Кустурици плијене „Андрићград“!!!

Фирма „Андрићград“ у већинском власништву Емира Кустурице мора да плати 1,2 милиона КМ пореза на додатну вриједност, јер је утврђено да су све зграде у „Андрићграду“ поред Вишеграда изграђене без грађевинске дозволе, ексклузивно сазнаје "Капитал".

Република Српска 09.09.2015 | 16:23
Кустурици плијене „Андрићград“!!!

Инспектори Управе за индиректно опорезивање у последњој контроли открили су да је „Андрићград“ доо Вишеград неосновано приказивао одбитак улазног ПДВ-а за изградњу „Андрићграда“, што није могао урадити, јер за изграђене објекте није имао потребну документацију попут грађевинске дозволе.

Управа за индиректно опорезивање је данас покренула поступак принудне наплате, блокирала жиро-рачуне, провјерила сву покретну и непокретну имовину и већ издала рјешење за забрану отуђења возила у власништву „Андрићграда“.

Фирма „Андрићград“ се налази и на 77. мјесту листе највећих дужника ПДВ-а Управе за индиректно опорезивање, с дугом који данас износи 1.255.521,55 КМ. Износ дуга се сваког дана мијења због обрачуна затезних камата, тако „Андрићград“ тренутно има главни дуг од 1.068.369,55 КМ и затезне камате од 187.152,00 КМ.

Дуг је утврђен у контроли која је обухватала контролни период од децембра 2012. до децембра 2014. године. Највећим дијелом дуг се односи на оспорено право на одбитак улазног ПДВ-а из разлога непостојања грађевинских дозвола за изградњу објеката, потврдио је за "Капитал" начелник Одјељења за комуникације Управе за индиректно опорезивање БиХ Ратко Ковачевић.

„Андрићград тренутно има шест активних рачуна код комерцијалних банака гдје су у току провјере о висини средстава која би могла бити одузета ради намирења дуга по основу ПДВ-а. Такође, свим надлежним институцијама су прослијеђени захтјеви за провјеру покретне и непокретне имовине. Данас је издато Рјешење о забрани отуђења возила у власништву поменутог обвезника, а како буду пристизале остале информације УИО ће у складу са својим надлежностима поступати у поступку принудне наплате”, рекао је Ковачевић.

Он каже да оног тренутка када „Андрићград“ прибави неопходне грађевинске дозволе створиће се законски основ да највећи дио овог дуга више не постоји, односно да мора платити само дуг у износу од 150 хиљада КМ. Међутим „Андрићград“ се до тада третира као и сваки порески дужник и УИО мора да покрене процедуру принудне наплате.

Неспоран дуг од 150 хиљада ПДВ „Андрићград“ мора да плати у сваком случају, јер је у контроли утврђено да је два пута извршен одбитак улазног ПДВ-а по истим фактурама.

Индикативно је да је ово већ трећи пут како инспектори УИО утврђују фирми „Андрићград“ исти пропуст са неплаћеним ПДВ-ом, што Кустурица очито игнорише.

Иако је из буџета Републике Српске, новцем порезних обвезника, са десетине милиона марака финансирана изградња „Андрићграда“ у Вишеграду, кроз расходе се не осигуравају информације у финансијским извјештајима о учешћу Владе Републике Српске у том пројекту.

Наиме, нема прегледа имовине, обавеза и извора средстава, указала је још 2013. године Главна служба за ревизију јавног сектора Републике Српске, дајући Министарству трговине и туризма мишљење с резервом.

Евидентирањем средстава којима се финансира изградња насеља "Андрићград" кроз расходе гранта не обезбјеђују се информације у финансијским извјештајима (преглед имовине, обавеза и извора) о учешћу Владе Републике Српске (путем Министарства трговине и туризма) у реализацију пројекта "Андрићград", упозорила је Главна служба за ревизију јавног сектора Републике Српске.

На основу одлуке Влада Републике Српске, за све послове који се раде у „Андрићграду“ не мора да се примјењује Закон о јавним набавкама Босне и Херцеговине.

Извор: Капитал

Коментари / 93

Оставите коментар
Name

Милош

09.09.2015 14:26

Емир мислио ако промјени вјеру и предје код нас Срба да не мора ниста плацати!? Е мој луди народе,ста све себи дозвољавамо!?

