Pogledajte koji poslanici su bili predmet istrage
Delegat u Domu naroda Parlamentarne Skupštine Bosne i Hercegovine Zlatko Miletić večeras je u Pressingu na N1 govorio o političkim odnosima u BiH, posebno sa aspekta kršenja zakona s obzirom da je Miletić nekadašnji direktor Federalne uprave policije (FBiH).
Bosna i Hercegovina 03.06.2020 | 21:12Na pitanje ima li među političarima kriminalaca, Miletić je kazao da jedna emisija ne bi bila dovoljna da ih pobroji.
"Ova emisija ne bi bila dovoljna ako bi ih pobrajali po imenima. Jedan dio nosilaca javnih funkcija u BiH koji trebaju napraviti ključne aspekte reformi, nažalost i sami učestvuju u nedjelima i njima nije u interesu da se takve reforme u BiH pokrenu", kazao je i dodao:
"Mi moramo pronaći mehanizme kako da počne funkcionisati pravna država. To je suština svih problema u BiH. Ima dosta poštenih ljudi u političkim partijama, treba raditi da maknemo vlastodršce koji su tu 30 godina. Ne govorim o strankama jer ima dobrih i poštenih ljudi, nego da pokušamo promijeniti i dati tračak nade građanima".
Ko je pet delegata u Domu naroda državnog parlamenta koje ste vi obrađivali?
Asim Sarajlić? - "Čovjek ima jednu aferu, danas vidim da je SIPA poduzela neke aktivnosti oko posljednje afere. Situacija je jasna".
Nikola Špirić? - "Na američkoj listi je, situacija je jasna"
Dragan Čović? - "Da ne pričamo".
Lidija Bradara? - "Nemam bilo kakve informacije".
Mladen Bosić? - "Ne"
Bariša Čolak? - "Nemam nikakve informacije".
Amir Fazlić? - "Ne"
Bakir Izetbegović? - "Bio je prva osoba koju sam prijavio zbog dodjele objekta Avazu, dakle Fahrudinu Radončiću".
Munib Jusufović? - "Koliko znam da je presuđen za kriminal".
Dušanka Majkić? - "Nemam informacije".
Sredoje Nović? - "Takođe, policajac je".
Marina Pendeš? - "Nemam"
Lazar Prodanović? - "Takođe, fin čovjek".
Denis Bećirović ? "Takođe, isto dobar".
Miletić je kazao da su pojedini političari "višestruki povratnici u vršenje krivičnih djela".
"Zato se i toliko krade. Taj koji vrši određeno krivično djelo i vidi da nema posljedica se nada da on neće biti taj na kome će se iskaliti Tužilaštvo BiH. I to tako prođe. Pojedini su višestruki povratnici u vršenje krivičnih djela da se može reći da su profesionalni kriminalci. Imao sam na nesreću priliku da čujem i preslušam neke njihove presretnute razgovore. Vjerujte mi na riječ, za njih su Muhamed Ali Gaši i Zijad Turković gospoda od toga šta se može čuti", kaže i dodaje:
"Kod "opštih" kriminalaca barem postoji neki kodeks, kod ovih nema nikakvog kodeksa i gaze i ponašaju se kako njima u datom trenutku odgovara".
Miletić je pojasnio da je "najveći problem u agencijama koje se trebaju baviti ovom problematikom".
"Najveći problem je u agencijama koje se trebaju baviti tim problemima. Kod nas su sve agencije koje se bave tim krivičnim djelima, nalaze se pod neprimjerenim ili negativnim političkim uticajem".
Objasnio je na konkretnom primjeru kako taj "sistem" funkcioniše.
"Da bi građanima bilo jasno kako to rade, objasniću na problemu koji smo imali. Kada su poslije 2002. godine uspostavljene policijske agencije, uspostavljene su na najboljim demokratskim principima u SAD. Znači najbolji demokratski principi. S obzirom da su ti rukovodioci bili pošteni ljudi, vidjeli su da te osobe ne mogu skloniti nazor i na ovaj način.
