Данас обиљежено 20 година од егзодуса Срба из Сарајева

Служењем Свете архијерејске литургије у манастиру Света Петка у Бијељини јутрос је, под покровитељством предсједника Републике Српске Милорада Додика, почело обиљежавање 20 година од егзодуса Срба са подручја Сарајева.

Република Српска 12.03.2016 | 22:00
Данас обиљежено 20 година од егзодуса Срба из Сарајева

Његово преосвештенство епископ зворничко-тузлански Хризостом изјавио је данас да је егзодус Срба са подручја Сарајева 1996. године био херојски чин освајања слободе и права да српски народ живи у слободи.

"Храбро сте одбранили огњишта и завичај, а отели су вам га за зеленим дејтонским столом. Зато смо овдје данас да кажемо једно велико хвала у име српства и светосавља, због којег сте све своје жртвовали", истакао је владика Хризостом.

Према његовим ријечима, егзодус Срба из одбрањеног завичаја јединствен је у историји и обавезује све да искажу поштовање за бескомпромисност сарајевских Срба да се сачува и освоји слобода која нема цијене.

"Само овакво опредјељење којим су нас задојили кнез Лазар и косовски јунаци могло је да вас одвоји од завичаја", оцијенио је епископ Хризостом.

Међу званицама су у делегацији Владе Републике Српске министар рада и борачко-инвалидске заштите Миленко Савановић и министар индустрије, енергетике и рударства Петар Ђокић, а у делегацији Народне скупштине Републике Српске потпредсједник Скупштине Соња Караџић- Јовичевић и народни посланици Милан Дакић, Славиша Марковић и Недељко Милаковић.

Предсједник Републичке организације породица заробљених, погинулих бораца и несталих цивила Недељко Митровић изјавио јеи да је потребно поново покренути иницијативу за формирање комисије за утврђивање страдања Срба у Сарајеву.

"Очигледно је да све ове године Институт за нестала лица БиХ /ИЦМП/ и Тужилаштво БиХ ништа не раде по питању страдања Срба на овом подручју, због чега остаје једино рјешење да се формира комисија за Сарајево са јасно дефинисаним надлежностима и роковима. ", рекао је Митровић.

Митровић је рекао да је у Сарајеву током протеклог рата убијено више од 10.000 Срба, док се више од 250 воде као нестали.

Организатор комеморативне манифестације је завичајно удружење Сарајлија у Бијељини "Пријатељи Илијаша". У оквиру програма обиљежавања 20 година од егзодуса Срба са подручја Сарајева служен је парастос погинулим борцима у Одбрамбено-отаџбинском рату.

У оквиру манифестације у граду је раније премијерно приказан Драгана Елчића документарни филм "Сарајевски егзодус - три тачке на мир" и постављена изложба документарних фотографија о овој постдејтонској сеоби 120.000 Срба на простор Републике Српске.

Предсједник Организационог одбора манифестације Миленко Зупур најавио је да ће овај датум убудуће бити обиљежаван сваке године с циљем да се отргне од заборава трагедија српског народа.

Он је подсјетио да су српски борци у Сарајеву зауставили 36 офанзива и одбранили своје домове, а у тој одбрани погинуло је више од 7.000 војника и цивила. Из отетог града, у јединственом догађају у савременој историји, кренуло је постдејтонско пресељење - егзодус, у којем су Срби оставили своја огњишта у Сарајеву, а понијели су са собом и своје мртве.

"Идеал је засјенио жртву и покренуо постдејтонски егзодус сарајевских Срба, зарад мира и остварења сна, за стварање Републике Српске", мото је под којим се први пут у Бијељини обиљежава годишњица сарајевског егзодуса.

У бијељинској регији се након егзодуса настанило највише породица сарајевских Срба.

Коментари / 93

Оставите коментар
Name

Стета

12.03.2016 07:33

Јадни људи зртве политике и они знају како им је без обзира ста сад имају и гдје су

ОДГОВОРИТЕ
Name

блбл

13.03.2016 00:19

Засто јадни када вецерас на обиљезавању годисњице они сами казу како су својом вољом напустили Сарајево за добробит РС и Додик им се захвалио вецерас на том потезу. Никада висе нико не мозе реци да су Сарајевски срби протјерани из својих домова када се сада зна да су добровољно напустили.

Name

Питање је сада

14.03.2016 09:01

Шта је са ономад основаним удруженејм"ОСТАНАК",гдје су ти оснивачи,која им је била улога,од кога су финансирани. Удружење"останак"је имало за циљ да спријечи повратак о којему се нашироко причало,да није било воље за повратком,удружење"останак" не би било ни основано.

