Да ли је у плану убиство Давора? !

1. Злочинци и Убице - Стварни Контролори институција сада покушавају ликвидирати Давора Драгичевића, оца сурово убијеног Давида, исцрпљивањем, нечињењем, индоленцијом. . . институција!

Република Српска 02.05.2018 | 11:24
Да ли је у плану убиство Давора? !
2.
Њихов циљ је да Давор престане са захтјевима за откривање Убица свог сина и њихових помагача, заташкивача злочина.

3.
Њихов циљ је да Давор начини неку грешку, да га нападну, да га исцрпе до граница неиздрживости, да га на тај начин ушуткају, склоне са Трга и по цијену уништења.

4.
Њихов циљ је да растуре свакодневни Протест на Тргу, да прекину раст све јачег и јачег Покрета за Давида - Покрета за Слободу, у шта је прерасла ФБ Група - Правда за Давида.



5.
Њихов циљ је да демонизују сваког оног ко подржава надљудску борбу Давора Драгичевића да истраје на откривању истине о Убицама свог сина, његовим мучитељима, Налогодавцима Свирепе Ликвидације и Језивог покушаја јавног, институционалног, заташкавања.

6.
Њихов циљ је да Униште Давора, поново Убију Давида и затру Покрет за Слободу.

7.
Њихова оруђа су нечињење, испцрпљивање, опструкције, нерад институција…, покушај претварања Убица и њихових саучесника у Жртве, чему свједочимо последња два дана!

8.
Злочинци и Убице - Стварни Контролори институција у својим плановима имају и ликвидацију Сузане, Давидове мајке, која је изложена енормним притисцима.

9.
Њихово најјаче, најефикасније, најотровније, најубилачкије и најопасније оруђе је Вријеме - његов проток, што даље одмицање од тренутка отмице, мучења, мрцварења, ликвидације Давида Драгичевића, без икаквог рјешења тог случаја.

10.
На основу чега се све наведено може тврдити?

На основу ноторне чињенице да се ништа није промијенило од 26.03.2018., када је покушано јавно заташкавање Убиства Давида и његова криминализација, до данас:



Драган Лукач, министар унутрашњих послова, којег је Давор Драгичевић јавно означио као Убицу и даље је министар унутрашњих послова.

-Дарко Илић, који је Јавно покушао прикрити злочин Убиства, презентујући јавности Изрежирану сцену пљачке, са свјесном намјером да криминализује Жртву и даље је начелник Управе за организовани криминал.

-Дарко Ћулум, дирекор Полиције и даље је на тој функцији, иако је саучесник у заташкавању Убиства Давида Драгичевића.

-Жељко Спасојевић, начелник управе Полиције Бањалука и даље је начелник, иако су инспектори из те Управе учествовали у припреми отмице, лажирању пљачке Куће на Лаушу и ликвидацији Давида Драгичевића.

-Жељко Каран и даље је директор Института, иако је Лажирао Вријеме Смрти, како би омогућио заташкавање Убиства и евентулано приношење “Жртвених Јарчева” на крвави олтар Убица и Налогодаваца Ликвидације Давида Драгичевића.

-Далибор Врећо, тужилац, који је заташкавао и заташкава злочин, припремао “Жртвене Јарчеве” и даље је поступајући тужилац у предмету који се у Окружном тужилаштву не зове “Убиство Давида Драгичевића”, већ га то Тужилаштво, на чијем је челу Желимир Лепир, води као “Смрт Давида Драгичевића”.

-Саша Лаботић, тужилац, који је шест дана након проналаска тијела Давида, прослиједио Суду на потврђивање оптужницу против сурово убијеног Дјечака и даље је Тужилац!

-Они који су Наредили Убиство, Убице, Војници - Рађени, Ћулуми… и даље су на слободи.

11.
Шта се промијенило у односу Институција према Убиству Давида Драгилчевића? Ништа!



12.
Истина, промијенио се Тим за истрагу, али шта тај Тим може да уради, чак и да све открије, када је Тужилац и даље Врећо, којег штити Лепир?!

И колико тај Тим може уопште да открије када има над собом Лукача, Ћулума, Илића…?! И оне који стоје иза њих. Јер, Лукача, Ћулума и Илића Неко штити веома истрајно.

13.
Налогодавци Убиства и Убице поново дјелују, максимално су ангажовани, стрпљиво чекају да Давор клоне, посустане, исцрпи се до граница некретања, направи и најмању грешку… Да би дејствовали против њега!

14.
За то вријеме њихови подређени, криминалци разних калибара, атакују на оне што подржавају Давора у његовој борби за Истину и Правду.

15.
То су чињенице, као што су чињенице да Тужилаштво ћути, МУП ћути, Каран ћути…

16.
Тужилаштво и МУП ни даље се не изјашњавају о карактеру смрти Давида Драгичевића - да ли је Убиство или не; Не изјашњавају се о саучесницима злочина, који су се сами представили јавности, не изјашњавају се о учесницима у злочину, Егзекуторима…

17.
Чекају да Давор посустане, да грађани који га подржавају посустану да се Група Правда за Давида почне осипати…, чекају да адактирају још једно убиство, новом ликвидацијом.

18.
То није случајно, већ помно планирано: То је Организовано злочиначко дјеловање у којем се Институције РС користе поново за припрему нове Ликвидације. Њено спровођење и ново заташкавање.

19.
Вријеме, његов проток, је њихов Рафал. Метак, Бејзбол палица, Метална Шипка, Пендрек за Давора, Правду за Давида и стотине хиљада других који подржавају откривање Истине и траже Правду.



20.
Ако успију на овај начин да Убију Давора заувијек су убили Слободу. Истина и Правда би биле само колатерал те Ликвидације!

слободанвасковиц.блогспот.ба

Коментари / 189

Оставите коментар
Name

Драганче

02.05.2018 09:29

Мисли неко да је случајно толико људи отишло одавде?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ристо

02.05.2018 09:41

Ово је наса земља и не дозволимо дрипцима да нам.убијају и тјерају дјецу. Нема љепсе земље од насе, само сто су барабе заузеле одредјене функције и мисле да су ухватила бога за неку ствар. Одбраницемо насу земљу и насу дјецу. А Давора нам не дирајте, то би вам било посљедње.

Name

Зворник

02.05.2018 09:49

ПОГЛЕДАЈТЕ СТА РЕЗИМ РАДИ САМО У ЗВОРНИКУ. НЕ МОЗЕ ИМ НИКО НИСТА, ВЕЦ ТРИ ГОДИНЕ КИДИСУ ДА ОТМУ АЛУМИНУ ПРЕК ПАВГОРДА. ЗАСТО СУДИЈЕ НИСУ ПОХАПСЕНЕ ПРВЕ? ГОЦИ ИЗ ФОЦЕ ПРИВРЕДНИК КОЈИ ХОЦЕ ДА ОТМЕ И УПРАВЉА АЛУМИНОМ? ЕЕЕЕЈ, ПА МИ СМО ЗИМБАБВЕ

Name

Борка Милосављевиц

02.05.2018 10:06

Добро је да је ово објављено .Сад знамо да ако се несто деси Давидовом оцу и мајци крив је резим.Не могу да вјерујем да спремају и њихову ликвидацију Узас

Name

Народ

02.05.2018 10:08

Кад се ово сво лудило заврси Васковица треба да поставимо за директора РТРС-а јер теско да има цеститији,постенији и храбрији цовјек од њега који би обављао ту позицију !!!

Name

А ЈЕ Ц

02.05.2018 10:33

Главни саучесници у убиству Давида Драгичевића су највећи криминалци и мафиози који воде Муп Рс Драган Лукач,Дарко Ћулум и Дарко Илић те криминалци и мафиози главни тужилац Желимир Лепир и тужилац Далибор Врећо који штите убице и налогодавце тог убиства.

Name

ллл

02.05.2018 10:40

Свако ко брани ову власт и њихове функционере је саучесник у убиству Давида!!! Правда ће сигурно стићи! Сви злочинци требају и морају бити кажњени! Власт штити убице и криминалце. Сјетите се великог митинга 21.04.2018.г. кад су наредили искључивање интернета, базних станица, итд. То је истина, није лаж. Све провјерено. Ко има мало морала и етике мора дићи глас против ових дешавања. Неко ради на том да нестанемо са ових простора. Неко ко је узео Боску, медицинску електронику, зграду Мтела, Алумину, робне резерве, рафинерију, Бобар банку, банку Српске, итд...........

Name

Ре Борка

02.05.2018 10:50

Рекао бих да ће прије бити крив овај Васковић ако се нешто деси Давидовом оцу. Он је толико тога написао а ни за једну оптужбу нема доказа, јер ако их има ваљда их је доставио некоме коме треба. Такоше, овим својим глупим текстом директно ставља мету на чело несретном оцу, јер сада свако може пуцати у овог човјека, а зна се ко је то урадио. Васковић се бави сензационалистичким квазиновинарством без доказа. За туце година ништа није ни открио нити доказао, само је таласао. Далеко је то од истраживачког новинарства које он покушава да представи. И својим лупањем прави више штете него користи. Корист од свега наравно има он.

