Zašto ovo niko neće da istraži?

Zločinačka akcija hvatanja i otmice Davida Dragičevića bila je detaljno isplanirana i kada bi tužilac koji drži do sebe i profesije uzeo ovaj predmet u rad, vrlo brzo bi došao do počinilaca Ubistva dvadesetjednogodišnjeg mladića, kao i do naručilaca tog užasnog akta.

Republika Srpska 05.12.2018 | 09:59
Zašto ovo niko neće da istraži?
Iako su se zločinci potrudili da unište najveći dio snimaka iz užeg centra Grada, ali i iz Ulice Velibora Janjetovića Janje, u kojoj se nalazi kuća Đorđa Rađena, kako bi spriječili da se otkrije organizovani zločin, ipak nisu uspjeli u svojoj namjeri do kraja. Zato sada preko dijela vrha MUP RS, ali i preko Vrha Republičkog javnog tužilaštva i Okružnog tužilaštva Banjaluka, čine sve da završe započeto 18.03., kada je David Dragičević otet, a potom prebijen i ubijen.



I dalje se tvrdi da je kuća Đorđa Rađena u Ulici Velibora Janjetovića Janje opljačkana, iako je višestruko dokazano da je to laž, kao što je neistina i da je David Dragičević bio u toj kući.

Snimci sa Trga Krajine, u noći 18.03., jedan su od ključnih dokaza da je otmica Davida pomno planirana i pravo je čudo kako ih oni koji su organizovali i sproveli zločin Teškog Ubistva Davida Dragičevića, nisu uništili.

Ma šta “institucije”, koje ne rade svoj posao, tvrdile, ostaje činjenica da snimci sa Trga Krajine, kada se pažljivo izanaliziraju, prečiste njegovi dijelovi i međusobno uvežu, bez ikakve dileme ukazuju da je David te noći otet na prostoru iza Metalske škole i da nikako nije mogao biti na Laušu, kod kuće Rađena, kako se to pokušava nametnuti.

Stoga je nužno analizirati gotovo svaki detalj sa snimka 18.03., na kojem je najmanje 90 posto odgovora šta se zaista i kako desilo, ali i ko je sve učestvovao u zločinu.



Snimak počinje u 02 časa 19 minuta, kada se na njemu vide, kako na betonskoj kocki sjede, dva, kako su ih iz MUP RS nazvali, Maloljetnika. Ta dva lica su na Trg, prema sopstvenom svjedočenju, došli iz Jevrejske ulice, iz kafea “Del Kapo”.

Tvrdnje o tome da im je bilo zabranjeno da uđu u klub “Fabrika”, “jer su maloljetni”, pa su se tako našli na betonskoj kocki, kao i da su prilikom susreta sa Davidom “tražili cigaretu”, potpuno su deplasirane. Ta dva lica su ključni svjedoci zločina, sasvim realno i saučesnici u njemu, a častan Tužilac bi iz njih, bez velike muke, izvukao priznanje, budući da njihovo ponašanje na Trgu ukazuje na direktnu vezu sa onima koji su Davida oteli te noći, a kasnije i likvidirali.



Važno je primijetiti da u trenutku kada snimak počinje (02 časa 19 minuta), osim dvojice “Maloljetnika”, u lijevom gornjem uglu uočljiv je automobil parkiran u suprotnom smjeru od onog koji je dozvoljen u ulici Milana Tepića, koja se nalazi tačno preko puta Trga, u liniji sa mjestom na kojem je David nešto kasnije presretnut, a potom i nasilno pritisnut uza zid, kraj ulaza u “Office shoes”.



Taj automobil odlazi u 02 časa 20 minuta i 40 sekundi, da bi se u 02 časa 22 minuta i 50 sekundi na istom mjestu ponovo parkirao automobil na isti način kao i prethodni, koji je odvežen par minuta ranije.



Da li je riječ o istom automobilu, teško je zaključiti sa snimka, ali ostaje činjenica da je, u najmanju ruku, veoma čudno da se na istom mjestu, nepropisno parkiran, sa upaljenim svjetlima, u liniji sa pozicijom na kojoj je David grubo presretnut, nađe isti automobil ili, pak, dva automobila.



-Nakon odlaska prvog i dolaska istog tog (ili drugog) automobila, u 02.časa 22 minuta i 15 sekundi preko puta ove dvojice “Maloljetnika”, na klupu, na drugom kraju Trga Krajine, sjedaju još dvojica mladića.