ОДГОВОРИТЕ
Name

"Емир"

09.09.2015 16:38

Нема Србина са именом Емир, као што ни он није Србин, нити ће икада бити.

Name

Нит си Милос

09.09.2015 16:53

Нит си Србин! Сад јос да помислим да је неки Србин за ове муслиманске ујдурме које покусавају кроз управу за индиректно да спроведу! Само је муслиманима Андрицград трн у оку, погледајте мало ста пису по интернету кукавци колико кукају на Емира и на некакав Дјеносајд у Висеграду... А процице и ово, Андрицград це остати да свједоци вијековима о српској велицини и Андрицевој велицини, а потурице се могу на главу посадити! Ено им "сехера" просто им било, не зелим висе никад уци тамо, јер ми од смрада лоја и сељаклука није добро.

Name

СеХер

09.09.2015 17:54

Нит си миЛош твој коментар тукне на фашизам

Name

Михаило Микић

09.09.2015 20:29

"Милише" и ти када се будеш потурчио такође нећеш морати више босанским агама порез да плаћаш. Прочитај поново чланак па ћеш да видиш ако си СРБин и човјек како се преко леђа Стефана Кустурице на лукав начин води борба испод жита против Републике СРБске. Она је подржала изградњу Андрићевог Града и то муслимански екстремисти нашем СРБском Витезу Немањи Кустурице не могу да забораве и да опросте.Зато грађани Републике СРБске БиХ требају смело и јуначки да узму у заштиту Стефана Немању Кустурицу и његов СРБски историјски пројекат пуног Богољубља и СРБског Родољубља под именом "Андрићев Град!"

Name

xцx

11.09.2015 17:23

Ставити то под дрзавну управу, о томе и врабци довољно знају.

Name

сос

09.09.2015 14:27

ПОМОЗИ БОЗЕ!!! Ваљда је висе поцело.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Србин

09.09.2015 14:51

Коначно!

Name

Ђода

09.09.2015 21:16

Ма није ништа почело...Све ће то "средити" Кустурицин пајдо Додик.

Name

камелеон

09.09.2015 14:33

Ово је забрињавајуће.Дуг од један милион марака одмах треба наплатити, па и одузимањем Андрићграда. ГРАС Сарајево дугује 12 милиона, шта ли ће бити са њима? А да неће ништа, они припадају СДА. Иронија

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дејан.бл

09.09.2015 14:37

А Сарајевска пивара 12 па ником ниста ....

Name

лололо

09.09.2015 14:39

Сви дугују,нико,ником ништа не плаћа...

Name

ре Дејан бл

09.09.2015 16:45

А Кекеровиц 10 милиона. Треба казнити оног ко им је омогуцио да праве дугове. Ја не платим једну рату кредита од 126 КМ и одмах опомена и претња за пленидбу.

Name

ХХх

09.09.2015 17:41

Е бас бих волио видјет муслиманцице да додју у Српску и покусају плијенити Андрицград!!!!! Ајте једва вас цекамо!

Name

за Ххх

09.09.2015 21:59

Ти цовјеце ако си зедан рата и овај просли ти није био довољан слободно пуску у руке и иди свијетом и убијај, ратова на све стране мозес да бирас. Ја за моју дјецу зелим бољу будуцност.

Name

Зеро

09.09.2015 14:40

Све што је на тудјој земљи и без дозволе само рушити, багер и хајдемо.

ОДГОВОРИТЕ
Name

блм

09.09.2015 17:32

Ста би ти русио јаднице?Порез треба платити,али вас Андрицград боли због других ствари.Руси по својој федерацији.

Name

Зеро

09.09.2015 19:40

РС је моја и закон мора да влада. Доста је висе вас Докикових криминалаца.. Србујете по потреби за свој дзеп. Мрс.

Name

на чијој

10.09.2015 16:21

Отаџбина је ово Србина. Гдје су они сада што су машалали на ТВ да је Андрићград на њовој земљи. Д а је њихова давно би они то доказивали на суду.

Name

А

09.09.2015 14:41

Колико дугује водја ?

