Dodik je sebe dotjerao u vrlo tešku situaciju

"Sam je sebe dotjerao u jednu vrlo tešku situaciju, nešto mora uraditi na NSRS, a ne smije preći ovu crtu koja može biti pogubna po njega".

Bosna i Hercegovina 04.09.2019 | 07:41
Dodik je sebe dotjerao u vrlo tešku situaciju
Predsjedavajući Predsjedništva Bosne i Hercegovine Željko Komšić kaže da je tekst sporazum lidera SDA, HDZ-a i SNSD-a koji je potpisan prije skoro mjesec dana, a koji još uvijek nije realizovan, fluidno postavljen.

"To oni mogu tačno reći šta su htjeli, šta su potpisali, šta su mislili... Različito se interpretira taj član 3. tog sporazuma koji govori o integracijama na jedan maglovit način.", kazao je sinoć Komšić u emisiji Presing televizije N1.

Prema njegovim riječima ANP je problem, ali suština cijelog problema je sasvim drugačija.

"Reći ćemo da je ANP povod, a uzrok je daleko dublji. Uzrok je gdje ova zemlja ide, da li će ona nastaviti da se kreće prema evroatlantskim integracijama, prema Zapadu. Odjednom dolazi do odustajanja od takve politike od strane SNSD-a i njegovih koalicionih partnera. Mi možemo reći, 'ok, vi imate pravo da promijenite stav, ali postoje odluke organa BiH, Predsjedništva, Parlamentarne skupštine, vjerovatno i neke odluke Savjeta ministara, koje su donesene'. One važe, vrijede, objavljene su u Službenim novinama, glasnicima i tako dalje, i one se provode, tako država funckcioniše", rekao je Komšić, navodeći da je u tome je problem.

Ispod svega toga, što se krije, po meni, jeste riječ o politici Milorada Dodika i par ljudi oko njega, politika iza koje stoji čvrsto obećanje Rusiji ili možda neki dug, ovako se ponašaju ljudi koji su dužni, i da je to zapravo razlog zašto se mi nalazimo u ovakvoj situaciji", kazao je Komšić.

Upitak da li je Dodik protiv NATO-a zbog Rusije, a ne zbog naroda Republike Srpske, Komšić je odgovorio potvrdno.

"Da, ja to mislim. Dodik je bio za NATO. Njegovi kadrovi su odobrili sve ove odluke, dokumente koje imamo danas, koji važe. Nema logike da budete protiv NATO-a koji vam garantuje elemenatarnu sigurnost", kazao je Komšić i dodao:

- Ako ste u NATO-u, zaboravite na sukobe, nema više sukoba, nema ratova, nema straha od rata, nema straha da će vas neko sa strane napasti jer imate zapadne susjede koji su članice NATO-a, nema straha od Srbije koja ima dobru saradnju sa NATO-om, vjerovatno će i ona jednoga dana biti članica NATO-a. Dakle, rješavate nešto što ove generacije koje žive na ovim prostorima dugo muči. BiH će biti cjelovita bez obzira šta ko mislio. Ova zemlja će ostati cjelovita, cjelovita je preko hiljadu godina. Nisu dušmani BiH danas najjači".

Govorio je i o Dodikovoj najavi da će nakon 5. septembra od Narodne skupštine RS-a zatražiti rušenje Oružanih snaga BiH, Uprave za indirektno oporezivanje BiH, Suda BiH i drugih zajedničkih institucija zato što Zoran Tegeltija nije izabran za predsjedavajućeg Vijeća ministara.

"Dodik je na sjednici Predsjedništva, zadnji put kad smo raspravljali o mandataru, a koja je sazvana na njegov zahtjev, bio daleko oštriji u svojoj izjavi i tad je rekao, 'ovo govorim da ostaje snimljeno, da bude u stenogramu, zvanično bude u arhivi Predsjedništva BiH'. Nedugo nakon toga, on je znatno ublažio svoju retoriku. To je bio jedan dugotrajni monolog, pričao je o svemu, čak i o cijeni lubenica u BiH, ali je ublažio svoju retoriku. Mislim da se on jednostavno zaletio, shvatio da se zaletio, i sad pokušava da sebi kupi neki izlaz, da i dalje ostane tough guy, da ostane opasan, da u svom biračkom tijelu se predstavi da se ljuto bori za interese RS, a istovremeno zna da je to put u političko samoubistvo, to što on radi, što je najavio", kazao je Komšić u emisiji televizie N1.