-Nešto posle drugog dolaska automobila i nepropisanog parkiranja, jedan od mladića sa klupe, u 2 časa i 24 minuta, daje svjetlosne signale telefonom, usmjerene prema Jevrejskoj ulici (pogledajte video).
Bez dileme obavještava dvojicu koji su presreli nešto kasnije Davida na vrhu Gospodske da on stiže iz pravca “Fabrike".

-David na Trg Krajine stiže nešto prije 2 časa i 25 minuta. Prilazi dvojici koji sjede na betonskoj kocki, pozdravlja se i kratko razgovara sa njima.

David je s njima razgovarao par sekundi, pozdravio se i kreće prema Gospodskoj ulici. Oni ga zovu, on se vratio korak, dva natrag i još par trenutaka razgovara s njima.

Ponovo svjetlosni signali

-U 2 časa i 25 minuta isti mladić, sa klupe preko puta mjesta na kojem David razgovara sa dvojicom koji sjede, daje drugi znak svjetlosni znak telefonom, usmjeren prema Jevrejskoj ulici.



-David potom odlazi u 2 časa, 25 minuta i 6 sekundi prema Gospodskoj ulici.

-Iz Jevrejske izlaze osobe broj Pet i Šest, koji presreću Davida na vrhu Gospodske.

-Dvije osobe u 2 časa 25 minuta i 15 sekundi presreću Davida na Trgu i odmah potom ga snažno guraju ka zidu zgrade u kojoj se nalazi “Office shoes”, gdje ga pritišću uza zid.

To je više nego jasno iz snimka sa Trga Krajine, 18.03., što se vidi na uvećanom i usporenom dijelu video zapisa, koji svjedoči o događajima iz te noći.



Kad se pažljivo pogleda trenutak kad su ga presrela pomenuta dvojica, vidi se da je to bilo jako grubo i da se David desnom napadaču pokušao oduprijeti; Upravo taj ga je grubo zaustavio, okrenuo ga oko sebe, nakon čega je prišao i Napadač koji je stajao lijevo. Potom su Davida priklještili uza zid! Po mišljenju stručnih lica koja su analizirala snimak, to mogu biti samo obučeni inspektori - specijalci u civilu!

Niko od onih koji navodno istražuju slučaj Organizovanog Ubistva Davida Dragičevića nije pomenuo ovaj detalj, a oni koji su organizovali otmicu, kasnije i likvidaciju dvadesetjednogodišnjeg mladića, kao i zataškavanje zločina, itekako su znali raspored kamera i veoma pažljivo isplanirali sve što se desilo te noći.

David je od dvojice nepoznatih lica fizički pritisnut na zid kraj ulaza u
“Office shoes”, kako bi izbjegli da taj nasilni akt snime kamere sa objekta gdje se nalazi ta radnja, ali i sa kafea “City”!

Da su znali raspored kamera i gdje da tačno priklješte Davida, a da ne budu snimljeni kamerom koja se nalazi na “Office shoes”, svjedoče i fotografije o tome šta ta kamera “vidi”.



Sa fotografija je jasno da kamera “ne vidi” šta se dešava na desnom zidu, kraj ulaza (kada gledate na ulaz)! Uprkos tome i snimci sa tih kamera su “nestali”, jer se nigdje ne pominje da su izuzeti!

Nasilnici su, zasad, uspjeli sakriti identitet, ali ne i sam čin fizičkog ataka na Davida.

-Svemu navedenom svjedočili su “Maloljetnici” sa betonske kocke, ispred "Boske"), sa kojima se David pozdravio po dolasku na Trg, ali i oni koji su davali svjetlosne signale sa klupe.

-Svjedočilo je tome i NN lice koje šepa, a koje je u 2.26 časova iz Jevrejske ulice došao do dvojice “Maloljetnika” i nekoliko minuta stajao sa njima.



-Narednih dana objaviću nekoliko bitnih detalja vezanih upravo za NN lice koje šepa na istu nogu kao i NN lice koje “bježi” iz kuće Rađena kobne noći, 18.03., u 03 časa i 42 minuta!

-U 2 časa 26 minuta 40 sekundi nepropisano prakirani automobil, čiji je vozač, bez sumnje, vidio sva dešavanja na Trgu, kao i nasilničko ponašanje prema Davidu, se pokreće i odlazi desno, niz ulicu, prema zgradi “Ekvatora”. 

https://slobodanvaskovic.blogspot.com/

Komentari / 79

Ostavite komentar
Name

ISTINA I PRAVDA

05.12.2018 09:10

ISTINA I PRAVDA ZA DAVIDA. SVE JE JASNO, UBICE SU PALE.

