Прекинута сједница ГО СДС-а у Добоју

Још увијек актуелни предсједник СДС-а Младен Босић је за своје насљеднике предложио Вукоту Говедарицу, Милана Миличевића и Раду Савића, јер жели млађе кадрове на челу странке.

Република Српска 09.10.2016 | 21:56
Прекинута сједница ГО СДС-а у Добоју
Сједница Главног одбора Српске демократске странке (СДС) прекинута је синоћ у Добоју и није постигнут консензус ко ће бити нови предсједник те странке. 

Још увијек актуелни предсједник СДС-а Младен Босић је за своје насљеднике предложио Вукоту Говедарицу, Милана Миличевића и Раду Савића, јер жели млађе кадрове на челу странке. 

Међутим, засједање је прекинуто, јер није било консензуса, без обзира на чињеницу да је велики број чланова Главног одбора СДС-а подржао Вукоту Говедарицу, сазнаје Фена. 

Ову одлуку је свакако пролонгирала и једина оставка на све страначке функције, па и на мјесто потпредсједника СДС-а, коју је јуче у послијеподневним сатима поднио Огњен Тадић. 

Босићу, који је јуче најавио повлачење с функције предсједника СДС-а, Тадић је послао саопштење да даје оставку на страначке функције, као један од његових срадника те да остаје само члан СДС-а. 

Повјерење за чланство у Главном одбору и Градском одбору СДС-а Бања Лука добио је од досадашњег предсједника Младена Босића, а који је објавио да престаје обављати дужност предсједника СДС-а, те тиме и он престаје обављати ове, као и дужност потпредсједника СДС-а.

Младен Босић инсистира да се постигне консензус о новом предсједнику како СДС не би преживио веће потресе. 

Иако се лично не осјећа одговорним за лоше резултате странке на протеклим локалним изборима, Босић је преузео одговорност и најавио повлачење с предсједничке функције. 

Али, по Статуту СДС-а, кандидат за Босићевог насљедника може бити предложен и на самој сједници Скупштине СДС-а. 

Засад се још не зна када ће бити настављена сједница Главног одбора СДС-а, на којој би требало да се донесе коначна одлука када ће се одржати изборна Скупштина СДС-а и ко ће водити странку у наредном периоду. 

Младен Босић је на функцију предсједника СДС-а дошао послије општих избора 2006. године, када је такође због лоших изборних резултата с те функције смијењен Драган Чавић, а Босић поднио оставку на функцију замјеника предсједника СДС-а. 

Босић је иначе једини политичар у РС који је као лидер странке преузео одговорност за лош изборни резултат на изборима и најавио повлачење с предсједничке функције. 

Како Фена сазнаје, Младен Босић је рекао да је проблем очигледно у систему вриједности, јер он заговара непопулистичку, поштену и моралну политику према грађанима, без дизања тензија и изазивања конфликата, иако је владајућа странка у РС наметнула подјеле и оптужила СДС за издају. 

"Ми нисмо издајници, а они јесу лопови. А били су и издајници и лопови у протеклом периоду", навео је Босић. 

Категоричан је, да када би поново био у истој прилици, не би ништа мијењао у политици коју је заговарао у том смислу, и наставиће и даље, још жешће да се бори против криминала и корупције, јер је увидио да постоји спрега криминала и власти у свим институцијама система. 

СДС јесте изгубила власт у доста општина на протеклим локалним изборима, али је тај број мањи него СНСД-ов 2012. године и када се саберу гласови странке на овим и изборима 2012. године, разлика је мања од 20.000 гласова.

Коментари / 69

Оставите коментар
Name

Миле Лопина

09.10.2016 13:13

Ја сам се накрао , а још сам гладан . Дајте још за мене и моје црвене кмере. ЖивиЈо СрБски патриЈотизам , хехе . Живио Кратки Партнер хехе

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ми сами

09.10.2016 13:57

Босиц је постен политицар.Ни једну ману му нису могли наци црвени бандити па су га поцели вредјати на физицки изглед сто граници са здравим разумом...али таква правила увео медјед из Бакинаца а ови његови мрмоти само се утркују ко це боље да га имитира.Милицевиц је од те тројице најбољи избор.Њему немају ста да прикаце а и доказао се.Модеран,млад,успјесан...без мрља...бице времена за Вукоту и за његове функције као и за Савица.

