Najavljen referendum o reformi pravosuđa

"Ako smo se opredjelili za evropski put, onda moramo da napravimo pravnu državu, a to je nemoguće bez ozbiljne reforme pravosuđa", izjavio je danas u Istočnom Sarajevu predsjednik SDS-a Vukota Govedarica i najavio mogućnost referenduma o reformi pravosuđa.

Republika Srpska 04.12.2016 | 16:30
Najavljen referendum o reformi pravosuđa
"Frapantno je da predsjednik Vsokog sudskog i tužilačkog savjeta BiH javno prizna da je izbor Glavnih tužilaca BiH bio katastrofalan i pogrešan, a zastrašujuće je da predsjednik Suda BiH javno kaže da u BiH postoji pravosudna mafija", ističe Govedarica, te dodaje da je neophodna ozbiljna reforma pravosuđa, prije svega na nivou BiH.

Najavljuje inicijativu SDS-a za održavanje vanredne sjednice Parlamentarne skupštine BiH o stanju u pravosuđu.

"Ako Parlamentarna skupština BiH odbije prijedlog SDS-a, onda ćemo u Narodnoj skupštini Republike Srpske inicirati održavanje referenduma. Tražićemo mišljenje građana Republike Srpske da li oni smatraju da je potrebna reforma pravosuđa."

Govedarica podsjeća da je Visoki sudski i tužilački savjet odgovoran za katastrofalan izbor svih dosadašnjih Glavnih tužilaca BiH, a aktivnosti Savjeta dovele su do toga da su trenutno glavni tužilac i njegova tri zamjenika iz Federacije BiH, a samo jedan iz Repubublike Srpske.

"U kabinetu Glavnog tužioca, u sekretarijatu i Odjeljenju za informisanje Tužilaštva BiH, u proteklih 5 godina nema nijednog Srbina. Istovremeno, Predsjednik Suda BiH, te predsjednici apelacionog, krivičnog i upravnog odjeljenja su Bošnjaci i Hrvati, dok su sekretar suda, te svi članovi kabineta predsjednika Suda i službe za informisanje Bošnjaci", ističe Govedarica i dodaje:

"Onda ne treba da čudi što su presude za ratne zločine na štetu Srba, što nema čak ni optužnica za zločine nad Srbima i što se Republika Srpska pokušava prikazati kao zločinačka tvorevina. Na ovakav način Sud i Tužilaštvo BiH siju strah kod građana Republike Srpske i stvara se opravdano nepovjerenje prema Sudu i Tužilaštvu BiH."

Borba protiv korupcije je posebna priča, nastavlja Govedarica i podsjeća da nema pomaka u rješavanju predmeta putem kojih je građanima nanesena višemilionska šteta u bankarskom i privrednom sektoru u oba entiteta, dok je kriminal u Upravi za indirektno oporezivanje pravi primjer bratstva i jedinstva, jer u krađi učestvuju predstavnici oba entiteta, svih naroda, raznih političkih partija i institucija.

SDS smatra da bi se korupcija znatno smanjila usvajanjem Zakona o ispitivanju porijekla imovine, koji je odbila skupštinska većina u Narodnoj skupštini Republike Srpske, prije svega SNSD.

"SDS nije odustao od Zakona o ispitivanju porijekla imovine, jer smatramo da je taj Zakon potreban Republici Srpskoj i da bi riješio mnoge probleme.

Korupciju je nemoguće u potpunosti iskorijeniti, ali se može svesti na minimum, a to bi mnogo značilo. Prema našim istraživanjima, samo u prvoj godini primjene zakona u budžetu Srpske bi ostalo najmanje 100 miliona maraka", tvrdi Govedarica i zaključije da je treći stub vlasti ozbiljno obolio i da je reforma neophodna.



BN televizija

Komentari / 90

Ostavite komentar
Name

Cc

04.12.2016 13:33

Opet kopiraju Dodika.

