни у питању емпатија него ретардираност појединих. Идите ментолчине па ви стојите 200 дана. Зар и даље мислите да ово има везе са рушењем некога, обојеним револуцијама, пичкама материнама? Јесте толико ударени у главу?

Name

За Администраторе портала

08.10.2018 18:53

Да ја на портале АТВ-а или РТРС-а посаљем простацки и негативан коментар о СНСД-у или о некоме из те странке да ли би тај коментар био објављен ? Не би !!! Ви се утркујете да примитивне коментаре о групи За правду сто прије поставите. Боримо се са багром а Ви сте као непристрасни , поставите по неки такав коментар али пустите нека ботови пису мало у празно. Поздрав

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јах вала

08.10.2018 19:28

Ма скидај све.

Name

Нема ово везе са правдом

08.10.2018 18:55

Погледај ову Данијелу као да јој је све помрло када је цула да су изгубили изборе, види се у њеном погледу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Нису Избубљени Избори

08.10.2018 19:37

данијела дрхти пријатељу јер осеца одговорност велику за оно сто следи а то је правда. јер су с народом стали неки људи. погледај их мало боље и ти мозда задрхтис. погледај мало цео скуп боље. осети мало и ти цес да задрхтис кад схватис ста следи. зивело руцно бројање листица! зивео цик

Name

Опасна

08.10.2018 19:42

Има гори поглед него Лукац. Ахахахаха

Name

МУП

08.10.2018 20:13

ти то пријетиш? Јаране, пробајте нешто да направите и нема вас у року од одмах, мајмунчино наркоманска!

Name

Ре МУП

09.10.2018 04:25

Ало, дрот, колико је седам пута осам? Како иде са робом? Цијена, права ситница.

Name

Милан

08.10.2018 18:56

Као прво избори су намјестени И покрадени, додик је намјестио изборе, платио,као друго, греска не удрузење вец треба основати политицку партију правда за давида или Давид партија, једини пут да се супроставимо мафији И додику

ОДГОВОРИТЕ
Name

РЕ

08.10.2018 20:01

Требало је несто урадити прије избора а сад је касно или није ако јос вази оно за Цетвртак. Бице ми веома зао сто сам подрзавао ово ако Давор слазе . То це бити крај овога и свог труда и залагања свих нас.

Name

Сакислав

08.10.2018 19:03

Све постујем занима ме засто Давор јавно не казе и разлог засто је децко убијен...ово је све отисло предалеко и страсно је.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

08.10.2018 19:48

Оцекивала сам да це на задњем скупу реци оно једно име. Прво. Главно. Кад намјерава????

Name

ре сакислав

08.10.2018 20:50

Па рекао је. Није дао на себе,био је свијетла будуцност ове земље ,био је свој.

Name

Хогар страсни

09.10.2018 05:10

Ако је убијен? Због цега је убијен? Сви ми имамо синове који зиве мирно. Не гурају нос гдје им није мјесто.

Name

За Хогара

09.10.2018 08:00

Никола Дјуровиц нине гурао нос. Само је цекао зелено свјетло на семафору, па га будала уби. Не суди о мртвом дјетету тако, да не дозивис судбину Дјуровица.

Name

За Хогара

09.10.2018 08:11

Ти онда можеш руку под руку са лукачем.Њему је оправдано да се изгубе гаће,оправдано да МУП не ради свој посао,оправдано да се на конференцији лаже и подмећу докази,оправдано да се убије туђе дијете само није оправдано да се открије ужасна тајна овог г...њавог система.Значи ћути,трпи,жив си и то је довољно.Очигледно јадни момак није процјенио са каквим ђаволима има посла.И значи оправдано је убијање када се нос "утрпа" у туђе ствари?Боже сачувај ме......

Name

Хајрудин

08.10.2018 19:14

гкасајте ви опет за додика и бице јос такли слуцева висте народе толико клупи вамо се свадзате вамо гласате за исте хххх

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

08.10.2018 21:26

Дрзи се ти федерације небрини за нас а мало се и буквара ухвати

Name

Там_М

08.10.2018 19:29

Правда за ДАВИДА, за све нас! ♥✊✊✊

ОДГОВОРИТЕ
Name

Кочићев вијенац

08.10.2018 19:31

✊✊✊ПРАВДА ЗА ДАВИДА! ✊✊✊

ОДГОВОРИТЕ
Name

Петријин вијенац

08.10.2018 20:48

А правда за градане који зиве у бл ало па сатрасте нас немамо насег града од вас докле алллло

Name

Ре Петријин вијенац

08.10.2018 22:23

Баш вам је јак град. Град у коме се краде, пуца, убијају дјеца...Какав је то град??? Ти да си нормалан подржао би родитеље и људе који се боре за све нас, нашу дјецу и будуће генерације да се овако нешто више никад не деси. Имаш ли ти своје родитеље, брата, сестру, дјецу??? Ако већ не подржаваш групу, онда немој остављати ни глупе коментаре. ПРАВДА! ✊✊✊

Name

Ре Петријин

09.10.2018 04:27

Твој град?? Ахахахааа. Тјерај се....