Name

бисер над бисерима

09.10.2016 15:14

Дај цовјеце јос оваквих бисера И одусеви нас у овом сивилу.

Name

др

09.10.2016 13:19

Не би било добро да се превише ослаби СДС као главна опозициона странка. Лично гласам за СДС, а Босића сматрам високо моралним човјеком. Знам да то овдје није на цијени, али смо баш зато у проблемима којима јесмо. Исто је и са политиком СДС. Она је на мјесту, само мислим да мора бити далеко више конкретних резултата.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Приједор

09.10.2016 13:34

Сви цлановИ СДС -а треба да стану на страну Босица.Отјерати Бојица И оне сто су му лазо презентовали стање на теену.Босиц је превисе био благ према поједиинИм реф.пре.

Name

СДС ЗАУВИЈЕК

09.10.2016 13:19

Мислим да је Др Миличевић најбољи избор у овом тренутку и једини који политички може парирати СНСД-у и Милораду Додику..

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре сдс заувјек

09.10.2016 14:45

СВЕ СТОЈИ АЛИ ПОЈЕДИНЦИ КАО ОБРЕН ПЕТРОВИЦ СУ ТРОЈАНСКИ КОЊИ УБАЦЕНИ У СДС-ЗАСТО НИЈЕ БИО У СУБОТУ,ПИТАЈТЕ ДОДИКА!

Name

Ре

09.10.2016 21:28

Бакира за предсједника. Или питајте Сороша. Он вам је финансијер.

Name

субара

09.10.2016 22:31

ДЈ Милицевиц је најгори избор. Вукота нека гусла јос мало а Мицо Мициц је једини озбиљан играц у СДС у уз Саровица и јос пар њих

Name

црни

10.10.2016 20:25

Ух,шта рече,он парирати Додику.

Name

Не дамо се ми

09.10.2016 13:21

Господине Босицу, молим Вас да увијек будете то што јесте и на путу борбе за бољи и поштенији живот ових народа. Знам да је теско. Све што је лоше, узело је увелико маха у нашем друштву, али ако се предамо, постајемо мртво море и немамо будуцност. Куда онда ако сви клонемо духом? Зато, само напријед! Када се надас и вјерујес у боље сутра, то сутра дође, па нека дође нашој дјеци, ал неком дође. Велики поздрав

ОДГОВОРИТЕ
Name

Подршка

09.10.2016 13:22

Босић је прави политичар. Међутим нашем народу изгледа требају лажи, суровост итд. Из тог разлога га требамо и промјенити и вратити странку на мјесто гдје јој припада. Многи су искористили СДС па чак и ови наши из СЗП. Сви су ојачали за ове изборе на рачун СДС-а. Али видјећете за 2 године каква ће промјена да буде. Ови сада запошљавају, обећавају, уцјењују, наредјују. Препознаће то народ и казнити 100посто. Склањајмо тајкуне и за двије године масовно на изборе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Зоол

09.10.2016 14:09

Управо то сто аи набројао краси политичара,лоповлук,лагање и сл.Морал и политика не иду скупа.

Name

Приједор

09.10.2016 13:22

Босиц је изузетан политицар.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Студент

09.10.2016 13:39

Ма дајте!? Шест изгубљених избора, а најболнији је губитак оних из 2014. године које ни малоуман не би изгубио. Али добро тад се својски потрудио Тадић да све упропасти!

Name

Босиц

09.10.2016 14:51

Босиц је био препостен за његову функциу, није он за водју.

Name

Хртонкиц

09.10.2016 20:06

Добар политицар је онај који успије да освоји и задрзи власт и спроведе своје политицке програме у интересу градјана. А МЛАДЕН БОСИЦ ТО ОЦИГЛЕДНО НИЈЕ.

