"Тражим одговор о случају Прилепин"

Члан Предсједништва БиХ из Републике Српске Младен Иванић изјавио је данас да је Русија политички и економски врло важна земља за Српску и БиХ и да је пријеко потребно прецизно објашњење зашто руски писац Захар Прилепин није могао да уђе у земљу и учествује на културној манифестацији.

Република Српска 24.08.2018 | 17:47
"Тражим одговор о случају Прилепин"
"С обзиром на то да са Русијом и Република Српска и БиХ имају изузетно пријатељске односе и да је ријеч о земљи која је гарант Дејтонског мировног споразума, очекујем јасан став надлежних органа у вези са овим случајем", изјавио је Иванић за Срну.

Он је истакао да случај забране уласка руском писцу у БиХ мора да буде разријешен до детаља и да јавност треба да буде информисана зашто је тачно руски писац опасност за безбједност БиХ како би се зауставиле спекулације и сачували изузетни односи и Републике Српске и БиХ са Русијом.

У Бањалуци је вечерас требало да буде одржано књижевно вече руског писца Захара Прилепина, али му је јуче на улазу у БиХ, због наводних безбједносних разлога, забрањен улазак.

Ову наредбу донијела је Обавјештајно-безбједносна агенција /ОБА/ 26. марта, а у образложењу рјешења, које је у посједу Срне, наводи се да би боравак Прилепина на територији БиХ представљало "пријетњу безбједности БиХ, јавном поретку или међународним односима БиХ".

Амбасада Руске Федерације изразила је јуче забринутост и дубоко разочарење због забране уласка у БиХ Прилепину и навела да се обратила Министарству иностраних послова БиХ за разјашњењем.

(Срна)

Коментари / 50

Оставите коментар
Name

Јах

24.08.2018 15:59

Јеси мозда тразио објасњење за оног Абухамзу којег дрзе затвореног годинама јер је пријетња за сигурност а ни паркинг казну нема? Уцествовање и стварање војних јединица на територији друге земље тј Украјине зар то није довољан разлог? Ах да, није довољно он је Рус њима се не смије забранити.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Јјјјааах

24.08.2018 16:37

Кљусино, једно је пјесник а друго мудзахедин(свети ратник). Он је дошао да одржи књижевно вече а не да носи еxплозив за појасом. И да замало да заборавим Руси немају заштићен идентитет и еxклузиву према ратним злочинима као твоји јарани ментори Амери

Name

Кики

24.08.2018 16:39

Нико не трази објасњење сто је се пуцало у БЛ???

Name

Израелац

24.08.2018 16:53

Убијао цивиле и он вам херој ??? Свака цаст. Сад знам за кога цу гласати

Name

Ре реЈјјјааах

24.08.2018 17:15

Кљусина си ти, цињеница да је цовјек ратовао у Украини теби ниста не знаци сподобо.

Name

Паметњаковиц

24.08.2018 17:50

Ти знас да је убијао цивиле, гдје ти је судска пресуда да је убијао цивиле, де нам покази.

Name

се5

24.08.2018 18:17

Ово што Иванић говори је само "реда ради", постоји закон о ОСА-и, нико Иванићу нити било коме неће подносити никакав извјештај, ако он мисли да је неко прекршио неки дио закона онда треба покренути процедуру пред одређеним тијелима или на суду. Вријеме је да се једном стане у крај причању ради причања.

Name

неко

24.08.2018 19:00

Поприлицно наиван за једног дрзавника каквим се представља.

Name

Мироѕлав

24.08.2018 15:59

Незнам шта је ту чудно , ѕам је рекао да се боријо у Украјини па ако ови што иду у Ѕирију одговарају, незнам зашто њему неби био забрањен улазак у БиХ, и незнам зашто се ови из савеза за побједу увјек правдају овима браниоцима РЅ наводно за добру лову

ОДГОВОРИТЕ
Name

Консензус

24.08.2018 16:09

Па ти си цовјек консензуса. Најбоље да тразис.Консензус.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

24.08.2018 17:30

А има и принципе у политици.Тако је рекао.Као и Весна Песиц. Рекао је да је против прегласавања у предсједниству 2:1,али је ипак на питању телеграма сауцесца који је послао Бакир Анановим,прегласао заједно са Цовицем Бакира.

Name

ре

24.08.2018 17:33

Ашто је то лоше у консензусу? И брак почива на компромису, а не на усијаним главама.

