Ima li osnova za otcjepljenje?!

Najava formiranja rezervnog sastava policije Republike Srpske u bošnjačkim medijima je po ko zna koji put pokrenula priču o ratu u Bosni i Hercegovini.

Bosna i Hercegovina 06.05.2019 | 18:55
Ima li osnova za otcjepljenje?!
Tako je Bakir Izetbegović na TV Hajat odgovarao na pitanje „Hoće li biti rata“. Onda je Avdo Avdić lansirao tezu o Oružanim snagama Republike Srpske, kao sredstvu za otcjepljenje i nezavisnost Republike Srpske. Potom je Faktor.ba prenio neku analizu Kurta Bassuenera pod naslovom „Neophodno je ojačati snage EUFOR-a da bi se spriječila secesija Republike Srpske, Brčko ključna tačka“.

Za to vrijeme običan konstitutivni stanovnik Bosne i Hercegovine, se svađa po društvenim mrežama, iznosi različite manje ili više sulude teorije o rezervnom sastavu policije, uz pozive na osvetu i standardni govor mržnje.

Pri tome svi zanemaruju neke veoma važne stvari.

Da policija Republike Srpske ima oko 5000 policajaca u čijem su sastavu i Bošnjaci i Hrvati.

Da će policija Republike Srpske sa rezervnim sastavom Republike Srpske imati oko 6000 policajaca.

Da je međuentitetska granica duga oko 1080 km i da na jednog policajca dođe 0,18 km granice.

Da je 2013. godine Republika Srpska imala 1170 342 stanovnika, danas vjerovatno još manje, od tog broja 970 857 su Srbi.

Da je prosječna starost oko 42 godine.

Da je prošle godine u Republici Srpskoj umrlo 5000 više ljudi nego što se rodilo.

Da su Robne rezerve Republike Srpske 2017. godine bile u stečaju.

Braćo Bošnjaci da li vi stvarno vjerujete da je Dodik toliko lud da započne rat, otcjepljenje ili proglasi nezavisnost sa 6000 policajaca sa dugim cijevima, nekoliko transportera, desetak konja i bespomoćnom Srbijom kao zaleđinom?

Naravno da nije i prestanite više da pričate o mogućnosti izbijanja rata u Bosni i Hercegovini, jer Srbi nisu spremni da na takav način prokockaju Republiku Srpsku.

Ono što Bošnjaci ne vide ili ne želite da vide, a mnogo je opasnije po ovu državu je odsustvo bilo kakve identifikacije prosječnog Srbina iz Republike Srpske, a pogotovo mladih, sa državom Bosnom i Hercegovinom.

U toku je proces usaglašavanja školskih planova i programa između Republike Srpske i Srbije.

Ovo praktično znači da će djeca iz Republike Srpske i Srbije učiti istu istoriju, geografiju odnosno poznavanje prirode i društva, ali različitu od svojih vršnjaka u Federaciji BiH. To praktično znači da na Pravnom fakultetu na Palama Nacionalna istorija države i prava, potpuno drugačija nego na Pravnom fakultetu u Sarajevu.

Medije iz Federacije BiH malo ko gleda, sluša ili čita u Republici Srpskoj, i obratno.

Do informacija iz Federacije BiH ljudi u Republici Srpskoj najčešće dolaze posredno preko srpskih medija koji ih najčešće oblikuju i interpretiraju kako njima odgovara. Ma danas nemamo jedno javno mnjenje u državi već najmanje tri, a to je dugoročno gledano pogubno za ovu državu.

Države Bosne i Hercegovine skoro da i nema u Republici Srpskoj.

Na prste dvije ruke možete da nabrojite lokacije u Banjaluci gdje se vijori zastava Bosne i Hercegovine. U školama Republike Srpske Bosna i Hercegovina se spomene onoliko koliko mora. U Republici Srpskoj se za reprezentaciju Bosne i Hercegovine najčešće navija u sebi, ne zato što je to zabranjeno, već što se ne isplati. Kada se u Republici Srpskoj kaže država, prosječan Srbin pod tim podrazumjeva Republiku Srpsku.

Šta je poenta ovog pisanja?

