Ogorčeni građani: - Da li se Banjaluka gradi na kriminalu?

-Ako parola Banjaluka se gradi podrazumijeva i nezakonito i neracionalno građenje i betoniranje našeg grada, onda nam se sve to, da izvinete na izrazu, gadi.

Republika Srpska 08.11.2020 | 11:20
Ogorčeni građani: - Da li se Banjaluka gradi na kriminalu?

Stanovnici Ulice Dragana Bubića obratili su se pismom gradonačelniku Banjaluke Igoru Radojičiću koga podsjećaju da je "milion puta do sada ponovio u obraćanju javnosti da se Banjaluka gradi, pa ga pitaju : - Da li se Banjaluka gradi na kriminalu?

- Možda zvuči preoštro, ali ovo nije nikakav predizborni panflet ili bilo šta tome slično, već prosto vapaj nas Banjalučana , koji su pošteno kupili stanove sa željom da ovdje ostanemo živjeti i podizati svoju djecu. Ali iz dana u dan nas u tome obeshrabruju. Tražili smo da razgovaramo sa Vama,bezbroj puta...Niste se udostojili doći,a kamoli razumjeti nas i naše naselje - navode stanovnici navedene ulice.

Naglašavaju da su kroz različite poreze i takse gradu uplatili oko četiri miliona maraka i pitaju - Šta smo za to dobili?!

"Кada smo uselili u novoizgrađenu zgradu imali smo problem sa privatnim parkingom koji je nelegalno pljačkao stanare jer nemamo parkinga,a Vi ste ćutali, a iz godine u godinu nizali su se brojni komunalni propusti. Vidimo da , posebno posljednji mjesec obilazite mnoga gradilišta , mjesne zajednice i naselja. Očekivali smo da ćete navratiti i u naše naselje. Međutim, ne dolazite. Nema ni Vaših političkih oponenata. Ali oni ni ne treba da dolaze", navodi se u pismu.

Dalje dodaju da im kao član jedne stranke ne treba ni on, gradonačelnik Banjaluke, već kao čovjek , kao neko koje najodgovorniji za funkcionisanje našeg grada.

"Nas politika ne interesuje, već kako ste nekada upravo Vi znali reći, Banjaluka ljudskog lica. A gospodine Gradonačelniče, gdje je ta i takva Banjaluka? Možda je Vi tako i vidite,ali mi stanari zgrade u Ulici Dragana Bubića ,sigurno ne. Zašto? Pa mnogo je razloga. Кada bi nas posjetili to bi Vam i rekli. Ovako smo primorani da na ovaj način iskažemo svoje nezadovoljstvo. Ne znamo da li ćete ovo i čitati. Ali u moru sumnje da hoćete , postoji i ona kap da ćete to ipak učiniti, pa u toj nadi Vam se i obraćamo", navode ogorčeni stanovnici pomenute ulice u Banjaluci.

A kada bi barem, stoji u pismu, na petnaestak minuta došli u naše naselje za to kratko vrijeme naveli bi dug spisak naše ogorčenosti.

"Rekli bi Vam da nemamo ni jednu zelenu površinu, dječije igralište, parking... Gdje se to moglo da izda građevinska dozvola na osnovu privremenog parkinga, koji sada ističe, građani ostaju bez parkinga, a time i građevinskih dozvola.Više od godinu dana grad radi usvojenu izmjenu regulacionog plana za naše naselje. Da li se čuva u ladici dok ne prođu izbori? Izdani su urbanistički uslovi za još dvije zgrade."Кafić Duo" dobio je presudu za poništenje građevinske dozvole,a investitor i dalje radi ,da li inspekcija neće da izlazi na pozive građana ili ne smije!?", stoji u pismu Radojičiću.

Dokaz da je kompletan regulacioni plan izrađen protivzakonito, navode da je potvrdilo i resorno ministarstvo, ali i dalje veoma važan dokument na osnovu kojeg se gradi sve, nisu poništili.

"Gospodine Gradonačelniče, mi stanari ove ulice nemamo glavnu saobraćajnicu kroz naselje a da bi se dovezli do stanova svakodnevno moramo činiti prekršaje skrećući preko pune linije .O trotoarima, biciklističkim stazama, dovoljnom broju kontejnera da i ne govorimo.Šta će biti kada budu izgrađene još četiri planirane zgrade, nije teško zaključiti", navode ogorčeni stanovnici tog banjalučkog naselja i pitaju da li je neracionalna gradnja i interes pojedinca važniji od opšteg dobra.