ODGOVORITE
Name

Realno

05.12.2018 10:18

U ovom tekstu je prikaza jedna mogucnost ali je realno prikazana. Ja ne znam sta je bilo ali mi se ovo cini kao nesto moguce. Da je grupa pravda za davida na ovakav nacin pristupala svakom detalju mnogo vise ljudi bi ih podrzavalo. To i da se nisu povezivali sa politicarima. Npr prica o silovanju je dala kontraefekat. Dva patologa su rekla da nema tragiva secualnog zlostavljanja ali se stalno potencira ta prica. Znaci da onaj ko to plasira nema za cilj samo istinu.

Name

Sunshine

05.12.2018 10:41

Ja podrzavam grupu Pravda za Davida, ali priznajem da imate pravo. Iako je promjena politike bila mogucnost da se nesto pokrene i ljudima su dosadili ovi isti vec tolike godine, ipak je grupa trebala da se distancira od politicara. Roditeljima vjerujem nije bilo lako slusati razne verzije i ostati objektivan poslije ovakve traume, vise krivim ljude oko njih. Ovaj snimak pokazuje i vraca kako je sve cisto i normalno bilo kada je pocelo, ljudi su bili u soku i izasli su na ulice. Isto mi nije svejedno kada Davor kaze da je drzava ubila Davida. Dosta zlocina je nepravedno pripisivano narodima i drzavama, a krivci su pojedinci u cije ime su zlocini izvrseni. Ne postoji kolektivna nego samo individualne odgovornost, a drzava je jedno, a organi koji je predstavljaju su drugo. Takodje cijeli grad i RS prica o drogi i MUP-u, a da ta prica nikad nije pomenuta ili opovrgnuta od strane njih. To su veoma teske optuzbe! Mislim da imamo ogromnu drustvenu krizu i da nadlezni moraju reagovati.

Name

Re Realno

05.12.2018 12:14

Pustite grupu. Sta je tuzilastvo uradilo. Sta je tuzilastvo uradilo u slucaju Djurovic? Slusajte, imamo veoooooma korumpiran i truo sistem. Uporno se vrsi zamjena teza, nije zrtva krivac, krivci su ubice i onimkoji ih pokrivaju i prikrivaju. Upitajte Davora zasto tvrdi da je David silovan. Ne prica on to tek onako.

Name

Misho

05.12.2018 14:29

Zašto su bacili Davidove gaće...zar onda ne postoji sumnja da je David silovan...

Name

PRAVDA ZA DAVIDA

05.12.2018 09:12

PRAVDA ZA DAVIDA ❤️✊

ODGOVORITE
Name

Milos

05.12.2018 10:31

Neka su proklete duse svim onima, koji su njegovu smrt unovcili. Dovijeka rdjom kapali.

Name

bl

05.12.2018 09:18

Pravda za Davida

ODGOVORITE
Name

Pravda

05.12.2018 09:41

Ta no da ovo cwkanje iscrpljuje porodicu, ali sve je jasno ko dan, zato svw vise urusavajz institucije ove u ovako nakaradne. Obucan covjek vidi da jw sve isplanirano, vidi opkoljavanje, vide se grupw bandita z civilu. Zato koga god keijete nwmozete ga sakriti. Zlocun nezastarjeva, ubistvo naravno. Znam da vam je tesko napustiti ugrijane fotelje, polozaje, povlastice, tendere i dodatne pljacke ali morat cete. Sad bi dalu sve one sakeivene milione, bilione, kamione i fabrike, ali dzabe nevrijedi to nista vise

Name

Re pravda

05.12.2018 10:02

I onda se ti probudis i odes uciti da pises.

Name

Re Re pravda

05.12.2018 10:24

Kada se ti budiš?

Name

7

05.12.2018 09:32

Lijepi nas djecak. Mir i spokoj njegovoj napacenoj dusi.

ODGOVORITE
Name

Re 7

05.12.2018 10:04

Pokoj mu dusi, a vjecitu bol i neprestanu muku zelim svim onima koji su profitirali na njegovoj smrti.

Name

Re Re 7

05.12.2018 12:16

Nema potrebe da to zelis. Gospod ima zadnju rijec.

Name

Re Re Re 7

06.12.2018 14:09

Da, Gospod ima zavrsnu rijec! Ali, da li smo sigurni da ce ubice biti otkrivene!