ОДГОВОРИТЕ
Name

контрапункт

09.09.2015 14:59

Ко то израчуна заслужио је Нобелову награду за економију. Ради се о пљачки стољећа.

Name

Игор

09.09.2015 14:42

А најјаче је ово - Андрићград не мора поштовати Закон о јавним набавкама БиХ. У свакој нормалној држави би онај ко је ово одобрио масно платио за подривање државе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Нешо

09.09.2015 14:45

Код нас кад неко направи нешто добро и препороди крај, само се гледа како да га попљују.То је Андрић и писао о нама какви смо.

ОДГОВОРИТЕ
Name

игњат

09.09.2015 14:46

Платице влада дуг за Емира јер је Андрицград од националног интереса за Републику Српску. Новац за неизмирене дугове це се обезбједити смањењем плата у просвети, здравству или кроз умањење пензија.

ОДГОВОРИТЕ
Name

саса

09.09.2015 14:54

Нормално Игњате сто си љубоморан. Од твојих пара да.

Name

игњатије

09.09.2015 19:08

Саса само да знас: Игњатије је ногу изгубио у борби на трескавици у борби 1994, када ми је било 23 године а до тада сам ратовао од првога дана, тата ми је погинуо на Грбавици одмах 1992. јурисајуци на стројорад. Једино си Сале у праву да је од мојих пара, од моје инвалиднине и од татине пензије коју сада мама прима, а ниси у праву да сам љубоморан, нека узму и онако им је мало свега.

Name

мицо мициц

09.09.2015 14:48

Андрицград висе нити једна власт не мозе порусити нити оспорити. Ствар је јасна и вецински власник истог це ресити проблем.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Салле

09.09.2015 14:49

Па нису питали Бају! Нема од наплате ниста онда...

ОДГОВОРИТЕ
Name

требиње

09.09.2015 14:49

Од народних пара је направљен.. Од насих пара це и дозволу платити..... Могла се фабрика направити.

ОДГОВОРИТЕ
Name

белај

09.09.2015 14:54

Има ли код ових за ових десет година владавине ишта у реду, како налаже закон, сем сталних сцена и афера?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Милос

09.09.2015 15:04

На које нико не реагује нити ста предузима. А засто, зато сто су лопови и сауцесници у свим институцијама задњих 10 година!

Name

...

09.09.2015 15:12

У Вас је Емир унио немир, а ето сад и Андрицград, не ваља вам ниста, па казете сваста...

Name

Серафим

09.09.2015 15:01

Емир је поверовао да је Додик свемоцан а Додик му је дао своју диктаторску рец да це Емир бити недодирљив. Цовек је створио несто сто нико пре њега није. Камен за зидање Андрицграда је долазио из херцеговацког крса, где су ратом опустосена села зарасла у трње и збуње али ту се крила најскупља роба, камене старе куце које су за багателу и бесправно раскупусали, а камен довлацили са свих страна у Андрицград досетљиво, али не и благословено. То је зидано од народних пара и сиротињских куца и стало па нека се и народним вади. Емир је поцео да се истоповецује са Мехмед Пасом Соколовицем. Ја знам да је Цикаски бизнисмен направио две бисте Мехмед Пасе Соколовица да се као његова задузбина поставе на његов МОСТ. То Емир Кустурица није прихватио и то се није ни догодило а бисте су заврсиле у Павловицевом складисту у Слобомиру сто говори да ни Емир није свецка, али свака му цаст на изградњи Андриц Града, ремек дело.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

09.09.2015 20:49

Какве везе има Емир са мостом Мехмед паше? Културном баштином. Унесеном у УНЕСЦО. Мост се не сме мењати, ваљда је то свима јасно. Ето и ја бих озидао себи несто испод једанестог лука на мосту. Чисто да имам за прибор за пецање. Требам Емира питати? Ајде не лупај

Name

Гробари Милици

09.09.2015 15:03

Ви са овим коментарима нисте нормални,цовек је цудо направио у мртвом граду.Да се није вратио коренима до сада би имао 10 оскара.И опет га пљујете,ја каква сте ви багра.

ОДГОВОРИТЕ
Name

луткар

09.09.2015 15:15

Стокане, ниједан ти во није раван!