Name

Ре

24.08.2018 19:29

Бога му срби немају ста изабрат

Name

WСТ

24.08.2018 16:10

Одговор потражи на интернету Иванићу, десетине видеа које је лично Приљепак објавио у којима оружјем напада народ Украине. Постајеш смијешан без главног оружја које ти је преотео Додик, србовања на батерије!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Петар

24.08.2018 16:10

Одговорност требаш тражити код својих министара и људи из СЗП

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

24.08.2018 19:58

Да, наравно. Они воде ОБА

Name

Бл Комуниста

24.08.2018 16:10

Млађо изгледа да нећу имати за кога гласати. Да је са Косова има 14 година,да неигра кошарку неби унишао. А овај командује паравојном јединицом у Украјини па пјесник као наш војвода Војо.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

24.08.2018 16:58

Браво.

Name

Ре

24.08.2018 22:33

Браво.

Name

Хпи

24.08.2018 16:16

Шта ћенам писци ми свакако и не ћитамо ништа само слушамо ста нам лидери имају рећи јер је то свето слово

ОДГОВОРИТЕ
Name

Глас народа

24.08.2018 16:16

Давно изгубљен компас са попустањима!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Фед

24.08.2018 16:17

Јуце једног таквог у Србији ухапсили исао мало да убија по Украијни не знам ста ту није јасно

ОДГОВОРИТЕ
Name

Нострадамус

24.08.2018 17:53

Гарант он теби говорио како је кренуо мало убијати. Благо теби ти све тајне знас.

Name

Роки

24.08.2018 20:12

Имас ли доказ да је поцинио неки ратни злоцин? Немас? Онда зацепи.

Name

Драги

24.08.2018 16:17

Е мој Иванићу немаш појма како раде Срби у заједниким институцијама

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре Драги

24.08.2018 18:23

Не постоје никакве "заједничке институције", то је Бајина измишљотина, постоје институције Босне и Херцеговине. Ако имаш неки доказ да неко у институцијама БиХ ради незаконито изволи на суд, приложи доказе, не мораш у Сарајево, у Б. Луци или Источно сарајеву имаш исто судове. Мани шупље приче.

Name

за ре Драги

24.08.2018 18:42

БиХ је сложена државна творевина и на водеће положаје у заједничке институције долазе особе биране у Републици Српској и Федерацуји БиХ сходно националној заступљености. Према томе нема институција БиХ већ само заједничке институције БиХ. Иначе ви Бошњаци желите уређење БиХ каква она тешко може бити док је не желите у облику каква може егзистирати. Управо због тога једним дјелом помажете Додика да поново побједи у Републици Српској.

Name

Ре за ре Драги

24.08.2018 19:22

Како си изоставио онај цувени придјев "тзв" заједницке институције БиХ

Name

Лицемјер

24.08.2018 16:31

Умјесто да заузме став Дрзаве коју заступа и од које прима плату,она брани интересе друге Дрзаве,мало му Србије сад и Русије.Иваницу постуј одлуке Дрзавни органа БиХ то је све,нису ваљда без разлога донијели одлуку какву су донијели.Иваницу ти си једанДодиков потрцко и ниста висе од тога

ОДГОВОРИТЕ
Name

НН

24.08.2018 17:18

Није он крив, свјестан је и он да без србовања ни конзеус неби просао на изборима..

Name

@НН

24.08.2018 18:26

ТАЧНО, нажалост и он се мора прилагођавати бирачком тијелу које пуно гледа на србовање. Неће нико из ОСА-е ни обраћати пажњу на ову Иванићеву причу, институције БиХ раде свој посао и ту је крај приче.

Name

стојанка

24.08.2018 19:37

Које државе БиХ. то је измишљена држава која не треба да постоји. Само плаћамо те БиХ политичаре који ништа не вриједе, не знају, а раде по директивама разних амбасада. Да ли стварно неко мисли да ова лудница од државе треба да постоји??? У том СА сједе хиљаде џабалебатора које плаћа овај биједни народ.

Name

Ре Стојанка

24.08.2018 20:28

Немој заборавити да вецина људи у РС Има за хљеба захваљујуци тој дрзави БИХ ма каква год она била..замисли какав јад од дрзаве би тек била РС кад је БИХ оваква..

Name

његос

24.08.2018 16:39

Као прво, откуд право РС да даје ордења са именом црногорски великана? Као друго исто тако и руских. А сад за те русе. Дају имена ордењима краљевсквих имена, а добро знају која су слодјела бас руске краљевске породице урадиле, да су довеле до успоставе комунизма, који је како такав одбранио Европу од нацизма. А као странке демократе? Ма то се јос није појавило на планети нити це икада појавити. Или си демократа или си аутократа или социјалиста или си комуниста. А не демократа а слави краља који су инаце (цаст изузецима) једни обицни себицњаци и убице.

ОДГОВОРИТЕ
Name

цуј њега

24.08.2018 17:26

Па Његош је био Србин,а никада Црногорац или не дај бозе Монтегрин.Ви сте фалисфикатори.

