Protiv saradnje SDS-a i SNSD-a!

Sjednica Glavnog odbora Srpske demokratske stranke (SDS) počela je u stranačkim prostorijama u Banjaluci.  Na ovoj sjednici Glavnog odbora bi između ostalog trebalo da se odluči o eventualnoj saradnji sa SNSD-om.
Blizu 100 članova SDS-a okupilo se ispred sjedišta stranke u Banjaluci gdje se očekuje sjednica Glavnog odbora na kojoj bi između ostalog trebalo da se odluči o eventualnoj saradnji sa SNSD-om.

Republika Srpska 28.10.2018 | 12:28
Protiv saradnje SDS-a i SNSD-a!
Okupljena masa koja je protiv saradnje sa SNSD-om pojedine članove Glavnog odbora dočekuje aplauzom dok one koji su se već izjasnili da bi sarađivali sa SNSD-om kao što je Milovan Cicko Bjelica dočekuju zvižducima.

Okupljeni članovi nose i transparente na kojima, između ostalih i piše "Ko to prodaje vjeru za večeru", "Obrene sram te bilo", "Vukota ne daj nam SDS" itd...

"Ogorčeni smo na sve ovo što se dešava ovih dana, kao i na politiku SNSD na čelu sa Miloradom Dodikom koji je sve podvrgao ličnim i interesima svojih stranačkih prvaka. Njegov osnovni interes je da sije mržnju i zlo u srpskom narodu. Dokaz su izbori koji su najvjerovatnije pokradeni od strane SNSD. Poslije brojanja istina će izaci na vidjelo", kaže za portal "Srpskainfo" Kojo Garić, član SDS od 2002. godine.

Član banjalučkog SDS Jovo Regodić takođe kaže da je došao da podrži Govedaricu.

"Došao sam da podržim predsjednika SDS iza kojeg stoji 220.000 birača, da ne dozvoli spajanje sa strankom koja je upropastila RS, istjerala nam mlade iz RS, opustošila ovu zemlju.

Oni su sada branioci Srpsku, a SDS koja je stvarala Republiku Srpsku za njih su izdajnici.

Dodik pokušava u koaliciju sa nekim podanicima iz SDS koji su na sumnjiv način došli do kapitala, pa se boje da će SDS ako dođe na vlast pokrenuti pitanje porijekla imovine", rekao je Regodić. On je dodao da je riječ o spontanom okupljanju i da nema konkretnog organizatora. 

(NN/Srpskainfo)

Komentari / 152

Ostavite komentar
Name

Oto

28.10.2018 10:33

Ma bravo omladino !

ODGOVORITE
Name

?

28.10.2018 11:29

Svaka vam cast cestiti ljudi!

Name

oto

28.10.2018 12:00

Moj ti oto, ko god danas oto SDS, to je njegov definitivan kraj. Ali dobro su se i držali do sad, jer treba izdržati 10 poraza na izborima. Ovaj posljednji je bio najteži i raspad je neminovan. Dok jedni stalno pobjeđuju u većini odbora nisu više ni drugi po snazi

Name

Zoran Banja Luka

28.10.2018 12:10

Na kraju najpametniji je ispao onaj što je prekrižio glasački listić !

Name

RE OTO

28.10.2018 12:26

TACNO BIJEDO U LJUDSKOM OBLIKU, NIJE SE LAKO BORITI SA TOLIKIM ZLOM. VI SAMI ZNATE DA NISTA POSTENO NE RADITE DA SAM DJAVO SA VAMA UPRAVLJA. NIJE SE LAKO BORITI SA DJAVOLOM JER DJAVO KORISTI NAJPLJAVIJE METODE DA DODJE DO CILJA. ZADNJI PORAZ NE POSTOJI, KAO STO REKOH KORISTILI STE SVE DJAVOLJE METODE, KRADJA ,KUPOVINA, PRIJETNJE, UCJENE. PA JESTE LI? RECITE. ILI SU ONO NAMONTIRANI SNIMCI GDJE VAS SOTONA PRIJETI, UCJENJUJE .. STA SE SAD DOGADJA SA RADNICIMA DRUGIH PARTIJA? VI SE GADITE SE BOGU I NARODU, SAMO STO NAROD UCJENJUJETE A BOG CE SE OBRACUNATI SA VAMA KAD ON TO ODLUCI. VI STE SVE SUPROTNO OD BOGA, VI STE VEC U GROBOVIMA OKOVANI GRIJEHOM, ZAJEDNO SA VASIM VODJOM SOTONOM. VJECNA MUKA. VI STE CAK POTRCALI I PRIJE ANTIHRISTA DA ZLO RADITE. ILI JE VAS VODJA TAJ ANTIHRIST. NEBIH VAM BIO U KOZI NI ZA STA NA SVIJETU.

Name

Istina

28.10.2018 12:31

SDS je jedina stranka zapadno od Drine koja nije privatno vlasnistvo osnivaca.

Name

Deki

28.10.2018 13:18

SDS nikad nije kontrolisao niko sa strane pa ni Slobo.A nece bogami ni Vucic.Kako moze biti sve srpska koalicija mladih i postenih ljudi sa starim lopurdama.I ako ih pitas gdje su pare sto ste pokrali a oni vam kazu da ste izdajnici srpskog roda.Kako su oni samo smislili taj naziv.Samo srbovanje da poglupom narodu prodaju pricu o izdajnicima.Ako se ne udruze s njima da su izdali srpstvi.A u stvari ovo treba Dodiku da bi sacuvao pokradeni.On se nakrao a sad bi o postenju malo....ma nemoj...od. bi ih Vukota sve.

Name

Посматрач

28.10.2018 13:21

"Спонтано" се окупила омладина СДС. Да би био вођа мораш се мало и школовати, учити од других, лични понос сузбити, разборито размишљати, знати донијети праву одлуку у правом тренутку, бити директан и усмјерен на проблем, бити креативан и опет усмјерен на проблем, прихватити мишљење других, делегирати задатке и људе, разумјети друге, прихватити да не морају баш сви да те воле... Ништа од овог немамо код Вукоте. Његови сви досадашњи иступи било у скупштини или током кампање били су усмјерени против власти уз коришћење пар научених флоскула. Углавном је постављао питања типа: Да ли ви знате..? Да ли сте ви свјесни..? Шта је рекао овај...? Шта је рекао онај...? Ништа конкретно и прецизно. Нећете наћи ниједно обраћање типа: Ја ћу то овако... а оно онако. Нажалост пропали смо као странка и наставили се овако пашћемо испод нивоа СП а на то сам указивао и прије избора. Ови перформанси са "спонтаним" протестима су доказ не знања и не способности

Name

Bojana

28.10.2018 13:28

Zalosni, bila sam tamo jedava osmdeset, devedeset ljudi nema nista od toga . Od kad je Ognjen Tadic razbi SDS u BanJaluci nije biko jadnijeg skupa. SDS u BL ne postoji. STRASNO STA JE URADIO TADIC.

Name

Re Re

28.10.2018 13:39

Ovo su pravi borci koji misle dobro svojoj zemlji. Bravo momci!

Name

Re posmatrac

28.10.2018 14:04

Kad vec znas kako su SzP ili SDS i Vukota pogresno vodili kampanju pa navodno izgubili.Mozes li da nam kazes kako su ovi navodno pobjednici vodili kampanju. Govorili su kako podrzavaju opoziciju ni jednu ruznu rijec nisu rekli protiv opozicije a pogotovo protiv glasaca. Zbog takvih kao ti nikada nam nece biti bolje.