Name

Лија

02.05.2018 10:50

Прљаве ли игре.... Дајте једном истину на видјело. Ко је убица а ко помагач...????

Name

Покрет Средњи Прст

02.05.2018 11:05

Овдје нико, па ни васковиц, неце или не мозе да схвати да Бана Дрзавом, званом Република Српска (ни у Федерацији БиХ није боља ситуација), управља МАФИЈА. Наси политичари, укључујући и оне у самом врху, су Само Позајмљивачи Имена и Презимена. Они, наши политичари, због тога не одлучују ни у властитој кући и дворишту. МАФИЈА (наша а увозна) контролише све токове новца у РС, па и оне буџетске. Предсједници, Премијери, Министри, итад. су ту само да извршавају жеље и вољу МАФИЈЕ, и да се успут огребу за неку Пару. Грдно се вара ко мисли да токове дроге у РС и Бања Луци контролишу наше власти. Они су само извршиоци жеља и потреба МАФИЈЕ. У то се савршено уклапају и тзв. Међународни Фактори. Покојни Момак, Бог да му душу 'прости, случајно или намјерно, нашао се у том гротлу од дроге (дилање, конзумирање, и слично) и, вјероватно, се у једном моментну успротивио налозима недодирљивих. Њима је убити и унаказити човјека као рећи "добар дан". Јер знају да за њих ради држава и да им нико и ништа не може. За поздравити је напоре независних и храбрих новинара као што је Слободан, али таквих је мало. Његова срећа је што га непосредно и физички штити једна велика сила, али је питање докле ће то моћи да траје. Да ли се неко упитао одкуд то да се у хотелу у Сарајеву, у власништву једног доказано Мафијашког Политичара. редовно окупљају и одсједају сви важнији предтавници тзв. Међународне Заједнице. Како то да не оду у неки "регуларан" хотел. како завишри прича са краљевима дроге из Региона. Појела Маца. Токове прљавог новца и доге у РС и БЛ не контролише моја покојна баба Госпава, Бог да јој душу прости, него... зна се КО. Људи, не будимо наивни. нама у РС, али и шире, управља Међународна Мафиа која, сигуран сам, зна ко ово пише, или може да зна. Ко у ово не вјерује, нека ми одговори на питање како је могуће да кедан Типични представник у једној земљи региона, суверено влада већ 28 година. Пол Пот је за њега мала маца. А којој међународној секти припадају сви "наши" политичари на балкану. Ја знам, али и ви знате, али нећу да кажем. Не зато што се бојим, него зато што ми нећете вјеровати и наставићете да гласате за њих. Међутим, ако бисте гласали и против њих ништа се не би промијенио. Јер, СВИ ИЗБОРИ СУ НАМЈЕШТЕНИ И СВИ УЗ ПОМОЋ ТЗВ. МЕЂУНАРОДНИХ ФАКТОРА. А ми народи на Балкану насјели смо, по ко зна који пут, на отрцану фразу "угрожености властитих националних интереса". И би, како нам би. Са срећом и у здравље. Ко не вјерује, нека провјери.

Name

ре ре Борка

02.05.2018 11:17

Поред оних у режиму којима смета Васковиц, дигле су се и уши и некаквих покрета који за десет година нису скупили ни пар хиљада пратилаца баш са оваквим освртом какав је наведен. У платформи таквих покрета леже тумацења која су супротна прокламованом науцном уцењу и само стете истинској идеји. Тумацењасу им селективна, а ообично заобилазе стварне проблеме, тако да се њихова тумацења и ако прокламовано другација у сустини се и не разликују од квислински која разбисе Југославију. Веома је јасно ста је написао Васковиц. Сви знамо да сломљено срце може довести и до смрти или убиства. КО ТО НЕ РАЗУМИЈЕ ЗАШТО ПОЛИЦИЈА И НАДЛЕЗНИ ПРИМАЈУ ПЛАТЕ И НИСУ БАШ НИШТА ЛОГИЦНО ДАЛИ У ТУМАЦЕЊУ ОВОГ СЛУЦАЈА.

Name

Ре ре ре

02.05.2018 12:33

Људи одлазе тамо гдје им је боље. Морају. Трбухом за крухом. Појединци су и директори и одборници и у управним одборима...накнада и примања колико хоцес... То им не треба дозволити... Сто се тице Давидове смрти- пустите људе да раде свој посао. Ако постоји постење и правдољубивост онда се оно зове Д. Врецо- поступајуци тузилац... Не гријесите дусу.

Name

неко

02.05.2018 12:34

Подрска овим људима да издрзе.Доста тираније и страха

Name

А ЈЕ Ц

02.05.2018 12:46

Лукачу ће Сипа покуцати на врата због ратних злочина одмах чим буде смијењен.Предмет је спреман одавно у Суду БиХ имају свједоци и докази само се чека тај тренутак кад више небуде министар Мупа.

Name

Ре Зворник

02.05.2018 13:11

Па и у Зворнику су покусали са ликвидацијом цланова управе Алумине. То знаци да свако ко не мисли исто као криминалци и лопови у дрзави треба да оцекује ликвидацију и напад на своје најблизе. Засто институције не реагују и похапсе бандите и криминалце? За ста они добијају плату и циме се баве? Нардо треба да узме правду у своје руке и изадје на улице и крене да се сам избори за своја права. Па када руља полупа све и "растргне" све криминалце и ратне и послијератне профитере онда це им бити дзаба новци које су током година налрали од овог народа...Нема висе времена за цекање јер ако будемо и даље били нијеми посматраци нестаце нас на овим просторима много прије него сто мислимо!

Name

Ре Зворник

02.05.2018 13:11

Па и у Зворнику су покусали са ликвидацијом цланова управе Алумине. То знаци да свако ко не мисли исто као криминалци и лопови у дрзави треба да оцекује ликвидацију и напад на своје најблизе. Засто институције не реагују и похапсе бандите и криминалце? За ста они добијају плату и циме се баве? Нардо треба да узме правду у своје руке и изадје на улице и крене да се сам избори за своја права. Па када руља полупа све и "растргне" све криминалце и ратне и послијератне профитере онда це им бити дзаба новци које су током година налрали од овог народа...Нема висе времена за цекање јер ако будемо и даље били нијеми посматраци нестаце нас на овим просторима много прије него сто мислимо!

Name

апсурд

02.05.2018 14:32

Цуди ме да се и ови не називају домацим издајницима ,проБосанским плаценицима итд..итд...Како овај народ зиви у бајци то је цудо.

Name

Ре ре ре ре

02.05.2018 15:49

О поступајуцем тузиоцу све најбоље и ево,конацно је добио прилику да својим радом доказе правдољубивост,као и професионализам, по којем це га народне масе памтити...ријесит це он ово најбоље сто умије (како год било,бице најбоље од њега)...Правда за Давида!

Name

Министар

02.05.2018 16:11

Не предузимајуци ниста на овом слуцају власт не убија Давида. Давид је овде, назалост, убијен јос давне 1991 године само је сада изасло на видјело. Не предузимајуци ниста власт убија заправо себе. Сваки нови дан који продје од убиства је дан близе изборима. Конацно излазење криминала на видјело би могао бити кљуцни разлог за смјену власти. Кад је криминал и слабост сдс-а 2004те изасао на видјело досло је до смјене власти јер се народ окренуо опозицији, тадасњој. Сад се највеци криминал окупио у снсд-у па би се народ опет могао окренути опозицији. Опозиција сад треба само да днс-у понуди добар договор и додик пада. Убиство Давида се десило у Бањалуци а кад Бањалука окрене ледја Додику он је готов. Сад на видјело излази она Пејаковицева реценица:"Ова Бањалука није она Бањалука, другације карте су подијељене."

Name

ниссан

02.05.2018 17:02

Неце га ликвидирати.Кад спласне подрска народа,смјестице му лудницу као и Зељку Вулицу.Опробан рецепт који ради.

Name

Еј

03.05.2018 18:02

Теско се овом народу у овој РС.јад биједа и ста друго реци,јјјјаааааддддд

Name

Неписмена Славица Матијаш

02.05.2018 09:31

Само треба вршити притисак на најслабију карику Додикове криминалне организације а то је неписмена Славица Матијаш која је Додиков приватни тужитељ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

А је Ц

02.05.2018 09:58

Ако Васковић пише, мора да је истина. Још су нам свјежи његови текстови поводом локалних избора 2016 године и тих информација тада. Имао је тада, како он тврди, 100% тачне информације из изборног штаба Игора Радојичића. Писао је да су у паници, да су свјесни да Чавић узима изборе, итд. Мој Васковићу, моја бједо људска, страшну смрт овога момка користиш за обрачун са власти. Ти би се можда и зацрвенио али немаш образа.

