RS je ekonomska periferija BiH

Ekonomski ekspert Aleksa Milojević u razgovoru za Vijesti. ba upozorava da je BiH prezadužena zemlja, a naročito RS, jer je dva puta više zaduženija u odnosu na FBiH.

Republika Srpska 12.10.2017 | 07:59
RS je ekonomska periferija BiH
"To će biti veliki problem u budućnosti, jer onog momenta kada se naš devizni kurs oslobodi administrativne stege, taj dug će se kao voda razliti na ukupan prostor BiH. U praksi to znači da će građani FBiH vraćati dug RS, ističe Milojević. 

Komentarišući informaciju o fiskalnoj održivosti BiH u kojoj je navedeno da je zaduženost RS u 2016. godini  blizu granice limitia jer iznosi 57,5 posto BDP-a, on kaže da je kriterijum EU i MMF-a potpuno pogrešan i da su sasvim drugi kriterijumi mjerenja zaduženosti.

"Zaduženost od 60 odsto nema nikakvog realnog osnova. Međutim, ovaj kriterijum je dobar za MMF, jer na taj način ova institucija može da proda više novca", rekao je Milojević,

On je mišljenja da je BiH prezadužena zemlja, a naročito RS, jer je dva puta više zaduženija u odnosu na FBiH.

"To će biti veliki problem u budućnosti kada se naša valuta oslobodi i kada ne bude ovako čvrst administrativni kurs. U tom momentu građani FBiH će morati platiti više od dvije milijarde KM za RS. To će biti veliki problem i veliko pitanje u našoj budućnosti. Međutim, danas niko na to ne obraća pažnju i ne misli o tome, jer je čvrst administrativni kurs i taj problem je prikriven, ali se jednom mora pokazati", kazao je Milojević.

Kaže da je drugi pokazatelj prezaduženosti činjenica da je RS prije 15 godina, kada je na vlast došao Milorad Dodik, prirast društvenog proizvoda bio je 300 miliona, a vraćali smo 100 miliona.

"Sada imamo prirast od 50 miliona, a dužni smo 850 miliona. A kaže se da nismo prezaduženi?! Zamislite da u džepu imate jednu marku, a da ste dužni 12 maraka", kazao je Milojević, dodajući da onog momenta kada otplate duga prerastu prirast društvenog proizvoda, tada nastupa apsolutna zaduženost.

"Bilo bi logično da otplata duga iznosti barem polovinu prirasta društvenog proizvoda, a da druga polovina ostaje za razvoj. Međutim, kod nas su otplate duga daleko veće od prirasta društvenog proizvoda. To znači da je naša prezaduženost potpuna", rekao je on, dodajući da je kriterijum EU i MMF-a  kolonijalni kriterijum kako bi se prodalo što više novca, a mi što više zadužili.

"To znači da svoju sudbinu potpuno predamo njima u ruke, a mislim da smo mi to završili. Ko zna šta nas sve čeka... ", kazao je Milojević.

Po njemu sadašnje elite nemaju nikakvu ideju kako da naprave društveni proizvod, one samo razmišljaju o reprogramu dugova, a to je upravo cilj međunarodnih kreditora - da se zaduže generacije i da se dug ne može vratiti.

"Kada bi oni zaista htjeli da im se vrati dug, odavno bi prestali sa zaduživanjem, odnosno prestali bi da daju kredite, jer znaju da se ti krediti ne mogu vratiti", naveo je Milojević.

Po njemu sve ovo ukazuje na nesposobnost vlasti u Republici Srpskoj i potpuno ekonomsko uništenje.

"Nažalost, RS danas je ekonomska periferija BiH jer je prema svim ekonomskim pokazateljima FBiH daleko ispred nje. Činjenica da FBiH bilježi povećan rast direktnih poreza znači da ima privredu. RS nema direktnih poreza zato što nema privrede", rekao je Milojević.

(BN/Vijesti)

Komentari / 87

Ostavite komentar
Name

Civcija

12.10.2017 06:07

Svima je to jasno osim Rtrsa,Car satri je go.

ODGOVORITE
Name

re

12.10.2017 07:39

Mile dobro radi posao, pozdrav iz federacije.

