Објављен налаз друге обдукције

Тијело покојног Бањалучанина Давида Драгичевића (21) провело је у води од два до највише четири дана, пише у другом обдукционом налазу, који је на друштвеним мрежама објавила његова мајка Сузана Радановић.

Република Српска 12.04.2018 | 08:52
Објављен налаз друге обдукције
У том документу, који потписује Ивица Миросављевић, начелник Одељења за судску медицину на Војно-медицинској академији (ВМА), наводи се и да смртни исход Драгичевића није могао наступити прије тог времена.

"Промене на шакама и стопалима указују да је леш покојног провео у води од два до највише четири дана, што значи да и смртни исход није могао наступити пре наведеног времена", стоји у налазу обдукције.

Нестанак Драгичевића пријављен је у недјељу, 18. марта, а тијело је у ријеци Врбас пронађено шест дана касније, односно 24. марта, што значи да је, судећи по овом документу, Давид био жив минимално два дана након што је нестанак пријављен.

Према доступним информацијама, Давид Драгичевић је од куће отишао у суботу, 17. марта око 19 часова. Како је раније објављено, посљедњи пут виђен је у недјељу ујутро, око 3.30 часова, а нестанак је пријављен неколико сати касније.

У кориту ријеке Врбас, на ушћу Црквене, 24. марта пронађено је тијело двадесетједногодишњака.

У првом налазу који потписује Жељко Каран наводи се да је смрт Драгичевића наступила до максимално седам дана прије момента обдукције.












(БН)

Коментари / 80

Оставите коментар
Name

Кукавице

12.04.2018 07:18

Залосно, сто се тице Карана зао ми је његове дјеце ако их има јер је и њих овим продао. Каране ово ти није требало, ударио си пецет на себе који ти нико неце скинути. Многи су те сматрали за професионалца али овим си показао да ниси то.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Па

12.04.2018 07:29

Кукавице: не лупетај празну сламу. Ти да причаш о др Карану

Name

Ре

12.04.2018 07:44

А..Теслиц и висемилионска пљацка опстинских циновника...

Name

синиша

12.04.2018 07:55

О чему ти то причаш? Шта је то Каран погрешно урадио?

Name

Никада

12.04.2018 07:55

Никада тај није био професионалац.А родитеље саавјетујем да слуцај хитно покрену пред медјународним судовима.Требали су прихватити и да ФБИ уради анализу.На залост док се они извуку из лазног Додиковог загрљаја процице дуго времена а то њему одговара да се само све забирави о продје.Да је озбиљна цовјек у најмању руку би тразио оставке у МУП и оставку министра.Онакво лупетање полиције свијет није видио скоро,гледате ли филмове министре ако вец сколе немате?

Name

Крајина

12.04.2018 09:11

И шта сад? ! Који налаз, тачније које вријеме смрти узети као релевантно?! Оба налаза сачинили стручњаци! Који је погрешно утврдио?! Присуство ЛСД-а објашњава много тога. Какав пропуст полиције! Не знам како онај Илиц хода, и како још није санкционисан. Изузев ако полиција не стоји иза свега овога!

Name

Ре Синиша

12.04.2018 09:20

Какав је то стручњак кад пише по диктату мафије оно што њима одговора?А шта си ти Синиша?Што се кријеш иза ћирилице и Српског имена?Шта ћеш јадан не био ако ти једног дана проради савјест и памет па увидиш да си свој народ продао за пар марака.

Name

ре

12.04.2018 09:32

Хаха. Смијешан си, људино. Као да ме познајеш.

Name

ПРАВДА ЗА ДАВИДА

12.04.2018 09:38

На ФБ има група ПРАВДА ЗА ДАВИДА која има висе од 70000 чланова.Сви тамо сваки дан мозете видјети истину која се немозе сакрити!

Name

Сведска

12.04.2018 10:02

Аида Хадзиалиц, министар образовања у Влади Сведске због две цасе вина које је попила и сјела у ауто и ухватила је полиција одмах дала оставакукао и цитава Сведска влада.У дрзави РС полиција затаскава убиство и нико да се поцесе.Људи мој где ви то зивите.Свака дрзава има мафију али у РС мафија има своју дрзаву

Name

Ре Ре

12.04.2018 10:46

Само да одговорим оном дебилу који спомиње неку пљацку циновника неке тамо Опстине- дебилу овдје је ријец о младом цовјеку који је бездусно убијен, ција је смрт поресла Републику. А тебе идиоте би требало мало пропитат мозда имас неких сазнања везано за ово убиство па скрецес тему и коментаре. Идиоте и психопато.Правда за Давида и не дао Бог да иције дијете дозиви тако несто.

