Невезивање појаса 300 КМ, а промили...?

Возаче у БиХ идуће године очекују много ригорозније казне за прекршаје у саобраћају, а кесу ће највише морати да одријеше они који за волан сједну под утицајем алкохола, не вежу појас или неадекватно превозе дјецу.

Република Српска 18.12.2016 | 14:31
Невезивање појаса 300 КМ, а промили...?
Предвиђено је то Законом о измјенама и допунама Закона о основама безбједности саобраћаја на путевима у БиХ, који је у четвртак усвојио Дом народа Парламента БиХ.

Овај закон треба да ступи на снагу већ почетком фебруара идуће године.

Многи несавјесни возачи с правом страхују од његових одредби, које су много ригорозније у односу на претходни закон.

Тако ће сви они који одбију алкотестирање или буду имали више од 1,5 промила алкохола у крви платити казну од 400 до 1.000 марака.

Умјесто досадашњих 30 марака за невезивање појаса, убудуће ће за овај прекршај бити наплаћивано од 100 до 300 марака.

Казне од 400 до 1.000 КМ предвиђене су за возаче који возе нерегистрован аутомобил, као и оне који превозе дијете млађе од 12 година на предњем сједишту.

Закон предвиђа и забрану коришћења мобилних телефона и слушалица за пјешаке.

Директор Агенције за безбједност саобраћаја РС Милија Радовић сматра да су строже казне биле неопходне и да ће обезбиједити много бољу безбједност у саобраћају.

"Највећи број саобраћајних несрећа дешава се због неприлагођене брзине и вожње у алкохолисаном стању. Сада су казне за ове прекршаје много веће и то ће сигурно ефикасније сузбити ове прекршаје", поручује Радовић.

Додаје да је новим законом кажњиво коришћење уређаја којима се ометају радари или мјери брзина кретања возила.

Кампања

У Републици Српској свакодневно из саобраћаја буде искључено између 40 и 50 возача због вожње под утицајем алкохола. Како би смањили њихов број и повећали ниво безбједности, Министарство саобраћаја и веза, Министарство унутрашњих послова и Ауто-мото савез Републике Српске покренули су превентивну кампању под називом "Алкохол плус волан једнако је убитачна комбинација/Срећна Нова, без жртава".

Милија Радовић рекао је да ће порука о опасностима алкохола бити пренесена у 23 локалне заједнице у Српској путем превентивног каравана, гдје ће грађани моћи испробати такозване "пијане наочаре".

Казне

- Брза вожња - казне од 50 до 1.000

- Пијани возачи и они који одбију алкотестирање - казне од 400 до 1.000

- Вожња дјеце без сједалица - казне од 400 до 1.000

- Возач који користи мобилни телефон - казне од 100 до 300 марака

- Возач или друго лице које не веже појас - казне од 100 до 300 марака

- За изазивање прекомјерне буке или шкрипе - казне од 50 до 250 марака

- Бициклисти и мотоциклисти без закопчане кациге - казна 50 марака

- Пјешак који на коловозу користи мобилни телефон или слушалице у ушима - 40 марака

- Вожња без упаљеног кратког свјетла 30 марака

- Бициклиста или мотоциклиста који превози пијане особе - 30 марака

(Глас Српске)

Коментари / 97

Оставите коментар
Name

возач

18.12.2016 13:38

Болесно су безобразни.

ОДГОВОРИТЕ
Name

савјестан возач

18.12.2016 13:48

Нису безобразни. "Стоку" другачије и не можеш обуздати и научити да се у саобраћају мора учествовати са одређеном дозом културе и поштовања према прописима који постоје због сигурности свих учесника.

Name

нос

18.12.2016 14:03

Ове казне нису у циљу побољсања безбједности вец пуњење будзета кад видим самозване инз. који пису законе и правилнике све ми је јасно нека неко од њих објасни киолико утице на саоб. незгоде сто се не упале кртака свјетла итд...