Name

Удовица

02.05.2018 10:14

За А је Ц, све је то ок, разумем да имас потребу несто бранити и оправдавати због неког свог интереса- то је одлика љигавих људи. Али покусајте нам.објаснити како је Давид могао бити у пљацки куце, а у исто вријеме и на Тргу. За поцетак то објасни. А има јос десетине питања.

Name

Ре А је Ц

02.05.2018 10:16

Види земљаце, ти који радис за сендвиц и сок који ти Резим баци као награду за ове коменнтаре треба да знас да је тај сендвиц и сок претходно украден од пензије твојих родотеља, или кроз намет фирми у којој радис. Циме си то допринијео да се у овој земљи слободно зиви, и да сендвиц и сок нису све у зивоту. Смрт децкица од 21годину је урнисала Резим из простог разлога сто је на овом злоцину доказана порознос система и институција коју је Резим инсталирао. Твој сендвиц и сок нас све униставају, јер за залогај тебе гладног, родитељи су изгубили дјецу, за твој залогај гладни неки дрипци отимају најзнацајнију имовину. Једнако си гладан као и зоран стевановиц Гладни у нападима на Алумину, као и гладан колико и сви они који су умјесан у смрт дјецака власти. Ти сто си гладан сенвица и они које подрзавас це пасти, а ти цес остати обиљезен као издајник свог народа у корист непријатељаког резима.

Name

ре

02.05.2018 10:18

Резим је злоцинацки унистава насу отадзбину Српску и растјерује народ ,народ је присиљен да напуста своја вјековна огњиста и одлази на заапад.Резим је висе срба раселио из РС него устасе од 41 до 45.Људи мој како не разумјете ово сто ради резим у сарадњи са ММФ је геноцид ако остане овако за 50 год Срби це нестати са ових простора Устанак само устанак доста пљацке и геноцида ,основати пријеке судове итд

Name

XXЛ

02.05.2018 10:23

НЕ ДИРАЈТЕ ДАВОРА...ТО БИ ВАМ БИЛО ЗАДЊЕ ДА УРАДИТЕ ГОСПОДАРИ ЗИВОТА И СМРТИ. УСТАЦЕ ЦИЈЕЛА ЗЕМЉА ПРОТИВ ОВЕ ФАСИСОИДНЕ ВЛАСТИ..БУДИТЕ СИГУРНИ....А ОНДА НЕК ВАМ ЈЕ БОГ НА ПОМОЦИ....АКО УОПСТЕ ВЈЕРУЈЕТЕ У ЊЕГА.

Name

М

02.05.2018 11:32

Слажем се са господином,ипак треба извршити притисак на особе из тужилаштва оне најслабије а у исто вријеме корумпиране,а то је НЕПИСМЕНА Славица Матијаш

Name

ре

02.05.2018 12:17

Славица Матијаш је срамота за људски род а све остало је сувишно писати.

Name

За Неписмену СМ

02.05.2018 13:28

Ја мислим да ова Славица Матијаш, коју успут и не знам, креше нечијег мужа, и некој жени "тупи алат". С тим у вези мислим да се иза Неписмена Славица Матијаш крије та иста жена којој ова како рекох "тупи ону ствар".

Name

Кикс

02.05.2018 14:57

Јел је сањас ??? Хахаха...кукавце јадни биједни

Name

СК

02.05.2018 15:44

Спасавај се ко може овдје нема опстанка посебно за омладину важи.

Name

За Дебилног "А је Ц"

03.05.2018 07:39

Мојти Јадниче "А је Ц", да није Васковића, и још једног малог броја сличних њему, али и РТВБН, овај случај би давно био затворен. Нико о томе не би сада причао и било би "појела маца". На срећу нас који још увијек вјерујемо да се несшто може и мора промијенити, Васковић, и њему слични, свакодневно стављају властиту сигурност на располагање да би некима отворили оци. Прије свега таквима као што си ти. Ниси, Јадниче, ни свјестан да тиме што подржаваш убице, и за то данас прихваташ неке мрвице, уништаваш живот и будућност и својих будућих поколења ако их имаш. Постајеш, свјесно или несвјесно, њихов убица. Убица будућности своје дјеце и својих унука. ЈАДНИЧЕ. Жао ми те, искрено

Name

Јулио

02.05.2018 09:33

Само зелимо истину и правду. Мирно и достојанствено, убице це се саме покопати. Правда за Давида!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Објективни научник

02.05.2018 09:34

100% је он сада на реду да би заташкали злочин убиства сина, убијају оца да више не узбуркава јавност и да спријече суђење починиоцима злочина. Такви су њихови планови, а шта ће од свега тога бити?

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

02.05.2018 10:31

Ма дааааај

Name

Вили

02.05.2018 11:01

Ово је све постало горе него Балкански шпиун!

Name

Толе

02.05.2018 11:21

Ако се чаша прелије, ато значи ако не буду ухапшене убице Давида и осталих момака, Бања Лука ће горјети у паклу...

Name

ре

02.05.2018 15:02

Ми смо војска Давидова.

Name

Трр

02.05.2018 09:34

СИНОЦ САМ ГЛЕДО ЕМИСИЈУ, И ОНЕ НАДЗОРНЕ КАМЕРЕ СНИМАЈУ НОГЕ НЕ ВИДИ СЕ НИСТА.ПА ЗАР НЕМА КАМЕРА ИЗ ДРУГОГ УГЛА ДА СНИМА,И ТИХ СТО СУ СЕ 20 МОМАКА ТУКЛО,ЦОВЈЕКА НАДЈУ У МИЛИОНСКИМ ГРАДОВИМА А НЕ МОЖЕ СЕ НАЦИ ОВЕ МОМКЕ У ОВАКВОМ МАЛОМ ГРАДУ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Има брате

02.05.2018 09:49

Има тих камера и имају снимци. Али нису за свачије очи.

Name

Ре

02.05.2018 09:51

НЕ ЗЕЛЕ ДА ИХ НАДЈУ, А МИСЛИМ ДА СУ СНИМКЕ ВЕЦ УНИСТИЛИ. НЕМА НАМА ОВДЈЕ ЗИВОТА. КО ДА НАС ЗАСТИТИ ?

Name

Смиља

02.05.2018 10:09

Морамо се сами заститити,Где су мускарци где су борци.ја имам 50 год и стара сам зена али би исла да се бијем и борим за слободу са резимским преторијанцима.Устај народе доста је висе тираније,пореза и акциза.

Name

ЦЗ

02.05.2018 15:46

Па друже зар ти још није јасно гдје живиш.

Name

Па

02.05.2018 09:35

Јуче си их посмјењивао како то да су данас још на власти и да они раде Давиду о глава?

ОДГОВОРИТЕ
Name

За па

02.05.2018 09:48

Раде о глави свима нама, а због полтрона и мисева, какви смо као народ вецином, нестацемо. И цовјек се зове Давор, а Давиду су назалост вец пресудили.

Name

Есен есде

02.05.2018 09:49

А да се описменимо мало, па онда на тастатататуру ???

Name

Ре Ре

02.05.2018 12:42

Јес се пријавио на биро просли мјесец незапослена будалетино?

Name

ПОЛИЦИЈА ВАН ИЗ ПОЛИТИКЕ

02.05.2018 09:36

ПОЛИТИЦКОЈ ЕЛИТИ ДАЈТЕ ПОЛИЦИЈУ И ПОТПИСАЛИ СТЕ СВОЈУ СМРТОВНИЦУ,И БУДЛИ ЈЕ ЈАСНО ДА ЈЕ ВРХ ПОЛИЦИЈЕ У РС. ДИО РЕЗИМА,СВАКА ЦАСТ ПОЛИЦАЈЦИМА СТО СВОЈ ПОСАО ОБАВЉАЈУ КОРЕКТНО.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Узас

02.05.2018 09:37

Не би иим било први пут да се тако обрацунавају са сваким ко указе на њихова недјела.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Xxx

02.05.2018 09:38

Овакво нешто нема нигде у свијету. Типицна РС. Жалосно је због младог живота. Без обзира шта је радио и како се понашао не смије бити убијен. Има закон. Чини ми се да има закон али за поједине градјане. ЖАЛОСНО Питам РЕЖИМ Имате ли дјецу?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Млади чувај те се

02.05.2018 09:59

Имају али су заштићени

Name

Yyy

02.05.2018 10:01

Они су све своје заститили, а нас обицне смртнике понизавају и газе. На ста смо ми то спали.

