Како је убијен младић Давид?

Давид Драгичевић је био заточен у подруму једне Полицијске станице, викендици надомак Бањалуке и стану у ширем центру града. У том стану је и ликвидиран.

Република Српска 17.08.2018 | 09:30
Како је убијен младић Давид?
Давида Драгичевића убили су припадници МУП-а РС.

Ликвидиран је након шест дана заточеништва, а наређење за ликвидацију издао је један од највиших функционера МУП-а РС.

Ликвидиран је како би се онемогућило да икада проговори о ономе што се дешавало у тих шест дана (18.03.-23.03.), као и о начину на који је отет. И због кога и по чијем наређењу је отет.

Отмица Давида Драгичевића десила се након туче код Металске школе, 18.03.2018. године, гдје се сукобио са петнаестак батинаша.

Отмицу су извршили припадници Јединице за интервенције Управе полиције Бањалука.

Они су “Дастером” одвезли Давида Драгичевића прво у подрум једне Полицијске станице на територији Управе полиције Бањалука. Ту је држан пар часова, након чега је пребачен у викендицу надомак Бањалуке, а потом у стан у ширем центру града. И у викендици и у стану је звјерски мучен.

У том стану је и ликвидиран.

Након ликвидације његово тијело је одвезено и положено на суху пјешчану површину, аду, створену у канализацији Црквена.



По проналаску тијела мртвозник др Саша Миљковић рекао је да је ријеч о убиству. Након тога позван је Жељко Каран, који се није изјаснио, али је, након обдукције, лажно утврдио да се Давид Драгичевић утопио.

То је лаж, јер је Давид Драгичевић задављен/угушен. То је Каран прикрио. Управо због тога су украдене гаће, доказни материјал, чијом форензичком обрадом би се утврдило да је Давид Драгичевић задављен/угушен.

Убиство Давида Драгичевића је помно планирано неколико мјесеци.

Тужилаштво и врх МУП РС тачно знају ко је наредио ликвидацију Давида Драгичевића, по чијем налогу је он отет и колико милиона КМ је плаћено да се злочин тешког убиства заташка. Међутим, док год су на челу МУП-а РС Драган Лукач, Дарко Ћулум, Дарко илић и Недељко Лубура, убиство неће бити ријешено.

Они у шаци држе тужиоце Желимира Лепира и Далибора Врећу, који не смију учинити ниједан корак ка рјешавању ликвидације. Прецизније, они тај корак и не желе учинити.

Врх Републике Српске, кључни функционери, знају све детаље ликвидације Давида Драгичевића, имена наредбодаваца, убица и саучесника, али су одлучни у заташкавању, а не рјешавању злочина тешког убиства!

Давид Драгичевић нестао је у ноћи 18.03. ове године.


Давор Драгичевић

Давор Драгичевић, отац убијеног Давида, рекао је да су његовог сина ликвидирали поједини припадници МУП РС, 23.03.2018. године, у периоду од 22-23 часа. Након тога његово тијело је бачено у канализацију Црквена.

“Задњи пут је мучен између 20 часова и 21 час и 30 минута, 23.03.2018. године”, рекао је Драгичевић.

Тијело Давида Драгичевића нађено је у канализацији Црквена 24.03. ове године.

Давор Драгичевић апсолутно је у праву када тврди да су његовог сина Давида ликвидирали поједини припадници МУП-а РС. Исти су, уједно, и чланови НаркоКартела који хара Бањалуком, али и другим градовима у РС.



Саучесници у убиству Давида Драгичевића су министар унутрашњих послова РС Драган Лукач, Дарко Илић, начелник Управе за организовани криминал, директор Полиције Дарко Ћулум, Недељко Лубура, начелник Управе за борбу против тероризма, Дејан Митрић, Бојан Карановић (сви припадници МУП РС); тужиоци Желимир Лепир, Далибор Врећо, Саша Лаботић, Лукачев савјетник Предраг Ћеранић, Жељко Каран, патолог, Мишо и Ђорђе Рађен и други… (наставиће се)

слободанвасковиц.блогспот.цом

Коментари / 184

Оставите коментар
Name

Тина

17.08.2018 07:33

Правда за Давида !!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре тина

17.08.2018 09:34

Слазем се. Павда за Давида. Само ми није јасно сто отац свако мало мијења мисљење. Нпр Давор се слозио са резултатима друге обдукције. Резултати те обдукције казу да је тијело било у води од 2 до 4 дана а сада отац казе да је задављен 23. а 24. тијело остављено на сувој ади тј да тијело није било у води фактицки пар сати. Обдукција казе да је смрт наступила утапањем а отац казе да је удављен. И најлосији студенти медицине знају разликовати утапање од дављења али сад отац говори да ни то није тацно. Отац казе да би гаце доказале да је Давид убијен. Није ми јасно ста би доказале гаце? Да га нису гацама задавили/утопили или ста вец? Ста би са оним да је његов син силован? Двије обдукције су потврдиле да нема знакова сеxуалног напада али син му је силован. Ста би са оном реценицом у скупстини када је рекао да је убица његовог сина Драган Лукац? Засто те реценице нема ни у једној од стотина пријава које је предао тузиластву? Такодје треба реци да свака модрица на тијелу мозе дати приблизни временски период настанка. Знаци не би исто изгледала модрица настала дан прије наласка тијела и модрица настала седам дана прије наласка тијела. Ако каземо да је Давид дрзан у заробљениству и муцен 7 дана, онда је логицно да има модрица разлиците старости, неке су настале први дан а неке седми. Отац има фотодокументацију са прве обдукције, најлосији патолог би одма уоцио те разлике једним погленом на фотографије. Знам да це ме сада многи нападати као када сам написао да плати нову обдукцију, па су њему аплаудирали када је то урадио. Ово је отисло предалеко. Отац је нудио 100 000 км награде за информације о сину. Са 100 000 км мозе да ријеси овај слуцај приватним докторима и истрагом али он само даје изјаве. Опет казем, слазем се да додје правда за Давида. Ријесите вец једном тај слуцај.

Name

не знам што

17.08.2018 09:37

Срамота је велике већине нас,мене првог мада то оправдавам раздаљином,што не подржимо овг човјека,ову породицу,од како знам за себе,а имам четрдесет година,не само код нас него и на просторима ЕX YУ није био часнији протест,није никада било ништа слично,ја се господину Давору и гопођи Сузани захваљујем што нам је очи отворила,дала наде и храбрости а са друге стране им изјављујем саучешће и сапатњу у болу.Када сте тек почели говорити ону реченицу како више никада нећемо бити исти ми и они,тек сада их разумијем.НИКАДА.

Name

за ре

17.08.2018 09:43

Немаш ти шта са оцем Давором. Давор није никога убио и мучио звјерски. Правда за Давида ♥️

Name

Ре РЕ Тина

17.08.2018 10:19

Па друзе на гацама би у слуцају дављења било сперме или мокраце. јер кад некога убију дављењем то се десава .

Name

сипово

17.08.2018 10:34

Правда за Давида!!!

Name

др

17.08.2018 11:06

Доказују. Пошто сам и сам био мртвозорник не знам да ли ти је познато да се код дављења или вјешања човјек испразни због попуштања сфинктера. То је значајан траг и доказ

Name

Питање

17.08.2018 11:30

А чиме се бавио покојни Давид, па да буде ликвидиран у планираном убиству. Какви су то послови легални, сумњиви...

Name

Ре ре тина

17.08.2018 11:31

У вријеме кад је давао поједине изјаве радио је то на основу чињеница које је имао. Па није могао знати у вријеме кад је тијело пронађено да ће неко украсти гаће из доказа!! а онда су му објаснили стручњаци зашто су баш гаће украдене, па су анализирани обдукциони налази од независних стручњака и људи су закључули да нема муља у свим дисајним органима, а морало би га бити да је смрт наступила утапањем итд. Човјек копа рукама и ногама већ 4 мјесеца и све оно што се сазнало је запрепастило читаву државу, регион и свијет!!! Вјерујем да си и ти некад у животу промијенио мишљење кад си сазнао неке нове чињенице! Кренеш из куће и конташ не треба ти кишобран, а онда погледаш кроз прозор, видиш пада киша, предомислиш се и узмејјш кишобран. Једноставно је сам кад хоћеш да погледаш и прогледаш!

Name

тина лазес

17.08.2018 11:56

Отац само прица истину мозда и тебе боли та истина па се јављас.

Name

Цорлеоне

17.08.2018 13:29

Тина, држе се ти метле, оклагије и и домаћинове белегије. Криминалистика је ипак наука, да би теби нешто било јасније. МУП РС уклонио је све кључне доказе на основу којих би овај случај могао бити ријешен. Гаће су крунски доказ о томе дали се ради о утапању или гушењу Давида.