Kako mislite srušiti Oružane snage BiH, sistem indirektnog oporezivanja, VSTV, Sud i Tužilaštvo BiH, pita Komšić i dodaje da su to institucije za koje je glasao i Dodik.

"Vi ste ih napravili zajedno sa nama svima. Šta vi to radite, je li vi to pobunu u državi pravite? A pobuna je već malo ozbiljniji problem, pogotovo u situaciji u kojoj se nalazi BiH",naveo je Komnšić.

Kako je kazao, ovakav potez Dodika ne bi bio više samo problem u BiH već i međunarodni problem.

"Sam je sebe dotjerao u jednu vrlo tešku situaciju, nešto mora uraditi na NSRS, a ne smije preći ovu crtu koja može biti pogubna po njega".

Komšić je rekao da nema problema da zakaže sjednicu Predsjedništva BiH ako se desi nešto spektakuralno vezano za ANP. 

"Mandatar uopštenije sporan, nemamo problema sa mandatarom, da Tegeltija bude mandatar. Ali Dodik ima problem da BiH pošalje ANP, loptica je na njegovoj strani terena i to mu je rečeno. Ispunjeni su svi zakonski uvjeti, on može biti mandatar, samo čovjek mora prihvatiti jednu činjenicu, da poštuje odluke Predsjedništva BiH, Parlamenta BiH, Zakon o odbrani i Ustav BiH, tj. da se nastavlja NATO put BiH. Ako se može obavezati na to, dođite da razgovaramo".

Kazao je da je ubijeđen da je uz njega u ovom slučaju član Predsjedništva BiH Šefik Džaferović.

"Moguće je da ja i Džaferović preglasamo Dodika, i to je moguće, svašta je moguće".

(BN7N1

Komentari / 98

Ostavite komentar
Name

Djoko

04.09.2019 05:44

Komšić je u pravu sto posto!

ODGOVORITE
Name

Peki

04.09.2019 06:52

KOMSIC cu srbima netrebaju institucije bx

Name

Vuk

04.09.2019 06:53

U pravu si covjek dobro zbori, vezano i za posljedice onoga sto je Radmanovic potpisao.Al da ne duzim,Ameri donesu zakon da nekome uvedu sankcije,ne sjecam se da su kada ponistili taj zakon i svi moraju da ga se pridrzavaju.Na te stvari su jako osjetljivi.To je Burle morao da zna.Ako je ovo uslo u zakonske okvire,stvar je tu jasna,svidjalo se to ili ne.Pogubna politika jednog profitera "vlast po svaku cjenu" je dovedena do kraja.Ali nije samo on prikovan uza zid nego i RS.

Name

Peki

04.09.2019 06:53

Komsicu srbi se nisu ni borili za bx vec za svoju drzavu srpsku republiku

Name

Ne remse

04.09.2019 06:54

I ovo je njegovo poslednje politicko djelovanje jer ovaj prevarant nikad vise nece osvojiti nista.

Name

Peki

04.09.2019 06:54

Komsicu kad rusi postave baze po srpskoj bice vam jasno da nema bx

Name

Goran B.L

04.09.2019 07:08

Ja vise vjerujem ovom covjeku nego Dodiku.

Name

Ser od Doboja

04.09.2019 07:28

Ključna rečenica "Vi ste ih napravili (institucije BiH) zajedno sa nama svima. Šta vi to radite, je li vi to pobunu u državi pravite? A pobuna je već malo ozbiljniji problem, pogotovo u situaciji u kojoj se nalazi BiH",naveo je Komnšić. ČISTA ISTINA

Name

re Peki

04.09.2019 07:30

Niti si duhovit niti zanimljiv, dapače

Name

re djoko

04.09.2019 07:31

Dodik je TEBE doveo u tešku situaciju neznam sto se ti za sve sikiras PAMETNJAKOVICU!

Name

Milentije

04.09.2019 07:31

Mnogo "komšija" ovdje se predstavlja pod srpskim imenima i/ili iskazuje brigu za Srpsku. Je li to vraćanje vjeri pradjedovskoj?

Name

Nada

04.09.2019 09:42

Dodik će morati potpisati sve što je obećao Amerima koji su ga zato i doveli.