Name

Boki

05.12.2018 09:34

E Vaskovicu nije so i propalice. Kada sve to tako dobro znas. Podijeli to sa tuzilastvom. Nisi ti istrzitelj nego piskaralo. I da je ovo sve tacno. Nesmijes javno iznijeti jer vec sada utices na istragu. I ti i davor Boga molite da se istina ne sazna zato sto na nesrecu jadnog momka kupite poene. Pare. Ubice treba naci i dozivotno osuditi Ali to sto radite je van pamet i morala

ODGOVORITE
Name

Fake

05.12.2018 09:52

Tzv. Boki, pratis svaku objavu o Davidu i citas bas sve, a pises protiv.Uzeo si cak i nick Boki, od tipa koji je nedavno pisao da je vidio snimak i detaljno opisao sta se desilo sa Davidom iza skole.Zasto se sada ti predstavljas kao Boki ? Prepao si se ?

Name

Re Boki

05.12.2018 10:33

Sta je to do sada Vaskovic objavio a da nije potkrijepio dokazima !!!??? Za razliku od tebe i takvih laprdala Vaskovic posjeduje dokaze za sve sto napise. I da li je neko od nadleznih do sada demantovao bilo sta sto je Vaskovic napisao ? NE. Upitaj se ZASTO ?

Name

Re RE Boki

05.12.2018 10:45

Onaj ko ima dokaze da izjavu tuzilastvu i preda kopiju dokaza i njima.

Name

Re

05.12.2018 12:18

Ma ajd sta rece. Eno Djurovic im predao i nista od toga. Covjek sve dokaze ima. Znas li ti gdje zivis????

Name

Boki

05.12.2018 14:16

Nick Boki je moj vec 5 godina. Neko drugi pokusava da ga prisvoji. I za Nick treba imati hatizmu. To je sada manje bitno. Pratim to si u pravu. Nervira me sto Vaskovic i Davor uzimaju pravdu u svoje ruke. Daju pretpostavke koje nemaju veze sa mozgom. Objavljuju istragu koja sve i da je tacna ne moze biti relevantna. Zato sto utice na tok istrage. Neka se oglase profesiri sa pravnog fakulteta. Njih dvoica i velika vecina vas radite na tome da se ubica nikada ne pronadje. Radi promocije radi para ili Neznam cega. Kada prestanete to raditi bicu na vasoj strani i 60 posto gradjana Republike Srpske. Ubicu treba pronaci i dozivotno osuditi Ali to sto radite je van pameti

Name

Re Boki

05.12.2018 15:27

Lijepo napisano, samo ne lici mi na Bokija koji psuje i prodipa bljuvotine na portalu. Nemoj pitati profesore sa Prava. Pitaj tuzioce koji rade sa Vrecom sta misle o ovome. I pitaj sudije krivicare na svim instancama sta misle. Ona optuznica koju je potpisao Vreco je bruka i sramota za pravosudje.

Name

Za Boki

05.12.2018 22:05

Boki (Mile Milic u grupi PzD), nisi vise tako los, iznenadjujes me!

Name

kimi

05.12.2018 09:44

Eto vam Fereget pa nek on istrazi..

ODGOVORITE
Name

Goca_PD

05.12.2018 09:57

Sve to je velika sramota za RS, prije svega za nesposobni MUP iz koga se kradu dokazi, a zatim za tuzilastvo koje prikriva izvrsioce zlocina. Nova saznanja u istrazi predstavnici vlasti nisu iznijeli javnosti zbog cega polazim u svom komentaru od pozicije da vlast zataskava zlocin jer je sama ucesnik u tome! Strasno!

Name

kimi

05.12.2018 10:06

Pa jel problem da Vaskovic ovo sve spakuje i da Feregetu koji ce dalje podnijeti tuzbu i sve ostalo.Ili i on kao i Nobilo i Tomic ova piskaranja Vaskoviceva ne shvataju ozbiljno.

Name

razumio

05.12.2018 10:10

Goco, imas pravo. Ne moze vlast da odsijece granu na kojoj sama sjedi, to je veliki problem, kao i naci zrtvenog jarca sa kojim se to moze iznivelisati. Zakonodavna vlast ima najvisa ovlastenja pa i u zataskavanju zlocina! Pocinioci koji su upetljani u slucaj vjerovatno zauzimaju visoke funkcije.. to nece biti prvi put. Zaista strasno za obicne gradjane.

Name

Ček malo

05.12.2018 09:45

Snimci su zanimljivi i pitanje sad glasi.. Vi,kao jedan novinar,trebali bi znati postovati svoj posao i biti neutralni u obavjestavanju...otkud vam za pravo da kazete da,ta neka dvojica,su mozda policijski inspektori u civilu..Zasto na taj nacin huskate narod na policiju RS. Zasto niste rekli da su ta dvojica,koja su ga stisli uz zid,da su mozda neki dileri droge kojima taj pokojni duguje novac.. Ja necu nista da kaze jer imaju organi vlasti koji ce uspjeti saznati i otkriti ubice.