Name

spas

28.10.2018 14:24

Jedini spas za SDS je da se vrati izvornoj politici. Ako dodik kaže referendum i nezavisnost, SDS mora da traži odmah referendum i nezavisnost, i da prva pozove svoje birače da izađu i glasaju za našu državu. SDS sa propalom politikom poput koketiranja sa Bakirom i američkom ambasadom nestaje sa političke scene jer ne može partija koja je stvarala RS sad raditi na njenom rušenju može se samo zalagati za završetak procesa, što prije nezavisnost, pa da živimo konačno u miru jedni pored drugih kao i svaki propali brak na sili i iz interesa trećih lica

Name

Посматрач

28.10.2018 14:34

Говорим оно што сам видио. Остали ме не интересују. Објасни ми следеће: Зашто смо 2014. препустили мјесто члана предсједништва ПДПу и зашто годинама вучемо Михајлицу а запостављамо часне чланове СДС?

Name

MIĆO ZGRADONAČELNIK

28.10.2018 14:52

Nemojte tako ljudi. Ja moram uz Dodika jer ću ostati bez 10 000 KM mjesečne kirije u mojim zgradama. Onda će me Tegeltija otkačit i izbacit iz zajedničkog posla. Milorad je moj brat po lopoviji i moram uz njega. A i djeci moram namaknuti još po koji milion da se ne drogiraju.

Name

Član od 1998

28.10.2018 14:59

Svi problemi u SDS-u počinju od toga što to nije stranka jednog lica i ne klanjaju se svi predsjedniku stranke već slobodno mogu iznijeti svoja viđenja i stavove ali u pokušaju vraćanja stranke na vlast Mladen Bosić je vođen politikom nezamjeranja "jačim" a ujedno i bezobzirnijim a najmanje odanim (ustvari odanim privatnim interesima-što evo i izlazi na vidjelo) pojedincima pustio niz vodu veliki broj istinskih i iskrenih članova .Mnogi od njih nisu tražili niti radna mjesta niti beneficije ali isto tako nisu htjeli da budu potlačeni gnusnim likovima koji evo pokazuju svoje pravo lice.Dolaskom na vlast na nivou BiH većina ovih "srbendi"je pozapošljavala svoju rodbinu,kumove i podanike i nigdje ama baš nigdje stranački odane ljude koji bi taj svoj posao obavljali na pravi način. Šta je s' tim dobijeno-masa poslušnika koji su uglavnom pozavršavali ove večernje škole i koji su nesposobni da sačuvaju to dobijeno radno mjesto tj.zavise od svojih mentora- izgubila se prilika da se oblikuju nove stranačke ličnosti koje bi radile u interesu srpskog naroda i RS-a. Dolaskom Vukote na čelo znalo se da je mlad neiskusan političar koji samo energijom i iskrenim pristupom može nešto promjeniti. A svi ovi stari kadrovi su morali njega podržati i izgurati ako su iskreni članovi stranke jer drugačije se i ne može formirati novi politički lider među Srbima s ove strane Drine.Prva stvar koju je uradio kako treba je da je predsjedništvo stranke preuzelo kadrovsku politiku i to je zasmetalo pojedincima jer nisu oni više mogli zapošljavati i imenovati svoje lične kadrove (koji su uvijek isticali da su igrači toga i toga a ne SDS-a). Vukota je počeo razbijati privatne klanove i njima koji su postali lokalni šerifi je to zasmetalo te se čekao prvi njegov kiks i da mu skidaju glavu. Ne ide to braćo Srbi tako,pozivate se na neko jedinstvo među nama a sebi u svojoj kući pravite razdor....nije normalno. Prednost SDS-a kako sam i navela je u tome da se ne klanjate jednom čovjeku ali problemi se rješavaju prvo u najužem krugu a ne prije stavova stranke da izlazite u medije i dajete bilo kakve izjave ili ocjene. Što kod Dodika ili Pavića niko ne daje izjave, niko dok oni ne daju šaret!!! Letio bi braco i on i mama i tata van države a ne samo iz stranke! Podržite Vukotu,izađite jači iz ovoga da dušmani pocrkaju!!! Pamet u glavu! Naravno da treba i što više se vezati za SPC i Srbiju ali majstori vi ste u rukovodstvu stranke od 2006 god.pa ste se sad sjetili?!Hajde se malo sklonite u stranu probajte s nekim novim da li se stvari mogu promjeniti na bolje! Braćo Srbi ako domaćinstvo propada(a pri tome mislim na vaše opštinske odbore) nije li domaćinski pustiti sinu da vodi isto i proba popraviti krov, vratnicu...da očisti ikonostas i okadi ikonu...ili će s đedovima sve da ode u grob....mislim da ste pametniji nego što izgledate-dokažite nam to! Srećno braćo !!!

Name

Te posmatrac

28.10.2018 17:20

Svaka cast za komentare. Slazem se.

Name

PRIMJENJENA NAUKA

28.10.2018 17:50

Moj posmatraču Č, gdje ti nauči te tedorijske fraze. Kad ih već navodiš trbao si dati fusnote i navesti izvor navoda. Ovako ti je to čisti plagijat. Vjerujem da ti je i nauka plagijat. Sram te bilo, što ti nisi stao na čelo SDS kad si tako pametan i omalovažavaš poštenog i veoma plemenitog mladog čovjeka, koji je sto puta rekao u kampanji da će uvažavati znanje iskusnih kadrova, ali i da će se ispitati porijeklo svačije imovine. Neznam šta bi ti htio više od njega. Ako si pametan i imaš konkretna rješenja što ih ne ponudi u predizbornoj kampanji. Ni takvima nije mjesto u SDS-u i Savezu za promjene. Promjene će doći, jer se omladina budi, jest da je lagano, ali sigurno. Ima nas kojima je u životu novac bio samo tehničko sredstvo za poštene aktivnosti. Takvi smo i dalje, posjedujemo primjenjeno ekonomsko i tehnološko-tehničko znanje i svi stojima na usluzi Govedarici i danas ga snažno podržavamo. To je jedan od rijetkih mladih ljudu koji rizikuje da bi bila spašena Republika Srpska ne samo od tajkuna iz SNSD.a, već i SDS-a. Zato sve te tajkunske članove glavnog odbora SDS-a treba zamijeniti mladim ljudima. Stariji mogu biti samo savjetnici, ako posjeduju znanje. Uz Vukotu uvjek i vjeruem da ćemo sa njim i drugim mladim članovima, a bez desetak starih dobiti prosvećeni narodni SDS. Onakav kakav je bio prije 27 godina.

Name

Kriza

28.10.2018 19:48

Puno pristalica taman za 'kombi, stranku.

Name

Посматрач

28.10.2018 19:51

Ја сам 1976. годиште. У 65. змтп отишао у јулу 1995. исто вече послије заклетве заглавио на линију а крајем септембра и рањен. Факултет завршио само годину послије вајног нам предсједника. За мене није било мјеста на листи али зато јесте за Михајлицу. И даље сматрам да са оваквим руководством падамо испод нивоа СП док се други уздижу на наш рачун.

Name

Novi stevandici

30.10.2018 15:35

Kako fino dizu rep baji ima da ga od srece udari kap

Name

soko

30.10.2018 19:22

Bože,bože...do juče smo se zaklinjali i glasali za Miću,Obrena,Cicka...bastionima sds...a sada ih rasturamo i vučemo kroz blato...očito u sds više nema ljudi-ostali su samo srbi-jer samo mi možemo biti ovakvi gadovi...

Name

Vlado

28.10.2018 10:34

Vucic naredio mora da se ostvari srpsko jedinstvo po svaku cenu . A narod to slabo konta.

ODGOVORITE
Name

Da li

28.10.2018 11:57

Da li je to srpsko jedinstvo „radi kako ti režim kaže ili bićete kažnjeni svi koji ne mislite kao ja“.

Name

Krle

28.10.2018 12:00

Kao da Vučić zna sta znaci jedinstvo, da ima obraza javno bi se odrekao Mile i njegove krimogeno-ubilačke hobotnice

Name

Nikola

28.10.2018 12:04

Možemo da razgovaramo o svemu, pa i o zajedničkom djelovanju, ali na kojim osnovama?! Šta mi imamo zajedničko? Neka vlast riješi ubistvo Davida, neka riješe sva ostala ne rasvijetljena ubistva, neka uhapse odgovorne za propast tri banke, neka uhapse odgovorne za unistavanje IRB-a, Robnih rezervi, Alumine, Farmalenda i na stotine drugih firmi! Neka uhapse odgovorne za pljačku javnih preduzeca, pljačku budžeta!Neka uplate doprinose zdravstvenim radnicima, železničarima i drugima! Neka isplate obećane podsticaje poljoprivrednicima! Onda možemo da pričamo o svemu!

