Суд уписао: Вахида је Српкиња

Вахида Тихић(38), рођена Бијељинка, вишегодишња службеница у Дирекцију за координацију полицијских тела, задужена за обезбјеђење амбасаде Србије у Сарајеву, тек сад је пред Основним судом у Приједору успјела да каже и да то уђе у записник да је Српкиња, да говори српским језик и да је њено писмо ћирилица.

Република Српска 25.12.2017 | 18:25
Суд уписао: Вахида је Српкиња
Вахида је, подсјетимо, на правди Бога за инцидент у једном селу у Поткозарју, мада је тада "зарадила" шест тешких тјелесних повреда, завршила у колицима, при чему јој је осјетно оштећен и слух.

-Моје колеге из Дирекције када су дошли до мене послије инцидента, једна Хрватица и два Бошњака, исмејавали су ме кад сам, у записник који су правили, жељела да се изјасним као Српкиња и да је мој језик српски, а писмо ћирилица-прича Вахида и додаје:

- Написали су да сам из реда "осталих" народа, а ја се осјећам као стопостотна Српкиња. Нису зато, ни повријеђену, хтјели да ме превезу до болнице!

Вахиди је БХ полиција, у међувремену, како каже она, захваљујући залагању њеног адвоката Душана Томића, враћен службени пиштољ.

Очекује да се, поново, врати на посао, а највише зато да би, поново, чувала српску амбасаду у главном граду БиХ.

-Како је било уопште могуће да се Вахиди ускраћује њено право како да се изјасне, - пита њен адвокат Душан Томић.

-Бошњаци инсистирају на свом језику и писму, а, ево, неки од њих и једна Хрватица пишу полицајку БИХ онако како се она не осјећа.

(БН/В.Митрић)

Коментари / 92

Оставите коментар
Name

Меша Селимовић

25.12.2017 17:32

Свака част за ову храбру, младу и просвијећену Српкињу. Сви остали који не признају српски идентитет треба да слиједе њен примјер.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Коментатор

25.12.2017 20:06

И то охмах да би у РС имали права као и други (или први) Срби.

Name

бајкер

26.12.2017 05:54

Кустурица 2 интерес само интерес .

Name

Алија

26.12.2017 06:09

Не мрзим србе нити сам оптерецен да вјерујем да ми муслимани имамо иста слицно српству јер било би нормално да те вуце бар један посто видис ми имамо тако несто према турској па цак и арапском свијету а ви и даље мислите да сте неки небески народ и зато вас цијели свијет мрзи висе него нас муслимане поздрав из босне и херцеговине насе домовине бањалуке од муслимана босњака турског сина који 500 година цува османску културу вјеру ...

Name

Дијагноза: ретардиран

26.12.2017 07:10

Ех, Алија, још кад би свој језик знао и на њему био писмен, гдје би ти био крај...

Name

Истина

26.12.2017 07:19

Потурице Алија, ста си био прије 500 год. Како ти се звао твој предак, мозда Јово или Дусан, распитај се мало и процитај историју. Ниси ти крив сто су твоји преци потурцени турским зулумом, али постуј то ко си био и ста теце у твојим венама. Знам да те у подсвијести то боли, али дигни главу и признај своје православно поријекло поносно!!!

Name

Ре Алија

26.12.2017 08:31

Алија, турски сине (како сам реце) могу ти реци да одлицно писес и говорис српски језик, као да ти је матерњи ;) Свака цаст, ја турски никад не бих могао тако добро науцити.

Name

Авдо ходзиц

26.12.2017 08:32

Јадна ти она

Name

ре истина

26.12.2017 09:06

Па у мојим венама теце моја босњацка крв а у твојим вјероватно турска. Пуно су вам гена турци оставили. Васа коза није свјетла него тамна. Хаха хаха

Name

Цињеница

26.12.2017 13:35

Највисе страних гена имају сами Турци у Турској. Доводили су хиљаде и хиљаде јањицара из свих земаља које су освајали. Ти људи су се тамо зенили и имали дјецу. Турци имају најразлицитије гене. Али, битно је цији менталитет имас у глави, то те цини припадником одредјеног народа, а гене сви људи на планети имају измијесане.

