Ko je Potkozarje ostavio bez vode

Potkozarje kod Banjaluke je bez vode. Mještani tvrde krivicom predsjednika Savjeta mjesne zajednice koji je provalio u šahtove i odvrnuo sve ventile. Predsjednik Savjeta mjesne zajednice Potkozarje odbacuje sve optužbe.

Republika Srpska 11.10.2017 | 22:53
Ko je Potkozarje ostavio bez vode
Problem je u Potkozarju, saznajemo, nastao kada je neko provalio šahtove i odvrnuo sve ventile tako da je sva prikupljena voda istekla a sistem zbog ogromnog pritiska onesposobljen. Pojedini mještani tvrde da je to uradio predsjednik Savjeta mjesne zajednice sa još dva lica.

Đurađa Ivića SNSD-ovog predsjednika Savjeta mjesne zajednice nismo zatekli u Mjesnoj zajednici a nije bio dostupan na telefon. U ponedjeljak nam je u telefonskom razgovoru rekao da su tvrdnje da je on provalio u šahtove besmislica. Radnik koji održava sistem tvrdi da ga je Ivić zvao i hvalio se kako je otpustio ventile jer su bili zatvoreni.

U banjalučkom vodovodu potvrdili su da je njihova ekipa na terenu, da su upoznati sa problemom i da problem otklanjaju. To, prema svemu sudeći, ipak, neće ići tako lako jer je narušen sistem i fizički ga nije moguće ustaliti u kratkom roku.

Mještani Potkozarja su ogorčeni. Inače imaju problem sa vodosnabdijevanjem ali tvrde da posljednjih godina osim kada su ogromne vrućine nisu imali veće nestašice vode. I to se, istina razlikuje od kuće do kuće, ali tvrde da posljednjih mjesec dana nije bilo većih problema.

U "Vodovodu" nisu zvanično govorili o razlogu kvara, ali su za jedan portal potvrdili da postoje indicije da je neko samovoljno odvrtao i zavrtao vodu. U Policijskoj upravi Banjaluka u ponedjeljak su nam rekli da nemaju zvaničnih prijava.

Nestašica vode u Potkozarju izazvala je i političke probleme. Gordana Popović potvrđuje da je provaljeno u šaht u blizini njene kuće. Predsjednik Savjeta mjesne zajednice joj je stranački kolega. Tvrdi da je na sceni klasična samovolja jednog lica.

Pojedini mještani Potkozarja su, ljuti zbog toga što danima nemaju vodu, prijetili radniku koji godinama održava sistem, jer misle da je on odgovoran za nestanak vode, iako je problem nastao zbog neovlaštenog pristupa šahtovima.

(BN)

Komentari / 48

Ostavite komentar
Name

Jesam

11.10.2017 18:19

Mogao je Mirjanu poslati neka ona odvrne ventile. :) Snsd u Vericima i Potkozarju je kao skup komicnih glumaca

ODGOVORITE
Name

Eeeeee...

11.10.2017 19:13

Bijedo ljudska. Mozda i jest skup glumaca ali ovi ljudi su u zadnjih 10-12 godina u Vericima i Potkozarju realizovali toliko infrastrukturnih projekata da niko i nikada nije ni moga zamisliti da ce pojedine stvari i problemi ikada biti rijeseni. Osim vas koji samo znate pljuvati i sliniti, ovi ljudi su se uhvatili u kostac sa problemima svih nas koji zivimo na ovom podrucju. Svi bi smo mi voljeli da je sve rijeseno i uradjeno prije 35-40 godina ali na zalost NIJE... U zadnjih nekoliko godina uradjeno je vise nego sto su Turci, Austrougari, Kraljevina i SFRJ zajedno uradili u ovim nasim krajevima i RUZNO JE tako jeftinim i bezveznim komentarima omalovazavati nesto sto drugi rade i realizuju. Svako se moze ukljuciti u rjesavanje zajednickih nam problema i sve je javno i transparentno a ko misli da neko i nesto radi u svoju korist ili ako ima bilo kakvo saznanje da je bilo sta u zadnjih 10 godina u Vericima i Potkozarju pronevjereno ili ukradeno neka sve to slobodno kaze JAVNO, JASNO I GLASNO... Hvala

Name

Hvala Vam...

