"Кустурица је обични преварант и лажов"

Герард Депардиеу, највећи француски глумац и један од највећих глумаца данашњице, жестоко се обрушио на редитеља Емира Кустурицу уочи премијере његовог филма "На млијечном путу" на фимском фестивалу у Венецији.

Босна и Херцеговина 09.09.2016 | 22:57
"Кустурица је обични преварант и лажов"
"Кустурица је обичан перварант, шибицар, он је фикција, лажов", рекао је Депердиеу за угледну италијанску "Ла Републику" и наставио са тешким ријечима: 

"Он хоће да буде Циганин, а он то није, он је син добростојећих родитеља... Исто тако, он хоће да буде Србин, али није ни то. Он је једна мора од лика, све је код њега лажно". 

Депардиеу је казао и да је своју колегицу Монику Белучи упозорио на Кустурицу:

"Рекао сам Моники да је апсурдно да ради с њим. Добро је познајем, она је врло паметна жена, лијепа, сензуална, не могу уопште схватити како је прихватила да снима филм са таквим једним типом."

На крају је славни глумац поентирао: "Кустурца нема синтезу, код њега ништа не постоји осим обмане и лажи. Нећемо више уопште причати о њему..."

Извор: Агенције

Коментари / 142

Оставите коментар
Name

бања лука

09.09.2016 16:08

Ста он сере, и њега су истјерали из властите земље!

ОДГОВОРИТЕ
Name

МИХАИЛО Микиц

09.09.2016 16:48

Ако је по крви које теце у венама Немање Костурице он је тада СРБин. Ако је по језику са којим говори, писе и ствара Немања је тада СРБин. Ако је по земљи у којој је родјен и зиви, Немања је тада СРБин. Ако је по вјери који јавно исповједа Немања је тада СРБин: Православац и Светосавац. Костурица се кроз Свету Тајну Крстења вратио својим Светом СРБским Коренима и вјери Прадједовској и тако од Емира постао Немања. ПРИМЈЕР ЗА УГЛЕД СВИМ БОСАНСКИМ МУСЛИМАНИМА И БЈЕЛОСВЈЕТСКОМ ОЛОСУ И ВУЦИБАТИНАМА КОЈИ УМЈЕСТО ДА НЕКОГ СРБИНА ПОХВАЛЕ ОНИ КУДЕ И КЛЕВЕЦУ, УМЈЕСТО ДА НЕКОМ СРБИНА ПОМОГНУ ОНИ ОДМАЗУ. НЕКА ТАКВИ НЕЉУДИ ИДУ ГДЈЕ СУ ЈЕДНОМ БИЛИ, У ТРИ ПИЦ.. МАТЕРИНЕ!

Name

Дон

09.09.2016 19:36

Како га човјек лијепо описа, не бих више ништа додао. Управо тако, обични шибицар.

Name

Тз075

09.09.2016 19:37

Мене лицно заболи и да еским зели бити. Свако има право да вјерује у било сто. Али мрзим гледање крви, бројање еритроцита и врацат се на тему ко је ста био и ста је старије. Само неписмени и неуки то спомињу. Ако зелите знати онда имате днк профиле вецине народа на овим просторима објављених у науцним круговима. Изненадили би сте се.

Name

Ре Михаило

10.09.2016 15:28

Ако је по дијагнози, овако на прву онда си ти давно пукао. Разлике између Кусте и тебе нема, јер сте обојица на јавним јаслама. Де зарадите себи нешто својим (видљивим) радом, а не демагогијом.

Name

Зоран

09.09.2016 16:12

Депардје је најобицнији француски ђубретар и искомплексирани тип, једном рјецју - будалетина!

ОДГОВОРИТЕ
Name

ром на цд

09.09.2016 16:13

Тацно. Полтрон, улизица, пакас... Окитио се тудјим пером и тудјом глумом. Имао је среце само зато сто је увијек наилазио на добре глумце.. У поцетку... А онда, потонуо у својој ароганцији

ОДГОВОРИТЕ
Name

Абц

09.09.2016 20:08

Све рецено.Браво.

Name

Вид

10.09.2016 06:34

Сви смо ми људи

Name

Салле

09.09.2016 16:14

Кустурица је прави Србин јаране!

ОДГОВОРИТЕ
Name

X

09.09.2016 16:15

хахахахаха..Прави Србин....лаз.лаз и само лаз на крају и сам повјерујес у своје лази...хахахахах јјоојјјј србина(Босанског) само да се зна.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Доктза ркр

09.09.2016 16:23

Свака му је на мјесту

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мики

09.09.2016 16:23

Ма ти да си неки,неби због схаке пореза отисао у другу земљу,из своје родјене земље.Постао си глумац због своје рузноце..Куста је цар за тебе..

