Син погинулог борца штрајкује глађу

Након што је годинама трагао за послом како би прехранио породицу Његош Томић, син погинулог борца Војске Републике Српске, из Вишеграда је дошао у Бањалуку гдје штрајкује глађу. Није лако бити у парку, али другог излаза не види. Обраћао се, каже, свима, а писао је и предсједнику Српске, али ништа.

Република Српска 18.02.2016 | 15:57
Син погинулог борца штрајкује глађу

Најавио је и да ће вратити очево одликовање за заслуге у рату и стварање и одбрану Републике Српске. Ни на једном конкурсу на који се до сада јављао, није успио да оствари предност коју приликом запошљавања имају дјеца погинулих бораца.

Тврди и да годинама гледа непотизам у предузећу "Хидроелектране на Дрини" у Вишеграду гдје је конкурисао и добио одбијеницу.

Из овог предузећа реаговали су саопштењем у којем наводе да им нису потребни конобари, те да су до сада запослили више од 30 чланова породица погинулих бораца.

Да приоритет при запошљавању треба да имају дјеца погинулих бораца слажу се и у Влади Српске али и у Републичкој организацији заробљених и погинулих бораца и несталих цивила. Међутим, нико од њих Његоша Томића у парку није посјетио.

Син погинулог борца Војске Републике Српске подршку има од грађана. Поручује и да остаје у Бањалуци и наставља штрајк глађу све док се не ријеши његов проблем.

БН ТВ

Коментари / 68

Оставите коментар
Name

борац

18.02.2016 14:59

Има нас таквих много, само ми тражимо посао на други начин и боримо се за живот.

ОДГОВОРИТЕ
Name

перхан

18.02.2016 15:26

Уцланите се у странку код Ал капонеа,и мозда има наде за вас.Кад је твој отац губио зивот,неки су продавали ронхил и богатили се.

Name

Милос

18.02.2016 15:42

Па подрзите овог цовјека мозда несто и промјените,а не само да сједите и критикујете. Цовјек вјероватно није видјео други излаз па је ово урадио. Момцино само напред,мада мислим да ово неце проци,предсједник сад само гледа како да се извуце из г.....

Name

борац-јадо

18.02.2016 17:20

Е мој јадо од борца,да си ти борац,ти бих заједно са својим саборцима подрзао буцка и поставили услов да се без уцесца васих преставника у комисијама за пријем у дрзавним предузецима не мозе нико примити.

Name

глупост

18.02.2016 23:26

АКО ЈЕ ОВАЈ ДИЈЕТЕ И ЈА САМ. СВАСТА ЦЕС ВИДЈЕТИ И ЦУТИ. ЕТО И МЕНЕ СУТРА У ПАРК ЈА ИМАМ ЗЕЉУ ДА БУДЕМ ДИРЕКТОР ХЕТа. МОЗДА МИ УСЛИСЕ ЗЕЉУ КАД ВИДЕ ДА СТРАЈКУЈЕМ ГЛАДЈУ.

Name

похлепа

18.02.2016 23:36

Замислите да он неце ниста друго него Хидроелекране на Дрини. Није њему лако! Како имас образа то прицати? Колико народа и омладине синова и кцери презивјелих бораца нигдје не ради или ради за неки ситан новац. Ста мислс кад би сви досли ту са тобом?

Name

Зеница

18.02.2016 15:01

Боље да си се богу молио него предсједнику..вјерујем да би прије неки одговор добио

ОДГОВОРИТЕ
Name

Лицимур

18.02.2016 21:00

Одакле му шатор?

Name

зеро

18.02.2016 21:23

Па ако је конобар нек се ухвати тацне. И ја би био Роналдо ал ме несто неце.

Name

смјех

18.02.2016 23:03

Е за ово ОДАКЛЕ МУ САТОР умро сам од смјеха.

Name

хех

18.02.2016 23:22

Па неце овај тацне... Сви би у дрзавне институције. Него купи ти тај сатор док је вријеме и бјези куци, ти мозес умријети ту нико те обици неце. Мозда додје неки опозиционар да те као подрзи а ради своје користи.