ODGOVORITE
Name

hm

04.12.2016 13:49

Nije ovo kopiranje Ddika, papku jedan, nego nešto sasvim drugo. Dodik priča nešto što je nemoguće, a i ne smije da provede referendum koji je već izglasan u Skupštini.

Name

re Cc

04.12.2016 14:05

Ne razumiješ ovo nije isto dakle zakonske izmjene u kojima se mogu izmjeniti zakoni u kojima se reguliše veća odgovornost sudija i tužilaca.Takođe treba donijeti zakon o uzbunjivačima u skladu sa modernim evropskim zakonima

Name

hamis

04.12.2016 14:06

Hhahahaha cuj ne smije?Tako ste i za prosli govorili ne smije pa se pokaza suprotno.Kad ga je odrzao eh onda nije trebao ,potrosio milion bla bla bla...

Name

Bl

04.12.2016 20:19

I sta nakon referenduma ako bi se odrzao? Da li bi on imao isti ucinak kao ovaj iz septembra?

Name

Sulja

04.12.2016 13:35

Koliko me sjecanje sluzi mislim da je vec raspisan referendum nelegalnom sudu i tuzilastvu BIH i ostalim nelegalnim institucijama nametnutim od ohra. Pitanje je zasto NS RS ne provodi svoje odluke

ODGOVORITE
Name

dr

04.12.2016 13:36

Bravo Vukota. Jedino reforma pravosuđa i da Tužilaštvo radi svoj posao. I ne samo u BiH nego i u RS. A ne mlaćenje prazne slame o ukidanju Suda i Tužilaštva, iako Dodik zna da to nije provodivo.

ODGOVORITE
Name

sa

04.12.2016 13:39

Kakva je ovo ucjena? Ako ne bude kao sto vi hocete, onda ide ..... Treba vas pustiti da idete do kraja. Pricate o kompromisu i dogovoru, a onda ultimatume

ODGOVORITE
Name

Cilj

04.12.2016 14:40

Cilj je da se malo srede institucije. Da se sankcionise kriminal i korupcija. Za borbu protiv te napasti mozemo se sluziti svim sredstvima!!! Ne znam da li ste svjesni da je to rak rana svakog drustva pogotovo naseg sa ovako losom ekonomijom....

Name

Buhtla Senada

04.12.2016 13:39

Vec potrosena politicka fora moj Vukota. Smisli nesto bolje, napusti vlast sa Bakirom pa ce te narod pocet slijediti.

ODGOVORITE
Name

Jovo Krmenadla

04.12.2016 14:11

Pa onda bi tek SDS bio nula. Srbi morju shvatiti da ko kod bude u Sarajevu mora saradjivati sa Bakirom.Saradnja nije izdaja. Koji narod ce ga sljediti??? Vreme revolucija je proslo,Dodik nije sa Bakirom u SA pa sta on to ima velicanstveno i za pohvaliti. Propalo sve.Mrtva priroda.Zivo blato.

Name

Buhtla Senada

04.12.2016 15:19

Ili si opozicija ili si vlast nema izmedju, kako to ne shvatate. Kritikovati Dodika a cutati tamo gdje vi vladate i gdje sto puta veci kriminal i opste stanje, pa to kod Srba ne prolazi, szp je procitan. Samo je bitna vlast i nista vise kao i svima bajagi.

Name

Cufta Senada

04.12.2016 20:41

Pogledajte Buftline komentare. Zadatak mu da pise protiv opozicije. To je klasican Bot.

Name

Vlast je perfidna

04.12.2016 13:47

Kao što je napisao Vasković vlast vjerovatno hoće pokrenuti neke istrage protiv pojedinih tajkuna da se prikaže kao da postoji borba protiv korupcije i kriminala.Ali šta i da Kaja bude osuđen to može eventalno biti nekoliko godina zatvora.U zatvoru će imati povlašten status kao Radišić dok će firme nastaviti nesmetano da rade

ODGOVORITE
Name

veza

04.12.2016 13:50

Bitno je da ljudi is Federacije otvaraju propale firms u RS . Pa da onda ljudi is RS rade za njih

ODGOVORITE
Name

A Ustavni sud BiH!?