ОДГОВОРИТЕ
Name

Одличан коментар

09.09.2016 16:53

Нарцисоидни Француз чије вријеме пролази

Name

ре мики

09.09.2016 17:05

Јел теби 20 век или Сирано несто бзвзв... ти си луд...

Name

лијеп

09.09.2016 17:07

А ето куста лијеп... ти си геније

Name

дошао

09.09.2016 16:25

Ми у требиње да једе и пије дјабе под платане....Клошар најобичнији!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Селам

09.09.2016 20:19

Ето ти ћеш га нахранити клошару, биједо људска

Name

Муња

09.09.2016 16:33

Како болан лажов и преварант то је Додиков хавер

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ђорђе

09.09.2016 16:37

Ти си Рус, а то ниси. Немаш "Словенску душу", а то показујеш тако што ниси постао Рус у вријеме "пјане Јелцина". Постао си за вријеме Путина, када је то корисно. За разлику од тебе , мада га не цијеним нешто посебно због тог његовог избора, Кустурица је постао Србин када то није било корисно или чак и опасно. Кустуричини су по Историји заиста то вјероватно и били Срби, а можда и Цигани. Твоји Руси никада ниси могли бити. Похлепа за новцем ти је побудила "убјеђење" патриотизма према Русији. Патриотизам је осјећај не убјеђење. Поздрав добрим људима...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Хелмут

09.09.2016 17:18

То ТУЗЛАК

Name

буби

10.09.2016 06:21

Ђорђе,како може неко да постане Србин?? Ја сам Србин,православац,могу ли да постанем Немац??? Није мени то јасно,вера је убеђење,сама реч казе,можеш бити шта хоћеш,ил си Србин,или си Немац или Француз

Name

НН

09.09.2016 16:37

и јест, куста фолирант

ОДГОВОРИТЕ
Name

Лука

09.09.2016 20:26

Водали би га и Срби ко медвједа да је донио у Србију милијарду еура

Name

Динко

09.09.2016 16:52

Депардије пуко ко диња! Руси га водају ко медједа у циркусу!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

10.09.2016 15:31

Рече један од милион "медједа" које Додик држи у циркусу

Name

са

09.09.2016 17:09

Ауууу, сада има да те мрзе и пљују као Андју хахаххахаххаха. Аууууууу

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дали је тако

09.09.2016 17:10

Добро знате да је он Муслиман а не србин

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сарајевско-Романијски Корпус ВРС

09.09.2016 19:07

Да ли је или не?Његова ствар, муслиман као вјерник пише се малим словом , Муслиман као уставна категорија из 1974. пише великим словом, као што се Србин пише се великим...

Name

ре

09.09.2016 19:31

Он је за измјену слова,из мало"м" у велико"С"инкасирао десетак милиона,сличан примјер не постоји на кугли земаљској

Name

буби

10.09.2016 06:16

Ауу,не капирам све вас људе,ако сте људи уопште??? Па верско опредељење не представља и националност,мозе човек бити и бидиста,протестант,лутеранац,какве то везе има...а ако је неко лажов,онда је лажов,ако је говно онда је говно,може бити било које вере или нације...нађу се увек паметњаковићи велики Бошњаци и велики Срби да млате празну сламу!!!Е ал смо будале,Бакири,Милоради,Вучићи и остали нам крв пију,а ми млатимо празну сламу и непоправљиво смо глупи....

Name

Демократија

09.09.2016 17:20

Опет нам пијани и дрогирани западњаци држе предавања о поријеклу и демократији. Вјероватно ће доказати да су Срби ванземаљци и да им због Кустурице треба поново послати "Милосрдног анђела".

ОДГОВОРИТЕ
Name

Абц

09.09.2016 20:02

Ајде процитај јос једном текст........."Он хоће да буде Циганин, а он то није, он је син добростојећих родитеља... Исто тако, он хоће да буде Србин, али није ни то. Он је једна мора од лика, све је код њега лажно". ........ Нити једно слово против Срба.

Name

Филомена

10.09.2016 13:53

Тацно ! Бас као трио "Ла Кампанела" !

Name

Перхан

09.09.2016 17:36

Два највеца манипулатора,Емир Кустурица филмски а Горан Бреговиц музицки. Сва њихова дјела су обицни плагиајат а овај дебели сто је изјавио ово за Кустурицу,ни он се није наглумио у неким филмовима.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Немања Емир

09.09.2016 21:36

Заборавили сте и ублехаса Нелета. Иду у пакету њих двојица.