Name

Алија

26.12.2017 14:06

Ја прицам 3 страна језика давно сам отисао са балкана дзаба вам све раде кодмене двојица из прњавора ја сам им сеф имају уговоре и писе им босниен унд херцеговина нигдје да су Срби.

Name

Ре истина

26.12.2017 14:48

Ето ти знас ста је био Алија прије 500 година, смраду један,смрад си био и остао и нелупетај висе са том глупом тезом .Пс. боље испитај своје корјење мора да те несто тисти у себи,а ти размисли ста је пјесник хтјео реци.

Name

Мирољуб

26.12.2017 15:16

Људи ја сам Кинез ,па шта ! Не знам чему ови коментари !

Name

Турцин

26.12.2017 21:01

Дал су икоме Турци набили комплекс ко Србима, то је цудо. Погледајте ове коментаре, пјена вам на уста удари, а кнегиња Милица послала најмладју кцер на турски двор 1390. г. Стефан Лазаревиц је лицно отпратио те именован турским вазалом. Гусле и митови су ипак много прихватљивија варијанта. Срецно вам било.

Name

Ре Истина

27.12.2017 01:58

Прије 500 година у Босни, која се тада звала само Босна није ни постојало Срба, тако да Алија сигурно није настао од срба, а ако ми не вјерујес, мозес да провјерис у Нацертанију од брата ти Илије.

Name

Неписмени Алија Полиглота

27.12.2017 07:25

хттпс://www.либ.утеxас.еду/мапс/хисторицал/еуропе_814_цолбецк.јпг Толико о твојој Босни и непостојању Срба у њој. Него нигдје не видјех народ "Бошњаке" до прије неколико година.

Name

Ре Алија

27.12.2017 08:52

Немам ниста против Босњака.Само се питам како ти модес бити некоме сеф кад си тотално неписмен. И јос несто. Прави сефови се не хвале. Јадан си ти а тек они сто си јим ти сеф.

Name

Алија

27.12.2017 10:06

Господине у босни сам исао до 4 разреда и није ми потребна граматика балканског језика и јесам неписмен нек сте ви писмени и радите за плату коју ја зарадим за два дана и уопсте се нехвалим само казем како србин овдје је босанац или босниер србин мозе бити кодкуце

Name

ре алија бања лука

27.12.2017 10:18

Алија имас ли ти какву дијагнозу? Лупас о стварима о којима немас појма. То сто писе на пасосу је назив дрзаве. А цовјек је по нацији оно сто сам изабере. Ни нација ни вјера се не добија родјењем него васпитањем и слободним избором. Нпр у БиХ су велика вецина заправо атеисти који се због политике изјадњавају као католици, православци и муслимани. Ја сам Србин, тако су ме родитељи васпитали и тако се осјецам тј то сам заволио. Да сам као доста људи српског поријекла родјен у америци вјероватно да би био васпитаван као американац и ко зна како би се осјецао. Или сто казе Бора Дјордјевиц:"Свако у овој земљи има право да се осјеца као Египцанин". Нација је ствар избора и нема везе са генима. У Требињу има Српска породица Кинеског поријекла. У Турској има Турака српског поријекла итд. Исто вази и за религију. Емир Кустурица је православац јер је то изабрао. Као сто је твој предак изабрао да предје са православља на ислам или као сто су наси претци изабрали да предју са паганизма на правослање. Сви ми имамо право на избор.

Name

За Алију

27.12.2017 12:36

Алија, је ли теби толико добро тамо гдје си, па због тога висиш по овим нашим порталима и дописујес се. Вуце те, јел'да?

Name

Ре Алија

27.12.2017 12:38

Да, и мени у пасошу пише БиХ, али ја у Б.Луци живим као да сам у Србији. Дакле, мање је битна та формалност шта пише у документу који покажем на граници. Суштински је битно оно како живим и какво ми је окружење, а у Републици Српској је исто као да живим у Србији. Овдје има јако мало БиХ. БиХ је остала само на папиру, Република Српска живи сасвим другачијим животом од БиХ.