Name

реx

18.02.2016 23:49

Донио пуну војну торбу сланине и сувог меса. Сијеце увеце кад нико не гледа.

Name

А ти...

18.02.2016 15:10

Би у ХЕ...их ,па не може то тако! Шта ти имаш од школе, осим звања 'дијете погинулог борца'? И ја сам унук погинулог борца па се сналазим како знам и умијем, не кампујем по парковима! Замисли да сви они који немају посао разапну шаторе и штрајкују глађу тражећи нека права. Па,на шта би то личило...на Вудсток! Би ли ти мало цијепо дрва или носао арматуре или конобарисао? Би qрац мој...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ранко75

18.02.2016 16:03

Апсолутно тачно

Name

перхан

18.02.2016 16:15

Ста све мајка роди.Ови изнад мене це да зиве по 180 година.Весела браца,могу под сатор са бајонеом.хахаха

Name

влада

18.02.2016 20:17

У праву си.Требају, дјеца погинулих бораца ,а који су сада зрели људи, да се сами боре у зивоту.Не мозе дрзава дозивотно да се брине о њима.И демобилисани борци се боре у зивоту како умију и знају,иако од дрзаве никад нису добили ниста.

Name

борац

20.02.2016 12:16

Ста будалите,НА ХЕДРИНИ раде ФОЦАЦИ,ПС,НЕ РАДЕ ВЕЦ ПРИМАЈУ ПЛАТУ,А СКОЛЕ НЕМАЈУ.

Name

ок

18.02.2016 15:14

Јел ово важи за све или само за њега ?

ОДГОВОРИТЕ
Name

ти

18.02.2016 15:26

Добар сатор за планине.

ОДГОВОРИТЕ
Name

борис

18.02.2016 15:27

А ниста друго сем Х на Дрини мајсторе, а?

ОДГОВОРИТЕ
Name

брезло

18.02.2016 15:28

Имас пајдо моју подршку,видјецемо се у парку. Мени је онај Митровиц обећавао пос'о и извози ме ко будалу.У овој земљи нема хљеба за постена чоека .

ОДГОВОРИТЕ
Name

Објасњење

18.02.2016 15:28

Дјеца палих бораца немају никакву предност при запосљавању и то је ноторна лаз коју назалост медији не зеле или не знају да појасне и онда долази до велике забуне. Наиме, ако и само ако приликом конкурса два кандидата имају исти број бодова, као предност једном се мозе узети да је цлан породице палог борца и ни у ком другом слуцају. Знаци не постоји ни један закон који то прецизира вец само један правилник који је влада прије неколико година усвојила а који објасњава ову проблематику.

ОДГОВОРИТЕ
Name

О чему ти причаш?

18.02.2016 15:37

Какво дијете? Па,њему је 35 година...халооо каблови!

Name

Лука

18.02.2016 15:46

Најгоре је сто су они без конкурса запослили 20 цланова СНСД-а...овдје није било бодовања,осим оног кмерског секте СНСД!?

Name

нн

18.02.2016 22:40

То јебтацно по питању закона, добро си објаснио. И см сам просао кроз то много пута, а комисија се потруди да њихов кандидат увијек има бод висе. Тај закон је велика обмана

Name

дејо

18.02.2016 15:32

Ја сам заврсио факултет 2005 год и само сам једну годину радио у струци, дијете сам палог борца такодје... Мој отац је дао зивот за Р.С. у својој 35 години зивота а ја данас имам 36, и 1 годину радног стаза!Није власт брига ни за те људе који су дали зивот а ни за њихове породице! Само се питам на кога би се ослонили сутра да додје до неког слицног сценарија, кога би позвали у рат?!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дејо сине...

18.02.2016 15:49

Ја сам преживјели борац и нисам се борио зато да бих себи и својој дјеци обезбједио што боље радно мјесто, па није ми то био мотив да ратујем,ратовао сам да спасим своју имовину,српство и живу главу, као и твој и његов отац и сви остали.Па не ратује се због интереса, онда би били пси рата. И послије рата нисам ни очекивао да ме неко награди због тога, већ се водио оном народном "УЗДАЈ СЕ У СЕ И У СВОЈЕ КЉУСЕ" што и теби и Његошу искрено препоручујем!

