Петорица Чачана претучена у Сарајеву

У центру Сарајева, код Бегове џамије, у суботу је дошло до напада на петорицу моториста из Чачка, приликом чега је један од њих теже повријеђен. Чланове Мото клуба „Чопер“, који су из Србије стигли на мото
скуп који се одржава у Палама, приликом посјете сарајевској Башчаршији
претукло је око 30 младића, за које се незванично сумња да су навијачи
Фудбалског клуба „Сарајево“.

Босна и Херцеговина 30.05.2015 | 15:00
Петорица Чачана претучена у Сарајеву

Посјета сарајевкој Башчаршији и жеља да пробају сарајевске ћевапе могли су скупо коштати мотористе из Чачка. Умјесто ћевапа, добили су ударце и псовке. И то, како тврде, све на националној основи. Код Бегове џамије,
прво их је напао мушкарац, коме је очигледно засметала мајица са српским грбом коју је један од нападнутих моториста носио испод прслука.

“Видио је двоглавог орла на мајици, пришао је и рекао “Дошао си овдје, мајку ти ј**** четничку, да провоцираш, скидај ту мајицу!”. Када смо видјели да је “враг однио шалу”, скинуо је мајицу, дао и пришла су тројица-четворица који су исцјепали мајицу. Међутим, то им није било доста. Високи плави мушкарац је први ударио, онда се одједном појавило њих тридесетак.

Почели су да псују и говоре “Овдје сте дошли да кољете, ми ћемо вас поклати, нећете изаћи из Сарајева”, нисмо знали гдје да бјежимо”, каже нападнути Чачанин шездесетједногодишњи Небојша.

Небојша је рекао и да ушао у једну продавницу да сакрије, али су га из ње истјерали.

Иако се овај немили догађај десио на њиховој територији, полицију Кантона Сарајево није много заинтересовао овај случај, па су нападнуте мотористе пребацили до ентитетске границе.

Према ријечима нападнутог Небојше,на мјесто напада стигла су четири полицајца, а потом још два који су почели да пишу шта се догодило.

“Чуо сам их да разговарају преко мотороле и да причају између себе да нам дају пратњу, да нас испрате из Сарајева и да им је неко рекао да поцјепају то што су записали, те да неће писати никакву пријаву”, каже Небојша.

Тројица нападнутих дали су изјаву и пријавили случај Полицијској станици Пале, четврти је одмах након напада отишао за Чачак, док се пети нападнути моториста тренуто налази у Болници Источно Сарајево, са повредама меког ткива главе и није животно угрожен.

Нападнути мотористи су добили информацију да је комплетно мјесто напада покриврено камерама, али и поред тога, према незваничним информацијама, полиција Кантона Сарајево неће поднијети извјештај о овом инциденту.

Коментари / 131

Оставите коментар
Name

ето

30.05.2015 21:53

У погресно вријеме на погресном мјесту!?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Марина

30.05.2015 21:54

Јес' лепо Сарајево

ОДГОВОРИТЕ
Name

рукфас

31.05.2015 01:58

Није људи тако,они су по овом што је написано налетили бас кад је био фудбалски мец,претпостављам па налетили на навијаце, Муслимане или Бошњаке није битно,остало знате,прво не знам што носе мајице са грбом Србије или вец по Сарајеву. Мени су скинули на паркингу код Башчаршије са аута све шпигле и неке украсне пластике,јос платио паркинг,ауто бг табле,година 2002-2003,кад сам га питао сто ти плацам,он вели па не могу све да пратим,ја фино сацекам сат,вратим се на паркинг и поскидам све то само неком другом.

Name

расо

31.05.2015 06:10

Јесте,мало горе од Техерана. Хахаха.

Name

Сарајево

30.05.2015 21:54

ево ста је данас Сарајево

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бошњак

30.05.2015 22:00

Боље се држи него Бања Лука или Вишеград. ;-*

Name

абц

31.05.2015 06:52

Све ок људи добили батине од хулигана Мало су се зезнули мислеци да могу да носе српске симболе у СА није могуце јбг нису отисли у цеску нека припазе други пут. Али није ок сто полиција није изврсила истрагу него их само испратила. Да се ово несто десило слицно у БЛ опет би срби били криви јер изгледа срби увјек криви ста мозда треба да вам се извињавамо сто постојимо.

Name

Нд

30.05.2015 21:55

Јесу глупи ови Србијанци којег дјоку тразите у Сарајеву,у Сарајево иду само они који морају и то на свој ризик

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре НД

30.05.2015 22:03

Нису Србијанци,већ Срби.

Name

зар је битно

31.05.2015 00:26

Ви у тој будјавој долини се не мозете медјусобно сто сте исте вјере а да мозете са неким са стране!!

Name

Србин

30.05.2015 21:57

Срби имају право на своје националне симболе и симболе српске државности.Као Србин сам жестоко љут због овога.

ОДГОВОРИТЕ
Name

са

30.05.2015 22:18

Имају ли право други на своје симболе или да их се хапсе???ах,лицемјерство

Name

неко из масе

31.05.2015 21:56

не смијете ни у црној гори разапети заставу србије, де не будали ба.... нимало није лијеп догадјај, не оправдавам...

Name

БАЊАЛУКА РС

30.05.2015 21:58

Сузивот?НИКАД!!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Никола озрен

30.05.2015 21:59

Нема медју нама зивота рат је уцинио своје најбоље свако себи и здраво.А нека ови мало из србије виде да то није сарајево из југославије доба цоле бреге и нелета као сто мисле.То је сада цисто муслиманско екстремно сарајево задојено совинизмом.

ОДГОВОРИТЕ
Name

са

30.05.2015 22:21

Каква ли нам је Бања Лука? Смију ли други да истакну љиљане? Некада је било 50 посто Босњака у Бања Луци,а колико ли је сада?!