Volio bih da prije svega Bošnjaci shvate da Srbi i Hrvati mogu bez Bosne i Hercegovine i da od njihovog ponašanje zavisi budućnost ove zemlje. Da je rezervni sastav policije Republike Srpske napravljen da bi se Srbi, koji ne ljube Dodika i njegovu vlast u Republici Srpskoj, držali pod kontrolom, a ne radi otcjepljenja ili nezavisnosti Republike Srpske. Da na radikalnu retoriku Dodika, ne treba isto tako odgovarati. Da rata neće biti a da je strah od izbijanja novog rata najefikasnije sredstvo da se vlada i Srbima, i Hrvatima i Bošnjacima.

Jel jasno?

(Frontal)

Komentari / 70

Ostavite komentar
Name

Dzoo

06.05.2019 17:06

Opet vam kazem okani te se budalastinje. Nema JNA i kad je bila izgubili smo sve bitke. Srbija sve manja i slabija .Ako nastvaimo onda nam ne preostaje nego opet traktorijada

ODGOVORITE
Name

Re Dzoo

06.05.2019 17:23

Bravo Dzoo. Jači komentar nego cijeli članak.

Name

Paradox

06.05.2019 17:30

Ono što Bošnjaci ne vide ili ne želite da vide, a mnogo je opasnije po ovu državu je odsustvo bilo kakve identifikacije prosječnog Srbina iz Republike Srpske, a pogotovo mladih, sa državom Bosnom i Hercegovinom.Upravo zbog toga Bosnjaci rade ono sto rade, i vrlo su svjesni ovoga problema .

Name

Ministar

06.05.2019 17:43

Ne bi se slozio da je Srbija sve slabija. Srbija treba da rijesi samo problem smanjivanja stanovnistva a ostalo ce biti rijeseno uskoro tj resava se. Nazalost presporo ali opet se resava. Ostalo se slazem. Treba reci istinu muslimanima u oci. I njih je svakog dana sve manje, zive jadno i bijedno. Da li ce Republika Srpska biti u BiH ili ne nece utucati na njihov zivot. Moje misljenje je da bi muslimanima bilo najbolje ne da nas sprecavaju u otcjepljenju, nego da se oni otcijepe od nas. Dok je BiH ovakva ne moze biti bolje nikome. Da se ukinu entiteti nema sanse a i time muslimani zapravo ne bi nista dobili. U svakom slucaju drzava u kojoj nema apsolutne vecine (preko 80%) uvjek ima mač nad vratom. Da su pametni oni bi se otcijepili i gradili svoje zivote. Isto vazi i za Srbiju i Kosovo. Meni kao Srbinu znaci Kosovo ali ne toliko da saljemo nasu djecu u rat. Srbija treba uzeti sjever Kosova i druga mjesta gdje zive Srbi a onima koji osstaju iza granie obezbediti uslove za normalan zivot. Sta nama kao Srbima treba da namecemo vlast u nekim albanskim sredinama?

Name

007 Бонд

06.05.2019 17:44

@ Dzoo ... Пусти ти те приче да Србија не може да одбрани. Србија је једна од 10 земаља у свету која има модуларне вишецевне ракетне системе који су навођени и имају домет до 300 км. А та једна ракета има 8.25 метара у дужину, па ти онда размисли колику тек бојеву главу има. А има и ове мање системе домета до 40 км, а они су јако прецизни. ...Србија има јачи ПВО него 90-тих, и компетирану ловачку МиГ 29 ескадрилу... Тако да: не слушај ти те твоје који вас лажу како Србија не може. ...Еј, и нове олује неће бити, јер Србија је то већ једно прошла, и тешко је да ће то да се деси. ... ... ...Федерација нема чак ни озбиљне аналитичаре да вам објасне какве су могућености Србије, јер да то имате - не би ти писао такав коментар коментар! ...Рата неће бити, јер Срији рат не одговара. И ако се будете распадали- то ће бити у миру као Чешка и Словачка или као Србија и Црна Гора.

Name

Ppt

06.05.2019 17:54

Svima nama blentavim srbima koji su poludili od 91, ne treba otcjepljnje...vec cijepljenje od bjesnila.

Name

sss

06.05.2019 17:56

1000 naoruzanih ljudi vise nego sad nije i ne moze biti nekome prijetnja,cifra je zanemariva,stvar je u tome da je ovo patka koja sluzi da se o njoj prica a bit svega je kompletan zakon o policiji koji treba RS da pretvori u policijsku drzavu kako bi se zastitila vladajuca garnitura

Name

Za Ministar

06.05.2019 18:08

Ne brini kako ste krenuli bošnjaci će za 15 godina biti većina od 80+% Kome se BiH ne sviđa može slobodno da ide tamo gdje mu se sviđa...

