Neću da opozicija bude kao vlast

Kada sam vidio da u stranačke organe ulaze tajkuni, ljudi koji imaju veze sa ratnim profiterstvom, shvatio sam da se na takav način tajkunizuje stranka i to otvoreno rekao. Šta ćemo dobiti ako to ne spriječimo? Bićemo isti kao ovi što su sad na vlasti, a narod neće imati nikakvog izbora. Imaće kriminalnu vlast i tajkunizovanu opoziciju.

Republika Srpska 24.05.2017 | 22:58
Neću da opozicija bude kao vlast
Ovim riječima objasnio je za SrpskaCafe Dragan Mektić, ministar bezbijednosti BiH i odnedavno samo član SDS-a svoju odluku da podnese ostavku na sve stranačke funkcije. On kaže da je “tajkunizacija” odavno pristuna, ali da je taj problem sada samo ekalirao u Prnjavoru.

"Ja lično zamjerim nesposobnosti, a možda i zloj namjeri predsjednika Opštionskog odbora Nemanje Vasića, kojem je ili odgovaralo da do toga dođe, ili mu nije jasno da ćemo zbog toga trpiti posljedice. Ja sam progovorio o tome otvoreno zato što ne vidim svrhu da se to dopušta i ubijeđen sam da sa takvim ljudima nemamo šta da tražimo na idućim izborima, a ni birači neće vidjeti neku šansu za promjene", rekao je Mektić za SrpskaCafe.

Da li će vaše riječi proizvesti sukobe i turbulencije u stranci?

"Hoće sigurno. Dio ljudi se slaže sa onim šta sam rekao, a najviše ih nema hrabrosti da pričaju o tome, iako dijele moje mišljenje. Moja namjera nije bila da proizvedem turbulencije u stranci već, dok ima vremena, da se opametimo i dozovemo pameti. Da kroz izbore koji nam dolaze, promijenimo sam način na koji stranka djeluje, poruke koje šalje i ciljeve koje definiše, ali i ljude koji sprovode politiku.

Moramo biti moralna i poštena stranka i da sljedeće godine baš takvi izađemo na izbore. Naš cilj treba da bude uspostavljanje vladavine prava i pravne države koji će se suprotstaviti korupciji na kojoj funkcioniše sadašnja vlast zato što nas vode u sunovrat. Sadašnja politika nam ne daje nikakvu perspektivu i budućnost."

Hoćemo li od vas čuti neka imena odgovornih?

"Ne bih da komplikujem dodatno situaciju zato što je ostalo samo nekoliko dana do redovne izborne skupštine u stranci. Na slučaju Prnjavora sam rekao da tajkuni i ratni profiteri ulaze u organe stranke i da prijeti opasnost da se SDS tajkunizuje. A toga ima i u ostalim odborima. Ne bih iz korektnosti prema izborima govorio o imenima, osim što sam ih spominjao u slučaju Prnjavora. Volio bih da skupština prođe bez problema i da ovi ljudi o kojima sam govorio ne uđu u organe stranke. Međutim, mislim da će ući, iako je samo jedan tajkun dovoljan da se uruši sav kredibilitet stranke i nećemo moći da govorimo o poštenju i moralu SDS-a. Mislim da će se o tome dosta raspravljati."

Kako su na posljednja dešavanja reagovale vaše stranačke kolege?

"Meni se niko ne javlja uopšte. Niko me od rukovodilaca nije zvao niti sam sa nekim razgovarao. Pretpostavljam da ne gledaju blagonaklono na tako nešto ali ja imam potrebu da na neke stvari ukažem. Sada, ako se stranka tajkunizuje, ja ću imati čistu savjest, ali to nikome ništa neće značiti, ni meni ni građanima, ali ni samoj stranci."

Da li je nakon smjene glavnog tužioca Gorana Salihovića došlo do bilo kakve promjene?

"Ne da nema nikakvog napretka, već stagniramo u čitavom sistemu pravosuđa. Zapravo, rasvjetljavajući i otkivajući neke stvari, saznali smo da je pravosuđe u mnogo gorem stanju nego što smo prvobitno mislili. Lično vidim uspjeh zato što smo pokrenuli tu lavinu.

Shvatili smo dubinu problema, vidjeli da u pravosuđu caruju korupcija i kriminal, da imamo nekompetentne tužioce, koji ni u kom smislu, a posebno ne u moralnom, nisu zaslužili da budu nosioci pomenutih funkcija. Sve je to skupa napravilo katastrofalno stanje u pravosuđu, ali i u društvu koje zavisi od njegovog poštenja. Smijenili smo glavnog tužioca zbog kriminala i korupcije, i evo, najvjerovatnije će doći i do optužnice. Ovo je prvi put u novijoj istoriji BiH da je neko na taj način smijenjen, kroz raskrinkavanje korupcije i mita. Raskrinkali smo dobar dio afera kod ključnih ljudi u tužilaštvu, sudovima, neki tužioci su u pritvoru."