Name

ре Yyy

02.05.2018 10:59

Бјези у Њемацку и сапаси себе и своју породицу.Свако ко мозе нек бјези и спаси своју зивот и зивот своје дјеце Мозда је боље да и отац Давид оде у Њемацку и трази политицки азил и из Њемацке води борбу и тази правду јер ако резимлије ликивидирају оца народ це се устарсити и буна це се угусити..Правда за Давида

Name

Лактаси

02.05.2018 12:01

ИМА РЕЗИМ ДИЈЕЦУ АЛИ ИМА И ЗАКОН И МАФИЈУ КОЈА ЦУВА ЊИХОВУ ДИЈЕЦУ И ГЛЕДАЈУ СТА ОНИ РАДЕ АЛИ НИСТА НЕ ВИДЕ, ЗАТО УСТАЈТЕ НАРОДЕ СВИХ ПРОФЕСИЈА И НАЦИЈА НЕ ДАЈМО СВОЈУ ДЈЕЦУ ДА ИХ МАФИЈАСИ РАЗАПИЊУ

Name

ПОДРШКА ЗА ДАВИДА

03.05.2018 11:37

СВАКА ЧАСТ XXX У ПРАВУ СИ ПОТПУНО, НИЈЕ БИТНО КАКО СЕ КО ПОНАША И ШТА РАДИ, НИКО СЕ НЕ СМИЈЕ УБИЈАТИ А ПОШТО НЕМА НИ ПРАВЕ ВЛАСТИ, НИ СУДА НИ ПОЛИЦИЈЕ , ДА ИХ ВИШЕ НЕ НАБРАЈАМ ОНДА СЕ ДЕШАВА ОВАКО. СРАМОТА ВЕЛИКА ЗА СВЕ . СВЕ ОДГОВОРНЕ СМИЈЕНИТИ ПОД ХИТНО ДОВОЉНО ИМ ПОГЛЕДАТИ ФАЦЕ И ВИДИ СЕ ПО ФАЦАМА КАКВИ СУ ЉУДИ ОБИЧНЕ НИШТАРИЈЕ. А ОВО ШТО ПИШЕТЕ ДА ИМ МАФИЈА ЧУВА ДЈЕЦУ НИЈЕ ТО НИШТА ИМА БОГ КОЈИ СВЕ ВИДИ И КАД ТАД ЋЕ НЕКО ДА ПЛАТИ АКО НЕ ДЈЕЦА ОНДА УНУЧАД ИЛИ ПРАУНУЧАД ПА ПРЕМА ТОМЕ НАЈБОЉА ЈЕ БОЖИЈА КАЗНА. СРАМОТА ДА СЕ ЈОШ КАО НЕЗНА ЈАДНИМ РОДИТЕЉИМА КО ИМ ЈЕ УБИО СИНА ЗНА СЕ ГОСПОДО АЛИ ИХ ШТИТЕ ПОКВАРЕНИ И НЕЧАСНИ ЉУДИ БЕЗ ИМАЛО СРАМОТЕ И СТИДА. ЗАТО ДАВОРЕ НЕК ТИ ЈЕ БОГ У ПОМОЋИ ДА ИСТРАЈЕШ У СВЕМУ И ДА САЗНАШ УБИЦЕ СВОГА СИНА. И САМО ПРАВДА ЗА ДАВИДА.

Name

Георг Орwелл

02.05.2018 09:40

А народ углавном ћути... пи*ке једне. Није ово само проблем Давора Драгичевића и грађана Бања Луке. Ово је проблем свих оних који мисле својом главом. Али таквих је изгледа у Српској мало. Гдје сте грађани Херцеговине, Ромање, Семберије, Посавине, зашто ћутите. Мислите неће вас... Хоће и тако и на вас ће доћи ред. Ћутите јер сте обичне пи*ке и кукавице. Гдје сте борци ВРС да подржите ратног друга... Нисте ви никакви борци ви сте обичне јајаре. Савчић, плаћеник режима, вас је свезао и залијепио уста... Сада сте убијени економски а власт је отпочела и физичко убијање. Само ви ћутите доћи ће и на вас ред.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Тако је

02.05.2018 10:04

Не могу да схватим да сви ходају погнуте главе. Па зар од онако поносног народа робови да постану ? Треба да се стидимо своје дјеце и унуцица јер смо ми дозволили да нам узму све, па и достојанство. Сви смо криви колективно. Не заслузујемо боље

Name

куку нама са нама

02.05.2018 10:11

Ово је послужило као тест проба за неко друго полуврјеме нас Срба са Атифом или Насером...Због овакве инертности народа,која би била и гора да се запуца...ОДЕ ЈА НА ВРЈЕМЕ НА СТРАНУ ОНИХ ПРОТИВ КОЈИХ СЕ БОРИХ У ПРВОМ ПОЛУВРЕМЕНУ

Name

стојан

02.05.2018 18:59

Коме је до .урцења нек иде букати на друго мјесто,ми срби смо културан и вриједан народ који постује народну власт и хоце миран зивот да гледа свог посла,

Name

рада

02.05.2018 21:31

Шта мислите ових 110000 чланова групе то је 110 000 пушака па да видимо где ће да бјеже криминалци и политика

Name

Револт

02.05.2018 09:41

То говорим од самог почетка.Давор прави грешку иде мирним путем а то непије воде.Могу они тако још годинама и ником ништа.Док народ неузме ствар у своје руке с насилу ове незбаце нена од тог ништа.Овде само револуција народ није показао зубе они се небоје народа зато што народ чути само прича а нема дјела.Они мирним путем нече отичи.Превелик је залог да оду да оставе власт корупцију фотеље незаконито богачење привилегије.Сви су повезани криминалом и свако за свакога зна шта је о колико покро и шта је незаконито присвојио.Зато шуте неодговара им.Крију се иза квази Институција Србске.Баја је највечи кривац па сви остали.Показали су они колико их интересује народ.Интересује их само плхсчка о бахатост и да никоме не одговарају.Зато Народе дижи се Руши то.СИСТЕМ ТЕ ЛАЖЕ НЕВЕРУЈ ШТА ТИ КАЖЕ ОВАЈ ЖИВОТ ЈЕ БОРБА ОД РОДЈЕЊА ДО ГРОБА УСТАНИ ОДМА.ПРАВДА ЗА ДАВИДА.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Правда

02.05.2018 10:12

Тако је, устај народе, да истјерамо багру из свих институција. Нису хтјели милом да оду, сад це их гледати сва родбина, како их тјерамо говњивом мотком. Сендвицари цркните те. Ста год да накењате овдје, не цитам вас, такве поједем успут.

Name

РЕ РЕВОЛТ

02.05.2018 10:43

СТА ОЦЕС ДА НАРОД УЗМЕ У СВОЈЕ РУКЕ..ИЗВОЛИ АЛИ ЗНАЈ ДА СРПСКУ ВЛАСТ КОЈА ЈЕ ЛЕГИТИМНА МНОГО ВИСЕ НАРОДА ИМА ДА БРАНИ ОД ИНТЕРНЕТ ЈУНАКА...ИМАС ИЗБОРЕ И ОЛОВКУ И ЗАОКРУЗИ...

Name

Ре правда

02.05.2018 12:04

Велики си комад будале боту

Name

За Ре револт

02.05.2018 13:10

Па нек та твоја власт ради свој посао да не би народ узимао правду у своје руке. Ти си примитивацтески. Ко је теби власт коњу ? Народ је све, народ је битан, а ти се тресес за власт. Овцо једна.

Name

Правда

02.05.2018 13:24

Казес дебилтанату, да вас има висе који цете да браните васе представнике, лазљиве Р. С. Е, па глупаку, заборави ти сав народ, из Б. Л који је отисао због вас, који су ојацали у сваком смислу и који се враца на своју дједовину, коју сте ви узурпирали. Знас ли да избројис сав тај народ, који се налази свуда по свијету, и дају подрску Давору. Па има да вас нема сељобери, узурпатори тудјег града. Свако нормалан кад оде у други град, привикава се том граду, само сте ви дзибери изокренули све. Има све да вратите како је и било, као сто сте камен, по камен врацали, за дзамију коју сте срусили.

Name

Б.ЛУКА

02.05.2018 09:43

ТИСИНА У КРИМИНИЗОВАНИМ ИНСТИТУЦИЈАМА,ДОБИЛИ СУ УПУТСТВА ДА СЕ НЕ ИЗЈАСЊАВАЈУ.КАО РАДЕ СВОЈ ПОСАО.ПИТАЊЕ: КО ЈЕ ТА ОСОБА КОЈА СЕ ПРИКРИВА ЗА ЗЛОЦИН И ЦИМЕ ЈЕ ЗАДУЗИЛА И ЗАСЛУЗИЛА ДА БУДЕ ЦУВАНА ОД СТРАНЕ ВЛАСТИ ??? СТА ЈЕ ТО ТОЛИКО ДОБРО ДОЊЕЛА РЕПУБЛИЦИ СРПСКОЈ И ЊЕНИМ ГРАДЈАНИМА ,ДА СЕ ТОЛИКО ПРИКРИВА?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Yзгђ

02.05.2018 10:01

Ништа. То је обични криминалац као и ова Власт

Name

За РЕ Бота

02.05.2018 15:24

Пушичеш га на крају као и ови твоји.Ако ти мислиш да че они отичи оловком грдно се вараш нису оловком ни дошли.Јеси глуп или луд па невидиш шта раде јеботе баја жељкица стевандић мајкићка Шпирић .Теби добро па и заокружуј.