Name

СДС Србац

09.10.2016 13:31

Мирко Саровиц нови предсједник. Ранко Недиц би се требао захвалити народу сто га је подрзао и овај пут и исто тако подњети оставку

ОДГОВОРИТЕ
Name

Роле

09.10.2016 14:52

Тако је, он је најпоштенији!

Name

РЕ

09.10.2016 15:27

А ко би по твом мишљењу требао да замјени Ранка Недића? Мислим да је тренутно без разлике на изборни пораз Ранко Недић опет далеко најбоља опција од свих потенцијалних кандидата.

Name

Србац

10.10.2016 23:40

Ранко Недиц је унистио Сдс.Нека пусти младе људе.

Name

Милан

09.10.2016 13:41

Има много поштених, способних, образованих људи који би могли да замијену Босића. Један од њих је Ратко Стојић из Приједора.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Теслицанин

09.10.2016 13:43

Моје је мишљење да Милицевиц треба доћи на цело СДС-а и раскрстити са овом коалицијом и кренути сам у борбу. Избори са овом политиком су и тако итако изгубљени 2018 али треба кренути са организовањем јаког СДС-а за даље. Немозес бити са Цавицом у коалицији а он је довео СДС на најнизе гране то није логика. Додварају ви се босњацима и уз њихову подршку не вјерујем да неко мозе рацунати на власт у РС сто је и логицно.

ОДГОВОРИТЕ
Name

лутка

10.10.2016 20:23

За марионету се убио!

Name

Дани

09.10.2016 14:20

Глупи народ се и даље прима на национализам који је једини Додиков аргумент кад губи-упласити народ националном основом и организовати референдум седам дана пред изборе. Умјесто да уведе реформе, он се задузује. Покрадени избори у БН...аха, јесте. Сви краду осим Додика. Јадан, постен.

ОДГОВОРИТЕ
Name

КОЈА

09.10.2016 14:52

НАЧИН НА КОЈИ СЕ БОСИЋ ПОВУКАО ПРЕУЗИМАЈУЋИ СВУ ОДГОВОРНОСТ НА СЕБЕ НАЈБОЉЕ ПОКАЗУЈЕ КОЈИ ЈЕ ОН ЛАФ И ЉУДИНА, СВИ ДРУГИ НАШИ ПОЛИТИЧАРИ БИ СЕ ЛАКТАЛИ И ОПТУЖИВАЛИ СВЕ ДРУГЕ ОСИМ СЕБЕ ЗА НЕУСПЈЕХ И УЧИНИЛИ СВЕ ШТО МОГУ ДА ОСТАНУ НА ФУНКЦИЈИ, ЗАТО ЈОШ СВАКА ЧАСТ БОСИЋУ

ОДГОВОРИТЕ
Name

Вјерни СДС

09.10.2016 14:57

Сви за Говедарицу ! Поштен , млад , дрчан . Једини који може парирати кабадахији из Лакташа.

ОДГОВОРИТЕ
Name

мами

09.10.2016 14:57

Има постеног народа ипак висе него овог од сваке предје! Доста их није изасло на биралиста јер сматрају да се са аздајом није борити и да ће и гласови бити купљени као и посланици у Скупстини сто је потврдила Премијерка у телефонском разговору пре две године! Даће добри бог да победи постење!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Један од многих

09.10.2016 15:13

Нисам политицки опредјељен и увијек гласам за људе по њиховом квалитету. Тузно је и поразавајуце зивјети у земљи у којој неморалан, корумпиран, бахат политицар има висе симпатија и присталица од моралног, цеститог, скромног.Гдје цемо оставити насу дјецу?

ОДГОВОРИТЕ
Name

ауди

09.10.2016 15:40

Нема он додик никакве ни симпатије ни присталице вец има лопове који покрадосе Бога оца тако и те изборе. Да му није тих лопова који насим парама плацају те јаднике којима и муха у гузицу кад улети казу "ухар је" неби сигурно никад побиједио.Али он зна фору на које добија те изборе док вц унапред тацно израцуна ко це побиједит.