Name

@са

31.05.2015 00:22

Ако си прави Сарајлија онда би ми могао реци податак колико је Срба било до рата у Са а колико их сад има ?? Мозе и у процентима... а у вези овог догадјаја...требали су знати да са српским "знаковима" не треба да иду у дзамахирију,медјутим домацини су се потрудили како то њима и доликује ... њих 30 на ових пар бајкера и јос маторих...

Name

блука одговор за са

31.05.2015 05:53

Никад није било 50 посто босњака у Бањалуци. А и ови сто су били добро им је рат ваљо јер су отисли ил Сведска ил Данска ил сад и сви се снасли добро. Нико им не брани да се врате али они то не зеле јер им је касика у мед упала. Тако да требају Радовану споменик исправити.

Name

ре никола озрен

31.05.2015 07:13

Мора да су истицали ратне заставе,па зар није и данас "свако себи"???

Name

МироСемберац Бец

31.05.2015 07:22

ОДГОВОР ЗА: са Видје ли ти прије неки дан ста уради Сејфудин Токиц у сред Бањалуке - досо да провоцира са ратном заставом БиХ(под којом су мудзахедини и остали зликовци сјекли српске главе) и није му фалила длака с главе , нит је се ико прстом помако а погледај вас стока били стока остала зао ми сто вриједјам зивотиње

Name

Хјкк

31.05.2015 07:55

По националности сам херцеговац и југоносталгицар а име ми је муслимански и зао ми је сто цу се морати слозити с тобом јер је огрома вецина људи и у Србији и БиХ нормална али су исти ти људи истовремено и пи..е је јер дозвољавају да им један мали број неодгојених будала управља зивотом

Name

срби

31.05.2015 07:57

Оставите данашњу технологија,женимо се до 23.године, гасимо светло у 22 х и правимо децу као наши чукундједови од 6еро до 12.ТО НАМ ТРЕБА БИТИ ЈЕДИНИ ЦИЉ.Ми смо народ који лако опрашта ал још брже заборавља.

Name

никола

31.05.2015 08:07

Видјели смо Сејфудина са заставом па му нико ни шамар не опали. Није ти примједба на мјесту. Ви сте огрезли у мржњи

Name

одговор од Сарајлије

31.05.2015 14:13

логицно да је рузно сто се десило ,али оепт треба узет околости под којима су нбападнути ? , 1 утакмица , све рецимо пјеани итд итд , 2 ипак кад додјес пред масу навијаца са том мајцом нецес се фино провест таман да си у ЛОНДОНу а не сарајеву , нормално да је за сваку осуду ,али да се десило било гдјеу сивјету не би ме цудило ,а асрајево доцекује 150 хиљада катулицних туриста ради папе ? ето неког мрзимо сигурн =) љеп позрадав ЗДРАВИМ ИРАЗУНМИМ ЉУДИМА ,

Name

ја

30.05.2015 22:00

Турцин крвав до лаката...а потурица до рамена!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

заја

31.05.2015 11:42

У Приједору, али и у цијелој БиХ, данас ће бити обиљежен Дан бијелих трака у знак сјећања на страдање несрпског становништва Приједора и његове околине. Прије 23. године, задњег дана маја 1992. несрпском становништву је наређено да на видна мјеста истакну бијеле траке, а на куће бијеле чаршафе.

Name

ццц

30.05.2015 22:01

Само палите ватру беззе па јел неко неког ударио макар ццц ста се ради по рс постројавање цетника у висеграду ма дајте сварно није добар нацин да тразите посјету страници данас су навијаци на раменима носали немању билбију сто то нисте написали

ОДГОВОРИТЕ
Name

где цес то?

30.05.2015 22:10

Како то да пису, то је позитивно друзе, и куд да граде мостове? Сваста стобом, нама требају негативне вести друзе

Name

зxс

30.05.2015 22:23

А оног сто у центру Бањалуке масе заставом а досао свјесно да испровоцираполиција Р.С заститила е то је разлика измедју Б.Л. и СА

Name

Боки

31.05.2015 04:37

Сарајево је град фундаментализма и неттпељивосто.Малте не исто сам дозивио пре десетак год у кафицу близу њем амбасаде.Имао сам само висе среце од ових.Од тада у ту јазбину не одем а имао сам само новине блиц у руци.

Name

Никола

30.05.2015 22:12

Е богами кад власт у РС преузму Шукало,Дроњак,Бабаљ питаћу вас хоћете ли смијети Србина попријеко погледати а камоли ударити.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре.Сарајево и Марина

30.05.2015 22:15

У Висеграду четници врсљају и раде ста хоце.На фоцанском региону српска полиција упада у дзамије и пита вјернике ста радите ту.Осилили се многи па хоце да буду мангупи да у Сарајеву провоцирају ,доста је висе трпње.Сигурно да је то данасње Сарајево које недозвољава провокације а оди мало у Висеград па реци какав је сад тај градиц итд итд.Марина додји у Сарајево као пријатељ и узвратит це ти се дупло пријатељство.

ОДГОВОРИТЕ
Name

није истина

31.05.2015 07:27

Само одговори у којој фоцанској дзамији је то било. Само лазес и подмецес не истине. Јуце у Висеграду је био скуп муслимана је ли им несто фалило. Кад несто писи истину.

Name

Сарајево

30.05.2015 22:15

ШТА ЈЕ САД хулгани и навијачи су мјера за град, а као у београду Навијачи партизана и црвене звезде не би мрава згазили... нашли се људи у погрешно вријеме на погрешном мјесту ... жао ми је али то је тако свугдје кад су хулигани у питању.