Je li to dovoljno za neki početak?

"Nije to ni približno koliko treba. Međutim, uspjeli smo i podstakli javno mnjenje da razmišlja o tome i da traži od insitucija riješavanje problema. Sad je isključivi stav EU da nemamo nikakve rezultate u pogledu korupcije. Ključna stvar je da moramo srediti stanje u pravosuđu i napraviti dodatnu reformu kroz konkretnu borbu protiv korupcije. Nije mala stvar što smo raskrinkali način na kojem je funkcionisalo pravosuđe i da je sada zahtjev i javnosti u BiH i EU, da se to stanje mijenja.

Znam da niko nije zadovoljan ovakvim stanjem, ali to je kriminalno koruptivna hobotnica koja je bila potpuni pandan državi. Ona nije osluškivala šta je u interesu države, već da se ta hobotnica nametne kao partner državi i da tako zaštiti svoje interese."

Salihovićev odlazak je pokazao šta?

"Odlazak Gorana Salihovića je pokazao da smo raskrinkali mito i kopruciju, ali i da nismo otišli dalje. Za vršioca dužnosti tužioca Gordanu Tadić ne mogu da kažem da je korumpirana, ali moram da istaknem da je zadržala isti nivo nerada, a možda i gori. Zato sam ja i pozvao VSTS da nam vrate Gorana, sa njim smo možda nešto i mogli da uradimo. On nije dao da se pipa oko korupcije, a ostalo je puštao. On je kontrolisao sve procese oko korupcije, a sad se ne radi ništa. Tadićka je dozvolila da političke kaste ovladaju Tužilaštvom BiH i da je 'imaju pod nekom vrstom kontrole'.

Tako sada više politika upravlja procesima u Tužilaštvu nego sama ona. Apsolutno smatram da su političke kaste glavni kočničari svih procesa protiv korupcije u BiH. Uspostavila se politička osovina na relaciji Banjaluka-Sarajevo-Mostar, koja u potpunosti kontroliše menadžment Tužilaštva BiH. Možda će ta osovina da dopusti da se uradi nešto što ne šteti njihovim interesima, ali preko toga ništa. Međutim, ni to se ne vidi. Propadaju predmeti koji su otvoreni i oni u kojima je istraga značajno napredovala, što nas je dovelo pravnog kolapsa."

Da li se sukob između vas i Ružice Jukić, predsjednice VSTS završio?

"Vidite, ja ne volim da se to zove sukob. Nisam ja ni sa kime u ratu, niti ga želim. Govorim o argumentima i činjenicama. Nakon što ona i VSTS nisu mogli da me kompromituju u mom radu, krenuli su da ruše moj dignitet. Pa su govorili: Ti nemaš diplomu, Ti si došao u žutom stojadinu i druge nebuloze, što je doprinijelo da građani shvate ko zapravo sjedi u tamo i utiče na rad Tužilaštva BiH. Čak su i mediji sumnjali u moj kredibilitet, a svi oni mogu da ispitaju navode iznesene protiv mene. Nijednu njihovu priču nisu uspjeli da dokažu. Dobili smo samo ulične priče, rekla-kazala. Ona je urušila svoj kredibilitet i onaj koji ima pravosuđe, moj nije."

Smatrate li da imate nesvakidašnji odnos sa medijima?

"Imam i postoji više razloga za to. Niti glumim, niti to mogu, neću da stvaram lažnu sliku o sebi, a u ovim godinama, teško mogu da se prepravljam. Druga stvar je što mislim da o svim problemima koji potresaju ovu zemlju, posebno ekonomskim i onim koji ometaju suživot treba naglas govoriti. Pretjerani nacionalizam nas ometa, a suživot postaje nemoguć zbog pretjerane ratnohuškačke retorike.

Zbog budućnosti ove naše djece moramo da govorimo o svemu i to javno. Ne možemo naše građane ubjeđivati, kao što rade javni servisi i neki mediji, pogotovo u Banjaluci, da je nama dobro, da je svaki potez naše Vlade spašavanje Srpske, kao da se nadvio neki bauk nad Republikom Srpskom. A spašavate ih tako da svaki dan građane Srpske činite siromašnijim, jadnijim i bjednijim. I sve ih je manje. Dakle, da bi građani moraju da zauzimaju vlastiti stav prema onome šta se dešava i što političari rade u našoj državi. Tako i prema meni. Gledajte šta radim i zauzimajte politički stav prema meni.