Name

Црни

09.10.2016 15:14

Греска је мијењати Босица! Око њега су полтрони који ниста нису радили. Истина ,нкје мио на црту Додику али нису ни други.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Чича

09.10.2016 16:17

Лоша кадровска политика на позицијама у Сарајеву обила се о главу СДС-у јер су добили власт 2014те на рачун борбе против корупције и криминала, међутим нису одговорили том изазову. Појединци су искористили прилику и остварили личне интересе а интерес народа и странке ставили по страни. Једино Шаровић испуњава обавезу због које је именован. Босић је годинама покушавао да држи под контролом кадрове у Сарајеву али превише су се осамосталили и требао им је само ради аминовања њихових недјела о којима прича цијело Српско Сарајево а само чланство СДС-а шути. Босић је ту изгубио поготово последње двије године умјесто да је био у НСРС-а тј.мечки на рупи. Сматрам да је ту могао више да постигне. Евидентно је да он није уплетен у било какву аферу те одлази са мјеста предсједника без ораха у џеповима док се за бројне његове сараднике то не мозе рећи а исти се , могу примјетити, добрано лактају по медијима ових дана(при томе не мислим на предложене од стране Босића). Мане: претјерано повјерење лошим бескрупулозним појединцима, лош однос са Црквом, лош однос са привредницима, не испуњавање предизборних обећања, пуно осамостаљених локалаца који воде појединачне политике ( Обрен, Мићо,.. ) а не профилисану политику странке, лош однос према универзитетима ( у живот странке нису укључени учени људи )- при чему истичем да кадрови су особе са приватним курсевима (факултетима),лош однос са властима у Србији, лош однос са свим претходним предсједницима странке ... Врлине : поштен, без афера, одан странци,... Нажалост изгледа да има више мана у његовом раду али увјерен сам да су то мане цијелог руководства странке чије је он оличење а њега као појединца, стога на првом мјесту треба да одговара и цијело предсједниство јер су колективно водили политику странке која је била погрешна, затим кадровска служба која је предсједниству предлагала кадрове који нису били способни већ, очигледно, подобни. Тежак период пред странком али "нека буде борба непрестана" !

Name

Хм

09.10.2016 16:31

Чича, само ћу те једно упитати, Шта има црква с политиком? Што се мене тиче, не би требала имати баш ништа.

Name

Чича

09.10.2016 16:47

Ако имаш префикс"српска" и водиш политику"десног центра" нормално је да имаш више него добар однос са СПЦ. Ваљда су и постулати хришћанства и СПЦ оно чиме би се требао водити свако ко припада тој цркви. Нисам и нећу рећи да било која црква или вјерска заједница требају да воде политику али нико озбиљан их нити може нити хоће да заобиђе. На крају крајева нису то ни из кпј радили. Босићева наивност да српском Патријарху каже да формира странку су усмјерили добар дио вјерника да не гласају за СДС

Name

Ре Чича

09.10.2016 17:10

Босић ништа лоше ту није рекао. Је ли се требао увлачити патријарху да би "верници" гласали за СДС, ако исти ти верници нису отворили очи након свих ствари које су се десиле у СПЦ.

Name

Црни

10.10.2016 23:37

Назалост,вецину у Сда је поклопио Снсд.Неком посао зени,дјеци,неком тендер и цуте као заливени.

Name

Мисо

09.10.2016 15:29

Др МИЛАН МИЛИЦЕВИЦ ЈЕ ЈЕДИНО РЕСЕЊЕ ЗА ПРЕСЈЕДНИКА СДС

ОДГОВОРИТЕ
Name

јаооо

09.10.2016 16:09

Кад неко напише за било којег политичара да је "препостен" додје ми да плачем од туге.

ОДГОВОРИТЕ
Name

стара гарда

09.10.2016 16:16

А зашто код набрајања потенцијалних Босићевих насљедника заобилазите Градишку. Мислим на Ђорђа Крчмара, Вујадина Миљића, Сашу Лазића, Зорана Латиновића.

ОДГОВОРИТЕ
Name

СДС 1990

09.10.2016 16:32

Хахахахахаха. Хумор на нивоу! Зоран Латиновиц као цовјек не заслузује да се налази на списку са наведеним политицким спадалима.

Name

Градишка

09.10.2016 16:40

А Мићо Ристић,Мара Дринић, Љубиша Игумановић, Слободан Брацо Видовић?

