"Иванић може да побиједи Додика"

Политичка аналитичарка Ивана Марић сматра да је Младен Иванић једини кандидат који може побиједити Милорада Додика у трци за мјесто члана Предсједништва БиХ.

Босна и Херцеговина 25.02.2018 | 13:21
"Иванић може да побиједи Додика"
"Ако гледамо из перспективе просјечног бирача, њих двојица воде сличну политику, обојица се боре за РС и заступају мало радикалнији став по том питању", каже Марић у разговору за Вијести.

Међутим, како истиче, они који мало боље познају политичку сцену, знају да је разлика између њих као дан и ноћ. 

"Додик је политичар за којег сматрају да га воде похлепа, незаситост и жеља да задржи оно што је стекао током владавине, док му је брига за грађане негдје на крају листе приоритета, ако се то уопште и налази на његовој листи приоритета.

Иванић је потпуно другачији калибар политичара. Он је политичар који се залаже за РС, али уједно и за БиХ јер је свјестан да РС не може напредовати ако се на нивоу БиХ блокирају сви реформски процеси, што СНСД ради.

Додуше, гласају они за оне законе и реформе које им омогућавају да дођу до новца, као што је био случај са клириншким дугом, узимањем кредита ММФ-а или изгласавањем повећања акциза", наглашава Марић. 

Према њеним ријечима, за бираче у Федерацији, који би радо да се Република Српска укине, Иванић је српски националиста, али ако посматрате Иванићеве политичке потезе у задњих двадесет година, видјећете да су његови радикални иступи били увијек реаговање на провокацију из Федерације, без да је он некад започињао свађу. 

"Реторика коју користе Иванић и Додик некима можда може изгледати слична, али је и ту велика разлика између њих у којој је видно ко је универзитетски професор, а ко гласове добија пјевањем по шаторима", наводи Марић. 

Ова политичка аналитичарка подсјећа да је Додик од некадашњег миљеника међународне заједнице доспио на америчку "црну листу". Због тога је, додаје, "осуђен" на сусрете са представницима полупризнатих покрајина или ирелевантних држава за БиХ. 

"У случају да буде изабран у Предсједништво БиХ, то би имало негативне ефекте како за БиХ, тако и за РС. Тај ефект би био још негативнији уколико би у Предсједништво био изабран и Драган Човић, због њиховог јако блиског односа.

У тој корелацији односа, сигурно бисмо свједочили знатно већем броју прегласавања Бошњака и блокирања реформи, што није случај са Иванићем", мишљења је Марић.

У разговору за Вијести, она истиче да се нада да се бирачи у РС при одлуци за кога ће гласати неће водити "шареним лажама" политичара, већ да ће се прије изласка на изборе окренути око себе и видјети како живе, да ли имају посао, могу ли на поштен начин зарадити довољно да својој породици осигурају пристојан живот, какво им је здравствено и социјално осигурање, а какво образовање.

(Вијести)

Коментари / 119

Оставите коментар
Name

П

25.02.2018 12:28

Ако бирачи буду гласали као што аутор ове вијести каже у задњем пасусу овог текста, онда немају за кога ни гласати.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

25.02.2018 12:59

Саровиц би сигурно побиједио Додика и Додик је вец био поцео кампању против њега. Шаровиц је Додику трн у оку и једино се боји његовог успјеха и резултата! За то не требају аналитицари, то Додик показује сваки дан.

Name

... да чико б'ону...

25.02.2018 13:06

Бирачи у Републици Српској већ више од 12 година гласно говоре за кога су али многи се праве наивни и глуви. Зато ће бирачи у октобру толико гласно речи за кога су да ће многи заглувити од громогласног изјашњавања бирача у Републици Српској.

Name

неко

25.02.2018 13:26

Вукота Говедарица предсједник Р.С. Иваниц мора побједити за предсједниство БИХ

Name

Ре неко

25.02.2018 13:52

Вукота можда за Предсједника РС-а, али не јер је способан већ што ће противкандидат бити још гори. За Предсједништво БиХ Иванић нема шансе поред Додика, а и Бошњаци ће Иванића бојкотирати. Прошле изборе је захваљујући и тим гласовима побједио.

Name

Цхристиан Сwеден

25.02.2018 14:02

Једино Иванињиц мозда мозе побиједити Додика. Додик је то све вец потпкуио и платио, његова побједа је вец загарантована. Сви који се не слазу са власцу треба да изадју на изборе и дају је неком другом, коме год, али не садасњој власти. Макар се тако ради у демократији.