11.10.2017 20:13

Hvala

Name

Jesam

12.10.2017 07:09

Da cujem sta je to snsd uradio... snsd je stalno na vlasti u bl tako da ti te price kako drugi nisu nista uradili ne piju vode. ako je uspjeh to sto je renoviran dom kulture, pokrpljen asvalt onda ste vi nasi spasioci. Nalijepili ste plakate, koji i sad stoje. zar nije ono ruzno, vjerovatno mislite da je to lijepo. toliko o tome koliko vam je bitno za Potkozarje. vi gledate gdje cete sebe zaposliti pa tako neki dobili posao u opstini, neki u posti, a neki su penzioneri vec 50 godina. bolje je bilo dok se zivjelo sa Hrvatima nego sa vama.

Name

Druze Jesam...

12.10.2017 08:38

U pravu si sto se tice plakata i to se nije smjelo desiti i za svaku je osudu ali pricati o ulaganjima je stvarno smijesno. I ja sam se druzio sa Hrvatima i isao u skolu sa njima i nemam nista protiv njih ali upravo ta nasa zavist koja se ogleda u tome dali je neko dobio posao u opstini za 400-500 maraka plate ili bilo gdje drugo nas vec dugo vremena izjeda i razjedinjuje. Po tebi bi bilo najbolje da su svi gladni i zedni. Nasa tragedija je ZAVIST... Sto se tice dobrote u zivotu sa hrvatima i to se moze posmatrati sa vise strana. Pogledaj i uporedi mjesta gdje su zivjeli Hrvati i mjesta gdje su zivjeli Srbi i sve ce ti biti jasno. Oni su uvijek u Ivanjskoj i okolini bili glavni, bili na rukovidecim mjestima, izgradjivali svoja naselja itd. a mi samo gledali da sve svoje ljude kao i sada obantujemo i satjeramo u crnu zemlju ako su ista radili i pokusavali odraditi u interesu svih nas. Najbolji primjer je skola jer su ranije na 3 kilometra, u Ivanjskoj i M.Hanu bile 2 osmogodisnhe skole a npr. od Ivanhske preko Verica pa do Lamovite na udaljenosti od 15 kilometara nije bilo osmogodisnje skole a bile su stotine i stotine ucenika. Toliko o tadasnjem boljem zivotu.

Name

Ja

12.10.2017 14:41

Pravo pitanje koje ostavio potkozarje bez vode.e u potkozarju zaista nije bilo vode u centru.potkozarje nije karalici dobrasi milakovici koji su imali vodu

Name

Milaković

12.10.2017 23:10

SNSD u Potkozarju i Verićima je najsnažnija politička organizacija. U Verićima je to bila stalno dok u Potkozarju jedno vrijeme SP i DNS su bili jači od SNSD. Dolaskom Ivića na čelo SNSD u Potkozarju Budo Balaban I Nenad Šibarević prosto nestaju sa političke scene u Potkozarju dok se Milakovićevi socijalisti još malo koprcaju jer im je tu matična baza, E to je problem. Plaše se moji Milakovići narednih izbornih okršaja sa Ivićevim SNSD i njihovog nestanka sa političke scene u Potkozarju. Čovjek je energičan i nema dana da nije na terenu po čitavom Potkozarju.Hvata se u koštac sa problemima i uspješno ih rješava. Ovo je pokušaj diskreditacije Ivića zbog straha Milakovića za mandat na narednim izborima. Samo u šest mjeseci koliko je Ivić Predsjednik savjeta MZ mnogo je tog urađeno u Potkozarju. Pitam vas šta je Neđo Milaković uradio a Narodni Poslanik je četiri godine. Da je Ivić poslanik u Potkozarju se nebi znalo ni za jedan problem. Jednostavno takav je čovjek neodstupa i traži rješenje. Ja vam kažem da ako se Ivić uhvatio za problem vode u Potkozarju da ce on biti rješen-jednostavno znam čovjeka taj nikad neodustaje i Milakovići se plaše da Ivić neosttane upamćen po tome da je riješio vodu u Potkozarju i MILAKOVIĆIMA. E tu leži zec.

Name

BOZE POMOZI

14.10.2017 07:46

HAHAHA, BOLJI VIC ODAVNO NISAM PROCITAO! HAHA - IVIC RJESAVA PROBLEME... OD SADA GA ZOVEMO IVIC CAK NORIS..HAHA

Name

Kako vas???

