Otvoreno pismo direktoru Policije RS

Darko Ćulume, direktore naše vrle policije, javno te pitam: kako možeš gledati u oči roditeljima Davida Dragičevića i obmanjivati ih oko stradanja rođenog djeteta? Potom novinarima kažeš da stojiš iza svih navoda Darka Ilića, šta valjda podrazumijeva i njegove laži i besramno kriminalizovanje žrtve. U ovoj „novoj istrazi“ valjalo bi prvo poligrafski ispitati Darka Ilića i tebe!

Republika Srpska 30.03.2018 | 13:27
Otvoreno pismo direktoru Policije RS
Moj direktore, doduše bivši, ovo šta ti imam javno reći možda neće razumjeti porodica nesrećnog Davida, pa čak ni stotine onih koji diljem Srpske uporno traže ISTINU I PRAVDU. Nije važno ni šta će shvatiti predsjednik Dodik ili kriminalistički laik ministar Lukač, koji su naredili „novu istragu“. No, ti ćeš odlično prepoznati argumente i pitanja koje ovde iznosim, baš kao što će i svaki iole iskusan inspektor moći procijeniti koliko sam u pravu.

Požurio si porodici i medijima podastrijeti priču kako je nova obdukcija potvrdila prvu. Ko je ikada sarađivao sa dr Željkom Karanom odlično zna da njegove nalaze obdukcija niko nije uspio pobiti (a bilo je pokušaja). Elem, problematično je što javnost obmanjuješ pozivajući se na nalaz obdukcije koji nisi ni vidio, a kamoli kriminalistički povezao sa drugim dokazima i činjenicama. Moram upitati i da li je ovaj novi obdukcioni nalaz npr. uobzirio toksikološke nalaze zbog npr. mogućnosti kompulzivne sile upotrebom opijata?

Ti, kao i Ilić prethodno, tvrdiš da David nije žrtva krivičnog djela, a ja eto odgovaram da oba lažete, obmanjujete i manipulišete. Ili, konkretnije: NAD DAVIDOM JESTE POČINJENO KRIVIČNO DJELO NASILNIČKE PRIRODE! I sad ću javno podastrijeti argumente na kojima zasnivam svoje navode, te postaviti pitanja važna za shvatanje problema.

Kažeš da su obducenti utvrdili kako je smrt nastupila utapanjem, odnosno da nema elemenata koji upućuju na postojanje krivičnog djela. Hajde da se, poput Darka Ilića, malo pozabavimo „kriminalističkim verzijama“. Na osnovu kojih dokaza je utvrđeno da jedno ili više lica nije silom Davida držalo potopljenog u vodi sve dok nije nastupila smrt? Jesu li obducenti u svojim nalazima isključili takvu mogućnost uzrokovanja smrti? Ili, u pravnom smislu: jesu li obducenti isključili mogućnost počinjenja ubistva na takav način? Odlično znaš da iskusni patolozi i obducenti u često svojim nalazima obrazlažu više opcija pod kojima je smrt mogla nastupiti. Zato treba sačekati nalaze, pa tek onda kvalifikovati događaj!

Elem, pređimo na nešto konkretnije „kriminalističke verzije“. Doktor Karan je javno saopštio kako je na tijelu pronašao zaživotne povrede, za koje čak smatra da su nanesene predmetima podesnim za napad na život i tijelo, ili nanošenje (po)teških povreda. Znači, od strarta naš uvaženi stručnjak tvrdi da je David Dragičević zaživotno bio izložen fizičkom nasilju, odnosno da je pretrpio tjelesne povrede. U tom dijelu i laici znaju da je naš zakonodavac „tjelesnu povredu“ propisao kao krivično djelo.

Kako sad možeš javno tvrditi da nad Davidom nije počinjeno krivično djelo, a odlično znaš da su mu nanasene ozbiljne tjelesne povrede, kakve je zakonodavac inkriminisao kroz više krivičnih djela. Postoji li uzročno-posljedična veza između nanesenih povreda i nespornog uzroka smrti tek treba krivičnoprocesno i kriminalistički razjasniti. Uostalom, hajde da sačekamo obdukcione nalaze, pa da procijenimo težinu zaživotno nanesenih povreda i kako su se iste reflektovale na planu umanjivanja Davidove fizičke sposobnosti.

Možda su povrede bile takve prirode da su Davida onesposobile do nivoa u kom se nije mogao izboriti sa nabujalom rijekom. Znamo da je bio mlad i zdrav, čak sportista, - dakle neko ko se objektivno mogao nositi sa teškim situacijama. Tu je čak irelevantno da li je David gurnut, bačen ili sam pao u rijeku, ako su prethodno nanesene povrede bile takve da su bitno umanjivale njegovu fizičku sposobnost. Možda je upravo zbog zadobijenih povreda izgubio ravnotežu i pao u vodu. Međutim, i u toj „verziji“ David je pretrpio krivično djelo nasilja i to djelo je posljedično rezultiralo utapanjem.

U stvari ovde je ključno pitanje koliko puta je David sporne noći izlagan fizičkom nasilju? Policija tvrdi, posebno Ilić, kako su kamere ugostiteljskog objekta zabilježile kratak fizički sukob više lica (David protiv trojice), ali tu niko ne pominje upotrebu oružja ili oruđa podesnog za napad i nanošenje ozbiljnih povreda. Sa druge strane dr Željko pominje više zaživotnih povreda nanesenih tupim predmetima. Kako to u današnjim obračunima često biva i ovde možemo (I MORAMO) pretpostaviti da je prvobitna tuča okončana kasnije, na nekom drugom mjestu i uz upotrebu sredstava podesnih za povređivanje.



Već sam u svojim tekstovima potencirao pitanje: da li je izvršen širi pregled lica mjesta radi pronalaženja tragova fizičkog nasilja (krvi, otisaka obuće, pokidane odjeće...), odbačenih sredstava izvršenja krivičnog djela, sumnjivih predmeta i ino? Na tvrdnju Darka Ilića da je pokojnik „najvjerojatnije pao s mosta“ pitao sam: da li je na mostu izvršen kriminalističko-tehnički pregled i izuzimanje tragova (otisci papilarnih linija, mikrobiološki tragovi – DNA), a koji bi nesporno utvrdili mladićevo prisustvo na mostu?