Name

браво за објашњење

17.08.2018 13:59

Браво за објашњење овој Тини,во само онај ко неће да схвати не схвата.Додикови клонови,па свијет није видио глупље и задртије људе од љубитеља лика и дјела "великог" вође,он је њима толико испрао мозгове да и када им каже да ће гориво или било шта друго плаћати скупље да је то боље за њих.Овом појавом ће се морати бавити научници.Ја само не знам ком они Додику вјерују оном не крштеном од Анте Марковића,шверцера и дезертера у рату,миљеника Медлин Олбрајт доведеног на тенковима Сфора,па до националисте,русофила,вјерника коме чак и петријарх долази на славу,КОМ?

Name

Љубијанац Сафија

27.12.2018 15:28

То је страсно ста се десава Има ли правде? О цему се ради?

Name

Бо

17.08.2018 07:33

Тата све зна!

ОДГОВОРИТЕ
Name

М

17.08.2018 13:04

хахахаах...

Name

Ре М

17.08.2018 20:19

Миле... Милораде.... мислила сам да си ти главни баја.... а хахахахааааа...

Name

Ето нам

17.08.2018 07:40

Српска тоне у понор, самоуништење, народ се не може десити, преслаб је. Судбина је запечаћена. Крај, тхе енд, фин, енде....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Стварност

17.08.2018 09:59

Плашим се да сте ВЕОМА, ВЕОМА близу истини. Надам се и вјерујем да се и Ви надате да нисте сасвим у праву. Најбољи коментар икада.

Name

Истина

17.08.2018 10:33

Нажалост, бојим се да је ово 100% тачна констатација!

Name

Оптимист

17.08.2018 10:36

Нажалост, слажем се, изгледа да је стварно крај...

Name

Ре ето нам

17.08.2018 11:55

Не бој се ти, преживео је народ и горе власти и сахранио их.

Name

Драго

17.08.2018 13:53

А ко је Давид и циме се бавио да врх МУП а њега убије..

Name

Анна

17.08.2018 17:27

ре Драго,Питај Предсједника ,што је отказао све активности па отишао да изјави саучешће а потом и на схрану.

Name

на суду

18.08.2018 17:40

Тразити правду на судума не на тргу. окупиро си трг и нарусавас јавни ред и мир,а на то немас право.

Name

мима

19.08.2018 13:20

За на суду, неписмени не знаш писати и изгледи да научиш су никакви.Лијепо сам ти рекла иди на преглед,кад дођеш кажи ја сам из СНДС-а дошао сам по папир какав има Предсједник, ти на то имаш право.

Name

Зоки

17.08.2018 07:44

То је нама наша борба дала! Мој отац је два пута био рањен да би ова криминална скупина могла жарити и палити РС-ом. Омладини поручујем да бјеже што даље од Републике Српске, ту нема живота. Ако икако можете покушајте да се домогнете Аустрије или Њемачке. РС се претворила у срењовјековну вукојебину и то захваљујући садашњем режиму. Овакво стање није било ни непосредно након рата, а и тада је било тешко, то ми сви знамо. Бијела куга и владајућа секта ће опустошити наше крајеве, овдје више никада неће бити живота. Жалосно је што се људи и даље пале на националистичке шупљаке, и то у ситуацији када смо до грла у живом блату. РС се претворила у клуб криминалаца, а због тих криминалаца ћемо за коју годину бити на свим свјетским црним листама.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Зоки

17.08.2018 09:40

То и јесте циљ власти да млади оду одавде. позивати омладину да напусте РС је сауцесниство у злоцину који цини власт! Ста када сви оду? Гдје це се једног дана вратити? Зар није боље покусати утицати на власт да ради другације?

Name

Мк

17.08.2018 10:52

ПА ДА ЗАВРШЕ КАО ДАВИД .СА ПСИХИЧКИМ СЛУЧАЈЕВИМА СЕ НЕМОЗЕ БОРИТИ ЈЕР БУДАЛАМА НЕ МОЖЕШ ДОКАЗАТИ ДА СУ ПСИХИЧКИ БОЛЕСНИЦИ А ДРЖАВУ НАМ ВОДЕ БАШ ТАКВИ

Name

Зоки

17.08.2018 11:29

Слажем се у потпуности са овим другим коментаром! Шта нам друго преостаје него да напуштамо РС? Зар треба и моје дијете да заврши као Давид? Овдје нема живота, све ово је давно пропало, само што многи од нас не желе то да виде, добрим дијелом из патриотских разлога. Ја сам до прије неких 5 година био твог мишљења, нисам могао да помислим да напустим РС.

Name

X

17.08.2018 13:13

Имам 40 година, отац ми је погинуо у рату. Не памтим гора времена, ни рат, ни поратно доба не могу се поредити са овим, назвацу их -устасама. Њихов циљ и јесте да народ оде одавде, само раде по плану својих господара. А врх је сто при томе. "турбосрбују".

Name

триво

17.08.2018 07:55

Правда за Давида! Остајемо до краја!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Лана

10.09.2018 11:51

Слажем се у потпуности са изјавом-коментаром од Зоки, жалосно, али истинито, врло пуочно поготово за младу рају.

Name

Подршка Давору Драгичевићу

17.08.2018 07:58

Избори су ствар народа. Одлука је у рукама народа. Ако народ окрене леђа тој ватри и спржи задњицу, онда ће тај исти народ морати да сједи на пликовима.Народ даје своју наклоност, али никада своје повјерење. Ништа није тако горко за народ, него лећи СЛОБОДАН и пробудити се као РОБ. Незадовољство је први корак ка напретку неког човјека или народа. "Народи што овдје живе, тек што су изашли из једног кафеза, препали су се слободе, па потрчали у други.Онај је био заједнички. И туђ им. И наметнут. Сад има свако свој. По мјери власисте душе (цитат) - АЛИ НАРОД БИО ИЗ БИЛО КОЈА ТРИ УГЛА, тражи своју ИСТИНУ И ПРАВДУ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Трр

17.08.2018 08:00

Ста сад има власт за реци

ОДГОВОРИТЕ
Name

7

17.08.2018 08:02

Шта су радили дјетету 6 дана, поцркали дабогда.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре 7

17.08.2018 15:44

Е мој глупане.

Name

7

17.08.2018 19:52

Поцркали све до једног.

Name

ЗА Ре 7

20.08.2018 06:09

ВИДИ СЕ КО ЈЕ ГЛУПАН, ТИ ЈАДО ДА НЕ МОЖЕШ БИТИ ВЕЋИ ИЛИ СИ УБИЦА ИЛИ САУЧЕСНИК ДРУГО НЕ МОЖЕШ БИТИ, ЈЕДИНА ПРАВДА НЕК ТИ БУДЕ ИСТО КАО ДАВОРУ ПА ДА ВИДИШ КАКО ЈЕ СРАМ ТЕ БИЛО ЏУКЕЛО ЈЕДНА.

Name

неко

17.08.2018 08:20

Ко је био овај момак , ста је знао ста је видио

ОДГОВОРИТЕ
Name

БЛ

17.08.2018 09:10

Вјероватно је знао повјерљиве информације из МУП-а посто је био добар на рацунару и у информатици.

Name

песимиста

17.08.2018 09:58

Није смио хакерисати полицију. Шта га то брига? Превише је знао о осињаку. Можда су прије Давида МУП-овци нешто друго неком другом скривили али Давид није могао против Голијата. Шта ако на јесен на изборима побијебе исти или гори од правде за Давида нема ништа. За актуелну власт се прича да би приликом стварања трећег ентитета уступили Хрватима дио између Купреса и Јајца као и добар комад посавског коридора и да би још дизали кредите а за опозицију да би увели претјерано рестриктивне мјере штедње а потом полицију и све остало на нивоу ентитета пренијели на ниво БиХ док Бошњаци држе вехабије а мигранти се гомилају у БиХ. Ко ће се наћи да изгања правду за Давида и да уопште ријеши проблеме обичног човјека који је једном ногом крочио да исели на Запад из БиХ? Ко? Не знам вам рећи за кога на јесен гласати?

Name

ре песимиста

17.08.2018 13:21

За промјене. Онда бар знаш да си нешто покушао промијенити.