ОДГОВОРИТЕ
Name

МАРКО

30.05.2015 22:21

А на интернет порталима у федерацији (поводом овог напада) је толика мрзња муслимана према Србима (увијек) да је то невјероватно. Људи досли да поједу цевапе и да мало продју кроз град а они их "јунацки" пребили, имали су обиљезја СРБИЈЕ на цирилици и зато су претуцени.

ОДГОВОРИТЕ
Name

БиХ

30.05.2015 23:02

Људи су дошли с кокардама и мајицама на којима је било обиљежје Велике Србије. Па јадниче, хајде да неко дође са заставом Албаније у БЛ, да не спомињем В.Албанију...пих.

Name

Цонтра

30.05.2015 22:21

Порука је јасна - град је муслимански. Боље ИСИЛ него они с којима смо до јуче живјели у истој држави. Ето одговора на питање на које је давнно указао Иво Андрић: тамни вилајет - лудило у кошуљи са исламским потписом. То је тако када сте загледани у Техеран а не у Брисел или Беч. Сарајево је исламистичка престоница Балкана, а свако ко иде тамо - иде на властити ризик. Болесници са обала Миљацке шаљу поруку цијелом свијету - примитивизам и средњи вијек станују у касаби који неки градом називају. То је легло ИСИЛ-а на Балкану. Сарајево+Приштина = Техеран на Балкану

ОДГОВОРИТЕ
Name

СРБИН

30.05.2015 22:27

Претуцени су само зато сто су Срби, никаквих провокација није било.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ники

31.05.2015 23:18

Жао ми је због овог немилог догадјаја,ал што се шта не деси Зорици Брунцлик на Башцаршији и у препуној Зетри???????? Да Сарајево"мрзи"Србе не би концерт био онако добро посјецен. Спустите лопту и дајте да наставимо,колико је то могуце,нормално живјети!!!!

Name

Национализам

30.05.2015 22:27

Ја сам Србин из Србије сада зивим у РС .Био сам пар пута у Сарајеву сетао по целом Граду нико ме није нападао. Мислим да су ови Момци носили погресну Мајицу са Грбом Србије усред Сарајева то би ти било исто кад би код нас у Београду досао Сиптар са двоглавим црним Орлом могао би сам себи да резервисе место у Болници.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Искрено

30.05.2015 23:01

Хвала за једини нормалан коментар, а јбг мислим да је и он мислио мало да се мангуписе па је налетио.

Name

И

31.05.2015 06:58

Иди ти лепо у Београд па тамо шири дезинформације, и ови нису знали где долазе па су попили батине, добро су прошли

Name

лабуд

31.05.2015 10:07

Свака ти част људино за реалан одговор

Name

рсбн

31.05.2015 11:13

Нека сад дође Токић за Српску

Name

бозе ти помози

30.05.2015 22:34

Ово је срамота за дрзаву насу. Треба казнити остро, није то нека туца у кафани због пива, вец је националистицки фанатисам. Срам вас било, требало би вас 30 стрпат у ауто и у сред Бањалуке избацити,да видимо коме би онда јебали матер "цетницку"!?

ОДГОВОРИТЕ
Name

нема разлике

30.05.2015 22:45

Ово сто се десило у Сарајеву,исто би се и у српској средини десило.Иста смо ми г..н.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре:

31.05.2015 04:26

Српски народ генерално је мирољубив и сигуран сам да никада не би напао било кога ко носи обиљежја своје државе. Потурице је требало истријебити деведесетих, али нисмо хтјели. Могли смо, али смо их толерисали.

Name

Ре. Сарајево И Марина

30.05.2015 22:48

СТА ПРИЦАС О УПАДАЊУ У ФОЦАНСКЕ ДЗАМИЈЕ КАДА У ФОЦИ ИМА САМО ЈЕДНА??? КО ВАС ПРОВОЦИРА КАДА СТАЛНО ПЕТКОМ ДОЛАЗЕ КЛАЊАТИ ВЕХАБИЈЕ??? ПА СТО ЛАЗЕС НАС АКО СЕБЕ СЛАГА ДАНО. ВИДИ НА ТАВАНУ ДАЛ НЕМА ЈЕВАНДЈЕЉАQ ДА ДЈЕД НИЈЕ ОСТАВИО !!!!!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Нихад

31.05.2015 11:03

Радо бих погледао на тавану, али твој ми отац спалио и таван и куцу и све изгорјело

Name

МИМИ

30.05.2015 22:52

Мозда јесу били на погресном мјесту у погресно вријеме,ал по КЛИXу су такви коментари да схватис с ким зивис,тј. с ким те тјерају да зивис.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Инсидер

30.05.2015 22:57

Босњак сам из Сарајева и 90% сам сигуран да је ово на националној основи и да није било провокација ових мотоциклиста. Такво је данас Сарајево, свацега се доселило, сви морају ици у дзамију да би добили посао и тако. Мало јос хрвата има у центру, срба скоро никако. Добро је да се нису појавили негдје низе доле, на Илидзи нпр. тамо су најгора ова говна вехабијска, не би зиву главу извукли. Ово прицам из лицног искуства, национализам један кроз један, једном сам медју ових балијандерима реко "сто имамо 3 разлицита језика, треба се звати СХ/ХС ко прије" казе овај један мени "треба теби главу одрубити". Одјебите Са,не долазите вамо,дрзите се лијепог БГ. Позз.

ОДГОВОРИТЕ
Name

то

01.06.2015 07:26

То Галијасевицу..браво.

Name

крајина

01.06.2015 19:48

Е јеси нацитан, брацо мила.