U odnosu na Ilićeve navode, koje ti javno podržavaš, bilo bi zanimljivo pogledati i zapisnik o prepoznavanju predmeta od strane oštećenog, a za koje ovaj tvrdi da ih je David pokrao. Normalno, ako je takva radnja urađena i zapisnik sačinjen. Valjalo bi malo prostudirati i zapisnik i fotodokumentaciju uviđaja u kući oštećenog, uz opasku da je bilo dovoljno vremena za mijenjanje lica mjesta.

No, hajde da sve to još malo konkretizujemo. Sadržaj memorijskog stika i biološke tragove sa istog voda je uništila, pa je upravo zanimljivo kako je utvrđeno da je pronađeni stik prethodno otuđen. Koji to student, pa čak o osoba uopšte vezana za informacione tehnologije, danas ne nosi memorijski stik? Eto autor teksta kao „privjeske“ ključeva nosi i memorijski stik i „švajcarski nožić“. Kad smo već kod tog nožića negdje sam uočio podatak da je David „švajcarski nožić“ nudio na prodaju. Što se pronađenog novca tiče: piše li na novčanicama ime, prezime i adresa vlasnika...???

Ukoliko se u daljem referirmo na snimke kamera moramo zapitati: kakva je ono ujdurma sa video zapisom koji je javnosti prezentovala majka oštećenog? Da li je policija izuzela kompletan snimak bar dva-tri sata prije navodne provale i isto toliko poslije. Čisto da provjeri eventualne druge ulaske i izlaske, ili kakva sumnjiva dešavanja. O jasnoći snimka i mogućnosti nespornog identifikovanja osobe sa snimka iluzorno je i govoriti. Jesu li i snimke obližnje nadzorne kamere slično izuzete i takvog kvaliteta?

Mogao bih ovakvih pitanja redati u nedogled, no javno te pozivam da mi sa pozicije stručnog konsultanta omogućiš uvid u policijski predmet, pa da ti tek onda postavim prava pitanja. Ili, da policiji čak dam smjernice u rješavanju slučaja. Bar ti znaš koliko sam sličnih „zadesa“ uspješno procesuirao kao teška ubistva. Baš kao što odlično znaš i koliko slučajeva nisam mogao procesuirati jer su tvoji „podanici“ uništavali ili sakrivali dokaze.

Za kraj ostavljam ona ključna pitanja. Tebi, bivši prijatelju kom sam nekad bezrezervno vjerovao, odlično je poznato da je naš zakonodavac predvidio zatvorsku kaznu i za one koji samo učestvuju u tuči u kojoj je neko lice lišeno života. Poznato ti je i krivično djelo „učestvovanje u grupi koja izvrši krivično djelo“, gdje je opet za samo učestvovanje u djelu sa smrtnom posljedicom predviđena zatvorska kazna.

Kad je nesrećni David u pitanju nesporno je da je brutalno isprebijan od strane jednog ili više lica i uz upotrebu predmeta podesnih za napad na život i tijelo, nanošenje ozbiljnih tjelesnih povreda. Ovde je ključno razjasniti da li je u tom krivičnom djelu direktno saučestvovalo neko lice sa moćnom zaštitom, pa se zbog njega organizuje ovakva besramna ujdurma (i nije prva!). Ili je neko sa moćnom zaštitom iz osvete angažovao druga lica da Davida premlate zbog prvog sukoba?

Kažete da je poznat identitet lica sa kojima se David sukobio, šta je odlično polazište u istrazi. Nadam se da se nas dvojica nećemo raspravljati oko toga kakav „alibi“ pružaju bazne stanice telekomunikacijskih operatera, a naprosto zato što oba znamo mnoštvo trikova na tom planu (npr. počinilac radi lažnog alibija ostavi mobilni telefon kod kuće i čak nekog zaduži da sa istog pošalje kakav SMS).

Nego, za sam kraj, vrli direktore policije, predložio bih ti da u „novoj istrazi sa istim timom“ (tragikomično!) razjasniš pod kojim okolnostima se uprava Darka Ilića uopšte uključila u ovaj predmet izvan njihove nadležnosti. Je li možda Željko Spasojević tražio pomoć? Sumnjam! Možda se iz samo njemu znanih razloga Ilić „nakačio“ na predmet, a možda ste ga ti i ministar uputili „na specijalni zadatak“.

Za Darka Ilića je nesporno da je lagao i obmanjivao javnost, a pitanje je: zašto? Zato bi prva radnja „nove istrage“ trebala biti poligrafsko ispitivanje upravo Darka Ilića – čisto da egzaktno provjerimo njegove biološke reakcije na neka pitanja od iznimne važnosti za razjašnjavanje ovog slučaja. Iskreno, ne bi bilo loše i tebe lično poligrafski ispitati. Kad već FBI nudi pomoć, pa neka to njihovi stručnjaci realizuju.
P.S. Mnogo nas svedoči o stotinama složenih krivičnih djela svojevremeno procesuiranih uz tvoju pomoć i podršku. Zato što smo svjesni koliko objektivno znaš i možeš posebno nas boli tvoje današnje ponašanje. Sjećamo se kakav si bio, a svjedočimo „šta“ si postao.

Čovjek koji ti je nekad vjerovao:
Borislav Radovanović

https://borislavradovanovic.blogspot.ba

Komentari / 112

Ostavite komentar
Name

Slobodan

30.03.2018 11:31

Veliko Bravo

ODGOVORITE
Name

A je A

30.03.2018 12:20

Sve će ovo biti juče a onda vam se, svima vama, koji tragičnu smrt ovoga momka koristite za ličnu promociju valja pogledati u ogledalo. Doduše, nemate vi nikakvog stida čim se možete izvlačiti ličnu korist iz ovog slučaja.

Name

Nikola

30.03.2018 12:35

Nemoj mi prosipati tu šuplju režimsku priču kao "ovo je politika"!? Ma nemoj!? Jeste politika,ali režima koji je zataškao smrt brojne djece u Banjaluci kako bi sačuvao svoje ubice koji rade za taj isti režim! Da li je to politika i ko stoji na čelu te politike? Da li je to opoziciji zabranjeno da kaze "nemojte nam vise ubijati djecu" ili po tebi treba da ćute,da se ne miješaju,i kako ti kažeš "politizuju"!? Ako si ti slijep ili imaš debeo razlog da braniš režim, mnogi od nas nemaju i neće!? Dosta je više te vaše priče " ovo je politčko miješanje"! Da li zbog toga i dallje trebamo svi ćutati!?