Name

карпатски днк

27.12.2017 22:53

Цисто да некима срусим митове о небеском народу,,,први босанско-турски ријецник је одстампан 100 година прије васег којег је написао цопави вук карадзиц,,који је инаце носио фес..а ви наглабајте о коријенима и днк а турци овдје били 500 година,,,а ако се зна тадасње правило прве брацне ноци.паа,,паметном доста..

Name

Целе-Кула

28.12.2017 07:55

Тацно тако - паметном доста.

Name

Паметном доста

28.12.2017 15:45

Удео Ј1 и Ј2 (турко-монголских) типова Y-хаплогрупа у укупном броју тестираних у еx-YУ око 2,5%. Удео И2а2 (палеобалканских-илири,трачани, дачани) и Р1а (курганска култура, персија, словенски свет) типова Y-хаплогрупа у укупном броју тестираних у становништву модерне турске је 14% и 11% респективно. Изгледа да су "Југовићи" као јаничари били много ефикаснији у прављењу малих Турака него што су то Турци били у прављењу малих "Југовића". Мада је то и логично јер је и "прва брачна ноћ", далеко мање ефикасна по том питању од више деценија заједничког живота. Генетика је брутално истинита јер је егзактна наука.

Name

Гробар

25.12.2017 17:33

Бог ти дао здравље и срецу у зивоту,назалост,висе је оних који се одрицу својих корјена,језика...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Едо

26.12.2017 06:12

Бас је цоол бити србин незнам ија бих радо да будем србин али коријен никако да израсте ста треба да урадим молим те помози ми како дасе вратим да будем србин гдје могу да купим упуство или инструкције како да будем али хоцу да будем оргинал србин а не копија

Name

ре Едо

26.12.2017 08:06

Није лако брате Едо постати Србин. Постоји више услова: 1. крстиш се по православном обреду, то ништа не боли, а и попови раде бесплатно, 2. промијениш име, изабереш неко лијепо име које се теби свиђа, презиме мијењаш само ако има основу неког арапског имена (османовић, суљић, ...), 3. у матичним подацима промијениш националност у српску и вјероисповијест у православну, 4. почнеш да славиш Крсну славу, изабери једну која ти највише одговара, а обично је то светац на који се крстиш, 5. идеш у цркву по потреби (не мораш да клањаш пет пута дневно), а најмање једном годишње, пред Крсну славу да освешташ кољиво за славу, 6. прихватиш српски језик као матерњи, и у већини ријечи избациш слово "х" из употребе или га мијењаш са словом "в" (кахва-кава, сухо-суво, ...), 7. научиш писати ћирилицу, и назив свог народа пишеш великим словом (Србин), а не малим као до сада, 8. можеш да имаш само једну жену, која ти је равноправна, и која ће да ти соли памет док вас смрт или судија не растави, 9. почнеш да једеш свињетину, а алкохол можеш да пијеш до бесвијести, 10. све остало радиш по сопственој жељи, можеш да се коцкаш, курваш и уживаш у свим другим пороцима,

Name

Ре.едо

26.12.2017 08:11

Отидји у најблизу Православну Цркву,објасни свестенику одакле си,објаснице ти о твоим Српским корјенима и коју су славу славили твоји предци .

Name

за ре Едо

26.12.2017 08:54

Поздрав пријатељу .... Ја се зовем Елвис --- Родзен сам у Бањалуци а сад зивим у Шведској вец 27 година .... Сматрам да имам фино име ... Нити се крстим нити клањам ... Једем свињетину и пијем алкохол (нароцито добру сљиву)... Имам само једну зену ал звоца ко и свака друга ... Знам и цирилицу и латиницу ... Говорим 5 језика .... и под твоју тацку 10 радим све по зељи ..... Шведи ме сматрају шведом а и Балканцем а кад додзем љети на леден Нектар ви ме сматрате странцем ... Шта да ја урадим да ја будем неко ???? Ако одем у Федерацију НЕПОЗЕЉНИ ТУРИСТА ..... Кад сам ту НЕПОЗЕЉНИ ТУРИСТА ..... Шта би ти да си на мом мјесту ????? ПОзз ИЗ Шведске Гдје мој први комсија Слободан из Србије и гдје данас идемо распалити ростиљ да попијемо добру сљиву сто му је отац пеко .... Вредно/Вриједно размислити ста људе трује а ста спаја ..... Нацјонализам ?????

