Додику, Чубриловићу и Карану пријети затвор

Ако не проведу коначну одлуку Уставног суда БиХ у вези са Референдумом о Дану Републике Српске, Чубриловић, Додик и Каран прекршиће Члан 239. Кривичног закона БиХ, који прописује казну од 6 мјесеци до 5 година затвора за то кривично дјело.

Република Српска 19.09.2016 | 22:57
Додику, Чубриловићу и Карану пријети затвор
Ево какве су правне санкције предвиђене Кривичним законом БиХ у случају непоштовања одлука Уставног суда БиХ у вези са Даном Републике Српске и референдумом који је због оспоравања овог празника заказан за 25. септембар.

Након одлуке Уставног суда БиХ, која је коначна и обвезујућа, најављени референдум у Републици Српској престао је бити искључиво политичко и постао је еминентно правно питање.

Бивши судија Уставног суда БиХ Крстан Симић казао је након одлуке Уставног суда да Република Српска више нема правних лијекова којима би могла побијати одлуку Уставног суда. Другим ријечима, одлука је коначна и обвезујућа и и ни на који начин се не може довести у питање.

А, то, по природи ствари, значи да свако кршење одлуке Уставног суда БиХ, повлачи за собом примјену кривичних санкција.

Ситуација је прецизно описана у 239. члану Кривичног закона БиХ који дословно гласи:

„Службена особа у институцијама Босне и Херцеговине, институцијама ентитета или институцијама Брчко Дистрикта Босне и Херцеговине, која одбије да изврши коначну и извршну одлуку Уставног суда Босне и Херцеговине, Суда Босне и Херцеговине или Дома за људска права, или спрјечава да се таква одлука изврши, или на други начин онемогућава њено извршење, казниће се казном затвора од шест мјесеци до пет година.“

Под удар прописаног члана Кривичног закона могу доћи сви који прекрше одлуку Уставног суда БиХ, но прије свих то се односи на предсједника Скупштине Републике Српске Недељка Чубриловића, под условом да не сазове сједницу Скупштине Републике Српске и предложи укидање противуставне одлуке о расписивању референдума, затим на предсједника Републике Српске Милорада Додика, који је потписао спорну одлуку о референдуму, а потом и на предсједника Комисије за провођење референдума Синишу Карана ако не обустави организацију референдума.

Предсједник Народне скупштине Српске Недељко Чубриловић свјестан је неугодне ситуације у којој се нашао, па је његова изјава била прилично млака, па и неодређена.

Чубриловић је наиме рекао да очекује одлуку Уставног суда БиХ у писменој форми, да је “у овом тренутку тешко одустати од референдума” , те да је он, као предсједник НС РС, дужан проводити одлуке које су на снази.

Но, исто тако, Чубриловић је дужан упознати посланике Народне скупштине Српске о коначној одлуци Уставног суда БиХ, између осталог и зато што се Народна скупштина жалила на ранију пресуду па је самом тим била изравни актер правног спора.

Коментари / 114

Оставите коментар
Name

п

19.09.2016 07:40

Сви поштени,паметни и објективни Срби се овоме надају и једва чекају тај тренутак који ће доћи кад тад!!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

мики

19.09.2016 07:51

лојави,само се надај..ово је најсмјеснија ствар коју сам цуо..Зивјела Република Српска..

Name

реБосњак

19.09.2016 08:01

Босњак,смијесан си до бола...хаха

Name

ре.

19.09.2016 08:11

Ста ти то знаци зивјела РС,смијесно.Кад неко то казе онда је то угрозено или скоро нестало.

Name

@мики

19.09.2016 08:48

Зивјела РС, али без ДЕЗЕРТЕРА Милирада и вас попратних мува...