Name

СВАКА ЧАСТ ЗА БЛ

20.08.2018 06:14

ЛОГИЧНО ДА ЈЕ МОМАК БИО ВЕОМА СПОСОБАН И ПАМЕТАН, НЕБИ ОН ДВА ФАКУЛТЕТА УПОРЕДО СТУДИРАО, АЛИ ЊИМА НЕ ТРЕБАЈУ ПАМЕТНИ ЊИХ ОДМАХ СКЛАЊАЈУ ЊИМА ТРЕБАЈУ НЕПИСМЕНИ СА ОНОМ ЊИХОВОМ ДИЈАГНОЗОМ НЕСПОСОБНОСТИ, ТО ЊИМА ТРЕБА И ОНЕ БУКАЏИЈЕ И КРКАНИ КАКВИ СУ САМИ.

Name

Синнy Боy

17.08.2018 08:22

Ајд сад лијепо, предајте се злочинци и признајте убиство.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

20.08.2018 07:21

Да су имају имало мозга и разума, урадили би то и најбоље би просли.

Name

Сведок

17.08.2018 08:23

Читава прича пије воде ако су припадници МУП-а РС нарко картел а покојни Давид њихов дилер који се отео контроли. Јесте да су ови Додикови мафија али мени као обичном грађанину , прича је као из неког филма и све ми се чини да је ово добро организовано и финансирано. Претужно.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

17.08.2018 09:25

Гријесис. Кобно је било то сто је у туци дебљи крај извукао син тајкуна.

Name

Свједок

17.08.2018 09:32

Не мора значити да је био њихов дилер, можда су они само жељели да им он буде дилер, а он то одбио и на крају платио животом.

Name

ре сведок

17.08.2018 09:48

Логика ти мањка. У пјесмама покојнога се види остра осуда улице и дилера. Знао је оно што и сви, ал као млад и музицар кретао се у круговима који су данасњица града и вероватно је из поноса више причао. Хоце ли неко реци име тајкуна цијег сина је претукао и знало би се много?

Name

ре

17.08.2018 10:00

Е па обуцни градјанине, како онда разумијеш да је породици у посјету дошао врх РС у кућу након овог убиства, да су сви негативни коментари покушали да уплету опозицију у све ово ... Суштина је да оваква убиства, без обзира на то какав је млади Давид био (нисам га познавао и не желим да тврдим да ли је био лош или добар примјер омладини РС), само у банана државама могу имати овакав сценарио и расплет. Чињеница је да је убијен и са неко не жели да се открије позадина и извршиоци.

Name

Одговор за Ре

17.08.2018 10:02

"Гријесис. Кобно је било то сто је у туци дебљи крај извукао син тајкун." - ВЕОМА ЛОГИЧНО РАЗМИШЉАЊЕ!!!

Name

ре

17.08.2018 11:03

Мислис високе функционерке

Name

Ре Сведок

17.08.2018 11:39

Давид је био информатицки геније,којег је врх полицијале врбовао за скидање лове са рацуна.Кад је Давид сконтао ста ради,рекао им је да неце то да ради и зато је смактут.Па Давор лијепо реце да је 8 милијарди разлога,ради цега је Давид убијен.

Name

Д

17.08.2018 13:15

Син тајкуна, син српске мајке?

Name

Јуца

31.12.2018 08:31

Појео вук магарца

Name

БОБА

17.08.2018 08:25

ИМАЈУ ЛИ ТИ ЉУДИ СНА ОД КОЈИХ ЗАВИСЕ МНОГО ШТА У РС.ДА ЛИ СУ ВЈЕРНИЦИ ПОШТО СЕ ВИЂАЈУ ПО СЛАВАМА И ЦРКВАМА ОНИ СУ НАЈВЕЋИ ПРКОСНИЦИ ВИЈЕРЕ И НАЦИЈЕ.НЕКА ИМ ИСТИ ТАЈ БОГ СУДИ.ПАТРИЈАРХ ПАВЛЕ ЈЕ УПОЗОРАВАО БУДИМО ЉУДИ АЛИ НОВАЦ И ИНТЕРЕС НЕ ВИДИ НИКОГА ОСИМ СЕБЕ САМОГА.ПРОКЛЕТИ НОВАЦ ЈЕ ИЗОБЛИЧИО ЉУДЕ.ТУМАРАЈУ,ХОДАЈУ ОБЕЗГЛАВЉЕНИ,ВАРАЈУ,КРАДУ, ТУМАРАЈУ,УБИЈАЈУ. СВИ ИМАМО ДЈЕЦУ.ЗАР ЈЕ ЊИХОВО ИЛИ НАШЕ ДИЈЕТЕ ВАЖНИЈЕ ОД НЕКОГ ДРУГОГ ДЈЕТЕТА.ЗАТО НАМ СВИ БЈЕЖЕ ГЛАВОМ БЕЗ ОБЗИРА.КОМЕ ЋЕ ТРЕБАТИ РС КОЈИ ЈЕ КРВЉУ НАТОПЉЕНА НИКОМЕ.НЕЋЕМО МОЋИ САМОСТАЛНО ФУНКЦИОНИСАТИ ОНИ ЋЕ ТОМ КУМОВАТИ А НАРОД ЛАГАТИ И ДОБИЈАТИ ПОЈЕНЕ НА НАЦИЈОНАЛНОЈ РЕТОРИЦИ.ПОЗДРАВ ВАСКОВИЋУ НИКАД НИШТА СЕ НЕ МОЖЕ САКРИТИ НЕКАДА И ЗИДОВИ ПРОГОВОРЕ ЗАТО НАРОДЕ ПАМЕТ У ГЛАВУ.ПРАВДА ЗА ДАВИДА.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре "БОБА" РАСПУЦХИН

17.08.2018 09:43

Национализам нема никакве везе са овим. У питању је лажни национализам припадника владајућег режима јер , када се мало боље погледа , међу њима не само да је јако мало Срба него су у огромној већини сви бивши комунисти.

Name

ОКТОБАР!!!

17.08.2018 08:28

Излазите на изборе СВИ!!! Видите ли ви ово зло?!!! Не смијете остати равнодушни! Доста више мантрања да нема за кога да се гласа! За било кога, само да се ово зло скине са власти! Давиде душо, почивај у миру...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Реално

17.08.2018 13:18

То је једини начин да покушамо поправити стање! Сви, али апсолутно сви требамо изаћи на изборе и гласати сходно својој савјести! Онај коме је добро нека гласа за владајућу коалицију на челу са Милорадом Додиком и Жељко Цвијановић а онај ко је незадовољан нека гласа против. Такодје, досфа фе глупе приче како су сви исти! Исти су вам Бранислав Бореновић и Драган Лукач? Исти су вам Јелена Тривић и Жељка Цвијановић? Е па нису исти и зато сви на изборе у октобру да покушамо спасити ово мало што је остало! Алтернатива је Словенацки конзулат у БЛ или нека од амбасад ЕУ у Сарајеву, треца опција не постоји!

Name

РАЈНА

17.08.2018 15:04

Тачно, једини спас овом народу је да сви грађани са правом гласа изађу на изборе. Само маса побјеђује људи божи, јер немају толико изборне базе коју чине и мртви.Кад сте чули од МД и ледене краљице да позива грађане са правом гласа да изађу на изборе, ма боли њу г...... за грађанима, она има гласачку машинерију која гласа , као папци у скупштини или носачи руку и то је њој довољно и још који џак татране и ето , ледена краљица са осмјехом змије шарке је на трону. Благи Боже повратит ћу од сопствне реченице.Па сад ви сједите код куће и мозгајте или идите вани па радите најгоре послове и будите сретни што старом шваби перете г.

Name

Забринути градјанин

20.08.2018 12:51

Није проблем изаци на изборе.Проблем је за коју будалу сад гласати.Кад су сви исти.