Name

Ре Едо

26.12.2017 09:19

Едо ниси ниста пропустио с тим сто ниси Србин.Остани то сто јеси а ако вец зелис да мијењас нацију пробај да постанес Аустријанац или Словенац (сто је и вецини Срба примарни циљ).Довољно је само процитати ста писе овај на цирилици па видјети да такви ни сами немају појма ста знаци бити припадник једне нације.Уосталом измедју Босњака и Срба нема ама бас никакве разлике само сто су их њихове племенске водје убиједиле да има.

Name

ре за ре

26.12.2017 09:26

Као ти говорис 5 језика? Прво морас науцити свој матерњи. Назад у основну и буквар у руке. На крају, Елвис и није муслиманско име.

Name

Ц

26.12.2017 09:34

Господин "Алија" има проблем самоувјерености!То што он мисли да цијели свијет мрзи србе је само развијено у његовом уму.Како цијели свијет гледа на србе а како на муслимане је нешто где неможе нигде прочитати.Појам"небески народ" је за умове буквалног сватања сасвим неко друго тумачење па на ту тему је тешко расправљати са неким тко незна смисао ријечи.Бавити се са другим народом а неснати јасну дефиницију свог идентитета је завлачење у туђу башту која може имати и посљедице.Не видим ништа лоше у бошњаку који не дира у туђе а живи у свом духу постојања без обзира одакле му коријени били.И сами срби имају своје коријене али су у нешто убјеђени а то је да нису настали од муслимана.Оправдавати насиље над затеченим народом у датом времену је равно саучешћу истог дјела а записи пишу да је било условљени стил живота за вријеме стране окупацје,мислим на Турску.Слободарски дух је нешто нај љепше што човјек може осјетити а тај пут ни мало није лаган када знамо шта све имамо око себе

Name

ре за ре ОД Елвиса

26.12.2017 11:17

Посто видим да ниси добро процитао текст довољно ми казе о тебо као особи да нормалног разговора стобом цовјек нема .... Ја ногдје нисам ни фалио се да сам муслиман или да ме име Елвис прави муслиманом ... Да.... Говорим 5 језика: Сведски, Енглески, Њемацки, Француски и Италиански , које и свакосневно користим у свом послу јер радим у ИКЕА СWЕДЕН .... А српскохрватски језик сам уцио у Основној сколи Касим Хадзиц садасња Доситеј Обрадовиц Бања Лука сто нисам убројао у језике које знам јер ми је то матерњи а имам и књизицу за доказ да сам имао 4 из српскохрватског језика како и писе тамо.. Али циљ мог текста није био да се фалим него да нацјонализам који сирите невезано које вјере ви били није добар за будуцност васе дјеце ... Ја људе дјелим само на добре и лосе .... Никад вјерски ... Надам се да си и сада сватио ... ако се нисам изјаснио да ме разумијес обрати ми се на којем од ових горе наведних језика па ме мозда боље онда сватис .... Ненационалиста из Сведске

Name

ПЛЕМЕНИТА И ХРАБРА ПОЛИЦАЈКА, ДА ЈЕ ТАКВИХ ВИШЕ.

26.12.2017 20:38

БРАВО, БРАВО, БРАВО. НЕК ТЕ БОГ НАГРАДИ.

Name

Ре Елвис

27.12.2017 09:01

Тако је мајсторе. Али у некима је национализам укоријењен. Е да нас је висе таквих. Маните се људи мрзње то вас треје. Свака цаст Елвисе.

Name

ОМЕР ИЗ БУГОЈНА

27.12.2017 12:43

ЧЕМУ ПОЛЕМИКЕ О ЛИЧНОМ СТАВУ. И КАСИЈУС КЛЕЈ ЈЕ ПОСТАО МУСЛИМАН ШТО ВАХИДА НЕБИ ПОСТАЛА ДРПКИЊА АКО ВОЛИ ТАЈ НАРОД.

