Hitno definisati kaznenu politiku za kršenje mjera

 Tim za praćenje sprovođenja mjera Republičkog štaba za vanredne situacije uputio je inicijativu da se hitno definiše kaznena politika za nesprovođenje mjera koje je naložio ovaj štab, a naročito nošenje zaštitnih maski i rukavica i držanje socijalne distance.

Republika Srpska 29.04.2020 | 16:36
Hitno definisati kaznenu politiku za kršenje mjera

Iz Tima su naveli da je primijećeno da je nepridržavanje mjera jednim dijelom vezano za nedefinisanost kaznenih odredaba.

"To ugrožava poboljšanje epidemiološke situacije u Republici Srpskoj", saopšteno je iz Biroa Vlade za odnose s javnošću.

(Srna)

Komentari / 32

Ostavite komentar
Name

Bez milosti

29.04.2020 14:42

Kupite maske i rukavice i podijelite stanovništvu. Ako je tako kako tvrdite. Nekad će neko dočekati istinu. Bar na onom sudu. Onaj gore sve vidi.

ODGOVORITE
Name

Re

29.04.2020 15:03

Mogu da shvatim da neko bude kažnjen zato što ne nosi masku ili rukavice, ali socijalna distanca to je nemoguće. Ko će, čime i na koji način utvrđivati distancu. Jeste li vi normalni, možete i trebate samo apelovati na svijest građana na način da se objašnjava pogubnost nepridržavanja socijalne distance.

Name

@Re

29.04.2020 15:07

Fizicka distanca,a ne socijalna.

Name

Uhh

29.04.2020 15:21

Kaznite vi odgovorne za smrt trudnice i bebe. Kaznite one koji su odgovorni sto su zdravi ljudi smesteni sa zarazenim,radojcicevu zenu za zurku,stevandicev skup sa jajetom,kupovinu satora od nekoliko milijona,za maske koje su bile namjenjene za penzionere a nestale.kaznite nekoga sto nemamo robne rezerve i stalke za infuziju. Pustite vise narod da zivi. Sta ste mu se natovarili.

Name

ZA TO IM TREBA V. S.

29.04.2020 15:31

MORATE DIJELIT MASKE ZA JEDNOKRATNU UPOTREBU, OD PRANJA NEMA NISTA. NEMA NAROD ZABRANJENO MU DA RADI A TREBA I ZA KAZNE.

Name

Re uhh

29.04.2020 15:33

Tako je, svaka ti je za desetku. Neka jednom u životu počnu raditi svoj posao, stoka jedna, kako ih nije sramota, ima li kraja bezobrazluku.

Name

@Uh

29.04.2020 16:49

Svaka cast, upravo je to glavni problem kod nas, sve ide po ovcama dok vukovi uzivaju i smiju im se. Dodik/Superhik

Name

Banjalukaaaa..tim

29.04.2020 14:42

Ovo je tim budaletina i nesposobnjakovica..tim neznalica..bez idejni tim....tim koji nema kurs..tim kojie je sve narod kriv a ne vide svoju nesposobnost...to je TIM PROPASTI..

ODGOVORITE
Name

Re

29.04.2020 18:18

Majmuni, ne mozete nam odredjivati da se drzimo socijalnu...to sto ste vi asocijalni po rodjenju, bez truna empatije za drugoga, volite samo svoj zamisljeni osjecaj moci, to je vas problem. Vidjecemo sta ce reci Ustavni sudovi svih zemalja u kojima se ova represija provodi. The End, gotovo je

Name

Megi

29.04.2020 14:57

Hajte se prvo usaglasite jel trebaju maske i rukavice samo u javnim ustanovama ili i na javnim povrsinama, takodje pokazite ljudima kako se iste nose( ha ha ha ovako kao vi ispod brade te uz obavezno skidanje istih kada se prica sa nekim) te se i vi sami pridrzavajte svega izrecenog a uz to podjelite ljudima maske i rukavice jer pomoc nije stigla samo vama pa da trpate u svoje dzepove bas sve.

ODGOVORITE
Name

Re

29.04.2020 15:09

Naravno, Stigla je građanima. Jedino ako ne smatraju da smo ovce. I koliko često ih treba mijenjati to do podne, od podne, pošto su neki bitni vremenski intervali za kretanje, pa vjerovatno se i maske moraju uskladiti. A treba voditi računa o broju članova domaćinstva kad se dijele, pa puta dnevna zamjena u terminima, pa puta mjesečna potrošnja. Lijepa je to cifra za kućni budžet od 4 člana porodice. Za 12 km mogu jesti dnevno.

Name

Re

29.04.2020 15:13

Ako su donacije stigle, kome su podjeljene, jel dobio iko ista od toga sto je besplatno, koji su to gradjani dobili bar to, ako se vec toliko plasite za te iste gradjane??? Umjesto sto kaznjavate ljude ukoliko ne nose pa de snabdjevajte te koji ih kaznjavaju, da mogu ljudima dati,lijepo neka ih opomenu, pa kazu im ,izvolite masku,izvolite rukavice te u buduce ne izlazite bez njih, kad ste vec toliko zabrinuti? Sluziti trebate gradjanima a ne obrnuto.

Name

RE

29.04.2020 15:07

Ovi navalili ko ludi "socijalna distaca" ne nego fizicka distanca. Sama rijec ti sve govori, ali treba nesto reci a da ga drugi ne razumeju.