11.10.2017 18:54

Nije sramota. Pisete neistine i lazi. Pitajte dosadasnjeg rukovaoca vodovoda gospodina Milakovica, inace oca vase novinarke, koliko i kada su i koji dijelovi Potkozarja imali vodu. Pitajte oca i majku porodice sa 10 djece u zaseoku Pezic polje, kada su oni imali vodu i njihove komsije, vodu iz cesme nisu imali skoro 7 mjeseci. Sada kada je Ivic pustio vodu i prema ovim ljudima i zaseocima nastao je problem zbog Milakovica koji 1 dan nisu imali vodu i gle cuda, odmah svi mediji odjednom po Djuradju Ivicu, covjeku koji se ne stidi i ne boji bilo cija vrata otvoriti, ne vezano za stranacku pripadnost i predociti goruce problene u svom naselju. Molim Vas nemojte covjeka bez veze provlaciti po medijima jer tako usloznjavate i onako tesku situaciju. Hvala

ODGOVORITE
Name

Hvala Vam...

11.10.2017 19:26

Hvala vam što ste objavili moj komentar. Cilj mi nije bio da bilo koga uvrijedim ali hajka koja se od juce pokrenula protiv jednog covjeka stvarno nema smisla i mi smo suvise malo mhesto i suvuse se dibro znamo za ovakve medijske hajke. Nema potrebe da usloznjavamo situaciju i da dolijevamo ulje na vatru kada je nama ovdje "i sutra zajedno zivjeti". Da je problem vode u Potkozarju samo Djuradj Ivic to bi se lako rijesilo ali stvaran i realan oroblem lezi 20-30 godina unazad i nije ga lako rijesiti... Hvala

Name

Šta zna bivši policajac

11.10.2017 19:12

Ivić je bivši policajac i šta on zna o vodosnabdijevanju i ventilima

ODGOVORITE
Name

ivić

14.10.2017 23:30

Ma Bajo je gigant.

Name

Samo istina

11.10.2017 20:23

Dok je Milakovic rukovodio sva naselja su imala uravnotezeno vodu.. Posten covjek i uz narod je uvijek bio!

ODGOVORITE
Name

Malinic

12.10.2017 04:46

Koja laz ja vode u potkozarju nisam imao od januara.samo je dosla za vidovdan kad je bio parastos a milakovici su imali stalno kao i karalici.

Name

Bivsi

12.10.2017 04:51

Ti si imao vodu a sta je sa ostalim zato ga i hvalis.pitaj mene kad sam ja imo vodu u centru ivanjske.

Name

Bivsi

12.10.2017 07:24

Imao si ti vodu zato ga i hvalis.pitaj u centru ivanjske kad su imali vodu.bila je za vidovdan.izracunaj koliko je to mjeseci.

Name

Bivsi

12.10.2017 11:06

Cuj nije imo 7 dana vodu pa ljut.viste imali vodu.opet ponavljam kad je bio januar i zadnji put vidovdan kad je centar imo .to ne komentarisete samo sebe gledate.sad kad je to ivic potego sta se desava sa ivanjskom napadatega jer nema vise vode skoro svaki dan.koje ste vi fukare.ja licno nemam protiv baje nista bajo je moj drug .samo pitam kad ste toliko pametni trebamo i mi i centru zivjeti zasto nije bilo vode toliko dugo a nema je ni dan danas

Name

Ja

13.10.2017 05:44

Jebote on. On je na pocetku dobro radio sve dok nije sigovac privatizovo u svoju korist.ti nisi bio bez vode zato ga branis il si njegov mentor.

Name

R Karalici

11.10.2017 22:29

Milakovic je jedini koji je uspio da koliko toliko ustabili sistem sa vodom. Ja zivim u Karalicima i znam kakvo je stanje na terenu. Vode nema uvijek, ali ima dovoljno da se namirimo. Ono sto je covjek mogao da uradi uradio je iako je crkavicu dobijao iz Centra za razvoj sela. Bio je na terenu medju ljudima popravljao kvarove dostupan u svaka doba. Vrijedan i posten covjek ali nije clan nijedne stranke i zato je tu Ivic jaci - SNSD. ne zna ni gdje su svi sahtovi i ventili ali zato se slika sa Radojicicem i podmicuje ljude po selu Hvala BN TV sto se bavi problemima obicnih ljudi i samo tako nastavite a valjda ce doci vrijeme kada politika nece odlycivati i o vodi

ODGOVORITE
Name

Podmicuje...