Name

Цхристиан Сwеден

25.02.2018 14:06

Говедарица није способан политицар, није ни маркантан нити има спреху као Додик, он Додику ни пера одбити не мозе. Јасно се кроз вијекове да код срба пролазе само КАРИЗМАТИЦНИ ликови, са лијепим говором и који добро газе. Према томе Говедарица нема никакву сансу.

Name

W

25.02.2018 14:18

Онај ко мисли да ће Бошњаци гласати за Додика грдно се вара. Само наведите један разлог због чега би гласали за њега?

Name

Ја

25.02.2018 14:36

Ако се Иваниц и Додик кандидирају онда босњаци немају за кога гласати.

Name

боро

25.02.2018 14:50

ЗА КОГА ЋЕ ГЛАСАТИ Ђжомбић и Миле Матић

Name

Кома

25.02.2018 15:01

Додик је вјештим маневром послагао кандидате СЗП онако како њему одговара! Прво је "пустио буву" да ће Иванић издати СЗП (односно да је с њим у договору). Након овог СДС се "залетио" на мјесто предсједничког кандидата, да би Иванић ишао у трку против Додика! На овај начин је већ у старту избацио из игре најозбиљнијег противкандидата Мирка Шаровића! Умјесто да СЗП уђе у двије равноправне трке са озбиљним изгледима у обје, ушли су у двије неравноправне, гдје ће обје изгубити! Невјероватно!

Name

Пролетер

25.02.2018 15:20

Бирамо оног који је мање лош

Name

Баја

25.02.2018 15:51

Никад Срби нису били у горој ситуацији као сад . Немају опет избора , ово је горе од Усташке олује. Опет морају бират исто Зло. Имали ико нормалан .

Name

резиме

25.02.2018 19:00

Обојица су истросени политицари иза којих нема резултата! Обојица требају да напусте политицку сцену, најбоље у исто вријеме.

Name

ВРС

25.02.2018 19:43

Ма Дудук је истросена политицка прица!!! Да није било корупције и куповине "папака" он би вец отисао са политицке сцене ,и био би прослост за српске патње које је направи за вријеме своје владавине. СзП би имао вецину, а он као пресиједник никад неби дао мандат као сто је Цава њему дао са два посланика у НСРС, досло би до блокаде и избори би се поновили и онда би га Тадиц побиједио и он би са својом сектом отисао гдје му је и мијесто вец одавно!!!

Name

Са

25.02.2018 19:57

Овај пут нема босњацких гласова, писи пропало!!

Name

Турбоскара

26.02.2018 05:40

Шарович је нај јачи политичар на овим просторима.човјек је генијеПомео би Бају само тако.Респект.

Name

Несо

27.02.2018 16:42

Бозе опрости нам .. Зар нема нико осим ова два главата да се кандидује.. Зна ли неко засто Саровиц није кандидат ?

Name

Мирко

25.02.2018 12:28

Додик је наса рузна прослост. Вријеме је за полагање рачуна,тј дје су паре предсједнице нас, милораде.

ОДГОВОРИТЕ
Name

црни груја

25.02.2018 13:08

А ГДЈЕ СУ МОЈЕ ПАРЕ - ИЗ бобар банке '

Name

Б.Лука

25.02.2018 13:47

Сто год каже, човјек слаже и ништа му не треба вјеровати. Он је наша највећа трагедија.

Name

Цхристиан Сwеден

25.02.2018 14:03

Срецо твоје паре су у Русији, и Србији, Додик има двојно дрзављанство и мозе да оде и зиви у Србији, мозе у Русију, нија вазно, паре видит неце те.

Name

Банка српске

25.02.2018 14:21

Да будес ставио у банку српске куд цес у бобар

Name

Ре Црни Груја

25.02.2018 14:35

Црни и кукавни Грујо, ено ти их код Додика и никад до њих нећеш доћи.

Name

Ја

25.02.2018 14:57

Само би реко босњак сам ал ту багру сву треба мјењати и народ цитаве БИХ.треба да изабере паметне постене људе а једни јос зиве у 90.тих.Људи прво нисам ни за Бакира ни Човица а Додика никако треба да изабересе прави људи,,погледајте омладину сва оде вани а знасе засто.Поздрав свим граданима БИХ. Шефик из Словеније

Name

Јулија

25.02.2018 16:05

Бошњаци треба да гласају за ВУКОТУ ГОВЕДАРИЦУ и за ИВАНИЋА ту нема дилеме никакве.