Name

Ако ако..

24.08.2018 17:34

А шта да радимо кад у РС својих аутохтоних заслужних имена немамо. Ни у историји, ни у науци, спорту поготово, културу да не помињемо. Једино да одликовања назовемо радовану, ратку, милораду, биљи и осталима сличнима.

Name

Драгутин

24.08.2018 16:50

Просто је несхватљива ова одлука и рекао бих неразумна забранити улазак у БИХ једном Руском писцу као сто је Прилепин је ван сваке памети без икаквог разумног објасњења или разлога.Са друге стране имамо неконтролисани улазак миграната свакаквих склоности па и оних који су уцествовали у борбама на Сиријском ратисту који се уопсте и не провјеравају.Такодје имамо вехабијски покрет парадземате итд. који не представљају никакав проблем само је споран руски писац али ја то преводим да БИХ не зели никога из Русије ни бајкере цак.Просто на сцени је антируска и антисрпска хистерија у БИХ сто нема никаквог оправдања али таква је БИХ и зеле да у таквој дрзави зивимо..

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

24.08.2018 17:36

Без разумног образложења? Па човјек тражи образложење и потпуне информације што је сасвим норамално прије званичног саопштења.

Name

Куку нама са њима

24.08.2018 17:58

Мектиц је прави русофил, ал када би се лагали. Ови наси у Сарајеву су дефинитивно будале. Па и некако да разумијем сто се свадјају са Зељком и Додиком, али они закувасе са руском дрзавном политиком. Људи су дилетанти првокласни.

Name

Само уводите забране

24.08.2018 19:08

Ма само тако нека раде, народ це их одувати на изборима

Name

Пејасин

24.08.2018 17:03

Рс-у је у просле цетри године припадало Министарство безбједности на БиХ нивоу.Али,назалост, други су ведрили и облацили у овоме министарству.Ти исти ,други, од јесени це да легално воде ово министрство!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Нострадамус

24.08.2018 17:10

Види како смо велики Срби. Срби напустају Републику Српску због ове власти и никоме не смета .Када у БЛ неко убије Давида није ни то ниста.Сад кад ови у Сарајеву забране улазак једном русу онда смо гласни да осудимо све и једног Србина у заједницким институцијама. А осудјујемо само зато сто нису из владајуце коалиције у Бања луци. Стока смо стока

ОДГОВОРИТЕ
Name

Апсолутно

24.08.2018 17:11

Највећи лицимјер од свих политичара !!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Опет нит мири нит смрди

24.08.2018 17:27

Господине Иваницу и мало дијете је из медија цуло који је разлог забране уласка. Па да ли видите да је и руска амбасада одмах реаговала. Неби сигурно реаговали да се ради о особи која има криминални досије. Засто не осудите понасање Драгана Мектица који је потписао ту одлуку. Будите храбри и немојте трпити неправду вец устаните и искритикујте тај скандал.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Опет Не Мири,а Смрди

24.08.2018 18:16

Баш си СНСД овца.Протрљај очи,скини крмељине и схвати да Додик игра на провокацију са Русима сумњиве репутације.Сјети се ситнозуби козака,бајкера и других Руса и Додикових осталих руских срања па ћеш схватити да од властитог народа прави будалу.Схвати да си попуслић у сваком погледу.Озбиљно те упозоравам да потражиш помоћ психијатра,јер ти и идол има утврђену дијагнозу.Било би ружно рећи луд народ јер је луд вођа,па поведи још неколико ботова на преглед.Провјери мало ко је овај тип Прилепак.

Name

неко

24.08.2018 18:01

Сјећамо се ми, кад су не тако давно са појавом неких мрачних идеологија и људи спаљиване књиге, прогањани и убијани носиоци тих напредних идеја и мисли, само се надам, да су та мрачна времена далеко иза нас.... или можда нису?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Одговор

24.08.2018 19:54

Код нас вец дуго не долази нико. Од кад се политика и у културу умјесала само нам пееостаје представа Давид Стрбац у парку.Вецерас било 20 људи.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Песница

24.08.2018 20:05

Кога Кустурица и Додик могу довести.Ово је Додикова замка за народ.Он мисли да смо ми глупи.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

25.08.2018 06:29

Нису сви али већина је Лига шампиона у глупости.

Name

Мирослав

25.08.2018 21:50

И Србија је имала необавештеног председника, па шта? Ја не верујем да је министар Мектић икада чуо за Захара Прилепина, а камо ли да је читао нешто што је он написао. Задње што је Мектић прочитао од белетристике су "Доживљаји мачка Тоше". Није проблем у Мектићу. Проблем је у оном ко га је ту поставио!

ОДГОВОРИТЕ