Name

ЈОВО

02.05.2018 09:46

ЦИМ ВАСКОВИЦ И ПОЈЕДИНЦИ УДАРАЈУ НА ДОДИКА А ФИНО ЈЕ ДАВОР РЕКАО ДА СЕ СВА УБИСТВА ОД 1995 РИЈЕСЕ ОВО ИДЕ У РУСЕЊЕ ДОДИКА А ТО ВАСКОВИЦ САЊА ЈА У ТОЈ ГРУПИ И УПЛИТАЊУ ЉУДИ ЗЕЉНИ ДОДИКОВЕ ГЛАВЕ НЕМАМ СТА ТРАЗИТИ-ЛАКУ НОЦ ГРУПО..

ОДГОВОРИТЕ
Name

Педја

02.05.2018 09:59

Немој Јово молим те, ста цемо без тебе. М.А.Р.С.Х. кме, кме, кме. Правда за Јову болесника!

Name

Ре: ЈОВО

02.05.2018 10:02

Код тебе је и лаку ноц памети.

Name

За јову

02.05.2018 10:07

Драги Јово, смрт младица тебе не погадја, ал ти теско пада да ти неко казе несто против твог идола. Е мој Јово. ..ЛАКУ НОЦ СВИМА НАМА СА ЉУДИМА ПОПУТ ТЕБЕ. ЛАКУ НОЦ

Name

ре јово

02.05.2018 10:43

ЈО ВО .Не треба ти ЈО никако.

Name

Ре јово

02.05.2018 12:05

Пусти ботове глупе на нету храбре

Name

момо

02.05.2018 19:02

Јес јес јово они оце са ми одгурујемо руку која нас рани месом и крувом а нуде нам да пасемо траву.

Name

ИСТОРИЈСКА ЧИЊЕНИЦА

02.05.2018 09:46

Над овим народом кроз историју вршен је терор од разних окопатора, Турци,Аусроугари, Нијемци, Усташе...Издржао је народ све њих. Али овај терор од сопствене власти до сада је убједљио НАЈГОРИ. Једина утјеха и нада је чињеница да је сваком терору дошао крај па ће и овом.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Логика...

02.05.2018 09:50

Поглед Драгана Лукача је исти као ДЕВЕДЕСЕТИХ. Питајте Бошњаке.

ОДГОВОРИТЕ
Name

преузимање МУПа

02.05.2018 09:52

Луди Милорад Додик са својом болесном криминалном организацијом преко убиства Давида Драгичевића хоће да преузме МУП под своју контролу,Драган Лукач није попут ненормалног Дарка Илића па да слуша болесног вођу. На овакав трагичан начин хоће да отјерају Лукача у заборав и то је једини разлог што се заташкало убиство,треба Лукача представити као неспособног мистра,а поред Лукача треба из МУП а отјерати и остале који размишљају својом главом. Ова хајка на Илића,Ћулума и осталу багру је фолушка,несмије се заборавити да је Илић радио у Додиковој криминалној организацији Специјално Тужилаштво РС,а Специјално Тужилаштво је служило за заштиту Додиковог криминала и прогањање противника Додиковог криминала. Чистачица која је лажно пријавила тучу код металске школе је мајка Горана Бошњака дилера који је свједочио против инспектора,а Бошњак је био заштићени свједок Дарка Илића и Миодрага Бајића. Е,немогућа је случајност да мајка дилера свједока види и пријави тучу у којој наводно туку Давида. Дарка Илића треба у хапс под хитно.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Скептик

02.05.2018 10:06

Класично спиновање, 100%.

Name

За преузимање

02.05.2018 10:14

Ако је тако, а све је могуце, засто Лукац није тог Илица бар суспендовао због оне конференције. Ето, бар толико воље да показе. Илиц је тада, ако ниста друго, осрамотио муп.. да сад не улазимо у тезе ствари. Ста мислис засто није ?

Name

Тако је

02.05.2018 10:34

Илић је највећи криминалац у муп-у...како је још на слободи пита се читава бања лука....наплаћивао споразуме....дилери раде за њега....отима гдје год стигне...

Name

Ре

02.05.2018 10:55

Ботино смрдљива погледај јос једном добро снимак са трга од 02 20х до 02 30х те ноци гдје Давиду праве сацекусу 5 људи и како из оне улице десно излази 8 батинаса са палицама у рукама и како мало прије 02 30х Давида она горе двојица одводе десно па онда ретарду ретардирани реци да Давида нису премлатили код Металске сколе.Мрш стоко крезуба!

Name

ре за преузимање

02.05.2018 11:03

Није га суспендовао зато што га Додик штити. Додик је тешко болесна особа и то свима мора бити јасно,а ако му се неко супротстави доводи у опасност себе и своју породицу.

Name

ре за ре

02.05.2018 11:14

Чобабине ограничени,наравно да су Давида убили батинаши али металска школа је лажна локација која води истрага у погрешном смјеру,а жена која је пријавила наводну тучу је мајка Илићевог нарко дилера Горана Бошњака и речено јој је да пријави!!!

Name

Ре ра за преузимање

02.05.2018 12:52

Не знам. Не слазем се са теријом да је овај болестан, а овај други наиван и упласен за сигурност породице. На крају крајева сви се лацају функција а кад треба радити цуте и муте. Имају они обавезе а не само привилегије. Најбоље сад да плацемо за њивовим столицама, а овог децка нико висе не мозе вратити. Зато, родитељи имају свако право да питају, само нема струцних и одговорних да дају истину.

Name

МАЈМУНЕ

02.05.2018 13:31

Глупи те ноци је најмање 10 људи звало полицију на 122 и сви су рекли да 15 људи туце неког момка код Металске сколе.Полиција крије све те позиве јер су сви снимани коњу један ботовски.Давор Давидов отац трази снимке тих позива,али му то мафија у полуцији неда.Мрс ботино кога ти кријес сигурно си и ти сауцесник у свему томе?

Name

Ре Ре

02.05.2018 13:32

Па гдје си ти и на којем снимку видио толике људе са све палицама?

Name

Микс

02.05.2018 15:04

Ја сам видио.кисобране а унутра су палице

Name

Није него

02.05.2018 09:52

Сагледавајући чињенице: притисци, лажне информације, не објављивање информација о овоме на РТРС-у, слање инспекција у кафић Лифе, а и већу активност ботова нарочито јуче, СВЕ ЈЕ ЈАСНО КАО ДАН. Сав режим је упетљан у овај случај од врха до дна. Ово је бити или не бити за опстанак народа у РС.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јулио

02.05.2018 10:06

Ови за ботове од јуце си одлицно примјетио. У првој минути се залетисе на вијест као камиказе. Треба их пустити нека лапрдају, само себи праве вецу фрустрацију и панику.

Name

Ин

02.05.2018 14:49

за ре ре. Само слијепац није на снимку видии неколико момака који наводно носе кисобране бијеле ста је било у тим кисобранима размишљање сли сам

Name

У лажи су кратке ноге

02.05.2018 09:54

Све ће промјене и правда стићи у октобру 2018 године. ПРАВДА ЗА ДАВИДА. Злочинци ће видјети своје ничија није до зоре

ОДГОВОРИТЕ
Name

горки

02.05.2018 10:40

Било би добро замјенити власт из коријена ал ако би пао додик па на власт досао савез за промјене тек онда би нам био дефинитивно крај,народу треба несто ново са групом економиста који би радили на напретку земље а не ови силни доктори и професори сто нас воде у бозју матер и ниста им није свето па чак ни дјеца

Name

Незрели

02.05.2018 13:13

Власт долази из насих редова, не падају са марса. Изгледа да смо ми мало веца говна, али опак имамо рјесење. Сваку власт казњавити да буду за примјер следецој и тако све док се на науцимо памети.

Name

правда стизе

02.05.2018 09:55

Прицувај се даворе ста све мозе багра да уради све су то лопови и убице нека ти драги бог буде у помоци

ОДГОВОРИТЕ
Name

Лејла

02.05.2018 09:58

ПРАВДА ЗА ДАВИДА. Доће правда па све нас ова криминална Власт поубијала и отјерала из ове проклете РС. Шта смо дочекали јел могуће? У октобру на изборима за промјене сви

ОДГОВОРИТЕ
Name

Раде

02.05.2018 19:17

Господјо ко истјера србе из Сарајева

Name

Кики

03.05.2018 07:48

Па господин Крајисник...то је бар познато.