Name

ВИШЕГРАД

09.09.2015 15:50

САДА ХОЦЕ КУСТА ДА УНИСТИ ХЕРЦЕГОВИНУ КАО СТО ЈЕ ВИСЕГРАД. ДОКАЗИ СУ СВУДА ОКО НАС, СТА СЕ РАДИЛО И СТА СЕ РАДИ!

Name

Василије

10.09.2015 08:21

Ја да је мени толико милиона,ја би направио 3 града!

Name

Ратко

09.09.2015 15:08

И да се слика скине али обојице ...

ОДГОВОРИТЕ
Name

когде

09.09.2015 15:15

Ал сте и насли од кога поцети!! Ово је удар на РС. Имате ви посла у БЛ, Градисци и Лактасима. У Мркоњицу. Драга моја господо, Емир је од вукојевине направио центар од којег сви имају користи, у онај Висеград није долазило висе од 5000 људи годисње, а сад их долази 200 000 годисње. Нек сви потросе по 5 КМ И колико је то? Нек сипају гориво а Емир га нема, нек стану успут у неку продавницу и сл. Нек поједу цевапе у граду Висеграду. Не тросе се све паре код Емира. Сви користи имају, а за овакве врсте подухвата у свијету се не пита колико коста. На страну ''биво'' Миле.. Посматрајте велику слику.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Змај од Шипова

09.09.2015 15:53

Миле звани култура!

Name

Геђа

09.09.2015 18:33

Амин.

Name

вријеме курве, фукаре и будале

09.09.2015 15:17

Намакнуће њему Додик из буџета РС као и све остало. Ако добије кредит, наравно.

ОДГОВОРИТЕ
Name

игокеа

09.09.2015 19:36

Данас су се договарали о неким акцизама. Могли су увести јос једну рецимо од 20 фенинга на кубик удахнутог ваздуха а да се акциза уплацује директно на Кустин рацун а да Куста од тих пара уци нас култури и умјетности, ха,ха.

Name

Уочено

09.09.2015 15:21

Погледајте само све те безвриједне ликове на тој фотки. Колико само пара оде на њихове плате сваки мјесец а не вриједе колико ни црно под ноктима.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Барем нешто

09.09.2015 15:33

Има ли барем нешто, ЈЕДНА СТВАР, која је направљена у Републици Српској за вријеме Додиковог владања а да је пројекат прошао без криминала и корупције - укратко: да је све чисто? Ауто-пут (30км грађено десет година, лош асфалт, већ се поправља клизиште, завршава у Сави, коштао три пута више него што би требао...), зграда Владе (пепељаре за 1500 КМ, стакла отпадају...), "Андрићград" (укаљаше и име Андрићево) итд, итд. О фирмама са којима је Додик у вези да не причам. Неке које су под словом "Б" су нпр.: Бобар, Бирач, БИБ, Брод Рафинерија, Боска... Има ли барем једна свијетла тачка или је све мркли мрак?

ОДГОВОРИТЕ
Name

СОКО

09.09.2015 15:40

ИСКРЕНО МИ ЈЕ ЗАО КЕКЕРОВИЦА. Само једанпут није платио БАЈИ тал и сад иде у бајбокану,јесте крив, али иза свега сто је сваљено Кекеровицу стоји БАЈА, а ко стоји иза КУСТУРИЦЕ? Владика. А крај, зна се, ВЕЛИКИ ВОДЈА.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Никола

09.09.2015 16:18

Зна ли неко засто је Додиков авион регистрован на Аљасци и засто поред једног званицног авиона овим регистрованим на Аљасци цесто лети за Копар и Љубљану!? Безбедњаци тврде да се несто дебело иза брда ваља!?

ОДГОВОРИТЕ
Name

СТЕВАН ВЈЕТРОВИТИ

09.09.2015 16:49

@НИКОЛА;ОТКРИО СИ ТАЈНУ КОЈУ СВИ ЗНАЈУ... АВИОН ЈЕ АМЕРИЧКЕ РЕГИСТРАЦИЈЕ - "Н" И НЕ ПРИПАДА ДОДИКУ... И НИЈЕ ЗВАНИЧНИ АВИОН КОЈИ ДОДИК КОРИСТИ И КОЈИ ЈЕ БИХ РЕГИСТРАЦИЈЕ...А ТАЈ НЕЗВАНИЧНИ АВИОН...