Name

ре: возац

18.12.2016 14:10

Ма немој! И да су дупло веце и од ових, не би било превисе! Па ти вози пијан цобане!

Name

Из

18.12.2016 14:27

Ма ја , опет по сиротињи док се они брину за нашу безбједност а ови тркачи ће и даље да дивљају као и досад и слажу по 30.000,00 км казни а они це то да надокнаде снаших леђа

Name

возач

18.12.2016 15:06

"Ре: возач", ја никад не пијем, ни кад возим ни кад не возим, ја сам антиалкохоличар. А ти си тај чобан телећег мозга.

Name

Дијагноза

18.12.2016 15:13

А кад удараш у рупу на коловозу на сваких 10 метара може ли ко кога казнити за то?

Name

гаги

18.12.2016 19:54

Само за полицију је добро јер са 900 км лицног дохотка не мозе зивјети па це тако сада имати висе простора за коруптивне послове.

Name

Симс

19.12.2016 08:45

Зато тајкуни и разне ВАЗНЕ фаце узимају таблице са три иста задња броја .Само цекам револуцију па да кренем од тих бројева.

Name

всс

19.12.2016 22:10

Полицајац има 900КМ? Па шта хоће? Инжењери имају 1200.

Name

Запослите људе и повецајте плате

18.12.2016 13:48

Господо, казне морају пратити стандард грађана, зато прво обезбједите стандард грађанима (веце плате), па онда, када грађани буду могли да плате, онда уводите ове казне. Немојте пратити европске казне, а не пратите стандард људи.

ОДГОВОРИТЕ
Name

X

18.12.2016 13:52

У апотеци све потросили

ОДГОВОРИТЕ
Name

Црни

18.12.2016 13:56

Мој комсија вец три године вози ауто коме је истекла регистација,возацка истекла двије године,сваки дан пије као рус казни има глава боли и никоме ниста.полиција га висе и не дира.ста са таквим визацима да се ради,док некога не убије или ста вец?????

ОДГОВОРИТЕ
Name

борац

18.12.2016 13:58

Имали ко нормалан??На колико рата је могуце плацати казне па не радимо сви у Њемацкој и тамо су много блазе казне то је пљацка народа да се власт одрзи .

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

18.12.2016 16:58

Нису блазе казне. Не лупај кад не знас

Name

Противник

19.12.2016 11:18

Јесу блазе казне. Непрописно паркирање 15е, прекорацење брзине до 30 км/х 30е. Лицно платио обје казне. А не заборави да тамо 15е зарадис за један сат а код нас за 10 сати!

Name

Да,да,,,

18.12.2016 14:02

Тако и треба. Ова држава жели да пуни будзет казнама, није битно која казна, али само повечавај. То што су путеви катастрофални то нема везе. То што се пут направи тако, да се годишњо разбије по 50 аута на истом мјесту (због контра пада) то исто нема везе. итд... могао би набрајати 5 дана али нема коме, нема ко да чује, види..Који је луђак предложио 300 КМ за појас, па то је нечија мјесечна плата. То је катастрофа, никога то не занима.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ДС

18.12.2016 14:05

А колико је казна полицајцу за узимање мита??

ОДГОВОРИТЕ
Name

Возац

18.12.2016 14:08

Ста ако полицајац не изврси правилно заустављање тј ако те не искљуци и укљуци у саобрацај безбиједно, мозе ли се тразити судско одлуцивање и због тог? Хвала!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Хамзага

18.12.2016 14:50

,,Хало,гдје ти зивис,,? Ово је ,,Нагорњо Карабах,,.

Name

Ре Возац

18.12.2016 16:08

Мозе, али неце проци на суду. Ста суд има са укљуцивањем возаца у саобрацај?

Name

Село

18.12.2016 14:09

Ово ста писе циста лаз, нек прузе прст у земљу на свијету гдје је казна 150€ за невезање каиса а има и други ствари које нису ни близу нормале и јос несто ста се десава ако ја например доказем на тестирању да је мој ауто техницки исправнији од МИЛИЦИОНЕРСКОГ !!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре СЕЛО

18.12.2016 16:10

А како би ти то доказао, издао рјесење о упуцивању на ванредни тех. преглед или како? Мало си замијенио улоге.