12.10.2017 07:02

Daj ne lupaj Boga ti. Sa cim, zasto i koga podmicuje??? Nemojte ljudi bez veze pricati kada je problem sa vodosnabdijevanjem star koliko i sam vodovod u Potkozarju. Nema potrebe za svadjama i problemima kada su u ovom slucaju svi po malo u pravu. Problemi su u malom kapacitetu vodovoda, velikoj potrosnji, 3 puta vecem broju korisnika od projektovanog broja, rasipanje vode od strane onih koji vodu imaju non stop itd. Ljudi, samo u pamet i ne svadjajte se... Pozdrav

Name

Bivsi

12.10.2017 07:27

I ti si imao vodu zato ga i hvalis.pitaj mene kad sam ja imo vodu u centru.sto tve nije pitala u centru.nego njegovog punca cista namjestaljka.

Name

R Karalic

12.10.2017 08:09

Pa nirmalno da su pitali punca kad covjek nema vode. Ima moyda jednom sedmicno jer je visoko i voda jedva dobaci. Nista covjek nije pogresno rekao. Ja sam oblazio Milakovice i istina je da 4 ili pet kuca ima stalno vodu ali yato sto su niyinska zona a ostali nemaju i dobiju jednom sedmcino i opet zadovoljni... Galamite na Milakovica pa nije carobnjak ne moze on duvati u vodu na bazenu ako je nema... A moje komsije su ljeti imale kao i Potkozarje ljudi zalijevaju baste i briga ih za komsije i onda neko drugi kriv stonema vode. Ljudi prvo neka krene svako od sebe i nemojte napadati Milakovica kad je dao sve sto je mogao da svakoima kolikotoliko..jos optuzite covjeka sto je neko napravio na brdu kucu pa mu ne moze stici voda.. BN samo napijed, najbolji stei samo tako nastavite uz narod i za narod.

Name

Bivsi

12.10.2017 08:52

Bila neki dan ekipa iz vodovoda pa pitaju ostoju racica kad si imo vodu kaze sinoc.danas nema pa ljut nije znao kosu ljudi pa izletio.kako se voda pusta milakovici odvrnuto.karalici 5 krugova.ivanjska 2 kruga.jel to posteno.

Name

Milovan

12.10.2017 10:13

A Ivic se nije izletio kada se predstavlja kao inspektor i radnik Vodovoda. Sramota.

Name

Nemoj te

13.10.2017 06:01

Ovo se nije nikad desilo.svi pisu o postenju rukovaoca sigovcem da je kriva susa za nestanak vode.jest bila susa to svi znamo a znamo da u centru nije bilo vode 7.8 mjeseci pustena na vidovdan zbog parastosa i po naredzenju njegovih mentora iz milakovica.svi znate gde je kuca radivoja gljivara e vise njegove kuce je voda izbacivala i to dobar pritisak u avgustu mjesecu znaci negde ima suse negde nema.sigurno je to ivic pustio za milakovice vodu.

Name

Bivsi rukovaoc vodovodom

12.10.2017 04:49

U pravu su potkozarje centar nije imalo vodu.milakovici i karalici nisu potkozarje oni imaju svoje ime.

ODGOVORITE
Name

Nestalo je postenja

12.10.2017 08:15

Slazem se Milakovici i Karalici imaju svoje ime, ali bilo bi posteno pa da svi kazu istinu a istina je da ni visinke tacke u Milakovicima nisu imale stalno vodu susa je bila nestasica vode ko je sad tome kriv. Vjerovatno Milakovic jer se nije dovoljno milio Bogu da kisa pada pa da ima vode sram vas sve bilo svadjate se a covjek je pokusao sve sto je mogao...Nisam ni ja u Dobrasima uvijek imao vodu..ali kako je bilo prije nekoliko godina sada je dobro i umjesto da kazete covjeku hvala sto je pokusavao da podmiri ljude koliko toliko vi ga kritikujete takvi smo mi Srbi. Sta je taj Ivic uradio do sada nista osim sto se sunja oko sahtova i pravi veci belaj nego sto jeste. Pozdrav za novinare i rukovodstvo BN televizije jedine koja govori istinu.