Name

Кики

09.09.2016 17:58

Прву награду у Кану, за вријеме Југославије су купили удбаси. Зна се ко је био подмицен у зирију и са колико пара. Златна палма је купљена. Тадасњи цланови зирија (двојица) су преузели мито у мало Свајцарском градицу ,несто висе од 200 000 франака им је исплацено ту у хотелу,прије поцетка фестивала. Свајцарска тајна слузба има и доказе о томе, само им то тада није било интересантно ил им је Удба несто конпензирала. Са тим је Емир постао Немања.Цувени резисер и редатељ. Повјерљиво и провјерено.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

09.09.2016 19:48

Будало,он гдје се год појави освоји неку награду није ваљда да је и кад је подрзавао Милосевица Удба потплатила да добије награду у Кану.Ви муслимани сте то тално болесни бас као и овај дрогирани и пјани Депардје.Сигурно му је криво сто га Куста никад није звао у свој филм.

Name

Ја ба

09.09.2016 20:59

Чувајте ви добро немању да вам не побјегне хвала богу да је тај отисо из Босне да непогани јој тло

Name

ре ре

10.09.2016 01:20

Исти зири...бас си глуп.

Name

РадикалНО

09.09.2016 18:19

Све тачно од ријечи до ријечи.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Филомена

10.09.2016 13:52

"Босње" се и дан данас куну у Југу, и то је једини народ који је заиста дрзао и јос увијек дрзи до цињенице да је био дио ње ! Ниједан Србин, Хрват, остали поготово се не изјасњава, нити се изјасњавао ка такав !!

Name

Драган

09.09.2016 18:20

Највећи француски глумац? Можда по габаритима. Иначе, за Кустурицу се слажем. Ко изда своје, издаће и све друго. Сетите се само како су се наше Бошње клеле у Југославију. То је тај менталитет.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

09.09.2016 19:12

Да, тренутно живи највећи француски глумац

Name

Др. Каџија

09.09.2016 18:40

Ау брате Жераре што га нагрди.Куку лелееее.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Филомена

10.09.2016 13:50

Дрзављанство РС-а не могу да добију ни људи који фантастицно говоре српски, који су брацни другови и родитељи дјеце градјана РС-а, али дотицни лик из својих филмова је успио ! Сто ли ?! Успио, а ни сам није сконтао засто...толико је интелигентан...талентован, све то стоји, али као ни вецина припадника људског рода( да ли је ?!) , неце моци дусу испустити од туге и јада за махалом из које је потекао...

Name

всс

09.09.2016 19:15

Ако ме неко замоли да се кандидујем за предсједника РС, па ме народ изгласа, понудицу Зерару дрзављанство РС. Цијеним људе који немају длаке на језику.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Муки

09.09.2016 19:47

А то држављанство рс може да окачи мачку о реп

Name

Милорад Симић

09.09.2016 21:13

Боље и длаке на језику него језик у длакама, али добро, ствар укуса!

Name

Брле

09.09.2016 19:18

Криво њему сто није циган, а зар није веци по оваквој реакцији.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Озна

09.09.2016 19:58

Овај мали Муратов навикао уз власт и државне јасле. Баш ко бабо му Удбаш,стара друкара.

Name

Гергелy

09.09.2016 20:13

@Брле,Криво њему сто није Србин

Name

АУУУУ

09.09.2016 19:38

Слуша ти Герард Депардиеу, ако тебе наш баја чује шта си рекао за нашег, пардон, вашег, а неможе ни тако, туђег, ма није ни туђи наш је...готов си ти друже Депардиеу..

ОДГОВОРИТЕ
Name

рс

09.09.2016 19:44

Хајмо Кусто до побједе.А Депардје је тотални болесник који се посвадјао са цијелим свијетом и у скандалима је до гусе.Балије угледајте се на највецег интелектуалца у Региону и вратите се својим корјенима и православљу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре.

09.09.2016 20:57

Потомце кметова врати се на Карпате, прљави дјикане

Name

Тарик

10.09.2016 18:43

Ја сам за ако се ти осунетиш и пустиш локнице. Ми се вратимо кршћанству, ви јудеизму. Свако својим прецима ;) И немој да забусавас, обавезно ону малу капицу на глави да носис и оне хаљетке...