Name

Re milentije

04.09.2019 09:45

Vuku korjeni.od muke ne znaju sta ce pa ovdje valjaju gluposti.poruka za njija Zivjela REPUBLIKA SRPSKA van nakaradne beiha

Name

Re Peki

04.09.2019 09:56

Botino snsd-a

Name

VALTER

04.09.2019 10:37

Narod u Republici Srpskoj je taoc jednog lica pa tako i neNarodna skupština sa lažnim poslanicima

Name

Re peki

04.09.2019 15:40

Nego instrukcije baje i Gocija a i čane ispod šatora na manjači. Jer te instrukcije

Name

Re Peki

04.09.2019 15:48

A dobili smo entitet pod BiH i to manji eto zato si se ti borio. Za Šator i odlazak omladine. Iz te RS za koju si se ti borio za tu RS gdje ubijaju decu i niko ne odgovara gdje se pljačka narod fir e e ako si se ti zato borio ja nisam al ako treba onda ću opet protiv tebe i takvi budala iako mi je pun kurac svega Borio se za ovakvu RS kako žive RVI borci ajde ne seri peki botu. Ovo su odluke o svima nama a ne samo Federaciji. Oćeš sankcije ma ko te je... E i trebaju ti i tebi i takvim a narod koji neće sa kcije i to kao zašto si se ti borio odlazi odatle glavom bez obzira. Al možda se i Jessi ti za ovo gore sve navedeno borio pa te i razumem jel papci koji su bili niko sad samo u RS mogu glumiti nekog.

Name

@peki

04.09.2019 16:54

Nepismen si junače,nepismen.

Name

re djoka

05.09.2019 14:38

Komšić je 100 posto zalutao ,on je pravi pokazatelj propale države.

Name

Loly

04.09.2019 05:45

#nosikiriki Komy, sada je na redu narodna skupstins RS-

ODGOVORITE
Name

Nostradamus

04.09.2019 06:51

Nema sta koliko se Dodik zrtvuje za narod.On i njegova familija nemaju cime da registruju onog stojadina a narod nam vozi Audije i BmW nove ili 2-3 godine stare.Covjek se bori samo za narod blago narodu koji ima takvog vodju.

Name

RE PEKI

04.09.2019 09:21

HAJDE MALO UKLJUCI MOZAK. JESI LI TI NEPISMEN ILI PROSIPAS SALE. OVDJE KOMENTARISU LJUDI KOJI BRINU ZA SVOJU ZEMLJU A NE DA SLUSAJU FANTAZIJE TAKVIH KAO TI. AKO SI SE TRENUTNO UHLJEBIO VJERUJ LAGODNOST BRZO PRODJE. I DODIK JE RAZNIM MANIPULACIJAMA DO SAD PROLAZIO A SAD ... TESKO.

Name

Rješenje

04.09.2019 10:41

Možda zvuči nevjerovatno,ali najpametniji potez za SNSD bi bio da sklone tog ucijenjenog luđaka i spasu Republiku Srpsku i nastave mirno da vladaju

Name

Za Rjesenje

04.09.2019 12:17

Ludak iza sebe ima ludake koje je sam postavio u Snsd uz to ima i veliki dio opozicije koji zele da ovaj ludak jos vise unisti narod.Kriminal korupcija los rad policije sudova sve je to povezano samo je jadan narod ostao da se zadovolji neki satorom ili nekim asfaltom za jednokratnu upotrebu.

Name

Manjača

04.09.2019 05:47

Komsic kenja ,Nato garantuje sigurnost,od koga ,cega...ti si jedan obican panj...Nato garantuje siromastvo,duznistvo, nove poreze da bi placali ucestvovanje. Kretencino. A na stranu sto je senilni Dodik umislio da je sve ovo jedan Šator. On je nesreca srpskog naroda i poguba.

ODGOVORITE
Name

K.B. 1991

04.09.2019 07:03

Svaka Cast ,u okeanu tekstova , komentara, replika ne procita nista realnije i jasnije receno, moje misljenje 1/1, a i nastavak je slican...

Name

Re manjaca

04.09.2019 07:16

NATO garantuje da se srpski separatizam nece desiti

Name

Manjača

04.09.2019 07:32

Dragi moj,ko prica o separatizmu?? Separatizam nista nikom ne donosi, samo jasna decentralizacija BIH. Poreze svako svoje nek trosi i ulaze. Nista drugo. Kuda ko. Sta bi kao rs dobila sama i sjbna ,dodila i nhegovu razbojnicku familiju da hrane i poje a isto takp federacija psihickog bolesnika bakira i njegove. Spas je u sklanjanju bande . Za sve narode. I transparentni izbori i gradnja ispocetka. Ako moze Njmcka, Austr,Kanada itd sa republikama ,pokrajinama tako moze i BiH!!!

Name

re Manjača

04.09.2019 07:33

Od takvih kao ti, između ostalog.

Name

Re Manjaca

04.09.2019 08:01

Taman tako odaj okolo po manjaci i seoskim trgovinama i pricaj da je nato nesigurnost.