Name

Nostradamus

28.10.2018 12:05

Srpsko jedinstvo sa razjediniteljima nema govora pamet u glavu ako vas ima sto hiljada budite jedinstveni i ne sa Snsd

Name

re vlado

28.10.2018 12:15

Slabo ti kontas ..po tebi srpsko jedinstvo će se ostvaritii ako sve partije idu u SNSD ??!! svi u jednu sektu tj. crvenu partiju!!! baš si biser

Name

Svasta

28.10.2018 12:46

Ne moze vucic ni u Srbiji napraviti jedinstvo a ne u RS.

Name

Zvornik_u_srcu_Snsd

28.10.2018 13:38

Stvarno mislite da bi mi iz snsd-a u koaliciju sa omerom i bracom dalton(vasicima) i sokolacim dambom.Dodik je jedini zastinik RS.braca dalton i Omet bi prodali rodjenu majku za pare

Name

MIRKO

28.10.2018 14:10

KOJI CRNI VUCIC?! JEDAN OBICNI POZER SA DUGIM DRAMSKIM PAUZAMA I OBLIZIVANJEM USANA. COVJEK KOJI JE UZEO TONIJA BLERA ZA SAVJETNIKA!!! ZEMLJO OTVORI SE!!!

Name

TORRO

28.10.2018 14:28

PITAM JE SVE NAS KOJI SMO OSTALI U OVOJ SKORO UNIŠTENOJ REPUBLICI SRPSKOJ - KO JE VUČIĆ DA KAŽE ŠTA JE TREBA DA RADIM, KOGA DA PODRŽAVAM I KAKO DA GLASAM... KO JE ON ??? ZAR DA MENI NEKO NEŠTO NAMEĆE... PA IMALI SMO I ONOG SLOBODANA MILOŠEVIĆA, PA SMO MU POKAZALI DA BANJA LUKA I KRAJINA NIJE NI KORDUN NI LIKA ILI BANIJA ILI ŠUMADIJA I KOSOVO.... REKLI SMO ISTO I KARADŽIĆU I KRAJŠNIKU... A USKORO I DODIK ĆE DOBITI ONO ŠTO ZASLUŽIJE.. DAKLE ZA SVE NEVJERNE TOME - IPAK ĆE BITI DA SVIĆE !!!!

Name

ВАСО

28.10.2018 14:32

Шта имају Вучић и Патријарх да траже српско јединство, важно је шта кажу Бакир, Реис и Кормак. Ако су они против тога, тако треба да буде. Вукота уз тебе смо.

Name

Vučić i jedinstvo

29.10.2018 21:06

Ako uzmemo da je Vučić stvarno naredio "jedinstvo" to nikako ne znači i koaliciju. Bar ne za normalne ljude. Za one kojima je problem da koriste mozak dovoljno je da nadju paralelu u sportu... Drugo, najbolji primjer Vučićevog jedinstva je sjever Kosova a o moći njegove politike najbolje svjedoči auto-put od Bajukova ka Beogradu. Slično je i kod nas. Mi smo u stanju teškog rasula. Dovoljno je pogledati jedan Dnevnik na TV u toku jednog mjeseca i vidjeti da rasulo poprima razmjere tragedije. I ne zaboravimo - ne bi se političari-dezerteri svadjali da nisu vodjeni ličnim interesima...

Name

U straha su velike oči

30.10.2018 07:25

Ma Vučiću je Merkelova zavrnula česmu dok ne prizna Kosovo,sad pokušava napraviti dil sa njom,da na sledećim izborima izgubi da ne bi ostao u sjećanju kao mrski izdajnik,a budala ne zna da je Kosovo izgubljeno 1999.On ne smije ni disati od Merkelove i onog malog francuza

Name

Ex Zvornicanin

28.10.2018 10:34

BRAVO Samo ostro protiv papaka.Odmah kad 8h se rijesite PRAVAC ZVORNIK da se ustroji SDS tamo.Dovedite sto vise ljudi danas.Izignorisite Vasice papke i Cicka i Obrena.NIKAKAV SAVEZ SA ZLOCINACKOM SEKTOM SNSD.

ODGOVORITE
Name

Živio

28.10.2018 13:06

Pravda za Đenana

Name

@Zivio

28.10.2018 13:39

Sta ti nije milo?????Koliki si idiot pa da se sprdas s smrcu nevina djeteta!? Sto ti prozivaju pulene Dragomira i Koleta,Obrena i Cicka, jel te to svrbi gnjido? DA NARAVNO PRAVDA ZA DAVIDA I DŽENANA!!! Pravda za svu nevino pobijenu djecu!!!! Pravda za Vulica i sve druge obespraljene gradjane.Pravda za nesretni Zvornik, Srpsku Republiku, za cijelu Bosnu i Hercegovinu. PRAVDA ZA SVE NAS!!!!!!! A ti crkni smradu, odose ti Vasici, Cicko, Obren.A otici ce ti i Milorad i Biserka.

Name

re

28.10.2018 15:00

Uci u koaliciju sa snsd-om znaci da ce slucaj monstruoznog ubistva Davidovog da rjesava ulica, a ne institucije. Znaci da ce se odustati od onoga sto tvrde roditelji ubijenog Nikole Djurovica i ostalih nerijesenih ubistava. Kad se tako olako prelazi preko tako krupnih stvari, onda zasto bi neko odgovarao za propast 3 banke i sve ostale propasti? Ipak sve je nadoknadivo osim ljudskih zivota. Dragi istinski SDS-ovci eto to znaci koalirati sa djavolom.

Name

Modričanka

28.10.2018 10:35

Bravo SDS ne dajte Vukotu.

ODGOVORITE
Name

Labud

28.10.2018 10:35

Ni slučajno sa režimom nikakvu saradnju.

ODGOVORITE
Name

Stakor

28.10.2018 10:39

Jadni miševi nemaju gdje da se zavuku jer je vecina politicara nakon izbora zavukla se u njihove rupe.Lajali kao psi a sada ih nigdje.

ODGOVORITE
Name

Obren

28.10.2018 10:39

Obrene to ni Vuk Branković nije radio.

ODGOVORITE
Name

tt

28.10.2018 11:49

Sta je radio, covjek 15 godina dobija izbore u Doboju

Name

@tt

28.10.2018 19:38

I to po tebi opravdava svo zlo koje je navukao za vrat srpskom narodu?! 1. Ko je ubio Garića? 2. Ko je uveo Doobj u zajednicu opština turskog svijeta? 3. Ko je rušio kuće srpskim izbjeglicama u naselju Kotorsko kod Doboja? 4. Ko je izvukao milione iz budžeta u privatne džepove? 5. Ko je prodao SDS u Doboju?

Name

Pitanje

28.10.2018 10:40

Ne znam kontaju li ovi da su targetirali 85-90% SDSa. Pa sam Vukota i bratija ne bi imali ni 10% tih glasova. Prozivate Micu, Obrena, pa ste vi bez njih? Uostalom ocigledno ce Vukota morati praviti svoju partiju pa da vidimo tih 220000 glasova.