Name

Ре Јулија

25.02.2018 17:52

Зашто? Па Баја је најавио доказивање немогућности овакве БиХ, а што Бошњацима и јесте циљ, али да неко други буде узрок томе! Колико пута су га економски спасили до сада, кроз разне пројекте? Прије пар дана су отворено рекли да неће Иванића подржати...

Name

БОСЊАЦИ ГЛАСАЈТЕ ЗА САРОВИЦА;

27.02.2018 10:54

ИВАНИЦ НИКАД ВИСЕ НЕЦЕ БИТИ БИРАН БОСЊАЦКИМ ГЛАСОВИМА. НЕ ПОСТУЈЕ УСТАВ И ЗАКОНЕ БиХ. САРОВИЦ УВИЈЕК. САРОВИЦ УВИЈЕК. САРОВИЦ УВИЈЕК.

Name

Xxx

25.02.2018 12:28

Баја це да плати гласове. Како це Баја у Предсједништво када он бе смије у Сарајево. Близе му је да иде у Бутимир кпз. за Иваница немам ријец цовјек зна да балансира ситуацију.

ОДГОВОРИТЕ
Name

локо

25.02.2018 15:51

Дзаба му, развалиће га Младјо ко беба звечку!

Name

Јулија

25.02.2018 16:08

Баш ме интересује што се БАЈА кандидује да иде у ТЕХЕРАН зар га није страх.Не мислим он је доказани борац ВРС ако ће мо се зајебават.

Name

!!!

25.02.2018 19:10

Не буде ли овај пут наш народ одговоран па изабере сопствену пропаст, у том случају неби био толики проблем Додикова побједа већ то што би у предсједништву била 2 хрвата, 1 бошњак, а србе неби имао ко представљати. Још ако би се Миле спрдао путем видео-линка на сједницама предсједништва, онда би наша пропаст и национална и духовна тим била комплетирана. Вјерујем да смо као народ довољну жртву за РС дали да би сад глупошћу прокоцкали. Ипак је др Иванић господин, а Милорада коментаришите сами.

Name

За

25.02.2018 19:35

Иваница, одсвирало је додику.,

Name

Јулија

25.02.2018 20:49

РЕ ЈУЛИЈА ево зашто они ће од два зла изабрати мање.

Name

Нетацно

25.02.2018 12:29

Не мозе га побиједити пасивни Иваниц. Он је вецину мандата преспавао, а ангазовао се једино када је требало спасавати Додика. Висе пута га је спасио када су овом висиле ноге.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Американац

25.02.2018 13:39

Милокрада би сад победио и змај од Сипова.

Name

Реплика

25.02.2018 13:46

Иванић Чавић сдс приватизација, фондови, фирме, Лондон...дрога

Name

ре

26.02.2018 15:22

Ова кампања је стресна за Иванића. Не знам зашто је и прихватио уопште. Прошли пут гласови бошњака и из Бијељине су пресудили. А сада? Мало сам се збунио.

Name

Раде

25.02.2018 12:29

Значи по аналитичарки није добро када се у Институцијама БиХ прегласавају Бошњаци а добро је кад се прегласавају Срби као свих ових година или Хрвати. Ма хајде бегај.

ОДГОВОРИТЕ
Name

xxмл

25.02.2018 12:44

Аналитицарка намеце мисљење... вријеме је за промјене ако цемо озбиљно..

Name

Хали

25.02.2018 12:30

Сви који мисле слицно као ова дилетант Аналитицарка су исто дилетанти.Не мозе Иваниц побиједити Додика они имају исти политицки хабитус, нити Говедарица мозе побједити Цвијановицку (Додика), све је то проста тлапња, протеци це јос много воде Врбасом док Срби национално затуцани прво побиједе себе, па онда Додика. Не тросите узалуд вријеме и зивце, Додик је јос два мандата на сцени, али РС неце никада отцијепити, то да се зна!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Хали

25.02.2018 13:15

Чини ми се да си ти тешки дилетант или типкаш из Шведске уз краља па онако паусално гледаа ствари у БиХ.. Нама је овдје ових до сада на власти пуна капа, доста нам је Шпирићевог стана у Бечу којег је купио од издавања књиге коју нико није купио ко није морао.