04.12.2016 13:56

A sta je sa skaradnim Ustavnim sud BiH i stancima u njemu!? Zar Vukota to nije najveća opasnost po Republiku Srpsku!? Jedini Ustavni sud na svijetu koji nema zakon koji reguliše njegov rad. Ili se ne smijete zamjeriti Bakiru i SDA!?

ODGOVORITE
Name

sa

04.12.2016 14:11

Nije nakaradni, vec po Dejtonu na koji se vi uporno pozivate. U dejtonu jasno stoji da su 3 stranca. I vama kako vjetar puhne

Name

re BiH

04.12.2016 14:40

Tko je trazio strance u Ustavnom Sudu?????

Name

re rs

04.12.2016 22:19

Ali sve ima rok. Stranci su davno trebalo da odu. Cilj uvodjenja stranaca u Ustavni sud je bio sprecavanje preglasavanja, a ne da Srbe i Hrvate s bosnjackim sudijama preglasavaju.

Name

REF

04.12.2016 13:58

Nema sta cekati odmah Referendum ko ih sisa al ovaj put da bude nesta i za dzaba ne ko prosli put umro sam odgladi cekajuci u redu!!!!

ODGOVORITE
Name

Boki

04.12.2016 13:59

A sta kazu ovi iz Herceg Bosne na tu temu?

ODGOVORITE
Name

Jag

04.12.2016 14:14

E moj Vukota... Opet duvas u Milina jedra i pokusavas biti vec Srbin od "vodje svih Srba". Gubis tu igru, unaprijed. Vi ste opozicija i tako se ponasajte. Dajte nesto novo! Od mahanja zastava se ne zivi!

ODGOVORITE
Name

re-Jag

04.12.2016 16:59

Prijatelju "naj veći Srbin svih Srba" je bio kreator suda BIH. Tako da nemaš pravo komentarisati i braniti ne odbranivo.Zna se ko je ko i ko radi u interesu naroda a ne u korist svoju i bližih svoih.Podrška Vukoti i politici SDS-a.

Name

BORAC

04.12.2016 17:09

Ej moj jag ili jad i ti sam neznas kako se prestavljas prema tvom tekstu reklo bih se da si ti osamnaesti savjetnik predsjednika SNSD ja

Name

sa

04.12.2016 14:15

Moglo bi se desiti da sds izleti iz vlasti, a udje snsd. Ocito da se ide tim putem

ODGOVORITE
Name

KKK

04.12.2016 14:26

Braćo ide još jedna anketa za nas sada od mile nam opozicije,šta će na to reći naš Predsjednik Mile,jer bez njega referenduma nema.Živio MILORAD DODIK

ODGOVORITE
Name

blbl

04.12.2016 14:27

Nema srba zato sto godinama mi ignorisemo sudstvo BiH. sad bi da nesto menjamo na brzinu.

ODGOVORITE
Name

Osvit

04.12.2016 14:30

Kamo puste srece moj Vukota da se kriminal i korupcija moze rjesiti referendumom i da je samo tuzilastvo i pravosude na nivou BiH problem a ne kompletno i sudstvo i tuzilastvo i Republike Srpske i kantonalna u federaciji.Nije primarni problem blokade rada sudstva i tuzilastva organizacione prirode nego prevashidno nedostatka politicke volje ,da se pokrenu procesi borbe protiv kriminala i korupcije,za sto bi bio dovoljan i sadasnji pravni okvir.U ovoj zemlji se vrlo dobro zna ko su nosioci kriminala i korupcije i to je sve uglavnom dokumentovano u policijskim strukturama,djelom upuceno prema tuzilastvima,djelom po fiokama a dobar dio u memorijama policijskih sluzbenika i to sve vrlo brzo moze ugledati svjetlo dana kad se stvore uslovi. A uslovi ce se stvoriti kad iz politickog i drustvenog zivota, krene elemininacija nosilaca kriminala i korupcije,prevestveno iz drzavnih struktura,policije,sudstva i tuzilastva.Borba protiv kriminala i korupcije je trajan proces komletnoga drustva,a on je nazalost zahvaljujuci politickim elitama u BiH u potpunoj blokadi.