Name

Runi

30.03.2018 12:42

Svima je ovde sve jasno nema pravne drzave prapast je i to je to

Name

Za A je A

30.03.2018 13:05

Tvoj gazda ce postati juce,ovo nije stvar politike vec gole samoodbrane naroda radi bioloskog opstanka.

Name

A JE A

30.03.2018 13:12

Bravo Borislave! Stručan i odličan tekst! Ti krimosi Ćulum,Lukač i Ilić lažu i skrivaju dokaze jer je u sve ovo upleten neki uhljup i gnjida blizak nekome iz ovog fašističkog režima! Neće moći sakriti istinu jer će obdukcija biti urađena vani negdje u Evropi!!!

Name

... DA ČIKO B'ONU...

30.03.2018 13:16

Pogledajte samo facu tog lažova i krimosa Ćuluma kojeg je na tu funkciju postavio najveći srpski lopov i kmečavac propali mesar i mali miš mile!!!

Name

Borac

30.03.2018 13:22

Ti si A obično režimsko pseto koje zaslužuješ sve najgore što se čovjeku može dogoditi. Pa kakva je politika konju nedotupavni tražiti da policija časno radi svoj posao. Politika je tom što je vladajuća klika uzela sebi za pravo da može ubiti svakoga ko joj se ne sviđa. Majmune bijedni nije ovo prvi ovakav slučaj. Milini batinaši ubiše Blagojevića i ništa, Čađo ubi dečka autom i opet ništa, milin nećak ubi djevojku audijem i ništa, Vukelića razniješe bombom i ništa. Koliko još ljudi trebaju ubiti pa da vi podguzne muhe shvatite da traženje istine nema veze sa politikom. Ovo je posledica zaštite milinog nećaka, pa je onaj ko ga štiti odlučio da i on zaštiti svoga ubicu. Ovim se šalje poruka narodu da onaj ko je uz mafiju na vlasti može sve.

Name

ISTINA

30.03.2018 13:34

Za one koji neznaju Borislav Radovanovic je jedan od najboljih krim inspektora u Rs i BiH! Kad je u svom radu poceo ukazivati na opstrukcije od svojih nadredjenih u policiji u velikom broju ubistava koja su se desila gdje je sam vrh policije od Lukaca,Culuma i drugih stitio kriminalce i obustavljao istrage tad su ovog profesionalca uklonili tako sto su mu montirali neka bezvezna krivicna djela! Niti su ga kad izvodili pred sud niti ga smiju izvesti jer je Borislav za sve njih prepametan za njih i njihove lopovske pilece mozgove! Taj covjek se 3-4 godine vodi na bolovanju i jos mu nesmiju dati otkaz jer nemogu tom postenom covjeku nista napakovati! Svi vidite kad procitate gore njegov tekst o kakvom se krim strucnjaku radi! Mozete i citati njegov blog koji je ispod teksta i uvjericete se svi da je rijec o postenom covjeku!

Name

Corleone

30.03.2018 14:18

Borislav Radovanović je čovjek koji ima stav, iskustvo, reuzltate rada i znanje za obavljanje policijskih poslova. Takvi u MUP-u nisu poželjni. MUP je privatna institucija kriminalaca i tajkuna koja je zadužena da štiti kriminal i kriminalce a ne da ih otkriva. Gospodin Radovanović je nepodoban takvom sistemu. MUP takve kao što je on progoni, mobinguje, omalovažava itd. Ubistvo Davida je najvjerovatnije učinio neko ko je blizak vlasti u RS, zato sva ovilika očigledna zataškavanja. MUP treba da ispita odakle onolike tjelesne povreda na Davidu koje su nastale prije utapanja. Ko ih je i kako njemu nanio. Zašto to skriva institucija koja je dužna to da otkrije. Zašto se štiti vlasnik tkz opljačkane kuće ? itd itd.....

Name

Pero

30.03.2018 14:35

Bravo za postenje i profesionalizam. Mirna savjest je najveca vrlina. Da je jos ovako postenih ljudi svijet bi bio bezbjedniji.

Name

Potrazite na Google o Culumima

30.03.2018 18:06

Okružno tužilaštvo Banjaluka podiglo je optužnicu protiv Slaviše Ćuluma (26)...U predmetu “Trezor” optužen Đorđe Ćulum (37)...Marica Ćulum, advokat iz Banjaluke, osuđena na godinu dana zatvora...Filip Ćulum, Banjalučanin koji se na društvenim mrežama dovodi u vezu sa smrću Davida Dragičevića (21), negira umiješanost u ovaj slučaj... Novoimenovani direktor Policije Republike Srpske Darko Ćulum preuzeo je danas dužnost...Pametnom dovoljno!!

Name

Boxon

30.03.2018 19:57

Svaka čast bivši kolega. Da ste sa toliko snage i entuzijazma radili po Vašim predmetima, ne bi ostalo toliko nerješenih iza Vas, I danas se kolege smiju na Vaše službene zabilješke gdje ste gotovo uvijek naglašavali pogrešno. Ali niste Vi krivi. Kriv je onaj ko Vas je prvobitno primio u MUP. A vi što ste se kriminala nagledali u Prijedoru za npr. godinu dana, to policija u Banja Luci vidi za sedmicu. Toliko o Vašem iskustvu. Srdačan pozdrav.

Name

mila

30.03.2018 21:56

Strašno da strašnije ne može biti!Da život ljudski ako ti tata nije "ime" ne vrijedi više od života psa.Pa da je nelko psa zlostavljao odgovarao bi za to.Jadni mi i jadna naša djeca u kakvom okruženju odrastaju.

Name

Mrzim nepravdu

31.03.2018 04:50

Ne odustajte ako odustanete tek ste onda smo zabiberili sami sebi

Name

Raso

31.03.2018 07:25

Za da ciko bonu.kad je sve tako crno sto kad se nesto desi zovete policiju .sto ne zovete Stefana Blagica i njemu slicne strucnjake ko sto si i sam.fuj

Name

RE: za Boxon

01.04.2018 13:40

Uzimali policija kao npr ti novac za raznorazne marifetluke. Moj Boxon, samo je pitanje dana kad ćete takvi kao ti u 5 sa lisicama osvanuti pred sudijom za predhodni postupak. Ako ne sad onda kad se vlast promijeni, a promijenit će se. Neće ovi moći ostati do vijeka.