Recite, dobar je ili nije, vršite pritisak da se sklonim ako ne valjam. Treća stvar je što izuzetno cijenim rad novinara. Ako razne demagogije i filozofije naših političara koje prosipaju već 20 i više godina, novinari ne učine dostupnim, onda smo mi u blokadi i lutamo i tumaramo. Izuzetno cijenim te ljude koji mnogo rade iako su jadno i bijedno plaćeni. U novinarima tražim partnere koji će sve informacije i istine da prenose javnosti. Nemam ja nikoga da me savjetuje i instruiše. Ja sam takav kakav sam."

Šta će biti sa referendumom o otcjepljenju RS?

"To je hir Milorada Dodika pomoću kojeg on želi dodatno da zbuni i izbezumi ovaj narod i dovede ga u stanje da sa njim može lako da manipuliše. Može on da manipuliše šatorom i onom jednom pjesmom “Ne može nam niko ništa, jači smo od sudbine”, a u stvari od koga smo mi to jači? Pa mi smo od svakoga poraženi! Izgubili smo ekonomiju, resurse, osiromašili smo potpuno. Poraženi smo i kao političari, pobježe nam narod.

Glupost neviđena! I to je nepotrebno! Šta ova priča znači građanima sada ili za mjesec, šest mjeseci ili pet godina? Mi moramo da živimo svaki dan i da napredujemo, a te njegove odvale, jedne ujutro, druge oko podne i treće naveče, niko nema od toga koristi. Zbog takvih gluposti mi smo došli u jednu vrstu potpune blokade, ekonomske i političke. Niko ozbiljan ne dolazi kod nas i niko nas ne doživljava tako.

S obzirom da je dobio te sankcije od SAD-a, mislim da bi sad njemu odgovaralo da pola građana Srpske dobije sankcije, pa da kaže kako je to protiv svih nas. Nije! Na kraju, da hoće otcjepljenje, ćutao bi i radio nešto, a ne samo pričao o tome. Šta ćete vi sa tom halabukom i pričom? Koga prepada? Ameriku? Nato? Njemačku? Mislite da se neko trese u Vašingtonu ili Briselu na te izjave? Još je veće zlo što se povezao sa ekstremno nacionalističkim partijama u Evropi, i napravio belaj", odgovorio je ministar Mektić.
Smatrate li da vladajuće političke struje drže ljude u strahu?

"Naravno, ovdje se permanmentno proizvodi strah. I jedni i drugi i treći to rade, a na tome opstaju. Postižu dva efekta: da se narodi homogenizuju nacionalno ili da bježe odavde. Vidimo da nam se dešava i jendo i drugo. Ovdje će na kraju ostati samo političke kaste sa sirotinjom, a brzo ćemo doći u situaciju da im umjesto para za porez nosimo harač. Propisaće im se kao 1948. godine za vrijeme Informbiroa da ga daju u naruti, pa će po kućama skupljati žito i slaninu. Tako će još malo i kod nas."

Imate li novih informacija u vezi pripremanja atentata na vas?
"Uopšte nisam htio da ta informacija dođe do javnosti, ali je nekako u prepiskama obavještajnih agencija do toga došlo. Na agencijama je da provjere vjerodostojnost priče. Vjerujem im i sve ono što mi oni predlože u smislu eventualne zaštite i istrage ja ću ispoštovati."

(Srpskacafe.com)

Komentari / 94

Ostavite komentar
Name

Olja

24.05.2017 13:40

Svaka čast Mekticu.Samo tako nastavi.

ODGOVORITE
Name

Narod

24.05.2017 14:19

Dzaba kad je sam. Ostali gledaju samo kako da maznu lovu i nema nista drugo. Samo pljacka spaja sve politicare koje svakodnevno gledamo. Mekticu zivio ti nama i udri stoku politicku dok mozes i koliko mozes.

Name

Grga

24.05.2017 14:30

SAMO UDRI OVE STO SU TI DALI POZICIJU DRZAVNOG MINISTRA. TAKO IM I TREBA, KAD SU POSLALI FICU DA BUDE FORMULA 1. Sve pohvalne komentare ti salju snsdovci. Samo nastavi, udri bez prestanka svoje.

Name

Nova Stranka

24.05.2017 14:32

Neka napravi novu stanku i svi će glasati za njega.

Name

POTPUNO JE U PRAVU!

24.05.2017 14:39

VEC DUGO VREMENA SE VIDI DA NASUPROT VLASTI KOJA SISTEMATSKI UNISTAVA OVAJ NAROD, STOJI POTPUNO DEZORJENTISANA OPOZICIJA, KOJA SE SUSTINSKI NE RAZLIKUJE PUNO OD REZIMA, A DA JE TO TAKO NAJBOLJE POTVRDJUJU ANGAZMANI POJEDINIH OTPADNIKA VLASTI U REDOVIMA OPOZICIJE. JEDINO RJESENJE MOZE BITI FORMIRANJE POTPUNO NOVE STRANKE OD CASNIH I POSTENIH LJUDI KOJI DO SADA NISU OBNASALI NIKAKVE POLITICKE FUNKCIJE U DRUGIM STRANKAMA - U SUPROTNOM PROPAST!!!!