ODGOVORITE
Name

Marko

04.12.2016 14:37

Pa zar NSRS nije izglasala referendum o Sudu i tužilaštvu?

ODGOVORITE
Name

re Marko

04.12.2016 16:00

Jes usvojen SDS i PDP bili protiv ovo je suplja.

Name

Referendum

04.12.2016 14:37

Pa vi ste glasali protiv referenduma o Sudu BiH i Tužilaštvu!? Ovo je naknadna pamet! Vama treba referendum sa pitanjem "Mozemo li mi napokon doci na vlast, a da se Dodik sam povuče?"

ODGOVORITE
Name

PAPAK

04.12.2016 17:35

Bravo za Vukotu a za tvoj komentar nemam rijeci,kako te nije stid kad sam znas da je SDS bio za referendum,samo blizi se kraj nema para pa je velika panika.

Name

Dodik

04.12.2016 14:41

Nemas ti petlju moj Vukota da to provedes, nisi ti taj igrac. Sam znas da referendum je bolna tema i u BiH a i u regionu, samim tim ces popustiti pod pritiskom Vucica jer on zbog sebe i stabilnosti Srbije nece dozvoliti odrzavanje referenduma. Ako se ipak odlucite da pokrenete referendum SNSD ce vam dat punu podrsku. Ideja je jako dobra, snsd je tu ideju davno plasirao a vi ako hocete da napravite vidljiv iskorak u odbrani i zastiti srpskih interesea izađite iz BiH vlasti. Bosnu vi gospodo iz SDS drzite na okupu, zar ne vidite da je rasulo i među bošnjacima.

ODGOVORITE
Name

legija

04.12.2016 16:09

A ko je doveo do ovog finanskijskog rasula u Srpskoj.Tvoji crveni kmeri

Name

faraon

04.12.2016 14:53

VSTS je isto sto i sud i tuzilastvo oni stite korumpirane sudije i tuzioca vodeci se tezom neovisnog i nepristrasnog rada a i te kako su ovisni o novac i stele.Njih ne zanimaju materijalni dokazi koji su u spisima predmeta vec nivac interes.To pokazuju brojne sudske ili tuzilacke odluke .Oni nikom ne polazu racun.Ako ih pozovete na odgovornost onda je to naoad i pritusak na rad pravosudja koje licemjerstvo.

ODGOVORITE
Name

Samo pitam

04.12.2016 14:53

Hoce li biti referenfdum ili anketa.?? A ne zaboravimo da se referendum o pravosudju mora raspisati i sprovesti u cijeloj BH a ne samo u jednom entitetu. Referendumsko pitanje mora biti usaglaseno/dogovoreno i ako bude vazila ona 'jedan covjek/glasac - jedan glas' mi Srbi gubimo

ODGOVORITE
Name

Karadoz

04.12.2016 14:59

Jedan referendum po glavi stanovnika u PC, a ko ce da plati?

ODGOVORITE
Name

SNSD

04.12.2016 20:29

Ma bolja je anketa?

Name

Hercegovac

04.12.2016 15:30

Ljudi, imate li išta da radite nego da predlažete referendume.

ODGOVORITE
Name

J

04.12.2016 15:48

Bravo.ovo me kao da Doda piše izjave.