Name

зворник

09.09.2015 16:23

Хаха која новост, па то се знало од самог Емировог преласка у православље. Е сада му све лепо одузети и вратити га у Сарајево код његових јарана. Сиктер.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Босна

09.09.2015 17:04

Нема он висе јарана у Сарајеву,он се давно попљувао на своје јаране,свој град,своју улицу,своје родитеље и своје коријене.Нама издајници не требају.

Name

кио

09.09.2015 16:50

Додик Хрват овај Турчин, своди се на исто.

ОДГОВОРИТЕ
Name

требиње

09.09.2015 16:50

Ми смо гинули око Требиња, сада смо без посла а он под платанима се сепури и дзаба једе и пије... А ми гледамо кифлу дјетету да купимо ... Милораде ста радис????!!!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

когде

09.09.2015 17:12

Каква је то прица? Емир вам је/нам је направио екстра рекламу како за све у РС тако и за Требиње. Како мозете гријесити дусу? Немојте то радити. Казем опет на страну његово пријатељство са оним кокосаром председником васариста.

Name

рс

10.09.2015 10:29

Ево ја цу правити рекламу а ти иди у ров. Неписмењаковицу, Требиње и Тјентисте су увјек били познати а то сто си ти исао преко љета у своје село је твој проблем. Ниста тај Емир није урадио да није узео од народа цак и црно испод нокта.....ни његов долазак тј повратак како он казе у РС није био бесплатан него је све то крваво плацено. За народ,борце, пензионере,раднике,дјаке итд нема за Немању Муратовог имају стотине милиона. Нису они у договору само око ових ствари има ту јос послова за које народ нема појма. Све сто раде раде за свој дзеп. Боли мене за Педерацију....цуј као они краду....па ако краду нека Додик потегне то питање пред скупстином али несмије. Бакир ради за свој народ а за кога раде ови муфљузи. Постоји море образованих и талентованих,постоје успјесни људи у земљи и иностранству који су Срби из БХ али не могу добити сансу ни за било какав посао а не милионе из будзета.....али како ти ово да знас кад си ти дибидус неписмен а злобан.Такодје да је Кустурица Сарајлија и да има имало постења како се представља он никад не би био на страни оног ко је тенковима јурисао на српски народ из тих крајева и који је цитаво вријеме рата радио против српског народа.

Name

когде

10.09.2015 14:17

Зао ми је али из тебе говори нетрпељивост И злоба. не видис ти даље од камена и Леотара.

Name

рс

10.09.2015 18:44

Погодио си ко прстом у г..... Колико ти видис и колика ти је интелигенција довољно говори то сто ја уопсте нисам из Херцеговине. А ти си, надам се, покупио коју фоју сијена... Н адам се да су ти дала дзаба негдје да пограбис. Немој се стидити слободно признај па то је радио и твој и Кустурицин идол Додик док се није удрузио са устасама за вријеме рата. И да, из мене проговара мрзња према свему устаском и лоповском! п.с. за твоју информацију неписмени Херцеговина има мање камена од Босне.

Name

сссс

09.09.2015 16:56

А БАЈА, колико он дугује?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Лазар

09.09.2015 16:59

Коначно, треба му све узети и у затвор право.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ја

09.09.2015 17:06

Да сам муслиман, рекао бих: Хвала богу сто је отисао. Да сам Србин, рекао бих: Куд код нас додје? Овако сам срецан сто само посматрам и цудим се уз цасу пиве.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јулио

11.09.2015 19:31

Ма бице он и велики католик,циган је то,а знас да циганија је на све спремна.Кустурице су поријеклом цигани или како их фирауни сто би му његови рекли.

Name

Купујмо домаће

09.09.2015 18:49

Црвене патриоте пљачкају и државу као и своје ортодоксе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

србин на куб

09.09.2015 18:56

Јел овај глупи народ не конта да је овај Андриц град приватно власниство Емира К.. Сутра га мозе продати и лову у џеп.. И народ опет то одобрава. А кад заградис балкон ето ти инспекције а овај Емир све то направио без дозволе.. И опет народ то подржава.