ODGOVORITE
Name

Re(Ček malo)alitic

05.12.2018 09:54

Opste je poznato za banjalucke inspektore da reketare, diluju i rade svasta. Institucije RS nepostoje. Ja ih dozivljavam kao institucije mafije i zlocinacke organizacije koja pljacka svoj narod.

Name

SALE za cek malo

05.12.2018 10:16

Ajde jos jednom procitaj sve ovo gore pa pokusaj shvatiti. Vidim tesko ti ide pa da procitas i sto puta neces skontati, jednostavno nemas kapaciteta. Hvataj se kladionice tu si jak.

Name

Za Sale

05.12.2018 10:22

A sta si ti skontao?

Name

za re ček..

05.12.2018 10:34

Znas...nekad odem na Zapad i gledam "naše"ljude koji tamo rade..čim predju hrvatsku granicu odmah im je ponašanje drukcije a da ne govorim za Sloveniju..Austriju...itd.Sve se postuje,i ceka se u red za bus...metro..itd Jedino kod nas se "živi"raspusteno kao stoka na pasnjaku i moze se parkirati bilo gdje,bacati smece po ulicama,tući zene i djecu,vrijedjati institucije..i pljuvati po njima.

Name

Re za re cek..

05.12.2018 10:43

To si dobro vidio. Nasi su samo prema nasima zli. Ostalo jos od kako smo bili pod Turcima, ( kinji ga dok se ne poturci), a sad dok ne udjemo u Nato. Mislim da idu gori dani.

Name

Za SALE

05.12.2018 11:08

Po tom "tvom kontanju" sta sam napisao smatram da ti ne izlazis iz kladionice i da cekas da ti tata i mama udijele dzeparac koji fuckas po kladionicama i nista drugo ne radis.Za tebe i one koji ne razumiju postoji ona stara izreka- Prije ce ti ući metar u guzicu nego cent u glavu

Name

Re Ceksj malo

05.12.2018 11:21

Pa dileri droge i jesu ta murija koju ti toliko podrzavas al cekaj jos malo..

Name

Alo cekajkos malo

05.12.2018 11:25

Acekaj Malo a otkud policija zna da su oni malpljetni a nezna ko su sta su i odakle su ustvari nezna nista al eto boze mojj znaju da su bili maloljetni.A cekaj malo pa ko je unistio sve dokaze snimska ako nisu izuzeti .A cekaj malo kalo klhucni dokaz gace Davida nestanu eto tako iz policije i nikom nista ima toga cekaj malo mali milion.Al cekaj mslo sve kad tad dodje na svoje a onda ko bi gori bude doli .al eto cekaj mslo.

Name

Re Cek malo

05.12.2018 12:21

Ajd u klub Drama i tamo ces vidjeti u obezbjedjenju inspektora. Vidjeces jos stosta. Pa jbt to je javna tajna.

Name

Re

05.12.2018 12:21

Jos jedna laz kojom blatite mrtvo dijete.Lopov,narkoman,duznik....joj gdje ce vam dusa zlotvori jedni.Mucili ga 6dana i 6 noci, to neko ko ima imalo razuma i svijesti bi osudio i ne bi okretao glavu.On se na trgu rukovao s njima,a oni ga odveli u smrt.David je David.Oni su zlotvori i ubice.Banja Luka ce pokazati da ne zeli zivjeti sa ubicama!Davide,pocivaj u miru,duso nasa.

Name

Mario

05.12.2018 16:21

Poslije svega što ste izrekli sad da vas vidim da golim dupetom sjedite na užarenoj peći i kažete da vas prži ja vam ne bi vjerovao.A posebno šta je sve izgovorio gospodin Dragićević i još uvijek izgovara.

Name

Re Mario

05.12.2018 16:41

Za mene je bio veliki sok kad se otkrilo da su pripadnici specijalnih jedinica MUP opljackali vozilo banke i oteli novac. Covjece, i danas se cudim tome. A onda oni inspektori sto mlate narkomane i tjeraju ih da prodaju drigu za njih. Kad na to pomislim onda me nista ne cudi.

Name

Radomir

05.12.2018 09:50

Ovaj slucaj je katalizator za stanje u Drustvu... a kad bi ja sve znao kao otac i vidim da je pravda nedostizna uzeobi u svoje ruke...