ODGOVORITE
Name

tt

28.10.2018 11:50

Ode Vukota u pdp

Name

Modricanin

28.10.2018 12:00

Omer dobija izbore zahvaljujuci 35% muslimana i oko 20% poltrona u Doboju sve uz pomoc cice urosa gostica. prvo nikne 5 dzamija pa onda sve ostalo

Name

SokolacSDS

28.10.2018 12:05

Omera petrovica za predsednika Republike srpske da udjemo u savez turski opstina kao sto je i doboj usao.i promjena naziva od Sveza za promene u Savez za turske opstine.hahhahah

Name

Samo komentar

28.10.2018 13:37

Ovi sto samo ko papagaji ponavljaju sta je SDS bez Obrena,Mice,da podsjetim da oni nisu SDS vec vec samo izabrani u ime SDS-a,i kao primjer da navedem Stevandica koji se ispred SDS bio kandidovao za gradonacelnika Bl i dobio ne secam se 15 000 il koliko vec glasova,a sad njegova partija,sa svim novcem,zaposljavanjem skupi nekih 6000 glasova u Bl,odn.SDS moze bez Obrena i Mice,al oni ne mogu bez SDS.

Name

Murat

28.10.2018 13:54

Obren je veliki covjek pomogao je sve nase povratnicke porodice u grapskoj.bez njega suzivot nije moguc u doboju.a ovi svi ostali su obicni nacionalisti.

Name

Miloš

28.10.2018 10:43

Protive se oni koji su najmanje doprinijeli za SDS na izborima. U Banjaluci je SDS peta stranka, pametnom dosta.

ODGOVORITE
Name

Srđan Mazalica zvani GOVNO

28.10.2018 13:52

De ne kenjaj Mišo. Glaso si za SDS uvijek. Šta ti je sad?!?! Mnogo si me razočaro!!!

Name

Bravo Manjača

28.10.2018 10:43

Ovaj momak što se preziva Regodić je vjerovatno porijeklom sa Manjače.Stričići su bili godinama simbol otpora snsdu.Znači ima još poštenih članova sds na Manjači

ODGOVORITE
Name

социјалиста

28.10.2018 10:43

Никада до ових избора нисам подржавао сдс имао сам алтернативу.Сада више нема дилеме за српску политику у сваком облику нема дилеме тоје Сдс.Остајте овдје Говедарица је наш Шантић. чЧувајмо се спаситеља који долази у штоци гвоздених крилачић чувајмо се спаситеља који

ODGOVORITE
Name

Veteran

28.10.2018 10:48

Spasa nam nema , mi smo kolektivno jedno loše društvo!

ODGOVORITE
Name

Ružno

28.10.2018 10:48

Znači svaka stranka štiti svoje lopove a zatvori su za običan narod to jest glasače.

ODGOVORITE
Name

surovi zvornički laik

28.10.2018 10:51

Običan narod nema čega da se stidi. Potencira se Zvornik zbog pojedinaca. Vukota je doživio poraz i ako je ozbiljna glava svoju funkciju će prepustiti nekom drugom u stranci.

ODGOVORITE
Name

ZVORNIK

28.10.2018 13:43

Vasići su doživjeli 10 debakla za redom i još bi da vladaju.

Name

Istina

28.10.2018 14:00

Licemjeru ,Vukota je pokraden to znaju i ptice na grani !!!

Name

Tvrtko

28.10.2018 10:51

Rekao sam prije nekoliko mjeseci da ce poslije izbora SDS biti u raspadu,sve je ovo velika sramota za RS sto se desava,i lazirani izbori i papkarenje u opoziciji,jos su gori oni koji pod dresom opozicionih stranaka rovare kao krtice u interesu rezima.

ODGOVORITE
Name

Radojica

28.10.2018 10:52

Nije dzabe Dodik rekao da je Govedarica njegov covjek. Govedarica ne nesto najbolje sto se desilo SNSD-u. Govedarica ce razbiti i unistiti gnijdzdo podanika zapadnim bosovima i omoguciti da RS konacno postane imuna na razvlascenje dejtonskih ingerencija. Zato Vokota naprijed i ne staj dok ne zavrsis posao

ODGOVORITE
Name

Ре Радојица

28.10.2018 13:17

Не каже се у народу џабе “луди Радојица”!

Name

Radojica

28.10.2018 13:41

Pjesnik vrli rece; Izdao i prijed i poslijed .... zarobio sebe u tudjina Samo polako, prati razvoj situacije i kontrolisi frustraciju

Name

@Radojica MAKSIMOVIC

28.10.2018 13:44

Ti se ne javljaj nista.I ti si dio Vasicevih talova.Kobajagi pricas tu nesto protiv Govedarice a i sam znas sta si do prije mjesec dana javno pricao.Nemoj valjat glupe i suplje price.Cijelo vrijeme potkopavate zvornicki a time i komplet SDS u Podrinju.Za rad cijih para???? ZNA SE Radi Debelog i Dodika.

Name

Радојица

28.10.2018 19:07

Сарадња са западним туђином кошта. Врли пјесник рече; Ти издао прије и послијед .... заробио себе у туђина.

Name

Pametni ljudi

28.10.2018 10:54

Zar mislite da Kostadin Vasić nije mogao da dovede tridesetak plaćenika koji i nisu članovi sds.Naravno autobus i pare bi dala centrala snsda.Sve sa ciljem da se na atv i rtrs u prikaže da je članstvo sds protiv Vukote Govedarice

ODGOVORITE
Name

kizo

28.10.2018 10:56

Poruka za ove sto protestuju. Znate li vi da gospoda iz Bjeljine, Doboja i Sokoca nisu izgubili ni na jednim izborima od postanka Republike Srpske? A ovi drugi nisu ni jedne dobili pa vi vidite sta je bolje zs SDS.

ODGOVORITE
Name

tt

28.10.2018 11:54

Na Sokocu su izgubili

Name

Miloš

28.10.2018 12:06

Nije tačno,SDS je izgubio Bijeljinu i Sokolac na poslednjim izbirima!

Name

Re

28.10.2018 14:39

Pricate gluposti bijeljina i mico nikad nisu izgubili kao i Oberen Bjelica Vasilije ugljeviku lopare zvornik to je stub SDS

Name

Semberac

28.10.2018 14:46

Pa Mićo Mićić he razvalio SDS u Semberiji i sveo ga na statističku grešku. Kada je zajahao na vlast zatekao je u skupštini apsolutnu većinu SDS odbornika. A vidite kolilo ih je sada. Jedva je sa PDP, DNS i otrcanim radikalima namako većinu. Iz SDS-a je otjerao sve čestite i sposobne ljude a ostavio idiote koji mu se uvlače u dupe. Ko vam je sad u Semberiji u SDS-u? Smotani Pile, nepismeni Mišo Zekić, Tomica korupcija, Slaviša debeli i njima slični. Ni potpisati se ne znaju.

Name

plavusa

28.10.2018 10:56

TO SAMO VUKOTA ZA PRESJEDNIKA SAMO NAPRIJED SDS JE UZ VUKOTU A LOPOVI VAN

ODGOVORITE
Name

Lol

28.10.2018 10:59

Sad ce debil kole vasic da dodje sa 500 ljudi i pocisti vas.

ODGOVORITE
Name

kizo

28.10.2018 11:01

Micu Micica za predsednika SDSa!!!!!! Onda se pojedincima zahvaliti na ulozenom trudu i krenuti u preporod stranke sa krsjnjim ciljem dolaska na vlast. Nikakva koalicija sami na izbore pa po zavrsetku izbora pragmaticno i uvijek u interesu Republike i naroda.

ODGOVORITE
Name

munja trans

28.10.2018 11:01

Gledajući Srbiju SNSD prvaci nema čega da se boje. Ko je u Srbiji odgovarao - Djilas,Boris Tadić,Dinkić,Vlahović,Božidar Djelić-zvani Boža derikoža??? Istina jedino je od Miškovića nešto malo uzeto i to je sve, nije to njega mnogo pogodilo....