"Prst na čelo Gradonačelniče i zapitajte se šta će Vam značiti sve što dobro uradite u ovom gradu ako ovakve mrlje ostavite iza sebe. Možda ste pritisnuti i nemoćni da ovo riješite?! Ali odgovornost mora postojati. Očekujemo da ćete nam se obratiti. Ako to ne učinite smatraćemo da ste ,ako ste legalista, ustuknuli i zatvorili oči pred kriminalom koji je očigledan", konstatuju ogorčeni građani i upozaravaju:

-Ako parola Banjaluka se gradi podrazumijeva i nezakonito i neracionalno građenje i betoniranje našeg grada, onda nam se sve to, da izvinete na izrazu, gadi.

Na kraju pisma poručuju gradonačelniku Radojičiću da ovo ne shvati kao pokušaj njegove diskreditacije,  već kao prijateljski pruženu ruku i poziv da ih posjeti, za dobro ovog grada, svih nas i naše djece.

"Jedan uman čovjek je rekao da je svijet opasno mjesto za život, ne zbog ljudi koji su zli, već zbog dobrih ljudi, koji ništa ne preduzimaju", zaključeno je u pismu stanovnika Ulice Dragana Bubića gradonačelniku Banjaluke Igoru Radojičiću, koje je dostavljeno našoj redakciji.

(BN) 

Komentari / 70

Ostavite komentar
Name

Don

08.11.2020 10:26

Hajmo realno, ljudi kupe stanove u zgradi koja nema parking, i onda se bune što nemaju parking? Ovo nema nigde, stvarno smo hit od nacije.

ODGOVORITE
Name

Baja Batak

08.11.2020 11:13

MI jesmo komedija od naroda goram dolam,vojke tujke ali ovde je ipak kriva vlast .Valjda kad se gradi zgrada ,robna kuca,skola i bilo sta drugo treba planirti i parkinge

Name

Ris

08.11.2020 11:16

Ovi su se cak bunili sto se gradi novi blok pored njih pa ce kazu buljiti jedni drugima u stanove. Bio prilog prije godinu ili dve. Mislim da su oni, nisam siguran

Name

Re: Don

08.11.2020 11:24

Većina stanova se rasproda i prije nego je zgrada izgrađena a kamoli parking.

Name

Ре Неко

08.11.2020 11:26

Прочитај мало текст па коментариши , пусти странке и Радојичића на миру.

Name

Hana

08.11.2020 11:36

Nama treba Meritokratija: vodstvo, teoretski zasnovano na zaslugama, talentu, veštini, inteligenciji i drugim relevantnim veštinama, pre nego na nasledu (aristokratija), bogatstvu (plutokratija) ili volji vecine (demokratija). Inace dalje srljamo u propast!

Name

Посматрач

08.11.2020 11:56

Бања Лука тек почиње личити на градско насеље... А ови што причају да је некад била град нек се сјете како су изгледали поједини дијелови града прије 30 година (неколико сеоских насеља између неколико блокова стамбених зграда)

Name

Re Don

08.11.2020 12:07

Mamlaze, kad su kupovali stanove bili su prevareni svjesno za parking. Privremeni parking je laz kriminalaca koje Snsd stiti, jer su u talu sa njima. Gdje postoji zgrada sa privremenim parkingom u zakonu...?

Name

Direkt

08.11.2020 12:48

Re: Don, a neki i po nekoliko puta. :)))

Name

Direkt

08.11.2020 12:49

Посматрач, da, kao beton city. :)))

Name

Borac

08.11.2020 12:52

Banjalucani! Ko je ubio Davida???

Name

Ja

08.11.2020 13:55

Mogli su birati gdje stan kupiti za svoje pare.

Name

Mi6

08.11.2020 13:58

Ja koliko znam da se ne moze zgrada praviti niti dobiti papiri ukoliko nemate dovoljan broj parking mjesta. To je prava istina tako da nemojte lagati. Nezadovoljni stanar a ima ih takvih i kod mene je nezadovoljan sa svojim zivotom.

Name

Re Don

08.11.2020 14:10

Ne budi smiješan. Šta rade urbanisti? Kakvi regulacioni planovi se donose? Postoji propis koliko parking mjesta mora biti na broj stanova. Šta radi gradski arhitekta već 4 godine?