ОДГОВОРИТЕ
Name

оги

09.09.2015 19:43

А сви Ви сто подрзавате Емира, пробајте надзидати спрат куце без дозволе па да видите како ћете проћи.. Па Андрицград је направљен из будзета и поклоњен Емиру.. Јел могуце да народ то не копча или неће да копча? Сутра се хипотетички мозе десити а десице се да Емир овај Андрицград препише на свога сина и тај његов син МОЖЕ да свима забрани улаз у тај град јел је то његово власништво 1/1... Шта онда? Ко је крив?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дака

09.09.2015 19:44

Платиће се то парама Бобар банке лопови су то знали и на вријеме обезбиједили паре (наравно туђе) да ако запне имају чим да плате.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Козарац

09.09.2015 19:46

Сад це поново бити ако Бог да муслиман и све це му бити одобрено.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ово је

09.09.2015 19:49

Крај пљацке, ови су без дусе и образа, опустосисе нас.

ОДГОВОРИТЕ
Name

контрапункт

09.09.2015 20:02

Све је крив затуцани народ. Ту лијека нема.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бијељинац

09.09.2015 21:22

Годподо олабавите мало. Цовјек је могао без свега овога конфорно зивјети,али латио се посла и вец сада обезбиједио да посије њега хенерацијама које долазе остају његова врлика дјела. Погледајте како изгледа Мокра гора како изгледа ВИСЕГРАД има ли имо нормалних људи да казу станите мало цовјек је неимар радник добротвор,не гради виле по бијелом свијету као неки а сви ви критицари знате који су то неки Гради туристицки интересантне садрзаје ту поред нас, претвара босанске забити у туристицки интересантне дестинације, ствара услове да људи из тих крајева надју наду за запослење и опстанак на свом огњисту а при томе то сто гради не мозе ни продати нити понијети са собом у гроб и свјестан је да то оставља овом народу Оставимо злобу и филозофију да комсији цркне краба. Потразимо нацин да се пропусти ало их има отклоне и пустимо великог цовјека и неимара да ради то сто ради уа добро свог народа кога је он изабрао из својих разлога и унутрасњих инстинкта и нагона и немојте да цовјеку оспоравате оно на сто има сва људска и бозија права укратко како је некада рекао нас благопоцивси патрјарх БУДИМО ЉУДИ

ОДГОВОРИТЕ
Name

не се.и

10.09.2015 06:17

Наслов ти све казе ,не ради он то од својих пара и не оставља нараоду него је он вецински власник тога свега а не дрзава и народ, то је најобицнија пљацка ни марке није улозио а вецински власник.

Name

бн

10.09.2015 06:01

Па платице ста је то за Кусту.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре БИЈЕЉИНАЦ

10.09.2015 07:30

Јел теби СНСД помутио мозак или ти је ИQ на нивоу собне температуре..алоооооо цовјек парама из будзета прави Анддрићград..улозио је својих пара око 30 000 км.а добио десетине милиона из будзета...Андрицград је његово приватно власниство Бијељинац..Добро су нацисти говорили:"мацхт гехт обер рецхт"-сила је изнад права

ОДГОВОРИТЕ
Name

саса

10.09.2015 09:07

Ти си у великом проблему...оптерецен си СНСД-ом...нека тако и треба,да само на њих мислис.

Name

бљак

10.09.2015 08:13

Да ли би ви били сретни да додју и да плијене. Радујете се свему . У Федерацији муљају зестоко код њих је годинама улазила роба која нигдје на граници није евидентирана тако су униставали насе фирме у РС. Толика је мрзња измедју нас Срба. Бозе да изадје на добро.

ОДГОВОРИТЕ
Name

за бљак

10.09.2015 09:36

Теби је Федерација оправдање да се код нас по теби легализује криминал и корупција.Колико си глуп,јер не мислис ни на сопствену дјецу и унуцад.