Name

DRZAVLJANIN BIH I RS.

06.05.2019 18:34

Zasto niko ne komentarise Dodikovu silu prijetnje bahatost vrijedzanje Bosnjaka, neki komentari se bave Srbijom kao silom Zemljace u Srbiji su place manje nego u BIH rasturenoj u ratu, Srbija se granici komsijama koji joj nisu bas naklonjene ima jos toga Ali ako ja nazivam srbe srbima zasto neki komentarisu o muslimanima a ne Bosnjacima,pokusaj pnizavanja mene ne smeta kad vidim od koga dolazi

Name

Re Dzo

06.05.2019 18:41

Ti bas palis.Nije ni ovde bila JNA nego mi.Bitke nisu izgubljene nego se stalno kad ne NATO otvoreno usao u rat.Kazu Hosnjaci bio je embargo.Ma da nije.Pa fim su pucali i 93 i 94.Prackama.Dajte vise sarajevskih lagarija je bas dosta.

Name

Re za mibistar

06.05.2019 18:45

Potvrdjuje.Samo posteno da kazemo da je Srbe rastjerao Merhaba Milorad.

Name

Goga

06.05.2019 19:18

Odma odcjepit!

Name

R SSS

06.05.2019 19:37

1000 policajaca i nije neka oružana sila,ali para jeste,1000 uniformi,pištolja,pušaka,futrola,čizama...Onda i federacija mora odgovoriti sa naj manje 2000 rezervnih policajaca,pa onda direkcija,granična policija,a snadbjevač isti...a vi se palite kako podići borbenu gotovost ...

Name

Riki

06.05.2019 20:43

Svaka cast Dzoo prava budalestina ,,i da nisu slabi žasto bi se ratovalo ginulo ,,zar OVAJ SVIJET POSTOJI SAMO DABI SE RATOVALO A NE NORMALNO ŽIVJELOOOO ,,KAKO OVI DORATI VODE NAROD U SRBIJI VUČIĆ PA DODIK PA BAKE PA ČOVA ,,NEMA SREĆE ,,DOK SE NE USTANE ,I NE POVJEŠAJU TI LOPOVI ,ONI SU OTVORENE JAVNE UBICE NARODA BALKANA ,,JER OTVORENO SE POZIVA U RAT I SUKOBE ,, TREBAMO NAPRAVITI REPRIZU ČAUŠEVSKOG NA NAŠIM PROSTORIMA ,,,DOSTA JE BILOOO

Name

re državljanin bih i rs

06.05.2019 21:15

Ma volim kad mundzos napise da je državljanin RS više nego se hljeba najesti. A pogotovo obožavam one koji pišu u srpsko ime a nemaju vezu s vezom.

Name

Kuntakinte

07.05.2019 20:35

Pod hitno odcjepit!

Name

Psiholog

08.05.2019 05:34

Veliki baja se odcijepio od pameti pa se igra drzavom ko svojom cacevinom. Treba ga poslati na mars pa nek tamo mulja koliko mu drago

Name

realnost

08.05.2019 17:39

Burle, ko je ubio David-a?

Name

Boss

06.05.2019 17:08

Dodik, Bake i ustasa Covic FANTASTICNO rade posao... bice na vlasti jos 1000 godina, i neka ce

ODGOVORITE
Name

Zoki MINISTAR

06.05.2019 19:26

Vidi MINISTRE,meni Kosovo neznači ništa nit sam kad bio na Kosovu niti ću biti niti ću nedaj bože za njega ratovati.Isto tako kao što mnoge Srbe iz Srbije mi nismo njih zanimali za vrijeme rata,a oni koji su bili ovdje za vrijeme rata došli su iz koristi da pljačkaju,a što se tiče muslimana u BiH njima bi bilo bolje bez nas,a u stvari mi smo za njih bijeda,a ne oni za nas jer tano idem često pa vidim za razliku od tebe u nemoj nas i Srbiju toliko veličati kad se nezna ko lošije živi oni tamo ili mi ovdje;treba realno sve sagledati.Sva tri naroda su bijedna i jadna ako sami sebe lazu,druge kude,a sebe vekičaju Jel jasno MINISTRE?????????