Name

Re Pismatrač

08.11.2020 14:19

Ako pod gradskim naseljem podrazumijevaš blokove zgrada bez pratećih sadržaja, zelenih površina, odgovarajućih saobraćajnica, parkinga, dječijih igrališta i ostalog, onda si u pravu. Meni se ipak mnogo više sviđala “stara” Banjaluka (u većini slučajeva). Neću reći da ništa ne valja što je urađeno poslije rata, ali smatram da se pretjeralo sa betonizacijom i gradnjom stambenih objekata u centru. Centar je trebalo osmisliti drugačije, a stanove graditi u prigradskim naseljima. Površina BL je velika i ima dosta prostora za stambena naselja. Pogledaj velike gradove u Evropi, Americi, Australiji.., stambena naselja se grade na periferiji.

Name

Opet Re

08.11.2020 18:24

Nemas prava nikoga nazivati mamlazom,zgradu radi privatnik to je privatno vlasništvo,setili se pred izbore na par dana,a ti malo smanji vredja je,ti najpametniji,ti idi u Konjic pusti nas Srbe

Name

Aco

08.11.2020 18:33

E Don ocito da nisi procitao tekst...stanari su obmanuti ili ti prevareni...jer parking postoji ali na privatnoj zemlji...

Name

Marko

09.11.2020 14:58

Па овај што пише да су се бунили зато што ће да буље једном другом у прозор нека прође Бориком, Новом Вароши, Старчевицом, Мејданом, Кочићевим венцем па нек погледа како се градило а дотични ако вили да буљи и да му буље нека замоли инвеститоре да му направе једну такву зграду па кад крене негдје а оно га неко од комшија затворио питај Бога који. Било је и паркинга и свега али то инвеститоре неинтетесујевјер само губе. Како неко може дати грађевинску са привременим паркингом шта мисле кад тај паркинг истекне шта онда јер на том паркингу је планиран стамбено пословни објекат. Купац мора да изиграва шерлок Холмса још је људима тај паркинг загађен и инвеститор им наплаћује исти. То да смо неки људи све и мј покидали и паркирали па нека он тужи па онда да видимо даље

Name

Igor R.

08.11.2020 10:30

Uh, ovo boli... Pravo me zabole...

ODGOVORITE
Name

Furset Jankovic

08.11.2020 11:23

Ne,ne gradi se na kriminalu nego na zdravoj ekonomiji!

Name

Direkt

08.11.2020 13:17

Ja tebi, ti meni i svi sretni. Zdrava ekonomija. :)))

Name

Naravno

08.11.2020 10:34

Od 1992. godine..

ODGOVORITE
Name

re Naravno

08.11.2020 11:23

Potpisujem!

Name

Nostradamus

08.11.2020 10:42

Pa dragi sugradjani sami ste ucestvovali u tom kriminalu.U taj kriminal ste ulozili i Vas novac i ne vidim razloga da prozivate svoje saradnike u kriminalu tj.sadasnju vlast.Prihvatite da zivite sa takvim vlascu ili birajte drugu .Ne moze nam biti bolje ako mijenjamo vlast,a ne mijenjamo sebe.Jedino sto prihvatam da je ipak vlast vise odgovorna od gradjana,ali niste smjeli da dozvolite da ovakva vlast pusti tako duboko svoje korijenje.

ODGOVORITE
Name

NOVA GODINA

08.11.2020 10:42

KO NJEGA STA PITA.ON SAMO IZVRSAVA NALOGE MAFIJE.JEL MISLITE DA IM SE SMIJE SUPRISRAVITI.ON JE CRNOGORAC I VIDI KAKO U CRNOJ GORI I SRBIJI ORIDJU ONI KOJI SE SUOROSTAVIO MAFIJI .POKUSAO JE RADOJCIC DA SE IZVUCE PRE PAR GIDINA PA KAD JE VIDIO KAKO BI PRISAO I ONDA SE UCUTIO.RJESENJE SU BIRACI DA GA SKLONE I DA NE DOZVOLI DA IZA NJEGA DODJU DRUGI PRIPADNICI KRIMOSA A TO SE ZNA U BANJA KUCI KO SU TI.AKO TO NE URADITE DJECA CE VAM POSTATI ROBOVI I RIPKINJE OVIH BAHATIH POLITICARA I TAJKUNA.

ODGOVORITE
Name

Mr. X

08.11.2020 11:40

A po čemu to sad nismo robovi? Nemamo svoje privrede, nemamo svog skoro ničega i imamo vlast koja prodaje priču da smo velesila?! Robovi smo mi odavno.