Name

Мујо снајперист

25.12.2017 17:40

Поносно дигни главу брате србине.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ИСТИНА

27.12.2017 12:46

ИСТИНА ЈЕ ВЈЕЧНА. ВАХИДА ЋЕ ПОБЈЕДИТИ ПРИЈЕДОРСКУ МРЖЊУ.

Name

ДОXА

25.12.2017 17:41

Морала инаце остаде без посла није то ниста цудно....

ОДГОВОРИТЕ
Name

национални кљуц

25.12.2017 19:11

Није прва која се изјаснила "по потреби" за посао.

Name

Ре

26.12.2017 05:52

Гријесис босњо она СЕ само вратила својој вјери јер је увидјела да је то једино исправно и да све указује на то у бих вецина босњака једе нормално и свињско месо узима Алкохол знаци гени вуку

Name

Перун

26.12.2017 07:33

Па главни проблем на Балкану и јесте не прихватање истине. Годинама уназад измишљају се неке нове нације и то по неком вјерском кључу. Треба бити луд па не примјетити да смо исти народ и да истим језиком говоримо. А вјера је оно сто су нам наметнули из спољних центара моћи, да би могли да се разликујемо и да се на основу тих разлика можемо шчепати за гуше кад то буде потребно тим центрима моћи. Али хајде сад ти неком Србину, Бошњаку или Хрвату објасни да Исус или Мухамед нису њихови, да су некад имали своје богове и да су тад били један велики народ. Своје смо заборавили, својатамо туђе и крвимо се кад год стигнемо. Кинези и ли Индијци не вјерују ни у Исуса ни у Мухамеда, па су се намножили и не плаше се никога. Хоће ли можда у пакао због тога!? Па неће. Е моји Срби, јебале нас наше глупе вјере које смо прихватили и које су нас подјелиле.

Name

де

26.12.2017 09:28

Па и за вријеме рата у Бијељини се „добровољно изјасњавали @ исто. Рат је рат

Name

Ре Ре

26.12.2017 10:44

А гдје је она изјавила да се вратила вјери? Није вјеру ни споменула... То што сте ставили знак једнакости између вјере и нације и јесте проблем јер како вам објаснити да сте Босанци православци кад вам црква каже да не можете бити православци ако нисте Срби и онда ви на штету своје домовине и дјеце купујете производе из Србије, а оно што се производи у Босни вам је проблематично... Како можеш бити Србин, а задњих десет кољена ти родом из Бања Луке, Бијељине, Приједора итд. Још већина Србију видјела само преко ТВ-а... Лудо па то ти је...

Name

Милојко

27.12.2017 07:35

Има них који су се изјашњавали као Јапанци и да пишу јапанским писмом, само да би попунили квоту осталих. Тако је урадила и ова жбљоха. Једино како је могла остати на послу је, да се изјасни као Србин.

Name

Реалан до кости!

25.12.2017 17:51

У чему је проблем! Хоће жена да буде Српкиња и шта онда! Нека буде жива и здрава и нека се изјашњава како год жели! Као обичан грађанин ове земље нити би коме шта бранио нити натурао! Поштујем свачији став и мишљење јер то је свачије право, па и њено!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Зоки

25.12.2017 19:07

Нека те Бог благосива и цува од злих људи који незнају ста раде.Босњаци треба да свате да смо ми један народ са разлицитом вјероисповијести.Код мене у једном селу гдје су вецином Бисњаци,ходза се зове Исмет,а презива Лепир или Рамадан Рамо Ковацевиц,па сама презимена говоре о самим нама космо и стосмо.Лудо је да се иси Народ измедју себе унистава.Поздрављам све нормалне људе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Муре

