Za samo pet dana kažnjeno skoro 5000 vozača

Policija je u Republici Srpskoj tokom petodnevne akcije evidentirala 4. 260 prekršaja prekoračenja brzine, a zbog vožnje pod uticajem alkohola kažnjen je 671 vozač.

Republika Srpska 07.08.2019 | 10:47
Za samo pet dana kažnjeno skoro 5000 vozača
Kada je riječ o prekoračenju propisane brzine vožnje, skoro svaki drugi vozač kontrolisan tokom akcije od 1. do 5. avgusta počinio je taj prekršaj.

Od ukupno 4.257 alko-testiranih vozača, kod 671 utvrđeno je prisustvo alkohola u organizmu, od kojih je 70 ili 10,4 odsto lišeno slobode, saopšteno je iz Ministarstva unutrašnjih poslova (MUP) Republike Srpske.

Uhapšen je 61 vozač kod kojeg je utvrđeno više od 1,51 promil alkohola u organizmu, te devet zbog odbijanja da se podvrgnu alko-testiranju.

Kod najvećeg broja vozača, odnosno kod njih 354, utvrđeno je od 0,31 do 0,80 promila alkohola, dok je kod 201 vozača utvrđeno od 0,81 do 1,50 promila.

Za 16 vozača procijenjeno je da bi ih trebalo podvrgnuti ispitvanju na prisustvo droge ili lijekove koji se ne smiju upotrebljavati prije i za vrijeme vožnje, od kojih je njih 13 odbilo testiranje, te su sankcionisani i isključeni iz saobraćaja.

Iz MUP-a Srpske apeluju na učesnike u saobraćaju da se odgovorno ponašaju i poštuju propise, te napominju da će i u narednom periodu sprovoditi pojačane kontrole.

(Srna)

Komentari / 53

Ostavite komentar
Name

Joja

07.08.2019 08:53

Ma daj ... prekoracenje brzine , ogranicenje 50 covek vozi 60 i daj kaznu placaj ma bezi treba para i navali kaznhavati , ovo ostalo u redu alkoholicare i narkomane trba iskljucivati iz saobracaja na trznjenje

ODGOVORITE
Name

papa

07.08.2019 09:49

Kršenje zakona je tebi onako bezveze. S takvim menatalitetom se ne može napred.

Name

Darwill

07.08.2019 10:07

Pa jest, baš si u pravu. A kada neko ne daj Bože ubije nečije djete onda se je*e majka policiji. Gdje su, što ne kontrolišu itd. Kada to rade opet ne valja. Ne znam je li ti znaš koja je to brzina od 60km/h? Sjedi na motor pa ćeš vidjeti.

Name

re

07.08.2019 10:24

Niko sa 60km/h nije izazvao saobraćajnu nesreću, to rade oni nasilnici sa preko 100km/h. A oni su svigde stavili ograničenja 30-40km/h samo da bi na tako niskim ograničenjima kažnjavali i otimali pare. Pa ako ću da vozim toliko onda bolje peške da idem, ALi u planu je i kažnjavanje pešaka za prekoračenje brzine,

Name

Zakon

07.08.2019 10:58

Da bi se spriječile pogibije mladih ljudi,kontrolu alkohola i brzine treba vršiti u kasnim noćnim satima.Tad se najviše i događaju ove stravične nesreće.Vozi se i sto km preko ograničenja.Za takav prekršaj bi trebalo uvesti u zakon zatvorsku kaznu i trajno oduzimanje vozačke dozvole

Name

re

07.08.2019 12:21

Kaznili su 5000 ljudi što voze 60-70km na sat i ne izazivaju nikad saobaćajne nesreće a nisu kaznili one što voze po 100 i 150km/h.

Name

re re

07.08.2019 13:52

A kako ti znaš da su ovi kažnjeni vozili baš tom brzinom? Jesi li čučao iza radara možda?