Name

Marko

30.03.2018 11:34

Šta reći,svaka čast Radovanoviću !

ODGOVORITE
Name

Re Marko

30.03.2018 12:29

Jeste, bas mu svaka cast, slucajno je izbacen iz Mupa, iz drzavne firme se tesko ko izbaci, pa vi vidite zasto je on nalapusen.

Name

reRe Marko

30.03.2018 13:06

Provjeri cinjenice,nije izbacen.

Name

Borac

30.03.2018 13:25

Iz državne službe vole i ispadaju koji nešto znaju, a takve protuve kao ti sa kupljenim diplomama i magarećom pameti danas drmaju institucijama.

Name

re

30.03.2018 13:29

Izbačen je zato što je jedan od rijetkih koji ne igraju na njihovu muziku. Jednostavno, bez uvijanja.

Name

Vaso

30.03.2018 13:31

Gospodine Radovanovicu cestitam Vam na hrabrosti i iznosenju činjenica. Nema ovde politike, a i ako ima onda je ona kriva jer su ljudi iz danasnje vladajuce garniture odlučujući. Što se tiče razmjevanja, ne trebate ni iskljucivatii ni druge struke ni zdravu ligiku jer Vas upravo obucavaju Profesori drugih nauka,, tako da kao sto rekoste ovde se može dodati jos mnogo metoda pomoću kojih se može odbaciti netacna tvrdnja i sa argumentima ići ka kraju analize i doneti zaključak. Kod slucaja ubistva pjevacice, dao sam odmah preciznu sliku ubice. Meni su bile dovoljne njegove oči i potvrduje se naknadno da je taj psiholoski slucaj. Narvno za dokaz je potrebna potvrda.

Name

RE NIKOLA

30.03.2018 13:46

DE NE LUPAJ I SPUSTI SE NA ZEMLJU KORISTITE SMRT MLADICA ZA OBRACUN SA VLASCU KAO STO STE KORISTILI I VULICA I STRAJKACE U PARKU-JAKI STE NA MREZAMA A U JAVNOSTI VAS NEMA..

Name

Re Re Nikola

30.03.2018 14:30

Nema ovdje vise price pozicija-opozicija vec narod koji se bori za opstanak vs otudjeni rezim.Ishod je uvijek poznat,tako da nemojte vi crveni skretati pricu na politizaciju.

Name

Zoran

30.03.2018 16:35

SVAKA TI CAST... POTPISAO SI SE IMENOM I PREZIMENOM ... I UKAZAO NA PROPUSTE...TJ. KRIMINAL....ZELIM TI SRECU JER SI ISPAO NAJVECI JUNAK NEBOJECI SE NI OD KOGA... SAD MOGU MISLITI TE PROTUVE STA IZMEDJU SEBE PRICAJU... JOS JEDNOM .... DUBOKO POSTOVANJE. ..

Name

Mislim Da

30.03.2018 16:57

Ma nikad se on ne bi okrenuo protiv cijelog MUP-a, to sto on ima spor sa pojedincima a sigurno je tako, neka se njima i obraca, ali blatiti rad skoro pa cijelog MUP-a, znaci da ni on nikada nije valjao, pametnom dosta.

Name

Zora

30.03.2018 17:45

Borislava su suspendovali iako je čovjek bio na bolovanju. Sad mu moraju platiti sve zaostatke jer ih je utukao u nezakonitim postupcima. Borislav zna kako na sudu treba štititi svoja prava, a mi građani ćemo platiti desetine hiljada maraka štete koju su Lučak i slični prouzrokovali u montiranim postupcima protov Borislava.

Name

MARICA

30.03.2018 17:52

RE NIKOLA HAJDE TI RECI KAD SI TAKO PAMETAN KAKO JE OVAJ JADNI MLADIĆ STRADAO TI NEĆEŠ LUPATI SAMO ĆEŠ POTVRDITI NA ČIJOJ SI STRANI I ZA KOGA RADIŠ.

Name

nije izbačen

30.03.2018 18:04

Radovanovića preko 10 godina pokušavaju izbaciti iz policije jer uporno dokazuje kriminal Vašića, Lukača, Ilića i njihovih poltrona. Samo im to ne polazi za rukom jer je čovjek prepametan.

Name

Borislavov blog

30.03.2018 18:06

Pregledaj Borislav radovanović Blog i nađi tekst o tome koliko puta su ga pokušavali likvidirati i to kriminalci iz MUP-a i Specijalnog tužilaštva.

Name

Re Boxon

30.03.2018 20:42

Svaka cast druze, covjek otkad je otisao na neovlasteno mjesto i sva ona ujdurma oko njega, kao da je kompas izgubio, a tacno je tako veze s vezom nije imao, previse fikcije pravio, ma sta je on sebi umislio, lako je obmanjivati narod, a nas je tesko prevariti.

Name

Meh

30.03.2018 22:02

A dobro je Boro više, smiješan si s ovim komentarima...

Name

Sinisa

19.05.2018 12:53

Bas ako je tako dobar i posten zasto je izbacen,a i mozda se iza tih postenih i pravednih kriju oni sto sve ovo rade.

Name

Sinj

30.03.2018 11:37

Bravo kralju

ODGOVORITE
Name

ZA RE NIKOLA

30.03.2018 15:54

SEKTO ŠTA SI TI URADIO SEM ULAGIVANJA,ZBOG TAKVIH I STRADAMO.HAJDE MUDO TI POČNI. DOSTA JE SEKTE OVA TE SUDBINA ČEKALA VRLO BRZO.SRAMOTO LJUDSKA.ZIVITE SEKTO NA PLJCKI I UBISTVU NARODA.CVJETAJU VAM RUZE KOALICIJA SE NIJE RASPALA JER JE KRIMINAL ČUVA.BOJACE TE SE SVOJE SJENKE tzv.NIKOLA.

Name

Banjaluka

30.03.2018 11:44

Ljudi moji sta je ovo. Ako je bar 5% istine sta ae sve pise o nasim zvanicnicima iz policije hvata me jeza. Bjezite djeco sto dalje odavde.