Name

NE POPUSTAJ, IDI NAPRIJED, MEKTICU

24.05.2017 15:20

Svaka mu je na mjestu, samo postoji realna bojazan da ga sada marginalizuje SDS zajedno sa dodikovim SNSD jer im ne ogdovara, ni jednim ni drugim, da neko dira u carstvo kriminala i korupcije koje su jedni formirali za vrijeme rata i neposredno poslije, a drugi u poslednjih 15 godina. Medjunarodna zajednica treba da pomogne ovom covjeku, ali i oni imaju svoje miljenike i u vlasti i u opoziciji i ne interesuje koliko su oni posteni. Vazno im je da u datim momentima izvrsavaju njihove naloge. Odredjeni funkcioneri iz medjunarodne zajednice u BiH i sami su skloni mitu i korupciji, i kao takvi su sklonjeni u ovu nasu vukojebinu. To vam je realnost. Ali, mektic i svi drugi koji misle na isti nacin ne treba da se obeshrabri i treba da nastavi put koji je zapoceo. Pravda je spora ali dostizna. Uvijek je dobro izlazilo kao pobjednik nad zlom

Name

SAMO NAOVA STRANKA

24.05.2017 15:22

I ja mislim da treba da napravi novu stranku, svoju, i da u nju ukljuci sve dobronamjerne i postene ljude iz svih postojecih stranaka. A takvih ima. malo, ali ima.

Name

Karabatak Suzana

24.05.2017 15:27

Iz svake rijeci ovog covjeka osjeti se i izvire postenje. samo je pogrijesio drzavu. Kod nas to ne prolazi jer je sistem vrijednosti totalno poremecen, bolje reci okrenut naglavacke. ko se do sada odvazio mda tako otvoreno govori o problemima u svojoj stranci. Sve poltron do poltrona, i svi gledaju samo svoje licne interese.

Name

KODUS

24.05.2017 15:27

GDJE SU TI REZULTATI???

Name

Incko, gdje si

24.05.2017 15:29

Zasto Visoki predstavnik za BiH ne pomogne ovakvim ljudima. Nesto tu ne stima. Cuti. Da ga neko nije kupio i sad ucjenjuje. Nemoguce je da covjek broj 1 u BiH samo cuti i oglasi se od godisnjeg ili polugodisnjeg izvjestaja stanja u BiH. Koji se stalno ponavlja. Na zalost, ovaj covjek rizikuje da ostane sam, jer je i narod posto stoka. Nije u stanju da vidi da oni kojima daje glas (bez obzira na opoziciju ili vlast) radi tom istom narodu o glavi

Name

Majda

24.05.2017 15:31

Ljudi moji ima li iko u vrhu odlucivanja u BIH da pomogne ovom covjeku. Nije bitno sto je iz ovog ili onog naroda, ovoe ili one stranke. Covjek je sve u pravu i ako mu se na vrijeme ne pridruzi dovoljna i kriticna masa, odosmo na dno. Ako vec nismo

Name

novinar

24.05.2017 15:33

Svaka ti cast Mekticu. bio si i ostao principijelan.

Name

kole

24.05.2017 15:38

Ovdje tajkuni i mogu imat stranku jer mogu da je isfinansiraju.

Name

lola

24.05.2017 16:12

Zar Mektić to nije do sada shvatio da je opozicija ista kao vlast.Ovdje si u politici da bi:1:dobio funkciju i lovu 2.da bi se zaposlio 3.da bi zaposlio dete.

Name

nnn

24.05.2017 17:26

Citam i ne vjerujem, kazu Mektic posten

Name

re Nenad

24.05.2017 21:49

Tačno da je za sada sam, kao što je začnoda jedna lasta nečini proleće ali ga najavljuje, srećno Mektiću.

Name

Re Olja

25.05.2017 11:41

Gospodine Mektiću, sada si vidio da u Republici Srpskoj nema poštenih. Pošteni su dali živote za Republiku Srpsku.Sve su prodali, i grobove će nam prodati.

Name

slavko

25.05.2017 13:01

Najposteniji u SDS -u je ZORAN. LATINOVIC Njega za predsjednika SDS-a . Treba sds ocistiti od lopova kao sto je Djoko Krcmar Sasa Lazic Ljubisa Igumanovic .

Name

miloš

26.05.2017 10:09

Tako je treba očistiti parazitske kadrove.

Name

lola

26.05.2017 12:44

Pa zar ti nisi vlast?

Name

NOVI

24.05.2017 13:40

Moj Metic ta je stranka takva od osnivanja, ti sa takvim sttavovima tesko ces naci stranku bez tajkuna i profitera,a saveza komunista nema odavno.