Name

Рајко

09.09.2016 19:58

Љубомора,љубомора.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ДЕ ГОТХИА

09.09.2016 20:00

ОДЛИЧНА И ТАЧНА КОНСТАТАЦИЈА ДЕБЕЛОГ ГЕРАРДА. ШИБИЦАР ОСТАЈЕ ШИБИЦАР. АЛИ ТРЕБАО ЈЕ ДАТИ И МИШЉЕЊЕ О ОНОМ ДОДИКУ КОЈИ ЗАЛИЈЕВА СТАБЛО НА КОЈЕМ РАСТЕ ТАЈ ХУЛИГАН КУСТУРИЦА. ПА НЕ МОЖЕ СВАКИ ПАПАК ПОСТАТИ СРБИН... АЛИ ПРИЧА О КУПЉЕНОЈ НАГРАДИ КОЈУ ЈЕ УДБА ПЛАТИЛА ОБЈАШЊАВА НЕКЕ СТВАРИ И ЗА КУСТУРИЦУ, А И ЗА МИЛОРАДА ДОДИКА.

ОДГОВОРИТЕ
Name

филомена

10.09.2016 13:43

Да, Депардиеу је Француз који као и вецина пребацио лову у гнијездо у којем се пере и најпрљавија, а у циљу избјегавања пореза у властитој домовини ! Наравно, одмах препознао слицног факина који, додусе, има и других разлога да (п)остане Влах....реагује по оној "ко це коме к'о свој своме..."

Name

објективан

09.09.2016 20:17

Реце рус који је француз србину који је босњак ,

ОДГОВОРИТЕ
Name

логика

09.09.2016 20:44

буухахахаххахахах

Name

пуууно објективнији

09.09.2016 20:47

Депардје је Француз који воли Русију (као и сви нормални људи на цијелом свијету). А Кустурица ста год да је, једно сигурно никада није био - босњак, а и када би то хтио постати, мозда је закаснио - мозда су опет промијенили име?!?

Name

Ре

09.09.2016 20:49

Е бас ме насмија

Name

узивали на 5 језера

09.09.2016 20:20

Депардје полудио кад је видио да Куста љуби Монику а ионако је луд.Стално напада људе,ваљда ј.е алкос и наркоман

ОДГОВОРИТЕ
Name

зико

09.09.2016 20:25

Вријеме це показати.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Филомена

10.09.2016 13:38

....Филомена - постоји код нас изрека да "свако има пред крај зивота главу какву и заслузује"....цемернију одавно не видјесмо....

Name

Мики

09.09.2016 20:30

Хе хе хе Види Баје види главе

ОДГОВОРИТЕ
Name

кики

09.09.2016 20:31

Завидни су на успех Кустурице

ОДГОВОРИТЕ
Name

бане

09.09.2016 20:58

И ја му завидим колико је лове дигао од додика И срба.сибицар је то.

Name

Нада

10.09.2016 08:17

А што неко не пита гдје су те све паре,ради се о милијардама? Чекај док Додика ухапсе,објасниће вам Куста...Зар мислиш да се дзаба жвале њих двојица...

Name

филомена

10.09.2016 13:36

200 ?? цега ??? хиљада ??!! ХАХАХА...

Name

МИТ

09.09.2016 20:53

"Код њега је све лаз и обмана",..идеалан дјикан, митоман

ОДГОВОРИТЕ
Name

МИХАИЛО Микиц

09.09.2016 21:46

Цим је неко успјесан у зивоту попут Костурице Балканци њему прикаце реп, па док се репа он ослободи они узивај гледајуци његову муку! ТО СЕ ЗОВЕ СЕЉАЦКА ПОДЛОСТ!

Name

Ана

09.09.2016 23:51

Само ми Мики немојте рећи да је Депардје, Балканац.

Name

М.

10.09.2016 05:19

Браво Михаило. Наша зависност на успјех и рад је несагледива. Не може се нити описати. А зашто нико не спомене да је Куста прошле године у Вишеград довео преко 200.000 туриста, који само да су ћевапе појели, оставили би 1.500.000 КМ. И што неко од коментатора не доведе неког трећеразредног глумца из Лихтенштајна да сними филм овдје? Не тражим да то буде Белучи. Јад, јад и јад!

Name

Ре Михаило

10.09.2016 15:40

Успешан??? Јеси ли ти здрав, човек је цео живот на буџету. Где то има да влада плаћа снимање филмова? Ако је тако добар, зашто није нашао спонзоре и инвеститоре за снимање филма, као што се филмови свуда у свету снимају? За новац можеш довести готово сваког глумца, али са овако додељеним средствима би и трећеразредни редитељ више направио.

Name

Ана

10.09.2016 19:51

Е мој М. како поред толиког броја туриста Андрић Град послова са губитком од 650.000, 00 КМ. Неко некога ту обмањује. Биће да је Депардје у праву.