Name

RS PENZIONER,

12.10.2017 08:02

VECINI GLASACA U RS EKONOMIJA JE TOTALNO NEBITNA- OVA VLAST JE DAVNO PROPALA,ALI NIKO JE NE MJENJA CEGA SE BOJI NAROD U RS SARAJEVA ILI DODIKA,?

Name

pare- re pa

12.10.2017 08:10

Rs je dvostruko zaduženija u odnosu na F BiH, s obzirom na broj stanovnika koji je u federaciji duplo veći znači da je ErEs 4x više zadužena. Vrijeme je da se preraspodjela od PDV-a pravičnije dijeli, već do sada su stotine miliona iz F BiH date manjem BH entitetu preko PDV-a. To se mora zaustaviti.! dosta je, neka veliki Baja štampa bonove i dijeli svojim biračima.

Name

eksperti

12.10.2017 10:20

Kod nas eksperti nisu imali ni privatni kiosk.

Name

pa sad bas

12.10.2017 10:43

Puno prica a nista nije rekao, sto bi FBiH vracala te dugove, glupost, dugove placa drzavna kasa prioritetno pa onda sta ostane doznaci entitetu, drugo KM ce uvijek biti vezan za EUR dok ne postane EUR, jedino sta je tacno da je FBiH u mnogo boljem polozaju, telekomi nisu prodati, manja je zaduzenost, stabilniji budzet bolja ekonomija.

Name

Sarajlija

12.10.2017 17:59

ovaj re penzioner, je najbolje pitanje postavio, cega se srbi boje srba ili dodika, pa kod nas u sarajevu svaki vikend ljudi dolaze sa pala i iz lukavice u nocni zivot, i svi se zajebajemo i pijemo do jutra, ljudi rat je prosao prije 25 godina,vas dodik drzi ko da je 1997 godina fakat, a on multimilioner, a on po novom sadu gradi ne zgradu, nego naselje zgrada,budale jedne glupe.... hoce li opet referendum....

Name

CTPAJO

12.10.2017 19:48

Gospodin Aleksa je rekao istinu, dok Dodo prica o srbovanju i zavadza narod Federacija postala El Dorado za nas i to davni dana, imaju pare veze, investitore, sve im je bolje, dovoljno je vidjeti kako se Sarajevo gradi i kakav vozni park imaju, a on srpski narod u crni zabio , tesko nama braćo, za nas je Federacija inostranstvo pa idemo tamo da radimo, eto sta nam SNSD napravi, bijedu od nas, a ja Pozivam srpski narod na ustanak i svi da podrzimo SzaP , gore nam ne može biti, može samo bolje

Name

Re.Sarajlija

12.10.2017 21:21

Zaboli tebe sto su ocevi istih tih sa kojima "pijes i zaJebajes se" drzali ti grad pod opsadom cetiri godine, ubijali narod, djecu,...pogani raspali balijo...mnoge jos iskopavaju iz masovnih grobnica,.. fensi retardu maloumni.

Name

Nada

14.10.2017 16:26

Što ovaj čovjek nije na mjestu Vjekoslava Bevande ili Denisa Zvizdića, koji se očajnički pokušavaju dočepati još para od MMF-a. Moram priznati, ja sam ovo sve znala i prije ali narod o tome ne razmišlja.

Name

Bajina bašta d.o.o.

12.10.2017 06:08

Operacija je uspjela, pacijent je mrtav.

ODGOVORITE
Name

Bosnjak Mile

12.10.2017 14:11

Zmaj od bosne, ziva legenda,..odradio je lavovski posao, puna podrska!

Name

ap

12.10.2017 06:12

RS je ostala u 90 tim godinama jer su i danas kod nas ugledni privrednici bivši pijačari za razliku od FBiH koja se razvija ( svaka im čast ) jer su ljudi ozbiljno shvatili posao i način poslovanja.Ulaže se i u proizvodnju u FBiH tako da će se za koju godinu ići tamo raditi jer mi smo toliko propali da nam je postao uspjeh kada se neko zaposli na budzet.Treba proći kroz Tuzlu,Živinice,Jelah,Tešanj a posebno Gračanicu a ne sijediti i pametovati i kriviti Dodika.I kod njih političari kradu al su radan narod i sa ciljem dok u RS se prvo pije kafa u kafiću pa onda ide na posao.