Name

XXL

08.11.2020 10:43

NORMALNO DA SE GRADI NA LOPOVLUKU I KRIMINALU...I UGRADZIVANJU..NAZALOST ALI JE ISTINA..

ODGOVORITE
Name

Dosta

08.11.2020 10:44

Kako će Radojićić protiv Čubrilovića kad mu ovaj skuplja glasove, džaba ste krečili.

ODGOVORITE
Name

Pravda

08.11.2020 10:44

Banjalučani tražili ste i učestvovali da imate ovakve smradove. Budite ponosni na njih. Čemu sada kuknjava? To je vaš izbor.

ODGOVORITE
Name

Mr. X

08.11.2020 11:42

Izbor kojih crnih Banjalučana...onih što su protjerani 90ih? Ili ovih što su od 90ih kolonizovali grad (znamo ko su)? Kojih Banjalučana?

Name

Бањалучанин

08.11.2020 10:49

Као прво, гдје су ваше зграде, некад је било насеље без објеката високоградње. Само куће. Ја сам огорчен што се иједна ваша зграда направила. Имали смо мирно насеље без буке, гужве и загађења. Онда сте дошли ви! Запитајте се како су ваше зграде изграђене, ко је промијенио регулациони план? Све лажни душебрижници и легалисти. Запитајте се мало.

ODGOVORITE
Name

[email protected]

08.11.2020 18:07

To je sve isto,Tuzla ,Banja Luka ,Sarajevo,nema gradjana,nema gradskog duha,sve je mrtvo popunjeno sa ljudima koji jednostavno neznaju zivjeti tu ,a svi imaju zajednicku crtu a to je da mrze i ono malo gradjana sto je ostalo.

Name

Posteno

08.11.2020 21:43

TAČNO.

Name

Grad i dosljaci

08.11.2020 23:20

Pa nekada su takodjer dolazili seljaci pa s vremenom postali gradska raja.

Name

Da da

08.11.2020 10:50

Apsolutno u kriminalu kao i u ostalim gradovima posebno u doboju!sipa i ostale policijske službe ne rade ništa zato što su i njihovi šefovi unutra!

ODGOVORITE
Name

Sarma

08.11.2020 10:54

Neka on pocinje izgradnju mosta u docu, a on sam prije mjesec dana rekao za jedan Banjalucki portal da ce izgradnja poceti za dve godine jel nema novca. Ustvari da je veoma skup projekat i da nisu rjeseni svi imovinsko pravni odnosi. Od slikanja pored Vrbasa sedam dana pred izbore nema nista!

ODGOVORITE
Name

Бањалучанин

08.11.2020 11:25

Одобрен је кредит ЕБРД-а од 7.5 милиона марака. Мост ће се градити. И прије него кажете да је тендер намјештен за Интеграл, морам вас обавијесити да је ЕБРД спровео тендерску процедуру. Хоћете рећи да је су и у Бриселу корумпирани?

Name

Direkt

08.11.2020 12:58

EBRD nam je uvalio kredit i boli ih briga kako ćemo ga vratiti. Da li iz profita ili iz budžeta, njima je svejedno.

Name

Ре БЛ

08.11.2020 13:08

Ма јок, нема тамо корупције, тамо само поднесу оставку кад нешто није уреду, како је могуће у БЛ отворити тржни центар и не остави се на путу искључење или укључење, како се добије дозвола

Name

Бањалучанин

08.11.2020 15:32

Прво, какве везе има тржни центар са градњом моста? Друго, који то тржни центар нема искључење или укључење на саобраћајницу? Зашто ширите неистине?

Name

Boris

08.11.2020 10:55

U Banja Luci je mnogo primjera URBICIDA jer je neplanska ilegalna gradnja na svakom koraku. Najnoviji primjer toga je pokušaj gradnje nebodera na lokaciji nekadašnjeg kina Kozara. Tu nema mjesta za parkirati bicikl, a kamoli parkinga i prostora za toliku zgradu

ODGOVORITE
Name

kozara

08.11.2020 11:02

Pa kod nas je sve nezakonito od samog pocetka , lose temelje imamo i to nas nece nigdje odvesti. vlast drzi uvjek par pojedinaca sa svojim porodicama i terorisu citav neuk narod.