Name

Холланд

12.03.2016 07:33

Па ко је протјерао те људе?

ОДГОВОРИТЕ
Name

цеца

12.03.2016 07:52

Протјерао их страх од крваве исламске сабље којом су одсијецане српске главе по Сарајеву.

Name

поповиц

12.03.2016 07:54

Па влада РС јер су мислили да је боље у Братуунцу Бијељини и другим вукојебинама него у Сарајеву. Све је ово залосно а славе ..........

Name

Роки

12.03.2016 07:58

Откуд ти у Холланд?

Name

холл

12.03.2016 08:07

Боље у Братунцу и Бијељини него под земљом...

Name

@поповицу

12.03.2016 08:41

Каква влада Рс? Да ли си ти нормалан изроде? Овде се није постављало питање треба ли отици него гдје... људи су ископавали своје погинуле јер су се бојали од ископавања мртвих од стране муслимана.. остати под њиховим власцу а до јуце те нападали? Паметан си ти, право..

Name

лингвиста

13.03.2016 15:14

Цецо не се..и

Name

Даницх

14.03.2016 14:20

Холланд....сами себе протјерал,па онда сами себи куће палили,ово је жива истина

Name

Кики

12.03.2016 07:41

Морбидно је да власт обиљезава оно сто је кривица власти.

ОДГОВОРИТЕ
Name

јојо

12.03.2016 07:59

Није кривица него заслуга што су ти људи остали живи. А ова власт само купи политичке поене.

Name

СДС Сарајево

12.03.2016 07:45

Сарајевски Срби су морали отићи. Иначе би их чекала ИСИЛ-ова кама под вратом. Доживјели би судбину хиљаде и хиљаде сарајевских Срба који су преклани завршили у Казанима, масовним гробницама или концентрационим логорима за Србе, каквих је на стотине постојало у Сарајеву. Без обзира на то шта ми мислили о томе ко је организовао тај егзодус. Нико се не заноси да је Крајишник фин и поштен човјек, али је тадашњи СДС на челу са доктором Караџићем урадио оно што се морало урадити - спасити народ масовних клаоница које би настале да је у српску Вогошћу и Илијаш и остала мјеста ушла агресорска армија бих и полиција. Тужно и жалосно је што су ти људи отишли са вјековних српских огњишта, али то је била формула за њихов биолошки опстанак. Свако добро.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре СДС Сарајево

12.03.2016 08:13

Гледас историју са једне стране, субјективне. Сто не споменес одлазака из Бања Луке? Или Корицанске стијене? Итд итд.

Name

Вуцко

12.03.2016 08:14

Који си ти лик. По теби је Сарајево веће од Меxико Цитy. Хиљаде логора? Због таквих као ти су Срби напустили Сарајево

Name

за СДС Сарајево

12.03.2016 08:26

Ово Крајисник казе: Према његовом мишљењу, оно што се десило са Србима из Сарајева остаће недоречена прича и историјска непознаница да ли су требали да оду или не из Сарајева."Гледајући са овог становишта и ових прилика какве јесу можда би боље било да су Срби остали на својим огњиштима", истиче Крајишник.

Name

ре: вуцко

12.03.2016 08:31

Нисам рекао на хиљаде, него на стотине. Тачније, 536 логора и мучилишта за Србе на подручју Федерације, а на подручју данашњег града Сарајева 126 конц логора које су твоји називали "прихватним центрима", а у њима су Срби били сурово мучени, клани, силовани и убијани на најмаштовитије могуће начине. 90% логораша у тим конц. логорима су били цивили а око 10% ратни заробљеници. Ко нема у вуглу, има у Гуглу, на страницама Центра за истраживање ратних злочина. Поздрав

Name

СДС

12.03.2016 08:39

Не спомињем зато што то тренутно није тема. Ево, ако ће ти бити лакше: хиљаде Бошњака је протјерано из Бањалуке и више од 150 заробљеника убијено на Корићанским стијенама. И покој им души и лака им црна земља. Али у овоме и јесте разлика између нас Срба и вас Бошњака: Ми смо спремни да признамо а ви нисте, ви учите дјецу како ваша војска није чинила злочине, и што је најгоре (али по вас) - ВАША ДЈЕЦА ВЈЕРУЈУ ДА СТЕ САМО ВИ БИЛИ ЖРТВЕ, а ми који памтимо знамо како су се ваши војници иживљавали над српским цивилима, памтимо силоване и поклане и у Сарајеву, Братунцу, Мостару, Тузли, Бихаћу и гдје год сте имали било какву контролу.