Name

Јос једна предизборна превара Срба:

19.09.2016 12:40

Уставни суд БиХ своју одлуку це објавити у року од 15 дана тј.до 2.октобра.Референдум који се спроведе прије објављивљања одлуке сматра се не вазацим!? Додик то одлицно зна,то је његов и Бакиров договор!? После 3.октобра рефередум постаје ниста,а власт одлуку суда ускладјује са новом одлуком Народне скупстине. Након тога Референдум иде у корпу за смеце! У медјувренену Додик убире поене на изборима! И вуциц вецерас казе да не мозе јавно о свему да говори.НАРОД ИСПАДЕ ПОНОВО СТОКА!и

Name

тзхц

19.09.2016 07:44

То знаци да на основу до сада неспроведених одлука уставног суда требало би похапсити све политицаре у БиХ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

19.09.2016 08:42

Да, све њих, и оне у Федерацији, па да дахнемо дусом сви у БиХ.

Name

Не

19.09.2016 08:55

То знаци ко крси одлуку и спроводи радње против ње (референдум). А ови сто нису спровели прихватају одлуку и не раде против ње, вец то мудрије кулирају. А баја одмах контра инат методама.

Name

бб

19.09.2016 08:59

Сејдиц-Финци, постоји одлука У. суда и Суда у Стразбуру, није проведена, нико не одговара... Залосна дрзава...

Name

ГБР

19.09.2016 07:46

Нисте нормални ни једни ни други ни треци....... Због неколико особа које су толико богате на рацун вас спремни сте узети орузје у руке и бранити њихову власт. Залосно је ово реци али бивса Yу има најзаосталији народ у цијелој ЕУ... Драго ми је сто ту не зивим вец дузи низ година и сто ми се дијеца не трују тим фасизмом...

ОДГОВОРИТЕ
Name

мислим

19.09.2016 08:07

У праву си младост сам провео у Европи и сад видим гдје зивим стоцарство право.

Name

ен

19.09.2016 09:51

Јаране ја ти завидим и све што си написао је тако, нажалост.

Name

алтец

19.09.2016 11:08

Назалост ГБР потпуно си у праву.Све сто је ваљало како ти казес и првих и других и трецих и сто је мислило својом главом је отисло вани.Остали су само неписмени и полуписмени од којих Додик,Изетбеговиц и Цовиц праве такве овце да се то непамти на овим просторим,Умјесто да изаду на улице,узму мотике у руке и растјерају доказане лопове и криминалце они њима самуо казу пуц и овце резе и блеје једни на друге а ови се у хладовини својих вилетина смију и договарају како даље.

Name

ВЕЛИКИ УЛОГ

19.09.2016 07:46

Референдумом се директно ОДБАЦУЈЕ ОДЛУКА УСТАВНОГ СУДА БОСНЕ И ХЕРЦЕГОВИНЕ. Крши се АНАКС 4, па самим тим и ДЕЈТОНСКИ СПОРАЗУМ. Сад ће се показати, колико је Додик ЈАК, а колико је ДРЖАВА БиХ СНАЖНА!? УЛОГ ЈЕ ДЕЈТОНСКИ СПОРАЗУМ!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

19.09.2016 09:41

Ста си зинуо брее болан?!

Name

Андјеомм

19.09.2016 07:47

А ко це то хапсити нисте написали? Колико ја знам све ове сто сте написали да треба хапсити имају имунитет.Затим ако народ изадје на референдум а изацице ево ја цу први ко це да нас хапси.Бас бих волио то да видим.Народна Скупстина РС је изнад Уставнога Суда тзв Босне.И ја зивим у РС тако да постујем Скупстину као највеци органу РС .

ОДГОВОРИТЕ
Name

Питај неког правника

19.09.2016 07:56

Очигледно не знаш када тако пишеш да нико од политичара нема имунитет од кривично гоњења

Name

П

19.09.2016 07:59

Имунитет не важи за тежа кривична дјела и дјела против уставног уредјења државе(у овом случају БиХ), прочитај мало Устав и Законе, бар на интернету!

Name

рекао си неморас излазити н.р.

19.09.2016 08:04

Зна се да си СНСД-еовац али ситнија риба ниста се непитас.

Name

ре

19.09.2016 08:41

Погледај дом свој, анђеле...