Name

Bivsi

12.10.2017 10:26

Nije ovo svadja samo se prica sta se desavalo.centar ivanjske nema visinske zone pa pitam gde je voda od januara mjeseca a ivic nije bio ni doso za presjednika kad je vode nestalo tako da se ne optuzuje niko.al uvjek mora neko biti kriv.

Name

Samo istina

12.10.2017 13:53

Postuje drugo i drugacije misljenje pa i tvoje. Budi covjek pa reci istinu, nemoj na pravdi Boga pricati tako. Ja znam da centra nije imao svaki dan vode, ali nije tacno da od januara nije bilo kapi. Bilo je ali to sto svi mi ocekujemo da nam rastura pritisak nije isto sto i reci da nema ili ima ali tanko. Ne treba traziti krivca vec rjesnje i zato ne treba o Milakovicu tako govoriti vec realno i posteno o kome god da se radi

Name

Ja

14.10.2017 21:44

U petak je centar dobio nesto malo sigovca .dosta i to kad je bio vidovdan.kad je zadnji put bila voda pitam otkud sad voda i ko sad radi na njoj.cim nemaju milakovici voda dodze u centar.eto postenja.

Name

Koliko

14.10.2017 22:04

Ljudi postavljam pitanje: Kako jedan čovjek može upravljati vodovodom pa makar to bio i Bajo,jeli on stručnjak za to ko je on. Kako jedan čovjek moze naplaćivati vodu od kuće do kuće u kešu-pa makar bio i bajo.Kome nosi pare.Alo ljudi pare se nose u banku i plaćaju se računi na koima je obračunat PDV,kakva priznanica ljudi. Kako Bajo zapošljava nekog čovjeka da radi na sistemu vodovoda sa njim-Kako ga plaća,jel prijavljen za penziono i socijalno-kako ,alo ljudi kako pa makar to bio i Bajo. Naravno da su ljudi iz gradske uprave to vidjeli i oteli to od Baje i predali u gradski vodovod. LOGIKA ČISTA.

Name

Za Koliko

16.10.2017 21:15

Veze nemas o cemu pises! Malo se raspitaj o nadleznostima Centru za razvoj sela I Vodovodu pa se javi.

Name

ZA ZA KOLIKO

17.10.2017 19:40

Nemas ti veze, prijatelju. Keš je u pitanju,zato Bajo diže pobunu na BN preko ćerke Danine. 500 kuca puta 10 km =5000 puta godina = 60 000 KM puta 10 godina = 600 000 KM. Bajo naplaćivao u kešu. Koliko je predao u centar za selo...

Name

OD POSTENJA NEMA HLJEBA

12.10.2017 13:48

JA SAM BIO SVJEDOK KADA JE IVIC TRAZIO OD JEDNOG COVJEKA DA MU KAZE GDJE SVE POSTOJE VENTILI A DA CE MU ZAUZVRAT DATI POSAO I UGOVOR. O CEMU ONDA VISE PRICATI NE STAJEM NI STRANU MILAKOVICA NI IVICA ALI DOSADASNJI RUKOVACO MILAKOVIC JE BAR POSTEN COVJEK I BIO JE KULTURAN PREMA NARODU PITA LI GA IKO KAKO JE DOLAZIO DO BAZENA KOJI JE NA VRH KOZARE..NARAVNO DA NE PITA SVI HOCE VODU ALI NIKO NE ZNA DA LI JE MOGUCE PODMIRITI SA DOVOLJNIM KOLICINAMA BAS SVE IJEDNO DOMACINSTVO.... OVI U CENTRU POTKOZARJA SE ZALE A IMALI SU VODU I LAZ DA JE DA NEMAJU NIKAKO... IMAJU NIJE NIKO LUD MOZDA NEMAJU SVAKI UBOGI DAN ALI VODE IMA DA SE MOGU NATOCITI ZALIHE ZATO PRESTANITE DA BLATITE COVJEKA KOJI NIJE SVEMOGUC A IMAM I SVJEDOKE KOJI CE POTVRDITI KAKO SU MILAKOVICU MNOGI PRAVILI SMICALICE. NEKA BN TV DODJE PONOVO LJUDI CE SVE ISPRICATI JAVNO I TO JE JEDINA KUCA KOJA SE BAVI PROBLEMMA JADNOG NARODA

ODGOVORITE
Name

Druze...

12.10.2017 14:23

Kome i kako Ivic moze dati posao i ugovor. Pokazacu mu ja gdje su sahtovi ali me intersuje kako on to moze nekome dati posao jer koliko ja znam i on je nezaposlen...