Name

за Хали

25.02.2018 16:49

Стојим иза сваке ријеци коју си написала.Једино Саровиц би могао побиједити Додика јер га Босњаци постују.Срби нека вам је бог на помоци...поздрав за све нормалне људе

Name

Тео

25.02.2018 12:32

Додик це назалост помести Иваница, јер је просто такво располозење бираца у РС. А онда нам слиједи цетири године хаоса у политици. Запамтите ста сам вам рекао.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре Тео

25.02.2018 12:49

На које бираце мислис.Располозење Додикових бираца а ти бираци су ухљеби у министарствима,јавним предузецима,ентитетским агенцијама,фондовима,институтима и јос увијек један дио пензионера.То је максмално 27-28 % од укупног бирацког тијела

Name

блбл

25.02.2018 13:10

Сви Босњаци це гласати за Додика за инат Иваницу јер их је преварио. Боље би било да господин Саровиц иде за председниство.Тада би сви не срби гласали за њега. Овако Иваниц нема сансе против Додика без гласова Босњака.

Name

Ре Тео

25.02.2018 13:17

Бас ти знас какво је располозење бираца , нека те жена мало пусти из куће, друзи се са људима па послусај мало....

Name

Бошњак

25.02.2018 15:34

Никад више глас за Иванића, Миле у Предсједништво БиХ, а Иванић нека плаче!

Name

за Босњака

25.02.2018 16:54

Јаране не разумијем засто су предлозили Иваница за приједседниство кад И птица на грани зна да он нема сансе да побиједи Додика...ух несто ми Додик не пљује на Бакира у задње вријеме.......

Name

ре за ре Тео

26.02.2018 16:06

Неће Додик да помете Иванића то је сигурно, а да ће борба да буде до краја жестока је више него сигурно. Иванић је кроз Желку већ побиједио Додика већом разликом него Је Миле са свим државним ресурсима побиједио Тадића. Чак је на промоцију у Модричу дошао у пратњи 8 службених возила, а истини за вољу народа на тој промоцији је било као на осредњој сеоској сахрани. Чак и од ових 27-28% које спомињеш њих 3-5% ће за сваки случај сликати своје листиће да имају то као доказ после избора на којој су страни били? Има и међу најтврђим чланством снсд-а таквих који кажу да је све ово могло данас далеко боље да изгледа, тј. како ја кажем често "направише од готовог вересију" бит ће прилично доста бијелих и прекрижених листића по систему "за снсд нећу, а за СДС не могу" Даље сви они којима је ко зна шта све обећавано а није ни дјелимично испуњено ће на неки начин казнити обећаваоце Има и таквих који кажу да је сад мудро бити за снсд као нпр. у априлу 1945 из партизана пријећи у четнике. Кад се све набројано и још сијасет тога узме у обзир бит ће да на кладионицама ће мало ко смјети да уложи више од 5 марака у сигурну побједу снсд-а.

Name

Сорош

25.02.2018 12:33

Сорошевац не може побиједити Додика. То кажем, иако нисам поштовалац лика и дјела господина Додика .

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре Сорош

25.02.2018 13:05

Ала лупеташ са тим Сорошем. Ако ниси имао бољи коментар требао си ћутати.

Name

Он

25.02.2018 13:12

Дасак вјетра је соросевац.

Name

Српска

25.02.2018 12:38

Додик це тријумфовати... сви знају, и сдс и пдп су свјесни тога... екипа у сарајеву за 4 године нас је уназадила за 10. Висе су изговорили рије ‘босна и хррцеговина’ него своје име. А кад заврсе доле, вратице се у Републику Српску, тек онда за њих долази вријеме борбе. Зивјела Српска зивјела Србија. А бих це свакако да се вуце у пропаст

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

25.02.2018 15:35

Јах, ево само што није пропала :Д Кажу, од понедјељка, оног идућег.

Name

Ђорђе

26.02.2018 06:59

@Српска, да ли боли кад си глуп?.