ODGOVORITE
Name

RASPUCHIN

08.11.2020 11:04

Наравно да је у питању криминал и прање новца и то потпомогнуто разним субвенцијама које даје власт како би њихови инвеститори лакше продали станове. Ту је , наравно , и порез (или како га већ зову) на капиталну добит приликом продаје некретнина којима се уништава конкуренција у нешто старијим становима и кућама. Е сада , улога банака које у томе имају свој интерес је мало мутна али и банке , у сваком случају , фаворизују кредитирање таквих станова.

ODGOVORITE
Name

keš lova

08.11.2020 11:07

Banjaluku, u burlinoj vladavini grade đavoli sa kriminalcima RS.

ODGOVORITE
Name

HEROIN CITY

08.11.2020 11:08

SVE JE TO PRANJE PARA NARKO BANDE. KAO I U MAJCI SRBIJI. OGAVNO.

ODGOVORITE
Name

Bosanac

08.11.2020 11:11

Iz Doboja sam,a cesto dođem u BL,ali su grad usrali za ovih 20g isto Doboj.Urbanistički nemaju vise smisla.Naprve zgradu od 15 stanova,bez parkinga,graze,a da ne govorim o pristupu zgradi.Niko ne planira imal dovljno vode,struje,o tom naknadno razmišljaju,ako razmišljaju.Nije sam razlog ekonomske prirode zasto ljudi odlaze ima milion razloga,ali najgora je nepravda

ODGOVORITE
Name

Mr. X

08.11.2020 11:47

U pravu ste...najsmješnije što je gradonačelnik BL imenovao neke pejzažne, gradske i kojekakve arhitekte (parazite na budžetu)...a rezulate njihovog rada vidimo?!

Name

Banjalučani

08.11.2020 11:12

Banjalučani su ogorčeni na Mrkonjičke seljačine Mg mind, Aragosta , Kesić , Tegeltija , Aragosta pravi zgrade kao i Kajo na otetim na kriminalan način , Bošnjačkim zemljištima i to sve uz pomoć Radojičića haos je u gradu , nema parkinga , nema zelenila u užem dijelu grada recimo u naselju Ante jakica kao i u Boriku ljudi se tuku za parking mjesto , nikad veći jaz među građanima Banjaluke a pogotovo sa ovim iz Mrkonjića i Drvara

ODGOVORITE
Name

Aja

08.11.2020 11:57

Nemoj odvajati seljačinu Miću Čičića-Kalderu od tih seljaka iz Mrkonjića,tu je on po kulturi sa vrovcima a još pokvareniji po ne ljudstvu,pa jel oteo zemlju od majke Ružice Sokić i prisvojio sebi i jos prijetio Ružici kako ce je voziti u gepeku,stara lopurda i presudjeni utajivac poreza,gdje god se mogla ukrasti marka Mića je ukrao,otkud njemu da je vecinski vlasnik GP Krajina a radnicima u Kalderi je ostao duzan plate za 2019 i 2020 godinu sto daje u koverti,a kurči se kako je poklonio zemlju da se gradi Rusko-pravislavni dom u BL,pa jel mu to ćaćevina da on daje zemlju po BL,a nije u stanju odvesti auto do BL jer za seljaka nije nego konjska zaprega.....

Name

VETERAN

08.11.2020 11:15

Sada imate priliku da malo promijenite vlasz u B luci pa da vidite da li se mijenja na bolje. Sa starim već znate..

ODGOVORITE
Name

Bas

08.11.2020 11:17

Sve napisali savjetnici jednog kandidata.

ODGOVORITE
Name

RASPUCHIN

08.11.2020 11:29

Не разумијем? Да ли је у тексту нешта спорно или неистинито? Какве везе има ко је написао ако је истина? Ови што граде као и ови што им то дозвољавају , исто тако , имају своје савјетнике , адвокате , судије , полицију , тужилаштва , ... .

Name

Banjalučanin, rođeni

08.11.2020 12:20

RE BAŠ PA, kad znaš ko je napisao, znaš li i da li je Tramp gotov? Ko će pobijediti na našim izborima? Ko se služi naknadni vrećama, ko je obučio Demokrate u Americi kako se trpaju glasovi?

Name

Milan

08.11.2020 11:22

Nisu to "ogorčeni građani" već stranački aktivisti SDS-a i PDP-a koji iscrpljuju poslednji atom snage nebi ikako popravili katastrofalno stanje u svojim redovima jer će se po svemu sudeći boriti za izborni cenzus.

