Шта ће бити са Републиком Српском?

Покуњено-престрављена фаца Недељка Чубриловића, искрена запрепашћеност младог Шукала и неувјерљиво лупетање Стевандића јасно су нам рекли шта се јуче десило. Пале су маске! Још смо једном угледали бесрамно и ружно лице овог ненародног режима. Коме народ треба само да би га анкетирао када својим, прије свега глупим, неозбиљним и шаторско-циркуским понашањем западне у ћорсокак!

Република Српска 22.09.2016 | 11:26
Шта ће бити са Републиком Српском?
Баја је нагулио код Путина да га к'о дијете брани од оних које је претходно сам против себе (на жалост и против свих нас) нахушкао. Чубриловић ће вјероватно узети боловање, а Каран ионако никоме није битан.

Да ли треба изаћи на референдум? 

Треба - ако хоћете да оправдате паре које су беспотребно потрошили за обичну савјетодавну анкету.

Треба – ако учествујете у Додиковој предизборној кампањи и он вам за то нешто дође.

Треба – ако не знате да прочитате и себи растумачите шта значи закључак да „Колегиј Народне скупштине констатује да је у току поступак провођења одлуке Уставног суда“  и тражи од Владе да упути у процедуру измјене Закона о празницима РС.

Треба – ако вам је мозак толико испран па не разумијете ово претходно речено.

Шта ће бити након референдума који мора бити одржан јер је Баја тако рекао (а и одговара му јер нема шта друго да прича у кампањи које нема)?

-          Баја ће упутити у процедуру измјене Закона о празницима и испоштовати одлуку Уставног суда БиХ;

-          Пољубити се са Бакиром (и њему је овај референдум баш легао) у неком бирцузу;

-          Наставити са својом кабадахијском владавином (тамо гдје је још буде могао проводити).

Шта ће бити са Републиком Српском?

Ништа неће бити са њом, није она ни Бајина ни Стевандићева (хвала Богу!), него наша. Ми њени грађани, нормални и пристојни људи који желимо да живимо у миру и просперитету, који желимо да радимо и изградимо, који не желимо свађе ни рат ни њихове офуцане и потрошене политике, ми смо њен гарант и њена одбрана. А бранити је треба управо од оваквих, набријаних, на све спремних бесрамника и лопова који би и мајку своју продали (а камол' не Српску) да извуку своју задњицу.

Аутор: Тихомир Глигорић

Коментари / 144

Оставите коментар
Name

Поп

22.09.2016 09:27

А шта овај пресуђени паметује

ОДГОВОРИТЕ
Name

баба станија

22.09.2016 11:39

Глигицу, да није твоја Република Српска а нама јос није јављено.?

Name

Бањалуцанин

22.09.2016 09:30

Јел ти ниси у затвору??

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цццц

22.09.2016 13:42

Хајде Глиго припремај се за једногодишње одсуство од испирања мозга овим наивцима овдје на порталу. Или мозда зарадјујес да вратис оно сто си покрао није мала сума.

Name

Србин

22.09.2016 09:30

Од самог поцетка прице о референдуму је била јос једна у низу Додикових обмана бираца.Јадан је..

ОДГОВОРИТЕ
Name

владо брезовљан

22.09.2016 09:31

потпуно си у праву подрзавам

ОДГОВОРИТЕ
Name

ЖУЋО

22.09.2016 09:32

БРАВО, ОВО ЈЕ ЈЕДИНА И ПРАВА ИСТИНА, СВЕ ОСТАЛО ЈЕ У СЛУЖБИ НАВЕДЕНИХ КВАЗИ ПОЛИТИЧАРА И ЊИХОВИХ МАФИЈАШКИХ СТРУКТУРА

ОДГОВОРИТЕ
Name

Василије

22.09.2016 09:34

Тако је! И никако другачије! Багру треба скидати!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јоја

22.09.2016 09:41

Ко те ста пита, јаднице

ОДГОВОРИТЕ
Name

б

22.09.2016 09:43

свака част на тексту

ОДГОВОРИТЕ
Name

Милос

22.09.2016 09:44

Свака цаст! Не пада ми напамет да излазим на Додиков лазни референдум!

ОДГОВОРИТЕ
Name

ето вам

22.09.2016 09:46

Фино је објаснио аутор текста Тихомир Глигориц Сад бас тај референдум око неког празника који це се и даље наставити празновати без обзира на све,сад бас пред изборе .Па јесте слепи и не видите да нас је додик задузио стотине милиона евра,ста ми то извизимо да моземо опстати,маглу.Нема висе ста да вам прица па сад вас навлаци ба референдум.Дајте људи изадјите на светлост немојте зивити висе у мраку.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мостар088

22.09.2016 09:51

Шта ће бити?!Ништа?Тресла се гора...