ODGOVORITE
Name

Mikic

05.12.2018 10:06

I ja bih Radovane, a jos kao - .ne bojim se i ne mozete mi nista".

Name

Re

05.12.2018 10:18

Nije hriscanski, a ni ljudski uzimati pravdu u svoje ruke. Takodje uvijek postoji mogucnost da u toj procjeni pogrijesite. Upravo iz tih razloga u savremenim drustvima nemamo smrtnu kaznu. Na snimku recimo vidimo oko 10 ucesnika, ukoliko to jesu,a sve ukazuje da je tako. Da li je u tom slucaju moguce uzeti pravdu u svoje ruke kada ih ima toliko? Nemoguce je da se u tako malom gradu kao BL ovo ne moze otkriti motiv i ko su ovi ljudi.

Name

Re re

05.12.2018 10:28

A sta je ovdje hriscanski? Huskati ozaloscene da prijete i vrijedjaju bez dokaza i kupiti pare na tudjoj nevolji?

Name

re

05.12.2018 10:39

Pa to cijelo vrijeme Davor i govori...kako se ne boji i kako mu ne mogu nista,zato sto zna da vlast nece da poduzima nista po tom pitanju a inace...da je titine policije..davno bi on otisao sa Trga Krajine. Bio bi dovoljan samo jedan MILICAJAC. Ovo je samo dokaz da ova vlast nije rezimska vlast kako su do skoro govorili Čavić,Govedarica,Borenović i drugi

Name

Re

05.12.2018 10:44

Jebe nas nato i jos ce...

Name

Re Re

05.12.2018 11:04

Budite objektivni, nije bas da nemaju dokaze- ovaj snimak, izjave svjedoka, izuzimanje snimaka bez naloga tuzilastva od lica koja nisu ovlastena, izjave inspektora, Lukaceve izjave u skupstini, optuzivanje Davida za narkomniju, koja nema veze sa ubistvom, izjave tuzioca. I da jeste narkoman, kakve to veze ima ukoliko je ubijen? Je li njegov zivot ne vrijedi nista?

Name

Za re re

05.12.2018 11:43

Hajde stavi sebe u poziciju da si policajac i da trebas nekog ubit...u gradu koji je osvijetljen.. Da li bi se po trgu muvao i vrebao zrtvu ili bi zrtvu pokupio u mraku i "pojeo ga mrak". I zato nisam pristalica da ga je policija i MUP ubio,vec neka obična klapa vrsnjaka njegovih u razlici 5 godina gore-dole. A to sto Davor optuzuje institucije Republike Srpske,to je van svake pameti,u stvari mislim da ga neko "gura" da tako laje i da ga dobrim maslom podmazuje zbog toga.

Name

Re

05.12.2018 13:26

Da si ti ministar i pod uticajem alkohola izazoves saobracajku u kojoj pogine monak, bi li sacekao policiju, podnio ostavku i pustio da te institucije procesuiraju? Vidis, Cadjo to nije tako uradio. Ni onaj koji je tu moc bio s njim.

Name

Za re

05.12.2018 13:41

Jesi li ti bio tad tamo gdje se desila saobracajka...jesi li vidio ministra Čadju da je vozio...jesi li vidio da je Čadjo napravio udes..ili si sve čuo sa pojedinih portala i od nekoga? Ja nisam bio prisutan,cuo sam za taj slucaj iz medija zao mi momka koji je poginuo ali ne mogu reći ni ovaj je,ni onaj je jer nisam vidio.Ako imaju svjedoci onda nema sta....pocinioca procesuirati a ne nagadjati ko je vozio a ko nije.

Name

Za Za Re

05.12.2018 15:01

O kojim ti institucijama govoris?Ti kao da si pao sa marsa! Godinu dana se pise o vrhu istih,a a ti se malo ukljuci ili si glup,a mozda pokvaren.Zao ti Nikole,pa,ima tu jos Jovan,David,Bojan i ostali...Ivona,Danijela...

Name

Re za Re

05.12.2018 15:33

Pa znas kako. Nisam vidio. ni Nikolin otac nije vidio, ali eto neko jest pa je stiglo do oca. A i autic koji je Cadjo vozio ima registraciju i trag na kohem je otpadu presovan. A i Mile nam je tih dana hidao uz pomoc stapa. Ti mozes nesto saznati preko portala, a neko cuje i zivu rijec.