Name

treba ostro

04.12.2016 15:32

Navali vukota samo postenje mora da se isplati kad tad samo bez zastoja i okljevanja udarnicki sa incijativama ili smo gotovi podrska

ODGOVORITE
Name

re

04.12.2016 16:19

Sve Bosnjaci u pravosudj! Goran,Gordana,Jovo,Mile,Ivica i Marica.

ODGOVORITE
Name

He He He

04.12.2016 16:36

Nisi sve pomeno he he he a Mustsfa L. He he he

Name

Tajming je bitan

04.12.2016 16:20

SDS treba sutra već zatražiti vanredno zasjedanje parlamentarne skupštine.Sutra se treba oglasiti Bosić,prekosutra Bojić na dan kada se otvara disciplinski postupak protiv Salihovića.Ljudi nemojte se iznenaditi da nakon okončanja disciplinskog postupka Salihović bude samo smjenjen sa mjesta glavnog tužioca a ne dobije otkaz.

ODGOVORITE
Name

04.12.2016 16:39

Dodik izgubio predsjednicke izbore u Austriji

ODGOVORITE
Name

ciuuuu

04.12.2016 19:04

Na njegovu zalost zelja mu se ne ispuni,odmah manje jedan radikal kojega podrzava baja.

Name

SDS

04.12.2016 16:55

Vukota, može referendum pod uslovom da babovo dijete iz Sarajeva da saglasnost, bez SNSD-a.

ODGOVORITE
Name

Milan

04.12.2016 17:12

Jos jedna propala prica bez Bakira se nista nemoze uradit ,Bosnjaci nece pristat na ovo!

ODGOVORITE
Name

рибар

04.12.2016 17:56

Што би рекли шахисти, активан потез Гведарице, поштујем. У сваком сучају до сада најконкретнија најава неког јаког потеза савеза задњих седам година. Надам се да ће се из овога изродити српски консензус, да ће се најдаље до прољећа 2017 године ријеше питања око Уставног Суда, рада Тужилаштва и Судова, те услова свих услова, да се Дејтонски споразум призна у парламентима од међународне заједнице признатих Република, Федерације(Републике-државе настале 1994 године вољом конститутивних бошњака и хрвата) као потписнице Дејтонског споразума са једне стране и Републике Српске(Републике-државе настале 1992 године настале вољом конститутивног српског народа) са друге стране. То је једино дугорочно рјешење, тек тада можемо у миру причати о европским, или било којим другим путевима БиХ. Нема шансе да то све не буде завршено за пар мјесеци уз асистенцију потписница Дејтона, ако ништа због тзв. АГЕНДЕ и нових односа у свијету. Брате, да се призна Дејтон, да после сједемо, договоримо, шта треба усвојимо и потпишемо везано за судове, тужилаштва и остале зајенбанције, па да нас Бог види и тамо и вамо. Наравно, све је то могуће и једноставно ако буде консензуса, или САБОРНОСТИ у Републици Српској на коју позивам годинама. До нас је, то одговорно тврдим, ништа нам не могу и мораће се договорити са нама, бошњаци и хрвати, а странци ће коначно морати рећи бошњацима да је Република Српска трајна, а не прелазно рјешење ка некој другој БиХ, чему наша неслога води. С поштовањем Никола Лазаревић

Name

Bošnjak

04.12.2016 18:20

Potpisujem refermu pravosuđa u BiH i te kriminalce u sudovima i tužilaštvima ne da treba istjerati nego ih u zatvor odmah slati. Puna podrška Govedarici za ovo.

Name

@re

04.12.2016 18:31

@Ribar, kad vec pricas sahovskim zargonom zaboravio si; iznudene( MMF), jedine (RS) a i kovertirane (Dodik) poteze.

Name

klapac

04.12.2016 20:05

Milane, ovaj prijedlog nema nacionalni predznak nego odvaja žito od kukoljatako da će Bošnjaci prihvatiti i podržati ovaj prijedlog. Što se tiče Bakira, on je samo jedan Bošnjak.