Name

Никола озрен

30.05.2015 22:58

Цитам коментаре босњака муслимана да су их побили горе они би насли изговор. Е зато нецемо да зивимо са вама.Вама су мудзахедини хероји сто су сјекли главе по озрену. Вама је насер херој сто је покло сва српска села око сребренице. Вама је дудаковиц херој и алија . А Радован и Ратко злоцинци е зато не зелимо да зивимо са вама.Када будете признали да су ови горе наведени васи злоцинци мада то нецете никада урадити онда има мјеста бар за дијалог овако далеко вам куца од насе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

За Николу

30.05.2015 23:29

Ориц је био на суду и доказао да није злоцинац.Остале сто си набројао, да су цинили злоцине били би процесуирани.Нико вама није крив сто су Младиц и Карадзиц у васе име цинили велике злоцине, за ста и одговарају и сто це оставити велику мрљу на српски народ.За вас је и Јован Дивијак злоцинац само зато сто се није попео изнад Сарајева да гранатира град.Пусти Никола празну прицу,без доказа нема ни процесуирања.Да их је суд осудио као злоцинце, ја бих те подрзао,овако ниста од празне прице.Ако доказе имас,ста цекас,одмах на суд,то је у интересу твог народа а не коментаре давати од којих твој народ најмање користи има.

Name

Сарајево

30.05.2015 23:05

За ово ,сто ја осудјујем,највисе су криви Младиц и Карадзиц који хиљаде и хиљаде граната испалили на овај град које је тада вецина у српском народу подрзавала и оправдавала.То је назалост оставило код појединаца мрзњу коју испољавају на овај нацин.Балкан у цјелини је болесно друство које треба лијецити.Најлаксе је кривицу пребацивати на другог а у сустини ми смо сви заједно криви за стање друства,без обзира гдје се ста деси.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре:сарајево

31.05.2015 04:32

Слажем се да су криви Младић и Караџић за ово. Не слажем се да су бацили 1000 граната, можда је бачена 1 до 2 гранате. Криви су зато што су имали могућност да вас сравне са земљом и га истијебе гамад, али је нису хтијели искористити.

Name

боки

31.05.2015 10:26

А на кога су сватови испаљивали гранате па убисте цовјека кад је требао сина да зени,које гранате у добровољацкој ...Знас ли како је убијен први србин у Сребреници и прва глава која је пала у том мјесту.Није имо ни камен а камоли гранате.Ви мислите да смо ми преспавали злоцине којима сте рат запоцели.Васа порука је и тад и сад иста,или иди или умри.Дефиниција исламски фундаментализам.

Name

нло

30.05.2015 23:08

Најсмрдљивији град на Балкану, од лази саткан. Сад је то једна турска касаба, а некад је био град. Није муслиманима ваљала висенационална Југославија, а ваљала би им висенационална БиХ. Па није нико висе луд.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Болиме

30.05.2015 23:10

Ствар је јасна.У сарајеву су током опсаде презивљавали сва људска бица,висе нација,поубијаних је било на све стране,а знало се ко је бацао гранате И цитавих година на хиљаде бомби бацио на тај град.Не чудите се ,не силите се.Ти исти су имали обиљезја као И 90их.засто је сад забрањено једном човјеку да додје на башцарсију у сарајеву ,да поједе Сарајевске чевапе,отидјите ,нико вам ни а неце реци ,продјите како у београду ,тако кроз И бања луку ,или вец рецено,али не провоцирајте

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре болиме

31.05.2015 07:26

Све је јасно, по Илиџи, Хаџићима, Вогошћи, Илијашу и Трнову од 1992 до 1995 године су падале саксије са нармириснијим цвијећем. На Грбавици је страдало 90 цивила од дејства кики бомбона. Попиј терапију, да си нормалан спавао би у ово глуво доба.

Name

херцеговина

30.05.2015 23:15

А јесу глупи ови србијанци .....па је ли они знају да нико од Срба тамо не иде.Они би мало да се сетају Басцарсијом хахаха а Бозе будала хахахаха.

ОДГОВОРИТЕ
Name

РЕ нло

30.05.2015 23:37

Добрица Цосиц је сам рекао који је народ од лази саткан.Казете Босњаци нису хтјели Југославију,а ја питам који је други народ из Југе хтио да зиви у Југи,односно са вама заједно?Показује ли та цињеница колико сте тада били сирокогрудан народ и како сте гајили љубав према комсијама?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Београд

31.05.2015 00:21

Али реално - шта су очекивали у данашњем Сарајеву? Шеткати се са српским грбом на мајци и мирно јести ћевапчиће!!!???

ОДГОВОРИТЕ
Name

Брчко

31.05.2015 00:47

јбг нису требали ићи са тим мајицама у срце Сарајева.. ипак знамо сви ста је Сарајево презивјело током опсаде.. а знамо да је град издрзао опсаду дузе него Стаљинград..! Био сам x пута на Башчаршији и примијетио сам доста туриста који говоре на екавицу и нико их није ни попријеко погледао а камоли физицки напао..! Ал ово са тим мајицама ићи тамо је мало опасно..! Мада мислим да бајкери из Чачка нису ништа лоше мислили и нису били свјесни мозда да ће изазвати провокацију... сам возим мотор и друзимо се сви свакаквих нација.. Бајкери су раја за себе ..!! погрешни оутфит на погресном мјесту.. брз опоравак момцима...

ОДГОВОРИТЕ
Name

вида

31.05.2015 01:08

Ја сам родјени сарајлија то је Вуцицева теорија да је могуце помирење ,то господин пресједник треба да зна никад висе заједно

ОДГОВОРИТЕ
Name

вида

31.05.2015 01:13

Да ли мислите ви да је могуц заједницки зивот у Сарајеву ,запамтите то вец једном никад висе заједно ,кога су гује једном уједале густера се боји.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сарајлија

31.05.2015 01:45

Насиље не оправдавам али пљувати по Сарајеву након једног инцидента није постено.Безброј пута сам на Басцарсији видио србијанске и хрватске бајкере са истакнутим обиљезјима и никад ни најмањи проблем.У Сарајево су добродосли сви добронамјерни људи а бас ме занима како би љиљани просли код навијаца у Србији. Бар нису заврсили као Брис Татон.