Name

Само тако

18.12.2016 14:12

Само удри по сиротињи тако и треба.А спомиње ли ико стање насих путева и који је постотак узрока несреца бас та ставка.није све до возаца и аутомобила.Али дрзава никад није крива наравно.за појас скоро минимална плата.јадно и залосно.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре САМО ТАКО

18.12.2016 16:17

Не разумијем што дизете џеву око појаса и уопште казни. Вежите појас, поштујте закон и онда причајте да ли је циљ пуњење буџета или нешто друго. Сви ви у старту причате о казни у нормалној држави закон се доноси да би се поштовао а не као већина вас одма би да га крше. Да и у нормалним државама сиротиња нема ауто па се и не сикира за казне. Само код нас деру "сиротињу" са мерцедесом, БМW-ом, ВW-ом итд.

Name

нн

18.12.2016 14:13

Опет бициклисти и кациге? Па рекли су да це то избацити. Цијела Европа вози бицикле без кациге, само смо ми већи католици од папе. И за кратка свјетла по дану, сви у Европи су то избацили у љетном периоду, а остаје у зимском... Закон не препознаје ни дневна свјетла која имају сва новија аута, вец искљуциво се тразе кратка. Какав дебилизам. ЗОБС нема везе са безбједношћу саобраћаја већ са пуњењем будзета

ОДГОВОРИТЕ
Name

Б.Л.

18.12.2016 15:39

НА ЦИТАВОМ ЗАПАДУ БИЦИКЛИСТИ МОРАЈУ ИМАТИ КАЦИГЕ ТУ НИСИ У ПРАВУ. ЗА ОСТАЛО СИ ПОТПУНО У ПРАВУ ПОЗД.

Name

Ре НН

18.12.2016 16:20

Поштуј закон и не пуни буџет.

Name

Риле

18.12.2016 16:38

Ја живим у Холандији и бициклисти неморају носити кацигу желим само демантовао овог сто ти је упутио реприку а ти си потпуно у праву за све сто си написао поздрав

Name

Нијемацка

19.12.2016 07:29

И у Њемацкој дрзави нису обавезне кациге, него се само препоруцују. Поздрав из Минхена.

Name

ре нн

19.12.2016 08:21

У Њемачкој је свијест грађана на таквом нивоу да нико и неће сјести на бицикл без кациге. Не мора нико да га присиљава на то, довољно је одговоран сам према себи. Да не спомињем бициклисте чији бицикли су неосвијетљени, а они сами без флуоресцентних ознака на себи. То у Њемачкој нигдје нећете видјети, а код нас хоћете на сваком кораку. Даље, у Њемачкој нико не вози без да је везан појасом, нико не вози дјецу на предњем сједишту, итд. Дакле, господо, немојте ни ви да правите прекршаје, па вам ове казне неће бити велике, јер их у том случају нећете ни плаћати.

Name

перо

18.12.2016 14:20

Наплатити Оне већ пресудјене дје вам појединци имају од 25000 до 35000 км неплаћених казни и даље возе и даље се бахато понашају у саобраћају

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре ПЕРО

18.12.2016 16:25

Браво Перо, једини правилно размусљас, а то је како присилити прекрсиоца да плати казну. Нпр. ауто је средство изврсења прекрсаја засто се након одредјеног времена од не пкацанха казне неби одузело ауто без обзира на коме је регистровано и продало на лицитацији. Наплатила се казна а остатак газди. Па би ја питао ове сто у старту хоце да крсе закон како би онда писали те оволика плата, те онолика, те диротиња, а има ауто, те на западу ово те оно...