Name

Re re manjaca

04.09.2019 11:00

Pa mi znamo da vas je nato cuvo ko medjede i da ste vi se uvijek uvlacili okupatprima.on slobodno seta po Republici Srpskoj koju je odbranio od vas koji ma ni nato nije uspio pomoc da nas unistite

Name

Banjalucanin SDS

04.09.2019 05:54

Pa jel i vigmark rekao da anp je tehnicko pitanje i da ne treba tim blokirati formiranje vlasti ? Dzaferovica postujem birao ga njegov narod da ih predstavlja , a tebe nesreco ne.

ODGOVORITE
Name

Nostradamus

04.09.2019 07:01

Ti si nesreca i tvoj Snsd nije SDS nista bolji ali ti bisi SDS Banjaluka nego si budzetlija koji nista ne radi sa kupitom diplomom i dobrom platom i svim benificijama.I zadatak ti je da blatis politicke protivnike a to je SDS.Ja sam Srbin i podrzavam Komsica a ti postuj Dzaferovica koga ste proglasili ratnim zlocincem i saradjujete sa njim samo iz licnih interesa a ne u interesu Srpskog naroda i Republike Srpske. Zasto vam Dodik sjedi sa Dzaferovicem kada ste trazili da SDS napuste Parlament u Sarajevu gdje sjedi ratni zlocinac Dzaferovic.Pa i tada i sada je Dzaferovica birao njegov narod.

Name

Sda

04.09.2019 07:15

Ko tebe sta pita Idi pod sator

Name

Sda

04.09.2019 07:17

I vama cemo mi izabrat predsjednika Na sl izborima Samo uzivajte .....

Name

Haha

04.09.2019 13:50

Nisi ti Srbin prijatelju. Veci si ti Musliman od Komsica cim ga podrzavas...

Name

Nostradamus

04.09.2019 16:12

Za Hahaha.Nisu svi Srbi bez pameti ima nas koji mislimo svojom glavom.

Name

DUG

04.09.2019 06:02

TO DA JE DODIK DUŽAN TAČNO JE 1000% I TO RUSKOJ ORGANIZACIJI MARŠAL GRUPA KOJA VEC DVA PUTA ŠTIMA IZBORNU POBEDU. MARŠAL GRUPA JE SASTAVLJENA OD BIVŠIH OBAVJEŠTAJACA I HAKERA A PREDVODI JE KONSTANTIN MALOFEJEV. ALI PROBLE BIH I REPUBLIKE SRPSKE JE ŠTO REAGUJU KASNO JER TO SE MOGLO SPRIJEČITI KAD JE NOVAC SA BOBAR BANKE PREKO CRNE GORE OTISAO U MOSKVU, A DA JE TADA URAĐENA OZBILJNA ISTRAGA MNOGO TOGA LOŠEG NEBI BILO.

ODGOVORITE
Name

Mladen

04.09.2019 06:55

Rusa su se kroz istoriju bojali Turci i nacisti. Kojoj grupi ti pripadas?

Name

Za

04.09.2019 07:11

Strašno, dakle kockanje sa narodom, našim životima, slobodom... Ako je navedeno istina, mi i RS smo kolateralna šteta, on zaista gleda samo sebe i svoj interes.

Name

Re Mladen

04.09.2019 07:37

Mladene sokole,Marsal Grupa nisu Rusi nego kriminalna organizacija mesetara koja se naslanja na Britaniju.

Name

Re

04.09.2019 07:46

Pa poznato je sivima da Milorad Dodik DOVODI samo kriminalce jer sa normalnim ljudima on nezna poslovati.

Name

Hare

04.09.2019 06:10

Čovjek samo realno govori

ODGOVORITE
Name

Žeki

04.09.2019 06:15

Dobro si reko Komšiću, sve je istina.

ODGOVORITE
Name

NACIONALNI INTERES

04.09.2019 06:24

SAMO PO ZAKONU---DOSTA VISE RUDONJINIH LOPOVLUKA---SVE JE POKRAO, PA MISLI I DA JE USTAV NJEGOV

ODGOVORITE
Name

roma

04.09.2019 06:27

Zašto vam je toliko i po svaku cijenu važna cjelovita BiH. Sve dok je cjelovita funkcionisaće ovako kilavo i dokle će stići kao takva. Tvrdoglavo je želite takvu a sve probleme pripisujete suprotnoj strani. Nema logike da j.be rak raka.

ODGOVORITE
Name

re

04.09.2019 06:55

Zato što će u suprotnom biti još slabije. A vara se onaj, ko misli, da neće.