Name

Правда

12.04.2018 13:11

Или ми се цини али Додик није ниста у овом слуцају крив, стоји да је Милокрад и сировина. Али сто се тице овог слуцаја конкретно, испао је фер. Ето нека јос поодпуста те митољубе из полиције и надје новог патолога посто је Каран претјерао скроз стим муљазама, и опрао би се скроз Додо. И по мојој процијени врјеме смрти би могло бити око 22, казем тада је убијен, јер ЛСД, би испарио да је пре, логицно. Јер друга обдукција ако је радјена 27 тако га додје. А и рекли су 20 или 22. Хајде нек се сада надју и поциниоци овог монструозног дјела и све ок за нас. А за његове родитеље, никад.

Name

Канада Ре, Сведска

12.04.2018 14:24

Е, мој Сведска, то је оно сто нас народ тамо не мозе да схвати. Не мозе да схвати да постоје уредена друства гдје се постује закон, процедуре, надлезности, норме понасања И гдје за оне који се огријесе оф то постоје консеквенце па био то предсједник неке дрзаве, владе или обицан циновник. Цак , напротив , сто си на вецем нивоу власти висе си под лупом јавности И одговорност ти је веца. Насем народу је тамо годинама испиран мозак, наметнуте су И'м неке квази велицине који мисле да ако обуку одијело И ставе кравату да су богови. Фуј! Да тамо имало има било каквог реда , до сада би морали бити ухапсени И министер полиције И дирецтор полиције И онај Илиц И кривицно процесуирани.

Name

вељо

12.04.2018 15:46

Одмах сам знао да Каранов налаз не штима и више је логично да је смрт настала после, тако да ни његова изјва о насилној смрти није оправдање. Међутим пометњу је унело то што је првобитно речено да су налази исти. Сад је све јасно и хвала господину да је имао храбрости да уради ваљанију анализу. Ово је срамно и заслужује сваку осуду и процесуирање целника МУПа..

Name

никсон

12.04.2018 08:11

Леш у води је провео највише 2-4 дана, не више од 4 дана. То је кључ, гдје се изгубише остали дани!?

ОДГОВОРИТЕ
Name

јасно ко дан

12.04.2018 08:21

Па био заробљен у куци некој и муцен и масакриран, видис да му фали пола главе и јетре ???

Name

Скептик

12.04.2018 08:53

Па наравно да је то кључ свега. То је Каран пропустио да наведе. А самим тим пада у воду комплетна прича Илића и осталих из полиције, поготово она гдје су тврдили како је давид послије "пљачке куће" отишао до Црквене, у њу пао и удавио се. Значи, то је била њихова чиста измишљотина и сугерисана тврдња за јавност. Само због те чињенице сви би морали подњети оставке али и одговарати кривично, од министра па све до Илића.

Name

Ре

12.04.2018 08:57

Бас тако. Васковиц је био у праву када је рекао да је бацен измедју 20. и 22. а не 18. како је Каран написао.

Name

Цолиц

12.04.2018 09:22

Дјецак је очито киднапован, задржан, мучен и дрогиран. Како полиција стити починитеље, пласим се да је ово дјело некога од полицијских службеника. Ко други има капацитет за тако нешто?

Name

Ре јасно ко дан

12.04.2018 09:26

А гдје ти то прочита да му фали пола главе и јетре? Боже сацувај какве глупости пишеш!

Name

за скептика

12.04.2018 09:27

Два налаза, по којем ће Тужилаштво даље дјеловати, је право питање?

Name

Скептик

12.04.2018 10:16

"За скептика", па зашто је затражено да се изврши друга обдукција ако се неће користити у истрази?

Name

суперхик

12.04.2018 10:23

Мозда га је полиција ухапсила и дрзала негде у просторијама МУПа и после га ликвидирали.Ко зна ста се све крије иза овог слуцаја и какве мрацне тајне у које је укљуцен највиси врх полиције и дрзавне мафије

Name

??

12.04.2018 10:29

ЛСД мозе бити и подметнут...