Name

Ре Андјеомм

19.09.2016 12:42

"Народна Скупстина РС је изнад Уставнога Суда тзв Босне.И ја зивим у РС тако да постујем Скупстину као највеци органу РС" - какву глупост извали и оста зив хахаха Тумацење устава од стране уставног суда це увијек бити изнад скупстине једног од бх. ентитета. Зивис у РС (сто је сасвим ОК), та РС је један од два ентитета, који цине БиХ. Највеци орган је Уставни суд БиХ, без обзира колико се ти и теби слицни томе опирали :)

Name

ауди

19.09.2016 12:59

Ти Андјеле немој цекат 25 вец сад изадји и цекај да нецес слуцајно закаснити на аутобус.Ја да сам умјесто тебе пјесице би одмах кренуо.Ја паценика брацо моја драга.

Name

Опрем добро

20.09.2016 06:42

Трт,тррррт!

Name

тинг

20.09.2016 07:53

Хаха какав имунитет..немас појма

Name

Пеле

19.09.2016 07:47

Е Босићу јеси га навукао овај пут на танак лед, свака ти част! Коначно си био два потеза испред Баје, а не пет иза као до сада.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ауди

19.09.2016 12:56

100% си у праву. Најбољи потез који је икад направио.

Name

Драган

19.09.2016 07:52

Одлука Уставног суда ступа на снагу 03.10.2016. Кад продју избори Миле ће спровести све што му кажу, Референдум му је предизборна кампања. Свеједно ће Дан РС ускладити са Законом о празницима, без обзира на Референдум.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дон Кихот

19.09.2016 07:56

Глупости као и све до сад, њега треба хапсити због АУТОКРАТИЈЕ, НЕПОТИЗМА и ПЉАЧКЕ власатитог народа, а срби ће увјек, па чак и у инат ако затреба славити 9.Јануар, ...јер се нисмо дали подијелит тада и то је крај...Баја је епизода и нека иде што прије .

ОДГОВОРИТЕ
Name

гаврило

19.09.2016 08:03

Пробајте...

ОДГОВОРИТЕ
Name

камиказа у србина нема хапси

19.09.2016 08:28

Хапси сто прије само да исе ријрсимо .а послије њих лакоцемо

Name

сарајлија

19.09.2016 08:31

Што,ти ћеш пружити отпор? не насмијавај ме.

Name

србенда

19.09.2016 08:45

ГАВРИЛО БЕЗ МЕНЕ И МОЈИХ ЈА И ОВАЈ ЗИВОТ ИМАМ КАО ЗАТВОР

Name

Ре сарајлија

19.09.2016 10:01

Ником нормалном није до рата,али Вама друзе неце требати срби или хрвати да поново ратујете. Имацете Ви са ким ратовати врло брзо. Арапи су опколили твој град ,стезу прстен око њега. И нико се од Вас небуни због тога,а смета Вам 9.јануар.

Name

ре: Мики

19.09.2016 08:04

А,да ти ја Мики намажем лојем гузу..па да те послије окаде они попови од јуче?

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре ре Мики

20.09.2016 07:36

Прво му требас гурнут у гу...у па нека вас обојицу накаде!

Name

адам

19.09.2016 08:05

Да али имају Салиховица који их стити за дебеле паре.

ОДГОВОРИТЕ
Name

омерта

19.09.2016 08:11

Хусо и Хасо би да укину нас дан па нека укину свој бајрам сугави

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

19.09.2016 09:28

Ала си ти неписмен, па још и фашиста. Уставни суд не укида славу Св. Стефан, хајвану један!

Name

ре: омерта

19.09.2016 09:56

омерта ако си имало писмен као сто видим да ниси,нико не укида празник православних људи у рс-у,само да се усклади са уставом и законом,а ти сто невидис даље од свог носа то је твој проблем

Name

Ре: Омерта

19.09.2016 11:02

Глуп си. Није у питању датум нити слава него једноставно да се одвоји институционално од религијског, боље рецено да се не обилезава слава у слузбеним просторима.

Name

Кики

19.09.2016 08:19

Ствари иду убрзано,пива ми се угрије, кокице не могу стици на направим. Зивјела Република Српска, Србија и Русија. Додик је најхрабрији ако спроведе референдум-унапријед му цеститам.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Нео

19.09.2016 09:16

А јеси ли спремио вазелин или је вец подмазано од прије?