ODGOVORITE
Name

Megi

29.04.2020 15:13

I pri tome molim vas definisite smiju li sada mladji od 65 izaci na ulice i ici u markete,banke i ostalo radnim danima od 7-10h te mjesati se sa penzionerima.Posto vasa policija kaznjava kako se kome prohtije izgleda da ni vama ni njima nije jasno nista pa kako onda mislite da bude jasno narodu.

ODGOVORITE
Name

Maski nema

29.04.2020 15:28

Gdje su maske i rukavice dobivene od donacije Kina,RusijaSrbija Madjarsk i drugi sve to staviliste dase proda treba lova za izbore,,narod neka oda bez maski i rukavica i ondaga kazni uzmite nam dusu ako vec niste..Sram vas da bude na cast ovog jadnog naroda

ODGOVORITE
Name

drnd

29.04.2020 16:10

Jednokratne maske prije korone bile 15 feninga. Sad??? Zasto se ovdje toliko insistira na rukavicama? Cak i lopovi u SZO kazu da nisu od velike vajde. Hajde, tecite mi u kojoj je to zemlji obaveza nositi te rukavice. Naravno, nigdje. Dakle, donacije su otisle u Moju apoteku. Zakljucak: nije nama korona prijetnja nego mafijoz iz okoline Laktasa.

ODGOVORITE
Name

Gardista

29.04.2020 16:48

Tako je.Na sve to,i najvaznije pitanje:zasto ove mere koje ostaju na snazi nisu mogle biti od pocetka obavezne,bez ikakvih ostalih mera,zatvaranja lokala,gusenja privrede,vanrednog stanja,itd...Jer,virus je i dalje tu,ako ove mere sad stite od virusa,sta,je li nisu mogle stititi u martu...da nije u martu bio neki drugi virus a ne ovaj sad.I GDE JE ODGOVORNOST ZA PRETERANE MERE???

Name

Re drnd

29.04.2020 16:56

Samo mala dopuna... Od rukavica ne da nema neke vajde, nego potpomazu razvoj bakterija! A to da ih vecina ne zna pravilno koristiti, te da misle da su za visekratnu upotrebu, pa ih cuvaju i stavljaju po sto puta (ne krivim ih, vjerovatno su im i skupe i tesko se nabavljaju) o tome ne treba ni trositi rijeci... Sve je ovo postalo tragikomicno... Nazalost!

Name

Biljana

29.04.2020 16:18

Zasto je dozvoljeno okupljanje ljudi za Uskrs u crkvama. I zasto niko nije reagovao na prijavu gradjana

ODGOVORITE
Name

Re Biljana

29.04.2020 16:36

Misliš na katolički?

Name

Re re Biljana

29.04.2020 16:51

Ne, katolicki, nego pravoslavni, ne pravi se pametniji(a) nego sto jesi!

Name

za re Biljana

29.04.2020 17:06

Banjalucka katedrala bila prazna, samo biskup i nekoliko caasnih sestara. Nije bio produzeni policijski sat. Nakon sedam dana, zabrana izlaska cijeli dan, Saborna crkva u BL skoro puna.

Name

Re re Biljana

29.04.2020 17:12

Misliš na Vaskrs? Divno ako je bila puna Saborna crkva. Raduje me da ljudi vjeruju u Hristovo vaskrsenje i da ih niko ne može vezati. Hristos je stradao za nas, možemo i mi za njega.

Name

Re

29.04.2020 18:12

Izvini, ne pravim se. Znam da Hristos vaskrsava, a ne uskrsava.

Name

Pravnik

29.04.2020 16:45

Zaključak Kriznog štaba nije zakonski obavezujući. Pazite šta radite.

ODGOVORITE
Name

Mirkan

29.04.2020 16:46

Vlast dobila toliki broj besplatnih maski i rukavica,iste dala svojim apotekama da ih nam prodaju,i ko iste ne kupi i ne nosi plaća masne kazne Lukaču.Savrseno dobro zatvoren krug,samo da potraje.

ODGOVORITE
Name

No name

29.04.2020 16:55

Sistem te laže, ne veruj šta ti kaže, ovaj život je borba, od rođenja do groba, zato ustani odmah!

ODGOVORITE
Name

Leka

29.04.2020 20:52

Treba ovaj narod zamjeniti za pravi narod,mada za ovakav narod nece niko da se mjenja

ODGOVORITE
Name

?$%

29.04.2020 20:54

Gdje su vama rukavice "strucnjaci"?

ODGOVORITE
Name

Masku i rukavice ne nosim

29.04.2020 20:55

Čak i SZO kaže da nije potrebno nositi masku osim ako osoba ne skrbi o bolesnom od koronavirusa. Drugim riječima, ako niste doktor, medicinska sestra ili medicinski tehničar, nema nikakve potrebe za maskom. Ako mi napišu kaznu, idem obavezno na sud i tamo je obaram na jedan od hiljadu načina. Na primjer, u Zaključku na koji se pozivaju nije definisano šta znači "zaštitna maska".

ODGOVORITE
Name

Komentar

29.04.2020 21:49

Tako je. Pozvati se na szo. Pa neka im oni plate.

Name

Budite pametni

30.04.2020 05:20

SZO sugeriše da se ne nose maske ako se nije zaraženo, ali eto vi bolje znate. Ko će nosti masku na 40 i više stepeni?! Veći problem će zdravi napraviti sebi zbog vlage koja se stvara i ko zna kakvih bakterija, a koje se ponovo udišu. Nosio sam masku, sve dok nije počela iritacija, poslije brijanja naročito, pa onda ispucale usne, pa herpes. A redovno sam mijenjao masku i prao. Više je ne nosim.

ODGOVORITE