Name

Постен

18.12.2016 14:30

Због овог новог цјенивника имат цемо само јос висе корупције! Сад наси Милицајци трљају дланове а ми цемо казне плацат по старој цјени. 300 марака за појас? Па толико неврједи ни Голф 2!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре ПОСТЕН

18.12.2016 16:26

Па кад си постен вези појас и не дај тим дзукцима ниста хахаха

Name

Калдрма

18.12.2016 14:41

Горе наведене казне су превисоке за нас стандард.Бојим се да це велика вецина постовати прописе, а смим тиме це се смањити приходи од казни па це они поново вратити казне на старо.

ОДГОВОРИТЕ
Name

РЕ Калдрма

18.12.2016 15:15

Е сада ће да цвета корупција, тако велике казне неће се моћи плаћати и многи ће на лицу места решавати те проблме.

Name

мислим

18.12.2016 16:20

Па зар нисмо скоро цитали о платама полиције и да ди би се требале смањити плате сад дизањем казни це моци корупцијом висе зарадјивати и то је то сто немозе дрзава мозе народ.

Name

Даидза

18.12.2016 14:42

Сасвим исправан и добар закон,балканску стоку треба само по дзепу и да закон вази за свију исто.

ОДГОВОРИТЕ
Name

волан

18.12.2016 15:08

Ајде будало!

Name

невјерујем

18.12.2016 16:17

Гдје то надје у балканском закону за све исто изгледа да ниси са балкана.

Name

Абц

18.12.2016 16:21

Сто је будала. Еxтра одговор. Наси и немају културу саобрацаја и треба их само ударат по дзепу.

Name

Ре: АБЦ

19.12.2016 18:31

Проблем је што закон не важи за СВЕ. Само је то проблем. Када би онај "мали" чуо да је за неки прекршај кажњен "велики", сам би се трудио да не направи прекршај. Овако: мали падају, а велики пролазе. Тако у западним земљама није. И мала казна је учинковта ако се примјењује на СВЕ.

Name

Иххххх

18.12.2016 15:13

И до сада су казне биоле ригорозне, питам се ко ће то проводити, ова полиција, нажалост неће, ту се она мора из темеља примијенити. Тито је своју ратну полицију распустио 1966. године и од тада је кренуло сасвим другим током, и са данашњом пчилицијом се мора нешто догодити.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре ИХХХХХХ

18.12.2016 16:28

Ја предлазем да ми промијенимо народ или мозда Милу. Ста мислис?

Name

Риле

18.12.2016 16:46

Јаране несекирај се бице пуни затвори па ће опет на буџет државе дзабе једи дзабе спавај поздрав

Name

карамба

18.12.2016 15:15

Само це скоцит цијена у подмицивању полицајаца.Како неком наплатит казну која је дупло веца од цијене аутомобила који вози?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цх

18.12.2016 15:22

За алкохол ил пребрзу возњу се слазем! Ал ово све друго наведено је лудост. Дјете напред казна 1000 КМ? А у Свицарској је то напримјер дозвољено! Ма ови наси пресли Свицараску мислим по казнама. У Свицарсјој казна за појас 60 Франака а Плата 10 хиљада КМ

ОДГОВОРИТЕ
Name

Риле

18.12.2016 16:26

Јаране ја се нестанем ни за брзу вожњу јер прије неколико дана возило сам релацију Брчко Тузла и провео сам два ипо сата у вожњи на релацији 70 километара то је срамно треба људима обезбедити путеве и инфраструктуру па тек онда их кажњавати то је само још један удар на сиротињу и пуњење новчаника полицајцима хвала

Name

Ре ЦХ

18.12.2016 16:32

Ето видис ја се за брзину не слазем. Ограницења су јос из времена "Фиће" Сва ограницења дигнути за 20км/х и онда драконске казне. Наравно ускладити хоризонталну и вертикалну сигнализацију.

Name

Интерцептор

18.12.2016 15:57

Прв. Казните полицајце који возе ауто без свијетала, причају на мобилни телефон, нису везани, не дају показивац смијера. ХВАЛА!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Луцкy

18.12.2016 16:53

Легендо,овај закон полицајци нису писали.Прочитај боље текст умјесто да доносиш закључке заслијепљен мржњом према полицији..