Name

ре Нео

19.09.2016 09:29

Јеси си ти досо директ вамо са јуцерасње ПАРАДЕ у БГ???

Name

Е мој друзе НЕО,

19.09.2016 09:58

како би наса браца екавицом рекли : НЕО,НЕО ти си " је јуце на паради вероватно ПРИНЕО" .

Name

@кики

19.09.2016 11:00

ста те брига ти као навијац и нецес ти у затвор. Видим није ти ни лосе уз пиву и кокице а нека други лезе у затвору.

Name

Један ЧОВЕК и једна ПАТКА

19.09.2016 13:24

Не спроводи Додик референдум вец народ! Додик је само један глас као и сви ми!

Name

Ели

19.09.2016 08:37

Додика нико неце хапсити јер ће се налазити у Русији, зато он иде код Путуна пар дана прије избора да избјегне линцовање ако се референдум не догодили или затвор у случају да буде референдум.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Михајло

19.09.2016 10:04

Нека Додика ухапси Путин и испоруци Србији и Вуцицу.

Name

Видим

19.09.2016 08:42

да је многима у РС драго сто би неко од ове тројице могао заврсити у затвору због непостовања одлуке Уставног суда. Ста је са неким Одлукама Уставног суда БиХ које су исле у корист РС а које нису проведене,рецимо о исплати пензија за становнике РС који су пензије зарадили у федерацији а Федерација им неце да исплацује пензије. Ко је због тога исао у затвор? Нико, наравно. Када нам укину Дан РС ,следеци захтјев према Уставном суду је укидање назива Републике Српска ,јер она као и 9.јануар не одразава вољу и зељу свих становника РС. Зиви били па видјели. Зато ,је.. Вас Додик ,није ни код њега све лосе а код ових других све добро.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Не лупетај

19.09.2016 09:23

Назив се не мозе укинути јер је саставни дио Дејтона...то су изјаве Додика који се поставља као велики заститник Српске

Name

Драшко

19.09.2016 09:53

Питај Жељку за то ...она се љуби са Звиздићем и Новалићем...док ја патим....

Name

Не лупетај ти,

19.09.2016 09:56

ја знам ста говорим. Колико има ствари уписаних у изворном Дејтону ,па их сада нема? Гдје ти је Војска РС ? И ноз других ствари. Поцело је са химном ,грбом. Сада је на реду Дан Републике. Погадјај ста је следеце?

Name

Ре: Видим

19.09.2016 10:58

Те пензије су заврсиле у Београдској и Љубљанској банци. Засто би неко из ФБиХ морао да исплацује њихове пензије које су заврсиле негдје друго.

Name

Видим

19.09.2016 11:35

За Ре : Видим. Друзе мој,извини,али ти те ствари неразумијес. са тим немају ниста те двије банке. Једно питање да ти буде јасније. Цовјек из БиХ зарадио панзију у Аустрији или Њемацкој,сада зиви у БиХ. Ко њему исплацује пензију? Аустрија, Њемацка или БиХ? Је ли сада мало јасније?

Name

б аки

19.09.2016 21:09

Ти сто видис ниста не видис. Одмах послије рата пробосанска страна односно Ф БиХ заговарала је јединствен ПИО систем сто су представници РС-а одбили и залагали се да се пензије исплацују по стању гдје се који пензионер затекао 1995.г. Ваљда је и то било великосрпсло питање. Пар година касније, сконтали да су се зезнули ( или ти несто друго ) а послије ј.. нема кајања...

Name

босанко

19.09.2016 21:37

Носта ти не видис твоји заститници су потписали и договотили да се пензије примају тамо гдје се зиви тад вам је одговарало кад је било пара а сад неваља е трпи и гладуј са пензијом мањом од 200 КМ

Name

Видим

20.09.2016 07:53

баки и босанко, око пензија то није битно висе уопсте. То су основне елементарне ствари и основна људска права сваког цовјека и сувисно је о томе прицати јер су ту ствари јасне као дан. Него ,закљуцак је да , ако се о овој теми немозе у овој дрзави договорити да се испостује правда и право а јасно је као дан,ста реци онда о неким другим тезим питањима. Зато ово и јест накарадна дрзава у којој цини ми се као да зиви 99% лудака и неразумних особа.