Name

ре Петријин Вијенац

09.10.2018 04:58

Ко није још схватио, на тргу су бањалучани родјени на овом асфалту, у власти све голи сељак, у томе је разлика, Сљедећи корак, сељаци у град, бањалучани у ЕУ. Сљедећи корак .....(закључи сам)

Name

Ре

09.10.2018 06:21

Ста те јер брига ко има дјецу, да је водио рацун о њему,неби се то десило

Name

Ре за Ре

09.10.2018 08:02

Како судис о другима тако ти било у зивоту. Фуј

Name

Ре Петријин вијенац

09.10.2018 09:31

Ето ја сам забринута и за осталу дјецу, не бих вољела да се некоме ово деси. А који је твој проблем??? Баш ме занима како си ти васпитан/а, када имаш овако ограничено размишљање и оправдаваш овај злочин? Јадан/а си. Због таквих као што си ти, нама никада неће бити добро, па ти настави подржавати лопове, убице...јер ипак си ти добро и васпитано дијете.

Name

Драшко

08.10.2018 19:41

Поштено да признам: гласао сам за Иванића и изгубио. Гласао сам за СДС и изгубио. Нисам очекивао да ће СНСД побиједити. Честитам их на побједи. Тражим разлог за пораз. Размишљам о оном скупу 5. октобра коју је организовала група "Правда за Давида", а СДС и опозиција нису одржали завршни митинг. На том скупу су недостајале заставе Српске. Музика није требала бити онако чудна- сатанистичка. Представа није требала да садржи елементе "Ово није никаква држава", "Нити једна институција не ваља", "Полиција Српске не ваља" и још горе поруке. Ако не ваља Додик он је појединац, али да не ваља Република Српска на том скупу је пресудило по мени да народ гласа за Додика. Даље, трг Крајине није Давидов трг него трг грађана Бања Луке и Републике Српске. Нико нема право да узрупира народну имовину. Пошто је Додик побиједио сад има шансу да пронађе кривце и да трг буде у функцији грађана.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мејдан

08.10.2018 20:15

Додик је Република Српска,а на власти је Ид 2006,а не од данас да би нешто рјешавао сутра! Ако сте луди нисте глуви!

Name

Брдјанин

08.10.2018 21:18

Браво Драско.

Name

ре Драшко

09.10.2018 05:03

Мени је сатанистичка музика она с Мањаче, на тргу су били ГРАЂАНИ. Из кафића Агапе се чује сатанистичка музика , пропасти српксе културе. ГРАЂАНИ не урличу, Стоје мирно и достојанствено и траже ИСТИНУ И ПРАВДУ. БОЖИЈА ЈЕ ЗАДЊА.

Name

Мргуд

09.10.2018 10:43

Конацно један нормалан реалан коментар...

Name

ре ДРаско

09.10.2018 23:11

Цуј сатанистичка музика. Шта све нецете смислити. "КОЉИ ВОЛА, РОДИО СЕ ЛОЛА." То је за антологију. Гара, Гоцо бенд, Ћана, Јана, Цеца....

Name

Глас народа

08.10.2018 19:43

Закаснио си јаране!!!Хтјели су те искористити,Бореновиц ,Мектиц.Засто онда ниси отјеро политицаре од себе!!!каква греска и незнање..Убрзо цес се изненадити кад ти саопсте ста се догодило!!!бит цес најоданији Милорадов сарадник кад ти се докази предоце!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

РЕ

08.10.2018 20:17

Све ово око ових избора је цудно. Да неко онако прица о Додику а да овај не реагује то је ван памети. А нароцито о Лукацу. Мозда је овај Давор од поцетка мамац који је бацен опозицији да се ухвати у сву ову прицу о русењу Српске. Па сви знају да је Давор био у СНСД-у.

Name

Сарма

08.10.2018 20:18

Па први су му у Кући били Додик и Лукач,два дана након проналаска тијела. Тад је и ушла политика у све ово. Зашто по опозицији?

Name

Ре Глас Народа

09.10.2018 08:05

Ко је сједио са Цубријем на мјесту сувозаца када је Никола Дјуровиц надтрадао? Ста це бити када неко одлуци да озбиљно саслуса његовог оца и погледа његове доказе?