Name

Проблем

25.02.2018 12:39

Проблем су људи који су дошли прво необразовани и одговара им шатор и ојкаче, затим они су дошли из неких вукојебина и дошли у град и за њих је овакво стање супер јер су дошли од чувања оваца и шуме и штале а сада су из такве вукојебине запослили се по канцеларијама и за њих је овакво стање Америка , а највише их је дошло у Бањалуку и околину а ту је и највеће бирачко тијело а то су они и нажалост овако хаотично стање за образоване и цивилизоване људе се неће промјенити јер они су бирачко тијело које доноси побједу Додику ,

ОДГОВОРИТЕ
Name

лакрдија

25.02.2018 12:41

Од Иваница теско да мозе неко гори бити. Као медо који се буди сваке године да несто казе и настави зимски сан. Додик је лоса опција али барем је оргиналан и боља опција од овог ухљеба.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ин

25.02.2018 15:23

Бас си права лакрдија Иваниц казе кад несто треба да казе балансира ситуацију на нивоу бих . Није кркан који прица празне прице није издао ни један интерес РС нити пренио надлезност за разлику од Додика и његових криминалаца. Окрени се мало око себе види како народ зиви ј.... те Додик. Ако Додик побиједи то знаци да нема бољег сутра за народ он и његови криминалци це наставити пљацку народа којувисе и некрију .У октобру на изборе требамо изаци на изборе сви са правом гласа гласати за савез за промјене само тако моземо надгласати ове ухљебе које су владајуци запослили . Са додиком и његовим пуленима видимо како је унистисе нас дајте прилику сзп да видимо хоце ли бити боље ако не казнити и њих на изборима .

Name

П

25.02.2018 15:47

Ин: У реду ,слажем се, није Иванић кркан како кажеш као Додик, али хајде брате реци шта је тај Иванић урадио за овај народ за 20 година колико се бави политиком? Покушај ме убједити да је нешто урадио сем што је за то вријеме са разноразних буџета приходовао једно 1,5 до 2 милиона марака у свој џеп. Вјечити политичар, и вјечито најпаметнији и најмудрији. За себе наравно. И слажем се са неким коментатором да је СзП погрјешио код ова два најбитнија кандидата. Остао им је Шаровић вани, можда га мисле за предсједника Владе,али бојим се да се то не изјалови, јер би он сигурно побједио за било коју функцију.

Name

ре П

25.02.2018 19:10

Вратио пензије које је Додик остао дужан. Успоставио банкарски систем. У то вријеме рад Скупштине РС није био лакрдија. У то доба у мојој фирми дијелили 13-ту плату радницима (фирма је приватна). Итд

Name

Глупост

25.02.2018 12:46

Како додик мозе уопсте да се кандидује кад је под Америцким санкцијсма

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ин За Лакрдију

25.02.2018 18:36

Иваниц нијеимао никад одресене руке да би могао несто велико урадити. Небраним Иваница нисам цлан пдп али сам за промјене . ниису ови наси преставници на бих нивоу урадити пуно кад је додик власт у РС а да би се у дјело провело несто морају. то прихватити ентитети и сто гог су људи из сзп покусали да урааде на бих нивоу власт у РС би то блокирала и ниста од тога . пријатељу видис ли ти да смо у власти једноф цовјека и његови ко фа неслуса пусти га низ воду . сзп мора побиједити на оба нивоа само тако це доци до промјене инаце це увјек бити блокада и од напретка ниста

Name

ре

26.02.2018 05:51

То име сто си метно,боље би одговарало теби.А засто би америцке санкције вазиле овдје?Па нисмо ми 51 америцка дрзава,незналицо.Из те твоје једне реценице се види све о теби.

Name

Информбиро

25.02.2018 12:50

Све док Иваниц око себе има Вуцуревица И њему слицне,И дијели им политицки плијен у виду амбасадорског мјеста,мој глас И моје породице не иде њему...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Последњи кинески цар

25.02.2018 13:35

То са именовањем Вучуревића за амбасадора, ако је истина, стварно је прешло сваку норму. Именовати човјека који се онако понаша је понижавање свих нормалних, образованих и младих људи у овој земљи. А шта рећи када је Црнадак министар вањских послова једне државе. Ништа се ту нема рећи, и зато ја мислим да нам након октобра ништа неће бити боље. Може пасти СНСД, али онда ови који дођу ће постављати опет исте фаце као што је тај несретни Вучуревић и остали страначки послушници. Дроњци и остали поклопци. У ствари, није Вучуревић несретан, него ми. Он ће бити амбасадор,а то није могао ни сањати. Са ким да нам буде боље?