ODGOVORITE
Name

Haris

12.10.2017 06:41

Znaš li ti koliko ja znam Srba iz I.Sarajeva koji rade u Sarajevu i to dobri momci super i kažu boli me dupe za RS dok ovdje primam platu čak i žive u Sarajevu,dosta je ba narodu nacionalizma vjeruj mi obilaazim poslovno dosta i RS svima je voda do vrata došla.

Name

Re

12.10.2017 06:42

Masa ljudi iz RSa ide u F BiH da radi,pogotovo oko Sarajeva i Gorazda.

Name

Србин

12.10.2017 08:53

Видите, можете само да лајете на Републику Српску и ништа више.

Name

ap za srbina

12.10.2017 11:29

Nije to lajanje.Ja sam Srbin al mislim da gledam realnije od tebe,ništa više.Možda si ti i član neke stranke ili radiš na budzetu al znaj da je i tome kraj,još malo.Pitaš li se kuda ćeš tada ?

Name

Re Srbin

14.10.2017 05:07

Oćeš malo slame da prezalogajiš, pa nastavi sa srbovanjem.

Name

Bale Baki

12.10.2017 06:16

Manje vise sve je tacno. Ali nije naveo i neke pozitivne stvari koje rs ima a federacija ne. Federacija nema novi helikopter nit servis za svitu velikog vodje. Nemaju cak ni avion a znamo da samo bogati imaju svoje avione i ostale luksuzne stvari. Doduse taj avion posto rs nema spoljne politike nit ikog da sluzbeno putuje po svijetu ne sluzi svrsi za koju bi trebao da je namijenjen al lijepo je znati da neki ministar moze povesti drugaricu malo do plaze u Crnu Goru ili u soping mozda do Italije ili Grcke,moze mozda povesti i zenu ni to nije sramota. Imamo i premijerku koja mora da bude u formi zbog teskih odluka koje donosi (znamo da se ona pita za sve u vladi cak svaki put zna i dnevni red prije sjednice i to bez da joj ga iz Bajinog kabineta izdiktiraju) a to se postize redovnim odlascima na plazu a to ne moze pjeske daleko je. Ili kad treba da se proda stan i donese sta kesa bez da se ko neki u Srbiji ide kod tetke u Kanadu i to ne moze pjeske. A to sve federacija nema cak i jabuke rucno beru bez moderne tehnike.

ODGOVORITE
Name

re

12.10.2017 14:14

Dobarrrr, bravo....

Name

Real-an

12.10.2017 06:23

Sve djelimo pa i dugove ko u bracnoj zajednici, samo posteno pa ko koga ......

ODGOVORITE
Name

Tito

12.10.2017 08:06

Jest ako nemas predbracni ugovor. A entiteti ga imaju.

Name

Cia Giovanna

12.10.2017 06:24

TO GRADJANIMA I TREBA KADA PORED OCIJU SU SLEPI A I GLUVI ILI 24H. SPAVAJU.

ODGOVORITE
Name

Haris

12.10.2017 06:28

Kada Ekonomski eksperti pričaju onda su izdajnici i mrzitelji svega što je srpsko,e onda se nađe neko ko ima dvije godine obdaništa i počne prditi o ekonomiji.

ODGOVORITE
Name

ha,ha

12.10.2017 06:32

Kad ovo saznaju građani Federacije organizovace referendum o ocjepljenju od RS.

ODGOVORITE
Name

re

12.10.2017 07:00

Poznato je to sve. Ne samo to, velike federalne firme poput Preventa otkupljuju od Vlade RS-a obveznice kojima se svako malo zadužuje, a prispjeće je za nekih 5 godina. Mnogo firmi u RS-u je prešlo u federalne ruke i tako dalje, i tako bliže.

Name

Indijanac

12.10.2017 07:41

Nema tu referenduma. Dug se naplati tako što se zaplijeni imovina i preduzeća u vlasništvu 113% entiteta i prevedu na Federaciju. Neće više mekinjaši morati putovati u "gori" dio mrske im bejha na posao, radit će za federalce u sred srBBBske zemlje!

Name

Прави Индијанац

12.10.2017 08:11

Само сањај. Вама ће Хрвати ускоро да покупе добар дио територије па ћете доћи до СРБА да вам помогну.