Name

Загор

08.10.2018 19:53

Рекао је да зна ко су убице,засто није рекао?? Као реци це 20.9.па,25.9 па 29.9.па реци це имена егзекутора 5.10.па опет ниста,ста он уопсте хоце??? Или говори ако знас или иди куци не зајебавај нас висе!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мила

08.10.2018 19:55

Браво Данијела.Правда за Давида!

ОДГОВОРИТЕ
Name

бака

08.10.2018 20:07

Убице,сотоне И монструми,ДАВИДОВ ГРОБ вас је ПОБИЈЕДИО.

ОДГОВОРИТЕ
Name

гордана

08.10.2018 21:46

Наставите тражити правду,све друго је грех!

Name

Коле

08.10.2018 20:10

Као родитељ, у поцетку нисам разумио. Сад разумијем. Ја да сам не дај Бозе имао ту ситуацију не би се доста њих главе наносало. Свака цаст њему на сталозености. Само напројед.полуписмена маса , улизице и бескарактерни ликови никад неце разумјети да све сто цинис цинис и за сву дјецу ...примјер оца.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

08.10.2018 23:16

Браво Коле, нажалост убице још увијек на слободи. А ови што пљују по Давору ускоро ће да скиче од јада и просперитета .

Name

Тусањ

09.10.2018 11:33

Браво Коле, свака ти је на мјесту.

Name

бака

08.10.2018 20:11

Ви ,који се ругате умореном ДАВИДУ,подледајте свој дом,да ли је црни гавран поцео гнијездо правити на њему ?.Крузи ли И ГРАКЦЕ?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Зора

08.10.2018 20:19

За "Нису изгубљени избори" - ма ста реце Данијела дрхти,јер види правду (негдје у даљини - додајем ја). Колико видим, то је једна глупава јадница која не зна двије унакрст, боље да иде куци и ради несто корисно, а и остали беспослицари.Од цега ли само зиве, мозда од правде?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

08.10.2018 23:18

Даниела има високо образовање и дугогодишње радно искуство. Жена која има храбрости рећи јавно оно што ви само мрмљате : у овој земљи систем је труо.

Name

Ре

09.10.2018 04:31

Не видис ти даље од своје носурде. Јок, Бисерка зна двије унакрст. Данијелу знам из насеља, зена је на мјесту. Сто Бисерка онако дрхтури, а однијела је побједу. Сад ми висе лици на кокос колико је пропала од марта.

Name

РЕ Зора

09.10.2018 05:07

Зоро, надам се да не славис славу, Ни Нови завјет ниси прочитала. СТИЋИ ЋЕ ВАС БОЖЈА КАЗНА,. ИСТИНА И ПРАВДА. ДЈАВО СВИЈУ ВРАТИ ОДАКЛЕ СУ ДОШЛИ.

Name

Зоро

09.10.2018 06:10

Гадура си,себицна ,од цега ти зивис о томе води бригу срамото људска.

Name

ре ре

09.10.2018 07:52

Бисерка није побиједила,слуге сатанске су изнудиле гласове,све це ици ПОНОВО.Зиви били ,па видјели!

Name

новосађанка

09.10.2018 08:01

Зоро глупачо, Додик побеђује са гласовима таквих као што си ти, зато вам и убијају децу и то без икакве одговорности.

Name

заза

09.10.2018 08:08

Зоро, несрећо, за тебе је Данијела глупава а сигурна сам да си гласала за Жељку (фикус, Додикову личну секретарицу), која говори као да "ваби" кокошке налик теби.

Name

ПРАВДА! ✊

08.10.2018 20:34

✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊♥✊

ОДГОВОРИТЕ
Name

Да ли је све јасно?

08.10.2018 20:56

Добро људи о цему се на крају ради? Злоцин се десио. Децко је нестао. Када је на крају надјено тијело Додик је био код Давора, и на сахрани. Онда се поцело захуктавати. Разна имена из полицијског врха, изрази као: наруциоци, егзекутори,... Не могу то да повезем са Даворовом прицом са поцетка. Ок момак, студент,... И да се око таквог ствара нека урота да се уклони. Ајде да је неки дисидент, или припадник неке групе, али овако ми није јасно. Скоро је изресетан цовјек у ауту пред куцом, а супруга рањена. Ста сад? Идемо ли на трг и за њега? Искрено ми је зао због трагицне смрти младица и надам се да це поциниоци бити изведени пред лице правде. Само многе ствари у свему овом нису јасне.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

09.10.2018 04:33

Мозда се отело контроли. Неко реце да су покусали са озивљавањем дјецака и да су зато довели неког доктора. Зна ли отац који доктор је у питању?