ODGOVORITE
Name

Re

30.03.2018 13:30

Nisu toliki bezveze otišli odavde!

Name

007

30.03.2018 11:45

Kod ovog slučaja,a digao je prašinz,neko treba gadno odgovarati.Ili MUP i tužilaštvo ili pisac ovog teksta.Dizanje tenzija da je samo ovo tačno,a ono nije,ne vodi ničemu.Previše je kontra stavova.Žao mi je mladića i porodice,a žao mo je ljudi,koji sa ovim događajem leće svoje frustacije.Neka mu duša nađe spokoj.

ODGOVORITE
Name

!!!

30.03.2018 13:21

Borislave Radovanoviću svaka ti čast na hrabrosti! Cijenim te kao neko kome je u periodu 1992-1995 preko ruku prešlo najmanje 160 ranjenih i poginulih naših boraca, pa me kao već matorog čovjeka stid u šta se sve ovo pretvoti? Od samog početka ponavljam kao papagaj da je obdukciju trebalo u startu da radi bar 3 patologa. da se tako uradilo vjerujem da bi manje komentara o ovom jezivom zlu i bilo. Volio bih kao građanin da saznam imena očeva ona 3 spominjana mladića što su (viteški) tukli momka kao i to zašto oni nisu pritvoreni do okončanja istrage? Nije li svojevremeno Mirko Šarović zbog navodnih radnji u kojima niko ni trepavicu nije zijanio odležao godinu u pritvoru što je neumjesno i porediti? Osoba potpisana kao 007 (možda neki agent) piše "neka mu duša nađe spokoj" Eto pitam njega i javnost kako može duša nasilno predata bogu da nađe spokoja ako egzekuturi prođu nekažnjeno? Nadam se da će odgovorni u ovom slučaju da ovaj Radovanovićev tekst uzmu za ozbiljno jer je potpisan i javan, a od čovjeka je koji je hljeb zarađivao radeći u policiji.

Name

kure

30.03.2018 13:35

Ovo Boro sam sebi tuce hvalospjeve.

Name

@kure

30.03.2018 13:54

A šta će siroma, treba ga razumjeti, zajebano je s promajom između ušiju.

Name

Re 007,

30.03.2018 18:51

Nisu tu nikakve tenzije,gresite ,znaju ko je likvidirao mladica "neka nađu predaju pravdi ,sud neka svoje obavi posteno 'brez pristranosti , i stvar zavrsena kako vam nije jasno ; narod zna sve oni zele samo pravdu nista vise molit ustavi sa svojim pametovanjem .

Name

Rs

30.03.2018 11:46

Svaka cast brate!!!!!

ODGOVORITE
Name

In

30.03.2018 11:58

Ne znam ko je ovaj covjek ocito je pripadnik mupa . ima li jos takvih ljudi u mupu RS jer sta se i kako radi mi se vise neosjecamo sigurno sta vise strah nas je od nasih policajaca i sto nam jos teze pada strah nas je za nasu djecu. kao majka saisecam sa Davidovim riditeljima . strahujemo za ono sto nam je najvrednije za svoju djecu. Svako dobro vam zelim dobri covjece

ODGOVORITE
Name

sladja

30.03.2018 12:41

Ovakve su odavno istjerali iz MUP/a nisu podobni sve sami krimosi..

Name

Doo

30.03.2018 14:50

Ovakvih i slicnih imate jos u policiji i drugim agencijama koje provode zakon samo sto su oni na margin.Ako niste poslusnik od sefova do direktora prvi str na listi za odstrel.U UIO Djakula je sve one koji su osudjeni ili su pod njegovom sapom u kriminalu zastitio i jos ij unaprijedio.Zato Djakula progoni one koji ne donose pinku od reketa i koji rade svoj posao.Kod njega je najvaznija stvar iz kojeg si tora,takp da masa uposlenih je prisiljena da suti u protivnom letina ulicu.UIO egzistira na principu organizovanog kriminala.

Name

profesionalac

30.03.2018 18:11

Imate na desetine inspektora poput Radovanovića koje su udaljili iz sjedišta MUP-a samo zato što su ljudi radili svoj posao pošteno i profesionalno. U uprave su doveli kriminalce i poslušnike, a najbolje profesionalce su protjerali u lokalne policijske stanice.

Name

Re In ,

30.03.2018 19:56

Uvek sam bio na strani potlacenih nikada nisam podrzavao kriminal ,i casno zaradio svoju penziju "uvek sam na vasoj strani ,na strani nemocnih zatiranih ,izdrzite dovrsite zapocetu stvar 'pola puta ste pregurali "samo jos malo bit ce bolje brez popustanja ;pozdrav.

Name

Re In ,

30.03.2018 19:56

Uvek sam bio na strani potlacenih nikada nisam podrzavao kriminal ,i casno zaradio svoju penziju "uvek sam na vasoj strani ,na strani nemocnih zatiranih ,izdrzite dovrsite zapocetu stvar 'pola puta ste pregurali "samo jos malo bit ce bolje brez popustanja ;pozdrav.

Name

Kriminal na državnom nivou

30.03.2018 11:58

Koliko je nerazjašnjenih ubistava do sada, i naravno s kojim motivom i koji ljudi. Kada nekog od političara neko krivo pogleda znate unaprijed sve o njemu a da ne govorim o drugim glupostima. U pitanju je opstanak našeg naroda na ovom prostoru, pa nećemo se sada joši međusobno isterbljivati? Pa nismo zato stvarali Republiku Srpsku, stvorili smo je da bi u njoj živjeli, djecu podizali hramove i Crkve gradili i naše Slave slavili. Ovako ako nastavite izgleda da ćete sami sve ovo raditi.

ODGOVORITE
Name

Re

30.03.2018 12:09

Ma bas ih zabole,oni si sebi stvorili drzavu

Name

Vanja

30.03.2018 13:38

Re:Kriminal, dakle ti kao postavljaš to pitanje "nećemo se valjda još i međusobno istrebljivati" jer hoćeš da kažeš kad smo već istrijebili ove ostale iz Republike Srpske i pri tome je tebi duša i savjest potpuno mirna??! Kakav si ti to čovjek pobogu, i na kraju pošto je ovo gore što si naveo notorna činjenica dakle da RS jeste nastala na istrebljenu ostalih, čemu onda dobrom da se mi radujemo i sebi i našim pokoljenjima. Ovo što se dešava i što će se dešavati s nama je kazna, pa bila ona Karma i Božije naravi.