ОДГОВОРИТЕ
Name

реСарајево

31.05.2015 04:30

Засто су гранате падале на Сарајево,овај нека казе прво су из Сарајева исли СНАЈПЕРИ на Србе, па морали су се бранити, пала би која граната и опет највисе би страдали Срби.Доста лази рецимо истину једном, свијет вас подрзава и данас послије 22 године исто понасање, не смије се проци кроз Сарајево ни ми који смо ту родјени и који смо зивјели.То је олицење демократије итд.

ОДГОВОРИТЕ
Name

реСарајево

31.05.2015 04:44

Рецимо истину, у рату Срби на српској страни Сарајева нису смијели изици да обаве своје потребе сто им треба за зивот, снајпер их је вребао, док у муслиманском Сарајеву сетало се углавном су улице увијек биле пуне, па да би оптузили Србе направили би неки хаос сами муслимани нпр: на бунару, на пијаци, снајпер слали цим виде на српској страни да се неко сета, хвале се "убијо сам данас цетникусу и краву," јадна старица да краву напасе, напоји итд. ДОСТА ЛАЗИ!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

мојсије са истока

31.05.2015 05:16

Нека, нека слијепци доводите ви звезде гранда у Београд и гласајте србијанци за Какањ, Сребреник, Сарајево, а немате везе колико вас мрзе у БиХ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ПИле

31.05.2015 05:36

ПОз па људи видим нико неце ни са ким да зиви па асто висе тај Додик не расписе тај РЕФЕРЕНДУМ цекам га ко озебло сунце или мао лазе народ,,,,,,,,

ОДГОВОРИТЕ
Name

блука

31.05.2015 05:47

Ста друго од потурица оцекивати

ОДГОВОРИТЕ
Name

Коwалски

31.05.2015 05:53

Сваки дан десетине аутобуса са екскурзијама долазе у Сарајево, а аутобусе остављају у Источном. Пројуре кроз РС, можда сврате у Андрићград и троше паре у Сарајеву. Огромни знатно јефтинији и квалитетнији хотели на Јахорини претпостављени су ћумранама на чаршији. Па ети им га сад Сарајевци.

ОДГОВОРИТЕ
Name

поглед са стране

31.05.2015 06:22

Да ли ће се ово на овом завршити? За очекивати је освету. Питам се да ли ће они који су ово наручили, успјети у наканама да испослују друго полувријеме.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Слав

31.05.2015 06:25

Најбоље је рекао Инсидер.Назалост, зивимо гдје зивимо, и на овим насим просторима има висе лудака него на цијелом свјету. Опет нам смета и мајица и другацији говор . Постали смо , не знам ни ја ста. За многе насе градове вази : досли дивљи и истјерали нормалне, а за Сарајево поготову. Теско се ово мозе икада висе промијенити.

ОДГОВОРИТЕ
Name

фер.

31.05.2015 06:30

Сјецате се ви сви добро,кад су се Београдјани сликали код бивсег Принциповог моста са цетницком заставом.Сви Срби су их велицали да су јунаци и да им Сарајлије нису смјели ниста.А сад кад су Чачани добили по пи.ки ви их критикујете и да су националисти.Кад васи праве проблем они су јунаци а кад Сарајлије то ураде онда су они те ваки те наки,није то постено своје велицати а друге мрзити.

ОДГОВОРИТЕ
Name

босњо

31.05.2015 06:44

Нико им није реко да у овој земљи бјели орао мозе у пола земље а љиљани у другој половини ако јаране побркас кукала те мајка. Ìсто су просли навијаци Сарајева у Лукавици прије коју седмицу па сад само реванс И то је то. Уосталом дан бјелих трака је ових дана.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Босанац

31.05.2015 07:09

Сигурно осудјујем сто се догодило, Али мислим да су се насли у погресно вријеме у погресном мјесту. Вјерујем И у то Сам сигуран да Није било славља пијаних навијаца Сарајева да би те комсије И Србије појели своје цевапе у миру И да неби било никаквих проблема.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Босанац

31.05.2015 07:12

Јос само да додам да се овај слуцај јос висе неисполитизује јер би људима типа Лаки одгварали овакви инциденти да би оправдали опстанак на власти.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре са

31.05.2015 07:14

Никада у Бањалуци није било 50% муслимана. Погледај попис становништва 1991.па ћеш видјети колико лажеш. Друго, Токић провоцира љиљанима у сред Бања Луке и шта би, четници му осјекли главу и то ћеш лагати кад будеш имао прилику. На лажима се не може живјети. Замисли, провокација је била што је момак носио мајцу са грбом своје државе. Удавићете се у мржњи.

ОДГОВОРИТЕ
Name

хиллy

31.05.2015 07:19

Е тако вам и треба кад радје идете у Сарајево него у Бањалуку! Мислим, зао ми је сто вам се то десило али стварно сте испали глупи. Ето присједе вам саХрајевски цевап! Драга господо из Србије не заносите се да у Сарајеву зиви градска културна 'раја', 99% данасњих сарајлија је залудјено и задојено мрзњом према Србима. Њима су милији Арапи са Блиског Истока а Србију не воле видјети ни на карти географској а камоли на мајици у сред Басцарсије.