Name

Ре: Да ли је све јасно

09.10.2018 05:09

Биће вам јасно кад инспектори типа Илић дођу и на ваша врата. ИСТИНА И ПРАВДА

Name

Ре

09.10.2018 20:57

А засто би мени долазили инспектори на врата? Кљуцно је питање засто је досло до убиства. Засто се све то десило? Да се организује екипа како Васковиц казе припадника МУП-а и нарко картела да убију једног момка, студента ако је гледао своја посла, бавио се факултетом и никакве везе није имао с њима. То јос нико није рекао. Зато сам и повукао паралелу са убиством од прије мјесец дана код Зеленог Моста.

Name

За Ре

10.10.2018 09:12

Слажем се. Све је могуће, али мени мотив убиства никако није јасан. Зашто би полиција или нарко босови тражили смрт ''обичног'' младића. Цудно. Мислим да то зна и Давор па зато стално говори да све зна, а у суштини ништа не говори. Јер не смије рећи праву истину. У сваком случају, надам се свим срцем да ће се открити права истина. Подршка за Давора.

Name

таxи

08.10.2018 21:07

Бореновиц и Говедарица као прузају подрску јадном цовјеку.Стисли песницу покиснутих лица.Ко зна ста смјерају.Згадили су ми се сви.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јустициа

09.10.2018 10:06

Господине да би били упуцени висе и доносили реалне закљуцке посматрајте само цињенице,многи су могли да сумњају у оно сто Давор прица,али ви који сумњу имате уцланите се у групу и видјецете да је износио доказе за све сто говори.Не морате бити правник а да не процјените од првог дана да је слуцај заслузио одмах да се спроведе истрага,а они су цекали 100 дана,слуцај су оквалификовали као ЗАДЕС,према сликама које је отац јавно објављивао висе него видљиво да никако није рјец о задесној смрти.Владајуци су сами себе укопали врло непрофесионалне изјаве су давали,гдје један министар јавно казе да су те повреде од гребања у води од дна,да су просле год једног коња пронасли,а та рјецица је до кољена,и то постоје слике докази,видео изјава,прес конференције,то су све докази,и гдје су гаце од Давида један од кљуцних доказа,те гаце су мозда могле да нестану једној вес масини али никако људима који се професионално баве тим послом.Ако зелите реално да видите ствари МОЗЕТЕ,имате брдо доказа и цињеница,немојте слусати ста вам казе резимска тв,трује са неким лазним теоријама завјере само да се скрене прица са одговорних.Правда мора бити задовољена!

Name

линда

08.10.2018 21:37

То Данијела! Хоцемо тебе и Давора умјесто додига ибисерке.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

09.10.2018 06:00

Ја нецу тако. Ја хоцу правду за Давида. То и јесте водиља групе Правда за Давида.

Name

НЕНА

08.10.2018 22:08

ПРАВДА ЗА СВА ЗАТАСКАНА УБИСТВА

ОДГОВОРИТЕ
Name

Правда

08.10.2018 22:15

Мора побједити

ОДГОВОРИТЕ
Name

Миле Ронхил

09.10.2018 00:01

Миле Ронхил осведоцени сверцер цигарета је победио! Идила !

ОДГОВОРИТЕ
Name

Галеб

09.10.2018 01:00

Том народу мозе само помоци револуција и ослободити тај народ од криминалаца ,плацкаса,фасиста,националиста и убица И ниста друго у биједи зиви од 1989 до данас И зивјеце до револуције за слободу

ОДГОВОРИТЕ
Name

заза

09.10.2018 08:16

Неће се ослободити напасника који држе власт зато што нису у стању да схвате како власт функционише а сви способни и образовани ће напустити Додикову државу па ће онда он да побеђује са 100%.

Name

РЕ Заза

09.10.2018 13:16

Да , и сви це зивјети сретно на дневнику РТРС-а до краја Милиног зивота. А онда ???????????

Name

Канада

09.10.2018 04:21

Зивеци скоро цио мој вијек у овој земљи , никада нисам могао схватити да се тамо све везује за политику И политицке лицности а поготово не рјесавање убиства. Сад видим да се цак И то зависи од странке која је на власти. Не од Устава, закона , правне регулативе , институционалности , него од политике И партија. Тако несто не постоји нигдје у сијету. Због тога би , сада мирне савјести, могао да препоруцим Давору да не оснива никако удрузење него политицку партију јер , како видим, једино на такав нацин је могуце да додје правде за свог сина. Давор је постен, храбар , интелигентан , стрпљив И упоран И мислим да би имао велику подрску . Изгледа да другације неце моци. Од мафије на власти не треба оцекивати да це открити убице. Напротив. Мислим да су спремни И њему лицно нанијети зло. ПРАВДА ЗА ДАВИДА !