ODGOVORITE
Name

MUNGOS

24.05.2017 13:41

VREDI LI SVE TO MEKTIĆU ? NAROD JE STADO BLESAVIH OVACA ! . . . .

ODGOVORITE
Name

karenjo busta

24.05.2017 13:42

Mislis na vlast na nivou tzv bih? u pravu si..

ODGOVORITE
Name

@karino

24.05.2017 16:16

Ja ne mogu ni zamisliti koliko jadan je tvoj život. Na silu živjeti u zemlji koju mrziš, a nemati dinara u džepu da pobjegneš iz nje? Baš vas je bog obilježio, kao gubavci...

Name

ah

24.05.2017 19:38

Ali, zato je tvoj život ispunjen: iako nemaš marke u džepu, voliš BeHa, jednu-i-jedinu i taj novokomponovani rad...

Name

Roni

25.05.2017 04:57

Vec deset godinama taj tvoj SDS je opozicija a nista nije bio bolji ni prije a ti si bio SA njima öd kud sad odjeddnom nevalja nisi tako prico kad su te postavljali za ministra a sad vidis da ti je kraj da si proveo vrijeme u izmisljenim aferama pricajuc gluposti i neke viceve sad SE Peres nebili kako opstao u Sarajevu.

Name

Tuzilac

24.05.2017 13:52

Visoki sudski i tuzilacki savjet je centar korupcije. Pogledajte samo imenovanja glavnih tuzilaca i predsjednika sudova. Podobni politici i kriminalu odani na štetu sposobnih, postenih i moralnih. Istraziti sva imenovanja od dolaska Milana Tegeltije u VSTV i doci ce se do šokantnih otkrića.

ODGOVORITE
Name

Perica

24.05.2017 13:54

Ministar je rasturio

ODGOVORITE
Name

Mali Perica

24.05.2017 17:56

Perice ti i Mektić sjedite dobili ste jedinicu.

Name

dr

24.05.2017 13:56

Probleme Prnjavora treba rješavati u njihovom dvorištu, a ne prenositi na stranku. Ipak je Mektić dobio mandat od stranke da bude ministar. Zar je malo? I zar to nije podrška i povjerenje? Mislim da je ipak u pitanju lična sujeta, iako cijenim da je stanje u Prnjavoru loše i da nije dobar izbor stranačkih kadrova odatle.

ODGOVORITE
Name

Gile

24.05.2017 13:58

Mekticu, imas poziciju koju mnogi mogu samo sanjati??? Nemoj se ponasati kao prvi intelektualac i najposteniji u SDS-u!!!

ODGOVORITE
Name

Zevs

24.05.2017 15:29

IMA LI TAJ COVJEK IJEDAN REZULTAT???

Name

ima

24.05.2017 19:39

Kako da ne: nabio je rekord u broju konferencija za štampu sa kojih šalje 1 poruku.

Name

bajke

24.05.2017 13:58

Tako je Mekticu.

ODGOVORITE
Name

Legenda od čovjeka

24.05.2017 14:01

Znači zadnje 22 godine od završetka rata nismo imali čovjeka kao Mektić koji priča bez uvijanja i objašnjava sistem rada svih stranaka a to je iskjučivo dolazak na vlast

ODGOVORITE
Name

Gojko

24.05.2017 14:41

Koliko si inteligentan kad se njemu diviš!

Name

Alo alo

24.05.2017 15:13

Glavonja, kome se ti divis?

Name

re Alo alo

24.05.2017 15:42

Divim se takvima kao Mektić a ne bezličnim ljudima kao ti koji čekaju da im neko drugi uredi pravni sistem,pronađe posao,samozaljubljenim skorojevićima koji uvijek ostaju nevažne ličnosti

Name

re Gojko

24.05.2017 17:33

Ovaj Gojko kao oni drpci iz rezervnog sastava ex UDBE,onaj zadnji ološ što po kafanama sluša šta ko priča pa prenosi u štab,seoska bitanga koja laže za platu čitav život. Mili siromašni Gojko da će njegovi,seosko-kafanski,komentari pomoći teško obolelom Dodiku. Tužni Gojko će prvi promijeniti dres kad laktaski džeparoš padne. O'joj Gojko tuge tvoje.... čemu se nadaš jadan li si?... Žalosni Gojko s’čim ćeš pred MILOŠA?..

Name

Gojko

24.05.2017 19:44

Kako dokoni ljudi mlate praznu slamu po portalu a onda kukaju da nemaju za kiflu, treba im socijalni radnik ili socijalna pomoć.

Name

Nije Lose

24.05.2017 14:01

U pravu je ovaj covjek. Da ga kandidujemo za predsednika.