Name

Јелена

18.12.2016 19:04

Госодине у цијелом свијету полиција има предност ако има интервенцију у мало развијеним дрзавама немају све услове сналазе се како могу .А казне ако непостујете правила закона наравно се плацају скупо .

Name

мислим

18.12.2016 16:16

Мислим да алкохол није главни узрок удеса могу послузити као примјер имам возацку 45 година милионске километре иза себе од тога пуно професионално никада удеса никога ни огребао паркирајуци а уз то поијо цистерну алкохола све зависи од особе до особе неко поије двије и туца свадја брза возња неко призна да је пијан и вози пропорционално свом стању а казне исте за све незнам дали је то у реду само по промилу у савременим земљама имас психо тест и мозес бити прилицно пијан али ако продјес тест у реду код нас ради све балон и цијена.

ОДГОВОРИТЕ
Name

за мислим

19.12.2016 05:15

Нису само пропоси довољни.Ста вриједе неком прописи кад нема културе која је итекако у саобрацају потребна.Тебе нису прописи направили добрим возацем,него култура кпју си стекао код куце.

Name

Инспектор Блаза

18.12.2016 16:24

А ста са возацима који се напијуа непоступају па знацима која дају ОСЛ. Посаље се власнику возила путем посте налог од 100 км плати 50 км у року од 8 дана. Бас га брига нелисава се слободе нема забране нема казне од 400 до 1000 км.Ови наси еминентни струцњаци ткз сто су заврсили факултете у Сокоцу у суми Травнику итд незнају ни набројати предмете које су имали е такви нама праве ове законе.Туго моја и залости.....

ОДГОВОРИТЕ
Name

слободна процјена

18.12.2016 17:08

Није јасно од чега зависи да ли цу платити 100 или 300 км казну за један прекршај

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цвијетин Аустрија

18.12.2016 17:59

Свудје у свијету се казне ускладјују по плати само код нас то није слуцај. Само невезивање појаса треба платити казну висе од пола плате а да неговоримо о вецим прекрсајима. Узасно

Name

закон

18.12.2016 19:42

Само постуј закон и но проблем

Name

Омерта

18.12.2016 18:09

Народе устај на ноге

ОДГОВОРИТЕ
Name

Биллy

18.12.2016 18:36

Супер. Да су казне и дупле од горе набројаних не би било лосе. Само би полицајцима требало дици плате да не узимају мито вец да одмах хапсе ко им понуди новац у замјену за блазу казну или опрост гријеха... Све је дзабе ако полицајац буде имао 600 км плаце...!

ОДГОВОРИТЕ
Name

СНСД-овац

18.12.2016 19:52

И овако имају превисоке плате. Колико су неписмени не треба им дати плату већу од 300 КМ. Само треба полицији ригорозније контроле увести и пола их без посла треба оставити.

Name

за Биллy

19.12.2016 03:39

Да су им плате 10x веце,они би упркос томе мито узимали.Нема правне дрзаве да такве ствари санкционисе,јер корупција иде с врха до портира,примјер политицари,плате 4-5 хиљада КМ а они узимају лову лопатама.Они званицно у имовинском картону пријаве имовину вриједну у милионском износу а кад се њихова званицна примања саберу ,ни близу те пријављене имовине.Тако то иде све до портира,свако краде јер зна да неце бити казњен .То пролази код народа који само блеји и јауце у празно,без икакве одговорност,и то све својом сутњом одобрава.Ја мислим да це полиција јос висе узимати мито,мислим у вецим износима јер кад морате 300КМ казну платити,подмицујете га радо са 50 или 100 КМ,умјесто досадасњих 5 илу 10 КМ.