Name

Реалиста

09.10.2016 17:09

Е сад се види колико су биле катастрофалне грешке код искључивања др Тихомира Михајловића и др Славка Дуњића из СДС-а. Види се колико је проблема у Градишку дошло са Младеном Крсмановићем.

Name

којо

09.10.2016 17:46

Дуњића је требало избацити из странке давно.Онда ови :Крчмар,Лазић,Игумановић,Михајловић не би ни постојали.Они су посљедица Дуњићеве негативне селекције кадра.

Name

Извор

09.10.2016 17:55

Којо, баш гријешиш. Како у исти кош можеш трпати др Михајловића са Лазићем, Крчмарем, Игумановићем...

Name

Хаха

10.10.2016 23:35

Свака цаст Латиновицу,али та Крцмара сам цуо само по томе да у парламебту БиХ никада није ријец проговорио али му је зато Снсд сина запослио на руководеце мхесто у ФЗО.

Name

Небојша Дмитровић-амеба

11.10.2016 05:49

Босић је кривац и за распад сдс-а у Градишци. Дозволио је да Латиновић због својих комплекса подијели странку. То што су Саша Лазић и Љубиша Игумановић сада кључни људи у сдс-у његова је кривица. Наравно то је сигуран пут за даље урушавање странке, јер ко нормалан би ишао за таквим ликовима.

Name

лош правник

09.10.2016 16:18

Зашто не објавите коментар да Огњен треба бити избачен из странке? Ко га чува? Или и вама одговара да докрајчи сдс?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сарајлија

09.10.2016 16:26

Вукота може повући добро али мора скинути терет са леђа који странци намећу разни манипулати, мешетари, криминалци унутар њених редова. Школоване млађе генерације( на нормалним школама а не овим преко викенда) требају преузети комплетан терет на себе, странка треба да наметне рјешења за проблеме и води политику, мора се вратити повјерење у народу итд. Све ово пишем јер нас је овај упропастио до бола и ова власт се мора оборити!

ОДГОВОРИТЕ
Name

аџенда

09.10.2016 16:38

Свез за промјене је развалио Александар Вучић. Босић му није требао ићи на састанке у Београд него му упутити отворено писмо и напасти га због оног што ради. Главни проблем у савезу за промјене је Младен Иванић. Главни проблем ПДПа је такодје Младен Иванић. Бранислав Бореновић треба или избацити Иванића из ПДПа или поднијети оставку.

ОДГОВОРИТЕ
Name

све тацно

09.10.2016 17:22

Највецу стету је опозицији направио Младен Иваниц,Цавиц,Бореновиц.Босиц се мало двоумио и јест и није за референдум.Сто нисте имали бар мало памети па му оборили Референдум,па нек се пуси.Овако вас Додик насамарио све заједно,а и нас због вас и сад сте лесине.Додик се сад спрда са Босицем,па му ко фол зао сто Босиц одлази јер како реце њега је увјек лако побједјивао.

Name

Бања Лука он Лине

10.10.2016 09:16

Ма није тачно.....главни проблем у СЗП је Младен Босић и треба га под хитно смијенити Вукотом Говедарицом:ПДП је задржао доследан став о референдуму и није имао одлив гласова као СДС чак у БЛ има више гласова него 2012.Апсолутно невјероватно како је обичан референдум девастирао СДС,СРС и НДП;Чавић би побиједио у БЛ али ето глупо је ишао за СДСом и Крцуном.

Name

коста

11.10.2016 06:51

Савез нема лидера,Сдс нема лидера,ПДП нема лидера јер је јасно да Бореновић није лидер,Чавић нема странку.

Name

Мркоњиц Град

09.10.2016 17:05

Док год користите овакав говор -лопови, лопови - нема од вас ништа. Ако је неко лопов,докажи то и ухапси га. Ова ваша празна прича је досадила и Богу и народу. Сморли сте нас том празном причом. Зато сте и завршили како сте завршили.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Хм

09.10.2016 22:27

Савез за промјене не мозе ухапсити никога то ради такозвано правосудје.