ОДГОВОРИТЕ
Name

проф

22.09.2016 18:20

Гласацко тијело опозиције неце изаци као ни босњаци ни хрвати.

Name

Зајебант

22.09.2016 09:53

Једва чекам да недјела дође, танана милене да недјеља дође. Да мој Миле у бајбукану пође...

ОДГОВОРИТЕ
Name

ЗОКА

22.09.2016 10:00

Никад несто тацније и прецизније у скорије вријеме нисам процитао у новинама,свака цаст, паметном доста.лп.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Саша

22.09.2016 10:30

Осим што се не бих сложио са притиском на народ. Свако нека (не) излази на референдум по својој савјести.

Name

Александар

22.09.2016 10:01

Само ме занима да ли може и један дан проћи а да се не спомиње референдум, како од власти тако и од опозиције (искрено више од опозиције) Можете ви прозивати Милета али није он ништа ни гори ни бољи од осталих главоња на нашој коми-трагичној сцени То вам дође овако: од два зла изабери мање

ОДГОВОРИТЕ
Name

Саша

22.09.2016 10:29

Може, могу да се кладим да се већ у току наредне недеље референдум неће ни по0менути.

Name

њускало

22.09.2016 10:31

Мислис анкета, опет процитај текст и запитај се. Одосе паре у неповрат а за 3 милионцица се могла направити скола или реновирати 2-3 сколе.

Name

ре:

22.09.2016 10:33

Управо тако

Name

Посматрач

22.09.2016 10:16

Немојте заборавити референдумске спискове, помоћу којих ће Баја тачно знати ко је изашао и ко није изашао на референдум. Такође ће то моћи прослиједити и Уставном суду који у случају да му затреба пара може поштом послати индивидуалне казне од 300 КМ свакоме, за непоштивање одлука суда.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мики

22.09.2016 10:46

То би био врх. Пуњење будзета на реферндуму.

Name

ре

22.09.2016 12:04

Не само казне. Пошто су Срби у питању може се десити да им се конфискује имовина, забрани дисати, укине вода, а о храни да и не причамо. Ево, онај ''храбри'' санџаклија Халиловић већ предлаже да се укине прилив новца из институција бих у Републику Српску, како би се Додик дисциплиновао. При том вајни генерал заборавља да у буџет бих иде и новац из Републике Српске.

Name

МИХАИЛО МИКИЦ

22.09.2016 10:17

Не падне снијег да покрије бријег вец свака звјерка свој траг да појазе. Тако исто да се није појавио овај проблем око прославе дана РС којег су изазвали муслиману а не СРБи, неби знали колико пуно медју СРБима има малиумних издајника који због зеље за власцу не бирајуци средства нападају све и свакога не имајуци за никога лијепу ријец осим за СРБске непријатеље. ГИСПОДО ПОЛУТИЦАРИ, И ДЕМОКРАТИЈИ НА КОЈУ СЕ ВИ ПОЗИВАТЕ ВЛАСТ СЕ ОСВАЈА И ГУБИ НА ИЗБОРИМА ВОЉОМ НАРОДА А НЕ КРИТИКОМ БЛИЗЊЕГ СВОГ. НИЈЕ ДЕМОКРАТИЈА ОНИ СТО ПОЛИТИЦАРИ ЗЕЛЕ И ГОВОРЕ ВЕЦ ЈЕ ДЕМОКРАТИЈА ОНО СТО НАРОД ТРАЗИ И ЗЕЛИ ДА БУДЕ. ПОЛИТИЦАРИ ТРЕБАЈУ ДА СЛУЗЕ НАРОДУ А НЕ НАРОД ПОЛИТИЦАРИМА!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Леко

24.09.2016 09:35

Добро јутро мики сада си постао и пјесник поред сто си велики вјерник,историцар,географ,политицар,астронаут,доктор,итд. мада си по мени једна обицна сеоска будала.

Name

роле

22.09.2016 10:17

Док је нас бораца бице и Републике Српске..И не оцекујемо да це је бранити подсукњаси и они који су се крили медју дзаковима брасна.Зивјела Република Српска

ОДГОВОРИТЕ
Name

Несврстани

22.09.2016 10:57

Ста има усијана главо? За ста да се боримо? За Додика & цо. ?

Name

мало сутра

22.09.2016 11:02

Е РОЛЕ нецу је ни ја ни моје дијете бранити! Ја сам једном бранио и одбранио немам посла зато сто су ми лопови опљацкали фирму у којој сам радо сада радим на дневници код ратни профитера НЕКА ХВАЛА

Name

Купусар

22.09.2016 11:33

Оооо Роле брате по по порталу видим опет си устао у подне , ниси насао посао, не ради се теби боље типкање ха.Е видис Роле због тебе и таквих типкадзија нами јесте овако али ниција није до зоре , истипкати цемо ми вас недорасле кретене и зивјети нормално.