Name

@lažni indijanac

12.10.2017 09:16

Ti samo sjedi, sanjaj referendum i pomoć dva autobusa ustaške kopiladi iz Lištice da vam prave veliku srbijicu i veliku ndh, samo sjedi i grickaj nokte. Dok ti čekaš ANKETU, ja i svi moji prijatelji radimo i živimo život. Usput se pokoja markica uštedi za "vanredne" situacije. Kao na primjer za sljedeću traktorijadu koju prizivate svaki dan. Nikada više komšije i susjedi neće imati priliku da hinjski pale Bosnu i Hercegovinu, nikada. Ne samo da smo spremni u svakom momentu, jedva čekamo... U međuvremenu kupujemo zemlju i imovinu isključivo od takvih lajavaca poput tebe, velikih srba i velikih hrvata. Kupujemo ispod svake vrijednosti jer znamo da ste očajni i bez dinara... ❤❤❤❤❤

Name

@Indijanac

12.10.2017 11:49

Ti si "zaboravio" s kim su Ustaše ubijale Srbe? Kaže li ti nešto "Handžar divizija", "Hrvatsko cvijeće"? Jedan moj predak je 1941. krenuo sa drugim Srbima u partizane, grupa je stigla do Gračanice, pitali nekog muslimana da prespavaju kod njega na tavanu štale a on ih odao ustašama. Streljani su 13.09.1941. u Doboju. On je bio student. Tim prijećenjem samo pokazujete svoje pravo lice, tako da te mogu samo ohrabriti na iskrenosti. Zašto da nam pričate bajke o "ravnopravnosti" u BiH kada imate druge planove?

Name

Denki

13.10.2017 08:17

1941... 1941 ? Jos malo pa stotinu godina ... Napredujemo ;)

Name

TangoKeš

12.10.2017 06:34

Ovaj laže. Mi smo bolji i napredniji dio BIH, kaže prešednik i dama sa bele čizme. Mi smo ekonomska velesila kaže i statistika naše vlade. Ko se samo usudi da zucne da nismo, letiće kao drug Šnjegota.

ODGOVORITE
Name

Србин

12.10.2017 08:56

Лажете као пси, Републици Српској не треба федерација пропале бих, још мање њени назови становници су потребни Србима из Републике Српске, ајде више лажови.

Name

СРБИН

12.10.2017 09:59

Рс је пропала народ гладује и најбједнија смо регија у Европи! Федерација је јака и моћна и она је Елдорадо за пропалу и биједну рс!!!

Name

ups

12.10.2017 06:34

Bravo DOKTORE.

ODGOVORITE
Name

Haris

12.10.2017 06:34

Čovjek sve jednom rečenicom objasnio: "Nažalost, RS danas je ekonomska periferija BiH jer je prema svim ekonomskim pokazateljima FBiH daleko ispred nje. Činjenica da FBiH bilježi povećan rast direktnih poreza znači da ima privredu. RS nema direktnih poreza zato što nema privrede", rekao je Milojević.

ODGOVORITE
Name

Ocigledno je

12.10.2017 14:23

Ta propala periferija je u stvari rezervat koji izumire. Nema dileme, kraj se blizi.

Name

ovo je problem

12.10.2017 06:35

Dodik gradi nekakvu "svoju karijeru" veoma sebicno na racun gradjana, a u pogledu financija je neodrzivo da financira svoj aparat bez zaduzivanja. Njegov kurs ekonomisanja ne daje rezultate koji mogu opravdati takva ulaganja. Njegov cilj da kao predjednik SNSD-a dobije izbore je ono sto ga odvraca od glavnog, a to je ekonomski prosperitet gradjana i (u pogledu dostizanja tog cilja) saradnja sa svim subjektima drustva pa i sa opozicijom!

ODGOVORITE
Name

slažem se

12.10.2017 08:04

Slažem se ali ako ćemo realno i narod je kriv za ovo stanje! 15 godina njima vlada lik koji stalno ponovlja referendum za nezavisnost referendum referendum i tako dalje! A da pitamo sve snsd-ovce koji su zaposleni u zajedničkim institucijama ili u mrskoj im federaciji da li su za ocepljenje ali iskreno da odgovore veliki baja bi se s...o kakvi bi rezultati bili. Samo pitanje gdje bi radili posle ocepljenja odmah prestaje svako palamuđenje o referendumu!