Name

ЦИА

19.09.2016 09:06

ОПЕТ ВАМ КАЗЕМ : сетите се како је досао на власт господин Додик и ко га је довео(ЦИА,СФОР,Олбрајтова).То је игра затвореног покера.Мислите да се одлука о референдуму донијела тек тако без консултација и без подрске слузби дипломатије ван БИХ. Ово је поцетак замијена КОСОВО-Р.СРПСКА. Европа је увидјела да им Србија треба са Р.Српском као одбрана од муслимана(ПОГЛЕДАЈТЕ КАРТУ).Косово пуно Сиптара и Босна пуна ткз. Босњака им је "висак". Они су им непотребни и круг се затвара. Исти слуцај је са Турском која иако је у НАТО-у цека на улазак тридесет година у ЕУ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

збогом памети

19.09.2016 09:48

на цему си ти....? де подијели са нама да и нама буде тако лијепо. ово је бура пред "олују" која це да одува оне који не буду слусали "великог брата". стицајем околности БиХ а самим тим се и РС насла у зони геополитицких интереса УСА и Русије... УСА неце овде дозволити Руски утицај па макар морали да склопе пакт и са црним дјаволом... Србима у Рс-у и у Србији би било паметније "крмка низ длаку" тј. с УСА да разговарају.....али...али...али

Name

ОСПА - Апис

19.09.2016 09:48

Апсолутно си у праву. Треба се само сјетити 1998 године и транспортера. Још једна ствар је сиптоматична, директор полиције је изненада отишао у САД-е, а још неки су протекле седмице тамо боравили. Ово је увод у хаос који нам предстоји. ...

Name

ен

19.09.2016 09:55

пријатељу није ти теза добра, а вријем ће показати да ниси у праву да ти не елаборирам, обзиром да видим да немаш појма са чиме се људи играју.

Name

Паyо

19.09.2016 10:50

У каквој ти заблуди зивис... Ако мислис да је ово сто додик ради неко одобрио, требас се добро замислит... Све ово се десава зато сто је додик свјестан да га цека дуга робија кад БИХ додје на праг ЕУ... А а ко се ста буде размјењивало то це бити коспво за крим... БИХ се неце мијењати сигурно, остаце дрзава са два ентитета и дистриктом...

Name

Ре: ЦИА

19.09.2016 10:55

Напротив. Иде се ка унитаризацији БиХ из страха од радикалног ислама код Босњака тако да зеле висе измијесане институције и средине како би се одрзао баланс.

Name

План б

19.09.2016 10:56

Ти си вјероватно и бомбардовање Србије од стране НАТОа протумацио као подрску запада Милосевицу...умиј се хладном водом и мало просетај мозда те продју главобоље и депресија...

Name

црна гуја

19.09.2016 11:34

Не враца се он из русије

Name

мн

19.09.2016 09:41

народе несикирај се,ко има ста за појести нека једе,ко за попити нека пије и узива.све је вецц договорено и само је сад питање цијене.референдум це бити сто је подвала српском народу јер нико неукида дан рс ве он немозе имати славски карактер.и када продје референдум и избори исте ове галамдзије це промјенити закон онако како им се казе а 9.јануар цце имати статус славе,тј неце бити празник са обиљезјима дрзавног карактера.тако да цце и миле и бакир задовољно трљати руке а ми дзаба ископавали закопано.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мики

19.09.2016 09:47

И најгори Закон је бољи од анархије. СНСД осеца да губи и покушава да се избори и не одрже како би задржали Власт