Name

Деки

09.10.2016 17:17

На чело СДС треба доћи неко из неке општине гдје је СДС побиједио и гдје је "јак"! Уз пуно поштовање свих, али колико год други добри били, они нису успјели у својим срединама побједити и то је већ упитно. Као друго, СДС се мора под хитно оградити од ПДП или се исти мора оградити од Иванића, који је Додику цијело вријеме вјетар у леђа, што показују и резултати у Требињу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре Деки

09.10.2016 17:53

У праву си. Ево у Источном Старом Граду је побиједио СДС и Бојо Гашановић. Права личност за предсједника странке. Њега ће свакако интелектуално помоћи његов савјетник, Малко Короман, који је вјешт у свим сферама, од регистрације крадених возила, депоновања остатака индустријске коже из Високог до експлоатације јаловине у Доњим Булозима, ради изградње привредне зоне. хахахахахаха

Name

којић

09.10.2016 18:06

Треба водити одговорну националну политику.Треба водити рачуна ко се ставља на одборничке листе-не сакупљачи потписа за посао који су купили дипломе. Нпр.зашто посланици СДС у народној скупштини не покрену питање укидања приватног школства.То је највећи проблем тренутно овог друштва,по мени већи и од економски тешке ситуације.Школство је стуб државе,а држава се одрекла школства за шта је СНСД највише крив-Касиповић.

Name

@ре Деки

09.10.2016 19:59

Када сам написао општине, мислио сам на општине у правом смислу и пуном капацитету (Добој, Бијељина и сл.), а не на те засеоке и општине из нужде (извињавам се становништву које тамо живи, али је нажалост тако).

Name

Ре цињеница

09.10.2016 17:37

То да иде прослављати са цланством СТА И КАДА кога и када су побиједили. Преседник СДС-а мора радит у корист српског народа и РС и то је једна од главних гаранција за побједу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Нови водја нас изводи из провалије

09.10.2016 18:02

2006.-те г. на Босицев предлог оставке на мјеста предсједника и замјеника предс СДС су поднијели Цава и Босиц али кад је Цава то стварно урадио прихватајуци одговорност у циљу опоравка странке Босиц наговорен од лобија који је стално русио све Цавицеве активности, повлаци оставку и као В.Д. предс СДС-а наставља да води странку.Цавица није позивао на сједнице иако је и даље био цлан Главног одбора и делегат у Скупстини СДС и тако двије и по године,да би Цаву велики број цланова странке позвао на оснивање нове партије.Босицеви комплекси према Цави су годинама ометали уједињењр опозиције а и ПДП никад није до краја искрен.Босиц треба само да оде и нема никакво право да он предлазе нова лица.

ОДГОВОРИТЕ
Name

СДС

09.10.2016 18:21

За Чињеницу: Чињеница је да си заборавио 11. критериј: Да није дезертер. По мом мишљењу то би требао бити први критериј.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Корњаца

09.10.2016 18:25

Које пусење. Нема Додо дзаба онолике савјетнике, Зна на сто се народ пали,

ОДГОВОРИТЕ
Name

Марко

10.10.2016 06:26

Пуна подрска Добојлијама.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Синиша

10.10.2016 09:18

Аман више несреће једне ставите Вукоту на чело тог Титаника,маните се више калкулација са старкељама!!!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Интергај

10.10.2016 19:34

Боју Гасана за кормило СДС-а! Бог да нас види

ОДГОВОРИТЕ
Name

Соколац

10.10.2016 21:12

У праву си! Једини који Додику мозе одговорити, дрцно и брезобразно

Name

Ре

10.10.2016 23:39

Стевандицев бот.Вукота је имао 15 година када је поцео рат и мртвог оца.

ОДГОВОРИТЕ
Name

јес вала

11.10.2016 06:40

Милицевиц је млад као роса у подне, а и ова друга двојица се вец дуго вуку по политици, укратко - Баја це нас јос дуго трати.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Марко

11.10.2016 09:58

Не правите циркус . Не дајте да Младен Босић оде са чела странке. Сваки поштено човјек то мисли.

ОДГОВОРИТЕ