Name

нарцис

18.12.2016 19:19

Досло је време да немозес подмитити милиционера,неки дан ја покуса проци са ценером а казна 40 км,он мене да хапси због мита,кад на возилу њиховом камера и на њему буба-микрофон,мислим да је то било на подруцју Бијељине или Брцког на саставу тих опстина.

ОДГОВОРИТЕ
Name

савјесни возач

18.12.2016 19:27

Само треба постовати закон и прописе и све це бити у реду.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Линд

19.12.2016 08:16

Ти волана ниси узео у руке.

Name

ре линд

21.12.2016 19:56

У праву си.

Name

знам из искуства

18.12.2016 19:33

Возач који је под дејством алкохола је опасност на путу треба веће казне за такве возаче

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цло

18.12.2016 20:12

Ја ћу да возим 30 на сат. Па нека се стварају колоне. Нит ће мене казнити због прекорачења, нити ће казнити оне иза мене :) Предлажем и другима да то раде, сј... им концепцију. И уштедићемо лову. Да је овакав закон прошао у некој другој земљи биле би блокиране цесте. Овдје људи шуте и трпе. Казнити неког са пар стотина марака због прекорачења брзине од 11 км/х могу само они који не желе добро својим грађанима. Подржавам казне за велика прекорачења, али нису требали повећавати казне за мања.

ОДГОВОРИТЕ
Name

дада

19.12.2016 12:56

Слажем се у потпуности, за алкохол и дивљање на цести требају велике казне, за прекорачење брзине 11 КМ плаћам двије казне у задњих два мјесеца, ОК на западу су велике казне али су и путеви адеквтни тако да када идете од града до града имате аутопут и тјерај, код нас исту релацију поштујући прописе остаде цео дан, овако полиција само дере народ, на начин да би то моглла да ради и моја баба, постави радар и цепај.исто тако за најобичнију крађу починиоца неће открити никада, а у опису им је посла.Онда се питам ко је крив, ови што доносе законе или ови који их спроводе, или неко између?

Name

БЛ

18.12.2016 20:24

У Њемачкој казна за појас 30 еура, а плате се зна колике су, а овде 100 до 300 КМ, а плате и пензије не могу покрити оволику казну

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

19.12.2016 07:28

Ста је најинтересантније.Наси кад оду гдје ван граница строго се дрзе закона и правила возње.Кад возе по Босни одједном све забораве и дивљају како им цејф.Кад неко страда онда се кука због свега наведеног како није добро како треба веце казне и сад кад су се одлуцили да некултуру саобрацаја казњавају тј ударајју по дзепу онда вам неваља и онда се одмах поредите са неком Њецком ,ЦХ,Свицарском а сви иоле прије него и упале ауто прво ста раде појас стављају и зна се ако је ограницење 50 тако се и вози а не ови наси овде ако је 50 он це га нагарит 150 .Само нек није по закону и мисле да су паметни и способни. Подуплај те казне то је најбоље за ове остаплере који се силе на цестама у сваком смислу као и пјесаке исто тако.Пола метра од пјесацког н неце преци вец јурца куд је њему воља а кад залијепи на цести онда му свако крив.

Name

мико

18.12.2016 21:22

ово је стварно претерало сваку мјеру ајде за алкоxол али кад возис 60 и он те казни то је лудост нису требали дозволити после рата увоз западниx аута па би ко на куби возили аута од 60 година али и она иду брзе од 50 км

ОДГОВОРИТЕ
Name

реал

18.12.2016 22:09

За алкохол и брзу возњу треба подуплати казне, поготово за брзу и лудацку возњу, али нека господа из владе среде и путеве, да се не мора цик-цак возити због рупетина на сваком кораку, поготово у градовима!

ОДГОВОРИТЕ
Name

уг

19.12.2016 06:22

Нигдје у Европи нису толике казне . А господа полицајци се не придрзају ни једног од тих прописа . Шишај сиротињу и пуни буџет .