Name

neutralan

12.10.2017 06:58

Kada je Zlatko Lagumdzija rekao da ce RS i Federacija biti kao Istocna i Zapadna Njemacka, cijela RS se „grohotom smejala“. Imam osjecaj da ce i sam Lagumdzija to vrijeme da dozivi...

ODGOVORITE
Name

re neutralan

12.10.2017 08:25

Sjećam se te Lagumdžijine izjave, nisam joj pridavao neki značaj, po sadašnjim parametrima velike su šanse da se to i ostvari. Mislim da i Lagumdžija nije očekivao tako brzo taj scenario, danas je Dodig u federaciji omiljen političar a zna se zašto.

Name

Srbin

12.10.2017 13:15

Svima u federaciji srećan put i daleko vam lepa kuća. Samo Republika Srpska bagro.

Name

re

13.10.2017 11:07

Kuda "srećan put" srbine,? BiH je jedinstvena Država, trenutna tema je katastrofalna ekonomska situacija u entitetu RS, šta tebi nije jasno? Ako ti se tema ne sviđa pređi na "parove".

Name

Па

12.10.2017 06:58

Е вала ми је доста и овог демагога, гори је и од Додика.

ODGOVORITE
Name

lala

12.10.2017 07:11

PRAPOTOPSKI EKONOMISTA..

ODGOVORITE
Name

hhh

12.10.2017 10:01

A šta misliš lala, da ti slučajno nisi imbecil.

Name

Re Lala

13.10.2017 15:40

Ti bi mozda mladjanog Kuzmanovica, Radmanovica ili Spirica? Respekt za dobrog covjeka i velikog strucnjaka. Profesore, povedite ovaj narod iz I dijela, samo vi shvatate koliko je kriticno stanje kod nas.

Name

Esad

12.10.2017 07:19

Kako sprijeciti da se dug rs. prelije u federacije? ??

ODGOVORITE
Name

ne moze

12.10.2017 07:43

Nema prelivanja...to su pusti snovi RS-a.... zna se ko je i koliko para duzan i na koji nacin su se krediti uzimali.... zna se sta je i koliko Federacija....koliko RS a koliko BiH....i svak ce svoje da vraca....

Name

blbl

12.10.2017 08:38

Sve dok postoje entiteti nema brige. Entitet RS ce sam moliti da se ukine. Problem je sto smo mi u RS posveceni 100 % samo politici. Ko je koga prevario,referendumi,Teheran,prenos nadleznosti,ocepljenje,sud,tuzilastvo,vojna neutralnost,sukobi sa opozicijom... Iz Federacije nabacuju loptu nasim politicarima pa se kao nesto bune,kritikuju,zale...a ovi nasi se hvataju na mamac. Oni u stvari rade maksimalno da poprave svoju ekonomiju ne obazirujuci se sta Baja mlati i Covic kuka. Sve dok se u RS samo prica o politici,ocepljenju... tako se pravi prostor nesigurnosti za bilo kakva ulaganja ovdje. Ne da nece doci novi investitiri vec i ovo malo nasih prelazi u Federaciju. taktika Federacije je perfektna. Svaka im cast.

Name

Dragan

12.10.2017 09:11

Esade, tvoji ovako kupuju Rep. Srpsku...a mi se polako pakujemo, svaki dan po nekoliko porodica ode zauvijek...sirotinja, koja ostaje, se nada nekom čudu ili da ih niko neće dirati...sve u svemu, pretužna slika za moj narod! Hrvatska, BiH i Kosovo...0-3 gubimo.

Name

RASPUCHIN

12.10.2017 07:32

Све је тачно рекао г. Милојевић али постоји неколико лажи на које пристају и позиција и опозиција али и "јавна" РТРС и опозициони медији. Сви те лажи користе за промоцију својих "аргумената" у нападима једних на друге а стање је сваким даном све теже. Две , од те гомиле лажи са којима живимо , су "просјечна плата" и "потрошачка корпа". Режиму ове лажи користе како би одржали нереално високе плате запосленима на "државним јаслама" а управо је редовита исплата тих плата разлог за енормно задуживање. Опозиција их опет користи за напад на режим јер су те плате испод разине просјека у ЕУ али не говори о томе какви су стандарди те исте ЕУ по питању броја запослених на "државним јаслама" али и односу према странкама као и однос плата запослених у производњи и "државних службеника". Тај однос је скоро увјек у корист радника у производњи. И синдикати користе ове лажи али они су циркус за себе. Стање је још и горе а и то свако из свог разлога прећуткује. За коју годину ће велики број људи стећи "старосни услов" за пензионисање али велики број неће испунити услов који се односи на године стажа. Они запослени на "државним јаслама" немају тај проблем јер безбрижно чекају "заслужене" и за ове прилике солидне пензије које су остварили на основу припадности режиму и неизрађени чекају дубоку старост.