25.12.2017 23:52

И ја Зоки ал ти ниси нормалан

Name

Дамир

26.12.2017 06:29

То ти мислим неноси име и презиме цовјека вец цовјек име и презиме нико немрзи србе нити дозивљавамо симпатије према српству имамо ми насе симпатије и коријене у срцу се то осјети а према српству ни један посто наса срца куцају за турску ка сто васа за србију а није за босну цак вас пресједник је мрзи и зели да је унисти мисли даје толико паметан да мозе у миру а нисте могли у рату у васем српском језику има висе турских и оријенталних ријеци питам се одкуд али није ни битно

Name

Али Дамире

26.12.2017 08:37

Турци су овдје били освајаци, тлацитељи. Како мозес да се идентификујес с њима? Само због вјероисповијести? Па погледај Албанце, они су Албанци без обзира које вјере били и национални идентитет им је битнији од вјерског. Па, Бошњаци ни физички нимало не лице на Турке. Говорис ли турски?

Name

Ж

26.12.2017 08:42

Сви муслимани да се брате корјенима тј православљу

Name

САМО ТАКО

27.12.2017 12:46

БОГ ЈЕ ВЕЛИКИ. ЖУВЕЛА ВАХИДА И ЊЕНА МИСИЈА.

Name

Мрки

25.12.2017 21:19

Па људи, цули сте да је ударена у главу. Ста се цудите она!

ОДГОВОРИТЕ
Name

зијо

26.12.2017 10:58

Бас тако опицена.

Name

Руза

26.12.2017 13:55

ДАМИРЕ НИСИ У ПРАВУ СРБИ ВИСЕ ВОЛЕ РУСИЈУ ОД СРБИЈЕ.ЈА САМ СРБКИЊА И ВИСЕ ВОЛИМ СВОЈЕ БОСАНЦЕ НЕГО СРБИЈАНЦЕ И НЕ ГЛЕДАМ ДАЛИ ЈЕ МУСЛИМАН СРБИН ИЛ КАТОЛИК АЛ СУ МИ ДРАГИ СВИ БОСАНЦЕ БЕЗ ИЗУЗЕТАКА.НЕГО БИЛО КОЈИ ГРАДЈАНИН ДРУГЕ ЗЕМЉЕ.ЗИВЈЕЛА БОСНА И СВИ БОСАНЦИ.

Name

кемо из илијаша

26.12.2017 20:40

ТИ СИ УДАРЕН У ГЛАВУ. ЗНАМ ТУ ВЕОМА ПАМЕТНУ И ОБРАЗОВАНУ ДАМУ.

Name

СЛОБОДА

27.12.2017 12:50

СЛОБОДА ЗА ВАХИДУ И ДАТИ ЈОЈ ПОСАО У АМБАСАДИ СРБИЈЕ У САРАЈЕВУ.

Name

давидБЛ

25.12.2017 21:20

Не знам ста ту има суд посла, свака пунољетна особа са лицном картом оде у Матицну слузбу и на записник се изјасни о националности и вјероисповјести.. посао готов за 5 мин..

ОДГОВОРИТЕ
Name

вехида

25.12.2017 23:30

свакати цаст кадаси тако поступила и видисе да имас србске крви у себи јерси храбра и све мозес издрзати као прави србин зелимти пуно среце у зивоту недај никоме дати одредјује коси и стоси само немој мјењати вјеру за вецеру остани оно сто мислис даси и стоти срце говори зелимти пуно срецеу зивоту

ОДГОВОРИТЕ
Name

Неко из масе

25.12.2017 23:35

Знаци он је градјанин Србије тј. српкиња по дрзавности а не националности и која прица српски језик који је званицан у Србији. У цему је ствар... по дрзавности је једно а по националности мозе бити ста хоце... У БиХ сви имају босанско дрзављанство а касније којем стаду оваца припадају , то је друга прица...

ОДГОВОРИТЕ
Name

БЛука

26.12.2017 08:26

Основно не знање! Не постоји "босанско дрзављанство",постоји дрзављанство Републике Српске и Федерације БиХ....."босанско" не постоји у Републици Српској,Херцег Босни.