Name

Андјеомм

25.02.2018 12:54

Додик је прави патриота за разлику од Иваница.А коментарисати да је Иваниц професор а Додик саторски пјевац стварно нема смисла.Колико је познато Додик је заврсио Политицке науке и ради посао за који је сколу уцио.Иваниц је колико знам економиста и као такав струцњак је продао Кристал банку за 1 еуро.Толико о пјевању под сатором и гласацима.Мислим да је и Иваницу боље да поцне да се повлаци из политике није то за њега а није оставио ни бог зна какве насљеднике у својој партији ПДП.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Микан

25.02.2018 13:12

Па сто Миле не прода Банку Српске или Бобар банку за 1 ЕУР? Е мој дегенериче, док год је такве стоке Додик нема цега да се пласи.

Name

блбл

25.02.2018 13:12

Политицке науке са предзнањем месарске средње сколе.

Name

Бели

25.02.2018 13:17

А гдје ти је био патриота кад се коридор пробијао? И на ХТВ после изјавио да је поносан сто није био у рату. Јадан си.

Name

Јулија

25.02.2018 20:58

Па стварно лапрдате везано за члана предсједништва без обзира ко он био имају правила како ради предсједништво.И то што прича Додик да ће он кад додје урадити ово или оно то је шупља прича јер у Предсједништву одлуке се морају доносит са 3 гласа за.Само нек је један против нема одлуке.Али ја знам да је њему најважније да се пита и да изадје ван из земље јер сада је скроз изолиран.И што је још важније он ако буде изабран именоват ће све амбасадор који припадају Србима.Е ту лежи зец.Зато је њему стало да буде изабран је бе се њега за БиХ.

Name

стабилност

25.02.2018 12:58

Додик ће побједити и ући ћемо у фазу потпуне стабилности барем што се тиче РС, БиХ искрено у РС никог ни не занима као некакав паравјештак нити људе занима шта се дешава у Федерацији. Бирачи су након 10ак година Владавине СНСДа мало заборавили јад и чемер владавине ратно-корпумпционашке СДС њених новоосновнаних фракција и ПДП, па су се мало колебали и довели опозцију близу СНСДа што су они искористили и као изборни губитници сјели на ниво БиХ и покушали девастирати РС, али након ове 4 године, нема сумње, људима је све јасно, многе опозционе партијице ће нестати а СДС ће морати са неким новим кадровима и потпуно новом политиком припремати се за Опште изборе 2026.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре стабилност

25.02.2018 15:36

Само код Срба стабилност = диктатура једног лица. И у Србији и овдје.

Name

Лингвист по нужди

25.02.2018 20:41

Појам 'стабилност' је тотално и апсолутно испрофанисан. Као ријеч је девалвирао до најнижиг грана, до дегутантности. И ријечи могу девалвирати од претјераног понављања, погрешног кориштења. Огаде се нормалном просјечном човјеку, па макар и Србин био. Има таквих појмова и ријечи још овдје.

Name

Јулија

25.02.2018 21:04

Е мој СТАБИЛНОСТ окле ти таква памет јадо.Па зар ти мислиш да у РС може бити добро ако је у ФБиХ лоше и обрнуто.Све је повезано.Ниста РС и ФБиХ не могу једно без другог јер су само ентитети једне државе БиХ. Па видио си јадо како паре и у РС и у ФБиХ нису дошле док заједно нису изгласали аксцизе.Надам се да ти је мало јасније.

Name

Боса

25.02.2018 13:06

Дезертер и лопов це пасти овога пут а опљацкао је овај несретни народ...треба га стрпати тамо гдје му је мјесто и одзети му сву имовину као Санадру...

ОДГОВОРИТЕ
Name

гласач

25.02.2018 13:06

Тешко да може ико Додика побиједити. Зиви били па видјели.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре гласац

25.02.2018 14:43

Вец поједини снсд овце напустају странку масовно прелазе у днс И у сдс распитајте се

Name

ре гласач

25.02.2018 19:14

Ма з.б.ли ме за тебе и мишљење таквих. Ја и супруга, ионако, читав радни вијек ринтамо код приватника. Зато смо дијете послали вани, а теби и таквима ће кад тад доћи из ...... у главу.