ОДГОВОРИТЕ
Name

xx

31.05.2015 07:22

Ста је требало урадит онима сто су доњели ратну заставу у Бањалуку ал они су муслимани па могу радит ста хоце свијет их стити а Србе одмах окривљују

ОДГОВОРИТЕ
Name

соко

31.05.2015 07:47

Поново показана храброст Сарајлија по ко зна који пута као и 92 хахаха

ОДГОВОРИТЕ
Name

босна

31.05.2015 07:54

Пуно има туриста из Србије који сетају Сарајевом.Ови,са оваквим ознакама не би могли да поједу цевапе у својој дрзави,напримјер Пристини.Ако се Пристина налази јос увијек у Србији.

ОДГОВОРИТЕ
Name

нико_битан

31.05.2015 08:03

Поцела сада граја са друге стране, а врстите се само 5-6 дана уназад када је сејфудин токиц у Бл био са заставом на којој су љилајни били и цули смо свега и сваста, сејфудин је једно а овај моториста друго и да је досао некакв политицки освијесцени или не освијесцени политицар ни он не би био дирнут али би био приведен јер изазива вјерску и националну мрзњу са грбом.Са кокардом се не сета не кроз Са него нигдје гдје је рат уцинио своје.Да је закон на снази који забрањује тудја обиљезја на подруцју дрзаве било би другације.Засто не пјените када у црној гори српску заставу полиција уклони, тада цутите.Не подрзавам нацин на који народ сам рјесава поједине глупасоти али дрзава би могла то другације

ОДГОВОРИТЕ
Name

бањалуцанин

31.05.2015 08:15

Одговор паметњаковицу наслова "са" Муслимана по попису из 1991 год. у Бања Луци је било 11%. Сад послије рата их има исто толико и ту зиве нормално као и остали народи. Пита тебе "паметњаковица" бошњака колико је било Срба у СА 1991 год.на попису а колико их има сада да зиве а да не казем да раде у СА. И НЕ С... ВИСЕ ДА ВАМ ЈЕ ЛОСЕ У Б.ЛУЦИ !!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сарајлија

31.05.2015 10:47

Ено их у Истоцном Сарајеву и сваки дан њих бар десет хиљада долази и ради у Сарајеву,како њих нико не нападне.

Name

Милојко Бања Лука

31.05.2015 08:46

Ислам је то,зло XXИ вјека,проблем је само што ислам тамо никада пре није био до долазка Турака. То за драге босанце није злочин као што није ни оно што су радили по Сребреници с зна се и ским а када су добили по ушима онда се булидзе скупљају и уче ЕУ шта да раде. Исто тако ни прогон 250 000 СРБА није злочин,гранатирање самих себе по Сарајеву само да би нато са ЕУ бомбардовао СРБЕ,том методом су се касније и послужили и шиптари и јавно признали да су то видјели од муслимана из Сарајева е то није злочин,називањем аеродрома по алији балији није изазивање Српског народа који је до 90их био већина у Сарајеву.Укидањем граничне полиције Републике Српске,Војске Републике Српске,судова пребацивање надлежности на Сарајево и БиХ,укидањем и мјењањем заставе и химне Републике Српске само зато што је као застава као и химна симбол друге државе а знамо и које иако смо ми то користили много пре њих,мјењањем грба Бања Луке који је показивао чији је то град и као је у њему већина враћањем муслимана и запошљавањем њих самих у институције Републике Српске,послије започетог рата убијањем Срба на свадби у Сарајеву и референдума,послије злочина над војницима ЈНА који су се јадни само хтјели вратити својим кућама,послије силовања Српске дјеце и жене,послије клања Срба и Србкиња,послије паљења Српске имовине и заплијене и много тога јос сто нисам написао. Ми Срби као будале XXИ вијека желимо да живимо са исламистима иако сви бјеже од њих. У Бања Луци никада исламисти нису били већина џихадиста један као ни 50% ,али данас када све те исламисте погледам изгледа као да су данас већина а ако нису биће ако се и даље будемо прилагођавали вама и нестаће као и сви Срби из Републике Српске попут Косова. Питање је само зашто ви јурите да źивите у Републику Српску када Србе и саму Републику Српску мрзите,и када вам је толико боље у вашем исламистичком дјелу.? Послије свега тога ми Срби и даље живимо са вама у истој држави то је мало глупо и чудно,сигуран сам да Српска војска као ни сви Срби нису погинули зато да би ми и даље живјели са терористима,исламистима,џихадистима Итд. Зато живио Радован Караџић,живио Ратко Младић и сви који су тада помагали Војсци Републике Српске и наравно живео и Милорад Додик који ће надам се расписати референдум и постати ПРВИ ПРЕДСЕДНИК НЕЗАВИСНЕ И САМОСТАЛНЕ ДРЖАВЕ РЕПУБЛИКЕ СРПСКЕ јер ја Босанац нисам ,босански држављан нисам већ сам ја СРБИН из РЕПУБЛИКЕ СРПСКЕ и ускоро држављан РЕПУБЛИКЕ СРПСКЕ!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре.Луди милојко

31.05.2015 11:49

Заборавио си додати луди.

Name

босанка

31.05.2015 17:27

Идиоте, враћам се на своје у РС то је моја имовина одувијек била.

Name

хахахаха

01.06.2015 11:55

Е сад за 500 година Турци су вам само овим правом промијенили комплетну генетску структуру. Неда ми се сад бавити математиком, али мозе свако израцунати колико је то генерацијских 'кољена'. Додајмо томе да и дан данас српски језик је пун турцизама, народну носњу у неким дијеловима Србије сацињава измедју осталог и турски фес. Углавном се хвале славенским поријеклом, особености: плава коса и оци, као огромна вецина Руса рецимо, за разлику од особености Турака: црн тен, коса оци. Е сад погледајте на ста лици данасњи српски народ. А дајем зивот да 98% истог не зна свог претка прије доласка Османлија на ове просторе. Знаци србадијо оканите се супље, јер вриједјајуци Турке мозда вриједјате управо свог цукун цукун цукун дједа

Name

Марија

31.05.2015 09:00

Овдје је највећи пеоблем што полиција није урадила свој посао.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Циао

31.05.2015 09:04

Будале ће се увијек палити на овакве инциденте, а паметни људи ће увијек наћи начина и пута за сарадњу међу народима.