Name

BL

04.12.2016 17:34

Moze se srbima dati pozicija predsjednika Suda BIH ili Gl.tuzioca, al da se zarotira i pozicija predsjednika VSTV BIH.

ODGOVORITE
Name

Tako je predsjednice, sadasnji i buduci (RS)

04.12.2016 17:40

Konacno nesto konkretno. Idi s tom pricom do kraja. Ne obaziri se na podmetanja kojih ce biti i u tvojoj stranci.

ODGOVORITE
Name

Ja, ja brate bolan

04.12.2016 17:40

Da vidimo ko ce sad ovo opstruirati. Ko to uradi, priznace javno da je na strani kriminala

ODGOVORITE
Name

Bravo

04.12.2016 20:02

Prvi put će prijedlog SDS-a dobiti podršku svih naroda BiH! To je onda pravi prijedlog.

Name

RIZICAN POTEZ ALI DUGOROCNO ISPLATIV I POLITICKI POBJEDNICKI

04.12.2016 17:52

Ako udaris na kriminalizovano pravosudje narod, na sve tri strane, ce te podrzati na refendumu

ODGOVORITE
Name

Zvornik

04.12.2016 18:08

U ovoj državi ništa ne valja. Kod nas u Zvorniku se bezbjedonosna situacija drastično pogoršava. Dolaskom SNSD-ovog Načelnika policije G.A kriminalci su svoj rad intezivirali. Naročito se igra na kartu izazivanja međunacionalnih sukoba i podrivanja. Zvornički kriminalci su izuzetno aktivni po tom pitanju dok Načelnik policije žmiri i pravi se da ništa ne vidi. Načelnik kojeg je SNSD preko štele postavio ne ispunjava nikakve uslove da bude načelnik. Čovjeku su preko štele dali i tri čina više kao unapređenje što je van zakona i svake pameti. Vođenjem kadrovske politike ovaj čovjek je napravio totalni razdor u policiji i haos. Valjda je to i cilj SNSD politike da se policija obezglavi kako bi bila spriječena da adekvatno reaguje na ono što se sprema u SNSD kuhinji. Ovo je put urušavanja institucija Republike Srpske. Nije dobro ovo što se radi.

ODGOVORITE
Name

Zehro

04.12.2016 18:45

Ja bi da odrzim referendum hocemo bolje place hocemo pravo tuzilastvo ko od njih ne radi da ide tri puta u zatvor od normalnog da politicari idu u zatvor 2.5 puta a da se kokosari izbace iz zatvora da se napravi mjesto gospodi. DA VIDIM KOLKO ME po drzave

Name

luka

04.12.2016 18:54

Nemoj pisati gluposti za Abazovića , ne odgovara ti što je čovjek sa strane jer ste vi domaći navikli da sve funkcije držite i da ste već dugo ko svete krave u Indiji . SNSD u Zvorniku jestze propast i sve je gore i gore , a upravo vi domaći srbi i muslimani ih birate svaki put jer samo vas domaće zapošljavaju i guraju . Poštovani moj sugrađannme ne s--ri , providan si i to je šuplja priča . Iz Zvornika bi se svi iselili , a vi domaći to naveliko radite , kupujete imovinu po Srbiji i vaša dijeca koja odu iz Zvornika rijetko se vraćaju , skoro nimalo . Samo ste jedno previdili da centar grada i stanove i lokale većinom su kupile izbjeglice i vodite računa da se bumerang ne vrati gdje se ne nadate .

Name

RE: luka

04.12.2016 20:33

Ti bi izgleda da deliš Srbe na domaće i izbeglice. Možda bi ti da nas deliš i na patriote i izdajnike. Moje mišljenje ali i većine nas je da je ovaj čovjek zalutao na funkciju koja mu ne priliči. Ovaj čovek ima zastoj u komunikaciji sa ljudima. Da je ovo normalna država kao što nije ovakvi nebi mogli da priđu kabinetu Načelnika a ne da oni budu načelnici. Celi MUP RS a i Zvornik pa i šire zna kako je ovaj čovek došao na funkciju i preko koje političko mafijaške štele i veze. Ovo je najveća bruka i sramota za nas kao društvo, državu i naciju. Ukratko, sramota !!!