Name

Bosnjak

09.05.2019 07:28

Kako moze biti krivica bosnjaka sto srbi (90%) ne vole BiH? Srbi (90%) su usli sa ciljem da izdvoje teritoriju BiH 92:e godine i danas imaju iste zelje, makar potajno. To je svima sasvim jasno. Onda je zesci paradoks kad bi ti isti rekli da navijaju za BiH. Onda im se moze nalijepit etiketa sizofrenije.

Name

Osvit

06.05.2019 17:19

Nikad na ovim prostorima nije bilo manje znanja i pameti u Drzavi a vise budala i lopova.Oni ne zele niti znaju svi skupa kako da profunkcionise Drzava ,od Euroatlanskih integracija dize im se svima kosa na glavi jer uvodenjem reda prestace biti baje,hadzije,pase knezovi,kraljevi kocke.Medu ovim strijim iz svih naroda,razlika je u tri deke i vecina su za gulaga a nadam se da ce ga neki i bukvalno docekati.

ODGOVORITE
Name

Kiki

06.05.2019 20:06

Sve je to drzava. Privatno vlasnistvo je 40 cm na povrsini te zemlje.To se vidi kad se grade auto putevi, pronadje nafta i slicno...istjeraju te i isplate te onoliko koliko zele..drzava je zakon. Samo se seljaci nepismeni loze da je to njihovo .. Valjda je neko shvatio...

Name

@Роки

06.05.2019 17:24

А шта да понуди бједи, мој Боже будале, тек би га тад на.ебали кад би Додик имо сва овлаштења , прво би оформио штампарију пара, похапсио опозицију...

ODGOVORITE
Name

слобода

06.05.2019 17:27

А ви сте моћни до мога! Ви знате колико има Срба,па да нас има хиљаду опет би се борили за слободу а не као ви да љубите дупе сваком окупатору! Само податак ЦИА-е да је у бих 2000-те године било око милион и по Срба...јер стварно мислите да једна земља може да изгуби преко трећине становништва за мање од 20 година...е моји муслимани само живите у заблуди а вас је све мање и мање,пуна вас је њемачка и Скандинавија.....

ODGOVORITE
Name

Vojo

06.05.2019 17:59

Pa burlino crtanje granice i negiranje drzave a licno bogacenje i primanje plate od te iste drzave.. Naravno da to izaziva revolt kod drugih druze moj..

Name

Pajdo

06.05.2019 18:54

@Vojo ti to mislis na Ramiz Salkic sto je potpredsednik republike pa prima placu od srpske a pljuje je na svakom koraku......pa da tu si pravu tu se slazemo

Name

16 krajiska

06.05.2019 17:28

Hoce li ti sin Igor u diverzante kao i tata dezerter smecari seoski treba odgovarati za pokradeno pa frka neznate gdje udarate

ODGOVORITE
Name

re

06.05.2019 18:24

Što ga opozicija RS ne pusti bez odgovornosti sa svim bogastvom da ide Putinu u Rusiju. od tada imaćemo mirnu stabilnu punu bogastva i normalnog života u RS.

Name

Tarabici

06.05.2019 17:51

Doci ce svercer cigareta na NATO tenku, i povest ce srpski narod u zadnju bitku, svi srbi pod jednu sljivu.

ODGOVORITE
Name

BiH je propao projekat

06.05.2019 17:53

BiH postoji samo da bi političari mogli da kradu a Dodik je takođe političar.

ODGOVORITE
Name

bihforall

08.05.2019 21:17

kradu samo u RS i to je ocito...

Name

Paz Latiodor

06.05.2019 17:54

Jadan je i taj narod.. u toj Republiki Srpskoj i bojega se.. uvjek ista prica sa njim

ODGOVORITE
Name

Vuk Karadzic

06.05.2019 22:00

Ti bi mogao malo i da se opismenis. Srpski jezik pricas, ali ga ne pises pravilno.

Name

re

06.05.2019 17:55

Rat nas je vratio u 19 vijek jos jedan i moze te se slikat. Gdje ce te ? Ovi sto bi vas gurnut su obezbjedili rezervu drzavu i za sebe i za familiju a i sire. I ovaj bi bio 10X krvaviji jer tada ne bi samo Srbi bili naouruzani. manite se nacionalista i njihove retorike.