Name

М р с

23.09.2016 12:04

Којих бораца па немозе се гладан ратовати ни 2 дана будало а не размислас о дјеци својој ако је имас ста са њима

Name

Сарајево БиХ

22.09.2016 10:31

Тихомир је то лијепо објаснио.РС је угрозена једино од својих неодговорних политицара.Дејтон је само основа за даље договоре и уредјење земље.Потребно је висе политицког дјеловања да се испостују све (и друге) одлуке УС БиХ.Свака активност на разбијању БиХ или РС је осудјена на пропаст , а најављени референдуми иду у том правцу.Довољно је ускладити празнике са уставом и 9.1.це се и даље славити као и до сада.Све остало је супља прица и тросење пара,енергије и времена.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ЖИКА Ж

22.09.2016 10:37

Цар је го! ДОДИК ЈЕ ГО!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бане

22.09.2016 10:39

Глигорицу,свака ти је на мјесту.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ста уцинити

22.09.2016 10:47

Свака цаст на тексту..али како један од коментатора реце-ста ајо нам на куцне адресе додју казне за не излазак? Од цега платити а убједјења смо,многи,да нам за нас праг и миран тивот у ком ником не сметамо зивеци и радеци тако да своје волимо а све остале постујемо и знамо да је ово лакрдија оред изборе...како поступити-одлазак на рефер. је подрска Баји а не одлазак је казњив?!?! КАКО ПОСТУПИТИ

ОДГОВОРИТЕ
Name

Несврстани

22.09.2016 10:48

Да,РС је "наса".Као босњак сматрам је својом,бас као и срби сто требају да сматрају ФБиХ својом,односно БиХ је наса а не Додина,Бакирова,Драганова или европска. Сви ми радимо, презивљавамо (не зивимо) и муцимо се са свакодневним проблемима.Референдум и усијане главе никоме неце добро донијети осим горе набројаним хајванима. МИР брацо срби

ОДГОВОРИТЕ
Name

Назалост

22.09.2016 11:10

90% срба или босњака или хрвата би једни другима главе одрубили само кад би поново сансу добили. Другим ријецима простори бивсе Yу имају најзаосталији народ у ЕУ... БАЛКАНСКА ПЛЕМЕНА...

Name

Несврстани

22.09.2016 11:30

@назалост Није друзе све бас тако,тако размисљају само ограницени људи(не казем да их нема,али су у великој мањини),по селима и засеоцима. У пракси сви ми радимо и зависимо једни од других,ентитетске границе су само територијална подјела,а етницке се у глави десавају,а вецина нас је свјесна тога.

Name

100%Босанац

22.09.2016 10:58

Свака цаст Тихомире Глигориц. Све је тако!

ОДГОВОРИТЕ
Name

МИХАИЛО МИКИЦ

22.09.2016 13:13

Босанац је био и остао у регионслном погледу сваки градјани БиХ који зиви у границама њезине квази дрзаве. То је покрајински назив и није народност. Са народносцу се цовјек радја а покрајинској припадност постаје према мјесту свог боравка. ВЕЛИКА је разлике измедју неције народности и његове покрајинске припадности. У Америци су вецином њезини градјани дрзављани те велике и Богом благосливене земље али су Амеруканци у националном погледу сами уродхенуци - ИНДИЈАНЦИ. ТАКО су у БиХ у региобалном погледу сву Босанци, а у нациобалном погледу СВИ СРБИ који се дјеле по вјери на Православне хрисцане - вјери СТАРОЈ којој су некада сви припадали а затим на римокатолике и муслимане!

Name

Лука

22.09.2016 13:16

Јели то онај Глигорић из Добоја,лоповчина

Name

Ре МИХАИЛО

22.09.2016 14:55

Јесте, у праву си. Босанац је био и остао у регионалном погледу сваки градјанин БиХ који зиви у границама њезине дрзаве. Национално /Вјери јесте другације. И у другим дрзавама је тако, нпр. у Њемацкој, гдје зиве Њемци а по вјери су католици или евангелисти. Али никога не занима у дрзави цијој Вјери ко припада. Битно је да су Њемци. Тако и осталим дрзавама. Ни за вријеме Југославије није било. Били смо сви "поносни" Југословени!

Name

Лисица

22.09.2016 11:03

Зар ти ниси у затвору?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дон

22.09.2016 11:05

Дистрикт Брчко није у саставу РС и мислим да нам је то свима јасно.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бањалука

22.09.2016 11:12

Јесте у саставу РС мислим да це вам то бити јасно ускоро

Name

горан

22.09.2016 11:19

Ма и Аљаска је у саставу РС

Name

Марко

22.09.2016 12:21

Па ако је Брцко насе засто не смемо тамо да одрзимо референдум?