Name

Симо

26.12.2017 21:42

Блука засто на западу вам свима писе босна и херцеговина

Name

Турбоскара

26.12.2017 04:20

Србкииња као и емир немања.Боже шта се ради.А јели и Галијашевића србин? Боже шта се. Ради на естради.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Миле

26.12.2017 06:55

Она је оргинал додикова српкиња а не као ви копије браво ово је дивна вијест само јос да јој помогнемо да изабере славу и ето га готов производ данасње глупости у овој мрацној балканској рупи гдје сваки нискообразовани заблудјен идеологојим да мозе бити спасен само ако је србин ...јер омда неце бити гладан и све проблеми це дасе ријесе сами од себе .....

Name

Роб

26.12.2017 07:45

ста има везе ста је од вјере се не зиви

ОДГОВОРИТЕ
Name

глас народа

26.12.2017 08:34

Људи у овој квази држави несретној Босни прво морају да схвате да етничка припадност не може да се бира него то добијеш по рођењу па шта ти бог да,значи етничка припадност нема никакве везе са вјером. Даље не може се нација створити на основу територије или географске области,исто важи за језик,значи ако се квази држава зове босна и херцеговина како онда може постојати босански језик,значи чист геноцид крађа туђег језика и индетитета. Е сад свако има право да се изјашњава како хоће,може да буде и бошњак и босанац и кинез,јапанац али не може српски језик да назива босанским или бошњачким или како већ!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Незнање је највеце зло

26.12.2017 11:10

Мозе се бирати.Узмимо мијесане бракове или рецимо особе које су одрасле у мултикултуралној средини попут мене.По дефиницији етницка припадност је категорија људи који се идентифицирају једни с другима базирано на слицностима попут заједницких предака,језика,друства,културе И нације.Следеци ову дефеницију ја могу да се идентифицирам са било којом од три нације.Језик нам је исти,друство исто,предаци исти,култура оцито иста па смо тако И једна нација само сто себе другације зовемо. Мозе се нација створити И на основу територије или географске области И у Америци имас масу примјера поцев од САД,Канаде итд. Сто се тице језика босњаци могу да њихов језик зову како зеле И то им је признато у документима које су потписали српски представници. Прва ствар кад бранис српски језик треба да ријеци употребљавас на исправан нацин.Не мозе се радити о геноциду јер то подразумјева физицко унистење једног народа. Сто се тице језика српски,хрватски И босански су један језик који су ове нације звале по називу њихове нације И од тога нико нема стете.

Name

Бот

27.12.2017 13:24

Не, погресно. Етницку припадност мозес да мјењас као царапе, сто паметни и раде да добију функције, док се стока ситног зуба дрзи свог тора до смрти.

Name

Ниста цудно

26.12.2017 10:05

Мирковиц, Разњатовиц ,Михаиловић ови момци су сад муслимани и то је добро прихвацено у Сарајеву а кад се Кустурица врати својој вјери онда га треба линцовати тако размисљају босњаци

ОДГОВОРИТЕ
Name

петар

26.12.2017 10:26

Нит сам србин,хрват,босњак,енглез...ја сам човјек.Људи маните се национализма и религије и зивите зивот!

ОДГОВОРИТЕ
Name

омер

26.12.2017 10:59

Тако је вазно је бити цовјек

Name

Ре

26.12.2017 13:12

Ја сам Сведјанин.

Name

Ја сам Србин

26.12.2017 18:40

Сматрам да се може квалитетан човек бити и као Муслиман и као Србин. Не видим разлог за мењање вере. То је нешто што добијеш рођењем, нешто на што ти не утичеш и сигурно за то ниси мање или више вредан. Буди ти Вахида добар човек а ваљда ћемо овако сви скупа једном постати нормални људи.

Name

Мустафа

26.12.2017 10:52

У цему је проблем? То је ријесење за ову напацену земљу да сви могу бити оно сто зеле бити. Индивидуална права прије колективни. Ту постоји један велики проблем а то је да је патријарх Павле пред смрт изјавио да не мозе бити Србин ко није православне вјере и крстен у цркви. Тако да препоруцујем Вахиди да надје попа који це је покрстити и дати јој ново име.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Ре алија

26.12.2017 11:25

Грохотом се смијем која си ти будалетина цуј лијепо писе и говори српски ид се преиспитај будалетино једна.