Name

А ви како 'те

12.03.2016 17:51

@сдс Сарајево:Шта мислите о хигијени у граду?

Name

коњ

12.03.2016 07:48

Шта су требали остати у Сарајеву да им суде крволоци. Зна се,кад се у Сарајеву суди Србима онда је пресуда кратка и крвава.

ОДГОВОРИТЕ
Name

уна

13.03.2016 06:23

Ако су преживјели рат у Сарајеву зашто су га напустили у миру.

Name

позивница

12.03.2016 07:52

Је ли и Крајисник позван?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Крле

12.03.2016 08:22

Ма вазно је оптузити муслимане за све.

Name

политика

12.03.2016 08:42

Па нису криви за све, само за рат у БиХ. Тј, Алија је крив, било је и нормалних који нису зељели рат, као сто је Фикрет Абдиц, али није могао да буде власт и уклонио га је Алија, зато сто је по сваку цијену хтио рат. Па добио по гузици. Сам пао, сам се убио.

Name

вогошћа

12.03.2016 08:04

Ја нећу да мислим другачије осим да су српска Вогошћа и Илијаш и сад привремено окупирани и да ћемо их ослободити једнога дана, ако Бог да. Ако могне, мирним путем. Ако не...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Вогосца

12.03.2016 09:17

Увијек се мозес надати,нада задња умире.

Name

исто

12.03.2016 21:59

Исто важи и за Зворник, Бијељину, Братунац, Сребреницу, Бања Луку итд., све су то градови који су привремено окупирани, ако може мирним путем да се врати, ако не...

Name

Мили

12.03.2016 08:15

Како је у то вријеме народ био наиван. Које су то политицке игре биле... Ни данасња политика српског руководства не одудара пуно од тадасње.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цицибан

12.03.2016 09:54

А ни босњацка политика ниста није боља... у бити праве нас будалама , поигравају се са нама, а нити једног политацара нисам видио са пуском у руци. И онда сва ова прица сто прицају додик цовиц и бакир пада у воду

Name

заре

12.03.2016 08:19

Ствараоце Српске треба питати о егзодусу Срба из Сарајева.

ОДГОВОРИТЕ
Name

мићко

12.03.2016 08:20

Шта идиоти на челу са Крајишником направише

ОДГОВОРИТЕ
Name

вик

12.03.2016 08:24

Да народ није био уплашен бројим бестијалним злочинима који су чињени над Србима, не би га никакав Крајишник и слични убиједили да ископа гробове предака и бјежи у непознато.

Name

Сарс

12.03.2016 08:23

Није позван,нека се сам позове као Додик и остали!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Прика

12.03.2016 08:23

Какви пацијенти најбоље је то ниста не цацкат нема ту помоци!

ОДГОВОРИТЕ
Name

за вогосцу

12.03.2016 08:45

Само дебилима је до рата или који га нису никада осјетили.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Даидза

12.03.2016 08:50

Српска посла,сами пали и сами се убили,увијек се мозе наци изговор.

ОДГОВОРИТЕ
Name

амидза

12.03.2016 09:04

Исто вази и за вас. Да нисте били превисе гладни не би сад били на 23% БиХ а највисе вас.

Name

крехо

12.03.2016 10:00

Не бригај ти за нас и на ти остали 49% територије бићемо за 30 година у већини.

Name

ре

12.03.2016 10:14

Ускоро узимамо 56% толико нас има у БиХ а вама це припасти 28 %јер вас толико има милом или силом.

Name

Цхат ницк

12.03.2016 10:18

Ајде више крените, једва вас чекамо!

Name

за цхат ницк

12.03.2016 10:30

Не бих рекао да би нас сад дочекали голоруке па се иживљавали.

Name

цхат ницк

12.03.2016 15:58

Пусти празне приче, хајде да видимо, само крените.

Name

врс

12.03.2016 16:03

Јел ти причо бабо како смо њега и његове јаране из армије добро напљескали по гузи? Није? Питај га нек ти прица. ;-)

Name

ре ВРС

14.03.2016 14:51

Гје то тамо гдје су били љуци ненаорузани, у Бузиму јел или у Бихацу

Name

ре ВРС

14.03.2016 14:56

У Бузиму или Бихацу, морас да будес изрицит.