ODGOVORITE
Name

Bakica

28.10.2018 11:04

Sada ce sds da izbaci sve uljeze i da ude u koaliciju sa Dodikom to je jos dogovor odavno

ODGOVORITE
Name

Nikola

28.10.2018 12:06

Možemo da razgovaramo o svemu, pa i o zajedničkom djelovanju, ali na kojim osnovama?! Šta mi imamo zajedničko? Neka vlast riješi ubistvo Davida, neka riješe sva ostala ne rasvijetljena ubistva, neka uhapse odgovorne za propast tri banke, neka uhapse odgovorne za unistavanje IRB-a, Robnih rezervi, Alumine, Farmalenda i na stotine drugih firmi! Neka uhapse odgovorne za pljačku javnih preduzeca, pljačku budžeta!Neka uplate doprinose zdravstvenim radnicima, železničarima i drugima! Neka isplate obećane podsticaje poljoprivrednicima! Onda možemo da pričamo o svemu!

Name

PRAVDA

28.10.2018 11:04

SVAKA CAST NARODE STO STE IZISLI DA PODRZITE JEDNOG POSTENOG COVJEKA. OVO JE RAT. OVO JE BORBA. LJUTA BORBA DOBRA PROTIV ZLA KOJE JE ZAVLADALO OVOM SVETOM ZEMLJIM. SIGURAN SAM DA VUKOTA NIKADA NECE PRISTATI NA NIKAKAV SPORAZUM SA LOPOVIMA, KRIMINALCIMA, UBICAMA .. ONI SU DJAVOLI, NJIMA VLADA SOTONA, ONI SU VEC ZIVI U GROBOVIMA OKOVANI GRIJEHOM, STRASTIMA, GORDOSCU .. NEMA PAZGOVORA SA DJAVOLOM.

ODGOVORITE
Name

PRAVDA

28.10.2018 14:05

Tako je ,svaka rec na svom mestu !

Name

ISTINA

28.10.2018 11:05

BRAVO LJUDI. IZIDJIMO SVI DA PODRZIMO OVE LJUDE I VUKOTU.

ODGOVORITE
Name

Re

28.10.2018 15:20

Cuj fukare pise nigdje ispred prodavnice

Name

Fistik

28.10.2018 11:09

Glupanderima je izgleda srpska nesloga bitnija od sloge.

ODGOVORITE
Name

RE GISTIK

28.10.2018 13:02

LJUDIMA JE BITNO DA IMA STO VISE POSTENIH LJUDI. STA CE POSTENOM COVJEKU OVAKVA RS? STA CE MENI RS KA IDEM U HRVATSKU DA ZARADIM DA BIH PREHRANIO PORODICU. KAKVO JEDINSTO SA ZLOCINCIMA I UBICAMA COVJECE.

Name

klix

28.10.2018 11:11

,,Zvornicani" dok su vam u ratu dolazili u Krajinu i spasavali zivote tada su bili dobri...Ja kao ,,zvornicanin" se ne sjecam da su banjalucani dolazili u Zvornik!!!

ODGOVORITE
Name

re klix

28.10.2018 12:07

Pa 16 krajiška garava je bila jača od svi jedinica iz Zvornika policijskih i vojnih. O čemu ti pričaš?

Name

klix

28.10.2018 13:14

Ne pricam ja ko je bio jaci nego ko je kome zivote spasavao!Tako da o ,,zvornickom obrazu" mi nemamo sta polemisati...

Name

Za Klixa

28.10.2018 14:22

Ne bih ja bas tako bio siguran u tu pricu, mladicu ! 1.Zvornicka pjesadijska brigada je brigada koja je imala 8 pjesadijskih bataljona, za razliku od 16.Krajiske koja je motorozivona brigada sa 3 motorizovana bataljona ! Obje brigade su operativnom sastavu imale oko 5000 -6000 boraca ! Na spisku Zvornicani su u julu 1995 imali oko 8000 boraca, pa je u jednoj fazi formirana i 2.Zvornicka pjesadijska brigada, a Krajisnici su imali na spisku 12000 biraca.Brigade su razlicite po karakteru i obje su bile izuzetne ! Zvornik su proslavili Vukovi sa Drine-podrinjski odred specijalnih snaga- specijalni bataljon koji je ratovao na svakom pedlju RS, izmedju ostalog i u Krajini ! To je bila mozda jedna od najacih brigada na istoku RS i ne bih podcjenjivao kvalitet te jedinice ! 16.krajiska je zapocela ratni put u hrvatskoj 1991, a Zvornicami su svoju brigadu formirali u maju 1992.

Name

I krajiski korpus

30.10.2018 13:26

Momak, ne pricaj gluposti. Prvi krajiski korpus je bio prisutan na svim ratistima Republike Srpske, tokom cijelog rata.

Name

Lud zbunjenog

28.10.2018 11:12

Dok nisu progovorili protiv Vukote bili su dobri, sad na jednom ne valjaju?

ODGOVORITE
Name

decko

28.10.2018 11:12

Vukota ce to sve da rijesi!

ODGOVORITE
Name

refik

28.10.2018 11:13

Pa sto bi sa njima saradjivali kad su izdajnici,od danas kao nisu?

ODGOVORITE
Name

Miso

28.10.2018 11:17

Mico Micic je trebao biti kandidat za predsjednika drzave,a ne da se tu nesto eksperimentise,ako se ovako nastavi SDS ce se rasuti skroz,prozivate ljude koji godinama u svojim opstinama za svake izbore pometu sve druge stranke i koji godinama vec prikupljaju glasove i poene za SDS... Postovanje za gospodina Micu Micica!!!

ODGOVORITE
Name

Re

28.10.2018 14:09

Misliš na Miću trećinu?

Name

RE MISO

28.10.2018 14:17

BOLJE DA SE SDS UKINE NEGO DA U NJEMU BUDU LJUDI POPUT MICICA ,A NE DA BUDE PRESJEDNIK. STARI ISKUSNI LOPOV!!!

Name

re Miso

28.10.2018 17:58

Vidjecemo koliko ce dobiti na sledecim izborima tak Mico, Cicko i ostali, kad su pokazali pravo lice.

Name

Zivio

28.10.2018 11:18

Sds- Snsd nova koalicija

ODGOVORITE
Name

Re

28.10.2018 15:44

I to BI bilo naj pametnije sloga nikad nije naskodila

Name

komunista

29.10.2018 21:09

More al da se zove SKJ i da se vrati jednopartijski sistem.

Name

Mihajlo

28.10.2018 11:18

Vukota ocisti SDS od lopova i papaka i vodi racuna koga primas, ti si na pravom putu. Sretno.

ODGOVORITE
Name

007 Бонд

28.10.2018 11:19

Ма има да се саставите, на милу, или на силу (под наредбом из Београда). Јер потребно вам је српско јединство, и бројност за гласање и доношење одлука. Јер ако се не саставите - заобиће се Бањалука, па ће Сарајево о свему да вам одлучује, а то је онда штетно за Републику Српску.

ODGOVORITE
Name

Re

28.10.2018 12:09

A zašto je SNSD zajedno sa SDA I HDZ donosio odluke kao AKCIZE NA GORIVO i dr. zajedno su bili protiv naroda.

Name

Re

28.10.2018 12:26

Nismo se mi borili za ovakvu državu, sve pokradeno, sve propalo, narod bježi i znači i ovo malo poštenih što ima treba pod šapu lopova. Niko nas na to ne može natjerati.

Name

Re 007

28.10.2018 12:32

Sad će Snsd imati vlast u Sa, pa će se dolje boriti za naše interese. Ponašaće se kontra dosadašnjem, kontra onima sto je pljuvao, obećao je Dodik da će biti pravi zaštitnik interesa Srba. Nadamo se preporodu kad odu u Sarajevo i udare šakom po stolu.

Name

re re oo7

28.10.2018 18:00

A tek kad Dodo dođe u Lukavicu. Al ce da se gradi, čiste ulice, kosi šiblje...Jedva cekam. Tek ce da zavoli svoju RS kad je vidi iz ovog ugla.

Name

Mi Sami

28.10.2018 11:22

Ajde Vukota resi se metuzalema u stranci i izadji iz saveza za pobjedu.Napravu jak i mlad SDS.