Name

ре милос

10.09.2015 10:40

ДОК СВА СРБИЈА ПОДРЗАВА АНДРИЦ ГРАД И СКУПЉА ПАРЕ ВИ ПЉУЈЕТЕ ПО ЊЕМУ ЗАТО СТО ЈЕ ДОБАР СА ДОДИКОМ-АЛИ НА ВАСУ ЗАЛОСТ ПАРЕ ЦЕ ЛЕЦИ И АНДРИЦ ГРАД ОСТАТИ ПОКОЉЕНИМА.

ОДГОВОРИТЕ
Name

прведник

11.09.2015 08:57

Нико лосе и не прица о Андриц граду,за сваку похвалу ал од насих пара неце моци ове ноци да згрце милионе лоповцина покрстена.

Name

Фоча

11.09.2015 20:18

Јадо јадни, ниси ти ни марку дао, олошу!

Name

ЖИКЈА Ж

10.09.2015 10:52

ПРЕДЛОГ:РОМАН НА ДРИНИ ЋУПРИЈА ДА СЕ ЗОВЕ БАЈКА НА ДРИНИ ЋУПРИЈА. ДА СЕ ОДУЗМЕ НОБЕЛОВА НАГРАДА ОД ПОКОЈНОГ ИВЕ И ДА СЕ ДОДЈЕЛИ КУСТУРИЦИ ДА ИЗМИРИ ОВЕ ДУГОВЕ. КУСТУРИЦА ЈЕ ИПАК НЕШТО НАПРАВИО ШТО ЋЕ КОРИСТИТИ ОВОМ ИЛИ НЕКОМ ДРУГОМ НАРОДУ А ИВО ЈЕ НАПИСАО РОМАН (КАКО СЕ ВИДИ НЕ КОРИСТИ НИКОМЕ) ЗА НАРОД КОЈИ НЕ ЗНА НИ ДА ЧИТА.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ВРС РВИ

10.09.2015 11:43

Ре Нит си Нилош: тај како си написао "трн у оку" дебело кошта само народ РСа а не остатка БиХ. Личне емоције не требају никоме у овом случају. Наравно да ће Андрић Град остати гдје јесте и да ће бити наш понос али не плаћати обавезе то је нешто друго. Занимљиво како човјек са почетним улогом од 4000км сада има оволико ЛИЧНО милионско богатсво које су Додик и он одгулили од народа. Хајде да пређемо и преко тога. Зар су толико гладне очи да се не плаћају обавезе и не пуни буџет РСа имеђу осталих и фонду ПИО.Зашто не повећати примања пензионерима и осталим социјално угроженим категоријама? То је нама трн у оку јер због овакве ситуације људи буквално прегладују мјесец за мјесецом. Е да Михаило не пише се "србски" него "српски". Када си толики Србин научи мало граматику свог матерњег језика.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Серафим ре за РЕ

10.09.2015 12:31

Питас какве везе има Емир са мостом или бистом? Мост остаје какав и јесте он је скоро рестауиран-ремонтован бронзане бисте. Бисте, не Емирове, него Мехмед Пасе Соколовица су као признање задузбинару, од стране господина Слободана Павловица Цикаског бизнисмена су направљене, а костале су 600 хиљада долара. Да се при отварању Андриц Града поставе на мост у цаст Мехмед Паси Соколовицу од стране Срба. Сто досада нико није уцинио, али то постављање је Емир Кустурица спрецио због љубоморе и самољубља - славољубља није дозволио да се тај сврсен цин обави на добро свима нама а у цаст градитеља и ктитора-задузбинара то сам хтео да казем.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Горица

10.09.2015 13:45

То је Муратов мали, тако су га звали на Горици!

ОДГОВОРИТЕ
Name

гацко

10.09.2015 20:08

Због опозиционе политике коју Гацко води Додик казњава Гацко. Процитајте: Отворено писмо Додику и Цвијановићевој: Зашто Гацко личи на турску касабу? - Светозар Црногорац, председник Клуба Гачана у Београду и потпредседник свих херцеговачких удружења у Србији упутио је отворено писмо предсједнику РС Милораду Додику и премијерки Жељки Цвијановић.