Name

Србин

25.02.2018 13:08

Све у свему сто народ казе смуцај па проли.Изгледа да јос дуго нема напредка с опозицијом и позицијом

ОДГОВОРИТЕ
Name

Грга

25.02.2018 13:13

Избори се не добивају на постењу, избори се добивају са лазима, обецањима,преваром, галамом, виком куповином гласова папцима а Додик то све ради.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мининаx

25.02.2018 13:18

Све има свој почетак и крај...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Серб

25.02.2018 13:23

Јадан смо ми народ мундир да Хрватима јасеновачку грађу и он патриота ,у рату профитирао и патријота ,није ратови и патриота и шта све још ојадијо поштен народ .Само купљен ил луд неће да види.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Зоки

25.02.2018 13:23

Насе српске гласаце и српски Народ изгледа по досадасњим изборима ,а и скорасњој анкети у Бањалуци гдје је СНСД добио највисе гласова не занима како зиве и како це и даље зивјети,њих изгледа највисе занимају глуписти и нрзња коју Додик у великим колицинама излијева према бисњацком народу,само он би требао да има најмање разлога за такво сто.Из тих разлига није немогуце да Додик побиједи,а није ми нинало зао сто људи овако зиве,волио бих да буде јос и горе;а бице гарантујем јер це опет тај исти Народ да гласа за људе који су им украли будуцност.Овај Народ није боље ни заслузио по ономе како се понаса и гласа.

ОДГОВОРИТЕ
Name

црис

25.02.2018 13:24

Како се постаје политички аналитичар? И на колико грешака има право?

ОДГОВОРИТЕ
Name

пут

25.02.2018 14:06

-надју спонзора кога заступају. -не гријесе јер ниста не казу -анализирају просло, а. наплацују унапријед, политицке старлете.

Name

Неко тамо

25.02.2018 13:25

Знаци Милорад јос 10 година.

ОДГОВОРИТЕ
Name

рибар

25.02.2018 13:35

Ако буде памети неће избори бити побједа појединаца, напротив, побиједиће идеја, програм и позитивна енергија на изборима, а после избора као одговор бремену времена у ком се налази Република Српска, побиједиће САБОРНОСТ и изнуђена ПРВА ПРАВА ПОСЛЕРАТНА ОБНОВА, пројекат свеобухватне обнове коју ће током кампање у сегментима представити зелени Српске.

ОДГОВОРИТЕ
Name

бањалуцани

25.02.2018 13:44

Ста ради Бањалуцанин у 7 ујутру на тераси ? Гледа како Дрварцани иду на посао.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Бањалучани

25.02.2018 14:10

Браво за коментар, нажалост то је истина и то је бирачко тијело које гласа за Додика , најбоље направити још један егзодус да ти Дрварцани Гламоцчаци , Мркоњичани , Петровчани , Јајчани буду протјерани и ослободе Бањалуку а Бањалуку оставе Бањалуцанима, једино се тако може промјенити ово стање .........

Name

Ре

25.02.2018 17:48

Дрварцсни су рададник талената и добрих радника, тако је то. Од Дрвата нема љепсег града? љубав њему заувјек приоада. Срами се за коментар.

Name

Ре ре

25.02.2018 19:32

Жив био врати се у свој лијепи град Дрвар и поведи сасобом све Дрварчане , Бањалука ће те славити , човјече хоћете ли схватити да вас Бањалучани органски мрзе јер сте прво неписмени , некултурни и дошли сте на нечију земљу и нечију кућу ; срам те било да имаш памети давно би отишао из Бањалуке

Name

Један из Високе Крајине

26.02.2018 05:54

Ако Бог да тек цемо послије ових избора уцврстити насе позиције у БЛ.А и није теско крај овако безвољних и неспособних домицила.

Name

ре

26.02.2018 05:55

Нека су ови стисли Бањалуцане.

Name

ре Један из Високе крајине

26.02.2018 09:26

Ови из Високе крајине способносцу сматрају то сто се племенски запосљавају у институцијама.А ста це бити ако слуцајно Додик изгуби изборе?

Name

Јаг

25.02.2018 14:06

Велика греска! Иваниц висе нема подрску и губи сигурно! Једино Саровиц мозе на "црту" Додику!

ОДГОВОРИТЕ
Name

КАКАВ ИВАНИЦ

25.02.2018 14:29

Хаxаxа немојте бити смјесни

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мерхаба

26.02.2018 07:17

Миле , јес то ти?

Name

Гале

25.02.2018 15:18

Додик је разбојник обицан. Опљацкао свој народ. Упропастио дрзаву. Бандит обицан .