ODGOVORITE
Name

drugo poluvrijeme

06.05.2019 17:57

Da, da... govorilo se i prije da nece biti rata. Smirite malo Dodika sa svojim izjavamo o nekim referendumima, otcjepljena ili drzavu umjesto entiteta, pa ce se i smanjiti tenzije sa druge strane. Bilo kome da se ne svidja u ovoj drzavi, njemu su sirom otvorena vrata.

ODGOVORITE
Name

Lulzim

06.05.2019 18:57

Pa da potpuno si u pravu. Vrata su sirom otvorena.......samo je nekako smjesno sto kazes za tu drzavu.......drzavu koja je sastavljena od dva entiteta.......tako da iskreno da ti kazem popi.kim ti se na tu drzavu

Name

re za lulzim

06.05.2019 22:32

Stari, ja kad dođem u BiH i vozim se sa jednog kraja na drugi nemam pojma koji je koji entitet.Samo kad ulazim i izlazim iz nje traže pasoš.Jes’ skonto prijatelju?

Name

Franco

06.05.2019 18:24

Nece biti potrebe za odcjepljene,otici ce mu svi gradjani RS-a!

ODGOVORITE
Name

A jel??

06.05.2019 21:58

A iz Federacije nece, je li? Kao mi se nesto razlikujemo? Kod vas plata 1000 evra, a kod nas 200?? Ako je tako, onda vise volim da radim u Federaciji, nego u dalekoj Njemackoj, tako bih bar mogao kuci doci kad hocu.

Name

re Ajel???

07.05.2019 12:32

Poštovani komšija, samo da znaš nije ti daleko ova tvoja, eto ja za 900 eura radim cijeli mjesec, na ruke, ali jest da ne griješim sa toplim obrokom. Osiguran, radno vrijeme normalno. Pazi ovo je u privatnoj firmi. Meni je stvarno žao kada neko kaže da radi za 500,00 KM mada mislim da mnogi lažu, jer šta ćeš, kako ćeš živjeti sa tom platom kada režije trebaš platiti 300 d 350,00 KM. Pozdravljam te pa se malo raspitaj imaju konkursi pa dođi raditi bliže je nego u Njemačkoj.

Name

Veteran

06.05.2019 18:34

koji primitivni komentari a svi idu u prilog domaćim takozvanim političarima za daljni lopovluk...

ODGOVORITE
Name

Nocturno

06.05.2019 18:59

Jasno svakom iole pametnom covjeku ali je ovdje neizostavno ,srbi su izabrali covjeka koji uvijek prozvodi tenzije ,jel jasno ?

ODGOVORITE
Name

Washinghton men

06.05.2019 19:00

Republiku Srpsku priznajemo kao nezavisnu državu,a zatim joj preporučujemo da se učlani u EU.

ODGOVORITE
Name

Piraga

06.05.2019 19:08

Treba shvatit i da Bosnjaci koji zive u RS mogu bez RS- a jednako kako Srbi mogu bez BiH.Realno sporazum je sporazum i tako je kako je.Pitanje je samo ako se bude kontriralo i dalje , a ne okrenulo zivotu i napredku koja ce opcija pobijedit

ODGOVORITE
Name

Re

06.05.2019 19:10

Nema više ni značkice.... Ccc

ODGOVORITE
Name

Federacija

06.05.2019 19:27

Znači da što god Mile izjavi,Bošnjaci treba da iskuliraju pa čak i ako su najcrnje uvrede u pitanju.Interesantno....

ODGOVORITE
Name

Banja luka

06.05.2019 19:30

E moj glupi narode . Mogu sa nama mlatiti ovako još sto godina. Ova ratno huskaska politika pali kod ovih na vlasti i ovih nepismenih koji nisu vidjeli nista dalje od kućnog praga. Zašto naši ljudi mislim na srbe, muslimane i Hrvate koji su otišli iz ove nazovi države žive normalno. Slažu se idu jedni drugima na vjerske praznike rodjendane Itd . Zato sto dobro žive nisu opterećeni glupostima. Sta to znaci trebaju nam dobre Plate dobra ekonomija normalan život . Jaka ekonomski RS i jaka federacija odma i stabilna BiH. Znaci lopovi i ratno huskaska politika van. To bazi za sva tri naroda. Neznam kome je do rata od noalnog naroda. Život je tamo gdje se dobro živi!