Name

Bivsi

12.10.2017 14:23

Ja licno i odgovorno tvrdim da kuce kod poste nisu imale vodu od januara.i za vidovdan bila i neki dan kad je vodovod pustio vodu.ovo ljudi nije laz nema kapi vode daje bilo da natocim sebi sedmicno bilo bi super.hvala mom komsiji koji mi da gradsku da sebi sedmicno naspem i jos su mi crijeva razvucena po vocu jer tako sipam.za ovo imam 10 svjedoka koji nisu imali vodu.a ja nisam u mogucnosti da sebi prikljucim gradsku.neznam koje odgovoran za ovo al ocito neko jedt

Name

Centar

12.10.2017 15:41

Samo čitam, i ne mogu da vjerujem. Dragi moji srbi! Ja živim u centru, ima godina kada nismo imalo vodu i po 6 mjeseci, dok su neki Milakovići uvijek imali vodu zalijevali bašte i punili bazene, tačno je da vode u centru nema od Vidovdana kada je bio parastos pa je voda morala biti puštena ali i to samo na 2h. Vodu u Potkozarju nije mogao urediti niko zbog bezbroj ilegalnih priključaka, zbog anarhije poslije rata, vodu je okretao i usmjeravao u svoj zaseok kako je ko htio. Ja bih samo da se zahvalim SNSD-u što je doveo Vrbas u Potkozarje, što je prije 10 godina bila misaona imenica. Sve dok se budemo svađali I ovako ponašali nikad nam neće biti bolje!

Name

Kako Da Ne

12.10.2017 17:26

da nije snsd-a ne bi bilo ni nas. cuj doveli vodu u 21.vijeku. i za to treba da budemo zahvalni. cim padne snsd bice bolje, a misevi ce se povuci u rupe. nasa nevolja je ta sto postoji snsd i njegovi poltroni.

Name

OD POSTENJA NEMA HLJEBA

12.10.2017 17:28

U TOME I JESTE CAKA, BRAVO BIVSI. NIJE ZAPOSLEN I ZATO SE I BORI DA ON TO PREUZME DA RADI I DA PRIJEDJE U VODOVOD. A POSAO ''KAO'' OBECAVA LJUDIMA KOJI SU NEPISMENI I ZA KOJE MISLI DA CE NASJESTI NA TU PRICU SAMO DA BI MU POMOGLI DA SKONTA LINIJU I SHATOVE I VENTILE. BRIGA MENE I ZA JEDNOG I ZA DRUGOG MENE INTERESUJE DA IIMAM VVODU ALI NETREBA NISTA NA KVARNO RADITI KAO IVIC VEC SAMO POSTENO I PRAVEDNO

Name

Bivsi

12.10.2017 18:58

Milakovici se sad ljute sto je nestalo vode u visinskim zonama.a skoro svi su prodali prikljucke a ostavili cijevi i cesme i gle cuda voda izbacuje na brda jel to normalno

Name

Druze Kako Da ne...

12.10.2017 20:30

Naravno da dovesti vodu iz Novoselije do Potkozarja, Piskavice, Verica itd. nije nikakvo cudo u 21. vijeku ali moras znati da mi ne zivimo u Svicarskoj vec u Bosni koja je i u onon drzavi bila zapustena pa zato mi i danas radimo i pokusavamo uraditi sto nikada i nikome nije palo na pamet. Ja tebe pitam, ako imas dovoljno godina, zasto ti i tvoja generacija to nije uradila prije 30 godina a ako si mladji onda je strasno da ti ovako olako sve objasnjavas i kazes kako sve sto se radi za tebe nije NISTA a pri tom svaku recenicu pocinjes malim slovom. E to je strasno u 21.vijeku a ne sto je SNSD ili bilo ko drugi vodu doveo u svaku vuko.ebinu banjalucke opstine. Evo ja te pozivam da svoj "sokak" pronadjes na topografskoj karti, naravno ukoliko znas sta je to i ukoliko to uspijes ja ti platim prikljucak gradske vode, jer pricati sta treba i kako je nesto lako u ovakvim vremenima moze samo teska neznalica. I samo da znas da ni u 21.vijeku nije ni malo lako u svaki "sokak" i vuko.ebinu dovesti vodu, struju, napraviti put, izgraditi domove, ambulante, obnoviti skole, kanalizacije, izgraditi igralista i jos mnogo toga sto je moralo biti uradjeno barem prije 30-40 godina kada je ona drzava bila u najvecoj snazi. I tada se radilo na kredite ali kome i u kojim mjestima, zakljuci sam... Hvala