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре мики

20.09.2016 15:06

КАКО СНСД МОЗЕ ИЗГУБИТИ ПОСЛИЈЕ ИЗЈАВЕ КРСМАНОВИЦА ДА ОПОЗИЦИЈА ЦЕКА ДА АМЕРИКА ИНТЕРВЕНИСЕ И СКЛОНИ ДОДИКА ДА БИ ОНИ УЗЕЛИ ВЛАСТ У СРПСКОЈ-ОДРИЦИТЕ СЕ КРСМАНОВИЦА ИЛИ НИКАД НЕЦЕТЕ ДОБИТИ ИЗБОРЕ И СРУСИТИ ДОДИКА

Name

камелеон

19.09.2016 09:47

Заборавили сте да кривичној одговорности подлијежу сви посланици у Народној Скупштини Републике Српске, који су гласали за одлуку о провођењу референдума. Сваки грађанин Републике Српске који изађе на референдум биће ухапшен и осуђен на догогодишњу казну затвора. Е господо Срби, ако сте спремни живјети у оваквој држави терора и једноумља, гарантујемо вам опстанак. Ово је само први корак према увођењу једне трећине, одузимању мушке дјеце и других ''демократских метода'' смишљених у главама тирана.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Прилично ограничено

19.09.2016 11:15

Добре су ове друштвене мреже па да могу пацијенти као ти да изнесу мишљење

Name

19.09.2016 11:19

Хапси све редом политичаре у РС!!! Нема нико паметан ни да се брине за народ, само за своју гу*ицу се брину!!!

Name

Ре

19.09.2016 11:19

Заби се у зид!

Name

Никс

19.09.2016 11:21

Није ни теби лако ...

Name

мислим

19.09.2016 11:15

Цубриловиц и Каран мозда Баја има потврду кја це га спасити затвора али теско наивном народу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

xцц

19.09.2016 14:24

ХА,ХА БАС ТАКО.

Name

19.09.2016 11:20

Ни један једини граданин РС-а зазалио не би уколико би се ови похапсили. Једноставно, безобразно су опљацкали народ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

19.09.2016 14:23

Да сиротиња украде кокос Мора у затвор,а тајкуни краду милионе па ником не одговарају,маните се цорава посла.Тајкуни да се пласе закона и затвора не би радили то сто Раде пљацкали свој сопствени народ.

Name

Драшко

19.09.2016 11:32

Шта смо све преживјели у рату, а богами и након рата. Пљачкање буџета Српске од свих странака (СНСД највише јер је најдуже на власти). И данас се пљачка наставља. Млади без наде у Српској за икакав живот. Референдум је шарена лажа да се не размишља о пљачки пред изборе. Игре без граница. Немам ни у кога повјерење. Све сами кретени, богаташи, власници предузећа, тајкуни, приватници. Број Срба стално мањи, број Бошњака све већи. На билбордима курветине, дилери дрогом, силеџије, тајункса дјеца. Кога још референдум брине? Изебеговића, ха ха одлична му платформа за изборе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ацо

19.09.2016 18:16

Упадате у глупе матрице запада, где су сви који се боре за интерес свог народа криминалци. Те приче о пљачки могу да се говоре за оне који су обавили приватизацију од 2000-2002 године и за време чије власти су пренијете све вазне надлежности Српске. Референдум је битан да се види да ли је Србима још стало до Српске а њихове глупе одлуке је лако ријешити нпр кажемо ДАН РЕПУБЛИКЕ СЕ СЛАВИ 9 ЈАНУАРА или сличних игара речуима, али Бакира изгледа тај исти запад (који подржава и насе велике политичаре)гура у рат против Срба да отворе још један фронт ......

Name

Дијана

19.09.2016 18:28

Браво Драшко

Name

Крајина љута

20.09.2016 13:52

Друзе док је СДС у рату свима около давао саком и капом(струја,храна,итд),ми у Крајини нисмо имали ниста(струје није било по 5-6мјесеци),а храна је била сведска канта.Објасни ми како да их цијеним и постујем кад у тим временима нису гледали истим оцима све нас,ови бар несто подједнако улазу у све крајеве.