ODGOVORITE
Name

Re Rasputin

12.10.2017 08:33

Možeš zaraditi penziju ali ako nema onih koji bi popunili penzioni fond a to su zaposleni možeš fućkati na penziju . Ljudi u RS nemaju ideje gdje je sad RS jer ne gledaju dalje od nosa.Kad nema privrede nema onda ničega . RS je propala ako se dublje razmišlja . Na duže staze nema šanse da bude održiva . Odakle popunjavati sve te fondove ako nema privrede. Privredu u RS je nemoguce izgraditi bez ogromnih zaduženja. A da bi se zadužio moraš imati sredstva za vraćanje koja RS nema niti će imati. Zato sva ova gongula oko svega samo ne oko privrede i razvoja. Na sve načine se skreće pažnja sa najvažnijeg segmenta života : ekonomija. A to uspješno radi i režim i opozicija. Njima Orici i ala Orici dobro dodju da mogu popljuvati granu na kojoj sjede. Toliko o njihovoj kulturi i obrazu. Kad su u stanju da primaju platu od države a u isto vrijeme da pisaju po njoj kao neku odvratnu stvar govori o njihovom obrazu.Prodali bi mater za novac.

Name

@ Re rasputin

12.10.2017 09:11

Upravu si, trenutno za državnu instituciju UIO BiH treba preko 100 radnika, šta misliš da li će snsd-ovce pokušati nekog svog uglaviti na državni budžet?? ovamo kljukaju narod BiH pred raspadom a iza zavjese se nešto drugo radi, to samo ćoravi i gluvi ne primjećuju i nepismena sirotinja sa dva zuba u glavi.

Name

Valentin

12.10.2017 07:39

RS je ekonomski zaostala iza cijelog regiona. Da ljudi ne odlaze u federaciju i vani da zarade, ostali bi samo starci i budžetlije u njemu !

ODGOVORITE
Name

ETZ

12.10.2017 07:58

Razumijem ja sta ovaj prica, ali u sustini sve je ovo jadno da jadnije ne moze da bude. Isti q...ac vazi za Hr, Sr itd itd. Isto sr.nje samo drugo pakovanje. Nek se nasi politicari vozaju u S-calassama, Audijima A8, Bmw 7 serie itd itd..

ODGOVORITE
Name

Hrxhe

12.10.2017 08:08

Za najdalje 5-6 godina ce otici kriticna masa radno sposobnih odavde, a onda se prvo doci do sloma fonda PIO a zatim i kompletnog sistema.

ODGOVORITE
Name

zalosna realnost

12.10.2017 10:16

Ovaj stepen je vec sada dostignut!

Name

Karadoz

12.10.2017 08:14

A jok, ako bi doslo do takve situacije Federacija se odvaja a PC neka sama vraca svoje dugove ili nek ih udrusi sa Srbijom ...

ODGOVORITE
Name

Beli

12.10.2017 08:17

Dodik je davno rekao da mu je "FBiH inostranstvo". Sad znamo i zasto. Uvijek su ljudi isli u inostranstvo da zarade za zivot. Nije ni cudo sto ljudi kod Sarajeva cekaju nekoga da ih neko pozove, pa makar da drva cepaju.

ODGOVORITE
Name

Boki

12.10.2017 08:28

Tako je profesore Aleksa. Bravo.

ODGOVORITE
Name

BiH 4 ever

12.10.2017 08:42

Samo vi i dalje Srbujte,pišite deklaracije, referendume i lažite sebe da ste veliki jaki moćni i na kraju najpošteniji .Vama ne pomoze niko. Psihološke slučajevi su najteži oblik bolesti za koje nema lijeka. Nego se “drži vodu dok majstori odu” je jedina terapija. A terapija se sprovodi u velikom obimu. Umirete i odlazite!