Onda su tražili način kako da dohakaju, i to su uradili preko neovisnih odbora. Umjesto da odbori predstavljaju građane, stavili su pojedince iz partija koji su odani i poslušni. U međuvremenu su poklapali institucije BiH i sve ostale agencije. Danas nema nijednog policijskog rukovoditelja niti tužitelja za kojeg oni ne daju pristanak da mogu raditi. Tako se osiguraju i ponašaju ovako komotno bez obzira o kojoj vrsti djela se radi. Toliko su uvezani, ta hobotnica radi", kazao je Miletić u emisiji N1.
(BN/N1)
Komentari / 16
Ostavite komentarGoran M
03.06.2020 19:44Svi koji su se uvalili u kriminal su otišli u politiku i tu su sigurni. Ne može im niko ništa. Džabe istrage.
ODGOVORITEOle
03.06.2020 21:02U našem narodu često čujem "snašao se dobro" u prevodu "lopov",
Džeri S.
03.06.2020 21:28Začetnik i zaštitnik ozbiljnog kriminala i korupcije u institucijama RS je bivši ministar NEpravde iz KotorVaroša koji je za nagradu postavljen (nažalost postenih) na najvišu pravosudnu funkciju? ŽALOSNO ALI ISTINITO ?
PERUN ILIJA
03.06.2020 19:47Samo Istina nas može osloboditi. Dolazi novo vrijeme. Ne treba nas biti strah da budemo hrabri. Podignimo pognute glave, pokažimo dostojanstvo. U slavu Boga i naših časnih Predaka i za dobrobit naših Potomaka recimo konačno NE nepravdi, kleptokratiji i idiokratama.
ODGOVORITEza perun iliju
03.06.2020 20:31ilija u pravu si i govoris kao covjek, povedi i ja sam prvi do tebe, rame uz rame, ali povedi, nemoj tipkati po internetu
Draško
03.06.2020 22:24Pa zašto tražite proju preko pogače? Imate Stanivukovića koji na sve to ukazuje i javno se bori protiv kriminala. Zašto izmišljti nekoga kad već imate momka spremnog da se uhvati u koštac sa lopovima. Ne izmišljajte toplu vodu već ga podržite i napravićemo veliki iskorak u borbi protiv državne mafije.
Djoks
03.06.2020 20:08Ma ko krade hajte molim vas..jednostavno okolnosti zivota ljudima idu na ruku..sretni ljudi..sposobni..jastA..
ODGOVORITEBobek
03.06.2020 20:11Najprije trebamo pronaći još "Miletića" što je zaista teško, pa se obračunati na korektan način sa svim kriminalcima koji se igraju našim sudbinama u korist svog bogaćenja.
ODGOVORITETacno
03.06.2020 20:24To je sustina, pravna drzava, ali kako...?!
ODGOVORITEM
03.06.2020 20:33Ćuj Špirke na crnoj listi SAD-a zbog kriminala, a čovjek fino objasnio da je na crnoj listi zbog svojih ubjeđenja.
ODGOVORITEKoke
03.06.2020 21:50Zlaja, Marina Pendeš ima nekoliko ozbiljnih istraga u Tužilaštvu BiH.
ODGOVORITEHj
03.06.2020 23:45Hoću li dočkati dan da iko u ovoj zemlji odlež za kriminal i pljačku.
ODGOVORITERob
04.06.2020 06:12Meni je dovoljan samo Bjelica Milovan pa da shvatim kakvu državu imamo. Da je u Albaniji dosad bi bio u zatvoru 100 godina.
ODGOVORITEvjera
04.06.2020 06:24U ovoj državi, vjerujem samo SIPA.
ODGOVORITEja sam
04.06.2020 10:19Po mome to necemo nikad uspjeti jer nas odgoj i skolstvo ne rade kako treba. Kad su moja djeca bila oko 10 godina jedan mi je prijetelj na moju diskusiju o djeci dao mi je par savjeta 1) ko je prijetelj tvoga djeteta treba da bude i tvoj prijatelj i da treba djete odgojiti da ga srce boli kad nesto pogresno uradi. Neka sad svako razmi kakv odnos imamo prema njima mi se stidimo za njih i lazemo jedan drugom. Kad porastu mozda saznamo od policije ili od nekog sa crnim sesirom. Takav kad ode u politiku ima teren za igru!
ODGOVORITEslazem se
04.06.2020 10:33Na moj predlog zasto ne birate nekog drugog jedini odgovor jer ONI SU SVI ISTI.
ODGOVORITE