Name

Igipop

07.08.2019 14:00

Ovo je poražavajuće....Treba ih biti na svakom koraku i pooštriti kazne..Kretene van ceste i polako

Name

re

07.08.2019 14:47

Pa nisu sigurno 5000 ljudi kaznili za preko 100 km/h tokom dana, nego su par procenata takvih kaznili, a preko 95% kazni se odnosi na brzine od 60-70Km/h

Name

Jagger

07.08.2019 08:54

Napravili loš sistem saobraćaja pa kažnjavaju. Šta je to nego reket?!

ODGOVORITE
Name

Mj

07.08.2019 15:27

Odes na zapad i vozis 20 km preko ogranicenja i kada dobijes kaznu onda odes u policiju i kazes im da je to reketiranje.Na primjer to uradis u Danskoj ili Norveskoj pa ces vidjeti kako ces proci.A ovdje mozes pricati sta zelis i jos ti smeta ako si napravio prekrsaj kada ti neko kaze da se za to mora platiti kazna.

Name

Re MJ

07.08.2019 17:12

Odeš tamo i zaradiš platu dostojnu čovjeka, imaš uređenu infrastrukturu, zdravstvo, školstvo...

Name

re

07.08.2019 19:00

Pod izgovorom brige o bezbednosti saobraćaja represivna država pooštrave represivne mere i pljačka narod ludačkim kaznama za saopbraćajne prekršaje.

Name

Mj.Re

08.08.2019 08:15

Radi se o kaznama.U Norveskoj prosjecna plata je oko 4500 km a za prekrsaj voznja preko 20-30 km na sat je 790 km sto je otprilike 1/6 plate a kod nas je prosjecna plata 900 km i kazna za isti prekrsaj iznosi 100 km a ako platis u roku osam dana onda je 50 km sto iznosi1/18 plate sto je 300% manje nego u Norge.A kada govoris o putnoj infrastrukturi nista nije bolja od nase.Cak su zimi nasi putevi mnogo cistiji nego kod njih jer oni ne koriste so.Sto se tice zdravstva otidji kod njih i popravi samo jedan zub pa vidi koliko ces platiti.Zato oni dolaze u Srbiju kao vikend -zdravstveni turisti a i dosta nasih ljudi koji su gore zaposleni djecu salju u Srbiju na tehnicke i medicinske fakultete jer je kudi kamo jeftinije a kada zavrse vracaju se gore ma posao.

Name

ruko

07.08.2019 08:55

Nisu iznijeli najvažniji podatak a to je, koliko je novca naplaćeno od kazni. Bezbjednost u saobraćaju je na zadnjem mjestu.

ODGOVORITE
Name

driver

07.08.2019 09:00

Samo po narodu,ako prekorace 2km/h od dozvoljenog kazna

ODGOVORITE
Name

Gagi

07.08.2019 09:08

Kojim god magistralnim putem da ides ako postujes brzinu samo sto ti ne sviraju. Svi jure, prestizu kolone, iz krivina izlecu ko kamikaze jedva kontrolisuci auto. Samo kaznjavajte i povecajte kazne

ODGOVORITE
Name

patriota

07.08.2019 09:54

Joja......pa normalno prkoračenje je prekoračenja vozi normalno i nema kazne.Koliko je mladi samo za mjesec dana u RS-u izgubilo živote.Samo cepaj sa kaznama.

Name

Neutralan

07.08.2019 10:48

I to uspjeh jel majko mila fuj a ljudi pojani voze celavih guma i bez kočnica jel i to Dual kontrolise i mjeri sram vas bilo.Narodu nedate disat jebo vas Dodik.

ODGOVORITE
Name

Re:

07.08.2019 13:03

Тебе су изгледа добро одерали! Тај ћелавих гума и без кочница ће се више навозати него ти. Ти ћеш јурцати до негдје, а он ће стићи свуда.