Name

Преварили су се

02.05.2018 10:01

Сефе све их је мање....видисе у процјеи на поцетку ....мислим да су и сада се лосе процјене...пуно нелогицности....засто нестаје струје када Давор гостује на бн...засто испекција иде у каф..засто говор тјела на коферецији је таква.засто ртрс и атв дозволи да висе објављује РТЛ.сто су са великог скупа њихове изјаве скрте и стуре...засто су дозволили да Карамела води истрагу,...пуно тога засто...одрадите ефикасно и професионално и неце бити засто...Мислим да и сад имају лосу ПРОЦЈЕНУ као и на поцетку....СЕФЕ СВЕ ИХ ЈЕ МАЊЕ..несто има у зраку.......засто.....ДАВОР јесте да понавља исте рјеци,јесте уморан исцрпљен као и овај НАРОД ал мислим издрзљив и велико ЗАСТО има пуно нелогицности...ЗАСТО

ОДГОВОРИТЕ
Name

СМРДИ

02.05.2018 10:43

ПРЕСТАНИТЕ СЕ ТОЛИКО ПИТАТИ, СМРДИ, ЈАСНО ЈЕ КО ДАН,

Name

Тако

02.05.2018 12:01

Тако они размишљају наравно да се све ради у полицији да се ништа не открије. Лукач на првом мјесту, Ћулум и Илић и даље руководе управом криминалистичке полиције. Илић не сигурно али зна све информације па га не дирају. А за ту жену не верујем па је ли рекао Давор синоћ у емисији да му је лично госпођа Бошњак рекла да је у ноћи 18.04 видјела тучу код металске школе

Name

орац

02.05.2018 10:10

Ниста се неце мијењати мафија је на власти.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Олбреит

02.05.2018 11:28

Додо хвала на сарадњи али си сада одслузио своје.

Name

РАЈНА

02.05.2018 10:11

Давор Драгичевић неће посустати, то је јасно , он само може бити онемогућен у даљем живљењу. Емисија Трагови истине је показала ко је био Давид , паметан и способан млади човјек, а НЕ човјек којег је живот зезнуо, НЕ лопов и криминалац.Трагови истине су синоћ показали да вриједи стати из Давора и његовог сина , да се вриједи супроставити неистини која је завладала овим градом, да се вриједи супроставити и људима који су носачи неистине. Давор више нема шта да изгуби, живот који живи без Давида њему незначи ништа. Он више нема коме да спреми ручак, кога да дочека , коме да се радује и за кога да живи. Он је физичи сам, али он није никад сам, он живи са Давидом. Између оца и сина је нераскидива веза , заснована у животу, а сад настављена. Њих двојица су једно . Тешко се отети утиску послије синоћне емисије, тешко је схватити у шта се овај град претврио , у јаму без дна , која гута . Каже се у емисији; "Постојао је један град , ал тај град очито више не постоји. На нама грађанима је да ли ћемо прихватити да живимо у граду без прозора , у граду који има само врата кроз која се излази . Али град без прозора је затворска ћелија , ту се не живи, ту се робија. На грађанима је да ли ће и даље робијати или живјети. Можда је ПРАВДА ЗА ДАВИДА пут у живот , на нама грађанима је да сами одаберемо да ли кренути или остати.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Канада Ре, Рајна

02.05.2018 14:50

Бас тако. Тацно , ПРАВДА ЗА ДАВИДА И јесте пут за зивот достојан цовјека. Све остало зависи оф вас самих.

Name

Урлик

02.05.2018 15:41

Браво! Правда за Давида!!

Name

Анархија

02.05.2018 10:19

Неце они њега ликвдирати,неби им исло то у прилог.Мада сматрам да је овакав текс ОК,цисто превентиве ради као и јос поједини текстови који предоостављам имају ту сврху.Ово развлацење јесте тразење рјесења,до сад су то радили лако и без проблема,овакав исход и компликације нису оцекивали.Истина би озбиљно уздрмала институције,Босса,кумове и кумиће,све кланове и њихове фамилије.Цијена признања за њих је веома висока зато овај покрет мора расти,не смије се никако осипати,то им је план А и по њих најбезболнији.Зато сви да подрзимо Давида јос јаце,цовјек није професионални оратор,цовјек говори из срца и ови смрадови сто анализирају сваку његову ријец и негативно коментарису су са ИQ на нивоу дебила кад не могу схватити тугу и несрецу цовјека,када могу толерисати криминал какав се могао некад наци у неким африцким забитима.Јутрос сам слусао у кафани цовјека за којег знам да је у СНСД-у од оснивања који казе како је сигуран да је убијен и да његов глас висе неце добити,мозда лазе ал нас је све изненадио који га знамо јер је оци вадио за СНСД,сто је доказ да и њихови цланови не вјерују у оне које су поставили,сто је јос један мали напредак.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Канада Ре, Анархија

02.05.2018 14:51

Браво за коментар. Хвала.

Name

тимом

02.05.2018 10:20

Не смије се дозволит такво нешто било шта да се деси Давору прелило би чашу и то више нико не заустави.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Труцкер

02.05.2018 10:27

Боље би било да је заједницка БиХ полиција.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јулио

02.05.2018 10:58

Нема потребе за заједницком полицијом. Наса полиција треба да ради свој посао, а не да нам убија дјецу.

Name

ре

02.05.2018 11:01

И ја мислим формирати заједницку полицију Босне је најбоље

Name

Харе

02.05.2018 15:25

Немој јаране па да и нас тамане,имамо ми овде истих а кад би се удрузили исттијебили би нас све !!

Name

Сава

02.05.2018 10:31

Ајмо их русит.ту банду трба смијенити.Ниста се промјенути неце док су ови укорјењени криминалци на власти.АЈМО ИХ РУСИТ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Устанак

02.05.2018 11:02

Устанак само устанак

Name

Кумиц Миле

02.05.2018 11:29

Куме Додике, дрзи приправан хеликоптер ако се зелис спасити..

Name

Познавалац прилика

02.05.2018 10:35

Мислим да би требало направити још већи митиг ускоро и тиме притиснути до максимума овај режим који је овоме свему кумовао.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бањалуцанка

02.05.2018 13:15

Тацно!То..и то одмах послије Скупстине 10ог.Они це покусати разводњити цијелу ствар на Скупстини..или испред зграде Скупстине или нови митинг 11.05.

Name

Миле

02.05.2018 10:40

Брате недај се ...идемо до краја!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Биљана Поповиц

02.05.2018 10:41

Подрзите овог цовека! Бањалуцани идитие пред владу Српске и тамо правите протесте

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

02.05.2018 11:02

Не треба ици пред владу неги уци у владу,народ треба уци у владу и формирати прелазну народну владу.

Name

Раде

02.05.2018 10:51

Они хоце да представе да је правда за Давида рушење републике српске,треба цијели нарос у овој дрзави и републици српској да устане и на улице да отјерамо ове владајуће лопове ,тајкуне,криминалце ,политичаре

ОДГОВОРИТЕ
Name

Проклета била Власт

02.05.2018 12:57

Питам би ли било рушење РС да је неко од Владара и њихове дјеце мучки убијен? Лукач би одмах нашао починиоца. Ко год убија нашу дјецу треба тражити правду и истину до краја. Какво рушење РС боје се владари незналице својој гузицу.

Name

алианy45

02.05.2018 10:57

Предсједник је изманипулисан и немоцан да било ста висе уради.Доказ за то је и овај слуцај. Надајмо се промјенама и не само промјенама вец и бољим условима зивота..правда за Давида, за предсједника, за све..

ОДГОВОРИТЕ
Name

модрицанин

02.05.2018 11:00

У медјувремену локални припадници Секте (у Модрици, а вјерујем и у другим градовима) у разговорима са градјанима упорно потенцирају како је Давид дрогерас, како само изгледа, ста има у то вријеме тразит у граду... Лицно сам присуствовао два таква разговора, као да им је неко написао ста да прицају. Страсно

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мицо

02.05.2018 11:25

Па код момка су насли да је користио ЛСД или како се вец зове та дрога, траву и 1,4 промила алкохола тако да се не требају извртати ствари. Ал свакако то није разлог да је требало било ста да му се деси, свако одлуцује ста це уносити и конзумирати у свој организан. Стварно ми је зао сто је један млад зивот отисао прерано...

Name

Није него

02.05.2018 11:29

Секта је на све спремна, то је мафијашка организација. Секти треба забранити рад. Многе од њих стрпати у затворе и психијатријске установе, а чланове и симпатизере истјерати из институција и јавних предузећа и забранити им било какву јавну активност. Па зар човјек треба да буде члан мафије?

Name

МИЦО

02.05.2018 12:19

ЛСД и дрогу је подметнула полиција јер нико осим полиције нема у граду у Бања Луци ЛСД.

Name

Мића

02.05.2018 12:22

За Мицу, то је једно питање да ли је и ста надјено код покојног Давида. А основно питање јесте питање засто ја полиција убила Давида и засто то прикрива?

Name

Ра мицо

02.05.2018 12:58

Мицо, ста и да јесте ? Јел би то било оправдање за убиство ? МУП је неспособан и то је цињеница. Не само на примјееу овог слуцаја, има јос тога, писало се и писаце. Ал то теби нема везе. Први смо по корупцији, криминалу, пљацки предузеца, отимацини, али не, зртве су криве. Зртве окривљују само злоцинци. Запамти то

Name

Е јеби га сад

02.05.2018 14:10

Да ли би то сматрате да је њему неко убризгао дрогу након смрти? Или шта, натјерали га да се надрогира? Па људи моји, какве су вам то конструкције више? Па ви причате као да је тај дечко у најмању руку био Путин или Трамп, па су стотине људи умијешани и заташкавају његову смрт? Дајте људи, унормалите се...