ОДГОВОРИТЕ
Name

реално

25.02.2018 15:22

Ма не Иваниц, боља опција Мирко Саровиц...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бања Лука

25.02.2018 15:24

Наравно да мозе, а богами и хоце, не мозе Гад ваљда да се избори против три опозиционе струје, ако му то подје за руком, онда јебига

ОДГОВОРИТЕ
Name

Драганн

25.02.2018 16:13

Додик це изгубити изборе само ако изадју у великом броју бираци који су до сада бојкотовали изборе говореци да немају за кога гласати и да су сви исти.Сви ухљеби у дрзавним институцијама це гласати за снсд.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Деwац

25.02.2018 16:15

Додик мора постат Предсједник да докрајци сто је запоцео да покупи јос мало пара и адиос другови сретан вам зивот био ионако сам вам најбоље год зивота узео.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Витез

25.02.2018 16:17

Ако иста треба промјенути је ове квази аналитицаре протјерати. обицни страни плаценици који немају ни трунку објективности.нека она нама казе ским највисе сарадјује,а тек онда памет соли

ОДГОВОРИТЕ
Name

Трпко

25.02.2018 17:52

Иванић је истрошен политичар, који да би опстао на власти балансира између Додика и Изетбеговића.СДС и СзП ће силно погријешити уколико за функцију српског члана Предсједништва БиХ Додику не супротставе Шаровића који би га засигурно побиједио.Уосталом, Шаровић ужива симпатије у цијелој БиХ што би му донијело велику предност.

ОДГОВОРИТЕ
Name

зико

25.02.2018 18:27

Акцизе, намети и поскупљења, презадуженост, незапосленост, непотизам, партократија, уништена привреда, одлазак младих у иностранство, смена ревизора, медији и закони у служби тајкуна, затворене школе, слаб наталитет, урушено судство и тужилаштво, мале пензије, куповина гласача и папака, криминал и корупција, распродаја природних ресурса, некултуран и необразован председник... ШТА ЈОШ ДА ОЧЕКУЈЕМО ОД СНСД - покушаће и изборе да покраду??? Вукота срећно.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мрки

25.02.2018 20:00

Није да мозе него це га и побједити

ОДГОВОРИТЕ
Name

младен

25.02.2018 20:33

Побједа је твоја иваницу зелим ти пуно среце

ОДГОВОРИТЕ
Name

25.02.2018 20:41

Највећа грешка што се Иванић није кандидовао за преседника РС ,јер Додик се неможе кандидоват за преседника РС,а он је једина озбиљна конкуренција Иванићу ,а вако може изгубит од Додика ачлана преседништва БиХ, а сада кандидат СНСД побеђује за преседника РС ,велика могућност да изгуби опозиција на оба места

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре yу

25.02.2018 21:44

Ти си изгледа црвени из Дрвара.

Name

Мускетар

25.02.2018 21:36

Чуј може, побједа Иваница се не доводи у питање....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Па

26.02.2018 06:51

Иванић нас је водио 4 год и ништа није урадио сад ћемо да испробамо Додика на том мјесту, а на његово мјесто ће да дође Вукота па да видимо како ће се он снаћи на мјесту пред РС

ОДГОВОРИТЕ
Name

Краљ

26.02.2018 07:33

Додик је опција најбоља за српску,дрзаву.Напред краљу

Name

Реално

26.02.2018 08:47

Да смо нормали гласали би за постење а нису постени ни додик ни иваниц

Name

Познавалац

26.02.2018 08:30

Миле је лоповчина,преварант,хохштаплер!Не буде ли изгубио изборе"довиђења Српска"!!! Па за његове владавине укинуше химну,грб,дадоше јасеновачку грађу,отворише милионске банкарске афере и ником ништа,затворише фабрике,раселише младе па и оне до 55 година!Више народа бјежи од Милета него од рата!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ни сорос

26.02.2018 19:13

Заомије сто те морам разоцарати јер само код тебе и ртрса постоји сорос видис да вас ртрс лазе па и суд пресуди против ртрса због лази које је пренела пре пар година па сад мора платити казну босицу ради клевети.

ОДГОВОРИТЕ
Name

борац

27.02.2018 10:33

Иваниц мозе да побиеди Додика јел то њихова лицна борба или пореба народа два болесна лика који назалост подрзава народ

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ранко

27.02.2018 11:04

Много је изгледније да ће да побиједи Додик и то врло увјерљиво,вјероватно и са више од 70 % гласова.Иванић јесте времешан али то би био преурањен крај његове политичке каријере јер се од тог пораза неће моћи да опорави.

ОДГОВОРИТЕ
Name

правда

27.02.2018 11:16

Од понуђених, сви су нас претходно уништили, немају шансе.Толико о томе! Нисам члан ниједне странке!

ОДГОВОРИТЕ