Name

kakve

07.08.2019 13:16

veze Dodik ima s tim, bolesno opterecni covjece

Name

borac

07.08.2019 11:07

Imam vozacku olo 50 godina milione kilometara iza seb bez udesa i drzi mi predike neki policajac balavac kako je opasno sto sam prekoracio brzinu desetak kilometara .Sjacam se vremena kada je bio makadam Brod B Luka isti znakovi su i danas iako su i putevi modernizovani a da ne govorimo o tehnici mehanicar sam u penziji nekada su bili fap tam skoda i fico na putu danas najmodernija vozila svijeta a zakon isti ima li logike.Ko prpisuje zakone dali taj ima vozacku i zna li sta je saobracaj mislim da nema pojma vec se propisuje ono sto je nekad bilo koja zaostalost.

ODGOVORITE
Name

Sale

07.08.2019 11:51

Neka kontrolisu njihova sluzbena vozila ponasaju se mangupisu po cesti tako i nekadasnji nisu radili a bili pismeniji

Name

Goran

07.08.2019 16:19

Slazem se. Ogranicenja na putevima su iz vremena fice i tristaca. Niko do sada nije uradio detaljne analize saobracajnih nesreca i donio neke mjere koje ce dati rezultat. Ovoliko forsiranje radara je cista pljacka i nijima nazalost jedan od rijetkih preostalih nacina za punjenje budzeta.

Name

Darwill

07.08.2019 16:31

Na osnovu tvog komentara zaključujem da tebi nje trebalo ni dati vozačku. Neznam šta si htio reći, možda treba podići ograničenje brzine na 150km/h jer sada se voze najmodernija vozila svijeta. Ili recimo da mladi čovjek /kako kažeš balavac/ nebi smio biti policajac? Il da se vratimo na makadam pa da vozimo auto od Freda Kremenka? Mislim da ni sam ne znaš šta si htio reći a držiš predavanja.

Name

Razvaljena drzava i drustvo u cjelini

08.08.2019 09:01

Zavisi ko je i sta je, neko moze i ubiti na pjesackom, pa ne odgovara.

Name

mislim

07.08.2019 11:10

Postao je to unosan biznis za ove danasnje vlastodrzce resori podijeljeni a sve se sovdi na pljacku ionako siromasnog naroda.

ODGOVORITE
Name

Milicionar

07.08.2019 11:45

Još jedan dokaz da ovi što brinu o bezbednosti saobraćaja, nemaju pojma. Šta je rezultat ovolikih kazni, više para u budžeti i ništa više. Što više nabavljaju radara, sve više ljudi gine, znači samo represija nema efekta samo što to ovi stručnjaci ne znaju ili ne žele da znaju.

ODGOVORITE
Name

Re

10.08.2019 05:25

Tacno tako, postavljaju se desetine stacionarnih radara, prenosni radari rade u 3 smjene a rezultat svega toga jos vise mrtvih na putevima u RS, skolski primjer kako represivne mjere i kaznjavanje ne donose povecan nivo bezbjednosti u saobracaju nego novac u budzet i plate za budzetske uhljebe, za stranacke vojnike sto je, budimo iskreni, ijedini cilj kaznjavanja...

Name

Som

07.08.2019 11:48

Naptavite puteve kako bog zapovjeda,pa onda kaznjavajte bjedu i sirotinju.

ODGOVORITE
Name

Re:

07.08.2019 13:16

Па да можеш још брже да гинеш! Маните се више те приче о лошим путевима! Тако само правдате дивљање! Имаш макадаме, па де распизди и њима 100 на сат! Е, то нећеш, јер уништи ауто и онда се не можеш показати како си лола!

Name

Iker

07.08.2019 15:11

Po postavi sebi pitanje kiliko je ljudi izginulo zbog ovakvih puteva,bezbjednost saobracaja nije samo policija na putu radar,zivicari koji stoje na seoskom makadamu i gleda jesil svjetla,placamo svi akcize na gorivo,cijim parama bi trebalo da se grade putevi,a ti se vati makadama kojim si i naucio voziti.