Name

!!!

12.04.2018 13:49

Мало ми смета кад о обдукцији коментаре пишу они који заиста мало или готово ништа не знају о истој. Случајно сам имао обавезу 1984 да присуствујем једној судској и једној клиничкој обдукцији које је радио др Цуркић. У рату сам случајно у селу Јошава идентификовао 2 леша у фази распадања. Узимао сам узорак крви покојнику за алкотест како би судија знао хоће ли или неће тражити обдукцију. Никако се не сматрам стручњаком те области али пошто сам прочитао пуковников налаз паде ми у очи "мождано ткиво присутно у грудним дупљама након прве обдукције" Треба ли већи доказ од овог да је прва обдукција рађена под притиском на обдуцента да се пошто по то што прије уради. Обдукција је по дефиницији "отварање леша, вађење његових органа, прегледање под микроскопом... Након свих тих радњи се све мора вратити на своје мјесто" може се узети дио неког органа или читав орган само ако је то научно оправдано. Ето као сад се сјећам ријечи др. Цуркића прије 34 године. Има ту још можда и јачих реченица у правном смислу, али ова ми је заиста пала у очи. Што се тиче присуства наркотика после свега није немогуће да га је неко чак кљукао истим у циљу умањења болова и држању у стању сомнолентности за живота. Ово не тврдим него кажем као "можда" Нек да драги бог да све ово истина и само истина изађе на видјело. Давида вратит не можеме, ал као друштво истином можда искоријенимо појаву. Нек му је лака црна земља.

Name

комора лекара СРБИЈЕ

12.04.2018 08:23

Каран ОБЈАСНИО како се ради обдукција, подрска колеги из Србије, Хрватске и Словеније...неписмени народ мозе да ти пљуне под прозор драги колега...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Чолић

12.04.2018 09:24

Лагао је за вријеме смрти да би заташкао злочин. То љекар??? То је сауцесник у злочину!!!

Name

Ботино

12.04.2018 10:04

Како те није срамота да се потписујеш "комора лекара СРБИЈЕ", када они имају свог поптпарола који је једини задужен за јавне наступе у име те организације. То што спинујеш и покушаваш се тако представити само још више повећава сумњу у све званичен налазе. Па нису људи овце ботино неписмена.

Name

за комору лекара

12.04.2018 10:12

Завод за судску медицину БЛ нема хемијскотоксиколошку лабораторију нити обученог стручњака ( токсиколога) који ради хемијскотоксиколошке анализе. није јасно ко је и гдје радио хемијско-токсиколошки скрининг урина на средства злоупотребе и лијекове.

Name

Ре

12.04.2018 10:43

Тај патолоски лазов Каран је сауцесник у свему овоме јер лазе и прикрива убиство.

Name

Дире Страитс

12.04.2018 08:31

Без намјере да икога вријеђам, оптужујем или "качим" било какве епитете, питам, значи ли по другој обдукцији да је покојни младић био под утицајем наркотика: марихуана и ЛСД? Да ли тако пише у налазу?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Марко

12.04.2018 09:18

Да господине, добро сте процитали, то писе у обдукционом налазу. Али исто тако писе да је Давидово тијело у води провело 2 до 4 дана. Сто знаци да је био зив, заробљен, затоцен, муцен, брутално пребијен, дрогиран и тако бацен у воду.

Name

Крајина

12.04.2018 09:24

Да. Пише да је токсиколоском анализом утврдјено присуство марихуане и ЛСД-а. То много говори ономе ко размишља. Такође, у желуцу је пронађено и несварене хране, што значи да је покојник непосредно прије утапања јео. Максимално прије 4-5 сати. Не вјерујем да би га неко прво нахранио па убио.

Name

Чолић

12.04.2018 09:27

Да, пише. Али пише и да их је могуце наци до 5 дана у урину. Послије није. Обдукција урадјена 25.03, а он нестао 18.03. Уради математику. Најмање два дана је празнина. Логичан закљуцак је да га је неко држао и дрогирао, а на крају несвјесног бацио у Црквену гдје се и утопио. Осим тога, нису урадјене адекватне анализе и не мозе се са сигурносцу реци да се удавио у Црквеној.