ODGOVORITE
Name

Re milan

08.11.2020 12:51

Ti si mrznje odslepio. Obicni si parazit.

Name

Bane

08.11.2020 12:57

Re. Milan. Moj Milane majmune sa grane. Samo majmun i maloumnik može braniti ovu mafijaške sektu a ko god ima imalo pameti vidi da ste svi od reda banditi i sektaši.... Sjeme vam se zatrlo....

Name

Milan za Re milan i Bane

08.11.2020 15:04

Zašto odmah cvrkućete, da vas nije malo žacnulo!

Name

Sad

08.11.2020 11:46

Se pitaju gradjani pa citava BiH se gradi na kriminalu evo vec 30god. Dobro jutro

ODGOVORITE
Name

Toni Montana

08.11.2020 11:51

Onako lep Majami se izgradio od droge i kocke, zašto ne bi i B. Luka, bre.

ODGOVORITE
Name

Direkt

08.11.2020 13:14

S tim da je tamo pravna država uvijek barem jedan korak ispred mafije, ma koliko mafija jaka bila, dok ovdje je mafija uvijek ispred pravne države i to ne jedan korak, već hiljadu koraka. E tu se suštinski razlikujemo mi od Amerike. :)))

Name

BL

08.11.2020 11:53

banjaluka se vec 25 godina urusava, krade i unistava..sve ono sto smo izgradili radnim akcijama po gradu je unisteno, fekalije i dalje idu u rijeku vrbas..rukovodioci ovog grada su malogradjanski amateri, lopovi i klosari..cujes li radojicicu , klosaru? dosta te bilo, ti i tvoji u zatvoru treba da zavrsite

ODGOVORITE
Name

Da

08.11.2020 13:59

Sve ostalo od SDS a i njihove vladavine. Sada se sve tesko ispravlja ali ide na bolje. Grad je odlican kakav je bio!!!

Name

Marko

08.11.2020 12:02

Glupi narode nastavi glasati kao i do sada! Prestanite se stalno buniti nesto! VI STE KRIVI!

ODGOVORITE
Name

Goran

08.11.2020 12:08

Ma dajte ko je tu Banjalučanin sve sljeglo sa sela ,gaze preko živih ljudi da bi uživali u svom konformizmu...

ODGOVORITE
Name

XL

08.11.2020 12:11

BANJALUKA SE I RUŠI I GRAD NA KRIMINALU! KRIMINALCI IZGRAĐUJU VLASTITE USTANOVE A SVE ŠTO IM SMETA ONI TO RUŠE PA MAKAR I PRIVATNE POSIJEDEPA MAKAR TUKLI I PRITVARALI VLASNIKE, DOK ONI NE ODRADE ŠTA ONI ŽELE

ODGOVORITE
Name

BANJA Luka

08.11.2020 12:20

Gospodin mikseta,je napravio eko toplanu i naplacuje pausal citavu godinu s grijanje nikakvo,smjeniti gada

ODGOVORITE
Name

Ognjen

08.11.2020 12:22

Samo nek se pravi i gradi tako i treba u gradskim sredinama a ko hoce mir neka ude na selo.

ODGOVORITE
Name

Direkt

08.11.2020 13:28

Samo nek se gradi, samo nek se radi. Nije bitno gdje, nije bitno ništa. Nit' kvalitet gradnje, niti na šta liči. Važno je da se gradi. :)))

Name

Re

08.11.2020 17:26

U banjalucmon naselju Drakulic, pola Suboticke ul. i cijela Lovcenska ul. nemaju trotoar i kanalizaciju ali je zamjenik gradonacelnika g. Amidzic rijesio taj dugogodisnji problem i to samo oko svoje kuce. Ovih dana non stop se cuju masine u tom dijelu Drakulica i nigdje vise. Nema obraza ova vlast, morala....nicega!!!! Isto tako u Sargovcu preskocise dio Suboticke i asvaltirase drugi dio kako je nekome tamo odgovaralo, dok nasa djeca i dalje idu cestom do skole, gaze po rupama , upadaju u fekalne lokve. Gradonacelnik Radojicic sve to odobrio i dalje odobrava!!!!

ODGOVORITE
Name

tuki te

08.11.2020 20:34

Lopovi nakrali se koliko samo para dali na kampanju a kolko su ljudi mogli nahraniti bitno je da oni uzmu pare i podjele a ti što nemaš i netrebas da živiš

ODGOVORITE