Name

Re: Iker

07.08.2019 23:39

Види се да везе немаш о појму "прилагођавање брзине условима на путу". Тешко да си икада и полагао, а возачка ти се у џепу нашла у кафани испод стола. Ти би да кроз насељено мјесто возиш преко 100 и да причаш како си у праву?! Е, па, међеде један! Погледај мало при којим су брзинама алкохолисани дивљаци гинули у насељеним мјестима, тапкајући успут на мобилни телефон! И ти си, очито, један од таквих и чека и тебе твоја кривина. Ако научиш читати знакове и поступати по њима, можда и поживиш још мало.

Name

Som

08.08.2019 08:30

Za razliku od tebe ja sam profesionalni vozac,i znam sta je put,a i kakav bih trebao izgledati,a i to da losi putevi doprinose velikom broju nesreca.

Name

jaaaa

07.08.2019 12:01

Još da neko iskontroliše ove divljake na motorima...

ODGOVORITE
Name

...

07.08.2019 12:20

За све ове што би да јурцају, нека погледају мало снимке лупања аута при брзини од 60 на сат, па ако имају и једну вијугу, биће им јасно. Што се алкохола тиче, сутра бих потписао петицију о тоталној забрани продаје, точења и конзумирања! Не постоји опаснија опојна дрога! Осим у саобраћају, то је погубно и за породице и за општу безбједност нормалних људи.

ODGOVORITE
Name

Mane

07.08.2019 12:54

Devedeset posto udesa sa teskim tjelesnim povredama ili nesretnim slucajeva sa gubitkom mladi zivota se desi iza ponoci.A nasi ludi komandiri narede desetine radara po saobracajnicama ujutro ili preko dana kada ljudi ili odlaze na posao ili se vracaju sa posla.Akosu udesi poslije ponoci sa tragicnim posljedicama valjdaje normalno dase pojaca kontrola iza ponoci.Kose time bavi bitnoje uzeti dusu ovome narodu.Ceste su katastrofa rupe sahtovi zato niko neodgovara nije samo uzrok brzina nego i lose ceste.

ODGOVORITE
Name

Re:

07.08.2019 13:12

Мане, слажем се с тобом, али, брате, поради мало на писмености.

Name

Štednja

07.08.2019 20:49

Noću su patrole rjeđe da se ne bi policajcima plaćala dodatna naknada za rad noću. Oskudica je, nema se za sve.

Name

Dragce

07.08.2019 13:15

Treba kaznjavati na svakom cosku a posebno za telefon i alkohol pa vidite li da ljudi izginuse,zato policijo samo po dzepu pa kome vise dojadi.

ODGOVORITE
Name

RE

07.08.2019 14:15

Ovo se zove legalna pljacka naroda. Ovo je toliko providno jadno i bjedno, smislili nacin kako opljackati narod. Protiv sam bilo kakvog krsenja zakona, ali covjek ide na posao vozi 51 km na sat a ogranicenje 50,i stize kazna.!!!! Kako se to zove nego REGULARNA PLJACKA!!!! Hvatajte i kaznjavajte ove sto voze preko stotke i izazivaju saobracajke.

Name

Laz

07.08.2019 22:01

Laz, niko se ne kaznjava za 1 preko ogranicenja, moras voziti 61 da hi bio kaznjen, a to je 11 preko ogranicenja.

Name

Smislov

07.08.2019 14:17

Da tu ima punjenje budžeta. Ima. Da su kontrole pretjerano česte. Jesu. A što se tiče brzine nešto ću reći, što je tačno. Na prostoru cijele bivše zemlje, nekada je u naselju bilo 60, a, sada je svugdje 50 km/h, jer je nauka dokazala da je vjerovatnoća 20% da pješak preživi udar vozila pri brzini od 60 km/h, a 80% da preživi udar vozila koje se kreće brzinom od 50 km/h. Takođe, vozač koji uoči neku prepreku pri brzini od 50 km/h i uspije da se zaustavi, vozač koji se kreće 60 km/h u tu će prepreku udariti brzinom od 40 km/h. Ljudi koji misle da je 50 i 60 km/h, jedno te isto, nemaju pojma.

