У МУП-у дјелује земунски клан?

Грађани губе повјерење у институције Републике Српске, што је нарочито дошло до изражаја у истрази Давида Драгичевића, изјавио је у Дневнику 2 БН ТВ предсједник СДС-а Вукота Говедарица.
Он тврди да је у овој истрази много нелогичности, тако да, како каже Говедарица, сумња “да у врху Министарства унутрашњих послова дјелује земунски клан”.

Република Српска 11.05.2018 | 21:56
У МУП-у дјелује земунски клан?
Власт тврди да је безбједност на високом нивоу. То није тачно. Стање безбједности је лоше. Грађани су узнемирени, губе повјерење у институције, тврди Говедарица.

"Грађани губе повјерење у институције Републике Српске због свега овога што смо имали прилику да видимо. Грађани губе повјерење у Министарство унутрашњих послова, у полицију, али генерално не у полицију већ у оне људе који се налазе у врху Министарства унутрашњих послова. Имамо одређене људе из Министарства унутрашњих послова који пресрећу разне комбије, на тај начин пљачкају банке.

Имамо људе из полиције који дилују дрогу, којима се суди и за дрогу. Имамо у овом случају једну велику сумњу шта се заиста десило, зашто је министар све ово радио, зашто је дозволио конференцију за штампу, зашто је звао надлежног тужиоца да оконча истрагу. Све то кад саберем дјелује ми да у врху Министарства унутрашњих послова постоји земунски клан. И ми са тим земунским кланом морамо да се обрачунамо", рекао је Говедарица. 

Опозиција је и јуче тражила смјену министра унутрашњих послова РС Драгана Лукача, али скупштинска већина је то одбила.

Министар Лукач нема одговор ни на једно питање опозиције. Основно питање - зашто и због чега је Лукач сазвао 26. марта конференцију за штампу да саопшти наводе из истраге, доказе. 

"Никада МУП ни у једној држави није изашао без тужиоца такве ствари да ради. Зашто су то радили. С једне стране, можемо да закључимо да је у питању непрофесионализам, а с друге стране можемо да претпоставимо да је у питању нешто друго, да је неко имао намјеру да скрене истрагу у потпуно другом правцу", рекао је предсједник СДС-а. 

Нема тужиоца, а на прессу патолог. Чудан пут, сматра Говедарица.  

"Евидентно је да има гомила пропуста и да доста нелогичности и неистинитих навода се нашло на тој конференцији за штампу на којој је између осталог присуствовао патолог што је свакако веома занимљиво. Зашто патолог на конференцији за штампу? Према томе, одговорност у овом случају је заиста на господину Лукачу.

С друге стране, ми смо имали прилику да чујемо јуче и окружног јавног тужиоца који је саопштио да га је лично министар унутрашњих послова звао, тражио од њега да се оконча истрага због притиска јавности. Он то није смио да ради. Дакле, то је директно мјешање у истрагу. Министар је политичка личност, а тужилаштво је потпуно други стуб власти и не смије нико да врши притисак на тужилаштво", рекао је Говедарица. 

Анкетни одбор ће сагледати све релевантне чињенице везано за случај страдања бањалучког младића Давида Драгичевића, поручио је предсједник СДС-а. У Анкетном одбору пет чланова - четири је из реда опозиције, један из владајућих редова и то Драган Калабић, посланик СНСД-а. Нема ни ДНС-а и СП-а.

"Зашто нико од посланика из ДНС-а није у Анкетном одбору, колико се сјећам они су својевремено тражили оставке и министра и директора полиције, начелника управе за организовани криминал, не видим разлога зашто никог из ДНС-а нема у том анкетном одбору. Такође, не видим зашто и неко из Социјалистичке партије није у Анкетном одбору. Очигледно је да се играмо политике и то није добро". 

Одбор има рок до 30 дана и представници опозиције ће на одговоран начин приступити овом проблему како би се дошло до истине, рекао је Говедарица.

(БН)

Коментари / 129

Оставите коментар
Name

модрицанин

11.05.2018 20:16

Не вјерује снсд посланицима СП и ДНС. Дрзи их додик на дистанци као сто је и у скупстини измедју СДС-а и СП-ДНС, посланици снсда.