Name

Мирко

02.05.2018 11:16

Стварно не разумијем овакве текстове и досипање уља на ватру а и муку несретног оца?! Ал ваљда мора тако бити када су и људи наопаки на овом несретном балкану...

ОДГОВОРИТЕ
Name

СЛАВКО

02.05.2018 12:18

Ааа ево нам и крезубог и препаметног мог друга Мирка!

Name

Сведска

02.05.2018 11:17

Погледајте само фаце Лукаца и ове двојице,па будали је јасно да је МУП организовао и изврсио убиство Давида.

ОДГОВОРИТЕ
Name

БЛ

02.05.2018 11:20

Овај Васковиц је права шифра, цовјек је дефинитивно луд. Најгоре од свега сто Васковиц користи трагедију породице Драгицевиц за своје болесне интересе. ПРАВДА ЗА ДАВИДА. Правда а не болесне глупости идиота који злоупотребљавају смрт дјетета. Видим Васковицу не спомињес висе власника хостела који има "пребогату криминалну прослост" а прпа назвао те и објаснио ста це да се деси ако наставис.

ОДГОВОРИТЕ
Name

биља

02.05.2018 12:03

Браво.

Name

Имт 533

02.05.2018 12:13

Страшно је ово кад се догоди родитељима!Рјешење устанак,да се дигне кука и мотика,нема друге!Банда пуна пара,дјеци надодају пара и ко их погледа само очима,смета им!Тужно и жалосно,срам било ову власт,безбожници!УСТАНАК!

Name

Ре

02.05.2018 12:16

Ајде нам ти реци ста це да се деси насем Васковицу гњидо биједна???

Name

xyx

02.05.2018 12:22

По Васковицу у убиству Давида Драгицевица је уцествовало директно и индиректно преко 100 особа , ало па убиство Аркана није тако организовано . Залосно сто је настарадао момак од 21 год и ко је крив нека одговара али ово је сад превисе

Name

има 100 000 Васковиц-а

02.05.2018 12:50

Проблем власти је тај сто Васковица никада није могла демантовати. Знаци Васковиц говори истину!

Name

крис

02.05.2018 13:37

Коме је стало да демантује сваку будалу на овоме свијету.

Name

Ре крис

02.05.2018 14:39

Реце Крис будалетина. Вала бас гмизавце.

Name

лаки

02.05.2018 17:35

Прави се спрдња од најстрасније трагедије.Јос да се огласи Мирољуб Петровиц као струцњак па нек иде све у персун.ИСТИНОМ ДО ПРАВДЕ>

Name

Илија

02.05.2018 11:35

Како да не.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Боро

02.05.2018 11:37

Преспремног Давида је убијало 15 фрајера ма дајте

ОДГОВОРИТЕ
Name

Још мало

02.05.2018 14:12

Па ће испасти да су га тукли Алибаба и 40 "ајдука" ...

Name

Ре свима...

02.05.2018 15:44

Само ти лупај глупости...а да размислис мало о свему? Превисе је нелогицности,но добро,за тебе је то прекомплицирано...

Name

харе

02.05.2018 11:54

Код нас је мила маца за разлику од вас. Макар ухапсимо неког због привредног криминала или корупције, ал код вас је бас хаос. Назалост. А све смо могли заједно након оног глупог рата који је некоме одбрана неком агресија неком градјански. Па бозји људи Њемацка и Француска су се помирили скоро одмах након рата, а види нас? Борци у јебеној ситуацији и овдје и ту!!! Ал не. Нек је нама босњаства српства хрваства. Нек је Ноцних вукова, вехабија и ХОС.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре харе

02.05.2018 13:51

А све смо могли заједно прије овог глупог рата,али ви сте хтјели рат и сад хоцете.

Name

манитоба

02.05.2018 17:22

Никад висе заједно...дрзи те се својих 23% или колико вец.

Name

Славуј

02.05.2018 12:20

Познаваоцу прилика! У потпуности подрзавам твоје мисљењ тј текст! Само треба мирним протестима им набијати притисак и цекати њихову греску која је у тим околностима неминовна.Исто тако мислим да у догледно вријеме (а вец послије засиједања Н.С. сад 10.05.) обратити се ОХР-у и јос неким европским институцијама за помоц.Није ту само у питању Р.С. него цитава БиХ па и друге дрзаве из насег окрузења јер је политицко- криминална мреза толико расирена и дубоко укорјењена.Мислим да је самим тим ово за нас саме и покрупно. Упркост томе се треба борити , боримо се и борит цемо се...Идемо до краја! ПРАВДА ЗА ДАВИДА! ПРАВДА ЗА СВЕ НАС!

ОДГОВОРИТЕ
Name

БОБА

02.05.2018 12:34

СТАРА ИЗРЕКА КАЖЕ ЋУТАЊЕ ЈЕ ОДОБРАВАЊЕ.МОГУ ОНИ БИЈЕЖАТИ ОД ДАВОРА АЛИ ОД СЕБЕ НИКАДА.ПСИХА ЈЕ ЧУДО.ТО СУ САМО ЊИХОВЕ ИГРЕ. ОНИ НЕ СПАВАЈУ ПОДРШКА ДАВОРУ.ПРАВДА ЗА ДАВИДА.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сањааааа

02.05.2018 13:16

Како вријеме одмице мени је све нејасније ниста није урадјено у слуцајуДавида Драгицевица. Вољела бих да сутра кад се пробудим цујем да су убице откривене али људи превисе је запетљано да би се тако лако отпетљало. Залосно али је тако.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јсаа

02.05.2018 13:21

Ма дај......

ОДГОВОРИТЕ
Name

Тајфун

02.05.2018 13:27

Оставке свих горе наведених а инаце Лепих је Тата он држи конце и њега се све пита....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Славуј

02.05.2018 13:52

за БЛ-а! Засто нападас правог и цеститог новинара???Једног од врло ријетких који имају петлу да се коректно баве својим послом. На залост многе његове колеге су у слузби овог трулог резима и оцигледно "цекају ГОДОА". Па он је први који је изнио сумњиве детаље у цијелом оном полицијском циркусу од званицног саопстења за јавност.Ста је? Смета тиразбијање медијског мракајер вртоглавом брзином губите тло под ногама!? Сваком је вец јасно да је Давид звјерски убијен и то на нацин који познају само професионалци или они кога су они насавјетовали!?Засто то тврдим? У обицној туци кад једна страна падне добија ударце по цијелом тијелу а не по зглобовима гдје је овдје био слуцај!!! А по питању твоје прозивке да се гдин. Васковиц зели "обрацунати" са овим трулим системом како би ( како ти наводис) намирио некаквесвоје рацуне је само твоја обицна глупост!!! Па ево сви МИ из ове групе смо мање - висе свјесни да се на крају морамо супроставити резиму (или дијелу истог) који у ствари и јесте ту умјесао своје прсте. Мислим да си благо рецено "изгубио компас"или си бас сифра коју јос ни психијатрија није упознала! Иди лијеци се...Мозда јос увијек није касно!поз.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ЧЕ

02.05.2018 14:04

РЕВОЛУЦИЈАА !!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Правда

02.05.2018 14:34

Подрзавам револуцију.

Name

Мир

02.05.2018 14:31

Стварно су лоше изрезирали убиство, цуј богати код утопљеног надјен Лептоп. Стигао донијети Лептоп а упо у воду. хахаха да не повјерујеш.

ОДГОВОРИТЕ
Name

јанка

02.05.2018 17:22

а да не мислис да је надрогираном могао испасти лептоп па да је скоцио за њим...укљуци мозак.

Name

Ре Јанка

03.05.2018 12:56

А ти имас масту за филм сценарио. Информиси се негдје ако ти овај сајт не пруза јасне инфо... Правда за Давида!