ODGOVORITE
Name

RE

07.08.2019 14:32

Nemoj da pametujes, vidim da nemas pojma,ili si u vlasti pa branis nesto bez argumenata. Hajd mi objasni zasto je ogranicenje 50 dvije kuce a put prav. Vidi se da je sve uradjeno radi pljacke i punjenja budzeta. Ovde je suvisno bilo sta komentarisati, a vi "strucnjaci novokomponovani" Edukacija edukacija dobro bi vam dosla, da vam se pametni ne smiju vasoj strucnosti.

Name

Re:

07.08.2019 14:42

Браво, тако је!

Name

Luka

07.08.2019 16:15

Izgleda da nikakvih drugih problema nemamo osim prekoračenja brzine.

ODGOVORITE
Name

Nevjerujem

07.08.2019 20:19

Nevjerujem

Name

kuku nama sa nama

07.08.2019 19:48

Cekaj malo..OGRANICENJE brzine je u.pitanju..znaci,brzina je ogranicena na datu cifru..niko ne kaze koji je gornji i donji limit tog ogranicenja..Malo mislite tom glavomr,A da je u pitanju ZAHTJEVANA ILI OBAVEZNA brzina ili tako nešto,e onda da..pitanje zasto 60,umjesto 50..Sad znaci vozac treba da cilja i gleda instrument tablu da ugajguli na bas tih 50 ili koliko vec..Znaci treba uzeti raspon od plus minus deset od broja na tabli i cao.Medjutim,glupi smo.mi.

ODGOVORITE
Name

реално

07.08.2019 21:06

У граду Аделајду у Аустралији за сваку годину предвиђено је да се у буџет од наплаћених казни у саобраћају наплати 200 милиона долара. Како назвати ову појаву? Него, смањите мало гас и поштујте брзину. МУП у медијима објави да је акција у том и том периоди исто тако и за дуал и рамер, дакле упозоре учеснике у саобраћају, али ни то не помаже.

Name

Auto skola

07.08.2019 22:02

Da si slusao u auto skoli znao bi da je to maksimalna dozvoljena brzina, a ogranicenje se zove jer je u normalnom govoru lakse tako reci nego svaki put govoriti maksimalna dozvoljena brzina.