ОДГОВОРИТЕ
Name

преквалификација

12.05.2018 05:39

Додик Земунац.

Name

Неки другачији МУП

12.05.2018 06:30

У праву си.

Name

Коле

12.05.2018 07:16

А какве су Мектићеве конференције за штампу, он не попушта микрофон о којекаквим изјавама о лошим дешавањима у РС-у?!

Name

Селман-КРИМИ

12.05.2018 08:54

"Не може нам нико ништа..."

Name

Последњи кинески цар

12.05.2018 09:20

"Земунски клан". Разочаран сам једном оваквом констатацијом човјека који претендује да буде предсједник РС. Земунски клан прије свега више не постоји ни у Србију, па како ће онда постојати у БЛ. Ако је мислио правити поређење требао је то навести. Друго, подржавам његову борбу за рјешавањем случаја Драгичевић, али ако си прагматичан политичар онда мораш водити и прагматичну политику, што значи да се мораш осврнути и на период када је твоја политичка партија чинила власт и када није ријешавала многа убиства у РС, без обзира што ти тада рецимо ниси био предсједник СДС-а. То је прагматизам у политици и то политичара раздваја од квазиполитичара. Овако, стављајући под тепих те случајеве из тог' периода, а инсистирајући на овом случају /са правом/ стављаш се у исти положај и кош са политичарима који нису вриједни помена и пажње, а богами и подршке на изборима.

Name

ре за цара

12.05.2018 09:29

Потписујем.

Name

Хммм

14.05.2018 06:01

Термин "земунски клан" је мозда "рогобатан" и неспретан ал отприлике то му додје то . Цињеница је да се у периоду од 25 година након рата , умјесто побољсања квалитета образовања кадра , опремања и хомогенизације структуре полиције догодило управо супротно. У МУП су запслили "странацке војнике", уз то полуобразоване или никако образоване, поставили их на кљуцне функције и подјелили реоне криминалног дјеловања група у оквиру МУП-а. Докази о томе постоје али се особе које су пријавили слуцајеве унутрасњој контроли и прибавили доказе игнорису , прогоне , малтретирању и казњавају како би престали говорити о томе.

Name

Шта ће они

11.05.2018 20:22

Па Вукота зар има неко паметан из днс и социјалистичке партије да би могао анализирати овај случај у анкетном одбору?

ОДГОВОРИТЕ
Name

п

14.05.2018 10:17

ЉУДИМА ИЗ МУП-А И ОСТАЛИХ МИНИСТАРСТАВА,ГРАДСКИХ БАЊАЛУЧКИХ ИНСТИТУЦИЈА....ОВИХ ДАНА СТИЖУ ЗАХТЈЕВИ ЗА ЧЛАНСТВО У ГРУПИ "ПОДРШКА ЛУКАЧУ" КОЈУ СУ ОСНОВАЛИ РЕЖИМСКИ ПЛАЋЕНИЦИ.ДРУГ МИ СЕ ДАНАС ПОЖАЛИО ДА НЕ МОЖЕ ДА НЕ ПРИХВАТИ ЧЛАНСТВО У ГРУПИ, БОЈИ СЕ ЗА ПОСАО.ЧАК СЕ У ГРУПУ СА ЊИХОВЕ СТРАНЕ ДОДАЈУ ОСОБЕ КОЈЕ НЕ ЗНАЈУ ДА СУ ТУ! ОВО ЈЕ ДНО ДРЖАВЕ И МУП-А!

Name

Деки

11.05.2018 20:26

Па ДНС И СП занима искљуциво власт...они и постоје збив функција.А да се мјесају у ово неце...па забогамигли би изгубити који проценат на изборима....љиге су то невидјене.

ОДГОВОРИТЕ
Name

марко

11.05.2018 20:30

Не земунски него ПЕТРОВАЧКИ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

тд

12.05.2018 09:45

Да, јел ти криво што није сарајевски, ил семберски, некад било и никад се не поновило.

Name

Филипс

11.05.2018 20:30

То иније нкаки суп тоје једна банда . Зато треба пребацит у надлезност Б Х па дабуде права полиција.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јој

12.05.2018 07:22

Ха, ха, ха

Name

ре за филипса

12.05.2018 09:31

Можеш федералац да сањаш.