ODGOVORITE
Name

Mi Sami

28.10.2018 11:22

Ajde Vukota resi se metuzalema u stranci i izadji iz saveza za pobjedu.Napravu jak i mlad SDS.

ODGOVORITE
Name

Zoran bl

28.10.2018 11:29

Vukota,očisti SDS od papaka pa idemo dalje.

ODGOVORITE
Name

Sa strane

28.10.2018 11:30

Šta će biti ako i ovi koji se ne slažu sa Vukotom dovedu svoje batinaše?

ODGOVORITE
Name

Nema demokratije bez slobode

28.10.2018 11:31

Moramo se podsetiti da je Dodik bio američki čovek posle Dejtona, pa je promenio ploču, a da je SDS bio izrazito patriotska-ratna stranka koja je vremenom reciklirana i postala na sumnjiv način prozapadna. Demokratije nema bez slobode i blagostanja. Stranke kojima manipulišu velike sile nemaju jasan profil, pa su sve nepomirljiviji sukobi unutar sds prirodan proces koji će možda rezultirati cepanjem stranke i osnivanjem nove. A samim tim je logično da stariji kadrovi žele mirno da odu u političku penziju bez da im se zaviruje u tanjir. U svakom slučaju, jedino što je sigurno dobro jeste to da ljudi počnu da stoje iza reči koje izgovaraju, a ne da varaju glasače sa pričama u koje i sami ne veruju.

ODGOVORITE
Name

Tačno

29.10.2018 21:12

Tačno tako: nema demokratije bez slobode. I zato crvenog tiranina treba otjerati. On je od Srpske napravio privatnu kriminalnu banana državicu u kojoj se ljudi ubijaju bez kazne, mladi odlaze a ekonomije nema. Nikakva saradnja ne smije postojati sa zločincima koji su nam ukrali slobodu.

Name

Nekad sds

28.10.2018 11:35

Mislim da je i za sds i uopste politicku scenu bolje da ostane u opoziciji.mantra o zajednickom nastupu u sarajevu je demagogija,valjda se podrazumjeva da niko nece raditi protiv vitalnih nacionalnih interesa.a javnost trba da sazna o eventualnim zloupotrbama politicara,a to bez realne opzicije necemo saznati,znaci sa vukotom ili bez njega opzicija,takodje sam misljenja da vukota ne snosi krivicu za poraz jer je vlast imala vise alata i resursa na raspolaganju a sad je vec vidljivo da i dio sds-a nije radio za svoju partiju nego za licni interes.dok se god ne napravi svjest da je lijepo i pristojno drzati do izbornih obecanja nama nema spasa.jer u kmpanji pricaju jedno a poslije izbora pvedeni licnim interesom i politikom korupcijom prelaze na drugu stranu sa izgovorom da ih maticna partija iznevjerila i sl.gluposti.znam situaciju u jednoj opstinskoj org.sds-a jedan clan nije napustio sds i ostao je bez posla u 61 toj god.cijeli grad zna da ima dobar strucni a fantastican moralni krdibilitet .a sve druge njegove bivse partijske kolege su presle u dns inostali u sistemu vlasti cak i napredovali.i sad ko nije spreman na zrtvu pruka je zaboravi princip i postenje gledaj od cega se zivi

ODGOVORITE
Name

Borac

28.10.2018 11:44

Nikakva koalicija. Ne može Cicko idlučivati, niti bilo ko drugi umjesto članstva. Kakav više Vučić i Irinej? Oni su podrška Dodikova. I na kraju krajeva, nismo se mi za ovakvu RS borili. Ovakva, u kojoj su borci obespravljeni, treba samo lopovima i kriminalcima.

ODGOVORITE
Name

Sloga

28.10.2018 11:47

Snsd i sds za spas srpskoj!!!!

ODGOVORITE
Name

VRS-RVI

28.10.2018 11:52

Podrska Vukoti, i svima onima, koji nikada, nece prodati sebe, i prikloniti se LAZNIM patriotama, koji obmanjuju ovaj narod, dok nam RS ostaju pusta!!! Ko je izdajnik, a ko patriota pokazace vrijeme!!! Dao sam sve (sem zivota) za stvaranje RS, danas poslje toliko godina zalim za svakim danom koji sam proveo u VRS... Za ovakvu RS se nisam borio ja ,, a siguran sam i mnogi moji saborci!!! Dali je moguce da nas je jedan diktator mogao podijeliti, koji dana ratnoga staza nema??? Dali je moguce da je podijelio bracu rodjenu??? Dali je moguce da takvog istog podrzavaju neki "ljudi" , a nasi gradovi, i sela ostaju pusta??? Dali je moguce da mu nije sveto ni dijete od 21 god zivita kojeg su ubili, mucili, i bacili u kanalizaciju??? Iiiii sta se jos treba desiti nasem narodu da bi mu otvorili oci , i da VIDE ko ga vodi, ko podijeli narod na izdajnike i " patriote"!!! Izdajnici smo mi koji smo stvarali RS, a "patriote" sverceri i dezerteri koji nisu ni culi miris baruta!!! Eeee to je istina, i to je RS danas!!! Ali jednoga dana bice im sudjeno za sva( ne)dijela koja su ucinili prema svome narodu!!! Dijtator treba da zna ,da nas ima vise koji misle ovako kao ja, on je svijestan toga, on zna da su izbori pokradeni!!! Ako je ubijedjen u svoju pobijedu, sto neponovi izbore i nedokaze da je glavni bajjica!!! Pretnje i ucijene doktorima, penzionerima, studentima, radnicima je samo dokaz koje ZLO vodi ovu RS!!!

ODGOVORITE
Name

Срби прочитајте....

28.10.2018 12:53

Сака част за коментар! Вукота брате ниси сам! Истрај данас...уз тебе је 90% бораца, радника, поштеног народа. Они који продадоше вјеру та вечеру..стићиће их клетва! Врло брзо...да неће бити свјесни шта их је снашло!

Name

ZA VRS RVI

28.10.2018 14:27

SVAKA CAST ZA KOMENTAR, TU JE SVE RECENO I JASNO KAO DAN. BORILI SMO SE JEDINSTVENI, STVORILI SEBI NEKU PRISTOJNU ZEMLJU DA MIRNO ZIVIMO I DOVEDOSE STRANCI DEZERTERA DODIKA I SVE UNISTI. EVO SAD JE ON ,,BORAC,, RS A MI ,,IZDAJNICI,,. GOSPODE BOZE, DAJ DA OVAJ NAROD PROGLEDA.

Name

92-95

28.10.2018 14:39

Sve potpisujem od rijeci do rijeci !! Svaka cast za komentar, bravoooo

Name

Горан

28.10.2018 11:55

Никад са страним плаћеницима.Ко је са њима он је исти.Вукота легендо народ је уз тебе на правом си путу.Ти си бастион одбране и части Српског народа!!!

ODGOVORITE
Name

Milan

28.10.2018 11:58

Podrška Vukoti i sa istoka Republike Srpske.

ODGOVORITE
Name

Aktivista

28.10.2018 11:59

Vukota sada ili nikad više neće biti prilike da se rešimo izdajnika i onih koi traže samo lični interes.A na čelu su braća Vasići.u Zvorniku su sahranili SDS.za lični interes jedu Debelom iz ruke kao ovca so.A Kole zaposlio sina u Aluminu u naj većoj kampanji a zna se ko kontroliše Aluminu.Sve što veliki štrumf brat Dragomir misli Kole priča.A mora kada je diplomirao kod Cicka menađment bezbednosti.Imovinu i żivi keš nemogu ni proceniti a iz Brnjice dośli sa najlon kesom.Naćeraj bagru Vukota pa će mo svi koi smo napustili SDS u Zvorniku zbog braće Vasića ponovo nazad a sedamdeset posto opštinskog odbora 2008 god je napustilo partiju zbog njih. Do pobjede Vukota.

ODGOVORITE
Name

Горан

28.10.2018 12:02

Никад са страним плаћеницима.Ко је са њима он је исти.Вукота легендо народ је уз тебе на правом си путу.Ти си бастион одбране и части Српског народа!!!