Name

Еее..

22.09.2016 21:15

Биће биће, биће у РС, јер Путин тако хоће. Он ће учинити да све тако бидне.

Name

Мата

24.09.2016 09:31

Брцко ДЦ БиХ састав становниста по задњем пописи 44%Босњака,19% Хрвата ,36% Срба и 1% осталих.

Name

Ен

22.09.2016 11:06

Јаране свака ти је на мјесту

ОДГОВОРИТЕ
Name

Србо

22.09.2016 11:11

Браво за Додика Зивио Додик,Зивјела Русија ,Зивјела Слобода

ОДГОВОРИТЕ
Name

Несврстани

22.09.2016 11:41

Изгледа да имас другацију дефиницију "слободе" од вецине људи на овој планети.

Name

22.09.2016 11:58

хахахах

Name

Ре

22.09.2016 12:16

Србо сидји мало у град, осјети зивот.. слободан си не брини..

Name

Нермин

22.09.2016 12:28

Бранит це вас Руси као у вријеме Турске, а и за бомбардовање од стране НАТ/а

Name

мирко

22.09.2016 12:58

Сви на референдум , није Додик то одлучијо него ми сви . Ово што опозиција ради равно је издаји само зато што им Додик мрси рачуне . У памет се народе неслушајте ни позицију ни опозицију него сви на референдум.

Name

Лука

22.09.2016 13:13

Тако је брате

Name

Раде

22.09.2016 15:21

Србо, сидји у град. Османлије су отисле прије сто година. Не бој се!

Name

Цале

22.09.2016 11:27

Исто што ће бити и са Федерацијом... нек им се Бог смилује !

ОДГОВОРИТЕ
Name

херцеговац

22.09.2016 11:42

Глигорић је заборавио један врло битан разлог за излазак- да не гласа неко други умјесто мене.Тако да ћу изаћи да на листићу нацртам нешто пригодно референдуму/анкети

ОДГОВОРИТЕ
Name

боле

22.09.2016 12:42

О каквом 'гласању умјесто мене' говорис када неце вбити никаквог независног надзора гласања, никаквог ЦИК-а. Једноставно десице се као када су била предратна гласања на Косову и када је излазило по 110% гласаца и сви гласали за Милосевица

Name

22.09.2016 19:18

То исто било је у Хрватској у ЗГБ. када су гласали да разбију YУ у једној опћини је било 7000-гласача а 14000-гласало против YУ односно за излазак из YУ,Уз контролу ЕУ изасланства избори су били углавном правилни и коректни извјештај ЕУ посматрача.

Name

КУБА

22.09.2016 11:55

СВИ СТЕ СМЕСНИ ,ПРИПРЕМИТЕ СЕ НА ИЗНЕНАДЈЕЊЕ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

црна гуја

22.09.2016 12:07

МИЛЕ СЕ НЕ ВРАЦА ГЛЕДА ФИЛМ ОТАЦ НА СУЗБЕНОМ ПУТУ

ОДГОВОРИТЕ
Name

Истина

22.09.2016 13:02

Изасли ми на референдум или не, свеједно је, Баја свакако вец има припремљене резултате, тако да це излазност бити око 80%... Инаце била би 99,9 % али да би то све изгледало ок мора одузети гласове босњака и неколицине која мисли својом главом...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мартин

22.09.2016 13:14

Ово је коментар једног политичког реликта и моралне олупине која се "освијестила" у моменту када су га најурили из Геодетске управе и одвојили од привилегија и лова у мутном. Док је сједио у фотељи и дијелио тал све је било у реду-фуј!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мики

22.09.2016 13:14

Добро збориш

ОДГОВОРИТЕ
Name

Рале Радован

22.09.2016 13:20

Е мој Тихомире што се написа глупости! И ти се називаш независним новинаром, против режима а плаћен од СДС-а

ОДГОВОРИТЕ
Name

Далибор

22.09.2016 19:38

Ма није од СДС прије је то од СДА, мозда му за овакав текст уставни суд понисти пресуду због малверзација и корупције а треба зарадити и оних 265 КМ

Name

Цвијетин Тодиц

22.09.2016 13:22

Ја сам највеци струцњак у Глигорицевом крају за комунисте.А он је је највеци комунистицки петљанац који се икада родио на Озрену.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Црни

22.09.2016 13:23

Нестаће у виду магле и тек ће тад народ почети да живи нормалан живот као некад а и МИХАИЛО МИКИЋ ће моћи ићи и школу да научи барем писати И изговарати ГИСПОДО ПОЛУТИЧАРИ

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бошњо

22.09.2016 13:53

Ви срби сте сами себи довољни!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Несврстани

22.09.2016 14:08

Ал' како су им оци замазане,не могу то ни видјети.