ОДГОВОРИТЕ
Name

БиХ

31.05.2015 09:12

У БиХ зиве болесни људи у болесно вријеме.То је тако јуцер био ухапсен Токиц,ко га је неко послао да ради ста ради,данас су ови људи од некога послани да раде ста су радили.Не бојте се сапуница це се наставити,сада оцекујте неку говнарију РС-у над Босњацима и то тако у недоглед.Идите болесници у БиХ љеците се мало,ко год отвори психијатрују доле поста це богат цовијек брзо има да бизнис цвате,а мустерија да не говорим!!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Боки

01.06.2015 07:15

Масони и њихове тајне слузбе не спавају. Инфилтрирани су у све поре друства имају спавацхе који само цекају наредбу да по потреби запале фитиљ, а на Балкану пун к.... будала сто це да плану у секунди.

Name

наравно

31.05.2015 09:26

Била утакмица, Сарајево славило титулу, хиљаде пијаних и лудих навијача и ти се потрефиш са двоглавим орлом, на погрешном мјесту у погрешно вријеме

ОДГОВОРИТЕ
Name

плави грујица

31.05.2015 11:51

Како пијаних, па ислам не дозвољава ни гријех ни алкохол. Коме солиш памет. Ти наши муслимани нису нигдје доспјели, нити су више срби нити муслимани, зато су им и послали вехабије да им покажу како се живи у правим исламским државама. Тамо би били каменовани.

Name

Сарајлија

31.05.2015 09:37

Безброј пута сам на Басцарсији видио србијанске и хрватске бајкере са истакнутим обиљезјима и никад ни најмањи проблем.Не вриједи након једног инцидента осудјивати цијели град.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Марго

31.05.2015 09:38

Рођена сам у Са,живјела до рата,много вољела свој град...сада кад морам у Са због иних разлога,бојим се да водим клинце.Нисмо националисти,ни задојени болесници,али се бојим да ћу у датом моменту проћи поред неког таквог,док се обраћам дјеци,а томе ће засметати њихова имена или говор и ко зна шта може да се деси...можда параноишем али не бих експериментисала...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пд

31.05.2015 13:53

Исти осјећај и ја имам у БЛ и ПД . Зашто ?

Name

заМаргу

31.05.2015 20:11

Марго, дефинитивно параноишеш.Није ми чудно за ове предплаћене националисте који овдје пјене јер им Момчило Крајишник још није јавио да се могу вратити у федерацију и да им неће нико ништа урадити али ти Марго, градско дијете а такви страхови?

Name

Сања

31.05.2015 09:45

У Сарајево идем кад морам због визе,по амбасадама раде махалусе које те не могу гледати кад долазис из РС,а И оне које нису босњакиње не смију дисати.То је Сарајево обицна касаба која мисли да је град,без обзира на компаније, амбасаде,мадународне манифестације..касаба са својим махалским менталитетом...а мисле да су најпаметнији,само да је зивјети од кукњаве о угрозености и од медународне садаке.

ОДГОВОРИТЕ
Name

селмир

31.05.2015 09:52

Ух јарани бајкери. Бас вам је био лос тајминг. Ја јуце нисам смио ван са зељином заставом, мати забранила упосте било коме излаз из стана. Пијани хулигани јуце владали градом. Гдје се басх ти надје са двоглавим попрсјем. Додји те други пут. Било је увијек бајкера ис србије, и кад је био рат бендова на обн или неки други концерт. Wелцоме.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Симе

31.05.2015 09:53

а код нас ходају вехабије и селефије са исламским обиљезијима и не смије нико да их пипне инаце сто и један натпис и напад на све редом. Јел то мултиетницко Сарајево???? ПИТАЊЕ КО МРЗИ КОГА???? ЕТО СВЕ ЈЕ ЈАСНО!!!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мд

31.05.2015 10:34

Јесу јањицари навалили са одбраном,дзабе вам је сви знамо да је Сарајево постало арапско назалост,и да са оваквим испадима само потврдјујете да треба да свако зиви за себе и никако заједно,уствари заједно и не моземо

ОДГОВОРИТЕ
Name

Лука

31.05.2015 10:59

Заиста не би отисао у Сарајево са српским грбом на мајици кад знам каквих екстрема има тамо. Да нису истицали национална обиљезја нико их не би ни погледао.

ОДГОВОРИТЕ
Name

цобер

31.05.2015 11:11

Читам коментаре и не могу да се начудим. Па на концерту Зорице Брунцлик(мора да је муслиманка па пуна Зетра) било их је са Пала, Војковића ..... и никоме није ни длака фалила?? Што ли???Па нико није носио грб сусједне државе и нико није викао ОВО ЈЕ СРБИЈА...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сузуки

31.05.2015 11:47

Политичари трљају руке јер знају да ово пали код неписмене руље.Да је неки цланак о економији не би био ниједан коментар.

ОДГОВОРИТЕ
Name

бијељина

31.05.2015 12:09

Е то је та мултиетницка Босна која нам се великодусно нуди од стране насих "пријатеља" са Запада.Никад висе са потурицама!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пд

31.05.2015 13:46

И Исус је био Жидов . Свако иде у шта висе вјерује , и шта је исправније !

Name

ре Сарајево

31.05.2015 13:15

И ја се слазем са тобом да су Младиц и Карадјиц криви сто нису оцистили град од смр... арапских него овако сад им суде за то

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пд

31.05.2015 13:36

Добро су прошли , могли су их ухапсити.......