Name

Vukota

04.12.2016 18:58

Malo to ubjedljivije , nekako mi liči sve to na ono upravo što Dodik hoće , a zna se šta on hoće , sebe da zaštiti kao prvo . Njega više niko i ništa ne zanima . Da ti nisi krenuo putem kao oni na onom snimku , ako nisi budi uvjerljiv u svojim zahtjevima .

ODGOVORITE
Name

Vukota,Vukota

04.12.2016 19:39

Da li si se za ovo konsultovao sa RS entiteto (čitaj Dodikom). Ako nisi, bićeš opet proglašen srpskim izdajnikom. Svi, za sve, moraju pitati Dodika. Zar to, za ovoliko godina, bavljenjem politikom niste skužili. To je pravilo. Inače-izdajnik ste.

ODGOVORITE
Name

Bez veze

04.12.2016 20:06

Nemoj pridikovati Vukoti kao ni ja što nemam pravo obzirom da se ne potpisujemo

Name

re Bez veze

05.12.2016 09:10

Cuj, nemoj predikovati Vukoti, svi ovdje predikuju navodno anonimno neki na ivici zakona.

Name

procedura

04.12.2016 19:52

Bravo. Ove stvari se i rjesavaju u parlamentu, a ne na lokalnim zabavoma, koridama i ostalim dogadjanjima pod satorskim platnima uz mikrofon

ODGOVORITE
Name

Da se zna

05.12.2016 08:05

To se rješava u Kalderi, Keju i sličnim jazbinama

Name

dnk

04.12.2016 20:20

Ovaj čovjek je budućnost Srpske politike.Respekt i samo naprijed!

ODGOVORITE
Name

MOMO

04.12.2016 20:55

Nema referenduma na teritoriji Bih već samo RS,ustavni sud nije Dejtonska kategorija već nasiljem postavljen,Bošnjaci bi glasali da im ostanu tri stranca da preglasavaju Srbe i Hrvate 5:4.

ODGOVORITE
Name

Frodo

04.12.2016 21:21

Raspitaj se maalo MOMO, procitaj nekad nesto, pa saznaj vezu Ustavnog suda i Daytona.

ODGOVORITE
Name

kiki

04.12.2016 21:45

Samo Baja ima licencu za referendume. Izmislite nesto drugo. Vas referendum nece nikad biti izglasan jer onaj ko organizuje taj je pobjednik.Ljudi su gladni referenduma.

ODGOVORITE
Name

re momo

04.12.2016 22:34

Momo ustavni sud je SLOVO dejtona, provitaj VIDJET CES

ODGOVORITE
Name

Leko

05.12.2016 05:06

Procitaj malo dejtonski sporazum a imas i internet pa ce vidjeti da je Ustavni sud u ustavna kategorija kao sto je i RS,FBiH a sada i Brcko DC.

ODGOVORITE
Name

A šta ćemo sa privr. kriminalom

05.12.2016 07:18

Dok se kantonalno tužilaštvo kantona Sarajevo ozbiljno bori protiv privrednog kriminala i hapsi korumpirane tužioce kod nas su jedini slučajevi bili Medicinska elektronika gdje su osuđeni Radišić i ekipa i nedavno je uhapšen Čolović

ODGOVORITE
Name

Dragan

05.12.2016 11:18

E, ovo je SDS čiji jezik razumem!

ODGOVORITE
Name

Gavrilo

05.12.2016 11:40

Pravosuđe u Republici Srpskoj je puno lošije od federalnog i državnog. .

ODGOVORITE
Name

buducnost RS-a

05.12.2016 11:48

Puna podrska SDS-u i predsjedniku Vukoti.