Name

Xx

22.09.2016 15:29

Ви сте паметни и знате вама је све дозвољено

Name

Разумио

22.09.2016 17:03

Хвала богу да Ви потурице знате арапски, па сте се доцепали бројева и математике, културе и напредка.. Био проклет онај конас је икада стрпао у једно, у несто сто не припада једно другом!

Name

Далибор

22.09.2016 19:27

Увијек били зато нам ви и не требате :)

Name

Зоран

22.09.2016 16:15

Одлицан текст. Свака цаст.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ПИНК

22.09.2016 17:11

РС више не постоји осмишљена творевина

ОДГОВОРИТЕ
Name

Далибор

22.09.2016 20:13

Док је таквих као што си ти увијек ће постојати, из разлога што такви као ти увијек уједине паметни Српски народ. У таквим временима увијек смо имали 98% патриота и 2% издајника...

Name

рф

23.09.2016 04:20

није 2% него 1.98% незаборави отици на анкету

Name

yугословен

22.09.2016 17:24

ЗА НЕКОЛИКО ДАНА БОСНА И ХЕРЦЕГОВИНА ПОСТАЈЕ ЦЈЕЛОВИТА ПРАВНА ДРЗАВА УКИГАЈУ СЕ ЕНТИТЕТИ РС ДИСТРИКТ БРЦКО КОМЕ СЕ НЕ СВИДЈА ИМА СВОЈЕ РЕЗЕРВНЕ ДРЗАВЕ

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ристић

22.09.2016 19:26

Због таквих као ти ја ћу обавезно изаћи на референдум само ми је жао што је то референдум о дану РС-а а не о правном статусу РС-а ;)

Name

искрено речено

22.09.2016 19:29

Ми смо се борили за Републику Српску и створили је поштено а коме се не свиђа у њој може да купи прње и да иде то је држава српска и могу да живе у њој они који то признају а српским издаијницима ту нема мјеста никако

Name

МОКЕ

22.09.2016 19:47

Први се.. ко грлица, а овај други се примио. Трећи што се борио тачно је истину рекао. Борио се за комад српске земље. Међутим другар мој у уставу стоји да је ентитер рс српски хрватски бошњачки и осталих грађана. Сљедеће године оде назив, као што је отишао и грб и химна. жао ми је али рат сте изгубили у дејтону

Name

је ли тако моке

22.09.2016 20:33

Како да не и све си у праву само јос ниси написао да роде доносе дјецу сто је тацно као и ово сто си написао.

Name

лаки

22.09.2016 18:43

Тихомире, нисам ни за једног политичара, уопштено мислим да су сви политичари зло у људском облику, али само једно питање. Хоћеш ли и дуће године писати текст о укидању имена РС, пошто је то сигурно Бакирев идући корак. Уставни суд је његов приватни суд и пошто су укинули и химну и грб, сад дан Републике, идуће године још само име РС и нема нас. Једна апелација, усвајање и готово. Какав ћеш тад текст писати да ми је знати и како ћеш то правдати и кога бранити ?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Зоки

22.09.2016 18:45

Његов референдум је само наставак безобразно-болесне борбе за лицни опстанак,и зао ми је да је СЗП насео на све.. Највисе ме изненадио негативно некад за мене барем постовани Иваниц, јер је на сва уста бранио Бају и референдум.. Хм.... Купио је Додик њих неколико, а и отисао Путину да га моли и нуди да ради против САД-еа и Нато-а.... Цовек нам унисти генерације овде а и у остатку БИХ, јер ни они због нас не могу напред... Народе паметно размислите, јер босанци неце дати своју Босну јер немају куд, а нама је ипак БИХ дедовина.. Поздрав за све разумне људе у БИХ

ОДГОВОРИТЕ
Name

Далибор

22.09.2016 19:36

Ову ситуацију није закувао Додик нити иједан Србин, друже обрати се Бакиру зато што ти уништава идеале...

Name

Вук

22.09.2016 18:50

Циме си ме Баја задузио да изадјем на референдум.Ја и супруга првоборци ,дјеца расла на првој линији -Грбавица и када си запослио све детертере своје странацке присталице ми остасмо без посла.

ОДГОВОРИТЕ
Name

маки

22.09.2016 23:28

Нек те брани бакир мозда те боље буде пранио.