Name

Дире Страитс

12.04.2018 09:31

@Марко: Друже, не љути се, никакве лоше намјере немам, а тако сам и написао. Видио сам у извјештају колико је тијело провело у води и сад ми је то све тотално сумњиво. Неко нешто крије дебело. Из овог да је био под утицајем наркотика нисам извлачио никакве закључке нити хтио да покојниг младића оптужим за било пта.Поздрав.

Name

за Дире Страитс

12.04.2018 10:09

Треба да се љути, овдје данима спинујеш о момку све најгоре, иако се из свега може закључити да је момак убијен. Наравно, како неко ко може слушати ту педерску групу "Дире Страитс" може имати исправно мишљење о било чему.

Name

РЕ КРАЈИНА

12.04.2018 13:54

Тако се само у Крајини размисља ( доносе закључци).Нигдје висе!

Name

Дире Страитс

12.04.2018 14:07

@За репликанта: Погрешан си закључак извео. Тотално. Везано за овај случај, нити шта како кажеш спинујем, нити сам нешто посебно и коментарисао у вези са тим. Незнам гдје си видио да пишем о момку све најгоре? Можда ти смета што ја у својим ријетким коментарима непатетишем и неглумим да сам већа жртва од тог дечка или да ми је теже него његовим родитељима, а таквих има превише и овдје на порталу а и на тргу у БЛ. То сам закључио читајучи коментаре,а и видио сам уживо. Ипак,мисли шта хоћеш, то је твоје право. Лично, волио бих да се сазна истина, због жртве, због родитеља и због будућности, како се овакве ствари више никад' и ником' неби десиле. А,о музици, о групи Дире Страитс, извини, али видим да немаш благе везе илити појма. Поздрав!

Name

УСКОРО

12.04.2018 08:41

Шта још није јасно! Сви су уплетени јер не раде свој посао праведно! Јавни псовач Бога, самоубица Илић, Каран, херој будно прати, сви су јавно и лажно блатили Давида јер је требало да предухитре оно што се стварно збило. Довољно је да се погледају, назову у било које доба ноћи и да смисле како ће! Све смишљено кријете мале злотворе убице. Јавите се ви злобници који пишете домаћи за њих овдје, а то радите свугде другдје и у пролазу! Је ли тешко за њих опрати оно што се не да скинути? Најтеже је уклонити истину, јер колико год се трудиш она је увијек иста, једна једина која се не мијења, опет излази на видјело! Сви ви који подржавате убице сте исти као и убице, сви ви који лажно говорите преко телевизије, радија, када кренете преко дневника лагати Давида, ви сте још један потенцијални убица нечијег живота, нашег дјетета. Сви ми будимо већи од себе, вратимо се праведности или ће нас појести вукови гладни себе самих. Ускоро правда за Давида ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️

ОДГОВОРИТЕ
Name

Миодраг

12.04.2018 09:00

Е сада нека ми неко од вас генијалаца који браните ову сподобу звану Жељко Каран, а самим тим и руководство полиције и републике, објасни како неко ко је извађен из воде 24.3.2018. године могао преминути 18.03.2018. године у око 04:00 х, уколико је смрт наступила утапањем у води у којој је провео 2-4 дана...Значи у воду је доспио најраније 20.04.2018 или касније, што даље имплицира да је Каран слагао вријеме смрти а самим тим и све друго... Ајде баш да видим, генијалци, како ћете ово објаснити, жив нисам док не чујем...

ОДГОВОРИТЕ
Name

????

12.04.2018 09:31

Треба објаснити и чењеницу прелома носне кости, коју је утврдио патолог из Београда а др Каран је написао да на костима нема прелома.

Name

Ре

12.04.2018 09:34

Пријатељу свако нормалан види да сте у праву и да целни људи полиције Лукац,Цулум и Илиц лазу и на све могуце нацине покусавају да затаскају и сакрију истину о убиству Давида Драгицевица.Ови други смрдљиви ботови и гњиде резима који се овдје убацују пису лази у које мозе повјеровати само неко ко је глуп и необразован и то им је и циљ да бас ти крезуби и неписмени гласаци повјерују у те лази.Давид је убијен и то је нама свима јасно и лазови из полиције истину немогу сакрити!

Name

Ре Миодраг

12.04.2018 09:40

Ево ја цу ти објаснити ову задњу страну је неко фалцификово.

Name

?????

12.04.2018 09:58

Прелом носне кости описан на страни 2 и 4 а не на задњој страни

Name

Ре-ре Миодраг

12.04.2018 10:13

Ајде РЕ објасни, стрпљиво чекамо.