ODGOVORITE
Name

Koki -Kol

24.05.2017 15:02

Drzava bi bila kao Mapet sooou.

Name

Nije Lose

24.05.2017 15:09

Vidis dokle su nas "inteligentni" doveli.

Name

Blok 4

24.05.2017 15:16

Plan je da se dio Dodikovih tajkuna na mala vrata uvuku u SDS ,Mektić je to osjetio i zato upozorava inače politika koju zagovara bila bi auto gol Borba protiv kriminala i korupcije.

Name

Re blok

25.05.2017 05:08

Ha ha ha...

Name

Tramp

24.05.2017 14:05

Svaka čast ministre sve pohvale čovjek koji je realan i ima savjest.

ODGOVORITE
Name

nm

27.05.2017 08:38

Ma ovo je jedna danguba koja je do guse korumpirana. Svaliće ga sds samo kad im prvi put zasmeta....

Name

Svaka cast

24.05.2017 14:13

E kako sad u ovoj politici ovom covjeku dati da vodi ovu drzavu.Da izabere ljude kao on i da vodi i da izadjemo iz blata.Pozdrav Gospodinu Mekticu.

ODGOVORITE
Name

Oroz

24.05.2017 14:13

Za vecinu stvari koje je iznio je u pravu. Samo mi nije jasno kako se prosvjetlio posle unitarstranackih izbora u Prnjavoru????

ODGOVORITE
Name

GAVRAN

24.05.2017 14:28

BRAVO MEKTICU.

Name

To-Maš

24.05.2017 14:19

Bravo Mektiću za identifikovanje ratnih profitera. Riješiti se takvih nemoralnih ljudi.

ODGOVORITE
Name

Dragan

24.05.2017 14:23

Istjerajte Latinovica iz stranke

ODGOVORITE
Name

djole

25.05.2017 12:54

To Krcmaru izgleda smeta posteni Latinovic. Idi Djoko kod Dode jer si to odavno naumio interes je preci od svega.

Name

Gavran

24.05.2017 14:26

Sve si u pravu.

ODGOVORITE
Name

Dragan

24.05.2017 14:30

Koliko treba biti glup pa poverovati u to da je Mektić tek sad otkrio da u SDS ima tajkuna? Pa se, Bože moj, naš ministar zgražava! A vidim da glupog sveta ima prilično... Ovog neko instruira, a ko da se naslutiti.

ODGOVORITE
Name

@Dragan

24.05.2017 16:22

Nije Mektić "Vaš" ministar,vi ekavci imate vašeg Dr. Padni mi na grudi Nebojšu. Imate i keramičara za direktora srpsko/ruske kopije CIA. Sikter!!!

Name

Saša

24.05.2017 16:53

Odličan komentar.

Name

EE

24.05.2017 14:36

Bravo Mekticu! Samo naprijed!

ODGOVORITE
Name

GAVRAN

24.05.2017 14:47

GOS.MEKTICU NEMOJ STATI,SAMO NAPRIJED. U SVIM OPSTINSKIM ODBORIMA IMA TAJKUNA I NEZNALICA ILI DA KAZEM ORGINAKNIJE KRIMINALACA. NISTA NISMO DRUGACIJI OD VLADAJUCE OLIGARHIJE.SAMO STO SU ONI IMALI VISE PRILIKA I BILA SU IM DOSTUPNA SVA BOGATSTVA BANKE PA SU VISE NAPLJACKALI.

Name

Kiki

24.05.2017 15:04

Mislim da ce sada svi iz zgrade vlade,bicu malo vulgarana,da dozive Orgazam....

Name

Darth InVader

24.05.2017 14:55

Mektić je barem iskren, a to poštujem. Lično, priželjkujem da se pojavi neka treća politička opcija u Republici Srpskoj, jer ni pozicija ni opozicija ne nude ništa novo već 22 godine. Mlađi ljudi trebaju ući u politiku, a ove stare pod hitno penzionisati i istražiti kakve orahe nose u džepovima.

ODGOVORITE
Name

Pero

24.05.2017 15:06

Dragane svaka ti cast znao sam da si posten i odan sds ovo sto si objaviji za tajkune dezertere l one koji su pobjegli od stvaranja RS sada zele da upravljaju sds kako ih nije sramota

ODGOVORITE
Name

Re

25.05.2017 05:04

Posle onog VIVA jasno je Koje i kome pripada.

Name

Cvjetić

24.05.2017 15:12

Covjek se rascvjetao, dekompenzovao se u svakom pogledu!

ODGOVORITE
Name

Savjet

24.05.2017 15:15

Mekticu, predji kod profesora Alekse Milojevica, u Snagu naroda.