Name

Ристић

22.09.2016 19:17

Поштовани Господине Глигорићу, Ваш текст је за сваку осуду од сваког патриоте којем Република Српска живи у срцу. Ово није вријеме да се дијелимо по странкама, није вријеме да се сада устаје против власти без обзира каква та власт била преми мени или Вама. Сада је вријеме да се удружимо и да као патриоте устанемо против јачег, против недемократских пресуда Уставног суда. 9.Јануар није власништво Милорада Додика,Босића,Михаљице,Стевандића већ је то власништво сваког патриоте и дужни смо га бранити свим правним средствима па тако и уз помоћ рефгерендума па макар га нико не признао,битно је да свако испуни своју грађанску дужност и да се ослика мишљење становника Републике Српске. Референдум је савјетодавног карактера и пут водиља свим политичарима јер онај политичар који проведе одлуку Уставног Суда завршио је своју политичку каријеру у Републици Српској на првим следећим изборима ако их и дочека јер су револуције избијале и за много мање ствари од издаје националних интереса. И у таквим тренутцима познају се праву политичари који су спремни ићи у и затвор ако треба чувајући националне интересе за које су многи дали своје животе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ф

23.09.2016 04:18

па мозес и на фацебооку гласати исто га додје да устедис вријеме и енергију три прста у стави у г...

Name

Ристиц

23.09.2016 07:16

Ре: ф , а мозес и ти гласати против такодје на фб-у

Name

Референдум

23.09.2016 07:27

Па Ристићу за који к... да трошим недељу ако ме нико неће признати? Шта смо добили са овим? Три милиона оде на нешто што супштина већ сад не признаје20 година сам на бироу. Ало рођак.

Name

Ристић

23.09.2016 13:03

Ре: Референдум , битно је изаци и доказати муслиманима да не могу да раде шта и како хоће. Да Скупштина ће ускладити одлуку о дану РС-а али на тај начин што ће се 9.Јануара празновати Дан Државности Републике Српске :)

Name

ре Ристиц

23.09.2016 14:11

Смијурија. Коме ти прицас мајке ти? Битно је изаци бла бла, угрозени смо бла бла, србујмо бла бла. Ајде не буди досадан и смијесан, нико вас не угрозава, ево показали сте нама муслиманима да сте бас озбиљни јер вас ова говедина од предсједника навлаци 15 година као будале.

Name

Свинга

23.09.2016 19:04

Ристо ,празник је кад имаш у џепу а национални интерес није приватни бизнис једног човјека

Name

Ристић

24.09.2016 07:51

Ре: Свинга , ја немам ништа против да ти славиш шта хоћеш то је твоје право али исто тако ни ти не можеш да имаш ништа против тога да ја и сви ми Срби да славимо шта ми хоћемо...

Name

Далибор

22.09.2016 19:19

Сваки Србин који је против референдума је или изгубио компас у својој глави или је примио Јудине сребрењаке.

ОДГОВОРИТЕ
Name

КНЕЗЕВО -СКЕНДЕР ВАКУФ

22.09.2016 21:21

Далиборе ја сам Србин из Кнезева не занима ме референдум 20 година сам на бироу демобилисани борац ВРС зивим у масти да це једног дана бити боље ал ко зиви у масти умре у бједи ... мени треба посао а не референдуми и губљење времена и у недељу кад буде референдум ја цу мирно цјепат своја дрва и спремат се за хладну Кнезевску зиму ....

Name

ПИНК

22.09.2016 21:23

Далиборе ти си глуп или се правиш да си глуп ти знаш као и ја да РС не постоји кога ми то лажемо овдје нико жив нас не признаје само је Бих призната као цјеловита држава и то је чињеница морамо престати да лажемо једне друге међу собом нко нама није крив што нас је нас ДОДИК дебело натегао за то нам и јес овако

Name

Далибор

23.09.2016 07:12

Пинк, ни републике бивсе СФРЈ нису биле медјународно признате 1990-те...

Name

Далибор

23.09.2016 07:14

Ре:Кнезево , а да ли це ти бити боље у унитарној БиХ? Слазем се да нам је економија на ниским гранама али не моземо се зато погнути и поклонити свакој суманутој иницијативи из Сарајева...

Name

ре Далибор

23.09.2016 14:09

И не требас се поклонити. Јеси ли се мозда икада потрудио поприцати с људима из ФБиХ левацино? Па ево прицај с нама па цес видјети да никоме није стало да ти дира РС нити име републике, само да не блокирате напредак дрзаве и нормалну ситуацију за све људе. Дакле, не дипр овдје него мало прицај са свијетом с друге стране и немој србовати безвезе кад немас појма.