Name

Крле

17.08.2018 08:29

Клупко се одмотава, звијери је све висе у игри,кад пукне звонит це далеко и јако..и дуго..Правда за Давида

ОДГОВОРИТЕ
Name

СВАКА ЧАСТ КРЛЕ

20.08.2018 06:42

ДОШЛО ЈЕ ДО КРАЈА, ЧУЋЕ СЕ АКО БОГДА ДАЛЕКО КО СУ ТИ МОНСТРУМИ КОЈИ СУ НА ТАКАВ КУКАВИЧКИ НАЧИН УБИЛИ ТО ЈАДНО ДИЈЕТЕ, И ДА ЈЕ БИО НАЈВЕЋИ КРИМИНАЛАЦ НИЈЕ СЕ СМИО УБИТИ ИМАЈУ МЈЕРА ЗА СВЕ, АЛИ НИЈЕ ПО СВЕМУ ДОСАД ИЗНЕШЕНОМ БИО ЈЕ ПРВО ДИЈЕТЕ, МЛАД ПОШТЕН И ДОБАР ДЈЕЧКО КОЈИ ЈЕ СТУДИРАО ДВА ФАКУЛТЕТА, А ЗНАТЕ ТО НЕ МОЖЕ СВАКО. САМО ОНИ КОЈИ СУ ТО УРАДИЛИ АКО БОГ ДА НЕК БУДЕ И ЊИХОВОЈ ДЈЕЦИ ПА ДА ВИДЕ КАКО ЈЕ ТО А ИМА БОГА БРЗИХ ДАНА НЕК ИХ СТИГНЕ ПА НЕК ОНДА ИДУ И ТРАЖЕ ПРАВДУ. НЕК ИХ ЈЕ СРАМОТА, ПА АКО СУ ТАКВЕ СИЛЕ БИЛИ НЕК И САД ИЗАЂУ И КАЖУ ШТА СУ РАДИЛИ И КАКО СУ УБИЛИ ТО НЕДУЖНО И МЛАДО ДИЈЕТЕ, КУКАВИЦЕ ЈЕДНЕ НЕЉУДСКЕ. ИСТИНА И САМО ИСТИНА ЗА ДАВИДА И ПОДРШКА ЊЕГОВИМ РОДИТЕЉИМА.

Name

Истина Је Једна

17.08.2018 08:31

Е сада ако ово није истина неко би требао да тузи Васковица и Давора Д који исто ово прица сваки дан на тргу.Ако нико њих не тузи за клевету онда је истина и несто је ту мутно.

ОДГОВОРИТЕ
Name

@

17.08.2018 09:23

Па тузили су Давора за клевету и одгодили у суду док продју ИЗБОРИ..ста ти то говори...да виде која це страна бити јаца,оа у ком правцу прица це ици..Браво Даворе био си у праву ,или Даворе изнео си лазне оптузбе...знаци ово све говори да је Отац у праву..Ако лазе на њих,одбите пола,и од пола пола има несто а то несто је довољно да будесе страсно за. Осуду.ГДЈЕ ИМА ВАТРЕ ИМА И ДИМА

Name

Ја

17.08.2018 08:39

Не знам људи, ја сам полицајац али мени ово дјелује невјероватно и нереално. Тврди се отворено да га је убила полиција. Бас бих волио да се све разјасни до танцина да видимо ста се овдје догодило, некако ми нема логике. Ако је ово тацно,онда на ломацу све

ОДГОВОРИТЕ
Name

покоран као роб

17.08.2018 09:27

Је л' ти сматраш да је наша полиција као Скотланд јард, па да су безгрешни мада то и поменута полиција није. О чему ти причаш? Да су нам полицајци и инспектори "бобији"?

Name

ре

17.08.2018 09:52

Полицијска логика!? Има ли лигике да полиција дила попут оних инспектора, да пљачка попут специјле итд..?

Name

Ре

17.08.2018 10:28

ДАјте људи па има добрих људи у полицији али постен немозе да напредује медју лоповима. Па ста ако полицајац узме 20 км и пусти те кад направис прекрсај. Да ли би волио да ти скресе 300 км или да идес на суд. Тога је било и бице . Како се нико не буни кад дајете докторима по 1000 км за оно сто је дузан да уради. Треба апеловати на постене полицајце да проговоре и дати им заститу. Они све знају а несмију реци.

Name

Маxимилиан

17.08.2018 08:39

Ово је страшно, не знам шта је горе... Ако је ово истина што пише Васковић на свом блогу онда смо као цијело друштво на сигурном путу ка дну без и најмање шансе да се икада опоравимо! Такође, ако није истина зашто изостаје реакција надлежних и не казне писца ових редова јер оптужбе који износи из дана у дан су више него озбиљне и напросто је невјероватно да пролазе без реакције надлежних, такође пролазе и без реакције становника "бољег дијела БиХ" ... Запитате ли се људи у каквом свијету живимо? Бојим се да нам као друштву опоравка нема... Какво ли је тек стање у школству, здравству, спорту кад је у полицији у судству овако лоше стање. Такодје, не треба прећутати и то је на ентитском нивоу задњих 12 година власт 100% у рукама СНСД-а и његових коалиционих партнера док је у Бањалуци СНСД-е на власти више од 20 година тако да уопште нема никаквих недоумица око тога ко је крив за садашње стање!

ОДГОВОРИТЕ
Name

смолуца

17.08.2018 08:40

Сад це ботови СНСДа опет да муљају,лазу и обмањују..

ОДГОВОРИТЕ
Name

Васковицу

17.08.2018 08:50

Доста лази и блацења постених припадника муп-а. Момцима стављас мету на цело, а они су прави примјер професионалаца и постених полицајаца! Распитај се мало о резултатима њиховог рада. Имас ли имало образа и цасти? Све су то породицни људи који свој посао схватају озбиљно и раде крајње професионално а ти им стављас етикету убица и отмицара?! Нека ти је на цаст али вријеме це показати

ОДГОВОРИТЕ
Name

АНТИБОТ✊

17.08.2018 09:36

Тик така тика така...✊

Name

РАСПУЦХИН

17.08.2018 09:40

Сваки пут када колима прођете , магистралним путем , кроз центар Лакташа видјети ћете полицајце како сједе на терасама кафића и лагано пијуцкају. Наравно , сједе у униформама и у радно вријеме.

Name

Рајко

17.08.2018 09:41

Постених припадника је 99% али постоји онај 1% због којих се и на остале гледа са подозрењем. У којој земљи мозе да се деси да специјалци пљацкају блиндирано возило банке на аутопуту, да буду пресудјени за дилање итд. а да се бас никакве промјене у менадзменту и структури промијене све са министром на целу. Онда је и логицно да се поцну десавати ствари као са покојним Давидом сто се десило, а ако се не стане томе у крај инаставице се десавати. Ова власт је толико дугона власти да је преузела све структуре друства, некога поткупила привилегијама и послом, неки су испрепадани, а вецина је летаргицна и докле год они буду ту неце се ниста промијенити. Најбоља је Додикова флоскула како без њега нема Републике Српске, настала без њега и до 2006 је било 14 пуних година али се рацуна само период од кад он ту.

Name

Ре Васковицу

17.08.2018 10:02

Баш ти је Васковић "трн у оку", а шта ћеш боте када је човјек паметнији, организованији, аналитичан ка НОВИНАР ИСТРАЖИВАЧ, и што вам је провалио "СВЕ ВАШЕ ЗАШИФРИРАНЕ ПОДАТКЕ". Свака му част, он зна шта ради, неби напамет причао јер то никада и није. Св што је објавио је ИСТИНА и ПРАВДА за нас неписмени, неначитани и слабо информисани народ.

Name

ре

17.08.2018 10:03

Стани мало, кога ти бранисћ уопште. Поштене? Њих не треба да бране такви, њих нико никад није ни прозвао.

Name

Реално

17.08.2018 10:14

Мени је такав један ,,поштени"прво сломио два ребра ципеларећи ме па је онда постављао питања.Био сам на кривом мјесту у криво вријеме.Недужан! И то није једини пут да сам био малтретиран од стране ,,поштени". Полиција мора носити камере како плавци тако и инспектори кад поступају и ето проблем рјешен.Продајте ону Милетову мечку па их купите.

Name

Даница

17.08.2018 10:29

На оној конференцији све су рекли ,па послије порекли. Поштене нико не прозива а ови непоштени треба да одговарају.

Name

Сале

17.08.2018 10:31

Нико и не казе да је сва полиција неради како треба цаст изузецима

Name

Клиентел

17.08.2018 08:55

Е сваста..

ОДГОВОРИТЕ
Name

xyx

17.08.2018 08:57

Да ли је ово истина или не ја не знам али да неко написе овакав текст и да се ниста не деси па то је невјероватно! након овог текста или аутор текста или они које оптузује морају одговарати! Васковиц ако зна све ове детаље онда би било нормално да да га се саслуса и да открије своје изворе, засто тузиластво не реагује!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Луминара

17.08.2018 10:06

Све тацно у боцу...

Name

У страха су велике очи

17.08.2018 10:40

Ви xyx сте смијешни!!! Зар очекујете да Лепир и Врећа саслушају Васковића? Шта би га они питали? Да га Врећо пита нпр."Кажи ти Васковићу ко уцјењује мене" или још боље "објасните како опструишем истрагу убиства Давида Драгичевића"па након тога Врећо и Лепир напишу налог за приводјење Лепира и Вреће на информативни разговор код Илића нпр. Зар стварно очекујете тако нешто да се деси?

Name

Wодолија

17.08.2018 14:52

xyx је бот или сауцесник, вец мјесецима овдје на порталу коментарисе све против правде и истине.