ОДГОВОРИТЕ
Name

Емелин

09.10.2018 05:28

Браво и ми смо са вама Правда за Давида..Дзенана...Данијелу и све остале младе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

09.10.2018 07:55

Дијаспора потписује петицију за пониставање изнудјених избора!

Name

Ре ре

10.10.2018 09:08

Ево ми само цекамо ста це дијаспора реци. Бас нас брига.

Name

Ја

09.10.2018 07:10

Сви лазу па си и ти поцео лагат,ево нпр. стално понављас да је ентитет дрзава исти си као и твој предсједник.....

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре Синиша

09.10.2018 07:19

ИСТИНА И ПРАВДА ЗА ДАВИДА. Слијеп не види, глуп не разумије.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

09.10.2018 08:45

позивало се на групи да се гласа.Људи су изасли вецина због вас а ти казес сто сте гласали и да ти ниси-то је вец за*ебавање-и сто допустас з.особи из дјаспоре да слини по теби на тргу-према цаци се тако се не понаса!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Марко

09.10.2018 13:22

Мени није јасна једна ствар. Човјек као зна ко му је убио сина и прича то пола године. Ја да сам на његово мјесту АК-47 и редом бих завршио са свима. Истина је сасвим другачија. Нема он појма ко му је убио сина. Скоро сам чуо једну верзију овог догађаја да су тај Давид и још један момак хакерски упали у сервер мупа у уцијењивали некога. Врло је могуће да има неки инспектор умијешан у ову причи. Свако дизање овог слућаја изнад нивоа полицијске станице је чиста политика. По "командној" одговорности Лукач је крив што је није полиграфисао све запослене у МУП-у од портира и самог себе и на тај начин скинуо сваку везу са било ким одозго. Ова плава жена кратко ошишана је водила десетак невладиних организација и узимала новац. Оца оправдавам и његове ријечи. Остало је чиста политика.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре МАРКО

09.10.2018 23:22

АКО ЈЕ ЗА ПОЛИЦИЈУ, ЗАСТО НЕ РАДИ ПОЛИЦИЈА, ШТА МИСЛИШ? Давор је вецерас рекао да је Давид давао знаке живота кад је 23. 3. полозен у Црквену. Можес ли да замислис ту тугу. Колико је дијете муцено? Погледај код Васковица хронолоски цланке, слозице ти се мозаик.

Name

Ре ре Марко

10.10.2018 09:07

Е ако Васковиц казе, онда је сигурно тако. Дајте људи.... Уз Давора сам искрено и надам се рјесењу слуцаја, а све остале ''савјетодавце'' око њега не подрзавам јер су ми сумњиве њихове намјере. А са овим коментаром од Марка се слазем у потпуности. У свакој полицији има покварених и корумпираних инспектора и греска Лукаца је сто није урадио несто да се утврди који су то, а не да се љага баца на сав МУП.

Name

зоран зока

10.10.2018 14:58

прикривање злочина је исто што и злочин . Давор зна ко је убица бар тако јавно каже ???шта је Давор и зашто оволико дуго шути и питање свих питања је зашто је убијен Давид ово питање нико не поставља већ 200 дана . све је ово вјешто измалипунисано од стране СзП . нажалост није Давор једини у овом граду који је на својој кожи осјетио све страхоте пропалих и потрошених политичара . а ти Данијела изгледа да лажеш и себе и све око себе . дала си отказ зато што имаш нови посао у удружењу и фондацији није ли тако . а тек питања о фондацији удружењу и политичкој афирмацији ... одвели би нас далеко далеко далеко од правде за Давида

Name

МИЦКО

11.10.2018 13:32

ДАВОР је изманипулисан али изгледа да је конацно разумио.Синоц није ни погледао ВУКОТУ и ИВАНИЦА па су побјегли на пола митинга.Сумњива ми је ова опозиција,лове у МУТНОМ.Ста ли це се десити када се сазна истина , али це се сазнати ,кад,тад.

Name

Владимир

10.10.2018 13:52

Е таман сад да град бања лука има коме слати рачуне за изнајмљиваје трга. И то почети са рачуном од првог дана праде за давида до 8. октобра

ОДГОВОРИТЕ
Name

МИЦКО

11.10.2018 13:39

Ови нерадници око Давора дигли добру лову,сада да се озаконе па организовано русе РС и њене институције.Рад је створио цовјека а нерад господина—лопова

ОДГОВОРИТЕ