Name

Borac

31.03.2018 11:48

Mi treba da istrijebimo ove kriminalce na vlasti i da napokon počnemo funkcionisati kao sav normalan svijet. Sa ovim kriminalcima, protuvama i lažovima je nemoguće da nam bude bolje. Ukoliko to još nisu neki shvatili njima ni bog nemože pomoći.

Name

AMATER

30.03.2018 12:00

Pa sta ti mislis Borislave da te mnoge stvari nisu odradjene, eto od kada tebe nema u policiji niko nista ne radi, bezveze se upustas u te rasprave, samo jedno da ti kazem, kad vec pitas za nož, uputi se malo u slucaj, tacno je da je nudio noz na prodaju ali tzv leptir, a noz koji je ukraden pa pronadjen kod njega je svajcarska čakija, a ti bi trebao znati veliku razliku izmedju ta dva noza, tako da vi koji se nespremni ukljucujete u raspravu, samo dodatno komplikujete, jer meni su kao laiku neke stvari jasne a tebi kao bivsem inspektoru navodno nisu, ma daj.

ODGOVORITE
Name

"="

30.03.2018 12:04

Culum, Dodik i Lukac=. Sta drugo kazati. Da je njihovo dijete u pitanju, da l bi se ovako odnosili.

ODGOVORITE
Name

Re Vanja,

30.03.2018 20:12

Sta vi to pricate,nije u pitanju nikakvo iztrebljenje, ovde se radi o opstanku malog a coveka koji je stisnut u kut ,oduzimaju sto godisnja imanja kuce stanove ,ptisiljavaju vas naprodaje po mizernim cenama ,drugi stvarima da ne komentarisemo 'otisli bi predaleko "glava bi vas dugo bolela jer mnoge stvati neznas ,sta se događa u tvom e komsiluku .

Name

Direktore

30.03.2018 12:11

Pal, direktore Policije RS, u svakom gradu RS imate dilere droge (iz vasih redova) zasto ih ne procesuirate!!!??? Ma Vasim izjavama za javnost NIKO ne vjeruje...

ODGOVORITE
Name

ZA DIREKTORA

30.03.2018 13:09

DIREKTOR JE KOLETERALNA ŠTETA LUKACA-DODIKA-CERANICA.

Name

bl

30.03.2018 12:16

Svaka cast naklon do poda.Dragi narode majka je se obratila za pomoc,prikupimo sredstva da se plate pravi strucnjaci ako treba i FBI da se sazna istina.PRAVDA ZA DAVIDA

ODGOVORITE
Name

re

30.03.2018 12:47

Da ,samo privatna istraga!!!Istrag,osuda i sve ostalo samo u lične ruke!!!Narod se mora braniti

Name

In

31.03.2018 16:39

Naravno da cemo pomoci pozovimo sve Majke RS da izadju na ulicu podrze ove roditelje u borbi za istinu da se razrijese sva ubistva samo tako cemo zastititi i svoji djecu.

Name

Sladjana

30.03.2018 12:38

Svaka ti cast ljudino....

ODGOVORITE
Name

jaosiganama

30.03.2018 18:16

Kakva privatna istraga ? radio je FBI istragu u Beogradu u slucaju onog decka sto je nadjen mrtav u stanu, decko narkoman, uradjena obdukcija, majka bice prala savjest sto je dijete joj narkoman angazovala FBI, koji se nalupali samo tako i na kraju nista nisu dokazali...mani te se suplje, nego ja jos ne procitah nijedan konkretan dokaz da je momak ubijen ? samo insinuacije, pretpostavke, tlapnje, nista konkretno...Pa ima li iko da napise iz Banjaluke skim se decko tukao to vece ? zna li se tacno mjesto gdje je upao u vodu ili se sumnja na mostic neki ?

Name

Zalosna Banjalučanka

30.03.2018 12:43

Čestitam,gospodine!

ODGOVORITE
Name

Xy

30.03.2018 13:03

U MUP-U NEŠTO NE ŠTIMA VIDE I VRAPCI NA GRANI.NIGDJE NEMA NEGO U DODIKOVOJ VLADAVINI SVE ŠTO JE BILO SPOSOBNO U BEZBEDNOSNIM SLUZBAMA STO PRIJE PENZIONISI I MOLI BOGA DA STO PRIJE IH POKRIVA ZEMLJA.ZA MUP RS BEZBJEDNOSNO NISU INTERESANTNI KRIMINALCI KOJI JAVNO RADE POSLOVE KOJE NIKADA NEBI ČOVJEK MOGAO POMISLITI, A BIVŠI KADRVI SLUŽBE SU BEZBEDNOSNO INTERESANTNE LIČNOSTI.MOZE TE VI PRIČATI ŠTA HOĆETE NEMAJU GRAĐANI POVJERENJE U POLICIJU I TU NEMA SARADNJE STRAH VLADA JER BI TAJ KO POKUŠA DA POMOGNE POLICIJI BIO BI ELIMINISAN ON ILI NJEGOVO DJETE GOSPODINE LUKAČ ŠTA JE SA 7 VRECA ZAPLENJENOG FALSIFIKOVANOG MATERIJALA U KORIST FUNKCIONERA VLADE RS ODUZETIH KOD POPOVIĆ VUKAŠINA U TREBINJU.STO SE PREKIDE SA ISTRAGOM?KOPIJA JE VJERNA ORGINALU DA ZNATE.

Name

Turboskara

30.03.2018 13:01

Respekt za ovo

ODGOVORITE
Name

BORAC

30.03.2018 13:08

NAUCILI SMO MI U BANJA LUCI DA NAS TUKU I MILINE GORILE U DVORANI BORIK,NIJE PRVI PUT.

ODGOVORITE
Name

AMATER

30.03.2018 13:17

Ti Boro se samo dobro pravis budala, samo od noža kreni kojeg spominjes, taj sto je on pokazivao i prodavao je leptir noz, a noz koji je pronadjen kod njega i sto je ukraden je svsjcarska čakija, tako da ne obmanjuješ javnost, ako nisi upućen i nisi dovoljno čitao, pročitaj još koji put, utvrdi gradivo, baš si papak teški.