ОДГОВОРИТЕ
Name

За ре ре Алија

27.12.2017 08:10

Ако би се неко требао преиспитат, несумљиво си ти, Додиков шупкољубу.

Name

Ре за ре ре Алија

27.12.2017 22:06

Хеј знас ону од добрице ми срби...................

Name

Ре за ре ре Алија

27.12.2017 22:09

Грохотом се смијем лизогузац добрице.........

Name

Логика...

26.12.2017 11:58

Бити Србин није срамота. Срамота је сто Србе нико не сљиви...

ОДГОВОРИТЕ
Name

добро јутро

26.12.2017 13:13

Ви сте сви дојенцад које је теско одбит од сисе (слусајуци васе водје све три нације)и зато нецете никад стати на своје ноге,а знате кукат мале плате,нема хљба,скупо гориво итд,итд,умирете у мастању али једино је мастањ дозвољено и бесплатно.

ОДГОВОРИТЕ
Name

БОБА

27.12.2017 12:16

ПОЈЕДИНЦИ СЕ ОКРЕЋУ КАКО ВЈЕТАР ДУВА КАЖЕ СТАРА ИЗРЕКА.У СВАКОМ СЛУЧАЈУ НЕКА ЈОЈ ЈЕ СА СРЕЋОМ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

све за љубав

27.12.2017 12:34

ВАХИДА, ВОЛИМ ТЕ ТАКВУ КАКВА ЈЕСИ!

Name

ДРУГАРИЦА ИЗ ГИМНАЗИЈЕ

27.12.2017 12:42

ИШЛА САМ У ГИМНАЗИЈУ СА ВАХИДОМ И МОГУ РЕЋИ ДА ЈЕ У ТОМ РАТНОМ ПЕРИОДУ БИЛА СЈАЈНА И БРИЉАНТНА. ШТЕТА ШТО ЈОЈ ЛУДАЦИ НАНЕСОШЕ ТОЛИКИ БОЛ. ТО ВАХИДА НИЈЕ ЗАСЛУЖИЛА. ПУНА ПОДРШКА ОД ЈЕЛЕНЕ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

треба

27.12.2017 12:53

ТРЕБА ДОДИК ДА ЈЕ ОДЛИКУЈЕ. ТО ЈЕ ПРАВИ ГЕСТ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бошњак

27.12.2017 14:03

Па и Лепа Брена је Фахрета ..., па Срби мисле да је Српкиња , а у ствари она је само једна "певаљка" сМораву ...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Амир Чамџић

27.12.2017 23:38

Ја сам Србин и док живим животом остаћу Србин.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Амир Чамџић

27.12.2017 23:49

Ово је за мене једна од најљепших вијести, душа ми се раширила колико ми је драго и када бих имао неку моћ све у српство увео да је све српска нација.

ОДГОВОРИТЕ
Name

28.12.2017 04:58

Ре Бањалука лијепо рецено и објасњено мада мислим да вецина коментатора то зна али вазна је мрзња и препирка и сто је најгоре цини ми се да вецина негативних коментара увијек долази из вани.Моземо ми изгледа бити гдје хоцемо и ста хоцемо само људи и сретни нецемо бити никада и нигдје

ОДГОВОРИТЕ
Name

ја

28.12.2017 05:25

Јел Вахида или Влахида?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Xxx

28.12.2017 06:15

"Вахида" право српско име нема сто

ОДГОВОРИТЕ
Name

БОРАЦ ЗА ПОБЈЕДУ ПРАВДЕ

28.12.2017 18:09

Мене је корумпирани судија Основног суда у Бијељини МАХИР МУХАРЕМОВИЋ МАФИЈАШ из Тузле тешко дискриминисао одредивши ми нетачно и самовољно без мог знања националност, а такође као и Вахида говорим српски и пишем и ћирилицом и латиницом. Кривичну пријаву против тог судије саботирао је тужилац МИЛОРАД ДЕБЕЉЕВИЋ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Амир Чамџић

30.12.2017 23:38

Свака част Србине. Како се зовеш? Ја сам Амир Чамџић Србин.