Name

Канада

02.05.2018 14:43

Када зивите у уреденом друству у коме институције система функционису И постоје ради вас поцевси оф једноставних ствари до застите васег зивота, теско је здравом разуму прихватити информације о десавањима у вези Давидовог монструозног убиства. нароцито када су питању " институције" које , у ствари, И не постоје. А не постоје јер у институцијама РС, Федерације, БиХ сједе И иза њих се крију криминалци , нарко- дилери, ратни злоцинци, ратни профитери, полуписмене сељацине, примитивци, лопови, безскурпулозне глупаце И продавацице онога сто се продаје на улици ( цаст веома малом броју изузетака оф ових набројаних). Ето такви одлуцују о васим И судбинама И зивотима васе дјеце. Такви су унустили васе зивоте И васом цутњом дозвољавате да униставају зивоте И будуцност васе дјеце. Бања Лука је мали град И сваком ко имало размисља својим мозгом је висе него јасно да су се убице И сауцесници могли открити за пар дана, ухапсити И процесуирати. Уосталом како су монструми из полиције били веома ефикасни кад су успјели само за два дана " установити цињенице" из извјестаја оф 26. марта? Васковиц је потпуно у праву. Мафија И иде на то да вријеме уради своје И да Давидивог оца исцрпе до физицког унистења а онда би поцели са убијањем оних храбре дјеце која су одмах реаговала И предузела ста треба И како треба јер су свјеснија оф многих у каквом друству зиве. Оно сто не могу ни да схватим , ни да прихватим је цињеница да сви знају да је Давид свирепо И муцки убијен, да полиција оф првог момента цини све да затаска слуцај као И многе предходне, да тузиластво ( које црно тузиластво) намјерно отезе са квалификацијом дјела И откривањем имена убица И УМЈЕСТО ДА ВАС НА СВИМ ТРГОВИМА У РС СВАКИ ДАН БУДЕ НА ХИЉАДЕ , МНОГИ ЦУТЕ. Забога , зар вриједи зивјети у страху? Зар вриједи цекати ко је следеци, да ли це то бити васе дијете, дијете васег комсије или неко друго. А сигуран сам да , ако унисте Давора И овај слуцај не буде ријесен, само је питање времена кад це поново убити. Неко це оф вас помислити " лако се јављати из Канаде" . Е, па видите И није. Управо због тога је тезе ово све И прихватити. Ви сте скоро па навикли да мафија краде, пљацка, отима, лазе, убија вам дјецу а мени само преостаје да се питам ста вам јос треба да ураде да бисте се пробудили И помогли Давору , не само њему нехо И сами себи. И само да додам: предивно је зивјети зивот достојан цовјека, предивно је зивјети у земљи у којој се убице И преступници откривају у најмањем могуцем року а приводе се суду у року оф 2 до 3 дана, предивно је бити сигуран за своју дјецу. Да ли цете ви тако зивјети или наставити да зивите пуни страха за зивоте васе дјеце И њихову будуцност то искљуциво зависи оф вас. ПРАВДА ЗА ДАВИДА И ПОДРСКА ЊЕГОВИМ РОДИТЕЉИМА. ПРАВДА ЗА ДЗЕНАНА . ПРАВДА ЗА СВЕ УБИЈЕНЕ ЦИЈЕ СУ УБИЦЕ ЈОС УВИЈЕК НА СЛОБОДИ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

02.05.2018 16:13

Канада, да ти ниси ово написао ја не бих знао гдје живим. Хвала ти што ми отвори очи.

Name

михан

02.05.2018 17:21

Сједи у камион и одвези туру инаце це ти дјеца покрепати, а рата за куцу цека вец...дневница те цека ! дрзи се "сретне" Канаде.

Name

Тако је

02.05.2018 18:12

Браво КАНАДА

Name

Медијски мрак

02.05.2018 14:44

Постоји ли икакав нацин да се пусти бн на тоталу, не зна се довољно за слуцај убиства Давида. људи су неинформисани . злоцинцима то одговара. Даворе храбри цовјеце ! правда за Давида.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Нено

02.05.2018 14:47

Оставка врха МУП -а.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Хика

02.05.2018 14:49

Ахаххахахаха.

ОДГОВОРИТЕ
Name

вјерник

02.05.2018 14:50

Слободане,брате у Христу,живио нам Намногаја љета.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Хикс

02.05.2018 14:54

Мектица на цело полиције РС..без тога наси протести у БЛ немају грама смисла,хвала

ОДГОВОРИТЕ
Name

народ

02.05.2018 14:58

Свако ко лаје на Васковица,ј..... му мајку.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре народ

02.05.2018 16:15

Немој ником' псовати мајку срам те било. Имаш своју, туђе остави на миру кретенчино!

Name

Правда и Кривда

02.05.2018 16:32

Један млади живот је угашен, један пупољак никада неће процвјетати, један птић никада неће полетјети! Зашто? Па Дјецо мила, ви који сте се тукли са Давидом, зашто шутите? Зашто не олакшате Душу своју? Зашто не кажете ко је довршио оно што сте ви почели?! Зар стварно мислите да можете живјети са том страшном тајном? Зар мислите да ниједан од вас некад неће нешто одати?! Реците! Признајте! Биће лакше вама и вашим родитељима! Љубомора и Завист помраче ум, ви сте млади и сигурно има Наде за вас! Људи само! Даворе, Велики Човјече, уз тебе су сви добри људи! Велики Човјече зезнуо си све оне који су хтјели да прикрију убиство! Нису ни у најгорем случају могли замислити да ћеш Ти у својој највећој боли устати и ударити на неправду! Нису очекивали ни да ће сви Добри Људи стати уз Тебе, Велики Човјече! Јер ко си Ти, ко смо Ми?! А ко су они? Они су власт, мислили су да смо ми Мали Људи! Е па зезнули смо их! Давидова смрт и све остале смрти морају бити расвијетљене! Добри Дјечаче нека Ти је лака црна земља! ПРАВДА ЗА ДАВИДА И ЗА СВУ ДЈЕЦУ!

ОДГОВОРИТЕ
Name

јанка

02.05.2018 17:04

Јеси сам писао ове срцепарајуце стихоце, сузе ми кренусе, хвала добри цовјеце...назалост без мектица се ниста неце ријесити...мора ово политицки, не мозе 100 људи од тога 80 цурица да русе власт

Name

Рајко

02.05.2018 17:45

Ово је страсно сто цине овом народу,сада це да Давидовог оца исцрпљују купујуци вријеме...нова тактика,људи они су вјести теско це признати своју греску.Нека бог..Давидовом оцу подари снагу у борби за правду ...моја подрска за конацну истину о Давидовој смрти...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Нена

02.05.2018 18:17

Тај тузилац Саса Лаботиц је зло од цовјека,подрска за Давора

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дуле

02.05.2018 18:49

Само на изборима поново гласајте за ову власт. Они су на власти вец 12 година у Републици Српској и растјерали су из ње висе народа него сто је то рат уцинио. А бице јос горе ако Баја и компанија добију и ове изборе. Није им први пут да убијају људе. Јесу ли у Добоју убили Гарица подпреседника СДС и нико није одговарао за то. У МУП РС се на руководним мјестима налази много криминалаца који стите криминал и није никакво цудо сто се ово аве дешава!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Родитељ

02.05.2018 19:01

Свака цаст овом цовјеку. Бори се за своје дјете до краја. Многи назалост одустају, вријеме све прегази. Зато драги родитељи подрзимо овог цовјека да истјера правду. А послије потрудимо се да своју дјецу одведемо одавде да не гину за лопове, да не раде као робови за лопове.

ОДГОВОРИТЕ
Name

рада

02.05.2018 21:40

110 000 чланова у групи је 110 000 пушака па ће да проговоре певаће истину

Name

ЗА ЈОВУ

02.05.2018 22:05

ЈОВОО ЕВО ТИ ОВО!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Миле

03.05.2018 14:39

Народе спремите мотике и виле да се бранимо.

ОДГОВОРИТЕ
Name

БЛ

03.05.2018 15:52

ХАЛО !!!! Ко овдје кога зајебава висе стално се пуста снимак куце у којој Давид није био! Тврдите да је био у висе локала у граду , пуста се снимак са трга на ком се ниста не види а трг сав под камерама!!! Дајте цврсте доказе ако постоје и да заврсимо са бандом! Висе нисам сигуран да ли и ко зели ИСТИНУ И ПРАВДУ!!!! Сто пута снимак куце у којо није био Давид ! Сви сбе знају а нигдје цврстог доказа.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Прашинар ВРС

03.05.2018 17:14

Треба питати градоначелника БЛ Игора Р.,да ли међу оним кишобранима у Господској има и оних са снимка које носе они ликови 18.марта.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бозе

04.05.2018 16:49

Какве глупости писете. Невјероватно.

ОДГОВОРИТЕ
Name

боле

04.05.2018 19:19

Ја сам почео припремати дренове палије за ову стоку на власти, само морамо одредити дан када ћемо их пустити у промет

ОДГОВОРИТЕ
Name

Реал

05.05.2018 12:39

Стварно сте више досадни и напорни с тим Давидом Давором и сличним Превршили сте сваку мјеру Немате шта у животу радити па сваку вечер се окупљају испред ниске Ја не виде више нерадникс на једном мјесту

ОДГОВОРИТЕ
Name

Рсдован несковиц

07.10.2018 17:30

Мој син је оптузен за двоструко убиство које није поцинио а сада сам ја тузио полицију у бијељини И тузиластво посто имам валидну документацију која је добивена од окрузној суда да трагови као доњи муски вес никада није био предат у суд нитисее сада налази а то ссам уцинио иаоко суд говори да мој син испуњаје све услове И разлоге за обнову поступка али га одбијају зато сто јр И прије тога износио те разлоге па се питам засто му нису одма дозволили обнову лил млсле да сам ја луд или соцце моју освету да постанем убицс па да ме онда питају сто сам убио неког али ја засад то нецу посто ми је у новембру заксзано прво роцисте сто сам иих тузио за скривање ттрагова итд радовсн несковиц из билељине

ОДГОВОРИТЕ