ODGOVORITE
Name

BIH FIRST

12.10.2017 09:05

Prava dijagnoza. Ni Karadjic ne bi bolju postavio. Pardon Doktor Dabic.

Name

hare

12.10.2017 08:43

Neka vam je Srbi Bog na pomoci, pa i nama sa vama.

ODGOVORITE
Name

Turboskara

12.10.2017 08:44

Velikibrespekt godpodinu Aleksu Milojevicu profesionalcu.Ali kako probuditi narod RS da jednom svate kako narkomana koji je zavisan kao ovi od bajine ideologije izljeciti probuditi iz kome u kojoj su .Sad ce gospodins proglasiti izdajicom Srbskog naroda Bakirovim placenikom rusiocem RS.Sve bi uradili za svoj polozaj vrecu novca samo i samo da ostanu tu gdje jesu i na polozzju gdje jesu.Treba doci do stanja propasti kataklizme i vidjece se kako misevi mjenjaju boje stranu moral i etiku.Dok god su tu na tim funkcijama gdje su vjerovace u bajine bajke Ja te lazem ti se pravis da mi vjerujes i nama dobro ali kad se to sve razvodni bice veselo selo veselo

ODGOVORITE
Name

Osvit

12.10.2017 09:15

Privreda u RS ne postoji a politicke elite je i ne zele jer se boje sitog radnika . Drustvo je doslo u fazu kad nisu pozeljni oni koji misle a oni koji misle drugacije su neprijatelji.Ali dok god ove elite isplacuju penzije i plate administraciji imaju vecinu i podrsku a nezadovoljnih je sve manje jer odlaze iz ove zemlje trbuhom za kruhom.Plate za gore navedene su prvo obezbjedivane prodajom firmi i imovine, zatim kreditima medunarodnih institucija i banaka a posto je i tu izgubljeno povjerenje ,danas zbog nedorecenih propisa sredstva obezbjeduju iz domace stednje putem obveznica i trezorskih zapisa. Kad i tu operaciju dovrse onda ce im biti jedini izbor da nas uvedu u sukobe i nestajanje a sebi egzistenciju u inosranstvu sa popljackanom i ukradenom imovinom i novcem.Drugi scenario oni niti znaju niti razumiju niti zele ovaj je za njih najbolji i najpovoljniji.

ODGOVORITE
Name

Ime

12.10.2017 09:41

RS se najkasnije za 3 godine ukinuti tj. ugasiti. Busajte se u prsa koliko god hocete pljujte po BiH kao državi i govorite da ne postoji Itd Itd .. Ako moram nekome objasniti ovaj scenario onda je stvarno poglup da i kad bi objasnio ne bi shvatio .mozda čak i sljedeće godine na sastanku u Engleskoj se i desi tako nešto.

ODGOVORITE
Name

Re

12.10.2017 10:53

Samo Dodika progurati jos jedan mandat i mirna Bosna.

Name

re.RE

12.10.2017 14:53

Mile je ziva legenda. Obavlja posao temeljno. Puna podrska Miloradu zlatnom ljiljanu, nasem gaziji

Name

Tk

12.10.2017 10:36

Milorade odvojite se od nas, gdje je taj referendum,mi nećemo vaše dugove. Pozzz iz Federacije.

ODGOVORITE
Name

sudija

12.10.2017 11:22

Jedna konobarica iz Lukavice radi več nekoliko godina u krugu Željezničke stanice u Sarajevu i ništa joj ne faliČak šta više vlasnik je sanđaklija.....Prekinite ljudi više srbovanje od njega se ne živi niti pravi zimnica.

ODGOVORITE
Name

BGD. SRB.

12.10.2017 11:42

Dosta vise ``eksperata`` komunista. Da Vi gospodine pokusate unuke cuvati... Molim Vas javite nam gde i kako se dobija validan papir da se postane ``ekspert``. Moram Vas obavestiti ; ``Drug Tito se nece vratiti``. Vas kazivanja su sve samo ne ekspetska....!!!!

ODGOVORITE
Name

Re

12.10.2017 12:20

Treba da budeš Expert da skontas kakvo je stanje u RS ?

Name

pitam

12.10.2017 13:59

E Bakire, Bakire.....dje ce ti dusa? Sta to radis sa rs i toga naroda? Cc,,ccc

ODGOVORITE
Name

Josko

12.10.2017 14:36

A meni izgleda da je i tvoje poznavanje realne ekonomije periferno.