Name

Хахах

18.02.2016 16:38

Ако ниси знао, твој отац се борио за демократски капиталистичку земљу, сто знаци, да када приватник запосљава некога он сам бира кога це да запосли и гледа ста ти знаш да радиш, а не ко си, ста си, и чији си....Мислим да је твој проблем у томе сто живиш и даље у неким давним временима када је држава дијелила послове..

Name

сима

18.02.2016 20:28

Па ти би се требао први пријавити да бранис домовину,јер си имао велике користи од ове дрзаве.Бесплатно сколовање,инвалиднина итд. Бивси борци најмање би имали разлога да узму за пуску.

Name

правда

18.02.2016 15:35

Залосно је сине сто морас на овакав нацин да се борис да би хљеб зарадио, надам се да це те неко погледати и да цес добити посао. Од срца сретно!

ОДГОВОРИТЕ
Name

дејо

18.02.2016 18:16

Ја имам, хвала Богу, борим се да зарадим и зивим нормално а било би праведно да неко ко заврси факултет, говори страну језик, нема досије итд...Добије од дрзаве прилику и мјесто да заради себи плату и обезбиједи егзистенцију себи и својој породици. Или мозда гријесим?!

Name

грађанин

18.02.2016 15:59

Шта кажу у Борачкој у Вишеграду? Што и не би у ХЕ Вишеград, чудно много.

ОДГОВОРИТЕ
Name

И.Сарајево

18.02.2016 16:05

'' Шта желе моћни људи, још моћи'' И ''ШЕШО'' је КВ конобар па за њега има посла он ради, а остали конобари не требају.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јаха

18.02.2016 16:18

Који је ово лик, само ХЕ долази и обзир, такви као ти и треба да остану у том шатору, ето кад си већ у Бања Луци, имаш пар фабрика који траже раднике, иди и добицес посао сигурно, ало, ти висе ниси дијете, смуцила ми се та прича о борцима, сви данас као борци, рат био прије 20 година, сва дјеца су пунољетна, према томе, нема висе изговора за нерад, и да, завидио сам одувијек тој дјеци, исла су бесплатно на екскурзије, добијали су пакетиће, добијали су књиге, а мајке су им обавезно радиле, добијали су станове, док су се моји родитељи патили да ми све то обезбеде из свог дзепа...

ОДГОВОРИТЕ
Name

тацно

18.02.2016 23:43

У праву си потпуно. Пуно су се они осилили.

Name

...

18.02.2016 16:44

Пун ми к...ц овакви, ови борци који су презивјели мало дје су приспјели, нит могу помоц себи а камоли својој дјеци,па ми њихова дјеца нестрајкујемо и немолимо никог за посо. СТИДИ СЕ СВОЈИХ ГИДИНА,ИНВАЛИД НИСИ. ПС. Ти би како ја видим на дрзавне јасле,да је теби до посла насо би га.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Гост_5263

18.02.2016 17:10

Има једна анегдота, Бранко Цопиц наравно, овако поциње "Ноц, неко куца на врата, отварам, цовјек пред вратима ми се обраца, ја сам ратно сироце.Вадим из дзепа несто пара, и сад посто је мрак у ходнику не видим добро. Погледам боље, цовјек мојих година, па које си ти сироце, казе из Првог свјетског рата". Е сад и ови данас, та ДЈЕЦА ПОГИНУЛИХ БОРАЦА, имали су све дзаба, сколовање од 7-26 године, данас добијају најбоље послове, возе бијесна аута, добре телефоне носе. Дајте висе попустите са том прицом. А борци нам гладују по путу, просе, раде најтезе послове за 20КМ( иако су сви вец засли помало у године), какво дијете имас 35 година цовјеце. Ста је сироцади данасњице, ко се о њима брине. И кад будете имали 70 година тразицете нека своја права. Слава и цаст палим борцима, вама као њиховим потомцима се требало помоци, вала се и помагало, доста брате висе...