ODGOVORITE
Name

Urgentno

05.12.2016 14:11

Ako se to ne desi nama nema spasa. Kriminal će nas uništiti!

ODGOVORITE
Name

murga drot

05.12.2016 19:14

Ono sto je nastalo na kriminalu- u kriminalu ce i nestati.

Name

baki

05.12.2016 14:29

Guslar nije izmislio nista nivo. Za ovo su sve strane zainteresovane i u najavama.

ODGOVORITE
Name

Zovi u pomoc

05.12.2016 16:36

Ti guslaj a Crni i rumenko nek duvaju ionako niste nizasto

Name

Stop malogradjanstini

05.12.2016 16:52

Ispravka mala.Za ovo su zainteresovane sve strane koje nemaju oraha u dzepovima.Samo mi nije jasno zasto nekii koriste kao nesto pogrdno rijec guslar.Pa ako je nesto srpsko to su gusle, ili mozda treba kao i svi malogradjani da se stidimo nase istorije i naseg nacionalnog bica.Razumijem Dodika koji nema veze sa srpstvom, da mu se gusle gade, ali ja ih bogami postujem, nisam bas ljubitelj slusanja istih, ali ih postuje kao nesto sto nam je ocuvalo istoriju.

Name

stop guslama

05.12.2016 21:45

Imamo mi srbi i ljepsih stvari kroz istoriju da se ponosimo pored gusala. Gusle su uvijek bile pojam krkanluka, i pustimo omladinu da se ne opterecuje istorijom gusala.

Name

kiki

05.12.2016 22:11

Kad ikad su Srbi cjepali drva na klavirima,zapadna civilizacija je na osnovu nasih gusli napravila violinu i gitaru.

Name

krotzko

05.12.2016 23:32

Bosiću vrati se molim te, ostavio si prazninu.

ODGOVORITE
Name

komisija

06.12.2016 05:48

Izjava dvoje visokih zvanicnika pravosudja je ziva istina mafija i bez zakonje drma pravosudjem ali je skandalozno sto se sve zna niko od njih nista ne preduzima da otkloni sankcionise i udalji kriminalce iz pravosudja to je problem ispadaju saucesnici u njihovim djelima i citavoj prici.

ODGOVORITE
Name

Beše kako beše

06.12.2016 08:34

Jedna od prosjecnih familija u Mrcevcima. Ispomagali se preprodajom poljoprivrednih proizvoda, vozili u ZG. Kao i mnogi iz tog kraja.

ODGOVORITE
Name

mrtva trka

06.12.2016 13:22

Pozurite dok Dodik nije raspisao referendum, mozda vam i pomogne na sledecim izborima

ODGOVORITE
Name

Duro

06.12.2016 14:05

Interesantno, Dodik vec godinama prica o problemima u tuzilastvu i sudstvu. Zbog toga je najavljivao i referendum. Opozicija ga tu nije bas podrzaval, a o drugima da se ne prica. Sad vidimo da ljudi iz vrha ovih institucija govore to sto govore, da tuszilastvo i sudstvo nije dobro, da su tamo zaposleni nesposobni ljudi. Sad to konacno "otkriva" i Govederica i njegov SDS. Interesantno, zasto se ovo uvidja tek sad kada predsjednik VTS Tegeltija to sam priznaje. Ipak, bolje ikad nego nikad.

ODGOVORITE
Name

SDS konfuzija se nastavlja

06.12.2016 14:37

Nije moje da sudim političarima i govorim šta i kako, ali mi se čini da je SDS još konfuzniji i bezidijeniji neko sa Bosićem. Vukota, jedan je original, sve ostalo je kopija. Pusti referendume, i ostale prežvakane priče u RS kojima je cilj oslabiti RS, već zauzmi čvrst stav u Sarajevu, to je izvorna ideologija SDS i to je vraćanja poljuljanog povjerenje kod građana.

ODGOVORITE