ОДГОВОРИТЕ
Name

еxса

10.09.2015 22:08

Курац Град у Висеграду бице одузет лоповима и врацен народу а све сто је висак буце полупано и окрецено. За лопове цемо направити једино један велики камени фалус испод кога це они окавани у ланце и кугле пјевати Селму Бајрами "а ти и даље прицај свима какав к.....Србин има". Курац град није слуцајно направљен нити то има везе са туризмом,културом и РС,такодје није слуцајна ни кандидатура овог муслиманског доброцинитеља у Требињу. Ради се о томе сто се и у Висеграду и у Требињу налазе Хидроцентрале које доносе највисе пара а то лопове који за Устасе пљацкају РС једино занима.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Само тако

11.09.2015 05:58

Свеједно је то дзаба добио..мозе га и пленити заболи га она ствар паре су то просле и опране

ОДГОВОРИТЕ
Name

маx

11.09.2015 08:02

Он је прави Србин видите како је... народ. То могу само прави срби као он и Додик.

ОДГОВОРИТЕ
Name

сека

11.09.2015 08:45

Како вас није срамота.Цовјек је направио граду сто нико није и оставља то за све генерације.Ви се такмиците да буде сто висе коментара.Потврдјена оптузница против кољаца Насера Орица нема 10 коментара.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Серафим ре ВРС РВИ

11.09.2015 11:09

Казес Не писе се срБски него срПски ниси у праву Вук Карадзиц је писао срБски Свето Писмо превод Вука и Даницица на сваком месту писе срБски а не срПски. Српом те вуцем а цекицем те туцем то срПски су угурали јевреји и комунисти Србски комунисти као сто је правилно реци до јуце Било образовање и просвецивање а то јевреји и србски масони данас казу едукација ко је угурао и засто ову рец едукација коју србски народ НЕ РАЗУМЕ !!!!не мазе сеw срПија него срБија, не казе се срПин него срБин итд.Комунисти и масони су СРБ прозвали-крстили у СРП уместо срБски наметнули су СРП-ски.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Стрсљен

11.09.2015 11:14

С Р СРБИН И Ј А Није срПски него срБски тацно је да је Вук писао асБски а не срПски а ко је веци ауторитет за правопис Вук или потурице и изроди??? То Б у средини КРСТА је симболицно као Бог или Браниоц.

ОДГОВОРИТЕ
Name

еxса

11.09.2015 14:18

Скотови се мнозе, цас су доле, цас горе, али су увјек, када је пљацка у питању, Слозна браца. Најгори међу њима је, висе нема сумње, Додик. Овај малоумник је у свом злоцину према градјанима и РС, отишао најдаље у издаји националних интереса, у терору над градјанима, у покусају да РС здроби, а народ потамани. Насликали су сами себе и себи се диве. Ту некако се насао и Бранко Цопиц да би себи дигли цјену. Али док је родна куца Бранка Цопица обрасла у коров,змије и пацове дотле се куце и стомаци ових малоумника око Додика сире. Најдразе им је кад су у Андрићграду и гледају га и говоре "расти,расти".

ОДГОВОРИТЕ
Name

правда

11.09.2015 14:42

Како не мозете да сконтате да је вецински власник тог града Емир а веци дио троскова је платила дрзава. Нормално да це бити веца посеценост у цитавом граду али ви требате да се запитате да ли је постено да особа само добије милионе из веома ОГРАНИЦЕНОГ будзета како би правио себи фирму. Да ли та фирма оправдава настале троскове за дрзаву или су се ти милиони могли боље употребити а не да се тек тако дају, ДАЈУ, једној особи да са њима располазе како позели. ТО су паре пореских обвезника, паре свих нас, али користи, највецу корист има само један цовјек. Ту је овде проблем, ти милиони су се могли употребити да се поправе, изграде, болнице, сколе сигурне куце, путеви, па се цак могло улозити и у индустрију и помоци да се запосли сто веци број људи, могло се помоци борцима, пензионерима, трудницама, људима који зиве испод границе сиромаства. Све се то могло али....

ОДГОВОРИТЕ
Name

давид

11.09.2015 19:25

И треба, ја свињац и гаразу не могу да направим без градјевинске дозволе, а он кредите добија без градјевинске, гради и прави па нисам се борио за овакву јебену дрзаву у којој неки имају све, а некима се и оно мало ускрацује и отима.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Нема дилеме

11.09.2015 21:45

Овај народ је зло!

ОДГОВОРИТЕ