Name

А

04.09.2019 07:08

Теби и њему ово цјеловита БиХ? Хахаха

Name

re roma

04.09.2019 07:08

BiH je vec cjelovita, entiteti su njeno unutrasnje uredjenje...nije to problem. Problem je vjecita destabilizacija drzave kroz nacionalisticku retoriku koja dolazi od dodikovih struktura vlasti, zatim ugrozavanje ljudskih prava na citavom teritoriju Bih i finansijsko urusavanje (narodski KRADJA) i korumpiranost SVIH nivoa vlasti u BiH. Sve ovo rjesava ulazak u NATO i Evropu i tu je Komsic apsolutno u pravu jer se zakoni automatski moraju prilagoditi pravnom sistemu i standardu Evrope. Svako ko se tome protivi ja mu ne bi dozvolila da bjezi na zapad nego bi ih zatvorila dole u torove i nek zive prema torovskim tj. plemenskim zakonima.

Name

A10

04.09.2019 07:21

A zasto je tebi bitna “samostalna” Srpska? E iz istog razloga je meni bitna cjelovita BiH. Samo sto je mene vise za milion ljudi i saveznik sam Amerike i V. Britanije, a tebe je za milion manje i protivnik si Amerike I V. Britanije i jedini si pripadnik bijele rase kojeg su moji saveznici bombardovali poslije II svj.rata Mozes I ovako gledati na stvari.

Name

re roma

04.09.2019 07:39

A kako bi ti riješio, jesmo li potpisali u Dejtonu da BiH bude jedna država, JESMO, iii šta bi ti sada??? Dejton 2 je li. Tvoji i slični komentari su baš bezveze, onako samo reda radi, predloži rješenje, osnuj stranku, pridruži se stranki,....tako se to radi

Name

Za A10

04.09.2019 07:40

Pa klipane već si samo sebi odgovorio zašto je Srbima potrebna samostalna RS. Baš zbog takvih kao što si ti. Samo tako nastavite.. kraj je blizu, živo kraj!!

Name

roma

04.09.2019 09:36

Nemam ništa protiv cjelovite BiH ali ne mogu vjerovati da ne vidite da ne funkcioniše baš zbog različitih pogleda sa sve tri nacionalne strane. Pa u braku je isto, ako ne ide onda je razlaz rješenje. Kakve veze ima EU i NATO. Može se u članstvo ući i pojedinačno onako kako ko želi.

Name

re Roma

04.09.2019 10:30

Kolutanje očima. Srbi i entitet RS decenijama rade na tome da od Bosne naprave nefunkcionalnu državu, samo da bi onda mogli govoriti "evo, vidite da ne ide, bolje razvod...". Da preokrenemo stvari - pokušali smo s entitetima, vidite da ne ide. Zar nije logično da preuzmemo primjer same Republike Srpske ili čak Srbije i prepišemo njihovo uređenje na cijelu Bosnu? Logično, zar ne? :)

Name

re roma

04.09.2019 10:34

Odgovori na pitanje, nemoj okolo naokolo: A kako bi ti riješio "razlaz", jesmo li potpisali u Dejtonu da BiH bude jedna država, JESMO, iii šta bi ti sada??? Dejton 2 je li.??? Kako misliš praviti taj "razlaz", daj nam to malo slikovito pojasni, kako, na koji način i kada...

Name

re re roma

04.09.2019 11:01

da li se vi pravite glupi ili ste zaista glupi. Pa zbog tih "razlicitih nacionalnih pogleda" kako vi kazete smo i imali rat pa je BiH ipak ostala cjelovita. To sto kako vi kazete "ne funkcionise" ne znaci da ce se zemlja radi toga raspasti nego znaci pametnjakovicu samo to da ce ljudi u njoj zivjeti kao prosjaci sve dotle dok im nacionalni pogledi budu u smjeru jacanja drzavnih institucija a ne slabljenja istih.... Znaci jos jednom problem je i dalje ta nacionalna retorika koja je paravan za pljackanje drzave.

Name

re re re roma

04.09.2019 11:51

Ti koji pitaš da li se neko pravi glup, trebaš da znaš šta je tema a ne da nalupetaš svega i svačega. Ne vjerujem da je i tebi samom jasno šta si imao namjeru napisati. Ušao si u dopisivanje sa uvredom a ako pročitaš prethodne komentare vidjet ćeš da niko nije nikoga vrijeđao. Razmjenjuju se mišljenja vrlo korektno.