Name

Јоја

14.05.2018 12:54

Не могу федералци, макар одмах пронасли и осудили кривца и макар сузбили сваки будуци криминал. Ми смо неизљециви мазохисти. П.С Исто вази и у Педерацији.

Name

Гојко

11.05.2018 20:37

А што се овај Вукота наваља глупости то је невероватно, прави гуслар, није ни за шта друго.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Напријед

12.05.2018 05:50

Гојко, да ли је Говедарица непостен, ако је био првак српских земаља у гуслама. Гусле су српски национални инструмент и овај цовјек је понос српског рода.

Name

ре гојко

12.05.2018 06:58

Срами се гојко што вређаш гусларе, тај гуслару ни прићи не може. Изгледа да у животиу ниси упознао нити једног гуслара, зато повуци реч и што пре упознај нар једног.

Name

доми ре гојко

12.05.2018 08:18

Гојко ти си велико г.....но.

Name

Старцевица

12.05.2018 23:05

Гојко говнару људски, једини српски национални инструмент ти смета као и изводаци, а одговарати онај саторски турбо фолкер. Кад боље и размислим оцекивано ста зна свиња ста је диња....

Name

сдс

11.05.2018 20:38

Срам те било говедарице од старог сдсовца нецес добити глас срами се.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Знамо

12.05.2018 05:53

Знамо, ти си сада у СНД_у. Тамо си насао плодно тло.

Name

Миле

12.05.2018 06:00

Сдс стварно не контам ти као да си цлан снсд ??!! Вукота је фантастицно говорио и сви треба да се запитамо за безбјед своје дјеце. Све је политика и ако хоцемо наци убице давида , људи морамо гласати за сдс или пдп јел вам то јасно..

Name

РАЈНА

12.05.2018 07:07

Тачно, ово је гњев Милиног спавача у СДС-у против Вукоте, Вукота се исправио и стао испред напаћеног, пониженог , опљачаног , силованог, отјераног , униженог народа Републике Српске. Ону жентурачу што обнаша функцију предсједнице владе је развалио, луда Марта је само млатарала рукама и говорила чисте глупости, драга други пут појачај црту , немој штедити, бар ти можеш доћи до правог, јел ти је ово било или слабо или мало, па си имала хистеричне нападе. Вукота свака част, тако се бори за част грађана РС ,а не за власт. Памет и љепота се непрашатају, а ви спавачи у СДС-у нема више наднице за подривање СДС-е, није Миле будала, томе је змија у џепу.

Name

Ре Миле

12.05.2018 07:47

Зашто се безбједносна ситуација у РС упорно покушава представити као да живимо у Мексику или Колумбији ?

Name

ре сдс старом

12.05.2018 08:37

Овај стари СДС, јел то она сто тразе пензије од 3000 км, е неће ти дати упртаво Говедарица...

Name

12.05.2018 10:23

Немојте 3000 ,биће превише. Има пензионери да постану превише бахати.

Name

Од главе риба....

11.05.2018 20:40

Са овом сједницом коју сте иницирали, пале су маске и власт је показала своју суровост као и врх полиције а такодје и да истрага није у реду. Ова скупштина је била срамота за посланике из власти. Сви смо све видјели. Не знам само да ли се сада и бирачи СНСД, ДНС и СП стиде до чега су нас довели.

ОДГОВОРИТЕ
Name

РАСПУЦХИН

12.05.2018 06:57

Чува вјерна полиција/ "прва чеда" Српске ,/ од сиротиње и бораца/ свјетине им мрске.// Чувају они/ и његовог ћаћу/ па и ћаћину/ у криминалу браћу.// Чувају и себе/ и мрвице своје./ Нису сигурни кога,/ да се више боје?// Дал' народа свога?/ Дал' министра луда?/ Ил' посљедњег и највећег,/ Божијег суда!

Name

АМГ

11.05.2018 20:43

Јадни сте и провидни.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Стево

11.05.2018 20:52

Пуна подрска министру Лукацу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ккк

12.05.2018 05:52

Глупост је реци пуна подрска министру, правилно би било пуна подрска раду институција. Предсједник Додик треба размотрити тренутну ситуацију па и смјену врха МУП.

Name

ре

12.05.2018 09:06

Алооо о смени Лукача можете само да сањарите, он може само на вишу функцију, а ви се грицкајте између ногу, хахахаха...