Name

Ни србин ни босњак

12.03.2016 08:52

Ста је са Србима који су остали??? Сто се тице муслиманских власти није им фалила ни длака с главе, али су зато напустени и заборављени од стране Републике Српске. Недавно је био један документарац на ову тему. Ово је само политицка игра била тад као сто је и сад. Прица о Казанима данас 2016 кад се тацно зна да је убијено 20-30 убијених људи и пласење ИСИЛ-ом је био инструмент политике и српске и муслиманске, а реалност је ова да они који су остали нису ни убијени ни заклани, али су прогласени издајницима, пробосанскцима и заборављени од Републике Српске.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Нн

12.03.2016 08:55

1945 су из Војводине отишли фолксдијчери јер су учествовали у на страну фашиста и директно подржавали и учествовали у уништавању других(Срба,Рома итд) и не славе егзодус.Они су га сами направили као и Срби 1996 од бојазни за осветом логично

ОДГОВОРИТЕ
Name

Џемо воли џем

12.03.2016 09:47

Тачно, исто као Сребреница, 1995. је освећен народ што је клао Насер и екипа пуне 3 године. Нажалост Сребреничани нису успјели умаћи пред осветницима. Само је Насер утекао и онда га ми Бошњаци славимо, баш смо блесави.

Name

сјецам се ја јос

12.03.2016 09:06

Оних обецања ,хајде идете у Бијељину,Јању у Подриње тамо вас цекају прелијепа имања која смо ослободили за вас.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Босанац

12.03.2016 16:11

Истина. Увалили се у насе куце,станове и имања па смо после морали плацати и по судовима ици да нам врате насе. Да бог да поцркали сви муслимани из Бијељине сто су замјенили куце и продали. Да су сви остали на свом другације би Бијељина сад изгледала. Барем дјелимицно

Name

сар.србин

12.03.2016 09:28

Господо заборавили сте Крајисника да подсјети људе када их је позвао да напусте своја огњиста,за ради лицних интереса и гласовања за његов СДС.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Реала

12.03.2016 09:32

Па нормално да су ти људи морали напустити и Хадзице и Вогосцу о Грбавици да не говорим.Па је ли ви знате колики су се злоцини догодили на подруцју ових опстина за вријеме рата.Све несрпско становниство које није успјело побјеци је затворено у логоре и на крају велика вецина побјена.Па само на подруцју хадзица се и дан данас трага за 99 цивила који се воде нестали.И због тих таквих су морали отиц и они постени који нису руке окрварили.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ОО7

12.03.2016 09:34

Лако је коментарисати са даљине.Ако неко мисли да су Срби требали остати у Сарајеву,нака дођу да мало прошетају или се провозају јавним превозом.Ако и после тога мосле да има живота,нека се врате,али сумњам.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре 007

12.03.2016 10:01

Јес' баш тако...Ево носимо жуте траке, имамо посебне продавнице у којим купујемо,посебна превозна средства.А замисли морамо да радимо па ми из Источног Сарајева сваки дан аутобусом у центар Сарајева...Шта ћеш кад се мора није тешко..ма море марш, не лажите више.

Name

за 007

12.03.2016 10:55

за 007 Нисам те добро разумио, јел то о Бања Луци прицас?

Name

зумбул

12.03.2016 09:40

Сарајлије су свој град опколиле и гађали сс брда.

ОДГОВОРИТЕ
Name

панто

12.03.2016 09:44

Зна цијели свијет шта се дешавало цивилно становништво Сарајева шта је претрпјело мислим сад ствари окрећати нема од тог ништа то је само израз мржње.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Холл

12.03.2016 10:41

У праву си и остани тамо.

ОДГОВОРИТЕ
Name

лукавица

12.03.2016 10:54

Двадесет година после,муслимани све висе купују станове у Лукавици,наса дјеца студирају у Сарајеву,многи зарадјују плату у Сарајеву јер у Лукавици сем будзета ,кафица и кладионица људи немају ста да раде. У Лукавици,Илидзи нема привредног субјекта.доци це вријеме када це Срби продати и ово сто су направили, муслимани раде тихо,полако.

ОДГОВОРИТЕ
Name

зути

12.03.2016 11:54

Читам коментаре и не могу да вјерујем како људи се не освјесте 20 је просло, људи зиве све горе и горе, поплаве све зиво унисти мој народе додјите себи.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ОО7

12.03.2016 12:08

Ре оо7.У праву си само за посао,а не за живот,што си и сам потврдио.А да случајно наши политичари не живе и иду на посао из Сарајева?а и муслимани који раде у Лукавици,одраде посао и врачају се својој кући,као и ти.