Name

Расо

09.09.2016 21:22

Кустурица јесте преварант и лазов,али није и никада немозе бити Србин.Зна се и то кому је бабо и тацка.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Тузлак

09.09.2016 21:32

Он више не може освојити ни дрвену палму. Јад и чемер, а циганин јесте наравнојер му је кева признала с ким га је занијела.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ниђо

09.09.2016 21:34

Боли ме кита за Немању, бринеме шта ће речи Путим и Миле ронхил

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јосиф

10.09.2016 04:26

За вас из сарајевског Техерана Господин Кустурица је еталон филмског умјетника! Алфа и омега. А Депардије је најобицнији француски исфрустрирани и љубоморни циганин!

Name

Ре Јосиф

10.09.2016 11:12

Када си задњи пут освјежио своје знање? Све што је Кустурица добро направио, направио је из Са. и за вријеме "социјалистичког" новца. "Босански филм" има и Оскара и Златног медвједа и још низ других признања. СФФ је највећи филмски фестивал на Балкану, али слијепцима као теби то није довољно... За Курстурица могу само рећи да је далеко бољи глумац него редитељ, јер вас гусла за ваше паре, већ више од двије деценије.

Name

Јосифе Јосифе

10.09.2016 16:58

Јосифе ти се оцигледно разумијес у филм као Мара у крив ........

Name

Рт

09.09.2016 22:05

Тако је он је лазхов издајник лопов види какав је ко да га поплава бацила

ОДГОВОРИТЕ
Name

Браво

09.09.2016 22:14

Слазем се од рјеци до ријеци,кад је издо свој народ,засто неби и нас?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

10.09.2016 06:27

Есххх А кад сте ви издали свој народ,мађуњима и ти???

Name

тиаго

10.09.2016 00:04

Интервју је јако лоше преведен. Најеклатантнија грешка је у преводи реченице "Луи нон è неанцхе ун сербо, и серби ло детестано тутти." Преведено је: "Исто тако, он хоће да буде Србин, али није ни то." Тачан превод је "Он чак није ни Србин. Срби га сви презиру." преводилац/новинар - седи 1.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Нн

10.09.2016 05:07

Сад ће Додо забранити приказивање Депардјеових филмова на Ртрс

ОДГОВОРИТЕ
Name

Нада

10.09.2016 08:14

Потражи интервју Кустурицин од прије 4 године у Паризу па ћеш видјети да не лаже.И ,немој се изненадити кад Додика ухапсе да Куста неће опет прећи на Ислам и спасити своје д...

Name

филомена

10.09.2016 13:33

Браво Тарик ! Све управо тако како си рекао...цак дивно да си насао одговарајуци израз за оне са Горице, углавном избјегавајуци дискриминаторско обиљезје те насе мањине, а цији Немања није дио, или мозда и јесте вративси се "својим" коријенима...власким..? ....јадник...јос кад би се богатство мјерило парама....

Name

Иван

10.09.2016 05:26

Нема дилеме да је носоња један од најбољих француских глумаца, али је исто тако и Кустурица један од најбољих резисера од Вардара па до Триглава. Абсурдно је окаректизирати резисера, да је лазов и преварант, јер је промјенио вјеру. Цовјек се вратио вјери својих потомака, а да се зели презентирати као Циган је сулудо и смјесно за расправу. Дебели носоња је љут на Кустурицу јер није добио улогу на филму.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Тарик

10.09.2016 08:24

Мислите вјери својих предака? Кустурица има много у бивсој југи, увијек је неко хтио бити оно сто није. Ми смо овдје у овом насем несретном Сарајеву увијек разумјели такав нагон јер су нас сутирали ногама и омаловазавали прије, данас, а и сутра це. Кустурица је изнад свега трагицан лик. Колико није оно сто за себе тврди да јесте показује његово понасање. Немања има право бити сто год хоце али ово за ста се издаје није. То мозе продавати људима који не знају гдје је и ста је "његова" Горица. И ја бих хтио бити Хрват па то нисам. Размисљао сам цак да будем и Србин али ни то нисам. Мозда сам ја ја, а Куста је мозда само обицан Горички се..ња каквих овдје има много. И да, сјајан резисер...

Name

За ивана

10.09.2016 15:33

Извини Ален Делоне или Бред Пите нисмо те препознали.

Name

Ава

10.09.2016 16:08

Добар резисер а нула карактер!

Name

Хамдија Сабиц

10.09.2016 06:11

Управу сте господине све сто сте казали

ОДГОВОРИТЕ
Name

пантелија

10.09.2016 07:35

Хамдија скини Алијин оглав са главе и погледај у свет сиром отворених оцију да би имао реалну слику.

Name

Нада

10.09.2016 08:11

Браво Хамдија,потписујем сваку...

Name

Ре пантелија

10.09.2016 10:56

Ти се већ налазиш у свету....покупи нешто нормално

Name

Мииир!