Name

Nemoj te

13.10.2017 06:08

Ljudi ko ovo razume.svi znate milovana milakovica kineza.covjek nije imo sigovca skoro nikad a odjednom ima vode.neki dan malo nestalo pa po ivanjskoj galami sto nema vode.gle cuda susa a milakovici imaju vodu ka radi na vodi.koji bezobrazluk da nevjerujes.

Name

ISTINA O POTKOZARJU

13.10.2017 21:18

Istina je sasvim nesto drugo. Zna se čiji su bazeni u Milakovićima da godinama taru ovaj narod. Niko nesmije ni pisnuti za vodu i bazene. Zna se da ljeti kad se mjenja voda u bazenima tajkuna u Milakovićima niko nema vodu u Potkozarju,a Bajo Milaković tad iskljuci telefon. Narod to u Potkozarju zna. Sad kad Ivić pokrece pitanje vode u Potkozarju zbog vas koji nesmijete ni pisnuti onda je problem to sto nesmijete i necete da javno progovorite. Stidite se Ivića on pred kućom ima i vodu i put i rasvjetu a botri se za vas. Zna da je ovo istina i ćutite. Da sam sa Ivićem plunuo bi vas sviju jer marva koja kleči pred Milakovićima i mirno ćuti. A dobro znate ko su. Sikter marvo. Ivić ima petlju za sve a vi umrijecete u ćutanju.

Name

Za "ISTINA O POTKOZARJU"

14.10.2017 07:15

Svaka ti cast na komentaru. Sve je tacno u bocu. Upravo je to tragedija svih nas, sto svi pametuju i kao ne odgovara im a nece nista da kazu i nece da podrze bilo kog covjeka koji pokusava nesto uraditi i boriti se za sve podjednako. U ovom slucaju je to Ivic a u drugim mjestima neko drugi. Sto se tice Milakovica to je ispricana prica. Pa narodni poslanik Milakovic u svom mjestu za 3 godine mandata nije ni sijalicu ulicne rasvjete promijenio a kamoli nesto drugo, a narod ko narod, ako se on do godine ponovo bude kandidovao za poslanika, napravice u Potkozarju, Piskavici, Vericima itd. malo rostilja, koje pivo i nas narod odmah pada na koljena pred njima a nece sada da ga pitaju sta je to kao narodni poslanik pomogao ili uradio u svom kraju da bi barem djelimicno opravdao povjerenje i glasove koje mu je narod dao. Pa ja kada sam ove godine za Vidovdan bila na parastosu svom rodjaku u Vericima i kada sam vidjela kako je firma Gradsko groblje na celu sa Nedjom Milakovicem uradila rekonstruciju Spomen groblja u Vericima, pa to ni najvece neznalice ne bi uradile. Trebao se barem udostojiti i to ljudski odraditi jer radi se o spomen groblju gdje su sahranjeni nasi najmiliji iz 2.svjetskog rata i iz ovog zadnjeg Otadzbinskog rata. Da ne pominjemo sto je to radio u "svom kraju i medju svojim narodom", kako bi bilo da je na drugom mjestu radio. BRUKA I SRAMOTA !!!

Name

Koliko narod laze

14.10.2017 07:49

Ovo da Bajo Milakovic iskljuci telefon je cista laz... Ja sam ga jednom u 1 poponoci zvao i covjek se javio na telefon. Nikad nije bjezao od problema i onaj ko zna Baju zna da je postenjacina problem je sto njega petljate u te kampanje i politiku a to nije ni blizu istine. Covjek od svog rada i poljoprivrede zive sram vas bilo kad tako blatite bilo koga bez dokaza..Srecno BNTV u daljem radu.

Name

Ja

16.10.2017 10:43

Nesto su se usutili ovi sto su branili baju imal sad vode

ODGOVORITE
Name

Banjaluka

16.10.2017 21:17

Ivicu sto si provalio sahtove?

Name

Ivić

17.10.2017 19:43

Zato što su Milakovići privatizovali Sigovac, I UZIMALI KEŠ OD NARODA..