Name

ре за ре

12.05.2018 09:12

Ма о сменама можете сањарити и ниш виш...

Name

Љаксе

13.05.2018 05:46

Ста знаци смјена? Ниста. Њему треба позељети ноцне море и пред оцима главомете. А не дати му да иде у лов.

Name

ре за љексе

13.05.2018 20:05

Ма ти ниси сељак вређаш га, ти си миш мекињар.

Name

Симилис

11.05.2018 20:58

Не постоји већи глупан од Говедарице, нек иде радити колут напријед, скакати у даљ и остало, то му је примарна професија. Ако смо спали да њега слушамо онда смо ми као народ спали на сраман интелектуални ниво.

ОДГОВОРИТЕ
Name

модрицанин

12.05.2018 05:50

Пусти ти Вукоту да се бави политиком. Те гимнастицке дисциплине требају Српском Соколу Стевандицу. Он вјезба од 92.

Name

Петар

12.05.2018 06:41

А шта је професија миле ти Жељкице?

Name

ре

12.05.2018 06:59

Тако је.

Name

Јој - СИМИЛИС

12.05.2018 07:27

А вјероватно смо сад на високом интелектуалном ниво, а председник има потврду да је не урацунљив.Који је онда вас интелект?.

Name

Аwаx

12.05.2018 09:50

Шта и гдје раде људи који заврше правни ,економски и факултет политичких наука ?Државом нам управљају професори енглеског ,физичког ,доктори ,новинари ,занатлије и ко све не.

Name

каријера папка

14.05.2018 18:19

Додик је изобразован, па је онда био преобразован, па онда постао само безобразан и на крају безоизоблицан али инокултуралан.

Name

ааа

11.05.2018 21:09

Ој Вукота српски роде с тобом цемо до слободе!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Петар

12.05.2018 09:02

Па "мудри" петре ...Пресједник Додик је био најбољи студент на политицким наукам у Београду.

Name

ре

12.05.2018 09:13

Ел то нови виц, ух насмијах се...

Name

Напријед

11.05.2018 21:18

Ово је цовјек који нема ораха у дзеповима, који има петљу, постен и спреман да мијења стање у дрзави. Дајмо му подрску и ослободимо РС од резима који је унистава.

ОДГОВОРИТЕ
Name

те

12.05.2018 09:14

Проучи његов режим и улогу па позивај.

Name

Ре Напријед

12.05.2018 09:41

Какав је био сендвич синоћ ? Шта је било од прилога ,чини ми се да сте се отровали,халуцинирате !?

Name

Напријед

12.05.2018 20:08

Зна се добро ко лицитира људске глав, да ли вриједе сендвиц или 10,20, или вец колико КМ. То сте ви црвена бандо увели, не гледајте друге у лику себе! Напријед Говедарица!

Name

Ре Напријед

12.05.2018 23:56

Као прво ја нисам никаква црвена банда ! Не селектујем људе на црвене и плаве,него на страначке ботове такве као ти који траже свој дио колача и на нас обичне смртнике !

Name

Напријед

13.05.2018 10:41

Цим бранис власт имас свој дио колаца, не припадас обицном народу јер ниси за истину и правду!

Name

тд ре напријед

13.05.2018 16:34

Значи по твом чова не сме имати своје мишљење, већ чије говедарево... ма куш бре.

Name

Xyз

11.05.2018 21:20

Заједно са Вукотом спријецимо зероризам! Правда за народ!

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре xyз

12.05.2018 09:37

Који тероризам, знаш ли ти уопште дефиницију тог појма. Прочитај, научи па се јави.

Name

Ко све дилује дрогу?

11.05.2018 21:33

Рецимо, за кафе Кампари у Б.Л. се вец 25 година говори да има везе са тим активностима, а ко су остали?

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

12.05.2018 09:38

Не знају сви, дај још који податак, то је старо...

Name

ИГ

12.05.2018 10:20

Гдје то уопште . Ко ,шта ради ?