10.09.2016 06:54

Оцигледно овај Француз има несто лицно против Кусте,ово сто ради јавно, није професионално,тако раде неке зле зентураце, трацаре.

ОДГОВОРИТЕ
Name

xy

10.09.2016 09:58

истина се говори јавно

Name

ОбјективанСарајево

10.09.2016 10:03

Вјероватно је све у праву Герард ово сто говори, то не спорим, али ово ми бас изгледа као несто лицно измедју њих. Будуци да су обојица блиски са дотицном старком/бомбом, неце бити теско одредити мотив.

Name

Топаловић

10.09.2016 10:11

Умро пантелија и Лаки је мало нервозан.

Name

ре xy

11.09.2016 13:46

Поставља се питање да ли је једнострана истина,једина истина. Јад и цемер балканског зивља је да радо пљују по себи и своме кад је странац или несто страно у питању. Размисли мало ста и колико знас о Французу а ста о Кустурици,онако не обавезно.

Name

Тоцно

10.09.2016 07:32

Овај га право у сриду...

ОДГОВОРИТЕ
Name

НО ЦОМЕНТО

10.09.2016 07:48

КУСТА,ДОДО,МИСКОВИЦ ИТД.........????

ОДГОВОРИТЕ
Name

бладе

10.09.2016 08:31

Емир је прије свега опортуниста! :) 90тих је направио погрешну политичку процјену и прикључио се Милошевићевом режиму... На сиси режима увијек био...буржоазијско дијете које сам не би ништа направио...Додик му због публицитета дао милионе од народа да се игра са кућицама што ником нормалном није јасно шта је хтио са тим "андрићградом" како га зове и успут је сигурно утајио неколико милиона за црне дане или их је спискао у филм и у монику. ее лик направио лажне старе кућице и очекује туристе поред рецимо италије у којој на сјеверу свако село има дворце из 14, 15 стољећа...туга

ОДГОВОРИТЕ
Name

Лилиана

10.09.2016 08:35

Браво,то би било ТООООООО

ОДГОВОРИТЕ
Name

ИСТИНИТО

10.09.2016 08:47

ВЕЛИКИ БАЈА И "ВЕЛИКИ СРБИН" имају исти МЕНТАЛНИ СКЛОП! Због тога се и РАЗУМИЈУ! Француски глумац, који се, узгред речено, дружи и са Путином, их је ДОБРО ОПИСАО.

ОДГОВОРИТЕ
Name

цц

10.09.2016 14:35

Јако добро, да неко мало скрене пажњу Путину на обог преваранта.

Name

ре.

11.09.2016 00:45

Мислис да га Путин није процитао?

Name

Гу

10.09.2016 09:26

Истина све и ријеч.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Блиц++++

10.09.2016 10:15

Реце Герард,и попи скотски виски........

ОДГОВОРИТЕ
Name

Миљан

10.09.2016 10:46

Кустурица је легенда а свакако да боље од овог француског сарлатана који узгред има и руско дрзављанство, зна ко је, одакле је и ста је. Вратио се својим коренима и узива у томе. То се на основу последњег филма и види а и видеце се након струцних реакција.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре Миљан

10.09.2016 12:16

Јел се то памет одредује према генима? Ако цемо до гена, ко је био на просторима Балкана прије католика и православаца? ко је би прије њих? и које прије њих њих? ако цемо по дарвину, ти си мајмун, ко сто је пакас немања, и ко сто сам и ја. мајмуне

Name

миљану

10.09.2016 13:24

Герáрд Xавиер Марцел Депардиеу, француски глумац, освајач награде Златни глобус и номиниран за Осцара. Глуми од 1973., те је у досадашњих 35 година каријере остварио 70-так улога. Два пута је освојио награду Цéсар( француски пандан Осцару). На филмском фестивалу у Москви 2008. године добио је Станиславскијеву награду као признање за своју глумачку каријеру. Јел ово доста Миљане?

Name

ре Миљан

10.09.2016 14:33

Е, мој Миљане Де Пардје је име о ком не треба радправљати. Погледај филмове у којим игра и видећеш снагу и тезину тога. Куста ти је сибицар који снима. Исту пажњу заслужују многи љекари, инзињери који раде свој посао уредно, ал без признања.

Name

Тако је Миљане

11.09.2016 07:42

Мислим на оно "Куста је легенда",то ста га многи не готиве није цудо. Никада се, мислиоци,науцници,сликари,музицари и ствараоци у свету нису разумели за зивота.Тек кад умру дизати су им споменици.