ODGOVORITE
Name

re amater

30.03.2018 13:45

Kako znaš šta je prodavao, da nisi bio tu kad je to radio, ili kad su ga tukli?

Name

ZA

30.03.2018 13:53

DA SE NAROD NE DIŽE NA NOGE U TREBINJU BI UBISTVO MOMKA ĐERIĆA OSTALA TAJNA,JER SU GA ORGANIZOVALI SIN SUDIJE PIKULE I NARKO MILJE.NAROD NA ULICI MIRNO STVORI PRAVDU,POLICIJA PODIZE ROLETNE I VIDJE DA I NJIMA NIJE DOBRO AKO SE NE UHVATE U PROBLEM.MOZEMO PISATI I RAZMJENJIVATI MIŠLJENJA ULICA JE ZAKON OD KOSTAJNICE DO TREBINJA.SRAMOTE LJUDSKE MISLITE DA PARAMA MOŽETE KUPITI LJUDSKO DOSTOJANSTVO.BLOKIRATI MIRNO SVE I NEMA LOPOVIMA SEKTE SNSD, DNS I SP PRISTUPA.KADA TRAŽE GLASOVE PLAČU, GDJE SE SAKRILA PREMIJERKA? DA NIJE U PAVGRADU?BOLJE GROB NEGO ROB SEKTE.

Name

Re Re

30.03.2018 14:29

Pa ja citam pomno, gledam fotografije, jesu li nekidan objavili neku cakiju na piku i rekli da je to njegova, dakle decko ili ko vec, malo se konsoliduj sam sa sobom kako ja znam.

Name

re amater

30.03.2018 18:14

Napisao je čovjek da policija pokaže zapisnik o prepoznavanju predmeta, ako su ga napisali.

Name

In

31.03.2018 16:43

Ne samo da si amater nego si i glup. Neprozivaj postenog covjeka strucnjaka . Objasnio je svima nama kako se moze istraziti ovaj slucaj. Svaka njemu cast mogao je da suti ovako je izlozio sebe opasnosti da kaze istinu. Zasluzuje nase postovanje.

Name

Re AMATER

02.04.2018 06:29

Postoji li u tvom svijetu mogucnost da je predmet ubacen u dzepove pokojnika,i kako nepobitno dokazujes da je to bas taj predmet te da je otudjen od strane pokojnika iz navedene kuce.Btw ukucani su dali pa povukli izjavu o kradji.

Name

pažnja

30.03.2018 13:33

Djeco nemojte do kasno po gradu ima svakakve policije.

ODGOVORITE
Name

re pažnja

30.03.2018 18:16

U pravu si. policija prodaje drogu, policija pljačka....

Name

Ortodox

30.03.2018 13:33

Meni ovo lici na onu cuvenu Vojinu izjavu: ,,okliznuo se na koru banane i vise puta udario glavom o pod,,.Takav je policijski izvjestaj.

ODGOVORITE
Name

Zoka

30.03.2018 13:50

MUP je u posljednih 15 godina dosta svojih pripadnika otpustio bez ikakvog razloga a većina njih je časno radila svoj posao.

ODGOVORITE
Name

banjaluka

30.03.2018 14:06

Simptomatično je da MUP niti jednom nije objavio imena trojice momaka koji su se sukobili sa pokojnim Davidom kao ni informaciju ko su vlasnici (stanari) kuće koja je navodno opljačkana... ove 2 činjenice bi trebale biti uzete u obzir, i prezentovane ako ne široj javnosti onda barem roditeljima.

ODGOVORITE
Name

Re

30.03.2018 14:21

Vlasnik kuće Đ.R. ostala trojica u tuči N.Ć. O.G. i S.M. !

Name

Jeca

30.03.2018 14:22

Neprica Engleski nije imao vremena nauciti. Ma da stace njemu engleski on odlicno prica satorovacki kad uzme mikrofon pod satorom sta ce mu engleski. A jadan mozda je i nacio te dve recenice pa posle zaboravio, posto je to kod njega sasvim normalno danas kaze jedno sutra drugo. A da se nije svakom uvlacio jeste samo sto ga je vecina odj....a.

Name

Re

30.03.2018 14:48

Vlasnik kuće Đ.R. ostala trojica učesnici tuče N.Ć. O.G. i S.M. Ima Fb grupa PRAVDA ZA DAVIDA gdje se može vidjeti objavljeno ime i prezime vlasnika kuće i ime i prezime ovog N.Ć. (pogodite koje je prezime ovog N.Ć. ???) Na Fb profilu ovog N.Ć. lako se mogu vidjeti imena i prezimena druge dvojice koji su bili u tuči O.G. i S.M. jer taj N.Ć. ima vrlo malo prijatelja na Fb!

Name

RE JECA

30.03.2018 15:24

A ti malo zalutala.. taj komentar je vjerovatno za vrlog nam predsjednika u razgovoru sa Klintonovom... drugi put, prekontroliši komentar. P. S. Al je na mjestu, što jest, jest.

Name

@Jeca

30.03.2018 22:08

A dobro Jeco, u pravu si za predsednikov engleski, nego - šta ćemo s tvojim srpskim?

Name

Re: Jeca

01.04.2018 01:22

Nije tolika sramota ne znati engleski kolika je sramota ne znati maternji jezik.

Name

Culum

30.03.2018 14:11

Culum: ma pusti to sada, eno saobracajci zaustavili sleper sa oblovinom moram da zovem komandira da to pusti.

ODGOVORITE
Name

INTERNET

30.03.2018 17:57

UKUCATE BORISLAV RADOVANOVIĆ I JEDNOSTAVNO PROVJERITE KO JE TAJ ČOVJEK I KAKAV STRUČNJAK JE U PITANJU. PREDVIDIO JE UKRAJINSKI RAT, ARAPSKO PROLJEĆE, KUMANOVSKI TERORISTIČKI NAPAD, A 3-4 GODINE TVRDI DA ĆE SE SVE NA KRAJU ZAVRŠITI NA BALKANU. SVE JE BILO BAŠ ONAKO KAKO JE PREDVIDJEO.

ODGOVORITE
Name

cika kure

30.03.2018 19:38

Boro providni su ovi tvoji hvalospjevi.Narcisoidno compulsivno ponasanje.