ODGOVORITE
Name

Rade Nerade

12.10.2017 15:38

Dobro nam ide...jos malo pa ce nam i za federaciju trebati vize...nema veze imamo mi naseg baju i referendume!

ODGOVORITE
Name

General

12.10.2017 18:34

Pa vjeruj mi da bi se moglo desiti. Meni ne treba niko ko nece sa mnom i slobodno vi idite a meni je dovoljno 1000m2 da pokrenem biznis. Vama i onako uvesti vize da ne mozete dobiti posao.

Name

Maxo

12.10.2017 16:30

Profesor Milojevic je 99% u pravu ali on ima jos neko razmisljanje iz doba Socijalizma u Ex_Yu a to je da bi Vlada trebala da pravi Firme i zaposljava radnike jer 90% stanovnistva nema nekog Kapitala da bi nesto ozbiljno napravila. Medjutim mi vise nemamo Socijalizam i do toga bar u doslijedno vrijeme nece doci sto radi MMF ali i EU koja bi takve stvari blokirala jer u Kapitalizmu toga nema. Realno gledano dugornocno i RS i BiH nemja neku sjajnu buducnost jer malo je Poduzetnika i ljudi sa idejama da budu konkurentni na trzistu ,a cak i da ima Demografska slika oba entiteta gdje je prosjek starosti ok o 44 godine je vise nego losa. Svake godine Umre jedan srednji grad vise nego se rodi.

ODGOVORITE
Name

RE

12.10.2017 21:31

44 godine prosjek starosti srba, 38 prosjek kod bosnjaka, to nije isto, bosnjaci jos uvijek nisu u minusu, a srbi jesu vec 10 god. provjeri statistiku ako ne vjerujes.

Name

Hajde već jednom ...

12.10.2017 18:29

pa zar je toliki problem srušiti Dodika i spasiti što se da spasiti. Već odavno se sve zna, prema tome čemu kolektivno ponašanje koje je identično ovcama u toru, pitam se.

ODGOVORITE
Name

ne, ni slucajno

12.10.2017 21:37

Neka Milorada jos malo, dovoljno je i ovo do sada sto je uradio, ali neka ga jos do kraja tvorevine. Posto je potpuno urusio, rasprodao, i obezvrijedio eres, treba mu kao nagradu dozvoliti da se namiri sa ledja svojih djikana podanika. Takav je dogovor. Propali stecajni entitet je pretvorio u najvecu bijedu i sirotinju u Evropi. Svaka mu cast.

Name

Србин

13.10.2017 09:03

Довољно је Срба у Републици Српској, за муслимане, довољно. Ал сте запенили, боже ме сачувај.

Name

Filips

13.10.2017 09:48

Nemate nikokog pametnijeg dokle ti budala sto samo pricaju jedno te isto.

ODGOVORITE
Name

Re Expert

13.10.2017 13:12

Čuj expert. dosta nam je experata i bilo čega, naravno u kancelariji i virtuelnom svijetu. Gospodine Milojeviću, ako si takav expert okupi i ostale experte iz ostalih grana, obećajte narodu, da ćete nas izbaviti iz ove agonije, svi će vas podržati. Ovako, samo predavanje u magli i o magli, bolje je povucite se. Dosta nam je svega više, a posebno razno raznih eksperata, uhvatite se sa realnošću u kojoj se nalazimo, a ne u virtuelnom svijetu....

ODGOVORITE
Name

galeb

13.10.2017 22:07

Milokradu pa u vecini naroda nista neznaci duznicko ropstvo da znaci taj narod bi odavno otjerao tu vlast na smece

ODGOVORITE
Name

Filips

14.10.2017 13:24

Nemat nikog pametnije samo neke budale . Ko taj matori

ODGOVORITE
Name

Milan iz Modrice

14.10.2017 14:04

Već se dobro nazire koji je bolji od ova dva entiteta, žao mi je što moram reći ali to je FBiH. MISLIO SAM DA ĆE TO BITI TAKMIČENJE KO ĆE BITI BOLJI ! Privrednici u FBiH SU MNOGO SUSRETLJIVIJI U SMISLU POSLA OD RS-a.

ODGOVORITE