Name

Исток

17.08.2018 09:01

Ста послије овога реци? Како проци поред полицајца а не посумњати да и он није дио клана унутар муп-а? Како реаговати, придрузити им се или га напасти и удаљити из своје близине? Како це реаговати месар Рудоња? Како це реаговати манијак Лукац? Оце ли бити рата унутарсрпског прије избора? Како вјеровати изборима када це Рудоња и екипа све покрасти? Да ли уопсте излазити на изборе ? ????????? ???????? ????? ???

ОДГОВОРИТЕ
Name

ИЗБОРИ

17.08.2018 12:07

Једини начин да додје до неких промјена (горих али надам се бољих) у нашој држави су избори. Сваки гласач који не изадје на изборе аутоматски и неизрециво постаје гласач супротне стране тј владајуће партије. Тиме се процентуално смањује број гласача а самим тим даје се могућност да ботови који као суманути лете ка гласачком листићу за 50 км добију боље сутра. Е управо то боље сутра значи горе прекосутра, па народе изволите и гласајте!

Name

То је то

17.08.2018 09:02

Када падне режим, налогодавци, убице и заташкивачи ће бити похапшени и процесуирани. Ништа прије ни послије. До нас је. Није до њих.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Титаник

17.08.2018 09:36

Без рата режим не пада, не буди смијешан.

Name

Xxx

17.08.2018 10:08

Е како бих волио да падне резим само да видим ста би урадили после

Name

Вук

17.08.2018 09:26

Васковица за министра... Цовјек локације зна... Све...

ОДГОВОРИТЕ
Name

ВОЈО

17.08.2018 09:35

БРАЋО СРБИ, ЈЕСУ ЛИ ЗА ОВАКВУ РС ИЗГИНУЛИ ХРАБРИ ЉУДИ У НАЈБОЉИМ ГОДИНАМА И ОСТАВИЛИ СВОЈЕ ПОРОДИЦЕ НАМА ДА БАР ТО ЦИЈЕНИМО И ПОМАЖЕМО ИМ А ВИДИТЕ ШТА МИ РАДИМО?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Искрен

17.08.2018 09:36

Циљано и јасно и плански се нападају институције РС. У ово мозе повјеровати само неко малоуман. Не треба полиција и тузиластво на ово реаговати јер њима то и јесте циљ. Изгубили су подрску коју су и имали јер свако нормалан размисља својом главом и рационално закљуцује. Овде се користи само један несрецан слуцај као повод. Да није овај био би неки други. Само их треба пустити нек прицају. То је одраз демократицности ове дрзаве. Јавне иституције морају бити спремне издрзати све. То је тест, а све це се то послозити. Новац је цудо.

ОДГОВОРИТЕ
Name

РЕ Искрен

17.08.2018 10:40

Једина институција која је нападнута овде јесте НАРОД. Врховна институција једне дрзаве. Овде су нападнути људи именом и презименом и нека се бране сами. А то сто глупани поистовјећују дрзавне институције са појединцима само говори о њима ." л'етат ц'ест мои"(Држава , то сам ја") викао је на сав глас Француски Луј 14 па заврсио на гиљотини. Тако заврсе сви који мисле да су незамјењиви.

Name

дусанцули

17.08.2018 11:07

Какав си тек кад лажеш?

Name

Луна

17.08.2018 14:15

Фукаро једна.

Name

Злочин нема друго име!

17.08.2018 16:45

Е будало једна, па сами су себи пресудили, они институција, нечији син институција? Нечији син се уплаши и зове баргу да туку једног! Јој, овакво зло због нечијег пишоње! Је ли ово ратно стање да заробите момка и радите му зло данима, убијете га, уништите породицу, пљујете по њима, пратите их и нападате на сваком кораку? Сами сте себи ископали јаму, сами падате у њу, идиоти једни! Мислиш нас овдје тровати својим "бијелим причама" о рушењу институција и РС. Све се сазна, све се чује! Увијек било. Досадили сте себи, а камоли онима око себе.

Name

ре

18.08.2018 19:45

Циљано и јасно и плански је УБИЈЕН ДАВИД. А остали дио коментара, сервирај злочинцима.

Name

ЗА ГЛУПОГ ИСКРЕНОГ

20.08.2018 07:46

БАШ СИ ИСКРЕН ВИДИ ТИ СЕ, НИСИ ТИ ИСКРЕН ВЕЋ СИ ГЛУП СА ТИМ СВОЈИМ ГЛУПИМ ИЗЈАВАМА. КАКВЕ ИНСТИТУЦИЈЕ ТИ БРАНИШ ДА ИХ ИМА ДАВНО БИ ТО РИЈЕШИЛИ ПА НЕ БИХ НИ ДОШЛО ДО ОВАКВОГ КАТАСТРОФАЛНОГ СТАЊА. КАКАВ ЦРНИ ЦИЉ ЈА КОЛИКО ЗНАМ ИЗЈАВЉУЈУ ПОЈЕДИНИ ДА СУ ЊИХОВА ДЈЕЦА У ПИТАЊУ ДА БИХ БИЛО РИЈЕШЕНО У 24 ЧАСА, ПА ГОСПОДИНЕ ИСКРЕНИ И ДАВИД ЈЕ НЕЧИЈЕ ДИЈЕТЕ АЛИ НЕ ДА СЕ УБИЈЕ И ДА СЕ КРИЈЕ. ЈАДАН УБИЋЕ ТЕ ТА ТВОЈА ИСКРЕНОСТ СРАМ ТЕ БИЛО. НЕ ДАО БОГ ДА НАМ ЈЕ У СВИХ ГЛАВА КАО ЋУПАРА ГЛУПА, НАПРОТИВ ВЕЋИНА НОРМАЛНОГ НАРОДА РАЗМИШЉА НОРМАЛНО И САСВИМ НОРМАЛНО ДА ОСУЂУЈЕ ПОЈЕДИНЕ ИЗ ПОЛИЦИЈЕ И ТУЖИЛАШТВА. ТИ СИ ЈЕДАН ОБИЧНИ ЛАИК КОЈИ НЕМА ПОЈМА, ОВДЈЕ СЕ НЕ КОРИСТИ ЈЕДАН НЕСРЕТАН СЛУЧАЈ КАО ПОВОД ОВДЈЕ ЈАДНИ РОДИТЕЉИ ТРАЖЕ ИСТИНУ ЗА СВОЈЕ БРУТАЛНО УБИЈЕНО ДИЈЕТЕ, МОНСТРУМЕ ЈЕДАН ДАО ТИ БОГ ДА И ТИ БУДЕШ У ТОМ КАКО КАЖЕШ НЕСРЕТНОМ СЛУЧАЈУ ПА ДА ВИДИМО КАКО ЋЕШ ОНДА ПРИЧАТИ. КАКВЕ ТВОЈЕ ИНСТИТУЦИЈЕ И КАКВ ТВОЈ ОДРАЗ ДЕМОКРАТИЧНОСТИ ОВЕ ДРЖАВЕ У ЧЕМУ СЕ САСТОЈИ, ЗАР У ИЗЈАВАМА КОЈЕ СЕ СВАКИ ПУТ ИЗНОСЕ ДРУГАЧИЈЕ И ТО ТИ ЈЕ ОДРАЗ НЕЧЕГА. СТИДИ СЕ МОНСТРУМЕ ЈЕДАН. ИСТИНА И ПРАВДА ЗА ДАВИДА.

Name

ЗА ИСКРЕНОГ

20.08.2018 07:51

МОГУ ЗАМИСЛИТИ КОЛИКА СИ ТЕК ЛАЖОВЧИНА КАД СИ ОВАКАВ КАД СИ ИСКРЕН МОНСТРУМЕ ЈЕДАН.

Name

ЗОКИ

17.08.2018 09:39

Зар за овакву Дрзаву су пали наси најбољи синови,да данас лопови харају РСом.

ОДГОВОРИТЕ
Name

мима

17.08.2018 10:12

Кад борци дају власт ратном профитеру, добију ово.

Name

ре мима

18.08.2018 20:11

кратка и јасна дијагноза, борци су поново на испиту, а тек пензионери они само мадитирају и гледају у бају ко у икону, дно дна???

Name

СВИМА КОЈИ КОМЕНТАРИШУ!