Name

ре ?????

12.04.2018 10:45

Фисура није прелом.

Name

????

12.04.2018 11:23

Фисура (франц.) пукотина. У медицини се употребљава код линијског ( пукотинастог) прелома,

Name

Дисије xxxx

12.04.2018 10:38

Оставка Карана,Лукаца,Цулума и Илица па они су укљуцении у скривање доказа око убиства њихове изјаве без доказа паусалне не смију се догодити неком ко је професионалац овде је слуцај да им се зурило само да се слуцај затвори а не истина и правда.Страсно и залосно тузно и јадно.

ОДГОВОРИТЕ
Name

МУП- Мафија У Плавом

12.04.2018 11:14

Интервентна јединица за подршку - Дастер... Дарко Илић - супруга - " "самоубиство у породичној кући" Каран - патолог .... МАФИЈА У ПЛАВОМ !!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Д

12.04.2018 12:50

Замислите да је неки обицни градјанин ово урадио како би сад велицали муп и додика а посто је неције дете од неког цате уцинио злоцин онда лопови све крију па где цеим дуса убити момка и кретати се мирмо.

Name

Оставке!!!

12.04.2018 11:19

Ово не иде у добром смјеру, све је више незадовољних. Боље је да министар одмах поднесе оставку, а одговорни ухапсе и казне, него да на јесен падне власт због једног министра и групе насилника.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мекта

12.04.2018 11:29

Мектицу укљуци се и смјени ову багру СНСДовску

Name

Какве оставке

12.04.2018 11:39

Какве оставке....кривична одговорност....а онда ће оставке доћи саме по себи....а посебно тај илић....сва бања лука зна ко је он и шта је радио....нека илић каже колико фирми има....нека лукач каже колико пословних простора има...исто и ћулум....

Name

Објективан

12.04.2018 11:22

хттпс://www.цин.ба/намјестена-свједоцења/

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ко зна?

12.04.2018 11:22

Оцигледно је да се вријеме смрти драстицно разликује,а могло би да буде пресудно за рјесење овог слуцаја.Два еминентна струцњака...коме вјеровати?Једна"ситница".Др Каран избјегао затворску казну због лазирања налаза обдукције из '97.године сумњивим помиловањем које није објављено у слузбеном гласнику РС.Мозда је зато принудјен да лазе?

ОДГОВОРИТЕ
Name

све пише у књигама само треба читати

12.04.2018 16:33

Можда др Каран није прочитао страну 60 књига Судска медицина, Милован Миловановић, гдје између осталог пише: Убилачко утопљење, оно се може извршити над особама које су предходно онесвешћене, односно другачије онеспособљене за одбарну и самоспашавање, нпр. удрацем по глави. А када се чита обдукциони записник покојног Драгичевића види се да је он имао око 6-7 удараца у главу и због тог је закључак, др Карана, да се повреде главе не могу довести у везу са смртном посљедицом у супротности са оним што пише у књизи Судска медицина, М. Миловановић страна 60

Name

Зналац

12.04.2018 11:30

Под хитно КГБ Путинов да се укљуци,нецемо ФБИ империјалистицки

ОДГОВОРИТЕ
Name

никсон

12.04.2018 12:56

Гдје је извјештај ФБИ, нека га покажу.

Name

?

12.04.2018 11:50

Патолог из Србије је изнио обдукциони записник а Каран Потврду о смрти. Тако сам ја схватио. Ако гријесим исправите ме.То су два разлицита документа. Само да се поциниоци овог гнусног дјела изведу пред народ.Правда за Давида.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Људи

12.04.2018 13:11

Ја сумњам да це се отлрити убица или убице, знате сви ону народну врана врани оци невади, на моју и васу залост убидтво Давида и друга убиства још нико из мупа и тузиластва није окривио и осудио, залосно и неправедно јест сто нам се убице ругају.

Name

Истина

12.04.2018 12:59

Зашто нико не узме у обзир резултат токсиколоског налаза? Информишите се какве халуцинације изазива тај наркотик. Покојник је био дрогИран опасно. Разумијем да ниједан родитељ не може прихватити чињеницу да му се дијете дрогира, али зашто маса као без мозга тврди да је убиство? ! И овдје на нету свако себи даје за право да оцјењује налаз обдукције! Људи, то је наука. Пустите струци нека о том суди. Од дана проналаска тијела мајка тврди да је убијен! Уз дужно поштовање, али с коЈим доказима?