ОДГОВОРИТЕ
Name

илидза

12.03.2016 13:01

Не буди смијесан. У Лукавици осим кладионица, кафића и фризераја ницег нема а ту посла нема.

Name

СаСрбин

12.03.2016 13:50

Овај Митровиц би да формира некакве комисије а да он предсједава а незна ни гдје је Сарајево. Човјек који досад ниста није уцинио. Нико јос није помгао нама сарајевским србима.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Милојко Бања Лука

12.03.2016 14:43

БН ТВ је најбоља телевизија на Балкану. Једина која је објективна. Хвала вам сто постојите!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Милојко Бања лука

12.03.2016 15:05

На цему си ти?

Name

Милојко Бања Лука

13.03.2016 13:50

Зини да ти кажем.

Name

Едо

13.03.2016 15:38

Па видиш да је то луди Милојко

Name

Србин

13.03.2016 19:08

Чедо буди ти онда паметан.

Name

Вукица

12.03.2016 14:57

Залосна је та велико Српска политика сто је људе отјерала са својих огњиста.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Геограпхy

12.03.2016 15:13

@цеца Не причај глупости, паметније је када шутиш. А Додику је паметније да се брине за егзодус који управо влада у РС и БиХ и гдје јос мало неце остати нико осим страначих ухљупа који су окупирали радна мјеста у управи и јавним предузећима

ОДГОВОРИТЕ
Name

Биг Бен

13.03.2016 07:01

Браво! Овак егзодус који се управо дешава у РС је пуно гори од оног сарајевског. Млади нам одлазе на запад, остају само старци, а владајућа елита и даље опуштена, као да све цвјета. Ако нас сада опет поплаве с...у, идемо, да извинеш, у 3 ПМ.

Name

Сарајлија

12.03.2016 15:32

Жалосно је што стпска интелектуална елита, углавном људи из Сарајева, не добијају оно што заслужују, сад су у великој предности људи из Бања Луке и других провинција из Крајине. А да није било овог трагичног исрљавања, највјероватније већ не би било ни Републике Српске.

ОДГОВОРИТЕ
Name

диоле

12.03.2016 16:40

ста си Ти владика зртвовао , осим лази,продји се тога макар у име БОГА,којега ето злоупотребљавас.

ОДГОВОРИТЕ
Name

зумба

12.03.2016 16:45

Када је толико страсно за Србе како онда да Срби долазе радити из РС-а у Федерално Сарајево а не обратно.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дуско Дугоуско

12.03.2016 16:52

Ко се јос сјеца оне цувене изјаве Крајисника - ако је моје Забрдје остало у Федерацији ста цете ви тамо? Овај рат је био само добар за профитере и професионалне националисте а народ су овце.

ОДГОВОРИТЕ
Name

9 Јануар

12.03.2016 17:08

Ти тотално промаши,по обичају.Једно је радити,а друго живити у неком месту.

ОДГОВОРИТЕ
Name

МИЛИВОЈЕ

12.03.2016 19:25

ЖАЛОСНО ДА НЕ МОЖЕ БИТИ ЖАЛОСНИЈЕ! ЗАР ЈЕ МОГУЋЕ ДА НЕКОМЕ ПАДА НА ПАМЕТ ДА НАКОН 20 ГОДИНА СТРАДАЊА САРАЈЕВСКИХ СРБА ПРАВИ СВЕЧАНОСТИ И СЛИКА СЕ КАО ДА ЈЕ ПОБЈЕДА СРБА! СРАМОТА ЗА ПОЛИТИЧАРЕ ШТА СВЕ РАДЕ ДА БИ ОСТАЛИ НА ВЛАСТИ У КРВЉУ НАТОПЉЕНОЈ РЕПУБЛИЦИ СРПСКОЈ И БОСНИ И ХЕРЦЕГОВИНИ! УМЈЕСТО ДА НЕКО ОДГОВАРА ЗА ТУ КАТАСТРОФУ, ОНИ СЕ СЛИКАЈУ И ПРОПАГИРАЈУ КАО ДА СУ ЈЕ ОНИ СТВОРИЛИ, ЗАНЕМАРУЈУЋИ БОРЦЕ КОЈИ БИЈЕДНО ЖИВЕ У РЕПУБЛИЦИ СРПСКОЈ!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Миливоје

13.03.2016 15:24

Није први пут да Срби обиљезавају изгубљене битке.