ODGOVORITE
Name

Deutschland

28.10.2018 12:14

Ici u koaliciju sa Hrvatom DODIGOM,je IZDAJA,pa on je placeno,ubica,mafijas, keljmendijem dao pasos,,Iselio Srbski narod,drugi Ante Pavelić,

Name

Tuba

28.10.2018 12:38

Sviće- Vukota!!!

Name

G

28.10.2018 12:32

Koja glupost vlast iseljavaju mlade,pa iz BiH su se uvjek mladi iseljavali od kako ja pamtim nazad od 1970

ODGOVORITE
Name

Derventa

28.10.2018 12:57

Nikakav savez sa zlocinackom organizacijom (SNSD) ne dolazi u obzir!!! Pitanje za Cicka,Obrena i Micu da li bi vi gospodo osvojili tolike glasove da ste u vrijeme predizborne kampanje rekli da ste za podanistvo i savez sa rudonjom i njegovim stranackim kartelom? Saradnje sa SNSD-om nema jer je to organizacija koja je opljackala i opustosila Republiku Srpsku! Podrska nasem predsjedniku Vukoti Govedarici!!!

ODGOVORITE
Name

DA SE RAZUMIJEMO ...

28.10.2018 13:12

GOTOVO JE SULUDO I POMISLITI NA SAVEZ SA DODIKOM, MA U KOM OBLIKU TO BILO. U SUPROTNOM BIO BI TO VJETR U LEĐA NAJVEĆEM SAMOŽIVOM LOPOVU U REPUBLICI SRPSKOJ, NAJVEĆEM ZAŠTITNIKU KRIMINALACA, NAJVEĆEM LAŽOVU, UBICI I PLJAČKAŠU OVOG NARODA.

ODGOVORITE
Name

DA

28.10.2018 14:29

BRAVO ZA KOMENTAR.

Name

Petar

28.10.2018 13:28

Da bi SDS pobijedio na opštim izborima prvo mora pobijediti na lokalnim izborima i na taj način kontrolisati opštinsku administraciju i sve zaposlene koji zavise od opštine jer se samo na taj način mogu dobiti opšti izbori. A što se tiče koalicije sa SNSD zašto ne pokušati, vidimo da i ovako više ne ide, ovakav SDS koji nema program i kojem se sva politika zasniva na mržnji prema Miloradu Dodiku i nesretnom slučaju ubistva Dvida Dragičevića nema podršku građana i mora politiku mijenjati za 360 stepeni ili mu prijeti potpuno nestajanje.

ODGOVORITE
Name

re

28.10.2018 18:08

Petre, 360 stepeni je pun krug, znaci vratili bi se n aisto mjesto. koje rezonovanje i geometrija.

Name

Milica

28.10.2018 13:39

Puna podrška Govedarici, teško se izboriti sa zlom, posebno u svojim redovima . Nikad mi nece biti jasno kako ljudi mijenjaju mišljenje preko noći. a to su uradili oni koji za sebe kažu da su stvaraoci Republike Srpske i to sad pod krinkom srpskog jedinstva, žalosno, za srpsko jedinstvo se izgleda najviše bore oni koji su najviše prifitirali od Republiku Srpske - Micic, Petrović, Bjelica, Sarovic... i u izbornoj kampanji su, sad je to očito, igrali dvolično. Beskrupulozno su izradili Vukotu. Sramota! !!! Sad se pravdaju Vucicem i crkvom. Oni su mi neki autoritet, prvi gradi režim pod mentorstvom amerikanaca dok ne ostvari njihove ciljeve, to radi i RS baja, a crkva se prodala za kriminalizovani novac, znači, sve lični interesi pod krinkom srpskog jedinstva. Ako će ta naša država može opstati samo ako je zasnovana na kriminalu i ličnim interesima ne mora je ni biti. sto se mene tiče. Tesko ce se Vukota izboriti sa ovim zmijama, ali od srca mu pružam podršku i ako uspije i ako ne uspije, samo neka im se ne pridruži!!!!.

ODGOVORITE
Name

SDS BL clan

28.10.2018 13:41

Samo vi saradjujte. Moju ispisnicu mozete ocekivati cim to zlo potpisete.

ODGOVORITE
Name

Nickolas

28.10.2018 13:45

Vidi iz kakvog auta ovaj krajnje lijevo vadi transparente. Vidi im auta. Hoću i ja ovako

ODGOVORITE
Name

Milica

28.10.2018 13:49

Puna podrška Govedarici, teško se izboriti sa zlom, posebno u svojim redovima . Nikad mi nece biti jasno kako ljudi mijenjaju mišljenje preko noći. a to su uradili oni koji za sebe kažu da su stvaraoci Republike Srpske i to sad pod krinkom srpskog jedinstva, žalosno, za srpsko jedinstvo se izgleda najviše bore oni koji su najviše prifitirali od Republiku Srpske - Micic, Petrović, Bjelica, Sarovic... i u izbornoj kampanji su, sad je to očito, igrali dvolično. Beskrupulozno su izradili Vukotu. Sramota! !!! Sad se pravdaju Vucicem i crkvom. Oni su mi neki autoritet, prvi gradi režim pod mentorstvom amerikanaca dok ne ostvari njihove ciljeve, to radi i RS baja, a crkva se prodala za kriminalizovani novac, znači, sve lični interesi pod krinkom srpskog jedinstva. Ako će ta naša država može opstati samo ako je zasnovana na kriminalu i ličnim interesima ne mora je ni biti. sto se mene tiče. Tesko ce se Vukota izboriti sa ovim zmijama, ali od srca mu pružam podršku i ako uspije i ako ne uspije, samo neka im se ne pridruži!!!!.

ODGOVORITE
Name

sto preko puta

28.10.2018 14:36

Sto bi ga podrzao?Evo gledam mu rodjaka Dejana Slepcevica sa par palijasa koji su stigli iz Novog Sada da nekoga uplase...Fol neka krimi-dzimi prica.A taj njegov isti rodjak je poslao ljude da za njega kupuju glasove u Zvorniku !!!

Name

XL

28.10.2018 13:56

Mislim da svi ono KOI su se obogatili na ilegalan način ne žele da RS dobije pravedniju vlast bolje zakone i državu jer se boje istine i pravde koja bi razotkrila i ne razjašnjenja ubistva, Zato su i izbori pokradeni jer je hobotnica kriminala protkana kroz sve institucije. A ako sad podlegnete pod DODIKOV uticaj nesta će stranke a i naroda PRAVDA I ISTINA TO NAROD ŽELI!!!!!!

ODGOVORITE
Name

Pravda

28.10.2018 14:19

Tako je !!!

Name

Might is Right

28.10.2018 14:06

Republika Srpska nije ispunila ni minimum očekivanja. Naprotiv, ona je potpuni promašaj za sve progresivne individue. Temelje tog neuspjeha je upravio postavio SDS. Temelji su mafijaški i koruptivni. Neuko stanovništvo ne može biti reper za bilo kakvu analizi da li su gradjani zadovoljni Republikom Srpskom. U stvarnom svijetu u RS-u i nema gradjana. postoje samo nominalni gradjani. Ne samo što na teritoriji današnje RS nije bilo grada, nego što je stanovništvo potpuno zapušteno. Nazadna socijalizacija, potpuni raspad vrijednosti i osrednji kadar koji biraju neuki je stanište koji svaka iole progresivna individua želi da napusti. Možemo se lagati do sutra. RS je potpuni promašaj za Srpski narod. RS je krivac zašto je narod opustošen, opljačkan, demografski osakaćen, osiromašen do krajnjih granica. Temelje je postavio SDS, a usavršio SNSD.

ODGOVORITE
Name

tore

28.10.2018 14:44

Naj pametniji je ispao onaj što je precrtao glasački listić ! Treblo nas je biti više.