17.08.2018 09:43

АКО СУМНАЈТЕ У ОВЕ ЧИЊЕНИЦЕ, ПРИЧЕ КАО ИЗ ФИЛМОВА, ПИТАЊЕ ЗА СВЕ ВАС????? ЈЕ ЛИ ВАМ НИЈЕ ПРИЧА КАО ИЗ ФИЛМОВА ЗА ЏЕНАНА МЕМИЋА???? ЈЕ ЛИ НИЈЕ СЛИЧАН ИЛИ ГОРИ СЦЕНАРИО ОСМИШЉЕН ДА СЕ БИЈЕДА УБИЈА КАКО ХОЋЕ ОВА СТОКА КРИМИНАЛЦИ??? ДА СЕ ЗАТАШКАЈУ ТАТИНИ СИНОВИ??? ЈЕ ЛИ ВАМ НИЈЕ ДОВОЉНО ДА ДОПРЕ ДО ВАШИХ МОЗГИЋА ШТО ЈЕ ОТАЧ ЏЕНАНА ДОКАЗАО ДА МУ ЈЕ СИН УБИЈЕН???? ПОСЛИЈЕ ТАКВЕ БОРБЕ, ГДЈЕ ЈЕ ДОКАЗАНО ДА ТУЖИОЦИ, ПОЛИЦИЈА, И СВИ РАДЕ ЗА КРИМИНАЛЦЕ!!!!! НИКОМЕ НЕ ВЈЕРУЈЕМ

ОДГОВОРИТЕ
Name

Истина и правда

17.08.2018 09:50

Убили су дијете,муцили,6дана и 6ноци.Да је био њихов,не би га убили!!!Ста је имао он,а ста они?Весео студрнт,нада и будуцност.И ми цемо доци на ред и наса дјеца,ако се не освјестимо! Вјерујем у правду овоземаљску и у Бозију,да це доци казна за све његове патње и ране!Сотоне и убице,за вас је мало 45година робије!Давиде...дусо наса,поцивај у миру.Твоја дуса је око нас,никад нецес бити заборављен.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Владимир

17.08.2018 11:37

Распитај се мало о наносењу теских тјелесних повреда 2016 на Бањ Брду од стране Давида.

Name

Ре Владимир

17.08.2018 12:56

Након провоцирања је ударио момка и поломио му зуб.И не пљуј га мртвог.Туђи окруњен зуб је оквалификован као тешка повреда а модрице и подљевци и расјекотине на Давидовом тијелу су "лакше" тјелесне повреде.То изгледа зависи да ли је син од гузоње или обичних радника.Није био светац да смо јасни.Био је изузетно паметан,насмијан,начитан,поносан,вољен у друштву.Али није ничим заслужио да буде у гробу сада.За то оправдања нема!!!

Name

ре Владимир

17.08.2018 13:46

Интересантно. Парирате избијени зуб са озљедама које изазивају смрт.

Name

Бањалуцанин СДС

17.08.2018 09:51

Моје мисљење је да је убијен и ту нема прице. Али интересантно је како нико не говори о мотиву ??? Замислите гдје се упетљао покојник и у ста. Тако да оптузите ме ста хоцете , али 90 посто омладине федерације, РС, Хрватске , Србије су нормални и цисти и то превасходно захваљујуци својим родитељима. А ти мајсторе какав си ти Тата Лав кад ти син уз твоје одобрење дува, затим оптузен за насилницко понасање и зртва проф.ликвидације. Цувајте дјецу пазите на њих да се не упетљају у неке глупости гдје се овако заврсава то.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Wодолија

17.08.2018 14:54

Моје мисљење је да си ти онај са друге стране.

Name

ЉУТА ГУЈА, МИЦО МОЈ!

17.08.2018 16:50

БАЊАЛУЦАНИНЕ! Просетај до Тврдјаве Кастел,на углу код Лазине меснице годинама постоји плоца на којој писе : ПОСМАТРАЦУ МОГА ГРОБА ЈЕДНАКИ СМО СКОРО ОБА! ЈА САМ ЈУЦЕ БИО ТАКАВ,А СУТРА ЦЕС ТИ ОВАКАВ!!! Теско је Давору,не сједајмо му на муку! Није ниције дијете мрав! Размислимо мало о овом СТИХУ! ЦУДНА су досла времена! Никад се незна! ИСТИНА И ПРАВДА ЗА ДАВИДА!!!✊✊✊

Name

Ре

17.08.2018 19:26

Па ето није Никола Дјуровиц ниста лосе урадио. Само је чекао зелено свјетло на семафору. И уби га идиот. И све затаскано.

Name

Бањалуцанин

17.08.2018 09:54

Неспорно да криминал у свакој земљи води МУП. Али засто се мотив никако не спомиње ? Мајсторе син ти није био ни с од светца, наравно нико не заслузује да буде убијен , ухапси па нека одговара. Али какав си ти то отац, каква је то мајка која иде са другим цовјеком а оставља дијете од 12 год са оцем ? 50 посто ликвидације иде на вас рацун ,а других 50 на олос који је то уцинио.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Искрен одговор

17.08.2018 10:30

Стиди се својих ријечи! Оправдавати убиство због развода родитеља? Процентуално смањивати одговорност убица због развода родитеља? Па ти си болесна особа...

Name

Хало Бањалучанин....

17.08.2018 11:33

Па чекај мало, овдје се не говори о томе у каквој је породице покојник одрастао. И да ли су му родитељи имали породичних проблема. Човјече овдје се ради о смрти младог човјека и мотиву за овакво звјерско убиство. Алоооо звјерско убиство. Какве везе има да ли је живио са мајком или оцем, да ли га је мајка оставила ( у шта сумљам) ради се о мотиву. Ево нап.да је одрастао у "здравој" породици уз оца и мајку који су бринули о њему 24 сата и да се опет исто десило баш ме интересује какав би ти коментар имао. паметњаковићу....

Name

Злочин нема друго име!

17.08.2018 11:46

Причај ти шта хоћеш, пиши шта хоћеш. И више је него очигледно да правдате злочин, значи да сте и сами попут злочинаца који су уништили младића Давида, упропастили породицу. Нема ту оправдања, злочин је злочин!

Name

Бањалуцанин

17.08.2018 13:22

Ето ко секта одговарте.РЕЦИТЕ МОТИВ. Дијете је најосјетљивије измедју 12 и 19 год. посебно муско и треба му придавати максимална пазња и контрола. Па колико хоцес бракова опстане бас у том периоду искљуциво због дјеце. Реците мотив, а ти који писес сумЉам због тога сто такви имају право гласа смо и овде. Мајстори невин је Дјуровиц, невин је Вукелиц то су зртве постене , а за овог је све само не постење, али сам опет да треба одговарати ко год да је па и сам Лукац.

Name

Бањалуцанин

17.08.2018 13:24

И за ово злоцин је злоцин , слазем се донекле. За убиство Вукелица је злоцин над невиним цовјеком ,а овај мали је све само не невин цовјек. Тако да постоје две врсте злоцине није увијек исти. А злоцинци код обојице ти је појединци из МУПа и то је оцигледно.

Name

АркхамWратх

17.08.2018 14:52

Хало Бањалучанин па ето није битно што су му се родитељи развели. Није битно са ким живи и ко га контролише ! Из ког си ти универзума испао мајке ти родјене ?

Name

Злочин нема друго име!

17.08.2018 16:32

Ма опет ти, просто сијаш, сјајиш колико си спреман да браниш овакав злочин, е толико нама бацаш свијетло у нешто што није разлог за убити човјека и потврђује нам то. Не можеш мене убиједити у ту причу - ето убијен је јер није одрастао у породици састављени родитеља! Шта то теби и сличнима значи? Требао је да расте у породици у којој отац вара мајку, у породици у којој мајка вара оца? Живе заједно, а варају се? ЈАСНО ми је да је то твој избор и да такви родитељи дјеци мажу очи, а цијели свијет зна шта отац и мајка раде. Да ли је то теби ЈАСНО? То што пишеш небулозе је грехота на твој рачун! Злочин је злочин и то нико од нас није измислио јуче. Правдати злочинце стварно не приличи ниједном човјеку који је од карактера.

Name

Бањалуцанин

17.08.2018 18:30

Права секта сте као све политицке партије.О свему писете само мотива нема.Реците који је мотив ? За сваког сам да одговара , али ове глупости цуј Давидов трг па 50 хиљада људи је сто пута заслузније да се тако трг зове.

Name

Ајде више

17.08.2018 19:23

Јесмо баш смо секта, види само како се ти навуче и одговараш, и пишеш све што те нервира и подсјећа на Давида.

Name

Тања

19.10.2018 09:20

Бањалуцанин срам те било !

Name

јана

17.08.2018 10:05

Чињеница је да су лагали на оној скандалозној конференцији.Чињеница је да су докази нестали.Чињеница је да нису нису ништа подузели по питању базних станица .