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре за Истина

12.04.2018 13:26

Зашто она конференција за штампу и у оном саставу ?

Name

Вјерујеш ли

12.04.2018 13:32

Добро си се упитао, али сам себи си одговорио када кажеш зашто маса људи тврди да је убиство! Сада себи одговори. Ти не разумијеш шта читаш, причаш, пишеш, а пишеш да је дијете дрогирано! Зато маса људи зна, а знаш и ти очигледно само пажљивије послушај глас у глави. ПРАВДА ЗА ДАВИДА ЈЕ ИСТИНИТА ♥

Name

За овог Истина

12.04.2018 15:41

Људи су познавали своје дијете. Били му посвећени. Породицу Драгичевић познајем 15 година и имам право да кажем да Давид није био наркоман. Давид је био изузетно интелигентан и веома добро поткован знањем из свих сфера. Играо је кошарку одлично, имао смисао за хумор.Да ли сте икада прочитали неке стихове које је он писао? Наравно да не. Али то сада није ни битно. Више је забрињавајућа ствар што отац већ 17 дана као рањена звијер стоји на Тргу и љуби слику свог мртвог дјетета а да му се нико од власти не обрати! Зашто не изађу и људски се не обрате? Они игноришу. Покушали су да подвале причу да је лопов и наркоман и самоубица али им није успјело. Имам ја штошта још да кажем али морам на Трг.

Name

Ре

12.04.2018 17:29

А урин, днк је оставио први патолог, аки затреба накнадно, тако је писало на дну налаза колико се сецам. Ако је други патолог то користио,односно искористио, ко зна ције су то излуцевине. Слагао је време смрти мозе подвалит и лазне излуцевине.

Name

ре истина

12.04.2018 18:39

Е мамлазе гдје покупи ту памет? Кажи нам да то мјесто заобилазимо у широком луку.

Name

Ре

12.04.2018 13:06

Сумњам да је поциниоц један, јер је момак имао подливе на унутрасњим странама оба кољена, и подлактицама и оба руцна зглоба. Трагови сназне борбе. Један поциниоц теско мозе све ово да уради, јер се Давид борио. Народ РС има апсолутно право да се истрази истина до посљедњег детаља и спроведе правда! Сауцесце породици!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Ре

12.04.2018 14:04

Наравно, толики подливи не упуцују на утапање, него на борбу за зивот!

Name

Паја

12.04.2018 13:06

Ато бранис КАРАНА када је УСРАО и себе и струку.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ФБИ

12.04.2018 13:31

То за ФБИ је највеца подвала.Они су били у БЛ сасвим другим поводом,и пракса је и обавеза да се јаве локалној полицији,а ови су то искористили да представе како се консултују са њима у вези истраге.У ствари све је било у домену необавезне прице уз кафу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

12.04.2018 14:18

Ма видели ФБИ на тв, па тако када је бал нека је маскенбал. Измастали необавезно цаскање уз плетење, и занимљиво ФБИ их похвалио. Свака их изјава досад избија из опанака нак мало.

Name

Канада

12.04.2018 14:04

Убиство, подметање доказа убијеном, циљано блацење имена убијеног је могла да одради само полиција или најмање, била је сценариста И покровитељ тог монструозног злоцина. Сва догадања , поцевси оф оног криминалног извјестаја указују на то. Извјестај само два дана након Давидовог проналазења у коме је аццент стављен на пљацку куце И блацење Давидовог имена И'м је био план " А ". Оцигледно да су били увјерени да нико неце ни размисљати ако га окарактерису као пљацкаса И конфликтну лицност. Нису оцекивали реакције. Ово страсно исцрпљивање Давидових родитеља И све остало И'м је план " Б ". Сад слиједи притисак на тузиластво ( тај Лукац се вец директно експонирао у том правцу). Е, па народе сад , након свега овог, станите у ред за клање ( убијање) умјесто да изадете сви на улице И захтијевате истину на коју имате право да се не би десило исто вама И васој дјеци.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Да

12.04.2018 18:10

У ред,као над ивицом јаме а нико не покусава да побјегне.