ODGOVORITE
Name

paljevina

06.05.2019 19:36

Lupa kako bi skrenuo pažnju sa važnih loših stvari koje radi. Valjda misli da se palimo na to.

ODGOVORITE
Name

Cccccccccc

06.05.2019 20:02

Ma NABIJEM GA NA K.... I ICEPLJENJE I REFEREDUM NABIJEM GA NEKMU SIN RATUJE JASAM ODRATOVAO BRATA IZGUBIO DABI BIO BEZ POSLA MA NABIJEM GA STO PUTA OTISO SAM U SLIVENJJU I PORODICA MI STUZE ZA MJESEC..NIKAD SE VRATIT NECU..SVE VAS REDOM NABJJEM OCJEPLJENE mrs

Name

re cccccc

06.05.2019 21:06

Hvala Bogu što si otišao. Ni nemoj se vraćati. Bar smo se jednog nepismenog riješili.

Name

Realno st(r)anje

06.05.2019 20:36

Ovo je potpuno tacno da u Republici Srpskoj ima BiH eto samo toliko koliko je mora biti, a to je mozda neki minoran procenat. Evo i nedavnog primjera koji to potvrdjuje, pa da li vi bili uz Davora Dragicevica, ili na suprotnoj strani. Kad je 25. decembra bio protest pa dosla JZP Republike Srpske, onda se cak ni neki komentari nisu mogli cuti sa nivo Bih kao drzave, a ne da salju vojsku ili nesto tako da pomaze gradjanima (ili da pomaze policiji, zavisi ko je bio u pravu, sad ne ulazim u to). Zastavu BiH, kao sto rece covjek, ja ne vidim nigdje u RS, vec na pasosu kad putujem i to je to, jedina stvar sto nas u svijetu dozivljavaju samo kao drzavljane BiH i to je to, ali to meni nista ne znaci. I sta ima sad BiH ako je RS unutra ili van? Cak bi mozda bilo i bolje i normalnije, onda ne bi vise prolazile price o nacionalizmu, ne bi se mogli trenutni politicari vaditi na tu pricu i "dobijati" svake izbore (kako god i na koji god nacin). Evo, vladaju od rata isti, cak su i u ratu bili isti. Sta se promijenilo? Sem sto narod propada svakim danom sve vise. Samo neko negiranje, te RS (niko od nas nece pristati da joj se ukine ni ime ni nista), a ni vi ne treba da pristanete na cijepanje BiH, ali ako se ovako nastavi, sve vodi opet u rat i krv, pa neka opet sve strane izgube, samo moze biti jos gore, bolje nece sigurno. Srecan vam Ramzan muslimani od Srbina iz RS.