Name

Напријед

11.05.2018 21:39

Људи, па стварно да ли је могуце да не видимо ста званицна влас ради. Да ли сте примијетили колико је предсједница владе нервозна, да ли сте примијетили да је министар лукац напустио скупстину јер није знао одговорити на постављена питања, ста знаце поднесене кривицне пријаве против Давора Драгицевица? Ово су последњи трзаји власти да нас упласе. Зато напријед са постеним, способним и неустрасивим људима као сто је господин Говедарица обрацунајмо се са земунским кланом.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ккк

12.05.2018 05:54

Лукац је отисао у РТРС, није побјегао, одговорио је на свако питање.

Name

ПД

12.05.2018 06:42

Зар си ти стварно убијеђен у све то што си навео? Не буди смијешан.

Name

Град

12.05.2018 07:32

Прицао је пуно. И то је добро. И сваста је рекао, а сто није смио ни требао. Браво!!!

Name

Ре Напријед

12.05.2018 07:52

Није истина да човјек није одговорио на питања.Можда не на сва, али на добар дио јесте.

Name

тд

12.05.2018 09:43

Видимо шта се ради, видимо да су сви и на све стеане нервозни и не требаш нам ти отварати очи. А ти погледај режим твог говедара, шта је радио и шта сада ради по сарајеву па онда сам себи отвори видик, обзиром да ти је, колико из твог писања видим, ролетна спуштена. :)

Name

тд

12.05.2018 10:11

А зашто је поднешена кривична пријава, проучи кривични закон и право па ћеш сам наћи одговор.

Name

Напријед

13.05.2018 06:59

Народ прихвата само аргументе. Лукац је на скупстини требао одговорити на постављена питања, а не да се сакрије иза резимског медија!

Name

брђанин ре за напред

13.05.2018 16:41

Ма који црни народ, као и свагдје народ су овце за шишање. Ало бре у каквом ти времену живиш, јес ти пунољетан, мало превише мало година имаш кад ниси схватио суштину, а распишеш се о нечему о чему немаш појма, ај ти самном на по једну добру белгијску пиву.

Name

Роле

11.05.2018 21:43

Овај постаје досадан цовјек глуп си биједнице...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Никола

12.05.2018 06:44

Класичан речник црвеног кмера испраног мозга од превише гледања РТРС-а. Није твоја глава ионако за размишљања већ само за климања.

Name

Грга

11.05.2018 21:44

Кад СЕ гуслар докопа микрофона...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Павле

12.05.2018 06:43

Мислиш кад се шверцер Ронхила и борац на првој Маховљанској линији дочепа власти?

Name

А А

12.05.2018 07:05

А ПОГУРА ГА СВОЈИМ БАЈНИМ ГЛАСОМ БАЈА,Е ТО ЋЕ БИТИ РАПСОДИЈА!

Name

Смарт

11.05.2018 21:47

Било би добро да наведете имена припадника земунског клана у МУП РС, или ће те то објавити кад дође вријеме? Мука ми је више и од власти и од опозиције,јадно је чиме се служите да би збацили ове са власти,а исто тако јадно је и шта све власт чини да би остала ту гдје јесте... Сви сте исти,само са различитих столица диригујете...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре смарт

12.05.2018 07:53

Хахахаха. Замисли ,Земунски клан.