ОДГОВОРИТЕ
Name

лупас глупости

18.02.2016 18:11

Лупас глупости

Name

Драган

18.02.2016 17:16

Син погинулог борца није занимање. Узгред, добро је опремљен одевен и подгојен.

ОДГОВОРИТЕ
Name

симке

18.02.2016 17:28

Самар и куци нека ледја потури има 120кг ста да сви изадјемо и мој је отац ратовао има 13 марака борацког није запослен и ста сад

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јово

18.02.2016 17:39

Ухвати се лопате љенцуго ! У тим годинама људи имају поридице а ти цекас да ти с неба несто падне. Нијеси на оца сигурно!

ОДГОВОРИТЕ
Name

светко

18.02.2016 18:27

Интересантно, како сте се појединци окомили на овог младог човјека чији је отац дао живот за стварање РС, многи не читате и не размишљате о његовом протесту, ви очито одобравате да Жељкин син има предност, да многи црвени синови дезертера имају предност, и сви који немате посла требали сте се солидарисати са њим у борби за основно људско право, право на рад које је дужна ова свита која пљачка све по реду треба да обезбједи сваком младом човјеку, а посебно дјеци људи који су дали све, дали су живот. овај момак је ожењен, има двоје дјеце, сасвим је легитимно што протествује. сви који се мирите са катастрофалним стањем сте обичне кукавице, а то сам видио када сам био на протесту у вези Закона о раду. и треба да нестанемо, то нам је загарантовано????

ОДГОВОРИТЕ
Name

Лицимур

18.02.2016 21:20

Сратко не рисе матере ти! Нека га ти разумијеш! Није ствар у томе да он не треба да добије посао,већ он бира фирме и то ни мање ни више него ХЕ, али пријатељу 35 година ти је, ваљда си схватио како се посао добија или добро запнеш и учиш или се учланиш у странку! А, ове ствари типа "дјете" погинулог борца и слично па сад треба до пензије да те неко издржава...ма извини! Само ти кампуј...до прве кише.

Name

БЛ

19.02.2016 07:00

Свака част на коментару истомишљеници смо треба га подржати,неки се пореде са њим као шта има везе што му је отац погинуо срам да их буде да су они доживели такву трагедију не би овако коментарисали,нека погледају у федерацији каква права имају деца њихових погинулих бораца,а код нас нема регуларног конкурса зна се како се запошљава.

Name

нн

18.02.2016 20:51

Напријед Његоше, само истрај. Држи се Ђокића, он може запослити у ХЕ на Дрини. Кад си дуго чекао, само хидроелектрану гањај.Мало кад би те Савановић погурао, добро би било, па мало Ђокић, ето Лакић би те примио.

ОДГОВОРИТЕ
Name

САША

18.02.2016 20:54

А ШТА ЋЕМО СА БОРЦИМА И ЊИХОВОМ ДЈЕЦОМ И ОНИ НЕМАЈУ ПОСЛА, ЈА НЕБИ ДАО НИКОМ ПОСАО ДОК ГОД ИМА БОРАЦА НА БИРОУ

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пицин парк

18.02.2016 20:57

Дајте цовјеку несто да једе не ухрањен је...

ОДГОВОРИТЕ
Name

XY

18.02.2016 21:08

Гаде ми се ови неукусни коментари. Однос према овој сирочади је срамота за државу. Лично гдје могу помоћи помажем јер их нико не види. Њихови очеви су дали животе за нашу слободу. Зато заслужују да им вратимо бар тако што ћемо помоћи њиховој дјеци. Дајте будите људи. Негативни ставови ових коментатора ће њих уништити саме, а не ову невину дјецу. Ово је држава непотизма!

ОДГОВОРИТЕ
Name

ЗW

18.02.2016 21:28

Какво болан сироче... спрцо скоро четр'ес година, јеси л' ти п'јан?