ODGOVORITE
Name

Sarajlija

06.05.2019 20:51

prezivio sam rat u Sarajevu na prvoj liniji kod skupštine, tad mi je bilo od 14-18 god, i 1425 dana proveo u podrumu, bez struje vode i icega, ko pacovi smo zivjeli , treba ljudima objasniti da rat nije holivudski film, ko rambo, milion metaka a njemu ništa, nego jad bijeda, suze i smrt, al bilo prošlo i ne ponovilo se više, umjesto da zivimo ko grofovi, jer smo bogata zemlja, sa planinama, more sat vremena, pitke vode ko u bajci, ne možemo radi tria fantastikusa (bakir, dodik, cović), oni milijarderi, mi ko ovce sirotinja teška, dodik gradi ne zgradu , nego naselje u Novom sadu, pitajte novosadjane, ima vile po dedinju, naš Bakir gradi po poljinama luksuzne apartmane ko u Dubaiu, onaj u Mostaru ima Hocijendu ko Eskobar od 10 miliona maraka, a po zanjimanju prije rata, mesar, tokar, i debil, i nas svadjaju i ko ne možemo zivjeti zajedno, pitajte svoj narod iz Sarajevsko romanijske regje, koji svi rade po Sarajevu, da nije toga davno bi pocrkali, je li ih iko dira, omalovazava ili provocira, nego zajedno vikendom ločemo i opijamo se po Sarajevu, mani te se gebelsove RTRS, i njihove ublehe, daj da više zivimo ko ljudi, u drugom svjetskom ratu je pobijeno 40 miliona stanovnika, njemačka i francuska napravili 50 godine EU, a mi 30 godina poslije se još svadjamo, kakvi su oni zaštitnici svojih naroda kad dozvoljavaju, da im ti isti narodi idu i peru Švapske staračke guzice i govna, UPAMTITE više nikom u Sarajevu ne smeta RS dok je god u BIH, nit je 9januar ikom smetao dok ovaj nije počeo provocirati sa otcepljenjem, pa rahmetli Tihić je bio na par proslava 9jan, jeste li svi vi srbi više postali glupi, ili bar ima neko pametan da kaže dosta je više, daj da žoivimo ko ljudi a ne ko stoka u vječitoj svadji i strahu.... PS. ako dodje do pokušaja otcepljenja, budite sigurnu da če biti krvavi rat, i onda ce baš biti granica na DRINI, jer nije ovo 92 i JNA, pa i NATO je tu stalno imaju bazu u Rajlovcu, mislite da ce oni vama pomoci, izgubit čete i ovo što i sad imate, zato opet kažem nikom u Sarajevu ne smeta RS dok je god u sastavu BIH, i ako će se moji sugradjani srbi sigurnije osječati u BIH radi RS, mi nemamo rezervnu drzavu tako da čemo se boriti do posljednje kapi krvi... pps... pa vama srbima je Čojstvo nekad bila svetinja, a sad vam ovaj švercer i kriminalac i psihopata kroji sudbinu i soli pamet, pa kad je u Sarajevu išta falilo autima sa beogradskim ili srpskim tablicama išta falilo, zato ne vjerujte gebelsovoj RTRS... pozzz veliki svim mojim sugradjanima i braći Srbima

ODGOVORITE
Name

re Sarajlija od black rose

06.05.2019 21:14

Kako god okrenemo mi donji zar ne. Granica na Drini! Folovi, golovi. E nije nego na Lapišnici. Eto vi tolika sila postali. A u Sarajevsko/romanijskog regiji niko ne radi ništa. Sve se sjatilo u zapadno Sarajevo. Po danu rade a po noći piju. Bajke bajke. Dok god budete sebe smatrali iole superiornijima kao ti u komentaru nećemo pristati ni na šta. I nećemo vam se ulagivati. Doći ćemo na sastanak da vam ne odgovorimo ni na jedno pitanje. I ko vas šiša za šta. I vas i tu vašu hebenu i bosnu i hercegovinu.

Name

Laus_Goca_BL

06.05.2019 21:22

E svaka ti cast za ovaj komentar!

Name

Neso

06.05.2019 21:32

HVALA NA POKUSAJU DA OBJASNIS OVOJ RAJI, SLAZEM SE POTPUNO STOBOM, GLEDAM SVE TV KANALE I SAM SVOJOM GLAVOM MISLIM.. sLAZEMO SE I VELIKI POZDRAV ZA SARAJEVO

Name

Pitanje

06.05.2019 21:38

Slazem se, svaka cast. RS unutar BiH, ne dirajte u nju, ni mi u BiH. Ali problem je sto je samo 1 posto ljudi kao sto si ti ili ja, otidji na portale iz Federacije, pa vidi komentare. I kako tako zivjeti u miru i u dobrim odnosima?

Name

Đole

06.05.2019 22:00

Nemam riječi. Svaka ti je ko u Njegoša. Nisam bolji komentar pročitao ima vodinu dana. Svaka čast

Name

Re

07.05.2019 05:04

Pozdrav i svaka čast za komentar!!!

Name

Domaci

06.05.2019 21:21

Svaka cast za tekst... Odavno nisam nesto bolje procitao

ODGOVORITE
Name

Zoran

06.05.2019 21:32

Za sve one koji pričaju o ratu da kažem da srbe te stvari ne interesuju. Mi imamo državu Republiku Srpsku i do god nebi neko krenuo na njeno rusenje rata neće biti, a dali je ta država od nekog priznata dali je to uopšte bitno nije. Ta država ima parlament, vladu, policiju, predsednika, zastavu, narod koji je smatra i doživljava državom i 85%njenih stanovnika ne interesuje druga država do RS i Srbija. Nama BiH može a i nemora biti kao i što je sad i ima i nema a Republika Srbska živi radi i razvija se. Ako neko se ne slaže s mojim mišljenjem neka me demantuje ali molim samo argumentovano. A potpuna nezavisnost i priznanje će doći jednog dana i to u miru na jedan demokratski način jedne nedelje na referendumu. Koje godine? E to je teško reći a i nije toliko bitno bitno je da postoji želja, cilj, San, i da se političkim sredstvima stremi ka tome.