Name

Јој - АМАРТ

12.05.2018 08:05

Знаци нетреба ниста примјецивати нити коментарисати сто садасња власт ради него треба да сви цутимо.Данима пратим све коментаре и за мојих година,а имам их доста, нисам могла да замислим колико заглупљених али и не објективних људи има.Као прво код нас није забе сроцена народна изрека "ко це народу намјесити пите". Стицем утисак да као комплетан народ без обзира који је национални корпус у питању, незнамо ста хоцемо.Једнима смета сто је Говедарица заврсио ДИФ, једнима сто је из мале средине, једнима сто активније не уцествује око слуцаја Драгицевиц а кад то прокоментарисе онда користи туду несрецу.Нисам примјетила, а мозда и због година, да неко разумно ставља на тас са једне стране ста нам се све догада а са друге стране пизитивне ствари од актуелне власти па да види ста је превагнуло.Исто тако зар је битно одакле је ко зар није битније колико има позитивне енергије и колико је ко спреман дати себе да се поправи ово стање, за које ја лицно мислим да је катастрофално, колико је спреман ухватити се у костац са наследем ове власти.Немојте ме погресно схватити јер ја нисам навијац нити једне политицке опције али сам становник РС, а не припадам српском националном корпусу.Мени лицно је битно да наса младост не одлази из земље да овдје мозе да се запосли и за то добије пристојну накнаду а не понизавајуцих 410КМ а ако добије висе преко банке да разлику мора вратити газди.Битно ми је да ми старија генерација не страхујемо хоцемо ли добити пензију или не.За све ово потребна је промјена, ма ко то стајао иза ње, и да не оцјењујемо људе по мјесту родења, физицком изгледу него да саслусамо, размислимо и оцјенимо.Цитајуци све ове коментаре мислим да је вецина острасцена без укљуцивања аргумената за и против него смо искљуциви по својој емоцији или лицној користи.Задње сто сам цула, и то од запосленице у скупстини града, да на изборима морају сви ности телефон и усликати свој гласацки листиц и дати на увид свом предпостављеном.Па питам све гласаце а посебно СНСД, ДНС и СП да ли је то слобода?За мене је то понизавајуце и показује сав безобразлук, похлепу и бахатост истих.Да не дузим висе него да закљуцим са ДРАГИ МОЈИ СУГРДНИ ДОБРО РАЗМИСЛИТЕ ПРИЈЕ НЕГО СТО ЗАОКРУЗИТЕ у октобру.

Name

Последњи кинески цар

12.05.2018 11:12

@Јој-АМАРТ: Подршка Вашем коментару госпођо.

Name

Велико ниста

11.05.2018 21:49

А Каран, мескољл се као кокос. Ста за њега знаци заклетва, ниста!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цека нас велики посао

11.05.2018 21:52

Народе, издрзимо до октобра, а онда у изградњу РС.

ОДГОВОРИТЕ
Name

тд

12.05.2018 10:13

Само нам још ниси река с ким у изградњу, с говедарима ил...

Name

ааа

13.05.2018 07:02

Са праведним, способним и постеним као сто је нас Вукота!

Name

тд ре

13.05.2018 16:45

Може бити само што ми његов режим није онај некадашњи, тако да једна ласта не чини пролеће. Он се неће ту ништа питати, то је проблем.

Name

Вукота

11.05.2018 21:55

Е у тебе Вукота имамо повјерење. Ти бас уливас повјерење гдје год се појавис. Ти и такви као ти су једини спас за овај народ. Немој само да се превише насикирас због ове трагедије која је задесила породицу Драгицевиц јер си бас превисе осјетљив као и Драган Цавиц и Адам Сукало. Ни ови у влассти нису сјајни али ви сте дно дна. На ста сте ви све спремни да додјете на власт. Па ви бисте продали своју дусу за то срам вас било!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

12.05.2018 07:04

Да,дааааа, прави коментар.

Name

Брод

11.05.2018 21:55

Добро јутро, па то знају и они у обданисту.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Подрска Вукоти

11.05.2018 22:17

Подрска будуцем предсједнуку Републике Српске, цовјеку кога нема у аферама, цовјеку који не дозвољава да разни стевандици,тадици,бојици и други папци као онај смусени из Дубице месетаре и узимају паре на разним прљавим пословима.....Господине предсједнице Говедарица само напријед.....уз тебе су сви они који препознају криминал у Електропривреди, Зељезницама, руднику Љубија,Алумини, Бокситу,Бобар банци, Банци Српске, Топлани Бања Лука, аеродромима...Уз тебе су сви они који су остецени у свим овим аферама, уз тебе је постен народ који испаста због извуцених милиона из привреде, из ових горе субјеката....Зив и здрав нам био Вукота

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дире Страитс

12.05.2018 11:15

Објасни ми овај дио свог коментара: "човјеку који не дозовљава да разни ....... узимају паре на разним прљавим пословима.... Како он то не дозвољава? Јесу ли онда ови престали узимати те паре? Је ли онда сада све у реду? Појасни ми молим те?

Name

Напријед

13.05.2018 07:04

На нацин сто смјело казе ста раде и ста су спремни урадити. Примјер фамозни радари!

Name

за радаристу

14.05.2018 09:14

Какви фамозни радари, ма јел ти знаш чији је режим продао најсрпскији дио републике српске, ако не знаш питај неког старијег па се јави и реци шта је уопште има фамозније од тог.