Name

ДРАГАН

10.09.2016 10:47

МАЕСТРАЛАН ПОВРАТАК ЕМИРА КУСТУРИЦЕ А ЈОС МАЕСТРАЛНИЈИ ЈЕ ЊЕГОВ НАЈНОВИЈИ ФИЛМ НА МЛИЈЕЦНОМ ПУТУ.ДОБИО ЈЕ ОВАЦИЈЕ ПУБЛИКЕ У ВЕНЕЦИЈИ .ПЕТНАЕСТ МИНУТА ТРАЈАО ЈЕ АПЛАУЗ А НА КОНФЕРЕНЦИЈИ ЗА НОВИНАРЕ НИЈЕ БИЛО МЈЕСТА ЗА СВЕ.ЈЕДИНИ УМЈЕТНИК СА ОВИХ ПРОСТОРА КОЈИ НЕЦЕМУ ВРИЈЕДИ ЦАСТ ИЗУЗЕЦИМА.

ОДГОВОРИТЕ
Name

вв

10.09.2016 15:48

То је филим, а публика ко публика. И ово је филим код нас и ови сто гладају су публика и као сто видите да гласају за ништа. Мало је витезова, а све висе покварењака. Добар филим се може направити и без Монике, ал знао је да она прави пролаз и просјецном филиму. Обецао сам себи да ха због тог преварантавили "фикције" нецу погледати.

Name

Васо

10.09.2016 15:51

Док ти пишеш са великим словима, мени је све јасно.

Name

Едиб

10.09.2016 17:35

Кустурица је најобицнији плагијатор аутентицних идеја Абдуллаха Сидрана. Он је Сидрану оо сто је онај пајац био Моззарту.

Name

Врс

10.09.2016 19:48

Ти би на филму , чудо једно а сад понови јос једном како ти рекоше да напишеш, могуце ти неко повјерује

Name

БиХ СА

10.09.2016 20:19

Толико си нахвалио Немању и филм, а на фестивалу ни једну награду није добио.

Name

Реално из дијаспоре

10.09.2016 11:10

Ма немогу да вјерујем, ударио рус на србина! Каква стета....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ја

10.09.2016 17:24

Какав је он рус такав је и овај србин или?

Name

ЛоЛ

11.09.2016 00:23

Реално је то да је Кустурица Србин и русофил, и када је гостовао у Русији казао следеће - "мени не треба пасош да бих дошао у Русију" и ево видимо како реагује онај који се препознао у тој реченици :)

Name

Јајара

10.09.2016 14:22

Јајаре обадвојица

ОДГОВОРИТЕ
Name

сова

10.09.2016 18:56

Беше ли то онај Департије који је наједном постао Рус. А Куста ако је био у душтву таквих поштењачина као Лагумџија, Кецманович, Додо, у странци поштеног Анте Марковића, ништа није чудно. Па и што стално гласамо за њих није чудно, јер стара је прича о нама глупим Босанцима. Ово је само провођење идеја у пракси...Што би рекао стари помало заборављени Маркс

Name

боро

10.09.2016 14:26

Ниста друго ни ја не мислим. Хвала ти боже када је бар неко из тога света проговорио. Цовјек је у праву. Преварант и сибицар обичан. Шта је инаце недавно довођење Ургвајског предсједника и спајање са провјереним политицким лоповима који су суста супротност њему , него сибицарска подвала. Тај филим ће бити прихвацен због Монике и то је Куста и знао. Његово брцкање са њом плаћа овај избезумљени народ Прецењена умјетност, ако се ста што он ради и може тако назвати. .

ОДГОВОРИТЕ
Name

Едиб

10.09.2016 17:33

Да, обицни плагијатор ССидранових аутентицних идеја.

Name

коло води радојица…ебтесе обојица

11.09.2016 13:07

Пустите на миру Муратовог малог.

Name

Вук

10.09.2016 19:45

Све човјек добро рече, да се разумијемо он је добар резисер ал као човјек је нула.Са Додом поткрада РС , продаје маглу а његова достигнуца на промоцији РС су равна нули , битно је да је тип са мањинским капиталом вецински власник у неким предузецима РС.На кКан га не примисе а они су га као редитеља уздигнули, неко це реци све је политика , а била је и раније основно питање је Ко је уопсте тај тип.Ко му вјерује нек вјерује , сто се мене тице нек се носи у 3........

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре Вук

10.09.2016 20:59

Одлицно ВучС. Ма ко се у Свијету обазире на његово продавање магле. Он нама само тупи исту причу. У свијету је параметар успјеха запосленост ,индустрија, грађанска права. Најгори смо од све деце.

Name

Зерар

11.09.2016 00:38

Процитао овај Депардје насег Емира, мислим Немању као буквар!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Милутин

11.09.2016 07:52

Не мозе се поштен човјек дружити са Додиком.