Name

lepi mica

30.03.2018 20:56

Od 80 objava ,70 je napisao Boro Radovanovic .Providno je ovo.Ko je Boro,znaju svi u MUP.Covjek koji blati i napada svoje kolege zarad sitnih licnih interesa.

Name

X

02.04.2018 06:32

A dobijate li vi policijski botovi kakvu naknadu za vasa pisanija ili ste samo vjerni vojnici partije ?

Name

činjenice

30.03.2018 18:22

Inspektori osuđeni da su kao organizovana grupa rasturali drogu. Specijalci osuđeni zbog drumskih razbojništava. To su činjenice. Je li neko odgovarao za takve strašne stvari zbog kojih građani nemaju povjerenja u policiju? Je li neko smijenjen zbog propusta? Ko će nakon toga vjerovati Lukaču i Ćulumu?

ODGOVORITE
Name

Sladja

30.03.2018 19:02

BRAVO VELIKI ČOVJEČE SVAKA TI ČAST SKIDAM TI KAPU JOS JEDNOM BOG TE POMOGO I HVALA TI I U MOJE IME. POZDRAV

ODGOVORITE
Name

Zorica

30.03.2018 20:07

SVAKA ČAST GOSPODINE ,DRAGO MI JE DA IMA TAKVIH LJUDI KAO ŠTO STE VI.

Name

Sanja

30.03.2018 19:51

Bravo!

ODGOVORITE
Name

Realnost

30.03.2018 20:21

Kog u stvari stiti policija Srpske kada od zrtve nasilja pravi osobu kriminogenog miljeja mladica koji nema ni auto ni stan za razliku od pravih krimosa.Decko je nesto vidio iki znao i trebali su da ga se rjese...

ODGOVORITE
Name

X

02.04.2018 06:34

Bas tako.

Name

Mihajlo

30.03.2018 20:35

Ko vjeruje u lazi Ilića i ćilima? Sramota stanju prcaju,nije narod lud'.

ODGOVORITE
Name

Pravda za Davida

30.03.2018 21:42

Ćulume, direktoru policije, što za 9. Januar nisi raportirao predsjedniku kao čelni čovjek profesionalac već je to uradio neki inspektor. Nisi mogao zapamtiti tekst ili je bilo nešto drugo... A za ovo ćeš odgovarati kad tad...!

ODGOVORITE
Name

Ivana

31.03.2018 06:18

Moze li porodica angazovati ovog covjeka za pomoc u nezavisnoj istrazi...

ODGOVORITE
Name

Opa

31.03.2018 06:38

Opaaaa, tako si ti to znači Boro u svojoj glavi složio: privatni detektiv, Pinkerton agencija..?

Name

Fbia

31.03.2018 11:31

Ko je Filip Ćulum, pokojni David je na svom profilu, fejzbuku upozorio ako mu se nešto desi da je odgovoran upravo taj Filip Ćulum valjda je svima i jasno onda upravo ulaga Mupa u svemu ako je direktor mupa izvjesni Darko Ćulum.

ODGOVORITE
Name

kuku nama sa nama

31.03.2018 13:29

Svako prezime,ima svoj razlog nastanka i vezano je za nesto bitno....sta li znaci CULUM...toliko o tome

ODGOVORITE
Name

Re

02.04.2018 06:36

Topuz ili Buzdovan.Slavisa,Nedeljko,Djordje,Marica Culum,svi presudjeni.

Name

Xxxxx

31.03.2018 16:05

Svaka cast!

ODGOVORITE
Name

OSTAVKE

31.03.2018 18:56

CULUM I ONO ZLO OD MINISTRA TREBAJU PODNIJETI OSTAVKE A MINISTRA U ZATVOR ODMAH.

ODGOVORITE
Name

rst

01.04.2018 00:46

Kako vas nije sramota da smrtni slucaj koristite u politicko propagandne poruke. R.I.P. za nastradalog a za sve koji kupe politicke poene na nesreci dabogda Vam se ista dogodila.

ODGOVORITE
Name

vrijeme

01.04.2018 01:18

Postovani , ako ste vec ucestovali u rasvetljavanju krivicnih djela onda treba da znate da se one ne zavrsavaju za 10 dana, da se iste ne vode putem medija i da se sve cinjenice ne plasiraju javno. Ja sam ucestovao u tuci sa cetvoricom, odbranio se tu noc posle par dana prijavili me policiji (poznati identiteti i mjesta boravka) nakon 2 mjeseca sam bio u razgovoru kod inspektora, nakon 6 mjeseci je podignuta optuznica za krivicno djelo protiv mene, nakon 9 mjeseci jos nisam pozvan na sud za izjasnjavanje. a vi hocete da se ubistvo rijesi za 10 dana, pa to ima samo u serijama i to niskobudzetnim

ODGOVORITE
Name

Banja luka

01.04.2018 08:05

Ko da on sta zna vidi mu face mutave u normalnoj zemlji nebi bio ni pozornik

ODGOVORITE
Name

Izbori

01.04.2018 17:02

Izbori su najbolja prilika da rijesimo mnogo toga sto je napisano. I sto nije napisano. Ovdje samo trosimo vrijeme, a efekat NULA. Izadjimo na izbore. Uzmimo stvari u svoje ruke. Iskoristimo svoje pravo. Mi odlucujemo o sebi, a ne ONI. Ako necemo na izbore, onda cemo SVI u migrantske kolone zajedno sa arapima, sirijcima i dr. sirotinjom.

Name

Aleksa

01.04.2018 19:31

Jadno vrijeme, jadne drzave i jadnih i bolesnih politika. Moželi išta da se desi da sve se ne okrene na političku pozadinu. Odavno, još od kraja rata političari se kusuraju i zaradjuju na mtrvim ljudima. Ja bi podijelio fino oružje izmedju sebe braci Srbima pa nek se fino izmedju sebe pobiju, pa ko pobijedi nek vlada, ko posle 45. Jadni li smo i nesretni mi

ODGOVORITE
Name

Galeb

02.04.2018 03:58

To su sve kriminalci Ronhil pa dalje od 1990pa sve do danas u BiH su sami kriminalci na vlasi pa tako I u RS zasto to narod nevidi I dokle ce da trpi tu tiraniju I taj teror neka odluci i to nema nikakve veze sa religion nego samo kriminal i teror na svako Milimetru.

ODGOVORITE