Name

дјоле

18.02.2016 21:13

његосе не у бања луку ........иди у сарајево бакиру прије цес добити посао

ОДГОВОРИТЕ
Name

сбм

18.02.2016 21:35

Ја сам државни факултет завршила из групе дефицитарних и добила посао.Отац је послије рата завршио у затвору и нису ни питали за њега.Не позивај се на оца у беспомоцности ,није фер.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дентист

18.02.2016 22:44

Нека почивају у миру сви они који су свој живот дали за Републику Српску.Али ово је заиста превршило сваку мјеру.Ако је икоме држава дала то су породице и дјеца погинулих бораца, ратних војних инвалида и тако даље да не набрајам.Треба да им се да, слажем се, али мислим да треба да постоји граница.Изгледа да ће држава бити дужна не само дјетету погинулог борца него и његовом праунуку.Изградили су им станове, дали огроман новац,имају предност при запошљавању и када имају и када немају факултет у старту имају 10 бодова више.Бирају послове јер наводно имају право на то.Добили су бесплатно школовање, стипендије, бесплатно становање у домовима све вам је господо дато.Ја сам дијете демобилисаног борца, борца који је остао без посла прије више од десет година, борца који је био у рату и његова једина мана је изгледа што није погинуо.Па није он крив због тога.Човјек је отишао у рат, оболио у рату, а касније радећи разне ствари код приватника који га или плати или не плати,јер због година неће нико да га прими у државно предузеће, а радио је да би мене школовао.Пензију ко зна да ли ће дочекати.Завршавам факултет и питам се кад ће дјеца као ја онда добити посао пошто се од дјеце погинулих бораца не може на ред доћи.Изгледа да бих боље прошао у животу да сам дијете погинулог а не демобилисаног борца.Сад ћете вјероватно коментарисати како нисам у праву, како треба да се стидим свога коменара али ја сам само реалан.Свима је држава нешто и дала осим демобилисаним борцима који имају свега 126 КМ борачког додатка на годишњем нивоу.Једноставно су демобилисани борци бачени на маргине друштва.И да завршим коментар колико год вам дали господо вама ће увијек бити мало

ОДГОВОРИТЕ
Name

дејо

19.02.2016 06:38

Дјеци палих бораца нико није дао ниста, сколовање је свима било бесплатно, додји на Пале и покази прстом ко је добио било ста од дрзаве! Није тацно да та група има било какву у предност у запосљавању. Засто ЗЗРС крије податке колико људи из те групе има на бироу рада??? Зато сто су податци поразавајуци, гадис ми се ти и сви који имате такав злобан став о људима који су дали зивот за ову дрзаву и њиховим породицама!

Name

Дентист

24.02.2016 22:25

Ре Дејо: Ево ти доказ хттп://www.ртвбн.цом/376170/Страјкац-у-Бањалуци-раније-добио-8000-КМ-и-има-своју-фирму Имам другове који студирају на Палама, а који су дјеца погинулих бораца који су добили све оно што сам већ написао.И да ако неко дијете и није добило још увијек, добиће сигурно

Name

книнконг

18.02.2016 22:55

Гаде ми се коментари појединих. Мозда би висе овог момка цјенили а оца му постовали да му је тата зив и да је сверцо цигаре у рату а онда сигурно небих био у парку а тата би му дао три милионцета да не вуде клосар у парку.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Хаха

19.02.2016 04:24

Не рисе, Висеград има суме и ливада колико хоћеш, а мало становника, нека узме моторку и сјеце и цијепа дрва за огрев, то мозе стално продати некоме... али требају Ледја за то, треба поранити итд...

Name

бака вјерник

19.02.2016 01:34

Срам вас било изроди једни хулите на дијете погинулог борца. Купио би и он свом дјетету диплому приватног факултета да је жив и да га црна земља није покрила, нека вас Бог казни изроди људски. Синко Његоше издржи освета је БОЖИЈА.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Симо

19.02.2016 05:11

Вала,нит' сам ратовао, нити рс стварао а опет радим. Само це будале главу губити за несто сто се зове утопија а док ви цекате да вам власт ријеси васе проблеме осиједит це те прије времена.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дијете