ОДГОВОРИТЕ
Name

Попович Перо

19.12.2016 06:23

Е мој Милија, ти мислис да си паметан а можда и јеси.опет сте дали могуцност цанкања договарања или подмицивања органа( полицајца и судије) казна од 100 до 300 од 400 до 1000 јели то хармоника па растегни некоме а стегни некоме. а зна се коме се стеже. ударате на сиротињу. ко данас мозе платити казну од 1000 км? засто не наплатите казне које се дугују и до 40.000 км. папир трпи све.

ОДГОВОРИТЕ
Name

брзи

19.12.2016 07:21

Уопсте се неради о безбедности саобрацаја једноставно дрзава нема пара и на овај нацин пљацка овај јадни народ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Брод

19.12.2016 07:40

Само дери кожу, нема се више гдје задужити.

ОДГОВОРИТЕ
Name

добојлија

19.12.2016 07:48

Фенинга они немају у будзету....сто је најгоре маминим и татиним синовима це окретати главу као сто су и до сада радили...систем је такав, против тога се немозе једино да цијела дрзава се побуни тада се несто мозе направити, а до тад дзукеле (полицајци) це и даље гулити обицни народ и зицати 10км за цевапе и цоца цолу

ОДГОВОРИТЕ
Name

Посматрач

19.12.2016 07:58

Па могу нам одрезати казне и по 100.000 км за прекорачење брзине од 11 к/х , јер ми ћутимо и трпимо. Шта год да нам самозвани стручњаци наметну у било којем закону ми ћутимо и трпимо. Ја сам савјестан возач,никад никакав саоб.прекршај , али ме стварно нервира нешто што није у реду.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Војо

19.12.2016 08:29

Ја оволике казне нецу плацати. Купим странца или крнтију за 500 марака и возим. Одузму ми, ја цу опет. Нецете хтјети због казни пасос да ми издате, који це ми...само да казем да немам до сада ни марке дузан у регистру казни. Али ово, нисам изгорио по глави да плацам. Рука му отпала ко је гласао за ово.

ОДГОВОРИТЕ
Name

резевни тоцак

19.12.2016 08:40

Полиција тренира строгоцу јер неце оно сто ја хоцу .Па се само паметирају они и судије ,нека узмеју оне казне који нису никада платили своје старе рацуне сто се јима накупило камате за прометне прекрсаје па онда це бити пара ко салате .Хеј полицајци ви се само играјте лопов и лопова итако сте ко дјеца у врицу .

ОДГОВОРИТЕ
Name

смуђ шаран а богами и кечига

19.12.2016 12:17

Само казњавати ко крси прописе.Полицију не опрастај ником које крив

Name

вирус

19.12.2016 09:05

А свака суга данас има дипломатске таблице њима нико ниста не мозе нит хоце.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Е бозе:

19.12.2016 09:47

За невезани појас од 100-300КМ; Као прво оно као од -до, као на пијаци. 300КМ за услове у БиХ је мало превисе. Јбг. скупље него нпр. у Њемацкој - а да су у БиХ барем такве плате.... Овакве цијене доносе изгледа неки цовови који губе везу са реалносцу, или мозда под утицајем неких антидепресива- ко це га знати. А тек оно пјесак са мобилним -јбт. ово не било ни у старом комунизму. Постадосмо по законима(за мали народ) веци од Њемацке - ех да нам је њихова економија.........

ОДГОВОРИТЕ
Name

Горан

19.12.2016 11:34

Није проблем поштовати прописе али онда нека се поштују и од стране службених лица. Проблем је и у томе што се на маси мјеста не зна које је ограничење. Нпр Улазиш у насељено мјесто стоји знак које је а након 50 м стоји знак 60. Које је онда ограничење ? Када излазиш из тог мјеста стоји знак само да престаје мјесто а нема знака престанка 60. Које је ту сада ограничење ? 60 или 80. Мене су скоро зауставили (по ко зна који пут) на аутобуској станици градског превоза и на моје негодовање речено ми је да је то аутобуско стајалиште (други аргумент нема) и још ми је рекао да нема ноћу аутобуса и на моје питање "Значи ту могу да се паркирам ноћу" рекао је да може. А татини синови изговоре само једну реченицу "Знаш ли ти ко сам ја" и нема никаквих казни. Ово су казне за овакве као што сам ја. Већину времена возим по ограничењима а на отвореном понекад пређем 10-15 преко.