Name

Re

05.12.2018 16:47

Ja sam prije nekih 5 godina bio u Merkatoru kada su se susreli oci u oci Djurovic i Cadjo. Kad je Cadjo nagario sve onako sa kolicima, a jos onako mali ahahahaaa. Jbg onda kontam sto bjezi, sto ne sjedne sa covjekom i ne pita zasto ga ovaj proziva? Djurovic je na nekoj TV rekao da je trazio prijem kod Cadje i da je ovaj odbio.

Name

Re

05.12.2018 18:20

Na snimku sa sudjenja Radinkovicu mozete vidjeti i cuti sestre koje su bile na licu mjesta i kad kazu da Radinkovic nije bio tu u momentu nezgode. Poslije tog pretresa snimanje je zabranjeno. A ima toga jooos

Name

XY

05.12.2018 21:09

Da li je istina da su aktivirali dimnu bombu pri izvlacenju Cadje?

Name

Austria

05.12.2018 10:52

Nisu to bili neobicne ubice vec care dobro obucene za specijalne radnje kao stoje bila ova

ODGOVORITE
Name

ahaaa

05.12.2018 11:46

Jesi li to pregledao snimke sa RF banke u centrali u Beču...kad tako pišeš i tvrdiš. Pričaju da baka čuva snimke u Beču ,ove iz Banjaluke.. Pa rekoh..vjerovatno si otkrio...

Name

Haha

05.12.2018 11:53

Kakvi su specijalci kad ih je trebalo deset da ubiju jedno dijete? Ne lupajte gluposti.

Name

X

05.12.2018 11:15

Sve ovo je jako smijesno. Koliko ljudi imaju maste prosto se granici sa realnoscu. Zamislite ubistvo u kome ucestvuje deset vise lica i citava se drzava trese a niko da propjeva? Ovo je smijurija. Dijete je palo u vodu i utopilo se. Da li je sam ili ga je neko gurnuo to se treba utvrditi. Sve ostalo je naucna fantastika. Vrijeme ce pokazati.

ODGOVORITE
Name

jes x

05.12.2018 12:00

A ocito se treses ti,mozda ponajvise.

Name

Re X

05.12.2018 13:23

Znas li za koliko je izmijenjeno lice mjesta nakon saobracajke u kojoj je nastradao Nikola Djurovic? Veoma brzo je sve odradjeno. Pa jbt njegov otac zna i broj sobe u kojoj je lezao Cadjo na VMA. I dzaba. Sta ti je tu cudno kad je sistem korumpiran? Sto Staniskav Cadjo ne tuzi Djurovica za klevetu zapitaj se. A David se nije utopio. David je mrcvaren, prebijen i ubijen. Dovoljno je da pogledas povrede koje ima na tijelu.

Name

XYZ

05.12.2018 16:45

U ovom slucaju nema niceg smijesnog. Razmisljam kakav se treba imati mozak po povjerovati na primjer u mogucnost da je pokojni David skocio ili bacen sa onog mosta iz zvanicne istrage, pa da les pluta 4-5 dana u urbanoj Banjaluci i da ga voda donese do usca Crkvene u Vrbas, a da sve te dane to niko ne primijeti? Kako objasniti da za te dane "boravka u vodi" pacovi kojima je to prirodno staniste dodatno ne oskrnave mucenicko tijelo ubijenog Davida? Kako objasniti da novcanice "boravile u vodi" 4-5 dana izgledaju jos uvjek upotrebljive? Kako recimo da Stanislav Cadjo protiv roditelja ubijenog Djurovica ne podnese privatnu tuzbu "za klevetu" Meni kao legalisti bi zasmetalo ako neko u svom bolu "optuzuje nevine ljude" Kako to da institucije koje Vaskovic mjesecima proziva ne podnesu tuzbu protiv njega? Da nece biti da se boje Sorasa? Gdje ima dima ima i vatre, a ovo samo sto se nije pretvorilo u buktinju. Pravda za Davida!

Name

re Re X

05.12.2018 16:56

Nista ja to ne vjerujem i u slucaju Djurovic.Recite mi argumentovano zasto je neko uopste morao doci da zamjeni Cadu?Mogao je niko da ne dode i da kazu vozac se prepao i pobjegao.I fino na miru naci zamjenu,a ne ovako za 15 min i naci Radinovica,ubjediti ga i dovesti ga na lice mjesta.I sta je sa registracijom kola?Po tome se valjda moze znati ko je vlasnik kola.Besmislice.

Name

Vrh

05.12.2018 11:20

Sta je zgrjesio David da ga je trebalo ubiti??

ODGOVORITE
Name

Re:Vrh

05.12.2018 11:42

Nešto je znao ili otkrio a nije smio.Nesto veliko.