Name

CCCC

28.10.2018 14:12

Hvala bogu pa nisu pobedili na izborima. Oni ne mogu da vode stranku a kamoli Republiku. Zivela Srpska

ODGOVORITE
Name

Zadnja rijec je rijec naroda

28.10.2018 14:24

Bravo momci vi sad a sledeci put svi,organizovati nekoliko dana prije skup,svi na skup.

ODGOVORITE
Name

M.R

28.10.2018 14:38

Suradjivat treba.Podjele svakog oblika su lose po narod.Podjele prave put manipulacije.Narod na Balkanu je osjetio LICNO sta znaci podjela naroda, zato trebamo udruzeno za dobro svih naroda, a ne samo pojedinaca.Mislim da bih se jedino tako mogli IZVINUTI SVIM ZRTBAMA KOJE POSTRADASE NASOM NEPRISLJENOSTI odnosno NASOM LAKOMISLJENOSTI.

ODGOVORITE
Name

Darko

28.10.2018 14:42

hrvat sam ali sjecam se da je Obren se dodvoravao muslimanima u Doboju a zna se ciji grad poslije rata istina nije bilo korektno prema borcima rs-a priznajem za to nisam pametan Obren bi cas ovako ncas onako

ODGOVORITE
Name

Predrag

28.10.2018 15:39

Sjeme se zamelo ko god iz SDSa prihvata saradnju sa ubicama!! Prokleto vam bilo cetrnaesto koljeno!!

ODGOVORITE
Name

Direkt

28.10.2018 15:51

Dajte neka se Vukotina struja ujedini sa Igorovom. Sve opcije su lopovske. Svi vi imate takve pojedince tako da to narod ne interesuje vec rijesenje takve pojave. Dajte udruzite se sa SNSD-om i uslovite iste rijesavanjem slucaja Davida Dragicevica i drugih nerijesenih slucajeva, kao i ispitivanjem porijekla imovine, poboljsanjem ekonomije i reformom izbornog zakona sa posebnim naglaskom na sam proces glasanja, kao i vanredne parlamentarne izbore. Zauzmite proaktivnu ulogu. Alternativa svemu ovom su svadje jos 4 godine i jos praznija Srpska. Narodu je vise dosta vase svadje. Osim toga sad ste u poziciji da sve vase dosadasnje prijedloge mozda i prihvate. Jedni i drugi morate raditi u interesu naroda koji vas je odabrao, a narod ne interesuju blokade i podjele vec razvoj i posao.

ODGOVORITE
Name

BOBA

28.10.2018 16:12

SVAKA ČAST.TOLIKO SU POJEDINCI TRULI DA NEMA DALJE.OKORJELE SELJAČINE KOJE BI PRODALE SVOJ OBRAZ ZA INTERES.ZA MENE OD PRVOG DANA SU BILI TO ŠTO SU POKAZALI ALI ŠTETA ŠTO TO NAROD NIJE PREPOZNAO I PREDSJEDNIK SDS.

ODGOVORITE
Name

Robin Hood

28.10.2018 19:00

Citajuci ovdje komentare ,postavljam pitanje sebi u kome je veci djavo u meni ili politicarima? Postavljam sebi pitanje kao Srbin sta ja to hocu ?, Postavljam sebi pitanje kakva je razlika izmedju Srbina i Srbina ili covjeka druge Nacionalnosti ? Postavljam sebi pitanje kao Srbin iz Drzave BiH ,Republika Srpska koju ja to drzavu zelim ? Postavljam sebi pitanje kao COVJEK ,u sta ja vjerujem ? Postavljam sebi pitanje ,posto sam rodjen imam li pravo da zivim ili moram da trazim ,DOZVOLU ? Postavljam sebi pitanje kao Srbin kako to da sam spreman da odem u neku EU Drzavu ? Postavljam sebi pitanje sta bih zeljelo da vidim ,dozivim ,osjecam u svojoj drzavi ? Zelio bih da se ponosim sa svojom Drzavom . Zelio bih da se nestidim vodedjih struktura BiH . Zelio bih da dozivim da vodece strukture ne UBIJAJU SVOJ NAROD !!!!!! Zelio bih da vodece strukture izgrade RAVNOPRAVNOST sva tri naroda ,koji bi bio i otvoreni put za poboljsavanje Ekonomije i svega prateceg sto bi se moglo iskoristiti sa svih strana za SVOJ NAROD BiH. ( razumjecete) Volio bih da shvatimo da se istorija cita ,pominje ,obiljezava ,sluzi kao pokazitelj BILO ; dobro-nije dobro, a ne kao JELOVNIK. Zelio bih da se osjecam bezbjedno ,sigurno ,zasticeno u svojoj drzavi . Zelio bih da svi shvate da svako djete ima majku i da svaka majka voli svoje djete i to je BOZJE . Zelio bih da kao drzavljanin BiH budem savjestan, da doprinosim svojoj zajednici ,da budem otvoren i iskren ,da budem vrijedan,da imam socijalne kontakte sa svojim sugradjanima i da ih cijenim . Volio bih da mi moji bliznji otvoreno i iskreno ukazu na greske i da me pohvale kada zasluzim. Od svega naj vise trebam jednu pravno uredjenu drzavu , kaja ce me, kao i moje sugradjane stititi od sveg ZLA. Zelio bih da i dalje ovako bog zivi u meni ,i dajemi snagu za moj dalji zivot . Bori cu se da nikoga ne mrzim, da podjelim sa gladnim ,da zastitim slabijega ,i siguran sam da sam bozji covjek onda . Usprotivi cu se svemu suprotnom. Budite svi pozdravljeni ,i jos nesto svako zna dali je bozji ili vrazji sluga .

Name

M.M.

28.10.2018 19:24

Ljudi neozbiljni ste sa komentarma, idite radite nešto pametno.

ODGOVORITE
Name

Komentator

29.10.2018 14:38

Kakvo jedinstvo trazi Vucic, on je unistio opoziciju u Srbiji, i sada savjetuje Dodika kako da to ucini. Udje li SDS u vlast sa SNSD, opozicija u RS nece postojati a time ce i znacaj SDS kao drzavotvotne i vodece opozicione stranke pasti. SDS ni po koju cijenu ne treba da udje u vlast sa SNSD-om ali definitivno mora promijeniti politiku, jer dosadasnja, ocigledno ne donosi rezultate!

ODGOVORITE
Name

Statistika

29.10.2018 21:19

Mićin SDS je dobio 13.000 glasova a sam Govedarica 28.000. Mićo je uništio SDS u Bijeljini i sada su druga partija po brojnosti što nikada nije bilo. Ista proporcija je i kod Cicka a nešto blaže kod Obrena jer se uporno borio za sebe. Naravoučenije: SDS propada bez Govedarice i saveza sa PDP-om. Zato, Vukota goni matore dripce, odmah raspuštaj odbore i postavljaj mlade i neukaljane kao što si ti.

ODGOVORITE
Name

Istina

30.10.2018 07:55

Sva naša NADA u VUKOTI. Pošten, častan, vole ga ljudi,narod je i izašao u velikom broju na izbore da bi izabrao VUKOTU.

ODGOVORITE
Name

Zalosno

31.10.2018 07:00

Tajkuni koji djeluju u SzP su se pobojali da ce Govedarica, ako prodje za Predsjednika RS donijeti Zakon o porijeklu imovine, pa su zato stali uz Dodiga. Sa Dodigom nam nema srece (korupcija, nekaznjena ubijanja, organizovano tjeranje srba iz ove Republike,kako bi se obezbedio prostor za neke.NESRBE) i zato je svaka koalicija-toboze radi svesrpskoginteresa-jeravna IZDAJI. Imao je Dodig 12 godina da uspostavitukoaliciju, pa zastonije. Srpski narod nema vremena da ga provjerava.

ODGOVORITE
Name

realno

31.10.2018 09:13

Sveto trojstvo ove vlasti je pljackaj-ubij-manipulisi, pa ako je i vama, onda je koalicija pozeljna.

ODGOVORITE