Name

Кики

11.05.2018 22:36

Опет вас Миле превеслао.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Селман-КРИМИ

11.05.2018 22:40

има, има...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мика

11.05.2018 22:50

Није Земунски клан него Лакташки.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Крокодил-Крокодил

12.05.2018 08:36

Можда Лаушки клан ?!

Name

ре

12.05.2018 09:53

Битно је да је сарајевско-романијски сјебан.

Name

Брчак

11.05.2018 23:18

Па људи драги тог тзв. министра полиције ко погледа види на лицу да није нормалан. То је опасан тип,класични криминалац.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

12.05.2018 07:09

Опасан тип јесте, зато се пази.

Name

Ре Брчак

12.05.2018 08:03

Довољно си рекао о себи када на основу нечијег изгледа закључујеш ко је криминалац и ко је нормалан а ко није.

Name

Да

12.05.2018 08:53

Оци су огледало дусе. Психо.

Name

тд

12.05.2018 10:17

Хаха, није он тзв већ МИНИСТАР УНУТРАШЊИХ ПОСЛОВА, ПА ТИ КУКАЈ ДО МИЛЕ ВОЉЕ. И биће дотле док не пређе на вишу функцију.

Name

Младенко Шепур

12.05.2018 03:32

Нисам поборник ниједне странке,али овога пута подржавам Говедарицу као појединца и искрена човјека. Странке и њихови интереси су нас и довели овдје гдје смо сада,на сам руб пропасти.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

12.05.2018 06:47

Е ако ти ниси за СДС онда не знам ко је. Стално исто понављаш. Класичан спин.

Name

Младенко Шепур за ре

12.05.2018 14:55

А теби ако се нешто не свиђа немој да читаш.Твоје мишљење немам намјеру да коментарисем,јер ти си изгледа неки досадан тип.

Name

Дуца Спасојевиц

12.05.2018 03:38

Ово је зива истина ми водимо муп РС хххааааа.

ОДГОВОРИТЕ
Name

xXx

12.05.2018 08:05

Хахахааа. Тачно сам знао да си жив. Овај коментар је доказ овој Вукотиној тврдњи.

Name

Дуца Спасојевиц Ре за xXx

12.05.2018 10:37

Друг бас си насмијо својим коментаром ево и кум Миле црце од смјеха поздрав из Канаде.

Name

Зоран

12.05.2018 04:36

Ста би тек било да ови ``специјалци`` раде у милионском грду а не у граду са 200 хиљада становника гдје се све зна.

ОДГОВОРИТЕ
Name

борац

12.05.2018 04:42

У овој земљи мафија је ухватила коријен и неце бити рикверца имамо власт која сарадјује са мафијама јер дрзавну политику нити имамо нити је моземо имати као ентитет али зато имамо све институције које би требала имати дрзава.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ми волимо

12.05.2018 04:58

Па ми волимо земунски клан.

ОДГОВОРИТЕ
Name

др

12.05.2018 05:52

Све це исто утврдити као и муп. Бице само мале варијације истраге. Зиви били па видјели.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре др

12.05.2018 08:14

Па наравно. Не видим шта би то сада промјенило ток истраге до те мјер. Не могу рећи да се првог дана изашло са потпуно провјереним информацијама и да је она пресс баш била добра ствар.Међутим сада се јасно види да полиција уопште није одступила од тог правца вођења истраге,да постоји добар дио материјалних доказа и да све неке фамозне отмице и брутално убиство падају у воду.

Name

Вук

12.05.2018 06:36

Опет велика активност ботова, распису се на увијек на нову вијест по команди а онда се примире. Сто је вијест тацнија и конкретнија висе се раскокодацу. Кратки коментари и то је то. Али немају мозга ко ни кокос да би образлозили то сто пису. Да имају не би били ботови. Такве само регрутује резим. Провидни сте слузинцад резимска смислите несто паметније.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

12.05.2018 10:20

Ето ти имаш мозга за све.