Name

roma

04.09.2019 12:22

Odgovor na pitanje: Uz saglasnost sva tri naroda potpisati bezbolan razlaz. To Dejton dozvoljava i svako neka gradi svoju državicu u ljubavi sa komšijama.

Name

re roma

04.09.2019 13:39

pa ocigledno si glup :) lijepo ti ljudi pisu da se ni ratom zemlja nije mogla raspasti jer vise od 50 % stanovnistva je protiv toga i ti sad kazes "uz saglasnost svih i bezbolno"....ocigledno da ti neko mora to nacrtati

Name

Roma

04.09.2019 14:31

Hrvati i Srbi bi htjeli van naravno bez rata. Znači bošnjaci bi opet u rat. Ja ovako glup te dovedoh da to i priznaš. Zahvaljujem na daradnji. Lijep pozdrav inteligencijo.

Name

re roma

04.09.2019 16:15

bojim se roma da ti mozes biti samo vodjen a da ti koga vodis nece ici, jer stvarno imas problem sa logikom...naravno da ce Bosnjaci u rat ako se bez njihove saglasnosti (a nju neces nikad dobiti) zemlja na silu pocne dijeliti...taj scenario smo vec svi gledali ali dzaba tebi izgleda govoriti...

Name

Rema

04.09.2019 16:35

Nema razloga za još komentara jer je sve jasno kao dan. Inteligencijo želim vam ugodan boravak u zaostaloj BiH. Malo vam je bilo rata u prošlom periodu pa ste ostali i dalje pri istoj opciji umjesto sporazumnog i sretnog razlaza. Ne bih dalje već da vam zaželim bolju pamet u budućnosti.

Name

re roma

05.09.2019 10:14

"Odgovor na pitanje: Uz saglasnost sva tri naroda potpisati bezbolan razlaz. To Dejton dozvoljava i svako neka gradi svoju državicu u ljubavi sa komšijama." Dobro, djelimično sam zadovoljan odgovorom ali nisi bio konkretan, "uz saglasnost naroda" to je pošteno,ja bih dodao i svih građana, ALI nisi odgovorio kada, kako, kudam ....Je li to neka nova mirovna konferencija, Dejton 2,? je li misliš da se angažuju Srbija, Hrvatska i BiH...ČOVJEČE, ja ne sporim tvoj komentar ali kada treba dati konkretan odgovor onda tajac, no koment. Da li si svjestan da je ta tvoja ideja vrlo teško sprovodiva, možda za 100, 200 godina, ne nam, ali danas vrlo teško, takva ideja samo nanosi veliku ekonomsku štetu za RS. Mislim da je u tome problem, rasturiti neku državu nije jednostavan posao, nimalo, posebno kada ima jak dokumenat kao što je Dejtonski mirovni sporazum, ovo MIROVNI podvlačim 100x a sama država priznata od cijelog svijeta. pozz i svako dobro

Name

roma

05.09.2019 12:31

Ne znam zašto je sporazumni razlaz u startu osuđen na propast, zašto je neizvodljivo da se postigne. Možda se dosadašnje razmišljanje promijenilo. Kako mislite da ja odgovorim na Vaše pitanje "kada, kako, kudam...".Da li vi mislite da ja mogu sazvati nekakvu mirovnu konferenciju ili Dejton 2. Otkud Vam ta ideja. Nigdje to nism spomenuo niti mi pada na pamet. Ja opet kažem da je bolji miran razlaz nego ovo danšnje stanje gdje sve samo ide unazad i još u komentarima se pominje cjelovita BiH pa i po cijenu rata. Kome treba cjelovita i nefunkcionalna. Lijep pozdrav.

Name

Kika

04.09.2019 06:44

On je narod dotjerao u vrlo tešku situaciju.

ODGOVORITE
Name

Rade

04.09.2019 06:52

Suživot se zasniva na medjusobnom poštovanju. Nepoštovanje stava Srpske da ne želi u NATO već pokušaj nametanja ne doprinosi suživotu unutar okvira koji zovemo BiH. Komšić, hrvatski član Predsjedništva BiH, koji nije pobijedio niti u jednoj opštini sa hrvatskom većinom, ne može biti ozbljno shvaćen u Srpskoj jer se lažno predstavlja kao predstavnik glasačke volje jednog od 3 konstitutivna naroda. U stalnom prizivanju stranog intervencionizma nastavlja viševjekovnu tradiciju obožavanja stranog okupatora. Jedan narod je tjerao strane okupatore sa ovih prostora i u poslednjih 100 godina je istjerao Otomane i Austrougare i Nijemce. Otjeraće i ove sada. Komšić je samo nasljednik iste ideologije obožavanja stranih okupatora, bliži mu je Berlin od Banja Luke, bliži mu je Vašington od Pala. Ništa novo pod kapom nebeskom.