ОДГОВОРИТЕ
Name

боба

19.12.2016 12:33

Колика је казна за пјешаке кад падају на нос тротоари су рупа до рупе пјешак није сигуран ни на пјешачком прелазу колико су се дочепали аута а дошли на коњским рудама освјестите се народе ово је тешки примитивизам кад се сељачине дочепају одјела и кравате није лако живјети на асвалту сви у шуму рат је давно завршен освјести се народ мој добри зато нам памет одлази живи и здрави ми били

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ддр

19.12.2016 15:14

Ово је пињење дзепова судијама јер ко њих контролисе сто једним те истим лицима дају по пет условних осуда цак и повратницима страсно плате тристо км а казна тристо масала масла мој народе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Добро

19.12.2016 18:24

Ово је изврсно, али ако ће се примјењивати на СВЕ. Рецимо, како ће се полиција односити према начелнику општине Дервента који се никако не тријезни, а учествује у саобраћају. Ако се он не санкциониште, онда не треба закон "шиљити" само на малима.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јок и

19.12.2016 18:45

Ово нија нормалан закон направљен је као контра овим што газе по цести умјесто са тим појединцима они се обрачунавају са народом.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ЗВОРНИК

19.12.2016 21:39

Лопови !

ОДГОВОРИТЕ
Name

Хух, ово је

19.12.2016 22:47

Отимачина с предумишљајем!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Идиотизам

19.12.2016 22:51

Казна за некориштење појаса, погрешно паркирање, не имање ланаца у ауту, не имање ланаца и друге ситне прекршаје којима никога не угрожавате, може бити само 10КМ. Чак и прекораченеје брзине се не може наплаћивати у новцу него одузимањем дозволе. Све остало је невидјени безобразлук администрације којој никад доста пара. Казнама се не може замијенити привреда и напунити њихове незајажљиве гуз.це! Што је најгоре, у врло незгодан положај су довели саобраћајну полицију, ону на терену.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ЖИКА Ж

20.12.2016 06:27

ПОЛАКО АЛИ СИГУРНО УВОДЕ СЕ "ИСИЛ И ШЕРИЈАРСКИ ЗАКОНИ". СРБИ ИЗ РЕПУБЛИКЕ СРПСКЕ НЕСТАЋЕ У ХЛАДНИМ ПРОСТОРИМА КАНАДЕ И ВРЕЛИМ АУСТРАЛИЈЕ. ЗА 100 ГОДИНА СРБИНОМ ИЗ РЕПУБЛИКЕ СРПСКЕ СЕ НЕЋЕ НИКО ЗВАТИ. ЗАХВАЛИТЕ ДОДИКУ, СНСД-У, ДНС-У И СПРС.

ОДГОВОРИТЕ
Name

xxx

20.12.2016 06:39

Смијешно! Опет је остављен простор за манипулисање. Казна за невезивање појаса од 100 до 300КМ, па ће неком писати 100, а неком 300КМ за исту ствар. Какав је то начин?

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

20.12.2016 07:39

За домаце 100 а за ове из дијаспоре и са страним таблама 300. Овај из дијаспоре одма понути ценера и писи пропало јос се на крају полицајци захвале и извину за вријеме које су одузели.

Name

Доста више

20.12.2016 08:06

Шта је ово 1,5 промила дозвољене алкохоле..??!! Људи моји је ли то могуће, узвикнуо би М.Делић, да га има..??!! А нема га, нема. Ово мора да је неки компромис са реисом или Ријасетома, или са оба ова фактора у ИЗ. И један вид преноса надлежности мимо осталих конфесија у БеХа.

ОДГОВОРИТЕ