Name

МИРКО

12.05.2018 07:02

То што неучествују у скупштинском А одбору а могли су ПУНО ГОВОРИ ШТА МИСЛЕ али би требали и РЕЋИ! Неће да се замјере коалиционим партнерима!ТО ЈЕ ТО!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

брецало

12.05.2018 07:50

Није то земуски клан Вец лауски клан зван миле додик и компанија треба само слозно народе да се ти људи макну са сцене и да слободно зивимо а да би то остварили сад це у октобру избори па макети лопове из политицке сцене из мупа из судства ако не прихвате такво ресење онда се зна сви на улице да се рјесимо банде заувјек нетреба нам додик бакир цовиц нетребају нам кримоси који нам убијају дјецу доста нам је њихови обецања.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

12.05.2018 09:26

И да дођу на власт писмени као што си ти "ђе" би нам крај био.

Name

Ре ре

12.05.2018 09:35

Хахахаа. Е нек си му рекао :))

Name

055

12.05.2018 07:50

Јавност је узнемирена и прије Вукоте или било кога,народ је препознао не основи сумње него основану сумњу да су Лукаћ ,Ћулум,Каран,Илић и други из криминалног миљеа умјешани у прикривање злочина,а Давид је само кап која је прелила чашу.Међутим они иду и даље,забога тужим те што сам ти убио дијете.Овде не би требало да важи оно"напад је најбоља одбрана"јер народ се освјешћује.

ОДГОВОРИТЕ
Name

хехе

12.05.2018 09:10

И ти ми семберац све знаш.

Name

доми

12.05.2018 08:16

Само цемо ухватити задњи воз, ако тебе изаберемо за предсједника.у супротном,нема нам спаса.р српска је дубоко потонула у криминалу и корупцији.глава рибе се распала од смрада.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Никола из Модрича

12.05.2018 08:43

Гласао сам за СНСД,као ми фамилија које има у приличном броју и то захваљујуци мени, врсио сам на њих притиса. Сад од њих зив немогу остати, сваки дан ме бомбардују глупостима које раде, као и ову задњу, а сто су у праву. И сад вјероватно није теско погодити за кога цемо у Октобру гласати, хвала СНСД-у збогом...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мерлин

12.05.2018 09:31

Претпостављам за неког нестраначког кандидата,не знам тачно ко се од њих кандидовао .Да није можда Константин ?

Name

ккк

12.05.2018 09:28

Уништен је клан око пала и И. Сарајева па вукотић пребацује лоптицу не зна ни он гдје....

ОДГОВОРИТЕ
Name

БВС

12.05.2018 09:55

Ма ви сто Вукоту критикујете, ста вама треба? Вама треба политицар који ,,политицки,, прица .. питко, слатко, са много епитета, придјева .. неки сарлатан. Вама неваља цовјек који народно прица, народни гуслар, постена српска куца. Ви и не знате ста су гусле, а да би цовјек био гуслар ,МОРА БИТ СРПСКИ ПАТРИОТА, ПОЗНАВАТ СРПСКЕБЈУНАКЕ ,НАСЕ СЛАВНЕ ПРЕТКЕ, све то један гуслар јако емоционално дозивљава. ЈАДНИ СМО МИ СРБИ. ПОТРЦИТЕ ВИ ДА ПОСТАНЕТЕ ЕВРОПЉАНИ, ТО ЦЕ ВАМ ,,ВЕЛИКУ СРЕЦУ,, ДОНИЈЕТ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

тд

13.05.2018 16:59

Мислим да он није проблем већ његов режим.

Name

Новоматиц Адмирал

12.05.2018 09:56

Новоматиц Адмирал преко својих ћерки фирми НОВО РС доо и РСА Гаминг доо пере новац у Републици Српској и под потпуном заштитом институција Републике Српске,а ту припада и МУП Републике Српске,односно владајућа врхушка коју Говедарица назива Земунски Клан.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Нена

12.05.2018 11:07

Господине Говедарица,треба истина за Давиада,а ја тразим цетири године за свог брата Дразенка истину погинуо код комсије на Слави све сакрили све затаскали.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Нена

12.05.2018 11:34

Теско Давидовим родитељима и мојој мајци сто изгубисе дјецу,недај Бозе ником ово да доцека

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сале

13.05.2018 05:45

Човјек је мислио рећи муп унутар мупа, с обзиром да је земунски клан био дрзава у дрзави, па је рекао земунски клан. Гдје су оних пет са високотехнолошког у муп у, један је сада савјетник предсједника, а због злоупотреба морали да оду или им је пријетила кривична одговорност.

ОДГОВОРИТЕ