ODGOVORITE
Name

RE Rade

04.09.2019 07:44

A gdje piše da je on "hrvatski" član predsjeništva?? Tekst zakletve za sva 3 člana: Ovim se zaklinjem da ću savjesno obavljati datu mi dužnost, poštovati Ustav Bosne i Hercegovine, provoditi Opći okvirni sporazum za mir i njegove anekse u cijelosti, štititi i unapređivati ljudska prava i osnovne slobode, te brinuti o interesima i ravnopravnosti svih naroda i građana.

Name

RE Re Rade

04.09.2019 08:21

A šta kaže Ustav BiH bogati? TRI KONSTITUIVNA NARODA zato i tri predstavnika, po jedan iz svakoga naroda, a Komšić ne predstavlja nikoga.

Name

Re Re Rade

04.09.2019 10:15

Pa u ustavu BiH. Predsjednistvo cine Po jedan predstavnik iz svakog od lonstitutivnih naroda

Name

MIsa

04.09.2019 07:03

On kao da se nesto pita a sa Covicem se pregovara i potpisuje a on kao ikebana. Mile je car i zna sta radi. Narod je uz njega a place nek i dalje placu.

ODGOVORITE
Name

Balija

04.09.2019 07:22

Ne pitate se vi ispod satora...

Name

MIsa

04.09.2019 08:11

Sta imas protiv satora. Videcemo opet na izborima. Zivio sazor zivio Mile car. Haha.

Name

Re Misa

05.09.2019 00:37

Misa ti mora da si sektin sitni sendvičar, sa Manjace, koji viri iz rudonjinig anusa i čeka da iskoci i pokupi njegove brabonjke. Zbog takvih kao ti smo otišli što godina unazad i poseljacili se kao nikada. Nepismeni i primitivni nas vode u nestanak, a pomažu im mali sibicari kao ti.

Name

Pajo

04.09.2019 07:20

Komšić je u pravu, samo u Bosni lik kao on može biti u predsjedništvu države...

ODGOVORITE
Name

Re Pajo

04.09.2019 08:09

E da du kojom srecom i ovi drugi bilmezi kao Komsic vec bi bili u EU i NATO imali bi bolje zdravsto vecu zastitu na radu i svi drugi zakoni bi bili prilagodjeni EU i morali bi se provoditi, a ovako je dobro samo njima politicarimai njihovoj sviti i to iz svih naroda.

Name

Re

04.09.2019 08:23

Komsic se zalaze za EU i upravu je a puno je benefita za razliku od onoga sta sad imamo,npr. djeci koliko god da ih je nekupujes knjige do fakulteta a i tad na neki nacin drzava pomaze, djeca idu kod zubara od prvi zubica dok ne napune 23 god i nista neplacaju. A tek administracija papiri dokumenti to je kao dan i noc koliko je lakse jer je sve digitalizovano. Skoro pa sve mozes rjesiti iz kuce preko interneta cjela administracija papiri banka djecije aktivnosti auto itd itd sve imas u telefonu.

Name

Cosko

04.09.2019 07:25

pretsjednik a ne postuje ustav koci formiranje vijeca ministara samim tim i rad parlamenta .... cemu izbori u ovoj zemlji ne vidim svrhu ... svasta

ODGOVORITE
Name

kiki

04.09.2019 07:45

CEMU izbori u Srpskoj... prijeti se otkazima, kupuju se penzioneri, prebijaju se ljudi, kupuju se poslanici..papci, kupuju se javno glasaci.. o ubistvima necemo sada...

Name

re

04.09.2019 10:33

Rad Parlamenta BiH je potpuno odvojen od izvršne vlasti, odnosno od Vijeća ministara BiH. Rad PS BiH u potpunosti blokira SNSD. Naravno, nije ni čudo kad su navikli da su skupštine samo protočni bojleri za stranke.

Name

isprdak

04.09.2019 07:31

ti kad budes znao ko si,sta si i koga zastupas,onda se povuci iz politike..

ODGOVORITE
Name

Re peki

04.09.2019 07:54

Peki,ti si svakim danom sve ludji i ludji.Koga je to briga sto si se ti borio za svoju drzavu ali eto nisi uspio i nikad neces.Bosna je drzava svih nas tako je po zakonu a ti serendaj koliko god hoces,rs i dalje egzistira kao entitet u BiH sve dok se ne ukine a blizu je taj dan

ODGOVORITE
Name

Milosav

04.09.2019 08:34

Hajde neka mi neko nadje sta je to Komsic slagao u tekstu, ali da argumentuje kad kaze da Komsic laze, a ne da puca po njegovoj nacionalnosti ili vjeri.