Name

првоборац

20.09.2016 16:43

@Крајинаљута. Па ти рата ниси ни видио.Ми из истцног дијела РС , у рату сви бијасмо ко да смо из Аусвица пбјегли, а ти прицас о струји храни и осталом .Висе смо гладни били него сити а ти измисљас овамо неке небулозе да би оправдао Додика који се тада сетао по београду . Коме је ко дава несрецо једна . Бијах ја на васем тамо ратисту, и око Бихаца богами свима нам исто бијасе. Све сам ове СДесесове зелио побити тада . Ал како су год они били гадни , од њих ми овај Дидик свеце направи. Тако , да није додика не би видио колико су они паљански Тумљи мило злато за њега били.

Name

перо

19.09.2016 12:11

Нема референдума ова три у апс на принудни рад на ископ. Угља '-

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре перо

19.09.2016 16:04

ВОЛИЛИ БИ СВИ ДА САД ДОДИК БУДЕ ПРОЦЕСУИРАН -НА ВАСУ ЗАЛОСТ ПОСЛИЈЕ РЕФЕРЕНДУМА И ИЗБОРА ЈАЦИ НЕГО 2006

Name

Јос једна предизборна превара Срба:

19.09.2016 12:40

Уставни суд БиХ своју одлуку це објавити у року од 15 дана тј.до 2.октобра.Референдум који се спроведе прије објављивљања одлуке сматра се не вазацим!? Додик то одлицно зна,то је његов и Бакиров договор!? После 3.октобра рефередум постаје ниста,а власт одлуку суда ускладјује са новом одлуком Народне скупстине. Након тога Референдум иде у корпу за смеце! У медјувренену Додик убире поене на изборима! И вуциц вецерас казе да не мозе јавно о свему да говори.НАРОД ИСПАДЕ ПОНОВО СТОКА!и

ОДГОВОРИТЕ
Name

баки

19.09.2016 19:54

Знаци , референдум је само за изборе, изборна кампања а ви Срби се навукли. То навлацење вас коста 1,5 милиона КМ. Скупа изборна кампања. То ДОДО гули глупане,

Name

Вук

19.09.2016 13:39

Ко је то јос отисао у затвор због неизврсења пресуде уставног суда.Изгледа затвором прете само појединцима. Био бих много сретнији када би санкционисали политичаре .

ОДГОВОРИТЕ
Name

отворене карте

19.09.2016 13:44

Ајде сад посто се тврди да је ПАТРИОТА нек као цовјек који се бори за Републику Српску ако треба у ЗАТВОР У ЗАТВОР други су били у РОВОВИМА а Вама је опет боља та асолуција од РОВОВА

ОДГОВОРИТЕ
Name

Неx-леx

19.09.2016 14:01

Прво-постоји јос једна инстанца за жалбу а то је суд у стразбуру. Два- КЗБиХ одређује да одговарају они који буду учествовали тек након доношења задње одлуке уставног суда а то су највероватније ентитетска комисија и општинске комисије. У време доношења закона о референдуму исто није представљала кривично дело. Треће- председник, скупштина рс, уживају имунитет, тако да: Пешадијо опет ћеш да настрадаш док се крупни извлаче

ОДГОВОРИТЕ
Name

правда

19.09.2016 16:10

ко хоце да слави 9 јануар он це га славити био праван или не кога то интересује толико парова зиви ванбрацно али опет славе годисњицу нигдје везе зар је потребан пецат з славу колико сте ви наивни зар мора бити референум да би неко славио несто

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дзигибау

21.09.2016 08:27

Пријатељу, није поента у слављењу него у забрани да то урадимо. Коме је у животу требала сва ова ујдурма? Што су насљедници "Исламске декларације" потезали ово питање? Знају да нас нигдје друго немогу такнути него у понос и срце. Е па ту се не дира. Неке ствари немају цијену!

Name

Дадо

19.09.2016 18:59

ХАПСИ -ХАПСИ-ХАПСИ-ХАПСИ-ХАПСИ-ХАПСИ СВЕ РЕДОМ ТРЕБА ПОЗАТВАРАТ СВЕ ПОЛИТИЦАРЕ: Знаци треба пар људи да упропасти опет младости,зивоте љубави,због лицних интереса и гузица . ХАПСИ - ХАПСИ- ХАПСИ- ХАПСИ

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мн

20.09.2016 20:36

Преузимањем једног дијела Босне желе намирити губитак Косова,апсурд.