ОДГОВОРИТЕ
Name

Правда за МУП

17.08.2018 10:17

На конференцији није лагано. Људи су рекли истину. То сто истина ме одговара и теско се прихвата друга је прица. Народ треба стати уз МУП. Ово је оцигледно циљано русење највазније институције РС. За то сте плацени.

Name

Злочин нема друго име!

17.08.2018 11:29

Све вас треба срушити, срам вас било, дијете туђе сте закопали и мислите живјети нормално послије тога. Грехоту чините и даље се не устручавате, злочин покривате и правдате зато што су то учинили неки ваши или ви сами. Злочин се мора казнити!

Name

Ре правда за МУП

18.08.2018 16:08

Ако је на конференцији изнесена истина, ја сам онда Никола Тесла.

Name

јелена

17.08.2018 10:07

Часни припадници МУП-а су Васковићу дали информације.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Истина

17.08.2018 10:31

То донекле враћа вјеру у институције! Ал' далеко је то довољног...

Name

Архандјело Михаило

17.08.2018 10:25

Правда за Давида

ОДГОВОРИТЕ
Name

Немања

17.08.2018 10:37

Предсједниче, што се чекају избори,хоће ли ико демантовати ове наводе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

елена

17.08.2018 10:40

Истина је само једна.Подршка породици Драгичевић.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Зоран

17.08.2018 11:47

Свима је јасно да је Давид убијен,овде је битно зашто је убијен ако је како се тврди припремамо убиство онда се мора реци ста је то довело до тога да се дјечји убије.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дуке ли

17.08.2018 12:00

Ово је страсно овако несто се десава у Сомалији или Гвантемали, осудјујем Муп ако је стварно истина.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Глупост!

17.08.2018 12:23

Ово је као трећеразредни кримић! Да је убиство планирано месецима, Давида би покосио аутомобил ван пешачког, или би му се десила нека слична "несрећа". Само глуп човек може поверовати у причу да су неког из викендице довели у стан у граду да га ту убију.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ф

17.08.2018 13:20

Не схватате размјере бахатости са којом зивимо овдје.Као средњевјековни феуд укрстен са класицним робовласниством.

Name

ре

17.08.2018 13:53

Глупос је то сто ти причас. Ако су им требале његове информатичке способности, какво ауто и несреца. Очигледно је да је присиљаван на несто и при том физицки малтретиран.....

Name

Дервента

17.08.2018 12:49

Васковицу наклон до пода за оволики труд! Питање милокрадовом тузиластву,засто не позову Слободана Васковица на информативни разговор будуци да цовјек износи конкретне информације? Елем,Слобо Васковиц *провоцира* тузиластво да га саслусају али Они то не смију урадити док то не аминује милокрад јер би изјава и докази Слободана Васковица које би он дао тузиластву остала задокументована и тузиластво би морало несто подузети након документоване изјаве или доказа које би доставио Васковиц! Да се ово десава у правно уреденој земљи тузиластво би одмах реаговало али посто је у питању Додиков приватни феуд гдје влада безвласце и анархија онда се то не мозе десити! Јадна је ово дрзава гдје један дусевни болесник,сировина,лазов,кукавица,криминалац и манипулатор ведри и облаци!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

17.08.2018 13:19

У сриједу, тацно тако.

Name

Голуб

17.08.2018 17:03

БРАВО ДЕРВЕНТА!!! Свака вам цаст на овом коментару!! Капа до пода! Алал вјера за сваку написану ријец!!! ИСТИНА И ПРАВДА ЗА ДАВИДА!!!✊✊✊

Name

Маг

17.08.2018 13:06

Нема ријеци. Стално нека фарса. Засто је он био толико битан да би га неко убио, ста је он онда то радио са циме се бавио!!!??. Мафија се убија из неког разлога. Знаци он је по томе био цлан исте!!! Нико не дира невину дјецу. А и засто би. Ако је убијен од исте онда је мафијас и треба друге мафијасе тј убице тразити макар и у полицији радили.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре ре Тина

17.08.2018 13:21

Много си ти упућен у ове Даворове изјаве али на начин да их покусас дискредитовати. Тражиш подршку за нешто што нећес добити,а то би те много растеретило. Све изјаве си пратио али не и Даворова објасњења везано за његове другачије изјаве. Зар није очигледно да је човјек дошао до огромног броја података и свједока, самим тим су изјаве другације и темељитије.

ОДГОВОРИТЕ
Name

срето

17.08.2018 13:48

* милиона КМ је плаћено * умјешан врх МУПа РС. Нарко картели који владају Бањалуком. Можи ли ми неко реци које послове је радио и шта је знао Давид да је толико новца дато за његову ликвидаци и заташкавање убиства. Годинама читам криминална досијеа за много мање новца су ликвидирани људи.

ОДГОВОРИТЕ
Name

гавран

17.08.2018 14:01

Пуно рецено а ниста ново..Да,мозда га је убио "неко" ? И опет ,од поцетка..смијесни сте..А,ко је онда био тај давид" Толико "вазан" да је било у тој мјери "организовано убиство" ?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мима

17.08.2018 14:42

Видиш гавране,очито је био важан,Пресједник РС дошао кући да изјави саучешће и био на сахрани.А зашто , питај Милу, пошто га толико волиш,можда ти одговори.

Name

Wодолија

17.08.2018 14:58

ДА, управо вазан. Цак је и Додик оставио све вазне термине да посјети Давора. Али Давор није насјео на те Додикове фазоне.

Name

Голуб

17.08.2018 17:13

Браво МИМА за коментар!!! ОДЛИЦАН одговор!!! Браво,браво!!! ИСТИНА И ПРАВДА ЗА ДАВИДА!!!✊✊✊ПОДРСКА ДАВОРУ!!!

Name

АркхамWратх

17.08.2018 14:48

Какав сад стан, каква викендица, полицијска станица, подрум.... Ко овде кога лаже а ко кога у здрав мозак са опроштењем ј*** ? Са оваквом причом се никако али никако не уклапа то да је покојни Давид био поштен и фин момак убијен од стране припадника полиције. Момак се или вртио у веома мутним водама, или је био нечија кртица. Свеједно нешта је знао/сазнао/открио/радио предубоко отишао у свему томе и због истог ликвидиран. Шта је он имао на диску, где је диск ? Зашто се Давор потукао са покојним сином на ноћ његовог нестанка ? Шта Давор зна а упорно ћути, ко га хушка ? Зашто није извео сина на прави пут тата лав ? Можда онда Давид не би ни страдао ? Давид је писао у својим песмама како се и сам дрогирао, да је знао дилере, начинио је некакву штету... је ли Давор није знао за то све ? Фантастичан тата нема шта ! ПРАВДА ЗА ДАВИДА !!! Да се открије ко је и шта био !!! ПРАВДА !!! Ајде фино лепо пропустите коментар да ме нападне балавурдија и овај јадни ослепљени народ !!! ПРАВДА ЗА СВЕ !!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

РЕ

17.08.2018 15:51

Нит сам ослијепљена, нити балавица већ мајка двадесетједногодишњака за којег сваки пут стријепим кад оде у град и онда зовем да видим да ли је све ок када се задржи. Шта год да је, оне повреде на покојном Давиду све говоре.

Name

Одговор

17.08.2018 19:15

Ви сто коментарисете ко је био Давид,ко год да је био није вазно и ста год да је радио није битно.Вазно је то сто је урадила полиција.Народ се дигао зато сто полиција треба да стити свакога, па и нај горим кримибалцина да обезбједи правицно судење.Полиција не треба да убија него стити и приводи ко је згрјесио.

Name

Ре

17.08.2018 19:36

Одакле ти лепи пишеш?

Name

Ре

17.08.2018 20:02

Гдје ти живиш кад све то знас. Ја живим у Српско и лицно познајем породицу Драгичевић . Јел ти живиш у Српској или овдје само "студирас"???? Или неко ко те плаца да пишеш дезинформације?

Name

АркхамWратх

18.08.2018 01:15

Није важно ко је био и шта је био ? Важно је ко га је убио ? А мотив ? Зашто је убијен ? 6 дана да неко некога мучи без ваљаног разлога. Па шта је та особа могла знати или урадити, да је неко толико мучи и на крају задави/угуши. Ваљда се у случају убиства истражује и мотив истог. То што ви пишете нема везе са везом а ни са мозгом. Није битно зашто је убијен битно је ко га је убио. Па изведите дјете на прави пут, да не буде не дај Боже наркоман или шта друго негативно па неће упасти у некакве глупаве проблеме, да га повезују да дилерима, корумпираном полицијом и слично. Проблем изгледа не лези у власти или опозицији, где ли већ. Него у обичном народу који је заборавио да одгаја сопствену дјецу како треба и како ваља. А кад додју избори тај исти гласа за промјене, с никад се ништа не мења деценијама ко год да додје на власт !!! Е то је проблем господо и господје !!! И прије ових тренутних народ није био задовољан, тразио је нешто боље - промене. Мислите да ће промене поново нешта боље донети. Хајмо пробати... можда добијемо промене на горе !!! Ко зна ?