ODGOVORITE
Name

Dado

25.05.2017 10:00

Da, postoji opcija, kao sto je prof Milojevic ali se svi guraju oko stranaka koje imaju moc. Nismo mi zrelo drustvo da glasamo za takve ljude, poštene intelektualce, bliske obicnom covjeku. Pitam se šta jedan mlad , perspektivan covjek radi u svim postojecim strankama, kakvu promjenu moze donijeti članstvo u SNSD, SDS.Necemo se lagati, sve je to interes, nema tu ideje zajednickog dobra.

Name

nula je nula

24.05.2017 15:36

Gologuzani netrebaju ni jednoj partiji ni stranci Nema visetajkuna ni ptofitra postoje ugledni i posteno snalszljivi.Glasove dobija ugled a ugled je posedovnii list Mekticu gsslazem se sa tobom ali kad bi osnivo partiju trazio bi Skrbica Radisica Kaju . .Nemoj mi samoo govoriti jadan on jest posten

ODGOVORITE
Name

A zašto

24.05.2017 16:35

A zašto bi Mektić tražio u recimo hipotetički novoj stranci pomenutu trojicu.To što je Škrbić pametan i ima neko obrazovanje u praksi se pokazalo da ništa ne vrijedi.U zdravstvenom sektoru za koji ne znam ni kako se održava su potrebni menadžeri koji imaju jako dobre plate odnosno ljudi koji su završili ekonomiju u zdravstvu.Odnosno koji su učili kako se upravlja zdravstvom i ljudskim resursima.I sada u ovako lošem stanju tim menadžerima dat rok od 1 i po godinu da ostvare neke početne rezultate.Ako toga ne bude smjena direktora

Name

Na koju bih stranu

24.05.2017 15:38

Daj se sredi gospodine Mektiću. Od kako ti zaprijetiše počeo si da se ponašaš svaki dan drugačije. Čiji si ti čovjek u stvari? Ako igdje ima tajkuna to su u SNSD -u a ti zbog jednog čovjeka razvaljuješ stranku koja te je ustoličila na takvo mjesto.Pa nisi ni Dodika tako napadao. Pitam: Čiji si čovjek? Usput, sram te bilo.

ODGOVORITE
Name

Kajin

24.05.2017 23:39

On je Kaje Milanovica mali od palube.

Name

HERCEGOVAC

24.05.2017 15:45

STANJE U SDS TEŠKO VUKOTA SAM NEMOŽE DA RJEŠI NAGOMILANE PROBLEME BOSIĆ JE SVE GURO POD TEPIH SADA JE TO ISPLIVALO.U SDS SU NA SCENI LOKALNI ŠERIFI U SARAJEVU BABALJ I ŠAROVIĆ U DOBOJU PETROVIĆ U SEMBERIJI MIĆO PRNJAVOR STANIĆ GATARIĆ I OSTALI. I SVI ONI NE OBRAĆAJU PAŽNJU ZA OPŠTI INTERES GANJAJU LIČNI INTERES DAJ NJIMA PUSTI OSTALO .

ODGOVORITE
Name

Realan

24.05.2017 15:49

Mekticu pravi stranku i pometi bagru.

ODGOVORITE
Name

Rs

25.05.2017 05:09

Posle toliko zla Koje je nanio RS pljuvana i poslednjim vicevima taj covjek nezasluzuje nikakve funkciju sto SE tice RS vidio je da nepije vode sto je izmisljo i Lago na racun RS sad je opleo po svojim koji GA ustolicise zna in na sta puca.

Name

goblin

24.05.2017 15:55

Da nisi malo zakasnio? :/

ODGOVORITE
Name

Borac rs

24.05.2017 16:25

Nisi Mekticu sam, mnogi casni ljudi su sa tobom. Vodio sam spor sa drzavom i zbog politickog uticaja izgubio spor, da sam dao pare spor bi dobio -nisam imao dovoljno dao bi....

ODGOVORITE
Name

Re Mislim

24.05.2017 23:38

Ne brini borac. Kaju niko ne turi jer je dobar sa Mekticem.

Name

milojko

24.05.2017 16:37

Ovog lika ne vole politicari jer govori istinu a i bosnjaci i srbi su za ovog covjeka ali postena covjeka lopovi lako uklone

ODGOVORITE
Name

Klm

24.05.2017 16:53

Sve je to ok ali vrati funkciju što ti je SDS dao..

ODGOVORITE
Name

Saša

24.05.2017 17:26

E to nebi da vrati a puno je obećavao ali mslo ostvario. Šta bi sa SNSD tajkunima ministre nijednog ne uhapsi. Sad radi ličnih interesa pričaš protiv stranke koja te postavila za ministra.

Name

Savjetnik

24.05.2017 17:37

Mektić je u pravu u određenim stvarima, samo ako je iskren mora otvoreno da izađe sa imenima. Međutim, ako ne izađe biće shvaćen kao neiskren i kao neko ko si diže cijenu unutar stranke. Samo će ostati usamljen,neće ga niko podržati.Članstvo iz straha zbog gubitka ili dobitka posla u zavisnossti od poslušnosti i lojalnosti rukovodstvu stranke na lokalu, a funkcioneri zbog očuvanja stečenih privilegija.