ODGOVORITE
Name

re zoran

07.05.2019 18:14

Zorane, oko moje, da ti ciko objasni: nemate drzavu RS, imate entitet RS u sklopu drzave BiH. Drzava ne moze biti drzava ako je niko ne prizna, ne budi glup. evo ja sebe dozivljavam kraljem. napravit cu krunu od stiropora, odstampati svoje pare i pasos, podici ogradu oko moga dvorista, koje dozivljavam kao svoje kraljevstvo. Pitanje za tebe, tako pametnog: jesam li ja kralj i gdje mogu otici sa svojim pasosem i sta mogu kupiti tim svojim parama?

Name

Petyr Baelish

06.05.2019 21:49

Sad da se održi referendum o nezavisnosti glasao bih protiv. Srbin sam, nazovite me izdajnikom, zabole me. Pod broj jedan, granica je toliko razuđena da je ne bi mogli čuvati sve da nas živi i 3 milona u Republici Srpskoj. Manite se ćorava posla.

ODGOVORITE
Name

Kokolo

06.05.2019 22:04

Mogu li srbi i bez kredita, kao sto mogu bez bih

ODGOVORITE
Name

Elvir

06.05.2019 22:07

Na sve i jedan komentar za vrijeme SFRJ Bi se islo na goli otok. Nema otoka a bogami Ni drzave

ODGOVORITE
Name

bosanko

07.05.2019 06:51

ovaj odmor previse traje poslije prvog poluvremena

ODGOVORITE
Name

Nema više koridora

08.05.2019 06:42

Da li je iko javio Dodiku da je manji entitet podjeljen na dva , odvojena dijela i da je on to ozakonio ? Tako ako planira da se odvoji njemu je lako da ide u svoju vilu na Dedinju avionom ali svako ko bude putovao iz Banja Luke u Beograd imaće granicu kod Brčkog jer nema više koridora, Dodik potpisao, nije smjeo ni onu anketu koju je nazvao referendum da organizuje u Brčkom več je narod vozikao autobusima da glasa !

ODGOVORITE
Name

trtmrt

08.05.2019 11:01

kako kazu : gazda daje za rat volove, a siromah sinove i kceri... sve jasno...ne serite...par ljudi uzima milijarde na suplju pricu...a vi se svadjate..zasto ne napravite zajecno revoluciju? svi na ulice, ne placaj racune , pa da vidis kako se sve rjesava za desetak dana...

ODGOVORITE
Name

Brcak

08.05.2019 12:48

Braco Srbi, Bosnjaci i Hrvati. Kao prvo mora te da shvatite jednu stvar a to je da smo svi u istim govnima. I kod jednih i kod drugih a i trecik mortalitet je uveliko u plusu plus na to dolazi i masovni egzodus radno sposobnog stanovnistva koji ne moze i nece vise da trpi ovaj zulum kojeg nam namecu nase patriote koji imaju obezbedjenw i pra pra unucice, dok mi kmetovi ne znamo kako cemo od 15-tog izgurat. A o nekoj buducnosti nase djece i unucica nesmijem ni pomislit. Ovi fazoni sa rezervnim sastavima su samo povecavanje njihove sigurnosti od trenutka kad narod ustane mucne malo glavom i krene da bije, da bije bato i da rusi i pali. Kad se spomenuo rezervni sastav odmah sam znao da ce ga formirati a da ce i ovi iz federacije toboz u zastitu Bosne formirat al uduplo jer je tamo vise naroda koji treba drzat pod kontrolom. Sve su to njihove igranke koje planiraju zajdno. Zapamtite sto smo gluplji i posvadjaniji oni su jaci i bogatiji. Ko je dovoljno pametan oticice odavde, a ko misli da ce mozda biti bolje grdno se vara. LP

ODGOVORITE
Name

Mir

08.05.2019 14:41

Kakvo odcjepljenje, za drzavu trebaju "mu. a" a ne rakija!!

ODGOVORITE