Name

ПИНК

23.09.2016 19:45

Далиборе такви као што си ти што србујете и јес нам управо оваква ситуација ти уопсте не размишљаш у напријед за будућност наше дјеце ти си још успаван дај пробуди се већ једном треба да идемо у напријед и то са комисијама и Хрватима и Бошњацима само тако ће нам бити боље и нама а и њима ово је 21 вјек

Name

Далибор

24.09.2016 07:48

Ре: Пинк, да у праву си сви требамо да зивимо заједно и да радимо заједно на добробит цијеле БиХ, али то није могуће ако некоме сметају моји празници... Зашто Вама муслиманима сметају наши празници? Зашто мислите да Ви можете да укидате шта Вам падне на памет? Свако треба да слави оно што је њему у срцу, нпр. Ви славите 1 Март а ми не, ми славимо 9.Јануар а Ви не.... тек када прихватимо наше разлике и тек када се почнемо уважавати са нашим разликама ова држава има будућност... А овако ако стално чачкате оно што не смијете, уносите немир и раздор а сваки немир и раздор како у породици тако и у држави заврши се на крају са разводом... Ја желим читаву БиХ стабилну и напредну али пре тога то Ви требате исто желити и на тај начин се понашати...

Name

Нислија

22.09.2016 19:39

Нислије су уз Републику Српску! Доста је било понизења Сарајева, који мисли да је се све окреце код њих. Срби у БиХ имају подрску правих Срба из Србије. Поздрав из Ниса

ОДГОВОРИТЕ
Name

Зоки за нислију

22.09.2016 19:56

А хоцес ли ти доци да нас бранис од босанаца? Ух а и ми смо исто.

Name

Еее..

22.09.2016 21:07

Нишлије су симпатични људи, весељаци и чувене шаљивџије. И Стеван Сремац их је тако описао.

Name

Ре Нислија

22.09.2016 21:54

Које понизење из Сарајева ти видис или цујес. Богати не с.ри. Паметуј неком другоме у свом Нису.

Name

ре Нислија

23.09.2016 07:09

шта сте радили 1992 у Сарајеву?

Name

рее

23.09.2016 07:20

Седи,бре, у Ниш и не дипр.Доста нам је наше муке.

Name

борац

22.09.2016 21:06

Па ви ботови одвратни сто подрзавате ратног профитера и садасњег мафијаса додика да ли знате да је говорио Република Сумска и да је боље бити у саставу БиХ него провинција у Србији и сада смо то заборавили јанеци а ви будите овце.

ОДГОВОРИТЕ
Name

лукиц

22.09.2016 21:13

Свака цаст Глигорицу ти си борац прве категорије и борио се са својим другарима за РС а ове фукаре од људи нису ти ни до кољена укљуцујуци и ратног профитера и балканскг лопова бају.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

22.09.2016 21:17

Па србин Александар Вуциј је против референдума па сто му додик љуби стопе сто га слуса понизно.Сто њега не критикујете него критикујете било кога ко има мозга у глави.

ОДГОВОРИТЕ
Name

жблајз

23.09.2016 13:00

Никога са обе стране Дрине није брига шта Вучић каже и мисли...

Name

репоп

22.09.2016 21:19

Попе хајд не сери.Знас да му је додик и будо станковиц писали пресуду преко својих полтрона у правосудју.

ОДГОВОРИТЕ
Name

хаха

22.09.2016 21:43

Доле дидиковци доказани преваранти нарада.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Брко

22.09.2016 21:46

Глига удри ко их сиса.Боје се твоје истине.Бори се и за нас обицне људе.Издрзи!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Х202

23.09.2016 21:42

Ниси ти бас уперан,ако је глигориц постен за тебе

Name

војо

22.09.2016 21:47

Респект мајсторе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

мики

23.09.2016 05:43

Ста це бити?БИце НЕЗАВИСНА,за то смо зртве полозили..

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

23.09.2016 09:38

Није за тебе политика.

Name

Мики

23.09.2016 06:04

Сви треба да изадјемо на референдум

ОДГОВОРИТЕ
Name

ЖИКА Ж

23.09.2016 06:05

НА РЕФЕРЕНДУМ НЕКА ИЗАЂУ ОНИ КОЈИ СУ ЗАПОСЛЕНИ У ДРЖАВНИМ ИНСТИТУЦИЈАМА, ОНИ ПРИПАДАЈУ СТРАНКАМА НА ВЛАСТИ КОЈЕ НИСУ УЧЕСТВОВАЛЕ У СТВАРАЊУ РЕПУБЛИКЕ СРПСКЕ А ОСТАЛИ И НЕМАЈУ БАШ НЕКОГ ИНТЕРЕСА. ДА ЧУВАЈУ НЕЧИЈЕ ВИЛЕ И МИЛИОНЕ НЕМА СМИСЛА.

ОДГОВОРИТЕ
Name

зика

23.09.2016 07:33

Бас тако исправан одговор

Name

жблајз

23.09.2016 12:57

ниђе везе јаране, изваљујеш глупости, ја сам запослен у државној фирми, а нисам члан ниједне странке...