ОДГОВОРИТЕ
Name

Требиње

31.05.2015 17:21

Кол'ко муја овдје сунце ти пољубим...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Нино

31.05.2015 21:22

Види сам слику на неколико портала и оне жардињере су близу себиља а не Бегове .Инаће осудзујем ове кретене што су налупали цовјека јер то није ок

ОДГОВОРИТЕ
Name

Аднан

01.06.2015 02:42

Продавацица која је била оцевидац казе да је један од њих ставио сајкацу са кокардом и хтио да направи селфи уз Бегову дзамију. За тако несто би био пребијен и прије рата а камо ли сада.

ОДГОВОРИТЕ
Name

има зивота

01.06.2015 03:56

Има медју нама зивота,само овдје јавно треба врх власти БиХ да ово осуди,багру похапсити и измлатити,да им висе никада тако несто на ум не падне.

ОДГОВОРИТЕ
Name

нормалан ,...

01.06.2015 04:14

Засто себе и друге лаземо :није то од задњег градјанског рата ,зивота медју Србима и муслиманског зивља у Босни нема ,од када су Турци насилним путем приморавали 'прихватање Ислама '...А онда и Први и Други свјетски рат ,па оно вријеме у комунизму ,не заборавимо провоцирања и омаловазавање свега српског ,када су имали прилику за то ,а да то им је .Политицари су увијек гледали да несто ублазе по том питању ,али ако ми поново наивни будемо ,као наса браца из Цацка ,онда несто са нама није у реду ,....нема гостопримства на насим теренима ,не даје га ни нама пуно ко ,а не тразити ни провод ни забаву код њих ,...ми смо два разлицита свијета ,...близи смо са Кинезима, Вијетнамцима, Ирцима, Скотима итд ,јер никада нисмо ратовали са њима...поззз

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре.нормалан

01.06.2015 07:46

Иди онда у Кину нико неце за тобом залити

Name

успомена

01.06.2015 07:51

Цуј то покусао да стави кокарду на главу и јос да се слика пред Беговом дзамијом,па да се кур.и како је јунацина и да му Турци не смију ниста.А ста бисте ви урадили да неко додје пред цркву на Врацару са мјесецом и звијездом.Као прво провокативно и сулудо изазивање.Ако је тако нека је и добио батине нек има успомену од Турака од Бегове дзамије.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дајана

01.06.2015 10:00

Разоцарана са Сарајевом :(

ОДГОВОРИТЕ
Name

камелеон

01.06.2015 10:18

Читам коментаре из Сарајева и не могу да се начудим колико је само лажи написано, да би се оправдало хулиганство и мржња. Лично сам видио бајкере који су на мајцама носили легалан грб државе из које су. Они који пишу о неким кокардама, селфијима са шајкачама и друге глупости, пишу то да би оправдали очиту мржњу према Србима. За болест мржње према другом и другачијем нема лијека.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Брко

01.06.2015 13:53

Полиција казњава само Србе по Сарајеву

Name

Француз

01.06.2015 13:06

Србин сам ал не оправдам ни једне ни друге .. У Француској ако се неко сета улицом са Француском заставом у руци ил на мајици а да нема неке утакмице испада да ремети ред и мир ил да је цовјек пуко па га приведу .. позз свима

ОДГОВОРИТЕ
Name

боки

01.06.2015 21:25

То лазес ....једноставно

Name

јалијас

01.06.2015 14:29

Док се ви сви свакодневно пумпате мрзњом појединци узивају ... дјеца им се возају у скупим аутима, њихова фамилија ради,свалеркина такодје, ја сам имао 12 година кад се заратило сад имам 36 и не радим, мој сколски друг из Истоцног Сарајева који исто нема посла ко и ја ми неки дан на кафи реце ј****е буразеру у ста нам зивот продје...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Драган

01.06.2015 17:10

Ја мислим да БиХ комплетној треба озна али јаца него сто су је имал комунисти па да крене о политицара до народа а попове ходзе И осталу вјерску мафију вратит гдје им је мјесто само тад мозе бит како треба наравно И ову багру са запада добро их познајем јер зивим медју њима ни родјено дијете не воле а камо ли нас

Name

гастабајтер

01.06.2015 18:23

За господина са казес нема вас у бања луци па нема ни срба у сарајеву. Ако знас историју схватицес ако хоцес

ОДГОВОРИТЕ
Name

Зеница

02.06.2015 05:19

срамота

ОДГОВОРИТЕ
Name

зомбие

02.06.2015 11:17

Погресна мајица нека су, за све постоји мјесто мало су се зезнули нек буду задовољни добро су просли како су могли.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Шустикла

22.06.2015 16:49

Драги моји Балканци, нисмо сви исти и сваки став треба поштовати. Ја сам Српкиња а Сарајево волим више од свог родног града иако га никад нисам видела у животу. Не могу речима то објаснити. Заволела сам га из прича људи из мог окружења, документараца, књига, репортажа... Желим само мирно да дођем, прошетам улицама, осетим ту топлину и гостољубивост Сарајлија, одем до Врела Босне, пробам ћевапе, попијем кахву, почујем коју севдалинку у кафани, посетим мезар Сафета Исовића и чувеног пара Бошка и Адмире... (ако бих могла и да видим Мустафу Надаревића, али знам да не живи тамо :Д ) Ја волим Србију, али Сарајево је моја тиха патња. Не желим да дођем тамо да провоцирам, ни понашањем, ни изгледом, ни националним ни верским обележјима на себи да пролазим градом. Не исказује се патриотизам на тај начин. ПОЗДРАВ СВИМ САРАЈЛИЈАМА И БОСАНЦИМА, ЖИВИ И ЗДРАВИ БИЛИ.

ОДГОВОРИТЕ