ODGOVORITE
Name

Komšo

24.05.2017 20:34

Mektiću nisi sam.Imaš podršku boraca i poštenih ljudi.Pametnom dosta.

Name

Savjetnik

24.05.2017 23:37

Neka Mektic prvo kaze odakle mu Bojan Cvijetic u kabinetu? Da li je on tajkun? Kako ljetuje u njegovom stanu u H.Novom?

Name

Zeko

24.05.2017 20:41

Ma ko svi cisti i u poziciji.sve cvjeta.kazite kriminalci i u opziciji.svako ima svoje.stranke treba ukinuti to su interesne grupe.

ODGOVORITE
Name

Lav

25.05.2017 04:46

Cuj nije htio da informacija. Nedodje u javnost a sam istrtljo Ali njegove lazi su kratko bogu i mjesto skriva öd javnosti pravo stanje u BiH terorizma nesmije ni spomenut a bavi SE svacim samo ne radi svoj posao.

ODGOVORITE
Name

Tuzilac

25.05.2017 05:33

Mekticu dobro zboriš i pošteno se vladaš. Kreni na Korupciju u Visokom sudskom i tuzilackom savjetu. Od njegovog predsjednika Tegeltije jer svi znaju sta radi, kakve kadrove namjsta na čelne položaje i kako je korupcijom izabran na to mjesto (obilato su to finansirali tajkuni koje prozivas). Bez toga nema spasa pravosuđu.

ODGOVORITE
Name

Radan

25.05.2017 05:44

A jebote ti sebe vec proglasi liderom opozicije il je opet u pitanju neki vic.

ODGOVORITE
Name

teslican

25.05.2017 08:55

Milane Milane moj Milane ne budi jabuka sa grane.

ODGOVORITE
Name

дића

25.05.2017 12:00

Господине Мектићу шта би одједом јавно нам кажи о чему се ради нисте ви од јуче у Прњавору.

ODGOVORITE
Name

dontvori

25.05.2017 16:56

Ne brini Dićo, sutra će, na konferenciji za štampu...

Name

nelegalno ministarstvo

26.05.2017 08:02

Citam malo dejtonski ustav BIH i za divno cudo nigde se ne spominje ministarstvo bezbjednosti vec jasno kaze da savjet ministara ima samo 2 ministarstva vanjskih poslova i spoljne trgovine..... Znaci ako hoce da se bori za postovanje zakona i ustava mora prvo da ukine svoju stolicu u savjetu ministara jer se nalazi na celu neustavnog nezakonitog ministarstva a ovde se radi i o medjunarodnom kriminalu i krsenju medjunarodnog ugovora i medjunarodnog prava jer je dejtonski ugovor ciji je dio ustav bih medjunarodni ugovor u okvirima medjunarodnog prava

ODGOVORITE
Name

Čuj ti molim te legalista

26.05.2017 09:32

Mektić niti je bio predsjednik SDS a niti je bio poslanik u parlamentarnoj skupštini pa da je glasao za prenos nadležnosti.Oni koji su glasali i koji su bili šefovi stranaka i danas su u vlasti Dodik,Špirić, Petar Đokić,Marko Pavić,Ivanić

Name

BOBA

26.05.2017 20:34

IZDVOJIĆU ŠEŠIĆA GOVEDARICU I JOŠ PAR OVO SVE AD AKTA SVE JE MEKTIĆ U PRAVU.

ODGOVORITE
Name

Kao u priči

27.05.2017 09:48

U jednoj Ćopićevoj pripovijetki ima jedna interesantna scena. Partizani okružili varošicu i treba da je oslobode, a iza borbenih linija skupila se grupa civila sa džakovima, torbama, štapovima i kojekakvim alatom. Pita ih Nikoletina Bursać kuda su oni krenuli, a oni mirno i 'ladno vele : U PLJAČKU. Tako i ovdje. Iza prve političke linije, iza kulisa, nevidljivi ali itekako prisutni, spremno čeka pljačkaško-tajkunska bulumenta, tkz. finansijeri partije, raznorazni koruptivni otpad i ološ, gladež i grabež. Čekaju da se preko trojanskih konja ubace u oslobođeni prostor.

ODGOVORITE
Name

HERCEGOVAC

27.05.2017 12:01

Mektiću osto si nedorečen trebaš da daš imena na koga misliš,navedi ime i dokaze napiši krivičnu prijavu a ti prikrivaš neke krivične radnje a znaš da je prikrivanje kriminala isto krivično djelo,idi do kraja ako imaš petlju.

ODGOVORITE