Name

оцигледно

23.09.2016 06:27

Нија само Вуциц рекао да не треба одртати референдум него и цијека Влада Републике Србије и њен предсједник Томислав Николиц.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дрпислав

23.09.2016 11:32

Рекли су му да су и они за референдум,али це да глуме пред медународном заједницом да су против.Немогуце колико си глуп.

Name

москва

23.09.2016 08:53

Ево вам васег додика на свом имању у москви и боли га она ствар за вама.Забацио вам удицу и ви као сомови.Отријезнитесе народе русите то смеце.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ловац

23.09.2016 08:57

Постоји дипломатско схватање и прицање . Ко то не разумије не мозе бити у политици ! Знаци на реф. ОБАВЕЗНО !! А послије гласати за праве људе долазе млади и нови људи који не памте Yу.јууху и они це да wüрде ствар .!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

влада

23.09.2016 09:12

Неце бити ниста од референдума сваког цуда три дана доста.

ОДГОВОРИТЕ
Name

жблајз

23.09.2016 12:58

Ово ти се сигурно неће свидети, али ето, да те ипак обавестим, БИЋЕ ГА! :П

Name

горан

23.09.2016 12:37

Свака теби цаст Тихомире.Цувај главу да те ова банда не убије.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Браца Грим

23.09.2016 21:40

А он је бас постен у пм

Name

хулио

23.09.2016 19:10

Не контам,хоцете референдум а нико га не признаје,казу коста це 750000 евра а овамо народ нема ни за зивот довољно,плате касне,економија лоса,велка незапосленост итд,,,,,да вам бог да бољу памет....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Миливоје

23.09.2016 19:41

Није у питању колико кошта референдум? Нису грађани Републике Српске толико сиромашни да сваки појединац не може у просјеку да издвоји по двије КМ. Питање је части свих оних који су створили Републику Српску. Не може више Бакир Изетбеговић и сарајевска чаршија да смишљају смицалице како да напакосте српском народу. Враћа се поново на подручје Републике Српске свечана народна химна "Боже правде" а овај пут још величанственије као свечана пјесма и грб Немањића, који у протеклих 800 година никоме није сметао.

Name

спутин

23.09.2016 20:07

Е, мој јадни Миливоје!

Name

Миливоје

23.09.2016 20:47

Па лијепо живим г. Спутин. Са дипломом факултета словеначког универзитета, живим од свога рада, држава ми никда није ништа дала нити од ње шта очекујем, имам дивну породицу, ћерка гимназијалка ми доноси петице из школе. Финансијски - никоме нисам дужан, никога не мрзим без обзира на вјеру и нацију. Светога Георгија и Василија Острошког смо прославили а са нестрпљењем чекамо госте за св. Петку. А оно што је моје, што припада моме народу недам. Господине Спутин, предсједник Путин је вратио достојанство Руској Федерацији и њеним држављанима. С поштовањем.

Name

Леко

24.09.2016 09:14

Вјероватно си Миливоје запослен у СНСД те тако узивас у зивоту,по теби изгледас образован а ако јеси процитав одлуку суда у вези 9.јануара гдје казе да се треба одвојити секуларно од вјерског ,гдје се нигдје неспомиње укидање 9.јануара,пости си образован треба да знас ста то знаци а ако си образован и сколован треба да разумијес да је референдум расписан како би твој водја и твоја странка побиједила на изборима сто це се вјероватно и десити.

Name

Де

23.09.2016 20:23

Мислим да је вазно да сто висе становника Републике Српске изадје на референдум, јер је то нацин да се показе воља градјана, а и даје нам јаку аргументацију пред медјународном заједницом да само 9.Јануар долази у обзир као дан Републике Српске. Ста це касније бити зависи од много фактора, али воља народа остаје заувијек, и мозе се изказати једино на референдуму. Зато 25. Септембра заокрузимо ДА.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Миливоје

23.09.2016 20:28

Председник Народне скупштине г. Чубриловић је сасвим разумљиво објаснио закњучке колегијума о референдуму. Слично је објаснио и професор др. Миле Дмичић. Др Стевандић је био изуетно коректан. Господина Шукала нисам разумио - нешто се је бунио, као да није за референдум? Човјек је очито нешто незадовољан, као и г. Тихомир Глигорић

ОДГОВОРИТЕ
Name

крмак

24.09.2016 06:16

Господом да ви знате како је лепо отици на годисњи одмор лепо се одморити од свега а да би се то десило требас имати посао а да га имас бас те брига за политиком ок вама одмор не треба имате референдум А ДЕЦА ста са њима

ОДГОВОРИТЕ
Name

мами

24.09.2016 06:53

Браво Глигорићу, само тако!

ОДГОВОРИТЕ