ОДГОВОРИТЕ
Name

мистер

11.09.2016 09:30

Мој лицни став је да су обојица фалс тј лазни типови са двоструким моралима,Мани се ти људи који мјењау вјере и нације ,фазони врацају се коренима и сл небулозама.Сто се не врате да буду мајмуни мало .!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Радојица

11.09.2016 10:20

Кустурица је Србин зато што једноставно има српско поријекло. Његови преци прије исламизације су били Срби по презимену Бабићи. Ово су само сушта факта и ту не треба мијешати генетику. А коме Кустурица смета? Смета највише припадницима хибридне нације у Босни чију националну свијест чини религија а не поријекло. Сви они поријеклом Срби који су ковертирали на ислам и који се данас стиде свога поријекла виде у Кустурици непријатеља своје идеологије хибридне нације. Њима препоручујем да прочитају роман "Дервиш и смрт" од још једног Србина мухамеданца чијим националним идентитетом не управља ислам него свијест о српском поријеклу. Наравно ријеч је о Меши Селимовићу чији су се српски преци презивали Вујевићи. А изгледа да Кустурица смета и полуписменим Србима који мисле да су Срби само зато што су православци. Депардје уопште није битан у овој причи јер је побјегао у Русију да би избјегао плаћање пореза у својој земљи. Замолио бих само без фрустрације због чињеница

ОДГОВОРИТЕ
Name

Карадоз

11.09.2016 12:50

Презимена у Босни и Херцеговини се јављају веома касно. Етнолози тврде да некада нисмо имали презимена, него смо уз своје име носили очево, такозвани патроним (рјеђе мајчино) као ближу одредницу наше идентификације: Лука Антин, Мехо Хусин, Раде Симин и сл. Касније су имена очева трајно претварана у презиме: Лука Антић, Мехо Хусић, Раде Симић. Тако су изведена презимена по имену оца, али понекад и по надимку, а потом су презимена добијана по занимању некога од чланова породице, такозвани ергоними: (Ковач, Кухар и сл.), онда по мјесту становања или рођења – топоними (Зеничанин, Сарајлија, Кисељачанин). Презимена су добивана и по имену животиња (Срна, Зец) и биљака (Буква) итд. Хисторичари, пак, кажу да су презимена уведена у употребу најприје у подручјима гдје је владала Млетачка република, а касније и тамо гдје је била власт Аустро-Угарске монархије, средином 18. стољећа, и то евидентирањем грађана „двоименом формулом“. У то вријеме у Османском царству уз име особе уписивано је име оца са назнаком из којега је мјеста. С доласком Аустро-Угарске на наш простор почињу се у свакодневној комуникацији више употребљавати имена и презимена, а с настанком прве Југославије дефинитивно се употреба имена и презимена регулисе законски.

Name

педја

11.09.2016 19:04

Презимена су настала са првим пописом у дефтере за вријеме Османлија.Име оца Салих,-Салиховиц,Филип-Филиповиц или по занимањим,Кујундзија-Кујундзиц,хецим-Хецимиц итд.Ово "иц" је од османлија.

Name

Последњи кинески цар

11.09.2016 10:36

За редакцију. Погледајте сајтове у Србији. Кустурица је оговорио великом русу Депардјеу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

владо брезовљан

11.09.2016 11:46

НЕВОЛИМ ОВОГ ДЕПАРДИЕА ПОБЈЕГО У РУСИЈУ ДА НЕ ПЛАТИ ПОРЕЗ СВОЈОЈ ЗЕМЉИ ФУЈ МАДА ИМА ТАКВИ И КОД НАС СРБА НЕБИ ДА ИМЕНУЈЕМ ЗНАТЕ ВИ КОЈИ СУ ТО А КУСТУРИЦА СУВИСНО ЈЕ ПРИЦАТ ЗА ЊЕГА СВЕ ЈЕ ПОКАЗО СТАЈЕ КОЈЕ ЈЕДНОСТАВНО ЛОС ЦОВЈЕК ВОЛИ ЛИЗАТ ПУТИНУ ДОДИКУ ВУЦИЦУ МИЛОСЕВИЦУ КАСТРУ МАРАДОНИ И МНОГИМ ДР ДУПЕ И ОН НИЈЕ СРБИН И ТАЦКА ЗНАСЕ КОСМО МИ СРБИ ОН ЈЕ МЕСЕТАР ТОЈЕ ЊЕГОВА НАЦИЈА ФУЦК YУ

ОДГОВОРИТЕ
Name

јуриј

16.09.2016 23:33

Ма љубоморан на Кустурицу због Монике Белучи, знају се од раније они, али када је Моника почела да глуми код Кустурице онда се променио Депардје...

ОДГОВОРИТЕ