Name

ČIKICA KOJI JE NEKADA NEŠTO ZNAO O OVOJ PROBLEMATICI

09.08.2019 14:24

Kada je u pitanju ograničenje brzine na putevima u BiH, ono izgleda ovako: 1. Na putu u naselju brzina kretanja vozilom je dopuštena do 50 km/h osim ako saobraćajnim znakom nije drugačije određeno. 2. Na putu van naselja brzina kretanja je ograničena na: a) 130 km/h na autoputevima; b) 100 km/h na putevima rezerviranim za saobraćaj motornih vozila i brzim putevima; c) 80 km/h na ostalim putevima. d) na putu van naselja vozač se ne smije vozilom kretati brzinom većom od brzine određene saobraćajnim znakom postavljenim na putu. Ovo su osnove ograničenja brzine. Ima toga još, ali ovo je ono što se tiče barem 95 % populacije vozača. U principu ova ograničenja su sasvim u redu, i manje-više vrlo su slična ograničenja u najvećem broju evropskih (uređenih) država. Nema ništa sporno u tome da se svi trebamo pridržavati propisanih ograničenja. Šta je sporno ? Krećući se putevima RS i cijele BiH, vrlo često se na putevima (uglavnom magistralnim i djelimično regionalnim), izvan naselja, može naići na postavljene znakove ograničenja od „50“, „40“, pa i „30“ km/h, gdje nema nikakvog stručnog (tehničkog) razloga za ograničavanje na tako nizak iznos brzine. Na potezu od Banja Luke do Bijeljine mogao bih sada nabrojati barem 10-ak takvih lokaliteta, a kada bismo krenuli da obiđemo sve dionice magistralnih i regionalnih puteva, ali sa zaista stručnim ljudima i da izvršimo reviziju ograničenja brzine na pojedninim mjestima gdje je ona saobraćajnim znakom ograničena na niže u odnosu na ono što je zakon propisao za konkretnu kategoriju puta, samo Bog dragi zna koliko bismo tih nelogičnosti pronašli. E takva ograničenja ne doprinose poboljšanju bezbjednosti saobraćaja. Naprotiv, ona vozače navikavaju na nepoštivanje i onih ograničenja koja su realno i razložno postavljena. Dakle bilo bi neophodno izvršiti reviziju kompletne putne mreže i ograničenja brzine na pojedinim dionicama dovesti u okvire tehnički realno potrebnog ograničenja, a ne da na pravcu gdje pored puta na stotine metara nema nikakvog objekta u blizini, imate ograničenje brzine na „50 km/h“ i nikako ne možete, sa aspekta struke, naći logičan i razložan odgovor zbog čega je tu postavljen takav znak. Da žalost bude još veća, često ćete naići na policijske radare upravo iz tako („naopako“) postavljenih znakova ograničenja. To nikako neće dovesti do poboljšanja stanja bezbjednosti saobraćaja kod nas. Odgovorno to tvrdim, kao čovjek koji nešto malo zna o problematici bezbjednosti saobraćaja, ali i o policijskim poslovima. Niko se više u ovoj državi ne bavi suštinom svoga posla, nego je sve svedeno na improvizacije. Nažalost, sa tugom moram konstatovati da je vrlo upitna (suštinska) stručnost mnogih koji se danas bave ovom problematikom kod nas. Još jedna stvar je tu vrlo bitna. Kod nas, kada je u pitanju problematika bezbjednosti saobraćaja, svi uglavnom „upiru prst“ u policiju, a i policija se sama „ugurava“ u to i na takav način „na svoja leđa“ preuzima i ono što objektivno ne bi trebala. Problematika bezbjednosti saobraćaja je multidisciplinarnog karaktera, i samo jedan manji dio toga objektivno pripada u odgovornost policije. Ali nažalost kod nas se u svim sferama društva izgubio profesionalizam, pa imajući u vidu to, nije realno da očekujemo pozitivna stanja. Bez poštovanja istinskih stručnjaka, „odmicanja“ politike od stručno-tehničkih pitanja, kao i od „kadroviranja“, nema teorijske šanse za uspostavljanje pozitivnih trendova. Zaustaviću se ovdje, a mnogo toga bi se moglo o ovoj a i drugim aspektima funkcionisanja našeg društva diskutovati.

ODGOVORITE
Name

Pantelija Youtuber

09.08.2019 21:45

Super puni se budžet

ODGOVORITE
Name

Vozac2

10.08.2019 08:37

Putni pravac Derventa-Doboj, oni koji prolaze tim putnim pravcem neka obrate paznju gdje postoji znak za ogranicenje brzine kretanja od Dervente do Šešlija i koliko je ograničenje. Koliko na toj relaciji ima uključenja sa sporednog punog pravca i dali je potrebno na svakom ukljucenju da postoji znak. Ja sam licno 3 dana putovao tim putnim pravcem i gledao dobro da vidim gdje znak i nigdje ga nema a policija sa svim mogucim radarima kontrolise i sad se postavlja glavno pitanje gdje dokaz za prekoračenje brzine ili je dokaz koliko policija napiše u prekršajnom nalogu???

ODGOVORITE