Name

хахаха

12.03.2016 19:30

Сто је народ сиромаснији и јаднији, само удри по национализму, опа, сто струја поскупљује, сто гориво поскупљује, то ниста, то незапосленост расте, сто млади одлазе, то нико не слави, али ето, србенде, зивите од национализма,

ОДГОВОРИТЕ
Name

Свашта

12.03.2016 22:13

Срамно је да се неко промовише и да се прави Академија од свега тога! Никоме до сада то није пало на памет, а сад се нашли да нешто обиљежавају. Господо, шта обиљежавате и ко вас је овластио да у име 200.000 људи обиљежавате нешто што је болно тим људима.

ОДГОВОРИТЕ
Name

херцеговац

13.03.2016 09:25

СВАДЈАЈ СЕ ГЛУПИ НАРОДЕ ДОК НАС НАСИ СПАСИОЦИ НАЦИОНАЛНИХ ИНТЕРЕСА ПЉАЦКАЈУ. НАРОД НАМ БЈЕЗИ ИЗ ДРЗАВЕ ТРБУХОМ ЗА КРУХОМ ДОК НАС ПОЛИТИЦАРА ВРАЦАЈУ 50 ГОД УНАЗАД

ОДГОВОРИТЕ
Name

Кумиц

13.03.2016 12:01

Сто год је ко тразио то је добио ко нам је крив кад смо глупи плацајте неко новцем неко селидбом а неко и главом кад је други носи.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Никад висе.

13.03.2016 12:28

ТАКО СЕ ДЕСАВА КАДА ДРУГИ МИСЛИ УМЈЕСТО НАС . Тако се десава када нам други одређује гдје ћемо зивјети.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре ни Србин и бошњак

13.03.2016 12:30

Тачно није им фалила ни длака са главе али су поједини остали краћи за главу. У мојој породици је био један наивни Србин, самац, радио у сарајевском ''Грасу'', вјеровао да му неће фалити длака са главе. Знаш ли гдје је данас? Нема га, нестао из свог стана. Нема му ни кости, а у стан уселили они који су га убједили да му неће фалити длака са главе. Ма здравооооо што реко Ђуро из надреалиста.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

14.03.2016 12:59

Лаз,знам тај слуцај,све си измислио,лазове.

Name

Србин у Сарајеву

13.03.2016 12:43

Мени није лоше,зато продајем кућу и 10 дунума земље,у познатом насељу Пољине, ради исељења у Србију.

ОДГОВОРИТЕ
Name

xy

13.03.2016 14:37

каже Митровић "Митровић је рекао да је у Сарајеву током протеклог рата убијено више од 10.000 Срба, док се више од 250 воде као нестали" Постоји ли евиденција и гробови за тих 10 000 убијених?

ОДГОВОРИТЕ
Name

сарајлија

13.03.2016 15:04

По мени,ако тако "угледан" члан Додикове машинерије нешто овако изјави - онда има и доказе за то.Нема 10 000 гробова побијених Срба сем оних 2000 војничких гробова на Сокоцу и осталим војничким гробљима.

Name

еди

14.03.2016 04:16

Србима је наредјено да оду из Сарајева из простог разлога да би поцели дозивљават Бања Луку као главни град рс -а...хтјело се и медијским путем прогласити да су протјерани али то није успјело...све се испоставило као огромна греска...босњаци без икаквих трзавица добили цитаво Сарајево,да су срби остали имали би по броју 35 % изврсне власти...куце и станове продали за мале паре (велика вецина)и сада зивотаре по насељима гдје имају много мање сансе да надју посао...изиграни људи до краја...највеци број самоубистава праве бивсе Сарајлије...

ОДГОВОРИТЕ
Name

дзоо

14.03.2016 05:22

Ко нам је крив кад смо вјеровали лоповима,де нека неко казе јели неки православац бар претуцен у сарајеву после дејтона,а казу да нас има на хиљаде.

ОДГОВОРИТЕ
Name

дјола

14.03.2016 10:04

Под поровитељством највецег српског издајни ка, и његовог истомисљеника Крајисника,се тај срамни цин и догодио,морбидни су иједан и други ,јер је то залосно за бих.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бане

14.03.2016 12:48

То расељавање народа је исло на руке само ратним профитерима који су и дрзали све конце у својим рукама. Крајисник је све покренуо а ставио цијену за литар нафте од 5 марака.

ОДГОВОРИТЕ