Name

Joooj

05.12.2018 11:48

Jooj koje nebuloze, sad ispade bila zavjera protiv Davida. Prokleti da su svi koji njegovu smrt naplatise. Pravda

Name

Vrh

05.12.2018 12:17

Mlad je momak bio nije James Bond. Pretpostavljam da je tuca medju vrsnjacima koja je nesretno zavrsila a policija je zbog svoje nesposobnosti sama sebi skocila na stomak zajedno sa nasom isto tako sposobnom vlascu

Name

Re Vrh

05.12.2018 12:18

Čudna je uloga tog Aljoše u svemu o kome postoje tekstovi da je već hapšen. Kakve je on veze imao sa Davidom? Zašto ga Davor nikad ne spominje nego samo ostale? On bi mogao biti veoma bitan za policiju, a nema nešto izjava o njemu.

Name

Za joooj

05.12.2018 12:29

Slazem se u potpunosti. Nisam ni u kakvim institucijama ali moje mišljenje je da je bila tuča izmedju vršnjaka gdje je David izvukao deblji kraj.Vjerujem da nisu isli da ga ubiju vec dobro namlate ali je negdje dobio koban udarac i nastradao. A ta priča da ga je policija ubila..bog te pa ispade da je David bio HERKULES i da je trebalo 10-15 policajaca da se bori s njim a da su ti isti policajci neki mlitavci koji se bore protiv jednog momcine.. Vjerovatno je i advokat Nobilo (koji je angazovan od strane Davora) shvatio KO TO GURA DAVORA I GDJE,vidio nepravilnosti kojim se Davor i ekipa sluze i digao ruke,ne prljajuci svoju profesiju.

Name

za joj

05.12.2018 13:24

Policija koja ima svu logistiku i stotine metoda da likvidiraju neku osobu sigurno ga nebi ubila i bacila i neki potok u centru grada već bi u najmanju ruku bacila nesretnika u Vrbas, Savu ili na bilo koji profesionalni način to obavila. Ako je policija a sigurno nije, ovako amaterski odradila onda se stidim našeg MUP-a

Name

Re za joooj

05.12.2018 13:28

Ako je to vrsnhacka tuca, cemu onoliko upinjanje da se dokaze da je djecak bio lopov i narkoman. Da li ga je Lukac licno poznavao? Neki kazu da jeste.

Name

baka

05.12.2018 16:09

Krvnici,ubice i sotone,DAVIDOV GROB vas je POBIJEDIO!

Name

Za Joooj

05.12.2018 16:09

Niko nije rekao da su svi bili policajci, naprotiv, više je bilo ološa u toj grupi, tipa - Radjen, Filip Ćulum...ali bio je i poneki policajac, kao vođa grupe, organizator!

Name

RE Za jooj

05.12.2018 20:53

Pogledaj slike sa obdukcije! Prosto nemoguce da je tijelo bilo j vodi vise od dana.Ukucaj na guglu kako izgleda tijelo koje je provelo j vodi 5-6 dana

Name

sreto

05.12.2018 16:13

Zadnji put sam u partizanskim filmovima gledao o svjetlosnim signalima. Da neko mobilnim salje svijetlosne signale u ulici prepunoj svjetlosti, pored interneta, poruka, razgovora.,,, malo mi to djeluje ludo???

ODGOVORITE
Name

Re

05.12.2018 16:51

I ja sam samo u filmovima gledao kako korumpirani policajci maznjavaju drogu i tjeraju narkice da za njih rade. Al eto. Ima toga i kod nas. Sunce ti poljubim, specijalac policajac i pljacka vozilo sa lovom. Auu covjece.

Name

Za bistri Sreto

05.12.2018 17:37

Koji pozivi mobilnim telefonom i koje SMS poruke? Očigledno je da nisi u toku događaja? Pa zar nisi čuo da su svi akteri događaja (tipa Filip Ćulum...), Pobacali mobilne telefone, poslije ove "nesreće", u strahu da nije nešto slučajno ostalo?

Name

Re Sreto

05.12.2018 18:17

I ja sam takvog mišljenja. Vasković je inače istražitelj i pravnik i sudija i tužilac. U sve se razumije. ČUDO BOŽJE.

Name

Skorpion

05.12.2018 16:54

Sta je ovo? Botovi istupaju razumno. Nema psovki i uvreda. Sad je spika da je sve to nevjerovantna prica ravna naucnoj fantastici. Da ste tako od pocetka radili i da vam Lukac i Ilic nisu zasr...li na pocetku, ne bi se desio Trg.

ODGOVORITE