Name

Јуст до ит - јуст Српска

19.09.2016 19:14

Кад се Хрватска отцјепљивала од Југе нити један новинар није паметовао да ли је то легално него су сви ко један били за независност. А ови као да навијају да нам крепа крава...

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

19.09.2016 20:28

Има само једна новинарка на РТРС-у, која својим извјестајима брани право свог народа. Не боји се ни Инцка. Свака цаст Велетицева.

Name

Јуст до ит - јуст Српска!

19.09.2016 19:49

**бо вас уставни суд и онај чији је! Српски предсједник мозе одговарати само свом народу, а тај суд то сигурно није

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ннн

19.09.2016 21:08

Само се ви радујте.Немозе нам нико ниста.

Name

Галеб

19.09.2016 21:24

Народ Има две опције или хапси криминалце ,плацкасе И националисте или поново у пакао ,Крви ,рат ,биједу И Понор

ОДГОВОРИТЕ
Name

дј

20.09.2016 16:51

Мени је миле преписао стан у Лактасима ако се зарати. Он це свеједно бити у Србији.Мора неко и цигаре сверцати.

Name

Нада

20.09.2016 06:47

Док се замлаћујемо референдумом, моја бака има пензију 180 марака...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Демагогија

20.09.2016 07:47

Он признаје само суд своје партије....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пеле

20.09.2016 12:37

Додик треба у затвор,требао је одавно због криминала и корупције,а не због референдума.Референдум је наше право да се одбранимо од муслимана.

ОДГОВОРИТЕ
Name

РС

20.09.2016 12:59

ви из сдс би једва доцекали да их похапсе,само да се доцепате власти. Само се надајте.

ОДГОВОРИТЕ
Name

геомаx

20.09.2016 13:46

Како је Крсмановиц фино на Фаце тв замолио да се ухапси Додик да би опозиција досла на власт.Свака му цаст,бар је искрен.

Name

дј

20.09.2016 16:54

Па гласај за њега, ако смијес од баје

Name

страсн

20.09.2016 19:13

Додик гради Фоци ХЕ Бук Бијела, а Крсмановиц би га у затвор, па ви гласајте за њега.

Name

борик

21.09.2016 16:21

Крсмановиц потурица, плаце код својих бегова и кадија да му дају власт над српском рајом...

Name

стамени

20.09.2016 13:50

Додик кад оде у затвор Србима ће сванути.

ОДГОВОРИТЕ
Name

гоја

20.09.2016 18:00

Мани те се ћорава посла. Устав и уствни суд мјења народ. Због овга нико не треба у затвор. У затвор треба све оне који су довели до оваквог економског стања. Нит ће нама сванути са Милом, нити муслиманима са Бакиром. Гулице нам кожу и зајебавати са небитним стварима све док се не освестимо.

Name

РЕ СТАМЕНИ

21.09.2016 14:08

ДА МИ ЈЕ И ТО ДОЦЕКАТ,ЗАКЛО БИ ВОЛА!!

Name

Република Српска

20.09.2016 20:43

Па у затвор би требале да иду судије Уставног суда БиХ које су гласале за дискриминаторску одлуку о укидању дана РС !!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дјоле

20.09.2016 22:07

Да ли то знаци да це бити ухапсени и сви они који током претходних година нису испостовали преко 80 одлука које је овај тзв. суд донео... докле висе бре са овим песимизмом...

ОДГОВОРИТЕ
Name

РЕПУБЛИКА СРПСКА

21.09.2016 11:32

РЕПУБЛИКА СРПСКА ИЗВРШИЛА САМОУБИСТВО. ОСТАВИЛА ОПРОШТАЈНО ПИСМО. ЗА СВЕ СУ КРИВИ ДОДИК, ЧУБРИЛОВИЋ ИИИИИ ДР.

ОДГОВОРИТЕ