19.02.2016 07:27

Имам 37 година , имала сам 14 кад ми је отац погинуо. Са мајком и сестром сам преживјела рат, Дејтон, избјегличке центре и много тога. Мајка радила у кухињама ресторана , душу су јој узели. Ја и сестра студирале , училе радиле, брале малине , чувале дјецу. Од општине никада нисмо имале стипендију, ни карту аутобуску нам нису хтјели платити, мада су њихова дјеца ишла џиповима на факултет. Елем све је то прошло хвала Богу, сада радимо, имамо и можемо. Оно што желим да кажем овом ,, дјетету'' погинулог борца је да извуче главу из дуп..а и да реално погледа ствари. Па зар је његов отац погинуо да би се он овако понашао?? Драги дечко, имаш жену и дјецу, зар дјеца требају да те памте по кукавичлуку? Зар кости твог оца требају да хране твоју дјецу?? Ја свог мртвог оца никада нисам и никада нећу наплаћивати! Од државе сам добијала пензију и инвалиднину док сам се школовала, бесплатан студентски дом и храну и то је мојој породици било довољно.И ти си могао али ти мало било безвезе да даш нешто од себе већ си ето сједио 20 година и чекао да те неко прими на ХЕ. Те приче и теорије завјере су ти безвезе јер је очигледно да у твом случају све има политичку конотацију. Ти би до сада имао више од 15 година стажа да те запослила тадашња власт. Али не , ти се чекао Додика да штрајкујеш глађу. Све су власти исте а ти си како видим предизборни инструмент тренутне вишеградске власти. Дозови се памети, и учини да ти се отац поноси а не овако!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дејв

19.02.2016 07:54

Имаце јадна је ова држава када не мозе запослити цовјека у поној снази, није вазно из које категорије долази. А друга је ствар сто ми хулимо над дјецом погинулих бораца, сто прицамо нека раде, има посла. Па ста онда да каземо за остале који протестују, а имају 50-60 година, моземо ли за њих реци ста су радили цијели зивот, засто нису обезбједили егзистенцију и сл. Какав смо ми то народ. Морају постојати приоритети, инаце узалуд сва борба и зртве, по вама рата као да није ни било, као да се гинуло и крварило узалуд.. сумњам ја да није било његоваг оца, и насих оцева да би ми ово данас писали, прицали и слободно зивјели. Није бајно, није ни добро, али осјецам се сигуран и могу на сав глас реци у Бања Луци, Требињу, Новом Граду ја сам СРБИН.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Посао

19.02.2016 09:36

Тражи посао као конобар, за што си се школовао а не као електричар. Не бирај предузеће, него ради.

ОДГОВОРИТЕ
Name

термо

20.02.2016 08:22

Учлани се у равногорски покрет све проблеме ћеш ријешити.

ОДГОВОРИТЕ
Name

јелена б. лука

20.02.2016 09:13

Да смо мудрији народ не би нам овако било

Name

дивља јабука

20.02.2016 10:24

Засто Семберија не подрзи овог момка него подрзавају криминалца Павловица?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Требиње

20.02.2016 12:30

Читам ове злураде коментаре и не могу да вјерујем да исти себе уопште могу назвати прво људима, а потом Србима. Осули сте дрвље и камење према овом човјеку, који је као и многи као и он гледали како се запошљавају разни подобни, а њему рекли не треба нам конобар. Не требају им ни осуђивани криминалци па их примају директно из затвора у јавна предузећа, примају и социјалне случајеве који долазе на посао у аутима од 50.000 КМ. Мамине и татине синове без обзира које струке. А ви сер... по човјеку и осталој дјеци погинулих бораца, срам да вас буде.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Грухи

20.02.2016 18:57

Сви они који користе Републику Српску, коју си Ти и Теби слични створили, су глухи на Твоје проблеме. Ти си им био интересантан док си стварао РС. То је било прво полувријеме. Ово сада је друго полувријеме и Ви (ствараоци РС) сте замијењени новим играчима (лоповима).

ОДГОВОРИТЕ
Name

РВИ

20.02.2016 20:37

Која смо ми стока! Читам ово што људи овдје пишу и не могу да вјерујем. Тај момак се тамо разапиње за све нас, а нас за то боли ки... и треба да нам буде овако, можда и горе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

срле

24.02.2016 15:21

Узми и ти од бироа паре за отварање фирме ко и он, и након тога страјкуј.