Name

ре Аркхам

18.08.2018 21:12

Кад дотакнеш дно нема горе. Промјене су нормалан слијед кад нешто не функционише.

Name

Драгутин

17.08.2018 18:54

Уз дузно постовање ово су све инсинуације нагадјања и недоказане тврдње које не пију воде када се ради о наводном убиству Давида Драгицевица.Да зло буде јос горе тузилац и тузиластво је окарактерисало слуцај као убиство мада немају ниједан доказ да се ради о убиству цак ста висе у првој и у другој обдукцији јасно је утврдјено да Давидове повреде нису могле изазват смрт.Мислим да се овдје ради о великом притиску јавности које тузиластво није могло издрзати па су линијом мањег отпора а и због губитка гласова овај слуцај окарактерисали као убиство.Разумио бих ако су га они убили или имају сазнања да је то неко други урадио али онда отпадају налази обдукције.Треба сацекати да се заврси званицна истрага немојмо прејудицирати ствари и прије времена доносити закљуцке.....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Драгутин

18.08.2018 08:07

Аман ботови, ви стварно мислите да ћете променити мишљење иједног човјека који прочита ваш коментар? Управо супротно, изазивате гађење и отпор. Тешко је схватити какав човјек мораш бити да пљујеш по мртвима, оцу и мајци који су изгубили дјете. За неке од нас нема тих пара и послова.

Name

Еx Зворницанин

17.08.2018 19:43

Давид није убијен због дроге. То су спинови.....Момак је био ВРХУНСКИ ХАКЕР. Ста је открио....како је упао у интранет,ста је тамо све доwнлоадовао....остаје да се види.....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Марко

17.08.2018 19:46

Правда за Давида. И за све невино страдале људе у РС и у ФБиХ исто тако. А зна ли ико, бар неко циме се бавио несрецни младиц па је убијен због тога? Убили га припадници нарко картела, а какве је он везе имао са наркотицима да би га убили?? Надам се да це се ресити слуцај за зивота несрецног оца, а Давид нека поцива у миру, лака му црна земља...

ОДГОВОРИТЕ
Name

007

17.08.2018 20:07

Струцњаци реконструрали убиство за 5 дана а ови лопови јос увијек суте и мисле да це моци да се извуку.Сада се јос јасније види која мафија и злоцинци владају.

ОДГОВОРИТЕ
Name

куку нама са нама

17.08.2018 20:33

Пола године вас нико не зарезује што сте на улици,од тих властодржаца и шта сад чекате..Имате доказе,јавност сте упознали са чињеницама,па бујрум брате.НОЋ ЈЕ ЧУДО-.листом скидајте полицајце и да видимо ком опанци,ком обојци,а не овако...оде ово у контра смјеру,а за то ће наивни Давор настрадати,јер ће га све те подигнуте шаке напустити,...неће једино ови овдје што коментаришу и чекају због тога награду..У ПАМЕТ СЕ ДАВОРЕ,ДОК ИМА ВРЕМЕНА..

ОДГОВОРИТЕ
Name

Хедгехог

19.10.2018 09:32

Видела бих те да је твоје дете у питању. Пре него сто иста написес ,добро размисли са тим пилецим мозгом. Даворе само напред !

Name

Ртз

25.12.2018 19:08

Да

Name

бака

17.08.2018 22:00

Хвала госп.Васковицу,сто нас обавјестава и сто нам је свјетвост у мраку.Доле злотвори,јер им је досао крај!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Канада

18.08.2018 05:07

У РС влада средњовјековни мрак модернизован политицком мафијом која је најгора и најопаснија врста мафијаске организације. Да није тако до сада би се бар неко огласио поводом оваквих информација . За оне којима су питања ко је , какав је био и ста је радио Давид Драгицевиц вазнија од питања функционисања правног система једног друства : посто нецете да схватите да се десило убиство и да , без обзира ко је убијен и какав је био , тузиластво као институција мора , без одлагања и одуговлацења радити свој посао, ја питам : за колико сте се продали и ко ВАС плаца да блатите Давида и његове родитеље или сте ви те зивотиње које су се изивљавали над Давидом ?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Брдјанин

18.08.2018 05:31

А гдје је силовање. Ово су ноторне лази и измисљотине . Цуј "интервентна јединица управе полиције", то не постоји, ја глупости. Слабо ти из савеза знају организацију мупа, па даворе тако добијас лазне ингормације.

ОДГОВОРИТЕ
Name

мима

18.08.2018 08:21

А постоји ли токсиолошка лабараторија ?

Name

ре

19.08.2018 13:37

Јесу ти нашли ОДГОВАРАЈУЋИ псеудоним! Прави си брдјанин! А ти СИ изникао да шириш ИСТИНУ?! МОРЕ МАРШ!

Name

Одговор за ре

18.08.2018 05:42

Зивим у РС . Постујем и подрзавам Давора .Имам своју дјецу и зао ми је Давида. Само казем ста треба да ради полиција. Да је свако по закону радио свој посао Давид би био зив.

ОДГОВОРИТЕ
Name

јана

18.08.2018 09:09

Хвала БН ТВ,Васковићу,Радовановићу. Правда за Давида!

ОДГОВОРИТЕ
Name

елена

18.08.2018 09:09

Правда за Давида !!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

ПРАВДА ЗА СВЕ НАС

18.08.2018 16:12

Сви се надамо да це горе наведени злоцинци бити изведени пред лице правде. За Додика нецемо гласати , јер подрзава криминал , диловање дроге , јавне куце и разврат. Ово је уједно и његова последња година владавине , а РТРС И АЛТЕРНАТИВНУ ГОСПОДИН ВУКОТА ДА ЗАБРАНИ КАДА ДОДЈЕ НА ВЛАСТ И РАДНИКЕ КОЈИ МАНИПУЛИСУ НАРОД ДА ОТПУСТЕ .

ОДГОВОРИТЕ
Name

ПРАВДА ЗА СВЕ НАС

18.08.2018 16:15

КАКО ОВЕ ЉУДЕ НИЈЕ СРАМОТА ? НЕ ЗЕЛИМО ДА ИМАМО ТАКВЕ ПРОПАЛИЦЕ НА ФУНКЦИЈАМА. НЕКА УЗМУ ОНО СТО СУ ПОКРАЛИ И НЕКА СЕ ГУБЕ , А ЊИХОВУ ДЕЦУ ТРЕБА ДРЗАТИ ПОД ПРИСМОТРОМ , ЊИХ СУ ПОСЛАЛИ НА СКОЛОВАЊЕ ПО ИНОСТРАНСТВУ , НАДАЈУЦИ СЕ ДА ЦЕ ИХ УБАЦИТИ У ПОСАО КАДА СЕ ВРАТЕ КУЦИ .

ОДГОВОРИТЕ
Name

Архандјело

19.08.2018 05:23

Правда за Давида

ОДГОВОРИТЕ
Name

КСС

19.08.2018 10:01

Правда за Давида,свиће

ОДГОВОРИТЕ
Name

Радо

19.08.2018 14:05

Готов си додо лопове

Name

драгана

19.08.2018 12:08

Правда за Давида!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Драгас

19.08.2018 12:18

Правда за Давида!

ОДГОВОРИТЕ
Name

ЈК

19.08.2018 16:42

Правда за Давида!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

никола

19.08.2018 18:49

Павда за Давида,правда за све нас!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

милица

19.08.2018 20:45

Постујем и подрзавам Давора.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јаћим Милуновић

26.12.2018 11:35

Пише да је убиство помно планирано неколико месеци, што се не сме искључити, једино недоста је МОТИВ. Који је интерес "служба" имала да ликвидира Давида Драгићевића?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Александар 1976

29.12.2018 13:46

Све ово сто сте сад написали је науцна фа тастика...кад сте тако паметни ресавајте све уместо полиције...све је ово политика и ниста висе...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ја

31.12.2018 08:44

Бог је над нама све види и свима це пресуди

ОДГОВОРИТЕ
Name

001_871

14.03.2019 17:26

ја мислим и сматрам да иза убиства стоје -ДОДИК и ЛУКАЦ-