ODGOVORITE
Name

re

04.09.2019 10:50

Dobar komentar, Nećeš toga naći, njega pojedini mrze po nekom "defaultu" a čovjek ružne riječi ne zna izgovoriti.

Name

NN

04.09.2019 09:26

Dodik će do kraja uništiti srpski narod, vi koji ga sada veličate nadam se da ćete za 15 godina moći realno da sagledate posljedice njegove vlasti.

ODGOVORITE
Name

Igor

04.09.2019 09:58

Немој се ти бринути за Додика, за себе се брини

ODGOVORITE
Name

Pop jovica

04.09.2019 11:40

U ovako tešku poziciju naš narod je doveo SNSD-e Nebojša Radmanović i ekipa!

ODGOVORITE
Name

X

04.09.2019 14:01

Ne lupaj prijatelju. Nista oni potpisali jer da jesu zasto bi sada trazili Dodikov pristanak i sto se stoji u mjestu. Pritisak bi bio, bice i samo treba izdrzati. U tome ce se Bosna i raspasti.

Name

Brut

04.09.2019 13:49

CIA, FBI ,BEND, MI 6 I MOSAD POD HITNO NAM POMOGNITE DA OBICNI GRADJANI NA OVIM PROSTORIMA POCNO DA ZIVE DOSTOJNO ZAPADNOG COVJEKA. SVE DUGOVE BIH MOGU VRATITI BAKIR I DODIK. TAD BI BIH BILA SVAJCARSKA.

ODGOVORITE
Name

Srbin

04.09.2019 15:05

sam ali nedaj dok se ne potpise ANP vlast je izigrala narod i mora da odgovara za to! Mi smo evropa a i u nato smo vec dugo! Dosta je lopovluka!

ODGOVORITE
Name

Re milentija

04.09.2019 15:45

Na manjacu kopaj krompir

ODGOVORITE
Name

Bošnjak Republka Srpska

04.09.2019 15:52

Nas građane Republike Srpske ne treba da interesuje šta govori Komšić i slični.Mi treba da budemo ujedinjeni oko rukovodstva Republike Srpske.Na prvom mjestu gospodina Dodika.

ODGOVORITE
Name

Nas a ne sebe

04.09.2019 16:42

A opet vama je bitno da Dodik pristane na ANP, a vladavina prava i sve bitno za gradjane moze po starom....

ODGOVORITE
Name

505-a uvijek spremna

04.09.2019 17:03

jarane,neke stvari se ne plasiraju u javnost,trebas biti lukav,nama Bosnjacima,Dodik odlicno odgovara,da dodjemo do nasih nacionalnih ciljeva!

ODGOVORITE
Name

Dodik

04.09.2019 18:56

Dodik je otisao tako predaleko da po cijenu zivota nesmije pristati za ANP.!!!!!

ODGOVORITE
Name

BL

05.09.2019 00:25

Jedini razlog sto Dodik hoce sa Rusima je da zastititi sebe od procesuiranja zbog velikih pljacki i svega ostalog. On ce Rusima baze i nastaviti rezimsku vladavinu RSom, njegivom imperijom, a mi cemo biti jos veca sirotinja. Niko ga nece dirati, pljačku ce nastaviti. Ako udje u Nato i EU stanje se mjenja, druga pravila i zakoni koji ga ne štite.

ODGOVORITE
Name

Василије

05.09.2019 13:43

Комшић је познат по правокативним изјавама на рачун српскога народа. Међутим, њега нико не узима озбиљно јер није у стању ништа да уради конкретно, него да млати празну сламу. Српски народ се није борио за унитарну (грађанску) БиХ у којој би био сведен на трећеразредни ниво.

ODGOVORITE
Name

ZDADO

06.09.2019 11:25

NEBOJ SE TI ZA BAJU, UZEO JE OGROMNE PARE PLJAČKAJUĆI OVU ZEMLJU I SVOJ NAROD DA SE BOJIMO DA I TEBE NE KUPI KAO ČOVIĆA USKO TI VJERUJEMO,ZA SAD!!

ODGOVORITE
Name

Nako

06.09.2019 17:28

Dodo se malo zaigr'o, misli sad cu ja malo zagalamiti pa malo zaprijetiti i oni ce pristati, hahahahahaha

ODGOVORITE