Name

Истина

12.04.2018 17:24

Сваста сваста сваста сада цитам у групи правда за давида, писе се да људи који стоје на тргу нису позељни у појединим кафицима, јел могуце. Узас, БЛ пола лудо пола нормално људи. Нормалним луди одузимају све једно по једно.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Правда за Давида

12.04.2018 17:58

Ма пустите те глупости! Нека мала је запалила цигарету у локалу , што није дозвољено, па је газда опоменуо. Мала од тог направила причу. Обрисана је објава у групи. Мала неке своје личне фрустрације покусава лијечити и скреће пажњу у маси људи.

Name

Ок

12.04.2018 18:27

Аха,,само напред ко је из БЛ, немојте одустајати од тих скупова. ПРАВДА ЗА ДАВИДА, поздрав!!!!

Name

Марцоне

12.04.2018 20:49

Дрзава мисева и пицки у сапи криминалне власти .Овај слуцај у нормалној дрзави би био расвјетљен за 24х највисе и то да раде приправници.У овом убиству је веци број сауцесника,сто директних сто индиректних.Нпр Каран,да би фризирао налаз обдукције неко му је морао реци како да ради,ста и како да писе у налазу и умјесто да одмах изнесе у јавнос такав притисак он је као пицка највеца се сврстао у индиректног сауцесника.Власници куце су сасвим сигурно повезани са злоцином,сад у којој су улози и кога стите то би у нормалној дрзави за 2-3 х било познато.Ти Цулуми,двојица се спомињу,један у поруци,други у туци,знају несто и имају везе.Зена која је гледала туцу о којој је говорила први дан послије проналаска Давида је усуткана и тај детаљ нико од надлезни није никад ни споменуо.Узимање отисака раде кад неко украде србрну наруквицу, а сад нису узели након крадје са смртоносним исходом вец су закљуцили да је то био Давид по нецему,тобозе због истраге не могу детаљисати по цему,ваљда по измисљеном буреку из пекаре(камера га снимила из облизњег објекта,само нису били сигурни да ли је био бурек или сирница).Тако да то није убиство у којем су зртва и егзикутор уцествовали 1:1 на неком мрацном и усамљеном мјесту,вец се ради о цјелој групи људи који су добили улоге у маскирању и затаскавању овог злоцина да би се заститио неко нецији,један или висе њих.И они који су имали дилему(нпр као мој деда,он памти ону Титову полицију,какво год имали мисљење о тој полицији,имали су морала) да неби полиција могла тако несто радити,висе немају !

ОДГОВОРИТЕ
Name

М

13.04.2018 15:09

Ја се питам да ли су ови новинари у Блуци сачекали Карана нпр.испред куће,испред посла,да га питају о чему се ради,шта је у питању?Да ли су отишли па сачекали инспектора који води истрагу да питају гдје се стигло са истрагон.Ако сам добро схватила да је министар полиције давао неке изјаве о случају смрти овог младог човјека,не разумијем шта министар има да коментарише не чију смрт,он није инспектор ни јавни тужилац. Све је погрешно овдје,мислим да сви ови људи на тргу требају заједно са родитељима убијеног дјечака,прво тражити од новинара да они врше притисак на истрагу,пошто је Каран урадио то што је урадио,он зна зашто је урадио,на њега се треба вршити притисак сваки дан,сваки сад,јер само под медијским притиском такви људи попуштају

ОДГОВОРИТЕ
Name

.........

14.04.2018 06:10

Каран зна да удраци у главу могу довести до потреса мозга и губитка свијсти и да у том стању једино може настати утапање у потоку ( рјечици) Зна да нема прегледа нити анализе на основу које је могао онако прецизно утврди вријеме смрт, али то неће да каже. Неће да каже да је покојник има већи број удраца у главу да је имао прелом носне кости, да је имао одбрамбене повреде по рукама, те још моного тога. Треба да каже на основу којег прегледа и анализе је утврдио да се повреде не могу довести у везу са узроком смрт тј. којом је то анализом утвдио да покојник није био у бесвјесном стању кад је доспио у воду, ако то каже наука ће му бити веома захвална.

Name

Галеб

13.04.2018 22:05

Нема правде без мотке и вила тоје познато Ронхил бјези са оплацканим благом а братија га узурбано напуста и бјези у свом правцу него мотке и виле па Хапси ту гамад док није побјегла или трпи јарам

ОДГОВОРИТЕ